Društvo| Ljudska prava| Politika| Život

Pravda za Jelenu Milić

loader RSS / 28.03.2016. u 20:24

Sada je fokus na Jeleni Milić. Teško je - iznova - gledati isti scenario koji stiže iz sfere mitomansko-patriotske Srbije. Iz te iste sfere je poslednjih godina stigao čitav niz najogavnijih optužbi i pretnji novinarima, javnim ličnostima, pripadnicima nevladinog sektora, ...  Jednom rečju, na meti je skoro sve što odudara od prototipa Srbende koji bi radije u ilovaču, nego u susret vesti da više nije 19. vek. 

 images?q=tbn:ANd9GcSPrzn8wyMWr_Duclnzm6jjujs9gZBn9d6D9qkVrhhAnJ1c0OrT

Pitanje različitosti tuđeg stava je u Srbiji dovedeno do nivoa kad se smatra da nosilac tog stava ne uživa ista prava na slobodu govora, pa ni neka druga prava ..!! 

Nečiji odbojan stav prema nato-u ni slučajno nije dozvola da se nekoj drugoj osobi, sa drugačijim stavom, upute uvrede, pretnje... Ostavljanje tih pretnji da nesmetano i zlokobno lebde u "slobodnom prostoru" postepeno čini određenu osobu ugroženom, i stavlja je u ulogu mete.   

Kakvi god da su pogledi Jelene Milić po pitanju istok i (ili) zapad, jedno je neporecivo - a to je njena hrabrost da u sred Srbije, ovakve, koju verovatno dovoljno dobro poznaje i zna kakva bi reakcija mogla biti, otvoreno govori ono što govori.

Stoga ovde, u postu, nije ni u prvom, ni u drugom planu tema "za i protiv nato", već se radi o elementarnoj potrebi da se izrazi jasno protivljenje još jednom javnom linču "izdajnika".  

 



Komentari (510)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 10:33 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Predator, koji ne obavlja nikakvu političku opciju je samo neko ko smatra da je za njegovu i tuđu decu bolje da se ne konfrontiramo sa jačim barabama u situaciji kada nema nikoga da ti pomogne. I to mi je OK razmišljanje sa strane običnog čoveka.

Ne konfrontirati se i ući dve su različite stvari. Nego ti se malo durbin pomera a i kriterijumi su ti mnogo elastični. To sam hteo da kažem.
Inače, valjda disklejmer nije potreban: ovde dovodim u pitanje lakoću sa kojom se poteže taj izdajniočki diskurs, daleko bilo da smatram ili tvrdim da je Predatorz izdajnik. na pamet mi ne bi palo da izdajnikom proglasim ni Milićku ni Sonju Biserko, koliko god mi obe bile paradigme pogrešnog mišljenja i stavova u direktnoj suprotnosti sa interesima i dobrom ove zemlje.
Samo je upravo on odličan lakmus za takve stvari u vodašnjim raspravama.
freehand freehand 10:38 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

NATO promovise i Cedomir Jovanovic a on ima iza sebe 4% glasaca plus, gospojin NVO je privatna organizacija koja nema nikakvu zvanicnu vezu sa NATO-om, vise veze sa njima ima nas kolega blogovatelj kao stanovnik Toronta. Pilicari iz Nemanjine.

Ne razumem analogiju. No nebitno.
Secanje te bas lose sluzi, no potrudi se pa proguglaj, lika zaposlenog u US ambasadi koji je presekao Tadicevu kolonu su pustili a lika koji je presekao Nikolicevu predsednicku kolonu su osudili. Taj drugi je imao nesrecu da nije dilovao diskove sa muzikom americkim marincima.

Edit.
Evo izguglao sam za tebe...

Moje izvinjenje, ovo mi je potpuno izvetrelo.
milojep milojep 10:42 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ne konfrontirati se i ući dve su različite stvari. Nego ti se malo durbin pomera a i kriterijui su ti elastični. To sam hteo da kažem.


Ok, predatoru je nekonfrontiranje ulaženje u organizaciju. Jer složićemo se da NATO a ne mi ne poznaje 'neutralnost' na ovim prostorima.

A što se tiče izdajnika, voleo bih odgovor šta je to izdajnik? Da li je to neka kategorija koja je samo dovoljno dugo živela u komunističkim udžbenicima?

Da li ljudi koji se otvoreno zalažu za bombardovanje sopstvene zemlje nisu izdajnici? Da li ih izdajnicima manje čini to ako su te stavove izneli tek nakon bombardovanja? Nije mi baš najjjasnije
freehand freehand 10:44 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ok, predatoru je nekonfrontiranje ulaženje u organizaciju. Jer složićemo se da NATO a ne mi ne poznaje 'neutralnost' na ovim prostorima.

Ma nećemo se složiti. Rekoh ja da je Predatorz odličan lakmus.
Lionsgate Lionsgate 10:49 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ne razumem analogiju. No nebitno.


Zasto bi neka NVO i njena osnivacica imala toliki prostor i tezinu u drzavi Srbiji ako imamo cak i partije koje se zalazu za to isto? Cak je i NATO-u daleko bitniji Cedomir sa kakvom-takvom podrskom u glasackom telu od anonimusa koji nema nikakvu podrsku u javnosti. Pilicari iz Nemanjine kad vide EU, NATO ili bilo sta iz te oblasti u zaglavlju memoranduma ili vizit kartice naprosto ovlaze i spreme svoje petle za uvlacenje...

Pre nego sto si ti dosao na blog B92 je ovde blogovala i jedna gospodjica koja je radila u nekoj zvanicnoj agenciji UN-a u BGD-u, vizit karticom u cijem zaglavlju je stajao logo te organizacije je postrojavala u stav mirno, cak i ovde na blogu.
gedza.73 gedza.73 11:40 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Na zakonu se i završava! Inače bi Čede,Jelene,Nataše,Sonje već odavno bile u mardeljima.

Muka je posle ta rehabilitacija. Vidi kako to traljavo ide sa Ljotićem i Nedićem.



Pre rata (onog prvog) znalo se poimence (kažu knjige da su se ljudi sami hvalili) ko za koga radi. Jedni su bili na strani austrougarskih nacionalnih interesa, drugi za Engleze, treći su voleli Ruse.
Čisto sumnjam da su baš oni svi ubijali i vešali po Srbiji.
I pre drugog svetskog rata je bilo ljudi koji su opet birali stranu. Neki su veličali nemačku naciju, red, rad i mir, drugi su se školovali po Staljinovim školama, treći stali iza britanskih nacionalnih interesa.

Opet verujem da je vrlo malo njih uzelo pušku i straljalo taoce po Kragujevcu i Kraljevu.

Tako i pred kraj dvadesetog veka. Malo ko od 'slobodnomislećih' ljudi zna da vozi avion i još pride kuca po džojstiku kako bi bacalo bombe.

p.s.
Ja sam na strani Milićke . Oni koji su iza nje u jednoj ruci drže pušku u drugoj batinu.
Batine bole, al' prođu. Gadno je ako se opet sete nas i zaliju nas bombama. Obrazloženje će lako da pronađu. Kao i ljude koji će da tvrde da je to za naše dobro.

Što kaže Ljotić 'nemamo izbor'. Samo u tor. Sa ostalim ovcama.

Da turim onaj ironicni smajli?


milojep milojep 11:40 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Cak je i NATO-u daleko bitniji Cedomir sa kakvom-takvom podrskom u glasackom telu od anonimusa koji nema nikakvu podrsku u javnosti.


Jelena Milić nažalost nije anonimus. Ima je svuda! Nema emisije u kojoj nije bila! Njena uloga i nije pridobijanje javnosti već priprema terena. Ona 'sakuplja' sve gormove antinatovaca dok će u potaji raditi Čeda i slična kompanija. Psihološki je nekome ko i nije za NATO lakše zaokružiti Čedu kao manju-Nato opciju kada zna da postoji neko NATO zagriženiji ko bi osiromašeni uranijum da maže na 'leba.
Lionsgate Lionsgate 11:51 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Njena uloga i nije pridobijanje javnosti već priprema terena. Ona 'sakuplja' sve gormove antinatovaca dok će u potaji raditi Čeda i slična kompanija. Psihološki je nekome ko i nije za NATO lakše zaokružiti Čedu kao manju-Nato opciju kada zna da postoji neko NATO zagriženiji ko bi osiromašeni uranijum da maže na 'leba.


Cek, ako to rade u potaji znaci da je to tajni plan, kako onda ti znas za tu tajnu? Clan si neke anti-tajne tajne organizacije? Sta bre pitam, pa i to bi trebalo da je tajna...
milojep milojep 11:56 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Lionsgate
Njena uloga i nije pridobijanje javnosti već priprema terena. Ona 'sakuplja' sve gormove antinatovaca dok će u potaji raditi Čeda i slična kompanija. Psihološki je nekome ko i nije za NATO lakše zaokružiti Čedu kao manju-Nato opciju kada zna da postoji neko NATO zagriženiji ko bi osiromašeni uranijum da maže na 'leba.


Cek, ako to rade u potaji znaci da je to tajni plan, kako onda ti znas za tu tajnu? Clan si neke anti-tajne tajne organizacije? Sta bre pitam, pa i to bi trebalo da je tajna...


Nije to tajna već njihova metodologija ili trikovi. I kod mađioničara to je osnovni princip! Zaokupi pažnju nebitnim da bi provukao bitno!
freehand freehand 12:51 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Zasto bi neka NVO i njena osnivacica imala toliki prostor i tezinu u drzavi Srbiji ako imamo cak i partije koje se zalazu za to isto?

Ima taman onoliko prostora koliko joj mediji daju. Bez obzira na razlog.
Pre nego sto si ti dosao na blog B92 je ovde blogovala i jedna gospodjica koja je radila u nekoj zvanicnoj agenciji UN-a u BGD-u, vizit karticom u cijem zaglavlju je stajao logo te organizacije je postrojavala u stav mirno, cak i ovde na blogu.

Eto, verujem da bih sa dotičnom imao interesantne diskusije. Volim da zapitkujem a vazda sam bežao iz stroja. Samo to nikakve veze nema sa ovim o čemu govorimo.
blogovatelj blogovatelj 13:04 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

A što se tiče izdajnika, voleo bih odgovor šta je to izdajnik?


Na primer svaki onaj/ona koji nose Putinove slike po srpskim demonstracijama? Takvi nisu nista bolji od Milicke. Cak su i gori, jer prizivaju diktaturu.
I daleko bilo, ja ne mislim da NATO nisu zlikovci. Jesu. I te kakvi.
Lionsgate Lionsgate 13:09 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Samo to nikakve veze nema sa ovim o čemu govorimo.


O i te kako ima veze, govori o pilicarskom karakteru vlasti i medija u Srbiji. Zato je i bezvezna pretnja na bezveznim drustvenim mrezama zagovorniku necega vest dana u ovoj vukojebini. No mozda tebi pridev "bezvezno" ne stoji uz nesto od ovoga...
Lionsgate Lionsgate 13:11 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

I daleko bilo, ja ne mislim da NATO nisu zlikovci. Jesu. I te kakvi.

&
gospojin NVO je privatna organizacija koja nema nikakvu zvanicnu vezu sa NATO-om, vise veze sa njima ima nas kolega blogovatelj kao stanovnik Toronta.


Vidi, spominjali te, mora da ti se stucalo dok si prao zube.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:54 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand
Rekoh ja da je Predatorz odličan lakmus.


Nije.
svarog svarog 15:03 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ček jel se to brišu komentari?
anonymous anonymous 15:30 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand
U takvoj jednoj banana zemlji za problem se proglasava "mitomansko-patriotska" Srbija. Ako se ovako nastavi i postojanje srba kao naroda ce da se proglasi za mit.

Pa nije baš tako. Blog na kome pišemo napisan je i bavi se direktnim pretnjama Jeleni Milići najvulgarnijim javno izrečenim uvredama.
A izgleda da je čitava rasprava krenula malo u smeru guranja tih činjenica u stranu a bavi se njenim likom i delatnošću.



Имам утисак да се сада понашаш као Друга Србија.

Хтео би у боље друштво, али као да те не примају.
anonymous anonymous 17:31 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

blogovatelj
A što se tiče izdajnika, voleo bih odgovor šta je to izdajnik?


Na primer svaki onaj/ona koji nose Putinove slike po srpskim demonstracijama? Takvi nisu nista bolji od Milicke. Cak su i gori, jer prizivaju diktaturu.
I daleko bilo, ja ne mislim da NATO nisu zlikovci. Jesu. I te kakvi.



Ја бих пре рекао да призивају правду, поштовање међународног права и равнотежу моћи.
niccolo niccolo 17:32 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

1. Toliko zena u Srbiji svakodnevno strada i bude maltretirano od strane muskaraca, i svakoj tragediji koja se desi prethode beskrajne pretnje na koje policija i sudski sistem po pravilu ne reaguje. Te zene su stvarno nezasticene i one su hrabre kada nasilje prijave u sistemu koji ih ne stiti.
Ali ne, hajde da se bavimo

Treba podsetiti da se na Blogu B92 više puta bavilo nasiljem prema ženama. Naročito je Biljana77 pisala o tim "običnim" ženama koje trpe nasilje.

Hoću da kažem da ova primedba na mestu na kome je napisana ne stoji.
anonymous anonymous 17:34 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota



Srbija je Krivičnim zakonikom regulisala i propisala kažnjavanje učinioca za krivična dela uvrede i ugrožavanja sigurnosti.

Uvreda

Član 170
(1) Ko uvredi drugog, kazniće se novčanom kaznom od dvadeset do sto dnevnih iznosa ili novčanom kaznom od četrdeset hiljada do dvesta hiljada dinara.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno putem štampe, radija, televizije ili sličnih sredstava ili na javnom skupu, učinilac će se kazniti novčanom kaznom od osamdeset do dvestačetrdeset dnevnih iznosa ili novčanom kaznom od stopedeset hiljada do četristopedeset hiljada dinara.

(3) Ako je uvređeni uvredu uzvratio, sud može obe ili jednu stranu kazniti ili osloboditi od kazne.

(4) Neće se kazniti za delo iz st. 1. do 3. ovog člana učinilac, ako je izlaganje dato u okviru ozbiljne kritike u naučnom, književnom ili umetničkom delu, u vršenju službene dužnosti, novinarskog poziva, političke delatnosti, u odbrani nekog prava ili zaštiti opravdanih interesa, ako se iz načina izražavanja ili iz drugih okolnosti vidi da to nije učinio u nameri omalovažavanja.


Ugrožavanje sigurnosti

Član 138

(1) Ko ugrozi sigurnost nekog lica pretnjom da će napasti na život ili telo tog lica ili njemu bliskog lica, kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.

(2) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini prema više lica ili ako je delo izazvalo uznemirenost građana ili druge teške posledice, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.

(3) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini prema predsedniku Republike, narodnom poslaniku, predsedniku Vlade, članovima Vlade, sudiji Ustavnog suda, sudiji, javnom tužiocu i zameniku javnog tužioca, advokatu, policijskom službeniku i licu koje obavlja poslove od javnog značaja u oblasti informisanja u vezi sa
poslovima koje obavlja, kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

Dakle, ukoliko u nekim radnjama nekih lica, postoje elementi navedenih krivičnih dela država je dužna da primeni zakon, na zahtev oštećenog lica ili javnog tužioca.

A sad svi na svoje radne zadatke.
anonymous anonymous 18:02 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota


freehand
11:09 29.03.2016
Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota


To što ja NATo smatram najvećom terorističkom organizacijom na svetu nema uticaja na relevantnost Milićke, njenih stavova i prava da javno nastupa.


NATO u Srbiji nije van zakona, njegovo promovisanje nije zabranjeno


da li ovdašnji borci protiv izdajnika misle da je svako ko je za ulazak u NATO i to javno govori - izdajnik?


Само баба Ванга је могла да зна шта неко други мисли,па и да ли мисли о некоме да је издајник.

Правно гледано - нико није издајник ( шпијун ) док се нешто слично не утврди правоснажном судском пресудом.

А колико је мени познато у послератном периоду таквих није било.

Према томе, ако неко мисли да је неко други издајник, погрешно размишља и то мора да разреши у својој глави.
--------------------------------

Из твојих премиса, ако је НАТО највећа терористичка организација, свако ко је за улазак у НАТО, је заговорник уласка у терористичку организацију.

А свако ко је против тих који су за улазак у НАТО, је тиме, противник оних који заговарају улазак у једну терористичку организацију.

Ни мање ни више.

Ово је архитектоника твог размишљања, са којом се ја у принципу слажем.

Али као да се ти не слажеш.

Можда зато што НАТО није званично уврштен у списак терористичких организација и није ван закона, па је и твој почетни став само приватно мишљење, које у даљој експликацији постаје неконзистентно , јер се питање легалности по потреби у једном случају третира као sine qua non, a у другом не.


Пс.Издаја као кривично дело у нашем кривичном законодавсту не постоји. Шпијунажа - да.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:13 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

сопствену приватност, али она поступа управо супротно.

Њен фејсбук профил је као железничка станица, свако може да сврати, буде "пријатељ" и пошаље приватни поруку у њен инбокс. Зашто?

Неке од тих порука су ружне, а ЈМ их онда сама ставља у јавни домен да их сви прочитају. Зашто?


Pravi se važna?
anonymous anonymous 18:37 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Nebojsa Krstic
сопствену приватност, али она поступа управо супротно.

Њен фејсбук профил је као железничка станица, свако може да сврати, буде "пријатељ" и пошаље приватни поруку у њен инбокс. Зашто?

Неке од тих порука су ружне, а ЈМ их онда сама ставља у јавни домен да их сви прочитају. Зашто?


Pravi se važna?


Не него наступа политички.

Улазак у политичко поље је увек улазак у борбу за моћ, за више моћи, новца, утицаја.

А ко тако наступа, политички, излаже се јавности, преузима и повећани ризик, да му та јавност одговори, па и наруши приватност у већем степену него обичним људима који ту приватност више цене и штите од очију јавности.

Јер не може ти се дозволити више моћи, без преиспитивања из свих углова.

Из демократске перспективе.
anonymous anonymous 18:45 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

milojep
tadejus

ne sjećam se slučajeva da je neko napadan jer je patriota..
ali se sjećam slučajeva (dnevno se na blogu daju pročitati) da neko svoju glupost predstavlja kao patriotizam a tuđe neslaganje naziva izdajništvom


Samo jedno podpitanje. Složićemo se da postoji pravi (možda bolje reći iskreni) patriotizam i onaj drugi (oličen u gluposti kako i sama reče). Da li se i izdajništvo može kvalifikovati u dve kategorije? To jest da li pored nespornog onog što pomenu 'tuđeg neslaganja' (izdajništvo proglašeno glupošću samozvanih patriota), postoji i realno izdajništvo oličeno u zalaganju za rasparčavanje svoje zemlje, prizivanju NATO (bombi čak) i sl.?


Може да се говори само о моралном или неморалном понашању, све док се неко од кривичних дела , ако постоје , не докаже.

Издаја као кривично дело не постоји.

Исто тако, може да се говори само о постојању мање или више основане сумње о угрожавању сигурности ...док се то и не докаже у законској процедури.

Наравно , све гледано са правне тачке.
anonymous anonymous 18:55 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota


tadejus
10:29 29.03.2016
Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota


ne sjećam se slučajeva da je neko napadan jer je patriota..

То што се ти не сећаш, није никакав аргумент.

Напад је у овом другом случају многу суптилнији, па ти не можеш да га докучиш.

Уосталом,људи су и књиге о томе написали.

angie01 angie01 19:00 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Улазак у политичко поље је увек улазак у борбу за моћ, за више моћи, новца, утицаја





...ti si ovo obNjasnio krletu???!!!,,ha, ha, ha, ha,...'naci, suze mi posle:))))


Јер не може ти се дозволити више моћи, без преиспитивања из свих углова.


kakvo bre preispitivanje iz svih uglova, kakvu moc, a kamo li vise moci ima JM?-prete zeni, njenoj cerki,najstrasnije...kakve to veze ima sa fejsom, njenim politickim stavom,...
freehand freehand 22:51 29.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

vrabac_u_steni
freehand
Rekoh ja da je Predatorz odličan lakmus.


Nije.

E dobro, ako nije. Znači patrioti za NATO.
loader loader 01:07 30.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

bene_geserit
Mene bi bilo ozbiljno sramota
da u zemlji Srbiji danas napisem ovakav post.

Zato i ne treba da pišete takav post u zemlji Srbiji vi. Držite se drugih tema. Verovatno biste imali nešto što bi vas činilo ponosnim.

"Mitomansko-patriotska Srbija" je Srbiji načinila više štete nego ovi belosvetski nasrtljivci mnogostruko jači od nje.
Da vam ne obrazlažem. Prebrojte žrtve, samerite posledice u svakom sektoru života i probajte da u tihovanju nađete neki narod koji je toliko satrt.
Ili smo mi donosioci pravde i , stvarno, pupak sveta
blogovatelj blogovatelj 05:29 30.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ја бих пре рекао да призивају правду


U je, sve se plašim.
escherichije_colic escherichije_colic 20:49 30.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand


P.S. nego, u ovom kontekstu mene mnogo više interesuje nešto drugo: da li ovdašnji borci protiv izdajnika misle da je svako ko je za ulazak u NATO i to javno govori - izdajnik?


Ako to radi bez ikakve materijalne računice, čisto od svoje pameti i ne predstavljajući nikoga osim sebe samog- naravno da nije. U svakom drugom slučaju, to je u najmanju ruku strani plaćenik. Razumeš, oni imaju ZAKON koji nalaže da se takve osobe registruju kao STRANI PLAĆENICI, a s druge strane se brecaju kad mi njihove plaćenike tako nazivamo i vrište "fašizam".

Ne mora meni niko da objašnjava šta je Srbija a šta USA, nismo mi bez razloga okupirani protektorat, već upravo da bismo radili sve što nam se kaže, a ne gledali kako oni rade i po tome se ravnali, ali neće mi vala niko bar na ovom mestu zapušavati usta ako želim da stvari nazovem pravim imenom. Ko ima problem sa tim što Jelenu Milić nazivam stranim plaćenikom, neka slobodno prijavi kome god treba, pa nek taj neko pozove koga treba u muriji i neka mi dođu inspektori na vrata i privedu me zbog govora mržnje i podsticanja na nasilje. Da bar znam na čemu sam. Da lepo kupim dvocevku i dosta patrona sa sitnom sačmom, odselim se da živim na vrhu neke pešterske čuke a svakoga ko mi se pojavi na granici imanja sa pričom da je Srbija nekakva država da potprašim po guzici. Pa dok ne dođu navy seals da me likvidiraju.
milojep milojep 22:44 30.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand

P.S. na stranu što se o tome koliko je ljudi poginulo u bombardovanju i danas na javnom servisu govori o "između 1.500 i 2.500 žrtava".
Tri hiljade pominješ ti, pa bi interesantno bilo na koji se izvor pozivaš. jer to kad povećavaš broj žrtava možda jače zvuči ali suštinski unižava žrtve a tvoje komentare čini irelevantnim i navijačkim u svakom ozbiljnom razgovoru.


Nisam na vreme video ovaj tvoj p.s. a smatram ga bespotrebnim!
Uz malo guglanja (na žalost zvaničnog podatka nema što nije moja krivica) doćićeš najčešće do cifre od 2500 hiljade ubijenih civila i 1000 ubijenih vojnika! To je i poslednja brojka sa kojom je izašao neki državni izvor (konkretno Mirko Cvetković na 11.godišnjici bombardovanja).
A sada ću dodati malo grublje jer si mi spočitao da sam povećao broj žrtava (a po ovome gore čak sam ih smanjio) žečeći, po tebi, da dam na jačini komentara!? Ne znam za tebe ali za mene su i onih 1000 vojnika i policajaca žrtve i građani moje zemlje koje su neki belosvetski govnari pobili! Naravno nije svakog od njih ubila bomba izbačena iz aviona ali se bombardovanje može uzeti za razlog njihovih pogibija. Ne znam koji ti je bio motiv da mi spočitaš i tih '500' duša navodnog 'viška' a kako vidiš ispade manjak!
milojep milojep 22:51 30.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

escherichije_colic

Ako to radi bez ikakve materijalne računice, čisto od svoje pameti i ne predstavljajući nikoga osim sebe samog- naravno da nije.



Ovo je sada interesantno kao još jedna tema. Da li su domaći iskreni zagovornici i simpatizeri trećeg rajha bili izdajnici?
Neke stvari mogu prouzrokovati štete iako njihovi vinovnici nemaju materijalne koristi, ali to ih ipak ne lišava odgovornosti a onda i kazne!
predatortz predatortz 07:27 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Moje pitanje je sledeće: da li je Boris Tadić, na primer, izdajnik ako kaže da treba ući u NATO? I ako jeste da li je Predatorz izdajnik zbog istog stava?


Možda sam izdajnik, ali mislim da je interes Srbije da izađe iz orjentalno-rusofilske matrice i da perspektivu traži u saradnji sa državama zapadnog dela Evrope. Da je bilo sreće da Srbiju osamdesetih preuzme Srbin, demokratskih pogleda na svet, to bi bio prirodan i jedini logičan put za narod i državu. Ali, preuzela nas je anacionalna budala, sa hipotekom komunističkog aparatčika za 'čistunstvo u partiji', i mi smo totalno dezorjentisani. Dovoljno je da se pojavi jedan opak baja u Rusiji, pa da i mi počnemo da se kurčimo i jebemo nanu naninu zemljama kojim šaljemo decu na beli lebac.

Gospodo, ja sam Srbin sa desnog centra. Perspektivu svoje dece ne vidim u unijama azijske škole mišljenja.
freehand freehand 07:33 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Možda sam izdajnik, ali mislim da je interes Srbije da izađe iz orjentalno-rusofilske matrice i da perspektivu traži u saradnji sa državama zapadnog dela Evrope. Da je bilo sreće da Srbiju osamdesetih preuzme Srbin, demokratskih pogleda na svet, to bi bio prirodan i jedini logičan put za narod i državu. Ali, preuzela nas je anacionalna budala, sa hipotekom komunističkog aparatčika za 'čistunstvo u partiji', i mi smo totalno dezorjentisani. Dovoljno je da se pojavi jedan opak baja u Rusiji, pa da i mi počnemo da se kurčimo i jebemo nanu naninu zemljama kojim šaljemo decu na beli lebac.

Gospodo, ja sam Srbin sa desnog centra. Perspektivu svoje decene ne vidim u unijama azijske škole mišljenja.

Eto, A jeleni Milić majku.
predatortz predatortz 07:39 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand
Možda sam izdajnik, ali mislim da je interes Srbije da izađe iz orjentalno-rusofilske matrice i da perspektivu traži u saradnji sa državama zapadnog dela Evrope. Da je bilo sreće da Srbiju osamdesetih preuzme Srbin, demokratskih pogleda na svet, to bi bio prirodan i jedini logičan put za narod i državu. Ali, preuzela nas je anacionalna budala, sa hipotekom komunističkog aparatčika za 'čistunstvo u partiji', i mi smo totalno dezorjentisani. Dovoljno je da se pojavi jedan opak baja u Rusiji, pa da i mi počnemo da se kurčimo i jebemo nanu naninu zemljama kojim šaljemo decu na beli lebac.

Gospodo, ja sam Srbin sa desnog centra. Perspektivu svoje decene ne vidim u unijama azijske škole mišljenja.

Eto, A jeleni Milić majku.


Jelena mi nije od simpatičnijih. Ne volim taj tip osoba. Ali, uvrede i pretnje koje joj šalju su me zamislile. Pitam se da li je moguće da stvarno postoji toliko primitivan i prost svet, svet koji može da napiše one gadosti misleći da brani nešto. A kada bi ga čovek pitao da definiše to 'nešto', mislim da kreten ne bi umeo tri smislene da sastavi.
milisav68 milisav68 08:09 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

predatortz
Jelena mi nije od simpatičnijih. Ne volim taj tip osoba. Ali, uvrede i pretnje koje joj šalju su me zamislile.

Misliš, pojavilo se nešto novo?

E Danice, Danice....


predatortz predatortz 08:22 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Misliš, pojavilo se nešto novo?


Ma, ništa se novo nije pojavilo. Samo je tužno, ako mene pitaš, što je taj primitivizam opstao u ljudima. One poruke, ako nisu fingirane, govore o tome da mnogo ljudi, koji bi trebalo da su hospitalizovani na duže, slobodno šeta ulicama Srbije.
Danas im je meta Jelena. Sutra smo to, možda, ti i ja. Ovo nisu ljudi sa kojima se treba poistovećiveti, ili ih prevdati, čak i kada napadaju nekoga ko ti nije drag.
To su oni koji u ratovima kolju, siluju i pljačkaju. Oni koji uprljaju sve čega se dotaknu. Šljam i ljudski talog!
milisav68 milisav68 08:37 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

predatortz
Danas im je meta Jelena. Sutra smo to, možda, ti i ja.

Nismo sutra, već juče.

Tolika frka se digla oko verbalnih pretnji, a lopovi komotno upadaju ljudima u kuće, i nikom ništa.

Umesto da se digne galama u medijima oko toga i da se promeni zakon(i).

I onda se burek-novinari čude (i traže podršku) kada im Gašić kaže da kleče.

Ili Jelena Milić, sa 5000 "prijatelja" na fejsu.

tzvrtz

nema veze što je mala (ili nikakva) plata
zajebi priču o posledici rata
daj laku notu da se ćuti i trpi
da cjepamo lakše uši dok se dupe krpi

freehand freehand 08:47 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Tolika frka se digla oko verbalnih pretnji, a lopovi komotno upadaju ljudima u kuće, i nikom ništa.

To nisu suprotstavljene stvari. Pretnje Jeleni Milić opasna su stvar ne nekoliko različitih nivoa. A i pretnje Đinđiću (koliko god je primer ishaban i zloupotrebljavan na sve moguće načine) bile su verbalne.
Jelena Milić je javna ličnost i pristajanje i mirenje sa onim što se na ovj način dešava samo je zatvaranje očiju pred direktnom agresijom u javnom prostoru. Sa time u šta se takva agresija i žmurenje pred njom začas izvrgne imamo, na žalost, i neposredna iskustva.
milisav68 milisav68 09:08 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand

To nisu suprotstavljene stvari. Pretnje Jeleni Milić opasna su stvar ne nekoliko različitih nivoa.

Znači opasnija je pretnja od već učinjenog krivičnog dela - mašala.
milojep milojep 09:29 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

milisav68
freehand

To nisu suprotstavljene stvari. Pretnje Jeleni Milić opasna su stvar ne nekoliko različitih nivoa.

Znači opasnija je pretnja od već učinjenog krivičnog dela - mašala.

milojep milojep 09:32 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Jelena Milić je javna ličnost i pristajanje i mirenje sa onim što se na ovj način dešava samo je zatvaranje očiju pred direktnom agresijom u javnom prostoru. Sa time u šta se takva agresija i žmurenje pred njom začas izvrgne imamo, na žalost, i neposredna iskustva.


Voleo bih da znam koja je suštinska razlika između Jelene Milić i one sa farme i parova što svi mreze i 'ebu joj majku i prete sa svim i svačim? Zašto se svakolika javnost ne zauzme za nju? Ili ćemo ljudske živote vrednovati/deliti po profesijama kojim se bave?!

edit: Jelena Golubović
freehand freehand 11:37 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Znači opasnija je pretnja od već učinjenog krivičnog dela - mašala.

Ne. Mašala na ovakvom zaključivanju uz pomoć primitivnog umetanja. Milisave, sa ovim "znači" sranjem - pa dodaš šta ti se čini gzodno samo se diskvalifikuješ za dalji razgovor. Mada će Milojep rado da nastavi o Farmi, to jeste taj nivo.
milisav68 milisav68 11:52 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand

Ne. Mašala na ovakvom zaključivanju uz pomoć primitivnog umetanja. Milisave, sa ovim "znači" sranjem - pa dodaš šta ti se čini gzodno samo se diskvalifikuješ za dalji razgovor. Mada će Milojep rado da nastavi o Farmi, to jeste taj nivo.

Pa nije Miloje kriv što Jelena Milić od svih nas pravi učesnike Farme.

Posle nam nije jasno šta nas je snašlo, kao recimo što će sledeći predsednik Srbije da bude - Šešelj.


freehand freehand 11:54 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Pa nije Miloje kriv što Jelena Milić od svih nas pravi učesnike Farme.

Ne, nije Jelena Milić kriva što učesnike Farme od nas praviš ti. O izvrtanju reči, dodavanju, spinovanju je reč, Milisave. To ne doliči pristojnom sagovorniku.
predatortz predatortz 11:56 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Posle nam nije jasno šta nas je snašlo, kao recimo što će sledeći predsednik Srbije da bude - Šešelj.


Bio bi to najobrazovaniji predsednik u istoriji Srbije.
E sad, što nije u vinklu...
milisav68 milisav68 12:33 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand
O izvrtanju reči, dodavanju, spinovanju je reč,

Pa ja o njenom spinovanju pričam sve vreme.

Ona "reklamira" NATO u Srbiji (koju je taj isti NATO bombardovao), otvorila nalog na fejsu, ima preko 5000 "prijatelja", i ti očekuješ da među njima neće da bude 20 budala koji će da joj "jebu majku".

A ona uredno čeka i peca, pravi skrinšot, i tako postane "najbitnija tema" u javnosti, pa tako i ovde na blogu.

I onda se kao polarizuje rasprava, gde se "brani" njeno pravo na javnu reč i ličnu sigurnost, a deda Miroslav iz Krnjeva završi u pritvoru i ludnici jer se branio od stvarnih napasanika u sopstvenoj kući, dok su razbojnici pušteni na slobodu.

O čemu pričamo?
milisav68 milisav68 12:35 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

predatortz
Bio bi to najobrazovaniji predsednik u istoriji Srbije.
E sad, što nije u vinklu...

Pa ne može i jare i pare.
freehand freehand 12:40 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Pa ja o njenom spinovanju pričam sve vreme.

A ja pričam o tvom izvrtanju i spinovanju.
Iz koje si moje reči ili rečenice zaključio kako ja mislim ili tvrdim da je "pretnja opasnija od već učinjenog krivičnog dela"?
Mada... Realno mii ne treba takva priča.
escherichije_colic escherichije_colic 12:45 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

milojep
escherichije_colic

Ako to radi bez ikakve materijalne računice, čisto od svoje pameti i ne predstavljajući nikoga osim sebe samog- naravno da nije.



Ovo je sada interesantno kao još jedna tema. Da li su domaći iskreni zagovornici i simpatizeri trećeg rajha bili izdajnici?
Neke stvari mogu prouzrokovati štete iako njihovi vinovnici nemaju materijalne koristi, ali to ih ipak ne lišava odgovornosti a onda i kazne!


Molim te nemoj da mešamo babe&žabe. Ja Milićku nisam nazvao izdajnikom već stranim plaćenikom. Evo ja sam čak spreman da prihvatim kako su država, nacija i narod iracionalne kategorije i kako sa tog aspekta nema ništa loše u tome da lobiraš npr za otcepljenje Vojvodine ili rudnik litijuma zbog kojeg bi najmanje cela zapadna Srbija postala mesto nepodesno za život. Sve je to posao, ljubav za ljubav a sir za pare. Ja se samo zalažem za transparentnost: jeste, dobio sam pare od države ABC da propagiram cilj XYZ. Pa ti zagovaraj i obaveznu eutanaziju svih stanovnika Srbije ako hoćeš ali molim obelodani ko stoji iza toga i budi zakonski etiketiran kao "foreign agent"- iliti strani plaćenik.

Što se tiče drugog dela priče, smatram da niko ne treba da odgovara za ono što misli i izgovara sa pozicije pojedinca. Pa makar sve 4 godine okupacije metanisao pred Hitlerovom slikom. E, al ako si uzeo aktivnog učešća u sprovođenju okupacionog režima, bilo da si uzeo pušku u ruke ili se bavio obaveštajnim radom, u tom slučaju treba da se odgovara. Sve u skladu sa zakonom naravno.
milojep milojep 12:52 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

freehand
Pa ja o njenom spinovanju pričam sve vreme.

A ja pričam o tvom izvrtanju i spinovanju.
Iz koje si moje reči ili rečenice zaključio kako ja mislim ili tvrdim da je "pretnja opasnija od već učinjenog krivičnog dela"?
Mada... Realno mii ne treba takva priča.


Čovek je prokomentarisao nešto a ti se nisi udostojio ni da prokomentarišeš srž nejgovog stava iako si ga citirao! A onda si njegov potonji komentar nazvao spinovanjem iako ti je njime prebacio ovo što sam pomenuo gore.

Što se tiče farme tu mene zajebavaš sa nekim nivoom! A skrenuo sam pažnju na nepincipijelnosti u koje eto i ti upadaš jer nećeš da komentarišeš, tobož zbog nivoa, pretnje jednoj učesnici farme. Ona valjda nije niovo Jelene Milić? A meni pa opet Jelena Milić nije ni trunku iznad učesnika farme,šta više ispod je njih!
milojep milojep 12:58 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Molim te nemoj da mešamo babe&žabe. Ja Milićku nisam nazvao izdajnikom već stranim plaćenikom.


Ja sam gore negde već pitao za definiciju izdajnika? Onda bi određivanje ko jeste a ko nije išlo mnogo lakše!

Što se tiče drugog dela priče, smatram da niko ne treba da odgovara za ono što misli i izgovara sa pozicije pojedinca.


Nije baš tako. Podsticanje na mržnju, laži su nešto zbog čega se može krivično odgovarati!

edit:
izdajnik i nije pravna kategorija kao što to nije ni pacifista recimo...
escherichije_colic escherichije_colic 13:16 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

milojep


Što se tiče drugog dela priče, smatram da niko ne treba da odgovara za ono što misli i izgovara sa pozicije pojedinca.


Nije baš tako. Podsticanje na mržnju, laži su nešto zbog čega se može krivično odgovarati!



Ne razumem se toliko u materiju, nisam pravnik, ali da je do mene, ja bih svakoga pustio da privatno i u svoje ime laprda šta god hoće. Dok god nisi na poziciji od uticaja, slobodno propagiraj mržnju prema kome god želiš. Ukoliko pak odlučiš da to svoje propagiranje mržnje sistematizuješ u vidu npr neke organizacije, pripadajućeg članstva i planiranja konkretnih krivičnih dela, u tom slučaju treba da se odgovara.

Masa ljudi će u svakodnevnom razgovoru da izjavi kako "ne voli Cigane/Bosance/Crnogorce/Šiptare/whatever"- nije valjda da svakoga od njih treba prijaviti i krivično goniti?
milojep milojep 13:26 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Ne razumem se toliko u materiju, nisam pravnik, ali da je do mene, ja bih svakoga pustio da privatno i u svoje ime laprda šta god hoće.


Evo jednog plastičnog primera:
Recimo da neki ludak vikne u punom autobusu 'bomba' ispod sedišta.Krene stampedo i neko nastrada.Da li bi ga pravno ganjao?
escherichije_colic escherichije_colic 13:45 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

milojep
Ne razumem se toliko u materiju, nisam pravnik, ali da je do mene, ja bih svakoga pustio da privatno i u svoje ime laprda šta god hoće.


Evo jednog plastičnog primera:
Recimo da neki ludak vikne u punom autobusu 'bomba' ispod sedišta.Krene stampedo i neko nastrada.Da li bi ga pravno ganjao?


To što ti opisuješ kvalifikuje se, ja mislim, kao ugrožavanje javne bezbednosti. Ili?

U svakom slučaju nema veze sa onim o čemu hipotetišemo. Dakle priđe ti neko na ulici i kaže "ja mislim da treba pobiti/proterati sve ......... ". Ti odgovoriš "Ok, ja se ne slažem s tobom". I svako produži na svoju stranu. Ko je tu tačno počinio krivično delo i ko treba da odgovara? I za šta da odgovara.
escherichije_colic escherichije_colic 13:47 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

Kad smo već kod verbalnog delikta- OSLOBODILO ŠEŠELJA. Po svim tačkama optužnice.

Toliko o "govoru mržnje".
milojep milojep 13:53 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

To što ti opisuješ kvalifikuje se, ja mislim, kao ugrožavanje javne bezbednosti. Ili?


Tako je, ali je učinjeno govorom! Ovaj primer je jasan i za suđenje ne bi moralo mnogo toga da se dokazuje. Dalje imaš ti i dela kao što su nagovaranja na krivično delo. Zamisli nekoga ko recimo laže o nekome nekom trećem i onda taj treći pretrpi nešto od ovog drugog? Ima tu za dokazivanje posla...
milojep milojep 13:56 31.03.2016

Re: Mene bi bilo ozbiljno sramota

escherichije_colic
Kad smo već kod verbalnog delikta- OSLOBODILO ŠEŠELJA. Po svim tačkama optužnice.

Toliko o "govoru mržnje".


Haški tribunal je teško sranje da su mu samo za govor mržnje sudili možda bi i dobio nešto kazne. Oni su mu koje kakve zločinačke poduhvate smeštali za šta se našlo dvoje sudija u istom veću da kažu alo' bre kakve su ovo gluposti.A ona govnarka Latanci ispljuvala ovu dvojicu
svarog svarog 09:28 29.03.2016

.

Teško je - iznova - gledati isti scenario koji stiže iz sfere mitomansko-patriotske Srbije. Iz te iste sfere je poslednjih godina stigao čitav niz najogavnijih optužbi i pretnji novinarima, javnim ličnostima, pripadnicima nevladinog sektora, ... Jednom rečju, na meti je skoro sve što odudara od prototipa Srbende koji bi radije u ilovaču, nego u susret vesti da više nije 19. vek


A ti imaš neki dokaz da je neki Srbenda pisao te pretnje? Neki neimenovani izvor poznat redakciji (to se sad valjda tako zove)?
Ili ti ipak nije tema pretnja Milićki nego nešto drugo?
loader loader 01:07 30.03.2016

Re: .

A ti imaš neki dokaz da je neki Srbenda pisao te pretnje?

Apsolutno.

benevolent benevolent 11:55 29.03.2016

Mračna prošlost i kataklizmična budućnost

Kada nas "NAŠI", (BEZ)OBRAZNI preko samo njihovih DVERI vraćaju u gubitničku 1389, a drugi i druge, tobože naše i naši, dobro preplaćeni od svojih gazda, lobiraju da prihvatimo ropsku budućnost pod skutima dojučerašnjih NATO agresora, jedini izbor je da ostanemo SVOJI. Linč kao protivljenje jednoj ili drugoj opciji, nije prihvatljiv, ali nije ni glavna tema. Rizik igranja sa vatrom kojom se igraju snose svojim svesnim izborom, jer ne igraju "Mice", nego se bave politikom i to onom koja je protiv interesa gradjana i seljaka u Srbiji.
loader loader 01:13 30.03.2016

Re: Mračna prošlost i kataklizmična budućnost

jedini izbor je da ostanemo SVOJI

To bi bilo odlično pod jednim uslovom - kad bi bilo izvodljivo. Međutim, neizvodljivo je. Svet se stalno menja, kreće, sadržaji se mešaju, dolaze nove stvari ... Recimo, žene dobiju pravo da glasaju. U nekim zemljama. Bude to čudno. A onda i sve ostale zemlje to postepeno prihvate ...
Ne možete živeti bez uticaja, bez osluškivanja velike matice i prepoznavanja njenog toka, virova ...

No, vratimo se temi:
Dakle, ni pod kojim okolnostima nije dopustivo i lasno pretiti nekome zbog izrečenog stava.

pape92 pape92 12:14 29.03.2016

Kad smo ovo zaboravili?

Veliki Župan Stefan Nemanja, otac Prvovenčanog i Svetog Save, je jedno vreme uspešno ratovao protiv Vizantije. Zatim je Vizantija udarila nazad, Ugarska nas napustila i poraz je bio neminovan. U ono vreme su srpski vladari znali kada je bolje pokoriti se. Tako se Stefan Nemanja pojavio u Konstantinopolju sa užetom oko vrata, bosonog, simbolično predajući mač Vizantijskom caru. Nije bilo bitke. Ovaj ga je prošetao ulicama grada kao zarobljenika da ga ponizi i da pokaže da je pobedio još jednog pobunjenika, ali mu je potom dao da kao vazal upravlja Srbijom. Desetak godina kasnije, politička slika u Carstvu se promenila, Ugari su nam ponovo postali saveznici, a Nemanja se podigao protiv Vizantije. Njegov sin je postao prvi srpski kralj. To nije mogao da zna, ali ono što je mogao je da će Srbija biti uništena ako bude pružala otpor.

(Nema veze sa Jelenom M. ali ima sa mnogobrojnim komentarima).
anonymous anonymous 15:37 29.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

pape92
Veliki Župan Stefan Nemanja, otac Prvovenčanog i Svetog Save, je jedno vreme uspešno ratovao protiv Vizantije. Zatim je Vizantija udarila nazad, Ugarska nas napustila i poraz je bio neminovan. U ono vreme su srpski vladari znali kada je bolje pokoriti se. Tako se Stefan Nemanja pojavio u Konstantinopolju sa užetom oko vrata, bosonog, simbolično predajući mač Vizantijskom caru. Nije bilo bitke. Ovaj ga je prošetao ulicama grada kao zarobljenika da ga ponizi i da pokaže da je pobedio još jednog pobunjenika, ali mu je potom dao da kao vazal upravlja Srbijom. Desetak godina kasnije, politička slika u Carstvu se promenila, Ugari su nam ponovo postali saveznici, a Nemanja se podigao protiv Vizantije. Njegov sin je postao prvi srpski kralj. To nije mogao da zna, ali ono što je mogao je da će Srbija biti uništena ako bude pružala otpor.

(Nema veze sa Jelenom M. ali ima sa mnogobrojnim komentarima).


Значи, Недић.
pape92 pape92 18:43 29.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

Pa da.
Stefan Nemanja, rodonačelnik loze Nemanjića i Milan Nedić, rodonačelnik izraza "nedićevac". Isti k drugo pakovanje.
loader loader 01:31 30.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

Nezgodno je u Srbiji danas objašnjavati zašto uglavnom i ne treba ratovati. Sa protivnicima približne snage još i da se razume. ALi se svakako sa aspekta zdravog razuma ne može razumeti nasrtaj na stostruko jačeg - osim kao zamlaćenost mitomanijom, iracionalnošću ...

Čudno je da zagovornici "ponosa" ne uviđaju štetu, koja je danas možda već i nenadoknadiva. Svi pokazatelji govore da nestajemo kao narod. Zahvaljujući upravo logici koja je ovde ubedljivo većinska.

Od kraja osamdesetih kauboje smo odabrali kao neprijatelje. Svojim delima (reči su irelevantne). Korak po korak, hrlilo se u sukobe sa svima unaokolo. Srpski narod je vodio nekoliko ratova. Poražen. Na kraju ista "diplomatija" priziva užase 1999.

Pošto ni dan-danas nismo definisali kakva je zapravo geneza svega što je dovelo do onog završnog uništavanja zemlje 1999. - zabluda o pobedničkom ponosnom narodu će i dalje generisati teška lutanja. Stoga ne treba da čudi ovo stagniranje u svakom smislu. Biološka (ne)perspektivnost postaje sve očiglednija.

freehand freehand 08:15 30.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

loader
Nezgodno je u Srbiji danas objašnjavati zašto uglavnom i ne treba ratovati. Sa protivnicima približne snage još i da se razume. ALi se svakako sa aspekta zdravog razuma ne može razumeti nasrtaj na stostruko jačeg - osim kao zamlaćenost mitomanijom, iracionalnošću ...

Čudno je da zagovornici "ponosa" ne uviđaju štetu, koja je danas možda već i nenadoknadiva. Svi pokazatelji govore da nestajemo kao narod. Zahvaljujući upravo logici koja je ovde ubedljivo većinska.

Od kraja osamdesetih kauboje smo odabrali kao neprijatelje. Svojim delima (reči su irelevantne). Korak po korak, hrlilo se u sukobe sa svima unaokolo. Srpski narod je vodio nekoliko ratova. Poražen. Na kraju ista "diplomatija" priziva užase 1999.

Pošto ni dan-danas nismo definisali kakva je zapravo geneza svega što je dovelo do onog završnog uništavanja zemlje 1999. - zabluda o pobedničkom ponosnom narodu će i dalje generisati teška lutanja. Stoga ne treba da čudi ovo stagniranje u svakom smislu. Biološka (ne)perspektivnost postaje sve očiglednija.


Pričaš o tome kako je Srbija nasrnula na Austro-Ugarsku, Hitlera i konačno na NATO?
A u stvari trebalo je da bezuslovno prihvati okupaciju svake tih sila?
Meni ovo liči na još jedan proglas Autofekalne crkve Stokholmskog sindroma.
pape92 pape92 20:01 30.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

Između tri rata: protiv Austro-Ugarske, protiv Nemačke i protiv NATO pakta, moramo da uočimo razlike. Pre svega u globalnoj situaciji u rečenim vremenima, snazi i interesima naših saveznika, sopstvenoj snazi u odnosu na neprijatelja (koja u Prvom ratu nije bila nezanemarljiva) i da ne nabrajam. Razlike su ogromne, a zapravo je jedina sličnost ta da neko veoma velik napada nas, veoma male. Ovo naravno važi i u pogledu situacije u kojoj je bio Stefan Nemanja i ove danas, i tu treba uočiti sličnosti i razlike. Mislim da nije teško napraviti analizu. Po svemu što znamo, a jedino su manje poznate opšte istorijske okolonosti u vreme Stefana Nemanje (osnove je lako pohvatati), još je najsličnija današnjoj upravo situacija u kojoj je bio Nemanja. Izlaganje zašto bi bilo preopširno, a svaki čitalac može da sam dođe do zaključka.
freehand freehand 21:04 30.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

pape92
Između tri rata: protiv Austro-Ugarske, protiv Nemačke i protiv NATO pakta, moramo da uočimo razlike. Pre svega u globalnoj situaciji u rečenim vremenima, snazi i interesima naših saveznika, sopstvenoj snazi u odnosu na neprijatelja (koja u Prvom ratu nije bila nezanemarljiva) i da ne nabrajam. Razlike su ogromne, a zapravo je jedina sličnost ta da neko veoma velik napada nas, veoma male. Ovo naravno važi i u pogledu situacije u kojoj je bio Stefan Nemanja i ove danas, i tu treba uočiti sličnosti i razlike. Mislim da nije teško napraviti analizu. Po svemu što znamo, a jedino su manje poznate opšte istorijske okolonosti u vreme Stefana Nemanje (osnove je lako pohvatati), još je najsličnija današnjoj upravo situacija u kojoj je bio Nemanja. Izlaganje zašto bi bilo preopširno, a svaki čitalac može da sam dođe do zaključka.

Pa i nije to baš tako jednostavno. Prvo, uvek i u svakoj situaciji ti imaš prvo pitanje - šta je ispravno? Jer je dugoročno to, etičko pitanje, osnovno pitanje za državu, narod, i čoveka.
A onda imaš pitanje šta je moguće? Tu dolaze ovi odnosi snaga, saveznici, trte-mrte. I tu sa Austro-Ugarskom grešiš, jer su oni i Nemci u to vreme bili isto toliko nadmoćni kao i u drugom ratu, sem što su bili jojš nadmoćniji utoliko što su im trupe bile sveže a oni nisu biuli razvučeni na više frontova.
A onda imaš i pitanje - kamo dalje, rođače? Postaneš vazalna država 1914. posravši se na svaki i poslednji deo svog suvereniteta, što je traženo?
Isto to uradiš 1988. međunarodnim na kraju dvadesetog veka sa svim humanističkim dostignućima, Ujedinjenim nacijama, pravom i zakonima?
Da se ipak manemo Stefana Nemanje i trdvanaestog veka, Pape.
pape92 pape92 23:48 31.03.2016

Re: Kad smo ovo zaboravili?

Izvinjavam se na zakasnelom odgovoru.

Načelo moralnosti smatram presudim kada se biraju strane i saveznici. Pravila su slična kada u tom pogledu odlučujemo o sopstvenom životu i ličnim saveznicima u njemu, i kada donosimo mišljenje o tome sa kojim državama bi Srbija trebala da ulazi u savezništvo – ali ne i ista. Razlika je u tome da u drugom slučaju preuzimamo deo odgovornosti i u pogledu onoga što zovemo opštim dobrom. Slažem se da opšte dobro za jednu zajednicu podrazumeva moralno ispravne odluke te zajednice, no opet postoji bitna razlika, da u slučaju zajednice prvenstvo ima preživljavanje, što ne mora po svaku cenu biti u ličnom slučaju. Dalje je važno raščistiti da li načelo moralnosti kada je u pitanju NATO polazi od toga što se NATO smatra tolikim zlom da se u njega ne može (u kom slučaju bi se trebalo zalagati za prestanak bilo kakvih vidova saradnje sa tom organizacijom, kao i reduciranje odnosa sa zemljama koje su članice NATO-a, jer je moralnost kategorija nesklona kompromisima), ili se nemoralnim smatraju ne toliko ciljevi i metode NATO-a uopšteno, koliko činjenica da se radi o organizaciji koja je ubijala naše vojnike i građane pre 17 godina. Ovo drugo je bliže, i ljudskije, ali nije "toliko principijelno" kao prvo, a poruka iz doba Nemanjića je upućena kao izazov takvom pogledu.

Ono što je možda značajnija poruka od nagona za samoodržanjem, je da su savezništva, vazalstvo i odnosi između država suštinski privremeni, iako se često mogu meriti merama dužim od ljudskog veka. Ne mogu da se otmem utisku da je od dna srpske države (u nastajanju), Nemanjinog poniženja pred carem, do uspona, prošlo koliko da odraste naraštaj. I da je uspon direktna posledica poniženja. Tako da na pitanje kuda dalje, odgovor je: dalje u opstanak. Najzad, o kakvoj vrsti vazalstva govorimo ako govorimo o današnjici a ne o upitno boljoj po naš položaj sutrašnjici, na koje se opipljive domene, a da su nam bitniji od izbegavanja gutanja govana poraženog odnose? (Ovo je retoričko pitanje, konkretan odogovor je poznat). Česi se dogovaraju se sa Kinom sve u šesnaest. Konačno, koliko god Amerika i njen glavni adut, vojska, bila užasna nije u pitanju fašističko ili nacističko ustrojstvo tog sistema, nego eksploatatorsko. Od eksploatatorskog sistema, pak, nema bekstva na koju god stranu da se krećeš. Što se tiče pravičnosti sistema, možemo mu težiti samo unutar eksploatatorskog dakle ograničeno, a on je trenutno bez daljnjeg pravičniji na Zapadu nego drugde. I poslednji ugao: ugao kladioničara. Moja opklada je na Zapad, i pored svega.

Svako će za sebe naći odgovor, jer jednoglasnog ne bi bilo niti normalno da bude. Moji razlozi su manje-više obrazloženi ovde. Gledano iz ugla moralnosti, sažeti bi glasili da nije moralno krenuti putem propasti.

Važan dodatak: ovo razmatranje se tiče članstva u NATO paktu. Polazi od pretprostavke da je nemoguće ući u EU ukoliko se ne pridruži paktu. Ako bi to ipak bilo moguće, svakako je bolje ući u EU neulazeći u NATO.
manituu manituu 16:11 29.03.2016

Preti i gospodja Milic

pa joj se verovatno sad to vraca..
pricam samo ono sto sam licno video...pre oko mesec dana na facebook stranici studenata filoloskog fakulteta okacili prepisku jednog studenta filoloskog i doticne gospodje..naime, student je komentarisao svoj stav na njenom profilu, krajnje kulturno, da bi mu ona odgovorila da se nikad vise ne pojavi tu, da ona lako moze da sazna gde student zivi, i da se ne igra,posto njeni jaako uticajni prijatelji mogu svasta nesto da urade....
ovakav ton kojim sam ja opisao njenu reakciju, nije i onaj kojim se ona obracala studentu...bila je izuzetno prosta i vulgarna....
gospodja milic nije cvecka, daleko od toga da treba da bude branjena....
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:26 29.03.2016

Re: Preti i gospodja Milic

pa joj se verovatno sad to vraca..
pricam samo ono sto sam licno video...pre oko mesec dana na facebook stranici studenata filoloskog fakulteta okacili prepisku jednog studenta filoloskog i doticne gospodje..naime, student je komentarisao svoj stav na njenom profilu, krajnje kulturno, da bi mu ona odgovorila da se nikad vise ne pojavi tu, da ona lako moze da sazna gde student zivi, i da se ne igra,posto njeni jaako uticajni prijatelji mogu svasta nesto da urade....


A jel ti nije palo na pamet da je to bio falsifikat?
manituu manituu 16:48 29.03.2016

Re: Preti i gospodja Milic

Nebojsa Krstic
pa joj se verovatno sad to vraca..
pricam samo ono sto sam licno video...pre oko mesec dana na facebook stranici studenata filoloskog fakulteta okacili prepisku jednog studenta filoloskog i doticne gospodje..naime, student je komentarisao svoj stav na njenom profilu, krajnje kulturno, da bi mu ona odgovorila da se nikad vise ne pojavi tu, da ona lako moze da sazna gde student zivi, i da se ne igra,posto njeni jaako uticajni prijatelji mogu svasta nesto da urade....


A jel ti nije palo na pamet da je to bio falsifikat?

jeste, ali nesto mi cinjenica da je objavljen na potpuno nevaznom facebook profilu studenata filoloskog fakulteta, gde deca uglavnom razmenjuju informacije o ucionici u kojoj ce biti predavanje iz bibliotekarstva, ili kad ce biti neki ispit, a vrlo retko neke teme politicke konotacije, mi je bila dovoljno uverljiva da se ne radi o falsifikatu, vec da je decko samo paste-ovao njihov dijalog....em je na facebooku pod svojim imenom i prezimenom, em se potom javilo bar 20-ak njegovih koleginica/kolega koji su komentarisali, a videlo se da ga licno poznaju, verovatno iz grupe...tako da lik sigurno nije izmisljena licnost...pitanje je koliko bi to njemu, kao obicnom studentu na nevaznoj facebook stanici, uopste znacilo da falsifikuje jelenu milic..takodje, ton i struktura recenice njenog odgovora je, po mojoj proceni, filologa :), identicna onome kako gospodja sastavlja recenice i u svojim javnim nastupima na tv-u, gde sam par puta imao prilike da je slusam...krajnje indeferentan prema njoj, ipak mislim da ono sto sam procitao nije falsifikat, vec njene reci, jedna vrlo ruzna pretnja, i to decku od 20-ak godina
anonymous anonymous 17:28 29.03.2016

Re: Preti i gospodja Milic

Nebojsa Krstic
pa joj se verovatno sad to vraca..
pricam samo ono sto sam licno video...pre oko mesec dana na facebook stranici studenata filoloskog fakulteta okacili prepisku jednog studenta filoloskog i doticne gospodje..naime, student je komentarisao svoj stav na njenom profilu, krajnje kulturno, da bi mu ona odgovorila da se nikad vise ne pojavi tu, da ona lako moze da sazna gde student zivi, i da se ne igra,posto njeni jaako uticajni prijatelji mogu svasta nesto da urade....


A jel ti nije palo na pamet da je to bio falsifikat?


А јел ти пало напамет да је ово све сад - могући фалсификат.
milojep milojep 17:46 29.03.2016

Re: Preti i gospodja Milic

anonymous
Nebojsa Krstic
pa joj se verovatno sad to vraca..
pricam samo ono sto sam licno video...pre oko mesec dana na facebook stranici studenata filoloskog fakulteta okacili prepisku jednog studenta filoloskog i doticne gospodje..naime, student je komentarisao svoj stav na njenom profilu, krajnje kulturno, da bi mu ona odgovorila da se nikad vise ne pojavi tu, da ona lako moze da sazna gde student zivi, i da se ne igra,posto njeni jaako uticajni prijatelji mogu svasta nesto da urade....


A jel ti nije palo na pamet da je to bio falsifikat?


А јел ти пало напамет да је ово све сад - фалсификат.


A pri tome ovo sad napadanje na Milićku je 'bliže' falsifikatu uzevši u obzir potencijalne motive!

Čudno je to kako ljudi takve stvari prenebegnu. Nije u vezi sa temom ali podseti me na slučaj one devojke koju je komunalna policija fizički smirivala i privela zbog ne davanja lične karte u prevozu a zbog švercovanja. Neko je to snimio i odmah objavio na Net-u. Opet je neko prigovorio da snimci ne bi smeli da se objave bez odobrenja komunalaca. Uuu tad skoči opet kuso i repato da objasni kako to nije zabranjeno jer su komunalci javna služba! Oglasi se i naš kolega bloger-poverenik Šabić na svom blogu sa istom tvrdnjom kako su komunalci javni službenici i kako tu nema mesta zaštiti ličnosti čak i da je u javnom interesu! Ja ga tad upitah čekaj objavljivanje spram komunalaca nije sporno ali jel' iko upitao devojku da li je OK objaviti taj snimak? Nikad nije odgovorio na to pitanje.
Hoću reći da to svrstavanje zaslepi ljude dotle da elementarna logika ne radi posao!

anonymous anonymous 18:15 29.03.2016

Re: Preti i gospodja Milic


milojep
18:46 29.03.2016
Re: Preti i gospodja Milic

svrstavanje zaslepi ljude dotle da elementarna logika ne radi posao!


Живимо у свету симулакрума.
manituu manituu 18:09 29.03.2016

samo dodatak

a setio sam se i oko cega je bio spor doticne milicke sa klincem studentom- to je bilo u vezi onog incidenta na predavanju majkla devenporta na fpn-u, krajem februara, pa je decko nesto prokomentarisao na njenom profilu, naravno, suprotno njenim stavovima...ali ponavljam, vrlo korektno i pismeno, kako i prilici jednom studentu jezika i knjizevnosti....
moram da priznam da pre toga nisam mnogo obracao paznju na doticnu i stagod ona radila, ali sam ostao bez teksta citajuci njen komentar , i sa kakvom mrznjom i nadmenoscu preti jednom detetu....
escherichije_colic escherichije_colic 19:49 29.03.2016

aman

Četiri stotine komentara o nekoj dokonoj tetki koja skuplja fejsbuk stalkere kao salvete

Jebo nas ko nam sastavi listu životnih prioriteta.
niccolo niccolo 19:51 29.03.2016

Re: aman

I treba da se raduješ, ti si među najvećim kontributorima...
escherichije_colic escherichije_colic 20:01 29.03.2016

Re: aman

niccolo
I treba da se raduješ, ti si među najvećim kontributorima...


Da ... jebo me ko me natera da napišem onaj prvi post.

Odoh sad kod nje na fejsbuk profil da joj tražim tantijeme na medijski publicitet.
anonymous anonymous 20:07 29.03.2016

Re: aman

escherichije_colic
Četiri stotine komentara o nekoj dokonoj tetki koja skuplja fejsbuk stalkere kao salvete

Jebo nas ko nam sastavi listu životnih prioriteta.


Samokritika je osobina koja mi se kod tebe najviše sviđa.


tasadebeli tasadebeli 20:07 29.03.2016

Re: aman

anonymous

Живимо у свету симулакрума.



escherichije_colic

Jebo nas ko nam sastavi listu životnih prioriteta.




Још мало, па ће овој музици бити пола века колико је мени сада.

А та музика не губи на својој снази као ја што опадам.

Пуштам је свако јутро пре него што укључим било које сокоћало из којег цуре вести.







Па онда још једном да утврдим градиво.




emsiemsi emsiemsi 20:09 29.03.2016

Re: aman

escherichije_colic
Četiri stotine komentara o nekoj dokonoj tetki koja skuplja fejsbuk stalkere kao salvete

Jebo nas ko nam sastavi listu životnih prioriteta.

Она није докона тетка, него озбиљан страни плаћеник.
Ја је видим за неколико година као важног министра у некој будућој влади.
Успут --- није ваљда да мислиш да је њен послодавац неозбиљан и да тако лако баца паре ?
escherichije_colic escherichije_colic 20:10 29.03.2016

Re: aman

Koja stvarčina
niccolo niccolo 20:11 29.03.2016

Re: aman

Још мало, па ће овој музици бити пола века колико је мени сада.

Ovo zvuči kao neki od onih zadataka iz matematike. Kapiram da bi pitanje bilo koliko će Tasa imati godina kada muzika bude imala godina koliko i Tasa.
escherichije_colic escherichije_colic 20:14 29.03.2016

Re: aman

emsiemsi

Она није докона тетка, него озбиљан страни плаћеник.
Ја је видим за неколико година као важног министра у некој будућој влади.
Успут --- није ваљда да мислиш да је њен послодавац неозбиљан и да тако лако баца паре ?


Brate, veruj mi, dokona je tetka, sa sve selfijima u ogledalu belosvetskih klonjara i slikama mačaka, tuga jedna da te uvati, a te poruke hejta što dobija od vaskolikih adolescenata srBskih, uredno skrinšotuje (zapravo fotka mobilnim, pošto izgleda ne zna kako da koristi skrinšot opciju) i kači kao ordenje ... Nije, izgleda, ni CIA više što je nekad bila.
tasadebeli tasadebeli 20:23 29.03.2016

Re: aman

niccolo
Још мало, па ће овој музици бити пола века колико је мени сада.

Ovo zvuči kao neki od onih zadataka iz matematike. Kapiram da bi pitanje bilo koliko će Tasa imati godina kada muzika bude imala godina koliko i Tasa.










emsiemsi emsiemsi 20:27 29.03.2016

Re: aman

escherichije_colic
emsiemsi

Она није докона тетка, него озбиљан страни плаћеник.
Ја је видим за неколико година као важног министра у некој будућој влади.
Успут --- није ваљда да мислиш да је њен послодавац неозбиљан и да тако лако баца паре ?


Brate, veruj mi, dokona je tetka, sa sve selfijima u ogledalu belosvetskih klonjara i slikama mačaka, tuga jedna da te uvati, a te poruke hejta što dobija od vaskolikih adolescenata srBskih, uredno skrinšotuje (zapravo fotka mobilnim, pošto izgleda ne zna kako da koristi skrinšot opciju) i kači kao ordenje ... Nije, izgleda, ni CIA više što je nekad bila.

Не могу да верујем да не зна да скриншотује, па она је завршила озбиљан факултет, електротехнички. Није она као, нпр. Енџи која је завршила туризмологију (јбт. силна наука, нема зајебанције).
loader loader 01:38 30.03.2016

Re: aman

escherichije_colic
emsiemsi

Она није докона тетка, него озбиљан страни плаћеник.
Ја је видим за неколико година као важног министра у некој будућој влади.
Успут --- није ваљда да мислиш да је њен послодавац неозбиљан и да тако лако баца паре ?


Brate, veruj mi, dokona je tetka, sa sve selfijima u ogledalu belosvetskih klonjara i slikama mačaka, tuga jedna da te uvati, a te poruke hejta što dobija od vaskolikih adolescenata srBskih, uredno skrinšotuje (zapravo fotka mobilnim, pošto izgleda ne zna kako da koristi skrinšot opciju) i kači kao ordenje ... Nije, izgleda, ni CIA više što je nekad bila.

I, dakle, sve i da je to istina (ne znam da li jeste ili nije) - da li joj treba pretiti zbog toga što ne misli i govori kao ovdašnja većina?
Mislim, čisto da ne zaboravimo poentu.
vcucko vcucko 08:25 30.03.2016

Re: aman

emsiemsi
Није она као, нпр. Енџи која је заврпила туризмологију (јбт. силна наука, нема зајебанције).

A šta ti imaš protiv turizmologije?
bocvena bocvena 08:44 30.03.2016

Re: aman

i na kraju se uvek završi sa dokona tetka ili babetina. eh moji DSS-ovci, ljubitelji prava, mačaka i ostalih srba. kako vam se nameštaju na volej ove starice špijunke i izdajnice. umesto lepo da ćutu, pušu i pletu unucima najke:)

previše obrazovani za dveri i obraze i previše kulturni za sns i sps. ostaje vam blog b92. i PLAY

escherichije_colic escherichije_colic 09:32 30.03.2016

Re: aman

loader

I, dakle, sve i da je to istina (ne znam da li jeste ili nije) - da li joj treba pretiti zbog toga što ne misli i govori kao ovdašnja većina?
Mislim, čisto da ne zaboravimo poentu.


Mislim da je vreme da zaključimo priču o fejsbuk stalkovanju Jelene Milić, barem do sledeće obljetnice NATO bombardovanja. Ne verujem da će se iko u međuvremenu setiti da postoji Jelena Milić. Štobireko naš narod "zasviraj ali za pojas zadeni".
tess tess 11:14 30.03.2016

Re: aman

Ma kakav Nato, Srbija sa par dobrih advokata isposluje: Neutralnost.
Ni manje ni više.

Sad kad je: velika antiamerikanizacija među Germanima (ono uvreda je da si američki sluga), kad im Putin ličnost godine, kad pokrajine prijete da će da se odvoje, etc..kratko i jasno, Srbija je geostrateški bitna, i mislim da ste sad vi ti koji mogu malo više, kako bih dočarala a da nije trik :), da diplomatski reaguju.

Ovako: Ok, sve, i tradicionalna srpska ljubav ka vama drugari Švabe, i sve što ‚ispunjavamo’ al imamo sad uslov - radi tih i tih istorijskih okolnosti - a to je da steknemo Neutralnost kao sused Austrijanci.

Znači:
1. Njemci imaju Srbe na Balkanu (kvazi istočnoj evropskoj Krajini)
2. nisu vrata pred nosom zatvorili Putinu
3. Srbija kakotako sačuvala dostojanstvo
4. i Amerikanci sa Kosovom, migrantima, džihadom, humanim levičarenjem i svim tim zezalicama da malo olade..

Ako koji doušnik Vučkov čita, da mu došapne „probaj Lideru u regionu, blagoš meni“.
omega68 omega68 12:26 30.03.2016

Re: aman

Štobireko naš narod "zasviraj ali za pojas zadeni".

I bacite se na voćnjake, ko ih ima
emsiemsi emsiemsi 14:21 30.03.2016

Re: aman

loader
escherichije_colic
emsiemsi

Она није докона тетка, него озбиљан страни плаћеник.
Ја је видим за неколико година као важног министра у некој будућој влади.
Успут --- није ваљда да мислиш да је њен послодавац неозбиљан и да тако лако баца паре ?


Brate, veruj mi, dokona je tetka, sa sve selfijima u ogledalu belosvetskih klonjara i slikama mačaka, tuga jedna da te uvati, a te poruke hejta što dobija od vaskolikih adolescenata srBskih, uredno skrinšotuje (zapravo fotka mobilnim, pošto izgleda ne zna kako da koristi skrinšot opciju) i kači kao ordenje ... Nije, izgleda, ni CIA više što je nekad bila.

I, dakle, sve i da je to istina (ne znam da li jeste ili nije) - da li joj treba pretiti zbog toga što ne misli i govori kao ovdašnja većina?
Mislim, čisto da ne zaboravimo poentu.

То сам рекао на овом блогу бар два пута --- нико не сме никоме да прети, укључујући и претње Јелени Милић.
Јбт. скоро као оно Слобино да нико не сме да вас бије.
anja99 anja99 12:50 30.03.2016

pa jebeš mi sve..

ni naslov ovaj ne mogu očima da vidim a tek komentara ko konfeta

anonymous anonymous 15:20 30.03.2016

( Ne ) pravda za Pavla


Nenad Čanak oslobođen je optužbe za prebijanje ovog čoveka.




Nenad Čanak je onaj lik koji se redovno oglašava i pronalazi Naci-Srbe i fašiste.

Bez daljeg komentarisanja.

Toliko o pravdi i ne-pravdi.


LINK


A o tome za koga da glasate...neki drugi put.

anja99 anja99 14:41 31.03.2016

Re: ( Ne ) pravda za Pavla

Nenad Čanak oslobođen je optužbe za prebijanje ovog čoveka.


Samo da zapljunem pravosudje, ono generalno i sada konkretno.



Jer tužilaštvo nije imalo dovoljno dokaza??!!

cc

predatortz predatortz 10:45 31.03.2016

Pušćalo Šekija!

Umreće nam Kolindica od jeda!
vcucko vcucko 10:51 31.03.2016

Re: Pušćalo Šekija!

predatortz
Umreće nam Kolindica od jeda!

Očekujem masovna prosvjedna samospaljivanja domoljuba na trgovima, sve uz Thom-ovu muziku.
freehand freehand 13:48 31.03.2016

Re: Pušćalo Šekija!

predatortz
Umreće nam Kolindica od jeda!

Omekšao ti taj NATO nešto...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana