Sport| Život

A sad - FINALE

Jelica Greganović RSS / 05.06.2016. u 12:24

1442199718010.jpg

Što se tiče predstojećeg finala Rolan Garosa, ja sam potpuno spremna da istrčim na teren. Već nedeljama radim na fizičkoj kondiciji, galopiram do emisije i nazad, forsiram vračarske uzbrdice, radim na ravnoteži ganjajući Ikara Varvarina i njegovo pseće društvo po nizbrdicama, vučem kesetine sa Kalenića na kome, zahvaljujući kišom poplavljenom kamenju, vežbam proklizavanje na šljaci. Po pitanju psihičke spremnosti, stanje mi je takođe odlično, evo onomad, recimo, nisam izašla da se krvi napijem mrmotu koji je zaspao na trubi, u našem sokačetu, jer mu se onoliko žurilo u NASA-u da konačno razbije Alfa čestice i doprinese troskoku civilizacije. Manijaka koji, na ćošku moje ulice, ima deponiju obraslu džunglom, u kojoj rastu ale i akrepi, i zbog koje moramo trotoarom da se probijamo mačetama, da ne pominjem. Kao ni onog pacijenta koji svoju džipčinu redovno parkira uz kontejnere, tako da ceo kraj skokom uvis baca smećarske kese preko njega.

Problem mi je samo Žmu, on je najslabija karika naše teniske ekipe koja, doduše, nikad reket nije u ruke uzela, ali znamo sve kao da smo se sa njim rodili. On već par dana kukulevči i zapomaže: »Ja ovo ne mogu, ja snage za to nemam...«, unapred se predajući na nervnoj bazi. Dotični, pre svega, misli da Đokoviću nije cilj da pobedi, nego da Žmuu isfroncla ono malo živaca koji su mu preostali. »On to meni namerno radi«, procviljava Žmu i unapred sebi sluti odlazak na produženi vikend u Lazu, uzrokovan predstojećim izazovom Novakovog kompletiranja Slema. U to ime Žmu najavljuje odustajanje od finala Rolan Garosa i prostestno bavljenje bilo čime, samo ne tenisom. Ja, naravno, nemam nameru da odustanem, ako ništa drugo ono zbog nacionalnog nasleđa zvanog – inat. Zato me neće nespremnu dočekati ni Marej koji svoje namere krije neobaveznim oblačenjem stila »Samo sam pošao da bacim đubre«.

Pored pomenutih priprema, poseban akcenat sam dala na momenat uroka. Već imam spremljenu gomilu veša, u količini od bar ti mašine pranja, merdevine, projekat zamene sezonske garderobe, baštovanski pribor za terasu, neoprane sudove, rezervne sijalice i, u slučaju najvećeg pritiska, Ikara Varvarina spremnog da istrči u šetnju. Jer, ne bi Đoković stigao do brojeva jedan u tenisu i sportu kao takvom, da ja nisam na vreme shvatila u kom čuču grmi zec. Moja višegodišnja istraživanja su dokazala da čim ja sednem da gledam meč, odnosno uzmem učešća u njemu, tog trena Novak počinje da gubi, ma koliko mu do tada dobro išlo. Ne pomaže čak ni moje okretanje glave. Tada postaje jasno da mu je moja pomoć neophodna. I dok Žmu ostaje da gleda, a živci mu igraju pipirevku, ja odlazim u kuhinju, i počinjem bilo čime da se bavim. Povremeno krišom provirim preko pulta, pazeći da me Đoković ne primeti, a ako ni to ne pomogne, odlazim u kupatilo i trpam veš u jadnu mašinu. Usput drečim: »Šta ima?«, a Žmu odurlava: «Bolje mu ide!« To je signal da smo na putu prave taktike – mog urokljivog sklanjanja sa terena.

Zato ću danas, ako ovaj naš počne da nam živce ždere, prvo da oćelavim balkonsku baštu. Kad dovatim makaze, ima da brejknem sve što mi pod ruku padne. Ako to ne poradi posao, jer tu sam još uvek blizu televizora od kog me deli samo staklo vrata, prelazim na merdevine. Već nedeljama čuvamo pokojnu sijalicu u mokrom čvoru. Dok je budem iskopala iz plafona, i seksualno prozvala spisak onih koji su smislili da je tu i tako munu, Novak bi mogao i set da dobije. Ukoliko ne pomogne ni pozivanje Tesle u pomoć, prelazim u društvo mašine za veš i planinskog venca belog i šarenog, uz podršku tamnog, sa akcentom na crno. Ima da perem dok jadnica ne dobije morsku bolest. Mada, mogla bih i konačno da izvršim rotaciju zimsko-letnje garderobe, jer dobijam toplotni udar pri pogledu na orman. Napolju je već danima amazonska klima, samo što ne prosikću anakonde od vrućine i kišurina, a kod nas džemperi čekaju najezdu moljaca. Ne bi mi falilo ni kad bih konačno maknula čizme sa očiju leta. Tu negde bi Đoković mogao da smogne snage i skrati nam muke ili prelazim na brisanje prašine u najudaljenijem delu stambene nam jedinice.

Poslednje u mojim taktičkim planovima je izlaženje iz kuće, odnosno fizičko sklanjanje sa terena. U tu svrhu ću upotrebiti kuče koje se svakom izlasku napolje raduje kao da nikad i nikuda nije bilo izvedeno. Lepo ćemo da odemo u park, bez telefona, i da overimo svako drvo, banderu, žbun i malo više iždžikljalu travu. Usput ćemo da dobijemo na gubljenju vremena u zaobilaženju brojnih turista, glumeći da smo jako u susret izlazeći time što ćemo da stojimo i čekamo da slikaju crkvu bez nas u kadru.

Naravno da bi moja strategija mogla da bude ugrožena klimatskom histerijom koja bi izazvala prekidanje meča zbog kišopadanija. U tom slučaju ću ja ipak da operem veš, bez svetla u malom kupatilu možemo još uvek, i prašina bi mogla da se izvuče, zimska garderoba da počeka jer je vreme i tako neuračunljivo.

Jedini mi je problem što je Žmu odlučio da preduzme ekstremne mere čuvanja svoje duševne stabilnosti. Izvršio je kratku anketu među kafanskim objektima i rezervisao sto u onoj koja nema ekrane, a ima baštenske ćoškove besignalske. I zakazao ručak tačno u tri po rolangarosovskom vremenu.

Ne znam kako će Novak bez mene, al ja ću bez njega teško. Možda mi uspe da se iskradem sa ručka i trknem do prve susedne civilizacije. Samo da pripitam za rezultat. Nisam se valjda džabe ovoliko spremala.



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

a_jovicic a_jovicic 13:00 05.06.2016

"Nauka" je čudo

Moja višegodišnja istraživanja su dokazala da čim ja sednem da gledam meč, odnosno uzmem učešća u njemu, tog trena Novak počinje da gubi, ma koliko mu do tada dobro išlo. Ne pomaže čak ni moje okretanje glave. Tada postaje jasno da mu je moja pomoć neophodna.

Pazi kad i ja imam isti "trip"

Ja doduše pronadjem neki live scoreboard na Internetu pa samo povremeno bacim pogled na razultat (a mislim da se par puta pokazala i uspešna metoda kad na 40-40 gledam u Noletov kvadratić i prizivam prvo "A" ... "A" ... "A" ... a onda se fokusiram na kvadratić za gem ili set i tu prizivam "+1" ... "+1" ... "+1" )
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:04 05.06.2016

Re: "Nauka" je čudo

Ja to nisam probala, a mogla bih...možda mu pomogne
a_jovicic a_jovicic 13:17 05.06.2016

Re: "Nauka" je čudo

Jelica Greganović
Ja to nisam probala, a mogla bih...možda mu pomogne

... evo ti zvaničnog scoreboard-a turnira ...

http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 13:04 05.06.2016

ništa me ne pitaj

Danas planski od 15h pravim ručak za sutra, sa sve "lupanjem" mesa.
Ni kućni red me ne zanima...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:05 05.06.2016

Re: ništa me ne pitaj

Ručak se podrazumeva, pravim i dupli ako treba.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:11 05.06.2016

Odo ja da

šetam kuče, kao uvodnu radnju, pa na taj ručak, a vi pišite šta se dešava, možda nekom uspem da otmem telefon...
49 41 49 41 13:36 05.06.2016

Zvezdash

Ti ko moj kolega iz Ljubljane, (inace CrvenoKrstas).
Rodjen, odrastao do zavrsetka faksa na Crvenom Krstu.

Trcao iz Lju u Beg kod Novaka.
Onda ga strefi srcka zbog Novaka. Sa tribine strpaju ga u kola pravac bolnica.
Zakrpe ga privremeno, odpeljajo v Lju, na ugradnju 3-4 sms (valjda je to?).
Bolovanja, jedno 2 leta; ranija penzija.

Sada, nedavno opet isto. Lju pravac Nica i okolo sa drustvom; opet kod Novaka na turnire.

Ja mu savetovao, da se mane Novaka i gledanjau u zvezde (zaludio se totalno Astronomijom).
Treba da ide u crkvu, moli se Bogu da Melanija postane prva dama.
Rodjena-odrastala 5 km od njegovog vinograda.

Kad mu se molitve uslise, Melaniju uhvate nostalgije za dezelom; "zavrne" joj muza za vinogradce i kupi vinogradcinu u Toskani.
Toskana je Toskana!

Brdo kod Kranja; ce prekrstiti u Trump's resort - seveda.
Nek covek udahne malo i alpskog vazduha.






amika amika 13:45 05.06.2016

Одличан текст....

--- и препорука.

Захваљујући твојим акцијама добиће бар један сет.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:00 05.06.2016

Re: Одличан текст....

Hvala, evo smo došli iz kafane, minirao nas kelner, svako malo je dolazio da nas obavesti o rezultatu
zilikaka zilikaka 13:57 05.06.2016

Ovaaaj

El smem da kažem?
Od jutros radila kuvala spremala i...sad ću da odmorim.


...i tako ću saznati šta je bilo.
arcins arcins 13:58 05.06.2016

za istoriju

Jelice, nadam se da ces uzivati u istoriji
arcins arcins 13:58 05.06.2016

za istoriju

Jelice, nadam se da ces uzivati u istoriji
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:01 05.06.2016

Re: za istoriju

Hoću, ako preživim.
chitach chitach 15:22 05.06.2016

loza

da li sam jedini koji je "vidio" sinisu malog u lozi sa hilari svon?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:03 05.06.2016

Re: loza

Nisi...

milos_mijatovic milos_mijatovic 23:25 05.06.2016

Re: loza

Jelica Greganović
Nisi...




А мислио сам да ми се учинило, онако нервозноме...

Па зар овај мора и овакав леп догађај да ми огади?

Али не дам се - потиснућу ту слику из памћења и остаће само тенис
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:35 06.06.2016

Re: loza

Али не дам се - потиснућу ту слику из памћења и остаће само тенис

Tačno tako, Miloše, nije to vredno ovog uspeha, uostalom jedan je junak ove priče, svi ostali su prilepci :)
49 41 49 41 16:02 05.06.2016

Novak Djokovic "The Comedian"

https://youtu.be/GheLLP7R1Ak
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:03 05.06.2016

Re: Novak Djokovic "The Comedian"

Ma, kaka komedija, ovo je sad izginuće živčano...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:24 05.06.2016

Bravo, Najbolji!

a_jovicic a_jovicic 17:41 05.06.2016

Re: Bravo, Najbolji!

Jelica Greganović

Nole osvojio i Sunce!
mr.fogg mr.fogg 17:54 05.06.2016

Re: Bravo, Najbolji!

Bravo najbolji i najbolja:
ŠAMPIONKA
ivana23 ivana23 17:54 05.06.2016

Re: Bravo, Najbolji!

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 05.06.2016

Re: Bravo, Najbolji!

Pridružujem se bravoima
jedi-knight jedi-knight 18:08 05.06.2016

...

Neverovatan uspeh. Ovo šta Novak radi, graniči se sa najvećim ljudskim dostignućima ikad, na samo u tenisu. Treba uzeti u obzir da dominira u epohi najboljeg tenisa u istoriji i da često protiv sebe ima sve osim svog reketa.
AlexDunja AlexDunja 18:49 05.06.2016

Re: ...

seruckaš jedi. novak je odavno
u ozbiljnom teniskom biznisu, i iza sebe ima odličan, veoma dobro plaćeni tim
ozbiljnih profesionalaca.
predstavljati ga kao usamljenog viteza koji se samo sa svojim reketom
bori protiv svih je neukusno.

na pr, mari i novak su rođemi skoro u isto vreme,
nije bilo mnogo razlike u uslovima u kojima su trenirali i razvijali se,
ne kažem da marijeva početna pozicija nije bila bolja, ali
više od decenije tu nema mnogo velike razlike.
novak je bolji, u redu je, ali sad baš da je sam sa svojim reketom,
sad u tridesetoj i sa 12 gren slemova, ne preteruj
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:54 05.06.2016

Re: ...


De si bre Dunjice?
Jel baš toliko boli, a? :)

Ni to što si mene banovala nije moglo da ti ublaži bol što ovaj razbija redom :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:13 05.06.2016

Re: ...

Ako smem da primetim, ako neko zna šta priča, to je Jedi. To mu je posao.
AlexDunja AlexDunja 20:19 05.06.2016

Re: ...

Ako smem da primetim, ako neko zna šta priča, to je Jedi. To mu je posao.

ne sporim, jedino mislim da se malo zaneo, pa preterao.
msm, najveća ljudska dostignuća ikad, a protiv sebe ima sve osim svog reketa, pa zar?

edit: i treba li novaku takav hvalospev?
neistinit, pretenciozan i dosadan.

zar nije dovoljno što je treći u istoriji koji drži sva četiri šampionska pehara u isto vreme?
ja verujem da je prezadovoljan
milojep milojep 21:54 05.06.2016

Re: ...

zar nije dovoljno što je treći u istoriji koji drži sva četiri šampionska pehara u isto vreme?


Nije dovoljno!
Kao što i za Muhameda Alija nije dovoljno reći koga je sve izmlatio i kako ih je izmlatio.
Najkraće i najbolje je to rezimirao Kusturica rekavši da Đoković osvaja ono što mu nije namenjeno...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:10 05.06.2016

Re: ...

msm, najveća ljudska dostignuća ikad

Naravno da se priča o sportu, ne o kvantnoj fizici.
a protiv sebe ima sve osim svog reketa, pa zar

Mahom da.
dosadan

Druge epitete hvalospeva i nekako da razumem, al što dosadan?
Biw, Marejeva startna pozicija je bila bitno, bitno bolja. Za početak je iz Engleske, pa onda sve ostalo.
zar nije dovoljno što je treći u istoriji koji drži sva četiri šampionska pehara u isto vreme

Dovoljno nije prava reč ili cilj za takve kao što je Đoković. Zato i jeste tu gde je.
I to je vredno hvale.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 05.06.2016

Re: ...

i treba li novaku takav hvalospev?


Tebao mu ne trebao nije njemu namenjeno, neće ga ni pročitati.
Namenjeno je onima koji ga čitaju, tebi npr, a tebi, vidi se iz priloženog, treba.
Itekako treba.
:)
jedi-knight jedi-knight 22:32 05.06.2016

Re: ...

novak je bolji, u redu je, ali sad baš da je sam sa svojim reketom,
sad u tridesetoj i sa 12 gren slemova, ne preteruj


Mislio sam na svo ono zvizdanje i provokacije sirom sveta koje je pobedjivao sam sa svojim reketom.
jedi-knight jedi-knight 22:39 05.06.2016

Re: ...

Re: ...
msm, najveća ljudska dostignuća ikad

Naravno da se priča o sportu, ne o kvantnoj fizici.
a protiv sebe ima sve osim svog reketa, pa zar

Mahom da.
dosadan

Druge epitete hvalospeva i nekako da razumem, al što dosadan?
Biw, Marejeva startna pozicija je bila bitno, bitno bolja. Za početak je iz Engleske, pa onda sve ostalo.
zar nije dovoljno što je treći u istoriji koji drži sva četiri šampionska pehara u isto vreme

Dovoljno nije prava reč ili cilj za takve kao što je Đoković. Zato i jeste tu gde je.
I to je vredno hvale.


Hvala, Jelice.
Nemam nista da dodam, osim da je, po mom sudu, biti broj jedan u tenisu u poslednjih tridesetak godina najvece sportsko dostignuce. Ovo sto Novak radi je korak dalje. Ko se ikad takmicio u bilo kom sportu zna da psihologija upravlja svim motorickim, funkcionalnim, tehnicki, taktickim parametrima. Kada te neko konstantno, skriveno ili ne, ponizava, potcenjuje, vredja, medijski pritiska, zvizdi, omalovazava...a ti se izdignes, SAM SA SVOJIM REKETOM, i pobedis i ostanes veliki i sa osmehom, onda je to zasluzuje mnogo vise hvale nego sto bih ja to bio u stanju da srocim.
alselone alselone 01:36 06.06.2016

Re: ...

AlexDunja


na pr, mari i novak su rođemi skoro u isto vreme,
nije bilo mnogo razlike u uslovima u kojima su trenirali i razijali se

niccolo niccolo 07:59 06.06.2016

Re: ...

zna da psihologija

Meni ovo čak zanimljivije od onog Docsovog o, da tako kažem, fizičkom treningu Novakovom...
alselone alselone 08:17 06.06.2016

Re: ...

Meni ovo čak zanimljivije od onog Docsovog o, da tako kažem, fizičkom treningu Novakovom...


Apsolutno neverovatno. Sto kaze Jedi, nestvaran je uspeh pobedjivati uprkos tome sto te otvoreno ne vole i salju ti "negativnu energiju" tokom meca.

Privilegija je prisustvovati ovakvoj dominaciji i ovakvoj sportskoj velicini, a posebna draz je sto ne nas, Srbin.

Secam se kada se lomilo izmedju njega i Federera na pocetku rivaliteta, mec je bio tezak i na vrhuncu meca, kada se prakticno lomi rezultat i odlucuje mec, na Noletov servis pri rezultatu 30:40 sudija svira footfall. Secam se da je Nole otisao do mreze, uzeo istu lopticu, sve gledajuci sudiju onim njegovim pogledom, vratio se i servirao as. To je karakter.
tyson tyson 09:47 06.06.2016

Re: ...

Najkraće i najbolje je to rezimirao Kusturica rekavši da Đoković osvaja ono što mu nije namenjeno...

Zavera bate, zavera. Svi nas mrze.


urbana_gerila urbana_gerila 10:26 06.06.2016

Re: ...

AlexDunja
rođemi


rođe ti?


podsvest, izdajica stara...


niccolo niccolo 10:26 06.06.2016

Re: ...

To je karakter.

Da, da, to mi je pitanje - da li je jednostavno takav ili postoje dodatne vežbe kojima se približiš takvom stanju...
emsiemsi emsiemsi 10:36 06.06.2016

Re: ...

jedi-knight
Re: ...
msm, najveća ljudska dostignuća ikad

Naravno da se priča o sportu, ne o kvantnoj fizici.
a protiv sebe ima sve osim svog reketa, pa zar

Mahom da.
dosadan

Druge epitete hvalospeva i nekako da razumem, al što dosadan?
Biw, Marejeva startna pozicija je bila bitno, bitno bolja. Za početak je iz Engleske, pa onda sve ostalo.
zar nije dovoljno što je treći u istoriji koji drži sva četiri šampionska pehara u isto vreme

Dovoljno nije prava reč ili cilj za takve kao što je Đoković. Zato i jeste tu gde je.
I to je vredno hvale.


Hvala, Jelice.
Nemam nista da dodam, osim da je, po mom sudu, biti broj jedan u tenisu u poslednjih tridesetak godina najvece sportsko dostignuce. Ovo sto Novak radi je korak dalje. Ko se ikad takmicio u bilo kom sportu zna da psihologija upravlja svim motorickim, funkcionalnim, tehnicki, taktickim parametrima. Kada te neko konstantno, skriveno ili ne, ponizava, potcenjuje, vredja, medijski pritiska, zvizdi, omalovazava...a ti se izdignes, SAM SA SVOJIM REKETOM, i pobedis i ostanes veliki i sa osmehom, onda je to zasluzuje mnogo vise hvale nego sto bih ja to bio u stanju da srocim.

Сагласан !
Успут --- зна ли неко како је Нолетову победу поднео Матс Виландер !? Да не рикне човек, не дао Бог !
jedi-knight jedi-knight 11:23 06.06.2016

Re: ...

Da, da, to mi je pitanje - da li je jednostavno takav ili postoje dodatne vežbe kojima se približiš takvom stanju...


To je pitanje za milijardu dolara. Svi verujemo da postoje, ali nemaju sve isti transfer na performansu. Postoji mnogo "ako" pri izboru alata koji treba da unaprede sportistu i postoji mnogo nepoznanica, da ne kažem neznanja.

Dozvolite mi da napravim kratku paralelu sa jednim drugim sportom, koga smatraju najvažnijom sporednom stvari na svetu. "Oni" recimo nikako da razumeju da dva sata provedena na treningu mogu da budu veoma štetna, ukoliko preostala 22 nisu adekvatna što se tiče oporavka, ishrane, hidracije, spavanja... Trener strada zbog lošeg načina života sportista koje trenira, koji od treninga ( pažljivo isplaniranog, doziranog, preciznog...), pravi atak na organizam i čiji je transfer štetan.

Novak je izbalansirao svaki minut svog života; zato se ne povređuje, zato je stabilan, zato gazi sve redom...
Atomski mrav Atomski mrav 13:29 06.06.2016

Re: ...

Успут --- зна ли неко како је Нолетову победу поднео Матс Виландер !? Да не рикне човек, не дао Бог !


Taj je već relativizovao Novakovu titulu kad je video da mu je otvoren put do nje, jer tobože nije to to ako neće igrati protiv Federera i Nadala. Time je hteo da unapred umanji Novakov uspeh a pritom je na određeni način uvredio i ponizio ostale Novakove protivnike.

Realno, Novak je često igrao "sam protiv svih" jer je publika, a često i mediji, bila protiv njega. Za Rolan Garos se to ne može reći, tu je prošle godine pobrao nezapamćene ovacije iako je izgubio u finalu.
docsumann docsumann 17:34 06.06.2016

Re: ...

Meni ovo čak zanimljivije od onog Docsovog o, da tako kažem, fizičkom treningu Novakovom...


još je veliki Li Hejni rekao da se mišići prave glavom
niccolo niccolo 18:11 06.06.2016

Re: ...

još je veliki Li Hejni rekao da se mišići prave glavom

Dobro veli Li...mada ja to iz praktičnih razloga - neki treninzi takve ozbiljnosti me svakako ne zanimaju, dok bi nam veća psihološka stabilnost svima koristila.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:37 06.06.2016

Re: ...

da li je jednostavno takav ili postoje dodatne vežbe kojima se približiš takvom stanju...

Oboje, uprkos svom sarkazmu.
Silnim radom.
AlexDunja AlexDunja 20:39 06.06.2016

Re: ...

Mislio sam na svo ono zvizdanje i provokacije sirom sveta koje je pobedjivao sam sa svojim reketom.


e, pa sad, kad su svi srbi, i svi noletovi fanovi,
a da ih tenis nimalo ne zanima rekli šta su imali, da ti odgovorim:

nije ih pobeđivao sam sa svojim reketom, naprotiv, mnogo dugo ih nije pobeđivao uopšte.

počeo je da ih pobeđuje tek kad je okupio pravi, kao što sam rekla gore
dobro plaćeni tim.
novakov uspeh je zavidan, zaista jedan od najvećih u njegovom sportu, ja i razumem euforiju među građanstvom, ali ti si trener, znaš
šta je sve novak uložio da bi postao jedan od najboljih,
znaš koga ima oko sebe, uostalom,
nije on za džabe rekao svom timu: hvala što me trpite.

teško je u današnjem sportu biti na vrhu,
ali najveće ljudsko dostignuće

po mom mišljenju, najveće ljudsko dostignuće je biti majka
tyson tyson 00:43 07.06.2016

Re: ...

po mom mišljenju, najveće ljudsko dostignuće je biti majka

Ja mislim da je najveće ljudsko dostignuće penzija


emsiemsi emsiemsi 08:41 07.06.2016

Re: ...

AlexDunja
Mislio sam na svo ono zvizdanje i provokacije sirom sveta koje je pobedjivao sam sa svojim reketom.


e, pa sad, kad su svi srbi, i svi noletovi fanovi,
a da ih tenis nimalo ne zanima rekli šta su imali, da ti odgovorim:

nije ih pobeđivao sam sa svojim reketom, naprotiv, mnogo dugo ih nije pobeđivao uopšte.

počeo je da ih pobeđuje tek kad je okupio pravi, kao što sam rekla gore
dobro plaćeni tim.
novakov uspeh je zavidan, zaista jedan od najvećih u njegovom sportu, ja i razumem euforiju među građanstvom, ali ti si trener, znaš
šta je sve novak uložio da bi postao jedan od najboljih,
znaš koga ima oko sebe, uostalom,
nije on za džabe rekao svom timu: hvala što me trpite.

teško je u današnjem sportu biti na vrhu,
ali najveće ljudsko dostignuće

po mom mišljenju, najveće ljudsko dostignuće je biti majka

Контрираш реда ради.
alselone alselone 08:43 07.06.2016

Re: ...

nije on za džabe rekao svom timu: hvala što me trpite.


Nije valjda da ih bije?
nikvet pn nikvet pn 16:52 07.06.2016

Re: ...

AlexDunja
počeo je da ih pobeđuje tek kad je okupio pravi, kao što sam rekla gore
dobro plaćeni tim.


Није. Нема то везе са добро плаћеним тимом, то се не купује за паре.

Почео је да побеђује када је помислио: ја сам бољи од свих. Током меча читаво време псује противника, а још више себе кад погреши. У 2011. лепо се читало са усана: саћу ти ебематер... опрем...прц... а на једном клипу (не види се противник) победио па прилази мрежи, лепо се чује како мрмља на српском: Бољи? К.мој си бољи! па му фино честита на енглеском.

И сад су му исти текстови у глави током меча, исто им мисли али не изговара.

Ако.

Свака му част.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:53 08.06.2016

Re: ...

nije on za džabe rekao svom timu: hvala što me trpite.

Dobro su prošli, Marej je za svoj tim rekao da ima da ga trpe jer ih za to plaća.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 08.06.2016

Re: ...

Нема то везе са добро плаћеним тимом, то се не купује за паре.

Jer kad bi to pare kupovale, na mestu prvog tenisera bi se gurali samo bogati.
AlexDunja AlexDunja 22:30 08.06.2016

Re: ...

Jer kad bi to pare kupovale, na mestu prvog tenisera bi se gurali samo bogati.

a novak je kao, siromašan?
AlexDunja AlexDunja 22:39 08.06.2016

Re: ...

Nije valjda da ih bije?

ne verujem da ih bije, ali ti verovatno ne slušaš izjave posle mečeva,
ja sam to čula, a sad da ti tražim dokaz na jutjubu, kasno je.

u stvari sigurno si čuo, ali ti voliš da zatvoriš uvo kad
ti nešto kvari argument, pa onda voliš i da se natežeš da ti neko dokazuje očigledno, što si možda naučio od ovdašnjih političara, al
kod mene neće proći, jer novaka zaista gotivim kao tenisera, i ozbiljno cenim njegove uspehe, jer ogromni su.
tako stoji stvar.
ušao je u priču o najboljem svih vremena, ima dobre šanse
da u njoj ostane kao favorit, ali ne treba od njega praviti ono što nije.

to jest, nije dostigao najviše ljudsko dostignuće, kao što rekoh,
nije postao majka
emsiemsi emsiemsi 01:48 09.06.2016

Re: ...

AlexDunja
Jer kad bi to pare kupovale, na mestu prvog tenisera bi se gurali samo bogati.

a novak je kao, siromašan?

Тупиш преко мере !
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:35 09.06.2016

Re: ...

a novak je kao, siromašan?

Da, Novak je bio siromašan, a sada je bogat. Ali novac na putu do sadašnjeg bogatstva nije imao, niti bi mogao da mu pomogne da stigne tu.
ivana23 ivana23 21:04 05.06.2016

***

Dve mame, danas posle meca, Noletova i Endijeva...


tyson tyson 09:49 06.06.2016

Re: ***

Dve mame

I dve babe


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:38 06.06.2016

Re: ***

I dve babe

Koliko znam, unučići nisu imala sportski susret.
anonimni_autor anonimni_autor 00:43 06.06.2016

Prilično prećutkivana iastina

Ćao Jelice. Potpuno se slažem sa tvojom šamanskom teoriom. I ja sam često imao isti utisak, da ako navijam za nekog on odmah počne da gubi. Da li je to neki arhaični zaostatak u našoj psihi...iz verovanja u duhove šume, majku Zemlju i druge pred politeističke idole ne znam, ali to verovanje da navijanem donosiš baksuzluk svom favoritu je vrlo rašireno naročito kod nas što sportske događaje pratimo onako komforno preko televizije. Da li je ono nastalo od toga što iz udobne fotelje ne podnosimo nikakvu žrtvu za uspeh svojih lubimaca( jer se oduvek zna da ako želiš nešto od viših sila moraš nešto veoma drago i da žrtvuješ)...ili je u pitanju nešto drugo ... nek odgovore psiholozi i antropolozi. Ali ja moram da ti iskreno čestitam što si načela temu koja se svima nama godinama vrti po glavi, ali niko nije smeo da je pomene...(verujem iz straha da ne bude ismejan).PS. Pošto duže vreme nisam obilazio blog moram da ti sada čestitam na priči o Bogu i onom verski ostraćenom Rusu. Nisam se tako nasmejao godinama. Sa mnogo poštovanja A. Autor.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 06.06.2016

Re: Prilično prećutkivana iastina

Anonimni, ne znam šta je, al svi su ubeđeni da rade i da su baš oni onaj baksuz koji mu sreću kvari
A za Rusa, pa hvala ti. Eno ga moli se. Mada, sad sa zatvorenim prozorima, imali smo dijalog s terase na balkon. Malo sam podivljala. Pale mi ateističke roletne. U stvari, on je izvoleo meni zameriti što na balkonu razgovaram telefonom. U podne. I tu mi je naleteo na volej. Ne znam kako je bogu, ali meni je malo laknulo.
anonimni_autor anonimni_autor 10:29 07.06.2016

Re: Prilično prećutkivana iastina

Bravo! Pa, moramo i mi ateisti da se branimo
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:55 08.06.2016

Re: Prilično prećutkivana iastina

Pa, moramo i mi ateisti da se branimo

Mada mislim da mi je i Bog zahvalan
tyson tyson 09:50 06.06.2016

BRAVO NOLE!

alselone alselone 09:52 06.06.2016

Re: BRAVO NOLE!

Je l' ovo Emsi?
emsiemsi emsiemsi 10:39 06.06.2016

Re: BRAVO NOLE!

alselone
Je l' ovo Emsi?

Није !
Emsiemsi није тако леп !
alselone alselone 10:40 06.06.2016

Kako dalje?

alselone alselone 11:00 06.06.2016

...

milos_mijatovic milos_mijatovic 11:35 06.06.2016

Re: ...

alselone



Лик у кући држи калашњиков.....

Едит: а деца одушевљена да ће да пуцају...

Шта сам ја сад одгледао...није ми добро.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:46 06.06.2016

Re: ...

Ali, uključivanje mešalice za beton u proslavu i mrtav ladan komšija
anonimni_autor anonimni_autor 11:13 07.06.2016

Re: ...

Taj običaj prangijanja u izrazima radosti, stigao nam je izgleda gok smo u Otomanskom carstvu bili zajedno sa parčetom Azije i dobrim delom Severne Afrike. Samo što oni pucaju u svim prilikama pa i kada su tužni. Sećam se da je samo na sahrani Sadama Huseina bilo četrdeset i nešto ranjenih, od bolnog šenlučenja njegovih boraca .Izgleda da se svi loši običaji lakše primaju od onih dobrih. Valjda je takva ljudska prirodaMožda bi bilo interesantno izvesti istraživanje koji narod u Starom svetu najviše puca u vazduh.PS Kada im dolaze gosti u selima Crne gore, domaćini pucaju u pravcu njih. Da se bolje čuujeee! Po sistemu:"A, neće ga valjda pogodit, kad ga ne nišanim..."
Atomski mrav Atomski mrav 22:53 07.06.2016

Re: ...

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:57 08.06.2016

Re: ...

Možda bi bilo interesantno izvesti istraživanje koji narod u Starom svetu najviše puca u vazduh.

Dok je u vazduh i dobro je, u Novom svetu kad dovate naoružanje, pa kad se raspucaju po školama...
011-495 011-495 08:33 07.06.2016

U tu cast

Treba smecovati jednu kesu sa djubretom u dzip koji se isprecio na putu do kontejnera.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:57 08.06.2016

Re: U tu cast

Treba, al znaš kolki reket bi mi bio potreban za onoliku kesu...
49 41 49 41 13:13 07.06.2016

Iver ne pada daleko od klade

Gledalo dete kroz prozor, prve teniske terene izgradjene na Balkanu.
Zareklo se dete tada, kad su ovde bili prvi i ja cu biti prvi na njima.

https://youtu.be/gLHoT7gwqCY

https://youtu.be/tI2w5-GzfPA
tyson tyson 14:03 07.06.2016

Mitomanija

Gledalo dete kroz prozor, prve teniske terene izgradjene na Balkanu.
Zareklo se dete tada, kad su ovde bili prvi i ja cu biti prvi na njima.

Dobar početak jedne legende. Herojski, patetičan.


emsiemsi emsiemsi 14:22 07.06.2016

Re: Iver ne pada daleko od klade

49 41
Gledalo dete kroz prozor, prve teniske terene izgradjene na Balkanu.
Zareklo se dete tada, kad su ovde bili prvi i ja cu biti prvi na njima.

http://youtu.be/gLHoT7gwqCY


http://youtu.be/tI2w5-GzfPA





М'да !
bozli bozli 08:05 08.06.2016

Ni ja nisam gledala

Ja sam jedna od retkih srećnica koje nisu pale na „Đoković euforiju“. Da nije ostalih ukućana ne bih znala ni kad on igra, ni gde igra... I zahvaljujući tome sam finale provela sređujući terasu, puštajući raznorazne mašine za pranje, kuvajući ručkove za naredne dane, pokušavajući da se sklonim od vrištanja osoba okupljenih oko malog ekrana... Sve u svemu, dosta slično sam provela to po podne kao i osobe koje pomno prate njegovu karijeru, ali zbog uroka izbegavaju da gledaju njegove utakmice.
emsiemsi emsiemsi 14:43 08.06.2016

Re: Ni ja nisam gledala

bozli
Ja sam jedna od retkih srećnica koje nisu pale na „Đoković euforiju“. Da nije ostalih ukućana ne bih znala ni kad on igra, ni gde igra... I zahvaljujući tome sam finale provela sređujući terasu, puštajući raznorazne mašine za pranje, kuvajući ručkove za naredne dane, pokušavajući da se sklonim od vrištanja osoba okupljenih oko malog ekrana... Sve u svemu, dosta slično sam provela to po podne kao i osobe koje pomno prate njegovu karijeru, ali zbog uroka izbegavaju da gledaju njegove utakmice.

То више нећу да чујем --- убудуће имаш да се мучиш као и ми остали !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana