Biz| Društvo| Ekonomija

SNAGA BRENDA

tsunade RSS / 24.05.2016. u 11:28

„Smoki“ je najjači srpski brend. Ne samo da je jedan od najprodavanijih na Balkanu nego je i sinonim za čitavu kategoriju flips grickalica. „Smoki“ se proizvodi u beogradskom Soko Štarku. Soko Štark je 2008. preuzela slovenačka Droga Kolinska. Potom je dve godine kasnije, Drogu kupila hrvatska Atlantic grupa za nekih 380 miliona evra.

„Smoki“,  „čokoladna bananica“, „najlepše želje“ – to više nisu ekskluzivno srpski proizvodi, ali su ostali srpski brendovi. Brend je, pre svega, stvar percepcije.

Atlantic grupa je vodeći kolekcionar balkanskih brendova sa dugom tradicijom. I taj fokus je doveo do apsolutne dominacije u pojedinim segmentima tržišta. Kupili su, primerice, „cedevitu“, ali to nije bilo dovoljno nego su od Hemofarma kupili i „multivitu“. Ima li ko jači u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka? 

Da li je lakše kreirati novi brend ili oživeti stari? O tome, izmedju ostalog, govori Vladimir Čupić, član upravnog odbora Atlantic grupe.

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 22:56 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Какви год да јесу људи који су остали у Србији, такви какви јесу, сачуваће огњиште за све оне који буду хтели да се врате (својој кући).

Covece, i u Srbiji i napolju ima nasih ljudi koji su i vredni i pametni i posteni, niko ne kaze da su jedni bolji od drugih, oni koji su napolju su mozda imali samo malo vise hrabrosti da nesto promene u zivotima. Doduse u Srbiji postoji jedna grupa koja nema nijednu od ovih osobina, ta grupa se guzi po politickim strankama.




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:56 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

...sa patlidzanom je pindjur

nije. u pinđur idu paradajz i patlidžan, mogu da se kombinuju crvena i zelena paprika, a u ajvar regular ide patlidžan, uglavnom zbog mase.
ne znam za malidžan, jela sam od samo zelenih i od samo žutih (taj je ružan, žuta paprika nije za ajvar). od crvenih je najbolji. mada ja, kao i sarmu, s godinama sam izgustirala i ajvar, nekada sam obožavala i jedno i drugo. dugo mi je punjena paprika zakon, ali sveže babure pa u paradajz-soku, ne sušene i suve.

ps. btw, blog b92 je počeo sa diskursom sarme, valjda neće tako i da se završi...
angie01 angie01 22:57 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

pindjur ima rajčicu


mozda ima neka varjacija, ja znam ovako,nikada nisam jela s rajcicom.

Пинђур је врста зачињене салате или намаза популарна у кухињама балканских народа. Слична је ајвару, али се разликује по томе што му је главни састојак плави патлиџан, а не паприка. Википедија
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:57 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Baš rajčicu, ne paradajz?

tomato, ne tomejto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:58 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Википедија

pa ko zna ko je to pisao?! mogu ja sad da se ulogujem u wiki i da to ispravim, pa će pisati drugačije.
angie01 angie01 23:00 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

nije. u pinđur idu


ko sto rekoh, sigurno ima varjacija koliko hoces, svaka keva ima svoj recept- al je ajvar- samo crvena paprika.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:03 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

al je ajvar- samo crvena paprika.

da, ali pošto je velika zajebancija i zato što je malo jeftinije, staviš i par patlidžana. on se jedva i oseti, ako uopšte, ali mu da masu. zato se stavlja u ajvar. ono, ne mora...
ja znam bar pet kuća gde je pinđur sa paradajzom. zato je on malo vodnjikaviji, i najlepši je kada nije sasvim samleven, već kad se sve to secka (do prekosutra).
alselone alselone 23:04 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

a kako se zove ono ajvaroliko cudo sto je ljuto? to je meni najboilje.
narcis narcis 23:05 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ko sto rekoh, sigurno ima varjacija koliko hoces, svaka keva ima svoj recept- al je ajvar- samo crvena paprika.

podržavam
i zaboraviste ljutenicu
princi princi 23:06 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ima mama's i pindzur. Ima i lutenicu. A ima i nesto sto vrlo lici na baba ganus, i zovu ga nekako blesavo- nisam probao.
angie01 angie01 23:11 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

to je meni najboilje.


pa ljutenica- lepo sam spomenula jos negde gore.
alselone alselone 23:13 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

lepo sam spomenula jos negde gore.

izvini, nemoj da se ljutis.
angie01 angie01 23:14 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

baba ganus


je od patlidzana, a imali su u istom pakovanju i humus.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:14 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
a nema tu online da se poruci?

Ma, nema, ljoberi su malo ovi Kanađani što se toga tiče online kupovine. Po Londonu te Ocado, te Amazon, svi veći lanci imaju ladno online dostavu. Ovde su malo tanki po tem pitanju.


Da, brate, pasivni kraj, Kanada je dobra samo za izbeglice i azilante, ako nisu zimogrožljivi. Ja bre iz srca Seljorada kupio onlajn pet kila baklava, nije prošlo ni pet minuta od kad je Budimac postavio blog pa mi preporučio radnju na Bruklinu, neki njegov pajtaš, Turčin, drži. To je stiglo avionom sutradan, prekosutra već bilo pojedeno, doduše nešto malo i podeljeno po komšiluku da me ne strefi šećerni šok. Najnormalnije.
angie01 angie01 23:14 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

izvini, nemoj da se ljutis.





u stvari,




princi princi 23:19 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
za krempite- meni najbolji kolaci su u Present poslasticarnici- na Vracaru, Nevesinska,....i Lazarevic, u Goce Delcevoj. NB

hvala, probaćemo.

E, sine, gde je onaj Bled...
princi princi 23:21 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

srdjan.pajic
princi
a nema tu online da se poruci?

Ma, nema, ljoberi su malo ovi Kanađani što se toga tiče online kupovine. Po Londonu te Ocado, te Amazon, svi veći lanci imaju ladno online dostavu. Ovde su malo tanki po tem pitanju.


Da, brate, pasivni kraj, Kanada je dobra samo za izbeglice i azilante, ako nisu zimogrožljivi. Ja bre iz srca Seljorada kupio onlajn pet kila baklava, nije prošlo ni pet minuta od kad je Budimac postavio blog pa mi preporučio radnju na Bruklinu, neki njegov pajtaš, Turčin, drži. To je stiglo avionom sutradan, prekosutra već bilo pojedeno, doduše nešto malo i podeljeno po komšiluku da me ne strefi šećerni šok. Najnormalnije.

Ma, US je keva sto se tice kastomer servisa, tu nema sta da se prica.
angie01 angie01 23:22 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

gde je onaj Bled...


riblji restoran?..u Budimskoj
Atomski mrav Atomski mrav 23:34 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Makedoncite. Razbijaju. Pazi sastav: ulje, so, biber, paprike i patlidžan. Mrtva usta.

I u Skandinaviji je vrlo popularan.
princi princi 23:40 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

angie01
gde je onaj Bled...


riblji restoran?..u Budimskoj

Ne. Bledsko jezero. Najbolje krempite ever.
angie01 angie01 23:54 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Bledsko jezero.


:)))),....pa u ovim starim kafanama sto su jos prezivele, prave neke keve kolace, a to su oni kao kod kuce, pa sam pomislila da mozda tamo sluze krempitu,...jer u svakoj imas neki mali izbor, al sve super- tipa, orasnice, tufahije, krempite,...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:11 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

a u ovim starim kafanama sto su jos prezivele, prave neke keve kolace, a to su oni kao kod kuce, pa sam pomislila da mozda tamo sluze krempitu

pa ja, u stvari, jurim kevu koja je pravila krempite za restoran Školjka koja je bila u/kod rektorata univerziteta umetnosti 90tih. takve krempite u životu niste jeli. znam ja šta je dobra krempita, moja baka je pravila sve sa domaćim lisnatim korama. ta Školjka se posle zatvorila ili nešto tako, i onda je neko (ali se ne sećam ko) privalio tu kevu u jednom drugom restoranu, e sad kom...mora da krkar zna, jbg, on sve zna, kad je klopa u pitanju sigurno.

tu krempitu nikada neću zaboraviti. vi ne ka pi ra te kakve su to krempite, jebote.
princi princi 00:13 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Kevo, javi se, keve ti.
princi princi 00:14 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
...

A tebi ne znam da li cu ikada oprostiti onaj splav. Dok sam ziv!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:17 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

A tebi ne znam da li cu ikada oprostiti onaj splav. Dok sam ziv!

:)))))))))))))))
ajde, ajde...nemoj da si na kraj srca, još ćeš i da me banuješ na kraju.
princi princi 00:18 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Dobro me podseti! Aaa, nije moj blog...
krkar krkar 01:16 25.05.2016

Krempita


Jedina prava krempita bila je u Klubu književnika pre renoviranja dok je gospa Rada pekla kore na šporetu a pokojni Buda kupovao specijalna jaja XL a žuta ko dukat od neke babe.

Kad su renovirali gospa Rada je ostala al šporet nije i više nisu ona jaja pa je krempita bledunjava a kore žilavije. Nisu žilave ali nisu one koje se tope u ustima kao od najboljih italijanskih millefoglie.

Osim toga ima jedna poslastičarnica u Samoboru gde su 2% slabije od nekadašnjih Budinih. Ali samo jedna, ona najmanje sa braon šalonima, ne mogu da se setim imena.

Na Bledu su ... odlične zanatske - ali umetničke nisu.

krkar krkar 01:19 25.05.2016

Twinings

kad nemaš tvajnings čaj da kupiš u srbiji, jbt, bilo ih je i u vreme slobe.


Javi se na PP da se dogovorimo da ti donesem iz Pešte, redovno sebi donosim. Idem sredinom juna.
krkar krkar 01:23 25.05.2016

Ajvari i slično


Mama's je najbolji kupovni ajvar, iz radnje.

Kupujem kod žene kod koje kupujem svu turšiju, na Kaleniću, izvrstan. Sa patlidžanom, naravno. Jebeš ajvar bez 25% patlidžana. (Na patlidžanu mogu da živim). A luk stavlja domaći, pravi, ne ona kineska sranja.

Inače najbolja ajvarska smesa koju sam jeo polednjih 5-6 godina je cepkana paprika u Niš, restoran Dagi Plus. Prčvarnica sa najboljom ovčetinom u Srbiji, za ovčje ćevape bih dve države prodao.

I dao im Čarlija pride, za u posno.
krkar krkar 01:28 25.05.2016

Leblebije, humus


Jedine leblebije da valjaju su grčke u Veru. Izgledaju neugledno i dosta su krupne ali su odlične za humus.

Ima ih još u onim radnjama zdrave hrane, sitnije (teoretski bolje) ali jednom su mi prodali neko sranje koje se nije skuvalo za 8 sati i zaobilazim ih.

A zimus mi doneo drug iz Izraela 5 kila palestinskih, sitnih, fenomenalnih. Šteta što su pri kraju.

Taan makedonski произведува "Казабланка" Кавадарци, može sa svakim bliskoističnim da se meri.
princi princi 02:45 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

Jese sve sto imaju od klope je super. U Londonu sam maznjavao Sabrin baba ganus, fenoemenalan je bio. Ovde imam Sabrin humus (fenomenalan, nekoliko vrsta), ali nema baba ganusa.

Onda madzule (urme, ali one velike, masne). Kalifornijske su super, ima ih svuda, na kile, ali, opet, najbolje izraelske.

Jedino sto sam video da Grcite imaju bolje od Jesa je alva. U Londri sam s ubijao od alve s medom i pistacima i lesnicima. Probao sam da pravim od tahan paste, ali, jbg, nije islo, vratio se na kupovnu. Jeo sam neku izraelsku alvu iz Waitrosea, nije losa, ali nije ni prineti ovoj grckoj. Pored toga, Jese stavljaju ulje i corn syrup u alvu, cista katastrofa.

Inace, s tim urmama mogu cuda da se prave. Mogu bademi, sa kakaom, s kokosom, mogu mlevene, razbijanje. Donosio svojevremeno za London, ali na pogresnu adresu. Mnogo pogresnu.
krkar krkar 03:13 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

ali, opet, najbolje izraelske.


Ne, najbolje su iračke. Oko toga ti je na Bliskom Istoku konsenzus.

Jednom sam išao iz Iraka u Izrael i odneo porodici mog druga M, bagdadskog jevrejina proteranog 1956, veliku kutiju od 10-12 vrsta urmi. Deda i otac su plakali, majka nije baš razumela, ona je argentinska sefardkinja pa joj ta fascinacija urmama inače nije bila nešto.

Za allvu je mrtva trka između Palestine, Turske i Grčke. Meni je najbolja palestinska, arapska. Tačnije jerusalimska.

Ali od blistoistočnih kolača generalno libanske poslastičarnice su zakon. U svakoj arapskoj zemlji ih ima i svuda razvale sve domaće. Druga planeta!

Uostalom kao i libanska klopa, posebno meze.

Jednom sam bio u velikom društvu u jednom od najboljih libanskih restorana na B.I. (u Jordanu!) i gazda je baš hteo da se pokaže. Izneo je preko 60 raznih meza, sve različito. O glavnim jelima da i ne govorimo.


krkar krkar 03:17 25.05.2016

Urme


Jednom sam u Bagdadu živeo u vili koja je imala u bašti veliku palmu od najbolje jestive vrste a grozdovi urmi bili su tačno u visini gornje terase. Dođeš leti s posla, ceo dan preko 40°, a u onoj urmi se šećer istopio, ona je praktično tečna sa malim kristalima šećera. I nabereš te urme i ledenu votku i urme! (Ja nisam ljubitelj botke ali nije loša kombinacija iako preferiram konjak sa urmama. Ali votka je ipak ledena)
emsiemsi emsiemsi 05:25 25.05.2016

Re: Ajvari i slično

krkar

Mama's je najbolji kupovni ajvar, iz radnje.

Kupujem kod žene kod koje kupujem svu turšiju, na Kaleniću, izvrstan. Sa patlidžanom, naravno. Jebeš ajvar bez 25% patlidžana. (Na patlidžanu mogu da živim). A luk stavlja domaći, pravi, ne ona kineska sranja.

Inače najbolja ajvarska smesa koju sam jeo polednjih 5-6 godina je cepkana paprika u Niš, restoran Dagi Plus. Prčvarnica sa najboljom ovčetinom u Srbiji, za ovčje ćevape bih dve države prodao.

I dao im Čarlija pride, za u posno.

Еееее, тупав си ко љуљи !
Најбоље кремпите, најбоље ово, најбоље оно --- колики човек треба да буде будалчина па користи у тим стварима (и свим осталима - осим Ђоковића) термин најбољи.
Што се тиче патлиџана у ајвару, ту си у праву --- ове домаћице што кажу да иде само паприке појма немају, теоретичарке.
Успут --- у суботу одем код неког другара у фирму (да се нешто консултује са мном), те када смо завршили, каже идемо на још један састанак. Добро, рекох.
Стигосмо до неког ресторана (ваљда се то може тако назвати - иначе на почетку сурчинског пута, горе на кривини), тамо још тројица људи (нисам знао да је он то већ раније договорио) - и крене се са јагњетином. Људи, не знам шта да вам кажем - чак и ја, о осталима да не причам, који нисам неки посебни месождер (на пример, нема шансе да једем икакво месо без салате итд...) сам јео, јео ... и онда опет јео и јео. То је страшно. Успут, ови познаваоци причају легенде о власнику итд...
Наравно, када сам дошао кући, нисам могао да се напијем воде. Ужас !
Успут 2 --- рекао сам другару да ја на такве "службене путеве" више не идем.

blogovatelj blogovatelj 07:07 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ne verujem u ovo. Prvo, Kanada ne pravi statistiku na osnovu nacionalne pripadnosti, nego zemlje porekla, a izbeglica iz Srbije nije nužno Srbin. Gubiš iz vida da su manjine disproporcionalno zastupljene među ljudima koji su došli iz Srbije tj disproporcionalno je veći % ljudi koji nisu Srbi nego su Slovaci, Rusini, Mađari, Hrvati, Muslimani.


Brojke sam pročitao u intervjuu koji je kanadski ambasador u Beogradu dao Mi magazinu pre desetak godina. Od tada nije bilo drastičnijih migracija iz bivše SFRJ ka Kanadi.
Mi magazin je svojevremeno izdavan u Torontu, na srpskom jeziku i sebe su reklamirali kao magazin nove srpske imigracije.
blogovatelj blogovatelj 07:08 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Bratoubilački rat! Udario Komandant Mark na Bleka Stenu, Žalosna Sova na Blafa.


A za to vreme crveni mundiri samo likuju i gledaju.
blogovatelj blogovatelj 07:09 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

A ti si ipak veća budala nego što sam mislio.


Ti ne možeš ni da sanjaš kolika sam ja budala. Enormno velika.
blogovatelj blogovatelj 07:13 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Proveravao u Starom Gradu (sine, kol'ki sam ovisnik kad sam zbog ajvara zapucao čak u Etobiko) i oni isto


Idi kod Seje, kad izađeš sa DVP na Lawrence pa kreneš na istok par semafora, neposredno pre Viktorija Parka.
Ovih sam dana u Kragujevcu video Mamin ajvar u pakovanju od 500g i takođe bio iznenađen.

PS. Bliže je DVP-u nego Viktorija Parku, ako nisam zaboravio.
Lionsgate Lionsgate 07:27 25.05.2016

Re: Ajvari i slično

Jebes sve te krempite, obicne pite, ajvare i ostale stvari koje kupujete po nekim prcvarnicama ili restoranima u kojima su ih spremale brkate kuharice, sve to je industrijska roba (pa i ona u toj prcvarnici na surcinskom drumu ili u klubu knjizevnika). Odem i ja ovamo ili onamo, pojedem snenokle ili germ knedlu u Golubincima i Novom Sadu, ribu u Starim Banovcima i Koruskoj, karadjordjevu u Mladenovcu i Vankuveru.. ali najbolje od svih kuharica je moja supruga, nije da se slihtam jer ovo ona ne cita. Tamo nigde ne mozete dobiti klopu spremljenu sa ljubavlju, spremljenu za nas dvoje ili troje, u svim tim mestima se hrana sprema da bi se prodala a mi je spremamo da bi uzivali u njoj.

Ljudima je zauvek ostao ukus hrane koju im je spremala majka, cesto cujete pa i sami se secate nekih omiljenih jela iz detinjstva, moja keva je imala mix sremacke i dalmatinske kujne i neke stvari su mi ostale neizbrisive ali priznajem da je moja supruga bolja kuvarica od nje (uostalom i na coolinarici je neki shef).

Zato, jos jednom, hranu koju sami spremate ili spremate sa nekim sa ljubavlju je daleko bolja od bilo koje kupovne. Pokojni bloger Freehand je tu totalno u pravu, jeste da se nismo slagali oko nekih sitnica ali tu mi je covek idol - dao mi je ideju za recimo, germ knedle.

Sine princi, duboko te zalim (tako se kaze valjda, inace nije me briga ) kad ti mama's ajvar predstavlja neki vrh, jeste da ga spremaju Makedonci jeste da je takav i takav ali nije domaci. Jedini pravi je domaci, i to jos najbolji ako si sam ostao noktiju prljavih od izgorele kozice sa povrsine paprike.
blogovatelj blogovatelj 07:36 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

главни састојак плави патлиџан, а не паприка


Glavni sastojak. Što znači da je patlidžan u ajvaru sporedni sastojak, a ne da ga uopšte nema.
I da vam kaže Makedonac, tj ja. Ajvar ekstra klase je uvek narandžast. I Mama's ajvar je narandžast.

PS. Dobar ajvar je uvek narandžast, što ne znači da je narandžasti ajvar uvek dobar.
tadejus tadejus 07:55 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Lionsgate
Opasna je ta glad u iseljenistvu, zato i idu ti silni kontejneri smokija..


ja to uopšte ne kapiram.. meni to ništa nije nedostajalo, nisam čak jela ni kad dođem kući..
e al mi zato jeste nedostajala naša teletina..
a nikad se nisam navikla ni na njihova brašna..
ali ti gotovi proizvodi, slatkiši posebno, pa to je kod njih za red veličine bolje nego kod nas.. kako god da ga okreneš..
tadejus tadejus 07:57 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

apacherosepeacock
Meni nema sanse da se smuce pekare. Barem ne u ovoj inkarnaciji Ni poslasticarnice..


ni meni..
koki kolači.. čist raj
Lionsgate Lionsgate 08:10 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ja to uopšte ne kapiram.. meni to ništa nije nedostajalo, nisam čak jela ni kad dođem kući..
e al mi zato jeste nedostajala naša teletina..
a nikad se nisam navikla ni na njihova brašna..
ali ti gotovi proizvodi, slatkiši posebno, pa to je kod njih za red veličine bolje nego kod nas.. kako god da ga okreneš..


Ma naravno, ljudi brzo ukapiraju da tamo negde ima i boljeg keksa, grickalica, cokolada, svega... ali sa vremena na vreme ih opali nostalgija pa posegnu za kesicom smokija ili tablom najlepsih zelja u nekoj od prodavnica koje prodaju nasu robu. Vecina vrlo brzo promeni i navike u ishrani, pocinje da se hrani drugacijom hranom, sa drugacijim obicajima cak. Tamo retki, bas retki, imaju recimo, backi rucak komplet vikendom ( i ovde ih ima sve manje). Ekspanzija tih prodavnica je prosla, mnoge od njih su i ugasene, priliv novih imigranata je stanjen, vecina je vec duze od 15 godina u iseljenistvu pa su mnogi amerikanizovali svoju ishranu.

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:22 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

princi
Jese sve sto imaju od klope je super. U Londonu sam maznjavao Sabrin baba ganus, fenoemenalan je bio. Ovde imam Sabrin humus (fenomenalan, nekoliko vrsta), ali nema baba ganusa.

Колико год сам пристрасна према израелским производима и.колико год волим Сабрин баба гануш, њихов хумус заобилазим: не допада ми се текстура, сувише је густ/збијен од превише тахинија, сувише smooth и скоро да нема белог лука. Вејтрозов и М&С органски су стандардно добри, а Хоул Фудсов је у некој својој класи, пенаст и ваздушаст као мус.

Onda madzule (urme, ali one velike, masne). Kalifornijske su super, ima ih svuda, na kile, ali, opet, najbolje izraelske.

Мени је дуго било неразумљиво да неко воли и једе урме, осим можда у колачима, као што још не разумем лепоту ушећереног кестена. Онда сам се промувала по Блиском истоку, па сам их тамо открила, а најбоље упаковане сам јела из Абу Дабија, са приватног имања, лично руком бране и донете као поклон.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:35 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

U Londri sam s ubijao od alve s medom i pistacima i lesnicima.


Alvu sam jela od kad znam za sebe; jedan dan dodjem kuci s posla i onako na brzaka pre rucka uzmem 2 kafene kasicice alve..

Lice mi je pocrvenelo ko rak, plikovi na zglobovima.

Uradili su mi i test na alergiju i nista nisu nasli.

Iz cista mira alergijska reakcija, od tad ne smem sezam (susam) ni da pogledam, ni pistace koliko sam se istraumirala. (zali boze i turskih baklava sa pistacima koje uglavnom prave, mogu samo da ih gledam )

Milan Novković Milan Novković 08:35 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

mene sa detinjstvom vezuje bajat hleb udrobljen u mlekce + šećer

Koincidencija, ja sam tako doručkovao do kraja faksa. I jedina varijacija na temu je bilo kiselo mleko, ali retko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:44 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Lionsgate
ja to uopšte ne kapiram.. meni to ništa nije nedostajalo, nisam čak jela ni kad dođem kući..
e al mi zato jeste nedostajala naša teletina..
a nikad se nisam navikla ni na njihova brašna..
ali ti gotovi proizvodi, slatkiši posebno, pa to je kod njih za red veličine bolje nego kod nas.. kako god da ga okreneš..


Ma naravno, ljudi brzo ukapiraju da tamo negde ima i boljeg keksa, grickalica, cokolada, svega... ali sa vremena na vreme ih opali nostalgija pa posegnu za kesicom smokija ili tablom najlepsih zelja u nekoj od prodavnica koje prodaju nasu robu. Vecina vrlo brzo promeni i navike u ishrani, pocinje da se hrani drugacijom hranom, sa drugacijim obicajima cak. Tamo retki, bas retki, imaju recimo, backi rucak komplet vikendom ( i ovde ih ima sve manje). Ekspanzija tih prodavnica je prosla, mnoge od njih su i ugasene, priliv novih imigranata je stanjen, vecina je vec duze od 15 godina u iseljenistvu pa su mnogi amerikanizovali svoju ishranu.



To ti je svuda isto.

I Holandjani vole svoju kuhinju ala kobasice sa kiselim kupusom ili one stampot krompir-pire i zelje zajedno umesane ili sirove haringe da ih zelja za detinjstvom mine. Jer tada nije bilo migracija kao poslednjih 30 godina i kuhinja (zacina i sastojaka) odasvud koje su doneli migranti sa sobom.

Tako da danas svi jedu sve sa raznih strana sveta, kako im gust taj dan.

PS. Meni je poseban biser kad neki Holandjani krenu na godisnji (u Hrvatsku recimo, na Jadran ili Spaniju) pa natovare u auto svu hranu sa sobom za 2 nedelje kao da idu u pustinju, ili da se ne otruju hranom tamo po nekim inostranstvima )


tsunade tsunade 09:15 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ma naravno, ljudi brzo ukapiraju da tamo negde ima i boljeg keksa, grickalica, cokolada,


meni je čokolada "najlepše želje" bolja od milke a nije mi bolja od ritter sporta... to je što se tiče ovih masovno industrijskih čokolada.

što se grickalica tiče, glavu na panj stavljam da su trik grisine najbolje na svetu bez konkurencije.

ovaj baninijev stečaj me baš ubacio u paniku
vcucko vcucko 09:24 25.05.2016

Re: Ajvari i slično

emsiemsi
krkar

Mama's je najbolji kupovni ajvar, iz radnje.

Kupujem kod žene kod koje kupujem svu turšiju, na Kaleniću, izvrstan. Sa patlidžanom, naravno. Jebeš ajvar bez 25% patlidžana. (Na patlidžanu mogu da živim). A luk stavlja domaći, pravi, ne ona kineska sranja.

Inače najbolja ajvarska smesa koju sam jeo polednjih 5-6 godina je cepkana paprika u Niš, restoran Dagi Plus. Prčvarnica sa najboljom ovčetinom u Srbiji, za ovčje ćevape bih dve države prodao.

I dao im Čarlija pride, za u posno.

Еееее, тупав си ко љуљи !
Најбоље кремпите, најбоље ово, најбоље оно --- колики човек треба да буде будалчина па користи у тим стварима (и свим осталима - осим Ђоковића) термин најбољи.
Што се тиче патлиџана у ајвару, ту си у праву --- ове домаћице што кажу да иде само паприке појма немају, теоретичарке.
Успут --- у суботу одем код неког другара у фирму (да се нешто консултује са мном), те када смо завршили, каже идемо на још један састанак. Добро, рекох.
Стигосмо до неког ресторана (ваљда се то може тако назвати - иначе на почетку сурчинског пута, горе на кривини), тамо још тројица људи (нисам знао да је он то већ раније договорио) - и крене се са јагњетином. Људи, не знам шта да вам кажем - чак и ја, о осталима да не причам, који нисам неки посебни месождер (на пример, нема шансе да једем икакво месо без салате итд...) сам јео, јео ... и онда опет јео и јео. То је страшно. Успут, ови познаваоци причају легенде о власнику итд...
Наравно, када сам дошао кући, нисам могао да се напијем воде. Ужас !
Успут 2 --- рекао сам другару да ја на такве "службене путеве" више не идем.


Čuvena pečenjara/restoran "Kod jare". Zar si prvi put bio tamo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:26 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ovaj baninijev stečaj me baš ubacio u paniku

Долазе на наплату оптимистичке године 2008-2010. Фактички све до 2011 привреда је вукла позитивну инерцију претходног доброг периода, а код нас -- као и све што стиже као ехо -- и криза је стигла тек касније. Тржиште је почело да се урушава и показало се да су се многи преинвестирали, особито под лудачким каматама претходних времена. У овом трену српка привреда више кредита враћа него што их узима. То није добро. Банини је страдао од преинвестирања. И многи други...

Ми смо слабашно тржиште капитала. Готово непостојеће. Нема фондова, стартап анђела, приватних инвеститора... (Ево, ја знам тек један фонд да овде улаже, оно -- иде по Србији и гледа ко шта ради, и мерка.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:37 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

i Lazarevic, u Goce Delcevoj. NB

Нe знам на кога мислиш овде: у тој улици моја rođena сестра Љиљана Лазаревић држи већ деценијама посластичарницу Гала? http://www.gala-carstvo.co.rs/

Tamo su krempite savršene, reform torta, i ostalo... (Mislim, to su recepti još od naše majke i kućnih proslava :))))

Зар тамо има још нека посластичарница?
princi princi 10:35 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

blogovatelj
Ne verujem u ovo. Prvo, Kanada ne pravi statistiku na osnovu nacionalne pripadnosti, nego zemlje porekla, a izbeglica iz Srbije nije nužno Srbin. Gubiš iz vida da su manjine disproporcionalno zastupljene među ljudima koji su došli iz Srbije tj disproporcionalno je veći % ljudi koji nisu Srbi nego su Slovaci, Rusini, Mađari, Hrvati, Muslimani.


Brojke sam pročitao u intervjuu koji je kanadski ambasador u Beogradu dao Mi magazinu pre desetak godina. Od tada nije bilo drastičnijih migracija iz bivše SFRJ ka Kanadi.
Mi magazin je svojevremeno izdavan u Torontu, na srpskom jeziku i sebe su reklamirali kao magazin nove srpske imigracije.


Sine, gori si od Krkara.
princi princi 10:37 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

Ali od blistoistočnih kolača generalno libanske poslastičarnice su zakon. U svakoj arapskoj zemlji ih ima i svuda razvale sve domaće. Druga planeta!

Uostalom kao i libanska klopa, posebno meze.


Slazem se. Libanci su keve za sve. Njihova street food, najbolja u Londonu.
Lionsgate Lionsgate 10:39 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Sine, gori si od Krkara.


Sine ala si ti ranoranilac, jbt. kod tebe je 5.35h ujutro a vec si na blogu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Sine ala si ti ranoranilac, jbt. kod tebe je 5.35h ujutro a vec si na blogu.

Kao i svi matori ljudi, "malo" ranije legne!
Ili se budi noću, pa piše iz kreveta.
A ima i ono -- spavanje je za mediokritete!
Lionsgate Lionsgate 12:18 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

"Gala" se nalazi u Dz.Kenedija (bivsi Avijaticarski put, tamo, dve zgrade iznad, je inace nas drugar princi rodjen i odrstao do vrtica) ali sam siguran da te zgrade postoje tek od posle 2001-02. Lazarevic je u Dolini gladi, G.Delceva (buducem Bul.Marsala Tolbuhina), proizvodnja im je negde na Altini, u istoj ulici je otvorena i pekara Trivit sa poslasticarskim delom gde se prodaje celokupan asortiman Stameskog iz Pazove.

Inace najbolja poslasticarnica na N.Beogradu (posle poslasticarnice starog hotela Jugoslavija) je bila "Dva andjela", svetska poslasticarnica a majstor im radio u poslasticarnici Zagreba (nekadsnjeg Ruskog cara). Sad je najbolja poslasticarnica na NBGD poslasticarnica Susic u Bul.Z.Djindjica.

Preporucujem poslasticarnicu Maestro Nikola u Golubincima, vlasnik je maestro koji je zanat pekao i kasnije vodio poslasticarnicu hotela Moskva, omiljenog medju terazijskim Crnogorcima Zestoko je preporucujem.
tsunade tsunade 13:04 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Gala" se nalazi u Dz.Kenedija (bivsi Avijaticarski put, tamo, dve zgrade iznad, je inace nas drugar princi rodjen i odrstao do vrtica)


živela tamo od sedmog razreda, u džona kenedija mi i sad živi mama pa idem svaki čas, nikad čula za tu poslastičarnicu. ima žita sa šlagom i kestena? to je jedino što me u poslastičarnicama interesuje.
emsiemsi emsiemsi 13:08 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
Gala" se nalazi u Dz.Kenedija (bivsi Avijaticarski put, tamo, dve zgrade iznad, je inace nas drugar princi rodjen i odrstao do vrtica)


živela tamo od sedmog razreda, u džona kenedija mi i sad živi mama pa idem svaki čas, nikad čula za tu poslastičarnicu. ima žita sa šlagom i kestena? to je jedino što me u poslastičarnicama interesuje.

Бљак !
Ја жито са шлагом не волим !
У ствари, не волим шлаг ни са чиме.
princi princi 13:25 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Lionsgate
Sine, gori si od Krkara.


Sine ala si ti ranoranilac, jbt. kod tebe je 5.35h ujutro a vec si na blogu.

E, burazeru, da si ti živ i zdrav, ja već hitnuo i gym. I sad blogujem s posla (znači, proš'o i Avenue Rd i 401 i 404).
princi princi 13:28 25.05.2016

Re: Leblebije, humus

Мени је дуго било неразумљиво да неко воли и једе урме, осим можда у колачима, као што још не разумем лепоту ушећереног кестена. Онда сам се промувала по Блиском истоку, па сам их тамо открила, а најбоље упаковане сам јела из Абу Дабија, са приватног имања, лично руком бране и донете као поклон.

Ja sam imao jednog CAD crtača u Australiji, neki Iračanin, tunjav čovek, nije mnogo pričao (a nije bio baš ni neki crtač), uvek sam mislio da je bio neki ex-military i da su mu Ameri sredili novi identitet, pravio kajganu s datuljama. Ali ne madžulama. Kaže, kad im je ramazan, ubijaju se od toga posle mraka jer ih drži šećer iz datulja. Inače, da, opak izbor svakojakih slastica od datulja imaju na aerodromu u Dubaiju.
princi princi 13:29 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ovih sam dana u Kragujevcu video Mamin ajvar u pakovanju od 500g i takođe bio iznenađen.

Govnari. Prenesi im duboko nezadovoljstvo srpske dijaspore.
Lionsgate Lionsgate 14:04 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

živela tamo od sedmog razreda, u džona kenedija mi i sad živi mama pa idem svaki čas, nikad čula za tu poslastičarnicu. ima žita sa šlagom i kestena? to je jedino što me u poslastičarnicama interesuje.


Opa, pa ti i princi komsije, mozda ste se omasili generacijski.
Nema ni zita sa slagom ni kesten pirea (ako si mislila na taj kesten), klasika torte i sitni kolaci, stavio gospon Brajovic link pa vidi sta imaju. Poslasticarnica je u broju 9, to su one "nove" zgrade od bele fasadne opeke tkz. "socijalne" zgrade, preko puta Kontakta.
cassiopeia cassiopeia 14:04 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ima link kod Brajovića za poslastičarnicu, može da se vidi gde je na priloženoj mapi.

Gala - adresa i telefon
Lionsgate Lionsgate 14:06 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

E, burazeru, da si ti živ i zdrav, ja već hitnuo i gym. I sad blogujem s posla (znači, proš'o i Avenue Rd i 401 i 404).


E nama ovde kraj radnog vremena za manje od pola sata, ali meni se ne sedi - zavrsio sam posao, pa mogu da palim. Ozbiljno, kad ti bre covece ustajes? A kad onda legnes?
tsunade tsunade 15:15 25.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Бљак !
Ја жито са шлагом не волим !


e a ja baš mislila da te vodim

Opa, pa ti i princi komsije, mozda ste se omasili generacijski.
Nema ni zita sa slagom ni kesten pirea (ako si mislila na taj kesten), klasika torte i sitni kolaci, stavio gospon Brajovic link pa vidi sta imaju. Poslasticarnica je u broju 9, to su one "nove" zgrade od bele fasadne opeke tkz. "socijalne" zgrade, preko puta Kontakta.


omašili

znam tačno lokaciju. skoknuću ako utvrdim da imaju esterhazi
rinocerosa rinocerosa 15:49 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Auh tsunade...

Imamo isti osecaj za slatko, a i slano :).
Kad ste pomenuli ,,Banini,, gusim se od onih ,,Tamnih vragolana,,.
Imao je ,,Banini,, jos jedan keks, ne secam se imena samo ukusa (punjen nekom pastom od jabuke, cimeta, badema).
tsunade tsunade 17:21 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

mislim da su to slatki oblačići

a meni su naravno najbolji tamni vragolani kao i tebi, ali posle toga voćni poljupci
princi princi 17:26 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
mislim da su to slatki oblačići

a meni su naravno najbolji tamni vragolani kao i tebi, ali posle toga voćni poljupci

Vi, naravno, o keksima, sve vreme... Treba neko da javi Pajiću da ovde dogura svoje medoline i pedoline.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
tsunade
mislim da su to slatki oblačići

a meni su naravno najbolji tamni vragolani kao i tebi, ali posle toga voćni poljupci

Vi, naravno, o keksima, sve vreme... Treba neko da javi Pajiću da ovde dogura svoje medoline i pedoline.




A juče sam se oždrao u jednoj nedavno otkrivenoj ovdašnjoj hamburgerdžinici koja se zove, pajz sad, Bad Daddy! LINK.

Inače, mislim da Ameri prave verovatno najbolje pljeske na svetu, kao i najgore (mislim na ono đubre po mekovima, burgerkingovima i ostalim fastfud džointima, koje svakako treba zaobilaziti kad kod je moguće). Provalio sam da je to zato što je meso koje koriste odlično, ovde su pljeske vrlo lagano skoro neprimetno začinjene, a ono da stave tonu luka i soli u meso, kao kod nas u Srbiji što rade, to se smatra za najgore svetogrđe i nedostatak dobrog ukusa.

Pazi ovo, moja omiljena kombinacija:

MAGIC MUSHROOM BURGER *
Topped with sautéed morel, shitake, chanterelle and oyster mushrooms, Swiss cheese, creamy truffle aioli and arugula
princi princi 17:58 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Inače, mislim da Ameri prave verovatno najbolje pljeske na svetu, kao i najgore (mislim na ono đubre po mekovima, burgerkingovima i ostalim fastfud džointima, koje svakako treba zaobilaziti kad kod je moguće). Provalio sam da je to zato što je meso koje koriste odlično, ovde su pljeske vrlo lagano skoro neprimetno začinjene, a ono da stave tonu luka i soli u meso, kao kod nas u Srbiji što rade, to se smatra za najgore svetogrđe i nedostatak dobrog ukusa.

Pazi ovo, moja omiljena kombinacija:

MAGIC MUSHROOM BURGER *
Topped with sautéed morel, shitake, chanterelle and oyster mushrooms, Swiss cheese, creamy truffle aioli and arugula

Ubedljivo. Po meni, najbolji roštilj na planeti, i to ubedljivo. Rebarca, krilca, burgeri, stejkovi... I ne samo roštilj. Ja kući stalno držim neke hickory smoked peanuts, ono je mrtva usta da jedu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Inače, mislim da Ameri prave verovatno najbolje pljeske na svetu, kao i najgore (mislim na ono đubre po mekovima, burgerkingovima i ostalim fastfud džointima, koje svakako treba zaobilaziti kad kod je moguće). Provalio sam da je to zato što je meso koje koriste odlično, ovde su pljeske vrlo lagano skoro neprimetno začinjene, a ono da stave tonu luka i soli u meso, kao kod nas u Srbiji što rade, to se smatra za najgore svetogrđe i nedostatak dobrog ukusa.

Pazi ovo, moja omiljena kombinacija:

MAGIC MUSHROOM BURGER *
Topped with sautéed morel, shitake, chanterelle and oyster mushrooms, Swiss cheese, creamy truffle aioli and arugula


Ubedljivo. Po meni, najbolji roštilj na planeti, i to ubedljivo. Rebarca, krilca, burgeri, stejkovi... I ne samo roštilj. Ja kući stalno držim neke hickory smoked peanuts, ono je mrtva usta da jedu.


Uh, to dimljeno, brate, bio sam prošle jeseni tu kod nekih libertarijanaca u Sijetlu, ali pravih, ne ovih naših šešeljevaca iz Kalifornije koji se prodaju na blogu kao libertarijanci, wannabe. Svi naoružani. Imaju one neke pušnice po dvorištima, i jebu mu kevu po mesini, taj hikori i mesquite, da, jabuka, bre, zakon, dovlače drvo za loženje ne znam ni ja odakle, e, to ne da je dobro, nego ono, da se odvališ. Usput gaje svoje povrće, piliće po kavezima, pazi - usred grada, i još koješta, peku ilegalno viski, prave pivo, dobro to je legalno, ovaj jedan ima i neku plantažu mušlji na okeanu, pa se stalno žali kako mu indijanci upadaju u zaliv i kradu školjke, planira da instalira mitraljesko gnezdo. Al da čuješ ti tek te razgovore, antidržavne, preko usta punih rebaraca i dimljene mesine...koja je to sekta...Pa zovu ceo komšiluk, tu se skupi svega živog, čak i nas imigranata, onda uvate nekog jadnika, levičara, da ga trte, ne zna gde mu je dupe gde mu je glava, ja samo ćutim i ne smem da kažem da sam drugosrbijanac, jebaće mi kevu, dok ja objasnim da više ne slušam Peščanik, zavrišiću u pušnici. Još mi kum zavuče kajlu poslednji put kad sam bio, rekao im da mi je deda bio komunjara, jedva sam se odbranio.


princi princi 18:41 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Srki, Srbendo! Gde je MC da vidi ovo autovanje?

Ne, te njihove pušnice, marinade, slow cooking, totalno uznemiravajuće... Nema roštilja do desničarskog roštilja!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:43 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Nema roštilja do desničarskog roštilja!


Vaistinu!
emsiemsi emsiemsi 19:30 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Srki, Srbendo! Gde je MC da vidi ovo autovanje?

Ne, te njihove pušnice, marinade, slow cooking, totalno uznemiravajuće... Nema roštilja do desničarskog roštilja!

Ту сам, ту сам !
Шта рећи - читам и не верујем !
Није лако бити Србин ! Али је (и) слатко, посебно уз добар роштиљ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:41 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

:)))))))
Srki!
Sasvim normalno da USA ima sjajno meso. Toliki pašnjaci i tolika goveda i tolika tradicija. Ključno: to što vi jedete tamo, kad valja, mahom su mesna goveda. Ona služe isključivo za klanje, za mesicu i burgerčiće. Tajna? Pa, to nije posno meso. (Srbija kolje simentalke, najeba se majke onoj sirotoj kravici sa Milka čokolade.)

Longhorn


Black Angus


Longhorn Beef


Black Angus Beef
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Predrag Brajovic
:)))))))
Srki!
Sasvim normalno da USA ima sjajno meso. Toliki pašnjaci i tolika goveda i tolika tradicija. Ključno: to što vi jedete tamo, kad valja, mahom su mesna goveda. Ona služe isključivo za klanje, za mesicu i burgerčiće. Tajna? Pa, to nije posno meso. (Srbija kolje simentalke, najeba se majke onoj sirotoj kravici sa Milka čokolade.)

Longhorn


Black Angus


Longhorn Beef


Black Angus Beef


Joj, što sam nešto sad ogladneo...

Ustvari, dosta cenim i meso od bizona, mada je suvo, ako hoću da pravim pljeske ili ćevape moram uvek da je pomešam sa nečim masnijim, sa svinjskim, ili sa onom manje "obranom" teletinom. Za stek, naravno, ne mora ništa da se dira, to je vrhunska mesina, samo treba da odabereš pravi cut). Imam tu u lokalnom whole fudsu nekog Puftu, Renea (onako, čiča, kovrdžav, sa minđušom i francuskim akcentom, ko iz neke gej pornjave da je izašao), koji mi uvek kaže šta je dobro, i da mi neki savet kako da spremim ovo ili ono, koji začin, koju marinadu, često mi i on to spremi tu na licu mesta, to jest iseče i začini kako treba, začinima koji se inače prodaju u radnji, kaže mi da ostavim da malo odstoji i onda na koliko da užgam roštilj, i da li da ga mučim dok ne pocrni, ili pak da ostavim da krv lipti na sve strane.

Inače, iako zvučim ovde kao neki krvolok, zapravo smažem komad mesa možda jednom nedeljno, često i ređe. Pokušao sam jedno vreme da skroz pređem u vegetarijance, ali mi nije pošlo za rukom, slab sam karakter, jebi ga, a i pošto spremam klopu detetu, teško mi je da izdržim, sa svim tim mirisima i teksturama koje mi se muvaju pod rukama.

narcis narcis 21:35 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

moram uvek da je pomešam sa nečim masnijim, sa svinjskim

nemate si pojma
roštiljsko meso se pravi od tri vrste mesa goveđe, svinjsko i ovčije, to se kod nas načisto zaboravilo,
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Inače, iako zvučim ovde kao neki krvolok, zapravo smažem komad mesa možda jednom nedeljno, često i ređe.

И ја све мање једем месо.
Како год, управо сaм купио одлежали риб ај стек с кости, cepaju ovi: http://www.agropapuk.co.rs/

Pre toga sam jedno vreme jeo tomahavk kat iz Irske, mislim da je hereford goveče. A na njega sam prešao sa blek angusa, uviz iz Italije.

Uglavnom, drugovi, ovde je sve bolja i bolja situacija...

America’s nukes are still controlled by 8-inch floppy disks
tsunade tsunade 22:15 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

A juče sam se oždrao u jednoj nedavno otkrivenoj ovdašnjoj hamburgerdžinici koja se zove, pajz sad, Bad Daddy! LINK.


uh što ne podnosim taj osećaj preždranosti. ne kapiram ovolike porcije takodje.

pre nekoliko godina snimala sam u indjiji fabriku ukojoj se proizvode hamburgeri za mcdonalds, receptura, franšiza. ta pljeskavica nije nezdrava, 100 odsto meso čak mislim i bez soli. jezivi su ti sosovi i ono ono što se stavlja na nju i ono u šta se ona stavlja.

a inače u americi postoje omekšivači za meso u kesicama. to je mi je preko potrebno jer šta god da mu radim ispadne djončić.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

a inače u americi postoje omekšivači za meso u kesicama. to je mi je preko potrebno jer šta god da mu radim ispadne djončić.


Pa jel ga mnogo mučiš kad ga pečeš? Jel koristiš termometar? Kod dosta tih (boljih) komada je fora da ga spečeš na jakoj vatri, kratko vreme, pa ga skineš sa roštilja ranije, kad dostigne "radnu" temperaturu, što ustanoviš termometrom, onim što se zabada, i onda ga ostaviš još jedno 5 minuta na tanjiru, nepoklopljeno, da se tako dokuva u sopstvenoj toplini. A za mleveno meso, znam da neki stavljaju malo sode bikarbone, to ga napravi, onako sunđerasto mekano. I ako meso držiš u frižideru, pre bacanja na roštilj treba da odstoji na vazduhu, da dostigne spoljnju temperaturu.

Addendum: i nikako ono da ga vrtiš ko blesava svakih 10 sekundi. Maksimum jedno okretanje mesa, i da držiš roštilj zaklopljen, to jest da što brže možeš obrneš meso, da ti temperatura ne varira mnogo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 26.05.2016

Re: Izgradnja brenda

dosta cenim i meso od bizona,


Bilo je bizona i dovoljno klope
A onda su došli dripci iz Evrope........
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:02 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

hoochie coochie man
dosta cenim i meso od bizona,


Bilo je bizona i dovoljno klope
A onda su došli dripci iz Evrope........


Niko uverljivije od Srbina ne ume da lije suze za indijanskom braćom, i nad sudbinom im hudom. Sem možda krokodila, lično.
emsiemsi emsiemsi 05:52 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Predrag Brajovic
Inače, iako zvučim ovde kao neki krvolok, zapravo smažem komad mesa možda jednom nedeljno, često i ređe.

И ја све мање једем месо.
Како год, управо сaм купио одлежали риб ај стек с кости, cepaju ovi: http://www.agropapuk.co.rs/

Pre toga sam jedno vreme jeo tomahavk kat iz Irske, mislim da je hereford goveče. A na njega sam prešao sa blek angusa, uviz iz Italije.

Uglavnom, drugovi, ovde je sve bolja i bolja situacija...

America’s nukes are still controlled by 8-inch floppy disks

Који фолирант !
Као она што не може без Ерл Греј чаја (или тако некако) - и још гори.
Успут --- а жуља по месу двапут одлежаном у хладњачама, са (можда) прешишаним роком трајања - као, уосталом, и сви ми остали.
milisav68 milisav68 06:44 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

srdjan.pajic
i onda ga ostaviš još jedno 5 minuta na tanjiru, nepoklopljeno, da se tako dokuva u sopstvenoj toplini.

Valjda ako hoćeš da se dokuva, onda ga poklopiš.

To je čak i preporučljivo kada praviš roštilj za više (desetak) ljudi, da bi imalo ravnomernu temperaturu za sve odjednom.Tada ga (a i inače) stavljam u poklopljenu šerpu da se dokuva, i bude baš mekano.
A za mleveno meso, znam da neki stavljaju malo sode bikarbone, to ga napravi, onako sunđerasto mekano.

Može i stari malo pokvašen hleb.
I ako meso držiš u frižideru, pre bacanja na roštilj treba da odstoji na vazduhu, da dostigne spoljnju temperaturu.

Da, a najbolje je kad prenoći u frižidru u marinadi.
Addendum: i nikako ono da ga vrtiš ko blesava svakih 10 sekundi. Maksimum jedno okretanje mesa, i

Da, ovo je jedno od najvažnijih stvari za meso u komadu i pljeskavice, a ćevape i kobasice možeš da okreneš neki put.
tsunade tsunade 07:17 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

fora da ga spečeš na jakoj vatri,


sve nešto imam utisak da mi ta početna vatra nikad nije dovoljno jaka.

u suštini junetina mi ispadne ok u rinflajšu ili u gulašu, i ne ispadne mi loše svinjska pčećka nakon dugog pečenja u rerni. ove roštilj i brzo zapecanje varijante... well, tu rutinski upropastim biftek.

anegdota: mnogo volim osso buco sa pripadajućim risotto milanese. i sad taj osso buco je u stvari teleća kolenica isečena na kotlete. da bi se meso lepo i ravno iseklo potrebno je da se zamrzne i da se onda seče cirkularom. obišla sam sve mesare u kraju a i šire: nemaju cirkular, nemaju kolenice jer ih prodaju restoranima, nemaju ovo i ono... jednom sam naručila kod komšije mesara, on mi doneo kolenicu u komadu. ja velim, ali komšija meni trebaju šnicle isečene tako da budu ravne i dva prsta debljine... tek mi njegova žena, iz hladnjače dobacuje: "mnogo vi gospodjo gledate ove kuvarske kanale"... komšija uzeo neku sataru i iscepao onu kolenicu kao drva, manje više sve neravno i raskupusano... ja izašla prosto postidjena.
emsiemsi emsiemsi 09:38 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
fora da ga spečeš na jakoj vatri,


sve nešto imam utisak da mi ta početna vatra nikad nije dovoljno jaka.

u suštini junetina mi ispadne ok u rinflajšu ili u gulašu, i ne ispadne mi loše svinjska pčećka nakon dugog pečenja u rerni. ove roštilj i brzo zapecanje varijante... well, tu rutinski upropastim biftek.

anegdota: mnogo volim osso buco sa pripadajućim risotto milanese. i sad taj osso buco je u stvari teleća kolenica isečena na kotlete. da bi se meso lepo i ravno iseklo potrebno je da se zamrzne i da se onda seče cirkularom. obišla sam sve mesare u kraju a i šire: nemaju cirkular, nemaju kolenice jer ih prodaju restoranima, nemaju ovo i ono... jednom sam naručila kod komšije mesara, on mi doneo kolenicu u komadu. ja velim, ali komšija meni trebaju šnicle isečene tako da budu ravne i dva prsta debljine... tek mi njegova žena, iz hladnjače dobacuje: "mnogo vi gospodjo gledate ove kuvarske kanale"... komšija uzeo neku sataru i iscepao onu kolenicu kao drva, manje više sve neravno i raskupusano... ja izašla prosto postidjena.

Еееее, да --- где ти набављаш ту јунетину, ја проналазим само краветину.
nikvet pn nikvet pn 10:02 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
komšija uzeo neku sataru i iscepao onu kolenicu kao drva


Може и ручном тестером. Прво се опсече ножем па онда гуслање. Робијашки посо али може.

Печење роштиља и меса: прва рука, прва страна временски иде два (па и три) према један. Дакле треба да посиви ивица и онда се окрене. После окрета треба упола или трећина времена на ватри и - није готово.

milisav68
stavljam u poklopljenu šerpu da se dokuva, i bude baš mekano.


На дно шерпе начетвртан црни лукац па пред сервирање протресеш поклопљено да се све помеша...
tsunade tsunade 10:22 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Еееее, да --- где ти набављаш ту јунетину, ја проналазим само краветину.


mesara "biće bolje". izbeglice, kapiram iz knina. imaju dva lokala jedan na pijaci u bloku 45 a drugu u tržnom centru. verna sam mušterija. tu je najbolje meso koje mogu da pronadjem u široj okolini. vrlo su ljubazni i familijarni
emsiemsi emsiemsi 14:25 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
Еееее, да --- где ти набављаш ту јунетину, ја проналазим само краветину.


mesara "biće bolje". izbeglice, kapiram iz knina. imaju dva lokala jedan na pijaci u bloku 45 a drugu u tržnom centru. verna sam mušterija. tu je najbolje meso koje mogu da pronadjem u široj okolini. vrlo su ljubazni i familijarni

Нећу код избеглица да купујем !
Наравно да се зајебавам, а у ствари ми је одвратно то што ти то помињеш.
princi princi 14:33 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

emsiemsi
tsunade
Еееее, да --- где ти набављаш ту јунетину, ја проналазим само краветину.


mesara "biće bolje". izbeglice, kapiram iz knina. imaju dva lokala jedan na pijaci u bloku 45 a drugu u tržnom centru. verna sam mušterija. tu je najbolje meso koje mogu da pronadjem u široj okolini. vrlo su ljubazni i familijarni

Нећу код избеглица да купујем !
Наравно да се зајебавам, а у ствари ми је одвратно то што ти то помињеш.

Tačno! Nema izbeglica! Svi smo Srbi, pa tek onda ljudi ili šta smo već.
emsiemsi emsiemsi 14:37 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
emsiemsi
tsunade
Еееее, да --- где ти набављаш ту јунетину, ја проналазим само краветину.


mesara "biće bolje". izbeglice, kapiram iz knina. imaju dva lokala jedan na pijaci u bloku 45 a drugu u tržnom centru. verna sam mušterija. tu je najbolje meso koje mogu da pronadjem u široj okolini. vrlo su ljubazni i familijarni

Нећу код избеглица да купујем !
Наравно да се зајебавам, а у ствари ми је одвратно то што ти то помињеш.

Tačno! Nema izbeglica! Svi smo Srbi, pa tek onda ljudi ili šta smo već.

Ма, није нужно да будемо Срби --- можемо да будемо (и) само људи.
Да би били (и) Срби, морамо пре тога да будемо људи --- обрат не важи.
tsunade tsunade 15:12 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

а у ствари ми је одвратно то што ти то помињеш.


pa mislim da je to porodični biznis koji su oni odande doneli i super im ide. nekako netipično su odgovorni prema svom poslu u odnosu na srpski prosek. ali, ako želiš da tumačiš na neki dirty način, samo napred.
princi princi 15:23 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ма, није нужно да будемо Срби --- можемо да будемо (и) само људи.
Да би били (и) Срби, морамо пре тога да будемо људи --- обрат не важи.

Oooo, bre, šta je ovo? Saće još ispadne da su ti pola familije Čokalije ili, daleko bilo, Hrvati. Tsunade, šta je bre ovo, kod tebe odlučili svi da se autuju.
Lionsgate Lionsgate 15:54 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda


Oooo, bre, šta je ovo? Saće još ispadne da su ti pola familije Čokalije ili, daleko bilo, Hrvati.

Mozda je mesanac crnogoricno@hrvatski, koji bi to flesh bio

To oko mesara, na zemunskoj pijaci postoji mesara otvorena pre 40 i vise godina (bar moje secanje na nju toliko seze), vlasniku odlicno ide, vikendima je red ispred nje po 15tak metara i sve sto unese u nju rasproda do 11.00h, i tako decenijama. No coveku nije palo na pamet da se siri, da otvara prodavnice na drugim mestima, iako je pretpostavljam pun kao brod, cak ne ulaze preterano ni u gladac postojeceg lokala. Jednostavno, zadovoljan je prometom, zaradom i uporno drzi kvalitet, sto je vanredno tesko kroz toliki period i to u Srbiji brale... neverovatna posvecenost svom poslu.
princi princi 16:52 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Jednostavno, zadovoljan je prometom, zaradom i uporno drzi kvalitet, sto je vanredno tesko kroz toliki period i to u Srbiji brale... neverovatna posvecenost svom poslu.

Ja kad tako nešto vidim, prosto se razduševim. Čoveku koji radi šta zna i to što radi i zna i voli, uopšte nije važno gde živi. Tog nikad nećeš čuti da kenja: "Jer Srbija..." Ima malo toga kod one braće ZZ Top Jelić.
emsiemsi emsiemsi 17:57 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Ма, није нужно да будемо Срби --- можемо да будемо (и) само људи.
Да би били (и) Срби, морамо пре тога да будемо људи --- обрат не важи.

Oooo, bre, šta je ovo? Saće još ispadne da su ti pola familije Čokalije ili, daleko bilo, Hrvati. Tsunade, šta je bre ovo, kod tebe odlučili svi da se autuju.

Па да --- погоди ко су Бојана, Јован, Милка и Миливоје !?
Но, то (и) није битно --- мени је мио сваки Србин (ако је човек).
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Niko uverljivije od Srbina ne ume da lije suze za indijanskom braćom, i nad sudbinom im hudom. Sem možda krokodila, lično.


Ma nije to ništa, da vidiš tek kako Hilari, a i ostalli tvoji, jeca nad sudbinom Srebreničana.
Sav se raznežim kad vidim onako duševnu ženu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:28 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ili šta smo ve

milisav68 milisav68 21:30 27.05.2016

Re: Izgradnja brenda

nikvet pn
На дно шерпе начетвртан црни лукац па пред сервирање протресеш поклопљено да се све помеша...



Može i sitno seckan - bez tumbanja (zbog dece), pa kad ga pokupiš sa kašikom sa dna.....
tyson tyson 23:19 30.05.2016

Re: Leblebije, humus

Jednom sam bio u velikom društvu u jednom od najboljih libanskih restorana na B.I. (u Jordanu!) i gazda je baš hteo da se pokaže. Izneo je preko 60 raznih meza, sve različito. O glavnim jelima da i ne govorimo.

To se i meni dogodilo u Fahr el Dinu.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana