Astrologija| Budućnost| Ekologija| Nauka| Sex

Škola za nanogičarke

krkar RSS / 03.06.2016. u 12:20


cecina_kuca_700.jpg

Mali Srpčići iz Sremskih Karlovaca u Beogradu su obišli ono što je za njihov sistem vrednosti najvrednije i najpoželjnije i što će im najviše koristiti u budućem životu u Srbistanu.

Karlovački osnovci na ekskurziji u Beogradu posetili Cecu u njenoj vili

U okviru jednodnevne eskurzije odeljenja trećeg razreda osnovne škole "23. oktobar" iz Sremskih Karlovaca, đaci su imali priliku da posete dom Svetlane Ražnatović, koja se sa mališanima družila, a na poklon im je dala potpisan CD.

Ceo tekst (LINK)

 
A ako ste mislili da je ovo najgore što može da se desi - varate se. Biće još gore, samo se trenutno ničeg nisu setili. Mada, mogli bi decu da vode na Farmu i u Parove na ekskurziju. To radi punom parom - za razliku od, recimo, muzeja.

Dijagnoza!



Komentari (414)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bocvena bocvena 16:30 03.06.2016

ovakva vest će

da nakrca 400 komentara, a

ova druga

će da prođe potpuno nezapažena i svede se na "čast izuzecima".

komentar iz jedne prosvetarske grupe - I mi u OŠ "20.oktobar" smo dali svoj doprinost, tako što smo četiri godine zaredom organizovali rok koncerte u svečanoj sali. Svirali su : Dža ili bu, E- Play, Sinestezija, Kazna za uši, Iskaz. (besplatno, naravno)

i mogu da nađem još 10 primera, al' nema svrhe. ove učiteljice su lakše mete.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:40 03.06.2016

Re: ovakva vest će

i mogu da nađem još 10 primera, al' nema svrhe. ove učiteljice su lakše mete.

Živela rokendrol Srbija!
Mislim, kad bi je bilo... :(

Još u moje mladenačko doba -- to ti je doba mladosti blogovskih Metuzalema, krkara, princija, mene -- rokendrol je u pojedinim dušama stvarao uverenje da je on ako ne dominantan, ono barem negde blizu popularnosti narodnjačke kulture. Sve te zablude izlečila bi već prva nedelja boravka u vojsci. A moje lično iskustvo, koji sam od 18. do 33. godine radio kao svadbarski fotograf, jeste da smo mi zemlja narodnjaka, jer samo na dve svadbe slušao sam i nešto drugo -- malo džeza pre nastupa tada mlađanog Kebe (sin Stjepkov se ženio), i na drugoj puno roka, ali to se ženio moj Kum, pa nije ni čudo. Sve ostalo je u 90% slučajeva bilo zavijanje kreštalica iz sve snage.
gedza.73 gedza.73 16:55 03.06.2016

Re: ovakva vest će

bocvena
ove učiteljice su lakše mete.


Nisu lakša. Eno Inner Party ima preko sto preporuka za snimak što su zajedno uradili učenici i nastavnici.

Sve dok ne počnemo da razdvajamo dobre od loših biće ovako.
Što ne postoji rad u školama, sudovima, bolnicama na određeno?
Na kraju svake godine proveriš da li neko vredi ili ne.
Ovako tata taranta pa aj' i sin da bude doktor. Mama kukumka čuva ćerci radno mesto pa kad ode u penziju da je ćera nasledi kao sudija.
K'o monarhija, bog te mazo. Umesto jednog Ace mi imamo milion Acika po šalterima, ordinacijama, katedrama.

Ovaj trio Ceca laversa baca ljagu i na kolege i na učiteljsku profesiju. A direktor ponašanjem zakucava eksere u sanduk.
omega68 omega68 17:22 03.06.2016

Re: ovakva vest će

A ako ste mislili da je ovo najgore što može da se desi - varate se. Biće još gore, samo se trenutno ničeg nisu setili.






















bocvena bocvena 17:24 03.06.2016

Re: ovakva vest će

u suštini, nema to nikakve veze sa vrstom muzike. nit su svi rokeri moralne vertikale nit su narodnjaci znak posrnuća.

ceca je gnoj 90-ih, a one su vaskrsnute potpuno. stilski, moralno i medijski. linčovanje ove tri učiteljice je uzaludno jer su one dominantna srbija, a ne vi koji se zgražavate. mi živimo u cecinom svetu, a ne obrnuto.

zato je veličanje drugačijih primera iz prakse radikalniji potez nego kritika očiglednog.

Eno Inner Party ima preko sto preporuka za snimak što su zajedno uradili učenici i nastavnici.


imaš bar još 50 drugih škola sa sličnim spotom, na tom istom konkursu i samo tri učiteljice koje su odvele decu kod cece. i opet smo svi neradnici, budale, neznalice i treba nas uvaljati u katran i perje.





princi princi 17:27 03.06.2016

Re: ovakva vest će

Sve dok ne počnemo da razdvajamo dobre od loših biće ovako.
Što ne postoji rad u školama, sudovima, bolnicama na određeno?
Na kraju svake godine proveriš da li neko vredi ili ne.
Ovako tata taranta pa aj' i sin da bude doktor. Mama kukumka čuva ćerci radno mesto pa kad ode u penziju da je ćera nasledi kao sudija.
K'o monarhija, bog te mazo. Umesto jednog Ace mi imamo milion Acika po šalterima, ordinacijama, katedrama.

Ja, naprotiv, mislim da je to razdvajanje u suštini jako loše jer proizvodi masu loše i samo par dobrih pojedinaca. A mislim da je za Srbiju (i za svako drugo društvo) bolje da podiže prosek, a ne da se troši na elitizam. Super deca će naći svoj put međ zvezdama i ovako i onako, ulagao ti u njih ili ne. Ono što je problem je prosek. Međutoa...

Problem je što je dobro i kvalitetno školovanje skupo. Dizanje proseka podrazumeva bolji i kvalitetniji rad sa masom dece. To podrazumeva veće poreze, oduzimanje od ljudi koji i inače struggleuju da zadovolje svoje potrebe. Za državu (i narod) je neuporedivo jeftinije da kupi par tableta 5orici genijalaca iz Matematičke i maše s tim okolo i samozadovoljava se kako ima super decu i super škole. To je logika tih Petnica, Matematičkih i drugih škola.
princi princi 17:30 03.06.2016

Re: ovakva vest će

Na koncu, i sama empirija ti govori do koje je mere elitistički model školovanja problematičan: Srbija nikad u svojoj istoriji nije imala više balkanskih, evropskih, svetskih šampiona matematike, a mislim da ni ne moram da te ubeđujem u to kakva je situacija u društvu, siguran sam da to znaš mnogo bolje od mene.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:07 03.06.2016

Re: ovakva vest će

K'o monarhija, bog te mazo. Umesto jednog Ace mi imamo milion Acika po šalterima, ordinacijama, katedrama.

san je (svakog) Ace da postane kim džong un.
milisav68 milisav68 18:22 03.06.2016

Re: ovakva vest će

bocvena
ceca je gnoj 90-ih, a one su vaskrsnute potpuno. stilski, moralno i medijski.

Ma nisu, bilo to sve vreme tu, nego se ignorisalo. Bilo više para (od privatizacije i EU donacija), pa se žmurelo (recimo Čanak, Batić i Velja na Pinku).

Ubistva su se i dalje dešavala (gde ćeš grđe od ubistva premijera), ali je "tema" bila Parada, EU integracije, "Bolonja" itd.
mi živimo u cecinom svetu, a ne obrnuto.





Ceca - Ušće - 2006.
gedza.73 gedza.73 18:27 03.06.2016

Re: ovakva vest će

bocvena
i opet smo svi neradnici, budale, neznalice i treba nas uvaljati u katran i perje.

Nisu svi. Iamo sam neki mali problem (raskol među nastavnicima koji se 'lomio' preko dece). Opet ne mogu da ih uporedim sa ove tri uč'telj'ce.
I ja sam nakavrljen na svoju stranu, a kamoli oni, ali bi popizdeo da čujem kako dete treba naizust da zna Legijinu autobiografiju.
Čini mi se da sam pisao o nastavnici koja je, posle ekskurzije, pitala neke đake da joj recituju (ne da pevaju) poslednje 'hitove' pinkgraund scene.

A onda da joj objasne pesmu.
Klinac bio oduševljen tim pristupom.

Ja, naprotiv, mislim da je to razdvajanje u suštini jako loše jer proizvodi masu loše i samo par dobrih pojedinaca. A mislim da je za Srbiju (i za svako drugo društvo) bolje da podiže prosek


ja sam imislio na podizanje proseka.
Meni tvrdi jedan rođak da je poptuno ispravno da nastavnik sa više godina staža ima prednost nad mlađim nastavnikom punim znanja i elana za rad sa decom.
Kod nas je nakaradan odabir, kriterijumi se snižavaju a mi se polako prilagođavamo i uklapamo u taj sistem. Neka šok terapija na određeno (pet, šest godina) da se malo to propadanje zaustavi. Ko je lud da nosi tv kod vodoinstalatera koji ne zna da zameni slavinu.

Na koncu, i sama empirija ti govori do koje je mere elitistički model školovanja problematičan:

Sinoć nešto pričamo oko upisa. U Kragujevcu su smanjili broj odeljenja u medicinskoj školi (imamo med.sestara, frizera, ekonomista za nekoliko gusto naseljenih kineskih provincija).

Tu se sad potežu veze, rođaci, političari, u kombinacije se ubacuju letovanje, skupi pokloni... Deca vide raslojavanje između sebe (jedna mama ima nadimak '1000 eura), neki roditelji nemoćni...
Sve to, sa Cecom na vrhu, daje prilično mračnu sliku.
Ili se polomi ili se prikloni.

i taj elitizam ima mnogo lica. Nastavnica smatra da domaru nije mesto na proslavi mature jer je on 'običan domar'. Džabe što je svi ubeđuju u suprotno.
Šalter 'majstor' misli da si glup jer nisi popunio pravilno jedan od ukupno dva formulara koji on-a će da proverava narednih dva'es godina.

neka snajka se naljutila kad sam joj (zadubila se u priču dok nije shvatila poentu) ispričao o majmunu, pisaćoj mašini, vremenu bez kraja tokom kog i taj majmun ima da napiše neko Šekspirovo delo od reči do reči.
Pa kad je ona naučila da kuca po tastaturi jednim prstom za zadnje tri godine naučiću i ja da popunim par rubrika.
jeb'le ih rubrike.
emsiemsi emsiemsi 20:22 03.06.2016

Re: ovakva vest će

bocvena
da nakrca 400 komentara, a

ova druga

će da prođe potpuno nezapažena i svede se na "čast izuzecima".

komentar iz jedne prosvetarske grupe - I mi u OŠ "20.oktobar" smo dali svoj doprinost, tako što smo četiri godine zaredom organizovali rok koncerte u svečanoj sali. Svirali su : Dža ili bu, E- Play, Sinestezija, Kazna za uši, Iskaz. (besplatno, naravno)

i mogu da nađem još 10 primera, al' nema svrhe. ove učiteljice su lakše mete.

Браво !
princi princi 21:05 03.06.2016

Re: ovakva vest će

ceca je gnoj 90-ih, a one su vaskrsnute potpuno. stilski, moralno i medijski. linčovanje ove tri učiteljice je uzaludno jer su one dominantna srbija, a ne vi koji se zgražavate. mi živimo u cecinom svetu, a ne obrnuto.

Iskreno, mislim da preteruješ. Ceca je proizvod, kao što je i Brena bila proizvod. To nije umetnost, to je pornografija, i napadati to što radi Ceca sa pozicija umetničkog kritičara je isto kao napadati religiju i veru sa gledišta nauke. To su dve potpuno različite stvari i odgovaraju na potpuno 2 različite potrebe, obraćaju se potpuno različitim tržištima, ako hoćeš.

Nije Ceca problem sama po sebi, tj, po meni, ona je najmanji problem, ako je problem uopšte. Problem je što je Srbija toliko jalova i nerpoduktivna da sve ove godine nije uspela da iznedri ništa drugo. Problem je zaista što Srbija ne uspeva da proizvede ništa osim Grand parade (ili Vesne Zmijanac pre te Cece, ili Dragane Mirković). Ali to nije problem Cece, Vesne Zmijanac, Dragane Mirković ili Grand parade, to je problem Srbije. Nije Ceca sebe nametnula Srbiji, nego je Srbija prihvatila Cecu jer nema ništa drugo. A nema ništa drugo iz istog onog razloga zbog kojeg sam pisao o 50K Hrvata koji su ogorčeni zbog pokušaja menjanja školskog programa i 10K Srba koji su ogorčeni jer im zatvaraju omiljenu kafanu.

Uzgred, vidim na FBu da je Radule sad počeo da tvituje cenovnik skupštinskog restorana, :))))))))). Car! Demagog na koga smo čekali! Uzgred2, Fejsbuk je sa tom pregršću srpskih tema postao apsolutno i potpuno toksičan, moraću si strogo ograničiti prisustvo na istom. Sine, šta tek reći za blog... Što kaže dobrosavljević, bože o čemu ja pišem.
krkar krkar 22:16 03.06.2016

Re: ovakva vest će

A nema ništa drugo iz istog onog razloga zbog kojeg sam pisao o 50K Hrvata koji su ogorčeni zbog pokušaja menjanja školskog programa i 10K Srba koji su ogorčeni jer im zatvaraju omiljenu kafanu.




Pri čemu Srbi na čelo demokratske povorke u 21. veku stave petokrake zvezde i parole protiv privatnog vlasništva!

Eno već danima moj drug V koji je još u ono doba socsamoupravno bio javno deklarisani libertarijanac pizdi na samog sebe što je uopšte krenuo na taj protest sa TOM ekipom.
riply riply 10:11 04.06.2016

Re: ovakva vest će

u suštini, nema to nikakve veze sa vrstom muzike. nit su svi rokeri moralne vertikale nit su narodnjaci znak posrnuća.


upravo tako, a na dubljim nivoima odabira vrijednosti jednog društva i implementacije u obrazovni sistem imamo paradoksalne ishode ekskurzija "naših" generacija,

Ekskurija tri dana na Tjentište, pa "Tito, Revolucija, Mir"-Kadinjača, Šumarice, muzej 25.maj, Jasenovac, Petrova Gora, Bihać, Kozara, Jajce...

Pamtim i ostala sam upamćena kao neko ko se raspadao od plača i očaja nad tim strahotama. Ne prođe ni deset godina država u krvi do lakata.

naravoučenije-niko ne uči iz tuđeg iskustva? ili šta
tsunade tsunade 10:16 04.06.2016

Re: ovakva vest će

A mislim da je za Srbiju (i za svako drugo društvo) bolje da podiže prosek, a ne da se troši na elitizam.




da istu to sam izgovorila kad je bila neka frka oko petnice. pri čemu mislim da petnica treba da postoji i nemam ništa protiv da se u nju ulažu pare. ali ta deca, iz petnice, oni će se snaći, otići će. ovi zaglavljeni u srpskim prosecima nemaju šanse.
tsunade tsunade 10:22 04.06.2016

Re: ovakva vest će

Problem je zaista što Srbija ne uspeva da proizvede ništa osim Grand parade

to je problem Srbije...


pa da. takvo vitalnim a iskusnim državnim aparatom retko ko se može pohvaliti.
tyson tyson 12:56 04.06.2016

Re: ovakva vest će

Eno već danima moj drug V koji je još u ono doba socsamoupravno bio javno deklarisani libertarijanac pizdi na samog sebe što je uopšte krenuo na taj protest sa TOM ekipom.

Neka cveta hiljadu cvetova. Protest je otvorenog tipa, pa može da dođe ko god želi, i na to treba biti spreman. Ne bi trebalo da je to razlog da se ne protestuje protiv ovog malignog režima.



zilikaka zilikaka 14:05 04.06.2016

Re: ovakva vest će

Ja, naprotiv, mislim da je to razdvajanje u suštini jako loše jer proizvodi masu loše i samo par dobrih pojedinaca. A mislim da je za Srbiju (i za svako drugo društvo) bolje da podiže prosek, a ne da se troši na elitizam. Super deca će naći svoj put međ zvezdama i ovako i onako, ulagao ti u njih ili ne. Ono što je problem je prosek. Međutoa...


Na koncu, i sama empirija ti govori do koje je mere elitistički model školovanja problematičan: Srbija nikad u svojoj istoriji nije imala više balkanskih, evropskih, svetskih šampiona matematike, a mislim da ni ne moram da te ubeđujem u to kakva je situacija u društvu, siguran sam da to znaš mnogo bolje od mene.


Pa, sad, zavisi gde postaviš crtu.
Slažem se da je mnogo lakše i mnogo besmislenije učagati u 10-15 najboljih u celoj generaciji, ali još kako se ne slažem da se ne ulaže u 5-6 najboljih u svakom odeljenju, još od osnovne škole.
Od tih 5-6 će nam se regrutovati oni koji sutra treba da nas leče, da uče decu, da nešto osmisle, naprave, napišu...

I upravo je to mesto gde padamo, jer sadašnje školstvo ne stimuliše nikog da radi i mrvicu više od onog što je obavezno.
A i to obavezno se lako relativizira.

Dakle, lepo bi bilo da je onaj što prodaje cipele pročitao ber jedno delo ruskog klasika, al neće biti tragedija i ako nije, al ako one što treba i mogu da nose nekakav napredak ne utreniramo da steknu bazična znanja i koriste kefalo, onda nam nema spasa.
bocvena bocvena 12:37 05.06.2016

Re: ovakva vest će

i napadati to što radi Ceca sa pozicija umetničkog kritičara

kasnim, izvinite.

o njoj nikad ni ne razmišljam iz te pozicije. ceca je osudjeni kriminalac koji peva. šta god.

Problem je što je Srbija toliko jalova i nerpoduktivna da sve ove godine nije uspela da iznedri ništa drugo.

to nije tačno. ima svega i svačega, od pop kulture, altrnative do visoke umetnosti. samo je slabije vidljiva jer medije i pare u muzičkoj industriji drže isti ljudi još od devedesetih. i ist ljudi za njih rade. sve profesionalac do profesionalca.
Domazet Domazet 16:55 03.06.2016

Sve ce to...

...Trump da popravi
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:01 03.06.2016

:)

Nanogičarska škola

Jeste l čuli, deco,
Verujte, bez šale -
Otvara se škola
Za nanogičare male.

Tako je i bilo,
Verujte, bez šale -
Otvorila se škola
Za nanogičare male.

Svi krimosi mali,
Kao đaci stoje;
Silos stari metno
Naočale svoje.

Sve ih je upisao
U tefterče, male,
Pa ih je prozivao -
Vjerujte, bez šale.

Pa se onda šetao
S ozbiljnošću krutom;
Učio ih, učio
Uz crtu i prutom.

Učio ih, učio
Od srede do petka,
Al se nisu odmakli
Dalje od početka.

Nije bilo uspeha
Krimijevom trudu,
Cela muka njegova
Ostade zaludu.

Ništa više ne nauči
Nanogica ta,
Nego što je i pre znala:
Drpi-drpi-da!
omega68 omega68 17:24 03.06.2016

Re: :)

Tvorac ove nove verzije moze da ga pushi...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:45 03.06.2016

Re: :)

omega68
Tvorac ove nove verzije moze da ga pushi...

nim_opet nim_opet 17:51 03.06.2016

sva sreca

pa ne znam ko je Kosmajac, ali me ne bi cudilo posle Cece da se i on nadje na planu ekskurzije, vidim velika kuca, moze jedan autobus dece.

Nego da se ne lazemo oko "obrazovnih karaktera" ekskurzija itd - mozda u prva cetiri razreda, sa sve rekreativnim nastavam, ali to je bilo davno davno ranih osamdesetih. Pa poznavanje prirode nasred poljane, sa sve skupljanjem buba, zaba i tako toga. Ovo posle toga - sat u jednom manastiru, pa sat u drugom, izmedju autobus, prodavci trangi-frangi cim izadjes, a sve sto cujes cujes od nekog svestenika/djakona, koji od pedagogije P nije video. U gimnaziji su redovno u planu bile Budve i Herceg Novi, barem od manastira malo da se sklonis, a tek tu obrazovanja nije imalo kad i gde da bude. Ne secam se da sam video neko nasatvno osoblje, a ne obrazovao se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:43 04.06.2016

Re: sva sreca

sva sreca
pa ne znam ko je Kosmajac,



AlexDunja AlexDunja 18:12 03.06.2016

msm, stvaaarno

posle 170 komentara, pametni ljudi na blogu ne prave razliku,
pa nisu odveli decu kod folk zvezde vere matović koja bi mogla da im pokaže zavidni fundus, sa nekoliko šumanovića, bijelića i mnogih drugih, iskreno, ja bih pozdravila takve exkurzije, ako se gospodin koji je nabavio slike
složi da ih izloži,

ovo je poseta kući u kojoj je pronađen arsenal nelegalnog oružja,
kući koju je sagradio ratni zločinac i kriminalac, ženi koja je osumnjičena
za više teških kriminalnih ostvarenja, a osuđena veoma blago za samo jedno.
ali osuđena je, kriminalac je.
JJ Beba JJ Beba 19:57 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

pa nisu odveli decu kod folk zvezde vere matović koja bi mogla da im pokaže zavidni fundus, sa nekoliko šumanovića, bijelića i mnogih drugih, iskreno, ja bih pozdravila takve exkurzije, ako se gospodin koji je nabavio slike


bilo bi super kad bi sve to mogi da vide u nekom muzeju, a ne kod Vere Matović
narcis narcis 20:04 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

bilo bi super kad bi sve to mogi da vide u nekom muzeju, a ne kod Vere Matović

слике из народног мусеја су , највероватније, покрађене а слике из савременог музеја побацане као западнјачко ђубре, тако да само вера је опција
AlexDunja AlexDunja 20:08 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno


bilo bi super kad bi sve to mogi da vide u nekom muzeju, a ne kod Vere Matović

ne mogu biti više saglasna
JJ Beba JJ Beba 20:52 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

AlexDunja

bilo bi super kad bi sve to mogi da vide u nekom muzeju, a ne kod Vere Matović

ne mogu biti više saglasna

ja sam očajna što nemamo muzeje ne samo što ih obožavam zbog artefakata u njima nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju :)
emsiemsi emsiemsi 21:25 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

JJ Beba
AlexDunja

bilo bi super kad bi sve to mogi da vide u nekom muzeju, a ne kod Vere Matović

ne mogu biti više saglasna

ja sam očajna što nemamo muzeje ne samo što ih obožavam zbog artefakata u njima nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju :)

Еееее, благо теби !
Ти макар о сексу фантазираш.
Шта да кажем ја (и мени слични) ?!
narcis narcis 21:30 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

(и мени слични) ?!

nema na blogu tebi sličnog, to se ne rađa dvaput
Spiridon Spiridon 22:18 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju


Opa baćo!
krkar krkar 22:18 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju :)


E da sam znao onomad!

Da znaš koliko sam jednu nagovarao... i ništa.
AlexDunja AlexDunja 22:25 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno


ja sam očajna što nemamo muzeje ne samo što ih obožavam zbog artefakata u njima nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju :)

ja sam kako da ti kažem, ravnodušna prema muzejima,
aerodromi me pale neviđeno
emsiemsi emsiemsi 22:44 03.06.2016

Re: msm, stvaaarno

AlexDunja

ja sam očajna što nemamo muzeje ne samo što ih obožavam zbog artefakata u njima nego i zadovoljavaju i moju sexualnu fantaziju :)

ja sam kako da ti kažem, ravnodušna prema muzejima,
aerodromi me pale neviđeno

Јеботе патак !
tess tess 18:23 03.06.2016

Ok, sve..

Al kako čovjek napravi ovako nakaradnu kuću. Aferim.

p.s. i libo me uvo gdje čija djeca idu na ekskurziju i kod koga..

Toliko.

mlinarslavko mlinarslavko 19:40 03.06.2016

Sve vam smeta...

krkar krkar 20:44 03.06.2016

Re: Sve vam smeta...

mlinarslavko




Da sam znao da će ovako brzo i lako svi da se pokažu davno bih napisao ovaj blog.
mlinarslavko mlinarslavko 21:53 03.06.2016

Re: Sve vam smeta...

Ova pesma je iz 1988.godine, tada se Ceca pojavila, sad je 2016. Popularna je i dalje.
Mislim da je 2002. godine imala veliki koncert na Marakani, secam se da je kolega mlinar bio odusevljen koilko devojaka ima na koncertu (prenosio Pink) i cudio se zasto sam potpuno nezainteresovan. Posle nekoliko godina je imala jos veci koncert.

Koliko je samo studentkinja i studenata uzivalo na tim koncertima, danas rade u prosveti, zdravstvu ili bankama. Rade kao pravnici ili greju stolice i vedre i oblace u drzavnim sluzbama. U isto vreme dok su se odrzavali njeni koncerti sve je ucinjeno da se uniste Narodni muzej i Muzej savremene umetnosti u Beogradu.

Siguran sam da je tadasnja vlast mogla da obnovi oba muzeja, zasto nije?

O Arkanu i Ceci mislim sve najgore. O "Arkanima i Cecama" koji su se bavili muzejima isto.


tyson tyson 21:27 03.06.2016

džabe krečenje?

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:38 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Зар ноторна не значи позната/озоглашена? На пример, Цеца је ноторна певачица.

Како може вест/лаж о нечему што се тек догодило/није догодило да буде ноторна?
tess tess 21:42 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Laž? Nije to laž, to je genijalno.
tyson tyson 21:43 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Како може вест/лаж о нечему што се тек догодило/није догодило да буде ноторна?

To je pitanje za dišu i "novinare" B92.


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:47 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Ma pitanje nije bilo za tebe, ja to, onako, ... kako se kaže ... notorički.
Spiridon Spiridon 22:14 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

tyson
E jebiga, demantovalo...

Direktor škole: Poseta Ražnatovićevoj? Notorna laž





Kako sam mudro napisao u svom prvom komentaru "AKO JE OVA VEST TACNA ..." Znam da zvuci otrcano ali ja u Srbiju verujem bar za toliko.

I sad sam ubedjen da je u pitanju novinarska patka. Ovakve dezinformacije mogu biti stetne isto kao da se ovo zaista desilo. Red bi bio da se Krkar izvini. I Omega takodje. On se najvise smejao.
krkar krkar 22:23 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Red bi bio da se Krkar izvini.


Na pamet mi ne pada. Nema nikakvog razloga da se izvinim.

Ako se nije desilo, to je samo zato što se JOŠ nije desilo, ne zato što neće ili ne bi moglo. Samo valja sačekati malo.

Uostalom, pogledaj samo diskusiju.

P.S. A potpisane CD-ove je deci podelila kamila u zoološkom vrtu?
Spiridon Spiridon 22:29 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

krkar
Red bi bio da se Krkar izvini.


Na pamet mi ne pada. Nema nikakvog razloga da se izvinim.

Ako se nije desilo, to je samo zato što se JOŠ nije desilo, ne zato što neće ili ne bi moglo. Samo valja sačekati malo.

Uostalom, pogledaj samo diskusiju.

P.S. A potpisane CD-ove je deci podelila kamila u zoološkom vrtu?


Ako neces da se izvinis onda barem banuj Omegu. Neko mora da ispasta za ovu farsu.


A sad odoh da citam Krlezu, tamo bar mogu nesto pametno da naucim ...
emsiemsi emsiemsi 22:46 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Spiridon
krkar
Red bi bio da se Krkar izvini.


Na pamet mi ne pada. Nema nikakvog razloga da se izvinim.

Ako se nije desilo, to je samo zato što se JOŠ nije desilo, ne zato što neće ili ne bi moglo. Samo valja sačekati malo.

Uostalom, pogledaj samo diskusiju.

P.S. A potpisane CD-ove je deci podelila kamila u zoološkom vrtu?


Ako neces da se izvinis onda barem banuj Omegu. Neko mora da ispasta za ovu farsu.


A sad odoh da citam Krlezu, tamo bar mogu nesto pametno da naucim ...

Немој о бановању - бановаће мене.
urbana_gerila urbana_gerila 22:51 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Spiridon
Neko mora da ispasta za ovu farsu




vodič je deci, kada ih je poveo ka zvezdinom muzeju sa ušatim, samo kazao da na tom mestu grobari izvode performans sa plakanjem i pevanjem pesme komšinice iz one onde kuće - pustite me da ga vidim, da ga vidim na tren samo - a pogle šta se izrodilo...

mirelarado mirelarado 22:51 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

marco_de.manccini
Ma pitanje nije bilo za tebe, ja to, onako, ... kako se kaže ... notorički.


Управо захваљујући пословично "писменим" новинарима уврежио се овај израз. Неко је некада утриповао да је "ноторна лаж" исто што и "безочна, дрска лаж", а звучало му ученије вероватно.

У неку руку, каква вест (ђачка екскурзија у певаљкиној кући) такав и деманти.
krkar krkar 22:55 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Управо захваљујући пословично "писменим" новинарима уврежио се овај израз. Неко је некада утриповао да је "ноторна лаж" исто што и "безочна, дрска лаж", а звучало му ученије вероватно.


Ja o tim "novinarima" (nepismenim kretenima koji služe da pokradu sa stranih portala i kopipejstuju, taman im je znanje dovoljno za to i ništa više) nemam ama baš nikakvo mišljenje, tj. bar ne više nego o bubašvabama.

Ali bar u ovom slučaju nisu ni te i takve bubašvabe ništa krive. Samo su citirale (doslovno prenele reči) direktora škole.
mirelarado mirelarado 23:00 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Ali bar u ovom slučaju nisu ni te i takve bubašvabe ništa krive. Samo su citirale (doslovno prenele reči) direktora škole.


Да, наравно, то и јесте тај circulus vitiosus. Јер, директор школе је тако научио из новина, од неких пређашњих колега ових што га сада дословно преносе. Из тог круга тешко се излази...
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:07 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

A sad odoh da citam Krlezu, tamo bar mogu nesto pametno da naucim ..

Tamo možeš bar Na rubu pameti da naučiš.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:19 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

Неко је некада утриповао да је "ноторна лаж" исто што и "безочна, дрска лаж", а звучало му ученије вероватно.

Да, тако изгледа.

Мени се чини да људи, па чак и новинари, углавном правилно користе ноторна истина или ноторна чињеница за нешто добро/одавно познато. Постоје, наравно, и ноторне лажи, али оне не могу бити од јуче.
zilikaka zilikaka 23:52 03.06.2016

Re: džabe krečenje?

tyson
E jebiga, demantovalo...

Direktor škole: Poseta Ražnatovićevoj? Notorna laž
Eto. Sam odmah kazala.

Al ovo ovako nije interesantno.




krkar krkar 00:29 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

Јер, директор школе је тако научио из новина,


Pa ko ga jebe - ne uči se (samo) iz novina.

Što nije iz malo boljih iz ozbiljnijih izvora učio?

A jebeš i državu u kojoj su takvi direktori škole - i nikom ništa.


bene_geserit bene_geserit 04:26 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

krkar
Ja o tim "novinarima" (nepismenim kretenima koji služe da pokradu sa stranih portala i kopipejstuju, taman im je znanje dovoljno za to i ništa više) nemam ama baš nikakvo mišljenje, tj. bar ne više nego o bubašvabama.

Stvari zapravo stoje jos gore.
Nemaju znanja ni za copy-paste-ovanje i prevodjenje nego uspevaju i to pogresno da urade.
A pri tome nemaju nikakvu slobodu da sami izaberu sta ce da pokradu i prevedu, nego rade sta im gazda kaze.

Sa druge strane mainstream mediji su postali totalno djubre na svetskom nivou, jedino ako internet uradi nesto po tom pitanju.
Mada znaci cenzure postoje i na Facebook-u, Twitter-u.
Biti novinar danas je cudna stvar.
krkar krkar 08:24 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

mainstream mediji su postali totalno djubre na svetskom nivou, jedino ako internet uradi nesto po tom pitanju.


Samo ako neće internet! Idealna alatka za dalje zaglupljivanje kretena.

Na internetu svako ima taman ono što zaslužuje i čega je dostojan.

emsiemsi emsiemsi 08:28 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

krkar
mainstream mediji su postali totalno djubre na svetskom nivou, jedino ako internet uradi nesto po tom pitanju.


Samo ako neće internet! Idealna alatka za dalje zaglupljivanje kretena.

Na internetu svako ima taman ono što zaslužuje i čega je dostojan.


Делимично сагласан !
Ти му некако потврђујеш ово болдовано (а још више оно изнад болдованога).
anonymous anonymous 18:47 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

krkar
Red bi bio da se Krkar izvini.


Na pamet mi ne pada. Nema nikakvog razloga da se izvinim.

Ako se nije desilo, to je samo zato što se JOŠ nije desilo, ne zato što neće ili ne bi moglo. Samo valja sačekati malo.

Uostalom, pogledaj samo diskusiju.

P.S. A potpisane CD-ove je deci podelila kamila u zoološkom vrtu?


Кркар је педер.

Ако му се то још није десило, то је само зато што се ЈОШ није десило, не зато што неће или не би могло да му се деси.

Само ваља сачекати мало.

Едит :
Истина можда нећу моћи о томе да вас обавестим , јер ће ме вероватно бановати.

Очекујем његов - аргумент.

gedza.73 gedza.73 20:57 04.06.2016

Re: džabe krečenje?

Kako sam mudro napisao u svom prvom komentaru "AKO JE OVA VEST TACNA ..." Znam da zvuci otrcano ali ja u Srbiju verujem bar za toliko.

Ja sam u jednom trenutku pomislio da se desilo. I da nije nemoguće.
krkar krkar 01:20 05.06.2016

Mali kurac

Истина можда нећу моћи о томе да вас обавестим , јер ће ме вероватно бановати.


Ma neće. Neka tebi blogoterapije za mali kurac.
anonymous anonymous 05:24 05.06.2016

Re: Mali kurac

krkar
Истина можда нећу моћи о томе да вас обавестим , јер ће ме вероватно бановати.


Ma neće. Neka tebi blogoterapije za mali kurac.



looping looping 05:45 04.06.2016

1


A ako ste mislili da je ovo najgore što može da se desi - varate se. Biće još gore, samo se trenutno ničeg nisu setili. Mada, mogli bi decu da vode na Farmu i u Parove na ekskurziju. To radi punom parom - za razliku od, recimo, muzeja.

Mislim da se preteruje u ovom blogu.
A to naravno sve potiče od naših vajnih novinara koji sve prenaglašavaju i prave priču od svega. Bitno im je samo da privuku pažnju novinskim natpisima u kojima spinuju svaku moguću informaciju koju dobiju.

Šta ti misliš, bila deca na ekskurziji, obišla Zoo Vrt, Kalemegdan (da vide topove), verovatno Mekdonalds, Marakanu i usput videli kako izgleda Cecina/Arkanova kuća.
Ne vidim uopšte šta je tu šokantno. Tako su izgledale ekskurzije i pre 20 godina, pa sve do danas. Ali treba nekog ispljuvati, pošto-poto.
E ako to ljudima nije poznato onda se ili prave blesavi ili su neobavešteni (tj. jesu blesavi).
Spiridon Spiridon 06:43 04.06.2016

Re: 1


Mislim da se preteruje u ovom blogu.




little_radojica little_radojica 06:35 04.06.2016

Дијагноза, али мало другачија

Од некога ко се толико гура да држи слово о вредностима очекивало би се да се макар извини за то што је изделио дијагнозе и исклеветао учитељице, школу, па и цео народ на основу обичне рекла-казала приче која се појавила на тараби (и испоставила као неистина). Али, јок!

Ајде да ти не замерим што ти већ сам здрав разум није био довољан да оцениш могућност да је у питању новинарска патка. Ајде, јер здрав разум је непоуздана категорија, не служи сваког исто. Али кад лепо стигне деманти и од Цеце и од директора и од водича, треба бити баш-баш безобразан (или жешће сујетан) па остати при тим твојим усиљеним дијагнозама. Држи се ти шерпи и лонаца и жал-за-младост причица, а мани се Србије и дељења дијагноза. Јес да у њој свашта не ваља, али је цела таква раштимована и натрула у просеку мање кварна од тебе.

Портал 021 који је лансирао ову кретенску причу (који је иначе сасвим солидан, не знам шта им сад би да се овако избрукају) је свој чланак изменио и убацио деманти власнице бункера у којем се против-мало-граџански "блуд" наводно десио (мада није јасно назначио и ставио у наслов), али Кркар се не да. У последње време правиш од свог блога жешћи таблоид
omega68 omega68 08:14 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Pa to i jeste taktika sorošoida - čak i kad nema afere izmisli je.
Udri po Srbima, koristi se lažima i podmetanjima, fabrikuj, pakuj, nema veze.
krkar krkar 08:21 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

У последње време правиш од свог блога жешћи таблоид


Pa kad sam plaćen po kliku.

Doduše, plaćen sam i po tome koliko blogera rasrbim. Pa moram sad malo da pojačam, evo imenovan novi muftija a meni honorar 1000€ za svakog novosunećenog. Treba opravdati očekivanja.
krkar krkar 08:23 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Udri po Srbima


Pa valjda su svi Srbi?

Hoćeš da kažeš da na svetu postoji i neko ko nije Srbin? Prosto ne mogu da verujem. Šta ti je negativni Čarlijev uticaj.

Hoće to kad previše tupiš jednu te istu stvar pa ljudima dosadi te ispadne na suprotno. Nije lako...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:50 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Ova izmišljena vest mnogo govori o mentalnoj atmosferi u Srbiji. Rekao sam nekoliko puta -- nasuprot nekim sjajnim političkim putanjama koje je Srbija sa Vučićem dobila, s druge strane je zemlja mentalno srozana do kaljuge, u kojoj je aristotelovski postala verovatna čak i nesuđena poseta školske ekskurzije Ceci.

I džaba nam sva proklamovana Evropa i humanost i poštovanje srpskog gejstva kad Cece, navijači, lažne diplome i vazduplohovi vladaju Srbijom.
emsiemsi emsiemsi 13:42 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

krkar
Udri po Srbima


Pa valjda su svi Srbi?

Hoćeš da kažeš da na svetu postoji i neko ko nije Srbin? Prosto ne mogu da verujem. Šta ti je negativni Čarlijev uticaj.

Hoće to kad previše tupiš jednu te istu stvar pa ljudima dosadi te ispadne na suprotno. Nije lako...

Ајде, де, да се и ја једном сложим са тобом --- има секире да падају.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:33 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

DETALJI ANASTASIJINOG* PUNOLETSTVA: Emotivno, veselo i luksuzno slavlje!

21.49 Bagzijev sin, Nemanja Milenković stigao je u pratnji devojke.




Stranku srpskog jedinstva osnovao je ‘92. i postao njen prvi predssednik. Decembra iste godine postao je i poslanik kosovske izborne jedinice u Skupštini Srbije. Poslanik je bio do jeseni 1993, kada je parlament raspušten i kad su raspisani novi izbori.
U Vladi Republike Srpske Krajine bio je ministar bez portfelja.


3 sanduka municije u blindiranm bunkeru i 21 pištolj...


BEOGRAD - Željko Mitrović je do daljeg zabranio emitovanje spotova Svetlane - Cece Ražnatović i njeno pojavljivanje u emisijama na Televiziji 'Pink'. Mitrović se odlučio na ovaj potez nakon što je svedok saradnik Dejan Milenković Bagzi na suđenju u Specijalnom sudu doveo Ražnatovićevu u vezu sa planovima zemunskog klana da kidnapuju vlasnika 'Pinka' - izjavila je juče za 'Blic' Tanja Vojtehovski, portparol ove televizije.

U zapisniku sa njenog saslušanja stoji da je tužiocu ispričala kako je u februaru 2003. godine Spasojević došao do stadiona FK Obilić i hitno je pozvao da se vide. Zatekla ga je u crnom 'golfu', a sa njim je bio još jedan plavi mladić, koga bi možda mogla da prepozna.

'Spasojević je govorio da će se uskoro dogoditi nešto strašno, da će biti velika frka, da on ima veliki problem, da ga Čume tereti za preko 50 ubistava, za Ibarsku, otmice, posebno je pomenuo Stambolića i rekao: ‘Onaj nas strašno pritiska, sve hoće da na pohapsi i uništi.’ Ja sam u momentu shvatila o čemu se radi, a prateći novine i sve te natpise, da on misli na Zorana Đinđića. Rekla bih da je govorio nešto u smislu: ‘Moram sve da ih pobedim.’ Nakon što mi je to rekao, ja sam sve vreme ćutala. On je u nastavku razgovora tada meni rekao: ‘Da li bi htela da mi pomogneš kada se sve to dogodi? Kada bi se sve to dogodilo, ja bih brzo došao kod tebe kući’‚ da bih mu ja dala na taj način alibi', navodi se u zapisniku.

Poznata pevačica je, prema zapisniku, na kraju razgovora sa Spasojevićem dala pristanak zbog njegovog pritiska i ubeđivanja.
tyson tyson 20:50 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Poznata pevačica je, prema zapisniku, na kraju razgovora sa Spasojevićem dala pristanak zbog njegovog pritiska i ubeđivanja.

A ne, nego će da mu kaže "ne". Realno.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

A ne, nego će da mu kaže "ne". Realno.

Па да, у праву си.
И мене да су питали, и ја бих рекао -- Хоћу, како нећу да вам помогнем да убијете премијера, нећу одмах у полицију да вас пријавим...
Него ме нису питали.

Смеће.

Није Цеца лош певач, краветина, сељанка, крешталица, примитивка... него је криминалац. Осуђени. А неосуђени за учешће у Ђинђићевом убиству. Заиста бих волео да знам ко ју је спасавао?

Симболика Цеце, криминалне, примитивне и силиконизиране краве, најближа је правој симболици Србије, њеној највернијој слици.
anonymous anonymous 21:19 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Predrag Brajovic
A ne, nego će da mu kaže "ne". Realno.

Па да, у праву си.
И мене да су питали, и ја бих рекао -- Хоћу, како нећу да вам помогнем да убијете премијера, нећу одмах у полицију да вас пријавим...
Него ме нису питали.

Смеће.

Није Цеца лош певач, краветина, сељанка, крешталица, примитивка... него је криминалац. Осуђени. А неосуђени за учешће у Ђинђићевом убиству. Заиста бих волео да знам ко ју је спасавао?

Симболика Цеце, криминалне, примитивне и силиконизиране краве, најближа је правој симболици Србије, њеној највернијој слици.


Посаветовао бих те, онако пријатељски, кад то већ не раде администратори, да будеш мало суздржанији у изливима јаких емоција.

Посебно ако у њима има елемената кривичних дела.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 04.06.2016

Re: Дијагноза, али мало другачија

Посебно ако у њима има елемената кривичних дела.

:)
Ja sam davno moderatorima posalo mejl da preuzimam svaki prekršajnu i krivičnu odgovonost, još Vesni Dozet (ne znam uopšte da li radi tamo više). Zato sam ovde i potpisan -- da ne bi bilo zabune koga treba tužiti.

Krivično delo je kad izneseš neistinu. U iznošenju istine nema krivičnopg dela.
tasadebeli tasadebeli 09:04 04.06.2016

Порнографија

Кажу упућени стручњаци, попут Тирнанића рецимо, да се порно филмови разликују од еротских филмова по томе што се у порно филмовима јасно виде сва три елемента, ерекција, пенетрација, ејакулација, док је у еротским филмовима макар један од та три елемента недоступан радозналом оку гледаоца.

Па се на основу тога филмови тако и класификују.


Како год, наша војска напад чека, спремила је малог топа.






anonymous anonymous 19:05 04.06.2016

Данас је ....

... а 4 јула :

1190 - Engleski kralj Ričard Lavljeg Srca (Richard) i francuski kralj Filip II (Philip) krenuli su u Treći krstaški rat.

Njima se u tom ratu pridružio i nemačko-rimski car Fridrih I Barbarosa (Fridrick).




Баш ме интересује шта ли ђаци у Француској, Енглеској и Немачкој уче о овим догађајима.

Да ли се гнушају својих вођа и да ли их сматрају геноцидно-ратним злочинцима ?

Goran Vučković Goran Vučković 19:42 04.06.2016

Re: Данас је ....


Баш ме интересује шта ли ђаци у Француској, Енглеској и Немачкој уче о овим догађајима.

Evo ti primer iz skripte moga sina (Škotska), to je skoro radio u školi.

tyson tyson 20:47 04.06.2016

Re: Данас је ....

Да ли се гнушају својих вођа и да ли их сматрају геноцидно-ратним злочинцима ?

Ja se pak gnušam elementarne nepismenosti demonstrirane u tekstu na slici koju si postavio.


anonymous anonymous 21:06 04.06.2016

Re: Данас је ....

Goran Vučković

Баш ме интересује шта ли ђаци у Француској, Енглеској и Немачкој уче о овим догађајима.

Evo ti primer iz skripte moga sina (Škotska), to je skoro radio u školi.



Хвала Горане,
такве информације су нам увек корисне од вас из ино.

Приступ ми изгледа добар, иако не може много да се сагледа из те једне стране.
anonymous anonymous 21:08 04.06.2016

Re: Данас је ....

tyson
Да ли се гнушају својих вођа и да ли их сматрају геноцидно-ратним злочинцима ?

Ja se pak gnušam elementarne nepismenosti demonstrirane u tekstu na slici koju si postavio.



Онда напиши нешто о томе са нивоа елементарне писмености.
Goran Vučković Goran Vučković 21:29 04.06.2016

Re: Данас је ....

Приступ ми изгледа добар, иако не може много да се сагледа из те једне стране.

Mrzelo me je da kopiram sve - a ovde se dobro vidi odnos prema karakteru rata. Inače se objašnjavaju političke prilike, šta je papa hteo da postigne, motivaciju vlastele za učešće, motivaciju kmetova, slabosti krstaša u početku u borbi sa Vizantincima i Turcima, održivost njihovih naseobina u "svetoj zemlji", itd.
mirelarado mirelarado 23:01 04.06.2016

Re: Данас је ....

Njima se u tom ratu pridružio i nemačko-rimski car Fridrih I Barbarosa (Fridrick).


Како је Барбароса могао да се придружи Филипу и Ричарду кад је он први кренуо у тај рат, и то са силном војском, копненим путем? Прошао је и кроз Србију и састао се са Стефаном Немањом, који га је срдачно примио, али је одбио да му се придружи. Удавио се у реци Салеф, у Киликији, 1190. Тек после тога пристигла су и ова двојица (поморским путевима) и кренула у окршаје.
narcis narcis 07:51 05.06.2016

Re: Данас је ....

који га је срдачно примио,

i sklopio savez da mu fridrik pomogne da utepa mrski vizantinci, opasno se istoričari prave gluvi na ovaj deo poslovne mućke stevče i frica
tasadebeli tasadebeli 08:22 05.06.2016

Re: Данас је ....

anonymous
Goran Vučković

Баш ме интересује шта ли ђаци у Француској, Енглеској и Немачкој уче о овим догађајима.

Evo ti primer iz skripte moga sina (Škotska), to je skoro radio u školi.



Хвала Горане,
такве информације су нам увек корисне од вас из ино.

Приступ ми изгледа добар, иако не може много да се сагледа из те једне стране.



Е, ал' зато смо ми у Нишу лепо погостили Барбаросу.

Оно јес да је за трпезом то германско говедо јело прасећину рукама док смо ми виљушком боц-боц-боц, али зато барем није дирао ни Јевреје ни Србе идући аутопутем на исток.



narcis

i sklopio savez da mu fridrik pomogne da utepa mrski vizantinci, opasno se istoričari prave gluvi na ovaj deo poslovne mućke stevče i frica



Јбг, брате, зато ти и дан-данас живиш у тај Ниш, а Византинаца нигде ни од корова.

Мало ли је?


Ето, ја толико... Само да изјавим за дневник.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:19 05.06.2016

Re: Данас је ....

anonymous
Баш ме интересује шта ли ђаци у Француској, Енглеској и Немачкој уче о овим догађајима.


BBC подржава наставни програм, а ово је из лекције о Четвртом крсташком походу за KS3 (Key Stage 3, узраст 11-14 година) за Енглеску, Велс и Северну Ирску:

The Pope wanted to unite western and eastern Christians under his authority. He diverted this Crusade, with the help of Venice, and captured Constantinople in 1204. Christians fought Christians.


ЛИНК
narcis narcis 11:28 05.06.2016

Re: Данас је ....

Мало ли је?

млого је , бре брате тасо, дебели, мислим ако је иод душана млого је, најволео би да је тај митинг одмитинговао у београд, чек београд тад није ни постојао

друго, хисториски гледано , ђабе је трошио виљушке на фрица, будала се удавила тако да од ту ујдурму нич не беше, пунктум, што рече она из шуму, тевтонску .
усталом то и нису били срби већ бугари, као што историчар крканиус тврди, даклем, чекај о чему причамо , а да ел ће новак данаске да победи ил изгуби , дал да вадим злаћане виљушке ил ножеви
tyson tyson 18:43 05.06.2016

Re: Данас је ....

Онда напиши нешто о томе са нивоа елементарне писмености.

Bolje bi bilo da se autor podseti lekcije iz srpskog jezika, drugi razred osnovne škole - pisanje rednih brojeva. Kad se već pravi pametan.


tasadebeli tasadebeli 19:23 05.06.2016

Re: Данас је ....

narcis

будала се удавила



Ка'ем ти ја. Говедо је то било. Германско.




narcis narcis 21:05 05.06.2016

Re: Данас је ....

tasadebeli
narcis

будала се удавила



Ка'ем ти ја. Говедо је то било. Германско.





teško, još nume da pliva izdem ti naprednu nemačku civilizaciju, nego zajeba se sa nemanju prekrsti ga u dušana, a ko će gi i popanti kad su svi bili stefani, te stevča ovaj, te stevica onaj, ko da gi bog dao samo jedno ime u imendan

nego , pošto su oni svi dodavali to stefan ispred imena , kako se to zove, sreto jednog koji mi tvrdi da je to titule, izedemte kako bre titula da se vika stefan, i tako rastasmo se pcujući titule i stefane.
daklem pitanje - dal stefantitula ili samo ... ebemliga šta je.
( znam da gi je to krsna slava bila i da su to radili iz poštovanja na sv. stefana prvozvanog al da bide titula , )
tasadebeli tasadebeli 22:11 05.06.2016

Re: Данас је ....

narcis

daklem pitanje - dal stefantitula ili samo ... ebemliga šta je.



Пај 'вако!

Овако су мени објаснили.

Стефанос на грчком значи ловоров венац, ознака владара. Па одатле та реч и као титула.

А касније код Срба прерасло у лично име.

И не само код Срба, него код многих.

Отуд и она игра речима код Гаврила Стефановића Венцловића.

Тако сам барем ја то разум'о.

А еве ти, с'г гу нађо' и ово. (ЛИНК)
tess tess 07:56 06.06.2016

Re: Данас је ....

друго, хисториски гледано , ђабе је трошио виљушке на фрица, будала се удавила тако да од ту ујдурму нич не беше, пунктум, што рече она из шуму, тевтонску .


:)))
mirelarado mirelarado 16:23 06.06.2016

Re: Данас је ....

narcis
tasadebeli
narcis

будала се удавила



Ка'ем ти ја. Говедо је то било. Германско.





teško, još nume da pliva izdem ti naprednu nemačku civilizaciju


Обџекшн, бре! Умео је, приповедају, риђобради Аламан одлично да плива, што је во времја оно било неуобичајено. А и тај Салеф није био мутно Дунаво, него тек нешто већи поток. Због тога је то Барбаросино дављење остало загонетка.
По једној претпоставци, упекла звезда у Киликији, остарели (67 лета) цар скочио у ледену речицу да се освежи и цап - стрефила га чука.
Други, опет, веле да је пао с коња у реку, онако у оклопу и звекнуо главом. Е, ту му је већ, можда, неко припомогао да љосне с 'ата, не зна се.
milisav68 milisav68 16:45 06.06.2016

Re: Данас је ....

mirelarado
Обџекшн, бре! Умео је, приповедају, риђобради Аламан одлично да плива, што је во времја оно било неуобичајено. А и тај Салеф није био мутно Дунаво, него тек нешто већи поток. Због тога је то Барбаросино дављење остало загонетка.
По једној претпоставци, упекла звезда у Киликији, остарели (67 лета) цар скочио у ледену речицу да се освежи и цап - стрефила га чука.
Други, опет, веле да је пао с коња у реку, онако у оклопу и звекнуо главом. Е, ту му је већ, можда, неко припомогао да љосне с 'ата, не зна се.

Znači, teorija zavere.

zilikaka zilikaka 17:50 06.06.2016

Re: Данас је ....

По једној претпоставци, упекла звезда у Киликији, остарели (67 лета) цар скочио у ледену речицу да се освежи и цап - стрефила га чука.
Други, опет, веле да је пао с коња у реку, онако у оклопу и звекнуо главом. Е, ту му је већ, можда, неко припомогао да љосне с 'ата, не зна се.


Nisam znala za ove dve verzije, al samo da primetim da jedna drugu ne isključuju. Dapače!

Zamislite samo da vas obuku po propisu i još omotaju pleKanim oklopom, pa metnu na konja u sred leta.
A zvezda upekla.
To bre ko u ekspres loncu.
I onda takav prelazite preko rečice.

Ako se već sami niste strovalili negde od vrućine, tad je pravo vreme. Pa taman vam neko i pomagao.
A kad je tako vrelog preseče ladna voda...onda ostaje samo da istorije to zabeleži.

Naravoučenije - ne stavljati leti lonac na glavu ako ćeš ići po suncu, osim ako ne želiš da uđeš u udžbenike istorije.
emsiemsi emsiemsi 18:03 06.06.2016

Re: Данас је ....

zilikaka
По једној претпоставци, упекла звезда у Киликији, остарели (67 лета) цар скочио у ледену речицу да се освежи и цап - стрефила га чука.
Други, опет, веле да је пао с коња у реку, онако у оклопу и звекнуо главом. Е, ту му је већ, можда, неко припомогао да љосне с 'ата, не зна се.


Nisam znala za ove dve verzije, al samo da primetim da jedna drugu ne isključuju. Dapače!

Zamislite samo da vas obuku po propisu i još omotaju pleKanim oklopom, pa metnu na konja u sred leta.
A zvezda upekla.
To bre ko u ekspres loncu.
I onda takav prelazite preko rečice.

Ako se već sami niste strovalili negde od vrućine, tad je pravo vreme. Pa taman vam neko i pomagao.
A kad je tako vrelog preseče ladna voda...onda ostaje samo da istorije to zabeleži.

Naravoučenije - ne stavljati leti lonac na glavu ako ćeš ići po suncu, osim ako ne želiš da uđeš u udžbenike istorije.

Зашто и намерно грешиш (погледај болдовано) - зар ти није довољно што ненамерно грешиш ?
zilikaka zilikaka 18:15 06.06.2016

Re: Данас је ....

Зашто и намерно грешиш (погледај болдовано) - зар ти није довољно што ненамерно грешиш ?

Čarli, život je lep, opusti se.
mirelarado mirelarado 19:09 06.06.2016

Re: Данас је ....

Naravoučenije - ne stavljati leti lonac na glavu ako ćeš ići po suncu, osim ako ne želiš da uđeš u udžbenike istorije.


Опрез је мајка мудрости.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana