Filozofija| Na današnji dan| Nostalgija| Reč i slika| Životni stil

Dan u kom se uvek sećamo jednog Osmeha...

Nebojša Milenković RSS / 12.03.2016. u 12:00

Djiki.18585.jpg

Porediti Zorana Đinđića sa bilo kim iz otužnog mnoštva tipusa koji nam se u ovoj razvalini od zemlje samopredstavljajaju kao političari - nema ama baš nikakvog smisla.

Pre svega: Zoran Đinđić umeo je da se nasmeje!

Atačmenti



Komentari (297)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 00:37 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man



dobiješ ga domaćinski, dobiješ ga više puta, dobiješ ga bez vađenja, sad bi i da ga dobijaš do jutra.

baš sam te navuko.
deset_slukom deset_slukom 00:37 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man
nove državotvorce


evo opet!

Jbg, ne vredi.


Sam si kriv. Rekao si da je sve propalo, valjda samo od sebe. E, vidiš, nije.
freehand freehand 00:44 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Inače, trebalo je duboko prodreti u ličnost svakog "pravog" komuniste, ne bi li se videlo koliko je tu karijerizma a koliko ideologije.

Drugo je nešto tu u pitanju: ta je "ideologija" - pišem pod navodnicima jer ona je još pedesetih to prestala da bude - u sebi sadržavala i sve druge ideologije koje su se , odjednom, pojavile od početka osamdesetih. Pa su i u toj partiji bili ljudi najrazlkičitijih poolitičkih uverenja, od liberala, libertarijanaca do nacrnjih fašista i staljinista.
No rekoh, neki drugi put. Ovde je već bilo previše muljačine, blog je na umoru a krenula su lična prepucavanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:48 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila


.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:50 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Sam si kriv. Rekao si da je sve propalo, valjda samo od sebe. E, vidiš, nije.


A od čega je propalo?

Pa naravno d aje propala komunistička privreda baš zato što je bila komunistička.

To što neki drugi nisu uspeli da je spasu ne znači da nije propala, i ti drugi nikako nisu alibi za komunistuičku propast.
urbana_gerila urbana_gerila 00:54 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man



pajz kad te razumem, i ja bih stao u red da sam, pupudalekobilo, ko ti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:01 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


Moraš i posle tačke :)

Ajd zbunjeni, neispirativan si, putuj.
urbana_gerila urbana_gerila 01:05 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man




dota bilo?
ajd, onda, zini!
deset_slukom deset_slukom 01:37 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

To što neki drugi nisu uspeli da je spasu


Da su makar pokušali, nego su imali važnija posla...
freehand freehand 01:56 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

deset_slukom
hoochie coochie man

To što neki drugi nisu uspeli da je spasu


Da su makar pokušali, nego su imali važnija posla...

Jugoslavija, doduše američkim očima:

anja99 anja99 12:49 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Toga da se u toj sreći po pantalone moralo putovati prepunim prljavim vozovima do Trsta ili su se morale kupovati kod švercera, ovde ih nije bilo.


A ja pamtim da sam svet obišla avionom i svako leto bila u Dubrovniku, u Ekscelzioru, na otvaranju Igara, soba s pogledom na Lokrum pa tako sedam dana, posle odmor na Korčuli.
Najlepšoj Korčuli.
Jbg, life is a bitch.
blogovatelj blogovatelj 16:04 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

E, sećaš se kako si prošli put puko pa si mi objašnajvao da si mnogo zajeban, da se s tobom ne treba kačti, da 'oćeš a i možeš da biješ.


U takvom slučaju ga samo pitaj kako se zove. Odmah zamukne, ne sme da izusti. Frka mu.
blogovatelj blogovatelj 16:08 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Duplo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

A ja pamtim da sam svet obišla avionom i svako leto bila u Dubrovniku, u Ekscelzioru, na otvaranju Igara, soba s pogledom na Lokrum pa tako sedam dana, posle odmor na Korčuli.
Najlepšoj Korčuli.
Jbg, life is a bitch.


A taj slučaj je u pitanju?
U se na se i podase (ili nadase)
Ima se može se, nema se krade se.
Znam neke kojima je i devedeset treća bila berićetna, imali sva tri P, pištolj, pejdžer i pajero, i bili srećni.
I oni ovako kao ti govorili, snašli smo se, sposobni smo, a ko nije..jbg.

E to je ta vaša, tvoja i njihova, pošto ste isti, logika koja mi se gadi.

feliks.krul feliks.krul 21:53 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

freehand
Naravno, važne funkcije su držali komunisti, pa je tačno kada se kaže da su upravljali svime.

Biće prilike, valjda, da na nekom drugom mestu i ovaj pojam bude definisan. Jer "komunisti" je u Jugoslaviji bilo svašta a najmanje ono što se pod tim pojmom inače ideološki podrazumeva.


ne treba mnogo mistifikovati, zna se šta je pojam komunista podrazumevao od ubeđenja do stranačkog... na prvom mestu ateizam.
feliks.krul feliks.krul 21:56 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama



Koliko vidim o tebi "nema unosa" u profilu, tako da ne možemo da te gledamo kako te gledaju "kompetentne" osobe, zato se ne može njihovo mišljenje uzeti u obzir u tvom argumentu.
urbana_gerila urbana_gerila 22:08 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

feliks.krul
neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama


Koliko vidim o tebi "nema unosa" u profilu, tako da ne možemo da te gledamo kako te gledaju "kompetentne" osobe, zato se ne može njihovo mišljenje uzeti u obzir u tvom argumentu.



ne znam koji ste to vi, i kako stojite sa funkcionalnom pismenošću, no - gde si ti osobno uspeo da pročitaš da ja to koristim kao argument.

anja99 anja99 17:16 17.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Ima se može se, nema se krade se.
Znam neke kojima je i devedeset treća bila berićetna, imali sva tri P, pištolj, pejdžer i pajero, i bili srećni.
I oni ovako kao ti govorili, snašli smo se, sposobni smo, a ko nije..jbg.


ja krimos, ti kreten, pardon bilmez.
taj ti se komentar - tek sad videla - ubio da me krivično goniš.
aj, šta čekaš?

nije mi do dopisivanja s tobom, em si opširan em strašno dosadan.
pali sad.........

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 17.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

ubio da me krivično goniš.
aj, šta čekaš?


Ma kakvi, samo svrstam u neke svoje kategorije, meni dosta.
nije mi do dopisivanja s tobom,


Meni s tobom još manje, ali vidim da ti je stalo, često imaš neke primedbe, pa da ti učinim, red je.
jkt2010 jkt2010 04:06 18.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
jkt2010
svima bi nam danas bilo lepše.

ne znam koji su to "svi" u čije ime govoriš, ali sam siguran da nisu mnogo pametni kada si im ti glasnogovornik.

Da da "svima", znači i glupanderima ko što si ti. Idi bre skači sa solitera, jer jebo život bez vođe.

Nemoj, bolje u Dunav. Kakva si budala još bi nekome na kurac naskočio, da ubiješ čoveka ni krivog ni dužnog.
jkt2010 jkt2010 04:30 18.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

anja99
Toga da se u toj sreći po pantalone moralo putovati prepunim prljavim vozovima do Trsta ili su se morale kupovati kod švercera, ovde ih nije bilo.

A ja pamtim da sam svet obišla avionom i svako leto bila u Dubrovniku, u Ekscelzioru, na otvaranju Igara, soba s pogledom na Lokrum pa tako sedam dana, posle odmor na Korčuli.
Najlepšoj Korčuli.
Jbg, life is a bitch.

I danas se može biti sponzoruša, i to poštenije nego ovo tvoje; Al ne kad prevališ 70 ... tad ni na kafu ne zovu - osim greškom.
Jbg, life is a bitch

Indeed... imati pa nemati...
urbana_gerila urbana_gerila 09:36 18.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

jkt2010
urbana_gerila
jkt2010
svima bi nam danas bilo lepše.

ne znam koji su to "svi" u čije ime govoriš, ali sam siguran da nisu mnogo pametni kada si im ti glasnogovornik.

Da da "svima", znači i glupanderima ko što si ti. Idi bre skači sa solitera, jer jebo život bez vođe.

Nemoj, bolje u Dunav. Kakva si budala još bi nekome na kurac naskočio, da ubiješ čoveka ni krivog ni dužnog.





bemte evolucijo, instinkt samoodržanja je najizraženiji kod najvećih kretena - vidi ga kako krizira jer se prvo uplašio konkurencije još jednog koji govori u ime "svih", a onda i da ne ostane bez kurca na koji bi naskočio.
anja99 anja99 13:09 18.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

bemte evolucijo, instinkt samoodržanja je najizraženiji kod najvećih kretena - vidi ga kako krizira jer se prvo uplašio konkurencije još jednog koji govori u ime "svih", a onda i da ne ostane bez kurca na koji bi naskočio.


anja99 anja99 13:25 18.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


I danas se može biti sponzoruša, i to poštenije nego ovo tvoje


uverena sam da znaš: plaćaš li plaćaš drukanje, moraš rošav jer džaba rumenilo koji si nabio na lice.

Al ne kad prevališ 70


ljubi te baka sine moj, 77.



tad ni na kafu ne zovu - osim greškom.


ma ja birkam, volim mlade, posle tries pete out of question: sad imam jednog od 28, lep, u znaku vage, mogu ti pošaljem fotku na pp, tu sad skoro tri dana/tri noći, haos sine moj al ne znaš ti to, vika se unforgetable fire al ne biva kad platiš da ti druknu.

imati pa nemati...


ja tri stana u beogradu, vilu na zlatiboru, stan u kotoru. a vi, kako te vi?
rmbate ko gastos ili šljakate ovde za db; mislim, ko bolje poznaje sponzoruše?!


Filip Mladenović Filip Mladenović 19:56 12.03.2016

Politička pozadina atentata!!!

Sramno je i nedopustivo da se 13 godina posle atentata na Zorana Djindjića skrivaju glavni akteri političke pozadine!!!

Novinari uporno traže odgovor, porodica, advokati... Umesto odgovora - zavera ćutanja i ignorisanja.

To je produženi, još podmukliji atentat!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:59 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Da ponovim!

Politička pozadina atentata!!!
Sramno je i nedopustivo da se 13 godina posle atentata na Zorana Djindjića skrivaju glavni akteri političke pozadine!!!

Novinari uporno traže odgovor, porodica, advokati... Umesto odgovora - zavera ćutanja i ignorisanja.

To je produženi, još podmukliji atentat!
milojep milojep 20:07 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Sramno je i nedopustivo da se 13 godina posle atentata na Zorana Djindjića skrivaju glavni akteri političke pozadine!!!


Apropo cele ove priče, ono što meni podstiče neke asocijacije je to da dok je Miloševeiću farsično suđeno zbog projekta velike Srbije dotle se u procesu oko Đinđićevog ubistva nikada nije dođlo do političke pozadine!
Jedini razuman odgovor je da niti je Milošević projektovao veliku Srbiju niti Đinđićevo ubistvo ima političku pozadinu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:35 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću je najpre trebalo da sudi Srbija zbog onog što je uradio ovde, a potom u Hagu zbog onog što je u dogovoru sa Tudjmanom uradio u regionu.

A što se političke pozadine tiče, nema odustajanja od pitanja: KO SU INSPIRATORI I NALOGODAVCI UBISTVA PREMIJERA ZORANA DJINDJIĆA?
emsiemsi emsiemsi 20:39 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Filip Mladenović
Ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću je najpre trebalo da sudi Srbija zbog onog što je uradio ovde, a potom u Hagu zbog onog što je u dogovoru sa Tudjmanom uradio u regionu.

A što se političke pozadine tiče, nema odustajanja od pitanja: KO SU INSPIRATORI I NALOGODAVCI UBISTVA PREMIJERA ZORANA DJINDJIĆA?

Ма Коштуница, јебо га ти --- тај мрачњак и мачкар Дорћолски.
milojep milojep 20:42 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Filip Mladenović
Ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću je najpre trebalo da sudi Srbija zbog onog što je uradio ovde, a potom u Hagu zbog onog što je u dogovoru sa Tudjmanom uradio u regionu.

A što se političke pozadine tiče, nema odustajanja od pitanja: KO SU INSPIRATORI I NALOGODAVCI UBISTVA PREMIJERA ZORANA DJINDJIĆA?


Ne treba mi bolja potvrda za sopstvene stavove nego kada vidim da im se suprostavio Filip Mladenović!
anonymous anonymous 20:49 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!


milojep
20:07 12.03.2016 / *novo
Re: Politička pozadina atentata!!!

Jedini razuman odgovor je da niti je Milošević projektovao veliku Srbiju niti Đinđićevo ubistvo ima političku pozadinu.


Овог пута ниси у праву.
Ђинћићево убиство има политичку позадину.Само што слепи "другосрбијанци" политиком сматрају само "националну " политику, а политика се данас ( и јуче ) не зауставља на границама било које државе.

Испитати " политичку позадину " Ђинђићевог убиства значи пре свега истражити умешаност свих страних и транснационалних интереса и служби.

Порука свима који постављају питање " политичке позадине".

Изволите истраживачи, опробајте се.

Ту је Родос , ту скачите.

Нажалост, ви за то немате ону потребну мушку ствар.

Зато кевћете, везани на ланцу, само на оне до којих допире ваш поглед.
Иако је газда који вас је везао одавно напустио двориште из којег не можете да изађете.
blogovatelj blogovatelj 21:41 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Ма Коштуница, јебо га ти --- тај мрачњак и мачкар Дорћолски.


DSS i Dveri u koaliciji. Budibogsnama.
milisav68 milisav68 21:49 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

milojep
Osim ako Đinđić nije hteo da promeni politiku prema kriminalcima i onda ih pohapsi pa u toj prizmi tražiti političku pozadinu!

Navodno je toga dana trebao da potpiše dokument o policijskoj akciji hapšenja grupe koja je i organizovala atentat.

Zato se onako brzo izašlo sa optužnicom.
tyson tyson 22:06 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Испитати " политичку позадину " Ђинђићевог убиства значи пре свега истражити умешаност свих страних и транснационалних интереса и служби.

I interese novca.


milojep milojep 22:35 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

milisav68
milojep
Osim ako Đinđić nije hteo da promeni politiku prema kriminalcima i onda ih pohapsi pa u toj prizmi tražiti političku pozadinu!

Navodno je toga dana trebao da potpiše dokument o policijskoj akciji hapšenja grupe koja je i organizovala atentat.

Zato se onako brzo izašlo sa optužnicom.


He, ima tu nešto vidiš da mi i komentari nestaju!?
angie01 angie01 23:13 12.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

dekidek


a ti si morao ponovo da se registrujes da bi ovo rek'o:))
isidora.k isidora.k 02:50 13.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!


6. februar 2003. prvi neuspešan pokušaj atentata

21.februar 2003. drugi neuspešan pokušaj atentata, uhapšen atentator

7. mart 2003. treći neuspešan pokušaj atentata

10.mart 2003. tri časa atentatori čekaju "metu" na vratima zgrade vlade

11.mart 2003. tri časa atentatori čekaju "metu" i čudi se što ih ne hapse

12.mart 2003. tri časa na istom mestu i ubiše a da niko nije znao




Da nisu 12. marta bilo bi 13.marta ili 14.marta, kao da se negde žurilo.
jkt2010 jkt2010 08:36 14.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Filip Mladenović
Sramno je i nedopustivo da se 13 godina posle atentata na Zorana Djindjića skrivaju glavni akteri političke pozadine!!!

Ja bih poapsio vas komunjare. Za svaki slučaj. Pa ako ispadne da niste vi, onda ništa...
feliks.krul feliks.krul 22:59 15.03.2016

Re: Politička pozadina atentata!!!

Filip Mladenović
Ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću je najpre trebalo da sudi Srbija zbog onog što je uradio ovde, a potom u Hagu zbog onog što je u dogovoru sa Tudjmanom uradio u regionu.

A što se političke pozadine tiče, nema odustajanja od pitanja: KO SU INSPIRATORI I NALOGODAVCI UBISTVA PREMIJERA ZORANA DJINDJIĆA?


Posle svih ratova od 1991 do 1999 ima mnogo onih koji su "okusili krv" tako da nije ni bitno smisliti ko su inspiratori, bitni su nalogodavci i izvršitelji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:36 13.03.2016

Znam šta ste radili 12.marta...

"Ne razumem zašto bi danas, posle toliko godina, bilo koga interesovalo gde sam bio 12.marta?!?"

isidora.k isidora.k 01:46 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...




OK... sada je sve na svom mestu... Koštunica naručio (Petar Čelik)
emsiemsi emsiemsi 07:33 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...

Nebojša Milenković
"Ne razumem zašto bi danas, posle toliko godina, bilo koga interesovalo gde sam bio 12.marta?!?"


Можда је шетао мачке Дорћолом ?
Можда је возио распалог југа ибарском ка Белановици ?
У сваком случају, радио тога дана једно или друго, залагао се за поштовање Устава и институција ( и тиме, наравно, био сметња свему прогресивном, прагматичном, жабогутачима, асфалтерима, курцосвирачима итд...) - мрачњак и мачкар дорћолски, стара антикомуњара.
Успут --- какав је он мрачњак, можда је са клановцима дувао бело (ако би ишта преостало од батице).
freehand freehand 08:37 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...

Nebojša Milenković
"Ne razumem zašto bi danas, posle toliko godina, bilo koga interesovalo gde sam bio 12.marta?!?"

Imam ja jedno pitanje lične prirode za novog Nebojšu Milenkovića: zna li, možda, šta je stari Nebojša Milenković 12. marta 2003. u 8.45 mislio o Zoranu Đinđiću?
Da se nije, možda, slagao sa Svetlanom Lukić, Srđom Popovićem , Perom Lukovićem i Zoranom Markovićem i većinom tog specifičnog intelektualnog serkla?

Možda ovako nešto?

anonymous anonymous 09:16 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...


freehand
08:37 13.03.2016
Re: Znam šta ste radili 12.marta...

...иmam ja jedno pitanje lične prirode ...



Одличан прилог,али не разумем смисао питања.
freehand freehand 09:36 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...

anonymous

freehand
08:37 13.03.2016
Re: Znam šta ste radili 12.marta...

...иmam ja jedno pitanje lične prirode ...



Одличан прилог,али не разумем смисао питања.

Vašar hipokrizije.
vcucko vcucko 13:18 13.03.2016

Re: Znam šta ste radili 12.marta...

freehand
anonymous

freehand
08:37 13.03.2016
Re: Znam šta ste radili 12.marta...

...иmam ja jedno pitanje lične prirode ...



Одличан прилог,али не разумем смисао питања.

Vašar hipokrizije.

A. Vučić je najbolji učenik i nastavljač pretežnog lika i dela Z. Đinđića. A koga god interesuje šta sam ikad ovde napisao, znaće da ovo nije kompliment.

Uostalom, medijsku i ostalu kišu danas pušta polovina onog istog dueta koji je isto činio i u najbolja vremena Z.Đ.-a. Slučajnost? Kako da ne. Našli se ljudi.

Možda i pokazatelj šta bi se desilo sa A.V.-om ako danas-sutra skrene sa svetle staze kojom je krenuo. U prevodu, jahaće on još.
freehand freehand 13:22 13.03.2016

Original

Intervju Vremenu, 2001.

Ovde već ima mnogo ljudi koji kažu – sve je isto samo njega nema.
To je jedan nihilizam. Kako je isto, ako su te pre godinu dana hapsili kada si nosio majicu, kad su te mlatili pendrecima, kad su te šutirali i kada su mogli da te ujutro nađu mrtvog kraj kontejnera. To je nihilizam koji razjeda moral društva. Pre godinu dana je i na pegli bilo priča o teroristima, neprijateljima, zaverama, danas možeš da biraš šta ćeš da slušaš i gledaš. Da li je to isto. Postoji jedna dimenzija intelektualnog nihilizma koji je kao trag kočenja ostao iza Miloševićevog vremena, što postepeno truje našu zemlju i ubija u ljudima volju da vide ono što je pozitivno.
Vaši ministri su prošle nedelje bili u Zastavi i utisak je da su bili pomalo nepripremljeni za ono što ih je tamo čekalo. Posle toga se učinilo da se vaša vlada kreće po terenu na kome je neuporedivo više mina i živog blata nego što se dâ naslutiti na osnovu umirujućih osmeha koje ste do sada širili?
Imam mapu svih kritičnih tačaka u Srbiji i to nije minsko polje već tepih. Ne može da se napravi nijedan korak a da se ne naiđe na nešto što je trulo. Što se Kragujevca tiče, to je po meni bio više problem policije. Koncepcijski, ministarska ekipa nije bila nepripremljena. Oni se već šest meseci bave Zastavom i imali su na tu temu niz sastanaka. Skandal je napravila grupa kriminalaca koji nemaju veze sa Zastavom, koji su tamo nekada radili. Njihov je motiv bio da se napravi politička kriza, pa da se ide na nove izbore, s nadom da će mrtvac da oživi. Vratiće se Milošević i Šešelj ponovo. To je policija morala da zna. Svaki susret sa socijalno ugroženim radnicima jeste bezbednosni rizik u svakoj zemlji. Rekao sam ministru Mihajloviću da napravi ozbiljnu analizu i vidi da li je njegova služba u stanju da radnicima, poslodavcima i ministrima obezbedi normalnu situaciju za razgovor o teškim pitanjima. Ili će oni biti taoci ekstremnih malih grupa gde svakih pet bitangi može da dođe i prebije ministra i da posle tri dana novine budu pune priča kako su to sindikalisti.


LINK
G.Cross G.Cross 15:36 13.03.2016

eh kamo srece

Oni su se toliko slagali sa Djindjicevim stavovima da su jedva cekali da nastave njegov put u Evropu.



I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.

Eh kamo srece da imamo da raspravljamo o nekome ko je ziv a vredi barem malo.
angie01 angie01 16:19 13.03.2016

Re: eh kamo srece

I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.


to je objasnjeno toliko puta,...da nije mogao da zivi kao zatvorenik, stalno opkoljen obezbedjenjem i strahom,....a bio je opkoljen.... neprijateljima,


trebalo je da ode, da se ne bakce sa onima koji ga nisu zasluzuli, a sada se o njegov kovceg oslanjaju.

ovoliko godina posle, NIKO nije bio spreman da otkrije pozadinu ubistva,... ali zato svi polazu cvece.

sve sto mu se zamera bi stalo u analizu trenutka u kome je on postao premijer, gde je trebalo rasformirati ceo mracni aparat, i dge su sve naoruzane formacije jos uvek nesigurne za oslonac,... pokusavao je da uspostavi ravnotezu izmedju svojih i njihovih, da bi moglo nesto da se uradi, da bi na kraju ispalo da su onu vec bili uravnotezeni protiv njega.
emsiemsi emsiemsi 16:32 13.03.2016

Re: eh kamo srece

angie01
I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.


to je objasnjeno toliko puta,...da nije mogao da zivi kao zatvorenik, stalno opkoljen obezbedjenjem i strahom,....a bio je opkoljen.... neprijateljima,


trebalo je da ode, da se ne bakce sa onima koji ga nisu zasluzuli, a sada se o njegov kovceg oslanjaju.

ovoliko godina posle, NIKO nije bio spreman da otkrije pozadinu ubistva,... ali zato svi polazu cvece.

sve sto mu se zamera bi stalo u analizu trenutka u kome je on postao premijer, gde je trebalo rasformirati ceo mracni aparat, i dge su sve naoruzane formacije jos uvek nesigurne za oslonac,... pokusavao je da uspostavi ravnotezu izmedju svojih i njihovih, da bi moglo nesto da se uradi, da bi na kraju ispalo da su onu vec bili uravnotezeni protiv njega.

Ајде да одреагујем на ове сплачине (није чудо што их понављају овакви лумени попут Енџи) о политичкој позадини убиства, за које ми је чудо да их понављају и правници те људи који су (готово) професионални политичари --- код убиства, било којега, постоји, сваки пута, извршилац убиства, а неки пута и наредбодавац убиства. Извршилац Ђинђићевог убиства је већ пронађен. И осуђен.
За наредбодавца још увек нема нити доказа да је постојао.
Дакле, нека се најпре докаже да је налогодавац постојао, убрзо, потом би се и сазнало ко је то био.
Мене то чуди, јер припадамо народу код којега се зна и ко је када прднуо, зна се и када је Туђман наредио протеривање Срба, зна се када је Алија Балија говорио неком своме балији да не руши брану, јер није време, све се сазнало, само се још није сазнало ко је наредио извршиоцима да убију Ђинђића. Тај, ако је постојао, мора да је био много намазан, када толико година на власти настављачи Ђинђићевога пута нису успели да се помере нити за јоту.
Или је, пак, свети Зоран Ђинђић, ипак био ситан муваџија са нешто изучених школа, аматер, спреман да игра са олошем, нашим и белосветским, игре којима није био дорастао.
angie01 angie01 18:32 13.03.2016

Re: eh kamo srece

Ајде да одреагујем


ti sa tvojim mozgom pileta i prostackom agresijom ne moras nista nikome da objasnjavas, narocito ne meni- zaobidji me, eno zove te tvoja krotiteljka k'nozi, al izgleda nije dovoljno jako dunula u pistaljku, jer se zamrsila oko opsesivnog ogovaranja neprisutnih,...razmenjujete uzajamne bedastoce, sta se kacite za druge,

ti brate, kao manijak, trcis, vices i mlataras rukama, vukuci ljude za rame....i jos mislis da si faca.
emsiemsi emsiemsi 19:22 13.03.2016

Re: eh kamo srece

angie01
Ајде да одреагујем


ti sa tvojim mozgom pileta i prostackom agresijom ne moras nista nikome da objasnjavas, narocito ne meni- zaobidji me, eno zove te tvoja krotiteljka k'nozi, al izgleda nije dovoljno jako dunula u pistaljku, jer se zamrsila oko opsesivnog ogovaranja neprisutnih,...razmenjujete uzajamne bedastoce, sta se kacite za druge,

ti brate, kao manijak, trcis, vices i mlataras rukama, vukuci ljude za rame....i jos mislis da si faca.

Ко је то моја кротитељка ?
Шта је код мене простачко - цитирај.
Ја баш не млатарам рукама, не вичем и не трчим.
То што тебе понекада цитирам, нема толико везе са тобом (баш ме брига за тебе - и теби сличне) колико са парадигмом коју оваплоћујеш ти --- површна, логореична, а, да простиш, глупа особа. Но, такви као ти сте у својој спознајној (о моралној не бих овај пута) ограничености многима много бољим од вас запушавали уста услед индуковане премоћи - и физички. На твоју жалост, та времена су прошла.
Није лако бити Србин.

Sepulturero Sepulturero 20:29 13.03.2016

Re: eh kamo srece


"За наредбодавца још увек нема нити доказа да је постојао.
Дакле, нека се најпре докаже да је налогодавац постојао, убрзо, потом би се и сазнало ко је то био.
Мене то чуди, јер припадамо народу код којега се зна и ко је када прднуо, зна се и када је Туђман наредио протеривање Срба, зна се када је Алија Балија говорио неком своме балији да не руши брану, јер није време, све се сазнало, само се још није сазнало ко је наредио извршиоцима да убију Ђинђића. Тај, ако је постојао, мора да је био много намазан, када толико година на власти настављачи Ђинђићевога пута нису успели да се помере нити за јоту.
Или је, пак, свети Зоран Ђинђић, ипак био ситан муваџија са нешто изучених школа, аматер, спреман да игра са олошем, нашим и белосветским, игре којима није био дорастао."


То је зато јер истина није политички коректна. Како да настављачи признају да је визионар био баш то како га описујете у горњем параграфу? Он им је потребан као Свети Зоран.
angie01 angie01 20:50 13.03.2016

Re: eh kamo srece

Но, такви као ти сте у својој спознајној (о моралној не бих овај пута) ограничености многима много бољим од вас запушавали уста услед индуковане премоћи - и физички.


e, bozemeprosti,...je l ti uopste znas sta pises u svojoj zelji da nekog uvredis,...ono, nalupetes se zajapuren, a rezultat- nikakav,...kome se ti uoste obracas muceni covece,....kako da ti kazem, ovako nabacane kojestarije u vetar...carli, ti bilo kome da kazes da je glup posle svega sto lupetas na blogu je cist nonsens,....samo me zaobidji, ja tebe preskacem, pa nema razloga da se vise za mene kacis- mene NE zanima sta ti govoris...valjda toliko mozes da budes pristojan.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:50 13.03.2016

Re: eh kamo srece

G.Cross



I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.


Upravo tako. Ja to pričam još od 2003.
freehand freehand 22:53 13.03.2016

Re: eh kamo srece

vrabac_u_steni
G.Cross



I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.


Upravo tako. Ja to pričam još od 2003.

Tako sam ja pričao za Vinetua, za Kenedija i za Palmea.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:00 13.03.2016

Re: eh kamo srece

freehand
vrabac_u_steni
G.Cross



I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.


Upravo tako. Ja to pričam još od 2003.

Tako sam ja pričao za Vinetua, za Kenedija i za Palmea.


Umeo je svojevremeno Maksa da na ovakve komentare odgovori sa:

"Žao mi je vaše krave, nisam znao da je sveta".

Nego, pre par sati, nešto pre devet, ulazim na gajbu i onako da napravim štos pitam gospoju:

"Jeli, ko večeras gostuje u Utisku?"

A ona ko iz topa, bez sekunde zadrške, odgovori:

"Desimir Tošić, Frano Cetinić i Aleksandar Tijanić..."
freehand freehand 23:03 13.03.2016

Re: eh kamo srece

Umeo je svojevremeno Maksa da na ovakve komentare odgovori sa:

"Žao mi je vaše krave, nisam znao da je sveta".

Da, to bi bio sjajan komentar.
Nego, na koju od četiri krave misliš da bi se to odnosilo? Meni je, na primer, Vinetu bio najsvetija.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:05 13.03.2016

Re: eh kamo srece

freehand
Umeo je svojevremeno Maksa da na ovakve komentare odgovori sa:

"Žao mi je vaše krave, nisam znao da je sveta".

Da, to bi bio sjajan komentar.
Nego, na koju od četiri krave misliš da bi se to odnosilo? Meni je, na primer, Vinetu bio najsvetija.


Na onu prvu, ostale tri si tek ti malo pre uveo u igru.
freehand freehand 23:08 13.03.2016

Re: eh kamo srece

vrabac_u_steni
freehand
Umeo je svojevremeno Maksa da na ovakve komentare odgovori sa:

"Žao mi je vaše krave, nisam znao da je sveta".

Da, to bi bio sjajan komentar.
Nego, na koju od četiri krave misliš da bi se to odnosilo? Meni je, na primer, Vinetu bio najsvetija.


Na onu prvu, ostale tri si tek ti malo pre uveo u igru.

Pa razmišljao sam o smislu konstatacije da samo nesposoban čovek može da dozvoli da bude ubijen, a bilo mi bez veze i Linkolna i Murata da pominjem.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:15 13.03.2016

Re: eh kamo srece

freehand

Pa razmišljao sam o smislu konstatacije da samo nesposoban čovek može da dozvoli da bude ubijen, a bilo mi bez veze i Linkolna i Murata da pominjem.


Ponekad su bitne i okolnosti.
I obrati pažnju na razliku između nesposoban i toliko sposoban (kao što se kasnije u raznim mitovima, epovima i sagama impliciralo, mislim na te екстраординари sposobnosti).
freehand freehand 23:18 13.03.2016

Re: eh kamo srece

I obrati pažnju na razliku između nesposoban i toliko sposoban (kao što se kasnije u raznim mitovima, epovima i sagama impliciralo, mislim na te екстраординари sposobnosti).

Ja mislim da si ti njega pomešao sa Supermenom, Betmenom i Derdevilom. Naime, nije on imao tu vrstu sposobnosti. čak ga to, po svemu što smo mogli da vidimo, čujemo i pročitamo nije ni interesovalo.
Doduše nikakve magične moći nije imao ni u drugim oblastima, ali ovde se gospodin kros upravo na tu temu izrazio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:22 13.03.2016

Re: eh kamo srece


Ja mislim da si ti njega pomešao sa Supermenom, Betmenom i Derdevilom.


Nisam ja već neki drugi, a mislim da je i Kros upravo na te i takve guslare mislio. No, nisam mu ja advokat, čovek ume i sam da se brani koliko sam do sada primetio.
freehand freehand 23:26 13.03.2016

Re: eh kamo srece

vrabac_u_steni

Ja mislim da si ti njega pomešao sa Supermenom, Betmenom i Derdevilom.


Nisam ja već neki drugi, a mislim da je i Kros upravo na te i takve guslare mislio. No, nisam mu ja advokat, čovek ume i sam da se brani koliko sam do sada primetio.

Da citiram još jednom:

I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.



Ovo je, po mojoj pameti - težak bulšit od rečenice.
Ok bi bilo, na primer, "Da je bio takav-i-takav ne bi mu Beba i Vesić sedeli uz koleno". Ili "Ne bi mu Čume asfaltirao Srbiju". A ovo je... Da se ne ponavljam.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:39 13.03.2016

Re: eh kamo srece

freehand
vrabac_u_steni

Ja mislim da si ti njega pomešao sa Supermenom, Betmenom i Derdevilom.


Nisam ja već neki drugi, a mislim da je i Kros upravo na te i takve guslare mislio. No, nisam mu ja advokat, čovek ume i sam da se brani koliko sam do sada primetio.

Da citiram još jednom:

I usput da je Djindjic bio toliko sposoban ne bi dozvolio da ga ubiju.



Ovo je, po mojoj pameti - težak bulšit od rečenice.
Ok bi bilo, na primer, "Da je bio takav-i-takav ne bi mu Beba i Vesić sedeli uz koleno". Ili "Ne bi mu Čume asfaltirao Srbiju". A ovo je... Da se ne ponavljam.


A ne, ja upravo mislim na sam atentat, dakle na pogrešnu procenu bezbednosne situacije a koja opet proizlazi iz pogrešne procene igara u koje se upleo i na unutrašnjem i na spoljašnjem planu.
No, ne bih da se ponavljam, već više puta sam pisao ovde na blogu šta ja mislim o pokojnom Đinđiću, po meni, daleko je taj bio nekog lumena kako ga sad mnogi predstavljaju.
A kad mi ga predstavljaju kao "velikog vizonara", najblaža moja reakcija, kada želim da budem uljudan, je kiseo osmeh.
freehand freehand 23:46 13.03.2016

Re: eh kamo srece

A ne, ja upravo mislim na sam atentat, dakle na pogrešnu procenu bezbednosne situacije a koja opet proizlazi iz pogrešne procene igara u koje se upleo i na unutrašnjem i na spoljašnjem planu.

Bezbednosnbe procene nije pravio on. Situacija u kojoj je živeo i ono u šta se upleo - a pri tome mislim na politiku kao zlu sudbinu - nikom nije davala zta pravo da se oseća sposobnim u tom smislu. Uostalom mnogo je puta ponovljeno i to potvrđuju ozbiljni znalci na otm polju - ne postoji način da se 100% sačuvaš kad neko ozbiljno reši da te ubije.
A kad mi ga predstavljaju kao "velikog vizonara", najblaža moja reakcija, kada želim da budem uljudan, je kiseo osmeh.

Dobro, ja u takvim situacijama pročitam neki od njegovih intervjua ili izjava. Recimo ovaj koji sam i ovde linkovao a koji kontekstualno i direktno objašnjava mnogo i ovde pokrenutih pitanja. I da vidiš da i ja pomislim da je on stvari uočavao na vreme i pre drugih, i imao jasne ideje šta traba raditi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:57 13.03.2016

Re: eh kamo srece

da je on stvari uočavao na vreme i pre drugih


Ne znam šta da ti kažem, onda sam ja tada, sa svojih 28-29-30 bio opasan genije, i ne samo ja već još neki ljudi koje znam, a bilo je i nekih koji su o tome pisali a da ih lično ne poznajem.
Nažalost, koliko god da bi mi interpretacija iz gornje rečenice laskala, smatram da je daleko realnosti.
Nisam ja baš bio toliko pametan, biće da je pre bio problem u njemu.
Veruj mi, ta njegova "osveščenja" s kraja 2002. i početka 2003. sam tada dočekao sa: "Konačno mu dolazi iz dupeta u glavu".
Jebiga.
emsiemsi emsiemsi 06:36 14.03.2016

Re: eh kamo srece

angie01
Но, такви као ти сте у својој спознајној (о моралној не бих овај пута) ограничености многима много бољим од вас запушавали уста услед индуковане премоћи - и физички.


e, bozemeprosti,...je l ti uopste znas sta pises u svojoj zelji da nekog uvredis,...ono, nalupetes se zajapuren, a rezultat- nikakav,...kome se ti uoste obracas muceni covece,....kako da ti kazem, ovako nabacane kojestarije u vetar...carli, ti bilo kome da kazes da je glup posle svega sto lupetas na blogu je cist nonsens,....samo me zaobidji, ja tebe preskacem, pa nema razloga da se vise za mene kacis- mene NE zanima sta ti govoris...valjda toliko mozes da budes pristojan.



Видим да ме прескачеш скоро сваки пута.
Шта рећи теби (и теби сличнима) --- да би имало ефекта. Додуше, шта год да се теби (и теби сличнима) каже - има ефекта.
angie01 angie01 08:29 14.03.2016

Re: eh kamo srece

Шта рећи теби (и теби сличнима) --- да би имало ефекта.


pa ti, smesni jadni covece, ne kapiras da ti nisi pozvan da bilo kome kazes bilo sta,....kakvo bre efekta sem tvoje sramote mogu imati ove bljuvotine koje ti sa ponosom ovde kacis,...i sto dosta njih mogu biti tretirane kao krivicno delo.
emsiemsi emsiemsi 10:07 14.03.2016

Re: eh kamo srece

angie01
Шта рећи теби (и теби сличнима) --- да би имало ефекта.


pa ti, smesni jadni covece, ne kapiras da ti nisi pozvan da bilo kome kazes bilo sta,....kakvo bre efekta sem tvoje sramote mogu imati ove bljuvotine koje ti sa ponosom ovde kacis,...i sto dosta njih mogu biti tretirane kao krivicno delo.

Које то могу бити кривично дело ?
То што констатујем да је наш народ страдао од Усташа !?
То што констатујем да је страдао од комуњара ?
То што је страдао од разне остале гамади ?
Јел то ?
Успут --- ти не само да си будалетина, него си и ординарна будалетина - егземпларна будалетина.
Успут 2 --- неколико пута ми већ претиш да је нешто што ја изјављујем кривично дело. Ја се комуњара и комитетлија никада нисам бојао, без обзира што је гамад слична теби имала амбиције да ми запуши уста - и физички.
Успут 3 --- твоје оптужбе, без обзира што су малоумне (није ни чудо што су такве ко их износи), су (и) деликатне - о њима би требало да поведеш рачуна.
Није лако бити Србин !

niccolo niccolo 10:11 14.03.2016

Re: eh kamo srece

Ja bih se na temu "dozvolio da ga ubiju" pozvao na autoritet:

freehand freehand 10:20 14.03.2016

Re: eh kamo srece

niccolo
Ja bih se na temu "dozvolio da ga ubiju" pozvao na autoritet:


"Ok, o mom poslu možeš da me pitaš samo ovaj jedan put. Nikad više."
"Da li si naredio da ga ubiju?"
...
"Ne."

Moja omiljena scena, Kum 1.
milisav68 milisav68 10:58 14.03.2016

Re: eh kamo srece

freehand
Moja omiljena scena, Kum 1.


sweet64 sweet64 11:38 15.03.2016

Re: eh kamo srece

Ok bi bilo, na primer, "Da je bio takav-i-takav ne bi mu Beba i Vesić sedeli uz koleno". Ili "Ne bi mu Čume asfaltirao Srbiju". A ovo je... Da se ne ponavljam.


U kom smislu bi bilo OK? Ja sa tim stvarno imam najveći problem, sa nosačima kovčega, sa anticipiranjem današnjice da je pokojni Đinđić ostao živ. Mislim da se ništa drastično drugačije ne bi desilo sa ovom zemljom i nama u njoj.

Da se pogrešno ne razumemo, devedesetih sam se učlanio u tu stranku, zašto ne reći, zbog te energične i harizmatične ličnosti. Filozofski pristup, slikoviti govori puni metafora, brzina, svežina, pragmatičnost i repić kao dokaz mladosti i pogleda u budućnost koja je okrenuta tačno ka nama. Većini su pomenute karakteristike u stvari bile razlog za ovde 100 puta pomenutu netrpeljivost.

Onda ide istorija do danas.
U tom međuvremenu Đinđić je ušao u mit kod skoro svih kritičara, kvalitet koji se podrazumeva bez dokazivanja. Ali vreme i godine i pokušaj realnog sagledavanja stvarnosti raspršuju tu preuveličanu izmaštanu sliku. Bile bi tu neke druge beretke, neke druge boje, spoljašnji i unutrašnji problemi i uslovljavanja.
Ne može istorija jedne novostvorene državice na ovako osetljivom mestu u XXI veku zavisiti od kvalitete i veličine jedne jedine ličnosti.
anonymous anonymous 08:45 14.03.2016

? ....?.....?

anonymous anonymous 09:10 14.03.2016

Re: ? ....?.....?




Zoran sa Anom Lind, švedskom ministarkom, sa kojom je imao zakazani sastanak na dan ubistva.

Ana Lind ubijena je iste godine.

Ubica Srbin - psihijatrijski bolesnik.

Da li ..... ?



freehand freehand 09:20 14.03.2016

Re: ? ....?.....?

anonymous

Konačno kredibilan izvor!
isidora.k isidora.k 00:01 15.03.2016

Re: ? ....?.....?

Cilj likvidacije bio da se sruši vlada, napravi haos u zemlji i na vlast dovede ....




Odozgo : I tebe nezadovoljnik iz "haškog bratstva" ?

Sudija : Zabranjuje se pitanje .

Ubili su te banditi Pacov, Prevara i Budala, kada nisi imao snage da ih se otreseš.




Ma nisu oni banditi, evo pitaj Zlatibora ako mi ne veruješ .

Ne .... Budala ubio , Prevara nabavio policijsko oružje, a Pacov čuo mijaukanje mačora. Ti si bio student i video si ih samo jednom.

Gospodine Korać, pomenuli ste da je Komisija dobila transkripte prisluškivanih razgovora pripadnika Zemunskog klana nekoliko meseci pre ubistva premijera?




NE NISLIM DA JE POTREBNO DA JAVNOST TO VIDI, jer se tu radi o konkretnim osobama. To je vraćeno u Državnu bezbednost, pošto je to njihova arhiva. (valjanje u blatu koje je sam pravio )

U prvom delu su se navodili visoki funkcioneri povezani sa kriminalom, u drugom organizovane kriminalne grupe i u trećem pravosuđe na republičkom nivou koje je imalo veze sa kriminalom.( sadržaj knjige "Organizovane kriminalne grupe i samostalni izvršioci u Srbiji" iz 2001)


Dali su nam četiri dana pa nismo imali vremena za pravosuđe nižih rangova, a ni za carinu - odgovorio je Zoran Mijatović na pitanje tužioca o knjizi.
freehand freehand 14:40 14.03.2016

Stojan Cerović: Posle Đinđića


PREMIJER SE OD SAMOG POČETKA NAŠAO U MAKAZAMA IZMEĐU LOKALNIH ZLIKOVAČKO-PATRIOTSKIH SILA I HAŠKIH ULTIMATUMA

Ko je ubio Zorana Đinđića? Možda ću nekom ljubitelju detektivskih priča pokvariti zadovoljstvo, ali pošto je ovde u pitanju politički triler, moguće su razne verzije i tumačenja, pa niko ne mora da prihvati moju, pogotovu što ovi krivci imaju odličan alibi. To su, naime, Slobodan Milošević i Karla del Ponte. Svi ostali su finansijeri, naručioci, organizatori ili izvršioci.
Ubistvo premijera, baš ovog premijera i baš sada, zahteva od nas da razumemo najširi politički kontekst i obavezuje nas da ga stavimo u istorijsku perspektivu, zato što će ovaj događaj možda bitno promeniti sudbinu Srbije. I zato mislim da najpre treba identifikovati glavne sile koje su delovale i ukrstile se na način koban po glavu Zorana Đinđića, a biće možda i po našu budućnost.
Još kad je odlučio da se bavi politikom, Đinđić je, čini mi se, bio rešen, prvo: da se bori za neke krupne, strateške ciljeve, a ne da prosto vrši vlast, i drugo: da deluje u svim uslovima, ne čekajući da se prilike promene i da se nešto najpre dovede u red. Dakle, bio je ambiciozan i hrabar i već te osobine kandidovale su ga za tragičan kraj, jer tragedije, naravno, nema bez veličine. A u Đinđićevom kraju svi su lako prepoznali dah tragedije i mnogi su naknadno razumeli da je u njegovoj sudbini, u svemu što ga je dovelo do takvog kraja, bilo veličine koja je često bila maskirana prozaičnostima dnevne politike.
Znamo da su uslovi u kojima je Đinđić preuzeo, to jest osvojio vlast u Srbiji bili nemogući. Milošević se povukao ostavljajući samo praznu kontrolnu kabinu u kojoj komandni instrumenti i poluge nisu funkcionisali. Dobar deo stvarne vlasti, vojne, policijske i administrativne, samo se spustio na niži nivo, pritajio i rešio da sačeka bolja vremena, to jest pad nadobudnih reformista. Đinđiću je pripao samo vrh države, sve ostalo se zaverilo protiv njega.
Znamo da to nije bila bilo kakva država i vlast, nego ubilačka, razbojnička i pljačkaška, koja je igrala istodobno na zatucanost, strah, nacionalni fanatizam, laž i mržnju usmerenu bilo gde. Svemu tome Đinđić je bio prirodni neprijatelj, gotovo oličenje svega čega su se najviše plašili i užasavali. Tom svetu nije trebalo objašnjavati zašto premijera treba ubiti. Bilo je hiljadu dovoljno dobrih razloga. A bilo je i novca i oružja i dobrovoljaca onoliko.
S druge strane, nema sumnje da su gospođa Del Ponte i svi njeni međunarodni sponzori vodili politiku koja je od Đinđića pravila sve bolju metu. Premijer se, zapravo, od samog početka našao u makazama između lokalnih zlikovačko-patriotskih sila i haških ultimatuma. Znao je da nema dovoljno snage da otvoreno zarati s mafijom ni dovoljno političke podrške da pohapsi haške optuženike, a nije uspevao da ubedi ni strane faktore da mu daju vremena, da odustanu od ultimatuma i najpre pomognu obnovu zemlje.
Na jednoj strani bili su oni kojima je Đinđić sve više ličio na stranog lakeja i izdajnika, na drugoj oni koji su mislili da je i on ipak nekakav srpski nacionalista koji samo blefira i gleda kako da se ratni zločinci nekažnjeno izvuku. Između nije bilo prolaza, a Đinđić je upravo to pokušao i bio je to pokušaj dostojan divljenja. Jer, Srbiji nije ni preostalo ništa drugo nego da nastavi da na tom istom mestu traži prolaz koji za sada još nema. U tom smislu razumem one njegove sledbenike koji sad najavljuju kurs "i posle Đinđića – Đinđić". Bio bih, priznajem, najsrećniji kad bi Vlada sad rekla da više ne želi da čuje ništa o Hagu, da niko više neće biti izručen, da ne prima nikakvu poštu ni poruke na tu temu, da je gospođa Del Ponete nepoželjna zauvek, da nijedan papirić više neće biti predat i da ćemo se od sada sami baviti problemom zločina. Ali, to bi usrećilo i mnoge od onih s druge strane. Mafija bi proglasila pobedu. Zato Srbija nema druge nego da nastavi rat protiv bande ubica, sad se vidi na šta su spremni, kao i da od Haga traži više poverenja, sad kad je valjda jasno koliko košta saradnja s Tribunalom. Ne bih se, pri tom, previše sekirao za nevolje haške tužiteljke i ostalog osoblja u Tribunalu. Evo se Amerika upravo sprema da osnuje drugi sličan sud namenjen Iračanima koji se budu usudili da pucaju na oslobodioce, pa će valjda biti posla za poslenike međunarodne pravde, ili šta god bilo to što se još tako zove.
U međuvremenu, Srbija je u režimu vanrednog stanja, protiv kojeg nemam ništa, pod uslovom da bude zbilja iskorišćeno. Ne brinu me ograničenja prava i sloboda, jednostavno zato što je ovde reč o nečemu što prethodi bilo kakvim pravima, reč je o životima. Svima nama ovde je objavljen rat, zaprećeno je svačijem životu i imovini, notorni kriminalci poručili su nam da su jači od države, da su oni država i da će ubiti koga god treba da bi nas u to uverili.
Država, to jest ono što je od nje ostalo i u šta polažemo nade, nije mogla da bira kako će da vodi ovaj rat. Ili svom snagom ili nikako. To znači uhapsiti svakog sumnjivog, upotrebiti dovoljnu silu, slomiti svaki otpor, a to je vanredno stanje. Neke od stabilnijih, demokratskih država već su pokazale koja se sredstva primenjuju u slučajevima koji ni izdaleka nisu bili ovako teški. Italija je svojevremeno bila policiji sasvim odrešila ruke u borbi s "crvenim brigadama". U nemačkim zatvorima desilo se nekoliko krajnje sumnjivih samoubistava zatvorenih terorista. Engleska je policija umela da izbegava hapšenja i zarobljavanja irskih terorista, u korist likvidacija. Hoću da kažem da valja biti spreman na žrtve u ovom ratu. Dosta smo slušali o tome kako ljude tipa Lukovića Legije nije moguće uhapsiti i kako celo to patriotsko podzemlje ima jako obezbeđenje. Da li policija treba da prizna da u ovoj zemlji ima sila iznad nje? Ako je tako, daj da nam Legija bude ministar policije, umesto Mihajlovića. Ako nije, neka policija uđe u pravi i potpuni rat i neka pobedi, koliko god to koštalo. Nije, pri tom, čak ni najvažnije da se pronađu ubice premijera, nego da se već jednom stave van zakona kriminalci koji se drže kao da su oni jedini zakon. Ovo je nešto što je počelo, recimo, s Arkanom koji je bio postao uzor srpskoj mladeži, "ugledni ubica", što reče neki zadivljeni početnik u poslu. On je bio valjda najuspešniji čovek u Miloševićevoj Srbiji i nema sumnje da su njegovim stopama krenule stotine drugih.
Tačno je da izgleda smešno što je policija krenula da ruši dvorac onog Spasojevića u Zemunu samo dva dana posle ubistva. Kakva nagla efikasnost! Kakvo iznenadno otkriće da je tu nešto bilo protivzakonito! Svejedno, to i treba rušiti a ne pretvarati u izbeglički dom, jer nam je potreban upečatljiv simbol, jasna poruka da je došao kraj tim manekenima zločina. Ova država mora da demonstrira silu zakona, utoliko snažnije što se bila gotovo sasvim rastvorila i nestala u bezakonju. Valja razoriti taj Arkanov kult razmetljivog zločina, tu estetiku brutalnosti, taj tobožnji nacionalni model "opasnog života": sačekuša, otmica, pljački, reketa, sve uz odgovarajuću estradnu ikonografiju i Cecinu muziku. Ovo je poslednji trenutak da se sve to zajedno odbaci ne samo državnom silom nego i voljom građana, onih koji su svih ovih dana onako skrušeno i potreseno i očajno, ćutke polagali cveće i palili sveće na stepeništu Vlade Srbije. Mislim da su oni hteli da kažu da se boje da ih više ništa ne može spasti od te nove vrste nacionalnih vođa školovanih u Legiji stranaca, koji su već počeli da šire i prenose tamo stečeno znanje i mudrost. Deo tih zaverenika odgovornih za ubistvo premijera sigurno se nadao da će dobiti izvesnu političku podršku od Koštunice, sve dok on nije sišao s predsedničke funkcije. On je napravio užasnu grešku onda kad je izrazio razumevanje za pobunu "crvenih beretki", iako sigurno nije želeo da stvari idu ovim putem. Greši i sada kad predlaže koncentracionu vladu jer to podrazumeva poziv svim strankama, a takva saradnja nemoguća je iz razloga krupnijih od političkih. Naime, radikali su složno bojkotovali komemoraciju u Skupštini Srbije, čime su nesumnjivo izrazili svoje slaganje s ubistvom premijera, što je samo po sebi monstruozno. Da li Koštunica misli da bi trebalo priznati da je ovaj zločin postigao cilj, da su Đinđićeve pristalice pretrpele poraz i da sad valja da sarađuju sa svima drugima? Mislim da bi tačniji zaključak bio da je Koštuničin legalistički pristup ovim ubistvom poražen i da se zaista moraju mnogo radikalnije počistiti makar ljudi iz represivnog aparata zaostali iz bivšeg režima. U monstruozitete bi se mogao mirno ubrojati i Amfilohijev govor nad Đinđićevim odrom, gde se kroz lukave fraze lako moglo razabrati da govornik o pokojniku ne misli ništa dobro, a iskoristio je zgodnu priliku da i prisutnim stranim delegacijama kaže šta misli o svemu od NATO bombardovanja do predstojećeg napada na Irak. Zvučalo je ne samo sasvim profano i neumesno nego i zlobno, osvetoljubivo i pakosno. Ako grešim, neka mi oprosti neko nadležan. Dakle, već tu na sahrani počela je borba za pozicije u postđinđićevskoj Srbiji. Živković kao novi premijer izgleda mi tako da bih poželeo Đelića, ali on nije član stranke, a osim toga valjda se smatra da su vremena ratna i da je za to bolji Živković. U svakom slučaju, DS i savezničke stranke morale bi da budu jako pažljive u pokušaju da Đinđićevu tragičnu smrt predstave kao dokaz sopstvenih kvaliteta. Još bi gore bilo ako bi se pokazalo da Vlada zloupotrebljava vanredno stanje protiv svojih političkih oponenata. Ali, sačekajmo. Nije valjda s Đinđićem sahranjena baš sva pamet koja se ovde mogla naći.
mlinarslavko mlinarslavko 16:23 14.03.2016

Kostunica iz Variole Vere

Kada je pokusan atentat na Djindjica kod hale Limes, Kostunica je morao da hitno objavi da je napadnut premijer i da ce se sve snage upotrebiti za odbranu premijera. Ako i nije bio umesan, a sve je podatke imao i sve je znao ( jednostavno, takva mu je pozicija bila ) morao je da zastiti Djindjica, a on se bavio politicarenjem. Meni ce on biti zauvek primer onog doktora iz filma Variola Vera koji se zakljucao u svoj kabinet. Zauvek ce mi biti primer drzavnika kojem su ubili premijera, sto je mogao sa lakocom da spreci. Sto bi klinci rekli Čkapi.
emsiemsi emsiemsi 19:27 14.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

mlinarslavko
Kada je pokusan atentat na Djindjica kod hale Limes, Kostunica je morao da hitno objavi da je napadnut premijer i da ce se sve snage upotrebiti za odbranu premijera. Ako i nije bio umesan, a sve je podatke imao i sve je znao ( jednostavno, takva mu je pozicija bila ) morao je da zastiti Djindjica, a on se bavio politicarenjem. Meni ce on biti zauvek primer onog doktora iz filma Variola Vera koji se zakljucao u svoj kabinet. Zauvek ce mi biti primer drzavnika kojem su ubili premijera, sto je mogao sa lakocom da spreci. Sto bi klinci rekli Čkapi.

Окрени - обрни, Туњави мачкар крив, ако не због чињења, онда због нечињења.
Колико неко треба да буде будалетина да прича овакве глупости !?
milojep milojep 20:46 14.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

emsiemsi
mlinarslavko
Kada je pokusan atentat na Djindjica kod hale Limes, Kostunica je morao da hitno objavi da je napadnut premijer i da ce se sve snage upotrebiti za odbranu premijera. Ako i nije bio umesan, a sve je podatke imao i sve je znao ( jednostavno, takva mu je pozicija bila ) morao je da zastiti Djindjica, a on se bavio politicarenjem. Meni ce on biti zauvek primer onog doktora iz filma Variola Vera koji se zakljucao u svoj kabinet. Zauvek ce mi biti primer drzavnika kojem su ubili premijera, sto je mogao sa lakocom da spreci. Sto bi klinci rekli Čkapi.

Окрени - обрни, Туњави мачкар крив, ако не због чињења, онда због нечињења.
Колико неко треба да буде будалетина да прича овакве глупости !?


Odbanovali me!?

Ja sam bio na mitingu na trgu kada je Đinđić pričao kako Koštunici niko ne bi dao ni koze da mu čuva! I što kažeš dođe neki vodeničar da priča o štićenju Đinđića od strane Koštunice Koliko stvarno paralelnih svetova postoji



tyson tyson 01:58 15.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

mlinarslavko
Kada je pokusan atentat na Djindjica kod hale Limes, Kostunica je morao da hitno objavi da je napadnut premijer i da ce se sve snage upotrebiti za odbranu premijera. Ako i nije bio umesan, a sve je podatke imao i sve je znao ( jednostavno, takva mu je pozicija bila ) morao je da zastiti Djindjica, a on se bavio politicarenjem. Meni ce on biti zauvek primer onog doktora iz filma Variola Vera koji se zakljucao u svoj kabinet. Zauvek ce mi biti primer drzavnika kojem su ubili premijera, sto je mogao sa lakocom da spreci. Sto bi klinci rekli Čkapi.

Teške gluposti.


mlinarslavko mlinarslavko 10:35 15.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

Zasto gluposti, zar nije normalno spasiti neciji zivot? Ne razumem?
predatortz predatortz 10:56 15.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

tyson
mlinarslavko
Kada je pokusan atentat na Djindjica kod hale Limes, Kostunica je morao da hitno objavi da je napadnut premijer i da ce se sve snage upotrebiti za odbranu premijera. Ako i nije bio umesan, a sve je podatke imao i sve je znao ( jednostavno, takva mu je pozicija bila ) morao je da zastiti Djindjica, a on se bavio politicarenjem. Meni ce on biti zauvek primer onog doktora iz filma Variola Vera koji se zakljucao u svoj kabinet. Zauvek ce mi biti primer drzavnika kojem su ubili premijera, sto je mogao sa lakocom da spreci. Sto bi klinci rekli Čkapi.

Teške gluposti.




Notorne!


predatortz predatortz 11:00 15.03.2016

Re: Kostunica iz Variole Vere

mlinarslavko
Zasto gluposti, zar nije normalno spasiti neciji zivot? Ne razumem?


Kako Koštunica da mu sačuva život? Upotrebom vojske?
Imaš pravo!
Trebao je da kaže da je MUP leglo kriminalaca i sumnjivih likova koji su se okitili visokim činovima, da Đinđić nije sposoban da rasčisti stvari u tom ministarstvu ( a to je bio njegov posao ).
berman berman 16:40 14.03.2016

Neozoranisti


Ima jedna neobična floskuka kod "Zoranista " a to je "Civilizaciski nivo" koji oni pripisuju Brozovoj džabahiriji i maničćna želja za "euroatlanskim integracijama" samo jbga , po njihovim mjerilima lideri euroatlantizma GB ,US su civilizacisko dno.
iako su zoranvi bili žuti ( liberli) i tek klasnije apostaziraju u SD . I tako Zoran postane heroj mokrih snova svih onih koji bi sve džabe ( stan,zdravstvo,lezilezbarenje,školovanje, skitanje svetom , pankeri međ nakotom političke oligarhije )
čudo je to sanjaš Kastrove snove , a ložiš se na Kenedija

berman berman 16:40 14.03.2016

Neozoranisti


Ima jedna neobična floskuka kod "Zoranista " a to je "Civilizaciski nivo" koji oni pripisuju Brozovoj džabahiriji i maničćna želja za "euroatlanskim integracijama" samo jbga , po njihovim mjerilima lideri euroatlantizma GB ,US su civilizacisko dno.
iako su zoranvi bili žuti ( liberli) i tek klasnije apostaziraju u SD . I tako Zoran postane heroj mokrih snova svih onih koji bi sve džabe ( stan,zdravstvo,lezilezbarenje,školovanje, skitanje svetom , pankeri međ nakotom političke oligarhije )
čudo je to sanjaš Kastrove snove , a ložiš se na Kenedija

cane cane 23:09 14.03.2016

pa i nije jedini osmeh



angie01 angie01 22:20 15.03.2016

Re: pa i nije jedini osmeh

koliko neko treba da bude zlonameran i morbidan da na tekst secanja na Djundjica zakaci ovakav komentar,...i jos samjli s kaficom.
cane cane 23:38 15.03.2016

Re: pa i nije jedini osmeh

a ne smeta ti milenkoviceva slika sa crvenom beretkom na gornjem tredu?

angie01 angie01 00:14 16.03.2016

Re: pa i nije jedini osmeh

a ne smeta ti milenkoviceva slika sa crvenom beretkom na gornjem tredu?


ako tebi smeta, mogao si da na taj komentar stavis repliku o svom misljenju.
cane cane 12:55 16.03.2016

Re: pa i nije jedini osmeh

ako tebi smeta, mogao si da na taj komentar stavis repliku o svom misljenju.


meni ne smeta. zato ga nisam ni komentarisao.

a tebi?

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 06:38 15.03.2016

Let the guy RIP

Nema posebne potrebe da Srbi raspravljaju o Djindjicu, a ni posebne potrebe da ga se secaju.
Jer - Djindjic nema mnogo veze sa ovom Srbijom.

Njegova Srbija je "moguca Srbija", Srbija koja je "mogla da bude", a ne ova - stvarna, postojeca, recimo "vasha" Srbija.

Prikladno je da Srbi raspravljaju o Vuchicu, Dachicu, Tadicu, Sheshelju, itd ... I to je sasvim ok.

Pustite Djindjica... On je bio "one off", "outlier", "odd ball".

Let the guy rest in peace.

silver silver 08:25 15.03.2016

Malo off-topic

mada iz istorije se uvek mogu učiti lekcije...

Na današnji dan, Martovske Ide, 44 god. pne, u rimskom Senatu ubijen je Gaj Julije Cezar, uz uzvik "sic semper tyrannis" (tako uvek sa tiranima). "Oslobodioci Republike", zaverenici, neki od njih bliski samom Cezaru, smatrali su da će se ubistvom Cezara spasiti Republika. Usledio je gradjanski rat i de facto kraj Republike; posle raspada drugog trijumvirata, Rim postaje principat, carevina (Imperium Romanum).
anja99 anja99 13:04 16.03.2016

tyson



vidi tupsone, tebe i onu budaletinu/smora iz kanadskih vukojebina smatram najtupavijim blogerima, ludaci i ludače koji s vama sviraju u iste diple su out of competition, tako da te nikad ne bih citirala da sam videla da se o tebi radi; imam loš običaj da čitam šta piše a ne ko piše, posle videla da ti još vodiš čuveni rat četnici-partizani.
ovo je poslednji put da ti se obraćam.

i ne kaže se onima kojima su životi upropašćeni, nego čiji su..

bye for good.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana