Sex| Sport

Seks, Majami i video trake

NNN RSS / 25.03.2016. u 19:03

Počeo je Masters u Majamiju, uz Indian Vels, najveći među Mastersima, ono što ih izdvaja od ostalih je broj učesnika (po 96 u obe konkurencije), trajanje (skoro dve nedelje), nagradni fond itd.

Mi, teniski razmaženci, smo već navikli da nam na najvećim turniram prve nedelje nije tenis u fokusu, nego se bavimo nekim efemernim stvarima, npr. komentarišu se aljinice i slične gluposti. Tako je i ovaj put, samo što baš i nije toliko nebitna stvar! Na kraju IW podigla se prašina oko seksističkih i "seksističkih" izjava vezanih upravo za nagradni fond. (sada već bivši) direktor IW je odabrao vrlo ružen i uvredljiv (moglo bi se reći i zlonameran) način da kaže istinu,
a to je da su za visoke nagrade u tenisu (koje se ravnopravno dele u obe konkurencije) najzaslužniji Federer i Nadal, i da bi on voleo da se "rodi kao teniserka", da one treba da "kleče i zahvaljuju" i sl. baš kao da je namreno hteo da omalovažava i diže prašinu.
Onda su mediji pitali Novaka u vezi toga i on je bukvalno rekao (da ne prevodim):
As long as it’s like that and there is data and stats available upon who attracts more attention, spectators, who sells more tickets and stuff like that, in relation to that it has to be fairly distributed.
i onda su skočili dežurni dužebrižnici i čuvari svetskog morala, optužujući ga za seksizam, iako nigde nije eksplicitno rekao da su muškarci vredniji, ili nedajbože žene manje vredne... blablabla..., ali ukratko ako dvoje rade neki posao i isto su plaćeni, ali jedan traži da budu plaćeni po učinku, a drugi se buni, očigledno je ko ima veći učinak, tako da svi koji su se bunili su zapravo prizanali da je Đoković u pravu!
Od kolega napadi su usledili od Serene (koja je najblaže rečeno napravila neineligentno i potpuno promašeno poređenje), Kris Evert (koja je antiseksizam uspešno iskazala kulturfašizmom!) i Martine Navratilove (koja je "prodala veru, tj. državljanstvo za večeru")... ne bih da navodim ni jednu od tih izjava, nisu vredne, kao ni ona koja je inicirala lavinu, ali sada to deluje prilično izglađeno Novakovim objašnjenjem (rekao je praktično istu stvar samo na lepši način, opet da ne prevodim):
As you all know, I care deeply about the future of the game and all of the players. Tennis helped me so much in my life and being where I am today, I felt the need to speak about the fairer and better distribution of funds across the board – this was meant for both men and women. We all have to fight for what we deserve.
“This was never meant to be made into a fight between genders and differences in pay, but in the way all players are rewarded for their play and effort. Tennis is a sport that I love and that gave me the opportunity to help others who still have a long way to go to achieve their dreams. This was my view all along and I want to apologize to anyone who has taken this the wrong way.

Najveći problem oko raspodele nagrada na teniskim turnirima je što je do skoro organizatorima odlazilo oko 80% nagrada, a igračima tek petina! Pre neku godinu je izboksovano da se podigne prag nagrada, tj. da učesnici koji npr. ispadnu u ranim fazama turnira dobijaju značajnije veće nagrade nego ranije (ovo mnogo znači mladim i slabije rangiranim igračima!).
Za sada ravnomerna raspodela nagrada deluje kao prihvatljivo rešenje (ipak je ot civilizacijska tekovina, a i ženema je generlano teže, jer npr. Novak dobije dete i u narednih godinu i po osvoji 15 najvećih turnira, a recimo Kim Klajsters u istom periodu mora da prekine karijeru!) i ujedno je najjednostavnije rešenje. Opet ne vidim ništa ni ako bi se određeni bonus delio i na osnovu interesovanje i gledanosti (da ne kažem veličine) samih mečeva i evo vrlo jednostavnog i svežeg primera:
Nema sumnje da je Federer trenutno najuspešniji i najveći teniser u istoriji, on je takođe i najveća legenda (uz Navratilovu) najvećeg od svih turnira - Vimbldona sa 10 finala i 7 titula. 2014. u finalu je odigrao neverovatnan meč protiv Đokovića, jedan od najboljih mečeva ikad:

(odličan snimak, bez komentatora, za prave sladokusce, tako reći kolekcionarski primerak :))

Rodžer je igrao fenomenalno, ali je Novak bio još bolji, igralo se 4 sata, 5 setova i Švajcarac je zaradio u dinar isto kao i upišulja Eženi Bušar koja je dan pre toga u finalu protiv Kvitove za manje od sat vremena uspela da izbunari jedan jedini gemčić! Da li to pošteno?
U jednu ruku jeste, jer je tako odrđeno pravilima i ravnopravna podela zarada je najtransparentnija i vezana je isključivo za sam uspeh na terenu. S druge strane nije jer isti rad nije isto plaćen. E sad, teniseri, naročito najpopularniji, su pored velikih zarada sa samih turnira puno plaćeni i od strane sponzora (najpopularniji, kao npr. Federer i Šarapova i mnogo više zarađuju od sponzirskih ugovora nego od samih turnira!), tako da možda tu varijablu kao što je "veličina meča" (tj. interesovanje, gledanost i sl.) ni ne treba unositi u turnirske zarade.
Sa druge strane, možda bi najpravednije bilo da se jedan fiksni deo zarade na zajedničkim turnirima ravnopravno deli, a da se drugi deo zarada deli prema "veličini mečeva". Tako bi se osiguralo da i dalje svi imaju zagarantovane pristojne nagrade, a opet bi se nagrađivao kvalitet.
Sada je situacija takva da je tenis kao sport na vrhuncu jer u poslednjih 10-ak godina imamo rivalstva trojice očigledno najboljih igrača u istoriji ove igre (što povlači i veliko interesovanje i gledalaca i sponzora), s gruge strane ženski tenis je u žestokoj stagnaciji (da ne kažem regresiji), jer nema više velikih rivalstava (Evert - Navratilova, Navratilova - Graf, Graf - Seleš...), više praktično nema* velikih igračica kao Hingis, Enan, Klajsters, Venus, Šarapova, ostala je samo stara Serena... (opa, ejdžizam - ode blog u trilepe...)

Što se samog turnira tiče, važi više-manje sve isto kao i za Indian Vels. Najuspešniji na ovom turniru su lokalci: kod žena Serena sa 8 i u muškoj konkurenciji najbolji je trenutno Agasi sa 6 trofeja.

Međutim još jedna istorijski važna stvar vezana za ovaj turnir je što je tu ispisano prvo poglavlje najblistavije priče Masters turnira!
2007. svoj 1. Masters je osvojio Novak Đoković, tada još tinejdžer.
Na putu do finala Novak nije izgubio ni set, a pobedio je Rafu (po prvi put u karijeri!) od kojeg je dve nedelje ranije izgubio u svom prvom veliko finalu na IW i Marija prepustivši mu samo jedan gem!
U finalu ga je čekalo najveće iznenađenje turnira Giljermo Kanjas koji je stigao iz kvalifikacija usput izbacivši (dvostrukog) branioca tutule, Rodžera Federera! Da stvari budu još luđe Kanjas je i na Indian Velsu pobedio "nepobedivog" Federera, koji je prethodna tri puta osvajao taj turnir! Najluđe je što je Kanjas pre toga više od godinu dana odrađivao kaznu zbog dopinga (koji nikada nije zvanično dokazan!).
Finale se igralo na tri dobijena seta (poslednje koje se igralo na tri dobijena seta!). Novak je dobio 3:0.

 

Interesantno je da mu je trofej uručio upravo sadašnji trener Boris Beker, a videlo se tada da je Novak u svakom pogledu šampionski materijal.

Novak je do sada 5 puta osvajao Majami 2007, 2011, 2012, 2014 i 2015. Večeras oko 1 posle ponoći bi trebalo da započne odbranu trofeja i napad na istoriju.



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 19:06 25.03.2016

Prvi



Edit: Ma da, nebuloza, pa u svim sportovima zarada zavisi od atraktivnosti - na plaćaju klubovi Mesije, Ronalde i Ibrahimoviće milione zato što su muškarci, nego zato što onda prodaju milione i milione dresova sa njihovim imenima...da ne pričamo o NBA, NFL, NHL...

U svakom slučaju, nadamo se šestici
NNN NNN 19:11 25.03.2016

Re: Prvi


Svaka čast,
nego šta ti, kao ljubtelj tenisa, ali i kao advokat, imaš da kažeš oko ovog seksizma?
(kao uvlačim te...)
niccolo niccolo 19:12 25.03.2016

Re: Prvi

Napisao edit
ivana23 ivana23 22:14 25.03.2016

Re: Prvi



Endi, Endi... zaboravio sta je svojevremeno pricao, a sada je kao na 'zenskoj strani':

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:28 25.03.2016

Re: Prvi

Endi, Endi... zaboravio sta je svojevremeno pricao, a sada je kao na 'zenskoj strani':

Aaa, Ivana, google queen! Na to sam mislila, ali nisam mogla da nađem.
alselone alselone 19:11 25.03.2016

"Napad na istoriju"

Bokte Noletovi mecevi u posledenje vreme redovno imaju dozu "napada na istoriju". Kao tokom sredine meca u igrici scrabble, svako novo slovo, svaki novi mec i turnir, donose mogucnost "spajanja" u novu rec i novi rekord.
NNN NNN 19:26 25.03.2016

Re: "Napad na istoriju"

Pa, kad smo u vremenu teniskih titanosaurusa
Ako Nole osvoji ili Rafa biće to rekordni 28. Masters!
niccolo niccolo 19:27 25.03.2016

Re: "Napad na istoriju"

Nego, Federer se povukao sa turnira u poslednjem momentu.
alselone alselone 19:37 25.03.2016

Re: "Napad na istoriju"

Nego, Federer se povukao sa turnira u poslednjem momentu.


Njah, svejedno, sto se mene tice. Sad posto je Djokica konacno pokazao ko je bolji u medjusobnim skorovima, sto se mene tice moze i da se povuce. "Plasio" sam se samo da ne "pobegne" pre toga.
NNN NNN 19:34 25.03.2016

Federer otkazao!


Za nas razmažene, početak turnira je bukvalno trebalo da bude duel povratnika
Federer - DelPotro
omega68 omega68 19:42 25.03.2016

nacizam

Је права реч за оно што се ради, а тенис и Новак су само једна од епизода.
Rodžer je igrao fenomenalno, ali je Novak bio još bolji, igralo se 4 sata, 5 setova i Švajcarac je zaradio u dinar isto kao i upišulja Eženi Bušar koja je dan pre toga u finalu protiv Kvitove za manje od sat vremena uspela da izbunari jedan jedini gemčić!

Рецимо, на неком ГС играч теоретски и практично може да у 15 дана игра 7 мечева у 5 сетова.
35 сетова.
Играчица може да одигра 21 сет.
И?
Новака волим као брата али је изгубио моје поштовање јер се нешто извињавао уместо да лепо објасни о чему се ради.
Није проблем њему што је изгубио мене, проблем ће му бити кад буде морао да се извињава што се зове Новак и зашто га је Дијана уопште родила.
Сад ће тек да га униште.Волео бих да нисам у праву.
NNN NNN 21:59 25.03.2016

Re: nacizam

Čini mi se da te je i ranije gubio

No, nema veze,
posmatraj to ovako:
on je odlučio da po "njihovim" pravilima bude bolji od "njih"
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:46 25.03.2016

Е, ако сад не будем банован ...

Хајде да кажем нешто на брзину па ћу на стрељање.

1) Аргументи типа Бушар изгубила глатко, а Федерер се борио као лав су бесмислени. Хоћемо ли да бројимо ударце, па ко је више пута ударио лопту добије више новца? По том образцу би Енди био најплаћенији тенисер икад.

2) Аргументи типа 5 сетова према 3 сета такође немају много смисла. Да ли би на атлетском митингу било у реду да тркачи на 200 метара буду плаћени двапут више него они на 100? Плаћа се достигнуто умеће у датој категорији, а то се увек постиже с много рада, без обзира на пол. Дакле, плаћа се тренинг, а не меч.

3) Аргументи типа "ко продаје више карата" су нешто бољи, али тенис одавно не живи више (само) од карата. У ствари, карте су веома мали део зараде. На пример, пре пар година сам платио целодневну карту на (женском!) турниру у Бирмингему око 25 фунти, а главни стадион једва прима 1000 гледалаца. Главни новац долази од спонзора и ТВ права, дакле од реклама, а спонзори и ТВ имају свој интерес да плаћају онако како плаћају због PR-а, односно, због тога што желе да угоде свим муштеријама који гледају тенис и учине их наклоњеним спонзорима. Уосталом, ко више троши у UNIQLO продавницама, мушкарци или жене?

3') Иначе, ту у "чији мечеви су посећенији" има мало и циркуларне логике. Прво, ако се нешто више плаћа, онда се, дакле, више цени, па ће стога бити и посећеније, па се, дакле, треба више плаћати, па ... Друго, још увек важи "it's a man's world", па су најчешће мушкарци ти који имају више слободног новца и слободног времена и, најважније, одлучују како ће се и где трошити, а мушкарци, из неког разлога, више гледају мушки тенис (проценат мушке публике на мушким турнирима је већи него проценат мушке публике на женским и кад комбинујете ове проценте са чињеницом да је укупан број мушкараца у публици већи, лако добијете већу посећеност мушких мечева).

4) Чињеница да је Новак веома брзо после прве изјаве дао другу, много блажу, и уз велико извињење, јасно каже да је његов тим одмах разумео да је прва изјава била PR промашај и да се мора прећи на контролу штете.

5) Ја, у ствари, мислим да је контрола штете била успешна и да ће се ово брзо прескочити (ако већ и није). Идемо даље, а одлуке о расподели новца су ионако одавно ван ингеренција играча.

* * *

Ван свега овога горе, Ноле, Ана и остали,

Ајде!
NNN NNN 19:58 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ... javasc

Хоћемо ли да бројимо ударце, па ко је више пута ударио лопту добије више новца? По том образцу би Енди био најплаћенији тенисер икад.

Najviše udaraca u istoriji je bilo u finalu AO2012 (preko 1000 po čoeku)
tako da bi i tu Novak bio najbolji (tj. najplaćeniji,
mada će i ovako biti najplaćeniji u istoriji, možda baš upravo posle ovog turnira
- još jedno istorijsko dostignuće)

niccolo niccolo 19:59 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ... javasc

možda baš upravo posle ovog turnira

Čekaj, jel prelazi 100 miliona posle ovog ili?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:03 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ... javasc

Najviše udaraca u istoriji je bilo u finalu AO2012

Ја говорим о заради у каријери, а не у некоим мечу.
NNN NNN 20:08 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Плаћа се достигнуто умеће у датој категорији

O ovome je upravo i reč!
A zbog toga sam i naveo ekstremni primer muškog i ženskog finala Vimbldona 2014.

(pretpostavljam da ti je bliska logika da kada nisi najsigurniji "pusti limes" i W2014 je otprilike takav ekstremni slučaj)

Više je u pitanju kvalitet, nego kvantitet.
I već neko vreme je (nažalost!) prilično jednostrano.
Svakao bi primamljiviji meč bio npr. finale Vimbldona kada Monika Seleš juri Slem (4. uzastopni trofej), a Štefi brani trofej, nego tamo neko GS finale Rafter - Rusecki...

Dakle uopšte nije bitan pol, nego dostignuće!
(zbog toga je npr. Serena rasprodala poslednji US Open pre muškaraca, mada na kraju nije ni stigla do finala...)

NNN NNN 20:09 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ... javasc

niccolo
možda baš upravo posle ovog turnira

Čekaj, jel prelazi 100 miliona posle ovog ili?

Ako osvoji - DA!
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:14 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Dakle uopšte nije bitan pol, nego dostignuće!

Абре, достигнуто у датој категорији.

* * *

И како рекох, све то није ни битно, спонзори су израчунали шта им се више исплати и тако раде.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

да је прва изјава била PR промашај


Dobro je da, ko nekad, ne šalju na Goli Otok dok se stav ne revidira.
A, kako je krenulo, nije isključeno ni to.

Nemam pojma ko treba da dobije više para, logično mi je da to treba da bude onaj ko dovlači više publike, ali možda ima i drugih kriterijuma.
Što se mene tiče imaju ih dovoljno i jedni i drugi, ali kako ljudima para nikad nije dosta razumem i to da se svako bori da baš on dobije više.


Ali

Ova halabuka oko nekog mišljenja, koje se može ili podržati ili biti protiv, je ne baš bezazlena stvar.

Opet postoje dopuštena i nedopuštena mišljenja, ako ti se omakne zabranjeno moraš da se pravdaš, jer ti kače kojekakve zadnje misli a kojih verovatno nema ni u tragovima.
Baš kao komunisti.

Ukidanje slobode se sad zove politička korektnost.
Ebala ih korektnost.
docsumann docsumann 20:18 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

marco_de.manccini


povatao sam danas jedan odličan

imaš na raspolaganju brojeve

1 1 5 8 (jedan, jedan, pet, osam)

moraš da upotrebiš sva četiri, kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

+ - / x , možeš da koristiš i zagrade ()

potrebno je dobiti broj 10


P.S. nema nikakvih štoseva, trikova i fora, samo čist račun i jedno moguće rješenje
niccolo niccolo 20:19 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

Moraju sve četiri da se iskoriste ili ne?
docsumann docsumann 20:21 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ukidanje slobode se sad zove politička korektnost.
Ebala ih korektnost.



if this is what it takes
to be political corect
i reject




docsumann docsumann 20:22 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

niccolo
kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

Moraju sve četiri da se iskoriste ili ne?


ne moraju, opercije koristiti po želji i sklonostima
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

povatao sam danas jedan odličan


Pa nije baš taze, meni klinke poslale to pre nekoliko dana :)
omega68 omega68 20:31 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

jer ti kače kojekakve zadnje misli a kojih verovatno nema ni u tragovima.
Baš kao komunisti.

Čini mi se da je Čerčil rekao da će od komunista jedino biti gori - antikomunisti
Greška, to je rekao Adam Mihnjik
niccolo niccolo 21:19 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Главни новац долази од спонзора и ТВ права, дакле од реклама, а спонзори и ТВ имају свој интерес

Ne mogu nešto da rešim onaj Doksov gore, pa da budem malo đavolski advokat:

Wimbledon

Broadcast figures 2015



UK (BBC):
Total 15-minute reach to Wimbledon was 29.2m people this year down on 2013 (35.6m), but steadily ahead of 2014’s 27.1m.

The Ladies’ Singles Final drew a peak audience of 4.3m viewers, up on 2013’s 3.1m and down -0.9m on 2013.

The Gentlemen's Singles Final drew a peak audience of 9.2m viewers, down on both 2014 (10.0m) and 2013 (17.7m). However, with an average audience of 7.3m it outperformed significantly against 2014 (5.9m) , with the audience notably more sustained throughout .


US (ESPN):

Coverage of The Championships 2015 averaged a 0.65 HH rating, up 12% vs. 2014 (0.58) and up 3% vs. 2013 (0.63)

This year’s ratings gains were linked to impressive increases in time spent viewing (up 19% vs. 2013). While men watched more minutes, the time spent viewing for women 25-54 increased at a substantial rate (up 54% vs. 2013)

Wimbledon was the most-watched tennis major ever on WatchESPN - a record 223.9 million minutes viewed, up 43% vs. 2014. The most-viewed day was the final Sunday, with 24.4 million live minutes viewed – the most ever for a single day of tennis on WatchESPN.


Australia: Channel Seven audience of 6.8m. Average audience up 13% on 2014. Gentlemen's Singles Final peaked at 1.2m (+9%), Ladies' Singles Final peaked at 700k (+28%).
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:46 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ни ја не умем тај Доксов, нисам нешто много вичан рачуну, једном сам вадио квадратни корен од 4 на дигитрону и чудио се како ми шест пута заредом излази 2.

А ни ове твоје бројеве нисам најбоље разумео (види шта их је!). Да ли, на пример, ови аустралијски бројеви кажу да је гледаност женског финала изражена у процентима порасла више него гледаност мушког финала? Ако јесте, то и не би било необично, јер је познато да је лакше напредовати кад си даље од максимума (онај ко трчи 100 метара за 13 секунди ће лакше поправити свој рекорд за један секунд од онога који трчи за 11). Да не говоримо да напредак изражен у процентима уме да вара -- додати "једва" 100 на 1000 је "једва" 10 одсто, а додати "чак" 50 на 200 је "чак" 40 одсто.

ЕДИТ. Мада ово што цитирам доле је неоспорно огроман напредак и укључује важне демографске сегменте за спонзоре
the time spent viewing for women 25-54 increased at a substantial rate (up 54% vs. 2013)
NNN NNN 21:57 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

niccolo



(je l' to dobro? )
NNN NNN 22:07 25.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

imaš na raspolaganju brojeve

1 1 5 8 (jedan, jedan, pet, osam)

moraš da upotrebiš sva četiri, kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

+ - / x , možeš da koristiš i zagrade ()

potrebno je dobiti broj 10

Ovo nije mnogo teško,
ali ako neko hoće da rešava - da ne kvarim igru.
blogovatelj blogovatelj 05:18 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Nemam pojma ko treba da dobije više para, logično mi je da to treba da bude onaj ko dovlači više publike,


Da bude jasnije - onaj(ona) ko(ja) dovlači više publike pred ekran, ne na stadion. Jer ipak je ekranska publika više hiljada puta veća od stadionske. I tu su glavne pare. Ono para sa terena, to je sića, samo ukras oko cirkusa zvanog TV prava.
blogovatelj blogovatelj 05:21 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

ne moraju, opercije koristiti po želji i sklonostima


8+1+1 = 10
docsumann docsumann 08:46 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

blogovatelj
ne moraju, opercije koristiti po želji i sklonostima


8+1+1 = 10



blogi ne paziš na času

moraš da upotrebiš sva četiri
NNN NNN 09:10 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ... javasc

NNN
niccolo
možda baš upravo posle ovog turnira

Čekaj, jel prelazi 100 miliona posle ovog ili?

Ako osvoji - DA!

Ispravka: NE
odgovarao sam na pitanje "da li Novak može da prestigne Federera po turnirskim zaradama?"
Pošto je Federer odustao, ostaje tu gde jeste (trenutno oko 600k$ ispred Novaka),
a pobednik dobija oko 1M
dakle Novak može da ga prestigne posle Majamija samo pod uslovom da osvoji ovaj turnir.
100M se očekuje tek na RG
docsumann docsumann 09:21 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

NNN
imaš na raspolaganju brojeve

1 1 5 8 (jedan, jedan, pet, osam)

moraš da upotrebiš sva četiri, kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

+ - / x , možeš da koristiš i zagrade ()

potrebno je dobiti broj 10

Ovo nije mnogo teško,
ali ako neko hoće da rešava - da ne kvarim igru.


pošteno.

i da prijavim, NNN dostavio tačno rješenje na pp.
NNN NNN 10:15 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ova halabuka oko nekog mišljenja, koje se može ili podržati ili biti protiv, je ne baš bezazlena stvar.



Sloboda govora je garantovano ljudsko pravo
(ako se slažeš sa nama )
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:37 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Sloboda govora je garantovano ljudsko pravo
(ako se slažeš sa nama)

Чак и ако се не слажеш!

Не постоји закон који забрањује некоме да изрази мишљење да неко треба да буде боље плаћен и зато не знам чему прича о слободи говора. Ко је шта коме забранио? Ено, Ноле није у затвору, јуче је играо и победио на тениском турниру.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ено, Ноле није у затвору


E super.
Onda je sve u redu, dok nema hapšenja sve je ok.
не знам чему прича о слободи говора.

A znaš li šta znači sloboda govora?
Nisam siguran.

To nije samo da ne ideš u zatvor ako nešto kažeš, nego i da zbog stava ne budeš stigmatizovan ni na koji način (da si ženomrzac npr).
Sloboda govora podrazumeva da nema baš nikavih posledica po onoga ko iznosi neki stav, da se taj nikako ne omalovažava ili obeležava.

Po tvom tumečenju slobode, onaj ko nije uhapšen je slobodan, svi pederi sveta su slobodni, niko ih nigde, ili skoro nigde, ne hapsi.
Sad što su stigmatizovani, što su su obeleženi, pa bože moj, nisu u zatvoru, šta još hoće.

Neverovatno je kako olako ljudi pristaju da drugima sloboda bude ograničena, ili što je još gore, kako olako dopuste da odustanu od elementarnog rauzma ako im neko kaže šta je moderno da se misli.
omega68 omega68 19:14 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ех сад си и ти на крај срца.То је као са Навратиловом - мора да се буде већи католик од Папе.Због привилегија које доноси тај пасош мора да дође до аутоцензуре и да се хвали само онај систем вредности који намеће земља која је тај пасош издала.
Слично је и са Хрватијанцима који су били Срби и православци па МОРАЈУ да се стално доказују.
И са Србима муслиманске вероисповести.
А то доказивање лако пређе у навику.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 26.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

А то доказивање лако пређе у навику.


Ako je samo navika nije opasno, ima navike, ali ima i odvike, bojim se da je to nešto jače, neka lobotomija.
Tu pomoći nema.
blogovatelj blogovatelj 04:58 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

blogi ne paziš na času

moraš da upotrebiš sva četiri


Moraju sve četiri da se iskoriste ili ne?


ne moraju, opercije koristiti po želji i sklonostima
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:03 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Mislim da sam ga rešio posle tri dana, ili koliko već.

Blogi, stvarno ne paziš na času, moraš da upotrebiš sva četiri broja, a četiri operacije koristi kako hoćeš.
docsumann docsumann 09:38 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

docsumann
NNN
imaš na raspolaganju brojeve

1 1 5 8 (jedan, jedan, pet, osam)

moraš da upotrebiš sva četiri, kombinujući ih sa osnovnim računskim radnjama

+ - / x , možeš da koristiš i zagrade ()

potrebno je dobiti broj 10

Ovo nije mnogo teško,
ali ako neko hoće da rešava - da ne kvarim igru.


pošteno.

i da prijavim, NNN dostavio tačno rješenje na pp.


marconi takođe prijavio tačno rješemje
svarog svarog 13:24 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Ja samo sa korenjem mogu da dođem do desetke
NNN NNN 14:05 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Objavićemo rešenje do zatvaranja bloga
ostanite sa nama
docsumann docsumann 14:38 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

NNN
Objavićemo rešenje do zatvaranja bloga
ostanite sa nama


uh, već imam naredni zadatak. nešto lakši i logičniji...
blogovatelj blogovatelj 17:17 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Blogi, stvarno ne paziš na času, moraš da upotrebiš sva četiri broja, a četiri operacije koristi kako hoćeš.


Stvarno ne pazim. A i glup sam. To sam tek sada shvatio.
niccolo niccolo 19:55 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Mislim da sam ga rešio posle tri dana, ili koliko već.

Svaka čast za upornost, ja batalio posle 3 minuta.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:59 29.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

Svaka čast za upornost, ja batalio posle 3 minuta

Ма каква упорност, и ја сам баталио после 3 минута, затим поново баталио после 3 минута, па поново баталио после 3 минута, ... и тако.
docsumann docsumann 08:23 30.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

marco_de.manccini
Svaka čast za upornost, ja batalio posle 3 minuta

Ма каква упорност, и ја сам баталио после 3 минута, затим поново баталио после 3 минута, па поново баталио после 3 минута, ... и тако.


da da, ko pravi fajter radiš u rundama
NNN NNN 23:05 31.03.2016

Re: Е, ако сад не будем банован ...

rešenje

8/(1-1/5)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:48 25.03.2016

Nešto mi leži na srcu i duši

Da, ženski tenis je u čabru poslednjih godina, fakat. Ali da li je neko uopšte spominjao ravnopravnost u zaradama u ono vreme dok su teniseri samo izlazili na teren da ih Federer rutinski ispraši, a kod žena su se krljale Žistin, Lindzi Devenport, sestre Vilijams u naponu snage, Martina Hingis, Ameli Morezmo, Kim Klajsters? Kad neko gleda dobar tenis, a misli mu odlaze u pravcu "žene bi morale zbog ovog da ispaštaju" je siguran znak mizoginije.
Preplaćeni su i jedni i drugi. Toliko.
p.s.
Endi Mari je sad nešto serucka, ali ako me sećanje dobro služi, on je nešto srao protiv teniserki u svoje vreme, nego ne mogu da nađem to sad jer mi google samo izbacuje njegove nove prosvećene izjave. Hoću da kažem, licemeri na sve strane.
NNN NNN 20:13 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Da, ženski tenis je u čabru poslednjih godina, fakat. Ali da li je neko uopšte spominjao ravnopravnost u zaradama u ono vreme dok su teniseri samo izlazili na teren da ih Federer rutinski ispraši, a kod žena su se krljale Žistin, Lindzi Devenport, sestre Vilijams u naponu snage, Martina Hingis, Ameli Morezmo, Kim Klajsters? Kad neko gleda dobar tenis, a misli mu odlaze u pravcu "žene bi morale zbog ovog da ispaštaju" je siguran znak mizoginije.

Jeste,
i čini mi se da su tada žene i izborile ravnopravnost, tj. jednaku raspodelu zarada
(tada se kvalitet uzimao u obzir!)


Preplaćeni su i jedni i drugi. Toliko.

U tenisu su najpoštenije zarade!
Godinu dana pre turnira se bukvalno zna koliko šta donosi,
i dokle stigneš toliko uzmeš!
Dok u drugim sportovima (fudbal, košarka...) potpišeš ugovor i igrao ne igrao boli te paja (eventualno ako ima nekih klauzola) + što je većina ugovore netransparentno...

Endi Mari je sad nešto serucka, ali ako me sećanje dobro služi, on je nešto srao protiv teniserki u svoje vreme, nego ne mogu da nađem to sad jer mi google samo izbacuje njegove nove prosvećene izjave. Hoću da kažem, licemeri na sve strane.

Jeste, izgleda da je ljigavji nego što se čini
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:35 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

i čini mi se da su tada žene i izborile ravnopravnost, tj. jednaku raspodelu zarada

Kako gde. US open daje jednake nagrade od 1973, izvor. Iz istog teksta:
ladies’ final at Wimbledon in 2005 lasted 45 minutes longer than the men’s. No extra charge.”

U tom finalu su se razračunale Venus i Lindzi Devenport i za to bile manje plaćene. Tek dve godine kasnije su se nagrade izjednačile. Ženski tenis je morao da bude atraktivniji samo da bi postao ravnopravan, a one nisu tražile da bude plaćene više nego jednako.
NNN NNN 22:09 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Čini mi se da je potpuna ravnopravnost na svim mešanim turnirima postignuta tek pre desetak godina.
Opet mi se čini da je na turnirima koji nisu mešani manji nagradni fond kod žena
(tim pre bi možda bilo pravednije da budu isti kod mešanih, da bi se koliko-tolio ispravila neravnopravnost)
Mada iskreno nisam ptoveravo detalje (krenuo sam gologuz među pedere, kad smo već kod političke nekorektnosti).

Gore je Niccolo objavio gledanost poslednjih godina.
No further questions
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:24 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

No further questions

Па не баш, има ту пуно куешчнс. Гледају спонзори те бројеве много пажљивије него ја и ти за ових пет минута пре вечере/дремке. И поновићу, не мрзи ме, није све само у томе ко је гледан, већ и ко и како гледа, ко и како троши, каква су им очекивања и какве су пројекције за убудуће. Резултантна трајекторија је -- не дирај ништа!
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:25 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Opet mi se čini da je na turnirima koji nisu mešani manji nagradni fond kod žena

Добро ти се чини, разлика је велика.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:57 25.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Da li se protiv Marija digla kuka i motika kao protiv Novaka kad je izjavio ono gore? Ne. Evo ga sad sav samolustriran, pola čovek, pola AFŽ. Da li će ikad da se digne kuka i motika sprotivu zarada u muškom tenisu ako isti prdne u čabar u nekom trenutku? Naravno da ne.

Hoću da kažem da se neki prirodno smatraju povlašćenima i da zato uopšte razgovaramo na ovu temu i to nema veze sa brojem gledalaca.
narcis narcis 11:08 30.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

žemski tenis je u čabru jer žemske više paze na liniju nego na snagu, tako da nijedna ne može godzili da izađe na crtu.
kad bi čarapova nabacila još jedno 10 kila lako bi dobila godzilu.
da ne bude zlonamernog tumačenja, ja godzilu i sestrujoj nepodnosim od kad su se pojavile , isključivo zbog zlobne dušeim, ko se seća vremena kad su se pojavile i odma počele da ismejavaju martinu higins i onuja nosatu švabicu.
daklem samo zbog lošeg karaktera, ništa farba ništa ružnoća im.
NNN NNN 13:12 30.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

meni Venus nie ružna
a Serena je užasno loš gubitnik (tek od skoro se malo primirila) i zbog toga je ne podnosim,
a i ono kad se meč lomi, ona sve nešto kao dušica joj u nosu, plače, raspada se i onda pusti servu od 200 na sat
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:17 30.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Ne znam koliko je realno da bilo ko po masi dostigne Serenu jer sumnjam da se ona voluminizirala legalnim sredstvima
(čitala sam ranije o manjku ili odustvu doping kontrole kod američkih sportista, ali nisam sigurna da sam zapaNtila priču kako treba)

Iskreno, samo čekam dan kad ću da je vidim na kanabetu kod Opre.
narcis narcis 13:30 30.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

Ne znam koliko je realno da bilo ko po masi dostigne Serenu jer sumnjam da se ona voluminizirala legalnim sredstvima

ma ne mora da je dostigne, jednostavno čarapova je cepanka od 186 km, nači da dođe do 75-80 kila imala bi snagu ohoho. jerbo ih nosorogica dobija upravo na snagu.
a doping, pa ćisto sumljam da je tamo bilo ko čist. eto ukinuli su onaj lek iz ukrajine ili odakle već, i sad kao ameri nemaju isto to ? treba baš biti glup pa poverovati da taj isti lek nepostoji u ameriki ili aziji pod drugim imenom.
ivana23 ivana23 15:22 30.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

eto ukinuli su onaj lek iz ukrajine ili odakle već, i sad kao ameri nemaju isto to ? treba baš biti glup pa poverovati da taj isti lek nepostoji u ameriki ili aziji pod drugim imenom.


Naravno,Karnitin
narcis narcis 01:12 31.03.2016

Re: Nešto mi leži na srcu i duši

ivana23
NNN NNN 19:54 25.03.2016

Pazi kad i na B92 ima tekst o 1. Noletovom

docsumann docsumann 20:14 25.03.2016

pRoroci majamija

jinks jinks 20:17 25.03.2016

...

Mada možda i ima neke istine u tome da bi premije u tenisu trebalo da imaju veze i sa trajanjem mečeva.

Teniserke, kao što su Ana Ivanović, Ivanović Ana, ..., bi trebalo da dobijaju i nagrade proporcionalno vremenu provedenom na terenu, uz sve ono što im pripada po osnovu ostvarenih rezultata.
ivana23 ivana23 22:49 25.03.2016

Re: ...

Pa, kako se uzme, Ima i opravdanih razloga...
Jelena odigrala samo jedan gem, tacno sedam minuta:

i got more info about jj's injury . not good tbh. it's shoulder injury plus rib

Visa sila.
ivana23 ivana23 23:15 25.03.2016

***





Sta nam ovi dijagrami kazuju? Kod koga imas najmanji udeo sponzorskog novca u odnosu na ukupnu zaradu (gde je ipak novac od nagrada proporcionalan uspehu)? Zasto je to tako? Koliko je udeo sponzorskog novca kod Endija u odnosu na Novaka? A koliko Keia? Zasto?
Pogledaj udeo kod Serene. Ona maltene polovinu zarade ostvaruje od nagrada, a samo polovinu od sponzora? A kako stoje stvari kod Sharapove? Zasto je to tako?
alselone alselone 23:53 25.03.2016

Re: ***

Zasto je to tako?


Velicina trzista i platezne moci zemlje iz koje igrac ili igracica dolaze kao i harizma same osobe.
NNN NNN 09:18 26.03.2016

Re: ***

Pogledaj udeo kod Serene

rasizam u praksi!
milojep milojep 23:31 25.03.2016

More...

Ja sam za punu ravnopravnost žena i muškaraca! Neka igraju između sebe!
NNN NNN 23:47 25.03.2016

Troicki upravo izjednačio u setovima

spasio 4 meč-lopte
NNN NNN 09:19 26.03.2016

Re: Troicki upravo izjednačio u setovima

i pobedio posle 3. TB
ide na Gofana koga je jednom pobedio u DC posle 0:2
(inače Troicki je najveće mečeve na GS gubio posle 2:0)
alselone alselone 23:51 25.03.2016

Budalasto je vestacki nametati nagrade

Neka trziste odluci. Ako su male nagrade, onda ne treba da se igra, pa ce turniri na kojima su nagrade vece postati popularniji od onih drugih jer ce se sve igracice spremati za taj turnir.

Ovde se prica samo o najboljima, i tu razumem, skoro pa su jednake zvezde, i ponekad su devojke vece zvezde od momaka, imaju vece rivalitete itd. Ali koliko prvih igracica na WTA su zaista zvezde? Prvih 3, 5? Koliko sa muske strane? Da li treba prebaciti princip i u druge sportove?

Tziste braco, a ne forsiranje koliko onaj ko je vlasnik turnira treba da da svojih para.

Meni ovo zvuci kao kada nasa drzavi propise po koliko para hladjace treba da otkupljuju malinu.
babmilos babmilos 00:51 26.03.2016

Hormoni

Problem je ovde hormonalnog tipa:
You know, the hormones and different stuff, we don’t need to go into details.

Bio je Nole pod uticajem adrenalina, pa je lupio i posle se peglao.
Euphoria and adrenalin after the win on Sunday got the best of me and I’ve made some comments that are not the best articulation of my view, and I would like to clarify them

Nisu Federer i Nadal radili u korist muškog tenisa, već u korist tenisa, baš kao što Ivana Španović ne simbolizuje ženski skok u dalj(e), već skok u dalj. To što trenutno sada ženski tenis nema jake ličnosti ne znači da ih neće biti - setimo se <span style="text-decoration: line-through">Štefi Graf</span> Gabrijele Sabatini, baš kao što sadašnji muški tenis i linijaški smer kojim se kreće prilično uveravaju da će nadolazeća era malog Zvereva biti dosada.
omega68 omega68 00:55 26.03.2016

Re: Hormoni

babmilos

Мрш бре у п..., овај, набери неке љубишпице и мириши их цео дан.
Мислим, и ја сам под утицајем неког адреналина...
ivana23 ivana23 01:02 26.03.2016

Re: Hormoni

babmilos


I te kako - hormoni (samo je Novak zeleo da bude 'pristojan'). O tome je i JJ govorila. Treba u takvoj situaciji/stanju, kada je na terenu preko 40 stepeni, igrati, trcati dva sata.

The ‘last taboo’ for women in sport has officially been broken
NNN NNN 09:21 26.03.2016

Re: Hormoni

Nisu Federer i Nadal radili u korist muškog tenisa, već u korist tenisa

Tako je,
i Nole je rekao da ATP treba da se bori za veće nagrade,
pošto su nagrade po defaultu jednake
=> veće nagrade i na WTA
dakle Nole se borio za veće nagrade ne u korist tenisera nego svih
NNN NNN 09:29 26.03.2016

Re: Hormoni

nadolazeća era malog Zvereva biti dosada.

Stavi kuću na to
mislim, dečku je naveći uspeh u dosadašnjoj karijeri 1/8 Mastersa i već ima "svoju eru"
U njegovim godinama Rafa je već imao GS
Majkl Čeng je bio dve godine mlađi kada je osvojio RG!!
pa više nije osvojio ni jedan...

Zverev za sada deluje sjajno,
ima visinu (i možda poraste još koji cm) i ima(će) servis na koji će uvek moći da se osloni + što reče nko da je (za tu visinu) "lak na nogama" i uopšte se ne oseća nelagodno kada igra sa osnovne linije - naprotiv!
Nema nijednu manu
doduše raspadao se u važnim momentima, ali to ćemo da mu otpišeno na neiskustvo.
Jeste materijal za br. 1 ali možda postoji neko ko je npr. 2 godine mlaži a još bolji potencijal (polako sa tim "erama" ).
NNN NNN 09:37 26.03.2016

Re: Hormoni

ivana23
babmilos


I te kako - hormoni (samo je Novak zeleo da bude 'pristojan'). O tome je i JJ govorila. Treba u takvoj situaciji/stanju, kada je na terenu preko 40 stepeni, igrati, trcati dva sata.

The ‘last taboo’ for women in sport has officially been broken


Iskreno mi je bilo čudno što se ovo nikada nije pojavljivalo u priči,
pretpostavljam da im je dozvoljeno da uzimaju neka sredstva da se umanji uticaj (koji pretpostavljam može da varira).
Sećam se još od osnovne škole kad su na fizičkom devojčice bile pod "poštedom",
pa je jedan drug hteo da se izvuče, pa se pozvao na "poštedu"...
babmilos babmilos 20:10 26.03.2016

Re: Hormoni

"I think women do suffer in silence.”

Mislim da je ovo srž Noletovog okliznuća. Ideja da žene pate zbog menstruacije je nelogična - ako zaista postoji, ako nije poza za jadikovku, onda takva patnja mora biti društveno nametnuta. U tom smislu mislim da je Kris Evert u pravu, da je Noletov gaf kulturološki određen, jer "naše" (pa šta god to značilo) društvo ima dugu i uspešnu tradiciju negiranja ženskog.
niccolo niccolo 10:49 27.03.2016

Re: Hormoni

Stavi kuću na to
mislim, dečku je naveći uspeh u dosadašnjoj karijeri 1/8 Mastersa i već ima "svoju eru"

Vala baš, kako se pojavi neki mladi koji uspe protiv trojke da više od tri puta prebaci mrežu, ljudi krenu da ga proglašavaju budućim šampionom...kako se ono kaže, prvi skoči pa reci hop...
bene_geserit bene_geserit 04:47 26.03.2016

nagrade

Ja mislim da nagrade na teniskim turnirima trebaju da budu iste za zene i muskarce. Medjutim,

1. Ne secam se kada sam sebe naterao da pogledam zenski teniski mec. Mislim da nagrade treba da budu iste jel mi je cool da i to postoji, kada pogledam skoro sve ostale sportove a da ne pominjem vecinu drugih zanimanja (sem porno industrije ) gde su zene manje placene za slicne poslove. Ali,

2. Meni je lako da to kazem jer je meni ni iz dzepa ni u dzep.
Sa druge strane u mom zanimanju su zene takodje solidno manje placene. I ja ne cinim nista po tom pitanju (istina ne znam ni kako bi trebao za to da se borim, mozda da se zalazem da zene dobijaju unapredjenja kada dodje do toga, ali posto u grupi imam 120 ljudi sa 0 zena - strasno, znam - ni to ne mogu), iako mislim da zene trebaju da budu bolje i ravnopravno placene sa muskarcima u mom poslu (i da ga rade potpuno ravnopravno dobro, a da su potplacene, jesu). Sa druge strane,

3. Oni iz cijeg dzepa se to finansira (pod pretpostavkom da je muski tenis vise popularan a da se zenski slepa uz) imaju pravo da kazu sta zele i kako zele. Forsiranje politicke korektnosti je nacizam 21-veka. Btw, jeste bilo smesno kako je Nole radio damage control, stvarno je postao profi. A oni,

4. Koji misle da su i muski i zenski teniseri/teniserke preplaceni, ne znaju sta pricaju. Treba pogledati kako se dele zarade u drugim sportovima (recimo nba, igraci dobijaju ~50% ukupne zarade, i to posto su ih potpuno skenjali u poslednjem kolektivnom ugovoru). U tenisu, igraci dobijaju nesto reda 10-20%, mrzi me sad da trazim tacno.
A argumenti tipa "daju im tolike pare da prebacuju lopticu a lekari/naucnici/inzenjeri zaradjuju daleko manje - krah civilizacije" tek nemaju veze sa zivotom, pa kad se skolujes za naucnika/inzenjera/lekara sanse da ces da puknes su minimalne, tako da ti se ulozeno svakako vrati, a karijera dugo traje. U sportu uspe "jedan od milion" (figurativno receno), karijere su jako kratke, jedna povreda moze da ti unisti karijeru.
A narod voli igre, i treba da plati za iste.
NNN NNN 09:41 26.03.2016

Re: nagrade

bene_geserit
Ja mislim da nagrade na teniskim turnirima trebaju da budu iste za zene i muskarce. Medjutim,

1. Ne secam se kada sam sebe naterao da pogledam zenski teniski mec. Mislim da nagrade treba da budu iste jel mi je cool da i to postoji, kada pogledam skoro sve ostale sportove a da ne pominjem vecinu drugih zanimanja (sem porno industrije ) gde su zene manje placene za slicne poslove. Ali,

2. Meni je lako da to kazem jer je meni ni iz dzepa ni u dzep.
Sa druge strane u mom zanimanju su zene takodje solidno manje placene. I ja ne cinim nista po tom pitanju (istina ne znam ni kako bi trebao za to da se borim, mozda da se zalazem da zene dobijaju unapredjenja kada dodje do toga, ali posto u grupi imam 120 ljudi sa 0 zena - strasno, znam - ni to ne mogu), iako mislim da zene trebaju da budu bolje i ravnopravno placene sa muskarcima u mom poslu (i da ga rade potpuno ravnopravno dobro, a da su potplacene, jesu). Sa druge strane,

3. Oni iz cijeg dzepa se to finansira (pod pretpostavkom da je muski tenis vise popularan a da se zenski slepa uz) imaju pravo da kazu sta zele i kako zele. Forsiranje politicke korektnosti je nacizam 21-veka. Btw, jeste bilo smesno kako je Nole radio damage control, stvarno je postao profi. A oni,

4. Koji misle da su i muski i zenski teniseri/teniserke preplaceni, ne znaju sta pricaju. Treba pogledati kako se dele zarade u drugim sportovima (recimo nba, igraci dobijaju ~50% ukupne zarade, i to posto su ih potpuno skenjali u poslednjem kolektivnom ugovoru). U tenisu, igraci dobijaju nesto reda 10-20%, mrzi me sad da trazim tacno.
A argumenti tipa "daju im tolike pare da prebacuju lopticu a lekari/naucnici/inzenjeri zaradjuju daleko manje - krah civilizacije" tek nemaju veze sa zivotom, pa kad se skolujes za naucnika/inzenjera/lekara sanse da ces da puknes su minimalne, tako da ti se ulozeno svakako vrati, a karijera dugo traje. U sportu uspe "jedan od milion" (figurativno receno), karijere su jako kratke, jedna povreda moze da ti unisti karijeru.
A narod voli igre, i treba da plati za iste.

Сагласан!
mlatisa mlatisa 06:15 26.03.2016

Nisu svi ljudi jednaki

Previše se naglašava želja za jednakošću. Da li je to uopšte potrebno? U fudbalu u jednom timu postoji više igrača koji su nejednako plaćeni. Da li levi bek mora isto da bude plaćen kao i desni? Suština je valjda u popularnosti.

Sa druge strane, je ne mogu dugo da gledam ženski tenis. Stalno se iznerviram kako im servis ne predstavlja prednost nego problem. Sa druge strane, sećam se su mi mečevi Kris Evert i Navratilove bili zanimljivi.

docsumann docsumann 08:50 26.03.2016

Re: Nisu svi ljudi jednaki

U fudbalu u jednom timu postoji više igrača koji su nejednako plaćeni.


pa i u tenisu onaj/ona koji osvajaju turnire i bolje su rangirani (privlačniji za sponzore, ok, ovo nemora da bude 100% proporcionalno) zarađuju više od onih kojima to manje polazi za rukom.
mlatisa mlatisa 10:44 26.03.2016

Re: Nisu svi ljudi jednaki

pa i u tenisu onaj/ona koji osvajaju turnire i bolje su rangirani (privlačniji za sponzore, ok, ovo nemora da bude 100% proporcionalno) zarađuju više od onih kojima to manje polazi za rukom.


Sponzori su druga priča. Ja sam pričao o transferima. Klub plaća levog beka da pređe u njegov klub npr 10mil a desnog 9 mil. Sponzori su posebna stavka o kojoj nije bilo reči. Mada su sponzorstva kluba verovatno sadržana i u okviru transfera.
svarog svarog 11:55 28.03.2016

Re: Nisu svi ljudi jednaki

Sponzorstva nikako ne bi trebalo mešati u ovu priču o jednakosti zarada. Tržište (kompanije) odlučuju koliko ko im vredi i svako uplitanje samo može da napravi probleme
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:45 28.03.2016

Re: Nisu svi ljudi jednaki

Sponzorstva nikako ne bi trebalo mešati u ovu priču o jednakosti zarada. Tržište (kompanije) odlučuju koliko ko im vredi i svako uplitanje samo može da napravi probleme

Да, ту се, чини ми се, сви слажу, директна спонзорства играча ван турнира су нешто друго. Али кад помињем спонзоре на овом блогу мислим искључиво на спонзоре мешовитих турнира као што су Индијан Велс и Мајами, дакле, на спонзоре који обезбеђују наградне фондове на таквим турнирима. Е, њима се не исплати да раде другачије од овога што сад раде и то управо због тржишта.
ivana23 ivana23 16:30 26.03.2016

***

- Wawrinka (Audio):
http://deportetotalu...-que-un-hombre/
(posebno je zanimljiv sam kraj gde kaze da mora prvo da procita Novakovu pres konferenciju da bi shvatio kontekst i da bi mogao da komentarise)

- Milos:
http://deportetotalu...ales-objetivos/
misli da su Novakovi komentari uzeti out of contest.
NNN NNN 18:21 27.03.2016

Vidim da je Nadal predao :(

sinoć bilo 4 povlačenja u muškoj konkurenciji!
Da li neko zna o čemu se radi?
vlaga+vrućina?
(nisam ništa stigao da ispratim)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:30 27.03.2016

Re: Vidim da je Nadal predao :(

sinoć bilo 4 povlačenja u muškoj konkurenciji!

Да не штрајкују?

: )
ivana23 ivana23 22:06 27.03.2016

Re: Vidim da je Nadal predao :(

Fed je predao (kazu) zbog enterokolitisa, a Rafa je imao 2x MTO zbog vrtoglavice i slabosti. Merili mu pritisak...
Velika vrucina, vlaznost.

Koja dvojica su jos predala nemam pojma.
NNN NNN 20:52 27.03.2016

Vraćamo se tenisu - trivija :)

Novak uskoro treba da počne meč 3. kola protiv Žoaa Souze
svako ko malo prati tenis je čuo za ovo ime,
ako ni zbog čega drugog,
ono zato što postoje dvojica tenisera sa tim imenom :)
Joao Sousa iz Portugalije i Joao Souza iz Brazila (njega je npr. dobio Nole sa tri puta po 6:1 prvom kolu poslednjeg US Opena)
...e sad pre godinu dana se desilo da igraju jedan protiv drugog i pošto ime se prezimena isto izgovaraju, a i imena su im ista,
sudija u stolici, da bi se razlikovali, ih je oslovljavao sa "Portugal" i "Brazil" :)
Eto, iako igrači na turnirima igraju za sebe, ipak predstavljaju i svoju zemlju
NNN NNN 21:17 27.03.2016

Re: Vraćamo se tenisu - trivija 2

Horacio Zebaljos je kao Lucky Loser je upravo (spasivši 1 meč loptu) prošao u 4. kolo Mastersa u Majamiju!
Verovatno može da se izgugla koj su najbolji plasmani LL na turnirama Masters serije, a ovo je sigurno jedan od najboljih.
Inače Zebaljos je postao poznat široj teniskoj javnosti kada je 2013. osvojio svoj (za sada) jedini ATP turnir Vinja del Mar u Čileu. Ovo bi generalno prošlo ispod radara da u finalu nije pobedio nikog drugog do Rafaela Nadala lično i to na Rafinom povratničkom turniru posle pauze od više od pola godine zbog (zvanično) povrede.
(ja 100% verujem u zvaničnu verziju).
I to je pobedio pošto je izgubio 1. set i postao jedan od super-retkih kome je uspelo da tako pobedi Nadala (Novak je to uspeo tek u finalu Rima 2014.).

U 4. kolu igra portiv Gofana (koji je upravo oprao Troickog),
a Gofan je upravo postao poznat kada je kao LL stigao do 4. kola RG2012. i tamo (posle dobijenog 1. seta!) ispao od Federera.

Kad smo već kod LL - Sergej Stakovski čak tako uspeo da osvoji ATP turnir u Zagrebu!
A Sergej je jedan od najpoznatijih seksista na turu - čisto da "ostanemo u temi"
niccolo niccolo 21:50 27.03.2016

Re: Vraćamo se tenisu - trivija 2

Horacio Zebaljos je kao Lucky Loser je upravo (spasivši 1 meč loptu) prošao u 4. kolo Mastersa u Majamiju!

I to pošto je izgubio prvi set 6:1 (na kraju je imao lošiju statistiku od ovog bivšeg Aninog, ali više osvojenih setova )

A Sergej je jedan od najpoznatijih seksista na turu

Daj detalje!

Edit:
Joao Sousa iz Portugalije i Joao Souza iz Brazila

Tamo se ionako svi zovu Žoao Souza...
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:22 28.03.2016

Неправда!

Ц-ц-ц, куда иде овај свет, на страници на којој су линкови за жребове женски су излистани пре мушких. Па ко да скролује толико доле, мајку му, миш ће ми се потрошити!
niccolo niccolo 07:28 28.03.2016

Re: Неправда!

миш ће ми се потрошити!

Još uvek ima ljudi koji koriste miš!?
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:47 28.03.2016

Re: Неправда!

Заборавио си ц-ц-ц
: )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana