Astrologija| Budućnost| Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika

Izbori 2016. - Velika predizborna anketa!

little_radojica RSS / 15.04.2016. u 08:34

Да, драги блогери, једна лепа традиција се наставља и овај пут. Удруженим снагама колега блогера uros_vozdovac, а_jovicic, и моје маленкости имаћемо и овај пут Велику предизборну анкету!
Ко жели да прескочи увод и одмах обави своју „блогерску дужност" може да кликне на линк испод


ЛИНК>>>>ВЕЛИКА ПРЕДИЗБОРНА АНКЕТА<<<<ЛИНК

У ова динамична времена кад се интернет као релативно млад медиј од којег се пуно очекује пробија у сферу политике и политичког маркетинга, сасвим је разумљиво да нам је интригантно какав је његов реалан утицај и колико се заиста ствари ту мењају. С једне стране изгледа да су све информације ту, на дохват руке, и да су цела Србија, а и Свет, постали једно глобално село у којем се све зна и у којем се ништа више не може сакрити. С друге стране остаје највећи део популације који је тотално невидљив или потпуно нем, пасиван у дискусији, за који знамо само да увек има зашиљену оловку спремну да заокружује на изборима.

Анкета, као и прошли пут, сигурно неће дати ни приближно реалистичну прогнозу изборних резултата, али ће нам показати колико се тај процеп између виртуалне реалности и "праве" реалности смањује и да ли се уопште смањује. Даће нам слику и о овој непоновљивој интернет кафани и можда утицати на неке даље расправе. Даће нам представу и о томе колико дубоко можемо да досегнемо у интернет заједницу са овог једног места.

За сваки случај, уградили смо питање које ће нам помоћи да Блог и ставове блогера анализирамо посебно, а ту су и нека питања која ће нам помоћи да видимо како се дискусија на интернету води, колико нас уопште дискутује и где, те какво је генерално расположење по питању неких шкакљивих питања око којих се овде често ломе копља.

Даваћемо неке пресеке резултата у току анкете, али главни резултати ће стићи након што Аца Јовичић стручно анализира одговоре.

Још бисмо желели да вас охрабримо да анкету проширите широм интернета све до Његових најзабаченијих крајева, па да оборимо рекорд од прошли пут кад смо прикупили чак 3300 гласова за недељу дана.

Ако политичари не могу да од избора направе празник демократије, хајде да барем ми овде у томе успемо!

 

Edit: резултати и "излазност" по сату (ажурирано сваки дан)

v3kumul.pngv3izlaznost.png

 

 

Резултати након 5 дана>>>>ЛИНК (Сви резултати)



Komentari (278)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 08:45 15.04.2016

da dodam samo

da će rezultati biti objavljani do početka izborne tišine. Naravno sa redovnim periodičnim prolaznim vremenima, kako i treba.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:24 15.04.2016

Izborna matematika

Ako neko želi da proba razne simulacije rezultata izbora i osvojenih mandata, ovo je link koji bi trebao da pomogne u proračunu:

Election calculus simulator based on the modified D'Hondt method

Dobra prilika za sve prognozere rezultata izbora da urade "Save this simulation" i da podele link koji dobiju. Posle izbora možemo videti ko je bio najbliži.
emsiemsi emsiemsi 09:28 15.04.2016

Re: da dodam samo

uros_vozdovac
da će rezultati biti objavljani do početka izborne tišine. Naravno sa redovnim periodičnim prolaznim vremenima, kako i treba.

Попунио !
Јеботе патак, па ви то направили баш озбиљну анкету.
Успут --- да, да, ја сам онај који хоће Санду Рашковић Ивић за премијера, нема зајебанције.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:48 15.04.2016

Re: da dodam samo

emsiemsi
uros_vozdovac
da će rezultati biti objavljani do početka izborne tišine. Naravno sa redovnim periodičnim prolaznim vremenima, kako i treba.

Попунио !
Јеботе патак, па ви то направили баш озбиљну анкету.
Успут --- да, да, ја сам онај који хоће Санду Рашковић Ивић за премијера, нема зајебанције.

Drago mi je da ti se dopada anketa, i meni se dopada, ali sačekaj da vidiš analizu, men je pravo uživanje dok gledam kada se Jovičić dohvati rezultata
little_radojica little_radojica 09:57 15.04.2016

Re: Izborna matematika

Dragan Pleskonjic
Ako neko želi da proba razne simulacije rezultata izbora i osvojenih mandata, ovo je link koji bi trebao da pomogne u proračunu:

Election calculus simulator based on the modified D'Hondt method

Dobra prilika za sve prognozere rezultata izbora da urade "Save this simulation" i da podele link koji dobiju. Posle izbora možemo videti ko je bio najbliži.


Јој ја већ имам написан а необјављен текст на ту тему. Рецимо да је јако занимљиво да се у јавности готово увек оперише само са освојеним процентима од укупног броја бирача, док се импликације у смислу броја мандата баш ретко озбиљно анализирају.
anja99 anja99 09:10 16.04.2016

Re: da dodam samo

Попунио !
Јеботе патак, па ви то направили баш озбиљну анкету.
Успут --- да, да, ја сам онај који хоће Санду Рашковић Ивић за премијера, нема зајебанције.


Uvek dobiješ Јеботе патак najviše preporuka.
U čemu je tajna tvog uspeha?



mariopan mariopan 08:45 15.04.2016

I da stavim kartu Srbije?

...da obeležimo mesto odakle glasamo?

Pozajmila od HCM sa drugog bloga.

edit


Obrisala sam, ovo je ozbiljan blog, biramo kao nešto.
predatortz predatortz 10:03 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

mariopan
...da obeležimo mesto odakle glasamo?

Pozajmila od HCM sa drugog bloga.

edit


Obrisala sam, ovo je ozbiljan blog, biramo kao nešto.


Nisi trebala brisati. Ono je bila najtačnija karta Srbije. Godinama tvrdim da će beogradizacija sahraniti Srbiju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:09 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

predatortz
mariopan
...da obeležimo mesto odakle glasamo?

Pozajmila od HCM sa drugog bloga.

edit


Obrisala sam, ovo je ozbiljan blog, biramo kao nešto.


Nisi trebala brisati. Ono je bila najtačnija karta Srbije. Godinama tvrdim da će beogradizacija sahraniti Srbiju.

Ima i ona karta Bgd, sa obeleženim Stari grad, Vračar i Savski Venac a ostale opštine su...
Isto kao na obrisanoj mapi :)
mariopan mariopan 10:53 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

predatortz
mariopan
...da obeležimo mesto odakle glasamo?

Pozajmila od HCM sa drugog bloga.

edit


Obrisala sam, ovo je ozbiljan blog, biramo kao nešto.


Nisi trebala brisati. Ono je bila najtačnija karta Srbije. Godinama tvrdim da će beogradizacija sahraniti Srbiju.


Dobro, evo vraćam


predatortz predatortz 10:54 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?


Dobro, evo vraćam



octopus octopus 13:38 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

mariopan
predatortz
mariopan
...da obeležimo mesto odakle glasamo?

Pozajmila od HCM sa drugog bloga.

edit


Obrisala sam, ovo je ozbiljan blog, biramo kao nešto.


Nisi trebala brisati. Ono je bila najtačnija karta Srbije. Godinama tvrdim da će beogradizacija sahraniti Srbiju.


Dobro, evo vraćam




Jao ima istine u ovome. Sebe ponekad uhvatim kako mi atraktivnost i primamljivost nekog grada određuje blizina Beograda. Tako da je Loznica ( gde živim ), "bolja" od npr. Prijepolja , a Šabac opet od Loznice.

Znam glupo je, ali opet ne mogu da se otmem ovom utisku ponekad.
nowhereman nowhereman 13:50 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?


Dobro, evo vraćam


Da zaključim:
Iskustvo nam je palanačko.


anja99 anja99 17:11 15.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

Dobro, evo vraćam


hahahahaha, meni i beograd postao ono ostalo, teška seljana, navrli naprednjaci, pokupovali vračar da, jel da, sa svoje adrese glasaju, tako da jeste crno/bela slika, a ja volim film u boji.
saću da pogledam anketu čisto jer volim da se igram. mada smo se krkar i ja dogovorili da ću ja za borka a on nešto ne znam šta reče. ako je uopšte rekao. štaviše, malopre sam se na početku kneza upisala za borka levicu: skroman mlad čovek.........

predatortz predatortz 10:57 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

hahahahaha, meni i beograd postao ono ostalo, teška seljana


Postao?
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:04 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

predatortz
hahahahaha, meni i beograd postao ono ostalo, teška seljana


Postao?

Recite mi vas dvoje jeste gledali Čavketov film? Zove se "Geto, tajni život grada"
anja99 anja99 11:07 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

Postao?


Kad kažem, to mislim.



E, a znam i šta ti misliš/pitaš, al ajd drugi put.
anja99 anja99 11:19 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

Recite mi vas dvoje jeste gledali Čavketov film? Zove se "Geto, tajni život grada"


Ni, nisam.
mariopan mariopan 11:20 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

uros_vozdovac
predatortz
hahahahaha, meni i beograd postao ono ostalo, teška seljana


Postao?

Recite mi vas dvoje jeste gledali Čavketov film? Zove se "Geto, tajni život grada"

Kad vi trolujete mogu i ja?

Jeste li videli ovaj ples? Ja se oduševila.

https://www.youtube.com/watch?v=uqlGn-K42U8

edit
nek mi neko opravi linak, molim, slatko sa šlagom i jagodicama
anja99 anja99 11:27 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

Kad vi trolujete mogu i ja?


cek cek a tko je počeo trol?
i skloni s iz https, ne vidi se ples, mislim ovo mi dan daj šta daš. razumećeš me, došla s pijace, na pijaci haos, ubi me vrućina i mnogo ljudi, jedva podnosim jednog pored sebe, jedva, tako da mi sis baš fali taj ples pa da spuštam roletne.
aluminijske

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:31 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

evo ga ovde, odgledaj topla preporuka
Klik
mariopan mariopan 12:24 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

cek cek a tko je počeo trol?

Pa vidim puštaju muziku...da onda zaplešemo?

I ja došla sa pijace. Crkla, smorila se, strašno.
mariopan mariopan 12:25 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

uros_vozdovac
evo ga ovde, odgledaj topla preporuka
Klik

Hvala Uroše, verujem da će svi uživati.

Ajde vidi onaj video sa plesom što sam ja stavila, probaj to da mi popraviš? Sve sam probala ali mi ne ide a znala sam to pre da radim. Alchajmer?
mirelarado mirelarado 17:14 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

https://www.youtube.com/watch?v=uqlGn-K42U8


anja99 anja99 20:08 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

evo ga ovde, odgledaj topla preporuka


to je to, odličan, zahvaljujem.
mariopan mariopan 20:24 16.04.2016

Re: I da stavim kartu Srbije?

mirelarado
https://www.youtube.com/watch?v=uqlGn-K42U8



Hvala Mirela, toliko sam molila da mi je i Uroš opravio snimak tamo negde na kraju bloga. Hvala.
antioksidant antioksidant 08:50 15.04.2016

?

Ако политичари не могу да од избора направе празник демократије, хајде да барем ми овде у томе успемо!


praznik bez muzike?



(i da pohvalim saradnju simpatizera i aktivista dve stranke koje su na drugim frontovima prilicno usancene i agresivne medjusobno)
nowhereman nowhereman 14:09 15.04.2016

Re: ?


praznik bez muzike?




a_jovicic a_jovicic 10:45 16.04.2016

Re: ?

antioksidant
(i da pohvalim saradnju simpatizera i aktivista dve stranke koje su na drugim frontovima prilicno usancene i agresivne medjusobno)

Koliko god se razlikovali, imamo jedan zajednički cilj ... oslobadjanje medija od "prijateljskog stiska" vladajuće partije i stvaranje preduslova za fer i poštene izbore u budućnosti!
antioksidant antioksidant 12:07 16.04.2016

Re: ?

podrzavam i pristojnost
jinks jinks 08:52 15.04.2016

...

Jeste li ispravno popunili formulare ... da posle nekima djavo ne bude kriv ako anketa slučajno bude odbijena.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:18 15.04.2016

Re: ...

jinks
Jeste li ispravno popunili formulare ... da posle nekima djavo ne bude kriv ako anketa slučajno bude odbijena.


Anketa, anketa, nešto mi to poznato... A da, to beše ona anketa od pre 2 godine po kojoj je Radulović trebo biti premijer a SNS bila ispod cenzusa?

Da, pitanja odlična, obrada dobra, ali malo manjka na preseku učesnika, pa rezultati isti kao u onoj anketi koja kod medveda postavlja pitanje da li treba krasti med (ili kod članova Velje Ilića da li treba kraduckati ili krasti ;> ) ☻

No, dobro, svaka zabava je uvek dobra, tko anketira loše ne misli i tako to

            

a_jovicic a_jovicic 10:44 15.04.2016

Re: ...

Dont Fear The Reaper
Da, pitanja odlična, obrada dobra, ali malo manjka na preseku učesnika, pa rezultati isti kao u onoj anketi koja kod medveda postavlja pitanje da li treba krasti med (ili kod članova Velje Ilića da li treba kraduckati ili krasti ;> ) ☻

Kao što se u uvodnom tekstu i kaže ...

Анкета, као и прошли пут, сигурно неће дати ни приближно реалистичну прогнозу изборних резултата, али ће нам показати колико се тај процеп између виртуалне реалности и "праве" реалности смањује и да ли се уопште смањује. Даће нам слику и о овој непоновљивој интернет кафани и можда утицати на неке даље расправе. Даће нам представу и о томе колико дубоко можемо да досегнемо у интернет заједницу са овог једног места.

... anketa nema ambicije da proceni stvarne rezultate izbora (uzorak prikupljen Internet glasanjem nikako ne može biti reprezentativan ... barem ne u zemlji Srbiji ... za sada) ali može da "snimi" kakvo je raspoloženje kod dela biračkog tela koje "obitava" po blogovima i društvenim mrežama. A čini mi se da neće baš puno vremena proći dok generacije koje su "odrastale" na net-u steknu (ili počnu da koriste) svoje biračko pravo i postanu dominantan deo populacije ... tako da eto nama za "samo 10 najviše 20 godina" podataka za naučni rad na temu "IT opismenjavanje Srbije kroz decenije vanrednih izbora"
krkar krkar 14:04 15.04.2016

Anketa ofrlje

pitanja odlična, obrada dobra


Nije baš odlična, u nekim segmentima je vrlo loša. Amaterska je. Naravno da će pokazati neke trendove ali sve je to na nivou anegdotalnog.

1. Ne bavi se motivacijom, ni opštom ni fokusiranom.

2. U mnogim je segmentima neprecizna, ili ponuđene opcoije ne zadovoljavaju ceo očekivani spektar ili se ne ostavlja mogućnost neizbora neke od tih opcija.

3. Nije jasno obeleženo na koje je odgovore moguće dati višestruke odgovore a na koje nije

4. Kad obeležite opciju "Nešto drugi, AKO želite možete ostaviti komentar" - ne možete da idete dalje dok ne ostavite komentar (koji bi trebalo da je opcioni)

Šta znači "koga biste želeli da vidite na mestu predsednika Srbije?". Ja bih, na primer, voleo da vidim Joachima Gaucka (odnosno Angelu Merkel ako već mogu da biram šta bih voleo) ali znam da to nije realno u ovim ustavnim, zakonskim i političkim okvirima. Mogu ja da pretpostavim šta je tvorac ankete hteo da kaže ali to je samo pokazatelj da se ni neozbiljnoj anketi nije pristupilo ozbiljno.

Dobro, popunio sam da bude veselije.


krkar krkar 14:04 15.04.2016

obrisano

ups
little_radojica little_radojica 14:37 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Хвала на примедбама.

1. Ne bavi se motivacijom, ni opštom ni fokusiranom.


Може нешто више о овом?

2. U mnogim je segmentima neprecizna, ili ponuđene opcoije ne zadovoljavaju ceo očekivani spektar ili se ne ostavlja mogućnost neizbora neke od tih opcija.


Да, има на пар места. Гледали смо да имамо што мање тих поља за уписивање, да може брзо да се искликће јер има доста питања. Јбг, сваки пут направимо мало боље, али што ти кажеш, јесмо аматери. Претпостављам да се озбиљне анкете proofread-ују и да можда постоји неки бета узорак, којим се откривају потенцијално проблематична места. Следећи пут ћемо тако.

3. Nije jasno obeleženo na koje je odgovore moguće dati višestruke odgovore a na koje nije

Па другачији је check-box, али слажем се да је могло бити написано и тестуално. То можда још можемо да поправимо.

4. Kad obeležite opciju "Nešto drugi, AKO želite možete ostaviti komentar" - ne možete da idete dalje dok ne ostavite komentar (koji bi trebalo da je opcioni)

То је нажалост било технички немогуће са овим сервисом, можда је требало да ставим неку напомену, или другачије упутство. Уствари, требало је да ставим "ниједно од понуђених" без опције за уписивање. У том смислу се "не може свијету угодити"...

Šta znači "koga biste želeli da vidite na mestu predsednika Srbije?".

Премијера, након избора. Стварно не знам шта друго може човек да помисли него кога од понуђених опција би волео да види на том месту. Колико је то реално, то је већ друга ствар.

У сваком случају, хвала на коментару.
little_radojica little_radojica 14:37 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Dobro, popunio sam da bude veselije.


Ето, није болело.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:55 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Nije baš odlična, u nekim segmentima je vrlo loša. Amaterska je. Naravno da će pokazati neke trendove ali sve je to na nivou anegdotalnog.


Ma nisam ozbiljno ni pogledao anketu kada sam ono napisao, jer nije ni bilo bitno - htedoh samo da napravim poJentu pa kakva takva. A kada pogledah u stvari tek onda videh da nije kao ona od prošle godine - sa "glasaćete za koga" sadržajem, nego da je pokušaj ka ozbiljnosti usprkos tome da nikada ne mere biti ozbiljna kada se radi po principu - "ko dođe", ali ajde, Da, ali nije bitno

2. U mnogim je segmentima neprecizna, ili ponuđene opcoije ne zadovoljavaju ceo očekivani spektar ili se ne ostavlja mogućnost neizbora neke od tih opcija.


Ne čitam novine, ne gledam domaće TV stanice, ne slušam radio, ne čitam novine, a ipak sam morao da dam više od 0, pa čak i više od 1, za sve te opcije. No, dobro, ajde, kao da će to da bude problem u uzorku ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:57 15.04.2016

Re: ...

Даће нам представу и о томе колико дубоко можемо да досегнемо у интернет заједницу са овог једног места.


Nemoj da zanemariš i da će dati predstavu koliko dokonih ima koji kao "rade"

NB - čekaj, beše se "glasa" po principu jedan IP jedan glas? Tjah, ne me zanima da to radim, ali koga ne bude mrzelo, uvek može po volji da se promeni IP adresa (jedana ipconfig komanda i gotovo ) i da se glasa po ceo dan ☻
alselone alselone 15:04 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Ja bih, na primer, voleo da vidim Joachima Gaucka (odnosno Angelu Merkel ako već mogu da biram šta bih voleo)


Ja sam napisao kako bih voleo da vidim Hakima Olajdzuana. Hakim je sjajan. A i sjajno je lepio papane, to nama treba.
little_radojica little_radojica 15:16 15.04.2016

Re: ...

NB - čekaj, beše se "glasa" po principu jedan IP jedan glas? Tjah, ne me zanima da to radim, ali koga ne bude mrzelo, uvek može po volji da se promeni IP adresa (jedana ipconfig komanda i gotovo ) i da se glasa po ceo dan ☻


па углавном људе не занима да се тиме баве. А може и то да се провали.
Atomski mrav Atomski mrav 16:12 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Ja sam napisao kako bih voleo da vidim Hakima Olajdzuana.

I Kobi Brajant je taman završio karijeru...
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:17 15.04.2016

Re: ...

little_radojica
NB - čekaj, beše se "glasa" po principu jedan IP jedan glas? Tjah, ne me zanima da to radim, ali koga ne bude mrzelo, uvek može po volji da se promeni IP adresa (jedana ipconfig komanda i gotovo ) i da se glasa po ceo dan ☻


па углавном људе не занима да се тиме баве. А може и то да се провали.

Mislim da ako te ne mrzi da menja IP adresu i da čistiš kolačiće, i da menjaš user agent, pa toliki trud je red da se nagradi - nek taj glasa dvaput.

Ali u našim uslovima, javnu IP adresu lakše preko TOR-a izmeniti, pa nije u pitanju lokalna
tadejus tadejus 16:51 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

little_radojica
Хвала на примедбама..


ne znam šta je krkar htio (sigurno nešto pametno) ali najveća je greška postavljanje zatvorenog tipa pitanja gdje broj mogućih odgovora nije konačan..
to je gore od lošeg uzorka..
za to se pada na ispitu, za uzorak ne mora..
ilustracija:
kdo tog pitanja o tv, novinama, mora se dati neki prioritet svakom izboru iako se recimo koristi samo jedan..
vi tako dobijete rezultat da recimo 35% ljudi koristi tv kao 5. izvor a 15% kao 4. a oni ga pri tom uopšte ne kroriste..
dakle vama je tu po definiciji pogrešan podatak koji će anketa da izbaci bez obzira kakav je uzorak..
od lošeg uzorka ima odbrane (kaže se kakav je uzorak) a od ove vrste greške nema..

neka pitanja nude nepotrebno dugu i komplikovanu listu mogućih odgovora a opet ona nije iscrpna..
ako se hoće brzo kliktanje onda ide uvijek opcija ostalo.. pa su rezultati i dalje validni.. 35% podražava vakcinaciju.. šlus.. a ne definisati detaljan odgovor i ne ostavljati opciju ostalo..

svako pitanje bi takođe trebalo da ima iza sebe hipotezu koja se hoće potvrditi ili ne..
nije baš očigleno zašto je ovakav izbor pitanja ako se htjelo napraviti neku listu pitanja koja glasače opredjeljuju prema lijevim, desnim strankama po različitim političkim/ekonomskim pitanjima..
tu je obavezno poći od pregeda literature, koja su pitanja koja glasače oprdjeljuju lijevo i desno, pa eventualno širiti..
a ne arbitrarno sastavljati listu..
mislim i može.. ali to nije dobra anketa
little_radojica little_radojica 17:40 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

ne znam šta je krkar htio (sigurno nešto pametno) ali najveća je greška postavljanje zatvorenog tipa pitanja gdje broj mogućih odgovora nije konačan..
to je gore od lošeg uzorka..
za to se pada na ispitu, za uzorak ne mora..
ilustracija:
kdo tog pitanja o tv, novinama, mora se dati neki prioritet svakom izboru iako se recimo koristi samo jedan..
vi tako dobijete rezultat da recimo 35% ljudi koristi tv kao 5. izvor a 15% kao 4. a oni ga pri tom uopšte ne kroriste..


Како би ти поставила ово питање?

neka pitanja nude nepotrebno dugu i komplikovanu listu mogućih odgovora a opet ona nije iscrpna..
ako se hoće brzo kliktanje onda ide uvijek opcija ostalo.. pa su rezultati i dalje validni.. 35% podražava vakcinaciju.. šlus.. a ne definisati detaljan odgovor i ne ostavljati opciju ostalo..


Код скоро свих тих питања постоји опција коментара. Дакле, не само "остало" већ шта год сматраш да треба на тако комплексно питање да одговориш, а да није покривено понуђеним опцијама, нарочито то које наводиш као пример.

svako pitanje bi takođe trebalo da ima iza sebe hipotezu koja se hoće potvrditi ili ne..
nije baš očigleno zašto je ovakav izbor pitanja ako se htjelo napraviti neku listu pitanja koja glasače opredjeljuju prema lijevim, desnim strankama po različitim političkim/ekonomskim pitanjima..
tu je obavezno poći od pregeda literature, koja su pitanja koja glasače oprdjeljuju lijevo i desno, pa eventualno širiti..
a ne arbitrarno sastavljati listu..
mislim i može.. ali to nije dobra anketa


Хвала на коментарима Тадејус, значиће нам за следећи пут.
Тежимо перфекцији(*), све аргументоване примедбе су добродошле.

*Едит: чак и кад се зезамо
tadejus tadejus 19:01 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

little_radojica


kod tv pitanja trebalo bi ponuditi opcije tv, radio, novine, internet, ostalo.. a zatim ako se želi i gradacija za svaku ponuditi 3 ili 5 opcija tipa koristim često, ponekad, retko ili više puta dnevno, svakodnevno, jednom u nedelju dana itd..
bitno je da ostane ostalo..
komentar može i ne mora, teško je očekivati u malom u zorku da tu odgovori budu dovoljno uniformni da može da se formira jedinstven odgovor iz njih sa dovoljnom zastupjenošću..
ali mogu da posluže za buduće ankete..

kod ovog tipa pitanja ne ide ali za političku anketu je idealno pitanje sa ponuđenim odgovorima (od kojih je jedan ostalo) i opcijama tipa izrazito se slažem, donekle se slažem, neopredjeljen sam, donekle se ne slažem i uopšte se ne slažem..
u ovoj anketi to bi bila najbolja opcija za pitanja o vakcinama, gmo i sličnim pitanjima..
little_radojica little_radojica 19:29 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

kod ovog tipa pitanja ne ide ali za političku anketu je idealno pitanje sa ponuđenim odgovorima (od kojih je jedan ostalo) i opcijama tipa izrazito se slažem, donekle se slažem, neopredjeljen sam, donekle se ne slažem i uopšte se ne slažem..
u ovoj anketi to bi bila najbolja opcija za pitanja o vakcinama, gmo i sličnim pitanjima..


Искрено није ми било занимљиво ко се колико слаже (јесте, али то је секундарно), већ због чега се слажу или не слажу. И ту сам оставио бланко за додатни одговор. И засад резултати указују да сам био у праву, јер тих "остало" има јако мало 2-5% и што је још занимљивије, има одговора који су практично исти као и већ понуђени. Али биће прилике да анализирамо.

Можда је за она питања о интеракцији на друштвеним мрежама требало да дам више ставки, јер је ту "остало" 15-18% (мада и ту има доста онога што се практично сврстава у већ понуђено), али свакако није затворена листа одговора.

Оно питање са извори информација јесте мало слабије промишљено, али кад се резултати организују у табели могу ипак нешто и да кажу.

uros_vozdovac uros_vozdovac 19:50 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Možeš da postaviš rezultate za nas afk :)
milisav68 milisav68 20:37 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

alselone
Ja sam napisao kako bih voleo da vidim Hakima Olajdzuana

A ja Miloša Obrenovića.

Jukie Jukie 20:54 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

I kod rangiranja medija morao sam pažljivo da razmislim da li je najjači broj 5 ili 1. Mi smo u školi naučeni da je najjača petica, ali kod rangiranja je 1. najjače.
(tu je samo trebalo dodati rečenicu "1 najjače, 5 najslabije" da ne bude slučajnih grešaka kod adhd čitača)
krkar krkar 23:00 15.04.2016

Re: Anketa ofrlje

ne znam šta je krkar htio (sigurno nešto pametno)


Xhebga sestro kad numem da crtam.

Ali zato si ti naširoko objasnila mnoge slabosti i nemam bogzna šta da dodam. Osim onoga što si ti navela samo još ozbiljnu primedbu imam na formulacioje opcija. Na primer, ni kod vakcine ni kod GMO ne nalazim se ni u jednoj od ponuđenih opcija a imam stav, samo što mi ne odgovara ni jedno od objašnjenja. To je prilično frustrirajuće i da se radi o "pravoj" anketi tu bih je sigurno napustio (ako ne bih otišao već pre toga na varijanti "ako hoćeš dopiši - ali ako ne dopišeš nema dalje".

Kod formulacije pitanja treba ispitati subjekte da bi formulacije imale smisla NJIMA a ne onome ko anketu postavlja.

Isti slučaj i sa nacijom. Dodatno, klasična ideologija nije dovoljno zastupljena (tipa "glasam za Borka jer želim povratak samoupravljanja" i sl.)
a_jovicic a_jovicic 00:47 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

krkar, tadejus ... u pravu ste!
krkar, tadejus ... niste u pravu!


Aj' prvo što ste u pravu ...

Tačno je da pitanja nisu dovoljno precizno formulisana ... nije uradjeno ni pilot-istraživanje ... priznajemo "krivicu" ... napravismo anketu brzo a kuso (no moglo bi se dodati i po principu "kol'ko para - tol'ko muzike)

... medjutim ...

i niste u pravu ... čak i ta tako falična pitanja unose relativno mali "šum" ... vi kao pedantni i iskusni analitičari ne pronalazite svoje stavove u ponudjenim odgovorima ali ciljevi ovog "istraživanja" i nisu takvi da su mu "outlier"-i bitni.

Kako sad pa to?!

1. Ovo nije klasično statističko istraživanje koje bi inače zahtevalo reprezentativan, stratifikovan uzorak koji bi se generalizovao na populaciju. Jednostavo, način prikupljanja podataka nešto tako čini nemogućim. U takvom istraživanju bi se unapred postavio model i definisale hipoteze koje bi se anketom potvrdile ili odbacile (zato to ovde i nije od presudnog značaja)

2. Ovo nije ni psihološko testiranje pojedinačnih ispitanika. U tom slučaju bi bilo izuzetno važno da su sva pitanja potpuno pokrivena odgovorima a otvoreni komentari bi bili još značajniji za ispitivača nego što je to puko štikliranje ponudjenih odgovora.

3. S obzirom da se prikupljanje podataka radi po principu "daj šta daš" i metodologija obrade je prilagodjena toj situaciji. Naime za obradu se neće koristiti statistika nego KDD (od milja zvan i "data mining" ). Za razliku od statistike, KDD ne pokušava da generalizuje stavove uzorka na celu populaciju već pokušava da identifikuje "pattern"-e (nemoj sad da krene artiLerijski napad što ne koristim domaće reči tipa "obrazac", "mustra", "šablon" pošto potpuno valjani prevod za "pattern" u KDD smislu baš i ne postoji) i na osnovu njih identifikuje pravila koja važe u populaciji ispitanika kao celini a ne uzorku.

Drugim rečima, cilj je otkriti šta je zajedničko za najveći broj ispitanika ... ovih i samo ovih koji su u anketi učestvovali ... te "šum" koji nastaje kada se pedantni ispitanici suoče sa nedovoljno dobro definisanim pitanjima, ne može bitno ugroziti otkrivanje "pattern"-a ako isti postoji u vezi sa tim pitanjem.

BTW Verovatno vam je poznato da se u anketama ubacuju i neka pitanja koja služe za otkrivanje "lažova" (tj. detekciju konzistentnosti odgovora ... kako bi se odbacili ispitanici koji odgovaraju po principu eci-peci-pec). Možda ova naša ofrlje pitanja samo tome služe!
krkar krkar 01:45 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

"pattern"-e (nemoj sad da krene artiLerijski napad što ne koristim domaće reči tipa "obrazac",


Obrazac je sasvim odgovarajući izraz iako ne zvuči tako učeno kao kad se frljne stranim. No ako već koristiš nešto na stranom jeziku što nije akronim nemoj ga, zaboga, menjati po padežima sa crticom (čak ni kad ne bi koristio navodnike, koji su još gora opcija).

Ako u srpskom koristiš stranu reč onda ona postaje srpska (tuđica) i ponaša se kao svaka druga srpska reč. (Izuzetak su, naravno, skraćenice koje se ne osećaju kao cele reči, bez obzira iz kojeg su jezika:

pattern, patterni, patterna, patterne...
partner, partneri, partnera, partnere...
parter, parteri, partera, partere...
peder, pederi, pedera, pedere...

BRDM, BRDM-a, BRDM-u...
SKOJ, SKOJ-a, SKOJ-u...
BROM, BROM-a, BROM-u...
DRNČ, DRNČ-a, DRNČ-u...
a_jovicic a_jovicic 02:06 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

krkar

pattern, patterni, patterna, patterne...
partner, partneri, partnera, partnere...
parter, parteri, partera, partere...
peder, pederi, pedera, pedere...

BRDM, BRDM-a, BRDM-u...
SKOJ, SKOJ-a, SKOJ-u...
BROM, BROM-a, BROM-u...
DRNČ, DRNČ-a, DRNČ-u...

Hvala ... primio k'znanju
tadejus tadejus 08:22 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

little_radojica
Искрено није ми било занимљиво ко се колико слаже (јесте, али то је секундарно), већ због чега се слажу или не слажу. И ту сам оставио бланко за додатни одговор. И засад резултати указују да сам био у праву, јер тих "остало" има јако мало 2-5% и што је још занимљивије, има одговора који су практично исти као и већ понуђени. Али биће прилике да анализирамо.Можда је за она питања о интеракцији на друштвеним мрежама требало да дам више ставки, јер је ту "остало" 15-18% (мада и ту има доста онога што се практично сврстава у већ понуђено), али свакако није затворена листа одговора.Оно питање са извори информација јесте мало слабије промишљено, али кад се резултати организују у табели могу ипак нешто и да кажу.


ta gradacija se radi da bi se od podataka onda mogao napraviti indeks.. ili serija, kako hoćeš..
gradacijom možeš da ponderišeš odgovore i da ih tako ponderisane ispravno agregiraš..
to ti onda daje seriju podataka (niz brojeva, ne znam koliko si u životu slušao statistiku) i na nju onda možeš da primjeniš sve statističke (i ekonometrijske) metode i dobiješ validne zaključke..
bez toga zaključci su kako krki kaže anegdotalni..

druga, krupnija, greška kod pitanja kakvo je postavljeno za vakcine je navođenje ispitanika na odgovor..
to se ne smije raditi..
ako su tebi ljudi zaokruživali da žele da se dokaže korisnost/štetnost vakcine jer si ih decidno to i pitao.. to je potpuno nevalidan podatak..
čak i ako u komentar stave nešto treće opet su pod uticajem toga što su pročitali u pitanju..
to nikako ne smije da se radi..
na stranu što je neprecizno do bola, šta znači dokazano, koliko studija je dokazalo, na kolikom uzorku, sa kojom statističkom značajnošću..
to nikako ne ide..

i tako..
teorija anketiranja je dosta dobro razrađena.. tu treba poći od literature i naučiti kako se to radi..
nema tu baš puno smisla improvizovati
Jukie Jukie 09:35 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

Pitanje sa vakcinom se uvodi u anketu da se vidi gde se nalazite na gradijentu liberali-radikali

Imali smo tekst o tome (mislim? ili je bilo na nekom drugom blogu)

Često se koriste pitanja vezana za vaspitavanje i obrazova(va)nje dece, ali pošto su naš obrazovni i vaspitni sistem otišli tamo kuda idu mrtvi rakovi, vakcinacija je jedino preostalo polje u kome se roditelji nešto pitaju oko budućnosti svoje dece
little_radojica little_radojica 14:11 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

druga, krupnija, greška kod pitanja kakvo je postavljeno za vakcine je navođenje ispitanika na odgovor..
to se ne smije raditi..
ako su tebi ljudi zaokruživali da žele da se dokaže korisnost/štetnost vakcine jer si ih decidno to i pitao.. to je potpuno nevalidan podatak..
čak i ako u komentar stave nešto treće opet su pod uticajem toga što su pročitali u pitanju..
to nikako ne smije da se radi..
na stranu što je neprecizno do bola, šta znači dokazano, koliko studija je dokazalo, na kolikom uzorku, sa kojom statističkom značajnošću..
to nikako ne ide..


Тадејус,
то су класични аргументи за и против вакцина који се могу чути/прочитати широм интернета или у стварном животу, опште место, тј. нису баш пали с Марса. Али наравно, све си у праву.

Нажалост, нисам имао ни један једини час статистике у животу
Свечано те позивам у тим за следеће изборе, макар као рецензента
(само скини руку с интерфона, молим те )
alselone alselone 21:07 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

I Kobi Brajant je taman završio karijeru...


Zao mi. Bio je dobar ali nekako bez harizme jer je hteo da bude Dzordan posle Dzordana. A i nisam ga vol'o zbog Sakrementa.
alselone alselone 21:09 16.04.2016

Re: Anketa ofrlje

A ja Miloša Obrenovića.

Ne bi bilo zgoreg.



emsiemsi emsiemsi 06:07 19.04.2016

Re: Anketa ofrlje

krkar
pitanja odlična, obrada dobra


Nije baš odlična, u nekim segmentima je vrlo loša. Amaterska je. Naravno da će pokazati neke trendove ali sve je to na nivou anegdotalnog.

1. Ne bavi se motivacijom, ni opštom ni fokusiranom.

2. U mnogim je segmentima neprecizna, ili ponuđene opcoije ne zadovoljavaju ceo očekivani spektar ili se ne ostavlja mogućnost neizbora neke od tih opcija.

3. Nije jasno obeleženo na koje je odgovore moguće dati višestruke odgovore a na koje nije

4. Kad obeležite opciju "Nešto drugi, AKO želite možete ostaviti komentar" - ne možete da idete dalje dok ne ostavite komentar (koji bi trebalo da je opcioni)

Šta znači "koga biste želeli da vidite na mestu predsednika Srbije?". Ja bih, na primer, voleo da vidim Joachima Gaucka (odnosno Angelu Merkel ako već mogu da biram šta bih voleo) ali znam da to nije realno u ovim ustavnim, zakonskim i političkim okvirima. Mogu ja da pretpostavim šta je tvorac ankete hteo da kaže ali to je samo pokazatelj da se ni neozbiljnoj anketi nije pristupilo ozbiljno.

Dobro, popunio sam da bude veselije.



Рђавом љуљију и длака смета !
emsiemsi emsiemsi 06:10 19.04.2016

Re: Anketa ofrlje

alselone
Ja bih, na primer, voleo da vidim Joachima Gaucka (odnosno Angelu Merkel ako već mogu da biram šta bih voleo)


Ja sam napisao kako bih voleo da vidim Hakima Olajdzuana. Hakim je sjajan. A i sjajno je lepio papane, to nama treba.

Само се ти зајебавај са озбиљним стварима !
Боље иди да плевиш траву по јагодишту.
emsiemsi emsiemsi 06:14 19.04.2016

Re: Anketa ofrlje

tadejus
little_radojica
Хвала на примедбама..


ne znam šta je krkar htio (sigurno nešto pametno) ali najveća je greška postavljanje zatvorenog tipa pitanja gdje broj mogućih odgovora nije konačan..
to je gore od lošeg uzorka..
za to se pada na ispitu, za uzorak ne mora..
ilustracija:
kdo tog pitanja o tv, novinama, mora se dati neki prioritet svakom izboru iako se recimo koristi samo jedan..
vi tako dobijete rezultat da recimo 35% ljudi koristi tv kao 5. izvor a 15% kao 4. a oni ga pri tom uopšte ne kroriste..
dakle vama je tu po definiciji pogrešan podatak koji će anketa da izbaci bez obzira kakav je uzorak..
od lošeg uzorka ima odbrane (kaže se kakav je uzorak) a od ove vrste greške nema..

neka pitanja nude nepotrebno dugu i komplikovanu listu mogućih odgovora a opet ona nije iscrpna..
ako se hoće brzo kliktanje onda ide uvijek opcija ostalo.. pa su rezultati i dalje validni.. 35% podražava vakcinaciju.. šlus.. a ne definisati detaljan odgovor i ne ostavljati opciju ostalo..

svako pitanje bi takođe trebalo da ima iza sebe hipotezu koja se hoće potvrditi ili ne..
nije baš očigleno zašto je ovakav izbor pitanja ako se htjelo napraviti neku listu pitanja koja glasače opredjeljuju prema lijevim, desnim strankama po različitim političkim/ekonomskim pitanjima..
tu je obavezno poći od pregeda literature, koja su pitanja koja glasače oprdjeljuju lijevo i desno, pa eventualno širiti..
a ne arbitrarno sastavljati listu..
mislim i može.. ali to nije dobra anketa

Рђавом љуљију и длака смета !
little_radojica little_radojica 09:34 15.04.2016

Једно питање

Да ли вам се уредно приказују сви резултати након попуњавања анкете?
Требало би да се приказују...
a_jovicic a_jovicic 10:24 15.04.2016

Re: Једно питање

little_radojica
Да ли вам се уредно приказују сви резултати након попуњавања анкете?
Требало би да се приказују...

SurveyMonkey u završnom prikazu ne prikazuje uvek pitanja koja imaju "otvoreni odgovor" ali se svi odgovori ispravno beleže u sistemu (provereno jednim "testnim" ispitanikom ... koji će naravno biti izbačen iz finalne obrade)


Trudicemo se da barem jednom dnevno (tj. noćno) damo presek rezultata po svim pitanjima.
emsiemsi emsiemsi 10:41 15.04.2016

Re: Једно питање

little_radojica
Да ли вам се уредно приказују сви резултати након попуњавања анкете?
Требало би да се приказују...

Мени се приказали резултати уредно.
Додуше, мене ти резултати нити не занимају - мене једино занима моје гласање. Ја сам себи довољан.
cassiopeia cassiopeia 11:15 15.04.2016

Re: Једно питање

Meni se prikazali rezultati.

Zanimljivo je da je najveći broj anketiranih u kategoriji od 35-44 godine i iz Beograda. Biće zanimljivo videti konačnu analizu. Nema veze što neće biti realni rezultati, igramo se
mariopan mariopan 11:35 15.04.2016

Re: Једно питање

Glasala, kad se već igramo da učestvujem.... a za ozbiljno, ne pada mi na pamet da glasam, nemam za koga.

Ove izbore ću propustiti i šta god mi izglasaju oni koji budu glasali, otrpeću, kao i do sada.
G.Cross G.Cross 18:06 15.04.2016

Re: Једно питање

emsiemsi
little_radojica
Да ли вам се уредно приказују сви резултати након попуњавања анкете?
Требало би да се приказују...

Мени се приказали резултати уредно.
Додуше, мене ти резултати нити не занимају - мене једино занима моје гласање. Ја сам себи довољан.


E da mogu glasao bih za tebe
Jukie Jukie 09:37 16.04.2016

Re: Једно питање

cassiopeia

Zanimljivo je da je najveći broj anketiranih u kategoriji od 35-44 godine i iz Beograda.

Taki san po cilom tilu

Pa mi čitamo B92 blog, to je naša furka a ne nečija tamo

Kao kad odeš u školsko dvorište pa se ispostavi da su ti uzorak učenici osnovne škole
cassiopeia cassiopeia 13:22 17.04.2016

Re: Једно питање

Jukie
cassiopeia

Zanimljivo je da je najveći broj anketiranih u kategoriji od 35-44 godine i iz Beograda.

Taki san po cilom tilu

Pa mi čitamo B92 blog, to je naša furka a ne nečija tamo

Kao kad odeš u školsko dvorište pa se ispostavi da su ti uzorak učenici osnovne škole


Bem li ga Jukie, ja mislila da je na blogu daleko šarenije.
nowhereman nowhereman 11:36 15.04.2016

Ko glasa, kajaće se

nowhereman nowhereman 11:38 15.04.2016

Re: Ko glasa, kajaće se


"Iskreno, ne zanimaju me toliko izbori."


Mirjana Karanović
"Nedeljnik"






BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:47 15.04.2016

.

meni je tv isključen, na radiju slušam samo emisije iz kulture i umetnosti, i uopšte ne znam ni kog datuma su izbori. nikada me nije manje pogodila kampanja. doduše, možda se tek zagrevaju? elem...
emsiemsi emsiemsi 11:54 15.04.2016

Re: .

BebaOdLonchara
meni je tv isključen, na radiju slušam samo emisije iz kulture i umetnosti, i uopšte ne znam ni kog datuma su izbori. nikada me nije manje pogodila kampanja. doduše, možda se tek zagrevaju? elem...

Ма, фолираш се !
mariopan mariopan 12:28 15.04.2016

Re: .

emsiemsi
BebaOdLonchara
meni je tv isključen, na radiju slušam samo emisije iz kulture i umetnosti, i uopšte ne znam ni kog datuma su izbori. nikada me nije manje pogodila kampanja. doduše, možda se tek zagrevaju? elem...

Ма, фолираш се !

Ne folira se, ne znam ni ja, evo mi pozivi za glasanje stoje, za mene i decu, nisam ni pogledala samo ću da zafrljačim u đubre.
nowhereman nowhereman 13:46 15.04.2016

Re: .


elem...









krkar krkar 14:09 15.04.2016

Re: .

samo ću da zafrljačim u đubre.


Čuo sam da pretresaju smeće pa kome pre izbora nađu poziv za glasanje bačen jebo je ježa
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:20 15.04.2016

Re: .

Ne folira se, ne znam ni ja, evo mi pozivi za glasanje stoje

meni još nisu ni stigli, mada kad bolje razmislim, možda je odletelo u kantu sa raznim reklamnim materijalima.
nowhereman nowhereman 14:59 15.04.2016

Re: .


kome pre izbora nađu poziv za glasanje...



Čuje se, iz nezvaničnih izvora, da organizacija "Jan Žiška" planira javno spaljivanje stare hartije - u zoru, 24. aprila ove godine.








Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:26 15.04.2016

Re: .

Čuo sam da pretresaju smeće pa kome pre izbora nađu poziv za glasanje bačen jebo je ježa


U to ime - ceterum censeo ☻

mariopan mariopan 16:22 15.04.2016

Re: .

krkar
samo ću da zafrljačim u đubre.


Čuo sam da pretresaju smeće pa kome pre izbora nađu poziv za glasanje bačen jebo je ježa

Pa dobro, baciću kod komšije.
krkar krkar 16:23 15.04.2016

Re: .

organizacija "Jan Žiška"


U svakom društvu Jan Žiška radi ono što to društvo zaslužuje
anja99 anja99 17:04 15.04.2016

Re: .

meni je tv isključen


i ne gledaš habjanović?
emsiemsi emsiemsi 06:28 19.04.2016

Re: .

krkar
samo ću da zafrljačim u đubre.


Čuo sam da pretresaju smeće pa kome pre izbora nađu poziv za glasanje bačen jebo je ježa

Треба на време потражити везу код Азиза Азизија ---> ЛИНАК.
nowhereman nowhereman 12:39 15.04.2016

Stari vuci








alselone alselone 12:43 15.04.2016

Re: Stari vuci

Stari vuci

mariopan mariopan 13:18 15.04.2016

Re: Stari vuci

nowhereman

misha.m misha.m 13:25 15.04.2016

Ja popunio

Baš dobra anketa. Popunio je, ali ne gajim velike nade u njene rezultate.

Zato što je moja mama, njena sestra, komšinica od prekoputa, društvo ispred prodavnice i drugi slični njima nikada neće popuniti. Ali će uredno 24/04 u 07:00 biti na biračkim mestima sa samo jednom idejom u glavi...

Neki drugi ljudi će iz raznih ličnih razloga ostati kod kuće tog dana jer "svi su isti", "ne postoji nikakav izbor", "iz inata" i slično, što vodi rezultatima kakve i očekujem.

Svejedno, čestitke za anketu, očekujem da vidim kakvi smo mi na ovom blogu.
octopus octopus 13:34 15.04.2016

anketa

Dobra anketa, potrudili ste se, svaka čast.

Popunio naravno, premijer nijedan od ponuđenih, moguće kako sam lupio ali eto tako mislim.

Naravno mišljenje je kao dupe, svako ga ima.

Pozdrav.
nowhereman nowhereman 13:45 15.04.2016

camp







little_radojica little_radojica 14:12 15.04.2016

Шта је са женама?

Прошли пут је било много мање жена које су попуњавале анкету, а изгледа да ће тако бити и овај пут. Толико их је мање да кад погледаш изборне листе испадне да су још и добро заступљене у политици...
antioksidant antioksidant 14:14 15.04.2016

Re: Шта је са женама?

ne prozivaj, motiviši
little_radojica little_radojica 14:50 15.04.2016

Re: Шта је са женама?

antioksidant
ne prozivaj, motiviši


Не прозивам, патетишем
antioksidant antioksidant 15:00 15.04.2016

Re: Шта је са женама?

little_radojica
antioksidant
ne prozivaj, motiviši


Не прозивам, патетишем

dakle ne menjas se :)
little_radojica little_radojica 15:04 15.04.2016

Re: Шта је са женама?

dakle ne menjas se :)


Напротив, све сам сличнији теби :)
antioksidant antioksidant 19:59 15.04.2016

Re: Шта је са женама?

postajes nevernik?
nemoj to, naljutice ti se parohija.
Jukie Jukie 14:44 15.04.2016

humpf

Ne znam kako vama ali meni je neprekidno otvarao stranice na koje sam već odgovarao, čak i sa već štikliranim odgovorima. Jedva sam dogurao do kraja.

Sad vidim da pitanja 10 i 11 nikad nisam ni video...
little_radojica little_radojica 14:54 15.04.2016

Re: humpf

Jukie
Ne znam kako vama ali meni je neprekidno otvarao stranice na koje sam već odgovarao, čak i sa već štikliranim odgovorima. Jedva sam dogurao do kraja.

Sad vidim da pitanja 10 i 11 nikad nisam ni video...


Немам идеју о чему би ту могло да се ради. Сервис се доста добро показао у смислу стабилности проли пут, али сигурно да има багова. Ако још неко буде искусио сличне нека јави, молим.

Питања о активностима на друштвеним мрежама се прескачу ако испитаник изјави да не прати објаве других или да их "занемарљиво мало прати".
Jukie Jukie 15:09 15.04.2016

Re: humpf

little_radojica

Немам идеју о чему би ту могло да се ради. Сервис се доста добро показао у смислу стабилности проли пут, али сигурно да има багова. Ако још неко буде искусио сличне нека јави, молим.

Питања о активностима на друштвеним мрежама се прескачу ако испитаник изјави да не прати објаве других или да их "занемарљиво мало прати".

Moguće da sam na to kliknuo (kao još 120 ispitanika?) jer smatram da su drugi ljudi na društvenim mrežama "prijatelji" a piše da se ne važe objave prijatelja. Imam valjda dvoje kandidata za poslanika među FB prijateljima, oni pišu svoje, plus jedan čovek zagovara bele listiće a jedan anarhiju i kuku i motiku.
little_radojica little_radojica 15:28 15.04.2016

Re: humpf

Jukie
little_radojica

Немам идеју о чему би ту могло да се ради. Сервис се доста добро показао у смислу стабилности проли пут, али сигурно да има багова. Ако још неко буде искусио сличне нека јави, молим.

Питања о активностима на друштвеним мрежама се прескачу ако испитаник изјави да не прати објаве других или да их "занемарљиво мало прати".

Moguće da sam na to kliknuo (kao još 120 ispitanika?) jer smatram da su drugi ljudi na društvenim mrežama "prijatelji" a piše da se ne važe objave prijatelja. Imam valjda dvoje kandidata za poslanika među FB prijateljima, oni pišu svoje, plus jedan čovek zagovara bele listiće a jedan anarhiju i kuku i motiku.


Рецимо да се под "други" подразумевају групе на Фејсбуку, странице, одређене јавне личности које пратиш, али их не познајеш лично итд. А пошто Фејсбук није једини, цео Твитер практично упада у ту категорију.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana