Društvo| Ljudska prava| Politika| Život

Pravda za Jelenu Milić

loader RSS / 28.03.2016. u 20:24

Sada je fokus na Jeleni Milić. Teško je - iznova - gledati isti scenario koji stiže iz sfere mitomansko-patriotske Srbije. Iz te iste sfere je poslednjih godina stigao čitav niz najogavnijih optužbi i pretnji novinarima, javnim ličnostima, pripadnicima nevladinog sektora, ...  Jednom rečju, na meti je skoro sve što odudara od prototipa Srbende koji bi radije u ilovaču, nego u susret vesti da više nije 19. vek. 

 images?q=tbn:ANd9GcSPrzn8wyMWr_Duclnzm6jjujs9gZBn9d6D9qkVrhhAnJ1c0OrT

Pitanje različitosti tuđeg stava je u Srbiji dovedeno do nivoa kad se smatra da nosilac tog stava ne uživa ista prava na slobodu govora, pa ni neka druga prava ..!! 

Nečiji odbojan stav prema nato-u ni slučajno nije dozvola da se nekoj drugoj osobi, sa drugačijim stavom, upute uvrede, pretnje... Ostavljanje tih pretnji da nesmetano i zlokobno lebde u "slobodnom prostoru" postepeno čini određenu osobu ugroženom, i stavlja je u ulogu mete.   

Kakvi god da su pogledi Jelene Milić po pitanju istok i (ili) zapad, jedno je neporecivo - a to je njena hrabrost da u sred Srbije, ovakve, koju verovatno dovoljno dobro poznaje i zna kakva bi reakcija mogla biti, otvoreno govori ono što govori.

Stoga ovde, u postu, nije ni u prvom, ni u drugom planu tema "za i protiv nato", već se radi o elementarnoj potrebi da se izrazi jasno protivljenje još jednom javnom linču "izdajnika".  

 



Komentari (510)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:59 28.03.2016

Re: Tri stvari

Јеси ли разумео, добри мој и честити и препоштени и најбољи пријатељу мој, као и сам што сам -- сам себи најбољи пријатељ?



loader loader 22:02 28.03.2016

Re: Tri stvari

freehand

pošto si imao i kontemplaciju o nama Srbendama iz 19. veka - a to smo svi koji se ne slažemo sa Milićkom

To je vaš lični zaključak. Ja nisam rekao da su to svi koji se ne slažu s njom.

Odnosi se na dekadentni deo Srbije kome je nasilan metod prioritetan, a najčešće i jedini kad je reč o "nacionalno izazovnim situacijama". Nama je taj metod naneo više zla nego bilo koja sila pojedinačno. Da je metod bio fleksibilniji, ne bi nas ovoliko satirali.
jedi-knight jedi-knight 22:07 28.03.2016

Re: Tri stvari

ali da sam bio tamo ne garantujem da se ne bih prihvatio nečeg konkretnog.


Na primer čega?

Bio sam na terenu jednog davnog oktobra, na jednom stadionu, kada je puštena rulja na teren da linčuje sve koji su sticajem okolnosti nosili dresove pogrešnih boja. Da nisi bio tamo? Ako jesi, voleo bih da mi objasniš čime sam zaslužio ono što mi se desilo?

Lionsgate Lionsgate 22:11 28.03.2016

Re: Tri stvari

Ovaj postade kao matori Kapicic pod stare dane, montenigrin do srzi... ali i dalje se ne mice sa Terazija.
niccolo niccolo 22:15 28.03.2016

Re: Tri stvari

jedi-knight
ali da sam bio tamo ne garantujem da se ne bih prihvatio nečeg konkretnog.


Na primer čega?


Možda bi krenuo da viče "Vučiću, pederu"?
freehand freehand 22:17 28.03.2016

Re: Tri stvari

niccolo
jedi-knight
ali da sam bio tamo ne garantujem da se ne bih prihvatio nečeg konkretnog.


Na primer čega?


Možda bi krenuo da viče "Vučiću, pederu"?

Ne bi valjda dotle išao?!
Onda se stušti Krstić na teren a ceo blog skandira "NERASPRAVLJAJSESNJIM..."
niccolo niccolo 22:19 28.03.2016

Re: Tri stvari

Onda se stušti Krstić na teren

I kaže mu da može da viče Vučiću, pederu ako se predstavi.
freehand freehand 22:20 28.03.2016

Re: Tri stvari

niccolo
Onda se stušti Krstić na teren

I kaže mu da može da viče Vučiću, pederu ako se predstavi.

A DJV pored zapenio - NABODI GA, KRLJO, NABODI GA!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:23 28.03.2016

Re: Tri stvari

ali i dalje se ne mice sa Terazija.

Селим се... ;-)
alselone alselone 22:29 28.03.2016

Re: Tri stvari


Селим се... ;-)


Где?
niccolo niccolo 22:31 28.03.2016

Re: Tri stvari

alselone

Селим се... ;-)


Где?

U Beograd na vodi.*



* Špekulišem
klik23 klik23 22:32 28.03.2016

Re: Tri stvari

ali i dalje se ne mice sa Terazija.

Kakva hipokrizijaa ..!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:35 28.03.2016

Re: Tri stvari

U Beograd na vodi.*

Jok.
Na vračarske pašnjake!
alselone alselone 22:39 28.03.2016

Re: Tri stvari

Znas koja je lokacija realno najbolja na potezu BG-NS. Vrdnik. Tamo cu kad djeca porastu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:40 28.03.2016

Re: Tri stvari

Ovaj postade kao matori Kapicic pod stare dane, montenigrin do srzi... ali i dalje se ne mice sa Terazija.

Ali prosto mi je fascinantno kakva autentična mržnja (hajde-de, možda bi se moglo reći i netrpeljivost?) izbija iz ovog komentara, i to:

1) prema Kapičiću;
2) prema Montenegrinima;
3) prema Terazijama;
4) prema meni.

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:49 28.03.2016

Re: Tri stvari

Znas koja je lokacija realno najbolja na potezu BG-NS. Vrdnik. Tamo cu kad djeca porastu

Леп крај. Одавно тамо нисам био.
Ја навијам за Крчедин, Тополу, Гроцку (то јест широки Дунав), Повлен, десну обалу Саве од Обреновца према Шапцу, Тару... Но, инфраструктура те врату у бг. или нс. пашалук: таман сам хтео да напишем и Власотинце, кад схватим да је то већ отишло предалеко.
milisav68 milisav68 22:54 28.03.2016

Re: Tri stvari

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.

Pa kad na blogu nema direktora.
loader loader 22:54 28.03.2016

Re: Tri stvari

Videh neki sajt pre par dana ... U fazonu, seoska domaćinstva skoro za dž, samo ako budući posednik želi da radi zemlju i stoku
Lionsgate Lionsgate 22:56 28.03.2016

Re: Tri stvari

Nisi u pravu, mrznja je samo prema montenegrinima i Kapicicu. Pocinjes da licis na njega, pred kraj je odjednom poceo da naginje onom dole. Ovim ne kazem da si ti pred kraj
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 28.03.2016

Re: Tri stvari

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.

Pa kad na blogu nema direktora.

Цео Арсенал предрасуда.
:)

Пуцајте браћо -- ја стојим на барикадама! (задња пошта Теразије)

P.S.
Ех, да није било Монтенегрина-директора, како би Србија процветала...
Чек мало -- па нема их већ десет година?!
И -- цвета ли?
И -- где је економски боље, ЦГ или СРБ?
:)

P.P.S.
Па, браћо моја, ви мене не можете да истрпите ни на блогу, а камоли читав један "туђи" народ с вама у држави. Ех, изгледа да су се и други тога били досетили.
urbana_gerila urbana_gerila 23:00 28.03.2016

Re: Tri stvari

jbt, brajoviću, još ću pored ovih ksenofoba i najcrnjih šovinista - dobiti poriv da te, principijelan kakav jesam, štitim...

kako vidim da je domaćin naprasno zanemeo, valjda nisu stigle instrukcije iz centrale, a nisam siguran ni koliko će alexdunja biti odsutna:

pravda za brajovića!
milisav68 milisav68 23:04 28.03.2016

Re: Tri stvari

Ех, да није било Монтенегрина-директора, како би Србија процветала...

Daj neku statistiku sa grafikonima.
milisav68 milisav68 23:08 28.03.2016

Re: Tri stvari

urbana_gerila
jbt, brajoviću, još ću pored ovih ksenofoba i najcrnjih šovinista - dobiti poriv da te, principijelan kakav jesam, štitim...

kako vidim da je domaćin naprasno zanemeo, valjda nisu stigle instrukcije iz centrale, a nisam siguran ni koliko će alexdunja biti odsutna:

pravda za brajovića!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:09 28.03.2016

Re: Tri stvari

milisav68
Ех, да није било Монтенегрина-директора, како би Србија процветала...

Daj neku statistiku sa grafikonima.



P.S.
Ово је мало старија табела, а сада је још горе: СРБ 361 MNE 482 CRO 747 MAK 365 BIH 422 SLO 1004
Испаде -- ми најгора деца, а ко се нас решио -- процветао!
urbana_gerila urbana_gerila 23:10 28.03.2016

Re: Tri stvari

milisav68
urbana_gerila
jbt, brajoviću, još ću pored ovih ksenofoba i najcrnjih šovinista - dobiti poriv da te, principijelan kakav jesam, štitim...

kako vidim da je domaćin naprasno zanemeo, valjda nisu stigle instrukcije iz centrale, a nisam siguran ni koliko će alexdunja biti odsutna:

pravda za brajovića!




stvarno misliš da je ovo duhovito?
ako to nešto znači - preferiram crni humor.
escherichije_colic escherichije_colic 23:17 28.03.2016

Re: Tri stvari

"Beograđani ne vole Crnogorce" kmeeeeeee "Srbijanci ne vole Crnogorce" kmeeeee kmeeeee!

Kakvih sam se ja gadosti naslušao o Bosancima, ono otvoreno u lice, valjda ljudi zaborave da sam se dovucarao odatle. Kažu "ja ne volim Bosance" a ja se nasmejem i odgovorim "razumem vas, ni ja sam sebe ne mogu da smislim"

A Crnogorci, inače, što vole Beograđane i Šumadince, pa to je čudo jedno ... uopšte ih ne zovu "ciganima" i ne kukaju kako im prljaju čisto more svojim paradajzom, jok, to sam za svojih 30 i kusur godina letovanja dole čuo možda ... pa ni 20ak puta.

Ni Bosanci inače ne kenjaju po Beograđanima i Srbijancima, ne pričaju kako "to i nisu pravi Srbi" isl.

Ljudi su u proseku svuda govna. Odrastao čovek to prihvati a infantilci o tome kmeče ceo život.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:18 28.03.2016

Re: Tri stvari

"Beograđani ne vole Crnogorce" kmeeeeeee "Srbijanci ne vole Crnogorce" kmeeeee kmeeeee!

Мислим да не разумеш заплет: ја нисам Црногорац.
Треба наћи неки бољи разлог да ме се не воли.
urbana_gerila urbana_gerila 23:25 28.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
"Beograđani ne vole Crnogorce" kmeeeeeee "Srbijanci ne vole Crnogorce" kmeeeee kmeeeee!

Мислим да не разумеш заплет: ја нисам Црногорац.
Треба наћи неки бољи разлог да ме се не воли.


brajoviću, moraću da te razočaram, kada te pitam: kako je kod vas u nemaĆkU - to ne znači da mislim kako si ti nemac, već skorojević.

no, to nikome ne daje pravo da tebi spočitava pravo da živiš gde hoćeš.
vcucko vcucko 23:33 28.03.2016

Re: Tri stvari

jedi-knight
ali da sam bio tamo ne garantujem da se ne bih prihvatio nečeg konkretnog.


Na primer čega?

Bio sam na terenu jednog davnog oktobra, na jednom stadionu, kada je puštena rulja na teren da linčuje sve koji su sticajem okolnosti nosili dresove pogrešnih boja. Da nisi bio tamo? Ako jesi, voleo bih da mi objasniš čime sam zaslužio ono što mi se desilo?


Ne izvrći. Nit se ja bijem po stadionima (mislim, bilo gde). Još manje mislim da treba. Ali tada, da sam bio na JNA, zaista ne bih garantovao. Na primer čega? Ne znam. Kažu da se one plastične stolice lako lome, a daleko lete - na primer. Afekat je gadna stvar.

I opet: ne izvrći(te). Radi se o tome, da ako si (u konkretnom slučaju) glasnogovornik NATO, ima ko da skoči i da te brani. Imao ili nemao od čega, glavno da se drži tenzija. Ako si jedan od trideset hiljada običnih ljudi na stadionu, nema niko ni da odradi svoj elementarni posao, da postupi po pravilu službe, sve boli q i sve je rijaliti. To što bilo ko može da mene, vas, sve nas da obogalji na ulici i ne vidi minuta apsa (ako niste neko mudo tamo-gde-treba) to nema veze. Glavno da smo divljaci iz 19. veka zato što je neko nešto napisao o Jeleni Milić. Koju, eto, nema ko da brani, samo tamo neki NATO.

Bravo, uhvatili ste svog nasilnika za danas. Svaka čast.
loader loader 23:36 28.03.2016

Re: Tri stvari

urbana_gerila

kako vidim da je domaćin naprasno zanemeo,


.. Svaka čast na zapažanju.

Ma, ganula me ova statistika o prihodima ... Nisam znao da bijemo preko trista evrona. Doduše, tu su sad plate jorgovankine i bajatovićeve i još par drugih, te se prosek menja tako da si iznenađen cifrom, koja odudara od onoga što ti stanje džepa govori



escherichije_colic escherichije_colic 23:45 28.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
"Beograđani ne vole Crnogorce" kmeeeeeee "Srbijanci ne vole Crnogorce" kmeeeee kmeeeee!

Мислим да не разумеш заплет: ја нисам Црногорац.
Треба наћи неки бољи разлог да ме се не воли.


Iskreno, ne interesuje me šta si, apsolutno tvoja stvar, nego gore si se izjasnio kao "Srbin iz Crne Gore" a meni je to, dizviniš, isto što i Crnogorac. Ili, da parafraziram mog pokojnog prađeda Aleksu: kad bi mi neko reka da nijesam Srbin, ja bi mu jeba oca, a kad bi mi reka da nijesam Crnogorac- jeba bi mu i oca i majku.

Deklarisali se kao Srbi ili Crnogorci, ne vole vas ovi domaći pa to ti je. Al ok je to, ne vole ni nas. A najveći vic je u tome što ih Hercegovci zapravo najviše jebu, al oni to nikako da skontaju
vcucko vcucko 23:53 28.03.2016

Re: Tri stvari

escherichije_colic

Deklarisali se kao Srbi ili Crnogorci, ne vole vas ovi domaći pa to ti je. Al ok je to, ne vole ni nas. A najveći vic je u tome što ih Hercegovci zapravo najviše jebu, al oni to nikako da skontaju


Malo šire: kamenjarci, da ne kažem poskoci. Dal' iz Hercegovine il' Kninske krajine, svejedno. A ovde imaju prođu samo tako, mislio bi čovek da drugih Srba sem njih i nema. Jbg kad znaju da slože priču (jedino ali dovoljno).
tasadebeli tasadebeli 00:07 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
Ovaj postade kao matori Kapicic pod stare dane, montenigrin do srzi... ali i dalje se ne mice sa Terazija.

Ali prosto mi je fascinantno kakva autentična mržnja (hajde-de, možda bi se moglo reći i netrpeljivost?) izbija iz ovog komentara, i to:

1) prema Kapičiću;
2) prema Montenegrinima;
3) prema Terazijama;
4) prema meni.

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.




Не дам ја тебе, Брајо, никоме!

А Јова Капичића нека у заштиту узме Милисав.

За Мартина нека се побрине Урбани. Он је некако најнежнији од свих нас овде.

Кад су Теразије, нека је и правда! (ЛИНК)
anonymous anonymous 00:12 29.03.2016

Re: Tri stvari


freehand
22:01 28.03.2016
Tri stvari

Apsolutno niko nema pravo da bilo koga u javnom prostoru vređa a svaku pretnju treba bez razlike sankcionisati.


Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

A gospođa Milić, je intelegentna žena i vrlo svesna onoga što radi i od čega živi.

Ni Raskoljnikovu nije bilo lako , pa zašto bi i njoj bilo bolje.

To što se prevrće noću , dok spava,dokaz je da joj je još ostalo savesti.

freehand freehand 00:14 29.03.2016

Re: Tri stvari

Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?
angie01 angie01 00:16 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nek se malo gica noću , dok spava.


kakva bolestina!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:23 29.03.2016

Re: Tri stvari

angie01
Nek se malo gica noću , dok spava.

kakva bolestina!

Da, čudesna gadarija.
No -- internet je to. Ljudi bez imena i prezimena. Razobručeni od skrupula.
anonymous anonymous 00:26 29.03.2016

Re: Tri stvari

freehand
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?


Ako baš hoćeš da cepidlačiš.

Zameni "pravo " sa "slobodom "
freehand freehand 00:29 29.03.2016

Re: Tri stvari

anonymous
freehand
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?


Ako baš hoćeš da cepidlačiš.

Zameni "pravo " sa "slobodom "

Nije u pitanju cepidlačenje nego osnove prava. A ni kad zamenim "pravo" "slobodom" ne dobijam ništa pametniju konstrukciju.
anonymous anonymous 00:34 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
angie01
Nek se malo gica noću , dok spava.

kakva bolestina!

Da, čudesna gadarija.
No -- internet je to. Ljudi bez imena i prezimena. Razobručeni od skrupula.



Fuck off. Brajoviću, sa tom tvojom pričom o moralnoj superiornosti vas koji se predstavljate imenom i prezimenom.

Ti si izabrao i ja sam izabrao.

Nisam šou zvezda kojoj je kao Krletu ili tebi potrebna javna promocija .

Ali ništa ne krijem i mogu ti obelodaniti identitet u svako doba,jer stojim iza svega što ovde napišem.
Ali ti ništa neće značiti.

A već sam i rekao dosta o sebi.

A da je dotična moralno problematična - jeste.

Ne samo zato što je NATO lobista , već i iz mnogih drugih razloga.

A to što noću mirno ne spava,samo svedoči o njenoj savesti.

Savest je proganja , više od svih još uvek nedokazanih pretnji.
loader loader 00:37 29.03.2016

Re: Tri stvari

Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Kako dobro primećeno - taj koji vređa, u ovom slučaju, zna da neće snositi sankcije, tj. osudu zajednice, jer takva je priroda zajednice (inače junak ne bi smeo da vređa ako bi znao da nešto rizikuje). Stoga nastupa spreman na osudu, a unapred bezbedan. Plus ako ima advokate da to razvodne ... Ihahaj ... Pretnje može i da ponovi. Tri puta do uslovne. A posle istekne zakonski rok za završetak postupka ... Ovde je, bre, sve uređeno. Uključujući i zastupnike po blogu.
escherichije_colic escherichije_colic 00:47 29.03.2016

Re: Tri stvari

loader
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Kako dobro primećeno - taj koji vređa, u ovom slučaju, zna da neće snositi sankcije, tj. osudu zajednice, jer takva je priroda zajednice (inače junak ne bi smeo da vređa ako bi znao da nešto rizikuje). Stoga nastupa spreman na osudu, a unapred bezbedan. Plus ako ima advokate da to razvodne ... Ihahaj ... Pretnje može i da ponovi. Tri puta do uslovne. A posle istekne zakonski rok za završetak postupka ... Ovde je, bre, sve uređeno. Uključujući i zastupnike po blogu.


Na koju foru zna da neće snositi sankcije? Ako sam dobro razumeo, reč je o uvredljivim komentarima na fejsbuku, gde su manje-više svi toliko glupi da ostavljaju neki trag identiteta, pa makar imali i fejk profile. Da ne pričam što većina ljudi piše idiotske komentare pod sopstvenim imenom, prezimenom i nasmejanom glupom fotkom. I sad ja takav odem i napišem nekome "ubiću te kad te sretnem na ulici"- pa ne znam koliko glup čovek treba biti da se posle toga ne pomisli "u mogo bih ja najebati zbog ovoga"? A to da će neko da plaća advokate da bi se sudio sa portparolom NATO ... pa to možda jedino portparol Putina ili tako neko.
anonymous anonymous 00:48 29.03.2016

Re: Tri stvari

angie01
Nek se malo gica noću , dok spava.


kakva bolestina!



Šta je boleština Angie ?

Zašto se ne zapitaš kako je svima onima koji su izgubili oca,majku, brata, dete u bombardovanju ?

Ne znam gde živiš, ali ja svakog dana na banderama vidjam umrlice mladih ljudi od trideset godina koji nestaju sa ovog sveta .

Na desetine , na stotine. Od jedne jedine bolesti.

A onda se pojavi ona,nedodirljiva,sa aroganicijom nekoga iza koga stoji ogromna moć i drži predavanja.

Još bi htela i da je vole.

To je najveći cinizam.

E pa, narodu svašta možeš da radiš, ali ne možeš i da ga nateraš da te voli.

Znam mnoge ljude kojima niko ne preti i koji mirno spavaju.

Mene su učili da takve poštujem.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:54 29.03.2016

Re: Tri stvari


Ali ništa ne krijem i mogu ti obelodaniti identitet u svako doba,jer stojim iza svega što ovde napišem.

Pa kad za nekog napišeš da i treba da se gica noću -- to gicanje vam je u porodici, pa ga otuda spominješ? -- onda se i potpišeš ispod toga.
anonymous anonymous 00:59 29.03.2016

Re: Tri stvari


freehand
01:29 29.03.2016
Re: Tri stvari

Nije u pitanju cepidlačenje nego osnove prava. A ni kad zamenim "pravo" "slobodom" ne dobijam ništa pametniju konstrukciju.


Ovo izlazi iz domena prava i tiče se filozofije.

Dakle,Dostojevski, Niče, Štirner- Raskoljnikov.

Ako Boga nema da li je sve dozvoljeno ?

Ako je USA iza tebe - da li možeš da radiš sve što je izvan svih ljudskih i moralnih skrupula ?

Čoveku je sve dozvoljeno, ali mu nije na korist.

Ima slobodu da radi šta god hoće, čak i protiv zakona i morala.

Može pobediti bombama i nadmenom inteligencijom sve - osim svoje savesti.

Ali gospodja M.nažalost nije čitala ruske klasike.
anonymous anonymous 01:17 29.03.2016

Re: Tri stvari

...Možda je bolje da ...
anonymous anonymous 01:25 29.03.2016

Re: Tri stvari

loader
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Kako dobro primećeno - taj koji vređa, u ovom slučaju, zna da neće snositi sankcije, tj. osudu zajednice, jer takva je priroda zajednice (inače junak ne bi smeo da vređa ako bi znao da nešto rizikuje). Stoga nastupa spreman na osudu, a unapred bezbedan. Plus ako ima advokate da to razvodne ... Ihahaj ... Pretnje može i da ponovi. Tri puta do uslovne. A posle istekne zakonski rok za završetak postupka ... Ovde je, bre, sve uređeno. Uključujući i zastupnike po blogu.


Izgleda da me nisi baš razumeo.

Kad sam rekao da " svako ima pravo da radi šta hoće " mislio sam na Jelenu.
anonymous anonymous 01:40 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic

Ali ništa ne krijem i mogu ti obelodaniti identitet u svako doba,jer stojim iza svega što ovde napišem.

Pa kad za nekog napišeš da i treba da se gica noću -- to gicanje vam je u porodici, pa ga otuda spominješ? -- onda se i potpišeš ispod toga.


Gospodine Brajoviću, ja bih vas opomenuo da porodice ne upetljavate u vaše ničim izazvano uplitanje u sve i svašta.

Plašim se da bih u suprotnom mogao da vam napravim psihološki profil koji bi vas mnogo povredio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:03 29.03.2016

Re: Tri stvari

Gospodine Brajoviću, ja bih vas opomenuo da porodice ne upetljavate u vaše ničim izazvano uplitanje u sve i svašta

Čekaj, ne razumem: ti Jeleni Milić možeš da kažeš da se gica, a ja tebi ne mogu -- to jest da si to s gicanjem verovatno zapazio u vlastitoj porodici, pa zato primenjuješ taj izraz misleći na to kako ljudi spavaju? Pa zar ti nije palo na pamet da i Jelena Milić ima porodicu? Pa zar ti nije palo na pamet da si nekog svojim rečima uvredio, nego -- tvoja porodica ne sme da se vređa, Jelenina sme?

Samo nečasni ljudi mogu druge napadati i vređati ne dajući im priliku da se brane. A to si ti uradio.

Pa ti meni ovde možešda odgovoriš, a Jelena tebi ne može. Jer ne zna koji si ti Giconja. Težak neki.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:21 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic


1) prema Kapičiću;
2) prema Montenegrinima;
3) prema Terazijama;
4) prema meni.

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.


Ми вас волимо, Срби из Јудеје, ко ће кога ако неће камен камена свога!


hoochie coochie man
U ovoj situaciji sigurno nije prioritet da se izrekne ovo drugo.



A ko daje znak kad se može početi slobodno govoriti?


no one is to speak freely until i blow this whistle!
anonymous anonymous 02:48 29.03.2016

Re: Tri stvari


Srđan Fuchs
03:21 29.03.2016
Re: Tri stvari


Alo Srki, kad već ne spavaš, ima li kod vas u kraju ovakvih lepotica.
anonymous anonymous 02:54 29.03.2016

Re: Tri stvari

freehand
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?


Pravnik sam na poslu,od osam do tri. Posle toga promenim softver.
anonymous anonymous 03:05 29.03.2016

Re: Tri stvari


Pa ti meni ovde možešda odgovoriš, a Jelena tebi ne može. Jer ne zna koji si ti Giconja. Težak neki.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:10 29.03.2016

Re: Tri stvari

као Милићка, да блати рођени народ и ради против рођене земље - никада! мада, слажем се са Лоудијем да јој не треба зачепити лабрњу због тога - то је основни принцип демократије, свако може да њаке шта хоће as far as не вређа биће другога - нешто што се нама не да овде на блогу, чим дође до неслоге одмах гажење унутра, по најтананијим струнама бића; али да треба имати ограничено поверење у њу, треба. не остављати је саму у просторијама где би могла рецимо да дође у посед неких поверљивих документа, и томе налик.

осим тога, код нас, професионалци који раде са US превасходно раде за своју државу, а онда раде са US, међутим, генерално нас US третирају као савезницу, док сте ви третирани као потенцијална претња и непријатељ, с тим што Аца покушава да преусмери државну политику на ту страну - што и није лоша идеја, јер би вас згазила Империја у противном. код нас, рецимо, у Југословенској јеврејској заједници постоји подела на "Амере" и "Русе", осим мене, ја сам вођа "српског" блока, али када смо сви на окупу смо ЈЈЗ - минидржава у држави! :)
blogovatelj blogovatelj 04:33 29.03.2016

Re: Tri stvari

Znas koja je lokacija realno najbolja na potezu BG-NS. Vrdnik. Tamo cu kad djeca porastu.


Vrdnik je savršenstvo. I cela Fruška Gora.
milisav68 milisav68 07:06 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
Испаде -- ми најгора деца, а ко се нас решио -- процветао!

A tebi milo.
milisav68 milisav68 07:10 29.03.2016

Re: Tri stvari

urbana_gerila
stvarno misliš da je ovo duhovito?

Ma jok, samo ti objašnjavam da se ne pecaš.

To ti je kao ono kada mangupi pošalju klinca da zeza momka koji im je skiniuo ribu, pa kada ga on pojuri, oni ga prebiju.
martin_krpan martin_krpan 07:26 29.03.2016

Re: Tri stvari

Predrag Brajovic
"Beograđani ne vole Crnogorce" kmeeeeeee "Srbijanci ne vole Crnogorce" kmeeeee kmeeeee!

Мислим да не разумеш заплет: ја нисам Црногорац.
Треба наћи неки бољи разлог да ме се не воли.


Ma jesi, ne znaš ti. Ja ti ka'em.

Eeeee, kakvih sam se ja umobolnih stavova naslušao i to oficijalnih, institucionalnih. I to traje i dalje. Vidimo i ovdje: "Drž se ti lijepe vaše".

2016.

urbana_gerila urbana_gerila 08:51 29.03.2016

Re: Tri stvari

tasadebeli
За Мартина нека се побрине Урбани. Он је некако најнежнији од свих нас овде.


ko je, taso, najnežniji? martin ili ja?

budi, bre, precizan kada je ovako delikatni epp u pitanjE: od noćas gerilici, koja mi stalno spočitava da sam kao životinja, predočavam ovo govoreći joj - vidi, valjda tasa zna, on je nekako najženstveniji od svih nas ovde, no ona tvrdi kako se atribut na martina odnosi.
urbana_gerila urbana_gerila 08:56 29.03.2016

Re: Tri stvari

milisav68
urbana_gerila
stvarno misliš da je ovo duhovito?

Ma jok, samo ti objašnjavam da se ne pecaš.

To ti je kao ono kada mangupi pošalju klinca da zeza momka koji im je skiniuo ribu, pa kada ga on pojuri, oni ga prebiju.


dobro je, milisave, da si me na vreme upozorio: garant bi se ovako naivan i neupoznat sa tim mangupskim nepodopštinama - pecnuo.

fala i đe čuli i đe ne čuli!
angie01 angie01 10:40 29.03.2016

Re: Tri stvari

Zašto se ne zapitaš kako je svima onima koji su izgubili oca,majku, brata, dete u bombardovanju


ma je l kapiras ti bljutavost demagogije koju ovde svi , pa i ti koristite o odbrani najobicnijeg primitivnog divljastva?!!!

ja o nato, bombardovanju i slicnim andjelima i milosrdju mislim sve najgore,

ali to mi ne daje za pravo da ugrozavam na bilo koji nacin nekog ko misli drugacije, sta tu nije jasno?!!

ko prica o ljubavi prema Jeleni Milic,...dok je bila na blogu u glavnom smo zastupali razlicita misljenja i ja je licno nisam bas gotivila, niti nacin na koji svoje stavove iznosi....ali kakve to veze brate ima sa primitivnim divljastvom koje joj je upuceno i koje ti i jos neki opravdavate!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:00 29.03.2016

Re: Tri stvari

angie01
Zašto se ne zapitaš kako je svima onima koji su izgubili oca,majku, brata, dete u bombardovanju


ma je l kapiras ti bljutavost demagogije koju ovde svi , pa i ti koristite o odbrani najobicnijeg primitivnog divljastva?!!!

ja o nato, bombardovanju i slicnim andjelima i milosrdju mislim sve najgore,

ali to mi ne daje za pravo da ugrozavam na bilo koji nacin nekog ko misli drugacije, sta tu nije jasno?!!

ko prica o ljubavi prema Jeleni Milic,...dok je bila na blogu u glavnom smo zastupali razlicita misljenja i ja je licno nisam bas gotivila, niti nacin na koji svoje stavove iznosi....ali kakve to veze brate ima sa primitivnim divljastvom koje joj je upuceno i koje ti i jos neki opravdavate!


Tačno tako. Ne može se agresivno divljaštvo prema Jeleni pravdati bilo kojim događajem iz prošlosti.
grmfrm grmfrm 12:18 29.03.2016

Re: Tri stvari

Што је најгоре, и ови наши овде не разумеју да се својом релативизацијом прикључују насилницима, или их макар охрабрују.

Да, заиста хоћу да кажем: својим ставом Free потпомаже могућно насиље.


Eto drago mi je da imamo takvu moralnu gromadu kao sto si ti.
milojep milojep 12:20 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic

Tačno tako. Ne može se agresivno divljaštvo prema Jeleni pravdati bilo kojim događajem iz prošlosti.


NIko ni ne pravda divljaštvo! Ovde se javlja jedan novi problem. A to je da se nakon tih web-divljaštava pokušava osporiti bilo kakvo pravo na komentarisanje delatnosti žrtava! Time se stvara privid da su žrtve bezgrešne samo zato što su žrtve.

p.s. inače blog je mogao biti samo rečenica da je nedopustivo pretiti nikome i onda zaključati komentare.
angie01 angie01 12:52 29.03.2016

Re: Tri stvari

Ne može se agresivno divljaštvo prema Jeleni pravdati bilo kojim događajem iz prošlosti.


izvini, je l si u ovu racenicu upakovao smisao tvog najpoznatijeg tvita?...onog o kisnom danu i acikinoj proslosti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:38 29.03.2016

Re: Tri stvari

NIko ni ne pravda divljaštvo! Ovde se javlja jedan novi problem.


Javljaju se problemi, a glavni je što mnogi pravdaju i relativizuju pretnje Jeleni. Baš na ovom blogu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:40 29.03.2016

Re: Tri stvari

izvini, je l si u ovu racenicu upakovao smisao tvog najpoznatijeg tvita?...onog o kisnom danu i acikinoj proslosti?


Ni Acikina ni tvoja prošlost ne mogu biti opravdanje sadašnjeg nasilja prema Jeleni Milić.
emsiemsi emsiemsi 13:44 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic
NIko ni ne pravda divljaštvo! Ovde se javlja jedan novi problem.


Javljaju se problemi, a glavni je što mnogi pravdaju i relativizuju pretnje Jeleni. Baš na ovom blogu.

... рече, у покушају да постане највећи, релативизатор.
Успут --- нико никоме не сме да прети, па нити Јелени Милић (и њој сличнима). Па нисмо ми, ваљда, као Јеленини послодавци да стално некоме/свима претимо.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:06 29.03.2016

Re: Tri stvari

Па нисмо ми, ваљда, као Јеленини послодавци да стално некоме/свима претимо.


Mnogo mi je drago. Zbog vas.
urbana_gerila urbana_gerila 14:08 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic
Tačno tako. Ne može se agresivno divljaštvo prema Jeleni pravdati bilo kojim događajem iz prošlosti.


niti je u pitanju agresivno divljaštvo niti se pravda samo događanjima iz prošlosti.
ta, fala bogu samo, verbalna agresija - uporište ima i u minulom i u aktuelnom radu jelene milić.

jelena milić je špijun i strani plaćenik ma koje eufemizme upotrebljavali, a savez za koji lobira je ne samo bio neprijateljski nastrojen u prošlosti kada je takođe zdušno radila za njega, nego je i sadašnji garant otimačima dela teritorije države srbije.

da ova država nije uvreda i za banana-države - jeleni milić odavno ne bi imao ko da preti.
kako si ti samo osvedočeni oprtunistički tupan i dramoser, napomenuću - da mi ni na kraj pameti nije bilo fizičko uklanjanje jelene milić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:43 29.03.2016

Re: Tri stvari

da ova država nije uvreda i za banana-države - jeleni milić odavno ne bi imao ko da preti.
kako si ti samo osvedočeni oprtunistički tupan i dramoser, napomenuću - da mi ni na kraj pameti nije bilo fizičko uklanjanje jelene milić.


Ti si izvrsni strućnjak, čovek i komunista. Zato se ja i sekiram.
urbana_gerila urbana_gerila 15:18 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic
da ova država nije uvreda i za banana-države - jeleni milić odavno ne bi imao ko da preti.
kako si ti samo osvedočeni oprtunistički tupan i dramoser, napomenuću - da mi ni na kraj pameti nije bilo fizičko uklanjanje jelene milić.


Ti si izvrsni strućnjak, čovek i komunista. Zato se ja i sekiram.


kažu da, što mi je najvažnije, jesam dobar čovek, tvrde i da znam da radim to što radim, a komunista, što je najmanje važno, nikada nisam bio, dapače.

ti nisi ništa od toga, komunista nisi bio samo zbog toga što te niko nije predložio, a za disidenta su bila potrebna jaja, tako da - i treba da se sekiraš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:24 29.03.2016

Re: Tri stvari

ti nisi ništa od toga, komunista nisi bio samo zbog toga što te niko nije predložio, a za disidenta su bila potrebna jaja, tako da - i treba da se sekiraš.


Što se veličine jaja tiče, to mogu lako da ti omogućim da proveriš.
urbana_gerila urbana_gerila 15:44 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic
ti nisi ništa od toga, komunista nisi bio samo zbog toga što te niko nije predložio, a za disidenta su bila potrebna jaja, tako da - i treba da se sekiraš.


Što se veličine jaja tiče, to mogu lako da ti omogućim da proveriš.


opet samo iskazuješ da te je to što si tupan i dramoser toliko ponelo da gubiš iz vida kako neke želje mogu i da ti se ostvare.
angie01 angie01 15:59 29.03.2016

Re: Tri stvari

Ni Acikina ni tvoja prošlost ne mogu biti opravdanje sadašnjeg nasilja prema Jeleni Milić.


pa acikina proslot je katastrofalno uticala na zivote ljudi na ovim prostorima, a moja nije, pa ne mesaj sa njim, molim te,

...a ove prtnje Jeleni Milic su klasicno primitivno nasilje, a ono sto je zabrinjavajuce, je sto, kao sto vidis, ima ljudi koji za to nalaze opravdanja, pa cak i podrzavaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:28 29.03.2016

Re: Tri stvari

opet samo iskazuješ da te je to što si tupan i dramoser toliko ponelo da gubiš iz vida kako neke želje mogu i da ti se ostvare.


Ajde, slobodno. Javi se u DM. Rado ću ti ispuniti želju.
urbana_gerila urbana_gerila 16:41 29.03.2016

Re: Tri stvari

Nebojsa Krstic
opet samo iskazuješ da te je to što si tupan i dramoser toliko ponelo da gubiš iz vida kako neke želje mogu i da ti se ostvare.


Ajde, slobodno. Javi se u DM. Rado ću ti ispuniti želju.


ti meni?!
ja pičkice karam, ne tučem ih, ali mora prvo da zamole.
klik23 klik23 17:18 29.03.2016

Re: Tri stvari

Prepucavanja na "ličnoj osnovi". Uh.. Koji dijalozi ... intelektualni ...
Čude me ove patriote i mirni pravedni žrtva-Srbi - kako se lako izdaju u dijalogu,
otkrivajući sirovost, prostotu, prikrivenu ili čak neprikrivenu težnju za nasilništvom ... Čemu vređanje, težnja ka ponižavanju, potlačivanju...? Te osobine imaju i Amerikanci, koje ovde isti optužuju za zločinstva. Razlika cizmeđu tih mnogih pojedinaca i samih SAD je jedino u "dimenzijama tela". U količini sile koja se poseduje. Princip je isti. A on je najvažniji i u podesnim okolnostima gradi određene pojave (uključujući i imperijalno ponašanje).
Eh ... stvarno je zanimljivo posmatrati taj fenomen.
freehand freehand 21:59 29.03.2016

Re: Tri stvari

anonymous
freehand
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?


Pravnik sam na poslu,od osam do tri. Posle toga promenim softver.

Neko ko išta zna o pravu a sebe zove pravnikom ne može da bude pravnik pre a lupa gluposti popodne.
Još manje može da bude ok i kul lik van posla a seronja na poslu. To ti je ono - an ženeral, da se ne jurimo sad po komentarima u kojima si nposejao gomilice.
anonymous anonymous 22:11 29.03.2016

Re: Tri stvari

freehand
anonymous
freehand
Apsolutno svako ima pravo da radi šta god hoće, pa i da vredja bilo koga, ako je spreman da za to snosi zakonske posledice, ili osudu zajednice.

Zašto bi snosio zakonske posledice zbog nečega na šta ima pravo?
Ti reče da si pravnik?


Pravnik sam na poslu,od osam do tri. Posle toga promenim softver.

Neko ko išta zna o pravu a sebe zove pravnikom ne može da bude pravnik pre a lupa gluposti popodne.
Još manje može da bude ok i kul lik van posla a seronja na poslu. To ti je ono - an ženeral, da se ne jurimo sad po komentarima u kojima si nposejao gomilice.



Хвала Фрее...
Све аргументовано.

Пост је био мала шала.
freehand freehand 22:21 29.03.2016

Re: Tri stvari

Све аргументовано.


loader loader 01:45 30.03.2016

Re: Tri stvari

Srđan Fuchs

слажем се са Лоудијем да јој не треба зачепити лабрњу

Dovoljno ...


ја сам вођа "српског" блока


anonymous anonymous 05:50 30.03.2016

Re: Tri stvari

milojep


NIko ni ne pravda divljaštvo! Ovde se javlja jedan novi problem. ...Дa se ...... pokušava osporiti bilo kakvo pravo na komentarisanje delatnosti žrtava! Time se stvara privid da su žrtve bezgrešne samo zato što su žrtve.

p.s. inače blog je mogao biti samo rečenica da je nedopustivo pretiti nikome i onda zaključati komentare.



Конструкција "жртве" били да се ради о појединцу или народу јесте одлична амнестија за све што је претходно урађено и добра заштита од критике за све радње које буду предузете у будућности.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:22 31.03.2016

Re: Tri stvari

anonymous
milojep


NIko ni ne pravda divljaštvo! Ovde se javlja jedan novi problem. ...Дa se ...... pokušava osporiti bilo kakvo pravo na komentarisanje delatnosti žrtava! Time se stvara privid da su žrtve bezgrešne samo zato što su žrtve.

p.s. inače blog je mogao biti samo rečenica da je nedopustivo pretiti nikome i onda zaključati komentare.



Конструкција "жртве" били да се ради о појединцу или народу јесте одлична амнестија за све што је претходно урађено и добра заштита од критике за све радње које буду предузете у будућности.

Одлични коментари, ово је суштина, и случаја службенице ЈМ, и многих других!

(Ја сам сама неспретно покушавала да укажем на удео ЈМ у целом случају игнорисањем уобичајених правила и препорука о приватности на друштвеним мрежама и отварањем приступа својим инбоксима СВАКОМЕ, а широка публика генерално своје неслагање изражава псовком (уз мале варијације), па онда пробирањем вулгарности за скриншотове и њиховим обелодањивањем. Ви сте истакли општу мустру!)
berman berman 21:20 28.03.2016

I amandman

naravno da Minićka ima pravo na svoje mišljenje, ali suština je da se ona bori za ukidanje drugima pravo na mišljenje, ili recimo da se referendumom određuje "kolabracija " sa Nato paktom, il "pederbrakovi" No činjenica je da je milostiva JM prima "skromnu novčanu naknadu" za svoje "propagande fidei" ,,al ne plaća porez
loader loader 21:25 28.03.2016

Re: I amandman

ali suština je da se ona bori za ukidanje drugima pravo na mišljenje

Na koji način, konkretno?

No činjenica je da je milostiva JM prima "skromnu novčanu naknadu" za svoje "propagande fidei" ,,al ne plaća porez

Ako to znate vi, kako ne zna onih par visokih državnih službenika koji svakoga dana objavljuju nekakva uhićenja zbog kršenja zakona?

Nego, šalu na stranu - to što neko govori za neku stvar ne znači da vam ukida pravo na mišljenje. Jedno sa drugim nije povezano.

Ali najvažnije - to što neko govori za neku stvar ne znači da ga neko sme ugroziti.
milojep milojep 21:55 28.03.2016

Re: I amandman

Ali najvažnije - to što neko govori za neku stvar ne znači da ga neko sme ugroziti.


Drugim rečima, ma koliko neko bio govno,licemer,strani agent i lobista niko ne sme da ga ugrozi! Naravno u to 'niko' ne spada država koja bi trebala da zaštiti sopstvene interese a time i interese svih građana koji žive u njoj.
berman berman 21:59 28.03.2016

Re: I amandman

Nego, šalu na stranu - to što neko govori za neku stvar ne znači da vam ukida pravo na mišljenj

sinko .ona je zazivala bombardovanje da bi srbima promenila mišljenje
a njeno degustiranje fekalija glede pojma "sekularne države" ispod nivoa je je svršene srednjoškolke, što je njena najveća stručna sprema , nego
se ponaša ko kumrovački kursista
a koliko je pretnji bilo po priopćilima tipa e novine i obznana milostive Milić prepune numeroloških argumenata (broj veka) , dialektičko matrijalističke "argumentacije" za euroatlanske inegracije ( za što valjda moraš bit il dibidus luđak il totalno pokondireni salonski proleterski krkan). problem je što vi ne vidite ageesiju "izabranih" koji još nisu popili tableticu pa iz broznog matriksa gledaju krvavu zbilju sadašnjosti,Interesantno je da milostiva poriče rezultate demokratske volje ,već se poziva na "demokratske " vrednosti koje treba nametnut "odozgo" od "izabranih" ( aristokracije) jerbo je demos omutavio od "opijuma za narod". a što je jebiga ( da prostiš) bilo normalno u XIX veku za Cara nam i Kralja,
A da je tog vakta , ona bi gorila na lomači, pošto ne gori iako pušta plinove držim da smo u nekakvom poludemokratskom društvu a ne nekoj mračnoj carevini u kojoj take ženetine gore na lomači
loader loader 22:09 28.03.2016

Re: I amandman

milojep
Ali najvažnije - to što neko govori za neku stvar ne znači da ga neko sme ugroziti.


Drugim rečima, ma koliko neko bio govno,licemer,strani agent i lobista niko ne sme da ga ugrozi! Naravno u to 'niko' ne spada država koja bi trebala da zaštiti sopstvene interese a time i interese svih građana koji žive u njoj.

Miloje, biste li vi zbog svog stava prema dotičnoj osobi izvršili neku vrstu egzekucije iste te osobe?
loader loader 22:12 28.03.2016

Re: I amandman

sinko .ona je zazivala bombardovanje da bi srbima promenila mišljenje

Ima li neki pouzdan podatak o tome?
Ili se to "zna" , pa ne treba proveravati?

Interesantno je da milostiva poriče rezultate demokratske volje

Na šta konkretno mislite?
milojep milojep 22:12 28.03.2016

Re: I amandman

loader
milojep
Ali najvažnije - to što neko govori za neku stvar ne znači da ga neko sme ugroziti.


Drugim rečima, ma koliko neko bio govno,licemer,strani agent i lobista niko ne sme da ga ugrozi! Naravno u to 'niko' ne spada država koja bi trebala da zaštiti sopstvene interese a time i interese svih građana koji žive u njoj.

Miloje, biste li vi zbog svog stava prema dotičnoj osobi izvršili neku vrstu egzekucije iste te osobe?

Vama očigledno nije jasno ono što sam napisao iznad? Upravo je Vaše pitanje slika i prilika te druge Srbije koja vapi za siledžijskim situacijama makar bila i žrtva, a samo zato da bi na osnovu toga pokušala dokazati nedokazivo.
milojep milojep 22:18 28.03.2016

Re: I amandman

Ima li neki pouzdan podatak o tome?


Za to ne znam mada me ne bi iznenadilo! Ali evo kontra pitanja! Da li ste Vi gospodine Loader igd čuli da je Jelena Milić bilo koji momenat u NATO bombardovanju ikada nazvala zločinom? Da li je ikada komentarisala kasetne bombe, pijacu u Nišu,sravnjeno naselje u Aleksincu,varvarinski most, grdeličku klisuru? Ja nisam aslušao sam je često.
E to je licemerje svojstveno samo ljudima bez obraza i onima koji su plaćeni za nešto takvo!
loader loader 22:45 28.03.2016

Re: I amandman

Za to ne znam mada me ne bi iznenadilo! Ali evo kontra pitanja! Da li ste Vi gospodine Loader igd čuli da je Jelena Milić bilo koji momenat u NATO bombardovanju ikada nazvala zločinom?

Jasno i glasno ne.
Ali, vi ne shvatate da to i dalje nikome ne daje pravo da je ugrožava. To je naša tema, a ne ko je veći patriota, ili ko se i kako pridružio osudi ili neosudi bombardovanja.

Ne bih da vas dodatno zbunjujem genezom cele te stvari, odnosno šta je sve prethodilo bombardovanju, celih deset godina.

freehand freehand 22:46 28.03.2016

Re: I amandman

Ne bih da vas dodatno zbunjujem genezom cele te stvari, odnosno šta je sve prethodilo bombardovanju, celih deset godina.

milojep milojep 22:53 28.03.2016

Re: I amandman

Ali, vi ne shvatate da to i dalje nikome ne daje pravo da je ugrožava. To je naša tema, a ne ko je veći patriota, ili ko se i kako pridružio osudi ili neosudi bombardovanja.


To je toliko jasno da mi nije jasno čemu takav blog? Ko ovde od ovdašnjih blogera misli da je topuz rešenje pa mu treba pojašnjenje?
Naprotiv, ja sam utiska da se ovakvi blogovi prave(kao što sam gore pokušao da objasnim) da bi se napravila neka blesava relacija Jelena Milić vs siledžije pa onda iz toga što su siledžije loše Jelena Milić govori 'prave' stvari. Isto tako 'incidenti' sa pretnjama njoj kao i pretnje Šutanovcu na Đermu, belesavo ali najviše njima i koriste u svom ovom predizbornom sranju.
Otud i svakojake sumnje u sve to...

Ne bih da vas dodatno zbunjujem genezom cele te stvari, odnosno šta je sve prethodilo bombardovanju, celih deset godina.


U kakav kontekst ide ova rečenica? Opravdanje za bombardovanje?


loader loader 22:56 28.03.2016

Re: I amandman

To je toliko jasno da mi nije jasno čemu takav blog?

Upravo zbog obelodanjivanja nekih komentara ovde,
koji nikad ne bi ugledali svetlo dana da blog nije napisan,
pa bi se stekla iluzija kako je sve u redu oko onoga o čemu je ovde reč

loader loader 22:57 28.03.2016

Re: I amandman

Ne bih da vas dodatno zbunjujem genezom cele te stvari, odnosno šta je sve prethodilo bombardovanju, celih deset godina.


U kakav kontekst ide ova rečenica? Opravdanje za bombardovanje?


Ne.

milojep milojep 23:05 28.03.2016

Re: I amandman

loader
To je toliko jasno da mi nije jasno čemu takav blog?

Upravo zbog obelodanjivanja nekih komentara ovde,
koji nikad ne bi ugledali svetlo dana da blog nije napisan,
pa bi se stekla iluzija kako je sve u redu oko onoga o čemu je ovde reč



Aha!

Pare bih dao za dan kad' će se na našoj političkoj sceni pojaviti onaj koji će sa istom strašću pljunuti i na siledžije koje prete Jelenama Milić kao i na NATO govna i njihove muve.
loader loader 23:49 28.03.2016

Re: I amandman

Pare bih dao za dan kad' će se na našoj političkoj sceni pojaviti ...

Ne znam da li ćete mi verovati
jer smo silno zakrvili oko nekih principa :)
ali i ja bih se skoro isto radovao takvom ukazanju jednom


Međutim, surova istina je da srž naše teme ne zavisi od tog pitanja. Gospa Jelenu, kao ni bilo koju drugu osobu, niko ne sme da ugrožava zbog njenog javnog stava.

anonymous anonymous 01:08 29.03.2016

Re: I amandman

loader
milojep
Ali najvažnije - to što neko govori za neku stvar ne znači da ga neko sme ugroziti.


Drugim rečima, ma koliko neko bio govno,licemer,strani agent i lobista niko ne sme da ga ugrozi! Naravno u to 'niko' ne spada država koja bi trebala da zaštiti sopstvene interese a time i interese svih građana koji žive u njoj.

Miloje, biste li vi zbog svog stava prema dotičnoj osobi izvršili neku vrstu egzekucije iste te osobe?


Postavljaš vrlo sugestivna pitanja , čoveku, pa se pitam sa kojim ciljem ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana