Društvo| Gradjanske inicijative| Moj grad| Politika

LJUBAV i SILOVANJE

G.Cross RSS / 29.04.2016. u 22:04

 

Seksualni odnos izmedju dve odrasle osobe izmedju kojih postoji uzajamna privlačnost i emocinalna povezanost zove se “Voditi Ljubav”. I mnogo je lep.

Isti odnos izmedju jačeg i slabijeg bez saglasnosti i emocionalne povezanosti zove se “Silovanje” i kriminalni je čin.

Sve ove godine ovde na blogu ja se zalažem za Srbiju u EU. Voleo bih da većina Srba to isto želi jer bi to Srbiju odvelo u Uniju.

Na žalost to nije slučaj. Većina Srba ili makar značaj broj ne želi Srbiju u EU. I to je u redu.

Većina u demokratiji odlučuje. I tako treba da bude.

 

Tako da se moja lična ljubav ne poklapa sa ljubavlju mog naroda. I to je u redu. Tako da sam ja kao pojedinac doneo svoju odluku i otisao sam kao pojedinac u EU.

 

A onda se nešto čudno i nešto što nije lepo desilo.

Ta druga strana , ona koju ja lično volim ali većina mog naroda ne voli odlučila da srpski narod ipak mora da  voli EU.

Ja poštujem svoj narod i njegovo mišljenje.

 

Ja sam se nadao da ce Srbija otići u EU zato što to želi a ne zato sto je na to naterana.
Ako Srbiju u EU odvedu čobani ili jos gore terači robova to neće biti put Srbije u EU koji sam ja sanjao.

Pitao me jedan US novinar pre desetak godina odakle sam. Ja rekoh iz Montenegra. Po njegovom licu je bilo jasno da nikad nije čuo za to. I kako je kod vas Montenegru upita me on očito da izbegne nelagodnost. Pa lepo, odgovorih ja, mada imamo samo puno Kamenja i Ponos.

Posle je on naslovio svoj intervju sa mnom “ Čovek iz zemlje Kamenja i Ponosa.”

Spominjem ovu epizodu zato sto je moj sanjani put Srbije u Evropu bio put ponosnih ljudi u dom gde pripadaju.

Sadasnja situacija je da ta EU podržava najgore u Srbiji da bi Srbiju privela sebi. A u somnabulnoj Srbiji koja sve više gubi esencu svoga bića, emocionalna , racionalna i istorijska odluka gde Srbija hoće da bude se pretvara u cirkusku predstavu sa elementima religije.

Srbija koju Vučić vodi u Evropu ce možda stići jednog dana tamo ali ne kao ravnopravan član nego kao gubavac na oporavku, ali sa jasnim pojavnim oblicima gube još na njenom lepom licu.

Istorijski procesi su spori i trebaju vreme, traženje kratica u istoriji se u većini slučajeva završavalo tragično.

Ne volim DSS , ne volim Dveri, ali deo Srbije koji oni predstavljaju ima pravo na svoju reč.

 

Atačmenti

  • AA.JPG / 145.51 / KB image/jpeg


Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 02:58 02.05.2016

Re: Preporuka.

FIAT je u povlasecnom polozaju i moze da ucenjuje srpsku vladu,


E to je monopol. Da ima još nekoliko fabrika automobila ne bi se tako ponašali.
blogovatelj blogovatelj 02:59 02.05.2016

Re: Preporuka.

Samo u toj radnji nije problem sta Srbi hoce sa EU, nego obratno.


Velika radnja, pa im se može. Take it or leave it
blogovatelj blogovatelj 03:12 02.05.2016

Re: Preporuka.

Evo imamo svež primer Jure, idu glasine da su radnici tamo baš šikanirani, a premijer na to kaže,


Ja čuh da ministar kaže da neko laže, jal Jura jal zaposleni, pa za koga god bude otkriveno da laže, da će odgovarati pred sudom.
highshalfbooze highshalfbooze 06:59 02.05.2016

Re: Preporuka.

Koliko je meni poznato, a moguce je da gresim, ako neko bolje zna neka me ispravi, FIAT u Srbiji nema ni jednog jedinog dobavljaca.

Imaju jednog jedinog. I taj deo prvo izvoze, da bi ga posle toga uvezli po mnogo većoj ceni. Time finansijski opterećuju fabriku u Srbiji, a obezbeđuju ekstraprofit drugoj svojoj jedinici. Naravno, ne treba biti mnogo pametan i zaključiti da to rade i sa drugim delovima, tako da ovde gde su sklopili povoljan aranžman za gubitke, mogu da rade sa gubitkom unedogled i prelivaju naše pare sebi u džepove.
Stoga je neuporedivo bolje dati džabe zemlju koliko god koštala da na njoj dižu fabriku i obavezati ih da dovedu u pređašnje stanje kada završe sa svojim poslom. A ovi naši, da bi stavili neki dolar sebi u džep, rasipaju pare građana.
Uostalom i naši daju zemljište i dozvole za džaba, ali je problem što ovde nemaju tržište za svoje proizvode, a nikada ga neće ni imati kada radniku daju platu 200 evra.
jkt2010 jkt2010 09:00 02.05.2016

Re: Preporuka.

highshalfbooze
Stoga je neuporedivo bolje dati džabe zemlju koliko god koštala da na njoj dižu fabriku i obavezati ih da dovedu u pređašnje stanje kada završe sa svojim poslom. A ovi naši, da bi stavili neki dolar sebi u džep, rasipaju pare građana.

Mož' da bidne al' ne mora da znači... Izgleda da je stvar maaalko komplikovanija nego što to SRadulović misli. Evo na ovom linku ima filmić na tu temu, pa ko voli...

U kratkim crtama prepričano:

Kad su Oziji dobili svog SRadulovića koji je stavio tačku na pljačku (ili kako već) do 2017. Razlog: Ušteda 400 miliona na subvencijama.

Ta industrija je zapošljaval 8000 direktno, plus 5 x toliko u vezanim crevcima (40,000)...

Bez subvencija, automobildžije stavljaju katanac na kapije a najveći deo radnika ide na ulicu, tj kod vlade na socijalu, po ukupnoj ceni od oko 1-2 milijarde.

Tako da... pitanje je...
vcucko vcucko 09:12 02.05.2016

Re: Preporuka.

blogovatelj
Srbija, treba li te podsecati (jos uvek) nema 150 miliona ljudi, a niti direktan pristup istima (zato jer Rusi, zato jer EU i slicne radnje).


Zato i treba ući u EU. Pola milijarde ljudi, poprilično bogatih.

PS. Mnogo bolje nego 150 miliona rusa koji imaju manje para od ovih pola milijarde. Odnos u parama je verovatno 1:6 ili čak i više od toga.

Pravo pitanje je, šta 6 miliona u Srbiji (da se ne lažemo oko glasačkih spiskova) imaju da ponude tih pola milijarde u EU navučenih na od tice mleko.
A trebamo im kao čir na dupetu i upravo toliko nas željno očekuju.
milisav68 milisav68 09:15 02.05.2016

Re: Preporuka.

jkt2010
Tako da... pitanje je...

Ne radi svaki crv na svaku ribu.
highshalfbooze highshalfbooze 09:47 02.05.2016

Re: Preporuka.

Izgleda da je stvar maaalko komplikovanija nego što to SRadulović misli.


Ja, niti zastupam Sašu Radulovića, niti finansiram svetsku auto industriju.
blogovatelj blogovatelj 05:24 03.05.2016

Re: Preporuka.

Pravo pitanje je, šta 6 miliona u Srbiji (da se ne lažemo oko glasačkih spiskova) imaju da ponude tih pola milijarde u EU navučenih na od tice mleko.
A trebamo im kao čir na dupetu i upravo toliko nas željno očekuju.


Tu je glavni problem. Kao što rekoh, u Srbiji ne postoji jedna jedina firma koja ima ljudski marketing.
toliko šljiva svuda po celoj državi, a nijedne ljudske firme koja bi pravila džem ili rakiju i to izvozila kao svetski priznat brend.
Isto važi i za maline.
jkt2010 jkt2010 09:18 03.05.2016

Re: Preporuka.

blogovatelj
Pravo pitanje je, šta 6 miliona u Srbiji (da se ne lažemo oko glasačkih spiskova) imaju da ponude tih pola milijarde u EU navučenih na od tice mleko.
A trebamo im kao čir na dupetu i upravo toliko nas željno očekuju.

Tu je glavni problem. Kao što rekoh, u Srbiji ne postoji jedna jedina firma koja ima ljudski marketing.
toliko šljiva svuda po celoj državi, a nijedne ljudske firme koja bi pravila džem ili rakiju i to izvozila kao svetski priznat brend.
Isto važi i za maline.


Jebote, svi znaju gde su pare a niko da se sagne da ih pokupi...
Kad završiš to tu, sa marketiranjem Tojote, dođi da mi pokažeš kako se radi.

toliko šljiva svuda po celoj državi, a nijedne ljudske firme koja bi pravila džem ili rakiju i to izvozila kao svetski priznat brend.


Dobro, al papriku smo odradili...

vcucko vcucko 09:38 03.05.2016

Re: Preporuka.

blogovatelj
Pravo pitanje je, šta 6 miliona u Srbiji (da se ne lažemo oko glasačkih spiskova) imaju da ponude tih pola milijarde u EU navučenih na od tice mleko.
A trebamo im kao čir na dupetu i upravo toliko nas željno očekuju.


Tu je glavni problem. Kao što rekoh, u Srbiji ne postoji jedna jedina firma koja ima ljudski marketing.
toliko šljiva svuda po celoj državi, a nijedne ljudske firme koja bi pravila džem ili rakiju i to izvozila kao svetski priznat brend.
Isto važi i za maline.

Pazi, ovo je potpuno ista priča koja važi i za neki segment Moskovske oblasti (mislim - pokupiti šljive, napraviti džem, organizovati malinare...). Jednako zahtevno i jako tržište, o kome sanja svako na svetu ko išta proizvodi za široku potrošnju. A još uvek ima mesta na tom tržištu koje nas u krajnjem ipak hoće. Za razliku od EU, gde je svaki poljoprivrednik zaštićen kao dvanaest medveda i moćni Kukulkan.
Ovako mi sve liči na slepo putovanje leminga u EU, radi - sam si rekao - udovoljenja nekih šarenih snova iz mladosti. Pri čemu tog zapadnog šareniša danas ima u Srbiji koliko nećeš, u proseku pet radnji po aru, pune k'o oko. Samo treba da se zaradi. Samo...


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:15 03.05.2016

Re: Preporuka.

a nijedne ljudske firme koja bi pravila džem ili rakiju i to izvozila kao svetski priznat brend.


Agranela...... koja se bavi proizvodnjom i preradom domaćeg voća, pre svega suvih šljiva i 96 odsto proizvedenog izvozi na tržišta Evropske unije, CEFTA, Ruske Federacije i Bliskog istoka.





"Sokolova rakija" iz Užica proglašena najboljom i u Americi






kao svetski priznat brend.


E sad, koja je granica koja odvaja svetski poznate brendove od onih drugih, nije baš precizno definisana stvar.
Ako se očekuje da neka srpska rakija bude poznata kao kokakola, ili makar pepsi, džoni voker ili makar balantajn, i da se ništa ispod toga ne priznaje, bojim se da su očekivanja nerealna.
Ribozom Ribozom 19:04 03.05.2016

Re: Preporuka.

martin_krpan
Nikada u zivotu nista ozbiljno nije radio, nikada nije donosio poslovne odluke, nije provodio vreme s ljudima, nije jednostavno bio u prilici da vidi posledice svojih dobrih ili losih odluka.


Uvozio je mašine iz Njemačke i u tome je bio veoma uspješan. Jednom prilikom je izjavio, da je u tom poslu uživao i da bi se time mogao baviti čitav život.


Mislim da je Zoran Djindjic nesto najbolje sto nam se dogodilo.
'Uspesan uvoznik' mnogo lose zvuci za takvog coveka.
pnbb pnbb 13:57 04.05.2016

Re: Preporuka.

i koliko je od pomenutog novca završilo ponovo (ili nikad nije ni došlo do Srbije sem knjigovodstveno) na računima u istoj toj EU, kroz plaćanja robe i usluge savetodavaca, konsultanata, i drugih eksperata za pranje para.

P.S, Da ne pričamo o tome koliko je od tog novca bio namenjen otvaranju i kupovini tržišnih udela i korupciji ovdašnjih političara u tu svrhu.


Evo računica:

Znamo mi dobro Latine
+
Nea tijeh para
_____________________
= Tavariš Putin


mislim da smo jedno sto puta pricali o tome gde odlaze pare iz EU i US donacija. doniramo 10mil da kupite autobuse za gsb, mozete da kupite koje hocete ali da se zavrsava ime na ercedes..
u dobronamerne donacije racunam samo japance i svajcarce - nikakva kesovina, nego donesu rendgen, skener, tramvaj, st god, instaliraju, vide da radi, i gotov posao.
pnbb pnbb 18:10 04.05.2016

Re: Preporuka.

Evo imamo svež primer Jure, idu glasine da su radnici tamo baš šikanirani, a premijer na to kaže, nemojmo da širimo te vesti, oteraćemo strance.

e sad kod tih koreanaca, treba prvoi da se dogovorimo oko pojma sikaniranje...

nesto kapiram da u odnosu kako tretiraju svoje radnike (znaci sami sebe), ovi u srbiji su kao na odmoru
not2old2rock not2old2rock 22:34 29.04.2016

PRINCIP, šta to beše?


Meni ovo liči kao da je pisano mozgom od pre brat bratu trideset godina (naivno, krajnje) i da je EU = ZAPAD, a poenta da ne moramo u Trst po farmerke, a ni da naručujemo (original!) ploče iz Londona.

Ako Srbija ikada tamo stigne, to će biti taman kao gubavac na oporavku (da ne tražim bolji izraz, poslužiće ovaj) i kako mi se čini, doći će da počisti srču posle svadbe i apsolutno je nebitno ko je tamo vodi, nego, ako dođemo posle fajronta mislim da treba hrvatima da zahvalimo što nas neka flajka neće pući u glavu, mada su naši poznati sa smislom za tajming, pa sumnjam...

Sa poslednjim izrečenim se apsolutno slažem, oko toga ne sme da bude dilema (ima govnara, ali dilema ne sme da bude!) neke stvari su nedopustive i to mora da bude standard.
G.Cross G.Cross 22:42 29.04.2016

Re: PRINCIP, šta to beše?

Meni ovo liči kao da je pisano mozgom od pre brat bratu trideset godina


Guilty as charged.

Jel ima dokaza da su mladji mozgovi pametniji ?
Neki link mozda ??
antioksidant antioksidant 23:06 29.04.2016

Re: PRINCIP, šta to beše?

nije bitan mozak, bitna je tehnika
tasadebeli tasadebeli 10:58 30.04.2016

Re: PRINCIP, šta to beše?

PRINCIP, šta to beše?


Guilty as charged.


nije bitan mozak, bitna je tehnika



anonymous anonymous 23:35 29.04.2016

? ? ?

Nisam baš razumeo tekst, ali ipak....

Evropa nije isto što i Evropska Unija.

Isti odnos izmedju jačeg i slabijeg bez saglasnosti i emocionalne povezanosti zove se “Silovanje” i kriminalni je čin.


USA i EU su u odnosu jačeg i slabijeg.

Većina u demokratiji ne odlučuje . I tako ne treba da bude .
Goniči robova i čobani nisu u Srbiji, nego van nje.

I oni Srbiju ne privode Evrpskoj Uniji nego guraju u geto.
Da su hteli Srbiju u EU to bi se davno desilo.

Srbija koju Vučić vodi u Evropu ce možda stići jednog dana tamo ali ne kao ravnopravan član nego kao gubavac na oporavku, ali sa jasnim pojavnim oblicima gube još na njenom lepom licu.


Svet van Srbije nije ništa manje zaražen od istih bolesti od kojih boluje i Srbija.

Njihova je bolest - bolest na smrt.

Istorijskim procesima treba vreme i - terapija.

Francuska je u svom najboljem periodu imala i Sartra i Arona.
I levicu i desnicu.

I Srbiji treba DSS.
Zbog Srbije....i demokratije ....i pravde....

G.Cross G.Cross 23:45 29.04.2016

Re: ? ? ?

Nisam baš razumeo tekst, ali ipak....


Mislim da jesi.


I Srbiji treba DSS.
Zbog Srbije....i demokratije ....i pravde....


Naravno, a Srbiji trebaju i ostale partije, koje se bore za interese dela ( part ) drustva kome pripadaju.
Suprotno tome je misljenje da ne postoje delovi ( partije ) drustva nego samo celina ( total) i to se naravno zove totalitarizam.

urbana_gerila urbana_gerila 00:43 30.04.2016

Re: ? ? ?

G.Cross
Ne volim DSS , ne volim Dveri, ali deo Srbije koji oni predstavljaju ima pravo na svoju reč.


ako misliš da imaju pravo na reč u parlamentu, onda - nemaju, nisu, još, prešli cenzus.
ili ti imaš neka saznanja koja su tuzemnima nedostupna?


ovaj ljigavi hajde da se volimo poziv na grupni sex koji, ne pitajući se šta o tome misle njihovi birači, sada propagiraju impotentni lumeni koji su zbog izbornih rezultata morali još u nedelju da podnesu ostavke u svojim strankama, nije ništa manje protuprirodan od bluda koji su svojevremeno upražnjavali jul i srs, sa sps kao i voajerom i partnerom.
emsiemsi emsiemsi 06:06 30.04.2016

М'да !

Ја на "Европу", интеграције итд... гледам на поједностављен начин.
Прва ствар која мене детерминише (у основи) је да никада није баш толико тешко да нема излаза.
Друга ствар (мрзи ме да сада смишљам одговарајућији термин од ствари - видим да је термин ствар рогобатно) је да мора и хоће бити боље.
Последње или најважније је да ми је потпуно свеједно да ли сам ја негде ин или аут, а консеквенца тога је да ћу ја увек бити свој био у Европи, "Европи", Америци или било где на кугли земаљској. Онога тренутка када већина мога народа дође до овога нивоа, постаће потпуно ирелевантно где ћемо живети тада, тј. у каквим организацијама ћемо бити. Такав мој став ми је донео пуно пријатеља међу Французима, Немцима, Америма, ... и разним дргуим људима. Онога тренутка када сви будемо као ја (добро де, не морамо баш као ја, јер то није лако), као Силвер, као Принци, као Милан Новковић, као Срђан Фукс, Мариопан, Таса, Тесс, ... (продужити низ), биће потпуно ирелевантно где смо.
Успут --- без обзира где ћемо бити, без обзира што је у страном свету све боље него код куће, свима нашима у расејању желим повратак - кад-тад.
looping looping 08:06 30.04.2016

1

Na žalost to nije slučaj. Većina Srba ili makar značaj broj ne želi Srbiju u EU. I to je u redu.

Wrong.
Većina srba želi u EU. To se vidi po glasačkom telu koje se ogromnom većinom opredelilo za pro-EU stranke.

Srbija koju Vučić vodi u Evropu ce možda stići jednog dana tamo ali ne kao ravnopravan član nego kao gubavac na oporavku, ali sa jasnim pojavnim oblicima gube još na njenom lepom licu.

A sa kojim političarem će biti ponosna? Tadićem, Pajtićem, Čedom, Čankom, Dačićem?
Srbija neće biti gubavac ako bude jaka i to nema veze sa ulaskom u EU već sa ekonomskim razvojem Srbije.
Ne volim DSS , ne volim Dveri, ali deo Srbije koji oni predstavljaju ima pravo na svoju reč.

Onoliko koliko im to dozvoli volja naroda. Što je prilično malo, mora se priznati.
sweet64 sweet64 09:59 30.04.2016

Re: 1

A sa kojim političarem će biti ponosna? Tadićem, Pajtićem, Čedom, Čankom, Dačićem?
Srbija neće biti gubavac ako bude jaka i to nema veze sa ulaskom u EU već sa ekonomskim razvojem Srbije.


Mi još nismo došli do ponosa, a sa navedenim likovima sigurno i nećemo, ali ti verovatno svesno nisi spomenuo baš sve, jer sa nekim možemo stići do ponosa.
E onda dolazi ova druga rečenica koja je skroz tačna.
looping looping 10:17 30.04.2016

Re: 1

sweet64
A sa kojim političarem će biti ponosna? Tadićem, Pajtićem, Čedom, Čankom, Dačićem?
Srbija neće biti gubavac ako bude jaka i to nema veze sa ulaskom u EU već sa ekonomskim razvojem Srbije.


Mi još nismo došli do ponosa, a sa navedenim likovima sigurno i nećemo, ali ti verovatno svesno nisi spomenuo baš sve, jer sa nekim možemo stići do ponosa.
E onda dolazi ova druga rečenica koja je skroz tačna.

Mrzelo me je da nabrajam. Ne znam ni jednog političara u Srbiji koji je bolji od trenutnog "vladara". U pljuvanju vladara upravo je to i najveći problem pljuvača, da navedu alternativu. Više smisla ima kritika Filipa M. nego bilo koga drugog jer on kao alternativu makar navodi bele listiće.
sweet64 sweet64 10:36 30.04.2016

Re: 1

Ne znam ni jednog političara u Srbiji koji je bolji od trenutnog "vladara".

A Radule p*deru, ali je moj komentar bez veze. Da sam znao da ti među njima ne praviš razliku ne bih se oglasio.
docsumann docsumann 11:06 30.04.2016

Re: 1

sweet64




svi smo mi pederi!
izvini majko
i ti si mi.



jbt, ako ovi sns-ovci ne počnu stvarno to da skandiraju po mitinga

SVI SMO MI PEDERI!
SVI SMO MI PEDERI!

a i rimuje se. misim ne "pederi" sa "pederi", nego "mi" sa njima
vcucko vcucko 23:27 30.04.2016

Re: 1

looping
[
Onoliko koliko im to dozvoli volja naroda. Što je prilično malo, mora se priznati.

Normalan vladar bi u ovakvoj matematičkoj situaciji lično popunio taj jedan g.listić koji navodno fali , ispao džek i nastavio da... khm, vlada. Mnogo jači nego pre.

Čekaj, ja govorim o normalnosti? Pa ovaj mlatara rukama, urla "JA hoću ovako, JA neću onako" i priča o nekakvom mauzoleju gde će biti uklesana, ali razdvojena njegova i Titina dela

Čekaj2, reci da se ovakve stvari pišu po zadatku, biće mi lakše da... odspavam.
docsumann docsumann 09:38 30.04.2016

zašto kažeš sex,


a misliš na jebačinu?



tasadebeli tasadebeli 09:42 30.04.2016

We are not angels

У мом крају се свако силиовање у покушају обично завршавало умлаћивањем силеџије... Било довољно само да потенцијална жртва заурла, па да се читав комшилук у било које доба ноћи крвожедно острви на силеџију...





Све је исто, само њега нема...






Пази кад ће чак и мене да натерају да после 25 година изађем на изборе.

(То се беше зове негативна мотивација, јел' да?)



П.С. -
Većina Srba ili makar značaj broj ne želi Srbiju u EU.


То је баш занимљива ситуација... Ретко се у историји догађало да се "воља народа" у Србији поклапала са интересима великих играча на шаховској табли...






zilikaka zilikaka 14:09 30.04.2016

Re: We are not angels

Пази кад ће чак и мене да натерају да после 25 година изађем на изборе.

(То се беше зове негативна мотивација, јел' да?)


Pa to bre i ja kažem. Samo glup i lud čovek može da ovom narodu prezentuje igrokaz "za dlaku al jebiga", gde je sve očigledno smutljivo, a da ne računa da će u narodu proraditi inat. Zato pitam koliko im treba.
Msm, nije bre to nikakva matematika, to je piljarski račun 4 računske radnje, nego ne znam odakle uzeti merodavne podatke.

U svakom slučaju, ako red veličine potrebnih glasova 550 od 19 hiljada, ne da će da bude zanimljivoooo.

...a čak negde mislim da ne treba gledati u pravcu predstavnika EU i sličnih.
Ljudi, malo bre kolača ostalo gazdi na stolu. Bio lake ruke, ima se, može se, kad ono cvc. Mogu da uzmu samo ono što su sami zaradili, ništa od onog što je drugima namenjeno.
Nisu ti DSS/Zveri ni blizu toliko opasni sa svojih 13-14 poslanika, nego su slatki upravo ti njihovi mandati.
ČAk mislim da nije zgoreg ni da se posle drugog kruga onaj Troj(an)ac pripazi. To je još 14.
tasadebeli tasadebeli 15:28 30.04.2016

Re: We are not angels

zilikaka

ČAk mislim da nije zgoreg ni da se posle drugog kruga onaj Troj(an)ac pripazi. To je još 14.











mlinarslavko mlinarslavko 20:37 30.04.2016

Re: We are not angels

Neverovatni Alan Ford, aktuelan kao i uvek
blogov_kolac blogov_kolac 13:23 30.04.2016

Ljubav na seoski nacin

Koalicija DSS-Dveri je dobila tacno oko 5% glasova, sto po srBskoj definiciji ocigledne ociglednosti ocigledno znaci:
- ako za dlaku ipak udju u parlament... e to je zbog toga sto je americki ambasador tako trazio.
- ako pak izvise za cenzus zbog par glasova koji ce im zafaliti... e to je zbog toga sto je neko iz EU to zahtevao.

Ovde se nista ne dogadja tek tako i slucajno, a kako je jos odavno primetio premudri Ilija Cvorovic - "oni sve rade javno da ne bi izgledalo tajno" i "sve je suprotno od onoga sto izgleda da jeste"... srecom, vremenom smo se mi izvestili da u svemu prepoznajemo ociglednu zaveru sa Zapada, i njihov poguban uticaj na sve.

tasadebeli tasadebeli 14:50 30.04.2016

Re: Ljubav na seoski nacin

blogov_kolac

srecom, vremenom smo se mi izvestili da u svemu prepoznajemo ociglednu zaveru sa Zapada, i njihov poguban uticaj na sve.






А на шта то конкретно мислиш када кажеш - Запад?

(Тј. зашто кажеш љубав, а мислиш на...?)

Мени то некако сувише уопштено, баш као и код Илије Чворовића.


Као у некој емисији за домаћице... (ЛИНК)


Дајмо се мало апгрејдирати... (ЛИНК)


Е, а био недавно и састанак ових домаћина и филантропа...





(Тулкит за апгрејдовање - ЛИНК)


EDIT: Кад већ рече љубав на сеоски начин...


princi princi 14:22 30.04.2016

ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Nije u pitanju nikakva ljubav, nego da bi se ucestvovalo u politickom zivotu moraju da se postuju neka pravila. Pravilo br 1 u demokratskim drustvima je postovanje ljudskih prava: ne smes nikome ugrozavati fizicki integritet, pravo na postojanja, ne smes podsticati ljude na nasilje bilo na rasnoj, bilo na verskoj bilo na politickoj bilo na osnovi seksualne preferencije. Beograd se 5 godina tresao od straha od Dvery batinasa, nisu mogle da se odrzavaju manifestacije ljudi LGBT orijentacije, upadali su na tribine, izazivali haos, izazivali tuce, pa i ubijali ljude. To sto Dvery postoje kao politicka organizacija nije posledica demokratskog procesa nego propusta policijskih i sudskih sluzbi.

Boriti se za njihova politicka i izborna prava nije nikakva demokratija, ve je isto sto i davanje politickog legitimeta njihovim "svjetonazorima" i nacinima borbe. Srbiji ocigledno jedan Seselj nije dovoljan.
zilikaka zilikaka 14:35 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Nije u pitanju nikakva ljubav, nego da bi se ucestvovalo u politickom zivotu moraju da se postuju neka pravila

Tačno. Upravo ta pravila glase: Ako si ih pustio u izbornu trku, onda im moraš priznati i rezultate.

Slažem se ja da je njih trebalo zabraniti odavno, ali oni koji su to mogli nisu hteli. Oni odlično znaju zašto.
Naprotiv, pustili su ih u trku al se preračunali. Onda nastala panika. Ta panika se odmah videla.
Posle seli, razmislili, verovatno račun pokazao da je najlakše ukrasti od Zveri, a i Zapad se nešto neće mnogo buniti, i eto nama cirkusa.
anonymous anonymous 14:37 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Nije u pitanju nikakva ljubav, nego da bi se ucestvovalo u politickom zivotu moraju da se postuju neka pravila. Pravilo br 1 u demokratskim drustvima je postovanje ljudskih prava: ne smes nikome ugrozavati fizicki integritet, pravo na postojanja, ne smes podsticati ljude na nasilje bilo na rasnoj, bilo na verskoj bilo na politickoj bilo na osnovi seksualne preferencije. Beograd se 5 godina tresao od straha od Dvery batinasa, nisu mogle da se odrzavaju manifestacije ljudi LGBT orijentacije, upadali su na tribine, izazivali haos, izazivali tuce, pa i ubijali ljude. To sto Dvery postoje kao politicka organizacija nije posledica demokratskog procesa nego propusta policijskih i sudskih sluzbi.

Boriti se za njihova politicka i izborna prava nije nikakva demokratija, ve je isto sto i davanje politickog legitimeta njihovim "svjetonazorima" i nacinima borbe. Srbiji ocigledno jedan Seselj nije dovoljan.


Нисам баш сигуран да ти је перцепција исправна....

Чини ми се да мешаш Двери и Образ .....
princi princi 14:42 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

To je onda sunk cost fallacy na drustvenom nivou: ti si jedan put napravio sranje, i onda ulazis u sve veca i veca govna ne zeleci da priznas sebi i drugima osnovnu gresku.

Da je bilo zdrave pameti, kao sto je u Srbiji nema, ti raznorazni Pajtici, Radulovici, Jovanovici, Tadici, pa i Vucici, nikada nije trebalo da pristanu da izlaze na izbore na kojima ce batinasi i siledzije imati svoje politicke predstavnike. A sada pokusavaju da skupe jeftine politicke poene i ozive mitingasku atmosferu 90-ih tim glupavim, idiotskim i, u sustini, licemernim pozivanjima na postovanje glasa. Neko bi rekao da je to zato sto nista bolje ni ne umeju.
princi princi 14:44 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Чини ми се да мешаш Двери и Образ .....

Moram priznati da mi nedostaje te fine iznijansiranosti pogleda kad su fasisti u pitanju.
zilikaka zilikaka 14:51 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

To je onda sunk cost fallacy na drustvenom nivou: ti si jedan put napravio sranje, i onda ulazis u sve veca i veca govna ne zeleci da priznas sebi i drugima osnovnu gresku.

Nema osnovne greške.
Greška je napravljena kada se to čudo osnovalo. E, ALI, to ne da nikome nije zasmetalo, nego su ga pazili i nunali, da im se nađe kad god zatreba.
Ni prvi ni poslednji koji su postali stranka zato što je to nekom odgovaralo u određenom momentu.
(...ne znam zašto mi pada na pamet SNS)
Dalje sve ide kako mora. Postoji kriterijum za učestvovanje na izborima, i ko ga ispuni učestvuje. Inače izbori nemaju smisla.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:35 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Da, da, srecom po Evropi (i sire) ne cvetaju slicne stranke..
Kod nas su na cenzusu a mnogo gde su 2 ili 3 stranka po velicini u drzavi. Lideri im cesto vise na sudu sa tuzbama za raspirivanje rasne mrznje itd.

U Holandiji je registrovana i pedofilska stranka, jest da nisu u parlamentu ali nije bilo nikakvih zakonskih osnova da im zabrane registrovanje.

Tako da, mojne da pricate o bajkama i strankama u istoj recenici.
anonymous anonymous 18:39 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Чини ми се да мешаш Двери и Образ .....

Moram priznati da mi nedostaje te fine iznijansiranosti pogleda kad su fasisti u pitanju.


Правиш се луд и користиш неодмерене и јаке термине попут Кркара, а знам да знаш значење појма - фашисти .

Двери су класична конзервативна либерална десница какве постоје свуда у свету.
И као таква су - демократска странка.

Ма шта сви други покушавали да јој припишу и ма шта ти и ја о тој опцији мислили.
princi princi 19:45 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

конзервативна либерална десница

Iskreno, uopste ne znam na sta mislis kad Dvery ovako definises. Na stranu sto se pojmovi konzervativizma i liberalizma u velikoj meri iskljucuju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:27 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...


princi
pa i ubijali ljude.


što bi rekao emsi, daj link.
princi princi 20:54 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni

princi
pa i ubijali ljude.


što bi rekao emsi, daj link.

Ko je ubio onog malog Francuza u Beogradu?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:07 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
vrabac_u_steni

princi
pa i ubijali ljude.


što bi rekao emsi, daj link.

Ko je ubio onog malog Francuza u Beogradu?


Dveri, misliš da su oni?
anonymous anonymous 21:59 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
конзервативна либерална десница

Iskreno, uopste ne znam na sta mislis kad Dvery ovako definises. Na stranu sto se pojmovi konzervativizma i liberalizma u velikoj meri iskljucuju.




Conservatives believe in personal responsibility, limited government, free markets, individual liberty, traditional American values and a strong national defense. Believe the role of government should be to provide people the freedom necessary to pursue their own goals. Conservative policies generally emphasize empowerment of the individual to solve problems

.


Шта у овоме није либерално ?

А ево и теби ЛИНК

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:05 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

conservative policies generally emphasize empowerment of the individual to solve problems


verovatno ovo

uzgred, ovo citirano je osnovni postulat liberalizma.
princi princi 22:38 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
princi
конзервативна либерална десница

Iskreno, uopste ne znam na sta mislis kad Dvery ovako definises. Na stranu sto se pojmovi konzervativizma i liberalizma u velikoj meri iskljucuju.




Conservatives believe in personal responsibility, limited government, free markets, individual liberty, traditional American values and a strong national defense. Believe the role of government should be to provide people the freedom necessary to pursue their own goals. Conservative policies generally emphasize empowerment of the individual to solve problems

.


Шта у овоме није либерално ?

А ево и теби ЛИНК



Brkas liberalizam i libertarijanizam. I konzervativci i liberali mogu ali ne moraju biti libertarijanci.
princi princi 22:47 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Sine, vidim ja da ce Dveri jos ispasti tree hugging borci za mir i ljubav u svetu, a protiv nuklearki.
princi princi 22:56 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

A, pardon, nece protiv nuklearki, bar dok im je Jasmina Vujic u pol. savetu.
tess tess 23:00 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Da, uz mnogo sjajnih karakternih osobina koje imam jedna je da mi nije teško priznati kad malo ili ništa ne znam. Naprotiv, nekad me taj osjećaj nemoći, il spostvenog neznanja, prosvjećuje. Zadivljeno sam pomirljiva.

Evo, prije neki dan rekoh da u Austriji prezirem naše koji glasaju za  nacoše njihove tj desničare. I za sebe da sam moderan konzervativac i zeleni.

Sad čitam o konzervativizmu. Tvorac modernog konzervativizma (a hrabro bih vjerovala da sam ja smislila modernost koja bi 'sačuvala' ono što vrijedi) je Edmund Burke.

I pazi ovo: Burke, koga su u 19. i 20. vijeku kao svog uzora slavili i konzervativci i liberali se smatra tvorcem modernog konzervativizma, ali i predstavnikom klasičnog liberalizma.

Ček malo, kako sad moderni konzervativizam i klasični liberalizam? To je isto, il šta?

p.s. Pričam sama sa sobom nakon Anonimusovog komentara. Kažem, da ne bude poslije ovo-ono..
anonymous anonymous 23:03 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...


princi
23:38 30.04.2016
Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...




Brkas liberalizam i libertarijanizam. I konzervativci i liberali mogu ali ne moraju biti libertarijanci.



Liberalni konzervativizam


"Burke je bitno pridonio spajanju konzervativnih vrijednosti s ideologijom slobodnog tržišta te je time utemeljio tradiciju liberalnog konzervativizma koji se danas pojavljuje u obliku neokonzervativizma.

Liberalni konzervativci polaze od ideje da liberalna ekonomija utemeljena na individualnoj slobodi stjecanja i raspolaganja može biti u skladu s tradicionalnom konzervativnom socijalnom filozofijom koja se temelji na vrijednostima kao što su autoritet i dužnost.
Za Burka je slobodno tržište bilo učinkovito i pošteno, te istodobno prirodno i nužno. Ono je prirodno jer izražava žudnju za bogatstvom koja je dio ljudske prirode. Ta je ideja sve do polovice 20. stoljeća bila nevažni dio konzervativne tradicije i politike, kojima je dominirala paternalistička paradigma. Ali je tijekom 1960-ih ideje konzervativnih liberala Friedricha von Hayeka i Miltona Friedmana snažno prodiru među konzervativce, te putem politike tačerizma i reganizma dominiraju konzervativizmom krajem 20. stoljeća.

Liberalni konzervativac nije spreman načelo individualne slobode proširiti iz ekonomske sfere na druga područja života. Za njega je sloboda ponajprije ekonomska sloboda, sloboda poduzetništva, sloboda izbora. On zadržava tradicionalno konzervativno gledanje na ljudsku prirodu kao nesavršenu, te je jaka država potrebna da održi javni poredak i osigura poštovanje autoriteta. Dok liberali vjeruju da tržišna ekonomija čuva individualnu slobodu i slobodu izbora, konzervativci su više privučeni tržištem kao instrumentom socijalne discipline.

Tržište može prijetnjom nezaposlenosti odvratiti radnike od borbe za stalno veće nadnice. Zato je ono instrument održanja socijalne stabilnosti, koji djeluje usporedno s mnogim izravnijim instrumentima prisile kao što su policija i sudovi. Slobodno tržište i jaka država su formula tačerizma.

Istraživač suvremenog konzervativizma Peter Steinfels na američkom primjeru rezimira bitne ideje neokonzervativne analize. Prvo, neokonzervativci smatraju da je kriza autoriteta zahvatila Sjedinjene Države i Zapad. Vladajuće institucije lišene su legitimnosti te je potkopano povjerenje u vodeće elite. Ugroženi su društvena stabilnost i naslijeđe liberalne civilizacije. Drugo, tekuća je kriza ponajprije kulturna kriza, pitanje vrijednosti, morala i ponašanja. Nisu problem društveno-gospodarske strukture nego su naša uvjerenja postala slabija, naš moral je popustio te je iskvareno naše ponašanje. Treće, vlada je žrtva "preopterećenosti".

Nastojeći učiniti što više, prirodno je doživjela neuspjeh i zbog toga potkopala svoj autoritet. Četvrto, suočen s krizom, neokonzervativizam ustraje na tome da se vlast ponovno potvrdi, a vlada zaštiti. Odgovornost za neuspjeh vladinih programa treba proširiti i time smanjiti mogućnost kritike i potkopavanja autoriteta vlade, zatim treba smanjiti očekivanja stanovništva te diskreditirati kritičare kao ideološke neprijatelje povezane s ekstremizmom (modernizam se povezuje s nihilizmom, kritika postupaka američke vlade s antiamerikanizmom, programi pomoći siromašnima s pljačkanjem, kritika troškova za naoružavanje s utjecajem komunizma, borba za prava žena ili homoseksualaca s razaranjem obitelji i sl.).

Peto, nepouzdani međunarodni poredak zahtijeva stabilno, jedinstveno društvo na zemlji. Naglašavanjem opasnosti od komunizma i neliberalnih stajališta Trećeg svijeta postiže se potrebna nacionalna odanost i disciplina.

Glavni smjer neokonzervativne kritike liberalne države blagostanja jest analiza preopterećenosti. Neokonzervativci polaze od toga da je demokratski sustav najviše pridonio postavljanju pretjeranih zahtjeva državi. Došlo je do "prevelikog širenja" zahtjeva za participacijom, što se očituje u pretjernom politiziranju tema i konflikata. Kriza upravljanja nastaje zato što raste jaz između opsega zahtjeva i državne sposobnosti upravljanja, zbog čega se gubi povjerenje u sustav.

Rješenja se traže u smanjenju opsega prava koja jamči država, čije održavanje vezuje ruke državnoj vlasti. Strategija rasterećenja države usmjerena je u dva osnovna pravca: prvi je tehnokratski - oslobođenje odlučivanja od političke kontrole i prepuštanje stručnjacima, a drugi je tržišni - prepuštanje mnogih funkcija prirodnim mehanizmima i odbacivanje distributivne pravednosti.

Nova desnica bliska je neokonzervativizmu. Ona kombinira napad na intervencionističku državu s moćnom ponovnom obnovom tradicionalnih vrijednosti koje se odnose na obitelj, ulogu žene, pobačaj, homoseksualnost i druga društvena pitanja. Ona počinje neoliberalnim ciklusom, ali ga produžuje u posve neegalitarnome i etatističkom smjeru, u kojemu se moralističkim zanosom siromašni uvjeravaju da socijalna pomoć obnavlja siromaštvo te da su nejednakosti prirodne i od Boga dane. S tim je shvaćanjem tijesno povezan novi moralizam, ksenofobija i autoritarni nacionalizam.

U Ujedinjenom Kraljevstvu, Margaret Thatcher je zazivala povratak viktorijanskim vrijednostima, a u SAD-u je "moralna većina" vodila kampanju za povratkom obiteljskim vrijednostima. Osobito je u SAD-u ona povezana s oživljavanjem privrženosti religiji. Kampanje protiv pobačaja i Pro-life pokreti uspostavljaju kriterije moralno dobroga i lošega. Dok je za liberale moralni pluralizam zdrav jer potiče na različitost i racionalnu raspravu, za neokonzervativce i nove desničare on je vrlo opasan jer podriva koheziju društva. Otvoreno društvo je društvo u kojem nedostaju bilo kakvi ujedinjujući moralni standardi.

Moderni konzervativac Daniel Bell tvrdi da je liberalizam u sferi obiteljskog, seksualnog i općenito moralnog života poguban za opstanak društva. Moralni relativizam, koji se temelji na uvjerenju o podjednakoj autentičnosti različitih vrijednosnih standarda, vodi krajnjem individualizmu, izoliranosti i nepovezanosti pojedinaca. Ako vlada moralni relativizam, a pojedinci rade ono što im se sviđa, nemoguće je uspostaviti civilizirane standarde ponašanja.

Simptome toga neokonzervativci otkrivaju u američkom društvu od kraja 1960-ih: opće mu je obilježje slom autoriteta u obitelji i društvu. Zato se oni zauzimaju za oštre mjere radi poboljšanja stanja: strože kažnjavanje prijestupnika i uvođenje ili održanje smrtne kazne, za okrutnije izvršenje smrtne kazne, povećanje ovlasti policije, ali i njihovo jasnije definiranje. Tako se pozivanja na inicijativu i poduzetništvo u društvu ujedinjuju s potrebom za jakom državom i disciplinom.

Margaret Thatcher je rudarske vođe 1984. - 1985. tretirala kao unutarnje neprijatelje od kojih se nacija mora zaštititi. Istodobno neokonzervativci upozoravaju na jačanje vanjskog neprijatelja. Ronald Reagan je Sovjetski Savez nazvao carstvom zla, a neokonzervativci su branitelji različitih represivnih i autoritarnih režima kao brane od komunizma. Njihova je formula jednostavna: slobodno tržište i jaka država. Neokonzervativci su često neoliberali koji polaze od toga da vjernost liberalnim vrijednostima razumijeva svijest da sam liberalizam nije dovoljan. Zato je neokonzervativizam mješavina ideja i tema koja obuhvaća liberalne i konzervativne tradicije."

Линк очито није вредео.

Зато ево и текста.

Не знам у којој држави је политика коју заговарају Двери, као "недемократска" , стављена ван закона или проглашена - фашистичком.

То је била твоја почетна теза.

Да су фашисти.
tasadebeli tasadebeli 23:07 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
vrabac_u_steni

princi
pa i ubijali ljude.


što bi rekao emsi, daj link.

Ko je ubio onog malog Francuza u Beogradu?



Структуре државне безбедности. Исте оне које и регрутују те клинце и за које раде и многи на политичкој сцени Србије, па и неки од ових које ти не разликујеш у нијансама.

А клинци којима је суђено за убиство су само "пешадија".


EDIT: Је ли, бре Принци, јел' сте ово ти и Браја решили да се мало зезате, па качите овакве коментаре? Он са "тезама о Фојербаху", а ти са "фашизмом" који, као што и сам видиш, не успева у Србији ни цензус за Скупштину да пређе...

Добра вам фора да нас овако потпрцкавате... Само не треба то да радите сад после избора кад смо овако неурозни...
anonymous anonymous 23:09 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Sine, vidim ja da ce Dveri jos ispasti tree hugging borci za mir i ljubav u svetu, a protiv nuklearki.


Јесу ли фашисти или нису ?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:10 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Sine, vidim ja da ce Dveri jos ispasti tree hugging borci za mir i ljubav u svetu, a protiv nuklearki.


ma ne, neće.
samo je bezveze tovariti im ono što oni nisu.
no dobro, ne živiš ovde, pa su informacije koje imaš dosta upitne. doduše, mnogi ovde isto tako gledaju na stvar, prosto neverovatna ideološka indoktrinacija je u pitanju.

ali, nekako verujem da bi ti ipak drugačije saledavao, nisi glup čovek, naprotiv.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:14 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

tasadebeli



Структуре државне безбедности. Исте оне које и регрутују те клинце и за које раде и многи на политичкој сцени Србије, па и неки од ових које ти не разликујеш у нијансама.


da, udba.
to htedoh odmah da kažem, pa se "ugrizoh za tasturu".
samo je pitanje za čiji račun.
princi princi 23:15 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
...

Kako si povezao Regana, Tacerovku (koji su, uzgred, sve osim liberala; kao sto sam probao da ti objasnim, ko god je prevodio koji si prvo linkovao a sad copy pasteovao, lose je prevodio, nisu mu jasni ti pojmovi) i Dveri? Dveri su prilicno agresivni borci za rasnu i nacionalnu cistocu Srbije, organizovali su vise "prosvjeda" protiv izbeglica s Bliskog Istoka, a nigde nisam video da se zalazu za slobodna trzista. Imas neki link?
tasadebeli tasadebeli 23:18 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
tasadebeli



Структуре државне безбедности. Исте оне које и регрутују те клинце и за које раде и многи на политичкој сцени Србије, па и неки од ових које ти не разликујеш у нијансама.


da, udba.
to htedoh odmah da kažem, pa se "ugrizoh za tasturu".
samo je pitanje za čiji račun.



За рачун медијске слике Србије која треба, као и ова калакурција са изборима, да држи Србију на многаја љета закуцану у деведесетима...

EDIT:
no dobro, ne živiš ovde, pa su informacije koje imaš dosta upitne. doduše, mnogi ovde isto tako gledaju na stvar, prosto neverovatna ideološka indoktrinacija je u pitanju.

ali, nekako verujem da bi ti ipak drugačije saledavao, nisi glup čovek, naprotiv.




Узе ми реч из уста, баш то хтедох да му кажем.

А Браја се дефинитивно зеза све у шеснаест...

Ако, тако и треба. То је и најпаметније у датој ситуацији када се Жељко Митровић жали како му је "одузето петнаест година живота"... ( Пази кад се још увек смејем откада сам прочитао...)
princi princi 23:18 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
princi
Sine, vidim ja da ce Dveri jos ispasti tree hugging borci za mir i ljubav u svetu, a protiv nuklearki.


Јесу ли фашисти или нису ?

Pa ne znam, ti mi reci.
anonymous anonymous 23:22 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
anonymous
...

Kako si povezao Regana, Tacerovku (koji su, uzgred, sve osim liberala; kao sto sam probao da ti objasnim, ko god je prevodio koji si prvo linkovao a sad copy pasteovao, lose je prevodio, nisu mu jasni ti pojmovi) i Dveri? Dveri su prilicno agresivni borci za rasnu i nacionalnu cistocu Srbije, organizovali su vise "prosvjeda" protiv izbeglica s Bliskog Istoka, a nigde nisam video da se zalazu za slobodna trzista. Imas neki link?


Ево ти пример идеолошке позиције, неоконзервативизма у УСА


Морална већина (енгл. Moral Majority) је била политичка организација у Сједињеним Америчким Државама која је формирана с циљем лобирања за евангелистичку хришћанску политику. Оснивач организације је био свештеник Џери Фолвел из Линчбурга у Вирџинији. Организација је основана 1979, а угашена касних осамдесетих година XX века. Циљ моралне већине је био да мобилише конзервативне Американце да постану политички активнији у питањима која су сматрали битним. Њихове тактике су укључивале слање поште, успостављање телефонских линија, одржавање митинга, и емитовање верских телевизијских емисија

Неки од циљева око којих је Морална већина била најактивнија су:

Цензурисање медија и публикација које промовишу „антипородичну“ агенду,
Очување и примена традиционалне верзије породичног живота,
Противљење Амандману о једнаким правима,
Противљење прихватању хомосексуалности,
Забрана абортуса у свим случајевима, чак и када је мајчин живот у опасности,
Конверзија Јевреја и других нехришћана у конзервативно хришћанство.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:25 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Цензурисање медија и публикација које промовишу „антипородичну“ агенду,
Очување и примена традиционалне верзије породичног живота,
Противљење Амандману о једнаким правима,
Противљење прихватању хомосексуалности,
Забрана абортуса у свим случајевима, чак и када је мајчин живот у опасности,
Конверзија Јевреја и других нехришћана у конзервативно хришћанство.


brate, za ove su dveri teški hipici :)
tess tess 23:26 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

I ovo je interesantno:

"On zadržava tradicionalno konzervativno gledanje na ljudsku prirodu kao nesavršenu, te je jaka država potrebna da održi javni poredak i osigura poštovanje autoriteta. Dok liberali vjeruju da tržišna ekonomija čuva individualnu slobodu i slobodu izbora, konzervativci su više privučeni tržištem kao instrumentom socijalne discipline."
princi princi 23:26 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Samo da se razumemo, posto ja ne verujem u kulturne matrice, bogom danu genijalnost, providjenja, nacionalne krivice i slicne kulturfasisticke gluposti i verujem da ljudi mogu da se poprave i uvide svoje zablude, ja bih Bosku Obradovicu apsolutno dao svu podrsku u zamenu za njegovo odustajanje od progona homoseksualaca i, uopste, fizicko zlostavljanje svih ljudi koji drugacije misle. Znaci, politicku podrsku bih uslovio odbacivanjem nasilja i ugrozavanja licnog integriteta iz njihovog delovanja, a svakako je ne bih dao ovako blanko kako je to ponudio, na primer, Pajtic.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:27 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

када се Жељко Митровић жали како му је "одузето петнаест година живота"... ( Пази кад се још увек смејем откада сам прочитао...)


Daj link!
princi princi 23:29 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
Цензурисање медија и публикација које промовишу „антипородичну“ агенду,
Очување и примена традиционалне верзије породичног живота,
Противљење Амандману о једнаким правима,
Противљење прихватању хомосексуалности,
Забрана абортуса у свим случајевима, чак и када је мајчин живот у опасности,
Конверзија Јевреја и других нехришћана у конзервативно хришћанство.


brate, za ove su dveri teški hipici :)

Ne rekoh li ja, tree hugging, peace loving potheads... :))))). Inace, velika mi je misterija kako Jasmina Vujic, profa s nekog Berklija, moze sedeti u politickom savetu neke partije ili pokreta koji se aktivno zalaze za uvodjenje kreacionizma u skolske programe.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:31 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

ja bih Bosku Obradovicu apsolutno dao svu podrsku u zamenu za njegovo odustajanje od progona homoseksualaca i, uopste, fizicko zlostavljanje svih ljudi koji drugacije misle. Znaci, politicku podrsku bih uslovio odbacivanjem nasilja i ugrozavanja licnog integriteta iz njihovog delovanja


saglasan.
samo mislim da je njemu pakovano malo više nasilja nego što ga je realno pokazivao (naprotiv, ponekad ga je upravo sprečavao kao na primer 2010, za vreme one najkrvavije gej parade). i tu dolzaimo do one priče o spinovanju.
a da bi mogao malo da se uljudi, mogao bi.
princi princi 23:33 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Је ли, бре Принци, јел' сте ово ти и Браја решили да се мало зезате, па качите овакве коментаре? Он са "тезама о Фојербаху", а ти са "фашизмом" који, као што и сам видиш, не успева у Србији ни цензус за Скупштину да пређе...

Добра вам фора да нас овако потпрцкавате... Само не треба то да радите сад после избора кад смо овако неурозни...

???? Mozes ti jos jednom da procitas sta sam napisao, pa da jos jednom editujes napisano. Meni deluje da ti ali uopste, uopste nisi shvatio sta sam napisao. Posebno mi izmice ovo poredjenje s Brajovicem, osim ako to nije deo nekog, ali tvog potprckavanja.
anonymous anonymous 23:35 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
anonymous
princi
Sine, vidim ja da ce Dveri jos ispasti tree hugging borci za mir i ljubav u svetu, a protiv nuklearki.


Јесу ли фашисти или нису ?

Pa ne znam, ti mi reci.



Ево инспиративног текста.
За дискусију.

[url=http://pescanik.net/nova-nemacka-desnica/][/url]

princi princi 23:38 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
ja bih Bosku Obradovicu apsolutno dao svu podrsku u zamenu za njegovo odustajanje od progona homoseksualaca i, uopste, fizicko zlostavljanje svih ljudi koji drugacije misle. Znaci, politicku podrsku bih uslovio odbacivanjem nasilja i ugrozavanja licnog integriteta iz njihovog delovanja


saglasan.
samo mislim da je njemu pakovano malo više nasilja nego što ga je realno pokazivao (naprotiv, ponekad ga je upravo sprečavao kao na primer 2010, za vreme one najkrvavije gej parade). i tu dolzaimo do one priče o spinovanju.
a da bi mogao malo da se uljudi, mogao bi.

Naravno da ne mogu znati sta mu je pakovano. Znam kakvi su mu bili nastupi tokom gej parada i pretnje paljenjem Beograda, i znam da su Dveri aktivno ucestvovale u organizaciji anti-izbeglickih demonstracija. Mozda im je to neko, naravno, namestio, ali meni je bilo dovoljno da ih strpam u fioku fasisti. Kao sto rekoh, kad promene stavove po tim pitanjima, i ja cu biti spreman da ih prebacim u neku drugu fioku.
princi princi 23:41 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
...

Ma to sto usrani Austrijanci biraju naciste na izborima, ili sto nemacki fasizam dize glavu nema nikakve veze s ovim sto pricamo. Ja imam mnogo gore misljenje o nemackom, austrijskom, holandskom, engleskom, francuskom i skandinavskom nacizmu nego o cestitom Boletu. Ali to nije tema ovde.
tasadebeli tasadebeli 23:45 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
када се Жељко Митровић жали како му је "одузето петнаест година живота"... ( Пази кад се још увек смејем откада сам прочитао...)


Daj link!



Ено код Енџи у коментару:

Izvor: Pink.rs; Foto: N. Kostić | 30.04.2016. 23:13
Komentari (0)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:49 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
vrabac_u_steni
ja bih Bosku Obradovicu apsolutno dao svu podrsku u zamenu za njegovo odustajanje od progona homoseksualaca i, uopste, fizicko zlostavljanje svih ljudi koji drugacije misle. Znaci, politicku podrsku bih uslovio odbacivanjem nasilja i ugrozavanja licnog integriteta iz njihovog delovanja


saglasan.
samo mislim da je njemu pakovano malo više nasilja nego što ga je realno pokazivao (naprotiv, ponekad ga je upravo sprečavao kao na primer 2010, za vreme one najkrvavije gej parade). i tu dolzaimo do one priče o spinovanju.
a da bi mogao malo da se uljudi, mogao bi.

Naravno da ne mogu znati sta mu je pakovano. Znam kakvi su mu bili nastupi tokom gej parada i pretnje paljenjem Beograda, i znam da su Dveri aktivno ucestvovale u organizaciji anti-izbeglickih demonstracija. Mozda im je to neko, naravno, namestio, ali meni je bilo dovoljno da ih strpam u fioku fasisti. Kao sto rekoh, kad promene stavove po tim pitanjima, i ja cu biti spreman da ih prebacim u neku drugu fioku.


vidiš, 2010. kada je unapred bilo jasno šta se sprema, organizovali skup kod hrama, upravo da bi odvukli masu od sukobljavanja sa policijom.
inače, danas na onom protestu (da bio sam) rekoh ortacima, jebiga, za njih je bilo najpametnije da oragnizuju svoje "porodične šetnje" nedelju dana ranije (kao što je bio slučaj 2009.) i puste ove da šetaju kada im je termin i svi zadovoljni. i pri tom da kažu, "da mi se sa ovim ne slažemo, zato organizujemo svoju pordičnu šetnju, ali se zaležamo za pravo za slobodno demonstriranje svih svojih sugrađana". ali to bi bila neka druga, bolja srbija, gde su bolje i dveri a i naši pederi i lezbejke (i svi drugi varijeteti). inače, sva ta frka sa gej paradom nikada nije imala mnogo veze sa ljudskim pravima.

što se tiče izbeglica, ne znam, nisam pratio šta su oni tada pričali, ali verujem da su prilično "konzervativni", međutim, to ih i dalje ne svrstava u fašiste.
princi princi 23:56 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Nemam nista protiv njihovog anti-gej stava. U slobodnom drustvu svako ima prava na svoje stavove, pa i homofobi. Njihov stav, njihova stvar. Ali ne smeju da ugrozavaju nikoga, ne smeju nikome da prete fizickom likvidacijom, da zastrasuju, da bully. To je fasisticki.

Znaci, ne bi kvalifikovao svoju podrsku njihovim pro-gej stavom, nego prestankom proganjanja LGBT ljudi.
tasadebeli tasadebeli 23:58 30.04.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi


Samo da se razumemo, posto ja ne verujem u kulturne matrice, bogom danu genijalnost, providjenja, nacionalne krivice i slicne kulturfasisticke gluposti i verujem da ljudi mogu da se poprave i uvide svoje zablude, ja bih Bosku Obradovicu apsolutno dao svu podrsku u zamenu za njegovo odustajanje od progona homoseksualaca i, uopste, fizicko zlostavljanje svih ljudi koji drugacije misle. Znaci, politicku podrsku bih uslovio odbacivanjem nasilja i ugrozavanja licnog integriteta iz njihovog delovanja,a svakako je ne bih dao ovako blanko kako je to ponudio, na primer, Pajtic.



Е, тако брате! Говори српски да те цео свет разуме!

Дакле, не фашизам као идеологија, политичко опредељење, теоријска поставка или шта год већ, него "фашизам" као средство контролисања маса путем страха и насиља.

Не мислиш на циљ, него на средство... Барем тако ја разумем ово твоје што сам цитирао.

Онда се слажемо.

Али ја бих да избегнемо терминолошку збрку и да престанемо то да зовемо фашизмом... Можда се неко досети и бољег назива за тај рецепт преписан од оних оригиналних фашиста од пре скоро једног века.

И још нешто...

Када би се Бошко Обрадовић одрекао овога што ти помињеш, онда он не би више никоме био потребан. Па чак ни Пајтићу.

А чим никоме не би био потребан, онда више не би ни било Бошка Обрадовића у медијима. Па самим тим ни ти тамо, ни ја овде не бисмо ни знали за њега.

Треба поштовати обе стране једначине.
anonymous anonymous 00:01 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Nemam nista protiv njihovog anti-gej stava. U slobodnom drustvu svako ima prava na svoje stavove, pa i homofobi. Njihov stav, njihova stvar. Ali ne smeju da ugrozavaju nikoga, ne smeju nikome da prete fizickom likvidacijom, da zastrasuju, da bully. To je fasisticki.

Znaci, ne bi kvalifikovao svoju podrsku njihovim pro-gej stavom, nego prestankom proganjanja LGBT ljudi.


А ко то прогања ЛГБТ људе ?

Као што и прети Јелени Милић ?

Па не видех ништа од свега тога .

Не фали јој ни длака са главе.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:05 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Nemam nista protiv njihovog anti-gej stava. U slobodnom drustvu svako ima prava na svoje stavove, pa i homofobi. Njihov stav, njihova stvar. Ali ne smeju da ugrozavaju nikoga, ne smeju nikome da prete fizickom likvidacijom, da zastrasuju, da bully. To je fasisticki.

Znaci, ne bi kvalifikovao svoju podrsku njihovim pro-gej stavom, nego prestankom proganjanja LGBT ljudi.


ama jasno, i tu se slažemo 100%.
ali, ja stvarno ne znam da su oni pretili fizičkom likvidacijom, o tome ti pričam. neki drugi jesu, a to je pripisivano njima.

da su u jednom momentu bili pritajeno, pa i otvoreno ponekad, agresivni u tom svom stavu "odbrane porodičnih vrednosti" jesu.
i to će morati da iskijavaju, da bi dobili neki demokratski legitimitet, ali opet ti kažem, prišivano im je mnogo više nego što su zaista radili.


princi princi 00:06 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Не мислиш на циљ, него на средство...

Da, naravno. Mislim, kao sustinski anarhistani 5 para ne dajem za politicke programe i njihova lupetanja. Kad su politicari u pitanju, meni je samo bitno da se pristojno ponasaju, da ne ugrozavaju osnovna prava ljudi i da ne huskaju ljude jedne na druge.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:08 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

А ко то прогања ЛГБТ људе ?


proganjaju ih, ja znam za primere.
samo to sa dverima veze nema, recimo, da ih takvi likovi smatraju za "mlakonje" i "pritajene saradnike okupatora".
princi princi 00:12 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
princi
Nemam nista protiv njihovog anti-gej stava. U slobodnom drustvu svako ima prava na svoje stavove, pa i homofobi. Njihov stav, njihova stvar. Ali ne smeju da ugrozavaju nikoga, ne smeju nikome da prete fizickom likvidacijom, da zastrasuju, da bully. To je fasisticki.

Znaci, ne bi kvalifikovao svoju podrsku njihovim pro-gej stavom, nego prestankom proganjanja LGBT ljudi.


А ко то прогања ЛГБТ људе ?

Као што и прети Јелени Милић ?

Па не видех ништа од свега тога .

Не фали јој ни длака са главе.


O onome sto pise Jelena Milic mislim mnogo gore nego ti; mislim da je to gomila gluposti i beslovesnog lupetanja a da najvise stete od njenog delovanja imaju upravo oni za koje se zalaze. Ali ta i takva Jelena Milic nikoga fizicki ne ugrozava, nikom ne preti fizickom likvidacijom. To je ogromna razlika i zbog toga sam uvek i uvek cu Jeleni Milic pruziti podrsku za nastavak njenog politickog delovanja (iako se s njim ali uopste ne slazem, ni sadrzajno ni formalno).
princi princi 00:16 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Uzgred, moju prijateljicu, novinarku, pripadnik Dveri je iz cista mira pretukao usred kafane u Beogradu. Ono, uzeo je zenu, pesnicama tukao, vukao za kosu, isutirao je, razbio arkadu, ostavio raskrvavljenu na podu kafane (u tom trenutku se nije znalo kakve je posledice ostavilo premlacivanje, 'ladno je mogao da je ubije). Zasto? Zato sto, po njegovom misljenju, nije postovala dovoljno Srbiju (zena je, inace, 100% Srpkinja, verovatno cistija od te vucibatine).
anonymous anonymous 00:17 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
А ко то прогања ЛГБТ људе ?


proganjaju ih, ja znam za primere.
samo to sa dverima veze nema, recimo, da ih takvi likovi smatraju za "mlakonje" i "pritajene saradnike okupatora".


А ја сам познавао многе угледне геј људе који су доживели дубоку старост , били изузетно поштовани.

нико их никада није дирнуо, а сви су знали њихово сексуално опредељење.

Па ?
anonymous anonymous 00:20 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...


princi
Uzgred, moju prijateljicu, novinarku, pripadnik Dveri je iz cista mira pretukao usred kafane u Beogradu. Ono, uzeo je zenu, pesnicama tukao, vukao za kosu, isutirao je, razbio arkadu, ostavio raskrvavljenu na podu kafane (u tom trenutku se nije znalo kakve je posledice ostavilo premlacivanje, 'ladno je mogao da je ubije). Zasto? Zato sto, po njegovom misljenju, nije postovala dovoljno Srbiju (zena je, inace, 100% Srpkinja, verovatno cistija od te vucibatine).


И за то је претпостављам одговарао по закону .

Ја знам једног доктора наука, академика који је .......лопов и вуцибатина .....


Шта треба да закључим о Академији ....?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:21 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Uzgred, moju prijateljicu, novinarku, pripadnik Dveri je iz cista mira pretukao usred kafane u Beogradu. Ono, uzeo je zenu, pesnicama tukao, vukao za kosu, isutirao je, razbio arkadu, ostavio raskrvavljenu na podu kafane (u tom trenutku se nije znalo kakve je posledice ostavilo premlacivanje, 'ladno je mogao da je ubije). Zasto? Zato sto, po njegovom misljenju, nije postovala dovoljno Srbiju (zena je, inace, 100% Srpkinja, verovatno cistija od te vucibatine).


pazi, ne mogu da kažem da ne verujem.
ako je to zaista bilo tako taj slučaj treba obelodaniti, jasno imenovati ko je u pitanju pa neka onda kao politička organizacija snose sve posledice, ili neka se javno i neupitno distanciraju od tog svog člana.
anonymous anonymous 00:26 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
anonymous
princi
Nemam nista protiv njihovog anti-gej stava. U slobodnom drustvu svako ima prava na svoje stavove, pa i homofobi. Njihov stav, njihova stvar. Ali ne smeju da ugrozavaju nikoga, ne smeju nikome da prete fizickom likvidacijom, da zastrasuju, da bully. To je fasisticki.

Znaci, ne bi kvalifikovao svoju podrsku njihovim pro-gej stavom, nego prestankom proganjanja LGBT ljudi.


А ко то прогања ЛГБТ људе ?

Као што и прети Јелени Милић ?

Па не видех ништа од свега тога .

Не фали јој ни длака са главе.


O onome sto pise Jelena Milic mislim mnogo gore nego ti; mislim da je to gomila gluposti i beslovesnog lupetanja a da najvise stete od njenog delovanja imaju upravo oni za koje se zalaze. Ali ta i takva Jelena Milic nikoga fizicki ne ugrozava, nikom ne preti fizickom likvidacijom. To je ogromna razlika i zbog toga sam uvek i uvek cu Jeleni Milic pruziti podrsku za nastavak njenog politickog delovanja (iako se s njim ali uopste ne slazem, ni sadrzajno ni formalno).


Нисам говорио о лику и делу дотичне, него о чињеници да је у савременој политици инсценирање нечије угрожености чест принцип да би се код људи развила емпатија према оссоби или....а тиме и ставови које промовише учинили прихватљивијим.

Најчешће претње ....нису никада ни постојале.

Постојало је само оно што ми нисмо видели - симулакрум.

Зато треба бити обазрив.

princi princi 00:26 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous

...


Izvini i stvarno nemoj da se ljutis, ali ti ratujes sa nekom osnovnom logikom.
princi princi 00:27 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
princi
Uzgred, moju prijateljicu, novinarku, pripadnik Dveri je iz cista mira pretukao usred kafane u Beogradu. Ono, uzeo je zenu, pesnicama tukao, vukao za kosu, isutirao je, razbio arkadu, ostavio raskrvavljenu na podu kafane (u tom trenutku se nije znalo kakve je posledice ostavilo premlacivanje, 'ladno je mogao da je ubije). Zasto? Zato sto, po njegovom misljenju, nije postovala dovoljno Srbiju (zena je, inace, 100% Srpkinja, verovatno cistija od te vucibatine).


pazi, ne mogu da kažem da ne verujem.
ako je to zaista bilo tako taj slučaj treba obelodaniti, jasno imenovati ko je u pitanju pa neka onda kao politička organizacija snose sve posledice, ili neka se javno i neupitno distanciraju od tog svog člana.


Da, to sam joj i ja rekao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:27 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
vrabac_u_steni
А ко то прогања ЛГБТ људе ?


proganjaju ih, ja znam za primere.
samo to sa dverima veze nema, recimo, da ih takvi likovi smatraju za "mlakonje" i "pritajene saradnike okupatora".


А ја сам познавао многе угледне геј људе који су доживели дубоку старост , били изузетно поштовани.

нико их никада није дирнуо, а сви су знали њихово сексуално опредељење.

Па ?


Ama meni profa na faksu predavao dva predmeta i bio peder i svi smo ga poštovali.

Međutim, pričam o nekim "vanakadeskim" pederima, znaš, ima ih koji su vodoinstalateri ili moleri. U takvim sredinama, ne prolaze baš najbolje i to je ono gde bi srpsko društvo trebalo da poradi na sebi.

Uzgred, ne mislim da su ove gromopucateljne parade nešto što doprinosi tome, naprotiv, no to je druga priča.
tasadebeli tasadebeli 00:28 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
Не мислиш на циљ, него на средство...

Da, naravno. Mislim, kao sustinski anarhistani 5 para ne dajem za politicke programe i njihova lupetanja.



Ма то ти је само про форме ради... Зато овде нико више и не гледа политичку сцену кроз ону уобичајну призму, са неком од раније познатом терминологијом. Не пије то онда воду.

Kad su politicari u pitanju, meni je samo bitno da se pristojno ponasaju, da ne ugrozavaju osnovna prava ljudi i da ne huskaju ljude jedne na druge.



А, па то не бива, пријатељу!

То би онда значило да Србија коначно излази из деведесетих, а као што и сам видиш, то јој се неће још неко време допустити.

Без обзира што се ти и ја слажемо у овоме што си рекао.

П.С. - Него, да се вратимо ми суштини...

Шта радити ако се тренутна званично невладина организација "Весели војвода" и њихов верник-грешник-отпадник-покајник напрасно измире и изљубе?

Три пута, по српски, уз цоктање и гроктање...

Па још са Гљивицом заиграју ринге-ринге-раја као прави Раја, Гаја и Влаја?

А све зарад стабилног пута у Јевропу на којем више неће бити препрека за Србију осим хрватског вета.

То је, по мени, много значајније питање од Двери у скупштинским клупама.

Већ видим ту Пајтића, Че-Та-Ча и радулаће као евроскептике у Скупштини и ван ње.
anonymous anonymous 00:33 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
anonymous
vrabac_u_steni
А ко то прогања ЛГБТ људе ?


proganjaju ih, ja znam za primere.
samo to sa dverima veze nema, recimo, da ih takvi likovi smatraju za "mlakonje" i "pritajene saradnike okupatora".


А ја сам познавао многе угледне геј људе који су доживели дубоку старост , били изузетно поштовани.

нико их никада није дирнуо, а сви су знали њихово сексуално опредељење.

Па ?


Ama meni profa na faksu predavao dva predmeta i bio peder i svi smo ga poštovali.

Međutim, pričam o nekim "vanakadeskim" pederima, znaš, ima ih koji su vodoinstalateri ili moleri. U takvim sredinama, ne prolaze baš najbolje i to je ono gde bi srpsko društvo trebalo da poradi na sebi.

Uzgred, ne mislim da su ove gromopucateljne parade nešto što doprinosi tome, naprotiv, no to je druga priča.


Не, него је то основна прича.

Мањинско право се спиновањем проглашава угроженим, а онда се инструментализује за сасвим друге циљеве.

Као провокација .....
princi princi 00:33 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Da, vidim da i Radule sebe vec najavljuje kao novog srpskog premijera, :), i bojim se da si u pravu. Firmly 90's.
anonymous anonymous 00:34 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi
anonymous

...


Izvini i stvarno nemoj da se ljutis, ali ti ratujes sa nekom osnovnom logikom.


Објасни .....???
princi princi 00:36 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Uzgred, ne mislim da su ove gromopucateljne parade nešto što doprinosi tome, naprotiv, no to je druga priča.

Da, to se potpuno slazem, ali to nikako ne znaci da parade treba zabranjivati, jos manje da mogu sluziti kao platforma za pretnje pripadnicima LGBT populacije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:38 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

радулаће као евроскептике


pa radulaći jesu evroskeptici samo to ne ističu glasno, a jedan procenat lujki (pri tome ne kažem da su svi koji su glasali za njih lujke, već određen procenat) što glasaju za njih toga baš i nisu svesni, oni misle sišao sa neba novi Đinđić (u stvari Đinđić kako im ga nacrtao Peščanik, što baš i nema mnogon veze sa onim realnim Đinđićem)
princi princi 00:41 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

anonymous
princi
anonymous

...


Izvini i stvarno nemoj da se ljutis, ali ti ratujes sa nekom osnovnom logikom.


Објасни .....???

Pa objasnio ti VuS: on ti kaze da niko ne sme da bude proganjan zbog svoje seksualne orijentacije, ti odgovaras kako znas par akademika koji su bili pederi i koji nisu bili proganjani. Ja ti kazem kako Dveri moraju izbaciti pretnje, zastrasivanja (seca li se iko Insidera i Brankice Stankovic?), fizicko zlostavljanje kao nacin politicke borbe ti odgovorasa pominjanjem opet nekakvog akademika (sad lopova i vucibatine). Mislim, kakve veze tvoji odgovori imaju s ovim o cemu pise VuS ili ja?
princi princi 00:43 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

vrabac_u_steni
радулаће као евроскептике


pa radulaći jesu evroskeptici samo to ne ističu glasno, a jedan procenat lujki (pri tome ne kažem da su svi koji su glasali za njih lujke, već određen procenat) što glasaju za njih toga baš i nisu svesni, oni misle sišao sa neba novi Đinđić (u stvari Đinđić kako im ga nacrtao Peščanik, što baš i nema mnogon veze sa onim realnim Đinđićem)

Da, :(. Pri tome kod nekih ljudi prosto vidis jednu totalnu intelektuanu regresiju, potpunu suspenziju kritickog misljenja.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:52 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

princi

Da, to se potpuno slazem, ali to nikako ne znaci da parade treba zabranjivati, jos manje da mogu sluziti kao platforma za pretnje pripadnicima LGBT populacije.


da naravno.
ali ne znam zašto uopšte to potežeš, ja zaista ne znam da sam ikada zastupao taj stav.

da sam svojevremano bio čangrizav po pitanju blogerskog aktivizma glede parada, jesam.

da sam tvrdio da su te parade u jednoj sasvim drugoj političkoj funkciji, jesam. a i dalje stojim iza toga.

međutim, to ne govori o mom stavu prema LGBT populaciji, čak mislim da sam u životu imao mnogo više a i sada imam više kontakta sa tim ljudima od mnogih ovde zapenušanih blogera.
princi princi 00:58 01.05.2016

Re: ne volim Dveri, ali deo Srbije...

Pa nisam ni mislio da si ti, nego sam pomenuo u nacelu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana