Astrologija| Gastronauti| Sex| Zdravlje

Najkorumpiranija zemlja u Evropi?

princi RSS / 15.04.2016. u 19:02

Bio na kvori zanimljiv tekst, pa k'o velim da podelim, jer se bavi pitanjem koje dosta aktuelno u Srbiji. Često se, kad se priča o Srbiji, pominje kako je to ovakva ili onakva zemlja i često su tu ljudi potpuno u pravu. U tom smislu, mnogima je Srbija kao postala neki simbol korumpiranog društva i često se vajka kako bi bilo lepo kad bi Srbija bila organizovana kao, ne znam, neka zapadna zemlja. Kad je organizacija društva u pitanju, onda se ista, društva, mislim, sreću sa nizom jako kompleksnih pitanja i tu je onda interesantno videti kako Srbija stoji u odnosu na neke druge zemlje i koliko je zaista korumpirana u tom nekom širem kontekstu. 

Kad je korupcija društva u pitanju, kao neki konsenzus je da procena korumpiranosti zemlje zavisi od tiga kako se ista (tj korupcija)  meri. Ako se gleda ona svakodnevna (tj njena učestanost), onda je tu, izgleda, neprikosnoveni šampion Ukrajina. Tamo je korupcija postala deo svakodnevnog života do te mere da su ljudi izbacili tehnički pregled kola iz upotrebe. Razlog? Ne zato što su sva kola preko noći postala tehnički ispravna nego što se za 10$ može potkupiti svaki pandur na ulici, tako da je tehnički pregled izgubio svaki praktični smisao.

Ako se pak korupcija meri samim iznosom korupcije, onda je tu situacija malo kompleksnija i tu su, izgleda, šampioni Češka i Britanija. Naime britanski BAE (to je njihova namenska) je uspeo da potkupi čitavu češku vladu kako bi im uvalio gripen borbene lovce. Naravno, Ameri su povilenili na takvo britansko ponašanje i njihov DOJ je kaznio BAE sa kaznom od nekih 400 miliona dolara.

Sad, daleko od toga da je ovakva vrsta poslovanja retkost za BAE i to možda nije previše ni bitno. Mislim, poruka je da kad se gledaju nekakve ovakve mape kao i nekakve druge mape, grafici, statistike, njih uvek treba gledati sa, što kažu Englezi "pinch of salt", tj uvek treba imati u vidu kada, ko, kako i za koje potrebe ih je pravio. Korupcija je, izgleda, sastavni deo svih organizovanih društava i nju je, praktično, nemoguće sprečiti. U tom smislu je borba protiv korupcije per se jalov posao i gubljenje vremena. Ono što je moguće, međutim, promeniti je izgleda njen oblik - ispada da u nesređenijim društvima ona obuhvata široko građanstvo i svakodnevne interakcije među ljudima, dok je u visoko organizovanim društvima ona pretežno ograničena na sferu visoke politike i upravljanja korporacijama.



Komentari (292)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 23:26 15.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

upravo
freehand freehand 23:28 15.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

docsumann
Da ne davim navodeći druge primere, ali proguglaj imena Sakai, Ota, Nišizava, pa vidi na čemu su i protiv čega, i u kom odnosu snaga posle '43 leteli. Na kraju rata Sakai sa jednim okom.


u ranijim razdobljima vojne aviacije vještina pilota jeste bila dominantni faktor uspjeha u borbi.



danas je čini mi se situacija znatno drugačija.

Rihthofen je izrazito loš primer, kao što bi bili i Galand, Novotni ili Hartman.
Pomenuo sam japanske pilote jer su leteli na zastarelim i tehnološki prevaziđenim avionima protiv neprijatelja premoćnog u svakom smislu.
docsumann docsumann 23:33 15.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Pomenuo sam japanske pilote jer su leteli na zastarelim i tehnološki prevaziđenim avionima protiv neprijatelja premoćnog u svakom smislu.


Zero (ili Zeke) daleko od toga da je bio tehnološki zastrario avion za vrijeme WWII.
ok, Mustang je na kraju rata bio superiorniji, ali ...

When it was introduced early in World War II, the Zero was considered the most capable carrier-based fighter in the world, combining excellent maneuverability and very long range.

freehand freehand 23:38 15.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

docsumann
Pomenuo sam japanske pilote jer su leteli na zastarelim i tehnološki prevaziđenim avionima protiv neprijatelja premoćnog u svakom smislu.


Zero (ili Zeke) daleko od toga da je bio tehnološki zastrario avion za vrijeme WWII.
ok, Mustang je na kraju rata bio superiorniji, ali ...

When it was introduced early in World War II, the Zero was considered the most capable carrier-based fighter in the world, combining excellent maneuverability and very long range.


Posle '42 to sa nadmoćnošću Zeroa je već bila prošlost, '44 su vazdušne borbe Japanaca sa Amerikancima bile sudar Davida i Golijata. Od tebe očekujem da obratiš pažnju na napisano.
Inače, imali su japanci i izvanredne avione posle Zeroa - Hien, Šinden i Raiden, ali u broju svakako nedovoljnom da išta promene.
tyson tyson 05:12 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Na koje li će tek onda sve načine US morati da motiviše potenicijalne kupce aviona F-35. Kažu da je to jedna od najvećih rupa bez dna u istoriji vojne industrije, gde se još uvek radi o avionu u koji piloti ne smeju da uđu.

Leti se na njemu uveliko.

Takođe, negde je pisalo, ne sećam se više gde, za britanski vojni kompleks da neretko i nema nešto preterano pouzdane i kvalitetne proizvode, te da se poseban odnos sa komintentima i zbog toga odavno podrazumeva.

Gde si to pročitao? Na koje proizvode "britanskog vojnog kompleksa" se to odnosi?

tyson tyson 05:13 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Da, to zaboravih da pitam - zašto bi britanska namenska korumpirala Čehe da kupuju švedske lovce?

Google is your friend


tyson tyson 05:15 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

I zato se s tugom sećam onih naših nesretnih pilota što izginuše u jednom od najlepših aviona koji su ikada napravljeni.

I jednom od najneispravnijih.


tyson tyson 05:34 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Da ne tražim sad, ali bih konsultovao iskustva američkih pilota po pitanju susreta sa MiG 17, 19 i 21 iznad Vijetnama kada su u tim avionima leteli vijetnamski i sovjetski piloti.

Hm, mislim da se ipak radi o Korejskom ratu, i borbama protiv Mig-15 kojima su pilotirali korejski, kineski i/ili sovjetski piloti.

U Vijetnamu su leteli samo severnokorejski piloti, u drugoj polovini 1966. i tokom 1967. godine. Ukupno je bilo angažovano oko 200 pilota (Vijetnamci su pružali sve ostale usluge, uključujući i avione), koji su bili u sastavu puka lovaca (20 Mig-17 i 10 Mig-21).


tyson tyson 05:37 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Pomenuo sam japanske pilote jer su leteli na zastarelim i tehnološki prevaziđenim avionima protiv neprijatelja premoćnog u svakom smislu.

Boldovano teško da je baš bilo tako, a nastavak je tačan.


jinks jinks 08:03 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

tyson
Na koje li će tek onda sve načine US morati da motiviše potenicijalne kupce aviona F-35. Kažu da je to jedna od najvećih rupa bez dna u istoriji vojne industrije, gde se još uvek radi o avionu u koji piloti ne smeju da uđu.


Leti se na njemu uveliko.


Leti se, ali je bezbednost još uvek problem, odnosno, pun je raznih bagova, bar po nekim članicima. Na primer, mislim da postoji limit težine pilota (piloti lakši od 60 kg ne smeju u njega da ulaze) zbog baga u konstrukciji sigurnosnog sedišta.
freehand freehand 08:17 16.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

tyson
Da, to zaboravih da pitam - zašto bi britanska namenska korumpirala Čehe da kupuju švedske lovce?

Google is your friend



Preskočio si jedan komentar.

Hm, mislim da se ipak radi o Korejskom ratu, i borbama protiv Mig-15 kojima su pilotirali korejski, kineski i/ili sovjetski piloti.

I o vijetnamskom. Sad više zaista ne mogu da se setim da li mi je izvor bio neki Džejns sa početka osamdesetih ili nešto drugo ali u pitanju su bila i sećanja i svedočanstva američkih pilota, kao i obaranja nepripisana vijetnamskim pilotima.
Uosatlom
USSR ‘secret' Vietnam soldiers speak out

Boldovano teško da je baš bilo tako, a nastavak je tačan.

Pa bilo je. Amerikanci su ih '43 prevazišli i tehnološki a ne samo brojem.
tyson tyson 00:00 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

I o vijetnamskom. Sad više zaista ne mogu da se setim da li mi je izvor bio neki Džejns sa početka osamdesetih ili nešto drugo ali u pitanju su bila i sećanja i svedočanstva američkih pilota, kao i obaranja nepripisana vijetnamskim pilotima.
Uosatlom
USSR ‘secret' Vietnam soldiers speak out

Nisam baš siguran za pilote, a "savetnika" je bilo od kojekude, pre svega iz SSSR i Kine, a navodno i sa Kube, no su se prevashodno držali obuke Vijetnamaca a aktivnu ulogu su mahom uzimali u PVO (što kaže i linkovani članak na RT), što na radarima i raketama, što na topovima.

Amerikanci su ih '43 prevazišli i tehnološki a ne samo brojem.

Ni ovde se ne bih složio. I 1945. godine su Japanci imali odlične avione, uključujući i lovce, sposobne da se nose sa američkim bez problema. Japanci su gubili bitku u vazduhu brojčano i kvalitetom novih pilota.

princi princi 00:11 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Japanci su gubili bitku u vazduhu brojčano i kvalitetom novih pilota.

Japanci su WW2 izgubili na ekonomiju. Jednostavno, Ameri su ih dobili na mišiće, masu ništa pamet sistem. Kao Carl Malone kad krene pod reket: ne možeš mu ništa.
princi princi 00:16 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Ima jedan mali ekonomista, Noah Pinion, vrlo je interesantan i zabavan i inače za praćenje a svojevremeno je napisao vrlo dobar i analitičan blog na temu zašto Japan nikad nije mogao da dobije WW2.
princi princi 00:18 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Inače, ono đubre od Nialla Fergusona je napisao odličnu knjigu o ekonomiji Prvog Svetskog Rata, u sličnom tonu. Dugo se spremam da počnem sa čitanjem (mislim, stvarno i iskreno mrzim čoveka, i potrebno mi je dosta da savladam osećaj gađenja).
freehand freehand 00:25 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Nisam baš siguran za pilote, a "savetnika" je bilo od kojekude, pre svega iz SSSR i Kine, a navodno i sa Kube, no su se prevashodno držali obuke Vijetnamaca a aktivnu ulogu su mahom uzimali u PVO (što kaže i linkovani članak na RT), što na radarima i raketama, što na topovima.

E jebiga, Tajsone.
DID THE LEGENDARY COLONEL TOMB ACTUALLY EXIST?
Posted on October 7, 2015 by northatlanticblog

KLIK

Pouzdanih, potvrđenih podataka nema, ali o ovome sam govorio.

Ni ovde se ne bih složio. I 1945. godine su Japanci imali odlične avione, uključujući i lovce, sposobne da se nose sa američkim bez problema. Japanci su gubili bitku u vazduhu brojčano i kvalitetom novih pilota.

Rekoh i ja gore da su Japanci razvijali nove modele, neke sam modele lovaca i nabrojao. Hien je bio moj favorit, ali se, sve u svemu, nisu mogli nositi sa Helketima i Mustanzima. Svejedno - govorio sam o zerou, ako malo bolje obratiš pažnju.I teza je bila da se dobar, iskusan pilot poput Sakaija i sa tim zastarelim Zeroom itekako nosio sa naprednijim i premoćnijim neprijateljem. To je bila osnovna teza, o tome sam govorio.

blogovatelj blogovatelj 07:12 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Inače, ono đubre od Nialla Fergusona je napisao odličnu knjigu o ekonomiji Prvog Svetskog Rata


I Andrićeva Gospođica ima istu temu, fokusiranu na Bosnu, u jednom delu romana. Predivno nešto.
tyson tyson 07:13 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Hien je bio moj favorit, ali se, sve u svemu, nisu mogli nositi sa Helketima i Mustanzima.
(...)
I teza je bila da se dobar, iskusan pilot poput Sakaija i sa tim zastarelim Zeroom itekako nosio sa naprednijim i premoćnijim neprijateljem. To je bila osnovna teza, o tome sam govorio.

A ja o avionima Od kojih je Hien, od japanskih, u to vreme možda bio i najslabiji, t.j. prosečan u poređenju sa drugim modelima u široj upotrebi, npr. sa Ki-84, ili N1K-J Šiden koji su bili izuzetni avioni potpuno u stanju da pariraju najboljim američkim klipnim lovcima.

(dok je recimo derivat Hiena, Ki-100, bio vrhunski avion-lovac)


tyson tyson 07:17 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Ima jedan mali ekonomista, Noah Pinion, vrlo je interesantan i zabavan i inače za praćenje a svojevremeno je napisao vrlo dobar i analitičan blog na temu zašto Japan nikad nije mogao da dobije WW2.

Pa, to je otprilike bilo jasno i Japancima; njihova doktrina se zasnivala na pretpostavci da će Amerikanci tražiti mir posle serije poraza na početku rata na Pacifiku (te su se oni, Japanci, svojski potrudili da ih izudaraju što više mogu ne bi li zauzeli što bolju pregovaračku poziciju), no su ih Ameri zajebali* u kalkulaciji te nastavli da se biju do konačne pobede.


tyson tyson 07:19 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Inače, ono đubre od Nialla Fergusona je napisao odličnu knjigu o ekonomiji Prvog Svetskog Rata, u sličnom tonu.

Mislim da je i Hantington prilično plastično to objasnio u Sukobu civilizacija; naročito od trenutka kada su SAD ušle u rat na strani Antante.


tyson tyson 07:22 17.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Pouzdanih, potvrđenih podataka nema, ali o ovome sam govorio.

Ma, sve je to na nivou kalkulacija, čak ne ni rekla-kazala. O tom ratu sada već prilično otvoreno pričaju i Rusi i Vijetnamci, a prošlo je više od 20 godina od kako su onolike bivše sovjetske republike prešle na stranu Sile - međutim ama baš niko ne spominje nikakve sovjetske pilote koji su aktivno leteli u Vijetnamu. Nema od toga ništa, da ti ja kažem.


tsunade tsunade 13:28 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Kao Carl Malone kad krene pod reket: ne možeš mu ništa.


ali samo kad mu john stockton dobaci lopticu. umetnost pick&roll/a.
pnbb pnbb 14:51 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

dobaci lopticu. umetnost pick&roll/a.

mogli su vala do sutra da se dobacuju...dzaba
tsunade tsunade 15:57 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

mogli su vala do sutra da se dobacuju...dzaba


izvini, hoćeš da se svadjamo?
šta je tačno bilo džaba?
blogovatelj blogovatelj 17:26 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

mogli su vala do sutra da se dobacuju...dzaba


Bas dzaba. Pored one trojice ludaka u crvenom nije se moglo nista.
Ajd Dzordan, ali Divac recimo za Pipena kaze da je najbolji odbrambeni kosarkas u istoriji covecanstva. A Divac valjda zna sta je kosarka. I onda na Pipena I Dzordana dodas Rodmana koji skupi po 20 skokova tokom tekme, pa Kukoca (ej, kakav tim treba da bude da bi mu Kukoc bio sesti igrac)
princi princi 17:50 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

ej, kakav tim treba da bude da bi mu Kukoc bio sesti igrac

Doduše, najbolji šesti igrač u istroji NBA.
docsumann docsumann 18:06 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Meloun je ustvari mnogo manje upotrebljavao snagu za krljanje pod košem, a više za zagrađivanje prostora i komocije za skok šut.
čak su ga neki od igrača prozivali da je pičkica i da izbjegava grubu igru u reketu
docsumann docsumann 18:16 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

blogovatelj
mogli su vala do sutra da se dobacuju...dzaba


Bas dzaba. Pored one trojice ludaka u crvenom nije se moglo nista.
Ajd Dzordan, ali Divac recimo za Pipena kaze da je najbolji odbrambeni kosarkas u istoriji covecanstva. A Divac valjda zna sta je kosarka. I onda na Pipena I Dzordana dodas Rodmana koji skupi po 20 skokova tokom tekme, pa Kukoca (ej, kakav tim treba da bude da bi mu Kukoc bio sesti igrac)


malo je naopako cijeniti nečiju sportsku karijeru samo kroz broj osvojenih titula.
msm to je tako američki (pukovničko-pokojnički) koncept. samo igranje u NBA je izuzetno postignuće, biti u hall of fame, igrati i dobijati gomilu velikih utakmica, uključujući finala konferencija i veliko finale (ok, izgubiti ga), osvojiti zlato na OI ... važiti za jednog od najboljih ikad na svojoj poziciji, završiti karijeru sa fantastičnom statistikom po mnogim kategorijama.

jbmg, ak je džaba.

e, sad što bi mnogi mjenjali sve to za jedan šampionski prsten više je stvar izsugetirane ( da ne kažem nametnute) percepcije druga je stvar.

bitno je što duže i što više uživati u igri. titule samo doprinose inezitetru tog osjećaja.

pnbb pnbb 18:34 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

da bi mu Kukoc bio sesti igrac)

isto kao sto je djinobili bio 6 igrac u sparsima
pnbb pnbb 18:36 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

važiti za jednog od najboljih ikad na svojoj poziciji, završiti karijeru sa fantastičnom statistikom po mnogim kategorijama.

jbmg, ak je džaba.

e, sad što bi mnogi mjenjali sve to za jedan šampionski prsten više je stvar izsugetirane ( da ne kažem nametnute) percepcije druga je stvar.

ne kazu badava da je srebrna medalja najgora
pnbb pnbb 18:40 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

malo je naopako cijeniti nečiju sportsku karijeru samo kroz broj osvojenih titula.

tu se slazem... evo i shak kaze da od svih prstena bar dva mu je doneo big shot rob
pnbb pnbb 18:45 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

bitno je što duže i što više uživati u igri.

e sad to je diskutabilno ... navijao sam za njih u toj seriji, ali brate udavise gnjurca...smorise za sve pare
docsumann docsumann 18:49 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pnbb
važiti za jednog od najboljih ikad na svojoj poziciji, završiti karijeru sa fantastičnom statistikom po mnogim kategorijama.

jbmg, ak je džaba.

e, sad što bi mnogi mjenjali sve to za jedan šampionski prsten više je stvar izsugetirane ( da ne kažem nametnute) percepcije druga je stvar.

ne kazu badava da je srebrna medalja najgora


to obično kažu oni koji su u sportu "učestvovali" samo u papučama.

ono jest zajebato kad te svi unaprijed proglase za glavnog favorita pa ga na kraju ispušiš. to (pušenje, valjda) umje da ostavi gorak ukus.

al lično sam poznavao ( i još znam) pojedine velikane YU sporta koji su itekako ponosni na svoje srebro sa OI.
docsumann docsumann 18:50 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pnbb
bitno je što duže i što više uživati u igri.

e sad to je diskutabilno ... navijao sam za njih u toj seriji, ali brate udavise gnjurca...smorise za sve pare


to je tek jedna epizoda, ustvari kadar iz jedne epizode serijala koji se davao sezonama ...

o toj duljini dejstva pričam
emsiemsi emsiemsi 19:08 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

docsumann
pnbb
važiti za jednog od najboljih ikad na svojoj poziciji, završiti karijeru sa fantastičnom statistikom po mnogim kategorijama.

jbmg, ak je džaba.

e, sad što bi mnogi mjenjali sve to za jedan šampionski prsten više je stvar izsugetirane ( da ne kažem nametnute) percepcije druga je stvar.

ne kazu badava da je srebrna medalja najgora


to obično kažu oni koji su u sportu "učestvovali" samo u papučama.

ono jest zajebato kad te svi unaprijed proglase za glavnog favorita pa ga na kraju ispušiš. to (pušenje, valjda) umje da ostavi gorak ukus.

al lično sam poznavao ( i još znam) pojedine velikane YU sporta koji su itekako ponosni na svoje srebro sa OI.

Лично познајем неке који су причали како су познавали неке (са златним, сребрним, или већ по потреби, медаљама).
docsumann docsumann 19:20 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Лично познајем неке који су причали како су познавали неке (са златним, сребрним, или већ по потреби, медаљама).


s kim sad imaš problema čarli?

nadam se da te stomak ovog puta neće omesti u pojašnjavanju samozatajnog ti komentara.
pnbb pnbb 19:30 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

to obično kažu oni koji su u sportu "učestvovali" samo u papučama.

ne znam sta bih ti tu rekao ... zavisi i od coveka

i ovako (polu) kljakav i (polu) mator, kad izgubim basket nije mi bas do price, jedva me i pivo oraspolozi malo posle
a neko kaze super, vazno je da smo se istrcali

e sad podigni to na nivo finala, ne znam, olimpijade ili nba...
mozda kroz 10god i jesi ponosan, ali ako si usao u tu zadnju tekmu s idejom nek bolji pobedi, onda jebiga

edit - e bas zbog toga je i ono 'dzaba' s pocetka ovog vec predugog trola - onaj s brojem 23 nije mogao da podnese da izgubi ni u krajcaricama
docsumann docsumann 19:40 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

e sad podigni to na nivo finala, ne znam, olimpijade ili nba...
mozda kroz 10god i jesi ponosan, ali ako si usao u tu zadnju tekmu s idejom nek bolji pobedi, onda jebiga


pa naravno da ćeš neposredno nakon izgubljenog finala biti utučen, frustriran, mrzovoljan, nikakav ... ali taj trenutak je ipak prekratak da bi dominantno obojio doživljaj sveukupne karijere.
(ajde da ne generališem, pa da ostavim prostora da ima ljudi koji vječito ostanu pod blagom sjenkom gotrčine nekog ključnog poraza)
no, u sportu s vremenom provedenim na terenu dobijaš na iskustvu kako se nositi s pobjedama i porazima.

da l' recimo misliš da se Barkli, Maloun, Juing ... kad se osvrnu na svoju NBA zaostavštinu osjećaju ponosni ili poraženi?


EDIT: inače, mislim da fokus na najbolje od najboljih ne daje pravu sliku odnosa sportiste i njegove karijere.
ako se akcenat stavljamo samo na titule onda ispade neki tamo Luk Longli (svaka čovjeku čast, daserazumjemo) veći igrač, ili bar centar, od Dvajta Hauvarda ili Divca.

pnbb pnbb 20:07 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

neki tamo Luk Longli (svaka čovjeku čast, daserazumjemo) veći igrač, ili bar centar,

ali stokton/malone nisu longli i tabak
docsumann docsumann 20:18 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pnbb
neki tamo Luk Longli (svaka čovjeku čast, daserazumjemo) veći igrač, ili bar centar,

ali stokton/malone nisu longli i tabak


pa to i kažem - nisu! mnogo su veći, iako Longli ima 3 prstena ako se ne varam.

moje mišljenje (iako sasvim nebitno, naravno) je da je opsesija titulama pogrešan način gledanja na sport.
neću da kažem da su titule nevažne, ali je daleko važnije kroz dostignuti individualni i kolektivni kvalitet uživati u samoj igri na što većem nivou. to je gotovo spiritualno iskustvo - igrati igru koju recimo FC Barcelonu čini onim što jeste.
igrati kao Mesi ili Medfžik je nagrada sama po sebi. kud ćeš većeg uživanja.

titule su tu da te fokusiraju i koriguju u pristupu, da ti verifikuju postignuta dostignuća u nivou kvaliteta igranja, a ne samo brojčanog rezultata jedne utakmice koji može biti posljedica gomile slučajnih i manje slučajnih faktora.
pnbb pnbb 20:59 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pa to i kažem - nisu! mnogo su veći, iako Longli ima 3 prstena ako se ne varam.

nisam bio jasan, oni nisu neki tamo longli ili tabak, za koje nije ni bitno imaju li ili nemaju - niti je od njh zavisilo to sto imaju ili nemaju.
jedne utakmice koji može biti posljedica gomile slučajnih i manje slučajnih faktora.

"..its not luck, not fatigue its talent" odgovor mj kad ga je novinar pitao da li su umor sreca ili delici sekunde odlucivali bas o toj seeriji

a ne mogu da odolim da ne pomenem cuveni orijev odgovor kad su godinama posle, razgovarali s divcem o onoj seriji s lejkersima, kad je lansirao loptu a ona bas slucajno dosla do orija, "..and he got a lucky shot in" rece divac

"jeste , itako sest puta" kaze rob

igrati kao Mesi ili Medfžik je nagrada sama po sebi. kud ćeš većeg uživanja.
za mene kao gledaoca, svakako
tsunade tsunade 21:27 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

ali Divac recimo za Pipena kaze da je najbolji odbrambeni kosarkas u istoriji covecanstva.


bio je stvarno neverovatan. ali i stockton je najbolji asistent svih vremena. po meni najbolji beli igrač svih vremena. plus što mi se džasvi kao lik.
princi princi 21:28 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Malo da doprinesem šorCi, docs je skroz u pravu, medalje i kinta su totalno nevažne. Ne znam da li se neko seća Rok Petrovića, strašan dečko bio.
princi princi 21:30 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Stockton, inače, crnogorski zet. Udat za Nadu Stijepović. Ono, mamo, tato...
docsumann docsumann 21:49 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Ne znam da li se neko seća Rok Petrovića, strašan dečko bio.


smučar?

da, bio skroz čudnovat lik. kako se pričalo nešto se prejebo s koncentracijama i meditacijama, prespojio, kažu ...
bješe nekad ona rublika u Indirektu, koja bi taman legla povodom njegovog slučaja - gdje su i šta rade?
tsunade tsunade 21:58 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Stockton, inače, crnogorski zet. Udat za Nadu Stijepović. Ono, mamo, tato...


i imaju neku gomilu dece.

tako divan govor je održao kad je primljen u basketball hall of fame. ako te ne mrzi da potrošiš 15-tak min vremena na... emotivno.

docsumann docsumann 21:59 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

"..its not luck, not fatigue its talent" odgovor mj kad ga je novinar pitao da li su umor sreca ili delici sekunde odlucivali bas o toj seeriji


svaka čast MJ-u. bilo je čast živjeti u vrijeme dok je on harao pod obručima, ali ... iako sam siguran da zna šta je sve potrebno učiniti za dobiti tekmu, nisam siguran i da li zna ( da li uopšte iko zna) šta sve utiče na konačni ishod jedne tvrde utakmice između rivala sličnih kvaliteta.
pri tom, tu uopšte ne mislim samo na košarkaške, odnosno sportske faktore.
tsunade tsunade 23:03 19.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

svaka čast MJ-u. bilo je čast živjeti u vrijeme dok je on harao pod obručima,


velika. ne verujem da će se u skorije vreme roditi takav talenat.

ima jedan snimak kada ga allan iverson pravi na majmuna... volim to da pogledam s vremena na vreme čisto da me podseti da i najveći imaju pukotinu.



princi, izvini, neću više...
tess tess 02:53 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

tsunade

ima jedan snimak kada ga allan iverson pravi na majmuna... volim to da pogledam s vremena na vreme čisto da me podseti da i najveći imaju pukotinu.




Pazi - sad mi nekako ima smisla -  da si ove blokade koje izazivaš u mom misaonom aparatu naučila gledajući jedan te isti video snimak. Hm, ne samo jer si se naložila na Princija pa prečarobno lupetaš kao Maxim pod divizijom. Ne bi bilo dovoljno da je samo to, ne. I ja se pitam u čemu je trik, nevješta a 'pravi na majmuna'. Ona čovječe gleda basket na YouTube.

blogovatelj blogovatelj 04:27 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

jbmg, ak je džaba.


Nije džaba, daleko bilo. Voleo sam ja i Melouna, a pogotovo Stoktona. U košarci najviše cenim odlične plejmejkere, više od svega. Ali fakat je da je Džordan bio onda u košarci ono što je Nolo danas u tenisu. Džaba Rafaelu i ostalima što su odlični kad jednom ipak moraju da naiđu na tatu.
Mislim, nije džaba, nego tako se kaže
blogovatelj blogovatelj 04:45 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

ali je daleko važnije kroz dostignuti individualni i kolektivni kvalitet uživati u samoj igri na što većem nivou. to je gotovo spiritualno iskustvo


Saglasan. Deci sam dok su se bavili aktivno sportom uvek pričao da nije bitno jesu li pobedili ili izgubili, ali je veoma važno da posle utakmice sebi mogu da bez griže savesti kažu da u tom trenutku nisu mogli bolje.
blogovatelj blogovatelj 04:48 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Ne znam da li se neko seća Rok Petrovića, strašan dečko bio.


A kako si njega doveo u vezu sa prethodnom pričom?
blogovatelj blogovatelj 04:49 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

se neko seća Rok Petrovića,


PS. Ja se sećam i Petera Vilfana i njegovog namernog autokoša.
docsumann docsumann 05:07 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

blogovatelj
se neko seća Rok Petrovića,


PS. Ja se sećam i Petera Vilfana i njegovog namernog autokoša.


a je l' su ono bješe Boban Petrović i još mu neki protivnik iz Zvezde dodavali loptu jedan drugom na sred košarkaškog derbija?
poslije bili disciplinski kažnjeni obojica od strane KSJ.
blogovatelj blogovatelj 06:05 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

a je l' su ono bješe Boban Petrović i još mu neki protivnik iz Zvezde dodavali loptu jedan drugom na sred košarkaškog derbija?


Neko jeste pravio parodiju na čuveno Moka Kića odbojkaško dodavanje, ali ne sećam se ko. Jesu bili igrači dva različita tima, ali koji igrači i kojih timova, to je preteško pitanje za mene.
emsiemsi emsiemsi 09:06 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

docsumann
Лично познајем неке који су причали како су познавали неке (са златним, сребрним, или већ по потреби, медаљама).


s kim sad imaš problema čarli?

nadam se da te stomak ovog puta neće omesti u pojašnjavanju samozatajnog ti komentara.

Овај пута са самим собом --- већ сам трећи дан на годишњем одмору.
Ужас !
emsiemsi emsiemsi 09:07 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

tsunade
ali Divac recimo za Pipena kaze da je najbolji odbrambeni kosarkas u istoriji covecanstva.


bio je stvarno neverovatan. ali i stockton je najbolji asistent svih vremena. po meni najbolji beli igrač svih vremena. plus što mi se džasvi kao lik.

Није био лош !
Успут --- мислиш ли да би Булси били то што јесу само са Џорданом и Пипеном, да није било Стив Кера !?
emsiemsi emsiemsi 09:10 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

docsumann
pnbb
neki tamo Luk Longli (svaka čovjeku čast, daserazumjemo) veći igrač, ili bar centar,

ali stokton/malone nisu longli i tabak


pa to i kažem - nisu! mnogo su veći, iako Longli ima 3 prstena ako se ne varam.

moje mišljenje (iako sasvim nebitno, naravno) je da je opsesija titulama pogrešan način gledanja na sport.
neću da kažem da su titule nevažne, ali je daleko važnije kroz dostignuti individualni i kolektivni kvalitet uživati u samoj igri na što većem nivou. to je gotovo spiritualno iskustvo - igrati igru koju recimo FC Barcelonu čini onim što jeste.
igrati kao Mesi ili Medfžik je nagrada sama po sebi. kud ćeš većeg uživanja.

titule su tu da te fokusiraju i koriguju u pristupu, da ti verifikuju postignuta dostignuća u nivou kvaliteta igranja, a ne samo brojčanog rezultata jedne utakmice koji može biti posljedica gomile slučajnih i manje slučajnih faktora.

Играти као Меси или Меџик (дакле, колективни спортови) није могуће ако уз себе немаш Инијесту, Ћавија, Пикеа итд. (за Меџика нека неко дода - да не гуглам сада).
У супротном се све претвара у мучење.
А уз побројане долазе и титуле.
tsunade tsunade 09:29 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

ove blokade koje izazivaš u mom misaonom aparatu


skroman ti aparat, previše ga trošiš na mene.

ok, kapiram neodoljivo, al ajd probaj preko nekog drugog plota, možda proradi.

tsunade tsunade 09:51 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

Успут --- мислиш ли да би Булси били то што јесу само са Џорданом и Пипеном, да није било Стив Кера !?


uuuu opasan igrač... al to je ono... kad u timu imaš tako masivnog talenta kao majkla onda se cela igra i koncept podredjuju njemu i svi su u funkciji i drugom planu... a svi su najbolji ikad, al za loma. šteta.
docsumann docsumann 09:59 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

emsiemsi
docsumann
pnbb
neki tamo Luk Longli (svaka čovjeku čast, daserazumjemo) veći igrač, ili bar centar,

ali stokton/malone nisu longli i tabak


pa to i kažem - nisu! mnogo su veći, iako Longli ima 3 prstena ako se ne varam.

moje mišljenje (iako sasvim nebitno, naravno) je da je opsesija titulama pogrešan način gledanja na sport.
neću da kažem da su titule nevažne, ali je daleko važnije kroz dostignuti individualni i kolektivni kvalitet uživati u samoj igri na što većem nivou. to je gotovo spiritualno iskustvo - igrati igru koju recimo FC Barcelonu čini onim što jeste.
igrati kao Mesi ili Medfžik je nagrada sama po sebi. kud ćeš većeg uživanja.

titule su tu da te fokusiraju i koriguju u pristupu, da ti verifikuju postignuta dostignuća u nivou kvaliteta igranja, a ne samo brojčanog rezultata jedne utakmice koji može biti posljedica gomile slučajnih i manje slučajnih faktora.

Играти као Меси или Меџик (дакле, колективни спортови) није могуће ако уз себе немаш Инијесту, Ћавија, Пикеа итд. (за Меџика нека неко дода - да не гуглам сада).
У супротном се све претвара у мучење.
А уз побројане долазе и титуле.


zato sam i naglasio da moraš da prisustvuješ - ili još bolje - saučestvuješ - u kolektivnbj predstavi vrhunskih pojedinaca.
zato i dalje smatram da je američki fudbal nafundamntalniji kolektivni sport
tess tess 10:37 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

tsunade
ove blokade koje izazivaš u mom misaonom aparatu


skroman ti aparat, previše ga trošiš na mene.

ok, kapiram neodoljivo, al ajd probaj preko nekog drugog plota, možda proradi.


E, hajde prvo artikuliši to prenemaganje šalalala- šubidubidu, da bih te razumjela.

Potom imam par pametnih prijedloga - ono, dok je muž na službenom putu - čime da se zabaviš, tako praznoglava..

Možda je najpametniji prijedlog - pošto katastrofa loše pišeš - da ti Princi u slobodno vrijeme postane mentor. Da te nauči nečemu, u pauzama lepršanja sa cveta na cvet. Hoće on, dobrica je, pitaj ga slobodno. Nemoj da se sramiš.
svarog svarog 13:06 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

MJ jeste junak našeg (mog) doba (mada mi je uvek bio omiljen Medžik), ali čitanjem o NBA došao sam do zaključka da je ipak najdominantniji igrač u svoje vreme bio Vilt Čembrlen. Negde je čak rekao da je izbegavao da gura loptu pod koš da ne bi (zlo)upotrebljavao fizičku nadmoć nad protivnicima.
princi princi 13:09 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

blogovatelj
Ne znam da li se neko seća Rok Petrovića, strašan dečko bio.


A kako si njega doveo u vezu sa prethodnom pričom?

E sad kad si tako bezobrazan neću da ti kažem, .
princi princi 13:12 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

Tess, bre, ženo, koja si smaračica, i to napaćena. Stalno neki seks, neke intrige. Evo, ako hoćeš, objavi kod mene kao gost autor ko je koga, ko s kim, kako, u guzu, doggy style, misionarski, kako već, na traktoru, u parku, sa sve imenima i prezimenima, da i to skinemo više s kurca, a malo i tebe, brate, sestro, stvarno ga smori za desetku.
princi princi 13:32 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

svarog
MJ jeste junak našeg (mog) doba (mada mi je uvek bio omiljen Medžik), ali čitanjem o NBA došao sam do zaključka da je ipak najdominantniji igrač u svoje vreme bio Vilt Čembrlen. Negde je čak rekao da je izbegavao da gura loptu pod koš da ne bi (zlo)upotrebljavao fizičku nadmoć nad protivnicima.

Ima među NBAevcima sjajnih tipova: Jabbar prvi pada na pamet, ali moj heroj je Isiah Thomas, neviđen lik, strašan pozitivac. Cela ta generacija Detroit Pistons mi je bila mnogo jača od Lakersa, koji su bili svi ulizani, našminkani k'o pičkice. Pistonsi su bili, ono, k'o ulične barabe.
pnbb pnbb 13:53 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

PS. Ja se sećam i Petera Vilfana i njegovog namernog autokoša.


a je l' su ono bješe Boban Petrović i još mu neki protivnik iz Zvezde dodavali loptu jedan drugom na sred košarkaškog derbija?
poslije bili disciplinski kažnjeni obojica od strane KSJ.

ne, nego bas taj vilfan - kume, daj loptu
pnbb pnbb 14:23 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

ali Divac recimo za Pipena kaze da je najbolji odbrambeni kosarkas u istoriji covecanstva.


bio je stvarno neverovatan. ali i stockton je najbolji asistent svih vremena. po meni najbolji beli igrač svih vremena. plus što mi se džasvi kao lik

hmmm

pronadji negde sta isti taj divac kaze za malona /stoktona ... kakvi su kao likovi

da se ovde nadovezem za talenat, naravno da nije dovoljan ako si lenja guzica i ako nemas ubilacki nagon ( kad smo kod toga , i kod najboljeg belog igraca - pogledati knjigu DRIVE) .. ali je neophodan i odlucuje... zato bi juta tu utakmicu izgubila 99 od 100 puta, bez obzira na 100x boljeg trenera i tim pun hol of fejmera
upravo u tim sto ti kazes tesnim mecevima, gde sigurno svako zna da igra i spreman je do bola, odlucuje veci talenat. (ili sudija. kad smo kod korupcije. vidi pod kings vs lakers)
docsumann docsumann 14:23 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pnbb
PS. Ja se sećam i Petera Vilfana i njegovog namernog autokoša.


a je l' su ono bješe Boban Petrović i još mu neki protivnik iz Zvezde dodavali loptu jedan drugom na sred košarkaškog derbija?
poslije bili disciplinski kažnjeni obojica od strane KSJ.

ne, nego bas taj vilfan - kume, daj loptu


i Tko još?

trebao mu je partner za to dodavanje, pošto je, koliko me sjećanje služi, ovaj drugi (tko god to biJo) vratio loptu onom prvom ( takođe - tko god on biJo)
princi princi 14:57 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pronadji negde sta isti taj divac kaze za malona /stoktona ... kakvi su kao likovi

Otkada je ono što kaže Divac pouzdano merilo bilo čijeg lika?
emsiemsi emsiemsi 16:27 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

tess
tsunade
ove blokade koje izazivaš u mom misaonom aparatu


skroman ti aparat, previše ga trošiš na mene.

ok, kapiram neodoljivo, al ajd probaj preko nekog drugog plota, možda proradi.


E, hajde prvo artikuliši to prenemaganje šalalala- šubidubidu, da bih te razumjela.

Potom imam par pametnih prijedloga - ono, dok je muž na službenom putu - čime da se zabaviš, tako praznoglava..

Možda je najpametniji prijedlog - pošto katastrofa loše pišeš - da ti Princi u slobodno vrijeme postane mentor. Da te nauči nečemu, u pauzama lepršanja sa cveta na cvet. Hoće on, dobrica je, pitaj ga slobodno. Nemoj da se sramiš.

Убаци и мене --- макар у паузама између мужа и Принција.
emsiemsi emsiemsi 16:34 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

princi
Tess, bre, ženo, koja si smaračica, i to napaćena. Stalno neki seks, neke intrige. Evo, ako hoćeš, objavi kod mene kao gost autor ko je koga, ko s kim, kako, u guzu, doggy style, misionarski, kako već, na traktoru, u parku, sa sve imenima i prezimenima, da i to skinemo više s kurca, a malo i tebe, brate, sestro, stvarno ga smori za desetku.

Еееее, јебига !
Шта ћу ја ако се посвађају моји штовани блогери, Тесс и Принци !?
Кога да подржим ?
Успут --- тешко ће ми бити донети одлуку, но, ипак сам ја џентлмен, па ћу морати Тесс. Јебига Принци.
pnbb pnbb 18:29 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

i Tko još?

pa boban
pnbb pnbb 18:38 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

princi
pronadji negde sta isti taj divac kaze za malona /stoktona ... kakvi su kao likovi

Otkada je ono što kaže Divac pouzdano merilo bilo čijeg lika?

ne kazem da jeste, nego kad je vec pomenut gore kao ocenjivac pipena..
i uopste, kako je bilo ko od nas kvalifikovan ocenjivac bilo cijeg lika koga znamo samo posredno, preko malih ekrana?
secam se da je bio neki intrevju , sa divcem, posle serije sarlot juta, to je valjda bilo posle bombardovanja, jel tako.. da su mu svasta pricali tokom utakmice..razumem trash talk ali bas su bile ljigave prozivke (kaze divac)

ajzea je jedan od mojih omiljenih igraca, narocito posle finala s polomljenim zglobom, ali i za njega se cuju razne price, kad je zavrsio karijeru.

od tih vrhunskih igraca za koje ide prica daa su ljudine i van terena - grent hil, bilaps, kid..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 20.04.2016

but the craziest thing 'bout it is I've h

tsunade
svaka čast MJ-u. bilo je čast živjeti u vrijeme dok je on harao pod obručima,


velika. ne verujem da će se u skorije vreme roditi takav talenat.

ima jedan snimak kada ga allan iverson pravi na majmuna... volim to da pogledam s vremena na vreme čisto da me podseti da i najveći imaju pukotinu.



princi, izvini, neću više...

But the craziest thing 'bout it is I've hit 'im with my best move and he still almost blocked it...

docsumann docsumann 20:46 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

pnbb
i Tko još?

pa boban


uh, super. znači dobro mi je izmemorisan taj nesvakidašnji momenat domaće košarke.

a koje godine to uopšte bješe?

docsumann docsumann 20:51 20.04.2016

Re: but the craziest thing 'bout it is I've h

But the craziest thing 'bout it is I've hit 'im with my best move and he still almost blocked it...


upravo je to bio moj najjači utisak povodom te akcije.
i pored neviđeno dobro izvedenog driblinga, koji bi sve ostale poslao po hot dog, MJ je i dalje bio tu, ranjen ali nesa'ranjen.
cijenim da je Ajverson ostatak meča bio pod neviđenim odbrambenim pritiskom
od strane njegovog letećeg visočanstva.


EDIT: inače, pored vjerovatno najboljeg krosover driblinga u NBA-u, izuuuzetnog košgeterskog instinkta (rijetkog čak i za nba standarde), kod AA me ponajviše oduševljavao njegov abnormalni skok u napadu. sa svojih 76 kg prosto bi izletio iz snagatorske gužve pod obručem i zakucao pored svih tih kolosa ...

docsumann docsumann 20:59 20.04.2016

Re: i poslije Tita Mito

od tih vrhunskih igraca za koje ide prica daa su ljudine i van terena - grent hil, bilaps, kid..


Mutombo je tu možda ponajveći car. ljudinčina!


EDIT: dok je moje najveće razočarenje u tom smilu vezano za Ptičicu Larija (vjerovatno najboljeg bijelog igrača, ikad), i saznanja da je tukao svoju suprugu.
nesretnica se čak par puta pojavljivala u javnosti sa masnicama ispod oka koje je pokušavala da prikrije ogromnim naočarima za sunce.
silver silver 21:05 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

Јебига Принци.


Hate it or love it

Princi ima X (χάρισμα) factor, definitivno :)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:14 20.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

Гледао са опет Мајкла једно пола сата.
А онда, мог најомиљенијег играча после легенде... Дражена Петровића. Никога нисам волео као њега, вероватно.
Онда Кукоч и можда најпаметнији играч којег сам уживо гледао: Дејан Бодирога.

Никад ми није било јасно како је ико могао да добије онај Чикаго са Џордан-Пипен-Кукоч осовином?
blogovatelj blogovatelj 03:25 21.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

Онда Кукоч и можда најпаметнији играч којег сам уживо гледао: Дејан Бодирога.


I ja sam se primio pa odgledao finale olimpijade 1996.
Da su još dvojica bila igrala na nivou Divca, Paspalja i Bodiroge, dobili bi ih, garantovano.
U prvih deset minuta oni iz igre faulovima izbacuju Pipena, Geri Pejtona i Redži Milera. Melouna malo kasnije. Divac zaustavio Šaka. Ali onaj Robinson nas je uništio.
docsumann docsumann 05:31 21.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

Ali onaj Robinson nas je uništio.


falio im Savić
blogovatelj blogovatelj 05:55 21.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

falio im Savić


I te kako.
tess tess 07:29 21.04.2016

Re: učestane težnje u Ukrajini

emsiemsi
princi
Tess, bre, ženo, koja si smaračica, i to napaćena. Stalno neki seks, neke intrige. Evo, ako hoćeš, objavi kod mene kao gost autor ko je koga, ko s kim, kako, u guzu, doggy style, misionarski, kako već, na traktoru, u parku, sa sve imenima i prezimenima, da i to skinemo više s kurca, a malo i tebe, brate, sestro, stvarno ga smori za desetku.

Еееее, јебига !
Шта ћу ја ако се посвађају моји штовани блогери, Тесс и Принци !?
Кога да подржим ?
Успут --- тешко ће ми бити донети одлуку, но, ипак сам ја џентлмен, па ћу морати Тесс. Јебига Принци.


Hmmm..

Emsi, pravi si ti drug. Spasibo. Kad te banuju, solidarisaću se sa tobom i ućutati. Tih par dana.

 Vodimo ovo prvo poluvrijeme kao 2:1, u gostima, za mene.

Ma, malo se dasa uzjebalsja, na mišiće. Šta će, vidi da sam genijalna. Kad razmisliš, i on umije biti džentlmen. Fino od njega i hrabro, dok nevješta drhturi.

E al i ovo sa intrigama i sexom na traktoru je smiješno, ma da. Za traktor je Šeril alias Ruža.

A košuta i muflon za da, kraj šporeta Smederevca, na Zlatiboru, prepoznaju težnje i razgovaraju o globalizaciji i korupciji, do dugo u noć. Sa radija čuješ Born in the Usa. Nekom se i na to čarobno diže. Zar ne?

Etc.

Odoh da radim, lijep dan želim.

:)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:34 15.04.2016

Nego...

... nadam se da smo se dovoljno dugo držali teme, i da smem malo da trolujem, pa ako me domaćin briše i banuje, šta ću kud ću, jer ipak nastojim ostati u temi, a to je uporedna karakterologija zemalja, i sad videh ovog šimpanzu što je pobegao u Japanu iz zooa, i sve se mislim -- ne bi on dugo kod nas mogao, kao ovaj ovde, nama, bre, žice na banderama nisu izolovane!

jinks jinks 22:44 15.04.2016

Re: Nego...

...
princi princi 23:10 15.04.2016

Re: Nego...

Mene, iskreno, mnogo više brine to što Beograd i Novi Sad nemaju postrojenja za prečišćavanje fekalne kanalizacije. Mislim da je to prosto strašno i katastrofalno u 21. veku. Mnogo strašnije nego da li će Srbija u NATO ili kod Vlade. Da stvar bude gora, to, izgleda, nikom ni najmanje ne smeta.
anja99 anja99 23:11 15.04.2016

Re: Nego...

Nego...
... nadam se da smo se dovoljno dugo držali teme, i da smem malo da trolujem, pa ako me domaćin briše i banuje, šta ću kud ću, jer ipak nastojim ostati u temi, a to je uporedna karakterologija zemalja, i sad videh ovog šimpanzu što je pobegao u Japanu iz zooa, i sve se mislim -- ne bi on dugo kod nas mogao, kao ovaj ovde, nama, bre, žice na banderama nisu izolovane!


suva pamet.
i treba opet da ste dream team jer great minds think alike



anja99 anja99 23:14 15.04.2016

Re: Nego...

pa ako me domaćin briše i banuje, šta ću kud ću




sve ti oprošteno, postao si iskren i prostodušan ko emsiemsi the legend



anonymous anonymous 00:08 16.04.2016

Re: Nego...

anja99
Nego...
... nadam se da smo se dovoljno dugo držali teme, i da smem malo da trolujem, pa ako me domaćin briše i banuje, šta ću kud ću, jer ipak nastojim ostati u temi, a to je uporedna karakterologija zemalja, i sad videh ovog šimpanzu što je pobegao u Japanu iz zooa, i sve se mislim -- ne bi on dugo kod nas mogao, kao ovaj ovde, nama, bre, žice na banderama nisu izolovane!


suva pamet.
i treba opet da ste dream team jer great minds think alike



Концентрована.

Продаје се као еликсир





emsiemsi emsiemsi 18:51 18.04.2016

Re: Nego...

anja99
pa ako me domaćin briše i banuje, šta ću kud ću




sve ti oprošteno, postao si iskren i prostodušan ko emsiemsi the legend




Малтене глуп (то си помислила за emsiemsi-ja, признај).
st.jepan st.jepan 01:31 16.04.2016

Same as ever was

Najkorumpiranija zemlja u Evropi?

Oduvek važila za takvu.
Evo maločas... Poaro, Agata, Pink family:
Orijent expes zaglavljen u snegu. Bude ubistvo. Vlasnik železniočke kompanije neće policiju: "pa mi smo sada u Jugolaviji, ovo je dno Evrope, divlji zapad...Voz mi je pun kulturnog, pristojnog, inteligentnog sveta. Zar da ih ispituje jugoslovenska policija!?" (pisano i događa se tridestih).
princi princi 02:11 16.04.2016

Re: Same as ever was

st.jepan
Najkorumpiranija zemlja u Evropi?

Oduvek važila za takvu.
Evo maločas... Poaro, Agata, Pink family:
Orijent expes zaglavljen u snegu. Bude ubistvo. Vlasnik železniočke kompanije neće policiju: "pa mi smo sada u Jugolaviji, ovo je dno Evrope, divlji zapad...Voz mi je pun kulturnog, pristojnog, inteligentnog sveta. Zar da ih ispituje jugoslovenska policija!?" (pisano i događa se tridestih).


Tin Tin sindrom, :). Zar nije i sama Agata iz nekog razloga posebno gađenje gajila prema Grcima? Ali, dobro, ne treba generalizovati.
st.jepan st.jepan 02:30 16.04.2016

Re: Same as ever was

princi
st.jepan
Najkorumpiranija zemlja u Evropi?

Oduvek važila za takvu.
Evo maločas... Poaro, Agata, Pink family:
Orijent expes zaglavljen u snegu. Bude ubistvo. Vlasnik železniočke kompanije neće policiju: "pa mi smo sada u Jugolaviji, ovo je dno Evrope, divlji zapad...Voz mi je pun kulturnog, pristojnog, inteligentnog sveta. Zar da ih ispituje jugoslovenska policija!?" (pisano i događa se tridestih).


Tin Tin sindrom, :). Zar nije i sama Agata iz nekog razloga posebno gađenje gajila prema Grcima? Ali, dobro, ne treba generalizovati.


Pa generalizacija je tu ključna.
Agata je bila komercijalna spisateljica, i stoga teško da bi napisala nešto što se ne uklapa u važeći kliše. Inače ne bi bila razumljiva svima.
'Nači Jugoslavija (pa dakle i Srbija) je dno Evrope - to se valjda podrazumeva, i to znatno pojačava dramatiku situacije:
Kulturan, pristojan, inteligentan svet, duplo zaglavljen - i u snegu, i u Jugi.
tyson tyson 05:41 16.04.2016

Re: Same as ever was

Orijent expes zaglavljen u snegu. Bude ubistvo. Vlasnik železniočke kompanije neće policiju: "pa mi smo sada u Jugolaviji, ovo je dno Evrope, divlji zapad...Voz mi je pun kulturnog, pristojnog, inteligentnog sveta. Zar da ih ispituje jugoslovenska policija!?" (pisano i događa se tridestih).

Istresao bi ih Juraj Dr. Špiler iz gaća, priznali bi i za trešnju koju su ukrali sa 7 godina života


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:26 16.04.2016

Re: Same as ever was

st.jepan
Najkorumpiranija zemlja u Evropi?

Oduvek važila za takvu.
Evo maločas... Poaro, Agata, Pink family:
Orijent expes zaglavljen u snegu. Bude ubistvo. Vlasnik železniočke kompanije neće policiju: "pa mi smo sada u Jugolaviji, ovo je dno Evrope, divlji ozapad...Voz mi je pun kulturnog, pristojnog, inteligentnog sveta. Zar da ih ispituje jugoslovenska policija!?" (pisano i događa se tridestih).

Stara priča:
Kad su u Srbiji rasle masline
st.jepan st.jepan 12:43 16.04.2016

Re: Same as ever was

Kad su u Srbiji rasle masline

Hvala za link.
Odličan tekst.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:04 16.04.2016

Re: Same as ever was

Hvala za link.
Odličan tekst.

Нема на чему, и хвала теби, мада... мало је неумесно качити властите текстове, али -- овај је написан давних дана, хвата саму есенцију проблема, а и у моју ауру другосрбијанства уноси сасвим неочекивану боју, па отуда њим овде витлам. Текст је, мислим, био објављен у два наврата, у српским писаним медијима, но то је било недевољно. Недовољно, кажем помало шалећи се, јер се из њега разрешене недоумице или "епохалне" поставке и дан данас и овде папагајски понављају, уместо да један Милисав, Омега или тако неки узму и ишчитају оно што у њему пише.

Ех, као пар-непар вожња кола у Србији осамдесетих, такав сам и ја, час-Прво-час-Другосрбијанац. Како који дан осване. :))))

st.jepan st.jepan 13:13 16.04.2016

Re: Same as ever was

мало је неумесно качити властите текстове,

Nije uvek.
Nekad je naprosto praktično - izbegava se ponavljanje priče.
Ili pak isiljeno redizaniranje iste, e da bi se izbeglo ponavljanje iste.

freehand freehand 13:19 16.04.2016

Re: Same as ever was

Predrag Brajovic
Hvala za link.
Odličan tekst.

Нема на чему, и хвала теби, мада... мало је неумесно качити властите текстове, али -- овај је написан давних дана, хвата саму есенцију проблема, а и у моју ауру другосрбијанства уноси сасвим неочекивану боју, па отуда њим овде витлам. Текст је, мислим, био објављен у два наврата, у српским писаним медијима, но то је било недевољно. Недовољно, кажем помало шалећи се, јер се из њега разрешене недоумице или "епохалне" поставке и дан данас и овде папагајски понављају, уместо да један Милисав, Омега или тако неки узму и ишчитају оно што у њему пише.

Ех, као пар-непар вожња кола у Србији осамдесетих, такав сам и ја, час-Прво-час-Другосрбијанац. Како који дан осване. :))))


Vladari u kontrastu sa svojim državama ali tekstovi uvek kao ogledala pisaca.
Šteta te nema ko da te hvali. ja bih tu tipovao na zavidljivost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana