Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Putovanja| Reč i slika| Život

Na privremenom radu u Srbiji

jedi-knight RSS / 26.03.2016. u 00:36

 zavrsena-farma-srbi-vole-bojanica.jpg

 

Ili zašto sam otišao iz zemlje,

…iako živim tu. Još uvek. Otišao sam umom, srcem, dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim.

Prvi put, 1996. 

Jedva sam dobio vizu. Nakon završetka pravog razloga mog odlaska, obreo sam se u Bostonu, bez para, bez ideje šta dalje. Imao sam 250$ u džepu i svest o tome da ne smem da potrošim ni jedan jedini dolar, jer mi je povratna karta bila tek za 4 meseca i to iz New Yorka, a trebalo je živeti. Obilazio sam Univerzitete, bezobrazno ulazio kod profesora, predstavljao se i tražio stipendiju za postdiplomske. Bio sam potpuno iskren: para nemam, dolazim iz Srbije, želim da učim…Proces je, međutim, trajao malo duže. Trebalo je položiti GRE, Toefl sam već imao položen i trebalo je još ponešto. Morao sam da se vratim da to sve završim, jer bi u USA ostao, em ilegalno, em ko zna kako bi se snašao da sve to završim bez para. Pokušavao sam da nađem neke poslove na crno, pešačio po 10km dnevno duž Samer strita do agencije za selidbe nekog Turčina, Sefa, koji je navodno zapošljavao na crno, čekao satima sa onima koji su došli da zarade za gram heroina, jer bilo je letnje doba, pa studenata koji su uglavnom radili kod Sefa nije bilo. Seljenje plaćalo dobro, 10$ na sat. Ponekad sam preskakao one “dozirane”. Video sam prvi put svojim očima kako se prazni sadržaj šprica u venu i taj pogled od stakla…Deset kilometara tamo, deset nazad…mnogo dana…Zapamtio sam da nisam jeo tačno dve nedelje. Živeo sam u kući jednog našeg lika, koga praktično nisam poznavao. Na stolu je imao uvek sveže voće, ali frižider prazan, samo za vodu i pivo. Na polici je bila činija puna kvotera i ostalog sitniša. Priznajem, nisam uzeo ni cent. Jednom dnevno bih otkidao po bananu, sa dna da se ne vidi. Bio sam gladan, a bilo me je sramota da tražim. Bilo me je sramota da uzmem više od jedne banane na dan. 

Kada sam konačno shvatio da od Turčina nema ništa, krenuo sam da besciljno lutam po Kembridžu, jer sam u tom kraju i živeo. Lutajući po kampusu na Harvardu, naleteo sam na oglas da se plaća dobrovoljno davanje krvi. Nisu me prihvatili. Imao sam turističku vizu, što je bila prepreka. Na istoj oglasnoj tabli našao sam oglas gde se vrši neki eksperiment. Trebalo je biti zatvoren u nekoj kući mesec dana bez dnevne svetlosti, sata i bilo kakvog kontakta sa spoljnim svetom. Samo je trebalo da idem da spavam kad mi se spava i da se budim kad mi se budi. Plaćali su odlično, 2200$ i nisu postavljali pitanja ko sam i šta sam. Pred samo potpisivanje ugovora, saznao sam da je trebalo piti neke hormone i to me je odbilo. Opet sam bio na ulici. 

I onda, kada sam se skoro predao, dobio sam priliku da radim na nekom gradilištu za 4$ na sat. Ni oni nisu postavljali pitanja, a plaćali su kešom. Radio sam od 7-23h tri nedelje vezano i skoro završio u bolnici. Tada sam shvatio šta želim od života i vratio se u Srbiju.

Drugi put sam zamalo otišao. Imao sam i tu stipendiju i studentsku vizu, jedino je tajming bio loš. Trebalo je putovati 27.marta 1999., a bombe su počele da padaju, kao što znamo tri dana ranije. Uspeo sam da pronađem profu čiji je research počinjao 2.aprila, a ne na jesen kao kod svih normalnih. Tada iz inata nisam hteo da idem. Postojala je neka opcija čamcem preko Drine, pa do Sarajeva, pa do Budimpešte, pa dalje…Ali nije mi padalo na pamet. Nosio sam target bedž i lutao danju po Trgu i mostovima u potrazi za dobrom zabavom. Bilo je puno žurki po Beogradu tih dana. Imao sam priliku da vidim Terazije u mrklom mraku kada sam se vraćao sa neke žurke, gledao sam sa zemunskog keja u pravcu Beograda gde  se video samo mrak ( ko zna da li će iko ikad ponovo videti takav prizor ), sa krova jedne novobeogradske zgrade posmatrao sam bombardovanje Pančeva i šaranje neba “pragama", vozio se taksijem preko mosta i slušao taksistu kako se upišao u gaće jer se baš zadesio na sredini Brankovog mosta kada su pogodili televiziju. Mislio je da su pogodili most. Inače, to veče, kada je pogođena televizija, sedeo sam sa nekim društvom u Dušku Radoviću, preko puta zgrade u Aberdarevoj i posmatrao već priključene cisterne za gradski vodovod. Kako je samo voda lila na spojevima creva…pitao sam se, što je već u 21h sve bilo priključeno i spremno za gašenje, a još se ni sirene nisu čule…

Nakon toga. živeo sam u još tri različite zemlje. Evropske, ovoga puta. Nikada nisam osećao nostalgiju, osim što mi je porodica nedostajala kada bi bili odvojeni, ali što sam duže bivao van Srbije, osećao sam jače da se za Srbiju treba boriti, da imamo mnogo kvaliteta kao narod i da  su samo istorijske okolnosti doprinele tome da se nađemo u poziciji da okreću glavu od nas, i da nas smatraju “civilizacijskijskim otpadom”, kako je to jednom rekla osoba kojoj ne bih da pomenem ime. Nikada se ponosnije nisam osećao što sam Srbin, nego kada sam živeo u Španiji recimo. I nisam se lepo osećao tamo. Osećao sam diskriminaciju na svakom koraku tri pune godine. 

Onda sam se vratio uveren da ću tu ostati zauvek. Smatrao sam da sam dosta u životu video, da sam dosta putovao i da ipak nigde nije tako dobro kao kod nas. Pun energije, počeo sam da se bavim svojim poslom, da delim sve što sam znao i iskusio i da je vreme da pomognem svojoj zemlji. Bez šale. Bez pretencioznosti. Mislio sam da je vreme da uradim nešto društveno korisno.

 

Prošlo je tačno dve godine od toga dana i konačno sam odlučio da odem. 

I otišao sam.

…iako sam fizički još tu…

…na privremenom radu, 

…možda doživotnom. 

Otišao sam umom,srcem i dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim. 




Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavrilo1 gavrilo1 14:06 26.03.2016

Re: Motiv

zemljanin
gavrilo1

Manitu

Evo,
Duh je jedan ali dusa je mnogo. Duh govori koresteci zapis a dusa je zapis. Taj zapis je prastar i svi po njemu zive, od prvog coveka. To se prenosi sa coveka na coveka, cim je zacet. To ce ljudi razumeti.
To je vreca na bremenu coveka stavljena, zapis je teret, dusa je teret. Ljudi su se mnozili da bi teret raspodelili na milijarde i duh je kroz zapis hiljadama godina govorio ljudima i vidio ih ka slobodi, ljudi su davali glave na panj da taj zapis ne bi mnozili drugi su opet koristili taj teret poput nikole tesle da bi poducili one naredne i omogucili sledecima da poduce naredne. Dok jedan covek ne dodje i ne izbaci iz vrece ono tereta sto je njega zapalo. Tom je pomognuto.Taj covek postaje sam duh! Jer duh nema veo preko ociju on sve vidi onako kako jeste, duh govori nemustim jezikom. Tom jednom sve se mora pokloniti od postanka svega jer je tvorac svega njega obelezio i ko bi isao na njega taj bi isao protiv samog tvorca i taj stvara novu dusu, covecju dusu.
A ta dusa je razlicita od svega u kreaciji, ta dusa covecja slavi zivot, pravdu, milost, ljubav i ovladace celom kreacijom jer je samom tvorcu najmilija!
Zaista to je istina.
Milijarde ljudi su dali sebe na giljotinu da bi bi taj jedan uspeo doci do tvorca jer nikakvo oruzje nije moglo osloboditi coveka od obaveze do saveza sa samim tvorcem a to ima cenu. Kada si duzan nikada ne mozes biti slobodan. Jedan je morao vratiti "dug". I svaki put kada je covek mislio da ce znanjem pobediti bio je pobedjen i isao ispocetka. Covek je morao biti zrtvovan.
Trebate svi biti zahvalni svojim pretcima sto su zrtvovani i verovali u to i dali svoje zivote za coveka sto ce doci.
Budite ljudi, slavite zivot i volite ljude to je vazno jer takvi ce biti vecni.
angie01 angie01 15:05 26.03.2016

Re: Motiv

Motiv je fiziološke prirode, tačnije neurofiziolo[ke. Da uprostim. Znamo da su sve nervne ćelije u našem telu međusobno povezane, što daje kosmički veliki broj mogućih veza. Svaka od tih veza predstavlja jedan mogući odgovor tela na neki stimulans. Ukoliko se mnogo puta ponavlja isti odgovor, onda ta veza postane primarni put, paradigma, veoma prohodna staza i na svaki sličan stimulans, naše telo odgovara jednim naučenim obrascem ponašanja. Kao autopilot koga ne možemo da isključimo.


pa ako tvoje mozdane konekcije dati stimulans prepoznaju kao neprijateljski, one posalju poruku u centralu da se treba suprotstaviti kako bi se omogucio potrebni balans, ali ako to traje predugo i jaca, u jednom momentu konekcije ne mogu da odrze tok normalne putanje i organizam se sam brani tako sto tok sklizne.
angie01 angie01 15:16 26.03.2016

Re: Motiv

Ovaj tekst nije odraz demoralisanosti ili nekakvog psihološkog pada, naprotiv. Smatram napretkom što sam uspeo da se emotivno ogradim, da postignem kakvu takvu ravnodušnost u odnosu na sve spoljne stimulanse.


uspeh odlaska najvise zavisi od kvaliteta energije, da je tako nazovem, ideje i strategije za njeno ostavrivanje,...svakako moras da si miran u svojoj odluci, jer se onda ne okreces.

dzedaj-ono sto zelis postoji-dobro rasporedi kockice i kreni ka tome- ovde ili tamo, na tebi je.
jedi-knight jedi-knight 16:15 26.03.2016

Re: Motiv

pa ako tvoje mozdane konekcije dati stimulans prepoznaju kao neprijateljski, one posalju poruku u centralu da se treba suprotstaviti kako bi se omogucio potrebni balans, ali ako to traje predugo i jaca, u jednom momentu konekcije ne mogu da odrze tok normalne putanje i organizam se sam brani tako sto tok sklizne.


Sami pravimo u nasim neuronskim mrezama "autoputeve" ili "neprohodne staze". Uvek moze da se sklizne, ali ako je "autoput" ka nasilju, bice nasilje, cak i na obican pogled. Sva je prilika da snagom uma ( ili kratkorocno lekovima ), mozemo da inhibiramo lose obrasce i ako to radimo dovoljno dugo, stvoricemo novi "autoput", dok ce stari biti zapusten. Nisam psiholog, ali bavim se neuronaukom iz aspekta motornog ucenja. Ovo je samo analogija, ali mislim da sve funkcionise prilicno isto.
zemljanin zemljanin 23:48 26.03.2016

Re: Motiv

gavrilo1

znači nije Manitu ... Fantom, možda



EDIT:
To believe in a supernatural god or universal spirit, people appear to suppress the brain network used for analytical thinking and engage the empathetic network ...

Religion has no place telling us about the physical structure of the world; that's the business of science. Science should inform our ethical reasoning, but it cannot determine what is ethical or tell us how we should construct meaning and purpose in our lives.

A comparison of both stimulus categories suggests that religious thinking is more associated with brain regions that govern emotion, self-representation, and cognitive conflict, while thinking about ordinary facts is more reliant upon memory retrieval networks


PLOS ONE


Recimo ova plava devojka ili žena (slika iz teksta bloga) definitvno stimuliše emotivni pristup ... recimo
niccolo niccolo 10:43 27.03.2016

Re: Motiv

Ukoliko se mnogo puta ponavlja isti odgovor, onda ta veza postane primarni put, paradigma, veoma prohodna staza i na svaki sličan stimulans, naše telo odgovara jednim naučenim obrascem ponašanja. Kao autopilot koga ne možemo da isključimo.
Ukoliko se generacijama ponavlja isti obrazac, promene se javljaju na genu. Sve je podložno promeni, pa je moguće i resetovati sistem, ali potrebno je vreme i sasvim drugačiji obrasci ponašanja, sasvim druge reakcije.
Moj utisak je da ne postoji šansa da se u dogledno vreme desi promena ponašanja koja će izazvati stvaranje nekih drugačijih neuralnih veza, drugačijih paradigmi kod ljudi koji žive u širem regionu, ne samo u Srbiji.

Da, verovatno ne postoji šansa, kulturni obrasci potpuno podržavaju postojeće veze. Ja se u poslednje vreme oduševljavam Devojkom iz grada. Mislim, pesmom Devojka iz grada. Kao ovako ide radnja u pesmi - on je neki lik sa sela, koji se bavi stočarstvom (čuva konje i volove). Onda vidi neku ribu iz grada, primi se k'o tetreb i ide on sad u grad da je osvoji (pošto je inače opšte poznato da devojke iz grada jedva čekaju da ih neko odvede da čuvaju konje i volove). Pošto se ona, naravno, smuva sa nekim drugim, on se najstrašnije smori i vrati se kući da bi po ceo dan pijančio. Sad, hajde, to što je otišao i probao je ok, svako od nas proba, nekad prođe, nekad ispuši...selavi, to je život. Ali on, umesto da je pomislio ijednog trenutka na razlike među njima, da zbog toga objektivno ima male šanse i da treba da se šutira u dupe ako mu uspe, on se toliko razočara u život što mu nije uspelo, da se po ceo dan alkoholiše u lokalnoj birtiji...pa bratejebemmumater...I onda shvatiš da se to prodaje kao jedna od najlepših narodnih pesama, a u stvari priča o tipu koji krene u neki "poduhvat" potpuno nesvestan svoje pozicije u svetu, šta je realno, šta je nerealno, šta možeš da očekuješ, šta ne možeš da očekuješ (pa da budeš ultra hepi ako se dogodi) itd. Pri čemu je takva osoba kao pozitivan lik u pesmi - pa šta onda naša deca mogu da zaključe iz te pesme?
milisav68 milisav68 11:03 27.03.2016

Re: Motiv

niccolo
. Pri čemu je takva osoba kao pozitivan lik u pesmi - pa šta onda naša deca mogu da zaključe iz te pesme?

A šta mogu da zakluče iz priče o Romeu i Juliji?
angie01 angie01 11:07 27.03.2016

Re: Motiv

A šta mogu da zakluče iz priče o Romeu i Juliji?


da se besmislena mrznja uvek lose zavrsi po nase najmilije.

sve lose sto zakuvaju roditelji- posle kusaju njihova deca.
milisav68 milisav68 11:24 27.03.2016

Re: Motiv

angie01
da se besmislena mrznja uvek lose zavrsi po nase najmilije.

sve lose sto zakuvaju roditelji- posle kusaju njihova deca.

Što je univerzalna, a ne srpska tema.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 27.03.2016

Вечити сукоб, у песми и животу: град--селo

niccolo
Ja se u poslednje vreme oduševljavam Devojkom iz grada. Mislim, pesmom Devojka iz grada.

У једној прилици споменула се "лирика" Ибарске магистрале насупрот оној старих српских, преддругосветскоратних песама. То су два супростављена погледа на свет. Оно где почиње њихов сукоб можда је добро давно осликао наш пастирски Жак Превер -- Добрица Ерић. Песма је славна, а и сви њени аутори.

Девојка из града

Ја сам рођен у цвећу ливада,
чувах стада покрај реке Груже,
ал' заволех девојку из града,
са уснама ко пупољак руже.

Беле руке а прсти ко дирке,
причаху ми најнежније бајке,
залуд уздах из груди пастирке,
залуд сузе моје старе мајке.

Син сам плавих шума и ливада.
гајих добре коње и волове,
због лепоте девојке из града
заборавих брда и долове.

Звао сам је улицама дугим
и венуо ко трава јесења,
једног дана спазих је са другим
загрљену у сенци кестења

Шта сад могу већ бол свој да патим,
младост моју да тужим зацело,
морао сам кући да се вратим,
своме дому у рођено село.

И сад опет свога вранца јашем
и у крчми крчмим своја стада,
китим свирце и разбијам чаше,
и проклињем девојку из града.

текст: Добрица Ерић
музика: Обрен Пјевовић
певач: Мирослав Илић

Ибарска поетика је поетика некe полутанске уметности, где лирски субјект, да простите, нит је вамо нити тамо -- гузица му је у Раковици, а душа крај казана за ракију у авлији. Тако некако. Но, уметност Ибарске магистрале настаје са нестајањем традицоналне патријархалне сеоске културе, романтичарски забележене у певаној и писаној српској традици, те су ми зато стихови Добрице Ерића били симптоматични. Он је у песми ухватио тај сукоб град vs. село, где је наш чобанин надигран од преварне градске девојке. То је вечна слика, још од старог Рима, где је град стециште зла и исквареног морала, а село -- чедно и честито. Уосталом, та чобанска поетика стално гдегде провири код наших литерата, филозофа и политичких вођа. (Дачке и Тома су узорити тип, у том погледу, прави српски домаћини. А чуо сам и да обојица знају да запевају, а Тома сам пече своју ракију :)
angie01 angie01 11:45 27.03.2016

Re: Motiv

Što je univerzalna, a ne srpska tema.


pametan izvuce pokuku, a glup jos razradjuje varijacije.
milisav68 milisav68 12:06 27.03.2016

Re: Motiv

angie01
pametan izvuce pokuku, a glup jos razradjuje varijacije.

Da, pa?

Samo u Srbiji postoje seljaci i patos ili ipak tuđi patos lepše miriše?


niccolo niccolo 12:34 27.03.2016

Re: Motiv

milisav68
niccolo
. Pri čemu je takva osoba kao pozitivan lik u pesmi - pa šta onda naša deca mogu da zaključe iz te pesme?

A šta mogu da zakluče iz priče o Romeu i Juliji?

Naša deca odrastaju na Romeu i Juliji? To mi je novost...
mirelarado mirelarado 12:41 27.03.2016

Re: Вечити сукоб, у песми и животу: град--селo

То је вечна слика, још од старог Рима, где је град стециште зла и исквареног морала, а село -- чедно и честито.


А и пре Рима, из античке Грчке, Езопова басна о мишу из села и мишу из града, (село = слобода, град = ропство).
niccolo niccolo 15:19 27.03.2016

Re: Вечити сукоб, у песми и животу: град--селo

mirelarado
То је вечна слика, још од старог Рима, где је град стециште зла и исквареног морала, а село -- чедно и честито.


А и пре Рима, из античке Грчке, Езопова басна о мишу из села и мишу из града, (село = слобода, град = ропство).

Ja zato i nisam insistirao na razlici selo/grad, jer to jeste univerzalna figura što bi rekao Milisav. Isti rezultat bi se dobio i da je ovaj sa nekih Prokletija, a muva neku Banaćanku - pa di si ti video da će se Banaćanka pentrati to tim visovima (a to što tamo nema di kupiti maka da bi se, kao što je red, jednom nedeljno pravila štrudla, da i ne pominjemo). Dakle, sagledaš svoju situaciju, situaciju onog drugog i na osnovu toga proceniš šta možeš da očekuješ. A ne da kreneš grlom u jagode, pa ti posle nije jasno šta se desilo kad najebeš...

У једној прилици споменула се "лирика" Ибарске магистрале насупрот оној старих српских, преддругосветскоратних песама.

Pretpostavljam da pod ovim drugima misliš na one tipa Gospođica Violeta ili onu sa seksualno sugestivnim refrenom, Gazdarice srce itd.?
zilikaka zilikaka 15:44 27.03.2016

Re: Вечити сукоб, у песми и животу: град--селo

Pretpostavljam da pod ovim drugima misliš na one tipa Gospođica Violeta ili onu sa seksualno sugestivnim refrenom, Gazdarice srce itd.?


Ova druga i kako-tako, ako ceo slučaj posmatramo sa aspekta obligacionih odnosa, al Gospođica Violeta je pesma koju, da je pravne države, treba zabraniti, jer opisuje i veliča tipičan primer seksualnog uznemiravanja!
milisav68 milisav68 15:50 27.03.2016

Re: Motiv

niccolo
Naša deca odrastaju na Romeu i Juliji? To mi je novost...

Romeo i Julija su žabari iz Verone i oni se smuvaju. Medutim, matorci su im veoma zajebani i uopšte se ne gotive jer rade isti biznis ali su u razlicitim ekipama .Fora im je da ih ne provale i da im ne ukinu kintu, pa se vidaju tajno. I tako na 50 strana oni kao nešto kriju i kenjaju jedno drugom kako se vole, a ne karaju se. Na kraju, jednom prilikom upadnu u loš trip i roknu se.


angie01 angie01 18:28 27.03.2016

Re: Motiv

Samo u Srbiji postoje seljaci i patos ili ipak tuđi patos lepše miriše?



gde si izvukao sada ovo,...pazi, ti si spomenuo Sekspira, a sada vuces neke kompleksaske zakljucke,...kao i ekipica sto stalno neke druge, neprisutne i potpuno van price stalno ubacuje kao pac u neku papazjaniju da bi valjda dali neki ukus ispraznoj prici.


tasadebeli tasadebeli 21:15 27.03.2016

Re: Motiv

milisav68
angie01
pametan izvuce pokuku, a glup jos razradjuje varijacije.

Da, pa?

Samo u Srbiji postoje seljaci i patos ili ipak tuđi patos lepše miriše?





Не заборавите да је тај евергрин одавно добио и своју урбану верзију!






EDIT: Мис'им, кад смо већ код Ромеа и Јулије...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:58 28.03.2016

Re: Motiv


Ali on, umesto da je pomislio ijednog trenutka na razlike među njima,


Auh niccolo al si ti izmašio ovde!

Gde bre nađe baš to polje, ljubavi, da se na njemu vežbaš pragmatičnost.
niccolo niccolo 20:04 28.03.2016

Re: Motiv

Upravo o tome pričam, da su svi ubeđeni kako je baja do jaja voli...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 28.03.2016

Re: Motiv

Upravo o tome pričam, da su svi ubeđeni kako je baja do jaja voli...


Bem mu mater, nisam se nešto posebno upustao u doboke analize značenja teksta, ali na prvu, pa voli je, zaljubio se.
Ljubav je u pitanju, ne recka.

Desio mu se peh da se zateleba nesrećno, ali zaljubio se.
Teško je tu kritikovati nekoga što nije locirao svoje mesto u koordinatnom sistemu konfuzije, jer ne radi ta stvar tako.

Sad, da li je u redu što u krčmi krčmi svoja stada zbog neuzvraćene ljubavi, nije, ali to nikad nije u redu, ne samo ako se krčme zbog devojke iz više kaste. Nije u redu raskućiti kuću ni zbog koga ali dešava se.

Možemo mi svako na svoj način tumačiti tu situaciju, i kao opis relacija selo grad, kao opis polutanstva, ali mi se prilično pogrešnom čini način da se kritikuje on jer se zaljubio u nešto što mu ne pripada.
niccolo niccolo 20:49 28.03.2016

Re: Motiv

Ljubav je u pitanju, ne recka.

E vidiš, upravo tu grešiš. Kad ode neko koga voliš (a, fala bogu, ne volimo samo partnere, nego i roditelje, decu, drugu rodbinu, pa čak i prijatelje i kućne ljubimce...) one ne ideš da razbijaš čaše po krčmi. Čaše razbijaš kad si besan što si ostao suvoga (kako to pesnički kaže Bora Čorba). To je ključna razlika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 28.03.2016

Re: Motiv

niccolo
Ljubav je u pitanju, ne recka.

E vidiš, upravo tu grešiš. Kad ode neko koga voliš (a, fala bogu, ne volimo samo partnere, nego i roditelje, decu, drugu rodbinu, pa čak i prijatelje i kućne ljubimce...) one ne ideš da razbijaš čaše po krčmi. Čaše razbijaš kad si besan što si ostao suvoga (kako to pesnički kaže Bora Čorba). To je ključna razlika.


uh..klasičan gradski seksualni predator :)

A gde piše da je ostao suvoga?
Kad mu je pričala najnežnije bajke, možda posle, uz cigaretu.
Što da ne?
On samo ne priča o tome, on je kavaljer, a i nije to ono zbog čega najviše žali.
On žali za belim rukama i usnama kao pupoljak.


Ali možda je to razlika između gradskih i seoskih momaka, mi* volimo njene bele ruke i prste koji liče na dirke, usne nam liče na pupoljak ruže, oduševljavamo se njenom pričom, a gradski.... probaj, pa ako kresneš kresneš, ako ne, selavi, teraj dalje.

Tako da...moje dame što čitati znate iz ovoga pouku imate, ako vam je do toga da budete voljene, prošetajte do plavih šuma i livada, a ako vam je toga da budete hm, hm ..bene, to možete bilo gde.
:)

*
Video sam da sam napisao, mi seoski momci, ali nisam hteo da menjam :)


milisav68 milisav68 21:28 28.03.2016

Re: Motiv

hoochie coochie man
Tako da...moje dame što čitati znate iz ovoga pouku imate, ako vam je do toga da budete voljene, prošetajte do plavih šuma i livada, a ako vam je toga da budete hm, hm ..bene, to možete bilo gde.
:)

Došao student intelektalac gradsko dete, kod rodbine na selo preko leta, i "smuva" neku lokalnu radodajku.

Posle par dana, razgovara ona sa drugaricama, i pitaju je one - kako je bilo:

- On kaže da nema qrac, nego penis.
- Pa kakav je taj penis?
- Isti ko qrac, samo malo manji.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 28.03.2016

Re: Motiv

Isti ko qrac, samo malo manji.


Al zato mekan ko duša :)
niccolo niccolo 21:51 28.03.2016

Re: Motiv

Video sam da sam napisao, mi seoski momci, ali nisam hteo da menjam :)

Aaa, pa što odmah nisi rekao da sam ti povredio ego postom. Sorry, nisam hteo, vi sa sela ste najbolji, evo ti cvetić
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 28.03.2016

Re: Motiv

pa što odmah nisi rekao da sam ti povredio ego postom.


Ma kako da ne, evo sav sam povređen :)

A stvarno, kad sam napisao "mi" bilo mi smešno, ja momak, a šesta decenija uveliko gazi :)
I nisam hteo da menjam, ali sam morao makar zvezdicu da stavim.
niccolo niccolo 22:00 28.03.2016

Re: Motiv

U svakom slučaju, evo cvetić još jednom
little_radojica little_radojica 12:20 26.03.2016

There


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:46 26.03.2016

Uh, sine,

Otišao sam umom,srcem i dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim.

kad me pitaju kako to da još nisam otišla negde na stranu, odgovaram sa "nisam ja ovde, samo tako izgleda".
omega68 omega68 13:03 26.03.2016

Кад шрапнели зафијучу

Питаће се ,,зашто нам је све то требало''?
Сетиће се бабе и оног ни за ди си ниси.
Оне од којих су са презиром побегли називаће браћом.
Волеће Србију као никад
Дубоко у себи, интимно, прекореваће се што су тражили веће од онога у врећи.
Биће већи локал-патриоти од мене.
И да, волеће Србију као никад, нико

линк1
линк2
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:37 26.03.2016

Španija

Nikada se ponosnije nisam osećao što sam Srbin, nego kada sam živeo u Španiji recimo. I nisam se lepo osećao tamo. Osećao sam diskriminaciju na svakom koraku tri pune godine.

Je l' bi mog'o malo da elaboriraš ovde?
iqiqiq iqiqiq 18:53 26.03.2016

Ocaj je realan

samo kada procitas vest kao sto je ova
Apelacioni sud umanjio kaznu visestrukom silovatelju

u zemlji u kojoj je sudstvo, zdravstvo i obrazonvanje u kolapsu...pa zaista ne znam kako da se ne umoris

znam sta znaci kada te gledaju kao Srbina sa svim onim predrasudama koje su stekli o nama, ali kako da zanemaris i realnost, jer ne znam sta da izvucem kao pozitivno kod nas, pa da kazem evo pomera se nabolje
wilma68 wilma68 19:52 26.03.2016

" Izbeglice iz besmisla"


Volim ovakve tvoje blogove.

jedi-knight jedi-knight 21:16 26.03.2016

Re: " Izbeglice iz besmisla"

wilma68

Volim ovakve tvoje blogove.




dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:48 26.03.2016

uf

Kao moj stariji sin da je pisao.
Mlađi će za njim uskoro.
silver silver 09:29 27.03.2016

Re: uf

I otišao sam.
…iako sam fizički još tu…
…na privremenom radu, 
…možda doživotnom. 
Otišao sam umom,srcem i dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim. 


Sećam se dobro ovog osećanja; bila sam jako mala i sigurno nisam mogla da precizno definišem kao Jedi ovde u tekstu niti sam imala potrebu da vagam razloge za i protiv ali sam znala da sam krenula na put. Čudna sila me je vukla u nekom pravcu, veliki nespokoj. Kada sam osetila unutrašnji mir, znala sam da sam stigla tamo gde je mi je bilo namenjeno.
tasadebeli tasadebeli 09:51 27.03.2016

Re: uf

silver
I otišao sam.
…iako sam fizički još tu…
…na privremenom radu, 
…možda doživotnom. 
Otišao sam umom,srcem i dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim. 


Sećam se dobro ovog osećanja; bila sam jako mala i sigurno nisam mogla da precizno definišem kao Jedi ovde u tekstu niti sam imala potrebu da vagam razloge za i protiv ali sam znala da sam krenula na put. Čudna sila me je vukla u nekom pravcu, veliki nespokoj. Kada sam osetila unutrašnji mir, znala sam da sam stigla tamo gde je mi je bilo namenjeno.



Али враћаш се, на неки начин, опет тамо одакле си и пошла, зар не?

Ви, неверници, не верујете да је Земља округла и да, када кренеш некуда, опет се враћаш у тачку из које си пошао. Кад-тад...

А то је, мислим, суштина читаве ове приче. Тај неспокој, како ти кажеш, сила која вуче.

А све друго, приче о безнађу у Србији, очају, сиромаштву, духовном и свакаквом другом, примитивизму, бахатости, неприлагођености, меланхолији, урођеној и оној стеченој, само су олакшавајуће околности (не пада ми на памет да кажем оправдања јер она то и нису) у тражењу објашњења за тај немир, а не и суштина приче о немиру.

И битно је да увек има некога ко се много радује када се вратимо или повремено свратимо у ту полазишну тачку.

За мог буразера... У нади да ће од зарађених зелених новчаница купити неку кућицу у Шумадији... Кад-тад... Без обзира на све "конвинијансис" које овде нема... Али има нешто друго...



mariopan mariopan 10:02 27.03.2016

Re: uf

tasadebeli
За мог буразера... У нади да ће од зарађених зелених новчаница купити неку кућицу у Шумадији... Кад-тад... Без обзира на све "конвинијансис" које овде нема... Али има нешто друго...

Za burazera.

I za mog bratanca koji sutra stiže, posle godinu dana provedenih na kruzeru, i nadam se da je zaradio pare za završetak studija, zato je otišao.

Radujem se
milisav68 milisav68 10:06 27.03.2016

Re: uf

tasadebeli
И битно је да увек има некога ко се много радује када се вратимо или повремено свратимо у ту полазишну тачку.

Ma to je samo rezervni položaj, na koji uvek mogu da se vrate.

Makar u glavi.

Sve ostalo je sranje - osim pišanja.

Kao, ovde je sranje, treba bežati odavde......dajte više promenite tu državu.....a ja ću posle da dođem na gotovo....


Ako ti smeta ova i ovakva Srbija - pa dođi pa je menjaj, a nemoj meni da sereš kako ja trebam da je promenim, dok ti tamo negde živiš u "uređenom svetu".



tasadebeli tasadebeli 10:07 27.03.2016

Re: uf

mariopan

Radujem se



Знам!


tasadebeli tasadebeli 10:14 27.03.2016

Re: uf

milisav68

Makar u glavi.



Нека буде макар и у глави... Довољно је... Сасвим довољно.

Kao, ovde je sranje, treba bežati odavde......dajte više promenite tu državu.....a ja ću posle da dođem na gotovo....


Ako ti smeta ova i ovakva Srbija - pa dođi pa je menjaj, a nemoj meni da sereš kako ja trebam da je promenim, dok ti tamo negde živiš u "uređenom svetu".



Знам, и мене уме да изнервира то "сољење" памети на даљину, али се увек трудим да прво избројим до десет...

Рекох већ, то су све само олакшавајуће околности за немир. (И никада нећу рећи оправдања!)

А свако од нас носи свој крст и, где год да смо, остали овде или отишли, тај крст морамо да носимо са собом, па морамо.
anonymous anonymous 10:29 27.03.2016

Re: uf

tasadebeli

А све друго, приче о безнађу у Србији, очају, сиромаштву, духовном и свакаквом другом, примитивизму, бахатости, неприлагођености, меланхолији, урођеној и оној стеченој, само су олакшавајуће околности (не пада ми на памет да кажем оправдања јер она то и нису) у тражењу објашњења за тај немир, а не и суштина приче о немиру.



Ali i so na ranu onemoćaloj Srbiji u njenoj apatiji i malodušnosti.

Ti si Taso , pedagog.

Objasni nam kako se ponaša i reaguje dete ako mu se svakog časa i u najbezazlenijoj sitauciji prebacuje da je glupo ili ima velike uši.

Kakav identitet o sebi razvija.

Zaključci iz ovog primera se uveliko koriste kao sredstvo u specijalnom ratu protiv određenih država ili društava.

LINK
silver silver 10:41 27.03.2016

Re: uf

Dobro Taso :) Hvala na iskrenosti.

Meni jeste Srbija polazna i završna tačka, ja je nosim u srcu i želim joj svako dobro, uvek sa ljubavlju o njoj govorim svuda u dalekom svetu. Tako misle i govore svi u mojoj kući iako su rodjeni daleko od Srbije.

Nema potrebe da se potežu teške reči. Danas je za mnoge svečan dan, mi slavimo prvi od dva Uskrsa, veliki praznik i zgodna prilika da se razmene najlepše želje sa svim dragim ljudima.

Puno pozdrava.
tasadebeli tasadebeli 10:47 27.03.2016

Re: uf

anonymous



Знам да знаш... Чисто подсећања ради... (ЛИНК)


silver



Ако си осетила тежину у речима, то је вероватно зато што су биле искрене.

Без жеље да заваравам друге и самога себе.


anonymous anonymous 10:53 27.03.2016

Re: uf


tasadebeli
11:47 27.03.2016 / *novo
Re: uf
anonymous

Знам да знаш... Чисто подсећања ради... (ЛИНК)



Baš ti hvala.Ovo sam delo izgubio iz vida.
Sada sam ga skinuo sa net-a za štampu.
tasadebeli tasadebeli 10:59 27.03.2016

Re: uf

anonymous

Ali i so na ranu onemoćaloj Srbiji u njenoj apatiji i malodušnosti.

Ti si Taso , pedagog.

Objasni nam kako se ponaša i reaguje dete ako mu se svakog časa i u najbezazlenijoj sitauciji prebacuje da je glupo ili ima velike uši.

Kakav identitet o sebi razvija.

Zaključci iz ovog primera se uveliko koriste kao sredstvo u specijalnom ratu protiv određenih država ili društava.



А за ово што си ме питао, шта могу друго да ти одговорим сем да се званично од њега ограђују и ужасавају га се, али су зато од њега преузели методу да много пута понављана лаж постаје у једном тренутку "истина".

То и јесте најважнији поступак у том специјалном рату који помињеш.

Мада не бих ја ту занемаривао ни "еротско дејство униформе" што би рекао Рајх.







Ове две методе, када се комбинују, обавезно дају резултате.

Уједно, да искористим прилику да ти се захвалим што нас стално подсећаш да су државе постале корпорације и да су корпорације постале државе.

(Недавно сам поседео са другаром из детињства који ради за неку италијанску фирму у Либији - исисивају нафту, газда компаније Холандез, EDIT:приватна војска итд. - па сам се наслушао импресија са терена по том питању.)
zemljanin zemljanin 11:31 27.03.2016

Re: uf

milisav68

Ma to je samo rezervni položaj, na koji uvek mogu da se vrate.

Makar u glavi.

Sve ostalo je sranje - osim pišanja.

Kao, ovde je sranje, treba bežati odavde......dajte više promenite tu državu.....a ja ću posle da dođem na gotovo....


Ako ti smeta ova i ovakva Srbija - pa dođi pa je menjaj, a nemoj meni da sereš kako ja trebam da je promenim, dok ti tamo negde živiš u "uređenom svetu".

postoji razlika između tkz. gastarbajtera i iseljenika ... normalno je da se ponekad prisetiš mladosti i čuješ sa starim društvom ... ali to je daleko od razmišljanja o povratku ... naravno, svi smo mi jedinstveni pa to nije univerzalno ... ali, recmo, meni je Srbija samo destinacija kao i neka druga država ili mesto ... dođeš, malo prozuješ okolo i vratiš se kući ... a kuća nije u Srbiji ...
anonymous anonymous 11:47 27.03.2016

Re: uf


tasadebeli
11:59 27.03.2016
Re: uf


tasadebeli
11:59 27.03.2016
Re: uf


Уједно, да искористим прилику да ти се захвалим што нас стално подсећаш да су државе постале корпорације и да су корпорације постале државе.

Samo sa razloga što se previđa da su korporacije kao centri moći toliko narasle da su jače od mnogih država.

Da su mnogo surovije,jer im je u centru interesovanja jedino profit.

Države-nacije, kakve god, još uvek koliko toliko imaju zaštitničku ulogu naroda i pojedinaca koji u njoj žive.

Razbijanje države - nacije,što je uveliko na delu , pojedinca ostavlja u pustinji , usamljenog i bez zaštite , na milost i nemilost predatorskim korporativnim elitama.

Dakle, i korporacije, a ne samo države , poseduju ogromnu moć, koja se treba staviti pod kontrolu.
Radi zaštite pojedinaca.

Svaka moć zahteva kontra . moć.

Odgovor je u jakom civilnom društvu i multipolarnom svetu u kojem će jedne države ograničavati moć i samovolju drugih.

Prosto.

Imajući u vidu rečeno jasno je da Putin, Kina , Indija, Brazil... jesu jedan od tih polova, čije postojanje i delovanje je brana razobručenoj moći SAD-a, NATO-a i korporativnog sveta - koje Negri naziva Imperijom.

Hvala ti na inspiraciji.



emsiemsi emsiemsi 11:51 27.03.2016

Re: uf

silver
Dobro Taso :) Hvala na iskrenosti.

Meni jeste Srbija polazna i završna tačka, ja je nosim u srcu i želim joj svako dobro, uvek sa ljubavlju o njoj govorim svuda u dalekom svetu. Tako misle i govore svi u mojoj kući iako su rodjeni daleko od Srbije.

Nema potrebe da se potežu teške reči. Danas je za mnoge svečan dan, mi slavimo prvi od dva Uskrsa, veliki praznik i zgodna prilika da se razmene najlepše želje sa svim dragim ljudima.

Puno pozdrava.

Само да припоменем --- има једам emsiemsi који воли све наше где год да били - тебе воли додатно.
Emsiemsi живи за дан вашега повратка.
tasadebeli tasadebeli 12:39 27.03.2016

Re: uf

anonymous

Samo sa razloga što se previđa da su korporacije kao centri moći toliko narasle da su jače od mnogih država.

Da su mnogo surovije,jer im je u centru interesovanja jedino profit.



А притом, симбиоза савршено функционише!


Класичан пример једног лепог пријатељства

Куд ћеш бољег доказа за ове твоје тврдње од краја филма Инсајдер где се спомиње количина новца који су као одштету породицама преминулих од последица пушења исплатили Седам патуљака (индустрија дувана), а која је била много, много већа од буџета већине држава на овом свету.



Пази, као одштету! (ЛИНК)



Што, наравно, није спречило нашег председника да ономад, пре годину-две, промптно и преко реда, као да су саудијски принчеви, прими у посету делегацију Бритиш Америкен Тобако и да им обећа да ће под хитно зауставити и спречити илегалну продају дувана чиме се угрожава монопол ове корпорације на продају дувана у Србији, као и приход државе од акцизних маркица. Одмах сутрадан су по свим пијацама у Србији осванула упозорења да ће се свака илегална трговина дуваном најстроже казнити.
Интерес им је обостран, зар не? Мислим, држави и Бритиш Америкен Тобакоу?

Хвала теби на инспирацији!




mariopan mariopan 13:34 27.03.2016

Re: uf

Пази, као одштету! (ЛИНК)

Znači da ih tužim?
To mi jedina prilika da se obogatim.
Kvaka je što prvo treba dumrem?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:46 27.03.2016

Re: uf

Што, наравно, није спречило нашег председника да ономад, пре годину-две, промптно и преко реда, као да су саудијски принчеви, прими у посету делегацију Бритиш Америкен Тобако и да им обећа да ће под хитно зауставити и спречити илегалну продају дувана чиме се угрожава монопол ове корпорације на продају дувана у Србији, као и приход државе од акцизних маркица. Одмах сутрадан су по свим пијацама у Србији осванула упозорења да ће се свака илегална трговина дуваном најстроже казнити.
Интерес им је обостран, зар не? Мислим, држави и Бритиш Америкен Тобакоу?

Zašto komentarišeš stvari o kojima ne znaš ništa? U stvari, još gore -- o kojima misliš da nešto znaš, a to znaš je potpuno nakaradno i pogrešno.

BAT nije nikakav monopolista na srpskom tržištu cigareta. Štaviše, od multinacionalnih kompanija na našem cigaret-tržištu ubedljivo je najmanji. Ispred njega su JTI i PMI (oni su kupili DIN).
tasadebeli tasadebeli 05:51 28.03.2016

Re: uf

Predrag Brajovic

Zašto komentarišeš stvari o kojima ne znaš ništa? U stvari, još gore -- o kojima misliš da nešto znaš, a to znaš je potpuno nakaradno i pogrešno.

BAT nije nikakav monopolista na srpskom tržištu cigareta. Štaviše, od multinacionalnih kompanija na našem cigaret-tržištu ubedljivo je najmanji. Ispred njega su JTI i PMI (oni su kupili DIN).



Примедба на месту и нека је.

Само је небитна за поенту мог коментарисања. Потпуно небитна...

А да су били у посети код председника са захтевом да се спречи на сваки могући начин продаја дувана из домаће радиности, били су. И да их је председник примио преко сваког реда и протокола, примио их је. Зар не?

То је суштина приче. А како се корпорације монополисти јачи од државе зову данас и како ће се звати сутра, коју етикету ће носити као своје име, мени и не значи баш пуно.

Битно је да својим ставом и понашањем показују колико су јачи од државе. У овом конкретном случају, твоје и моје државе.

А то за мене и није баш свет у којем желим да живим.

Сећаш се онога што сам ти качио још пре две године?


Препоруке које се упућују Монтевидеу добро су познате свим европским земљама које раде по диктату из финансијских централа, било да су на власти социјалисти као у Француској било конзервативци као у Шпанији.



ЛИНК


Мени смета то што је држава Србија, односно "елита" државе Србије спремна да продаје своје дупе без трунке снебивања.

То је била поента оног мог коментара о дуванџикиним сисама.

У сваком случају, хвала ти на додатној информацији.

Понављам, примедба на месту и нека је, тако ми и треба.

А на овом блогу има нас још који често коментаришемо много што шта што не знамо или накарадно знамо тако да се не осећам усамљеним нимало.

П.С. - 'Ајде нешто мало о ономе што знам... А поводом поенте мог коментара на који си оправдано ставио примедбу.

Знаш ли ти на пример, Брајо, где је стациониран гувернер народне банке Либије после свргавања Гадафија?

На Малти.

И редовно збира "државне" приходе. И редовно из тих прихода исплаћује примања за све племенске милиције на терену у Либији које су често и у међусобном сукобу.

Зар то теби није накарадно?

Мени јесте. И тачно се види ко је смислио такав сценарио. У грађанском рату унутар једне државе финансирати из државних прихода све зараћене стране.

Да човек не поверује докле иде та накарадност.

П.П.С. - А ово што си ми написао и што је сасвим на месту, ма колико машило поенту мог коментара, може да се каже и другачијим речником и тоном... Ако ниси злонамеран.

Иначе, шта мислиш, шта је испровоцирало онај мој коментар о промени комуникационог кода који је, како видим, на овом блогу добио и убедљиво највише препорука?

Не знам како стоје ствари код тебе, али ја ако се не слажем са тобом у нечему што си рекао, то не значи да имам нешто лично против тебе нити да те мрзим.

То је одлика динарских типова, сећаш се тога? И неких прохујалих времена, сећаш се и тога, сигурно?

Ако се не слажем с неким, онда га и лично мрзим.

Дивна подлога за оно против чега си, колико сам те барем ја разумео до сада на овом блогу Б92.
milisav68 milisav68 07:05 28.03.2016

Re: uf

zemljanin
... a kuća nije u Srbiji ...

Ma to je u redu, neka svako bira gde će i kako da živi.

Problem su ovi što pljuvanjem svega što je vezano za Srbiju misle da su "veći" u svojim očima.

Pa je onda "Bog blagoslovio Ameriku" i američka himna/zastave povodom bilo kakvog događaja - in, a "Braćo i sestre" i "Bože pravde" - se graniče (ili jesu) sa fašizmom.
niccolo niccolo 07:26 28.03.2016

Re: uf

У грађанском рату унутар једне државе финансирати из државних прихода све зараћене стране.

Pa dobro, to je u redu. Da ne bude posle da su ovi ili oni pobedili zato što su dobijali kintu, dok neki tamo treći nisu. Nego svima jednako, pa ko bude bolji na terenu...
milisav68 milisav68 07:39 28.03.2016

Re: uf

niccolo
Pa dobro, to je u redu. Da ne bude posle da su ovi ili oni pobedili zato što su dobijali kintu, dok neki tamo treći nisu. Nego svima jednako, pa ko bude bolji na terenu...

A zar nije bolje da se pare ne daju nikome, jer što pre ponestane para - prestaće i rat.

Pa ko preuzme vlast, dobije svu lovu za rekonstrukciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:54 28.03.2016

Re: uf

Иначе, шта мислиш, шта је испровоцирало онај мој коментар о промени комуникационог кода који је, како видим, на овом блогу добио и убедљиво највише препорука?

Ложиш се.
Твој коментар о мени је популистички.
Сабира предрасуде о мом "другосрбијанству".
Зато је и популаран.
:)
А не зато што је тачан.

P.S.
Три цигарет-мултинационалке уплаћују око 10% српског буџета по основу пореза и акциза. Ја бих оног ко ми толико уплаћује у буџет обавезно примао, особито кад ми објашњава зашто су уплате опале.

Дакле, опет потпуно погрешно сагледаваш ствари. Разумљиво, јер не знаш чињенице.
niccolo niccolo 08:01 28.03.2016

Re: uf

milisav68
niccolo
Pa dobro, to je u redu. Da ne bude posle da su ovi ili oni pobedili zato što su dobijali kintu, dok neki tamo treći nisu. Nego svima jednako, pa ko bude bolji na terenu...

A zar nije bolje da se pare ne daju nikome, jer što pre ponestane para - prestaće i rat.

Pa ko preuzme vlast, dobije svu lovu za rekonstrukciju.

A ko će da preuzme vlast ako je rat prestao jer nema para? To bi ti onda bilo ko u Bosni, svako bi nastavio da vuče na svoju stranu...


Uostalom, ja se ionako sprdam.
milisav68 milisav68 08:24 28.03.2016

Re: uf

niccolo
A ko će da preuzme vlast ako je rat prestao jer nema para? To bi ti onda bilo ko u Bosni, svako bi nastavio da vuče na svoju stranu...

Pa isti oni koji bi preuzeli i kad ih ima, samo bi kraće trajalo.
Uostalom, ja se ionako sprdam.

Ma kapiram, nego nije poenta u tome, već u stranom mešanju.

Znaš ono - "Zapadne civilizacijske vrednosti" i taj rad.

Nemam ja problem sa činjenicom da jači-tlači, nego što me "neki ovde" teraju da uživam u tome.

Ako smo već dobili limun, ne moramo baš stalno da ga pijemo sa koka-kolom, možemo neki put i limunadu da napravimo.

niccolo niccolo 09:19 28.03.2016

Re: uf

nego što me "neki ovde" teraju da uživam u tome.

Ma bezobraznici
tasadebeli tasadebeli 11:09 28.03.2016

Re: uf

Predrag Brajovic

Ложиш се.
Твој коментар о мени је популистички.
Сабира предрасуде о мом "другосрбијанству".
Зато је и популаран.
:)
А не зато што је тачан.



Добро.

Али само да ти кажем да ни секунде нисам размишљао о твојим политичким опредељењима.

То ме и не занима.

Питао сам се зашто неки људи на овом блогу и у Србији уопштено реагују тако како ти реагујеш на оно што неко други мисли, а што им се не свиђа.

Дакле, причам о тону реаговања, речнику, начину обраћања саговорнику, а не о суштини онога о чему се говори.

Ваљда се надам да ћемо једнога дана доћи до тога да се и у овој Србији то уведе у неке примерене оквире.

Углавном, "I'm trying, Ringo. I'm trying real hard".

P.S.
Три цигарет-мултинационалке уплаћују око 10% српског буџета по основу пореза и акциза. Ја бих оног ко ми толико уплаћује у буџет обавезно примао, особито кад ми објашњава зашто су уплате опале.



Све има своју цену, јел' да? Свака држава, сваки народ, сваки појединац?

Добро.






Само "сплавари и сплавуше криви нису, ако причамо о рокенролу, говоримо о самоубиству."



Дакле, опет потпуно погрешно сагледаваш ствари. Разумљиво, јер не знаш чињенице.


Добро, у реду. У праву си. Не знам. Само синтетизујем стварност ослањајући се искључиво на инстинкт.

Зато заборави... То се ја само ложим.

Следећи пут ћемо о фудбалу. Или о Краљевићу Марку. Ту барем донекле можемо да се сложимо.
svarog svarog 11:23 28.03.2016

Re: uf

Три цигарет-мултинационалке уплаћују око 10% српског буџета по основу пореза и акциза. Ја бих оног ко ми толико уплаћује у буџет обавезно примао, особито кад ми објашњава зашто су уплате опале.



Dobro kažeš, uplaćuju. Oni su tu samo kuriri između pušača i države, nose torbe sa parama od jednog do drugog šaltera. Isto važi i za naftne kompanije. NIS isto voli da se hvali koliko je para uplatio u budžet, a samo prebacio pare od akciza i pdv-a koje je od kupaca naplatio. Sve u svemu gluposti
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:33 28.03.2016

Re: uf

Da budemo načisto, Taso, ti meni -- ovde -- važiš za izuzetno čestitog i časnog čoveka. A ja sam sklon oštrijim raspravama. Do kraja logike.
milisav68 milisav68 12:03 28.03.2016

Re: uf

niccolo
Ma bezobraznici

Eto, ja smislim plan celokupnom površinom mozga, a on me sjebe.
tasadebeli tasadebeli 12:35 28.03.2016

Re: uf

Predrag Brajovic
Da budeno načisto, Taso, ti meni -- ovde -- važiš za izuzetno čestitog i časnog čoveka. A ja sam sklon oštrijim raspravama. Do kraja logike.



Па шта ћу, не замери... Нисам ја спаринг партнер за тебе.

Фићир бајир вазда провирује испод картезијанског образовања (не и васпитања) у мени као смрзнути сиви камен испод тек нападалог снега.

А и не мислим ја другачије о теби него ти о мени. С тим што увек ту додам да си тврдоглав до бола неки пут. Што се уклапа са тим да увек желиш да тераш расправу до граница логике.

Поштујем.

И да знам убудуће када је тренутак да изађем из ринга.

tasadebeli tasadebeli 12:40 28.03.2016

Re: uf

niccolo

A ko će da preuzme vlast ako je rat prestao jer nema para?






To bi ti onda bilo ko u Bosni, svako bi nastavio da vuče na svoju stranu...


А у Босни иначе није тако већ вековима? У доба Османлија (EDIT: И да не заборавим, кратке, али јебитачне владавине К унд К монархије) су тамо живели у братству и јединству?


Out of Beirut Out of Beirut 19:29 27.03.2016

.

Малочас сам прочитао почетну причу. Потпуно је разумем. И типична је, или је све типичнија, за ово историјско доба.

Поздрав, Џедај! Ти сјајно знаш шта треба бити с тобом.
jedi-knight jedi-knight 20:31 27.03.2016

Re: .

Out of Beirut
Малочас сам прочитао почетну причу. Потпуно је разумем. И типична је, или је све типичнија, за ово историјско доба.

Поздрав, Џедај! Ти сјајно знаш шта треба бити с тобом.



anonymous anonymous 23:04 27.03.2016

Sad tek vidim....


pa, ti si bre moj alter ego ....

...koji mi uskače na postove i stavlja tačkice...

...kad mene nema....

...kad nisam tu...



Prošlo je tačno dve godine od toga dana i konačno sam odlučio da odem. 
I otišao sam.
…iako sam fizički još tu…
…na privremenom radu, 
…možda doživotnom. 
Otišao sam umom,srcem i dušom. Otišao sam da se nikada više ne vratim. 



Dal si o,šo il, si d,ošo ....

Nije bitno.

Važno je da si tu.

I dalje sa nama.

A svaki rad je ionako privremen.

I ovde i tamo.

A Srbija ..van geografije.... i uvek ....u duši...
jedi-knight jedi-knight 23:24 27.03.2016

Re: Sad tek vidim....


DA !
49 41 49 41 02:29 28.03.2016

Nepovratna pesma



Nikad nemoj da se vraćaš
kad već jednom u svet kreneš
Nemoj da mi nešto petljaš
Nemoj da mi hoćeš-nećeš.
I ja bežim bez povratka.
Nikad neću unatrag.
Šta ti znači staro sunce,
stare staze,
stari prag?
Tu je ono za čim može da se pati
Tu je ono čemu možeš srce dati.
Al' ako se ikad vratiš
moraš znati
tu ćeš stati
I ostati.
Očima se u svet trči
Glavom rije mlako veče
Od reke se dete uči
ka morima da poteče.
Od zvezda se dete uči
da zapara nebo sjajem.
I od druma da se muči
i vijuga za beskrajem.
Opasno je kao zmija
opasno je kao metak
da u tebi večno klija
i čarlija tvoj početak.
Ti za koren
nisi stvoren
Ceo svet ti je otvoren.
Ako ti se nekud žuri,
stisni srce i zažmuri.
Al' kad pođeš - nemoj stati
Mahni rukom.
I odjuri.
Ko zna kud ćeš.
Ko zna zašto.
Ko zna šta te tamo čeka.
Ove su želje uvek belje
kad namignu iz daleka.
Opasno je kao munja
opasno je kao metak
da u tebi večno kunja
i muči se tvoj početak.
Ti si uvek krilat bio
samo si zaboravio.
Zato leti.
Sanjaj.
Trči.
Stvaraj zoru kad je veče.
Nek' od tebe život uči
da se peni i da teče.
Budi takvo neko čudo
što ne ume ništa malo,
pa kad kreneš - kreni ludo,
ustreptalo,
radoznalo.
Ko zna šta te tamo čeka
u maglama iz daleka.
Al' ako se i pozlatiš,
il' sve teško,
gorko platiš,
uvek idi samo napred.
Nemoj nikad da se vratiš.

(Mika celovito, jednostavno)!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:41 29.03.2016

.

gledao sam sa zemunskog keja u pravcu Beograda gde se video samo mrak

podseti me na kompoziciju za klavir jednog severnokorejskog kompozitora, pjongjang baj najt.
ps. potpuno razumem izostanak nostalgije.
jedi-knight jedi-knight 22:02 29.03.2016

Re: .

podseti me na kompoziciju za klavir jednog severnokorejskog kompozitora, pjongjang baj najt.
ps. potpuno razumem izostanak nostalgije.


Kad pomenu pjongjang...nekako se uvek setim ove dece ( koja misle da zive u Diznilendu )
tasadebeli tasadebeli 22:14 29.03.2016

Re: .

jedi-knight

nekako se uvek setim ove dece


А ја сваки пут када видим овај клип, помислим колики то скот од човека мора да буде, па да овом клипу на којем су деца да овакав наслов:

North Korea children playing the guitar. Creepy as hell.



Па макар се радило и о Северној Кореји...

Каква је то тек скотина испранога мозга која је окачила овај клип са оваквим насловом.

mirelarado mirelarado 23:05 29.03.2016

Re: .

А ја сваки пут када видим овај клип, помислим колики то скот од човека мора да буде, па да овом клипу на којем су деца да овакав наслов:

North Korea children playing the guitar. Creepy as hell.


Ни ја не могу да докучим шта је "језиво" у снимку деце која свирају на гитари.

Мени су, на пример, она америчка такмичења сасвим малих девојчица које гардеробом, шминком и плесним покретима опонашају одрасле жене језива да језивија бити не могу.
Намерно не качим клипове, сигурна сам да ће се сви сетити о чему је реч.
jedi-knight jedi-knight 23:47 29.03.2016

Re: .

Мени су, на пример, она америчка такмичења сасвим малих девојчица које гардеробом, шминком и плесним покретима опонашају одрасле жене језива да језивија бити не могу.
Намерно не качим клипове, сигурна сам да ће се сви сетити о чему је реч.


Slažem se u potpunosti.

tasadebeli tasadebeli 23:57 29.03.2016

Re: .

mirelarado
А ја сваки пут када видим овај клип, помислим колики то скот од човека мора да буде, па да овом клипу на којем су деца да овакав наслов:

North Korea children playing the guitar. Creepy as hell.


Ни ја не могу да докучим шта је "језиво" у снимку деце која свирају на гитари.

Мени су, на пример, она америчка такмичења сасвим малих девојчица које гардеробом, шминком и плесним покретима опонашају одрасле жене језива да језивија бити не могу.
Намерно не качим клипове, сигурна сам да ће се сви сетити о чему је реч.



Не знам шта је горе! Да ли наслов овог клипа или то малтретирање деце због новца.

А сад и у Европи то раде. Шоу бизнис


Пре неко вече чујем музику из друге собе:





Ооо, рекох жени, пушташ Били Холидеј? Где си сад нашла, имам посла...

И уђем у собу и скаменим се видевши ово дете са тим гласом који излази ње.

Заиста сам се најежио као када сам први пут гледао Предсказање или Истеривача...

И још пева "Тужна је недеља"!

И онда преко свега тога неки такав скот који малтретира своју децу због лове даје наслов оном клипу са гитарама:

Creepy as hell



Стварно смо колективно цивилизацијски пролупали.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:47 30.03.2016

Re: .

И уђем у собу и скаменим се видевши ово дете са тим гласом који излази ње.

odlično utrenirana imitacija. to je kao oni mali azijati od 5 godina koji sviraju šopenove etide ili teška R&R sola na gitari. trening (evo, stigli smo do sporta ).
uvek sam mislila da deca moraju da prođu onaj period gluvarenja na igralištu, pljuckaju semenke ili se takmiče ko može da pljune dalje. današnji klicni obaraju neke druge rekorde.
tasadebeli tasadebeli 07:47 30.03.2016

Re: .

BebaOdLonchara

evo, stigli smo do sporta

uvek sam mislila da deca moraju da prođu onaj period gluvarenja na igralištu, pljuckaju semenke ili se takmiče ko može da pljune dalje. današnji klicni obaraju neke druge rekorde.



И код нас се потписују уговори са родитељима на по 500 еврића месечно када дете има 11-12 година.


А онај мучени Звездин фудбалски омладинац се упокојио са 18 година јер су родитељи инсистирали на потписивању првог професионалног уговора иако је пет лекарских комисија пре тога утврдило да дечко има срчану ману и да не може активно да се бави спортом.

Нико од бораца за дечја права се не јавља по том питању.

Због тога сам ја из свог речника одавно избацио оно имам жену, имам децу.

Немам ја, бре никога! Не поседујем никога, само себе.

А моја жена и деца су само своји!

(Кад већ причамо о савременом робовласничком систему.)
svarog svarog 10:50 30.03.2016

Re: .

Dabre i meni nije jasno što creepy as hell kad kod nas na zapadu već godinama one rijaliti emisije sa talentima samo decu jure, matori im nisu zanimljivi. Onaj neki producent idola ili ja imam talenat bi dao ruku do lakta za ovakve učesnike

Nego
današnji klicni obaraju neke druge rekorde.
to rade samo neki, deca se uglavnom i dalje igraju (možda to nisu baš iste igre kao naše, ali su igre)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana