Društvo

Dragi moji podanici

Vojislav Stojković RSS / 21.04.2016. u 12:03

U doba kraljeva, podaniku se govorilo: Nekad si bio podanik Kralja A, sada je Kralj A mrtav i - gle čuda! – ti si podanik Kralja B. Onda je stigla demokratija, pa je podaniku ponuđen izbor: Da li ti (kolektivno) želiš da nad tobom vlada Građanin A ili Građanin B?

Običan čovek rado bi rekao: Ponešto od A i ponešto od B, a u drugim prilikama ni A ni B već nešto sasvim drugačije. Država odmahuje glavom. Moraš izabrati, kaže država: A ili B.

Kao što bi u doba kraljeva naivno bilo misliti da će kraljev sin prvenac biti najsposbniji za vladanje, tako je i u našem dobu naivno misliti da će demokratski izabran vladar ujedno biti i najsposbniji.

Koliko god verovali, ili čak bili ubeđeni, da kao građani svojim glasom na izborima ili mišljenjem iznetim u medijima i na društvenim mrežama utičemo na javne poslove, ipak, smo u teškoj zabludi. Ne, mi nismo građani, mi smo i danas, u XXI veku, samo podanici baš kao što su to bili i naši preci u vreme careva i kraljeva.

Ima li bilo koga sa prosečnim IQ koji je zaista ubeđen da su Aleksandar Vučić, Ivica Dačić, Bojan Pajtić, Vojislav Šešelj, Saša Rdulović, Čeda, Boris, Čanak i drugi sa izbornih lista, koje treba da biramo u nedelju 24. aprila 2016.g. baš oni najsposobniji među sedam milona stanovnika Srbije  kojima mi, kao građani, možemo pokloniti poverenje da vladaju Srbijom u naredne četiri godine? Ako nisu svi, da li je bilo ko od njih, ako ne najsposbniji, ono bar dovoljno sposban da izvede ovu zemlju na put oporavka?

Za sve one koji odgovore potvrdno na prvo pitanje siguran sam da su prepisivali na testu inteligencije ili test nije bio dovoljno validan. A za sve one koji odgovore potvrdno na drugo pitanje siguran sam da su indoktrinirani medijskom propagandom i da su u velikoj zabludi.

Ne, dargi moji podanici, baš niko od onih koje treba da biramo ne uliva ni izbliza dovoljno poverenje da će za nas i naše najbliže obezbediti potrebene uslove i društvenu klimu da od svog rada živimo bolje. 

Šta onda da radimu u nedelju? Da li da izađemo na izbore i glasamo za neku od dvadesetak lista ili da ostanemo kod svojih kuća i ne učestvujemo u još jednom demokratskom rijaliti šouu koji nam svakih nekoliko godina režiraju?

Kažu da je demokratija najbolji sistem od svih poznatih. Možda jeste najbolji, ali nije mnogo bolji od prethodnih.  Mi smo i dalje samo podanici. Uostalom, to je daleko lepše od mene izrekao nobelovac Džon M. Kuci (Dnevnik loše godine) u pasusu koga sam citirao na početku teksta.

Ako nekog interesuje da li ću i sam izaći u nedelju na izbore, ili ću iz udobne foteleje i sa ironijom gledati na nekoliko miliona sugrađana koji će svoj listić ubaciti u magične kutije verujući da će tim činim bilo šta izabrati i promeniti, moj odgovor je: Da, izaćiću i na ove podaničke izbore, jer nemam drugog izbora. Kao i svi mi, rođen sam u eri podaništva koju danas zovu demokratija.

 

 



Komentari (200)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mr.fogg mr.fogg 20:23 21.04.2016

Dragi moji podanici

Digresija:
Možda sam ja odlepio, ali molim vas da uključite RTS1-TV. Nekoliko lidera priča kao reč po reč uz vremenske limite ... neki čitaju, neki ne čitaju nego kao gledaju u kameru a i oni čitaju, brzaju i butaju. Pa, ovo je neverovatan cirkus.
amika amika 20:32 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

ovo je neverovatan cirkus.


То нико не гледа сем страначких активиста. Као и рекламе.
mr.fogg mr.fogg 20:49 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

То нико не гледа сем страначких активиста. Као и рекламе.


U pravu si, ali ja to sada gledam jer, ovi uporno pljuju druge kao da će time da dokažu da su oni OK. Da nije tužno, bilo bi smešno. Ne mogu da verujem da se ovo dešava. Eto
mariopan mariopan 20:50 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

amika
ovo je neverovatan cirkus.


То нико не гледа сем страначких активиста. Као и рекламе.

Ионако ћемо тај исти циркус управо сад бирати да нас забавља следеће четири године?
Значи биће реприза и реприза, ништа нисмо пропустили.
mr.fogg mr.fogg 21:02 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

следеће четири године?

ma, daj ne mogu više - gledaj u TV, gledaj u komp ... uh ... ali moje rešenje je uvek bilo: muzika. Zato isključujem TV i komp i slušam:

Laka vam noć
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:17 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

mr.fogg
Digresija:
Možda sam ja odlepio, ali molim vas da uključite RTS1-TV. Nekoliko lidera priča kao reč po reč uz vremenske limite ... neki čitaju, neki ne čitaju nego kao gledaju u kameru a i oni čitaju, brzaju i butaju. Pa, ovo je neverovatan cirkus.

Taman posla, moj TV je već danima isključen, a uključiću ga posle ponoći.
st.jepan st.jepan 21:22 21.04.2016

Re: Dragi moji podanici

isključujem TV i komp i slušam:

Oh, verujem, verujem...
nowhereman nowhereman 21:38 21.04.2016

Kome pokloniti glas?








mariopan mariopan 21:45 21.04.2016

Re: Kome pokloniti glas?

Дел Бој или Црна Гуја?
Мистер Бин?
mirelarado mirelarado 06:25 22.04.2016

Re: Kome pokloniti glas?

mariopan
Дел Бој или Црна Гуја?
Мистер Бин?


Монти Пајтон - ђутуре, као на фотки изнад. То нам највише сличи.
emsiemsi emsiemsi 07:15 22.04.2016

Re: Kome pokloniti glas?

mirelarado
mariopan
Дел Бој или Црна Гуја?
Мистер Бин?


Монти Пајтон - ђутуре, као на фотки изнад. То нам највише сличи.

Можда вама - Нама не.
mirelarado mirelarado 07:18 22.04.2016

Re: Kome pokloniti glas?

emsiemsi
mirelarado
mariopan
Дел Бој или Црна Гуја?
Мистер Бин?


Монти Пајтон - ђутуре, као на фотки изнад. То нам највише сличи.

Можда вама - Нама не.


Баш ми је драго због вас.
jednatanja jednatanja 07:41 22.04.2016

Ima

Ima li bilo koga sa prosečnim IQ koji je zaista ubeđen da su Aleksandar Vučić, Ivica Dačić, Bojan Pajtić, Vojislav Šešelj, Saša Rdulović, Čeda, Boris, Čanak i drugi sa izbornih lista, koje treba da biramo u nedelju 24. aprila 2016.g. baš oni najsposobniji među sedam milona stanovnika Srbije kojima mi, kao građani, možemo pokloniti poverenje da vladaju Srbijom u naredne četiri godine?


Vojislave, ima. Saša je najsposobniji. I sama sam na sličnom putu bila. U svim tim zemljama gde je i Saša bio. I vratila sam se u Srbiju na godinu dana. Treba za sve to imati, znaš šta. Ima hraborsti na kojoj mu naši epski junaci mogu s razlogom pozavideti, ima srce da se bori, uprkos svojoj već uspešnoj i okončanoj profesionalnoj karijeri, srce da se bori za građane, protiv svih onih koji su je u zadnje dve decenije uništili, i koji u svetlucavim odelima otvaraju table sa svojim imenima na mostovima koje su od novca poreskih obveznika sagradili. On nije Đinđić, on je Tesla. Inovacija u IT-ju koju je sa svojom kompanijom lansirao u Americi, još uvek je u upotrebi, disruptivna inovacija je to bila. U mojoj firmi ovde u Nemačkoj, sve više se ulaže i ide u tom pravcu, start-ups, digitalne inovacije, tako da naša tradicionalno ne-IT firma, postaje IT i svakog meseca unajmljuje desetine ljudi da rade na digitalizaciji. Google prelazi u tekovine farmaceutskog istraživanja, izumeo je sočiva koje neinvazivno mere glukozu u suzama. Granice se pomeraju i mešaju. Srbiji to upravo treba, o tome sam pisala i pre nekoliko godina na blogu. Investirajte u IT industriju, za to se uvek ima para. Evropa je generalno još uvek spora u odnosu na Ameriku, a u Srbiji se još uvek priča o nekim propalim gigantima koji se održavaju u komatoznom stanju. Saša je sve to prošao, Saša sve to zna. Niko drugi. Zadnji voz, Vojislave. S jednim od ovih političara što je juče bio "Reč na reč" sam odrasla (nije Saša). Ništa to nije kako treba, to su profi političari koji će nastaviti po starom, kako si opisao. Saša je dosta pametan, da zavede red i okupi ljude, a nadam se da aktivno radi i na dovođenju naših stručnjaka nazad, da potpomognu proces transformacije. Znaš koliko ih ima Vojislave. Ima cela umivena, pametna i fantastična Srbija tamo napolju, a i kod vas, ali su prigušeni. Pozdrav Vojo, nadam se da pišeš.
Lionsgate Lionsgate 07:47 22.04.2016

Re: Ima

On nije Đinđić, on je Tesla.


Uhh, nekima ovde stvarno nije dobro..
jednatanja jednatanja 08:09 22.04.2016

Re: Ima


Uhh, nekima ovde stvarno nije dobro..


I bolji za Srbiju od Tesle, jer se vratio. Imate ga. Nadam se da ćete ga iskoristiti i dati mu šansu 24.og.
predatortz predatortz 08:16 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja

Uhh, nekima ovde stvarno nije dobro..


I bolji za Srbiju od Tesle, jer se vratio. Imate ga. Nadam se da ćete ga iskoristiti i dati mu šansu 24.og.


Tesla nije mogao da se vrati u Srbiju jer nikad u njoj nije ni živeo. Koliko znam, posetio je jednom Beograd. Na dan, čini mi se.

No, mene kod Raduleta kopka druga stvar. Kako to da tako uspešan čovek, a profesionalna biografija mu je zaista impozantna, ne poseduje nikakvu imovinu?
Pitanje je, na oko, prosto, možda i primitivno.
Ali, kada je upućeno osobi koja namerava da se bavi politikom, ono je suštinsko.
Iz dva razloga.
Prvi: Ako nisi uspeo da situiraš sebe, kako ćeš nas?
Drugi: Ako imaš imovinu, a nisi je prijavio, zašto da ti verujemo za sve ostalo što govoriš?
Lionsgate Lionsgate 08:20 22.04.2016

Re: Ima

I bolji za Srbiju od Tesle, jer se vratio. Imate ga. Nadam se da ćete ga iskoristiti i dati mu šansu 24.og.


Mi smo neizmerno srecan narod, imamo Teslu i "Teslu", malo li je..
jednatanja jednatanja 08:26 22.04.2016

Re: Ima

Verujem da ima imovinu, pa prodao je kompaniju. Zasluženo zarađeno, na američkom tržištu je to tada toliko vredelo. Verovatno milionče, možda dole, možda gore. Ja da sam toliko zaradila, ostavila bih novac tu gde sam ga zaradila. Ne bih nikako krenula sa koferčetom i stavila ga u Komercijalnu banku, na primer. Niko ne pita gde Đoković drži pare. Mislim da se nama u narodu uvek budi sumnja (što razumem) kad se priča o biznismenima i parama, dok su sportisti i pare OK kombinacija. Saša je IT sportista koji je zaradio pošteno. A možda je donirao sve u dobrotvorne svrhe, nemam pojma. Validno pitanje, ali za ljude u Srbiji je bitniji njihov novčanik i šta Saša može da uradi da podigne standard.
predatortz predatortz 08:31 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
Verujem da ima imovinu, pa prodao je kompaniju. Zasluženo zarađeno, na američkom tržištu je to tada toliko vredelo. Verovatno milionče, možda dole, možda gore. Ja da sam toliko zaradila, ostavila bih novac tu gde sam ga zaradila. Ne bih nikako krenula sa koferčetom i stavila ga u Komercijalnu banku, na primer. Niko ne pita gde Đoković drži pare. Mislim da se nama u narodu uvek budi sumnja (što razumem) kad se priča o biznismenima i parama, dok su sportisti i pare OK kombinacija. Saša je IT sportista koji je zaradio pošteno. A možda je donirao sve u dobrotvorne svrhe, nemam pojma. Validno pitanje, ali za ljude u Srbiji je bitniji njihov novčanik i šta Saša može da uradi da podigne standard.


Imovinu je političar dužan da prijavi, ma gde se nalazila. To važi i za štednju.
Potom, kao stečajni upravnik je u Srbiji zaradio lepe cifre. kažu, na ne baš pošten način jer je uhvaćen u sukobu interesa. Poslove je 'nabacivao' knjigovodstvenoj agenciji koja je u njegovom suvlasništvu. Drugi partner je njegova supruga. Kako ti se ta činjenica uklapa u sliku o njemu?
niccolo niccolo 09:22 22.04.2016

Re: Ima

Verujem

jkt2010 jkt2010 09:26 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
za ljude u Srbiji je bitniji njihov novčanik i šta Saša može da uradi da podigne standard.

Pa rekao je da može da podigne porez na imovinu i na dobit, štaš više... Još ako ga bag pogleda u nedelju, pa pređe cenzus za nakačinjanje na budžetsku sisu - eto ga podignut standard.
Verujem da ima imovinu, pa prodao je kompaniju.

Ju gospođo, pa nije valjda da nas je lagao kad je onomad od imovine prijavio (citiram): ništa; a od prihoda ministarsku platu (citiram): 100,000 RSD... U međuvremenu i bez toga ostao, ne znam kako siroma preživljava.

Možda da ga pošaljemo u Skupštinu na de-lux socijalnu pomoć?
emsiemsi emsiemsi 10:01 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
Ima li bilo koga sa prosečnim IQ koji je zaista ubeđen da su Aleksandar Vučić, Ivica Dačić, Bojan Pajtić, Vojislav Šešelj, Saša Rdulović, Čeda, Boris, Čanak i drugi sa izbornih lista, koje treba da biramo u nedelju 24. aprila 2016.g. baš oni najsposobniji među sedam milona stanovnika Srbije kojima mi, kao građani, možemo pokloniti poverenje da vladaju Srbijom u naredne četiri godine?


Vojislave, ima. Saša je najsposobniji. I sama sam na sličnom putu bila. U svim tim zemljama gde je i Saša bio. I vratila sam se u Srbiju na godinu dana. Treba za sve to imati, znaš šta. Ima hraborsti na kojoj mu naši epski junaci mogu s razlogom pozavideti, ima srce da se bori, uprkos svojoj već uspešnoj i okončanoj profesionalnoj karijeri, srce da se bori za građane, protiv svih onih koji su je u zadnje dve decenije uništili, i koji u svetlucavim odelima otvaraju table sa svojim imenima na mostovima koje su od novca poreskih obveznika sagradili. On nije Đinđić, on je Tesla. Inovacija u IT-ju koju je sa svojom kompanijom lansirao u Americi, još uvek je u upotrebi, disruptivna inovacija je to bila. U mojoj firmi ovde u Nemačkoj, sve više se ulaže i ide u tom pravcu, start-ups, digitalne inovacije, tako da naša tradicionalno ne-IT firma, postaje IT i svakog meseca unajmljuje desetine ljudi da rade na digitalizaciji. Google prelazi u tekovine farmaceutskog istraživanja, izumeo je sočiva koje neinvazivno mere glukozu u suzama. Granice se pomeraju i mešaju. Srbiji to upravo treba, o tome sam pisala i pre nekoliko godina na blogu. Investirajte u IT industriju, za to se uvek ima para. Evropa je generalno još uvek spora u odnosu na Ameriku, a u Srbiji se još uvek priča o nekim propalim gigantima koji se održavaju u komatoznom stanju. Saša je sve to prošao, Saša sve to zna. Niko drugi. Zadnji voz, Vojislave. S jednim od ovih političara što je juče bio "Reč na reč" sam odrasla (nije Saša). Ništa to nije kako treba, to su profi političari koji će nastaviti po starom, kako si opisao. Saša je dosta pametan, da zavede red i okupi ljude, a nadam se da aktivno radi i na dovođenju naših stručnjaka nazad, da potpomognu proces transformacije. Znaš koliko ih ima Vojislave. Ima cela umivena, pametna i fantastična Srbija tamo napolju, a i kod vas, ali su prigušeni. Pozdrav Vojo, nadam se da pišeš.

Препоручио сам овај коментар, из простог разлога што ценим идеалисте.
Држи се Тања !
mariopan mariopan 11:25 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
Verujem da ima imovinu, pa prodao je kompaniju. Zasluženo zarađeno, na američkom tržištu je to tada toliko vredelo. Verovatno milionče, možda dole, možda gore. Ja da sam toliko zaradila, ostavila bih novac tu gde sam ga zaradila. Ne bih nikako krenula sa koferčetom i stavila ga u Komercijalnu banku, na primer. Niko ne pita gde Đoković drži pare. Mislim da se nama u narodu uvek budi sumnja (što razumem) kad se priča o biznismenima i parama, dok su sportisti i pare OK kombinacija. Saša je IT sportista koji je zaradio pošteno. A možda je donirao sve u dobrotvorne svrhe, nemam pojma. Validno pitanje, ali za ljude u Srbiji je bitniji njihov novčanik i šta Saša može da uradi da podigne standard.

И ја верујем да има позамашну имовину.
Зашто је онда лагао да је нема?
Зашто је крије?
Има свако право да је држи где хоће и да њоме маше као заставом ако је све то пиштено стекао, и овде и било где у свету. Али изгледа да није?.

Људе који лажу елиминишем из свог живота и околине, не верујем им ни да је млеко бело.
jednatanja jednatanja 11:25 22.04.2016

Re: Ima


Imovinu je političar dužan da prijavi, ma gde se nalazila. To važi i za štednju.
Potom, kao stečajni upravnik je u Srbiji zaradio lepe cifre. kažu, na ne baš pošten način jer je uhvaćen u sukobu interesa. Poslove je 'nabacivao' knjigovodstvenoj agenciji koja je u njegovom suvlasništvu. Drugi partner je njegova supruga. Kako ti se ta činjenica uklapa u sliku o njemu?


Da je on hteo da živi ko bubreg u loju ostao bi u Americi. Sa svojim iskustvom mogao je da bude konsultant, menadžer, štagod bile gde na kontinentu za šestocifrenu godišnju platu. 99% nas koji smo otišli ne bi menjalo ovdašnju platu za 400-500 evra. Zato uglavnom i ostajemo. On mora da je mnogo glup čovek, što je napustio Ameriku da bi se "nakrao" u Srbiji. Lol.
jednatanja jednatanja 11:29 22.04.2016

Re: Ima

И ја верујем да има позамашну имовину.
Зашто је онда лагао да је нема?
Зашто је крије?
Има свако право да је држи где хоће и да њоме маше као заставом ако је све то пиштено стекао, и овде и било где у свету. Али изгледа да није?.

Људе који лажу елиминишем из свог живота и околине, не верујем им ни да је млеко бело.


Ne znam odakle ti informacija da je lagao. Ja sam dosta njegovih intervjua slušala, i nikad nisam čula da je izjavio da nema imovine. Ne znam zašto je lakše verovati u teorije zavere nego u činjenicu da je u Americi uspeo da stvori nešto novo, to prodao i zaradio neku imovinu. Bavio se IT-jem. Nije trgovao sa Kolumbijom, zaboga.
predatortz predatortz 11:31 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja

Imovinu je političar dužan da prijavi, ma gde se nalazila. To važi i za štednju.
Potom, kao stečajni upravnik je u Srbiji zaradio lepe cifre. kažu, na ne baš pošten način jer je uhvaćen u sukobu interesa. Poslove je 'nabacivao' knjigovodstvenoj agenciji koja je u njegovom suvlasništvu. Drugi partner je njegova supruga. Kako ti se ta činjenica uklapa u sliku o njemu?


Da je on hteo da živi ko bubreg u loju ostao bi u Americi. Sa svojim iskustvom mogao je da bude konsultant, menadžer, štagod bile gde na kontinentu za šestocifrenu godišnju platu. 99% nas koji smo otišli ne bi menjalo ovdašnju platu za 400-500 evra. Zato uglavnom i ostajemo. On mora da je mnogo glup čovek, što je napustio Ameriku da bi se "nakrao" u Srbiji. Lol.


E, vidiš, baš takvim ne verujem. Odem ja u Ameriku, napravim karijeru, integrišem se, započnem ozbiljan biznis, deca krenu u škole... I onda ja kažem:

Kupite prnje! Vraćamo se! Ja moram da spašavam Srbiju!


Tako su nas spašavali i Đelić, i Vlahović, i Udovički...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:37 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
Pozdrav Vojo, nadam se da pišeš.

Pozdrav i Tebi, jednatanja.
Lionsgate Lionsgate 11:49 22.04.2016

Re: Ima

E, vidiš, baš takvim ne verujem. Odem ja u Ameriku, napravim karijeru, integrišem se, započnem ozbiljan biznis, deca krenu u škole... I onda ja kažem:

Kupite prnje! Vraćamo se! Ja moram da spašavam Srbiju!


Bio je jedan lik u Kanadi 90-tih i 2000-tih, poreklom iz grada onog zutog debelog koji me je banovao, tamo se bavio raznim trange-frange poslovima a zena mu upisala studije i odgajala decu. 2003-04 se covek naprasno vratio za Srbiju, da pravi karijeru u visokom biznisu, zlobnici kazu da je u Kanadi bankrotirao i da nije imao mogucnosti da otplacuje kredit za zenine studije i ostale stvari pa su zapalili nazad za Srbiju. Najbolja fora je sto je po povratku u Srbiju otvorio brokesrku firmu i vrsio obuke brokera za neku sicu, a CV mu je (kako volite vi u Evropi da kazete) bio nafilovan giga-mega podacima koji nisu imali veze sa stvarnoscu, tipa poslovanja na NYSE, saradnje sa ne znam kakvim zvucnim imenima sa berze itd. I covek je uspeo da proda svoju pricu u Srbiji.
mariopan mariopan 12:40 22.04.2016

Re: Ima

predatortz
jednatanja

Imovinu je političar dužan da prijavi, ma gde se nalazila. To važi i za štednju.
Potom, kao stečajni upravnik je u Srbiji zaradio lepe cifre. kažu, na ne baš pošten način jer je uhvaćen u sukobu interesa. Poslove je 'nabacivao' knjigovodstvenoj agenciji koja je u njegovom suvlasništvu. Drugi partner je njegova supruga. Kako ti se ta činjenica uklapa u sliku o njemu?


Da je on hteo da živi ko bubreg u loju ostao bi u Americi. Sa svojim iskustvom mogao je da bude konsultant, menadžer, štagod bile gde na kontinentu za šestocifrenu godišnju platu. 99% nas koji smo otišli ne bi menjalo ovdašnju platu za 400-500 evra. Zato uglavnom i ostajemo. On mora da je mnogo glup čovek, što je napustio Ameriku da bi se "nakrao" u Srbiji. Lol.


E, vidiš, baš takvim ne verujem. Odem ja u Ameriku, napravim karijeru, integrišem se, započnem ozbiljan biznis, deca krenu u škole... I onda ja kažem:

Kupite prnje! Vraćamo se! Ja moram da spašavam Srbiju!


Tako su nas spašavali i Đelić, i Vlahović, i Udovički...


...и тек овде се сви озбиљно обогатили? Овде је Елдорадо, није у Америки.
freehand freehand 12:46 22.04.2016

Re: Ima

...и тек овде се сви озбиљно обогатили? Овде је Елдорадо, није у Америки.

Dabre. Tesli nesrećnom nije uspelo nikog ovde da zajebe, nikad nije imao nos za biznis. Pa je morao da se vrati u Ameriku jer je ovde naleteo na nekog dovoljno promućurnog da ga spreči u bogaćenju na grbači domaje.
mariopan mariopan 12:48 22.04.2016

Re: Ima

jednatanja
И ја верујем да има позамашну имовину.
Зашто је онда лагао да је нема?
Зашто је крије?
Има свако право да је држи где хоће и да њоме маше као заставом ако је све то пиштено стекао, и овде и било где у свету. Али изгледа да није?.

Људе који лажу елиминишем из свог живота и околине, не верујем им ни да је млеко бело.


Ne znam odakle ti informacija da je lagao. Ja sam dosta njegovih intervjua slušala, i nikad nisam čula da je izjavio da nema imovine. Ne znam zašto je lakše verovati u teorije zavere nego u činjenicu da je u Americi uspeo da stvori nešto novo, to prodao i zaradio neku imovinu. Bavio se IT-jem. Nije trgovao sa Kolumbijom, zaboga.

Не знам да ли знаш да политичари и људи на истакнутим јавним функцијама морају да пријаве своју имовину коју су већ негде и некако стекли, када ступају на дужност? Све зато да се неко не би преко ноћи обогатио а да нема покриће за ту имовину. Оно што пријави да има не узима му се за зло, штавише, то је његово и било и не може се употребити за оптужбу да се преко политике или положаја обогатио касније, зато је веома важно да пријави шта стварно има.

Он је сам пријавио да нема имовине.

Нема теорије завере.
mariopan mariopan 12:58 22.04.2016

Re: Ima

freehand
...и тек овде се сви озбиљно обогатили? Овде је Елдорадо, није у Америки.

Dabre. Tesli nesrećnom nije uspelo nikog ovde da zajebe, nikad nije imao nos za biznis. Pa je morao da se vrati u Ameriku jer je ovde naleteo na nekog dovoljno promućurnog da ga spreči u bogaćenju na grbači domaje.

Где видиш Теслу на оном списку? Не причамо о људима који су своје паре зарадили већ о спасиоцима који су паре зарадили тек овде, у Србији.
Ђелић спавао код тетке на каучу, шта је имао Влаховић пре приватизације? Донео неке паре па уложио у Србији?
svarog svarog 13:03 22.04.2016

Re: Ima

Он је сам пријавио да нема имовине.


Pa rekao je da je prebacio na ženu.

Al nema veze jerbo kad bi uzeo tih pet mendata u skupštini obezbedio bi i treće koleno. Zato bolje ići na sigurno, na ove koje znamo
svarog svarog 13:04 22.04.2016

Re: Ima

шта је имао Влаховић пре приватизације? Донео неке паре па уложио у Србији?

A odakle je došao Vlahović?
emsiemsi emsiemsi 13:05 22.04.2016

Re: Ima

svarog
Он је сам пријавио да нема имовине.


Pa rekao je da je prebacio na ženu.

Al nema veze jerbo kad bi uzeo tih pet mendata u skupštini obezbedio bi i treće koleno. Zato bolje ići na sigurno, na ove koje znamo

Чекај !
Ако сам ја добро схватио, ти хоћеш да кажеш да се Радуловић у политику упушта себе ради, а не нас ради ?!
svarog svarog 13:17 22.04.2016

Re: Ima

Popij malo vode dođi sebi
freehand freehand 13:20 22.04.2016

Re: Ima

Где видиш Теслу на оном списку? Не причамо о људима који су своје паре зарадили већ о спасиоцима који су паре зарадили тек овде, у Србији.

Tesla nikad nigde nije zaradio pare. A govorim o odnosu prema svakom ko je "iznad". Ako je došao iz inostranstva došao je da nas ojadi. Ako je odavde - lopove je po poreklu i familijarno.
Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme, A što se te priče o tetkinom kauču tiče, valjalo bi istine radi podsetiti se gde se taj kauč zaista pojavio: u rečima Đelića da kad ga je Đinđić pozvao našao se u tolikoj gužvi da nije imao vremena niti šta da kupi ni da iznajmi za stanovanje nego je mesec ili više morao na tetkinom kauču da spava.
Mislim, ako te istina uopšte interesuje, a trebalo bi. Ti nisi zla.
шта је имао Влаховић пре приватизације?

Ne znam, da li te zaista interesuje? Mislim da nije teško do odgovora doći, sem ako ti nije zgodnije da ovako paušalno mašeš "sumnjama".
princi princi 13:31 22.04.2016

Re: Ima

Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme,

De, podseti me, koja je to struka?
Lionsgate Lionsgate 13:34 22.04.2016

Re: Ima

De, podseti me, koja je to struka?

Princi sine, jel si ti clan PEO?
freehand freehand 13:35 22.04.2016

Re: Ima

princi
Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme,

De, podseti me, koja je to struka?

Mogu da te podsetim na nešto što znaš. Ako ne znaš onda to nije podsećanje.
Nego čovek je ekonomista. Misliš da ima nešto sumnjivo u njegovom obrazovanju i stručnosti?
princi princi 13:37 22.04.2016

Re: Ima

Lionsgate
De, podseti me, koja je to struka?

Princi sine, jel si ti clan PEO?

Kakvo pitanje... pa kako bi inače mogao da radim?
Lionsgate Lionsgate 13:39 22.04.2016

Re: Ima

Kakvo pitanje... pa kako bi inače mogao da radim?

A jel znas nekog naseg inzenjera u Smorontu i siroj okolini a da nije clan PEO? Cak i nekog sa ETF-om..
princi princi 13:41 22.04.2016

Re: Ima

Moram priznati, ne. Što, šta ti treba?
Lionsgate Lionsgate 13:49 22.04.2016

Re: Ima

Moram priznati, ne. Što, šta ti treba?


Jbg, kako ja onda ne mogu da nadjem Teslu (kog Teslu?) u njihovoj bazi a drze cak i bivsu mi suprugu sa mojim prezimenom iako je otisla odande pre 8-9 godina i sad ima neko drugo prezime. Slabe im te baze..
princi princi 13:52 22.04.2016

Re: Ima

freehand
princi
Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme,

De, podseti me, koja je to struka?

Mogu da te podsetim na nešto što znaš. Ako ne znaš onda to nije podsećanje.
Nego čovek je ekonomista. Misliš da ima nešto sumnjivo u njegovom obrazovanju i stručnosti?

Ti ili se zajebavaš ili si mnogo naivan, da ne upotrebim težu reč. Prvo, on nije nikakav ekonomista, nego finansijski "ekspert". Drugo, Đelić je 90-te proveo u Poljskoj i Rusiji, kao 20-godišnji "stručnjak" Agrikol banke, a, treće, u Srbiju je došao kao partner u McKinseyju, jednoj od najštetočinskijih "consulting" firmi u svetum najverovatnije samo da bi pouzimao provizije od učešća u privatizacijama. Kancer, raspad njegovog štetočinskog delovanja je bio kad je postao ministar za nauku. Da li znaš nešto o rezultatima njegovog delovanja u Poljskoj i Rusiji tokom 90-ih?
princi princi 13:56 22.04.2016

Re: Ima

Lionsgate
...


Šefe, koji je "žuti debeli"?
freehand freehand 13:58 22.04.2016

Re: Ima

princi
freehand
princi
Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme,

De, podseti me, koja je to struka?

Mogu da te podsetim na nešto što znaš. Ako ne znaš onda to nije podsećanje.
Nego čovek je ekonomista. Misliš da ima nešto sumnjivo u njegovom obrazovanju i stručnosti?

Ti ili se zajebavaš ili si mnogo naivan, da ne upotrebim težu reč. Prvo, on nije nikakav ekonomista, nego finansijski "ekspert". Drugo, Đelić je 90-te proveo u Poljskoj i Rusiji, kao 20-godišnji "stručnjak" Agrikol banke, a, treće, u Srbiju je došao kao partner u McKinseyju, jednoj od najštetočinskijih "consulting" firmi u svetum najverovatnije samo da bi pouzimao provizije od učešća u privatizacijama. Kancer, raspad njegovog štetočinskog delovanja je bio kad je postao ministar za nauku. Da li znaš nešto o rezultatima njegovog delovanja u Poljskoj i Rusiji tokom 90-ih?

Pitao si za struku ili za štetočinsko delovanje?
Ako pitaš za struku klik na guglu kaže ovako:

MBA (Master of Business Administration), Harvard Business School, Boston, MA, USA, 1991. Fulbright scholarship. Specialized in finance and marketing
MPA (Master of Public Administration), J.F. Kennedy School of Government, Harvard University, Cambridge, MA, USA, 1991. Lavoisier scholarship. Specialized in economic policy making
MA in Economics (Diplôme d’Etudes Approfondies), Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Paris, France, 1988. Thesis on the effects of real exchange rate instability on growth in emerging countries under the direction of Charles Wyplosz
HEC (Hautes Etudes Commerciales) diploma, Jouy-en-Josas, France, 1987. Entered this top French business school after a national entrance exam with 7% acceptance ratio. Specialized in strategy and finance
IEP (Institut d’Etudes Politiques) Lauréat (summa cum laude, graduated in the top 5% of a class of 800), Paris, France, 1987. Specialized in public administration and law
Twice winner (lauréat du Concours général) of the prestigious national French scholarly competition in geography and economy in 1980-81.


Ne znam šta je radio u Poljskoj ili Rusiji niti mi je to sada interesantno. Ovde smo pričali o "tetkinom kauču" i zlim pečalbarima koji dođu da opljačkaju siromašne rođake u postojbini.
Lionsgate Lionsgate 14:00 22.04.2016

Re: Ima

Šefe, koji je "žuti debeli"?


Sad ce sam da ti se javi, da odbrani cast Djelicu. Nije u redu tako kurvinjski da napadas coveka koji ne moze sam da se brani... pa mora da uskoci drveni advokat.

Edit.
Meni se danas vise ne "radi", odoh na zemunski kej dok jos ima sunca..
princi princi 14:08 22.04.2016

Re: Ima

Pitao si za struku ili za štetočinsko delovanje?
Ako pitaš za struku klik na guglu kaže ovako:

I dalje pitam, koja je to struka? Vidim nekakve MBAeve, vidim nekakve mastere iz ekonomije, a ja pitam koja je to struka. Bavljenje ekonomijom nije struka, to je rekla kazala, pričam ti priču, to može svako, to možeš čak i ti, bez ikakve ekonomske škole. Ali vidim da slabo to kapiraš, tako da je mislim da je bolje da se ne brukaš.

Što se tiče Poljske i Rusije, vrlo je bitno, jer je i tamo učestvovao, i to poprilično aktivno, u privatizacijama, organizaciji Varšavske berze. Reklo bi se i uspešno sa gledišta poslodavaca, jer je u Poljsku otišao kao šef istočnoevropske ekspoziture Agrikola za istočnu Evropu (Agrikol je, inače, jedna od najozloglašenijih banaka u onom finanskijskom meltdownu 2007., praktično dizajnirali koncepte CDSova i CDOova), a vratio se kao partner u McKinseyju. Ne znam koliko se sećaš, ali Rusija je tih godina bila pogođena velikom finansijskom krizom, to su bila jako teška vremena u Rusiji, godine veliko raslojavanja, osiromašavanja ogromnih slojeva društva, zatvaranja vrhunskih naučnih insituta, totalnog izgladnjivanja ono malo dobrih stvari koje je uspela da iznedri sovjetska vlast... Ne kažem da je to sve Đelićevo maslo, ali je on, sa svojih 25, 26 godina, bio vrlo aktivni sudionik svih tih događaja. Prosto mi je neverovatno da Đinđić to nije znao.
freehand freehand 14:15 22.04.2016

Re: Ima

I dalje pitam, koja je to struka? Vidim nekakve MBAeve, vidim nekakve mastere iz ekonomije, a ja pitam koja je to struka. Bavljenje ekonomijom nije struka, to je rekla kazala, pričam ti priču, to može svako, to možeš čak i ti, bez ikakve ekonomske škole. Ali vidim da slabo to kapiraš, tako da je mislim da je bolje da se ne brukaš.

Ja da se brukam zato što mislim da ekonomija jeste struka a ne rekla-kazala, i da najbolji svetski ekonomski fakulteti nisu "tamo neke škole"?
Ti se šališ.
Pazi, siguran sam da ako ne baš iz glave a ono posle 3-4 brlje ima dunđera koji će slično govoriti o građevini i inženjerima. Vrlo kvalifikovano i sa velikim autoritetom.
princi princi 14:21 22.04.2016

Re: Ima

freehand
I dalje pitam, koja je to struka? Vidim nekakve MBAeve, vidim nekakve mastere iz ekonomije, a ja pitam koja je to struka. Bavljenje ekonomijom nije struka, to je rekla kazala, pričam ti priču, to može svako, to možeš čak i ti, bez ikakve ekonomske škole. Ali vidim da slabo to kapiraš, tako da je mislim da je bolje da se ne brukaš.

Ja da se brukam zato što mislim da ekonomija jeste struka a ne rekla-kazala, i da najbolji svetski ekonomski fakulteti nisu "tamo neke škole"?
Ti se šališ.
Pazi, siguran sam da ako ne baš iz glave a ono posle 3-4 brlje ima dunđera koji će slično govoriti o građevini i inženjerima. Vrlo kvalifikovano i sa velikim autoritetom.

U pravu je urbana gerila.
freehand freehand 14:24 22.04.2016

Re: Ima

U pravu je urbana gerila.

Svako ko tvrdi da je ekonomija zezanje a ne nauka i struka u pravu je. A argument je dostojan, princijevski. Pozoveš se na autoritet i rešiš pitanja.
Mene malo strah da prizovem Brajovića ili Krkara.
princi princi 14:39 22.04.2016

Re: Ima

freehand
U pravu je urbana gerila.

Svako ko tvrdi da je ekonomija zezanje a ne nauka i struka u pravu je. A argument je dostojan, princijevski. Pozoveš se na autoritet i rešiš pitanja.
Mene malo strah da prizovem Brajovića ili Krkara.

Pa ko takvim lumenima kao što ste ti ili Đelić da izađe na crtu?
st.jepan st.jepan 14:43 22.04.2016

Re: Ima

политичари и људи на истакнутим јавним функцијама морају да пријаве своју имовину коју су већ негде и некако стекли, када ступају на дужност


Kad bih se ja kandidovao za neku političku funkciju, ne samo da bih prijavio sve što imam, nego i sve što nemam - obavezno bih spisku dodao i par miliona u nekoj švajcarskoj banci. Preventivno bih našuškao svoje bogatstvo da mi se nađe kao pokriće kad se, zloupotrebom funkcije, naglo i nečasno obogatim.

S druge strane međutim, imao bih na umu da razmetanje bogatstvom nije baš zdravo. Zar da samoga sebe tipujem? Zar da svoju imovinu i svoju porodicu preporučujem kojekakvim krimosima, ucenjivačima, otmičarima...

Sreća, te mi ne pada na pamet da se kandidujem ni za predsednika kućnog saveta, inače stvarno ne znam kako bih postupio.




mariopan mariopan 14:59 22.04.2016

Re: Ima

freehand
Где видиш Теслу на оном списку? Не причамо о људима који су своје паре зарадили већ о спасиоцима који су паре зарадили тек овде, у Србији.

Tesla nikad nigde nije zaradio pare. A govorim o odnosu prema svakom ko je "iznad". Ako je došao iz inostranstva došao je da nas ojadi. Ako je odavde - lopove je po poreklu i familijarno.
Što se Đelića tiče - sem što diplome, struku i znanje niko ne može da mu uzme, A što se te priče o tetkinom kauču tiče, valjalo bi istine radi podsetiti se gde se taj kauč zaista pojavio: u rečima Đelića da kad ga je Đinđić pozvao našao se u tolikoj gužvi da nije imao vremena niti šta da kupi ni da iznajmi za stanovanje nego je mesec ili više morao na tetkinom kauču da spava.
Mislim, ako te istina uopšte interesuje, a trebalo bi. Ti nisi zla.
шта је имао Влаховић пре приватизације?

Ne znam, da li te zaista interesuje? Mislim da nije teško do odgovora doći, sem ako ti nije zgodnije da ovako paušalno mašeš "sumnjama".

Интересује ме. Ако знаш више напиши, могу и ја да погрешим а могу и да то прзнам, немам проблем ни да се извиним за грешку.
То је екипа која је "одрадила" приватизацију о којој мислим све најгоре јер видим последице. Неко ко је толико образован морао је знати шта ће се десити људима које бацају на улицу без плана шта са њима даље. И да за то неко треба да сноси и одговорност што не видим да се догађа.

Едит

И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају. Они морају да знају шта се догоди ако неком одузмеш радно место а пре тога си одузео штедњу или високом инфлацијом обезвредио сваку вредност па онда људе избацио на улицу, многе пред пензијом, недовољног стажа за пензију а ревише година живота за ново запослење, осиромашене да ништа приватно не могу да почну и са смејуријом од "кредита" за приватан бизнис који би, евентуално, започели.

Е, то су ти стручњаци некако заборавили да предвиде у Србији.
И сада имамо љуту сиротињу која се бори за голо преживљавање, и то масовно.
mariopan mariopan 15:22 22.04.2016

Re: Ima

svarog
Он је сам пријавио да нема имовине.


Pa rekao je da je prebacio na ženu.

Al nema veze jerbo kad bi uzeo tih pet mendata u skupštini obezbedio bi i treće koleno. Zato bolje ići na sigurno, na ove koje znamo

Та финта да се пребацује на жену или децу је у равни уличних превараната, шибицара који вичу "види ми руке, види ми руке...."

То су већ истрошили домаћи политичари, имају јако богате жене, децу и ширу фамилију....а некима чак лопови краду личне карте, отварају предузећа и на суду морају да доказују невиност, крађу идентитета. Јадни они и ми са њима.
mariopan mariopan 15:24 22.04.2016

Re: Ima

st.jepan
политичари и људи на истакнутим јавним функцијама морају да пријаве своју имовину коју су већ негде и некако стекли, када ступају на дужност


Kad bih se ja kandidovao za neku političku funkciju, ne samo da bih prijavio sve što imam, nego i sve što nemam - obavezno bih spisku dodao i par miliona u nekoj švajcarskoj banci. Preventivno bih našuškao svoje bogatstvo da mi se nađe kao pokriće kad se, zloupotrebom funkcije, naglo i nečasno obogatim.

S druge strane međutim, imao bih na umu da razmetanje bogatstvom nije baš zdravo. Zar da samoga sebe tipujem? Zar da svoju imovinu i svoju porodicu nudim kojekakvim krimosima, ucenjivačima, otmičarima...

Sreća, te mi ne pada na pamet da se kandidujem ni za predsednika kućnog saveta, inače stvarno ne znam kako bih postupio.







Паметан човек, мисли на све унапред и уназад.
princi princi 15:49 22.04.2016

Re: Ima

И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају.

Kad bi to ikako bilo moguće, ekonomisti ne bi mlatili praznu slamu i pisali stručne i novinske članke, sedeli po institutima, nego bi se bogatili. Ekonomija je prekompleksna oblast čak i za takvog "genija" kakav je Đelić (pa, boga mi, usudio bih se reći, i freehand).
freehand freehand 16:44 22.04.2016

Re: Ima

princi
И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају.

Kad bi to ikako bilo moguće, ekonomisti ne bi mlatili praznu slamu i pisali stručne i novinske članke, sedeli po institutima, nego bi se bogatili. Ekonomija je prekompleksna oblast čak i za takvog "genija" kakav je Đelić (pa, boga mi, usudio bih se reći, i freehand).

E zato mašinci sebi prave avione i kamione a građevinci samo sebi zidaju kuće i nebodere.
Princi, lupaš big tajm. Al ok, ti drugačije i ne umeš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:45 22.04.2016

Re: Ima

Mene malo strah da prizovem Brajovića ili Krkara.

Ne razumem šta si ovim hteo da kažeš.
freehand freehand 16:46 22.04.2016

Re: Ima

И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају. Они морају да знају шта се догоди ако неком одузмеш радно место а пре тога си одузео штедњу или високом инфлацијом обезвредио сваку вредност па онда људе избацио на улицу, многе пред пензијом, недовољног стажа за пензију а ревише година живота за ново запослење, осиромашене да ништа приватно не могу да почну и са смејуријом од "кредита" за приватан бизнис који би, евентуално, започели.

Е, то су ти стручњаци некако заборавили да предвиде у Србији.
И сада имамо љуту сиротињу која се бори за голо преживљавање, и то масовно.

Ajd i o ovome, kasnije večeras. I to je tema od koje je napravljena žestoka mistifikacija - što je opet i normalno kod prelaska iz jednog u drugi sistem a koji ne može a da nekog ne ojadi.
mariopan mariopan 16:47 22.04.2016

Re: Ima

princi
И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају.

Kad bi to ikako bilo moguće, ekonomisti ne bi mlatili praznu slamu i pisali stručne i novinske članke, sedeli po institutima, nego bi se bogatili. Ekonomija je prekompleksna oblast čak i za takvog "genija" kakav je Đelić (pa, boga mi, usudio bih se reći, i freehand).

Ех шта би било кад би било...него рачунам да ово лудило мора једном да се уруши, само од себе, јер нема спољне силе која би га рушила, преслаби смо за то? То ми је једина нада, све друго су покупили "стручњаци" превараннти и опсенари.
mariopan mariopan 16:48 22.04.2016

Re: Ima

freehand
И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају. Они морају да знају шта се догоди ако неком одузмеш радно место а пре тога си одузео штедњу или високом инфлацијом обезвредио сваку вредност па онда људе избацио на улицу, многе пред пензијом, недовољног стажа за пензију а ревише година живота за ново запослење, осиромашене да ништа приватно не могу да почну и са смејуријом од "кредита" за приватан бизнис који би, евентуално, започели.

Е, то су ти стручњаци некако заборавили да предвиде у Србији.
И сада имамо љуту сиротињу која се бори за голо преживљавање, и то масовно.

Ajd i o ovome, kasnije večeras. I to je tema od koje je napravljena žestoka mistifikacija - što je opet i normalno kod prelaska iz jednog u drugi sistem a koji ne može a da nekog ne ojadi.

Ок.
st.jepan st.jepan 16:55 22.04.2016

Re: Ima

mariopan
svarog
Он је сам пријавио да нема имовине.

Pa rekao je da je prebacio na ženu.

Та финта да се пребацује на жену или децу је у равни уличних превараната, шибицара...

Eh, baš si na kraj srceta.
Zar ne bi ovde bolje pasalo da se zadiviš tol'kom unutar-porodičnom poverenju?
Šalim se, zaista to ne vidim kao šibicarenje, već kao precizan odgovor na precizno pitanje "šta poseduješ".
A glede upitanosti iz mog gornjeg komentara, vidim ga i kao pametan odgovor.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:05 22.04.2016

Re: Ima

Та финта да се пребацује на жену или децу је у равни уличних превараната, шибицара...


Iti misliš da je baš to pitanju, ta šibicarska prevara?
Idem ja da muljam, a ako padnem ne mogu mi ništa, sve je na ženi.
Problem je u tome što tako nije zaštićena imovina jer se radi o imovini povezanih lica, a što je to uradio pjma nemam, možda su neki porodični razlozi u pitanju.
Nije dobro to za političara, ali odmah tvrditi da je nečasna rabota u pitanju je prilično plitko.
mariopan mariopan 17:10 22.04.2016

Re: Ima

st.jepan
mariopan
svarog
Он је сам пријавио да нема имовине.

Pa rekao je da je prebacio na ženu.

Та финта да се пребацује на жену или децу је у равни уличних превараната, шибицара...

Eh, baš si na kraj srceta.
Zar ne bi ovde bolje pasalo da se zadiviš tol'kom unutar-porodičnom poverenju?
Šalim se, zaista to ne vidim kao šibicarenje, već kao precizan odgovor na precizno pitanje "šta poseduješ".
A glede upitanosti iz mog gornjrg komentara, vidim ga i kao pametan odgovor.

Ајд да ти верујем али само зато што ти то кажеш.
niccolo niccolo 17:20 22.04.2016

Re: Ima

Nije dobro to za političara

A još je manje dobro za građane koji stalno biraju te ni na koji način van politike ostvarene. Ne samo on, već ni Vučić ili Tadić nisu ništa uspešniji od njega. Onaj Čarlijev gospodin Koštunica je bar imao doktorat (kao i Đinđić uostalom), a ova trojica za pedest i kusur godina ni kučeta ni mačeta.
mariopan mariopan 17:23 22.04.2016

Re: Ima

hoochie coochie man
Та финта да се пребацује на жену или децу је у равни уличних превараната, шибицара...


Iti misliš da je baš to pitanju, ta šibicarska prevara?
Idem ja da muljam, a ako padnem ne mogu mi ništa, sve je na ženi.
Problem je u tome što tako nije zaštićena imovina jer se radi o imovini povezanih lica, a što je to uradio pjma nemam, možda su neki porodični razlozi u pitanju.
Nije dobro to za političara, ali odmah tvrditi da je nečasna rabota u pitanju je prilično plitko.

Мислим, и то озбиљно.

Рецимо Чеда шта има и одакле му? То ми је заиста збуњујуће. Дечка није имало за шта штене да уједе кад је ушао у политику, а гле сад?

Јесмо ли сви ми неспособни а он тако паметан и способан. Или је нешто друго у питању?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:34 22.04.2016

Re: Ima

A još je manje dobro za građane koji stalno biraju te ni na koji način van politike ostvarene. Ne samo on, već ni Vučić ili Tadić nisu ništa uspešniji od njega.


Pa ne znam da li mislimo isto.
Njega je teško svrstati u te neostvarene van politike, za razliku od Čede, Tadića, Vučića....
To što se imovina formalno vodi na ime njegove žene nije dokaz da on ništa nije uspeo da zaradi van politike.
Jeste to malo neobično, pa hajd, i sumnjivo, ali teško ga je svrstati u neostvarene van politike.


Мислим, и то озбиљно.

Рецимо Чеда шта има и одакле му? То ми је заиста збуњујуће. Дечка није имало за шта штене да уједе кад је ушао у политику, а гле сад?

Јесмо ли сви ми неспособни а он тако паметан и способан. Или је нешто друго у питању?


Za mene je Vučić bolji primer toga, ali ni Čeda nije daleko, (a ako je verovati Raduloviću, a ja mu to verujem, Vučić i Čeda imaju neke zejedničke interese kad je lova u pitanju), samo ne znam kako u to grupu svrstavate Radullovića?
On nema imovine na svom imenu zato što se imovina koju je stekao, iz nekog, meni nejasnog razloga, vodi na ime njegove žene.
To je javna stvar, nije nepoznato.
emsiemsi emsiemsi 17:45 22.04.2016

Re: Ima

princi
И у праву си за економију, то јесте наука, зато што економисти морају да предвиде ток догађаја ако се нека акција предузме или не, они морају знати шта су последице и јасно да их израчунају.

Kad bi to ikako bilo moguće, ekonomisti ne bi mlatili praznu slamu i pisali stručne i novinske članke, sedeli po institutima, nego bi se bogatili. Ekonomija je prekompleksna oblast čak i za takvog "genija" kakav je Đelić (pa, boga mi, usudio bih se reći, i freehand).

За Ђелића се слажем, но, што се тиче Фрихенда - ту бих био опрезнији. Ако ни због чега другога, због његове кондиције.
Иначе --- слажем се са тобом (princiпијелно) да је економија сувише комплексна област да би се њоме бавили економисти.
mariopan mariopan 18:09 22.04.2016

Re: Ima

ХЦМ.

Знам за то, за Чеду и Вучића, и мслим да су случни по томе, па управо зато што је све то нејјасно, а морало би бити јасно, ја све те који крију своју имовину и начине како су је стекли стављам у исти кош. Сами су се ставили?

Да је Радуле рекао имам то и то, зарадио сам, ја бих га поштовала јер је био способан и зарадио, имао пре функцје и пре политике. Познајем успешне привреднике и скидам им капу за велики рад, памет, упорност...то су све особине за поштовање. Мување и лагање су ствари које не опраштам. Није имао разлога да затаји шта има ако му је главни адут поштење и способност, чиме то доказује ако "нема ништа"?
krkar krkar 18:22 22.04.2016

Boža je budala

Prvo, on nije nikakav ekonomista, nego finansijski "ekspert"


Đelić je megabudala a njegov odnos prema imovini pokazuje da je nije stekao na normalan način, radom. Kako jeste ne znam.

Pre nekih 4-5 godina, možda i 6, ne sećam se više datuma, zvao me da učestvujem u projektu koji je on već vodio. Doduše, nije se vodio na njegovo ime ali svi su znali da je njegov pa i nije pokušao da to sakrije. Ponudio mi je suvlasništvo u zamenu za moj konsalting što sam ja odbio i tražio živu lovu, nikakav equity me nije interesovao. Napravio sam mu okvirni plan i projekciju ulaganja i zarada, naravno samo koncept. I rekao mu koliko para tražim za kompletan konsalting a koliko i ako ja vodim projekat. Nudio je sve verijante samo da prođe bez davanja para, ja sam odbio sve druge kombinacije i nismo se dogovorili.

Negde 12-15 meseci posle toga projekat je propao, bankrotirao, zatvoren. Na osnovu onoga što ja znam iz svoje analize u normalnim tržišnim uslovima Boža bi sa propašću takvog projekta izgubio 2-3 miliona €. Koliko je stvarno izgubio i da li je izgubio - ne znam jer ne znam ni kako je došao do vlasništva. Partner sa manjinskim udelom (vrlo malim) priznao mi je da je izgubio oko 300 000 €, što kroz ulaganje koje je propalo što zbog nenaplaćene i nenaplative dugove.

Iz razgovora o projektu shvatio sam da Boža ne poznaje osnovne ekonomske kategorije. Barata, što kaže Wu, mekkinsijevskim floskulama za prodavanje muda, verovatno je stručnjak za Power Point, ume lepo da priča o ničemu i ubacuje strane reči - ali osnovni ekonomski račun duguje/potražuje ne ume da napravi.

Inače projekat je stvarno trebalo umeti toliko zajebati da tako brzo totalno propadne!
krkar krkar 18:24 22.04.2016

Re: Boža je budala


P.S.

Inače, kao i svi štreberi koji nisu tucali sa 18, 20 i 28, tako je i Boža zbog rupice totalno podileisao i pravio teške poslovne gluposti. A pride i budalu od sebe u iole pristojnom društvu.

Doduše, danas je standard da si to pristojniji koliko je tvoja maloletna devojka (pored žive žene) više tetovirana i nadrogirana pa sam možda ja samo malo konzervativan.

Ali je i po pitanju riba bio potpuna budala.
freehand freehand 18:30 22.04.2016

Re: Boža je budala

krkar
Prvo, on nije nikakav ekonomista, nego finansijski "ekspert"


Đelić je megabudala a njegov odnos prema imovini pokazuje da je nije stekao na normalan način, radom. Kako jeste ne znam.

Pre nekih 4-5 godina, možda i 6, ne sećam se više datuma, zvao me da učestvujem u projektu koji je on već vodio. Doduše, nije se vodio na njegovo ime ali svi su znali da je njegov pa i nije pokušao da to sakrije. Ponudio mi je suvlasništvo u zamenu za moj konsalting što sam ja odbio i tražio živu lovu, nikakav equity me nije interesovao. Napravio sam mu okvirni plan i projekciju ulaganja i zarada, naravno samo koncept. I rekao mu koliko para tražim za kompletan konsalting a koliko i ako ja vodim projekat. Nudio je sve verijante samo da prođe bez davanja para, ja sam odbio sve druge kombinacije i nismo se dogovorili.

Negde 12-15 meseci posle toga projekat je propao, bankrotirao, zatvoren. Na osnovu onoga što ja znam iz svoje analize u normalnim tržišnim uslovima Boža bi sa propašću takvog projekta izgubio 2-3 miliona €. Koliko je stvarno izgubio i da li je izgubio - ne znam jer ne znam ni kako je došao do vlasništva. Partner sa manjinskim udelom (vrlo malim) priznao mi je da je izgubio oko 300 000 €, što kroz ulaganje koje je propalo što zbog nenaplaćene i nenaplative dugove.

Iz razgovora o projektu shvatio sam da Boža ne poznaje osnovne ekonomske kategorije. Barata, što kaže Wu, mekkinsijevskim floskulama za prodavanje muda, verovatno je stručnjak za Power Point, ume lepo da priča o ničemu i ubacuje strane reči - ali osnovni ekonomski račun duguje/potražuje ne ume da napravi.

Inače projekat je stvarno trebalo umeti toliko zajebati da tako brzo totalno propadne!

Reče Krkar, koga je Boža Đelić koji je završio najbolje ekonmske škole, radio i radi u najcenjenijim svetskim firmama, bio ministar finansija - zvao da mu radi poslovni projekat. Do jaja.
Zaboravio si da kažeš da je ekonomija mlaćenje prazne slame, po sebi.
krkar krkar 18:40 22.04.2016

Re: Boža je budala

završio najbolje ekonmske škole


Ipak je trebalo da ideš u neku školu, bar da shvatiš da se tamo nešto nauči a nešto i ne.
freehand freehand 18:47 22.04.2016

Re: Boža je budala

krkar
završio najbolje ekonmske škole


Ipak je trebalo da ideš u neku školu, bar da shvatiš da se tamo nešto nauči a nešto i ne.

Čitajući šta ti pišeš mislim da tebi nije promaklo samo obrazovanje nego i vaspitanje. Samo što to nikakve veze nema sa izrečenim. Đelićč ima svoj sajt, na tom sajtu je prikazao svoju biografiju i svoje domete. Pogledaj, prostudiraj.
E sad, posebna je priča što ipak postoji granica koju pristojan čovek anoniman na mreži ne prelazi. I to je upravo to - ja Angeli reko da zove Obamu (mene ne pominji!), ali sam prekinuo vezu jer me na drugoj liniji čekao Putin da se dogovaramo oko pecanja.
Mislim može, ako si Žika Obretković.
emsiemsi emsiemsi 18:49 22.04.2016

Re: Boža je budala

krkar
Prvo, on nije nikakav ekonomista, nego finansijski "ekspert"


Đelić je megabudala a njegov odnos prema imovini pokazuje da je nije stekao na normalan način, radom. Kako jeste ne znam.

Pre nekih 4-5 godina, možda i 6, ne sećam se više datuma, zvao me da učestvujem u projektu koji je on već vodio. Doduše, nije se vodio na njegovo ime ali svi su znali da je njegov pa i nije pokušao da to sakrije. Ponudio mi je suvlasništvo u zamenu za moj konsalting što sam ja odbio i tražio živu lovu, nikakav equity me nije interesovao. Napravio sam mu okvirni plan i projekciju ulaganja i zarada, naravno samo koncept. I rekao mu koliko para tražim za kompletan konsalting a koliko i ako ja vodim projekat. Nudio je sve verijante samo da prođe bez davanja para, ja sam odbio sve druge kombinacije i nismo se dogovorili.

Negde 12-15 meseci posle toga projekat je propao, bankrotirao, zatvoren. Na osnovu onoga što ja znam iz svoje analize u normalnim tržišnim uslovima Boža bi sa propašću takvog projekta izgubio 2-3 miliona €. Koliko je stvarno izgubio i da li je izgubio - ne znam jer ne znam ni kako je došao do vlasništva. Partner sa manjinskim udelom (vrlo malim) priznao mi je da je izgubio oko 300 000 €, što kroz ulaganje koje je propalo što zbog nenaplaćene i nenaplative dugove.

Iz razgovora o projektu shvatio sam da Boža ne poznaje osnovne ekonomske kategorije. Barata, što kaže Wu, mekkinsijevskim floskulama za prodavanje muda, verovatno je stručnjak za Power Point, ume lepo da priča o ničemu i ubacuje strane reči - ali osnovni ekonomski račun duguje/potražuje ne ume da napravi.

Inače projekat je stvarno trebalo umeti toliko zajebati da tako brzo totalno propadne!

Какав пројект ?
Дај сиже.
krkar krkar 18:59 22.04.2016

Re: Boža je budala

Дај сиже.


Nisam vlastan.

Projekat je bio savim običan, legalan, funkcionisao na početku, čak se i razgranao posao... dok Boža nije sam krenuo da donosi poslovne odluke ne konsultujući se ni sa kim. E, tu je projekat počeo da propada. Pa je manjinski vlasnik insistirao da se uzme konsultant i/ili vođa projekta sa strane itd.
antioksidant antioksidant 19:02 22.04.2016

Re: Boža je budala

econom:east? steta price sto nije uspela ali to je jos jedan dokaz koliko smo premalo trziste
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:42 22.04.2016

Re: Boža je budala

Onaj časopis???
Ma, hajde, kakvi milioni gubitka, smešno.

Ako je manjinski partner izgubio 300K €, ispade da je u novine uložen milion evra?!

Nemoguće.
Ne-mo-gu-će.
N-e-m-o-g-u-ć-e.

Svako ko je barem malo zagrebao po novinskom biznisu zna da su ove pomenute sume nemoguće kao ulaganje u jedan časopis. Osim ako WC šolje u njegovim kancelarijima nisu bile od zlata.
krkar krkar 20:58 22.04.2016

Re: Boža je budala

ove pomenute sume nemoguće kao ulaganje u jedan časopis


Šteta što si se u to vreme bavio aparatima za kafu pa nisi primetio da je časopis bio samo uvod u konferencijski posao. Za koji je kupovan i real estate naveliko, što namenski što zemlja na Staroj Planini za izgradnju konferencijskog centra. I svašta još.

Samo kažem, usput.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:08 22.04.2016

Re: Boža je budala

Šteta što si se u to vreme bavio aparatima za kafu pa nisi primetio da je časopis bio samo uvod u konferencijski posao.

Нисам се тада бавио апаратима за кафу.
Већ полуписменим новинарима и уредницима.
И учио их како да пишу и што мање фабулирају.
Труд ми је био узалудан.
Очигледно.
michiganac michiganac 21:30 22.04.2016

Re: Ima

predatortz

Imovinu je političar dužan da prijavi, ma gde se nalazila. To važi i za štednju.
Potom, kao stečajni upravnik je u Srbiji zaradio lepe cifre. kažu, na ne baš pošten način jer je uhvaćen u sukobu interesa. Poslove je 'nabacivao' knjigovodstvenoj agenciji koja je u njegovom suvlasništvu. Drugi partner je njegova supruga. Kako ti se ta činjenica uklapa u sliku o njemu?


Da, koliko sam ispratio u par navrata njegove nastupe govorio je da posjeduje izvjesnu ustedjevinu. To o aferi sa knjigovodstvenom agencijom u (su)vlasnistvu supruge iznio je upravo na nedavnom gostovanju u 'kaziprstu' na B92. I prema njegovoj izjavi nije rijec o nikakvim lepim ciframa vec o nekoj simbolicnoj sumi od 50€ i da je na sve takve i sl. optuzbe uredno podnosio krivicne prijave koje i dalje stoje neobradjene u nekoj tamo fioci.

Inace, rekao bih da je ovaj zadatak povjerio "samom sebi" upravo iz razloga sto nema povjerenja u druge knjigovodstvene i ine agencije, fondove i sl. koje su pretpostavljam u najvecoj mjeri formirane od Dinkicevih i inih partijaskih kadrova koje i sluze skoro iskljucivo u tu svrhu da nasminkaju statistiku, prikazu lazne bilanse, itd..

EDIT - evo i tog kratkog gostovanja:


krkar krkar 21:32 22.04.2016

Re: Boža je budala

Нисам се тада бавио апаратима за кафу.


Bemu miša, onda ili si lagao pre 4 dana kad si tvrdio LINK da si

kao decenijski uvoznik neprikosnoveno na svetu najveće (i verovatno najbolje) firme za proizvodnju aparata za espreso i jednog vrhunskog brenda espreso kafe


ili lažeš sada kada kažeš da se nisi bavio aparatima za kafu. Hajde Brajo, sjetse, jesi lagao u utorak ili u petak?

A možda tebi decenija ne znači 10 godina? Možda si pokupio neke trgovačke fore pa 10 mož' da bidne i 3 i 7, po potrebi i naivnosti potrošača?

Samo, takav leksički laksitet teško da te kvalifikuje da ikoga učiš

како да пишу
.

Hajde de, možda je gvožđarskim kalfama svaki napredak bitan, jebeš preciznost.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 22.04.2016

Re: Boža je budala

EDIT - evo i tog kratkog gostovanja:

Одлично гостовање.

Крки, друже... фабулираш преко сваке мере.
Па је ред да се мало шалимо на твој рачун. У твом стилу. Дакле, фабулирањем. (Новинарством сам, давно, престао да се бавим.)

Пази, уредници Економиста су били М. Ћулибрк и М. Лакићевић. Они ће се смејати ако виде ове твоје редове.
krkar krkar 22:01 22.04.2016

Re: Boža je budala

уредници Економиста


Jebote, pa ti ne umeš ni da čitaš. Al' zato umeš da učitavaš. Što, naravno, nije čudo jer kad lažeš što ne bi i podmetao. Tako to krene od malog, pa se osladi.


Nisam nigde spomenuo časopis Ekonomist. Ni jednom rečju. A ti si već počeo da praviš računicu i pozivaš mu urednike bivše.

Bujrum, samo nastavi. Ne daj se omesti činjenicama. Po običaju.

A sad odoh da gledam film. Rediteljski prvenat Clinta Eastwooda.
freehand freehand 22:03 22.04.2016

Re: Boža je budala

Za koji je kupovan i real estate naveliko, što namenski što zemlja na Staroj Planini za izgradnju konferencijskog centra. I svašta još.

Pazi - jedva sam poverovao da su u Srbiji kupovali real estate, ali kad sam video i da su kupovali svašta još - e tu sam se načisto zagrcnuo!
Tu sam sebi rekao - čoveče, na kakvog si ti čoveka udario... Pa on je konsultatnt za svašta još!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 22.04.2016

Re: Boža je budala

Nisam nigde spomenuo časopis Ekonomist. Ni jednom rečju. A ti si već počeo da praviš računicu i pozivaš mu urednike bivše.

Sam sebi oponiraš.
U prethodnom komentaru si spomenuo da je časopis bio samo uvod u konferencijski posao. Za koji su kupovane nekretnine. Naveliko!
:)))))))))))))

Beograd na Vodi je za ove tvoje Minhauzen-priče najrealniji moguć projekat, zaista ostvariv za 4 godine.

Čudi me da te sam Alabar, preko proroka Muhameda, nije zvao da mu pomogneš. Sad kad se budem video s njima dvojicom i onim Nazarećaninom, spomenuću te, za neki poslić, ako bude.
emsiemsi emsiemsi 05:36 23.04.2016

Re: Boža je budala

krkar
Нисам се тада бавио апаратима за кафу.


Bemu miša, onda ili si lagao pre 4 dana kad si tvrdio LINK da si

kao decenijski uvoznik neprikosnoveno na svetu najveće (i verovatno najbolje) firme za proizvodnju aparata za espreso i jednog vrhunskog brenda espreso kafe


ili lažeš sada kada kažeš da se nisi bavio aparatima za kafu. Hajde Brajo, sjetse, jesi lagao u utorak ili u petak?

A možda tebi decenija ne znači 10 godina? Možda si pokupio neke trgovačke fore pa 10 mož' da bidne i 3 i 7, po potrebi i naivnosti potrošača?

Samo, takav leksički laksitet teško da te kvalifikuje da ikoga učiš

како да пишу
.

Hajde de, možda je gvožđarskim kalfama svaki napredak bitan, jebeš preciznost.

Еееее, јбг --- па ти лажеш непрестано, што не дозволиш и њему ?!
cane cane 17:28 23.04.2016

Re: Ima

Saša je sve to prošao, Saša sve to zna


Jedan Sasa iz voza mi slomio srce
i otis'o negde u daleki svet
i rek'o mi kako je voleti lako
jer ljudi su pcele, a ljubav je cvet

O sto je pricao
divno pricao o nekim stvarima
o trci - Tour de France
i o zelenim bulevarima...



martin_krpan martin_krpan 10:19 23.04.2016

Usud

tess tess 11:38 23.04.2016

Skrojeno odelo.

Od ono malo predrasuda što imam o ljudima na Stečajne upravnike bi, čini se, otpalo i prvo i poslednje mjesto.
Hm.

Specifičan soj, lešinarski. Uđe u tuđu propast i prvo sebe ukalkuliše. Povezan i sa inspektorom i sa lopovom i sa sudijom..Lopovluk državnog aparata (lepe i zakonske strane, da ti uzmu sve i ono što bi stvorio kad bi se pridigao) sagledaš upoznajući jednog Stečajnog upravnika..

Razlika između njega i radnika u Osiguranje je što ovaj iz Osiguranja dolazi prije groma, Stečajni upravnik nakon groma… Razlika između njega i banke je što ti banka i da neki novac (možda), a Stečajni upravnik ako vidi da nisi za „dizanje iz pepela“, sahrani te i prije nego si mu kafu napravio, ostane muvajući se da bi naplatio vrijeme tvoje sahrane..a isto su stručni i za strahove (od neimaštine kao od poplave) i za prevare (vrhunske zanatlije)..

brrr, druže..
mariopan mariopan 11:47 23.04.2016

Re: Skrojeno odelo.

brrr, druže..

Nekako taj utisak o nameravanom stečaju nad Srbijom imam kada vidim onog stečajnog upravnika u novom ruhu političara.

...ne mogu da se otmem...
tess tess 12:04 23.04.2016

Re: Skrojeno odelo.

:)
Черевићан Черевићан 19:07 23.04.2016

ipso facto

драж праћења Политике
грешком ме је мимоишла
те нервоза ( око Исте )
живцима ми није пришла
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:33 23.04.2016

Re: ipso facto

Za razliku od nekih drugih strasti, seksa npr. za politiku nikad nije kasno.
Черевићан Черевићан 14:52 24.04.2016

искрено

усексу још елем умем
само да. . . . балавим
политиком кад би крено
могу да . . . . брљавим

г. Војо
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:17 24.04.2016

Počelo je










Edit: Evo još jedne karikature, možda i najbolje:

nowhereman nowhereman 15:35 24.04.2016

Ponešto o suštini


"Demokratija" je krilatica koja skoro sasvim vlada duhovima u XIX i XX veku. Međutim, ona baš zbog toga - kao i svaka krilatica - gubi svoj utvrđeni smisao. Pošto se veruje da se ona - pod pritiskom političke mode - mora koristiti za sve mogućne svrhe i svim mogućim povodima, taj nazloupotrebljavaniji od svih političkih pojmova dobija najrazličitija, međusobno veoma protivrečna značenja, ako ga uobičajena nemisaonost vulgarno-političke upotrebe jezika ne degradira do konvencionalne fraze koja više ne pretenduje ni na kakav određeni smisao."


Hans Kelzen
"O suštini i vrednosti demokratije"
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:16 24.04.2016

Re: Ponešto o suštini

I tačno i lepo rečeno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana