Budućnost| Društvo| Planeta| Život

Can a chicken change the world?

alselone RSS / 09.06.2016. u 16:50

Bil Gejts poklanja 100.000 pilića porodicama kojima je to potrebno. Da bi ste učestvovali u ovoj veoma kul humanitarnoj akciji posetite http://b-gat.es/1RXfXOx, registrujte se, pročitajte kratak i zanimljiv tekst, pogledajte kratak video i uradite kviz. 

 6deZbhH.jpg?1

Da li zasita 100.000 pilića mogu promeniti svet na bolje? 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 17:10 09.06.2016

Птичица!

Кажу да је Чарли Паркер добио надимак тако што је возећи ауто у рикверц негде на Југу згазио једно пиле на неком прашњавом друму.

Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.



zilikaka zilikaka 17:14 09.06.2016

Re: Птичица!

Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.




Slušaj, ako uvatim ovo sokoćalo da mi noću prevrće po fijokama, ima da vežba letenje sa sprata, pa taman i tako registrovan kog Gejtsa.
predatortz predatortz 17:16 09.06.2016

Re: Птичица!


Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.


Niti bih uzimao piliće koje on poklanja.
Paranoičan sam?
Možda!
Sto hiljada pilića ne može da promeni svet na bolje. Na gore može, ako se otkrije da su bili 'slučajno' zaražćeni nekom boljkom, do sad nepoznatom, a čiji je period inkubacije desetak, dvadeset godina.
tasadebeli tasadebeli 17:35 09.06.2016

Re: Птичица!

zilikaka zilikaka 17:37 09.06.2016

Re: Птичица!

Sto hiljada pilića ne može da promeni svet na bolje. Na gore može, ako se otkrije da su bili 'slučajno' zaražćeni nekom boljkom, do sad nepoznatom, a čiji je period inkubacije desetak, dvadeset godina.

Čekaj, zaraženi pilići koji prosečno žive..ajd u tim uslovima 6 meseci, i njihova zara sa inkubacijom od 10-20 godina.
To je najmanje 20 generacija piladi.

Pazi, ne razumem se u politiku ali mislim da je mnogo jednostavnije baciti nešto od gore u preletu il pri sletanju, nego da se bakćeš s pilići.
predatortz predatortz 17:43 09.06.2016

Re: Птичица!

Moćna pesma, nisam je čuo. Čini mi se da im u Srbiji najbolje ide ovo sa Mind control. Sve više ispranih mozgova sa fensi diplomama, sve manje ljudi koji zaista koriste mozak.
alselone alselone 17:43 09.06.2016

Re: Птичица!

Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Niti bih uzimao piliće koje on poklanja.


Al ste se natripovali, ko tetrebi u prolece. Taso, mislis da vec nisi registrovan? Predo, mislis da je nekom sirotanovicu iz afrike bolje da ostane takav nego da uzme par pilica i mozda prezivi, poboljsa zivot? A i realno, da nas prate i truju preko zarazenih pilica, realno!? Ne, ja verujem u terorije zavere, istorija nas tome uci, ali neke su prosto previse da bi bile istinite.
gedza.73 gedza.73 17:44 09.06.2016

Re: Птичица!

zilikaka




Slušaj, ako uvatim ovo sokoćalo da mi noću prevrće po fijokama, ima da vežba letenje sa sprata, pa taman i tako registrovan kog Gejtsa.



alselone alselone 17:49 09.06.2016

Re: Птичица!

Sto bi babe rekle, sve u svoje vreme sine, sve u svome vreme. Bili je pozurio sa tom idejom, trziste jos uvek nije bilo spremno, kao ni prateca infrastruktura.
predatortz predatortz 17:51 09.06.2016

Re: Птичица!

Čekaj, zaraženi pilići koji prosečno žive..ajd u tim uslovima 6 meseci, i njihova zara sa inkubacijom od 10-20 godina.
To je najmanje 20 generacija piladi.


Da, ali ja ne govorim o pilićima nego o njihovim konzumentima. Oni bi, po mom mračnom scenariju, živeli, stupali u seksualne odnose, reprodukovali se, noseći nepoznatu boljku u sebi.

Mračim, najverovatnije. Ali, nije da je ova ideja totalno paranoična. Pre par godina bila je vest da je u Japanu, upotrebom nekog leka, hepatitisom C zaraženo dva miliona ljudi. Vlada je priznala 'grešku' zbog loše kontrole i obavezala se da će da te ljude leči doživotno. Ej, u Japanu!

VEST
little_radojica little_radojica 19:09 09.06.2016

Re: Птичица!

Mračim, najverovatnije. Ali, nije da je ova ideja totalno paranoična. Pre par godina bila je vest da je u Japanu, upotrebom nekog leka, hepatitisom C zaraženo dva miliona ljudi. Vlada je priznala 'grešku' zbog loše kontrole i obavezala se da će da te ljude leči doživotno. Ej, u Japanu!

VEST


Милион ипо заражених хепатитисом Ц у целом Јапану, али два милиона их је заразила Влада. Тако је то кад се чита Бљуц...

According to a 2002 estimate by the maker of fibrinogen, some 280,000 people were administered with the drug between 1980 and December 2001. About 10,000 of them contracted hepatitis C. There are no corresponding figures available for the other two products.

Kiyohiko Katahira, a professor of social welfare at Toyo University in Tokyo, said victims could number some 30,000 if patients who were given fibrinogen and the factor IX coagulants, including christmassin and PPSB-Nichiyaku, before 1980 are included. This would make it the largest drug-induced disaster in Japan’s history.


Hepatitis The Japan Times>>>>LINK

Ја да сам на твом месту Предо одмах бих избацио ту ђавољу машину по којој куцкаш из куће, ко зна каквим је то све вирусима заражено, а можда је Бил Гејтс кијао у сваки појединачно. Не знам ја... А вала и са пилетином бих раскрстио, па брате ништа лакше него убризгати какав вирус у пилиће, ако су могли да зајебу у Јапану сигурно могу и код Матијевића. А на тобоган у аква парку ни слу-ча-јно! Мангупи могу да поставе жилет па ти види! Што да онима у Буркини Фасо буде боље него нама!
tyson tyson 19:42 09.06.2016

Re: Птичица!

Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Već si registrovan, ništa se ne brini


predatortz predatortz 20:37 09.06.2016

Re: Птичица!


Ја да сам на твом месту Предо одмах бих избацио ту ђавољу машину по којој куцкаш из куће, ко зна каквим је то све вирусима заражено, а можда је Бил Гејтс кијао у сваки појединачно. Не знам ја...


Da tebi čika Predo kaže neku u vezi sa paranojom...

UNDP imao projekat u BiH, pomoć lokalnom stanovništvu nakon poplava. Donirali plastenike, kornišone, maline... E, rekli da naše maline nisu ni za qrac, pa uvezli iz Poljske te koje su prošle sve EU kontrole i standarde. Sa urednom fito-sanitarnom potvrdom o poreklu i ispravnosti.

I, znaš šta je bilo?
Zacrnili jadni narod. Kompletna tura bila zaražena nekakvom bakterijom. Tri godine se na zasejanoj parceli nikakva kultura više u zemlju ne sme da tura! A znaš šta to znači za seljaka, da tri godine ne obrađuje parcelu? Znači štrik oko vrata, eto to znači.

Čilka preda se nagledao tih 'pomoći', zna da je tuđa pomoć jako skupa zajebancija.

VEST

Evo ti jedna u nizu vesti na tu temu, a deljene su širom Federacije i RS. Znaš kome? Najugroženijim! Sjebali im i ono malo zemlje!

Paranoja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 09.06.2016

Re: Птичица!

alselone
Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Niti bih uzimao piliće koje on poklanja.


Al ste se natripovali, ko tetrebi u prolece. Taso, mislis da vec nisi registrovan? Predo, mislis da je nekom sirotanovicu iz afrike bolje da ostane takav nego da uzme par pilica i mozda prezivi, poboljsa zivot? A i realno, da nas prate i truju preko zarazenih pilica, realno!? Ne, ja verujem u terorije zavere, istorija nas tome uci, ali neke su prosto previse da bi bile istinite.


Prethodno ih ozrače HAARP-om, onda pelcuju ovim vakcinama što izazivaju autizam i onda u kutiju, pa pravo u Afriku.

Nego, sad bez zezanja, možda su siroti Afrikanci u opasnosti od Gejts Bilovog paklenog plana, ali ja sam SIGURNO u većoj opasnosti! Žena (inače veliki nerd, ali u bioscience-u) juče utrčava s posla u kuću sva srećna i kaže da joj je upravo stiglo pakovanje živog zika virusa na posao i da ga je, ono, odmrzla, istranžirala i ponovo zamrzla, spremnog za ekseprimentisanje. Kad se nisam šlogirao...reko, pa kako, jebote, kupiš virus? I kako ga transportuju, ono, oklopna brigada iz Fort Knox-a ga prenosi, ja to tako zamišljam? Ona me gleda u čudu i kaže, lepo, kupiš onlajn, a transportuješ ga poštom, kako bi drugačije? U plastičnoj epruveti, koju stave u plastičnu kesicu, i onda na onaj suvi led, i to je to. Jedino mora da potpiše papirić da je upoznata sa rizicima igranja sa živim zika virusom, i da virus neće da nosi kući, nego da mora da bude na toj adresi na koju je poslat.

Do juče sam na ulaznim vratima imao instaliran dispenser za ono sredstvo za dezinfekciju ruku, a sad ima da ugradim tuš kabinu za dekontaminaciju, pored ulazne kapije. Goste više ne primamo, jer ne možemo da garantujemo bezbednost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 09.06.2016

Re: Птичица!

.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:40 09.06.2016

Re: Птичица!

Аууу...
Ја обожавам владара из сенке Била.
Али, овакви трипови, к'о незрела деца у школи...

Бил је цар.
predatortz predatortz 20:53 09.06.2016

Re: Птичица!

Predrag Brajovic
Аууу...
Ја обожавам владара из сенке Била.
Али, овакви трипови, к'о незрела деца у школи...

Бил је цар.


Da li vi ljudi umete da čitate? Ja rekoh da verovatno paranoišem. Nigde nisam tvrdio da će Bili da uvaljuje zaražene piliće. Samo sam rekao da sto hiljada pilića ne može na bolje da promeni svet, ali da može na gore i izneo sarkastičnu pretpostavku.

Zar smo došli do toga da ni cinizam više ne umemo da prepoznajemo? Moj cinizam se nije odnosio ni na Bila, ni na konkretan projekat. Odnosio se na koncept pružanja pomoći gladnim u Africi, lečenje dece da bi ista radila u rudnicima dijamanata i slične nepodobštine koje čine oni koji 'drmaju' planetom.

Eno, linkovao sam kako je UNDP 'pomogao' bosanskim malinarima nakon poplava.
Mislite da je ljudima nadoknađena šteta?
Jeste kurac moj!
predatortz predatortz 21:05 09.06.2016

Re: Птичица!

Nego, sad bez zezanja, možda su siroti Afrikanci u opasnosti od Gejst Bilovog paklenog plana, ali ja sam SIGURNO u većoj opasnosti! Žena (inače veliki nerd, ali u bioscience-u) juče utrčava s posla u kuću sva srećna i kaže da joj je upravo stiglo pakovanje živog zika virusa na posao i da ga je, ono, odmrzla, istranžirala i ponovo zamrzla, spremnog za ekseprimentisanje. Kad se nisam šlogirao...reko, pa kako, jebote, kupiš virus? I kako ga transportuju, ono, oklopna brigada iz Fort Knox-a ga prenosi, ja to tako zamišljam? Ona me gleda u čudu i kaže, lepo, kupiš onlajn, a transportuješ ga poštom, kako bi drugačije? U plastičnoj epruveti, koju stave u plastičnu kesicu, i onda na onaj suvi led, i to je to. Jedino mora da potpiše papirić da je upoznata sa rizicima igranja sa živim zika virusom, i da virus neće da nosi kući, nego da mora da bude na toj adresi na koju je poslat.



little_radojica little_radojica 21:27 09.06.2016

Re: Птичица!

Evo ti jedna u nizu vesti na tu temu, a deljene su širom Federacije i RS. Znaš kome? Najugroženijim! Sjebali im i ono malo zemlje!

Paranoja?


да 27 od 437 je запатило један контигент заражене малине и они су најебали (мада, не знамо да ли су можда обештећени некако у међувремену или да ли ће бити обештећени). И није да ништа не сме да се тура на ту земљу, него изгледа не сме да се тура малина. Штрик око врата, а да се ниси ти мало занео?

Претпостављам да је ово све остало што им је уваљено (пластеници, корнишони итд.) више одмогло него помогло, надам се само да ће избећи оно најгоре. На пример, ако су неком поклонили мотику или грабуље може да нагази на њу па да се опали по носу и раскрвави, а ако је још држаља заражена ХИВ-ом (не знам ја, зајебани су они) онда може и сиду да добије.

Моја баба је исто примала неку сумњиву хуманитарну помоћ и да знаш, види се да јој због исте није добро. Наиме гази 89. годину, али све ређе цепа дрва и скаче на свадбама, па мислимо да се то коначно инкубирало после двадесет година.
predatortz predatortz 21:30 09.06.2016

Re: Птичица!



да 27 od 437 je запатило један контигент заражене малине и они су најебали (мада, не знамо да ли су можда обештећени некако у међувремену или да ли ће бити обештећени). И није да ништа не сме да се тура на ту земљу, него изгледа не сме да се тура малина. Штрик око врата, а да се ниси ти мало занео?



BANJALUKA - Proizvodnja malina u BiH, koja je jedna od najperspektivnijih grana voćarstva i s pravom nosi epitet "crveno zlato", mogla bi biti trajno ugrožena pošto su velike površine zemljišta zasađene sadnicama zaraženim rakom korijena maline, saznaju "Nezavisne". Međutim, višestruku štetu proizvodnji malina i ukupnoj voćarskoj proizvodnji moglo bi nanijeti širenje ove bakterije, koja napada i ostale voćne vrste, vinovu lozu i ruže, što bi svakako bilo pogubno. Da bi do toga zaista moglo doći govori i podatak da se bakterija može proširiti i putem poljoprivredne mehanizacije koja je radila na zaraženim površinama, a zatim prešla na drugu lokaciju. Sve ovo potvrđuju dokumenti nadležnih institucija, a koji su u posjedu "Nezavisnih", iz kojih je vidljivo da je sprovedenim analizama u uzorcima sadnica maline sorti polka i miker, uzetih sa zasada u Čelincu, utvrđeno "prisustvo fitopatogene bakterije koja uzrokuje rak korijena maline i drugih biljaka domaćina". Prisustvo ove opasne bakterije otkriveno je i u dvije pošiljke koje su uvezene u BiH, a u kojima je bilo gotovo 400.000 zaraženih sadnica koje su podijeljene širom BiH, što bi moglo da izazove katastrofu ukoliko dođe do širenja ove bakterije.

Više detalja na: http://www.nezavisne.com/ekonomija/privreda/NEZAVISNE-SAZNAJU-Zarazene-maline-prijete-da-uruse-vocarstvo-u-BiH/347523
predatortz predatortz 21:32 09.06.2016

Re: Птичица!

Моја баба је исто примала неку сумњиву хуманитарну помоћ и да знаш, види се да јој због исте није добро. Наиме гази 89. годину, али све ређе цепа дрва и скаче на свадбама, па мислимо да се то коначно инкубирало после двадесет година.


Vidi se sinko. Baba je sačuvala mentalno zdravlje, ali je tebe stiglo.
Milan Novković Milan Novković 21:41 09.06.2016

Re: Птичица!

Ne, ja verujem u terorije zavere, istorija nas tome uci, ali neke su prosto previse da bi bile istinite.

Postoji tu i siva zona u koju kako god da se udeneš ponekad naletiš na jako težak moralni problem.

Recimo, kad o Gejtsu pričamo, vakcine protiv polija u kojima je njihov fondacija bila značajno umešana:

Moralni problem se pojavljuje kad počneš ovako da razmišljaš: paraliza od vakcine je 1-2 u 100K dece. Povećaš dozu u Južnoj Indiji (a tek da ne guglam cifre iz Afrike) da bi brže iskorenio polio i paraliza se poveća za više od reda veličine.

Pogledaš odnos i pitaš se da li je to prihvatljivo (u početku su te vakcine bile i lošije, one kapi na jezik umesto inekcija). Tj da li imamo pravo da u nekoj primitivnoj sredini, po cenu uštede u novcu, povećamo paralizovanje dece 1,200% - samo je lova u pitanju.

Neko će doći i reći pa ok je još uvek, nije mu Južna Indija toliko bliska, zaostala, itd.

Pa se onda transponuješ u US i uradiš komparativnu analizu smrtnosti beba zbog vakcinskog režima između US i Singapura (Slovenija je skoro uspešna ko Singapur ovde, trivija). Zaključiš da su US, u ime, sad više nije čak ni ušteda u novcu u pitanju, nego gramzivost farmakoloških firmi, ... evo sad male finte u narativu:

- Odmah ću pomnožiti godišne razlike, normalizovane, sa 25 godina - za to vreme US nepotrebno ubiju oko pola miliona beba u odnosu na Singapur.

- Grad veličine Novog Sada, bukvalno ih ubiju u US, od 1990. do sada.

Kako razmišljati o ovome, pa pogotovo ako još uvek nisi siguran da li je smrtnost unutar države, u relativnom smislu, prešla neki očigledno visok prag, nije prešla, ili je negde između.

Imaš "klasičan" problem, vraćam se na Indiju i Afriku - ako ne daš nikakvu pomoć šteta je mnogo veća nego ako daš (somewhat) kilaviju pomoć.

A ako si još samo malo darežljiviji uradiš wow, baš veliku stvar.

Imaš svuda to - koliko god da pomogneš obično može još više po cenu ličnog i komfora tvoje familije - kako postaviti granicu bez izbegavanje razmišljanja na temu.
Da li zasita 100.000 pilića mogu promeniti svet na bolje?

Naravno, svaka sustainable, posebno vidljiva ideja i akcija imaju neverovatan potencijal. Te akcije su vanredno otvaranje čula nama poluuspavanima na temu one najpotentnije strategije menjanja sveta na bolje - pomaganja svojoj neposrednoj okolini.

A nije ni to lako, neko se posvađa sa komšijom, nego vidi komšiju kao gramzivog pa kaže a što ja njemu onda da pomažem, a neko prosto nema vremena zbog posla, apatije, ili držanja celodnevnih lekcija drugima iz materijala koji su našli neumornim pretresanjem interneta i razmišljanjima zašto su drugi loši a oni dobri.

Na mene je još davno, davno, taman završio faks, zauvek ostavila utisak i potpuno mi se urezala u svest rečenica-dve Linde Hunt negde na početku filma Godine Opasnog Življenja (nikad nisam uspeo da izguglam, tjubujem taj deo) gde je Mel Gipson nešto polu-blentav kako prolazi pored prosjaka, pa dobije tu kratku lekciju.

Ja ću namerno da je vulgarizujem tako da ne moram da razmišljam o kvalitetu parafraziranja, i ona ide oko ove najstrategije i mogla bi da se svede na reči: "Uradi fucking dobro delo, no matter what, malo ili veliko, iskreno ili nesiskreno".

Ovo "neiskreno" sam dodao pošto je još na samom početku bloga, pre 10 godina, bilo tih argumenata da li mi pomažemo prosjacima ili nepoznatim ljudima kojima je potrebna pomoć zato što smo dobri, ili zato što kupujemo sebi mali, moralni plus.

Koga više uopšte briga za kanonične forme nekih moralnih kodeksa, oni u stvari ni ne postoje, od Troje pa do danas, ako malo zagrebeš po mislima jedva da i teorijski postoji - pomogneš nekome da preživi, nekom klincu da dobije šansu, ako ne možeš da pomogneš onda bar nikoga ne maltretiraš, i ideš dalje, zabole te šta ti misliš o samom sebi, a kamoli šta drugi misle o tebi ako ti nisu entangled deo života
alles_atze alles_atze 21:59 09.06.2016

Re: Птичица!

predatortz
Predrag Brajovic
Аууу...
Ја обожавам владара из сенке Била.
Али, овакви трипови, к'о незрела деца у школи...

Бил је цар.


Da li vi ljudi umete da čitate? Ja rekoh da verovatno paranoišem. Nigde nisam tvrdio da će Bili da uvaljuje zaražene piliće. Samo sam rekao da sto hiljada pilića ne može na bolje da promeni svet, ali da može na gore i izneo sarkastičnu pretpostavku.

Zar smo došli do toga da ni cinizam više ne umemo da prepoznajemo? Moj cinizam se nije odnosio ni na Bila, ni na konkretan projekat. Odnosio se na koncept pružanja pomoći gladnim u Africi, lečenje dece da bi ista radila u rudnicima dijamanata i slične nepodobštine koje čine oni koji 'drmaju' planetom.

Eno, linkovao sam kako je UNDP 'pomogao' bosanskim malinarima nakon poplava.
Mislite da je ljudima nadoknađena šteta?
Jeste kurac moj!


Djikane je sil bio kod Cvijanovicke da ti produzi tvoj basnoslovni zivot za cetiri godine?
predatortz predatortz 22:02 09.06.2016

Re: Птичица!


Djikane je sil bio kod Cvijanovicke da ti produzi tvoj basnoslovni zivot za cetiri godine?


Opći ti se đikan sa mamom.
Milan Novković Milan Novković 22:08 09.06.2016

Re: Птичица!

pomogneš

Mali edit: ja kad ovako potegnem drugo lice jednine ne pričam tebi, nego sebi, u onoj Deridinoj zagonetci gde kad god pokušamo da pričamo sa samima sobom to je uvek neuspešno, zato što mi brže-bolje, navrat-nanos, podignemo neke mentalne konstrukcije pa se osećamo, onaj deo nas što priča, kao da dajemo lekciju-savet-mišljenje nekome drugome

Eto mi sledeće teme za blog
angie01 angie01 22:45 09.06.2016

Re: Птичица!

Milane- sve se slazem,...al, najozbiljnije, ( a jos sam i procitala ceo komentar:),

i nesto se vec dugo mislim, kako je skroz bez/veze i besmisleno- bespotrebno to prozivanje ljudi zasto i da li treba da pomazu, sve trazeci neke skrivene lose razloge,...mnogo bi bilo konstruktivnije da se ljudi edukuju i informisu o tome gde i kako ljudi u svetu zive,....i kod nas, gde su problemi i kome i kakva je pomoc potrebna i kako da se ona organizuje- po mogucstvu sa sto trajnijim resenjem-jer je meni iskustvo pkazalo, da ljudi hoce da pomognu, narocito ako im je jasna problematika,

...a nekako se kroz ovih 20 godina napravila neka neverovatna energija otudjenja i nebrige, od silnog licnog kosmara oko sopstvenog opstanka i stalnih sve losijih vesti, nekako se siri i povecava atmosfera straha, nesigurnosti, koja opet vuce za sobom osecanje mrznje, netrpeljivosti, nerazumevanja i nikakve empatije,...kao da se vracamo unazad,....evo mi smo upravo utvrdili, kako nam je retrogradna, korumpirana, lazljiva i prevarantska vlast najbolji izbor....i jos se zabavljamo komentarisuci svakodnevne budalastine koje mi em placamo, em su na nasu stetu.
little_radojica little_radojica 23:02 09.06.2016

Re: Птичица!

Prisustvo ove opasne bakterije otkriveno je i u dvije pošiljke koje su uvezene u BiH, a u kojima je bilo gotovo 400.000 zaraženih sadnica koje su podijeljene širom BiH, što bi moglo da izazove katastrofu ukoliko dođe do širenja ove bakterije.


Па каже:
BILO I RANIJE SLUČAJEVA ZARAZE
PRE pet godina na području opštine Bratunac, pojavila se takođe zaražena sadnica maline fitoftorom, pa je više desetina proizvođača bilo prinuđeno da uništi te zasade.


http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/republika_srpska/aktuelno.655.html:586591-Zarazene-sadnice-pomoc-Poljske

Само онда није била катастрофа која прети да угрози целу пољопривреду...
Не знам шта хоћеш са овим написима.

Baba je sačuvala mentalno zdravlje, ali je tebe stiglo.

Стигла је тебе повређена сујета, како видим, па би мало да вређаш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 09.06.2016

Re: Птичица!

Моја баба је исто примала неку сумњиву хуманитарну помоћ и да знаш, види се да јој због исте није добро. Наиме гази 89. годину, али све ређе цепа дрва и скаче на свадбама, па мислимо да се то коначно инкубирало после двадесет година.


Ne bih ja tako olako bagatelisao uvoz zaraženog sadnog materijala.
tasadebeli tasadebeli 23:25 09.06.2016

Re: Птичица!

tyson
Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Već si registrovan, ništa se ne brini











tasadebeli tasadebeli 23:41 09.06.2016

Re: Птичица!

alselone

Taso, mislis da vec nisi registrovan?



tasadebeli tasadebeli 00:30 10.06.2016

Re: Птичица!

Predrag Brajovic
Аууу...
Ја обожавам владара из сенке Била.
Али, овакви трипови, к'о незрела деца у школи...

Бил је цар.



И опет неправда!


Некоме пилићи, а некоме она птица што се зове исто као и једна држава?

Или она држава што се зове исто као и птица?



Не знам сад, сад сам све побркао...

Па кад сам се регистровао.







docsumann docsumann 06:33 10.06.2016

Re: Птичица!


buđenje, buđenje, buđenje... pa na spavanje

tasadebeli tasadebeli 07:27 10.06.2016

Re: Птичица!

docsumann

buđenje, buđenje, buđenje... pa na spavanje





Јеах!!!



predatortz predatortz 07:30 10.06.2016

Re: Птичица!

tasadebeli

docsumann


Ne može to bez jedne domaćice!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 10.06.2016

Re: Птичица!

tyson
Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Već si registrovan, ništa se ne brini




ovom ne verujte, ovo je kineski commie, ubačen da potkopa Pacifikaciju!

ps. kako je deprimirana Srbijica, a sve zbog lošeg života.



maksa83 maksa83 08:07 10.06.2016

Re: Птичица!

Na gore može, ako se otkrije da su bili 'slučajno' zaražćeni nekom boljkom, do sad nepoznatom, a čiji je period inkubacije desetak, dvadeset godina.

Kad gledaš ovu bruhahahu sa nasilnim apdejtovanjem na Windows 10 koja se dešava u poslednjih par nedelja, meni bi veća frka bila da jednog dana ne dođe i kaže: "a sada će tvoji pilići da postanu ćurke!". "Ali, ali ... neću ćurke, okej su mi pilići!". "Gle tamo!" <ti pogledaš, i dok se okreneš nazad - paf! - nema ni pilića ni ćurki pošto apgrejd nije uspeo.>
predatortz predatortz 08:14 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83
Na gore može, ako se otkrije da su bili 'slučajno' zaražćeni nekom boljkom, do sad nepoznatom, a čiji je period inkubacije desetak, dvadeset godina.

Kad gledaš ovu bruhahahu sa nasilnim apdejtovanjem na Windows 10 koja se dešava u poslednjih par nedelja, meni bi veća frka bila da jednog dana ne dođe i kaže: "a sada će tvoji pilići da postanu ćurke!". "Ali, ali ... neću ćurke, okej su mi pilići!". "Gle tamo!"


Ne pominji mi to, brate slatki! Dupe mi korisnici pomeraju zbog toga!

Inače, kad smo kod čika Bila - seti se onog rata portparola Microsofta i Mercedesa.

Microsoft-ov PR, nadahnut WIN 7 činimi se, na promociji je rekao:

Kada bi ostale industrije razvijale svoje proizvode brzinom kojom to čini Microsoft, odavno bi imali mercedese koji lete.

Mercedesov PR odgovara:

Kada bi Mercedes razvijao svoje automobile ozbiljnošću kojom Microsoft razvija svoje proizvode, naši automobili bi se, sami od sebe, prevrtali na parkingu.

Hvala čika Biliju što je PC približio širokim narodnim masama, ali što se tiče ove afričke sirotinje ja mu baš puno ne verujem.

Opet, za bukvaliste:

Ne tvrdim da će Bil sa tim pilićima uraditi bilo šta nepodobno, ali se ne bih ni iznenadio da uradi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:19 10.06.2016

Re: Птичица!

"Guided by the belief that every life has equal value, the Bill & Melinda Gates
Foundation works to help all people lead healthy, productive lives. In developing
countries, it focuses on improving people’s health and giving them the chance to
lift themselves out of hunger and extreme poverty."

How yes no.

U stvarnosti sa Monsantom u vidu 'pomoci' pokusavaju da nametnu celom Globalnom jugu monopol da koriste njihove poljoprivredne proizvode i semena. Istovremeno pokusavaju da nateraju korumpirane politicare siromasnih i slabih zemalja da proglase uzgajanje domacih vrsta ili koriscenje domaceg semena ilegalnim. U Indiji je proslih nekoliko godina preko 200 000 farmera izvrsilo samoubistvo jer su preko 'filantropskih kredita' bili uvuceni u dugove koje nisu mogli da vrate.

Evo ovde par informacija https://newint.org/features/2015/04/01/keynote-monsanto-control/ a koga vise zanima moze da googluje seed freedom ili procita neki intervju od Vandane Shiva.

maksa83 maksa83 08:32 10.06.2016

Re: Птичица!

Hvala čika Biliju što je PC približio širokim narodnim masama, ali što se tiče ove afričke sirotinje ja mu baš puno ne verujem.

Ja mu jbg. verujem. Mislim da sam pominjao, ali na nekom od onih mitinga Planetarnih Glavonja u Davosu bio panel gde su izlagači bili telco mega-muda, a tema je bila "kako dovesti Internet u zabačene delove planete", pa je na binu izašao narečeni Bil i rekao im otpr.: "vi ste moroni, njima ne treba Internet, nego hrana i lekovi". Na jednom drugom takvom panelu Bil je izvadio teglu i iz nje na prisutne pustio roj komaraca uz reči "ne vidim zašto bi se samo siromašni plašili malarije". On je na to trebljenje malarije potrošio nemale pare i ozbiljno je osakatio. (Ako neko ne zna, komarac je najubijitija životinja na planeti, pošto on 'pobije' 750000 ljudi godišnje, posle njega je čovek sa 400000 a onda zmija sa 50000 pa svi ostali.

Ima ovde među nama jedan bloger koji ga je sticajem okolnosti upoznao i može da ispriča zanimljivu priču na tu temu, pa ako čita ovo i misli da treba, neka je ispriča.

Mercedesov PR odgovara:

Ja još uvek mislim da je MS kvalitet softvera mnogo milja ispred svih ostalih, imajuć u vidu kompleksnost sa kojom se nose i hardver koji treba da pokriju, dok Apple ne uspeva da napravi kršten wireless koji svima radi bez problema - na sopstvenom hardveru koji sam kontroliše. Ovo sa ćetigastavimokotejebe Windows 10 apgrejdom je neka političko-marketinška legendarno loša odluka iz koje je sledila tehnička izvedba. Ne verujem da je neki developer negde rekao: "znam, uvalićemo se kao što se uvaljuje malware, haha, super, koji smo carevi!". Nego neki bolid odozgo pritisnut ili šerholderima ili Vladom (Windows 10 non stop priča sa serverima ko blesav, vrlo je teško utuliti ga) rekao "svima da se šukne, pa šta bude".

alselone alselone 08:32 10.06.2016

Re: Птичица!

BANJALUKA - Proizvodnja malina u BiH, koja je jedna od najperspektivnijih grana voćarstva i s pravom nosi epitet "crveno zlato", mogla bi biti trajno ugrožena pošto su velike površine zemljišta zasađene sadnicama zaraženim rakom korijena maline, saznaju "Nezavisne". Međutim, višestruku štetu proizvodnji malina i ukupnoj voćarskoj proizvodnji moglo bi nanijeti širenje ove bakterije, koja napada i ostale voćne vrste, vinovu lozu i ruže, što bi svakako bilo pogubno. Da bi do toga zaista moglo doći govori i podatak da se bakterija može proširiti i putem poljoprivredne mehanizacije koja je radila na zaraženim površinama, a zatim prešla na drugu lokaciju. Sve ovo potvrđuju dokumenti nadležnih institucija, a koji su u posjedu "Nezavisnih", iz kojih je vidljivo da je sprovedenim analizama u uzorcima sadnica maline sorti polka i miker, uzetih sa zasada u Čelincu, utvrđeno "prisustvo fitopatogene bakterije koja uzrokuje rak korijena maline i drugih biljaka domaćina". Prisustvo ove opasne bakterije otkriveno je i u dvije pošiljke koje su uvezene u BiH, a u kojima je bilo gotovo 400.000 zaraženih sadnica koje su podijeljene širom BiH, što bi moglo da izazove katastrofu ukoliko dođe do širenja ove bakterije.


Jebote, da li je moguce da je ovo ciljano uradjeno?!
alselone alselone 08:33 10.06.2016

Re: Птичица!

Kad gledaš ovu bruhahahu sa nasilnim apdejtovanjem na Windows 10 koja se dešava u poslednjih par nedelja, meni bi veća frka bila da jednog dana ne dođe i kaže: "a sada će tvoji pilići da postanu ćurke!". "Ali, ali ... neću ćurke, okej su mi pilići!". "Gle tamo!" <ti pogledaš, i dok se okreneš nazad - paf! - nema ni pilića ni ćurki pošto apgrejd nije uspeo.>


Ne, jebote, oni stvarno nisu normalni. Nas nateralo u firmi da koristimo Lync, ili Skype for business kako ga jos zovu. Pa oni krsteni mesindzer ne umiju napraviti. Prvo su imali onaj krs od Mesindzera. Pa su kupili Skype za 16 milijardi. Pa su ga skurcali da ne radi kako treba. Pa su napravili novi koji radi jos gore?! WTF?
alselone alselone 08:35 10.06.2016

Re: Птичица!

Ja još uvek mislim da je MS kvalitet softvera mnogo milja ispred svih ostalih, imajuć u vidu kompleksnost sa kojom se nose i hardver koji treba da pokriju,


Da, lako je bilo i za Apple i za Android da kontrolisu svoj OS dok su radili na tri hw kombinacije. A Win radi i kada Pera iz garaze sastavi gejmersku konfiguraciju od krs kineske opreme. Android, iako neuporedivo jednostavniji OS (ako ga tako mozemo uopste i nazvati) vec pocinje da ima bolesti koje je MS prelezao sa XP-om.
tadejus tadejus 08:40 10.06.2016

Re: Птичица!

predatortz

Ne tvrdim da će Bil sa tim pilićima uraditi bilo šta nepodobno, ali se ne bih ni iznenadio da uradi.


ququ pa zar sad i sa pilićima rade nepodobnosti??
tasadebeli tasadebeli 08:41 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83
Na gore može, ako se otkrije da su bili 'slučajno' zaražćeni nekom boljkom, do sad nepoznatom, a čiji je period inkubacije desetak, dvadeset godina.

Kad gledaš ovu bruhahahu sa nasilnim apdejtovanjem na Windows 10 koja se dešava u poslednjih par nedelja, meni bi veća frka bila da jednog dana ne dođe i kaže: "a sada će tvoji pilići da postanu ćurke!". "Ali, ali ... neću ćurke, okej su mi pilići!". "Gle tamo!"

<ti pogledaš, i dok se okreneš nazad - paf! - nema ni pilića ni ćurki pošto apgrejd nije uspeo.>



Да, човече, ево жена и ја пиздекамо због тога већ две недеље!

Каква стока фашистичка је тај Бил Гејтс и његов Мајкрософт!

Имаш ли неки паметан савет како да се одбранимо од тих фашиста?

(Озбиљно питам, не зезам се.)



alselone alselone 08:41 10.06.2016

Re: Птичица!

MS kvalitet softvera mnogo milja ispred svih ostalih


Zavisi za sta. Oni su firma koja moze da napravi jedan Windows Server, SQL i Visual Studio, ali i Lync, Explorer, Vistu itd.
alselone alselone 08:42 10.06.2016

Re: Птичица!

Имаш ли неки паметан савет како да се одбранимо од тих фашиста?


Odvoji para ko za golfa dvojku, skoro trojku, pa si kupi Apple.
maksa83 maksa83 08:43 10.06.2016

Re: Птичица!

U stvarnosti sa Monsantom

Monsanta (omiljenog sveCkog zlikovca) inače upravo pokušava da kupi Bayer (da, da, oni što prave između ostalog Aspirin) za 62 mlrd.
alselone alselone 08:44 10.06.2016

Re: Птичица!

Monsanta (omiljenog sveCkog zlikovca) inače upravo pokušava da kupi Bayer (da, da, oni što prave između ostalog Aspirin) za 62 mlrd.


... i na kraju uvek pobede Nemci.
tadejus tadejus 08:44 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83
"vi ste moroni, njima ne treba Internet, nego hrana i lekovi"..


ja sam sklona da vjerujem da je bili genuinely nice guy.. djeluje da jeste..
ali sam narečene piliće sklona da vidim na ražnju..
iz mog iskustva kako to pomaganje obično završi po bosnama i sličnima u najboljem slučaju će ovo završiti na roštilju..
no harm done..
da će promjeniti svijet.. neće.. da će ga učiniti gorim, neće ni to..
da se mogu dosjetiti nekog boljeg rješenja.. ne mogu..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:46 10.06.2016

Re: Птичица!

Monsanta (omiljenog sveCkog zlikovca) inače upravo pokušava da kupi Bayer (da, da, oni što prave između ostalog Aspirin) za 62 mlrd.


I?

Ovo 'omiljenog sveCkog zlikovca' bi trebalo da dokaze da je Monsanto udruzenje ljubitelja prirode?

maksa83 maksa83 08:47 10.06.2016

Re: Птичица!

Имаш ли неки паметан савет како да се одбранимо од тих фашиста?


Never 10
maksa83 maksa83 08:48 10.06.2016

Re: Птичица!

Ovo 'omiljenog sveCkog zlikovca' bi trebalo da dokaze da je Monsanto udruzenje ljubitelja prirode?

Ne, nego da se menja vlasnička struktura. Ja ne verujem u benevolentnost Monsanta inače. Malo ko od raje veruje, zato je i "omiljeni sveCki zlikovac".

milisav68 milisav68 08:57 10.06.2016

Re: Птичица!

alselone
Jebote, da li je moguce da je ovo ciljano uradjeno?!

U svakom slučaju nije prvi put.

Svojevremeno, kada smo sklonili Miloševića, pa krenula kao pomoć iz EU, što bespovratno, što putem kredita, povremeno su stizale zaražene sadnice malina.

Takođe je problem što država/carina/inspekcija ne radi svoj posao kako treba, a podložna je i korupciji.

tasadebeli tasadebeli 09:04 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83



Хвала!


alselone

Odvoji para ko za golfa dvojku, skoro trojku, pa si kupi Apple.



А и теби хвала! Јбг!



alselone alselone 09:06 10.06.2016

Re: Птичица!

Svojevremeno, kada smo sklonili Miloševića, pa krenula kao pomoć iz EU, što bespovratno, što putem kredita, povremeno su stizale zaražene sadnice malina.


Ladno, ne verujem.
Stra'ota.
Atomski mrav Atomski mrav 09:07 10.06.2016

Re: Птичица!

ali i Lync, Explorer, Vistu itd.


Exchange Server!!!

Nikada se nisam bojao eventualnog kraha SQL Server baze podataka, restore sam mogao da uradim i da me probude u po noći ako treba, moj najveći strah i noćna mora je bio krah Exchange Servera. Izeš Lync, ako ne radi - prebaci se na neki drugi messenger. Izeš Explorer, ionako služi samo da bi skinuo neki drugi browser. Izeš i Vistu, instaliraj neki drugi OS... ali instalirati mail server koji radi na bazi podataka od MS Access-a, to je isto kao postaviti Homera Simpsona za sigurnosnog inspektora u nuklearnoj elektrani.
Milan Novković Milan Novković 09:09 10.06.2016

Re: Птичица!

Windows 10 non stop priča sa serverima ko blesav, vrlo je teško utuliti ga

Oni imaju neverovatan IP, i meni uvek bilo pomalo tužno posmatrati kako se urušavaju, kao i IBM, npr. Tu su i speech-recognition, AIish svašta, krenunli i u "najzdraviji" deo quantum computinga (ocenjivati zdravlje non-newtonian "dela sveta" je ko šacovanje broja molekula u pregršti vode), topological (eno ovih dana Kinezi "uparili" 10 qubita, mala revolucija, od 8 do 10 ingenioznost bukvalno duplirana i sve je teže, eksponencijalno, ali nešto lakše kad topologijom "smiriš" qubite donekle).

Ja mislim da sada sa serverima profilišu do besvesti, pa izvlače meta-informacije iz mora raznih profila, da bi mašina "normalnije" i efikasnije sutra pričala sa nama i nudila nam kvalitetne informacije i priče.
alselone alselone 09:09 10.06.2016

Re: Птичица!

ali instalirati mail server koji radi na bazi podataka od MS Access-a, to je isto kao postaviti Homera Simpsona za sigurnosnog inspektora u nuklearnoj elektrani.


Stvarno? Koristi Access bazu? Hesus Marija!
Ali je zato Outlook ubedljivo najbolji klijent. Dnevno sam najvise, da prostite, u njemu i zaista me lepo sluzi.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:13 10.06.2016

Re: Птичица!


Takođe je problem što država/carina/inspekcija ne radi svoj posao kako treba, a podložna je i korupciji.



da, ne razumem kako može neko da vam uvali lošu robu a vi to nećete? nemate državu, to onda nije problem realnog fašizma spolja već lične nesposobnosti.
tasadebeli tasadebeli 09:14 10.06.2016

Re: Птичица!

milisav68
alselone
Jebote, da li je moguce da je ovo ciljano uradjeno?!

U svakom slučaju nije prvi put.

Svojevremeno, kada smo sklonili Miloševića, pa krenula kao pomoć iz EU, što bespovratno, što putem kredita, povremeno su stizale zaražene sadnice malina.

Takođe je problem što država/carina/inspekcija ne radi svoj posao kako treba, a podložna je i korupciji.




И ја сам чуо да је шабачки крај највише погођен овиме.

Па чуј, ако је могло са вакцинама за грип, зашто не би и са садницама?
Milan Novković Milan Novković 09:23 10.06.2016

Re: Птичица!

tasadebeli
maksa83



Хвала!


alselone

Odvoji para ko za golfa dvojku, skoro trojku, pa si kupi Apple.



А и теби хвала! Јбг!






Prodali mi nešto ovih dana pa kolega i ja da se častimo, svako ima po £2K da potroši na sebe al da može da se koristi i za posao.

A on 15 godina mlađi, uvuklo ga u sektu još onomad pa uze MacBook i iPad Pro.

Ja počeo da se smejuljim još kako sam prilazio kraju konfigurisanja Alien 15 sa 32 Gb i poslednjom (šestom) generacijom i7 laptopa (dobro, jes 3.2 Kg al šta je to na ovu moju težinu, ispod 3%). Čak mi ostalo još dovoljno novca za neku drugu ozbiljnu igračku.

A prošli put on kupio iPhone 6nešto, ja X5.

I pošto je on uber-geek, Guru+ C++/serverware, bilo šta u stvari, evo već godinu dana mu mast vadim, a tačno znam kako treba, tako što na ovom suludom SONY-ju pokazujem speech recognition, tj samo pričam i on radi nešto pametno i 95-99% ono što tražim. Probao i on pre tipa: Siri, SIri, SIRI...sve više da se dere da bi dami privukao pažnju, pa odustao
milisav68 milisav68 09:39 10.06.2016

Re: Птичица!

Srđan Fuchs
da, ne razumem kako može neko da vam uvali lošu robu a vi to nećete? nemate državu, to onda nije problem realnog fašizma spolja već lične nesposobnosti.

Pa ne možeš da imaš državu kada te neko sa strane prvo prebije, pa ti onda postavi vlast, koja posle promeni zakone o uvozu/inspekciji.

Kombinacija aljkavosti, korupcije i nezameranja "prijateljima" iz EU, dovede do toga da se uvozi (a i švercuje) sve i svašta.
maksa83 maksa83 09:41 10.06.2016

Re: Птичица!

I pošto je on uber-geek, Guru+ C++/serverware

Pa ako je tako onda on može tebe lagodno da zeza, pošto je sva akcija sada tamo - CLANG/LLVM su izuli sve ostalo, to je trenutno perjanica kompajlerskog razvoja, takoreći sadašnjost a i budućnost. Ja čekam da neko ukrsti LLVM i AI.

Tad smo ga ugasili.

Siri, SIri, SIRI...sve više da se dere da bi dami privukao pažnju, pa odustao

Siri je krš totalni, oni u tom sranju dedicu spaliti neće, ali mislim da su toga postali svesni.

I jedni i drugi i treći su već probali da kupe Viv ali se ovi za sada ne daju, ili hoće da postanu sila za sebe ili misle da mogu da postignu veću cenu kada se malo zalaufaju.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 10.06.2016

Re: Птичица!

milisav68

Pa ne možeš da imaš državu kada te neko sa strane prvo prebije, pa ti onda postavi vlast, koja posle promeni zakone o uvozu/inspekciji.

Kombinacija aljkavosti, korupcije i nezameranja "prijateljima" iz EU, dovede do toga da se uvozi (a i švercuje) sve i svašta.


strašno.
predatortz predatortz 09:52 10.06.2016

Re: Птичица!

milisav68
Srđan Fuchs
da, ne razumem kako može neko da vam uvali lošu robu a vi to nećete? nemate državu, to onda nije problem realnog fašizma spolja već lične nesposobnosti.

Pa ne možeš da imaš državu kada te neko sa strane prvo prebije, pa ti onda postavi vlast, koja posle promeni zakone o uvozu/inspekciji.

Kombinacija aljkavosti, korupcije i nezameranja "prijateljima" iz EU, dovede do toga da se uvozi (a i švercuje) sve i svašta.


Nema to veze sa državom. Po ugovorima koje smo potpisali sa EU, mi se oslanjamo na fito-sanitarne nalaze zemlje iz koje sadnice dolaze. U slučaju o kom ja govorim, radi se o Poljskoj. Sve maline su došle sa urednom dokumentacijom, svim potvrdama o ispravnosti. To je, kako mi reče čovek iz UNDP, sa masterom na Poljoprivrednom, koji je sadnice delio direktnim korisnicima.

Dakle, nisu zakazale naše i bosanske inspekcije. One su reagovale brzinom munje i naložile da se sadnice unište. Zakazale su ekvivalentne ustanove famozne EU, a znamo da ovde ima ludaka koji ih prizivaju da nas okupiraju i zavedu red i disciplinu.

Sad, da li su zakazali sVučajno (kako to kaže moj stariji sin ), ili namerno - nemojte mene da pitate.
Oni proizvođači koji su sadnice dobili u prvoj podeli, najebali su samo tako.
Volio bih da neko ode kod njih na kafu da promoviše evropske standarde!
zilikaka zilikaka 09:55 10.06.2016

Re: Птичица!

meni bi veća frka bila da jednog dana ne dođe i kaže: "a sada će tvoji pilići da postanu ćurke!". "Ali, ali ... neću ćurke, okej su mi pilići!". "Gle tamo!" <ti pogledaš, i dok se okreneš nazad - paf! - nema ni pilića ni ćurki pošto apgrejd nije uspeo.>


Vako?

alselone alselone 09:56 10.06.2016

Re: Птичица!

Nema to veze sa državom. Po ugovorima koje smo potpisali sa EU, mi se oslanjamo na fito-sanitarne nalaze zemlje iz koje sadnice dolaze. U slučaju o kom ja govorim, radi se o Poljskoj. Sve maline su došle sa urednom dokumentacijom, svim potvrdama o ispravnosti. To je, kako mi reče čovek iz UNDP, sa masterom na Poljoprivrednom, koji je sadnice delio direktnim korisnicima.


Зар Пољска није једна од држава са највећом производњом малине?
maksa83 maksa83 09:57 10.06.2016

Re: Птичица!

Sad, da li su zakazali sVučajno

Da imamo ovaj briljantni uradak i ovde:

predatortz predatortz 09:59 10.06.2016

Re: Птичица!

alselone
Nema to veze sa državom. Po ugovorima koje smo potpisali sa EU, mi se oslanjamo na fito-sanitarne nalaze zemlje iz koje sadnice dolaze. U slučaju o kom ja govorim, radi se o Poljskoj. Sve maline su došle sa urednom dokumentacijom, svim potvrdama o ispravnosti. To je, kako mi reče čovek iz UNDP, sa masterom na Poljoprivrednom, koji je sadnice delio direktnim korisnicima.


Зар Пољска није једна од држава са највећом производњом малине?


Jeste, o tome se i radi. Ta vrsta maline se proizvodi i u BiH, decenijama. Ali, niko je nije sertifikovao. Ovi iz UNDP rekli: Ne može seme domaćih proizvođača! Ne poseduju sertifikate.

Dogovoriše sa jednom firmom da uveze iz Poljske i jebaše narodu mater!
alselone alselone 10:01 10.06.2016

Re: Птичица!

A mi smo Poljacima pored, ako se ne varam, Cilea, glavni konkurenti?
little_radojica little_radojica 10:02 10.06.2016

Re: Птичица!

U Indiji je proslih nekoliko godina preko 200 000 farmera izvrsilo samoubistvo jer su preko 'filantropskih kredita' bili uvuceni u dugove koje nisu mogli da vrate.



About 800000 people commit suicide worldwide every year,[2] of these 135,000 (17%) are residents of India,[3] a nation with 17.5% of world population. Between 1987 and 2007, the suicide rate increased from 7.9 to 10.3 per 100,000,[4]


Па међу разлозима наводи 2,308 самоубистава због банкротства или задужености, а рецимо 2,403 због неуспеха на испиту. Највише је оних који себи окончају живот због породичних проблема и због разних болести, онда због породичних проблема, љубавних јада и тако даље.
Suicide in India>>> LINK

Озбиљно људи, како је могуће да се неко тако лако упеца на те јефтине теорије завере и да не провери ни основне цифре које му се потурају? Да га не интересују ни контекст ни размера неког податка, да га тај скептицизам не потакне да проба да провери макар основне чињенице пре него што од себе јавно направи будалу?
maksa83 maksa83 10:04 10.06.2016

Re: Птичица!

Dogovoriše sa jednom firmom da uveze iz Poljske i jebaše narodu mater!

Jbg, to je naš usud i najveći problem - rodoljublje, rodoljublje, al' kad dođe srebroljublje i kaže "šaebilo?" ode rodoljublje putem Dodoa...

Takva korupcija postoji svuda, ali je problem malih društava što su posledice razorne, a veća štucnu malo lokalno i nastave da jedre, pošto imaju masu. Šta je za slona ogrebotinica to je za neko malo stvorenje smrtonosna rana.
zilikaka zilikaka 10:04 10.06.2016

Re: Птичица!

Nas nateralo u firmi da koristimo Lync, ili Skype for business kako ga jos zovu.


De si druže i sapatniče?

Baška što mi posle nekog apdejta vazda brlja, gubi šifre iz čista mira svud po kući...al ne moš to dokazati.

Zato rešila da ga skroz ignorišem.
Prvo što uradim kad ujutro startujem je da ubijem tu glupost.
milisav68 milisav68 10:08 10.06.2016

Re: Птичица!

alselone
Зар Пољска није једна од држава са највећом производњом малине?

Pa jel slučajno što je Valensa dobio Nobelovu nagradu, i što je Papa em stranac, em Poljak?

E Danice, Danice...
milisav68 milisav68 10:08 10.06.2016

Re: Птичица!

I kao duplo slučajno.
emsiemsi emsiemsi 10:11 10.06.2016

Re: Птичица!

alselone
Monsanta (omiljenog sveCkog zlikovca) inače upravo pokušava da kupi Bayer (da, da, oni što prave između ostalog Aspirin) za 62 mlrd.


... i na kraju uvek pobede Nemci.

Док Руси не ударе фајнал тач --- па опет Јово наново.
predatortz predatortz 10:15 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83
Dogovoriše sa jednom firmom da uveze iz Poljske i jebaše narodu mater!

Jbg, to je naš usud i najveći problem - rodoljublje, rodoljublje, al' kad dođe srebroljublje i kaže "šaebilo?" ode rodoljublje putem Dodoa...

Takva korupcija postoji svuda, ali je problem malih društava što su posledice razorne, a veća štucnu malo lokalno i nastave da jedre, pošto imaju masu. Šta je za slona ogrebotinica to je za neko malo stvorenje smrtonosna rana.


Ja to posmatram ovako:

Proizvodnja voća, hrane i voda su jedini resursi koji su BiH ostali kao mogućnost da se izvuče iz blata. Sve ostalo je raznim reformama, privatizacijama i usklađivanjima sa EU - odavno sjebano.

Sad se, veoma agilno, radi na tome da se sjebu i potencijali koje sam nabrojao. Ovo je jedan primer sjebavanja, upućeniji bi danima mogli da pričaju o tome.

Kako ta međunarodna efikasnost izgleda na delu, najslikovitiji je primer iz Brčkog. Međunarodne organizacije se petljaju u sve, do nivoa mesnih zajednica. Nameću neprimenjive standarde, pišu tupave projekte, peru zilione a učinak - zero!
Jedna takva stručnjakinja se petljala u problem pasa lutalica, koji su bukvalno pravili haos po gradu. Napadali narod svakodnevno. Okupe se ljudi i traže reakciju od opštinskih vlasti. Izlazi stručnjakinja, sa sve prevodiocem, da im objasni kako će famozna 'međunarodna zajednica' (fraza koja u BiH izaziva strahopoštovanje) donirati sredstva za sterilizaciju pasa, pa će se za par godina njihov broj znatno smanjiti.

Tu se za reč javlja lokalni mesar i daje najbriljantniju primedbu koju sam čuo u komunikaciji sa tim snobovima:

Gospođo, oni nas neće da jebu. Oni nas ujedaju!
little_radojica little_radojica 10:26 10.06.2016

Re: Птичица!

Нико да прокоментарише како смо браћи Русима увалили воће са недозвољеним/повишеним* количинама пестицида и нитрата. А да, шта ја причам, па код нас се храна не прска, какав Раундап, какви бакрачи, само органска производња, осим кад нам Бил Гејтс и Монсанто нешто увале на кварно.

*новинари не могу да се договоре, а извор вести им је традиционално: кажу Руси...
Milan Novković Milan Novković 10:37 10.06.2016

Re: Птичица!

maksa83
I pošto je on uber-geek, Guru+ C++/serverware

Pa ako je tako onda on može tebe lagodno da zeza, pošto je sva akcija sada tamo - CLANG/LLVM su izuli sve ostalo, to je trenutno perjanica kompajlerskog razvoja, takoreći sadašnjost a i budućnost. Ja čekam da neko ukrsti LLVM i AI.

Tad smo ga ugasili.

Siri, SIri, SIRI...sve više da se dere da bi dami privukao pažnju, pa odustao

Siri je krš totalni, oni u tom sranju dedicu spaliti neće, ali mislim da su toga postali svesni.

I jedni i drugi i treći su već probali da kupe Viv ali se ovi za sada ne daju, ili hoće da postanu sila za sebe ili misle da mogu da postignu veću cenu kada se malo zalaufaju.


Kako god okreneš Kurzweil kaže eto nas, do 2030 singularitet.

Ovi neki drugi oko mene kažu još nekoliko godina pa imamo petu generaciju "mobiliteta", šesta već u povoju (1 Gb žica će biti ko crno-beli TV), pa IoT tržište, odoka, od oko 3,000 milijardi godišnje by 2030.

Pomnožiš to dvoje i u 2030. će frižider da pravi fazone na naš račun, poneki verbali a poneki praktični.

I to dobre, pajtosi oko nas se smeju, a mi štaćemo, gledamo kako da uzvratimo udarac
maksa83 maksa83 10:41 10.06.2016

Re: Птичица!

Pomnožiš to dvoje i u 2030. će frižider da pravi fazone na naš račun, poneki verbali a poneki praktični.

Da, to bi bio fičr - uhvatiš ručku od frižidera da otvoriš, cimneš, ono neće, on pustio laganu struju i izmerio ti body fat %, ti cimneš još jednom jače a iz zvučnika dopre kroz zube izgovoreno "čibe-bre-debeli!".
Atomski mrav Atomski mrav 10:54 10.06.2016

Re: Птичица!

A mi smo Poljacima pored, ako se ne varam, Cilea, glavni konkurenti?

Imaš dve premise, pa ti sad
proturi neku konkluziju, sam.
Atomski mrav Atomski mrav 10:56 10.06.2016

Re: Птичица!

"čibe-bre-debeli!".

Pa dobro, ima tu workaround solution - svaki Olio da ima po jednog Stanlia da mu otvara frižider.
predatortz predatortz 10:58 10.06.2016

Re: Птичица!


Da, to bi bio fičr - uhvatiš ručku od frižidera da otvoriš, cimneš, ono neće, on pustio laganu struju i detektovao ti body fat %, ti cimneš još jednom jače a iz zvučnika dopre kroz zube izgovoreno "čibe-bre-debeli!".



narcis narcis 11:03 10.06.2016

Re: Птичица!

Atomski mrav
A mi smo Poljacima pored, ako se ne varam, Cilea, glavni konkurenti?

Imaš dve premise, pa ti sad
proturi neku konkluziju, sam.

uopšte ne sumljam da su polanderi to zarazili zlonamerno, poljaci su samo severni bugari, ista govna.
maksa83 maksa83 11:07 10.06.2016

Re: Птичица!

uopšte ne sumljam da su polanderi to zarazili zlonamerno, poljaci su samo severni bugari, ista govna.



Mene ovo dragoljubovo sa Bugarima podseća na onaj vic (iz osamdesetih, naravno), kad pitaju Lalu: "Lalo, šta ti misliš o problemu albanske iredente na Kosovu?". Lala: "Ma ja bi im jebo mater madžarsku..."
alselone alselone 11:07 10.06.2016

Re: Птичица!

uopšte ne sumljam da su polanderi to zarazili zlonamerno, poljaci su samo severni bugari, ista govna.




Ali 'severni bugari'!!!
alselone alselone 11:13 10.06.2016

Re: Птичица!

Imaš dve premise, pa ti sad
proturi neku konkluziju, sam.


Šesnaeste, šesnaeste, pred (severne) Bugare stala. Krajnje je vreme da ustanemo!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:20 10.06.2016

Re: Птичица!

да проба да провери макар основне чињенице пре него што од себе јавно направи будалу?


95% of India’s cotton seed is today controlled by Monsanto. Monsanto’s concentrated control over the seed sector across the world is what connects farmers’ suicides in India to Monsanto vs Percy Schmeiser in Canada, to Monsanto vs Bowman in the US, and to farmers in Brazil suing Monsanto for $2.2 billion for unfair collection of royalty.

Over the last 20 years, 291,000 farmers in India, committed suicide as a direct result of Monsanto’s GMO seeds. Most of the farmers committed suicide by drinking the very same insecticide that Monsanto supplied them.

http://anonhq.com/seeds-suicide-291000-indian-farmers-lost-lives-thanks-monsanto/

http://naturalsociety.com/monsanto-caused-291000-suicides-india/

http://naturalsociety.com/debt-suicide-testimonies-gmo-farmers-india-video/

Koliko je Wikipedijin izvor pouzdaniji od ovog pojma nemam, ali je originalni izvor koliko vidim India’s Crime Records Bureau of Statistics sto je institucija pri Indijskom MUP-u.

Ovo pokrivanje teorijama zavere me podseca na 'argumentaciju' protivnika teze o globalnom zagrevanju.

Monopolizacija semenja i land grabbing se ne desavaju slucajno u slabim drzavama. Evo Predatortz je naveo primer kako monopol nad semenom funksionise preko UNDP-a sto je i bila glavna poenta mog komentara. Za land grabbing videti sta se desava u Vojvodini ili malo dalji i drasticniji primer Ukrajine.



little_radojica little_radojica 11:57 10.06.2016

Re: Птичица!

Koliko je Wikipedijin izvor pouzdaniji od ovog pojma nemam, ali je originalni izvor koliko vidim India’s Crime Records Bureau of Statistics sto je institucija pri Indijskom MUP-u.


Где си то видео? На овом твом "органском" ђубрету које си овде изволео засадити нема никаквих извора (линкови воде на непостојеће странице, како илустративно ), а још мање доказа, само гомила празних оптужби иза којих не стоји ништа, буквално ни-шта! Википедијин извор је, пак, СЗО, а они податке узимају од националних статистичких завода, не од Монсанта.


Over the last 20 years, 291,000 farmers in India, committed suicide as a direct result of Monsanto’s GMO seeds. Most of the farmers committed suicide by drinking the very same insecticide that Monsanto supplied them



А ђубре од чланка које си окачио даје линк за "додатне информације" на слично само детаљније ђубре које каже да Монсанто продаје ГМО памук од 2004 (а одговоран је за смрти у претходних 16 година, дакле од 1996. јер је чланак, тј. смеће објављено 2012). О смрти путем испијања пестицида нећу трошити време, јер се чак ни за такву перверзну оптужбу нису потрудили да укажу нити на један доказ.

Кад неком тако слабо иде аритметика, а и логика (Монсанто крив и пре него што је дошао на тржиште ) онда је резултат обично смеће, тј. теорија завере.


Monopolizacija semenja i land grabbing se ne desavaju slucajno u slabim drzavama. Evo Predatortz je naveo primer kako monopol nad semenom funksionise preko UNDP-a sto je i bila glavna poenta mog komentara. Za land grabbing videti sta se desava u Vojvodini ili malo dalji i drasticniji primer Ukrajine.


Чак ни Предатор није рекао то што му ти стављаш у уста. Какав црни монопол, људи сами изабрали од кога ће да купе семе, УНДП само платио. И какав црни ленд-грабинг кад код нас само српски држављани могу да буду власници земље, а странци само закупци. Губиш се жешће.
predatortz predatortz 12:02 10.06.2016

Re: Птичица!


Чак ни Предатор није рекао то што му ти стављаш у уста. Какав црни монопол, људи сами изабрали од кога ће да купе семе, УНДП само платио


Ne. Ljudi nisu birali. Kompletnu proceduru nabavke je sproveo UNDP, kancelarija Sarajevo. Poplavljeni su samo konkurisali za donaciju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:07 10.06.2016

Re: Птичица!

@ little_radojica

A i ja budala kad sam sebi dozvolio da ulazim u raspravu sa tobom. Nisam bio na ovom blogu neko duze vreme pa zaboravio na zgubidane poput tebe koji ovde ordiniraju. Ajd' dovidjenja.
little_radojica little_radojica 12:22 10.06.2016

Re: Птичица!

predatortz

Ne. Ljudi nisu birali. Kompletnu proceduru nabavke je sproveo UNDP, kancelarija Sarajevo. Poplavljeni su samo konkurisali za donaciju.


Извињавам се, моја грешка. Али била је нека процедура набавке, вероватно јавна?

Што се тиче сертификата, они нису гарант да се срање не може десити, већ да постоје услови да се провера врши на неки прописан начин, да постоје референтне вредности итд. Нити сертификациона тела могу да надзиру процес провере све време нити је могуће проверити сваку јединицу, о чему год да се ради. Надати се да ће несертификовани производи имати мање дефеката него сертификовани није уопште рационално, поготово на дуги рок. Да "велики" умеју да користе те сертификате као једну од полуга у заштити својих произвођача и тржишта, то стоји, међутим, мислим да овде није ништа слично у питању већ обичан јавашлук трговаца, какав срећемо и на нашим просторима свакодневно.
narcis narcis 12:26 10.06.2016

Re: Птичица!

Где си то видео

ja gledo na teveju neku emisiju gde su pričali oo velikom samoubilačkom pohodu indijskih farmera a glavni razlog je stanje na tržištu pamuka, cene su pale toliko da nemogu da odplate kredite
daklem cene otkupa a ne monsanto, mislim ja bi rado bacio nekog bomberasamoubicu u monsnto al ovog puta , izgleda, nije kriv, mada je meni uvek kriv, kriv što je živ i to postoji kao takav.
little_radojica little_radojica 12:26 10.06.2016

Re: Птичица!

A i ja budala kad sam sebi dozvolio da ulazim u raspravu sa tobom. Nisam bio na ovom blogu neko duze vreme pa zaboravio na zgubidane poput tebe koji ovde ordiniraju. Ajd' dovidjenja.


little_radojica little_radojica 12:35 10.06.2016

Re: Птичица!

daklem cene otkupa a ne monsanto, mislim ja bi rado bacio nekog bomberasamoubicu u monsnto al ovog puta , izgleda, nije kriv, mada je meni uvek kriv, kriv što je živ i to postoji kao takav.


Ја се, откад сам се на више примера уверио како тај масовни хејт делује на одређене брендове и колико уме да буде неоснован, држим оне "невин док се не докаже супротно". У принципу, брине ме како се развија правна регулатива у смислу патената, колико дуго они могу да трају, на шта све могу да се односе, ко може да их поседује. Али то је ствар друштва и грађана, не Монсанта и великих играча, па мислим и да тај хејт промашује мету. Али добро, ако мрзиш само Бугаре и Монсанто, ти си још и добар
apostata apostata 12:39 10.06.2016

Re: Птичица!

little_radojica

(...)
KoО смрти путем испијања пестицида нећу трошити време, јер се чак ни за такву перверзну оптужбу нису потрудили да укажу нити на један доказ.
(...)

U vezi pijenja pesticida.

Neće ni ovaj da ih pije



Jest' da je lobista, ali nije glup.
Barem tako kaže.
little_radojica little_radojica 13:08 10.06.2016

Re: Птичица!

U vezi pijenja pesticida.

Neće ni ovaj da ih pije


Да га питамо можда хоће да попије шампон од коприве? Или да поједе неко органско ђубриво (може и кокошије, да будемо у теми)? А јел знаш да је могуће отровати се и чистом водом, ако довољно попијеш. Познат феномен у медецини, тровање дихидроген-моноксидом>>>ЛИНК.

Какве све логичке акробације нећу видети овде, мајко мила...
apostata apostata 14:00 10.06.2016

Re: Птичица!

little_radojica

Да га питамо можда хоће да попије шампон од коприве? Или да поједе неко органско ђубриво (може и кокошије, да будемо у теми)? А јел знаш да је могуће отровати се и чистом водом, ако довољно попијеш. Познат феномен у медецини, тровање дихидроген-моноксидом>>>ЛИНК.

Какве све логичке акробације нећу видети овде, мајко мила...

Logičkim akrobacijama ili ti sofizmima se trenutno baviš ti.

Jesi li gore pomenuo pijenje pesticida?
Jesi!

Jel' ih ovaj idiot u klipu pomenuo?
Jeste!

(jel' vidiš vezu?)


Onda dalje - jel' idiot rekao da ih se može slobobodno popiti?
Jeste!

Jel' odmah zatim i rekao da ipak nije glup da ih pije?
Jeste, rekao je!

I šta sada hoćeš?

Jel' idiota možda neko tjerao da popije čašu pesticida?

Nije - sam je brate pojeo govno i to je to.

E a ti sada nastavi o šamponu od kopriva ... i da daj mi neki video gdje neki kreten kaže da se on može piti.


49 41 49 41 15:11 10.06.2016

Re: Птичица!

srdjan.pajic
alselone
Не бих ја да се региструјем нигде, поготово не код Била Гејтса.

Niti bih uzimao piliće koje on poklanja.


Al ste se natripovali, ko tetrebi u prolece. Taso, mislis da vec nisi registrovan? Predo, mislis da je nekom sirotanovicu iz afrike bolje da ostane takav nego da uzme par pilica i mozda prezivi, poboljsa zivot? A i realno, da nas prate i truju preko zarazenih pilica, realno!? Ne, ja verujem u terorije zavere, istorija nas tome uci, ali neke su prosto previse da bi bile istinite.


Prethodno ih ozrače HAARP-om, onda pelcuju ovim vakcinama što izazivaju autizam i onda u kutiju, pa pravo u Afriku.

Nego, sad bez zezanja, možda su siroti Afrikanci u opasnosti od Gejts Bilovog paklenog plana, ali ja sam SIGURNO u većoj opasnosti! Žena (inače veliki nerd, ali u bioscience-u) juče utrčava s posla u kuću sva srećna i kaže da joj je upravo stiglo pakovanje živog zika virusa na posao i da ga je, ono, odmrzla, istranžirala i ponovo zamrzla, spremnog za ekseprimentisanje. Kad se nisam šlogirao...reko, pa kako, jebote, kupiš virus? I kako ga transportuju, ono, oklopna brigada iz Fort Knox-a ga prenosi, ja to tako zamišljam? Ona me gleda u čudu i kaže, lepo, kupiš onlajn, a transportuješ ga poštom, kako bi drugačije? U plastičnoj epruveti, koju stave u plastičnu kesicu, i onda na onaj suvi led, i to je to. Jedino mora da potpiše papirić da je upoznata sa rizicima igranja sa živim zika virusom, i da virus neće da nosi kući, nego da mora da bude na toj adresi na koju je poslat.

Do juče sam na ulaznim vratima imao instaliran dispenser za ono sredstvo za dezinfekciju ruku, a sad ima da ugradim tuš kabinu za dekontaminaciju, pored ulazne kapije. Goste više ne primamo, jer ne možemo da garantujemo bezbednost.


Auyy Srki,

Ja mislio, da sam samo ja nadrljao u braku sa virusima u malom mozgu.
Sad mi kao lakse.
U "prednosti sam" zbog infektovanog centra za mirise u mozgu.
Imamo mirisljave osvezivace svuda, ukljucujuci tavan, podrum...

Tvorovi nam protrcavaju stalno kroz dvoriste.
Diesel, kcerkin macak; ne sme u sumrak u lov iako je kastriran; jerbo veverice, rakuni su najveci prenosioci zaraze na ovom svetu.



anonymous anonymous 15:40 10.06.2016

Re: Птичица!


little_radojica
11:02 10.06.2016 / *novo
Re: Птичица!

Озбиљно људи, како је могуће да се неко тако лако упеца на те јефтине теорије завере и да не провери ни основне цифре које му се потурају? Да га не интересују ни контекст ни размера неког податка, да га тај скептицизам не потакне да проба да провери макар основне чињенице пре него што од себе јавно направи будалу?


A ti zavrtiš wikipediju i proveriš.

Da ne ispadneš budala.

A ispadneš ......jer za proveru neke informacije potrebno je mnogo više čitanja .....i ozbiljnijeg štiva od wikija...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana