Ljubav| Planeta| Religija| Satira| Sex

REZULTATI: ko koliko i najbolji prognozer(i)

krkar RSS / 24.04.2016. u 16:38


b16.png

Da vidimo šta smo imali, ko je kako prognozirao, čija majka crnu vunu prede: Prognoziralo je 27 blogera. Koliko ljudi - toliko i prognoza. Rasponi su veliki:

SNS prognoziran u rasponu od 82 do 145; SPS 21...64; DS 15...41. Ove 3 su jedine koje po svih 27 prognoza ulaze u Skupštinu. Samo kod jednog blogera-prognozera Šešelj NE ulazi a kod dvojice Dveri-DSS. Dok ulazak Borku predviđaju samo 2 blogera (Ribozom i Chitach - pitaćemo ih javno KAKO su mislili da Borko može da uđe? Mogu ih izvaditi samo namere da se nabace Ani99).

A kad Radule pobedi - što je, je l' te, 100% sigurno, eto nekoliko blogova o tome a i FB i Twitter još jutros potvrdili, ovih 16 blogoprognozera koji su tvrdili da neće ni duđe da se javno strelja zbog malodušnosti i širenja defetizma. Filip će posle da se samospali na njihovoj masovnoj grobnici.

Originalni Excel fajl sa prognozama je OVDE (LINK). Ko želi može se igrati i raditi statistike razne, dobrodošao. Možete postavljati i grafike, pite i šta god vas volja.

Blog na kojem se prognoziralo, ako nekome treba iz bilo kog razloga, je OVDE (LINK).

Rezultati izbora 2014. su OVDE (LINK).

Ostaje pitanje GDE pratiti rezultate. Ima nekoliko mogućnosti:

Ovog puta CESID ne organizuje uobičajeni samostalni monitoring nego će biti u nakakvom zajedničkom projektu sa Al Džazirom, B92, Prvom... (LINK). Izborni program N1 (LINK). I Blic obećava nekakvo praćenje uživo: Blic (LINK).

Mislim da je otprilike to to osim ako se ne uzdate u RIK (LINK) što je po meni vrlo optimistično... i glupo. Ako već hoćete da gledate i opskurne izvore - možete da birate između nekakvog Srboinstituta na kojem je srpski zet, srpski prijatelj, srpski filozof i srpski lopov Danijel Šifer (LINK), nepoznatog portala bez impresuma i adrese koji će sigurno imati pravovremene i verodostojne informacije (LINK)... siguran sam da će se naći još kojekakih medijUMa.

Meščini da bi ovaj Blic mogao biti interesantan uprkos nesuvisloj Olji Bećković koja je potpuno neprimerena za ovakvu vrstu TV programa ali svakako treba držati na oku i B92 i ostalu tevabiju ali paziti i na mlade a neiskazane talente sa N1.

Bilo bi vrlo dobro kada bi neko predložio neku metodologiju kojom bismo mogli da rangiramo 27 blogera-prognozera, da se vidi ko je bio najbolji i najbliži. Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način. Realno bi bilo očekivati da se stvarni rezultati znaju do ponedeljka u 2000 iako će sigurno biti sitnih poništavanja i ponavljanja ali to, po običaju, teško može uticati na konačan rezultat. Dakle, čekaju se statističari sa predlozima.

Ne znam zašto se baš sad setih da kako se na makedonskom kaže takmičenje: НАТПРЕВАР!



Komentari (966)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 07:41 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

principessa_etrusca

Ја њу сасвим могу да замислим да пита праве ствари, не устукне од Вучића и не одустаје док не добије одговор. Шта више гласач да тражи од народног посланика?


ja ne mogu..
baš kako je i u onoj inicijativi pitala pogrešne stvari (da li porodilja sama treba da odluči kakav medicinski tretman treba da dobije) tako očekujem da će i u skupštini pitati pogrešne stvari..
a vučić će time biti prezadovoljan baš kao što je i ministar tomica onomad bio..
budala nadigne halabuku oko pogrešnog pitanja.. a prava pitanja ostaju pod tepihom.. onda ako neko zausti da pita pravo pitanje.. njemu se lako zapuše usta sa, dokle više vi sa vašim besmislenim pitanjima..
krugolina je definitivno bila izuzetno inicijativna, da upotrjebim tvoj izraz, ja bih rekla energična..
jedna u 100 hiljada..
ali ništa opasnije od pogrešno usmjerene velike energije..
astrologija sama po sebi tu je najmanji problem..
problem je što će (ako će) sradule i ona da mobilišu svu tu energiju ljudi koji ih podražvaju u pogrešnim smjerovima..
jednom kad svi ti ljudi spoznaju, a spoznaće, koliko je to sve lažno, nastupiće yet another razočaranje i ko zna koliko još godina pasivizacije tog, inače pametnog, dijela stanovništva..
to je po mom mišljenju strašno i ja se iskreno nadam da grješim u ocjeni..
da je sradule svo to lažuranje i magljurenje radio jer je mislio (možda i ispravno) da se samo tako dolazi u poziciju da se nešto i uradi..
a da će pjevati sasvim drugu pjesmu kad tamo dođe..
al sumnja mi je znatno dublja od nade
tadejus tadejus 07:43 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

principessa_etrusca

У Србији већина очекује да буде плаћена за свој активизам, уверења, јавно деловање, а ако тога нема, онда ништа, и утолико је Круголинин пример значајнији. Она је идентификовала нешто што је проблем сваке жене и целог друштва, засукала рукаве и показала да од седења нема селамета, само од деловања.


za ovo si nažalost u pravu..
žena postala poslanik.. kud ćeš veći selamet.. za nju..
za porodilje..
pa dobro, zar je bitno.. selametu se u zube ne gleda
milisav68 milisav68 07:46 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Goran Vučković
Branka je na 10. mestu na listi i iskreno iznenadilo bi me ako ne bude poslanica u ovom mandatu.

Moram nešto dizjavim za Dnevnik.

Na DS listi, na 13. mestu se nalazi Gospodin - Kena (Radoslav Milojičić), zvanično ekonomista, a u stvarnom životu priučeni konobar sumnjivog kafića, koji je jedva završio srednju školu, a ekonomista je postao uz pomoć Megatrenda.

Za sobom je (kao predsednik opštine uz SPS) ostavio pustoš u Palanci...

Došao čovek sa sela u grad i odmah se obogatio....

Tako da je Branka - svetica i doktor nauka za njega, i svako ko je glasao za DS treba da se pokrije ušima, umesto što podrugljivo komentariše bilo koju drugu listu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:48 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Politika je ples celim telom i dušom, kao tango, i brzo se prepozna ko je lažnjak.

Само српски гласач тешко ишта препознаје.

Нажалост, изборне резултате по гласачким местима не објављују.

Радуловић је и прошле и ове године добио највише гласова у Лондону, а СНС можда испод 10%. О томе ни речи, али чујемо да је неко цело село код Прокупља или Куршумлије гласало за СНС.
tadejus tadejus 07:50 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

milisav68

Tako da je Branka - svetica i doktor nauka za njega, i svako ko je glasao za DS treba da se pokrije ušima, umesto što podrugljivo komentariše bilo koju drugu listu.


i jeste i nije..
ona sigurno hoće tamo biti u top 10% po svim parametrima koji bi u skupštini mogli biti korisni..
ali avaj..
od tog tvog konobara niko ni ne očekuje baš ništa nego ga trpi kao najgadniji od svih gadnih produkata demokratije u srba..
dočim od sraduleta se itekako očekuje..
mobilizirao je dobar dio iste one publike koja je lupala u šerpe i gutala suzavac..
kad se ta publika razočara i pasivizira to umije poprilično da košta društvo..
zato branka i radule prolaze extra toplog zeku.. i treba da ga prođu..
ako ćemo opet da se razočaravamo i deceniju da apstiniramo.. jebatiga više.. da ukidamo onda tu demokratiju
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:57 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

dočim od sraduleta se itekako očekuje..
mobilizirao je dobar dio iste one publike koja je lupala u šerpe i gutala suzavac..

milisav68 milisav68 08:19 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

tadejus
i jeste i nije..

Glasala si za DS.
od tog tvog konobara niko ni ne očekuje baš ništa nego ga trpi kao najgadniji od svih gadnih produkata demokratije u srba..

Ali se glasa po inerciji, a mnogo oštrije se kritikuje druga lista.
zato branka i radule prolaze extra toplog zeku.. i treba da ga prođu..

Ma neka prolaze, samo ajde da vidimo sa čime radimo.

Ako si (u ovom primeru) glasala za DS - neamš pravo da kritikuješ.

Ako nisi glasala, a ostrašćeno kritikuješ neku opciju - e pa onda organizuj svoju listu/stranku - pa ondaj kritikuj koliko hoćeš.
ako ćemo opet da se razočaravamo i deceniju da apstiniramo.. jebatiga više.. da ukidamo onda tu demokratiju

E vidiš, ovde je greška u startu, gde se planira nešto za deceniju i više.

Ne bre, demokratija je da se stalno menja vlast.

Glasao sam za DS, dok ih nisam "doveo na vlast", čim su počeli da brljaju, glasam za nekog drugog.
tadejus tadejus 08:30 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

milisav68

Glasao sam za DS, dok ih nisam "doveo na vlast", čim su počeli da brljaju, glasam za nekog drugog.


fakat, glasala sam za ds.. što bi me to diskvalifikovalo da kritikujem ikoga?
ovaj gore stav ti je ok.. biram za koga ću da glasam, izaberem, ako sledeći put procjenim da je neko drugi bolji, glasam za njega.. idemo dalje..
ali slabo ti ljudi ovde tako odlučuju..
a iz nekog razloga ova grupa srpske inteligencije je posebno notorna u želji da u vođu vjeruje, da ga čak i voli, a ne samo da ga bira kao optimalno rješenje u datom trenutku..
pa se onda razočaravaju..
pa onda apstiniraju..
aman..
na svakim izborima kandidat im je deda mraz
Goran Vučković Goran Vučković 08:44 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

zato branka i radule prolaze extra toplog zeku.. i treba da ga prođu..

Evo pridružio sa toplom zeki i dverjanski umalo-šaman Branko Dragaš jutros (imam šareno društvo na fejsu pa neki i njega čitaju):

Misteriozni stečajni upravnik srpskih preduzeće, Vučićev ministar privrede i estradni ekonomski kritičar njegove promašene ekonomske politike, Saša Radulović je dobio zadatak da napada neuspšenu ekonomsku politiku Vučića, ali će podržavati evro-atlanske integracije, zato je bežao sa tih tema, jer nije hteo da građani provale novu neoliberalnu prevaru.

Saša Radulović pripada neoliberalnoj koncepciji koja se zalaže za dalju opštu privatizaciju Srbije, bolje reći rasprodaju, elektoinženjer je koji ne zna ekonomiju, ali zato angažuje da mu ekonomski savetnik bude Aleksandar Stevanović, poznat po tome da nema nikakve prakse iz privrede i da je zagovornik modela koji je već uništio Srbiju.

Saša Radulović je bio trojanski konj ovih izbora, koji je uzeo glasove razočaranim građanima koji su podržavali demokrate, tako da je instaliran da bude u parlamentu za sprovođenje dosadašnje ekonomske politike, ali samo umivene novim ekspertima tipa Dinkić, Đelić, Pitić, Vlahović i Đunić, koji će praznim ekonomskim floskulama pokrivati potpuno neiskustvo i neznanje na tome kako da se pokrene privreda, jer nikada nisu radili u privredi, sahranjivanje srpskih preduzeća kroz stečajne postupke je grobarski posao, što je pokazao svojim ministrovanjem kada za šest meseci nije uspeo da napravi ni ličnu kartu javnih preduzeća , presek stanja pacijenta, mada je pompezno najavljivao da ćemo dobiti pravo stanje u javnim preduzećima.

Slatkorečiva naučena retorika , koja je privukla glasače, pokazaće svoje pravo lice kada se sučeli sa praksom, jer se stečajnim postupkom ne može pokrenuti stpska privreda.

Veliki Brat ima ozbiljne namere sa Sašom Radulovićem u narednim izborima i planira ga za budećeg premijera Srbije, kada se završi politička vladavina Ace Dramosera.


Biće svakako interesantno posmatrati "learning curve" DJB ekipe u parlamentu (u predizbornoj kampanji su brljali samo tako, pa su se malo ispeglali s vremenom). Takođe i "ples" sa nacionalistima - Fajgeljov "endorsement" ("samo za levo-liberalne" ) je bio vrlo indikativan.
antioksidant antioksidant 08:48 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Ako si (u ovom primeru) glasala za DS - neamš pravo da kritikuješ.

Ako nisi glasala, a ostrašćeno kritikuješ neku opciju - e pa onda organizuj svoju listu/stranku - pa ondaj kritikuj koliko hoćeš.

ovo kao nebojša krstić da je pisao
:)
još nisu ni verifikovane liste a djb ućutkuje kritiku, pa ladno će streljanje da padne kada uđu u vladu (ponovo)
(ok, pre lomače, više priliči religioznom zanosu)
milisav68 milisav68 09:04 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

tadejus
fakat, glasala sam za ds.. što bi me to diskvalifikovalo da kritikujem ikoga?

To se tako kaže, u smislu, prvo "očisti svoje dvorište", i više služi za zezanje.
a iz nekog razloga ova grupa srpske inteligencije je posebno notorna u želji da u vođu vjeruje, da ga čak i voli, a ne samo da ga bira kao optimalno rješenje u datom trenutku..
pa se onda razočaravaju..
pa onda apstiniraju..
aman..
na svakim izborima kandidat im je deda mraz

Posledica komunizma/diktature, pa mora još da se uči.

A neki put ni apstinencija/beli listići nisu loše rešenje, jer time se ipak pokazuje politička aktivnost (što može vrlo lako da se proveri brojkama na izborima).

I tu je DJB odličan primer, jer je iskoristio tu "poruku", i uskočio u "prazninu" u ponudi.
Milan Novković Milan Novković 09:07 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Evo

Gde se nalaze podaci o ekonomskim programima političkih partija/strategijama razvoja?

Ja pokušao da ih nađen na njihovim sajtovima nekoliko dana pre izbora da bih se uključio u diskusiju, ili bar bolje pratio, ali ili nema ništa, ili ima previše a sve jako opšte, ili par teza u par rečenica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:24 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Biće svakako interesantno posmatrati "learning curve" DJB ekipe u parlamentu (u predizbornoj kampanji su brljali samo tako, pa su se malo ispeglali s vremenom).

DJB ће тек да се до краја политички профилише. Тренутно, они су покрет, и уз Сашу Јанковића потенцијални носилац неке будуће власти или њеног дела. Шешељ, ДСС, курир Јовица, Удружење манекена, љубитеља екстремних спортова и кафанских туча јесу већ данас политичка прошлост. Они се боре за своје пензије, станове, плате, летовања, фабрике најпре -- а не за Србију (ови други се боре и нехотице, наравно). ДС (неки реновирани, рецимо женски) и ДЈБ и СНС јесу политичка будућност земље. Ко од ових, поименце? Па, то јесте важно, али је још важније да је политика процес међусобног уплива политичких актера једне на друге, и да су у том процесу неке партије и идеје продуктивне и плодоносне, а неке немају везе с везом, већ су део слепе и мртве инерције.
milisav68 milisav68 09:25 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
još nisu ni verifikovane liste a djb ućutkuje kritiku, pa ladno će streljanje da padne kada uđu u vladu (ponovo)
(ok, pre lomače, više priliči religioznom zanosu)

Nema veze sa bilo kojom strankom nego sa principom.

Mnogo je lakše samo kritikovati.
Goran Vučković Goran Vučković 09:27 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Gde se nalaze podaci o ekonomskim programima političkih partija/strategijama razvoja?

To pitaj tadejus - ona je makroekonomista, računam te stvari je sigurno zanimaju
antioksidant antioksidant 09:39 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Mnogo je lakše samo kritikovati.

ma ti si rekao "ko je glasao za ds nek se pokrije ušima i da ćuti" (iz pozadine se čuje huk sa tribina "p a r a z i t i, p a r a z i t i..."
konkretnu stranku si kao razlog za ućutkavanje pomenuo.
ali zezam se, ne bih da ovo pretvorim u niz za prizivanje apostola i aktivista (ti o keni svakako znaš mnogo više nego ja, obojica ste iz palanke ako nisam pogrešio, možeš pravilnije sagledati njegove "doprinose" demokratiji samo sam dobacio jer jeste malo smešno skretanje priče sa djb uz dva (stvarno krstićevska) argumenta: "ti si glasao za gore" i "osnuj svoju stranku".

tadejus tadejus 09:41 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Milan Novković
Evo Gde se nalaze podaci o ekonomskim programima političkih partija/strategijama razvoja?Ja pokušao da ih nađen na njihovim sajtovima nekoliko dana pre izbora da bih se uključio u diskusiju, ili bar bolje pratio, ali ili nema ništa, ili ima previše a sve jako opšte, ili par teza u par rečenica.


pa to i jeste poenta.. ovi promućurniji pišu opšta mjesta.. luđi pišu vrlo konkretne stvari ali im je obuhvat minimalan..
my personal favourite je program dveri za prethodne izbore, kad su predlagali da se devizne rezerve podjele građanima.. bez ostatka..
sad su evoluirali pa predlažu da se, citiram, štampa novac..
djb je takođe dosta konkretan, vidi ovde, i ne znam šta bih o tome rekla.. mali đoka koji bi da nekoga zavara da se tu radi kao o nekom konkretnom planu..
možda je i u pravu, ljudi to ionako ne čitaju a što čitaju to ne razumiju..
i tako..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:52 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

možda je i u pravu, ljudi to ionako ne čitaju a što čitaju to ne razumiju..

Основни утисак који ДЈБ оставља јесте да се жели увести ред. Да треба, трезвено, распоредити паре које има, а оне које се топе и краду -- вратити у касу.
tadejus tadejus 09:55 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Predrag Brajovic
Основни утисак који ДЈБ оставља јесте да се жели увести ред. Да треба, трезвено, распоредити паре које има, а оне које се топе и краду -- вратити у касу.


meni je osnovni utisak ljenguzija i traljavost..
ja se više potrudim na ovom jednom blogu nego što su se oni potrudili za fakin program stranke (dobro de, pokreta)..
to je sve tako jedan naprema otprilike i to se jasno vidi da nije tako što nisu svjesni da te promjene otvaraju još pitanja (konkretno recimo računica smanjićemo porez na zarade ukinućemo subvencije) nego ih prosto mrzi da se time bave..
kao progutaće raja i ovo..
onda mi je prihvatljivije pisanje opštih mjesta sa stavom - rajo ti to ionako ne razumiješ..
mada jeste smješno kad ds i sns krenu sa - da svi ljudi budu srećni
milisav68 milisav68 10:05 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant

ma ti si rekao "ko je glasao za ds nek se pokrije ušima i da ćuti" (iz pozadine se čuje huk sa tribina "p a r a z i t i, p a r a z i t i..."
konkretnu stranku si kao razlog za ućutkavanje pomenuo.

Ali sam ćutao pre izbora (jer i dalje smatram da je DS "na istoj strani" ).
(ti o keni svakako znaš mnogo više nego ja, obojica ste iz palanke ako nisam pogrešio,

Da.
jer jeste malo smešno skretanje priče sa djb uz dva (stvarno krstićevska) argumenta: "ti si glasao za gore" i "osnuj svoju stranku".

Kakva kritika - takvi argumenti.
antioksidant antioksidant 10:21 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Kakva kritika - takvi argumenti.

eh, jbga, ovo je baš lično i ne doprinosi kvalitetu rasprave (a dokaz si da je i o djb-u moguće raspravljati)
angie01 angie01 10:26 26.04.2016

principesa & tadejus

obe ste u pravu,

no,...

veliki problemi sa kojima se porodilje susrecu u srbskim porodilistima je bila mrtva tema, dok je Kru nije pokrenula,...popizdela, kao i mnoge druge zene- ja i moja beba smo jedva ostale zive, bukvalno-ona je krenula nesto da cacka, da konkretizuje svoje nezadovoljstvo,...sad da nije bilo idealno-nije, niti je Kru imala dovoljno znanja ni iskustva za takve stvari i malo se zanela i pocela da brlja, kao i kasnije sto je gresila u postavkama nekih problema koje je opet iz nekog licnog nezadovoljstva targetirala,...al to je situacija gde sa jedne strane imas veliki iskrivljeni armirani aparat, a sa druge jednu zenu koja ima ideju da ga ispravlja svojim rukama,

pa u tom smislu, ako je neko imao bolju ideju i znao sta i kako je trebalo postupiti, organizovati se,...sto se nije prikljucio, ili savetovao, ili bilo sta konkretno uradio, malo je bez/veze samo pljuvati sa strane dok je neko drugi, od gomile nezdovljnika ipak istupio i nekako se koprcao.

ovde- narocito na blogu se to jasno vidi- svi sa svog balkona lagano pametuju i pljuju, a od sve te pameti, evo gde i kako zivimo.

pri tome, Kru je jedan obican gradjanin, kao i svi mi i bori se za sebe kako zna i ume, ne vidim tu nista lose ni sporno, evo sada se prikljucila nekoj grupi, pa ce da nauci, da ima podrsku, pomoc,...sad kao ovi svi sto su se izredjali od devedesetih naovamo i sve skenjali, oni su prihvatljiviji, navikli smo na njih :),...a sem prazne demagogije- nista,....za nas.

lakse nam da slusamo vazduplohova i smejemo se,...ili beskonacne besede o uspostavljanju dijaloga, dok,....ne znam sta mi je gore.

meni je jedino bilo bez veze, kada je poturila na nekom blogu da je antropolog,...ono od predavanja o Bogu, izrade natalnih karti do on lajn kursa na nekom velskom univerzitetu, koji u imenu odseka gde su kursevi iz astrologije ima i rec antropologija,....pa je sada-Završila je postdiplomske studije iz antropologije pri Školi za arheologiju, istoriju i antropologiju Fakulteta društvenih nauka na Velškom univerzitetu Triniti Sent Dejvid u Velikoj Britaniji.( iz njenog profila)...isto mi nije jasno, koje je osnovne studije zavrsila u medjuvremenu.

bez tog detalja Kru je simpaticna zena, koja ocigledno ima volje da se angazuje, pa sad kako ce to izgledati- videcemo,...meni daleko draza od recimo ds poslanice bilje hasanovic, koje je advokata i godimama sedi u skupstini i statira,( za nase pare)....a kada se priblizi opasnonost da je izliju u bronzi, jer se time nista ne bi promenilo, ona se javi za rec i nesto mucajuci jedva procita,...a to nesto, opet nikakvog smisla, uticaja nema.

Radulovicu svaka cast- sam je bez bilo kakve medijske paznje i velike opstrukcije drugih, presao cenzus u neravnopravnoj borbi i tek ga ceka gurkanje sa decenijma po raznim nivoima umrezenim ekipicama,...i jeste, on je animirao one kojima je dosta svih poznatih likova od kojih su vec videli sta mogu da ocekuju, al je na njemu da to poverenje opravda i prekine niz uvek istog zavrsetka, sto nije ni malo lako u datim okolnostima,...tako da mi ni tu bas ne ide pljuvanje unapred- dajte da vidimo sta ce biti sposoban da uradi,...ja podrzavam svakog ko je spreman da bilo sta promeni na bolje,...za sada drugih nema.
antioksidant antioksidant 10:35 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

.ja podrzavam svakog ko je spreman da bilo sta promeni na bolje

ti svoju ocenu njegove spremnosti prezentiras kao apsolutnu (a i o sposobnosti se moze).svako ima svoju procenu i spremnosti i sposobnosti svih (od kene do radulovica) i ako se ne poklapaju nije kraj sveta valjda?
milisav68 milisav68 10:37 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
eh, jbga, ovo je baš lično

Nije, samo si lično shvatio, a odnosilo se na sve komentare/komentatore, gde se podsmevalo krugolini - astrologu - poslaniku.
angie01 angie01 10:42 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

ti svoju ocenu njegove spremnosti prezentiras kao apsolutnu


ne, nego mi nije jasna ideja pljuvanja unapred, a da sa druge strane ispada da su prihvatljiviji oni koji su vec sve pokazali....na zalost.

ja licno zastupam ideju protektorata, pa za jedno davis godina, kada stasaju nove generacije neisprljane ovim ludilom, preuzmu kormilo sredjene drzave.

u ovim okolnostima- ne verujem onima koji su me vec prevarili.
antioksidant antioksidant 10:42 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Nije, samo si lično shvatio,

pa ne, nisam ja licno shvatio, u raspravu sam se umesao na tvoj komentar tadejus - glasala si za ds, sada cuti. podsmevanja nije bilo s njene strane, samo izrazena sumnja u racionalnost (i to ne samo zbog astrologije vec i zbog efekata kampanje oko porodilista). krugolinu nisam ni komentarisao samo taj zanos u zabrani kritike.
antioksidant antioksidant 10:46 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

ne, nego mi nije jasna ideja pljuvanja unapred,

pa to iko pljuje vucica unapred?
radulovic je dovoljno dugo aktivan da bi na slepo dobijao "sansu da se iskaze" a i te sanse se ne daju da se neko igra i uci na drzavi kako da nesto radi. kazem ti - tvoja procena o njemu je ok, necija nije i ne vidim potrebu da se ucutkuje drugi zbog razlike u procenama.
princi princi 10:49 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Predrag Brajovic
pravi se fin sad Brajović, pičkarao se i on sa Radulovićem, itekako, možda ne onako kao ja, ali sasvim dovoljno, koliko je čestit, umeo)

:)))))
Toliko ljubazno i očigledno daleko benignije pičkarao nego ti da su me ljudi iz DBJa i lično zvali u dva-tri navrata u stranku. Hvala im na tom poverenju. Mislim da je suština u tome što su se moje primedbe iščitavale kao dobronamerne, ako ne (iz perspektive kritikovanog) kao do kraja utemeljene.

SRa je kvalifikovao njegov lični integritet, princi, koji on ima za razliku od... To je ono što fali nekima: lični integritet. Politika je ples celim telom i dušom, kao tango, i brzo se prepozna ko je lažnjak.

E, cestiti Brajovicu, nije ti krhka samo pamet (i jos ponesto), nego i secanje. Govno si ti veliko od coveka.
maksa83 maksa83 10:52 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Nije, samo si lično shvatio, a odnosilo se na sve komentare/komentatore, gde se podsmevalo krugolini - astrologu - poslaniku.

Meni kad se pomene astrologija (za koju tvrdim da je naj-no-tor-ni bulšit koji postoji, relikt praistorijskog magijskog verovanja, pošto veći gravitacioni uticaj na tebe ima babica koja je bila pored dok si se rađao nego kamenčina u svemiru) i da se njome bave samo budale pomislim na ovog tipa koji mi je pre još malo pa 20 godina održao prvo predavanje o berzama (tada sestrinska firma): Christian Halper.

Tip je u horoskopu do guše, kakva Krugolina, taj se ložio na horoskop ko blesav ceo život, loži se i dan danas, sve sam računa, bogznakako, ezoterija, ludilo, nju ejdž, pičkematerine.

I dan danas pomislim za njega "brate, ho-ro-skop ... kakva budala, a vidi mu nokte...". Den agen, on je težak nekoliko stotina miliona EUR, što je ... pa, verovatno nešto više para nego što mi svi ovde zajedno imamo trenutno u novčaniku.

angie01 angie01 10:54 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

(i to ne samo zbog astrologije vec i zbog efekata kampanje oko porodilista)


pa da- ali, zar ne vidis sta je na slici, s jedne strane astrolog, koji je krenuo nesto da promeni- ne bas spretno, jer nema iskustva, ne zna i prilicno usamljeno, a sa druge strane, neko ko je strucan za ekonomiju- koliko sam shvatila- koji uocava greske, ali samo kritikuje tog prvog,...

evo, sad mi ti kazi, kako bi bilo najbolje srediti sliku, a da ima potreban efekat.
antioksidant antioksidant 10:55 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Christian Halper.

lepo mu izgleda ovaj restoran. malo je pust ali videvsi sta sluzi to izgleda i nije cudno
antioksidant antioksidant 10:56 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

evo, sad mi ti kazi, kako bi bilo najbolje srediti sliku, a da ima potreban efekat.

ne razumem koju sliku?
milisav68 milisav68 10:57 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
samo taj zanos u zabrani kritike.

A zanos u kritici ne postoji?
angie01 angie01 11:00 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

pa to iko pljuje vucica unapred?


ovo bas ne razumem.


radulovic je dovoljno dugo aktivan da bi na slepo dobijao "sansu da se iskaze"


...aktivan na blogu, kao stecajni upravnik, kao ministar par meseci kod acike:))),...a ovi drugi su mnogo vise i konkretnije poznati i jasni.


i ne vidim potrebu da se ucutkuje drugi zbog razlike u procenama.


ja nikog ne ucutkujem, rekoh svoje misljenje, kao sto je i svako drugi.
antioksidant antioksidant 11:00 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

milisav68
antioksidant
samo taj zanos u zabrani kritike.

A zanos u kritici ne postoji?

postoji ali ja u njemu ne vidim problem. zasto bi i bio? javne politike, javne liste, svako ima pravo da ima svoj stav i punu slobodu da ga iznese. (ta zelja za ucutkivanjem i jeste najveca slicnost izmedju vucica i radulovica (to i povrsno znanje podrzano izuzetnom samouverenoscu))
maksa83 maksa83 11:02 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

lepo mu izgleda ovaj restoran. malo je pust ali videvsi sta sluzi to izgleda i nije cudno

Jbg, sa tolikim parama možeš i da se glupiraš i serviraš krila od komarca sa Sumatre u aspiku od maslaca tibetanskog govečeta...

Astrologija ftw.

P.S. Tip je postao trejder tako što je preko raspusta bio kurir za ujaka na Wiener Boerse, i onda malo trejdovao sam za sebe. Kaže "kad sam shvatio da sam trejdujući zaradio 5 puta više nego što mi je ujak platio znao sam čime ću da se bavim u životu. Inače bih probao da budem fudbaler". Elektrotehničar po obrazovanju, ali se ni dana time nije bavio (osim što je sebi u početku pravio trejding softver). Računao horoskope i trgovao fjučerima.

antioksidant antioksidant 11:03 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

ja nikog ne ucutkujem, rekoh svoje misljenje, kao sto je i svako drugi.

pa da ali tvoje misljenje je da ne treba da se kritikuje radulovic. to mi je problematicno. misljenje da je on neko vredan sanse je legitimno po meni (ne delim ga ali boze moj) ova zapitanost zasto ga kritikovati je problematicna.

pa to iko pljuje vucica unapred?



ovo bas ne razumem.

mislio sam - i vucica pljuju unapred. trazi covek jos dve godine
angie01 angie01 11:04 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

ne razumem koju sliku?


pa sta raditi,...da l neko ko ima volju ne treba ni da zapocinje nista, jer ne zna ni sta ni kako i zato pravi greske,...da l je pri tome dovoljno da neko ko greske uocava samo kritikuje tog nekog ko je i zagazio.
antioksidant antioksidant 11:04 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Jbg, sa tolikim parama možeš i da se glupiraš i serviraš krila od komarca sa Sumatre u aspiku od maslaca tibetanskog govečeta...

ako placa gostima da probaju njegovu kuhinju mozda i vredi dati mu sansu. da ne pljujemo unapred :)
antioksidant antioksidant 11:06 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

pa sta raditi,..

ćutati ili osnovati stranku :) nema treceg

kompleksan sistem je drzava i daleko od toga da je nezavisan od ostatka svet. za pocetak bi bilo dovoljno izmeriti koliki su stvarni pokazatelji (cudno, ali to jeste korak koji su svi preskocili)
angie01 angie01 11:09 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

pa da ali tvoje misljenje je da ne treba da se kritikuje radulovic


nisam to nigde rekla,...samo sam reagovala na to sto, od kada je krenula kampanja za izbore, pa sve do sada, skoro sve sto sam procitala o radulovicu je pljuvacina i podsmeh, a jos nismo nista ni videli,...dok za ove druge, jesmo.
antioksidant antioksidant 11:12 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

pa to ti kazem, reagujes na drugacije misljenje i procene. slicno se oseca i vucic kada nije u svom okruzenju. i njemu neko veruje a nekone veruje a on ima problem da prihvati postojanje druge grupe.
krkar krkar 11:15 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

skoro sve sto sam procitala o radulovicu je pljuvacina i podsmeh


Znači da bi ti bila zadovoljna mi ne treba da mislimo što mislimo ni da govorimo što mi hoćemo? Nego kako ti misliš i što ti hoćeš?

Lepo.
Milan Novković Milan Novković 11:15 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

I dan danas pomislim za njega "brate, ho-ro-skop ... kakva budala, a vidi mu nokte...". Den agen, on je težak nekoliko stotina miliona EUR, što je ... pa, verovatno nešto više para nego što mi svi ovde zajedno imamo trenutno u novčaniku.

Simples, my dear Maksa, you don't argue with the market. To je za boraniju i velike manipulatore, the real geek, recimo Paul Tudor Jones (značajno do navjviše techical analysis trader, nači Perl, JavaScript i ostale đakonijice, vredan preko 4 milijarde, je umeo mid-afternoon da uključi comps, skine podatke, pusti programe (nikakvi velocity pa aritrage trades, tj riskantna "laća", izda naloge brokerima, ugasi comps i nastavi da bulji u pacific u daljini sa neke visoravni (tako sam mu ja zamišljao habitat, te prve godine sam i ja "uzeo" 1,400% na C++ i Motif :) pa astrologiju.

Ako mu se zadubiš u strategiju videćeš kako brilijantno meša astrologiju i smrt-egou principe

As reported in Market Wizards (jedan od mojih 25 bukvara onomad, oduševiće te priče ako nisi čitao, imaju dve kjnige) and the press, Jones futures trading style and beliefs are summarized as follows:

Contrarian attempt to buy and sell turning points. Keeps trying the single trade idea until he changes his mind, fundamentally. Otherwise, he keeps cutting his position size down. Then he trades the smallest amount when his trading is at its worst.

Considers himself as a premier market opportunist. When he develops an idea, he pursues it from a very-low-risk standpoint until he has been proven wrong repeatedly, or until he changes his viewpoint.

Swing trader, the best money is made at the market turns. Has missed a lot of meat in the middle, but catches a lot of tops and bottoms.

Spends his day making himself happy and relaxed. Gets out of a losing position that is making him uncomfortable. Nothing’s better than a fresh start. Key is to play great defense, not great offense.

Never average losers. Decreases his trading size when he is doing poorly, increase when he is trading well.

He has mental stops. If it hits that number, he is out no matter what. He uses not only price stops, but time stops.

Monitors the whole portfolio equity (risk) in real-time.

He believes prices move first and fundamentals come second.

He doesn’t care about mistakes made 3 seconds ago, but what he is going to do from the next moment on.

Don't be a hero. Don't have an ego. Always question yourself and your ability.

Don't ever feel that you are very good. The second you do, you are dead.

Jones' global macro trading style is based primarily on technical analysis, as opposed to value investing, with an emphasis momentum factors driving markets. In a 2000 interview, he suggested however he regretted not being more involved with venture investing in technology firms during the 1990s.

Pa kad vidim da u Srbiji ne umeju da odštampaju kintu nego im narod sve više radi barter-trading nema te astrologije koja neće dati bolje rezultate od ove uber-intelektualnosti u srpskom političkom vrhu poslenjih 15 godina.

Iza barter trgovine naširoko (u izolovanim slučajevima je potentna kao i bilo koja druga) imaš još samo par koraka do kontejnera pa do ilovače.
krkar krkar 11:19 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

dverjanski umalo-šaman Branko Dragaš


Čuveni vaćaroš malih akcionara, lopina i udbaški sluga. Doajen reketarenja investitora po Srbiji po sistemu plati da te ne pljujem.


krkar krkar 11:22 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

ovo kao nebojša krstić da je pisao
:)
još nisu ni verifikovane liste a djb ućutkuje kritiku, pa ladno će streljanje da padne kada uđu u vladu (ponovo)
(ok, pre lomače, više priliči religioznom zanosu)




Neće moći na Blogu da se živi od Radulaćevih prvoboraca.

I Wu će da se upiše u prvoborce - što samo Braja da bude zaslužan što će Srbiji konačno da svane.

Hoće ovi što se upisuju posle 24.4. morati da se sunete? Ili da samo tetoviraju Raduletov lik
krkar krkar 11:25 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

покрет, и уз Сашу Јанковића потенцијални носилац неке будуће власти или њеног дела


Sve bolje od boljeg!

Ako stvarno Saša Janković bude kandidat na predsedničkim 2017. ja ću da kandidujem sestrinog mačora Pištu. Jankovića poznajem 20 godina i najmanje me se nije dojmio. Još jedan naš luftinšpektor.


Milan Novković Milan Novković 11:25 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

krkar
dverjanski umalo-šaman Branko Dragaš


Čuveni vaćaroš malih akcionara, lopina i udbaški sluga. Doajen reketarenja investitora po Srbiji po sistemu plati da te ne pljujem.



Uh bre, tamo je eko-sistem baš raznovrstan.
Goran Vučković Goran Vučković 11:26 26.04.2016

Re: Za svo njegovo


Čuveni vaćaroš malih akcionara, lopina i udbaški sluga. Doajen reketarenja investitora po Srbiji po sistemu plati da te ne pljujem.

ma... međutim, kao što vidiš, proriče Saši svetlu sudbinu u službi, da se izrazim žižekovsko/lakanovski, "The Big Other"
krkar krkar 11:28 26.04.2016

Pokret ofrlje

meni je osnovni utisak ljenguzija i traljavost..
ja se više potrudim na ovom jednom blogu nego što su se oni potrudili za fakin program stranke (dobro de, pokreta)..


tadejus tadejus 11:28 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

angie01
...



bljah..
kakav smor s tobom se raspravljati..
nek samo uđe u zapisnik da sam ja krugolini na samom početku savjet i pomoć nudila.. i to u nekom poznom mjesecu trudnoće..
žena naravno ignorisala..
e sad možemo da polemišemo zašto a ja nemam baš neko pozitivno mišljenje o tome šta li je mogao biti razlog..
miriši mi da iskrena zabrinutost za dobrobit trudnica nije bila posrjedi..
tadejus tadejus 11:32 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

angie01
s jedne strane astrolog, koji je krenuo nesto da promeni- ne bas spretno, jer nema iskustva, ne zna i prilicno usamljeno..


znači suza mi krenula iz oka
krkar krkar 11:34 26.04.2016

Astrošubidubi

veći gravitacioni uticaj na tebe ima babica koja je bila pored dok si se rađao nego kamenčina u svemiru




Smejem se na prezentaciju, sa sadržajem se 101% slažem.

Den agen, on je težak nekoliko stotina miliona EUR, što je ... pa, verovatno nešto više para nego što mi svi ovde zajedno imamo trenutno u novčaniku.


Što samo pokazuje da nije BAŠ potpuna budala, da ima i svoje lucidne trenutke i da mu je ta astrologija hobi koji upražnjava kad obavi svoj osnovni posao (što je njemu mlaćenje para). Kao što neko gleda fudbal a neko bloguje.

Oni kojima je to "profesija", "vokacija" i "životni stav" su već klinički slučaj.
angie01 angie01 11:37 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

Znači da bi ti bila zadovoljna mi ne treba da mislimo što mislimo ni da govorimo što mi hoćemo? Nego kako ti misliš i što ti hoćeš?


bas sam htela da stavim napomenu na svoj prvi komentar, da zanemarsi sto sam se javila kod tebe:)

...samo sam konstatovala, nikome nisam rekla da nesto ne treba, niti sam bilo koga vredjala.

sto se raduleta tice, s njim sam se samo svadjala na blogu, kao i vecina, osetila njegovu rigidnost, tako sto mi je brisao komentare koji mu nisu odgovarali, a koji su tacno objasnjavali gde gresi u postavci- nesto o izdavanju udzbenika:),.... ali mi to sve ne smeta da primetim to sto sam napisala...a to je, da ga vecina osporava, da je medijski bio malo zastupljen, (skoro nevidljiva kampanja za neku siru javnost-mahom su ga pratili ljudi na netu), a da je ipak sam presao cenzus.
krkar krkar 11:38 26.04.2016

Univerzalni mislioci

žižekovsko/lakanovski



Đe me nađe?!

Baš meni Žižeka i Lakana? Pa samo ti još Vedrana Rudan i Muharem Bazdulj fale. I poneki Koeljov citat, da začiniš pitkom mudrošću za kraj.
krkar krkar 11:41 26.04.2016

Principanđa i Mudradule

tako sto mi je brisao komentare koji mu nisu odgovarali,


Kako li ćeš tek mene - koji te nikad nisam brisao - da hvališ kad i po pitanju mene radikalno preumiš i spoznaš Istinu!

Nije da mi je to baš nužno, samo se pitam
Lionsgate Lionsgate 11:42 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Govno si ti veliko od coveka.


Kratko i jebitacno.
angie01 angie01 11:46 26.04.2016

Re: principesa & tadejus

nek samo uđe u zapisnik da sam ja krugolini na samom početku savjet i pomoć nudila.. i to u nekom poznom mjesecu trudnoće..
žena naravno ignorisala..


pa, evo, na moju dusu, sto nisam sve otrpatila, u jednom momentu mi je prestalo biti interesantno upravo zbog stvari koje si navela ovde,...s tim sto sam ja shvatila da je ona bila otvorena za pomoc, savete.


miriši mi da iskrena zabrinutost za dobrobit trudnica nije bila posrjedi..


to vec ne znam, pricam o onome sta je prezentovano na blogu.
angie01 angie01 11:52 26.04.2016

Re: Principanđa i Mudradule

Nije da mi je to baš nužno, samo se pitam


to nije isto,....znas i sam.

ovo za raduleta sam pomenula, jer vecina blogera sa istim iskustvom- doduse, bilo je i banovanja-ne moz' da mu oprosti to delovanje.
angie01 angie01 11:55 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

znači suza mi krenula iz oka


prihvatam ironiju,.... s tim sto kazem, ja sam imala uvid u tu akciju samo po tome sto je ona sama ovde pisala.
Goran Vučković Goran Vučković 12:04 26.04.2016

Re: Univerzalni mislioci



Đe me nađe?!

Baš meni Žižeka i Lakana? Pa samo ti još Vedrana Rudan i Muharem Bazdulj fale. I poneki Koeljov citat, da začiniš pitkom mudrošću za kraj.

Ček da pripišem pa da dodam sledeći put i njih

Meni je (za razliku od Vedrane i Koelja, koji su gadni svako na svoj način) Žižek ponekad i dalje zabavan (npr. oni filmovi "the pervert's guide to..." i kako se majmuniše sa Vernerom Hercogom na tviteru), a ovo sam krajnje tendenciozno dodao, pošto znam da nisi ljubitelj

Bazdulj je hm... kako sam ga bar ja shvatio, jugoslovenski nacionalista od sorte koja tebi očigledno ne odgovara (vidim da se i sa Srbljanovićkom kačio rafalno). Možda ne znam sve detalje, ali meni je on mnogo svarljiviji "odmetnik" od npr. Kusturice (sad je verovatno vreme da stavim šlem )
maksa83 maksa83 12:10 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Neće moći na Blogu da se živi od Radulaćevih prvoboraca.


Radule forever!!!

Ako do sad nisam bio siguran da je on The One, sad jesam:



Neka me je banovao, i trebalo je da me banuje. Sve oprošteno!!!

Gou Radule, gou!

A sad nastavite o Krugolini kao kočnici i rušiteljki krhke parlamentarne demokratije u Srbalja.
angie01 angie01 12:16 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

A sad nastavite o Krugolini kao kočnici i rušiteljki krhke parlamentarne demokratije u Srbalja


pa, TO!:)
tadejus tadejus 12:27 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

maksa83
A sad nastavite o Krugolini kao kočnici i rušiteljki krhke parlamentarne demokratije u Srbalja.


ma da, baš glupo od nas da im nešto tu spočitavamo kad su oni ljudi očigledno spremni da polože živote za naš boljitak..
i to još uz pjesmu, mind you
krkar krkar 12:28 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Lionsgate
Govno si ti veliko od coveka.


Kratko i jebitacno.



maksa83 maksa83 12:34 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

ma da, baš glupo od nas da im nešto tu spočitavamo kad su oni ljudi očigledno spremni da polože živote za naš boljitak..
i to još uz pjesmu, mind you

Ma naprotiv, baš kažem - nastavite.

Mene je ova Radulova muzička dimenzija prijatno iznenadila, uopšte ga nisam kapirao kao nekog ko bi ikad prišao nekom muzičkom instrumentu, a njih dvojica ni manje ni više nego - paf, džitra i Mejdžr Tom.

Doduše tako je i počeo i Mirosinkin mali...

tadejus tadejus 12:41 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

maksa83
Doduše tako je i počeo i Mirosinkin mali...


porediš mesiju sa Mirosinkinim malim???
i-su-se
antioksidant antioksidant 12:42 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

uopšte ga nisam kapirao kao nekog ko bi ikad prišao nekom muzičkom instrumentu,

svira i violinu, redovan je na kolarcu (daleko redovniji nego ja na zalost :( ) a dok je bio ministar samo se blago pomerio do devetog reda uz tasovca i bio je neredovniji. posle je tasovac opet ostao sam (retko dolaze ti što dobijaju karte po pozivu). pavlovic vec duze vreme organizuje i vodi studenski rok bend na fpn-u, aktivno sviraju, u amfiteatru su povremeno i koncerti.
krkar krkar 13:03 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

i to još uz pjesmu, mind you


Mogao bih da se kladim da je gitaru učio na radnoj akciji - ili bar na akcijaškim pesmama - a da je ovo kasnija nadogradnja.

Odaje ga što se mnogo dere kad peva.


maksa83 maksa83 13:07 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

i-su-se

Okej je Matlab, da ne preterujemo, za tebe još uvek - 'maksa'.


Pa što bre ja ne znam za ovo od ranije.

maksa83 maksa83 13:10 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

svira i violinu, redovan je na kolarcu (daleko redovniji nego ja na zalost :( ) a dok je bio ministar samo se blago pomerio do devetog reda uz tasovca i bio je neredovniji. posle je tasovac opet ostao sam (retko dolaze ti što dobijaju karte po pozivu). pavlovic vec duze vreme organizuje i vodi studenski rok bend na fpn-u, aktivno sviraju, u amfiteatru su povremeno i koncerti.

Eto, imamo i hagiografa...

Pokret se širi, trebalo je samo preći cenzus.
tadejus tadejus 13:16 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

maksa83
Okej je Matlab, da ne preterujemo, za tebe još uvek - 'maksa'.


ma kasno sad na šalu okrećeš.. poslije potezanja Mirosinkinog malog nema nazad..
milisav68 milisav68 13:21 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
postoji ali ja u njemu ne vidim problem. zasto bi i bio?

Pa zato što se odmah kreće oštro, i sa lepljenjem etikata.

A sve je u percepciji.

Tebi smeta kada neko kaže da glasač DS treba da se pokrije ušima, a ne smeta ti kada glasače neke druge liste (u ovom slučaju DJB) nazivaš vernicima, sektašima itd.
ta zelja za ucutkivanjem i jeste najveca slicnost izmedju vucica i radulovica

A nije ućutkivanje kada nekome kažeš da je vernik?
to i povrsno znanje podrzano izuzetnom samouverenoscu

To je klizav teren.
antioksidant antioksidant 13:24 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Eto, imamo i hagiografa...

Pokret se širi, trebalo je samo preći cenzus.

hahaha
dok ne prohodaš po vodi makso (što ćeš nekako i uspeti) i počneš da nosiš odelo i crvenu kravatu teško ćeš me videti u ovom kultu. imam ja svoje iracionalno pleme koje čini više koristi nego štete ali je beskrajno moje <3

maksa83 maksa83 13:24 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

ma kasno sad na šalu okrećeš.. poslije potezanja Mirosinkinog malog nema nazad..

Radule uakbar, Radule selamet. Veliki je - oprostiće! Bismila'!



antioksidant antioksidant 13:30 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

milisav68
Pa zato što se odmah kreće oštro, i sa lepljenjem etikata.

a ko glumi cenzora koliko se oštro sme komentarisati?
milisav
A sve je u percepciji.

Tebi smeta kada neko kaže da glasač DS treba da se pokrije ušima, a ne smeta ti kada glasače neke druge liste (u ovom slučaju DJB) nazivaš vernicima, sektašima itd.
ja ne ućutkujem, to je ta sitna razlika. sektaši bi da se ćuti mesiji ako se već nije žrtvovala devica. to što si ti poverovao da je on bog ili sprihvatljiv izbor je tvoja stvar, možeš naravno i širiti svoju istinu po svetu ali problem nastaje onog trenutka kada drugom kažeš da zaćuti i da nema prava da priča/kritikuje. i ne, nije ućutkivanje nekom reći da je vernik, sloboda religije je garantovana ustavom.

a ovo oko površnog znanja uopšte nije klizav teren. ni jedna "ideja" ne trpi ni blagu proveru. stvari o kome priča se egzaktne u dobroj meri i prečesto ne priča istinu.

tess tess 13:34 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

E, ovako. Šta ne znam?
1. Ko je Krugolina,
2. Evdokija.
3. Na šta mislite kad kažete Afera koferče.

1. i 2. me slabo interesuju a 3. ću sama potražiti na Google. Hvala.

Nego:

gledam ovo draškanje Peje i Princija i pade mi na pamet Rio de Janeiro.

 Sa: prečarobnom obalom, Copacabanom, Isusom dobrim na brdu, fascinantnom Favelom za siročiće i gradskim bogatim i obrazovanim jezgrom. Metafora za egzistencijalni besmisao i idilu. Kič i jad. Tako i njih dvojica - prevejanih blogera - imaju zajedničku prošlost od sjaja do bede Rio de Janeiro-a.
.. i evo i zajedničku sadašnjost: kad se prisjećaju, onomad "kad si se ti pokakavao mnogo na Raduleta jer si zli, a ja donekle pokakavah jer sam milo jagnje u Zodijaku". Za to vrijeme novi Blondie trash tekst (šta god bilo ono lepršanje o temi koju je Forbes neobično  lepo obradio), prođe neopaženo. Dobro, Maksa se kanda malo iznervirao, teško mu vijugice obrađuju smeće. Što je razlog da vjerujemo u čovjeka. I radujemo mu se.

Sve dok neko ne uporedi Krkara i Šešelja. Zamislim se. Jbt. Pa razlika između njih je što Šešelj zna šta je antifašizam, il? I doktor je, ne. Bio bi i Krkar da ne dođe na vlast Sloba i mrska ekipica. Ali, dobro, Šešelj nije upoznao Umberta Eka. A, kako bi? I Umberto je imao kriterije, zar ne?

p.s. jedno možete biti sigurni, Vučko je kao bivši nacionalista mutiran u proEu Lidera idealan za ovo vrijeme nacoškog nokturna, kad proEu Lideri u At i De mutiraju u pristojne proEu nacionaliste. Ako Zvezdaška Crvenkapa bude dovoljno pametan da to: prepozna. Tj odgusla.

p.p.s. vidjeh jednu sliku premijerovu - kršnu, pobjedničku, od nedelje - i razmišljala sam, kakve se emocije kriju iza nje. No, da ne pravimo od ovako lijepog dobroljudnog bloga Virtuelno-vizuelni sanatorijum. I, ionako ne znam postavljati slike. :)

p.p.p.s. Angie, da li je moguće  da je gospođa SAMO navela Antropologiju i Astrologiju, ta dva kursa, il šta, nisam razumjela, al mi je baš, kako bih rekla, misteriozno. Hm. Mislim, moja biografija Tmine i Reflektora ima svega ali antropologija i astrologija i porodilje i čistilište bloga B92. Fali Marina Tucakovič i suze da padaju na gore. Hm. Idealna družbenica Stečajnom upravniku. Da oživljavaju Srbiju i isterivaju nečastivog. Hm. Pazi kad si mi i ti, Angie, ovih dana, uljudna beogradska Cica. Izgleda, odzvonilo je i mojoj toleranciji, ka: šalalala- šubidubidu.

Odoh. Bavim se poljoprivredom i Antiglobalizmom, u slobodno vrijeme.

Lijep dan želim. Uskrs i Maj, ceo.


milisav68 milisav68 13:38 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
a ko glumi cenzora koliko se oštro sme komentarisati?

Stvarno, ko?
to što si ti poverovao da je on bog

Kažem, klizav teren.

antioksidant antioksidant 13:43 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Stvarno, ko?

pa ti

milisav68
Ako si (u ovom primeru) glasala za DS - neamš pravo da kritikuješ.

Ako nisi glasala, a ostrašćeno kritikuješ neku opciju - e pa onda organizuj svoju listu/stranku - pa ondaj kritikuj koliko hoćeš.
Kažem, klizav teren.

jeste jer ne čitaš rečenicu do kraja
to što si ti poverovao da je on bog ili sprihvatljiv izbor

(ima s viška ali verujem da razumeš pa mi je nejasno zašto se trpaš u vernike)
maksa83 maksa83 13:52 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Maksa se kanda malo iznervirao

Jok brate sestro, ja sam konačno miran, našao sam alfa-mužjaka koji mi imponuje i kog mogu da sledim. Možemo da pričamo o gitarama, a neće me gledati belo ni ako zapenim o genetskim algoritmima. Šta više treba jednom nerdu?

<korisnik odlazi niz prašnjav putić njišući se sa rukama u vazduhu>:

Hareradule, harerama, hareradule, harehaaareee....
krkar krkar 14:06 26.04.2016

Njegovo, veliko NJ

porediš mesiju sa Mirosinkinim malim???
i-su-se


Mesija se piše sa velikim M (mada nije loše ni sve da pišeš velikim, za svaki slučaj, sve pamte Njegovi čauši).

I kad spomeneš Radula da ustaneš. Ne znam kako se krsti u Sekti. Ne znaju ni oni, valjda još nisu smislili ali sad će.

milisav68 milisav68 14:16 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
pa ti

Lepo piše - u ovom primeru - i ostrašćeno.

Znači ne uvek i svuda, nego konkretan primer.
jeste jer ne čitaš rečenicu do kraja

Pa taj prvi deo je i bitan, jer ja onda trebam da objašnjavam da nije bog, i da sve šte kažam u njegovu korist nije odbrana mesije, i da ja nisam vernik itd.
antioksidant antioksidant 14:20 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Znači ne uvek i svuda, nego konkretan primer.

hahaha
dakle nisi za cenzuru uvek vec samo onda kad ti procenis da je ona neophodna?
Pa taj prvi deo je i bitan, jer ja onda trebam da objašnjavam da nije bog, i da sve šte kažam u njegovu korist nije odbrana mesije, i da ja nisam vernik itd.

ne nije bitan, i da jesi vernik i da verujes da je bog to nikakve veze sa raspravom o ucutkivanju nema. isto je nebitno ni da pricas bilo sta u njegovu odbranu jer tema nije on vec je tema sloboda price o njemu (koju bi ti na konkretnom primeru da ukines)
emsiemsi emsiemsi 14:27 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

maksa83
Neće moći na Blogu da se živi od Radulaćevih prvoboraca.


Radule forever!!!

Ako do sad nisam bio siguran da je on The One, sad jesam:



Neka me je banovao, i trebalo je da me banuje. Sve oprošteno!!!

Gou Radule, gou!

A sad nastavite o Krugolini kao kočnici i rušiteljki krhke parlamentarne demokratije u Srbalja.

Мени се у овом клипу највише допала ова црвенокоса која се два пута устајала да дода вискија у чашу --- права жена !
emsiemsi emsiemsi 14:28 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

tess
E, ovako. Šta ne znam?
1. Ko je Krugolina,
2. Evdokija.
3. Na šta mislite kad kažete Afera koferče.

1. i 2. me slabo interesuju a 3. ću sama potražiti na Google. Hvala.

Nego:

gledam ovo draškanje Peje i Princija i pade mi na pamet Rio de Janeiro.

&nbsp;Sa: prečarobnom obalom, Copacabanom, Isusom dobrim na brdu, fascinantnom Favelom za siročiće i gradskim bogatim i obrazovanim jezgrom. Metafora za egzistencijalni besmisao i idilu. Kič i jad. Tako i njih dvojica - prevejanih blogera - imaju zajedničku prošlost od sjaja do bede Rio de Janeiro-a.
..&nbsp;i evo i zajedničku sadašnjost: kad se prisjećaju, onomad "kad si se ti pokakavao mnogo na Raduleta jer si zli, a ja donekle pokakavah jer sam milo jagnje u Zodijaku". Za to vrijeme novi Blondie trash tekst (šta god bilo ono lepršanje o temi koju je Forbes neobično&nbsp; lepo obradio), prođe neopaženo. Dobro, Maksa se kanda malo iznervirao, teško mu vijugice obrađuju smeće. Što je razlog da vjerujemo u čovjeka. I radujemo mu se.

Sve dok neko ne uporedi Krkara i Šešelja. Zamislim se. Jbt. Pa razlika između njih je što Šešelj zna šta je antifašizam, il? I doktor je, ne. Bio bi i Krkar da ne dođe na vlast Sloba i mrska ekipica. Ali, dobro, Šešelj nije upoznao Umberta Eka. A, kako bi? I Umberto je imao kriterije, zar ne?

p.s. jedno možete biti sigurni, Vučko je kao bivši nacionalista mutiran u proEu Lidera idealan za ovo vrijeme nacoškog nokturna, kad proEu Lideri u At i De mutiraju u pristojne proEu nacionaliste. Ako Zvezdaška Crvenkapa bude dovoljno pametan da to: prepozna. Tj odgusla.

p.p.s. vidjeh jednu sliku premijerovu - kršnu, pobjedničku, od nedelje - i razmišljala sam, kakve se emocije kriju iza nje. No, da ne pravimo od ovako lijepog dobroljudnog bloga Virtuelno-vizuelni sanatorijum. I, ionako ne znam postavljati slike. :)

p.p.p.s. Angie, da li je moguće&nbsp; da je gospođa SAMO navela Antropologiju i Astrologiju, ta dva kursa, il šta, nisam razumjela, al mi je baš, kako bih rekla, misteriozno. Hm. Mislim, moja biografija Tmine i Reflektora ima svega ali antropologija i astrologija i porodilje i čistilište bloga B92. Fali Marina Tucakovič i suze da padaju na gore. Hm. Idealna družbenica Stečajnom upravniku. Da oživljavaju Srbiju i isterivaju nečastivog. Hm. Pazi kad si mi i ti, Angie, ovih dana, uljudna beogradska Cica. Izgleda, odzvonilo je i mojoj toleranciji, ka: šalalala- šubidubidu.

Odoh. Bavim se poljoprivredom i Antiglobalizmom, u slobodno vrijeme.

Lijep dan želim. Uskrs i Maj, ceo.



Нисам у потпуности схватио написано - молим сажето појашњење.
emsiemsi emsiemsi 14:30 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

krkar
покрет, и уз Сашу Јанковића потенцијални носилац неке будуће власти или њеног дела


Sve bolje od boljeg!

Ako stvarno Saša Janković bude kandidat na predsedničkim 2017. ja ću da kandidujem sestrinog mačora Pištu. Jankovića poznajem 20 godina i najmanje me se nije dojmio. Još jedan naš luftinšpektor.



Боље кандидуј мене.
svarog svarog 14:36 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

sektaši bi da se ćuti mesiji ako se već nije žrtvovala devica. to što si ti poverovao da je on bog


hehe ako radulaći stvarno deluju kao sektaši koji u njemu vide boga onda ti definitivno imaš ulogu fundamentanog ateiste koji smisao bivstvovanja nalazi u dokazivanju nepostojanja boga
Elem drago mi je da vidim da se ljudi tako zbliže oko nekog (ili nečega:)
milisav68 milisav68 14:41 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
dakle nisi za cenzuru uvek vec samo onda kad ti procenis da je ona neophodna?

Naravno, kao i to ko je vernik, a ko nije.
jer tema nije on vec je tema sloboda price o njemu (koju bi ti na konkretnom primeru da ukines)

Ne, nego pričamo o načinu kako se diskredituje sagovornik.


antioksidant antioksidant 14:43 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

onda ti definitivno imaš ulogu fundamentanog ateiste koji smisao bivstvovanja nalazi u dokazivanju nepostojanja boga

kako grešiš sine, pa i ja sam religiozan samo se u drugoj reci krstim
:)
antioksidant antioksidant 14:46 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Ne, nego pričamo o načinu kako se diskredituje sagovornik.

ne milisave, pričamo o tvojoj zabrani da se kritikuje

a što se diskreditacije tiče - zašto bi uopšte bila dikreditacija ako neko glasa za nekog (radulovića, vučića, pajtića...) iz potpuno iracionalnih i sasvim ličnih razloga?

i da

milisav68
antioksidant
dakle nisi za cenzuru uvek vec samo onda kad ti procenis da je ona neophodna?

Naravno, kao i to ko je vernik, a ko nije.




ok, sve mi je jasno.
a_jovicic a_jovicic 14:48 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
uopšte ga nisam kapirao kao nekog ko bi ikad prišao nekom muzičkom instrumentu,

svira i violinu, redovan je na kolarcu (daleko redovniji nego ja na zalost :( ) a dok je bio ministar samo se blago pomerio do devetog reda uz tasovca i bio je neredovniji. posle je tasovac opet ostao sam (retko dolaze ti što dobijaju karte po pozivu). pavlovic vec duze vreme organizuje i vodi studenski rok bend na fpn-u, aktivno sviraju, u amfiteatru su povremeno i koncerti.



BTW ... koliko vas se seća rama-lama-ding-dong "Vampira"?

A koliko vas je znalo da je Pavlović jedan od osnivača istih?

Danas: Raspevani politikolozi

Vampir među studentima

Dušan Pavlović je bio član sastava „Vampiri“ od njegovog osnivanja 1990. sve do 1993. U tom periodu, „Vampiri“ su održali stotinak koncerata, počevši kao predgrupa sastavu Vaya Con Dios, bili su drugi na Jugoviziji (samo tri poena manje od Ekstra Nene), snimili su muziku za kultni film „Mi nismo anđeli“ i poneli mnoge nagrade. Sa nastupom ekonomske krize ‘93. potražnja za živim nastupima je opala, „Vampiri“ su se prvi put razišli.
antioksidant antioksidant 14:55 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

BTW ... koliko vas se seća rama-lama-ding-dong "Vampira"?

da, vampiri. u glavi mi se vrteli tapiri a nisam bio siguran pa nisam pomenuo. dobar je profesor, jedan od najboljih tamo kazu.
milisav68 milisav68 15:05 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
ne milisave, pričamo o tvojoj zabrani da se kritikuje

A na kakvoj sam ja to poziciji, pa da mogu nekome to da zabranim?
zašto bi uopšte bila dikreditacija ako neko glasa za nekog (radulovića, vučića, pajtića...) iz potpuno iracionalnih i sasvim ličnih razloga?

Pa nije, ako ne omalovažava druge koji su glasali za neke druge liste.

antioksidant antioksidant 15:15 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

A na kakvoj sam ja to poziciji, pa da mogu nekome to da zabranim?

dakle za cenzuru si samo zato što je ne možeš sprovesti a kad budeš imao vlast svi će moći slobodno da kritikuju?
milisav68 milisav68 15:22 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

antioksidant
dakle za cenzuru si samo zato što je ne možeš sprovesti a kad budeš imao vlast svi će moći slobodno da kritikuju?

Svi osim vernika.
tadejus tadejus 15:53 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

a_jovicic


BTW ... koliko vas se seća rama-lama-ding-dong "Vampira"?A koliko vas je znalo da je Pavlović jedan od osnivača istih?


evo ja nisam znala za to al zato ovo:

došli Edi Rama i Dalaj Lama kod Ere Vampira i zvone na vrata..
na šta će Era
- ko je?
na šta će Rama i Lama
- Rama, Lama, ding dong...

a_jovicic a_jovicic 16:10 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

tadejus
a_jovicic


BTW ... koliko vas se seća rama-lama-ding-dong "Vampira"?A koliko vas je znalo da je Pavlović jedan od osnivača istih?


evo ja nisam znala za to al zato ovo:

došli Edi Rama i Dalaj Lama kod Ere Vampira i zvone na vrata..
na šta će Era
- ko je?
na šta će Rama i Lama
- Rama, Lama, ding dong...


Usput ... evo originala ...



... i obrade "Vampira" ...



Jel' da da je naša bolja?
krkar krkar 16:27 26.04.2016

Blogerski špijuni, ostav!

ja licno zastupam ideju protektorata


Jebote, neki blogerski špijun mi je drukao Anđu zato što se zalaže da Srbija bude protektorat! Meni???

Jedino što u tome Anđi (kakva je - takva je) mogu da zamerim je


pa za jedno davis godina


ako ovo nepismeno davis znači 20. Mnogo je to preuranjeno, da se ne zezamo i brzamo i rizikujemo bez potrebe.

Ali ako ovo nemušto davis znači 200 - e onda se u celini i celosti slažem s Anđom i molim da to uđe u zapisnik!
angie01 angie01 16:55 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Mesija se piše sa velikim M (mada nije loše ni sve da pišeš velikim, za svaki slučaj, sve pamte Njegovi čauši).


nemam vremena da sad postavljam neprobojno staklo,...al mesija se pise malim slovom ako se misli na bilo kog proroka, spasitelja...veliko slovo na pocetku reci se koristi kada se misli na onog JEDNOG.
krkar krkar 16:56 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

nemam vremena da sad postavljam neprobojno staklo,...al mesija se pise malim slovom ako se misli na bilo kog proroka, spasitelja...veliko slovo na pocetku reci se koristi kada se misli na onog JEDNOG.


Kaže stručnjakinja koja srpski piše bez svih slova!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana