Kućni ljubimci| Nauka| Porodica| Religija| Sex

Crn-i/-a/-o

krkar RSS / 05.04.2016. u 10:10

ZZ2016.jpg

Posle nekoliko dana provedenih po Srbiji - strepnja mi je dublja od nade! Još od raspisivanja izbora tvrdim da se Vučić debelo zeznuo i da će na lokalnim izborima raznorazne Dveri i ostali fašisti razbiti. Ali sada, posle presude da je Šešelj samo patriotski nastrojen entertainer koji je malo bodrio (para)vojske da kolju ali da za to nije odgovoran, a pogotovu posle nekoliko dana razgovora sa pauperizovanom i politički marginalizovanom Srbijom-van-Beograda, sada tvrdim da će fašisti i nacisti raznih boja biti značajna politička snaga u Skupštini a posebno u gradovima i opštinama.

Imaćemo Srbiju crnih košulja.

Iako ima još 3 dana za predaju lista, ne može više biti nikakvih iznenađenja. Čekaju se još dveju sekti (organizacija bez programa koje okupljaju zaljubljenike u svoje Bezgrešne Vođe): Radulove i Borkove i to je to. Dakle, biramo između ovih:

(VELIKOM SLOVIMA JE MOJA PROCENA U ODNOSU NA PROŠLE IZBORE, AKO SU IZLAZILI)

1. Vučić (i tevabija: Vulin, Krkobabići, Velja...): ZNAČAJNO OSLABLJENI
2. Žuti (sadašnji i neki bivši: Nišlija sa Vračar + kogasujošnavatali): DOSTA JAČI
3. Dačić (i Palma): NEŠTO JAČI
4. Šešelj: ULAZI KOMOTNO
5. Dveri i DSS: ULAZE I ONI
6. Madžari: KVOTA
7. Žuti otpaci, prebezi i izdajnici (Tadić, Čeda, Čanak): NE ULAZE
8. Zukorlić: KVOTA
9. Ugljanin: TEŠKO PORED ZUKORLIĆA
10. Zavetnici (Rezervni fašisti, ruska agentura): NE ULAZE
11. Radule (IT sekta DJB): NA GRANICI
12. Borko (tzv. Levica): ISPOD CRTE

Pre nekoliko dana (u četvrtak 31.3, dakle nakon haške nagrade šešelju a pre nego što sam malo obišao Srbistan) ručao sam sa drugom koji je bivši političar (mislim da i sada vuče konce pomalo iz potaje ali čisto da ovce ne zastrane, aktivna politika ga očigledno ne interesuje) i sa kojim tradicionalno prognoziram rezultate izbora. Ovog puta nismo hteli da se trošimo na predviđanja svake stranke i grupacije nego smo liste podelili u tri grupe u okviru kojih su moguće blage preraspodele, ali važniji je (i relevantniji, i pažljivije procenjen) ukupan zbir cele političke grupacije nego pojedinačni rezultati unutar nje.

VLAST (sadašnja)
UMERENI
FAŠISTI

Na slici je papir sa prognozama. Levo je Mr. X a desno sam ja. A brojevi znače:

VLAST:    X 125    K 135

X: SNS 85 SPS 40
K: SNS 90 SPS 45

UMERENI:   X 60   K 40

X: DS 30 SDS 0 DJB 15 LS 15
K: DS 40 SDS 0 DJB 0 LS 0

FAŠISTI:   X 60   K 70   

X: SRS 45 DV 15 ZAV 0
K: SRS 45 DV 25 ZAV 0

MANJINE: 5 = UKUPNO 250

Sve u svemu biće vrlo interesantno a nekima vrlo čupavo.

Ne vidim kako će Vučić zadržati fotelju. Sve mi se čini da ćemo imati treću, definitivnu, potvrdu pravila da samo budala okružena još većim budalama i poltronima zakazuje izbore kad ne mora - i sigurno ih gubi!



Komentari (333)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 09:03 06.04.2016

Re: nego

tadejus



Šta učini blog od ove Bosanke!


krkar krkar 09:04 06.04.2016

Re: nego

da, ova povika na "kulake" je komična, doduše, da su neka druga vremena, bila bi tragična




A sigurno se i parfimišu!
medjutim92 medjutim92 19:11 05.04.2016

Jesi li u fašiste računao Zukorlića?

.. ili je on samo budala?

neću biti u prilici da glasam, ali najverovatnije bih glasao za neku od ds / ds wannabe lista, za onu kojoj je cenzus najklimaviji; razlika između 0 i 15 mandata neke od tih ekipa je razlika od jedno 7 naprednjaka i 4 radikala / zveri. Tu ne računam Borka, on je promašio temu.

Štaviše, uopšte mi ne deluje loše varijanta da ČBN koalicija (zbog ovog su Čanku i stavili prezime, da ih ne zovu čoban) uđe u skupštinu, pa u vlast kad zafali, pa da se posle toga pridruže St Protiću, Mihajloviću i ostalim zaboravljenim asovima..
krkar krkar 09:07 06.04.2016

Re: Jesi li u fašiste računao Zukorlića?

medjutim92
.. ili je on samo budala?


On je fašista kad mu je zgodno, nije budala, vrlo inteligentan manipulator... ali nas se u izbornom smislu uopšte ne smatra jer ulazi u manjinsku kvotu pa je svejedno šta je.

Donekle. Uglavnom.
jednatanja jednatanja 20:26 05.04.2016

Kad

žvrljaš i prepravljaš, ništa ne važi, jesi imao tamo inspekciju?

tvrdim da će fašisti i nacisti raznih boja biti značajna politička snaga u Skupštini a posebno u gradovima i opštinama.


Već su. Kako god se zvali. Nogopodmetačinu iskusila kad sam probala da zakažem tribinu za političku opciju iz Umerenog sestrinstva. Što me dovodi do teme...Juče Radule razvalio na Presingu. Toplo preporučujem.

predatortz predatortz 20:29 05.04.2016

Re: Kad

.Juče Radule razvalio na Presingu. Toplo preporučujem.


Danas je Sanda rasturila Žalosnu Sovu!
jednatanja jednatanja 20:49 05.04.2016

Re: Kad

Iz kog plemena je taj? Za Sandru
predatortz predatortz 20:54 05.04.2016

Re: Kad

jednatanja
Iz kog plemena je taj? Za Sandru


Vidim da treba prevod. :)
Sanda Rašković Ivić je Ćosića nekoliko puta učinila smešnim zbog njegovih pokušaja da manipuliše. Doduše, njeno zanimaanje joj je pomoglo. Razgovori sa raznim Mesijama su joj u opisu radnog mesta.
jednatanja jednatanja 21:07 05.04.2016

Re: Kad

Pa Ćosić je klasični nemilosrdni ispitivač sa lampom uperenom u žrtvu. Svaka TV stanica drži njegov tip, na primer "Hard Talk", pogotovo onaj prethodni Sebastian kojem je M.Marković izašla na pola intervjua dovikujući mu "Sramota kako pričate sa damom". Ako se Sandra snašla, odlično.
karabasbarabas karabasbarabas 08:29 06.04.2016

Re: Kad

jednatanja
Juče Radule razvalio na Presingu. Toplo preporučujem.


Sta je razvalio? Stolicu, debelguzi..
anja99 anja99 14:23 10.04.2016

Re: Kad

onaj prethodni Sebastian


koji je za veliku kintu prešao u/na dohu, ne pratim ga više, dal je živ uopšte?
i nije sandra nego saNda, kad već navijaš.



Boris Drenca Boris Drenca 20:30 05.04.2016

mala neslaganja

Blaga neslaganja sa objavljenom procenom

Mislim da će cenzus preći svi sem Levice i Zavetnika

Vučićeva opozicija (TadićČedaČanak) oko 5%
DS juri 18%
DJB 5%+

Vučićeva opozicija 2 (Šešelj) Juri 10%
DveriDSS 10%

SNS 35%-
SPS ostatak oko 12%

SNS bira koalicionog partnera a to nije SPS
zilikaka zilikaka 20:48 05.04.2016

Re: mala neslaganja

SNS bira koalicionog partnera a to nije SPS

Ako bude sve tako, onda u koaliciju idu Vučić, ČTČ i DSS/Dveri.
mirelarado mirelarado 23:00 05.04.2016

Како било...

...биће ово још једна година изгубљеног живљења.

Сада се ништа не дешава док не прођу избори.

Кад прођу избори, кренуће отприлике полугодишње натезање и транге-франге трговина док се не оформи влада, другим речима неће се радити ништа.

Кад се влада напокон изнедри, требаће јој да се ухода (фамозних 100 дана) и хоп - ево краја године.

Онда ће сви чекати 2017. и неће се дешавати ништа. И тако, време цури, возови пролазе...
a_jovicic a_jovicic 23:10 05.04.2016

Re: Како било...

mirelarado
...биће ово још једна година изгубљеног живљења.

Сада се ништа не дешава док не прођу избори.

Кад прођу избори, кренуће отприлике полугодишње натезање и транге-франге трговина док се не оформи влада, другим речима неће се радити ништа.

Кад се влада напокон изнедри, требаће јој да се ухода (фамозних 100 дана) и хоп - ево краја године.

Онда ће сви чекати 2017. и неће се дешавати ништа. И тако, време цури, возови пролазе...

... što možda nije ni malo loše ... bolje da se ne dešava ništa nego da ovi nastave sa "reformama" ... ako ovako nastave neće ni kamen na kamen ostati!
Ribozom Ribozom 23:14 05.04.2016

Re: Како било...

Онда ће сви чекати 2017. и неће се дешавати ништа. И тако, време цури, возови пролазе...


Hmm...to je to...a u 2017 ce se ziveti bolje
mirelarado mirelarado 23:17 05.04.2016

Re: Како било...

.a u 2017 ce se ziveti bolje


Сме ли ико да сумња у то?!
narcis narcis 06:42 06.04.2016

Re: Како било...

mirelarado
.a u 2017 ce se ziveti bolje


Сме ли ико да сумња у то?!

тко сме да сумља, па зар не живимо боље него 2012 или 2014, сваке друге године напредујемо
Atomski mrav Atomski mrav 08:08 06.04.2016

Re: Како било...

тко сме да сумља, па зар не живимо боље него 2012 или 2014, сваке друге године напредујемо

Napredujemo... niz provaliju.
krkar krkar 09:09 06.04.2016

Re: Како било...

биће ово још једна година изгубљеног живљења.


Ma neće, ovo je ona godina kad će plata biti 1000 €!

Samo Kinezi da kupe željezaru. Od Kazahstanaca. Ili kako već
anja99 anja99 14:28 10.04.2016

Re: Како било...

Samo Kinezi da kupe željezaru


kupili kao što znaš, u medjuvremenu. sad još onaj bor da nekako nešto i bićemo prvaci sveta.



nego vućić od jutros plače da se smanjuju šanse za pobedu sns ili več u tom smislu.
dal se folira i igra šah komtužur, ili je stvarno iskren, odnosno isprepadan od druga šekija?

svarog svarog 08:28 06.04.2016

institucija

slučajno naletim sinoć (il to beše preksinoć) na emisiju one kokoške na RTS kad nešto priča Šainović. I sine mi da je ovde jedina ozbiljna politička institucija SPS. Ovo sve ostalo je boranija koja se raspadne očas posla.
karabasbarabas karabasbarabas 08:31 06.04.2016

Re: institucija

I meni isto sinulo u kolikom smo mi kurcu kad se Saja opet pita za nesto.
Vratili su nas lepo u 92gu samo rat fali, a i to ce, polako.
Jeza me podilazi.
krkar krkar 08:32 06.04.2016

Re: institucija

svarog
slučajno naletim sinoć (il to beše preksinoć) na emisiju one kokoške na RTS kad nešto priča Šainović.


Koji, bre, Šainović? Osuđeni ratni zločinac Slobin Šainović???

I sine mi da je ovde jedina ozbiljna politička institucija SPS. Ovo sve ostalo je boranija koja se raspadne očas posla.


Ovo i nije netačno. Više zabrinjavajuće.

Pričao je tako svojevremeno Jagoš Purić da je svojevremeno pre Osme sednice uzeo Slobu na stranu da ga nešto posavetuje, politički. Nešto je bio zabrinut da se Sloba taktički ne zezne u nekim trange-frange političkim dilovima u nekom od komiteta SK.

Na šta je, po Jagoševim rečima, Sloba odgovorio: Ne brini, neću se zeznuti. Znaš ti koliko sam ja laktova na sakoima pocepao deljući klupu na raznim sastancima?


blogov_kolac blogov_kolac 08:43 06.04.2016

izborni predmet: viša matematika

SNS lista je imala ogromnu dobit u broju osvojenih mandata na proslim izborima zbog rekordno velikog broja prelivenih glasova od lista koje nisu presle cenzus, a unapred se zna da taj efekat ovoga puta nece biti ni priblizno isti, jer svi koji su 2014. "pojeli" (opozicione) glasove 2014. time sto nisu preskocili cenzus, za ove izbore ulaze u izdanjima sa mnogo manjim rizikom da im se to ponovi. DSS(4.2) i Dveri(3.6) nastupaju kao jedinstvena koalicija, LDP(3.4) je usao u koaliciju sa Tadicem(5.7) koji je i bez njega prethodno usao u parlament, Dinkic(3.1) se samoukinuo, SRS(2) je uz Seselja dovoljno narastao i konacna presuda u Hagu sa tim i nema neke veze - i da je osudjen profitirao bi kao "zrtva" (u zagradama sam ukucao procente sa proslih izbora). Dakle jedini koji ce (po meni) odneti neke znacajnije glasove ispod crte je Radulovic(2.1) ali to je stvarno zanemarljivo kada se uporedi sa zbirnim brojem prolivenih i prelivenih glasova sa proslih izbora (oko 20%!).

Vucicu i SNS ce se na ovim izborima umnogome dogoditi ono sto se najbolje moze opisati preko turskog izbornog slucaja. Erdogan je tamo bio osvojio apsolutnu vlast 2002 sa oko 11 miliona glasova, tako sto je oko polovine glasova na tim izborima bilo baceno na liste ispod cenzusa (u Turskoj je visoki cenzus od 10% za ulazak u parlament), a proslog leta nije mogao da dobije apsolutnu vecinu ni sa 19 miliona glasova, jer je broj glasova za liste koje nisu preskocile cenzus bio oko zanemarljivih 3%, pa je narod morao na "popravni" na jesen kada je sa skoro 25 miliona glasova Erdoganova stranka dobila opet apsolutnu vecinu, ali zanimljivo, dobila je manje poslanika nego ranije spomenute 2002...

Da li ovo govori u prilog tome da je odluka o raspisivanju vanrednih izbora ovog proleca bio bahati i autodestruktivni autogol Aleksandra Vucica, kojim ce iz pozicije gde moze i da menja ustav ako zazeli, dospeti u poziciju da se bori za formiranje nove parlamentarne vecine i novog kabineta? Ako mene pitate - apsolutno NE, i radi se o jednom skoro briljantnom potezu sa stanovista odrzavanja na vlasti. Rezultati, koliko god bili slabiji nego 2014 (pre svega u broju poslanika, a ne u dobijenim glasovima ili procentima), svakako ce biti drasticno bolji nego sto bi ga sacekali 2018 na redovnim izborima, kada sumnjam da bi uopste produzio svoju vlast do 2022, a ovako ima "siguricu" do 2020. jer ce nam novi parlament svakako biti u stilu "Snezana i sedam patuljaka". A ne treba smetnuti s uma da ono sto je ranije bio glavni adut SRS/SNS, jak predsednicki kandidat Tomislav Nikolic, u medjuvremenu je postala njihova najslabija tacka, pa je sa stanovista SNS vlasti (aka Vuciceve vlasti) politicki jako mudro bilo na vreme odvojiti parlamentarne izbore od predsednickih.

Ali osim u slucaju SNS i Aleksandra Vucica, efekti "teorije relativnosti" izbornog uspeha/neuspeha na paraleli 2014/2016 parlamentarnih izbora odlicno se mogu analizirati na primeru SPS koalicije i Ivice Dacica, koje ja evo sada unapred proglasavam za najvece dobitnike 2016 parlamentarnih izbora, iako su se bas oni njima najvise protivili, i iako se bas kod njih moze ocekivati mozda najveci pad u apsolutnom broju osvojenih mandata i procentu osvojenih glasova u odnosu na 2014! Radi se jednostavno o tome sto ce ovoga puta oni uci u vlast zato sto ce po svemu sudeci matematicki biti neophodni, a ne samo zato sto ih je Vucic pozvao, pa u Srbiji, zemlji gde je najveci politicki kapital "ucenjivacki kapital" vise vredi 22 poslanika bez kojih se vlada ne bi mogla formirati, nego 44 poslanika koji sluze samo za dodatno cementiranje necije apsolutne vlasti.
krkar krkar 08:47 06.04.2016

Re: izborni predmet: viša matematika

blogov_kolac
SNS lista je imala ogromnu dobit u broju osvojenih mandata na proslim izborima zbog rekordno velikog broja prelivenih glasova od lista koje nisu presle cenzus, a unapred se zna da taj efekat ovoga puta nece biti ni priblizno isti, jer svi koji su 2014. "pojeli" (opozicione) glasove 2014. time sto nisu preskocili cenzus, za ove izbore ulaze u izdanjima sa mnogo manjim rizikom da im se to ponovi. DSS(4.2) i Dveri(3.6) nastupaju kao jedinstvena koalicija, LDP(3.4) je usao u koaliciju sa Tadicem(5.7) koji je i bez njega prethodno usao u parlament, Dinkic(3.1) se samoukinuo, SRS(2) je uz Seselja dovoljno narastao i konacna presuda u Hagu sa tim i nema neke veze - i da je osudjen profitirao bi kao "zrtva" (u zagradama sam ukucao procente sa proslih izbora). Dakle jedini koji ce (po meni) odneti neke znacajnije glasove ispod crte je Radulovic(2.1) ali to je stvarno zanemarljivo kada se uporedi sa zbirnim brojem prolivenih i prelivenih glasova sa proslih izbora (oko 20%!).

Vucicu i SNS ce se na ovim izborima umnogome dogoditi ono sto se najbolje moze opisati preko turskog izbornog slucaja. Erdogan je tamo bio osvojio apsolutnu vlast 2002 sa oko 11 miliona glasova, tako sto je oko polovine glasova na tim izborima bilo baceno na liste ispod cenzusa (u Turskoj je visoki cenzus od 10% za ulazak u parlament), a proslog leta nije mogao da dobije apsolutnu vecinu ni sa 19 miliona glasova, jer je broj glasova za liste koje nisu preskocile cenzus bio oko zanemarljivih 3%, pa je narod morao na "popravni" na jesen kada je sa skoro 25 miliona glasova Erdoganova stranka dobila opet apsolutnu vecinu, ali zanimljivo, dobila je manje poslanika nego ranije spomenute 2002...

Da li ovo govori u prilog tome da je odluka o raspisivanju vanrednih izbora ovog proleca bio bahati i autodestruktivni cin Aleksandra Vucica, kojim ce iz pozicije gde moze i da menja ustav ako zazeli, dospeti u poziciju da se bori za formiranje nove parlamentarne vecine i novog kabineta? Ako mene pitate - apsolutno NE, i radi se o jednom skoro briljantnom potezu sa stanovista odrzavanja na vlasti. Rezultati, koliko god bili slabiji nego 2014 (pre svega u broju poslanika, a ne u dobijenim glasovima ili procentima), svakako ce biti drasticno bolji nego sto bi ga sacekali 2018 na redovnim izborima, kada sumnjam da bi uopste produzio svoju vlast do 2022, a ovako ima "siguricu" do 2020. jer ce nam novi parlament svakako biti u stilu "Snezana i sedam patuljaka". A ne treba smetnuti s uma da ono sto je ranije bio glavni adut SRS/SNS, jak predsednicki kandidat Tomislav Nikolic, u medjuvremenu je postala njihova najslabija tacka, pa je sa stanovista SNS vlasti (aka Vuciceve vlasti) politicki jako mudro bilo na vreme odvojiti parlamentarne izbore od predsednickih.

Ali osim u slucaju SNS i Aleksandra Vucica, efekti "teorije relativnosti" izbornog uspeha/neuspeha na paraleli 2014/2016 parlamentarnih izbora odlicno se mogu analizirati na primeru SPS koalicije i Ivice Dacica, koje ja evo sada unapred proglasavam za najvece dobitnike 2016 parlamentarnih izbora, iako su se bas oni njima najvise protivili, i iako se bas kod njih moze ocekivati mozda najveci pad u apsolutnom broju osvojenih mandata i procentu osvojenih glasova u odnosu na 2014! Radi se jednostavno o tome sto ce ovoga puta oni uci u vlast zato sto ce po svemu sudeci matematicki biti neophodni, a ne samo zato sto ih je Vucic pozvao, pa u Srbiji, zemlji gde je najveci politicki kapital "ucenjivacki kapital" vise vredi 22 poslanika bez kojih se vlada ne bi mogla formirati, nego 44 poslanika koji sluze samo za dodatno cementiranje necije apsolutne vlasti.


Ako neko pročita ovo pisanije Blogovog Kurca molim da mi u par redova objasni šta kaže.

Ili bar neko ovaj čaršav da podeli na čitljive pasuse. pa ako baš budem imao vremena i dobre volje...
blogov_kolac blogov_kolac 09:48 06.04.2016

Re: izborni predmet: viša matematika

krkar

Ako neko pročita ovo pisanije Blogovog Kurca molim da mi u par redova objasni šta kaže.

Ili bar neko ovaj čaršav da podeli na čitljive pasuse. pa ako baš budem imao vremena i dobre volje...
Evo ja sam ga procitao! Time sam se pretpostavljam kvalifikovao da ti sada objasnim par stvari...

Ovaj moj tekst se na mnogo studiozniji i uspesniji nacin bavi temom koju si sam pokrenuo od tvog originalnog uvodnog teksta, pa da si manje egocentrican trebao bi mi ustvari biti zahvalan na pokusaju uozbiljavanja ove diskusije. Posto sam stvari postavio mnogo kompleksnije od pukog tipovanja broja mandata za prijavljene izborne liste, i ubacio obrazlozena objasnjenja sta na predstojecim izborima treba ocekivati u odnosu na prethodne iz 2014, kao i tumacenje tih rezultata (objasnio sam npr zasto ce SPS/Dacic najverovatnije istovremeno biti i najveci gubitnik i najveci dobitnik ovih izbora), naravno da nije sve moglo da stane u par redova teksta i nekoliko brojki.

Svako ima pravo da nesto unapred ignorise, ali jeste jako neobicno da neko to radi, i javno se time hvali - na temi koju je sam otvorio i pokrenuo!?
krkar krkar 22:06 06.04.2016

Re: izborni predmet: viša matematika

Evo ja sam ga procitao!


Nisi fer. Kod mene ceo čaršav a kod Mancinija jedva jastučnicu!
anonymous anonymous 04:28 07.04.2016

Re: izborni predmet: viša matematika

blogov_kolac
krkar

Ako neko pročita ovo pisanije Blogovog Kurca molim da mi u par redova objasni šta kaže.

Ili bar neko ovaj čaršav da podeli na čitljive pasuse. pa ako baš budem imao vremena i dobre volje...
Evo ja sam ga procitao! Time sam se pretpostavljam kvalifikovao da ti sada objasnim par stvari...

Ovaj moj tekst se na mnogo studiozniji i uspesniji nacin bavi temom koju si sam pokrenuo od tvog originalnog uvodnog teksta, pa da si manje egocentrican trebao bi mi ustvari biti zahvalan na pokusaju uozbiljavanja ove diskusije. Posto sam stvari postavio mnogo kompleksnije od pukog tipovanja broja mandata za prijavljene izborne liste, i ubacio obrazlozena objasnjenja sta na predstojecim izborima treba ocekivati u odnosu na prethodne iz 2014, kao i tumacenje tih rezultata (objasnio sam npr zasto ce SPS/Dacic najverovatnije istovremeno biti i najveci gubitnik i najveci dobitnik ovih izbora), naravno da nije sve moglo da stane u par redova teksta i nekoliko brojki.

Svako ima pravo da nesto unapred ignorise, ali jeste jako neobicno da neko to radi, i javno se time hvali - na temi koju je sam otvorio i pokrenuo!?


E vala, ako si mu rek,o....

krkar krkar 16:28 07.04.2016

Čitalac

E vala, ako si mu rek,o....


Nego, da nisi čito? Da prepričaš?
blogov_kolac blogov_kolac 20:07 07.04.2016

Re: Čitalac

Kao sto sam pomenuo (a koga je interesovalo - mogao je da procita), skoro van svake sumnje je da ce novi saziv parlamenta biti "SN(S)ezana i 7 patuljaka" varijanta. Po meni, vaznije i zanimljivije pitanje od toga koliko ce koji "patuljak" biti veliki pojedinacno, je da li ce Vucic moci da formira ili nece vladu bez Dacica. Da se razumemo - Dacic u tu vladu ulazi i ovako i onako, ali je jako bitno da li ce ta vlada matematicki moci da se formira bez SPS, tj da li bi Vucic teorijski mogao da je formira ako ne sam, ono makar uz pomoc manjinaca i Palme.

Podsecam da je Dacic/SPS lista na izborima 2012 i 2014 imala identican broj od 44 poslanika, ali u prvom 2012 slucaju kada bez njih nije mogla da se formira nova vlast njegova cena je bila ni manje ni vise nego mesto premijera, dok je sa istih 44 poslanika posle 2014 bio manji od mahovog zrna. 2008 SPS/Dacic je imao 20 mandata (ako oduzmemo Palmu i PUPS manje od 15), ali se bez njih nije moglo, tako da su Dinkic i on, kao vicepremijeri, bukvalno bili politicki jaci od premijera Mirka Cvetkovica. Da je Dacic svestan da mu se moze opet vratiti omiljena pozicija da se bez njega ne moze, svedoci njegova jucerasnja izjava (koju je naravno ekspresno demantovao) na Glavnom odboru SPS da ce ga Vucic moliti da udje u novu vladu. Drugim recima, vec unapred porucuje Vucicu da ce njegova cena biti drasticno uvecana ako bude neophodan. Naravno, ne moze da krene napadno i oholo sa takvim stavom, jer bi tako samo oborio sebi cenu u slucaju da bas i ne bude neophodan. U svakom slucaju, ne sumnjam da ce prednost na SPS listi pri ulasku u parlament imati najverniji Dacicevi prijatelji, kao i oni koji su ulazili u nekakve konflikte sa SNS, jer ce monolitnost SPS bloka biti krucijalna ako misli da da opet ucenjuje na veliko.
krkar krkar 01:38 08.04.2016

Re: Čitalac

blogov_kolac
Kao sto sam pomenuo (a koga je interesovalo - mogao je da procita), skoro van svake sumnje je da ce novi saziv parlamenta biti "SN(S)ezana i 7 patuljaka" varijanta. Po meni, vaznije i zanimljivije pitanje od toga koliko ce koji "patuljak" biti veliki pojedinacno, je da li ce Vucic moci da formira ili nece vladu bez Dacica. Da se razumemo - Dacic u tu vladu ulazi i ovako i onako, ali je jako bitno da li ce ta vlada matematicki moci da se formira bez SPS, tj da li bi Vucic teorijski mogao da je formira ako ne sam, ono makar uz pomoc manjinaca i Palme.

Podsecam da je Dacic/SPS lista na izborima 2012 i 2014 imala identican broj od 44 poslanika, ali u prvom 2012 slucaju kada bez njih nije mogla da se formira nova vlast njegova cena je bila ni manje ni vise nego mesto premijera, dok je sa istih 44 poslanika posle 2014 bio manji od mahovog zrna. 2008 SPS/Dacic je imao 20 mandata (ako oduzmemo Palmu i PUPS manje od 15), ali se bez njih nije moglo, tako da su Dinkic i on, kao vicepremijeri, bukvalno bili politicki jaci od premijera Mirka Cvetkovica. Da je Dacic svestan da mu se moze opet vratiti omiljena pozicija da se bez njega ne moze, svedoci njegova jucerasnja izjava (koju je naravno ekspresno demantovao) na Glavnom odboru SPS da ce ga Vucic moliti da udje u novu vladu. Drugim recima, vec unapred porucuje Vucicu da ce njegova cena biti drasticno uvecana ako bude neophodan. Naravno, ne moze da krene napadno i oholo sa takvim stavom, jer bi tako samo oborio sebi cenu u slucaju da bas i ne bude neophodan. U svakom slucaju, ne sumnjam da ce prednost na SPS listi pri ulasku u parlament imati najverniji Dacicevi prijatelji, kao i oni koji su ulazili u nekakve konflikte sa SNS, jer ce monolitnost SPS bloka biti krucijalna ako misli da da opet ucenjuje na veliko.



Pa i nije tako loše. Sa 37 redova sublimiro na 28. I dalje se traži neko ko je čitao, da prepriča u 3 reda.

Meni se nekako čini da hoće da kaže da Ivica prolazi. A i Vučić.

Ima i nešto o blokovskoj monolitnosti, to je valjda citat iz Brežnjeva L. I.

anja99 anja99 14:31 10.04.2016

Re: izborni predmet: viša matematika

Nisi fer.


A ti nisi video, a možda ni čitao, radomira konstantinovića, ovo je bre nating et ol.
escherichije_colic escherichije_colic 09:09 06.04.2016

sad ga vidiš

Pa gde nestade Koštunica iz krajnje računice? U proceni kažeš "ulaze" a onda ih odjednom nema u raspodeli mandata? Ili će njih da apsorbuju premoćne Dveri, pa će sve to minus Sanda Rašković Ivić da ide u koaliciju sa Šešeljom?

I šta mu dođe ovo DeJeBe iz bloka umerenih? Možda bih glaso za to.
krkar krkar 09:13 06.04.2016

Re: sad ga vidiš ... sad se otrezniš

Pa gde nestade Koštunica iz krajnje računice? U proceni kažeš "ulaze" a onda ih odjednom nema u raspodeli mandata? Ili će njih da apsorbuju premoćne Dveri, pa će sve to minus Sanda Rašković Ivić da ide u koaliciju sa Šešeljom?




ДВЕРИ - ДЕМОКРАТСКА СТРАНКА СРБИЈЕ - САНДА РАШКОВИЋ ИВИЋ - БОШКО ОБРАДОВИЋ

Ništa nije nestalo... kad uključiš mozak.
krkar krkar 09:14 06.04.2016

Da XXX bolje

I šta mu dođe ovo DeJeBe iz bloka umerenih? Možda bih glaso za to.


Da Jebemo Bolje?
escherichije_colic escherichije_colic 09:45 06.04.2016

Re: sad ga vidiš ... sad se otrezniš

krkar
Pa gde nestade Koštunica iz krajnje računice? U proceni kažeš "ulaze" a onda ih odjednom nema u raspodeli mandata? Ili će njih da apsorbuju premoćne Dveri, pa će sve to minus Sanda Rašković Ivić da ide u koaliciju sa Šešeljom?




ДВЕРИ - ДЕМОКРАТСКА СТРАНКА СРБИЈЕ - САНДА РАШКОВИЋ ИВИЋ - БОШКО ОБРАДОВИЋ

Ništa nije nestalo... kad uključiš mozak.


Pa što si ih sklonio iz skraćenice u finalnoj jednačini, pa ti stoji samo DV, umesto DV-DSS? Zato što ima više smisla svrstati ih uz Šešelja bez tog DSS? Ovo sve a propo predizborne netrpeljivosti na toj liniji. Ne vidim ih u nekoj plodonosnoj parlamentarnoj saradnji nakon svega toga.
escherichije_colic escherichije_colic 09:47 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

krkar
I šta mu dođe ovo DeJeBe iz bloka umerenih? Možda bih glaso za to.


Da Jebemo Bolje?


Pa da, ladno su to ovi moji sa prošlih izbora

I opet ću glasati isto. Taj Radulović mi deluje kao fini i pošten svet.
tasadebeli tasadebeli 10:54 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

krkar
I šta mu dođe ovo DeJeBe iz bloka umerenih? Možda bih glaso za to.


Da Jebemo Bolje?



Друштво јебуцљивих баба?
emsiemsi emsiemsi 14:32 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

krkar
I šta mu dođe ovo DeJeBe iz bloka umerenih? Možda bih glaso za to.


Da Jebemo Bolje?

Дај приступницу да попуним одмах.
rade.radumilo rade.radumilo 14:47 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

Da Jebemo Bolje?
Дај приступницу да попуним одмах.


Pa, ako misliš da ti je potrebna...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:29 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

Da Jebemo Bolje?

Ма доста је било.
anja99 anja99 16:17 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

Da Jebemo Bolje?


Ма доста је било.


hahahahah, jer bolje ne može, maznuli (smo) savršenstvo i sad cvetamo.
emsiemsi emsiemsi 18:41 06.04.2016

Re: Da XXX bolje

marco_de.manccini
Da Jebemo Bolje?

Ма доста је било.

Никада није доста.
anonymous anonymous 16:57 06.04.2016

Krkar,

...jel ovo blog o izborima ?

Moram da znam.

Da me ne bi banovao.

Ili opičio po p....
krkar krkar 18:12 06.04.2016

Re: Krkar,

anonymous
...jel ovo blog o izborima ?

Moram da znam.

Da me ne bi banovao.

Ili opičio po p....


Pravo da ti kažem - pojma nemam. Valjda je i o izborima.

Ja sam saznao da se Borko prekrstio u Borko. Meni dosta
niccolo niccolo 20:04 06.04.2016

Re: Krkar,

Ja sam saznao da se Borko prekrstio u Borko.

I posle kažu izbori ničemu ne služe...
krkar krkar 21:10 06.04.2016

Re: Krkar,

I posle kažu izbori ničemu ne služe...


Ma pusti to, vidi ovo:


anja99 anja99 21:20 06.04.2016

Re: Krkar,

Ja sam saznao da se Borko prekrstio u Borko. Meni dosta


Samo nek se priča................

niccolo niccolo 21:42 06.04.2016

Re: Krkar,

Ma pusti to, vidi ovo:

Video već, imam neku fb poznanicu koja se ozbiljno bavi spsovanjem (doduše, ne mogu da kažem, nije od onih da smara time nas ostale - vidim njen aganžman samo kad lajkuje public objave sa sps tematikom drugih svojih frendova (pa tako videh i ovo onomad) ili ako je taguju na slidžama sa tih njihovih bavljenja).
anja99 anja99 21:48 06.04.2016

Re: Krkar,

Ma pusti to, vidi ovo:


dijana vukomanović?
krkar krkar 22:04 06.04.2016

Propaganda woman

Video već,


Čekam samo kad će da počnu da se tetoviraju stranački. Po licu, ko Tyson (onaj pravi, ne ovaj naš falš).

Nego, zna li iko za bilo kakav smislen posao koji miže da se radi sa ovolikim zašiljenim noktima (čak i kad nisu omalani u stranačke simbole)?

Jebote!


anja99 anja99 22:15 06.04.2016

Re: Propaganda woman

Jebote!


#JeSuisBorko
zilikaka zilikaka 22:38 06.04.2016

Re: Propaganda woman

krkar


Nego, zna li iko za bilo kakav smislen posao koji miže da se radi sa ovolikim zašiljenim noktima (čak i kad nisu omalani u stranačke simbole)?

Jebote!




Mene letos jedna ubeđivala da može sve, samo joj problem kad valjda nešto treba da otvori. Ne sećam se šta.
Tolko hvalila da meni došlo da namestim jedne.
Posle malo bolje upoznala gospodžu pa odustala.

...a i trošila bih mnogo kolomasti, kad se zavuče ispod, pa da me ne prozivaju.
emsiemsi emsiemsi 19:46 07.04.2016

Re: Propaganda woman

krkar

...
Nego, zna li iko za bilo kakav smislen posao koji miže da se radi sa ovolikim zašiljenim noktima (čak i kad nisu omalani u stranačke simbole)?
...

Може да пуши.
krkar krkar 18:15 06.04.2016

Kreativna kampanja

bene_geserit bene_geserit 04:54 07.04.2016

i sta kazes

Dveri i DSS u kategoriji fasisti,
a SPS u kategoriji umereni (ne sumnjam i da bi Vucic tu upao da nije vlast kojim slucajem).
he-he

Sto su ti "jugosloveni" - dok je bilo Jugoslavije logicno im bilo da se tako zovu, sada kada zive u Srbiji ne mogu da prevale preko usana da su srbi, nema sansi.

Da ti bude lakse reci 3 puta:
zivim u Srbiji dakle srbin sam
zivim u Srbiji dakle srbin sam
zivim u Srbiji dakle srbin sam
pa nece da ti se prividjaju fasisti od patriotskih stranaka
a nece ni umereni od jebenih komunjara
little_radojica little_radojica 07:02 07.04.2016

Re: i sta kazes

reci 3 puta: zivim u Srbiji dakle srbin sam





narcis narcis 07:18 07.04.2016

Re: i sta kazes

little_radojica
reci 3 puta: zivim u Srbiji dakle srbin sam












predatortz predatortz 07:20 07.04.2016

Re: i sta kazes


Da ti bude lakse reci 3 puta:
zivim u Srbiji dakle srbin sam


Uuuu! Klimava ti ova teza!
I ex muftija i ja živimo u Srbiji.
Ni on, a bogami, ni ja ne želimo da budemo isto.
bene_geserit bene_geserit 07:45 07.04.2016

Re: i sta kazes

I ex-muftija i ti bi trebali da imate zajednicki interes da Srbiji bude bolje.
Kako mogu amerikanci da budu svi koji zive u USA, koje god da im je etnicko poreklo?

Dokle god je primarno etnicko poreklo dotle ce da se rovari i cepkaju drzave, umesto da se drzava u kojoj zivis pravi boljom.

Btw, srbi iz Republike Srpske su srbi republikanci, sto zvuci odlicno .
I kako je bilo logicno da budes jugosloven u Jugoslaviji, a sada nije da si srbin u Srbiji (pitanje se odnosi na "jugoslovene" i "gradjane sveta" )?
predatortz predatortz 07:58 07.04.2016

Re: i sta kazes

I ex-muftija i ti bi trebali da imate zajednicki interes da Srbiji bude bolje.


Meni jeste, muftiji po svemu sudeći nije. Zbog toga i ne želim da budemo isto.

I kako je bilo logicno da budes jugosloven u Jugoslaviji, a sada nije da si srbin u Srbiji (pitanje se odnosi na "jugoslovene" i "gradjane sveta" )?


Na to će drugovi i drugarice Jugosloveni morati da ti odgovore. I u Jugoslaviji smo otac, majka, sestra i ja bili Srbi.

Inače, smatram da je bez veze ta novotarija da se mešaju državljanstvo i nacionalna pripadnost. Kao i ideja da svi koji žive u nekoj državi imaju iste interese. Pogledaj Francusku, Belgiju... Tupavo zvuči kada čitaš 'Francuz se razneo bombom i ubio x osoba'. A 'Francuz' garav k'o opanak!
rade.radumilo rade.radumilo 09:00 07.04.2016

Re: i sta kazes

Inače, smatram da je bez veze ta novotarija da se mešaju državljanstvo i nacionalna pripadnost. Kao i ideja da svi koji žive u nekoj državi imaju iste interese. Pogledaj Francusku, Belgiju...


Pa gde si ti vid'o da fašisti nekom ostavljaju mogućnost izbora? Oni ima da ti odrede nacionalnu pripadnost, po svojim aršinima. Jedino su im ti aršini malo šizofreni, pa:

- Neko im je Srbin/Srpkinja, ako je otprilike jednom prošao/la kroz Srbiju. Samo je poenta da imaju potrebu da, iz nekih nedokučivih razloga, ta osoba bude Srbin/Srpkinja.
- Neko im nije Srbin/Srpkinja, jer mu/joj je čukunbaba iz neke druge etničke grupe. Opet je poenta, iz nekih nedokučivih razloga, da ta osoba ne bude Srbin/Srpkinja.

Kako god, što se tih fašista (sebe nazivaju patriotama a sve ostale komunjarama) tiče, nema ti šta tu da se nacionalno izjašnjavaš. Šta ti ima da se osećaš ovako ili onako? Kuš tamo! Oni će da ti izbroje krvna zrnca i da ti odrede pripadnost.
narcis narcis 09:19 07.04.2016

Re: i sta kazes

Kako god, što se tih fašista (sebe nazivaju patriotama a sve ostale komunjarama) tiče, nema ti šta tu da se nacionalno izjašnjavaš. Šta ti ima da se osećaš ovako ili onako? Kuš tamo! Oni će da ti izbroje krvna zrnca i da ti odrede pripadnost.

krkar krkar 14:42 07.04.2016

Re: i sta kazes

Da ti bude lakse reci 3 puta:
zivim u Srbiji dakle srbin sam


Jasno:

Muamer Zukorlić, Ištvan Pastor i Riza Haljimi su Srbi.

Milorad Pupovac, Veljko Džakula, Porfirije Perić i Mile Martić su Hrvati.

A Mile Dodik, Sonja Karadžić, Kačavenda, Jovan Divjak, Bogić Bogićević i Predatorz su Bosanci.

Jedino ne znam jesu li Oliver Ivanović, Sava Janjić, Marko Đurić i Teodosije Šibalić Kosovari ili Albanci?

Blago vama fašistima, kod vas je sve tako jednostavno. Nikakvih dilema nema, nikakvih nejasnoća. Za sve ima svoja fioka i gotovo.

Taman u stilu sa vašim IQ-om!


krkar krkar 14:43 07.04.2016

Re: i sta kazes

zivim u Srbiji dakle srbin sam


P.S. ti si budala gde god da živiš.

Nije stvar u teritoriji nego u glavi.
krkar krkar 14:56 07.04.2016

Re: i sta kazes

Meni jeste, muftiji po svemu sudeći nije. Zbog toga i ne želim da budemo isto.


Pa jes, kako bi ti mogo da budeš isto sa Turčinom?

If in doubt - exterminate.

predatortz predatortz 22:40 07.04.2016

Re: i sta kazes


If in doubt - exterminate.


Ti si ko Vučina, jebote! Kad god nemaš šta pametno da kažeš, potežeš mošti.
anja99 anja99 16:47 07.04.2016

200

da crknu dušmani!
sami će se prepoznati, ja svog znam.
Atomski mrav Atomski mrav 20:57 07.04.2016

Za koga glasati?

narcis narcis 21:10 07.04.2016

Re: Za koga glasati?

Atomski mrav

težak izbor
angie01 angie01 21:21 07.04.2016

Re: Za koga glasati?

i Nusic bi se radovao- ne bi morao nista da dodaje, pojacava, podvlaci, karikira,...ono, totalna prenaglasena sarada gluposti, posrnuca, kica, prevare i otimacine- najvise nasih zivota u ovoj zemlji u kojoj pricamo o tom glasanju nadmenoscu i podsmehom, kao da se radi o nekom drugom, a mi sa strane kibicujemo i podjebavamo sve kombinacije, jer smo sve shvatili, pametni i nedodirljivi posledicama.

kao da smo svi zajedno u nekom delirijumu, u kome mazohisticki uzivamo,...i gledamo ispod oka, da li i drugi okolo, uzivaju isto toliko,...jer slabost i kukavicki i glupo je da ne....ovako porobljeni.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:15 07.04.2016

Re: Za koga glasati?

i Nusic bi se radovao- ne bi morao nista da dodaje, pojacava, podvlaci, karikira,...


Nušić nije karikirao, to se samo nama činilo sa distance, dočim je on u stvari manje više bio samo čisti dokumentarista ☻

Tako će recimo kroz pet-šest-desetak decenija, popularno stanovište biti da su Farma et al bili elaborisano ismevanje, podvlačenje, karikiranje - neće moći verovati da je to neko radio "za ozbiljno", a mi odvade znamo da je to na žalost mutljaga radi mutljage (i para) koja je postala main stream "ukusa" i morala (sic).

Elem, Nušić dakleM nije karikirao, ali su - za vakta Klošmerla i Kohabitiranog, njega karikirali, pa je tako - da se ne bi neko u i oko njihovih svita nedajbože uvredio/la, gospođa Ministarka prerađena tako da bude ona pozitivan lik. Što reče onaj pijanac - O tempora, o more valovito!

Sav sunovrat u kojem smo sada je tada - ne baš započeo, ali dobio na momentu jerbo je mutljaga konačno zatvorla Krug (kao onomad SB ;> )
narcis narcis 23:22 07.04.2016

Re: Za koga glasati?

Nušić nije karikirao, to se samo nama činilo sa distance, dočim je on u stvari manje više bio samo čisti dokumentarista

sve više uviđam da je stvarnost koju živimo potpuno ista sa opisima pisaca iz kraljevine srbije i kraljevine jugosavije, svo zlo koje je tad vladalo sad se ovaplotilo u ovom limbu koji živimo zadnjih 26 godine.
angie01 angie01 23:36 07.04.2016

Re: Za koga glasati?

Nušić nije karikirao, to se samo nama činilo sa distance, dočim je on u stvari manje više bio samo čisti dokumentarista


znam sta hoces da kazes,...na zalost, svi znamo,...al je komedija uvek karikatura, malo se prenaglase stvari koje se u stvarnosti upravo tako odvijaju, ali umerenije, mada prepoznatljive.

to cemu se smejes i jeste prepoznavanje stvarnosti, koja je samo pripremljena sublimirana i lako jestiva.

sada za tim nema potrebe- samo skrin sotujes.


Sav sunovrat u kojem smo sada je tada - ne baš započeo, ali dobio na momentu jerbo je mutljaga konačno zatvorla Krug (kao onomad SB ;> )


...mi smo pustili.
krkar krkar 01:33 08.04.2016

Teoretski potkovana

znam sta hoces da kazes,...na zalost, svi znamo,...al je komedija uvek karikatura, malo se prenaglase stvari koje se u stvarnosti upravo tako odvijaju, ali umerenije, mada prepoznatljive.

to cemu se smejes i jeste prepoznavanje stvarnosti, koja je samo pripremljena sublimirana i lako jestiva.


Tebi je Blogi predavao književnost?
angie01 angie01 08:27 08.04.2016

Re: Teoretski potkovana


Tebi je Blogi predavao književnost?


ne znam sta je greska- ako si izabrao po njoj ucitelja:),...


Atomski mrav Atomski mrav 11:23 08.04.2016

Re: Teoretski potkovana

Vratio sam sliku (bar se nadam)...
Unfuckable Unfuckable 00:41 08.04.2016

sine

sine, ja samo čitam krkišine komentare i sve znam šta će da bude, dakle sublimiram
btw Meridijan (da, da Me ri di jan) je skroz promenio kvote
na SNS recimo, over 49% kvota je 3, pre samo nedelju dana under 42% bilo je 2 i nešto
Zanimljiva je i navlaka na Sašicu R gde je under 4,5% čitavih 2,15 (kao, prolazi)

Dveri su egal (5% over ili under isto ti dođe, što opet dovoljno govori)

SRS u naletu (over 6% je samo 1,3 ali, kao, kvota raste. To mi je negde i jedina nada, ukoliko se neko ne zajebe i stavi dobar under na SNS na nekih 40, recimo)

DS pada kvota da prelaze 6%, he he he smejurija

krkar krkar 01:34 08.04.2016

Re: sine

na SNS recimo, over 49% kvota je 3, pre samo nedelju dana under 42% bilo je 2 i nešto
Zanimljiva je i navlaka na Sašicu R gde je under 4,5% čitavih 2,15 (kao, prolazi)


Šta ovo znači? Kao ako pređu 49% dobiješ 3 na 1?
anja99 anja99 07:53 08.04.2016

Re: sine

sine, ja samo čitam krkišine komentare


dobro da znamo.



sve ostalo što si napisao ionako nije razumljivo, cc
Unfuckable Unfuckable 10:10 08.04.2016

Re: sine

Šta ovo znači? Kao ako pređu 49% dobiješ 3 na 1?


upravo tako.

Recimo, za koleginicu ispod kojoj nije razumljivo - ako SRS pređe 6%, na 1 uloženi dobijaš 1,3
Ako Saša R bude ispod 4,5% - dupliraš pare, što nije loša kvota.

Ali pazi, to je Meridijan
krkar krkar 10:14 08.04.2016

Re: sine

Ali pazi, to je Meridijan


Što opet znači - ŠTA? To dobro ili loše?

Ne kladim se, ne pratim, ne znam detalje
Unfuckable Unfuckable 10:26 08.04.2016

Re: sine

meni lično to znači - "čudno"
Prvo, Meridijan akcentujem jer je gazda debelo povezan sa vlastima.

Drugo, ova promena kvota na SNS ide u prilog ovoj celoj priči (Vučko max do 40% a verovatno ni toliko) dakle šansa da neko na ovim skotovima uzme bar neku kintu propuštena je pre desetak dana, tada je under na Vučka pored sebe imao nevidljivim mastilom napisano "ne bacaj pare na ovo".

Po meni, ove kvote negde podupiru dobar deo cele priče prezentovane na blogu i kroz komentare.
Štos je što je sve to izgledalo mnogo drugačije, kao što rekoh, pre desetak dana.
E sad, da li je samo Hag ili ima tu još koje čega - jebiga.
krkar krkar 10:28 08.04.2016

Re: sine

Recimo, za koleginicu ispod kojoj nije razumljivo - ako SRS pređe 6%, na 1 uloženi dobijaš 1,3
Ako Saša R bude ispod 4,5% - dupliraš pare, što nije loša kvota.


Od ove 3:

3:1 na SNS>49%
1,3:1 na SRS>6%
2:1 na DJB<4,5%

po meni je najsigurnije dati pare na SRS. Pa onda na DJB pa tek onda na SNS. Što, uostalom, i kvote kažu. Nisu ni ti kladioničari baš potpune ovce (sudeći po ovom primeru - sudeći po nekima koje poznajem čudo je da umeju da plate kiflu!)

krkar krkar 10:32 08.04.2016

Re: sine

Drugo, ova promena kvota na SNS ide u prilog ovoj celoj priči (Vučko max do 40% a verovatno ni toliko) dakle šansa da neko na ovim skotovima uzme bar neku kintu propuštena je pre desetak dana, tada je under na Vučka pored sebe imao nevidljivim mastilom napisano "ne bacaj pare na ovo".


E jebiga, sad si se setio, da si mi se javio pre 2 nedelje mogli smo da uzmemo pare. Sve ovo što znam i govorim za SNS znao sam i pre 20 dana, samo se u međuvremenu još iskristalisalo, i to najviše za Šešelja, Dveri i ostale. Vučićevi trendovi i dometi svakom sa imalo analitičkih sposobnosti* potpuno su jasni od raspisivanja izbora. i od pre, od kurobecanja oće kaki izbore - neće kaki izbore.


meni lično to znači - "čudno"
Prvo, Meridijan akcentujem jer je gazda debelo povezan sa vlastima.


Ko je gazda?

Znam da su gazde Mozzarta (sa 2 Z) nekaki Čačani i da pola Čačka radi u tim kladionicama. Priča se da je svaki Čačanin koji je tražio posao u Mozzartu posao i dobio.

*) Možda i Blogovom Kocu ali izgleda niko se još nije usudio da pročita one čaršave


Unfuckable Unfuckable 10:37 08.04.2016

Re: sine

da, tako kvote i kažu (od najmanje tj najverovatnije, pa do najveće) nisu baš bukiji vesla sisali

Štos je i u tome što se - to znaju upravo kladioničari - obično zajebeš na najnižim tj najverovatnijim kvotama. Pa sad okreni obrni, dupe ti pozadi

Po meni SRS ide over a na SNS je no bet jer je over teško verovatan (drže relativno "verovatnu" kvotu čisto radi loženja magaraca koji ne čitaju krkišine blogove) a under neisplativ jer je kvota neka teška mizerija (recimo 1,05)

edit: sad pogledah ponovo - siguran bet bio bi sns under 49% (1,25) + srs over 6,6 (1,3) to mu dođe nekih 1,62 pa jebiga ko voli nek se igra

edit2:

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/direktor-privatnih-kladionica-meridijan-odlucuje-o-sudbini-drzavne-lutrije-srbije/bvzj83h
Unfuckable Unfuckable 10:42 08.04.2016

Re: sine

E jebiga, sad si se setio, da si mi se javio pre 2 nedelje mogli smo da uzmemo pare. Sve ovo što znam i govorim za SNS znao sam i pre 20 dana,


znam, ispratio sam ja i tvoj prošli blog i čisto radi mentalnog sexa (a šta čoveku i preostaje?) bacio tada pogled na kvote, pa zato sve ovo i napisah. Tada je Vučić stajao "kano klisurina" - a sada, vrlo izvesnu pušagiju pokrivaju sa "neće baš 50%, jebiga" - kvotom. Mislim znam da neće, he he he ali mislim da neće ni 40% a to niko ne nudi, šteta

All in all - draže mi je da bacim pare na vijetnamsku drugu ligu nego na ovu bagru
krkar krkar 10:51 08.04.2016

Re: sine

draže mi je da bacim pare na vijetnamsku drugu ligu nego na ovu bagru


Šta iko zna o vijetnamskoj drugoj ligi? I u čemu je slast klađenja na klubove koje nisi gledao iz gradova koje ne poznaješ koji se pcuju na jeziku o kojem pojma nemaš?

I uopšte gde je strast i zadovoljstvo u klađenju gde sediš i popunjavaš tikete ili buljiš u neki ekran?
anja99 anja99 11:10 08.04.2016

Re: sine

Mislim znam da neće, he he he ali mislim da neće ni 40% a to niko ne nudi, šteta


viš kad jasno kažeš, odmah mi se razbistri um, dan, život......

anja99 anja99 11:12 08.04.2016

Re: sine

All in all - draže mi je da bacim pare na vijetnamsku drugu ligu nego na ovu bagru


e a ovo sam razumela kao uspelu šalu, svakako ne ozbiljno kao krkar!
Atomski mrav Atomski mrav 11:18 08.04.2016

Re: sine

I uopšte gde je strast i zadovoljstvo u klađenju gde sediš i popunjavaš tikete ili buljiš u neki ekran?

Neki su zavisni od toga, ipak je to vrsta kockanja. Drugi (koji inače vole da prate sportove putem malih ekrana naših TV prijemnika) vole da to "začine" tako što će uložiti neku kintu i onda mogu da navijaju za Sautempton protiv Ipsviča u FA kupu a inače bi zadremali pored jedne takve utakmice.
Unfuckable Unfuckable 11:26 08.04.2016

Re: sine

vidi krki, to je kao da nekoga pitaš u čemu je fora s pecanjem, hajde da ti ne trošim vreme.
Vijetnamska druga liga je ubačena samo kao primer - a u mom "vrednosnom" sistemu zdravije je i zabavnije baciti kintu čak i na to nego na ove debile - pri čemu smo, jelte, svesni da će biti nameštanja i kod jednih i kod drugih.
Međutim, kod Vijetnamaca to ide nekako šarmantnije

evo ovde, koga zanima
https://meridianbet.rs/index2.jsp#!standard;selectedLeagues=true
narcis narcis 11:51 08.04.2016

Re: sine

I uopšte gde je strast i zadovoljstvo u klađenju gde sediš i popunjavaš tikete ili buljiš u neki ekran?

pa budale se klade misleći da poznaju klubove ili konje
pravi kockari se klade na to koji će broj da izađe.
meni jedan pravi kockar svojevremeno dao odgovor na pitanje "kako se kladiš na nekog konja, pravog sčetiri noge i rep, kad nit si ga video nit znaš u kakvoj je kondiciji?" on reče2 ne kladim se ja nakonja nego na njegov broj, predviđam koji će brojevi kojim redosledom da izađu"
sad ima kockari i ima paceri
krkar krkar 13:08 08.04.2016

Kocka

pravi kockari se klade na to koji će broj da izađe.


Nisam te to pitao. Nego koje je zadovoljstvo u procesu klađenja. Jednom poranio kod druga, on malo kasni, da popijem kafu - odmah pored kladionica. 15 minuta sam gledao bolesnike kako blenu u ekrane, pišu na listiće, predaju na šalter i opet blenu u ekrane. Sve debil do debila.

Slabo kockam ali mora u svemu da postoji neki hedonizam, da je sam proces lep. Kao što ne tucaš samo kad hoćeš da praviš decu.

Nekad sam igrao rulet, to mi je zadovoljstvo, ima ritual, ima slučajnost a ima i matematiku. Pa praviš sisteme, pa je nešto interaktivno pa ti lepo da igraš.

Doduše, nikad nisam bio pacijent. Imao sam pravilo da čim uđem u kasino odredim koliko para ulažem. Ako izgubim sve - idem kući. Ako dupliram - idem, al' u kafanu.

Doduše, i kad izgubim šta sam namerio opet idem u kafanu.

Samo sam 2-3 x prekršio to pravilo.

Odvedem jednom curu u kasino. Bliski istok. Uzmem 500 $, pola njoj pola sebi u žetone. Ja igram neke sisteme, pokrivam uvek tradicionalno 11/14 i 0/3 a ostalo kako kad. Igrao ja, išlo dobro pa gubio pa opet dobijao pa na kraju izgubim sve.

Njoj ostalo dosta žetona, igruckala pomalo, na po 1 broj uglavnom ili broj i boju. Krenem da igram njenim žetonima, kaže ona "ne može". Prebroji se, kaže ma neću više, ajmo.

Krene ona da unovčava boju, negde skoro isto kao na početku, možda 50$ kratka. Kad, izvadi iz torbice žetone po 50 i 100 $ - uzme 550 $ u kešu.

Pitam ja u čudu otkud joj to a ona Budalo, to sam sklanjala tebi sa gomile kad si dobijao, ti pojma nemaš koliko imaš dok ne složiš.

Živa istina, imam sistem, dobitak preko uloga slažem sa strane, posebno, tako da vidim kad sam duplirao da stanem. Ali ona stalno vadila po neki žeton... i zaradila mi pare.

Dobro, karte su nešto drugo, tu imaš dodatno zadovoljstvo zajebancije i podjebavanja. Zato volim preferans a poker ne.
stopalo stopalo 13:33 08.04.2016

Re: Kocka

Zato volim preferans


'esi ti iz sapca ili loznice?

svarog svarog 14:38 08.04.2016

Re: sine

edit: sad pogledah ponovo - siguran bet bio bi sns under 49% (1,25) + srs over 6,6 (1,3) to mu dođe nekih 1,62 pa jebiga ko voli nek se igra


Mislim da ne možeš da vežeš igre, samo singlovi idu
milisav68 milisav68 18:02 08.04.2016

Re: sine

Unfuckable
E sad, da li je samo Hag ili ima tu još koje čega - jebiga.

Prate se uplate.
Unfuckable Unfuckable 01:42 09.04.2016

Re: sine

Mislim da ne možeš da vežeš igre, samo singlovi idu


nisam probao, ali kapiram da neko jeste
Kao što rekoh, moj bet će pre otići na neki jebeni Hong Tu Nai - Wu Tang u 78. minutu pri rezultatu 0-0 - padaju još dva gola (da) nego na ove imbecile

Uzgred, (troll koji to i nije)
ne sećam se da sam se slađe nakucao preporuka nekom domaćinu na prvoj strani, a da je blog 200+
(naime, u 200+ konfiguraciji obično ne jebem komente na prvoj već ih uredno prijavljujem moderaciji. U stvari, na takvim blogovima ne jebem uopšte, a domaćine posebice - ali ovde mi ptičica kukuriknula da je first page party ultrajebitačna ever, ono, za ne propustiti, i ja se nakliktaH)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana