Ekologija| Hobi| Ljubav| Planeta| Sex

Fata je Fata, dvaput je dvaput a cenzus je 5%

krkar RSS / 29.03.2016. u 17:20

image.jpg


Pominjao sam već na blogu da sam iz Demokratske stranke izašao 1993. kad se u nju učlanio Šešeljev prebeg Vojin Vuletić. Tačnije, ne učlanio nego još gore: kooptiran, što će reći da je rukovodstvo Žutog preduzeća jedva dočekalo osvešćenog četnika i agitatora za Zapadnu gvanicu Svpstva vaskolikog: Kavlobag-Ogulin-Kavlovac-Vivovitica da dođe i pojača stranku, demokratsku. To desničarenje i slizavanje sa kojekakvom bandom četničkom i koljačkom kulminiralo je nepunu godinu kasnije, u februaru 1994. okretanjem patriJotskog vola na Palama.

Dakle, bio sam uveren da je moje žutstvo trajalo malo više od tri godine  - počeo sam da se muvam sa demokratama kad se pripremalo osnivanje stranke, formalno je osnovana čini mi se u februaru 1990, tako da i nisam siguran koji datum treba uzeti kao relevantan. Svejedno, moja memorija pamćenja kaže da sam ušao na početku višestranačja, kad je čak i u Srbiji bilo neizbežno ukidanje političkog monopola svesnihradnihljudiigrađanadobrovoljnoudruženihusavezkomunistakaovodećusnagu... a izašao kad je počelo kurvanje sa fašistima. Kad je demokratsko prešlo u nacionalno.

Меѓутоа, ovih dana kopam nešto po arhivi i nađem papir na kojem jasno i glasno piše da sam prvi put iz DS istupio 2. jula 1992, neposredno nakon Vidovdanskog sabora koji su žuti kurvinski i kalkulantski iskulirali. (To je ovaj uvodni dokument). Čudna stvar pamćenje, to sam bio potpuno zaboravio i očigledno potisnuo, onog drugog, konačnog, izlaska iz DS sećam se jako dobro, ali ovo je bilo potisnuto u pozadinu. Za objašnjenje zašto potrebno se vratiti na početak 1992.

U proleće 1992. pokrenut je ranije planirani rat u Bosni koji je de facto pokrenuo i njime upravljao Slobodan Milošević kao reprezent snaga velikosrpske hegemonije, a putem transmisije glupave JNA (Kadijević i Adžić već su bili prošlost, velikosrpskom vojnom silom formalno je komandovao tupavi Pera Ždera Života Panić a stvarno Sloba Sloboda). Oficirluk srpski ubrzano se prešaltavao od agresivnog komunističkog jugoslovenstva i ateizma na agresivno srbstvo i pravoslavlje ali za iskrene fašiste sve je to išlo presporo. U Demokratskoj stranci od samog početka je vladao iprvo tihi a kasnije i otvoreni sukob dveju sukobljenih koncepcija: sa jedne strane principijelne demokrate, uslovno da ih nazovem desimirtošićevcima čiji je moto bio prvo demokratija pa onda sve ostalo. Glavni protivnici bili su im rabijatni nacionalisti, kostačavoškijanci, čiji je moto bio nacija po svaku cenu (ili, jednostavnije i razumljivije, krvi i tla za Srbe a za demokratiju ćemo da vidimo, nije nužna).

Od januara do kraja juna nisam bio u Beogradu i došao sam tik pre Vidovdanskog sabora. U stranci sam zatekao potpuno rasulo i opstrukciju od strane demokratskih fašista predvođenih Vojom Koštunicom (uz slabo prikrivenu logističku podršku ljudi za koje je svak pametan bio siguran da imaju veze sa Miloševićem i Udbama Raznima, vreme je to kasnije potvrdilo). DS je bio potpuno paralisan i blokiran.

Krajem aprila u pokušaju da se zamažu oči međunarodnoj zajednici proglašena je Privremenica, kvazidržava kvazijugoslavija da bi se formalno šatro rasformirala JNA i oružje ostavilo srbofašistima u Bosni. Narod je bio sluđen, najglasniji su tražili Veliku Srbiju po cenu bilo koje količine tuđe krvi. Ali su roditelji regruta i rezervista prvi put izvršili pritisak na JNA i mutanta njenog-šatro-naslednika što je realno stvaralo poteškoće ratoljubivoj kliki.

Prvi put od 8. sednice režim se malo ozbiljnije zatresao.

U takvoj atmosferi zakazan je Vidovdanski sabor. Formalno su ga sazvali Vuk i SePeO, tada otvoreno fašističke snage, koje su tražile da se iskopa Čiča Draža i stavi na čelo srbooslobodilačke vojske koja će uspostaviti granicu KOKV i pride uspostaviti monarhiju. Uz njih su se odmah svrstali nacionalfašistički pravoslavni prolivači tuđe krvi Matija Bećković, Momo Kapor i slični a u sve se uvalio i Aca Gica kome je zinulo dupe da kraljuje.

Istovremeno, malobrojna normalna opozicija, većinom prodemokratska, takođe je želela da iskoristi priliku i ruši Miloševića na Vidovdan, u nadi da bi se mogao uspostaviti nekakav pristojan građanski režim. U ovoj grupi je bila manjina iz DS, uglavnom ono časno desimirtošićevsko krilo, tadašnji savezni premijer Milan Panić i njegova anacionalna tehnokratska ekipa (realno bez ikakve stvarne organizacije u masama) i razne slabe ali principijelne građanske snage.

Kako sam došao neposredno pred Vidovdanski sabor, bio sam zaprepašćen podelama u DS i nemogućnošću stranke da zauzme stav. Sa jedne strane su poštene čiče pokušavale ali oni nikad nisu bili operativni. Videlo se da se nadaju da će Đinđić organizovati stranku i prelomiti. No, nacionalfašističko krilo predvođeno Koštunicom rušilo je DS iznutra, kurvinski uslovljavajući da se podrška Vidovdanskom saboru praktično pretvori u podršku ratu za Srpstvo, podršku Šešelju, Mladiću i ostalim koljačima. Naravno, sve to umotano u floskule i parole. Mićun je kurvinski vagao ali više se držao Koštunice. Njega je oduvek plašila Đinđićeva mladost i energija.

Kako nisam bio u Beogradu 5 meseci a i nisam se bavio ni strančarenjem ni politikom, većinu zakulisnih igara nisam znao ali sam video da nema jasnog stava. Bio sam u manjini u grupi onih koji su smatrali da DS treba da predvodi građanski i demokratski otpor i da svojim stavom treba da promeni karakter Vidovdanskog sabora, da ga defašizuje i denacionalizuje i pretvori u borbu protiv diktature, jednoumlja i autoritarne vlasti, ne u borbu za Srbstvo putem bajoneta i pendreka.

Sabor, koji je počeo na Vidovdan, trajao je danima ali videlo se da nema stvarnog vođstva i da DS neće stati na čelo demokratskih snaga. (Ne sećam se više kako i gde - ali i Đinđić i Mićun su negde neizbežno otputovali baš na Vidovdan). Kad sam video da od onoga do čega je meni stalo nema ništa - rešio sam da izađem iz stranke. Ali nisam hteo da izađem tek tako nego da bar malo talasam.

Za 2. jul bio je zakazan izvršni odbor, popodne. Predsednik IO bio je Đinđić, jedini čovek koji je imao i viziju i operativne sposobnosti. Tada je sekretarica ili IO ili Đinđićeva lična, ne sećam se, bila Nataša Vučković sa kojom sam bio dobar te sam se dogovorio sa njom da ću poslati faks naslovljen na Đinđića a da mu ga ona da u pauzi IO. Znao sam da će biti okružen članovima IO i da će prokomentarisati ili da će još neko videti.

Ne sećam se više je li Đinđić prokomentarisao moju ostavku ali sutradan me Nataša zvala i rekla da me traži i da dođem u stranku, kasno uveče. Ne želim da tvrdim da sam bio neki intimus sa Đinđićem, znali smo se iz stranke, nekoliko puta smo sedeli na raznim sastancima, više puta smo zajedno sedeli u kafani ili po nekakvim stanovima gde smo kružočili i političarili ali nisam se smatrao njegovim prijateljem ni političkim intimusom. Nisam znao šta da očekujem.

Primio me nasmejan, šeretski i odmah stvar okrenuo na zajebanciju, kako sam mu obrlatio sekretaricu da mu uvali faks kad ne može da ga prećuti. Ali nije to smatrao nikakvim grehom. Rekao mi je, jednostavno i otvoreno, da mi je dijagnoza dobra a reakcija pogrešna.

Dobro si primetio da se raspadamo po nacionalnom pitanju i da je Vidovdanski sabor samo katalizator. Sve to vuče Voja ali nisam siguran da je to samo iz njegove glave, nema on prirodno u sebi to mesijanstvo, to ga ovi bardovi iz Akademije lože a on se prima. Počeo je da vidi sebe kao novog Slobodana Jovanovića. Nećemo uspeti da očuvamo jedinstvo stranke, oni će otići i otcepiti se i to je sigurno. Zato je sad najvažnije da mi koji hoćemo da budemo demokrate ostanemo čvrsti i da nas je što više, da ne može da preuzme stranku nego da mora da ode. Ako ode - preživećemo i opstaćemo. Ako preuzme stranku mi moramo negde drugo da počnemo od nule. Zato nam je svaki član važan. I svaka poruka koju bilo koji član šalje. I zato povuci ovo, nemoj nikom da pričaš, nemoj da bunariš, nemoj da objavljuješ. Strpi se dok ovo ne preživimo. Za većinu znamo čiji su ali ne i za sve, još se lomi. Nije trenutak.

(Ovo je citat po sećanju, u dnevniku imam samo zapisan sastanak ali ne i šta je bilo. Ali kad sam našao dokument onda je krenuo i da mi se odmotava mozak i ovo je 90% precizno).

Bio je u pravu. Nacijonalpatrijote predvođene Koštunicom nekoliko dana kasnije objavile su da izlaze (mislim 5.7. ovako napamet, nemam podatak) a još istog meseca, nekoliko dana pre kraja jula 1992. osnovale su DSS - stranku koja je danas u otvorenom izbornom savezu sa uličnom nacional-fašističkom ruljom.

Moje poverenje u Đinđića i nada da će on promeniti situaciju potrajali su dok se nije pokazao isuviše pragmatičnim za moj ukus i moje shvatanje principijelnosti pa sam konačno izašao iz DS 1993. (vidi prvi pasus).

Kad su ubili Đinđića bilo mi je žao što u nekim situacijama nisam bio fleksibilniji i tolerantniji - prema Zoranu Đinđiću, ne i onome što se uz njega šlepalo kao DS. Ali suštinski ne bih ništa menjao u svojim postupcima. Drago mi je da nisam bio član DS kad je predsednik te stranke pekao vola na Palama sa ratnim zločincima.

Baš kao što mi je drago i sada što nemam nikakve emotivne veze ni sa ovom bandom trećerazrednih vaćaroša koja se naziva Demokratskom strankom, ni sa onim govnetom koje je godinama lagalo da ga je maltene Đinđić lično postavio. Borisa Tadića Đinđić je jedva poznavao, a i to više kao Ljubinog malog, onog neuspešnog, nego kao bilo šta drugo.

Tako da ne osećam nikakvu obavezu da na bilo koji način na izborima budem uviđavan bilo prema beskrupuloznom Tadiću, bilo prema slučajnom privremenom vođi stranke, pijačnom redaru niškome, bilo prema ovim miševima koji danas tvrde da su oni demokrate, da oni predstavljaju stranku koju su poticali, podržavali, osnivali i vodili Vane Ivanović, Desimir Tošić, Borisav Pekić, Zoran Đinđić.

Na prošlim izborima glasao sam za SNS, sa namerom i sa razlogom, da doprinesem da se prekine velika laž zvana manje zlo zbog koje je, valjda, trebalo da trpimo Lice Bez Zanimanja i njegove razne Duliće. Nisam imao dileme.

Sad je već mnogo teže. Naravno da za SNS neću, taj prljavi posao obavlja se jednom. (Obaška, pući će kao dulek, nego nisam siguran imamo li se čemu radovati jer eto nama 20% čistih fašista u Skupštini!).

A za koga normalan čovek da glasa?

Za kurčiće? Nisam budala.

Za Raduleta? Nisam budala. A i ne baca mi se glas. Neće ni ući.

Za bilo koga ko je ikada bio ili je u bilo kakvom savezu sa Tadićem - isto nikad.

Iako je krajnji rok za prijavu izbornih lista 8.4, ne vidim da bi neko čudo moglo da se desi. Valjaće se teška srca opredeliti između nekog od postojećih govana.

Dakle ili Dačić, kao govno koje najviše nervira Vučića i najviše realno može krvi da mu se napije kad dođe u situaciju ili Ištvan Pastor ako mi se do izbora razni bahati Bajatovići i lopovska ekipa parapodržavalaca udbaških koji vire iz svake espeesovske guzice baš zgade toliko da nikako ne budem mogao da zaokružim to lepo društvo kojem je - gle čuda - baš lice bez zanimanja Boris Tadić dalo političku potvrdu da su bašdobri štaimfali.

Kad smo već kod toga, krenule su da kruže razne patke no među kojekakvim podmetačinama i lažima ova je koliko-toliko plauzibilna. Ako bude ovako - biće interesantno:

2016.jpg

 

 



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 13:49 30.03.2016

Ljudi, Građani i Šiptari

tasadebeli


А не, није их Србија нахушкла, него титићи


Ajde? To neki Titići Klingonci? Čuvaši? Peruanci? Secvane?

Mamu im kominternovsko/vatikansko/iluminatsku kako podmetnuše te titiće. I to baš Srbima!

И активно су учествовали у стварању државе Србије исто као и Срби што су стварали државу Хрватску?


Nego, ovo malo da mi objasniš. To je negde u Ustavu nešto bila neka kategorizacija na građane I i II reda? Poželjne i nepoželjne? Pravoverne i inoverne? Dobre Šumce i Zle Šumce?

Ajde malo kad si se već detonirao da objasniš.

Jebiga, kad malo zagrebeš po Srpstvu prve natruhe fašizma izbijaju čim se pomene untermenševsko arnautsko/arbanaško/šiptarsko pleme.

A kad pomeneš Crnogorce izbija esencija.
stopalo stopalo 14:13 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

A kad pomeneš Crnogorce izbija esencija.


Đe si sad Crnogorce prislonio u celu priču?

Počelo je sa SRB/CRO, pominju se četnici (partizani su od jutros u defanzivi), nedostaje samo Zvezda/Partizan i ode blog na 1000 komentara.

PS: Izjasni se tvoj bivši drug kao

Mi Srbi iz Crne Gore tužni smo sirak, bez nigđe nikoga.


tasadebeli tasadebeli 15:40 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

krkar

Ajde? To neki Titići Klingonci? Čuvaši? Peruanci? Secvane?

Mamu im kominternovsko/vatikansko/iluminatsku kako podmetnuše te titiće. I to baš Srbima!



Јебига, радило се на томе 50 година. Морало је да да резултата у крајњем збиру.


To je negde u Ustavu nešto bila neka kategorizacija na građane I i II reda? Poželjne i nepoželjne? Pravoverne i inoverne? Dobre Šumce i Zle Šumce?



Не , него се очекивало као 1941. да подметну врат за клање као овце?




Ajde malo kad si se već detonirao da objasniš.

Jebiga, kad malo zagrebeš po Srpstvu prve natruhe fašizma izbijaju čim se pomene untermenševsko arnautsko/arbanaško/šiptarsko pleme.

A kad pomeneš Crnogorce izbija esencija.






Ово ти је буђаво да буђавије не може бити.

Баш онако... Бљак!!!

До говњивости бљак!!!


Помири се с тим да за грађански рат (наглашавам, грађански рат) у бившој СФРЈ, а не агресију Србије на Хрватску, нису криви Срби, него Титови наследници који су Србима манипулисали исто онако као и 1941, 1945, 1948, 1966, 1974,...

А ти можеш да окривљујеш Србе колико год желиш. Ниси ни први ни последњи.

Само... Не пије то више воду, не пије.


EDIT: Ма шта год ми ко рекао, одбијам да поверујем да баш ти желиш да наставиш са том манипулацијом.

Нисам тражио од тебе ништа друго осим да барем ти не продајеш овом свету овде муда за бубреге користећи речник попут "великосрпска хегемнонија".

За мене је то чисто лингвистичко питање и ништа друго.


EDIT EDIT:

П.С. - Да ли је могуће да не можеш да изађеш из тог патерна размишљања у којем си себи олакшао живљење у овом добу, па онда уместо да себе запиташ шта ту није у реду, кренеш да пљујеш по другима?

Ово за "унтерменшовско арбанашко племе и Црногорце" што си ми упутио у жару расправе држећи се свог обрасца који олакшава савести ти је стварно говњиво до бола.

Као да су те Цицварићи васпитавали за расправу.

Још увек не могу да поверујем да дотле идеш.

Додуше, нисам ја ни први ни последњи на овом блогу са којим ти тако комуницираш.

Само не могу да се начудим...
princi princi 16:05 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

Ово за "унтерменшовско арбанашко племе и Црногорце" што си ми упутио у жару расправе држећи се свог обрасца који олакшава савести ти је стварно говњиво до бола.

Da, s ovim se potpuno slazem. Crnogorski nacionalizam nije nista manje seljacki i gejacki od srpskog. A svakako nema niceg sa gradjanskim u koji se blogodomacin tako gorljivo i svesrdno kune.
berman berman 17:31 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari


Ajde? To neki Titići Klingonci? Čuvaši? Peruanci? Secvane?

a Stane Brovet? On kao nije imao veze sa "doktrinom/straregijom osvajnja Vukovara" , a Gorankić?
narcis narcis 17:44 30.03.2016

Re: На слово, на слово

и гама зраци на раст сабласних невена.

aj što kradeš i prepisuješ, crni taso, neg što numeš tačno da prepišeš,
vikase - uticaj gama zraka na sablasne nevene, uzmisi cvikeri pa prepisuj
princi princi 20:03 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

патерна

Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.
mirelarado mirelarado 20:26 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.


Шаблон? Матрица?
tasadebeli tasadebeli 20:36 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

narcis

aj što kradeš i prepisuješ, crni taso, neg što numeš tačno da prepišeš,
vikase - uticaj gama zraka na sablasne nevene, uzmisi cvikeri pa prepisuj



Кинеске наочаре са пијаце, оца ли им кинеског!

Него, земљаче, шта беше то са гама зрацима и сабласним невенима?

Озбиљно питам, потпуно сам заборавио на то, остао ми само тај израз у глави.

(Хтео сам првобитно да напишем "утицај гама зрака на раст прасади", али ме нешто одвукло на сабласне невене. Што ти је креативност у језику...)


princi


Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.






То је због утицаја најновијег језичког патерна у нас.

Добро, добро, де!

Образац!






emsiemsi emsiemsi 20:42 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

princi
патерна

Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.

Не можете само ви да се пресеравате, морамо и ми.
princi princi 20:43 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

Kad god cujem to "obrasci, matrice" nesto me strecne s leve strane. Samo pomislim: "Oooo, ne, opet kulturni obrasci/matrice". Matrica je zapravo vrlo uredjen i dobro definisan red brojeva, ne znam koliko je srecan prevod patterna (koji je vise kao neka mustra, shema, ne mora biti uopste uredjen). Obrazac, da, on podrazumeva pravilo, ali ne nuzno i nekakvu regularnost.
emsiemsi emsiemsi 20:49 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

princi
Kad god cujem to "obrasci, matrice" nesto me strecne s leve strane. Samo pomislim: "Oooo, ne, opet kulturni obrasci/matrice". Matrica je zapravo vrlo uredjen i dobro definisan red brojeva, ne znam koliko je srecan prevod patterna (koji je vise kao neka mustra, shema, ne mora biti uopste uredjen). Obrazac, da, on podrazumeva pravilo, ali ne nuzno i nekakvu regularnost.

Јел ваља ово --- уређен скуп ентитета дефинисан својим атрибутима и међуповезан прецизно дефинисаним релацијама ?

princi princi 20:59 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

emsiemsi
princi
Kad god cujem to "obrasci, matrice" nesto me strecne s leve strane. Samo pomislim: "Oooo, ne, opet kulturni obrasci/matrice". Matrica je zapravo vrlo uredjen i dobro definisan red brojeva, ne znam koliko je srecan prevod patterna (koji je vise kao neka mustra, shema, ne mora biti uopste uredjen). Obrazac, da, on podrazumeva pravilo, ali ne nuzno i nekakvu regularnost.

Јел ваља ово --- уређен скуп ентитета дефинисан својим атрибутима и међуповезан прецизно дефинисаним релацијама ?


Kratko, svedeno i sazeto. Vidi se ko je pravi master!
tasadebeli tasadebeli 21:04 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

mirelarado
Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.


Шаблон? Матрица?











emsiemsi emsiemsi 21:09 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

tasadebeli
mirelarado
Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.


Шаблон? Матрица?




Лајк !
Људи моји, да ли је могуће --- Таса написао коментар без иједне речи - са само једним смајлијем (јбт. срушиће се свет).
narcis narcis 21:53 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

Него, земљаче, шта беше то са гама зрацима и сабласним невенима?

to je u kameno doba televizije nam bila neka drama , tako se zvala valjda.
e sag ja sam tag bio puberttlija u najvi i samo mi to ime ostalo u memoriji panćenja i glavna glumica, beše neda - nešto, poznata i hvaljena tad al nepožive dugo. to je sve tamo negde na početku-sedamdesetih ili kraju šezdesetih.
tasadebeli tasadebeli 22:34 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

narcis

to je u kameno doba televizije nam bila neka drama , tako se zvala valjda.



Хвала!

Ћути, ти си још и добар.

Код мене:

samo mi to ime ostalo u memoriji panćenja
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:13 30.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

mirelarado
Taso, daj preformulisi, keve ti, bode oci. Ajde mi, kenjatori i dileje, ali ti si, bre, master Serbian languagea, moras naci neki srecniji izraz od tog patterna.


Шаблон? Матрица?


Obrazac.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:08 31.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

Утицај гама зрака ...

је драма Пола Зиндела из 1970.
narcis narcis 08:41 31.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

marco_de.manccini
Утицај гама зрака ...

је драма Пола Зиндела из 1970.

fala marko, rešio si mi višegodišnju dileju tkad se taj ugođaj odigrao, verujem pre '74.

štono bi značilo da nam je komunistička tvdrama bila nevjerojatno u toku događaja zbivanja najnovijih dramskih ugođaja u svetu a i šire.
maltretirali ne komunisti teranjem da pratimo najnovije tokove u kulturi pisanja drama
krkar krkar 09:51 31.03.2016

Polupismen & полуписмен

релацијама


Jebale te relacije, žicaru polupismeni.

Relacija je ODNOS. однос.

Jebali vas benefiti vaših polupismenih relacija!

међуповезан




Kakav kreten!!!
emsiemsi emsiemsi 17:20 31.03.2016

Re: Polupismen & полуписмен

krkar
релацијама


Jebale te relacije, žicaru polupismeni.

Relacija je ODNOS. однос.

Jebali vas benefiti vaših polupismenih relacija!

међуповезан




Kakav kreten!!!

Ти, не да си глупав, него си тупав !
Да ли си ти чуо за израз interconnected ?!
Ма, мој љуљи си ти чуо ! Немаш ти појма.
Шта тупсони као ти знају о релацијама, ентитетима, атрибутима и пропертијима поменутих ентитета или, пак, међувезама ?
tasadebeli tasadebeli 23:51 31.03.2016

Re: Ljudi, Građani i Šiptari

narcis


maltretirali ne komunisti teranjem da pratimo najnovije tokove u kulturi pisanja drama









Хвала, Марко!
krkar krkar 06:50 01.04.2016

Re: Polupismen & полуписмен

Да ли си ти чуо за израз interconnected ?!


Što si ti, žicarski inteligentno, preveo sa međupovezan. Ma bravo, genije.

Te "međupovezanosti" nema ni u jednom rečniku srpskog jezika ni u stručnim dvojezičnim rečnicima (evo sam 4 proverio, sa/na 3 jezika). Ali ne daj se smesti. Važno je ne propustiti terapiju i socijalizaciju.
emsiemsi emsiemsi 17:42 01.04.2016

Re: Polupismen & полуписмен

krkar
Да ли си ти чуо за израз interconnected ?!


Što si ti, žicarski inteligentno, preveo sa međupovezan. Ma bravo, genije.

Te "međupovezanosti" nema ni u jednom rečniku srpskog jezika ni u stručnim dvojezičnim rečnicima (evo sam 4 proverio, sa/na 3 jezika). Ali ne daj se smesti. Važno je ne propustiti terapiju i socijalizaciju.

Тупав си ко теле --- ево ти овај РЕЧНИК http://www.zmajdoo.com/53989e02-717e-47cf-a58b-473a8fc64461/RECNIK-NOVIJIH-ANGLICIZAMA-Do-yu-speak-anglosrpski.aspx
Кликни на ово па отиђи да купиш - цена ситница.
amika amika 23:58 29.03.2016

Демос и национ

demokratsko prešlo u nacionalno.

То су два пола где ћемо се још дуго клацкати.

А оно - Uz njih su se odmah svrstali nacionalfašistički pravoslavni prolivači tuđe krvi Matija Bećković, Momo Kapor i slični - баш си га претерао. Књижевници су изникли из националног и оно је увек део њиховог развоја, не ваља ако остану само на томе.

Зашто толико искључивости, погрда и тешких речи у тексту, то не треба некоме ко је демократа по убеђењу.

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:03 30.03.2016

Re: Демос и национ

U Srbiji nije izvršena denacifikacija, ni de jure ni de facto.

Sve ovo danas je logična posledica tog prvobitnog greha.

U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.
Dakle, prvo je kažnjena ideologija, sistem, politički projekat te ideologije i tog sistema, kao i njegove institucije, pre svih vojska i policija.
I tek kada je to učinjeno, prešlo se na utvrdjivanje INDIVIDUALNE krivice za počinjene ratne zločine.

U slučaju Srbije to nije učinjeno, dakle nije osudjena ideologija, politički projekat Slobodana Miloševića i njegovih mnogobrojnih podržavalaca, medju kojima su Matija Bećković i Momo Kapor. Nisu zabranjene stranke SPS, JUL i SRS. Nisu lustrirani ni članovi rukovodstava ovih stranaka.

A utvrdjivanje individualne krivice za počinjene ratne zločine? Ma hajte...
tasadebeli tasadebeli 07:32 30.03.2016

Re: Демос и национ

Filip Mladenović


U Srbiji nije izvršena denacifikacija, ni de jure ni de facto.

Sve ovo danas je logična posledica tog prvobitnog greha.

U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.
Dakle, prvo je kažnjena ideologija, sistem, politički projekat te ideologije i tog sistema, kao i njegove institucije, pre svih vojska i policija.
I tek kada je to učinjeno, prešlo se na utvrdjivanje INDIVIDUALNE krivice za počinjene ratne zločine.




Филипе, ко год да ти је то рекао, слагао те је.

Зато немој да шириш лажи даље понављајући мантру, него се прво обавести мало.

ЛИНК ЛИНК ЛИНК


И то је само што се Београда тиче. Тога је сигурно било још. Ископало би се тога сигурно много, много више, само када би неко хтео да копа.

Зато ти је ово поређење Немачке и Србије крајње, крајње неумесно заједно са том мантром јавног дискурса о денацификацији.

Можда и није суђено у Србији, али је Србија у последњих 15 година врло активно учествовала у привођењу на суђење, зар не?


ЛИНК ЛИНК ЛИНК

(Ово је стање од пре 4 године.)
krkar krkar 07:41 30.03.2016

Re: Демос и национ

Зато ти је ово поређење Немачке и Србије крајње, крајње неумесно заједно са том мантром јавног дискурса о денацификацији.


Jok, za ovo je Filip sasvim u pravu. Ili je bar dobro čuo/zapisao na kursu. Sve i ako ne razume suštinu. A i kurs je bio jedan od boljih, ne ovo današnje odrađivanje.

Srbiji je zaista potrebna denacifikacija. Ili ekvivalent denacifikacije za koji nemam adekvatan naziv. Možda deglorifikacija. Nemam kad sad na sam početak radnog dana da tražim linkove ali svakako je poučno pogledati istraživanje o stavovima današnje omladine (14-20) prema ratu/ratovima. Preko 90% njih nema pojma da je bilo išta drugo osim bombardovanja.

Onih preostalih 10% verovatno je čulo i da su neke ustaše i mudžahedini bez razloga, povoda i iz čista mira pobili i proterali nekoliko desetina miliona Srba, sve u jednom danu, naravno.


Можда и није суђено у Србији, али је Србија у последњих 15 година врло активно учествовала у привођењу на суђење, зар не?


Jeste, Srbi-na-vlasti su vrlo aktivno prodavali Tražene Srbe kako bi time nešto izvaćarili od Mrske Evrope i Mrskog Zapada. Ne i da bi nešto naučili i postigli bilo kakvu katarzu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 30.03.2016

Re: Демос и национ

krkar


Srbiji je zaista potrebna denacifikacija. Ili ekvivalent denacifikacije za koji nemam adekvatan naziv. Možda deglorifikacija. Nemam kad sad na sam početak radnog dana da tražim linkove ali svakako je poučno pogledati istraživanje o stavovima današnje omladine (14-20) prema ratu/ratovima. Preko 90% njih nema pojma da je bilo išta drugo osim bombardovanja.


Jeste, Srbi-na-vlasti su vrlo aktivno prodavali Tražene Srbe kako bi time nešto izvaćarili od Mrske Evrope i Mrskog Zapada. Ne i da bi nešto naučili i postigli bilo kakvu katarzu.


рационализација, слобода медија, слобода Универзитета, да се учи о томе постидеолошки. а катарза је лична, лично својство, то пролазе само изузетно ретки људи. на националном нивоу би морао да правиш испирање мозга, а не катарзу, да би избио те неке црне архетипе из друштва.
niccolo niccolo 09:04 30.03.2016

Re: Демос и национ

слобода Универзитета

Sad se podseti - Brajović voli da pominje onor nekog Finca (Finkinju?) koji je kazao da im je reforma školstva uspela kad su svi stari nastavnici otišli u penziju. Nekako mi se čini da će to isto važiti i za naš Univerzitet.
krkar krkar 09:15 30.03.2016

Reforme, reforme

niccolo

Sad se podseti - Brajović voli da pominje onor nekog Finca (Finkinju?) koji je kazao da im je reforma školstva uspela kad su svi stari nastavnici otišli u penziju. Nekako mi se čini da će to isto važiti i za naš Univerzitet.


Kad odu kadrovi koji celog života rade kako su nekad davno naučili u školi - to je samo po sebi reforma. Ne treba ti ni da je proglašavaš ni da menjaš plan i program. Dovoljno je kurtalisati se bede.

To je u Jugoslaviji i svim njenim naslednicama shvatao samo neprežaljeni rahmetli Stipe Šuvar koji je jedini razumeo da treba prekinuti sistem nekontrolisanog papagajskog prenošenja znanja sa pijedestala na koji ih je neko nekad postavio i papagajski ih otad ponavlja.

Jedini vizionar Jugoslavije. Ajde, ako uspe ovaj siroti Boris Jokić biće drugi u 70 godina. I to je nešto!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:59 30.03.2016

Re: Reforme, reforme

krkar

Jedini vizionar Jugoslavije. Ajde, ako uspe ovaj siroti Boris Jokić biće drugi u 70 godina. I to je nešto!

to je fina ekipa, ja sam radio sa njegovim shefom, ministrom Pedjom Shustarom, i u solidnim smo odnosima, samo sto, da bi proveli sve to, moraju da trpe, kako kazes ti, udbashko-kurijinsko konzervativno zameseteljstvo. oni sami momci su fina ekipa, ovako kao Niccolo i Oksi.
blogovatelj blogovatelj 13:01 30.03.2016

Re: Демос и национ

U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.


Jeste. Tako su dobro lustrirani da je SS porucnik Kurt Valdhajm postao generalni sekretar UN.

PS. Bio Austrijanac? Pa sta?
krkar krkar 13:08 30.03.2016

Re: Демос и национ

blogovatelj
U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.


Jeste. Tako su dobro lustrirani da je SS porucnik Kurt Valdhajm postao generalni sekretar UN.



U jebemti koliko si ti glup!!!


vcucko vcucko 13:40 30.03.2016

Re: Демос и национ

blogovatelj
U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.


Jeste. Tako su dobro lustrirani da je SS porucnik Kurt Valdhajm postao generalni sekretar UN.

PS. Bio Austrijanac? Pa sta?

Ima toga koliko voliš. I zanimljivih slika (poznat ovaj čova za volanom? - pljunuti unuk, danas veliko mudo u EU imena Donald Tusk).
krkar krkar 13:41 30.03.2016

Re: Демос и национ

PS. Bio Austrijanac? Pa sta?


Nije P.S. nego EDIT. Naknadna izmena. Muvanje. Krađa. Neetička radnja.

A i dalje ostaješ glup.

Lepo ja ovde od početka objašnjavam da si ti spoznajno ograničen i da je sevap da te pustimo da seruckaš pomalo i trpimo. To se zove inkluzija.

Al' ne moraš baš svaki put da ulitaš tepih!

Ajde, sriči slovo po slovo, možda nešto naučiš. Pun internet vaskoliki alata za kretene. Samo polako, ne mari ako otvaraš usta dok čitaš.
blogovatelj blogovatelj 13:48 30.03.2016

Re: Демос и национ

Nije P.S. nego EDIT. Naknadna izmena. Muvanje. Krađa. Neetička radnja.


Pogledaj vreme izmene i vreme pisanja tvog komentara.

Sa Vikipedije.

A postscript (P.S.) is an afterthought, thought of occurring after the letter has been written and signed. The term comes from the Latin post scriptum, an expression meaning "written after"


Izdajes se za nekog kurcevog novinara, a ovo nisi znao?
krkar krkar 14:03 30.03.2016

Re: Демос и национ

Sa Vikipedije.


Uči, uči. Sve i ako otvaraš usta dok sričeš.
blogovatelj blogovatelj 15:03 30.03.2016

Re: Демос и национ

Uči, uči. Sve i ako otvaraš usta dok sričeš.




Kralj si spina. Naucim te besplatno sta PS znaci, a onda ti meni kazes da ja to naucim.
st.jepan st.jepan 15:24 30.03.2016

.

.
anonymous anonymous 15:32 30.03.2016

Re: Демос и национ

Ukidamo svaku propagandu.
krkar krkar 15:34 30.03.2016

Re: Демос и национ

A u zemljama ostalih učesnika rata ???


Silovanja od strane savezničkih vojnika



Obuzdajte malo ovu ruskofašističku propagandu da ne bih morao da uredujem. Eno vam Filipov blog pa tamo trolujte.

Zna se u kojoj je vojsci silovanje smatrano pravom pobednika.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 30.03.2016

Re: Демос и национ

blogovatelj
U jebemti koliko si ti glup!!!


Pusi kurac, majmune.


Momci, dopada mi se ovaj akademski nivo komunikacije .
narcis narcis 18:00 30.03.2016

Re: Демос и национ

U posleratnoj Nemačkoj NAJPRE je zabranjen rad Hitlerove Nacionalsocijalističke partije. Njeni članovi su potom listrirani gubitkom građanskih prava.

ovo nije tačno. čitao sam , ima tome 35-40godina, da nisu zabranili, saveznici, nacionals,paretiju zato što to nije demokratski pa je ona čak i učestvovala na prvim izborima u švabiji i uzela zanemarljiv broj glasova.
a nisu ni sprovodili lustraciju već su samo apsili osumnjičene za ratne zločine i time obezglavili partiju.
dalje ameri su imali nameru da procesuiraju i sve niže činove i birokratiju u nemačkoj ali ostali saveznici, načelu sa rusima nisu bili zainteresovani, tako da su ameri hteli sami da to sprovedu . verojatno bi to i uradili da nije počeo hladni rat.
ovo ne kažem ja, nego u pričali ljudi koji su učestvovali u svemu tome i istoričari.
ide već godinama serijal o drugom svetskom ratu na history.
tu su otkriveni i ratni zločini koje su počinili saveznici, koji usput su veći od blajburga, o zločinima koje su počinili francuzi nad svojim saradnicima okupatora, koji su čak pravno gledano mnogo gori od suđenja draži, nediću i ostalim govnima, čak su komunisti kod nas više ispoštovali zakon, bar formalno, nego francuski adhok sudovi i holandski, belgiski i ostali.
sve ovo ima u tim istorijskim emisijama koje redovno idu na history, dicovery i inim televizijama, samo treba neko i da gleda.
kao rcimo i podatak da je i u norveškoj i na kipru i francuskoj, a bome i na celoj teritoriji vladalo pravilo 100 taoca za jednog nemcova, al nije nam u prirodi da poverujemo da su i za nas važila ista pravila ko za ostale. nemože to da bude istina. mi moramo da budemo izuzetak.
blogovatelj blogovatelj 23:00 30.03.2016

Re: Демос и национ

Momci, dopada mi se ovaj akademski nivo komunikacije


Šta je tražio, to je i dobio, a dobiće i ubuduće ako se bude ponašao kao nesvet.
Dobro je da si iskopirao, da bi se znalo šta sam mu tačno rekao i kojim povodom. Vidim da je kao sisica izbrisao moj komentar, a svoj ostavio.
Ne bi me čudilo da sada i ovo obriše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 30.03.2016

Re: Демос и национ

blogovatelj
Momci, dopada mi se ovaj akademski nivo komunikacije


Šta je tražio, to je i dobio, a dobiće i ubuduće ako se bude ponašao kao nesvet.
Dobro je da si iskopirao, da bi se znalo šta sam mu tačno rekao i kojim povodom. Vidim da je kao sisica izbrisao moj komentar, a svoj ostavio.
Ne bi me čudilo da sada i ovo obriše.


Ma, uključio bih se i ja u 3.14čkaranje, nego danas, ko za inat, ceo dan moram nešto da radim. Ko da nije...sreda...bože me oprosti.

Nema veze, neka briše krki, i nisu komentari sa nekim važnim sadržajem.
krkar krkar 09:46 31.03.2016

Re: Демос и национ

Vidim da je kao sisica izbrisao moj komentar, a svoj ostavio.


Jebem ti mater lažljivu.

Nikad nikom nisam obrisao komentar a da to nisam objavio. A samo ti i žuti ker ste me ikad za to optužili.

Ajd sad kod njega pa se njuši s njim, debilu.
freehand freehand 12:54 31.03.2016

Re: Демос и национ

krkar
Vidim da je kao sisica izbrisao moj komentar, a svoj ostavio.


Jebem ti mater lažljivu.


Nikad nikom nisam obrisao komentar a da to nisam objavio. A samo ti i žuti ker ste me ikad za to optužili.

Ajd sad kod njega pa se njuši s njim, debilu.

Bahati vulgarni primitivac.
Ne znam čime je ovoliko normalnih ljudi hipnotisano da se sa ovoliko uvažavanja i čak nekog strahopoštovanja prema tebi odnosi, ali kako ti popušta i to malo samokontrole izgleda mi da će vrlo brzo doći vreme kad ti dijagnoza više neće biti dovoljno opravdanje i kad će te neko naterati da poližeš sve što si izasebe izasrao.

krkar krkar 13:00 31.03.2016

Re: Демос и национ

freehand




Tako mi i treba kad hoću da budem fin i uviđavan prema Žutom Psetancetu pa ga pripustim među svet posle 24 sata.
49 41 49 41 01:02 30.03.2016

Fata i Mujo

Potukli se Fata i Mujo na ulici.

Prolaznici - ocevidci; "stranacki" se prestrojili.

Muski vicu, udri kurvu - zazluzila je.

Zene vicu, nedaj se Fato bona; svi su oni isti - sve bi na snagu.
Cuvaj Fato pichku.

Fata, slusajuci "saborke"; uhvati se za medjunozje.

Mujo je pravo pesnicom u "pichku" .
Fati se razletese zubi ulicom.

Nasta tajac ulicom.

krkar krkar 02:46 30.03.2016

Re: Fata i Mujo


49 41



Ja jesam za inkluziju ali što je mnogo - mnogo je.
docsumann docsumann 08:19 30.03.2016

Re: Fata i Mujo

Ja jesam za inkluziju ali što je mnogo - mnogo je.


i inkluzija i infuzija i infisija
dexter92 dexter92 02:54 30.03.2016

Poenta analize

Nikako ne glasati za DS jer su jedared pekuci vola dokazali da su u biti fasisti vec za SPS koji se u to vreme bavio heklanjem?
krkar krkar 03:09 30.03.2016

Re: Poenta analize

dexter92
Nikako ne glasati za DS jer su jedared pekuci vola dokazali da su u biti fasisti vec za SPS koji se u to vreme bavio heklanjem?


Poenta analize je da neću da glasam za takozvani DS koji sa onim DS-om koji sam svojevremeno pravio i u koji sam verovao nema ama baš nikakvih dodirnih tačaka. Samo se lažno predstavlja.

Sa ovom naknadnom pameću (a više sam puta ponovio d aje naknadna pamet jedna sasvim beskorisna i sumnjiva rabota) uvek bih radije bio uz nekoga ko je u ime nekakve ideje jednom okretao vola sa fašistima - makar se ja sa tim činom ne slagao - nego sa onima koji su to radili više puta iz čistog oportunizma.

Dakle, da sumiramo:

Ovim i ovakvim žutima - moj glas ne može.

Bilo kome ko je u ikakvoj koaliciji sa Tadićem - moj glas ne može.

Bilo kome ko je u ikakvoj koaliciji sa Čedom - moj glas ne može.

Bilo kome ko je u ikakvoj koaliciji sa niški vinar iz Vračar - moj glas ne može.

To principijelno.

A praktično ne može ni Raduletu jer tvrdi da zna šta a ja tvrdim da ne zna kako i da je priliku koju je imao - usrao. A osim toga nema smisla za humor a moj glas nikada nije išao ikome ko TOLIKO nema smisla za humor.

Što se ostalih tiče - tretiram ih kao političku pijacu. Najviše krompira za moje pare. Čista korist. A trenutno mi se čini da je najveća korist da izađe jak SPS jer su oni iskusno političko preduzeće i njih ni SNS ni Udba ni Čepurini razni ne mogu tako lako da rasture iznutra ni jeftino kupe.

A pošto je vrlo izgledan ishod da SNS neće sam imati većinu, onda razmišljam o tome ko će Vučića više i kvarnije jebati prvo u pregovorima a kasnije i kao član koalicije. Jaki Dačić ili nekoliko slabih Pajtića i Tadića.

I u toj varijanti mi se baš sviđa varijanta da Dačić bude Ron Jeremy. Taman ni jedan ni drugi ne biraju. Fata je Fata ali dvaput u Acinu guzu je dvaput!
Atomski mrav Atomski mrav 08:18 30.03.2016

Re: Poenta analize

SPS i jeste bio u dosadašnjoj Vladi jer Vučić nije hteo da budu u opoziciji. Vučić i Dačić me podsećaju na bračni par koji se non-stop svađa ali neće da se razvedu jer im to nije od koristi a i svakakav prljav veš bi došao na videlo u brakorazvodnoj parnici. Zbog toga mislim da će SNS i SPS biti partneri i u sledećoj Vladi s tim da će naravno Dačiću da porastu apetiti ako SNS ne bude imao više od pola mandata u Skupštini.

Eto na šta su se sveli izbori u Srbiji - glasaš za neke gadove da bi uterao nekim drugim gadovima...
tadejus tadejus 08:31 30.03.2016

Re: Poenta analize

krkar

Najviše krompira za moje pare. Čista korist. A trenutno mi se čini da je najveća korist da izađe jak SPS jer su oni iskusno političko preduzeće i njih ni SNS ni Udba ni Čepurini razni ne mogu tako lako da rasture iznutra ni jeftino kupe. A pošto je vrlo izgledan ishod da SNS neće sam imati većinu, onda razmišljam o tome ko će Vučića više i kvarnije jebati prvo u pregovorima a kasnije i kao član koalicije.


au brate pa kakva ti je ovo nakaradna logika..
kao prvo eliminišem 3/4 sa liste, e jer mi se gade.. a onda sam kao pragmatičan..
pa ajde i to da se svari (mada ja takvu dozu neracionalnoti nikako ne varim, il si racionalan il nisi, nema napola sam racionalan).. al ajde..
e sad kad si došao do racionalnog dijela, i kao samo prebrojavaš krompire, e tu onda tumačiš da je idealno da se trenutne sns dileje kontrolišu tako što će im kočničari biti najprimitivnije lopine od svih lopina na političkoj sceni (a konkurencija je zajebana)..
i kad kažem primitivna lopina tu mislim na onaj sistem krađe koljem vola radi kilo mesa..
sad ajde, moga bi neko reći pa koja je razlika između koljem vola za kilo mesa i koljem krdo e radi da bi se obogatio pa se preselio na Bahame (il bješe Kajmanska ostrva)..
pa ono jeste..
tricky question..
kako bilo kombinacija ti je boli glava..

a ja ću da podržim ili DS ili BokiTakija.. e zato što je lep.. eto vam ga na..
šalim se..
jedino što važem jeste ko ima šansu da s njim pristojan svijet hoće da radi..
od ponuđenih tipujem da je to ipak BokiTaki.. pa sad kakav je on lično tu je potpuno nebitna stvar.. jel oće ljudi s njim il neće to je jedino što se broji..
istina ja nisam više sigurna da bi ti ljudi htjeli i sa njim u nekoj kombinaciji.. ali poneko bi se ipak morao naći..
a to je trenutno ipak najvažnija stavka..
manje više je jasno šta nam je činiti.. ali ne možeš baš da upustiš vola da to radi.. mora ipak bar da je čovjek u pitanju..
antioksidant antioksidant 08:35 30.03.2016

Re: Poenta analize

. e zato što je lep.. eto vam ga na..
šalim se..

cim si rekla da je lep znao sam da se salis
(mada u ovoj konkurenciji i nije tesko da se istakne)
freehand freehand 08:42 30.03.2016

Re: Poenta analize

najprimitivnije lopine od svih lopina na političkoj sceni (a konkurencija je zajebana)..

Najprimitivnije lopine a našoj sceni su Veljini kadrovi u svakom obliku, od lokala do republike, gde god su se ulojili. Najžešće, organizovane lopine su Dinkićevi eksperti iz stranke stvorene kao profitne organizacije.
angie01 angie01 08:47 30.03.2016

Re: Poenta analize

cim si rekla da je lep znao sam da se salis
(mada u ovoj konkurenciji i nije tesko da se istakne)


ovo je tako tipicno zenski komentar:).
niccolo niccolo 08:52 30.03.2016

Re: Poenta analize

ali ne možeš baš da upustiš vola da to radi.. mora ipak bar da je čovjek u pitanju..

Ako je već Jupiter sprečen?
tadejus tadejus 08:56 30.03.2016

Re: Poenta analize

freehand
Najprimitivnije lopine a našoj sceni su Veljini kadrovi u svakom obliku, od lokala do republike, gde god su se ulojili. Najžešće, organizovane lopine su Dinkićevi eksperti iz stranke stvorene kao profitne organizacije.


veljoseljići se ipak nikad nisu mogli tako ozbiljno primaći stadu..
a za Dinkića grješiš..
daleko daleko najozbiljni lopovi su uvijek bili u DS-u..
toliko ozbiljni da im imena nisu ni poznata široj javnosti..
Dulić je tu totalni scapegoat..
i to jeste ozbiljna dilema dal je bolji pametan lopov ili glup pilićar..
i da uđe u zapisnik da su se bez obzira na ozbiljan lopovluk oko DS-a okupljali i mnogi pametni i časni ljudi.. i vjerujem da bi se okupili i opet, a što je i razlog zašto ih razmatram kao opciju koju podržavam..
freehand freehand 08:59 30.03.2016

Re: Poenta analize

veljoseljići se ipak nikad nisu mogli tako ozbiljno primaći stadu..

Jok, Jocić i Šarančić su bili onako. Ali govorili smo o "primitivizmu", ako se ne varam, ne količini.
Takođe ni za Dinkića ne grešim, jer je ta partija organizovana kao profitna organizacija bez ideologije i drugog političkog cilja sem da se što više približi državnoj kasi. DS je politička organizacija u kojoj kao i u svakoj drugoj na svetu ima časnih, a ima i lopova, ali niti je napravljena niti funkcioniše kao banda koja se otima za plen.
krkar krkar 09:04 30.03.2016

Poenta Tadića

jedino što važem jeste ko ima šansu da s njim pristojan svijet hoće da radi.


Ova logika može da ti važi u Holandiji ili Španiji. Sa Srbijom pristojan svet nema ništa već 25 godina i proći će još 25 godina dok se ne izmenjaju razna govna na vlasti da se (ako se!) Srbija malo upristoji pa da počne sa njom neko pristojan da ima posla.

A za Borisa Tadića bih glasao isto koliko i za Koštunicu!

Tadić je, u svojoj ispraznoje bezidejnoj pomami za važnošću i vlašću doveo i držao na vlasti razne lopove i izdajice svakog demokratskog i liberalnog principa kao što su Šutanovac, Dulić, Đelić, Čović i ostala govna.

Ne postoji razlog i princip zbog kojeg bi Lice Bez Zanimanja zaslužilo moj glas. Da od mene zavisi hoće li srbijom vladati Tadić ili Al-Bagdadi - opredelio bih se za onoga što vodi Daiš. On me nikad nije zajebao.
tadejus tadejus 09:07 30.03.2016

Re: Poenta analize

freehand
veljoseljići se ipak nikad nisu mogli tako ozbiljno primaći stadu..Jok, Jocić i šarančić su bili onako. Ali govorili smo o "primitivizmu", ako se ne varam, ne količini.Takođe ni za Dinkića ne grešim, jer je ta partija organizovana kao profitna organizacija. DS je politička organizacija u kojoj kao i u svakoj drugoj na svetu ima časnih, a ima i lopova, ali niti je napravljena niti funkcioniše kao banda koja se otima za plen.


ma ne, ne radi se o tome da je Dinkić čovjek/stranka a DS institucija..
radi se o tome da je DS imao daleko širu mrežu u javnoj upravi i da su njeni članovi isplanirali a zatim i sproveli čitavu reformu finansijskog sektora, a preko nje i privatizacije, koja je proizvela sistem u kome se sva vrijedna imovina slila u ruke pod njihovom kontrolom a paralelno su potpuno ugušili finansijski sektor (sa izuzetkom banaka)..
to su dalekosežne poslijedice i daleko ozbiljnija stvar od lapanja propalih društvenih preduzeća sa lokalima u centru grada..
em su se oni daleko više obogatili em su daleko veću štetu napravili ne samo po postojeću privredu nego i tako što su zartli mogućnost da se ona razvija kroz finansijsko tržište..
to su čitavi redovi veličine razlike..
niccolo niccolo 09:07 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

Lice Bez Zanimanja

Ma tu ti je problem što gomila njih za svojih 50 godina nikakvu imovinu nije stvorila (allegedly) - Tadić, Vučić, Radulović...I ljudi uredno glasaju da im državu vodi neko ko sam sebe nije do tih godina obezbedio...
freehand freehand 09:10 30.03.2016

Re: Poenta analize

ma ne, ne radi se o tome da je Dinkić čovjek/stranka a DS institucija..
radi se o tome da je DS imao daleko širu mrežu u javnoj upravi i da su njeni članovi isplanirali a zatim i sproveli čitavu reformu finansijskog sektora, a preko nje i privatizacije, koja je proizvela sistem u kome se sva vrijedna imovina slila u ruke pod njihovom kontrolom a paralelno su potpuno ugušili finansijski sektor (sa izuzetkom banaka)..
to su dalekosežne poslijedice i daleko ozbiljnija stvar od lapanja propalih društvenih preduzeća sa lokalima u centru grada..
em su se oni daleko više obogatili em su daleko veću štetu napravili ne samo po postojeću privredu nego i tako što su zartli mogućnost da se ona razvija kroz finansijsko tržište..
to su čitavi redovi veličine razlike..

Ovo nije loše, kad ja govorim o onome što si ti postavila kao tezu, a ti usput menjaš i teme i teze.
mada mislim da opet nisi u pravu al ok.
krkar krkar 09:17 30.03.2016

Ko je lapao

to su dalekosežne poslijedice i daleko ozbiljnija stvar od lapanja propalih društvenih preduzeća sa lokalima u centru grada..
em su se oni daleko više obogatili em su daleko veću štetu napravili ne samo po postojeću privredu nego i tako što su zartli mogućnost da se ona razvija kroz finansijsko tržište..
to su čitavi redovi veličine razlike..


Bistra gospođa. Saglasan, što bi rekao onaj...

Jedino grešiš za Duliće. Ne Dulića nego celo pleme. Kod njih nije bilo pitanje može li nešto, moglo je sve pa i zgrada nasred surčinske piste. Samo je bilo pitanje pošto.

Baš kao i kod Homena, drugog po svezahvatnosti žutog lopovskog plemena.
krkar krkar 09:19 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

gomila njih za svojih 50 godina nikakvu imovinu nije stvorila (allegedly) - Tadić, Vučić, Radulović.


Vučić ima stan na svoje ime. Od koje plate je drugo pitanje ali bar ima nešto na svoje ime.

Tadić u 6 banki ni stan zaradio nije. Ovce, glasajteeeeeeeee. Beeeeeeee!

Nije ni Radule, još jedan uspešni prodavac patenata.
antioksidant antioksidant 09:24 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

tadic je sebe eliminisao iz bilo koje ozbiljne price i cinjenicom da se ni ne nalazi na izbornoj listi. on je covek koji bi da kontrolise poslanike a ne pokazuje nikakvu nameru da on bilo sta konkretno radi.
dvostruki faul i stvarno ne znam koji mi je vise za crveni karton.
freehand freehand 09:27 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

krkar
gomila njih za svojih 50 godina nikakvu imovinu nije stvorila (allegedly) - Tadić, Vučić, Radulović.


Vučić ima stan na svoje ime. Od koje plate je drugo pitanje ali bar ima nešto na svoje ime.

Tadić u 6 banki ni stan zaradio nije. Ovce, glasajteeeeeeeee. Beeeeeeee!

Nije ni Radule, još jedan uspešni prodavac patenata.

Skrušeno priznajem da sam i ja shvatio i odlučio da se pridružim plemenitim aristokratama te svoj glas dam časnom Tomislavu, što zbog kvaliteta što zbog imovine, uključujući crkvu i heliodrom, stan u bulevaru Ratka Mladića i porodičnih kućica na Savi zbog kojih se mora menjati urbanističko uređenje i zakoni o zaštiti prirode. To je mera pameti i poštenja, njegoveog i našeg.
krkar krkar 09:38 30.03.2016

Plaća stranka kiriju

što zbog kvaliteta što zbog imovine, uključujući crkvu i heliodrom, stan u bulevaru Ratka Mladića i porodičnih kućica na Savi


Kod tvog vlasnika u Višnjicu pa tamo seri.


uros_vozdovac uros_vozdovac 09:52 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

krkar
gomila njih za svojih 50 godina nikakvu imovinu nije stvorila (allegedly) - Tadić, Vučić, Radulović.


Vučić ima stan na svoje ime. Od koje plate je drugo pitanje ali bar ima nešto na svoje ime.

Tadić u 6 banki ni stan zaradio nije. Ovce, glasajteeeeeeeee. Beeeeeeee!

Nije ni Radule, još jedan uspešni prodavac patenata.

imam insajderski info da Boris plaća kiriju redovno.
niccolo niccolo 09:57 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

imam insajderski info da Boris plaća kiriju redovno.

Pa nije on Vučić pa da ne plaća.
antioksidant antioksidant 10:00 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

placa boris ili neko za njega?
a to za vucica - pa on samo infostan nije placao. stranacku clanarinu je uredno placao
niccolo niccolo 10:02 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

pa on samo infostan nije placao

Pa da, kaže Uroš kiriju.

Edit:
ili neko za njega?

Sad će Boris još da ispadne sponzoruša.
krkar krkar 10:08 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

Sad će Boris još da ispadne sponzoruša.


Kad je kuća u Višnjici iznajmljena kiriju je plaćala Demokratska stranka, to znam sigurno. 2500 € + 1000 € troškove osoblja. U koje se ne računaju portiri, čuvari i obezbeđenje koje smo plaćali mi građani jer je Lice Bez Zanimanja štićeno lice.

Mislim da je u 2500 € ulazio infostan i struja. DS je platio i podizanje ograde.
antioksidant antioksidant 10:10 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

boris sponzorusa?
pa vec je receno da je lep.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:29 30.03.2016

Re: Poenta analize

Što se ostalih tiče - tretiram ih kao političku pijacu. Najviše krompira za moje pare. Čista korist. A trenutno mi se čini da je najveća korist da izađe jak SPS jer su oni iskusno političko preduzeće i njih ni SNS ni Udba ni Čepurini razni ne mogu tako lako da rasture iznutra ni jeftino kupe.


Ovo zapamti za neki naredni decenijski (mada će pre biti godinuipovši ) blog o naknadnoj pameti

Čuj, Dačke nije već odavno pazaren, spakovan i sa lepom mašnicom stavljen u vitrinu da otale izigrava šta je već potrebno.

A ako hoćeš da glasaš na istu temu kao i prošli put - samo da trenutnima na vlasti (koji su te zajebali - ako sam dobro shvatio * ) pomrsiš račune, pa ko drugi no original Radikali i Šešelj ☻

(*) Vidim negde napšisa da te je tadić zajebao. Tjah, meni zaista nije jasno kako je on tolike zajebao. Ne mislim na domaćice i ine koji su glasali - ju vidi kaki je lep! nego na ljude koji (misle da) se ozbljno (ozbiljnije, makar malo ozbiljno) bave s politiku.

Moja - uvek kontra ;> mantra mi je devedesetih bila - nema nam spasa dok Radikali ne zasednu na vlast (da bi se konačno dodirnulo DNo, i najzad krenula uzbrdo) što se nikada nije potpuno ispunilo - Tadić zajebao stvar napravivši SNS ;> pa njihovo Dno i nije neko koje (veorvatno) ne bi bilo i š njima i njegovim. A i takvi kakvi su, kasno su došli. Eno lepo se vidi kako to izgleda kada se "na vreme" zasedne na vlast - dSS ;> Kao što se kod Koaliconog i "njegovih" lepo vidi kako to izgleda kada se preterano sedi na vlasti ☻

Ista ta kontra mi je bila razlog što sam 2008. smatrao da treba glasati protivu Tadića za predŠednika. Eh, da smo tada lepo dobili Tomu, odavno bi ga se već rešili, a ni Tadića ne bi toliko mrzeli, bilo bi mnogo manje onih koje je zajebao od '08. do '12. ;> (a ni Krljo se ne bi ponašao kao ostavljena riba u stilu Hell hath no fury...☻) Kontinuitet je dobar negde, ali ovde, pa to je recept za dizazster ;> jerbo je uvek osnovni deo tog kontinuiteta prelazak s Kraduckanja na Ozbiljan Rad ;>
NNN NNN 11:47 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

Vučić ima stan na svoje ime.
Onaj od preko 100 kvadrata koji je dobio na poklon od države '98. kad je postao ministar informisanja?
milojep milojep 11:58 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

Tadić u 6 banki ni stan zaradio nije. Ovce, glasajteeeeeeeee. Beeeeeeee!


anja99 anja99 12:17 30.03.2016

Re: Poenta analize

A trenutno mi se čini da je najveća korist da izađe jak SPS jer su oni iskusno političko preduzeće i njih ni SNS ni Udba ni Čepurini razni ne mogu tako lako da rasture iznutra ni jeftino kupe.


e baš si našao prevejane dripce, pa tu nema nikoga vrednog pažnje, fukara bre sama, pa jel dačić himself ono poslednji put, sve prenemažući se, rekao slavnu rečenicu (pridružujući se koaliciji sa sns) : "Meni se više isplati da budem premijer", ljubim ga prostodušnog.

i gde ti borko levica?
ja rešila za njega: računam, tu mi savest najmirnija a opet nisam beli listić odnosno da svojim neizlaskom pomažem vučića.
never.
nego, jel ste primetili da av niko ne tepa saša? to mi uvek bilo jako čudno.
krkar krkar 13:12 30.03.2016

Re: Poenta analize

Moja - uvek kontra ;> mantra mi je devedesetih bila - nema nam spasa dok Radikali ne zasednu na vlast


Ja sam glas izgubio i potrošio dve tastature pričajući i pišući o tome!


Ista ta kontra mi je bila razlog što sam 2008. smatrao da treba glasati protivu Tadića za predŠednika.


Isto. Glasao i osetio olakšanje što nisam morao za Lepog Lažova.
krkar krkar 13:16 30.03.2016

Re: Poenta Tadića

Onaj od preko 100 kvadrata koji je dobio na poklon od države 98. kad je postao ministar informisanja?


Nepogrešiv lakmus papir da prepoznaš luzera, mufljuza, lopova, neostvarenog čoveka - ukratko individuu sa falinkom:

živi/živeo u (bivšem) društvenom stanu.

U Sloveniji je oduvek bilo bolje biti čistač ulica / Bosanac ... šta god nego živeti u društvenom stanu.
krkar krkar 13:29 30.03.2016

Kretenov kreten

i gde ti borko levica?


Biće mrtva trka između njega i SKPJ. I to samo zbog kalendara će možda da prestigne njih i Golootočane.

Mada, ako shvati narod da će Borko kad dođe na vlast da ukine kredite i otpiše dugove - evo njemu vlasti od Triglava do Đevđelije, i Kosovo će da vrati!


anja99 anja99 13:48 30.03.2016

Re: Kretenov kreten

Mada, ako shvati narod da će Borko kad dođe na vlast da ukine kredite i otpiše dugove - evo njemu vlasti od Triglava do Đevđelije, i Kosovo će da vrati!


kapiram, sve to će pastor.
krkar krkar 14:00 30.03.2016

Re: Kretenov kreten

kapiram, sve to će pastor.



cult cult 17:33 31.03.2016

Re: Poenta analize

Fata je Fata ali dvaput u Acinu guzu je dvaput!


kad zanemarimo gorekvotovanu suštinu, na prošlim izborima si glasao za sns, a sad za sps
krkar krkar 06:54 01.04.2016

Jvala gospodine Antonetti

kad zanemarimo gorekvotovanu suštinu, na prošlim izborima si glasao za sns, a sad za sps


Od juče se suština malo promenila.

Od juče je suština da sad neće da dobije ni 100 poslanika. Jer će mnogi Fašista Light da se upita a što bi glasao za Vučića kad može za Šešelja koji ništa nije kriv, ono što on govori nije kažnjivo a i pobedio je Haški sud, baš kao što je godinama i tvrdio.

Od juče Aca više nije premijer. Ne vidim varijantu u kojoj bi mogao da bude.

Biće može SNS kao vodeća stranka - al' ne može Vučić za premijera. Jerbo je bio neuspešan.

Pozdravili ga Milošević Slobodan i Tadić Boris i nenaučena lekcija o neizazivanju đavola kad nije nužno!
krkar krkar 02:56 30.03.2016

Da se vratimo na temu


Dobio sam PP od osobe koja iz nekog svog razloga ne želi da postira pod svojim imenom. Ali pošto je vrlo interesantno - postiraću ja.

Osoba A:

Moram da napišem - sjajan tekst! Svemu tome sam lično svedočila.

Iskreno priznajem da je moje poznavanje i poimanje politike u to vreme (početak 1990. pa nadalje) bilo na nezavidnom nivou, za razliku od želje i volje da učestvujem i aktivno doprinosim "promenama" i borbi protiv aktuelnog režima.

DS je počela da se lomi i cepa s jeseni 1991. godine, a kulminacija se odigrala na sednici Glavnog odbora stranke koja je održana u - Vrnjačkoj banji 8. i 9. decembra 1991. godine. Sećam se da je upravo tom prilikom Pekić, pred polazak za V.Banju, prokomentarisao to putešestvije kao "putujući cirkus", a datum pamtim jer je tog 8. decembra Zvezda pobedila u Japanu, pa se u neko doba noći po Vrnjačkoj Banji naveliko zapucalo.

Taj Glavni odbor je neuobičajeno trajao dva dana (svi smo odseli u nekom hotelu gde se i održavao u kome je jedva radilo grejanje) i Pekić koji je krenuo rovit, je tu navukao tešku prehladu posle koje se bolest rapidno pogoršala i umro je upravo 2. jula 1992. godine. Na početku Vidovdanskog sabora pročitan je njegov pozdravni telegram iz bolesničkog kreveta u Londonu, a samo par dana kasnije stigla je vest o njegovoj smrti.

Ovo pominjem, jer je on bio opredeljen za struju koju je predvodio Koštunica (i to danas niko ne pominje) kome je pak, od stranačkih kolega u to vreme najbliži Vladeta Janković, a Pekić im je bio, hajde da se tako izrazim - saveznik.

Na tom Glavnom odboru bili su prisutni svi koji su išta značili u tadašnjem DS-u i, naravno, tačno se znalo ko će s kim da sedne, progovori ili stoji po kuloarima.
Ja sam bila nižerazredni aktivista, koja je sticajem okolnosti na GO otišla kao predstavnik opštinskog odbora XXXXX, zbog sprečenosti predsednika.

Prvi dan GO u Banji su se redjali govornici, a finale je bilo predvidjeno za naredni dan.

Pekić je bio vrlo blizak prijatelj mog pok. oca i naš kućni prijatelj. Poznavala sam ga celog života. Od Pekića se Koštunica i Vladeta, i svi ostali "važni ljudi" nisu odvajali, pa smo se nekako u prolazu dogovorili da narednog jutra zajedno doručkujemo - rano.

Možete zamisliti zaprepašćenje Koštunice i Vladete kad su oko 8 ujutru ušli u salu za doručak i zatekli mene i Pekića za jednim stolom u razgovoru. Pre nego što su oni prišli, i naravno seli za naš sto, meni je Pekić objašnjavao upravo neke od ovih stvari koje ste Vi u blogu napisali.

Neopisivo mi je žao što ne mogu da se setim svih detalja tog razgovora, ali je činjenica da sam ja Pekićevo mišljenje usvajala kao "sveto pismo", a da verovatno bar pola nisam suštinski razumela :( Jedno je sigurno, Pekić nije imao visoko mišljenje o Mićunovićevom vodjenju DS-a, niti je Djindjića video kao mogućeg lidera stranke.

Za vreme pred sam Vidovdanski sabor, kao i obično, u pravu ste. Djindjić jeste otputovao - u Nemačku (za Mićunovića nisam sigurna, mislim da se samo "pritajio". To znam pouzdano, jer je već u to vreme Đinđićeva sekretarica bila Biljana, koju sam poznavala. Meni je Biljana za njegov put u Nemačku rekla u nevezanom razgovoru, a ja sam kao "pravi aktivista", dok su se koplja pred Sabor na Opštinskom odboru XXXXX lomila i svi se pitali "pa gde je dodjavola Djindjić sad?!", jer se za njegov put nije znalo, tu informaciju iznela.

Elem, po okončanju Sabora, na prvi naredni sastanak XXXXX odbora, došao je ljutit Djindjić (nema sumnje koliko je XXXXX bio važan odbor), u pratnji namrgodjenog Gorana Vesića i još jednog lika, obojica u kožnjacima, da nam "zavrće uši". To je u izvesnoj meri prelomilo odnose i odbor se pocepao na pola, a slično je bilo i sa članstvom.

I za kraj, odeljek u kome pišete o mogućnostima za koga glasati, na isti način razmišljam, pa se i meni ozbiljno po glavi vrzma Dačić (!), a od kako je PUPS prešao kod Vučića, možda još i više. Priznajem da o Pastoru nisam razmišljala, a svi ostali pobrojani i nepobrojani jednostavno ne dolaze u obzir.

Nadam se da ne zamerate što sam ovo podelila s Vama, probudili ste mi sećanje :)
trala.la trala.la 07:47 30.03.2016

Re: Da se vratimo na temu

Mićunović je počeo da liči na metiljavca još od marta '90, pa kako se toga nakupilo, a Koštunica je delovao kao neko ko se tome suprotstavlja i ko želi da preokrene stvari, mnogi su tada polagali nadu u njega. Kad DS nije ušao u DEPOS, čaša se prelila i nastao je DSS. Ali posle (možda i vrlo brzo) se pokazalo da je to ćorsokak i da je Koštunica sve samo ne neko ko budi nadu u promene. :)
antioksidant antioksidant 07:47 30.03.2016

Re: Da se vratimo na temu

datum pamtim jer je tog 8. decembra Zvezda pobedila u Japanu




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 30.03.2016

Re: Da se vratimo na temu

krkar


I za kraj, odeljek u kome pišete o mogućnostima za koga glasati, na isti način razmišljam, pa se i meni ozbiljno po glavi vrzma Dačić (!), a od kako je PUPS prešao kod Vučića, možda još i više. Priznajem da o Pastoru nisam razmišljala, a svi ostali pobrojani i nepobrojani jednostavno ne dolaze u obzir.

Nadam se da ne zamerate što sam ovo podelila s Vama, probudili ste mi sećanje :)

ја гласам за Пастора када не могу од мучнине да заокружим нешто, и нисам нешто битно имао грижу савести до сада. а СПС факат има једини кадровски капацитет да преузме када Аци испадне из шака.
NNN NNN 12:06 30.03.2016

Re: Da se vratimo na temu

kako možete sps da uzimate u bilo kakav obzir za glasanje?
pa od svake njuške tamo mi se povraća...
Čak i da zaboli vučića
(a vidim, mnogo ga boli, pa ih opet ubacio u vladu, možda čak i da se pere, ali oni nisu gadljivi ni na šta)
milisav68 milisav68 06:42 30.03.2016

Paralelna montaža :)

Ambasador Velike Britanije traži od vlade Srbije da se posle atentata na Đinđića, Nebojša Čović postavi za premijera.

I još svašta-nešto, vezano za temu bloga - sećanja i izbori.

krkar krkar 07:34 30.03.2016

Re: Paralelna montaža :)

I još svašta-nešto, vezano za temu bloga - sećanja i izbori.


Čoviću ne verujem ni da se zove Nebojša Čović.

Jebiga, ima nas koji pamtimo ko je i šta je bio pre nego što je postao vajni demokrata i kako je došao u politiku, privredu i sport.

U pristojnim zemljama takve ne skidaju sa bandere dok se ne osuše ko goveđa pršuta.


anja99 anja99 12:44 30.03.2016

Re: Paralelna montaža :)

Čoviću ne verujem ni da se zove Nebojša Čović.


a_jovicic a_jovicic 07:53 30.03.2016

Kocka je bačena!

Kad smo već kod toga, krenule su da kruže razne patke no među kojekakvim podmetačinama i lažima ova je koliko-toliko plauzibilna. Ako bude ovako - biće interesantno:


Ali zato Djukin "Meridian" izbacio najnovije "kvote"



https://meridianbet.rs/#!special_leagues

... ima nešto niže i kvota za cenzus.

Kad oni daju ovoliko procenata opozicionim partijama onda u stvarnosti mogu da prodju samo bolje

Evo ... ko voli (ili veruje u svoje kandidate) može da proba nešto i da zaradi

(BTW pre neki dan je kladjenje na izbore bilo ograničeno na max 20 EUR-a)
antioksidant antioksidant 07:55 30.03.2016

Re: Kocka je bačena!

BTW pre neki dan je kladjenje na izbore bilo ograničeno na max 20 EUR-a

ocit znak da nemaju previse poverenja u sopstvene kvote
niccolo niccolo 08:49 30.03.2016

Re: Kocka je bačena!

ocit znak da nemaju previse poverenja u sopstvene kvote

Da vidimo mi šta o tome veli Viljem Hil, pa možemo da pričamo...(a možda je ova Krkarova iz bloga odatle?)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana