Astrologija| Budućnost| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Izborne prognoze 2016.

krkar RSS / 18.04.2016. u 12:53


800px-Current_D%C3%A1il_%C3%89ireann_composition.svg.png

 

Blog za prognoziranje rezultata izbora. Sistem je jednostavan: postoji šablon u koji samo treba uneti procenjeni  broj osvojenih glasova po izbornim listama i broj nevažećih listića. Kalkulacija po d' Hondtu je automatska i prikazuje se broj mesta za svaku listu koja pređe cenzus.

Početne premise:

1. U Skupštinu se bira 250 poslanika. Međutim, kako za izbor manjinskih stranaka važi tzv. "prirodni cenzus" a ne fiksni prag od 5%, ova simulacija bazira se na izboru 240 poslanika - što je pretpostavljeni broj onih koji će se birati po standardnim pravilima (može se desiti da manjinskih bude 9 ili 11 ali ipak je ovo samo zabava).

Ovo je neophodno jer kalkulator nema mogućnost obrade po nestandardnim parametrima.

2. Biračko telo je oko 6 750 000. U simulaciji je smanjeno za 250 000 što je očekivani broj glasača manjinskih lista, tako da se simulacija bazira na 6 500 000 birača.

3. Uneo sam sve liste za koje iko ozbiljan može da očekuje da će preći cenzus. Ako neko misli da neka od neozbiljnih stranaka može da prebaci 5% - može sam da je ubaci.

4. Za izbore je prijavljeno 20 lista od toga otprilike 4 manjinske što ostavlja određeni broj stranaka na koje će otpasti određeni broj glasova. Te stranke su u šablonu tretirane ZBIRNO kao "Sića 1", "Sića 2" itd. Za sve njih možete uneti ukupan broj glasova ali PAŽNJA: ako mislite da će minorne stranke (razni Rusofili, zeleni, anarhisti, inadžije i slični) dobiti više od 100 000 glasova MORATE IH PODELITI na nekoliko Sića kako ni jedna Sića ne bi prešla cenzus - inače bi se moglo desiti da ispadne da će minorni zbirno ući u parlament.

5. NEVAŽEĆI listići: kalkulator pravi razliku između belih i kurčićovanih listića, međutim po srbijanskom zakonu svi su oni podjednako nevažeći i postoji samo jedna kategorija nevažećih. Stoga je ukupan broj nevažećih potrebno uneti u rubriku SPOILT.


Šablon se nalazi OVDE pod nazivom BLOG ŠABLON (LINK): (Kome treba OVDE je i originalna stranica za izračunavanje po d'Hondtu (hvala Draganu Pleskonjiću)

Šablon izgleda ovako:

ablon.png

NEVAŽEĆE uneti pod SPOILT!

Kad završite dajte svojoj prognozi ime - VAŠ NICK NA BLOGU - i snimite je pod tim imenom i screenshot okačite ovde (ili samo rezultate ako vas mrzi ili ne umete da okačite screen shot). Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

MOLIM VAS DA DISKUSIJE O IZBORIMA VODITE NA DRUGIM BLOGOVIMA, IMA IH DOSTA, A OVDE SAMO PROGNOZIRATE.


Tagovi



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 16:24 19.04.2016

Re: alselone

Mnogo je Dačketu 525K, ako dobaci do 400K bez penzionera puna kapa. Pajtić, mislim 250K. ČeTaČa, najverovatnije, oko 300K (ulaze u vladu). Šešelj, previše, moja procena oko 150K (i to je, možda, previše, visi u svakom slučaju). Dveri-DSS, 280K, prelaze cenzus. Borko, verovatno 50K, Radule, slažem se. Vučić 1.7M.


Hm... mozda si u pravu. Ja sam isao logikom da sam otvorio rezultate pretohnih izbora i pravio deltu u odnosu na gut feeling.
svarog svarog 14:51 18.04.2016

.

milisav68 milisav68 14:53 18.04.2016

milisav

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:56 18.04.2016

Screenshot

Ima ljudi koji ne znaju kako se kači screenshot, pa u njihovo i moje ime molim kratko uputstvo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:57 18.04.2016

Re: Screenshot

KRALJMAJMUNA
Ima ljudi koji ne znaju kako se kači screenshot, pa u njihovo i moje ime molim kratko uputstvo.


otvoriš ovaj link i kašće ti se samo:

http://postimage.org/
expolicajac expolicajac 15:00 18.04.2016

Expolicajac

chitach chitach 15:16 18.04.2016

.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:16 18.04.2016

Glupi Kraljmajmuna

Ovo je LINK
Votes 3222000 of 6500000 (50.43% abstention).
http://icon.cat/util/elections/oYFVMQCiHm

Vucic 41,11% 125 1.350.000

Dacic 14,23% 43 490.000

Pajtic 11.39% 34 390.000

ČeTaČa 4,43% NE 140.000

Šešelj 12,65 38 400.000

DveDSS 4,90% NE 200.000

Borko 2,06% NE 65.000

Radulo 4,11 NE 130.000

Sića1 2,69% 110.000

Sića2 1,42% 55.000

Sića3 1,01% 32,000
Jukie Jukie 15:47 18.04.2016

A da li postoji stranica gde se svi vaši r

A da li postoji stranica gde se svi vaši rezultati pomešaju pa se napravi presek i onda vidimo šta prosečan bloger misli?
krkar krkar 16:18 18.04.2016

Re: A da li postoji stranica gde se svi vaši r

A da li postoji stranica gde se svi vaši rezultati pomešaju pa se napravi presek i onda vidimo šta prosečan bloger misli?



Prosečan bloger na mom blogu za sada misli da izlaznost nema šanse da bude 50%.

A kod japanca misli da će Radule da dobije između 83 i 830 mandata
emsiemsi emsiemsi 16:35 18.04.2016

Re: A da li postoji stranica gde se svi vaši r

krkar
A da li postoji stranica gde se svi vaši rezultati pomešaju pa se napravi presek i onda vidimo šta prosečan bloger misli?



Prosečan bloger na mom blogu za sada misli da izlaznost nema šanse da bude 50%.

A kod japanca misli da će Radule da dobije između 83 i 830 mandata

Ја мислим да Радуловић неће прећи цензус.
little_radojica little_radojica 16:44 18.04.2016

Re: A da li postoji stranica gde se svi vaši r

krkar
A da li postoji stranica gde se svi vaši rezultati pomešaju pa se napravi presek i onda vidimo šta prosečan bloger misli?



Prosečan bloger na mom blogu za sada misli da izlaznost nema šanse da bude 50%.

A kod japanca misli da će Radule da dobije između 83 i 830 mandata


Па ми који пишемо смо тешка мањина. Ови што све време ћуте и читају уствари одлучују.
Рецимо, код нас је засад гласало 26 блогера са ауторском опцијом (11 VIP), 48 коментатора и 356 оних који само кибицују. То је један од разлога што смо правили анкету. А кад прикупимо све податке рећи ћемо и како је која група гласала.
niccolo niccolo 17:49 18.04.2016

Nije loša fora

mada me mrzi da popunjavam. Al' vi uzmite kao da jesam...nego, nisam hteo o tome. Meni mnogo zabavno što je slogan Čede, Borisa i Čanka "Imaš izbor". Zar to nije potpuno predivno?
karabasbarabas karabasbarabas 18:09 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Akobogda, posle ovih izbora, sva tri ce otici na djubriste istorije. U paketu.
To je jedino dobro koje moze izaci iz ovih izbora.
zilikaka zilikaka 18:13 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Nije loša fora
mada me mrzi da popunjavam. Al' vi uzmite kao da jesam...nego, nisam hteo o tome. Meni mnogo zabavno što je slogan Čede, Borisa i Čanka "Imaš izbor". Zar to nije potpuno predivno?

Ti da si neki čovek, upriličio bi meni predizborno gostovanje na blogu, ko što red nalaže, i pomogao koleginici u smislu podizanja statistisčkih pokazatelja uspešnosti.
(Imao si skoro dobar primer kako to funkcioniše.)

Ovako, nit ćemo se proslaviti, nit pare zaraditi.
Tačno da čovek zaključi da si džaba škole učio.

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:18 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Čede, Borisa i Čanka

Еј, а што они не друже Динкића?
a_jovicic a_jovicic 18:37 18.04.2016

Re: Nije loša fora

zilikaka
Ti da si neki čovek, upriličio bi meni predizborno gostovanje na blogu, ko što red nalaže, i pomogao koleginici u smislu podizanja statistisčkih pokazatelja uspešnosti.
(Imao si skoro dobar primer kako to funkcioniše.)

Ovako, nit ćemo se proslaviti, nit pare zaraditi.
Tačno da čovek zaključi da si džaba škole učio.

Zili ... sad imaš autorski ... Mi se ono skupili kod l_radojice samo zato što izdelismo pos'o "na ravne časti" pa je on najviše povuk'o u pripremi
zilikaka zilikaka 18:40 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Zili ... sad imaš autorski

Ma ništa ti ne razumeš, dijete...
a_jovicic a_jovicic 18:55 18.04.2016

Re: Nije loša fora

zilikaka
Zili ... sad imaš autorski

Ma ništa ti ne razumeš, dijete...

Priznajem
mirelarado mirelarado 20:23 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Meni mnogo zabavno što je slogan Čede, Borisa i Čanka "Imaš izbor". Zar to nije potpuno predivno?


Trio fantastikuš p-r-o-ž-i-m-a.
niccolo niccolo 21:26 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Ti da si neki čovek, upriličio bi meni predizborno gostovanje na blogu, ko što red nalaže, i pomogao koleginici u smislu podizanja statistisčkih pokazatelja uspešnosti.

Ajde, šalji tekst.

zilikaka zilikaka 22:23 18.04.2016

Re: Nije loša fora

Ajde, šalji tekst.


Bre, čoveče, ti treba da gostuješ kod mene!
niccolo niccolo 22:25 18.04.2016

Re: Nije loša fora

To sam i ja hteo da primetim, ali onda rek'o ko će da se dopisuje sad, nek pošalje tekst.

Mislim, kad se neprecizno izražavaš, vidiš da su i drugi shvatili kao ja...
gedza.73 gedza.73 22:53 18.04.2016

Re: Nije loša fora

niccolo
Meni mnogo zabavno što je slogan Čede, Borisa i Čanka "Imaš izbor".

U Kragujevcu sam video plakat sa nekim momkom a ispod LDP i SPO.
A najači protivrpirodni blud mi je bila neka zajednička konfernecija (ton smanjen pa ostao uskraćen za 'velike' istine) gde Čeda drži banku a Verko pored njega skrušeno vrti brojanicu.

krkar krkar 00:47 19.04.2016

Kanda Kodža i Nebojša

Trio fantastikuš


Mlad, Lep i Pametan.
milojep milojep 19:16 18.04.2016

Blogoizbori

G.Cross G.Cross 20:31 18.04.2016

Ne razumem

Ne razumem, ako bi i u jednoj normalnoj zemlji istrazivanja pokazala ove rezultate opozicija bi dobila sa lendslajdom.
Krki zivo me interesuje, jel je istrazivanje pogresno ili sta ?
Ozbiljno pitam.



Source: B92 , danas
zilikaka zilikaka 20:39 18.04.2016

Re: Ne razumem

Krki zivo me interesuje, jel je istrazivanje pogresno ili sta ?
Ozbiljno pitam.

Pa to, taman tih 41%, to je procenat koji se očekuje da uzme SNS.
Sve se uklapa.
G.Cross G.Cross 20:43 18.04.2016

Re: Ne razumem

zilikaka
Krki zivo me interesuje, jel je istrazivanje pogresno ili sta ?
Ozbiljno pitam.

Pa to, taman tih 41%, to je procenat koji se očekuje da uzme SNS.
Sve se uklapa.


Pa jes, vidi mene budale.
krkar krkar 00:54 19.04.2016

Re: Ne razumem

Krki zivo me interesuje, jel je istrazivanje pogresno ili sta ?
Ozbiljno pitam.


Pročitaj gore šta je napisao Čarli (LINK) i to ti je to!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:20 19.04.2016

Re: Ne razumem

Ne razumem, ako bi i u jednoj normalnoj zemlji istrazivanja pokazala ove rezultate opozicija bi dobila sa lendslajdom.


Koa prvo, nije ista grupacija. Prvo treba da pokriju samo one koji će sigurno da glasaju, pa da se od njih vidi ko živi lošije, bolje ili isto.

Kao drugo, pitanje je u čemu lošije, i koga za to krive. Nekako sam siguran da barem polovina iz "lošije" krivi za to neke već masone, bicikliste, mrsku podlu Ameriku, krojcenrozenkrajceve ;> ateiste i bezbožnike ;> a ako se na to dodaju oni koji za to krive baš one koji su sada opozicija, eto ti velike većine Loših ☻

I kao treće - malo li je za pobedu Isto + Bolje = 58% ;>

NB - evo, mala stilska veDŽba, od dvadeset "loših" stvari, uključiv recimo i onu skorašnju epizodu sa preminulom decom (detetom?) od ovčjih boginja, pa preko sranja koje Hrvati trenutno rade, sve do npr. Beograda na vodi ;> da se graDŽanima da spisak desetak političara - lideri svih stranaka, pa da ih poređaju po "Krivici" ocenama od 1 do 10 (10 najkrivlji) - kolike su šanse da bi najveći zbir dobio Taadić? Ihaj, Onolike! ;>>>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:23 19.04.2016

Re: Ne razumem

Pa to, taman tih 41%, to je procenat koji se očekuje da uzme SNS.


Akonto toga što oni na vlasti uobičajeno dobijaju glasove od onih kojima je pod njihovom vlašću loše, šta? ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:12 19.04.2016

Re: Ne razumem

kolike su šanse da bi najveći zbir dobio Taadić? Ihaj, Onolike! ;>>>


Case in point:

http://www.danas.rs/danasrs/politika/zagorka_golubovic_tadic_je_kriv_sto_se_ds_bori_za_cenzus.56.html?news_id=319257

"Zamerila sam Tadiću jer sam mu, baš u vreme preizborne bitke 2012, odnosila rezultate naših istraživanje po gradovima Srbije koji su bili vrlo dobri i koji su ukazivali šta treba političari koji pretenduju na vlast da ponude stanovništvu i o čemu treba da raygovaraju sa građanima. On je uzeo knjigu ali ne znam da li je pročitao. Užasno sam razočarana. Boris Tadić je i po svojoj pameti i mogućnosti da vidi stvarnost i posluži se istraživanima na adekvatan način imao sve i nije smeo dozvoliti da se padne ispod cenzusa – navodi ona."

Dobro, stara žena, pamćenje ko Averel o tome ko je pisao Čokoladu ... ups, ne to je on ukrao od Pečara, pa su ga provalili, nego Rusiju, pa zaboravila da je te 2012. DS ostvarila - čak i više od dobrog rezultata (relativno - za koga i kome, prema svecu i tropar ☻) i to podsota zahvaljujući njemu, i njegovom samoubilačkom raspisivanju predsedničkih, te da je bila daleko iznad cenzusa. Ka sudaru sa cenzus linijom je krenula nakon odlučnog bušenja lopte od strane Đilasa i posle godinu dana totalnog praktičćnog nepostojanja i kao stranke i kao grupe ljudi koji imaju makar minimalnu svest šta kog vraga rade, ili barem na kojoj hemisferi se nalaze ;>

"Na konstataciju da Tadić već neko vreme nije u DS i da se sada krivac za to treba tražiti među demokratama, ona ipak insistira na Tadićevoj krivici. "

Kako rekoh, ma za sve je on kriv, po difoltu ;>
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 20:40 18.04.2016

Pantelija iz not ded ;)

Vučić (42.14%): 112
Dačić (16.15%): 43
Dveri-DSS (9.83%): 26
Pajtić (9.01%): 24
Šešelj (7.96%): 21
Radulović (5.31%): 14
ČeTaČa (4.45%): Not enough votes
Borko (2.93%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (0.92%): Not enough votes
Sića 1 (zbirno) (0.70%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (0.59%): Not enough votes
Votes 4349500 of 6500000 (33.08% abstention).
The next party to obtain a seat would be Vučić instead of Pajtić.
Save this simulation
Title:
http://icon.cat/util/elections/aKFVBJCiox

Kucam sa telefona. Izlaznost po prvi put u istoriji... Javi ako ne otvara link.
anonymous anonymous 21:39 18.04.2016

Jebote,....

...k,o da sam u kladionici , a ne na blogoonici.



anonymous anonymous 21:42 18.04.2016

Re: Jebote,....

...a kada smo već u priči o izborima...

...ovako se to radi u Banja Luci





Stanovnici Banjaluke dobili su priliku da slobodno i jasno napišu koga žele kao buduće odbornike i gradonačelnika.

Kutije sa imenima kandidata biće zapečaćene do Đurđevdana. Poslije tog datuma Ujedinjena Srpska objaviće rezultate. Bez obzira iz koje stranke kandidati dobili najviše glasova, Ujedinjena Srpska će se povinovati volji birača.

“Onda ćemo da uvažimo to, onda ćemo to da stavimo na stranačke organe i da pokažemo da ima ljudi koji slušaju volju građana, a ne prave samo unutarpartijske kombinacije”, naglasio je Nenad Stevandić, predsjednik Ujedinjene Srpske.


LINK
medjutim92 medjutim92 21:56 18.04.2016

Sve mogu da razumem..

.. ali da ovoliko ljudi misli da Borko može da uzme preko 2%..
Davie Davie 20:41 19.04.2016

Re: Sve mogu da razumem..

To je pokazatelj koliko su ljudi u Srbiji odvojeni od stvarnosti.
mlatisa mlatisa 22:18 18.04.2016

Evo

krkar krkar 00:51 19.04.2016

Re: Evo


Taman si naštimao SNS na 126 a ostali nek crknu!
disident79 disident79 22:44 18.04.2016

Prognoza disident79



Votes 3750000 of 6500000 (42.31% abstention).
The next party to obtain a seat would be Vučić instead of Pajtić.
AlexDunja AlexDunja 00:32 19.04.2016

....

sve vas gledam, i sve vam verujem,
ne mogu da učestvujem jer pojma nemam gde je ko,
jedino što mogu da podelim je da mislim da će izlaznost
značajno pasti, ne beli listići, oni su bili beznačajni i pre,
apstinencija mi izgleda izglednom
cassiopeia cassiopeia 16:11 19.04.2016

Re: ....

AlexDunja
sve vas gledam, i sve vam verujem,
ne mogu da učestvujem jer pojma nemam gde je ko,
jedino što mogu da podelim je da mislim da će izlaznost
značajno pasti, ne beli listići, oni su bili beznačajni i pre,
apstinencija mi izgleda izglednom


Ja sinoć krenula da popunjavam i shvatim da nemam pojma ko, šta, gde, kako. Slabo nešto o politici i divanimo, što mi u kući, što u društvu. Jedino mom mužu Radulović dođe kao čista zabava na društvenim mrežama :) Sve što pročitam je obično ovde na blogu, rešila onu anketu kod Radojice, glasala bi za Živkovića, pardon Kukusigameni a tek sam tad skontala da je na listi sa Pajtićem. Progutaću žabu po ko zna koji put.
tyson tyson 04:26 19.04.2016

Izbori 2016

igrom slučaja nisam u mogućnosti da pratim kampanje, nastupe političara, i događaje u Srbiji pred izbore, pa mi je malo bezveze da predviđam koliko god ovo bilo samo zezanje, ali evo, da se oprobam na brzaka pa kud' puklo da puklo.

Link ka mojoj prognozi: http://icon.cat/util/elections/NzFVJRCiSk

Prognoza:




Neka nam je bog u pomoći.


antioksidant antioksidant 07:48 19.04.2016

.

y Secer SNS Votes 1.300.000 X
Party Ostaci DS Votes 300.000 X
Party Kofer SPS Votes 450.000 X
Party kandakodzaneb Votes 200.000 X
Party Tata SRS Votes 250.000 X
Party Zverko i Sanda Votes 250.000 X
Party Borko LS Votes 50.000 X
Party F1P DJB Votes 150.000 X
Party Sića 1 (zbirno) Votes 100.000 X
Party Sića 3 (zbirno) Votes 100.000 X
Party Zavetnici Votes 12.572 X

Secer SNS (40.47%): 114
Kofer SPS (14.01%): 39
Ostaci DS (9.34%): 26
Tata SRS (7.78%): 22
Zverko i Sanda (7.78%): 22
kandakodzaneb (6.23%): 17
F1P DJB (4.67%): Not enough votes
Sića 1 (zbirno) (3.11%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (3.11%): Not enough votes
Borko LS (1.56%): Not enough votes
Zavetnici (0.39%): Not enough votes
Votes 3287572 of 6500000 (49.42%abstention).
The next party to obtain a seat would be Secer SNS instead of Zverko i Sanda.

SNS je 2012 imao milion a 2014 1.7 miliona. racunam da je sada negde izmedju
sps-u penzioneri nisu donosili nista glasova. pa ko bi glasao za njih uopste?
Pajticev DS ima jaku infrastrukturu (ostatke), imidz (ostatke) ali nema ni ostatak energije.
SRS i Sanda/DSS su mi najveci strah. Napisao sam zbirno pola miliona ali bojim se da ne bude vise
kanda, kodza i nebojsa mozda prodju cenzus zbog nebojse. ta stranka dugo postoji u vojvodini i mislim da zajednicki mogu da povuku do cenzusa.
milici ne znam da li je trebalo dodati jos par glasova ali nek ostanu na ovome.
mesiji sam duplirao glasove sa proslih izbora. mislim da mu je to dosezno, ipak nije imao dovoljno vremena da ga stvarno ljudi cuju pa odustanu. on se igra oko cenzusa ali ako on predje ne verujem da ce trio (nek bude prognoza da oni i radulovic zajedno imaju 350 000 ali je canak na organizaciju povukao ka sebi vise).

napomena> sve prognoze su "radjene" na osnovu onog sto sam procitao u novinama. e sad, kakve novine, kakav ja, takva i "prognoza"

Jukie Jukie 12:26 19.04.2016

Re: .

antioksidant

kanda, kodza i nebojsa mozda prodju cenzus zbog nebojse. ta stranka dugo postoji u vojvodini i mislim da zajednicki mogu da povuku do cenzusa.

Zli istrebljivač grlica, ko za njega bude glasao dabogda mu se slavuji po njivi množili
krkar krkar 13:20 19.04.2016

Preporuka ko je u Londonu



Nemam gde drugo da okačim a nisam se setio ranije ali ako bilo ko ode znači da nije bilo prekasno.

Večeras je promocija jedne vrlo interesantne knjige na UCL (LINK).



StEtOc|nA StEtOc|nA 14:09 19.04.2016

Aj da probam i ja



Results

Vučić (44.66%) - 1525000: 112
Dačić (14.20%) - 485000: 35
Šešelj (9.52%) - 325000 : 24
ČeTaČa (8.64%) - 295000 : 21
Dveri-DSS (8.05%) - 275000 : 20
Pajtić (6.59%) - 225000 : 16
Radulović (5.12%) - 175000 : 12
Sića 1 (zbirno) (1.76%) - 60000 : Not enough votes
Borko (1.46%) - 50000 : Not enough votes
Sića 2 (zbirno) (0.00%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (0.00%): Not enough votes
Votes 3540000 of 6500000 (45.54% abstention)

+ Kurčići i čiča gliše 125000

http://icon.cat/util/elections/QbFKJRaiBz
blogov_kolac blogov_kolac 15:31 19.04.2016

ova varijanta



SNS lista na granici noza 125/126 od cega zavisi da li ce Dacic biti proglasen za najveceg dobitnika ili najveceg gubitnika ovih izbora.
Takodje, uspeo sam ovde da nakalemim bizarnu teorijsku varijantu po kojoj dve liste imaju potpuno identican broj dobijenih glasova - ali ne i mandata! Pa neka kaze posle neko da nije nije svaki glas bitan...
little_radojica little_radojica 18:24 19.04.2016

Re: ova varijanta

SNS lista na granici noza 125/126 od cega zavisi da li ce Dacic biti proglasen za najveceg dobitnika ili najveceg gubitnika ovih izbora.


Ма Дачић је у овој твојој варијанти небитан, имаш 10-11 мандата мањина, СНС свакако може да прави владу и сам. Дачић је битан за двотрећинску већину тј. за промену Устава.
Davie Davie 20:34 19.04.2016

Hmmm...

Results

Vučić (51.05%): 145
Dačić (13.66%): 39
ČeTaČa (9.31%): 26
Pajtić (5.56%): 15
Šešelj (5.26%): 15
Dveri-DSS (4.95%): Not enough votes
Radulović (4.50%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (1.80%): Not enough votes
Borko (1.35%): Not enough votes
Sića 1 (zbirno) (1.05%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (0.75%): Not enough votes
Votes 3395000 of 6500000 (47.77% abstention).


A u Danasu je izaslo istrazivanje gde je Vucic preko 50% a razlikujem se od njih sto ipak mislim da ce SRS da bude ispod Saveza za bolju Srbiju i da ce DS ipak uspeti da na misice udje u skupstinu. Na pokrajinskim DS moze da gura izmedju 15 i 20% (blize nizoj granici) ali SNS nece imati sam apsolutnu vecinu ( dobar dan cika Canak i gospodine Pastor). Mislim da ce SPS na kraju da bude pusten niz vodu ( na republickom nivou im apsolutno ne trebaju a na pokrajinskom ulaze sa drugim partnerima u koaliciju da ih SPS ne bi ucenjivao za republicki nivo). Tako da ce za 3 ili 4 godine SPS biti na ivici cenzusa jer gubitak vlasti znaci prebeg celokupnog clanstva u SNS.

DS ce sa Pajticem na celu da potone jos vise pa mislim da ce GO DS na kraju doci iz dupeta u glavu i dovesti novo rukovodstvo jer Pajtic i stara garda vise nece moci da potkupljuje clanove privilegijama u pokrajinskim organima i fondovima.

Sve mi se cini da Vucica moze da obori samo cepanje u njegovoj stranci i da je sto se opozicije tice siguran sledecih nekoliko godina. Ko zna, mozda pod uticajem Nemacke i krene u neke vece rezove u javnom sektoru ali nisam optimista, javni sektor mu je sredstvo kojim ce da potkupljuje sad vec ogromno clanstvo SNS.
krkar krkar 08:17 20.04.2016

Prognoze - stanje


Dva mrsomuda koji su dolazili da podjebavaju a nisu čak ni popunili anketu će malo da odmore.

A vi ostali izvolite prognozirajte.

Do sada imamo 24 prognoze.

Za ulazak u skupštinu (redosled po prognozi prebacivanja cenzusa):

Vučić 24/24
Dačić 24/24
Pajtić 24/24
Šešelj 23/24
Dveri-DSS 22/24
ČeTaČa 17/24
Radulović 9/24
Borko 2/24



tasadebeli tasadebeli 09:25 20.04.2016

Прогнозирао

http://icon.cat/util/elections/jAFKYMaiyc ЛИНК


Али искрено, мени је све то бацање пара (мислим на изборе)...

Отприлике као када у кладионици играш на Звезду и Партизан у еврокуповима...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:46 20.04.2016

Re: Прогнозирао

Али искрено, мени је све то бацање пара (мислим на изборе)...


Nemoj tako. Eno, silno se Vučić zakleo da će, čim prije dobije izbore, mnogo šta da menja i u Vladi, a i u SNSu. Pa će tako da se "reši" Dačića (boMbonjerA i prAsencE da moj Ćira bude odličan) a .. ma ne znam šta će po stranci da radi, ko će baš sve da čita ;>

Vučić: Posle izbora ozbiljne promene u SNS i vladi

"Daću sve od sebe da dođe do promena koje su neophodne za bolje, snažnije, energičnije funkcionisanje vlade u budućnosti ukoliko se dogodi da dobijem poverenje naroda", rekao je Vučić u intervjuu za "Nedeljnik".

Elem, ajde, možda neki bot ili hodač pokretnim stepenicama i poveruje šta maže (*) priča k'o da mu je Krljo Averel tviterisao slogan, ali sintagma "ukoliko se dogodi", čuj ba! ajde da tako nešto reče Šećeroski (čak i on bio optimističniji gelde svojih šansi) ali da se ovako femka premijer i vladalac nad svim i svačim, e to je odlična komendija (ona u kojoj se smehanje završi plakanjem - jadnog publikuma, dakako ☻)

tasadebeli tasadebeli 07:47 21.04.2016

Re: Прогнозирао

Dont Fear The Reaper

Vučić: Posle izbora ozbiljne promene u SNS i vladi



Лакше ће му бити да промени народ него да мења СНС и Владу.







Šećeroski (čak i on bio optimističniji gelde svojih šansi) ali da se ovako femka premijer i vladalac nad svim i svačim, e to je odlična komendija



Можда је схватио да нема ништа од двотрећинске већине у Скупштини што и јесте, ваљда, био циљ расписивања ових превремених избора? (Ово су превремени избори, зар не? Нисам нешто побркао?)

Па се онда депримирао као Мали Перица када му поломе играчку?
Davie Davie 09:37 20.04.2016

Kladionicarsko pitanje

Ja bih se pre kladio na to da li ce u skupstinu da udje 4 ili 5 partija/koalicija, od proslih izbora je pocelo ukrupnjavanje polticke scene, sica ili boranija dodje do 1-2%, oni koji sebe iznad svega cene i kojima mediji pridodaju nezasluzenu paznju su na 3-4%. Vremenom oni padaju jer nisu na drzavnoj sisi, pa im se clanstvo rasipa, lider im nije toliko medijski pozeljan i glasaci zaborave na njih. Primera ima vise ali mi nekako SPO prvi koji asocira.
anja99 anja99 15:34 20.04.2016

ne umem a i mrze me

da pišem te brojke, ali mislim da ste svi dali šekiju manje.
drugim rečima, mnogo će se bolje on plasirati.
što se mene tiče, ja ću glasati za Borka.



mada danas tugujem zbog Bernija, nije mi Ni Do Čega.
krkar krkar 16:15 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

mada danas tugujem zbog Bernija, nije mi Ni Do Čega.


Tamo ti puko Berni, ovde će Borko...

Da se, mlada, za zelen bor vatiš
i on bi se, jadan, osušio.
anja99 anja99 16:50 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Da se, mlada, za zelen bor vatiš


važno da si se ti principijelno zgadio na žuto preduzeće, pozdravlja te mlada zelen bor se vati vesna pešić...............

krkar krkar 17:09 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

važno da si se ti principijelno zgadio na žuto preduzeće, pozdravlja te mlada zelen bor se vati vesna pešić...............


Pa jedno je biti zgađen i pametan i praktičan a sasvim drugo biti napaljenica koja glasa za Borka, moliću!


anja99 anja99 17:25 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Pa jedno je biti zgađen i pametan i praktičan a sasvim drugo biti napaljenica koja glasa za Borka, moliću!


Ma kako da ne, i na Bernija sam se napalila, moliću; izbori su, ono generalno, stvar sexa.............

krkar krkar 18:15 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

izbori su, ono generalno, stvar sexa.............


Kako nisu, posle te jebu 4 godine, svaki dan


anja99 anja99 18:30 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Kako nisu, posle te jebu 4 godine, svaki dan


for free.






tyson tyson 21:17 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Tamo ti puko Berni, ovde će Borko...

Pa, realno, Berni nije ni očekivao da će pobediti u Njujorku, to je ipak gospođina teritorija. Ali je morao da održi agresivnu retoriku zbog momentuma (pobedio na 7 od poslednjih 8 izbora, tako li beše) ne bi li pokušao da otkine što veći broj delegata, a i zato što je to ipak Njujork, ta država nosi puno delegata i od nje se ne odustaje tako lako.


krkar krkar 22:05 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Pa, realno, Berni nije ni očekivao da će pobediti u Njujorku


Barni je mlakonja. Borko ima stav kao da je već ne samo ušao u skupštoinu nego ko da je koalicioni partner.

Zato će i ući.

Ups!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:23 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Barni je mlakonja.


Jeste, Barni jeste mlakonja, Fred je u toj priči "mačo" Elem, ne znam šta je Berni, ili veoma zao čovek, ili totalno delusional. To "zao" mislim u smislu - pravi političar koji samo vlast vidi kao svrhu ičega. E da, ne deluje tako i niko ga tako ne doživljava, ali priče koje prodaje su na nivou karićeve salate, radikalskog 'Leba za "3 dinara druže" i sličnih promaja (za razliku o dklasičnih lagarija političarskih, koje su jedan nivoJ ispod gornjih fantazmagorija ☺)

krkar krkar 22:29 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Dont Fear The Reaper
Barni je mlakonja.


Jeste, Barni jeste mlakonja, Fred je u toj priči "mačo" Elem, ne znam šta je Berni, ili veoma zao čovek, ili totalno delusional. To "zao" mislim u smislu - pravi političar koji samo vlast vidi kao svrhu ičega. E da, ne deluje tako i niko ga tako ne doživljava, ali priče koje prodaje su na nivou karićeve salate, radikalskog 'Leba za "3 dinara druže" i sličnih promaja (za razliku o dklasičnih lagarija političarskih, koje su jedan nivoJ ispod gornjih fantazmagorija ☺)



Ne znam kako iko ko je probao Branka Mikulića, Stanka Radmilovića ili Mirka Marjanovića može da se loži na istog takvog aparatčika u AmeriKi.

A bogme ni na Borka.

Zaključujem da je ona mala što trepće okicama zaista 99. godište
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:32 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ne znam kako iko ko je probao Branka Mikulića, Stanka Radmilovića ili Mirka Marjanovića može da se loži na istog takvog aparatčika u AmeriKi.


A pristalice su mu - pa da ne govore engleski, rek'o bi čovek da su ih odavde preuzeli ;> Gledam juče odličnu S.Bee (koja inače o njemu sve lepo) nahvatala desetak njegovih NY pristalica, da joj objasne kako i zašto misle da može to što on priča.

Pa ih pita - šta očekujete da prvo uradi kada uđe u Belu Kuću. A oni udarili - te ovo, te ono, te treće i četvrto - sve lepe stvari, ali sve stvari koje zavise jedino i isključivo od Kongresa i Senata.

A na pitanje - da li su mnogo očekviali od Obame (svi naravno glsali za njega) odgovor je, da, ali su ga pokvareni republikanci, preko kongresa i senata blokirali is prečili da išta od očekivanog uradi.

Pa ih pita - aha, dakle sada mislite da će isti ti, zadrti, tupavi, rasisti, seksisti, da odjedared kažu - E! Vidi ovog socijalistu, Jevrejina, baš mi se sviđa šta priča, ajde, da uradimo to!

Ne, naravno, odogovaraju Bernisti, nego će narod da bude aktivan, pa da stalno pritiska kongres i senat, pa će ovi "morati" to da urade!

Poslednje pitanje je bilo - Aman, jeste li vi upoznali "narod"? ☻
krkar krkar 22:45 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ne, naravno, odogovaraju Bernisti, nego će narod da bude aktivan, pa da stalno pritiska kongres i senat, pa će ovi "morati" to da urade!


Nema ništa gluplje od napaljenih levičarskih populista.

Bez obzira je li im idol Kusturica, Sanders, Che Guevara ili Vulin.

Doduše, ovi domaći zatvaraju ceo krug, oni su istovremeno i levi polpotisti i desni velimirovićevci. Chavez i Ljotić u jednom.

Sırbistan. Teşhis
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:35 20.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Doduše, ovi domaći zatvaraju ceo krug, oni su istovremeno i levi polpotisti i desni velimirovićevci. Chavez i Ljotić u jednom.


Evo, vidim kod susjede da se ponovo oživljava Narodni Front, pa će valjda posle toga i samoupravljanje, a uz svaki takav Program, pre ili kasnije, mora da se raji (za zabavu i pouku) da i malo istrebljivanja onih koji neće u Front i onih koji Zastrane ;>
krkar krkar 00:25 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Dont Fear The Reaper
Doduše, ovi domaći zatvaraju ceo krug, oni su istovremeno i levi polpotisti i desni velimirovićevci. Chavez i Ljotić u jednom.


Evo, vidim kod susjede da se ponovo oživljava Narodni Front, pa će valjda posle toga i samoupravljanje, a uz svaki takav Program, pre ili kasnije, mora da se raji (za zabavu i pouku) da i malo istrebljivanja onih koji neće u Front i onih koji Zastrane ;>


Oće Mićun opet da jaše popa?


krkar krkar 00:48 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

ponovo oživljava Narodni Front


Oživeo i Goli otok, ekspresno!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:02 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Oće Mićun opet da jaše popa?


Nisam baš hteo da gubim vreme pa sve to da čitam (a nije ni susjeda - samo ih hvali jerbo su Lepi i Fini) ali mislim da u Programu Fronta (što bre svi fašisti i stajinisti obožavaju te frontove u nazivima?) pored Nema Odmora dok traje Obnova, Narod Se Pita (i "Pomaže" izabranim predstavnicima - demorkaCija je dobra, ali ne treba preterivati s njome, jerbo narod Sve Bolje Zna), i sličnih '45-tovskih floskula - malo umivenih, čisto da se Vlasi ne sete (barem ne, doklen Frontovci ne zarade prve milijune, šta li), možda negde ima i da se Crkva Pita Za Sve (c by Tadić ☻) Ne, nego - pošto kako čitam, Frontovci "čuvaju grad od Opozicije" - valjda će sada da se zajahivaju ti Opozicionari? Tko zna ;>

Ubr, a di takav cvijet programski a da se ne pomenu i Kulaci. I to, kao veliki Problem koji treba konačno rešiti (baš kao i '45.) i Zadruge (kao Pravo Rešenje).

No, susjeda nešto napirlitala muf, pa pošto Frontovske revolucinare "nema ko da brani" (ona neuka, a i neće da gubi vreme da čita Program, nije ni ona s krušku pala) - ukinula komentare. Mora biti da je i to nešto iz Frontovskog Programa - nema tu volens, nolens, mnogo priče škodi Obnovi, a i šta ima iko da ima separatne ideje i da Zastranjuje. Nogekako!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:19 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

krkar
ponovo oživljava Narodni Front


Oživeo i Goli otok, ekspresno!


Jeste, biće i toga čim je "zaštitni znak" Fronta T-34 tenk sa posadom sačinjenom od mornara sa krstarice Potemkin ;>


krkar krkar 01:26 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Jeste, biće i toga čim je "zaštitni znak" Fronta T-34 tenk


Sigurno nije T-34, meni više liči na neki iz serije BT. Recimo BT-7
tyson tyson 05:39 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Sigurno nije T-34, meni više liči na neki iz serije BT. Recimo BT-7

Ama Stjuart. Front je iz Kraljeva, a tamo je do skoro u parku u centru grada na postamentu sovjetskog tipa stajao jedan M3A5 da označi dokle su u opsadi 1941. godine došli "partizanski" tenkovi (još jedan u nizu naknadno kreiranih istorijskih falsifikata, ubr).

BT serija ima "Kristi" vešanje kao kasniji T-34, to bi se na prvi pogled prepoznalo, uzgred rečeno.


krkar krkar 06:46 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ama Stjuart.


Imaš pravo. Nisam ni gledao hodni mehanizam, samo siluetu.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:53 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

krkar
Jeste, biće i toga čim je "zaštitni znak" Fronta T-34 tenk


Sigurno nije T-34, meni više liči na neki iz serije BT. Recimo BT-7


Meni to sve isto, a taj jedino pamtim na prvu loptu A koji god je model, simbolika je ista ☻
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:03 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Dont Fear The Reaper

krkar
Jeste, biće i toga čim je "zaštitni znak" Fronta T-34 tenk Sigurno nije T-34, meni više liči na neki iz serije BT. Recimo BT-7Meni to sve isto, a taj jedino pamtim na prvu loptu A koji god je model, simbolika je ista ☻

Simbolika je sloboda. Da se tim tenkom obelezava pokusaj oslobadjanja Kraljeva od okupatora 1941. Nebitno ko je bio u tenku. Kazu da je tenk dosao do tog mesta kod crkve, i tu je to obelezje, taj tenkic, bilo mnogo decenija a onda su ga genijalci sklonili. Mnogi Kraljevcani zele da se on vrati tamo gde je bio.
krkar krkar 12:50 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Kazu da je tenk dosao do tog mesta kod crkve, i tu je to obelezje, taj tenkic, bilo mnogo decenija a onda su ga genijalci sklonili. Mnogi Kraljevcani zele da se on vrati tamo gde je bio.


Ako je iko tvrdio da je tenk sa siluete (taj koji je navodno bio izložen u centru na osnovu kojeg je nastala silueta) korišćen u borbama 1941. - LAŽE. Taj, M3A3 Stuart, a silueta je njegova, mogao je da bude korišćen samo 1944.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:26 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Taj, M3A3 Stuart, a silueta je njegova, mogao je da bude korišćen samo 1944.


Ako koza i rog imaju problema da se dogovore pisanija je jasna. Ma, dobro, nije jasna u smislu da je Program nešto što se smisleno čita - vidi se da ga je sklapao neki oprobani partijski apartčik - nego, šta o "slobodi" (od Opozicije, valjda) kaže Program.

Eto, pominje i 1948. pa se prisećaju kao su već tada krenuli da skupljaju pare za Omladinski Klub, pa eto, do sada nikako da skupe, e to će sada građani da plate, kako bi "omladina imala gde da se okuplja".

Pa će onda, taj izričito Lokalni Front, da uvede elektronske upute i recepte i povezivanje ambulanti - na stranu to što su to prepisali iz tekuće Vučićeve beležnice (čak i verbatim, ako se dobro sećam) - šta hoće da kažu? Da će Kraljevo biti Republjika, pa će imati svoj sistem zdravstva?

A "osvežavajuće" je i kada pričaju o stipendiranju lekara za specijalizaciju, pa će - kao - da, da, pajz da neće, ti lekari onda da rade po zabitijim krajevima opštine (tako kažu) kao "specijalisti opšte prakse" (što postoji i veoma je u stvari poželjno imati takve lekare u primarnim centrima) - a onda političarke lagarije (ili totlano nerazuvemvanje materije - to kada šloser pravi plan za medicinu) - E, to će "da olakša stanovnicima da ne moraju da idu na preglede kod specijalista u druge medicinske centre"!

Alo! Ma šta šloser zna, njemu "spcijalizacija" jedno te isto, koje god vrste bila. Šta ima da ideš kod hirurga ili kardiologa ili koga god, sve će to naš specijalista opšte medicine da ti završi! Pogotovo kad odmah otperja u Nemačku. Aha zato planiraju kompjuterizaciju - da lekari iz Nemačke preko Skypa pregledavaju pacijente. A za lokalnog ministra zdravlja će valjda da postave onog Averela što kao lekar od iskustva ima čuvanje kupača na Hajatovom bazenu ☻

Pa onda sve gomila planova i ideja koje su moguće jedino i isključivo na Republićkom nivoJu (a koje mahom Vučić i sam nudi).

Sve u svemu, cenim ili gomila pacera megalomanijaka (eto, mi imamo rešenje Za Sve!), ili samo paceri koji su dali nekom profesionalnom megalomanijaku marketinškog smera da im piše "program". A možda i neki Vučićev performans (ako jeste, svaka mu čast na podlosti ☻)

No, dobro, bitna je zabava, a i svako aktivno angažovanje naroda pomaže - vedžbanje i samo vedžbanje, kad tad, za koju deceniju, vek (šta je to spram bilijuna godina) naučiće se narod da misli i svojom glavom i da prepoznaje šta su bubrezi a gde Marjan stanuje
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:50 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

krkar
Kazu da je tenk dosao do tog mesta kod crkve, i tu je to obelezje, taj tenkic, bilo mnogo decenija a onda su ga genijalci sklonili. Mnogi Kraljevcani zele da se on vrati tamo gde je bio. Ako je iko tvrdio da je tenk sa siluete (taj koji je navodno bio izložen u centru na osnovu kojeg je nastala silueta) korišćen u borbama 1941. - LAŽE. Taj, M3A3 Stuart, a silueta je njegova, mogao je da bude korišćen samo 1944.

Vidi sa onim ko je to tvrdio, ja nemam pojma cija je silueta.
hotchkiss hotchkiss 13:54 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Hotchkiss H-39 je, pobogu, korišćen u Kraljevu 1941! Šta je posle stavljano kao spomenik nema veze sa onim što je u stvarnosti i upotrebljavano.
krkar krkar 13:58 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Hotchkiss H-39 je, pobogu, korišćen u Kraljevu 1941!


Pa samo on je i mogao da bude korišćen (i stariji modeli).

Ja inače nemam pojma šta je tamo korišćeno i šta je tamo bil o izloženo. Samo smo zaključili da je na silueti M3A3 a da taj 1941. nije mogao da bude nikako.
krkar krkar 14:04 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ma, dobro, nije jasna u smislu da je Program nešto što se smisleno čita - vidi se da ga je sklapao neki oprobani partijski apartčik - nego, šta o "slobodi" (od Opozicije, valjda) kaže Program.

Eto, pominje i 1948. pa se prisećaju kao su već tada krenuli da skupljaju pare za Omladinski Klub, pa eto, do sada nikako da skupe, e to će sada građani da plate, kako bi "omladina imala gde da se okuplja".


Program je teška glupost i samoupravna socijalistička papazjanija. Ko su ti ljudi i jesu li samo glupi pa se zato blamiraju lupetajući ili ima tu i neki prikriveni (lokal)politički cilj - pojma nemam. Ne znam situaciju u Kraljevu a iskreno - i boli me stojko za Kraljevo. Nit koga imam tamo nit svraćam.

Ali je ekipa idiota u program za lokalne izbore napisala da će da menja ... stvari koje su u nadležnosti Skupštine Srbije a ne gradske, oće da vraćaju fabrike radnicima, onsivaju, valjda, i seljačke radne zadruge i čupaju brkove kulacima... ko zna šta još.

Dakle, sovjetska republika Kraljevo. Ako uspeva pirinač mogu Pol Pota da proglase za počasnog građanina.
anja99 anja99 14:28 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Barni je mlakonja.

tebi mlakonja svako ko razumno govori.
anja99 anja99 14:32 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Zaključujem da je ona mala što trepće okicama zaista 99. godište



anja99 anja99 14:35 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze mejavascript:;

krkar

Dont Fear The Reaper


Imam meko srce: poklanjam vam hilaricu i luinski, pa nek ide život.
A sebi.............


anja99 anja99 14:53 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

A pristalice su mu


Elita. Pratim Suzan Sarandon i Marka Rafala i Denija Glovera, ginu.
Btw, Kluni da mi ne izlazi na oči: omatorio vidno sa Amal, pobeleo. Dočim se love of my life The Boss ovog puta drži uzdržano, jaoj što tek njega volim krkare!
Jel znaš o kome govorim?

anja99 anja99 15:19 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Bez obzira je li im idol Kusturica, Sanders, Che Guevara ili Vulin.


Vispreno, kad ti spojiš, zbirka za ram.
tyson tyson 17:33 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Samo smo zaključili da je na silueti M3A3 a da taj 1941. nije mogao da bude nikako.

M3A5, ima zakošenu prednju ploču


krkar krkar 22:27 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

M3A5, ima zakošenu prednju ploču


Ma jok, A3
krkar krkar 22:47 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

M3A5, ima zakošenu prednju ploču


Kao što sam rekao, M3A3


tyson tyson 22:52 21.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ha, u pravu si!


marco_de.manccini marco_de.manccini 01:31 22.04.2016

Re: ne umem a i mrze me

Ево руке за А4.
sevarlica sevarlica 12:25 21.04.2016

izlaznost manja od 50%

sevarlica sevarlica 13:17 21.04.2016

Re: izlaznost manja od 50%

Vučić (33.22%): 93
Dačić (12.24%): 34
Dveri-DSS (11.36%): 31
Radulović (9.62%): 27
Šešelj (8.74%): 24
Pajtić (6.12%): 17
ČeTaČa (5.24%): 14
Borko (4.37%): Not enough votes
Sića 1 (zbirno) (2.97%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (2.27%): Not enough votes
Sića 3 (zbirno) (1.22%): Not enough votes
Votes 2885000 of 6500000 (55.62% abstention).
The next party to obtain a seat would be Dveri-DSS instead of Radulović for 926 votes.
krkar krkar 13:47 21.04.2016

Re: izlaznost manja od 50%



Interesantno!
sevarlica sevarlica 14:01 21.04.2016

Re: izlaznost manja od 50%

Nisam nešto pratio ovu kampanju, nikako nisam aktivan, mozda je sve ovo više inspirisano željom da SNS-SPS ne dobiju sami vecinu, ne znam.
Iskreno, šta god ko mislio o Raduloviću, po meni gura najbolju priču, jedini nudi sistemske promene, ali mislim da nema aparaturu da je sprovede u delo, nije dovoljno samo postaviti ministre kad do čistačice ništa ne valja
krkar krkar 14:06 21.04.2016

Re: izlaznost manja od 50%

jedini nudi sistemske promene,


Nudi sistemske promene koje ne ume da sprovede a i nema s kim. Inače baš pametan program, lep, ljubi ga majka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana