Društvo| Mediji| Obrazovanje| Porodica| Zdravlje

love word for sis B77 - bitka protiv Kрелаштва

Srđan Fuchs RSS / 21.04.2016. u 10:41

stvarno,

nisam uspeo da vidim ko su bili крелци koji su uspeli da isprovociraju jedno od najmiroljubivijih bica ovde,

na bezazlenoj temi, 
s cistom i jasnom dobrom namerom,
 
ali doista ste krelci. smaranje je sada baviti se pitanjem zasto neko ima potrebu da bude krelac, sakriven iza laznih imena, naprimer, da li bi smeo u realnosti da bude krelac cak i kada bi video B77 Muzha, koji bi ga ukantao i razmazao po plocniku, ili to sme samo ovako, prikriven bojazljivo iza nepostojeceg identiteta? smor pitanje, ja sam, jednostavno, par takvih krelaca trajno iskljucio sa svog kanala, a oko njih par se jos dvoumim.
 
neizbezno,
 
namece se pitanje kako se protiv  крелаштва boriti? ban ocito nije resenje, da izgubimo nekoga poput B77, ili Debelog Tase, koji su mnogo vise, ozbiljnije i dublje dragi ljudi nego sto su krelci - krelci; takodzer nije resenje,
 
ja sam, shodno, naklonjen resenju koje je Microsoft uveo, a to je da se ljudi loguju preko svojih FB naloga, te, kada imaju svoje ime i lik , mozda im manje padne na pamet da se bave verbalnim nasiljem i virtualnim kriminalom nad ljudskom Личношћу?
 
 
 
 

 



Komentari (326)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:07 21.04.2016

FB authentication

ja sam, shodno, naklonjen resenju koje je Microsoft uveo, a to je da se ljudi loguju preko svojih FB naloga,

Najgluplja ideja na svetu.

Kada vidim da neki sajt podržava samo FB autentikaciju bez trunke razmišljanja kliknem krstić, adio. Prvo, zato što mislim da je to sliovanje i teranje ljudi da imaju FB naloge, drugo zato što mislim da FB zver ne treba ničim dodatno hraniti.
predatortz predatortz 11:11 21.04.2016

Re: FB authentication

maksa83
ja sam, shodno, naklonjen resenju koje je Microsoft uveo, a to je da se ljudi loguju preko svojih FB naloga,

Najgluplja ideja na svetu.

Kada vidim da neki sajt podržava samo FB autentikaciju bez trunke razmišljanja kliknem krstić, adio. Prvo, zato što mislim da je to sliovanje i teranje ljudi da imaju FB naloge, drugo zato što mislim da FB zver ne treba ničim dodatno hraniti.


A krelac može da kreira FB nalog na ime Vojvoda Mišić, stavi sliku Jelene Karleuše i da ostavlja degenerične komentare na blogu.

Tako da ti je rešenje manjkavo, Srks tebra.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 21.04.2016

Re: FB authentication

maksa83
ja sam, shodno, naklonjen resenju koje je Microsoft uveo, a to je da se ljudi loguju preko svojih FB naloga,

Najgluplja ideja na svetu.

Kada vidim da neki sajt podržava samo FB autentikaciju bez trunke razmišljanja kliknem krstić, adio. Prvo, zato što mislim da je to sliovanje i teranje ljudi da imaju FB naloge, drugo zato što mislim da FB zver ne treba ničim dodatno hraniti.


ne znam, daj najpametniju ideju onda. mozda je to samo neka tvoja programerska bojazan. je ne znam nista o Zveri, osim da, ako zeli da te dohvati, dohvatice te - sa ili bez FB-a.
urbana_gerila urbana_gerila 11:56 21.04.2016

Re: FB authentication

da nije tvog bloga ne bih ni pročitao(delimično) inkriminisani tekst, jednostavno nije mi blizak način na koji razmišlja autor a još manje kako to razmišljanje artikuliše, a kako teme, najčešće, nisu sa mog aspekta ni inspirativne - ne osećam lični poriv da se (u)mešam.

i ovo je primer koji to potvrđuje - napisala je blog o jednoj političkoj opciji, nečemu što je, ne samo u ovo predizborno vreme, legitimno podložno kritici, a onda ga je zatvorila jer joj se ne dopadaju komentari?!

pa, sestro, ako oni nisu tu a ti si ih izložila opasnosti blogerske vatre - elementarna pristojnost nalaže, čak i da nisu inspirativni koliko tvrdiš, da izvučeš te pištolje.


što se fb ili bilo kog novog uslovljavanja tiče, blog ima svoja pravila koja smo prihvatili kada smo došli, ko se sada prisetio da mu se to ne dopada - uvek može da ode.

Biljana 77 Biljana 77 12:05 21.04.2016

mali ljudi iz kompjutera

pa, sestro, ako oni nisu tu a ti si ih izložila opasnosti blogerske vatre - elementarna pristojnost nalaže, čak i da nisu inspirativni koliko tvrdiš, da izvučeš te pištolje.


Opasnosti blogerske vatre...

urbana_gerila urbana_gerila 12:16 21.04.2016

Re: mali ljudi iz kompjutera

Biljana 77
pa, sestro, ako oni nisu tu a ti si ih izložila opasnosti blogerske vatre - elementarna pristojnost nalaže, čak i da nisu inspirativni koliko tvrdiš, da izvučeš te pištolje.


Opasnosti blogerske vatre...



raznoliki su načini kojima ljudi iskazuju nedostatak kućnog vaspitanja, no zajedničko im je da su - predvidljivi.
jkt2010 jkt2010 13:10 21.04.2016

Re: FB authentication

Srđan Fuchs

ne znam, daj najpametniju ideju onda.


Elektronski potpis + JMBG + čipovana lična karta i/ili biometrijski pasoš + kaucija 10 prosečnih ličnih plata = red i mir.

Uuu ne može JMBG, ne da onaj poverenik za špijunke.



Onda možda DNK analiza noktiju i/ili ket sken glave isprofila & anfas ?

Otisci svih 21 prstiju, ili ko kolko ima?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 21.04.2016

Re: FB authentication

to je ideja! evo, i Maksa, tutnuo kritiku, iskazao nekakav strah, i - nije dao resenje, a masa ljudi je lajkovala - odsustvo solucije?! mozda su Tasa i B77 u pravu, zasto se trositi uopste?
maksa83 maksa83 20:34 21.04.2016

Re: FB authentication

to je ideja! evo, i Maksa, tutnuo kritiku, iskazao nekakav strah, i - nije dao resenje, a masa ljudi je lajkovala - odsustvo solucije?! mozda su Tasa i B77 u pravu, zasto se trositi uopste?

Ja ne znam kako to da ti objasnim osim kroz vic:

Q: Mujo, šta bi radio kad bi ti polomili ruku na dva mesta?
M: Ne b' ti ja nikad više išao na ta dva mesta...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:38 22.04.2016

Re: FB authentication

duhovito i smešno, ali nemetodološki, zašto? zato što ti kao patrijarh (matrijarh, ne znam u kom si gender fazonu ) ovog liberalnog i žednog slobode naroda ih još dodatno hraniš strahom, nije čudo da su puni mržnje potom za sve što prevazilazi domen njihove senke... kao da nam nije dosta više ovog medijskog fearmonger-aja od sistema koji se nekada zvaše Država Srbija, nego nam trebaju još i naši (najpametniji) ljudi da to dodatno stimulišu? okej, taj sistem, kažeš, je sistem pretnje po slobodu pojedinca? okej, napravi nam sistem koji će nas zaštiti od virtualnog nasilja, ti si 160, or so, IQ, pa, zaštiti ovog Mujketa onda, ja do stotke ne dođoh kada je Alah delio pojene, pa ne umem sistem napraviti.

provodim pola života u hitech državi koja je divna i inspirativna i super ljudi razmišljaju i nema nikakvog straha, od Zveri ili slično, Zver radi svoj posao, mi radimo svoj posao... u stvari, to je tema kojom sam hteo da se bavim, fearless-nost, can one be fearless? da nemamo Đihad-đihad-ćetri-noge komše, već neku Belgiju, Dansku i Luksemburg... ma, i Hrvatsku, Mađarsku, Srbiju i Rumuniju... u svemiru bismo bili dosad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:51 22.04.2016

Re: FB authentication



od ovog finog i bezazlenog gospodina se pribojavas?

drugo nesto, meni je taj romanticni strah malenih skojevaca, koji kapiraju sve mehanizme i sve im je jasno - smesan. zasto bih se ja zentao ovog matorca? je l' tajim poraz, shveram oruzje, zene i gudru, jesam napravio nesto krimoski kolosalno? njet.

према томе, зашто бих се ја романтично зентао од тога ако Мистер Б жели да завири у моје прљаве ћегице?

fearmongering, i to ti, iz Slobodnog Sveta, u ovo nase sivilo, partijsko i anahrono. the irresponsible horror show.
urbana_gerila urbana_gerila 16:53 22.04.2016

Re: FB authentication

Srđan Fuchs


od ovog finog i bezazlenog gospodina se pribojavas?

drugo nesto, meni je taj romanticni strah malenih skojevaca, koji kapiraju sve mehanizme i sve im je jasno - smesan. zasto bih se ja zentao ovog matorca? je l' tajim poraz, shveram oruzje, zene i gudru, jesam napravio nesto krimoski kolosalno? njet.

према томе, зашто бих се ја романтично зентао од тога ако Мистер Б жели да завири у моје прљаве ћегице?

fearmongering, i to ti, iz Slobodnog Sveta, u ovo nase sivilo, partijsko i anahrono. the irresponsible horror show.



bro, javlja mi se da je ovo dijete maksa žešći komi.
mariopan mariopan 11:16 21.04.2016

...

Не знам ко су крелци ни шта су урадили Биљи, видим да је затворила блог за коментаре.

Шта год да је разлог рекла бих да смо мало подивљали на блогу ако не можемо један тако нормалан, афирмативан текст пристојно да коментаришемо? Шта је тамо проблем? Ја га не видим. Група људи жели да се политички ангажује и поправи нешто у својој средини?
Да ли то некоме смета?
Да ли се томе треба превентивно ругати да ником не падне на памет да се политички ангажује да не би поправили ову " лепоту" у којој живимо?

Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?
anonymous anonymous 14:41 21.04.2016

Re: ...


mariopan
12:16 21.04.2016 / *novo


Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Odavno sam zaključio da je ovaj prostor kontaminiran, istom radijacijom kao i onaj stvarni.

Nažalost.

A očekivao sam više .

Primećujem i na sebi da se menjam u neželjenom pravcu.

Sada se pitam, ima li ikakvog razloga i smisla istrajavati, ili dići sidro i prepustiti

se nekim drugim fluidnim tokovima.

mariopan mariopan 16:41 21.04.2016

Re: ...

anonymous

mariopan
12:16 21.04.2016 / *novo


Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Odavno sam zaključio da je ovaj prostor kontaminiran, istom radijacijom kao i onaj stvarni.

Nažalost.

A očekivao sam više .

Primećujem i na sebi da se menjam u neželjenom pravcu.

Sada se pitam, ima li ikakvog razloga i smisla istrajavati, ili dići sidro i prepustiti

se nekim drugim fluidnim tokovima.


Шта да ти кажем, ја сам овде десетак година и не знам да ли нама признају бенефициран радни стаж?
ivana23 ivana23 18:11 21.04.2016

Re: ...

Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Retrogradni Mars...


Klik na slik
emsiemsi emsiemsi 19:37 21.04.2016

Re: ...

anonymous

mariopan
12:16 21.04.2016 / *novo


Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Odavno sam zaključio da je ovaj prostor kontaminiran, istom radijacijom kao i onaj stvarni.

Nažalost.

A očekivao sam više .

Primećujem i na sebi da se menjam u neželjenom pravcu.

Sada se pitam, ima li ikakvog razloga i smisla istrajavati, ili dići sidro i prepustiti

se nekim drugim fluidnim tokovima.


Ооооо, јебога ти !
Чему толика малодушност !?
Идемо даље, дон'т гив ап !
Шта ћемо ако одустанеш и ти ? Биће нас још један мање оних који истрајавају.
emsiemsi emsiemsi 19:38 21.04.2016

Re: ...

mariopan
anonymous

mariopan
12:16 21.04.2016 / *novo


Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Odavno sam zaključio da je ovaj prostor kontaminiran, istom radijacijom kao i onaj stvarni.

Nažalost.

A očekivao sam više .

Primećujem i na sebi da se menjam u neželjenom pravcu.

Sada se pitam, ima li ikakvog razloga i smisla istrajavati, ili dići sidro i prepustiti

se nekim drugim fluidnim tokovima.


Шта да ти кажем, ја сам овде десетак година и не знам да ли нама признају бенефициран радни стаж?

И ја бих био десетак година да су ми душмани дозволили !
mariopan mariopan 21:10 21.04.2016

Re: ...

ivana23
Да ли је то до пуног месеца, полена у ваздуху, ХААРП-а..и кад ће нас то лудило проћи?


Retrogradni Mars...


Klik na slik

Ауууууу

Имаа ту истине, црко ми комп пре три дана, самоубио се.
Biljana 77 Biljana 77 11:20 21.04.2016

love&peace

Srki, hvala.
Nit sam ja toliko miroljubiva, pamtimo od ranije, nit se desilo bog zna šta strašno.
Prosto, ja nisam advokat Lokalnog fronta, ni PR. Imam sreću da se smatram prijateljem.
Kako niko od njih ne postuje ovde smatrala sam da je glupo da dozvolim mogućnost da ih neko napada ili vređa, a da oni nemaju mogućnost da odgovore.
Izborna šutnja malo ranije i to je to.
Unfuckable Unfuckable 13:54 21.04.2016

Re: gavrilo & principi

smatrala sam da je glupo da dozvolim mogućnost da ih neko napada ili vređa, a da oni nemaju mogućnost da odgovore.


dočim bismo, naravno, bez grča na licu dopustili da ih se neometano hvali a bez da oni mogu da kažu "hvala lepo"
anja99 anja99 14:55 21.04.2016

Re: gavrilo & principi


dočim bismo, naravno, bez grča na licu dopustili da ih se neometano hvali a bez da oni mogu da kažu "hvala lepo"



anja99 anja99 15:01 21.04.2016

Re: love&peace

Nit sam ja toliko miroljubiva, pamtimo od ranije, nit se desilo bog zna šta strašno.


Koliko ovlaš pratim, nije ovo prvi put da gospodja posle tri komentara zaključa blog.
Ne znam što odmah ne zatvori, kad je ključu sklona.
Onaj samsebidovoljan Radulović je živa vatra, pušta više od tri, čak i odgovori ?!?!
Biljana 77 Biljana 77 15:14 21.04.2016

Re: love&peace

Koliko ovlaš pratim, nije ovo prvi put da gospodja posle tri komentara zaključa blog.
Ne znam što odmah ne zatvori, kad je ključu sklona.


Od preko sto napisanih blogova zaključani se mogu izbrojati na prste jedne ruke.

Biljana 77 Biljana 77 15:20 21.04.2016

Re: love&peace

Preciznije:
Imam ukupno deset zaključanih tekstova od kojih su neki apeli za pomoć koje sam smtarala da je neprimereno komentarisati.
anja99 anja99 15:27 21.04.2016

Re: love&peace

Od preko sto napisanih blogova zaključani se mogu izbrojati na prste jedne ruke.


U redu je, nisam brojala, ali je valjda u novije vreme bilo baš takvih, pa me malo začudila tolika Srdjanova zgroženost.
Vaš blog, vaše odluke.

urbana_gerila urbana_gerila 15:34 21.04.2016

Re: love&peace

Biljana 77
Preciznije:Imam ukupno deset zaključanih tekstova od kojih su neki apeli za pomoć koje sam smtarala da je neprimereno komentarisati.



da si, umesto što si prelistavala stotinak blogova usput ne opovrgavši ono što je napisala 99, dala samo jedan komentar tipa:

ne pišem ja samo svoje samopromocije već i opšte polze radi, ali ponekad se desi da moj karakter nepotrebno izbije u prvi plan - sve bi, bar, delovalo smislenije.

Biljana 77 Biljana 77 15:38 21.04.2016

Re: love&peace

Za nekog ko je napisao ovo:
da nije tvog bloga ne bih ni pročitao(delimično) inkriminisani tekst, jednostavno nije mi blizak način na koji razmišlja autor a još manje kako to razmišljanje artikuliše, a kako teme, najčešće, nisu sa mog aspekta ni inspirativne - ne osećam lični poriv da se (u)mešam.

preterano se baviš mnom.
urbana_gerila urbana_gerila 15:39 21.04.2016

Re: love&peace

Biljana 77
Za nekog ko je napisao ovo:
da nije tvog bloga ne bih ni pročitao(delimično) inkriminisani tekst, jednostavno nije mi blizak način na koji razmišlja autor a još manje kako to razmišljanje artikuliše, a kako teme, najčešće, nisu sa mog aspekta ni inspirativne - ne osećam lični poriv da se (u)mešam.

preterano se baviš mnom.


fenomenološki, ti kao ti si nebitna.
tess tess 11:54 21.04.2016

Srdž, i držanje za ruke..

Hm, kako pročitah "najmiroljubivije biće", padoše mi na pamet, ovim redom: Krkar, Anja99, ja i Suzana Mančić.
urbana_gerila urbana_gerila 11:59 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

tess
Hm, kako pročitah "najmiroljubivije biće", padoše mi na pamet, ovim redom:ja .


a čime od svijeta da se braniš?
kao ruža sa dva smiješna trna?
ili snom?
tess tess 12:21 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

urbana_gerila
tess
Hm, kako pročitah "najmiroljubivije biće", padoše mi na pamet, ovim redom:ja .


a čime od svijeta da se braniš?
kao ruža sa dva smiješna trna?
ili snom?



Nisam fan Dugmeta, uopšte sarajevske kulturne scene, ali "Snjegove, ruzmarin i šaš" smatram jednom od 10 ex-Yu numera.

Urbani, laskavče i romantiku. :)
urbana_gerila urbana_gerila 12:24 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

tess
urbana_gerila
tess
Hm, kako pročitah "najmiroljubivije biće", padoše mi na pamet, ovim redom:ja .


a čime od svijeta da se braniš?
kao ruža sa dva smiješna trna?
ili snom?



Nisam fan Dugmeta, uopšte sarajevske kulturne scene, ali "Snjegove, ruzmarin i šaš" smatram jednom od 10 ex-Yu numera.

Urbani, laskavče i romantiku. :)


šta ako sam od onih romantika koji bi i i za belim dugmetom posegli samo da se nekom uvuku u gaćice?
tess tess 12:53 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

urbana_gerila
tess
urbana_gerila
tess
Hm, kako pročitah "najmiroljubivije biće", padoše mi na pamet, ovim redom:ja .


a čime od svijeta da se braniš?
kao ruža sa dva smiješna trna?
ili snom?



Nisam fan Dugmeta, uopšte sarajevske kulturne scene, ali "Snjegove, ruzmarin i šaš" smatram jednom od 10 ex-Yu numera.

Urbani, laskavče i romantiku. :)


šta ako sam od onih romantika koji bi i i za belim dugmetom posegli samo da se nekom uvuku u gaćice?


Nemam pojma, kuburila sam uvijek sa sarajevskim kolektivizmom "Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo" il "dirkam ti dlaćice i gačice".

Dočim, kad bi me već neko pitao - a ne pita me niko, no sama pitam i odgovaram :) - ovu numeru volEm mnogo.
Ide i uz Srdžanovu hipi temu, maltene brigu, "držanje za ruke i ljubljenje u travi, dok kakaju po nama"..
:))



urbana_gerila urbana_gerila 13:03 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

tess
Dočim, kad bi me već neko pitao - a ne pita me niko, no sama pitam i odgovaram :


antioksidant antioksidant 13:26 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

pričamo o omiljenom sarajevskom narodnjaku?

predatortz predatortz 13:28 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..



Nemam pojma, kuburila sam uvijek sa sarajevskim kolektivizmom "Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo" il "dirkam ti dlaćice i gačice".


Ma, na to su se samo Beogradžani ložili. Kao i na sarajevsku raju, uostalom.
antioksidant antioksidant 13:31 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

Ma, na to su se samo Beogradžani ložili.

ma dobar narodnjak je i u splitu bio slušan :)



nedostaje ovaj čovek :(
predatortz predatortz 13:32 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

nedostaje ovaj čovek :(


Šta znam... Ja sam ga uvek smatrao, rahmet mu duši, za budalu.
tess tess 13:53 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
nedostaje ovaj čovek :(


Šta znam... Ja sam ga uvek smatrao, rahmet mu duši, za budalu.

Predatortz, da me ne razumiješ pogrešno ali ja ne mogu ni zamislit’ te kako slušaš Dinu Dvornika.
Imala sam druga, imam ga još uvijek, omatoreo malo :), e kako je taj skidao, imitirao, plesao kao Dino.

Imala sam druga - ružan, šarmantan i duhovit - i imala sam ploču, ovu:


predatortz predatortz 13:55 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..


Prdatortz, da me ne razumiješ pogrešno ali ja ne mogu ni zamislit’ te kako slušaš Dinu Dvornika.


Đeš to slušat, bona?!
Pored živog Džonija!
tess tess 14:01 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

E, zabušavate.

Juče mi pao na pamet `Slučajan susret`. Sve o Mirni.

Moram da idem. Ćao.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 14:03 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

antioksidant
pričamo o omiljenom sarajevskom narodnjaku?



nisu, baš, kvalifikovani za rock and roll poput tebe, ali im se sviđa baš to.


antioksidant antioksidant 14:05 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

ne pitaj za devedesete :)



ne iskljucuju se dino i džoni (ni bebek/tifa/alen i goran uostalom)

hiljade maovih cvetova, svi na istoj livadi

(prolupah zatvoren dok je sunce napolju)
urbana_gerila urbana_gerila 14:07 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
Đeš to slušat, bona?! Pored živog Džonija!


jbg, tnikče, obezvrijedio ti logiku, oskvrnuo ti trud, jedini sa kojim johnny, ničim izazvan, poredi sebe samog je, i danas - bregović.
antioksidant antioksidant 14:09 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

urbana_gerila
antioksidant
pričamo o omiljenom sarajevskom narodnjaku?



nisu, baš, kvalivikovani za rock and roll poput tebe, ali im se sviđa baš to.



ljutito pričaš nešto ali muzikom pogađaš današnji ritam. tnx
inače, braniš nenapadnuto
predatortz predatortz 14:13 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..


jbg, tnikče, obezvrijedio ti logiku, oskvrnuo ti trud, jedini sa kojim johnny, ničim izazvan, poredi sebe samog je, i danas - bregović.


Prolupao je Džoni, odavno...

Šalu na stranu, 'Dugme' mi nije blisko. To ti je rok za one pozere koji nasamo slušaju Šabana i oba Halida. Rok za Buća potok, Breku, Sokolović koloniju, Miladije, Borču, Karaburmu, Grocku...
mariopan mariopan 14:18 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz


Nemam pojma, kuburila sam uvijek sa sarajevskim kolektivizmom "Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo" il "dirkam ti dlaćice i gačice".


Ma, na to su se samo Beogradžani ložili. Kao i na sarajevsku raju, uostalom.

Не дирајте ми Бијело дугме.

Мој фаворит од њихових је " лажеш душо лажеш вештицееееее"
tess tess 14:23 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

Pa ne, sad imam problem što i ovu Predatortzovu negaciju Dugmeta smatram određenim kolektivizmom.

Kako? Lako. Svi mi koji volimo "Kanjon Drine".
Il svi mi koji ne znamo naizust "Kad ja pođoh na Bembašu". Ma nemoj.

:)

E, sad stvarno moram poć'.
predatortz predatortz 14:26 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

Pa ne, sad imam problem što i ovu Predatortzovu negaciju Dugmeta smatram određenim kolektivizmom.


Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:31 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

Karaburmu


Grešiš sinovac, grdno grešiš ...na Karaburmi (tzv. Karini) se u to vreme slušao težak hard core ili neki trash/death/speed metal, bar koliko se ja sećam a imao sam ortake iz tog dela grada.
maksa83 maksa83 14:31 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

Il svi mi koji ne znamo naizust "Kad ja pođoh na Bembašu". Ma nemoj.

Ja znam:

Kad ja pođoh na #!/bin/bash-u


(Pozdrav Urošu i ekipi u ćošku i svoj mojoj braći noulajferima kojima je ovo smešno.)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:40 21.04.2016

Borko Baggins

Nego, da malo trolujem.
Podseća li vas Borko Stefanović na nekog od Hobita iz Okruga? Ja gledao sinoć sa mladunčetom Hobita, pa posle kad je otišla da spava prebacio na neke vesti i odnegde iskoči Borko... i ja odjednom spoznam!

Dakle pogledajte:



i uporedite:





Zar se ne bi uklapao u družinu?
urbana_gerila urbana_gerila 14:43 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!


gile ne bi imao ništa protiv, dapače.
predatortz predatortz 14:45 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

urbana_gerila
predatortz
Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!


gile ne bi imao ništa protiv, dapače.


možda glede kinte...
za ostalo, želim da verujem da nisi u pravu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:47 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..



Kad ja pođoh na #!/bin/bash-u


(Pozdrav Urošu i ekipi u ćošku i svoj mojoj braći noulajferima kojima je ovo smešno.)



chmod g+x
urbana_gerila urbana_gerila 14:50 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
urbana_gerila
predatortz
Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!


gile ne bi imao ništa protiv, dapače.


možda glede kinte...
za ostalo, želim da verujem da nisi u pravu.



često govorim skojevcima: u boljim rock and roll kućama, osnovni red nalaže da se prvo, ne samo glazbeno, savladaju beatlesi, posle toga - ok je i da vam ne budu na listi omiljenih.
urbana_gerila urbana_gerila 14:57 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

tess
E, sad stvarno moram poć'.


anja99 anja99 15:24 21.04.2016

Re: Borko Baggins

i ja odjednom spoznam!


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:30 21.04.2016

Re: Borko Baggins

Ja gledao sinoć sa mladunčetom Hobita

Ja sam ovu Novu godinu dočekala gledajući Hobita (jer mi bilo glupo da je dočekam u AutoCadu) i tako sam se smorila da mi čak ukaljalo LOTR na neki način. Ladno je mog'o i Borko da se pojavi i samo bih slegnula ramenima.

Martin Friman je bio odličan doduše. I onaj Thranduil im je dobro napravljen lik.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:05 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

mi rojalisti smo potpuno na stounsima, pricacu ti to jedared, sada me jurcaju neke ajkule, kupujem klincima nesto (ako Cacu pokosi Zver), da ostane.
tess tess 17:51 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
Pa ne, sad imam problem što i ovu Predatortzovu negaciju Dugmeta smatram određenim kolektivizmom.


Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!


Nemoj o košarci, leba ti.


Ne, nismo se razumjeli.

Ne znam kako porediš Orgazam i Štulića i Halida i Dugme, u smislu da sam veći Čukarac od tamo nekog Zeničanina ako nisam - pazi, ja sam u rečenici iz Bosne - fan Dugmeta.

Prvo, sigurno da znam i stihove „Pod slovom B u tvome kalendaru“ i „Sve djevojke Bembašanke na kapiji stajahu“. I slušam radio, u Bosni kad sam. Na radiju sevdalinke i penzionere, uživo u program, jave li se. Obavezno.

Drugo, kako rekoh sarajevski kolektivizam, nekako se nesrećno namjesti „Pljuvanje i zapjevavanje Jugoslavije“, a mislila sam na „majko i maćeho“. Ta „majka i maćeha“ me odbija više no ono „cijela Tuzla jednu kozu muzla, čajorije šukarije“, hm, kao da je do estetike ne do uva - il što nakon ratova imam naknadne averzije - da skratim: što bi rekli u paketu i Dugme i Pušenje i Nadrealiste (radi njih se osjećam budalasto), i Đura i koka, i Plavi Orkestar i Merlina (posebno njega, on mi je uvijek bio kao dirigent školskog hora u Sjevernoj Koreji, ono otvaram ja usta al kao da je pod nekom prisilom il mi nešto nabačeno) etc, ne muzika nego gegovi koji mi ne leže, nisu mi te moje magle iznad Miljacke - iako volim npr „Kanjon Drine“, i Zdravka Čolića, Jadranku Stojaković, Kemala Montena - kako, iz iste smo Bosne, isti nam ijekavski, isto smo u vicu, etc.

Da li što je Zagreb bio geografski bliže il što sam kao Srbenda u ‚Zadnjem vozu do Čačka i nebu bez oblačka‘, razumiješ, ima tu prava izbora, i estetike i etna i egzotike ali nikako negacije na Vas i Nas.

I da, mog čuđenja, kad se ispostavi da je ovde poznanicima Šumadincima himna Yugo 45 od Pušenja. Šta sam ja mislila? A šta, šta, mislila sam pogrešno.
Mnogo emotivni, imali nekog Yuga u Srbiji, sjete se i krenu da plaču.
U početku mi bilo neobično.

:)


emsiemsi emsiemsi 19:44 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz
Pa ne, sad imam problem što i ovu Predatortzovu negaciju Dugmeta smatram određenim kolektivizmom.


Ama, kontam ja tebe. Ali, trpanje 'Dugmeta' u isti koš sa, recimo, 'Orgazmom' - ne ide, pa ne ide!

Са оргазмом ништа не може да се мери.
G.Cross G.Cross 19:50 21.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

predatortz


Nemam pojma, kuburila sam uvijek sa sarajevskim kolektivizmom "Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo" il "dirkam ti dlaćice i gačice".


Ma, na to su se samo Beogradžani ložili. Kao i na sarajevsku raju, uostalom.


Jedna od poslednjih dobrih Neletovih stvari.
To je jos Sarajevo iz njega govorilo.

uros_vozdovac uros_vozdovac 06:22 22.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..

maksa83
Il svi mi koji ne znamo naizust "Kad ja pođoh na Bembašu". Ma nemoj.

Ja znam:

Kad ja pođoh na #!/bin/bash-u


(Pozdrav Urošu i ekipi u ćošku i svoj mojoj braći noulajferima kojima je ovo smešno.)

Brate SVIMA je smešno pa antologijski je :)
docsumann docsumann 23:32 22.04.2016

Re: Srdž, i držanje za ruke..


super! još jedan muzički blog u samo par dana. pa još domaćice ...

Lionsgate Lionsgate 12:44 21.04.2016

Onako uz put

Nisam citao blog koji je zakljucan, nemam ni volje ni vremena da pratim svaki blog ali to je n-ti blog na temu izbora ( vidim i Vojislav S. je postavio jos jedan u medjuvremenu), ljudi ubiste ga, bas ste mu ga dali po politici. I jos jedna stvar, vecina blogova su od autora koji nisu clanovi nijedne stranke ali su ekstremno navijacki (pozdrav za zutog iz Panceva i bratiju iz DJB). Jbg, il jesi il nisi, volem il ne volem, sta nam se tu prenemazete. I zasto odmah blokada ako vam neko uleti ko ne deli vase politicke stavove?

A povodom Srletovog predloga da se uvede registracija putem FB naloga imam samo da kazem: dobro jutro djecarac, znas li ti koliko ljudi imaju lazne FB naloge? Blog B92 se iovako vuce od incidentne do incidentne situacije u drzavi, broj korisnika bi pao na nivo da bi bio za gasenje ako bi se uvela neka obavezna registracija sa "licnom kartom". Ostali bi samo Krle, Braja i par likova jos..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:53 21.04.2016

Re: Onako uz put

блог прича о некој малој цивилној скупини из КР, које се организује нешто. ја бих пре то назвао друштвеном а не политичком скупином, има нешто слично и у НС, углавном клинци који су побегли од Пајтеле, Радулета, Чедице, и организују се на свој начин, а воле своје градске средине и земљу. Будући нуклеус неког српског Подемоса, at least i want to believe so.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:23 21.04.2016

Vec duze vreme

primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.

Ja mozda zivim u paralelnom svemiru ali znam da nikad nisam cula nikog u svom okruzenju da ih koristi.Ni prilikom upotrebe pisane reci, jos manje u govoru.

Ni omiljeni pisci sa ovih prostora, ni drugaricin tata - pesnik, ni profesorka engleskog iz kraja, beogradska dama. ( fini ljudi koji mi sad padose na pamet) Niko u mojoj porodici, niiti bilo ko koga poznajem ne koristi te reci.

Meni se, iskreno, ne svidjaju, cudne su mi, deluju mi kao neke postapalice da bi komentar delovao intelektualnije?

Ako neko ima razumno objasnjenje za poreklo ovih izraza, umesto kamenchuge, rado bih procitala.

Hvala.
Lionsgate Lionsgate 16:33 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Jesi li kao mladja citala Alan Forda?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:38 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Lionsgate
Jesi li kao mladja citala Alan Forda?



Tu i tamo, da.

Znam one kul recenice "Startalo je snjeziti nad New yorkom"

"Bolje biti bogat nego siromasan, kakva su vremena dosla"

.

Dakle odatle stizu ove reci??Ok:)

Ovde mi deluju....rekoh kako mi deluju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:46 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Ma, није то само АФ, то је неко фолирање које постоји од првих дана нет-секције, и ја сам то раније везивао за Жаретову омладину (Кораћ) - као, нисмо из Србије, пошто она није ин, него смо као, ето из Зегеа. Ја у животу нисам никога, нит у Бегеу нит у Енесу чуо да говори на такав начин.
mariopan mariopan 16:48 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

jednarecfonmoi
primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.

Ja mozda zivim u paralelnom svemiru ali znam da nikad nisam cula nikog u svom okruzenju da ih koristi.Ni prilikom upotrebe pisane reci, jos manje u govoru.

Ni omiljeni pisci sa ovih prostora, ni drugaricin tata - pesnik, ni profesorka engleskog iz kraja, beogradska dama. ( fini ljudi koji mi sad padose na pamet) Niko u mojoj porodici, niiti bilo ko koga poznajem ne koristi te reci.

Meni se, iskreno, ne svidjaju, cudne su mi, deluju mi kao neke postapalice da bi komentar delovao intelektualnije?

Ako neko ima razumno objasnjenje za poreklo ovih izraza, umesto kamenchuge, rado bih procitala.

Hvala.

Зезају се. То вероватно не раде озбиљни људи у твом окружењу али има речи које су се одомаћиле код нас, зато што смо волели оно где смо их видели, прочитали. Филмови, стрипови или вицеви...као оно Тко је - Тмујо или Тко кани побиједити тај не смије изгубити. - Алан Форд. Не би звучало исто на Српском.
urbana_gerila urbana_gerila 17:22 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Srđan Fuchs
Ma, није то само АФ, то је неко фолирање које постоји од првих дана нет-секције, и ја сам то раније везивао за Жаретову омладину (Кораћ) - као, нисмо из Србије, пошто она није ин, него смо као, ето из Зегеа. Ја у животу нисам никога, нит у Бегеу нит у Енесу чуо да говори на такав начин.



ni ja u zagrebu nikoga nisam čuo da govori srpski, zbog toga mi je bilo sasvim logično kada su preveli dragojevićev film rane.
ali, lako je njima - nemaju koraća.
Lionsgate Lionsgate 19:15 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

A ima i uticaja Pere Lukovica, on cesto tako pise.

Inace u nekim krugovima ljudi koji su odrasli na Alan Fordu cesto je postapanje legendarnim recenicama iz tog stripa, recimo primetio sam da na blogu chika Unf ponekad to koristi.
predatortz predatortz 19:21 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.


Ućitel'ce, mogul 'ja?

Sem što nisi, po vlastitom priznanju, čitala AF, nisi očigledno ni krstarila Jugom, niti plijeniš humorom. Cijenim da je to tužno.

Mene ovde smatraju za žestokog srpskog nacionalistu, ali ovo što si ti pisala o rečima koje smo urbani i ja u zezanju loristili je kultur-fašizam.

Čuj, ja to nisam čula pa mi je strano i ne dopada mi se.

E, sestro, meni se dopada da se zezam, urbanom se dopada, dobrom delu ljudi ovde se to dopada. Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.
predatortz predatortz 19:23 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

A ima i uticaja Pere Lukovica, on cesto tako pise.


Pera Luković ima ogroman uticaj na mene i moje pisanje. Osećanja koja on budi u meni, odnosno da ta osećanja pretočim u dela, po KZ bi iziskivala nekoliko desetina godina robije.

Za urbanog ne znam, ali Pera Šupak Luković budi ono najgore u meni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Glede?


Opa! :)
Pogledam ko je to napisao, kao ono...Predator, Tes i Unf.
Unf se s tim zajebava, takav mi utisak, Tes, pa nekako mi ide uz nju, ništa ružno, ali Predator :)

Ajd Pred, objasni, Alan Ford, ili... :)

EDIT

e jbg, kad otežem sa objavi.
Lionsgate Lionsgate 19:45 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.


Upoznao sam lika koji ima nadimak Pesak, inace je sa (v)Ilidze i govori najcistijom ijekavicom sa tog podneblja. Objasnjenje zasto taj nadimak nosi jos od detinjstva je jednostavno, majka koja je inace iz Sumadije ga je dok se sa decom igrao u pijesku zvala iz kuce recima "Izlazi bre iz tog peska". Ostala deca su mu se zbog toga smejala, u stilu hahaha, pesak, pesak i on je ostao Pesak do dan danas.
deset_slukom deset_slukom 19:54 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

jednarecfonmoi
Meni se, iskreno, ne svidjaju, cudne su mi, deluju mi kao neke postapalice da bi komentar delovao intelektualnije?

Ako neko ima razumno objasnjenje za poreklo ovih izraza, umesto kamenchuge, rado bih procitala.


Dočim je, u proseku, frtalj posta pisanog na engleskom - normalna pojava?

Mislim da par reči hrvaštine ne može da škodi a u slučaju prve reči u mom komentaru ne mogu ni da nađem dovoljno jezgrovitu zamenu.

Naime, čak i ako zanemarimo to što sam u školi učio nemački, nekako mi je hrvatski jezik razumljiviji od engleskog. Naročito mi tih nekoliko hrvatskih reči deluje manje intelektualno od, recimo, citata iz tamošnjih berzanskih izveštaja, ili beskrajno frljanje izrazima koje mogu razumeti samo oni upućeni u lokalne događaje u prekomorskim zemljama.

emsiemsi emsiemsi 19:57 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.


Ućitel'ce, mogul 'ja?

Sem što nisi, po vlastitom priznanju, čitala AF, nisi očigledno ni krstarila Jugom, niti plijeniš humorom. Cijenim da je to tužno.

Mene ovde smatraju za žestokog srpskog nacionalistu, ali ovo što si ti pisala o rečima koje smo urbani i ja u zezanju loristili je kultur-fašizam.

Čuj, ja to nisam čula pa mi je strano i ne dopada mi se.

E, sestro, meni se dopada da se zezam, urbanom se dopada, dobrom delu ljudi ovde se to dopada. Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.

Глупости !
Претерујеш са оштрином (ко је хуморан, а ко не).
Прва реч коју је једнарецфонмои навела је реч гледе које нема у Алан Форду. Ту реч су форсирали неоУсташе како би се њихов тзв. хрватски језик што више разликовао од језика од којих је настао, односно, од српског.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:04 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.


Ućitel'ce, mogul 'ja?

Sem što nisi, po vlastitom priznanju, čitala AF, nisi očigledno ni krstarila Jugom, niti plijeniš humorom. Cijenim da je to tužno.

Mene ovde smatraju za žestokog srpskog nacionalistu, ali ovo što si ti pisala o rečima koje smo urbani i ja u zezanju loristili je kultur-fašizam.

Čuj, ja to nisam čula pa mi je strano i ne dopada mi se.

E, sestro, meni se dopada da se zezam, urbanom se dopada, dobrom delu ljudi ovde se to dopada. Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.


Ne lupetaj, i zaobidji me uvlacenja u ko zna koji kontekst.Nisam ti ja nikakva sestra, pojma nemam ko si, zaista, niti me interesuje.

Volim humor AF i da je pisan na srpskom uopste ne bi imao toliku popularnost.

Ovo sto si napisao " cjenim" isto spada u neke fore kao Startalo je snjeziti nad NY itd.Kao i kad neki fudbaler Binic odvali naCENtrisem( pogresan naglasak) pa svi to koriste.

Ali ovo "glede" i mrzi me dalje da nabrajam su neke internet novotarije koje meni zvuce potpuno debilno,Uvek se koriste u intelektualnim rasprqvama, ili pokusajima istih.Primetila sam te reci mozda pre par godina.Ovde rastu kao korov.

Svako ovde pise kako hoce, i tako ce raditi i dalje, ali dopustices, ja imam pravo da kazem ako mi je nesto rogobatno i bezveze.

Neki fin svet mi je objasnio da je to isto iz AF, moguce, nisam primetila, rekla sam sta gotivim u AF.

Svako svojim putem, a pitanja i imisljenje kako nam se nesto svidja ili ne, su ..zamisli...potpuno legitimna.



predatortz predatortz 20:12 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Ne lupetaj, i zaobidji me uvlacenja u ko zna koji kontekst.Nisam ti ja nikakva sestra, pojma nemam ko si, zaista, niti me interesuje.


Onde se mani kultur-fašizma kada komentarišeš moje objave i sve će biti ok.

Na ovom blogu se pojavljuju i neki Hrvati. Kako, bre, da se kačim sa njima glede razbijanja ćiriličnih tabli kad ti radiš istu stvar kao i oni?

Ako ne pokažem zube tebi, ispašću nedosledan kad to učinim njima.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:13 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

emsiemsi
predatortz
primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.


Ućitel'ce, mogul 'ja?

Sem što nisi, po vlastitom priznanju, čitala AF, nisi očigledno ni krstarila Jugom, niti plijeniš humorom. Cijenim da je to tužno.

Mene ovde smatraju za žestokog srpskog nacionalistu, ali ovo što si ti pisala o rečima koje smo urbani i ja u zezanju loristili je kultur-fašizam.

Čuj, ja to nisam čula pa mi je strano i ne dopada mi se.

E, sestro, meni se dopada da se zezam, urbanom se dopada, dobrom delu ljudi ovde se to dopada. Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.

Глупости !
Претерујеш са оштрином (ко је хуморан, а ко не).
Прва реч коју је једнарецфонмои навела је реч гледе које нема у Алан Форду. Ту реч су форсирали неоУсташе како би се њихов тзв. хрватски језик што више разликовао од језика од којих је настао, односно, од српског.



Hvala emsiemsi, ne znam za ovo dalje sa ustasama i hrvatskim, ali kad vratim film unazad..nikad ne videh ovo " glede " u AF.Mozda postoji, nisam ga ucila napamet, ali da je korisceno kao fora oduvek, to nije tacno.
urbana_gerila urbana_gerila 20:15 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
primecujem ovde izvesne reci koje uopste ne kapiram odakle dolaze a vrlo su popularne i prelecu iz komentara u komentar.

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.


Ućitel'ce, mogul 'ja?

Sem što nisi, po vlastitom priznanju, čitala AF, nisi očigledno ni krstarila Jugom, niti plijeniš humorom. Cijenim da je to tužno.

Mene ovde smatraju za žestokog srpskog nacionalistu, ali ovo što si ti pisala o rečima koje smo urbani i ja u zezanju loristili je kultur-fašizam.

Čuj, ja to nisam čula pa mi je strano i ne dopada mi se.

E, sestro, meni se dopada da se zezam, urbanom se dopada, dobrom delu ljudi ovde se to dopada. Izvini i što u stvarnom životu govorim čistom ijekavicom. Pišem ekavicom, od gimnazije, samo zbog toga što mi je to sugerisao moj profesor srpskog jezika jer sam mnogo ekavskih reči ubacivao među ijekavske.



nije to baš tako jednostavno, moraš biti oprezan, moj tnikče.

recimo, kaeš ti:
u_g, tkoji ti je milokliz više, puca mi nježnik za tog tvog tita!

aha, tu qrca ni u tragovima, predatortzu se sigurno i ne vidi bez lupe, a i u_gov je, garant, sličnog gabarita - moguće bi pomislila neka frojdu sklona, a naravno maliciozna, dama.

i, šta ćemo onda ti i ja ako u kasno popodne smaka sveta - helga i gerilica polude i dozvole nam da imamo devojku, m?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:16 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
Ne lupetaj, i zaobidji me uvlacenja u ko zna koji kontekst.Nisam ti ja nikakva sestra, pojma nemam ko si, zaista, niti me interesuje.


Onde se mani kultur-fašizma kada komentarišeš moje objave i sve će biti ok.

Na ovom blogu se pojavljuju i neki Hrvati. Kako, bre, da se kačim sa njima glede razbijanja ćiriličnih tabli kad ti radiš istu stvar kao i oni?

Ako ne pokažem zube tebi, ispašću nedosledan kad to učinim njima.


Koje tvoje objave i ko je tebe komentarisao?

Slobodno se ujedi zubima za recimo nogu, bice ti lakse:)

Ja sam samo rekla da su mi debilne te reci i pitala odakle dolaze..Mrzi me vise da ponavljam
predatortz predatortz 20:17 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Прва реч коју је једнарецфонмои навела је реч гледе које нема у Алан Форду. Ту реч су форсирали неоУсташе како би се њихов тзв. хрватски језик што више разликовао од језика од којих је настао, односно, од српског.


Ja se odavno kanim da tebi dam jedan savet. Hrvatska je puna neoustaša. Ja sam im četiri godine pokazivao zube gde se ustašama zubi pokazuju. Ili uradi to isto, ili me zaobiđi sa moralisanjem i lekcijama.
predatortz predatortz 20:19 21.04.2016

Re: Vec duze vreme


Koje tvoje objave i ko je tebe komentarisao?

Slobodno se ujedi zubima za recimo nogu, bice ti lakse:)

Ja sam samo rekla da su mi debilne te reci i pitala odakle dolaze..Mrzi me vise da ponavljam


Ja sam upotrebio reč glede. Dolazi iz hrvatskog jezika. Možda je on tebi debilan, meni je samo jezik susednog naroda.
tess tess 20:24 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

hoochie coochie man
Glede?


Opa! :)
Pogledam ko je to napisao, kao ono...Predator, Tes i Unf.
Unf se s tim zajebava, takav mi utisak, Tes, pa nekako mi ide uz nju, ništa ružno, ali Predator :)

Ajd Pred, objasni, Alana Ford, ili... :)

EDIT

e jbg, kad otežem sa objavi.


Pa da, samo neki problemi.

Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 20:24 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
Ja se odavno kanim da tebi dam jedan savet. Hrvatska je puna neoustaša. Ja sam im četiri godine pokazivao zube gde se ustašama zubi pokazuju. Ili uradi to isto, ili me zaobiđi sa moralisanjem i lekcijama.


tebi, bre, tnikče, stalno neki bratoubilački rat u glavi - sad i čarlija nagoniš protiv njegovih!
urbana_gerila urbana_gerila 20:29 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.
predatortz predatortz 20:31 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

urbana_gerila
tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.


Sukladno tomu, boli me milokliz ko šta misli!
maksa83 maksa83 20:32 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.

Ajde vidi da se setiš pa da dobijemo konačan spisak - da znamo da ne zgrešimo, glupo je da ih spoznajemo onako usput kad nam se omaknu.

Nego (© Qm Domazet) nisam hteo (samo) o tome...

Ni omiljeni pisci sa ovih prostora, ni drugaricin tata - pesnik, ni profesorka engleskog iz kraja, beogradska dama. ( fini ljudi koji mi sad padose na pamet) Niko u mojoj porodici, niiti bilo ko koga poznajem ne koristi te reci.

Je l' te beogradske dame i pesnici kažu "padose", "reci", ili "padoše" i "reči"?

Malo je toga groteskno kao nepravilno ispisano jezičko spočitavanje.
tess tess 20:33 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
urbana_gerila
tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.


Sukladno tomu, boli me milokliz ko šta misli!

:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:34 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

deset_slukom
jednarecfonmoi
Meni se, iskreno, ne svidjaju, cudne su mi, deluju mi kao neke postapalice da bi komentar delovao intelektualnije?

Ako neko ima razumno objasnjenje za poreklo ovih izraza, umesto kamenchuge, rado bih procitala.


Dočim je, u proseku, frtalj posta pisanog na engleskom - normalna pojava?

Mislim da par reči hrvaštine ne može da škodi a u slučaju prve reči u mom komentaru ne mogu ni da nađem dovoljno jezgrovitu zamenu.

Naime, čak i ako zanemarimo to što sam u školi učio nemački, nekako mi je hrvatski jezik razumljiviji od engleskog. Naročito mi tih nekoliko hrvatskih reči deluje manje intelektualno od, recimo, citata iz tamošnjih berzanskih izveštaja, ili beskrajno frljanje izrazima koje mogu razumeti samo oni upućeni u lokalne događaje u prekomorskim zemljama.




Ako nije problem, procitaj skroz dole moj komentar o hrvatskom jeziku.

Ne smeta mi uopste...

Izdvojila sam neke reci i stosove koji su mi skroz ok..Ovo me smara, glupo mi je i vezujem za neki kao kvaziintelektualizam, otkud znam sta je.

Ispada da nekom branim da pise kako hoce, to je suludo skroz.

Pitala sam odakle su te reci jer mi se ne svidjaju.
urbana_gerila urbana_gerila 20:44 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

tess
predatortz
urbana_gerila
tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.


Sukladno tomu, boli me milokliz ko šta misli!

:)


meni nije smešno, upisaću, nek košta šta košta, neki intenzivni kurs hrvatskog - hoću da i ja budem intelektualac.
predatortz predatortz 20:46 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

urbana_gerila
tess
predatortz
urbana_gerila
tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.


Sukladno tomu, boli me milokliz ko šta misli!

:)


meni nije smešno, upisaću, nek košta šta košta, neki intenzivni kurs hrvatskog - hoću da i ja budem intelektualac.


moraš naučiti ispravno rabiti riječi. vidiš čemu vodi tvoja površnost!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.


Uopšte ne sumnjam :)

A glede je stara srpska reč, neki stih, ko zna odakle, mi ostao u glavi,
Mlađane oči naše što u nebo glede
I kad sunce sija i kad zvezde blede.....

Ma zezam se.

Nemam ja problem s tim osim kad neko to napadno radi, kao Luković npr, ili Krkar sa onim birvaktile.

A, imam prijatelja koji uvek, i posle decenija provedenih u sredini gde se tako ne govori, koristi ono L, sol, stol, ili hrenovke, juha..
Zezamo se malo na tu temu, ali naravno da mi ne smeta.

urbana_gerila urbana_gerila 20:48 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

predatortz
urbana_gerila
tess
predatortz
urbana_gerila
tess
Zezam se, ne govorim "glede" al kad bih birala - tj čudi me da ne koristim češće - bila bi il bilo bi "u biti".
"U biti" ovo ili ono. Razumiješ, u biti se izborim da govorim kako hoću.:)



glede i unatoč - u biti si u pravu.


Sukladno tomu, boli me milokliz ko šta misli!

:)


meni nije smešno, upisaću, nek košta šta košta, neki intenzivni kurs hrvatskog - hoću da i ja budem intelektualac.


moraš naučiti ispravno rabiti riječi. vidiš čemu vodi tvoja površnost!



što ću kad sam si uvijek olakotno tretirao promidžbu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:49 21.04.2016

Re: Vec duze vreme

maksa83
Glede? Dochim? Hiniti?....ima jos...ali ne mogu sad da se setim.

Ajde vidi da se setiš pa da dobijemo konačan spisak - da znamo da ne zgrešimo, glupo je da ih spoznajemo onako usput kad nam se omaknu.

Nego (© Qm Domazet) nisam hteo (samo) o tome...

Ni omiljeni pisci sa ovih prostora, ni drugaricin tata - pesnik, ni profesorka engleskog iz kraja, beogradska dama. ( fini ljudi koji mi sad padose na pamet) Niko u mojoj porodici, niiti bilo ko koga poznajem ne koristi te reci.

Je l' te beogradske dame i pesnici kažu "padose", "reci", ili "padoše" i "reči"?

Malo je toga groteskno kao nepravilno ispisano jezičko spočitavanje.



Ne izmisljaj budalastine, i ne brukaj se analizom mog teksta.

Nikome ja ne branim da pise kako hoce.

Vec sam sve rekla o tim recima, cudjenju, radoznalosti, nesimpatiji.

U rikverc, pa lepo sve procitaj pre ovakvog suludog komentara.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana