Budućnost| Društvo| Planeta| Život

Can a chicken change the world?

alselone RSS / 09.06.2016. u 16:50

Bil Gejts poklanja 100.000 pilića porodicama kojima je to potrebno. Da bi ste učestvovali u ovoj veoma kul humanitarnoj akciji posetite http://b-gat.es/1RXfXOx, registrujte se, pročitajte kratak i zanimljiv tekst, pogledajte kratak video i uradite kviz. 

 6deZbhH.jpg?1

Da li zasita 100.000 pilića mogu promeniti svet na bolje? 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 17:21 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši




i da - nova formacija disćipline kičime

tasadebeli tasadebeli 20:05 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

tess

Taso,
mora da sam te ja asocirala na brkatu kelnericu sa bjelom mišicom pojakom, i bjelom pivom.
I bjelom borosanom. I crnom dlaćicom, ne.



Боже сачувај! Ни секунде!

Него ме ове шере за хеке подсетиле да треба што пре одавде да

run chicken, run...



predatortz

Tasa stariji čovek, voli krupnije.



Ви'ш како ме мој другар познаје?

(А ти, Предо, немој да си бРезобразан! То код мене нема везе са годинама.)


tess tess 21:59 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

docsumann
i da - nova formacija disćipline kičime


Doks.

Taso
Боже сачувај! Ни секунде!


Taso, bre.
:)
Milan Novković Milan Novković 22:09 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

Гледао сам во времја она на Јадрану енглеске поштаре, домаћице, кафе куварице итд. како се ваљају по поду к'о прасићи, усрани, упишани, исповраћани...

Umeju malo da se opuste i vesele, da

Da vidiš tek fine Engleze muškarce kad stave Arsenalov ili sličan šal oko vrata

Došao nama jednom jedan fini Norvežanin i sablaznio se kad je video kako se posle posla sa kriglama piva stoji ispred puba na ulici i pije u gužvi, koja se meša onda i sa pešacima pa kolima.

Posle smo pazili da mu to ostane najopasnija engleska rabota u sećanju, da se nedaj bože zapriča sa nekom drugaricom što je više popila
zemljanin zemljanin 09:21 10.06.2016

100,000, znači prevara?

čitajući komentare, čudan utisak se dobija ... niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ... ne, nego zaraze, muvanja, pranje novca, masoni, templari, zika I aids

taj kapitalizam vas je bas udario
maksa83 maksa83 09:35 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

čitajući komentare, čudan utisak se dobija ... niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ... ne, nego zaraze, muvanja, pranje novca, masoni, templari, zika I aids

Jesivido? Ja samo čekao da se pojave i ovi ravnozemljaši...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:06 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ...

Ја дао. То јест -- чика Бил уместо мене. Фора је да на оном Биловом линку који је Алсе окачио прочиташ текст, одгледаш видео, попуниш квиз, и Бил уместо тебе да јато пилића неком у Африци.

Осим овог немалог материјалног учинка, који прате сјајан видео прилог и дизајн акције, овом "зајебанцијом" подиже се свест код људи како се негде другде живи. Алсе и Пајке написали су томе пар лепих редака овде: наша "сиротиња" за неке је читаво богатство.
predatortz predatortz 10:20 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ја дао. То јест -- чика Бил уместо мене. Фора је да на оном Биловом линку који је Алсе окачио прочиташ текст, одгледаш видео, попуниш квиз, и Бил уместо тебе да јато пилића неком у Африци.


Kad daje desnica, neka ne zna levica.

Ne znam šta će čika Bilu tvoja i moja saglasnost da nekome u Africi da pile?

Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.
maksa83 maksa83 10:28 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.

Ja ću ako treba ritualno da žrtvujem jednu gumenu kokošku u ponoć pri punom mesecu, ako će to učiniti da korsnik Anonymous prestane da ubacuje ono zvezdica-novo u citate, pošto smo sve probali osim crne magije.
narcis narcis 10:32 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.

sag ga tupiš
tadejus tadejus 10:33 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Predrag Brajovic
niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ...

Ја дао. То јест -- чика Бил уместо мене. Фора је да на оном Биловом линку који је Алсе окачио прочиташ текст, одгледаш видео, попуниш квиз, и Бил уместо тебе да јато пилића неком у Африци.Осим овог немалог материјалног учинка, који прате сјајан видео прилог и дизајн акције, овом "зајебанцијом" подиже се свест код људи како се негде другде живи. Алсе је о томе написао пар лепих редака овде: наша "сиротиња" за неке је читаво богатство.


jebalogati šta si dao kad je akcija završena..
čitate li vi to išta, mislim to fakit piše u prvom redu ispod naslova, nije baš sad da su mala slova na dnu pedestreće strane
predatortz predatortz 10:36 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?


jebalogati šta si dao kad je akcija završena..


Ajde, šta se ti sad mešaš?! Dao čovek, šta tebe briga!
tess tess 10:39 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

narcis
Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.

sag ga tupiš

Eh sad, tupi..
Renesansa je ovo, druže Dragoljube. Renesansa.
tadejus tadejus 10:40 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

predatortz
jebalogati šta si dao kad je akcija završena..

Ajde, šta se ti sad mešaš?! Dao čovek, šta tebe briga!


pa jes, njegovo je pile pa nek radi s njim šta oće
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:41 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.

Znaš, nemoj da se ljutiš, lepo je to što daješ, ali -- kad čika Bil daje, to se baš i primeti. Kad ti daješ -- baš i ne. Tako da je možda i bolje da ćutiš, sve zajedno sa mnom.

Bil problemu prilazi kao preduzetnik, gleda u efikasna rešenja. Milionima dece u Africi i Indiji on je posredno otac. Kako? Pa, promovišući vakcinaciju, dajući za nju pare, Melinda i Bil (Melinda je Bilova hanuma) zaista su sačuvali živote miliona dece. M-i-l-i-o-n-a. Postoje neke sumnje da je u toj masovnoj vakcinaciji bilo kolateralne štete, kako je to spominjao Milan, ali evo ovde nešto o tome -- PO SVOJ PRILICI TO JE NETAČNA PRIČA.

Nadam se da ćeš se skinuti sa nesretnog Bila i teorija zavere. Neprijatno mi je da čitam. Zaista.
predatortz predatortz 10:48 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Nadam se da ćeš se skinuti sa nesretnog Bila i teorija zavere. Neprijatno mi je da čitam. Zaista.


Srpski izgleda ne pali, evo na crnogorskom:

Nijesam se ja, mrčo, okomio na Bila!
Samo, ne vjerujem u dobre namjere čovjeka koji javno zbori o nužnosti depopulacije. (kačio Tasa, da ne ponavljam)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:49 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

jebalogati šta si dao kad je akcija završena..
čitate li vi to išta, mislim to fakit piše u prvom redu ispod naslova,

Akcija traje od 7. juna. Taj žuti ticker gore u tekstu, sa obaveštenjem da je akcija okončana, postavljen je danas.

Nema veze, važno je da će i Ljuba da se ovajdi -- stiže organska piletina! ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:53 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Samo, ne vjerujem u dobre namjere čovjeka koji javno zbori o nužnosti depopulacije. (kačio Tasa, da ne ponavljam)

Molim te -- skini se sa Bila. Ili bar pročitaj nešto dostojnije tvog intelekta.

Bill Gates says vaccines can help reduce world population. And it’s Natural News at it again with Quote Mining. What Gates actually said was that the birth rate drops naturally because survival rate of children INCREASES from vaccines! Saving children is precisely what vaccines are supposed to do.


Ima na onom linku, za one koji žele nešto tačno da čuju.
narcis narcis 10:57 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

(kačio Tasa, da ne ponavljam)

a ti kao veruješ tasi, ajde begaj
plus ceo taj razgovor-govor-deklaracija. štagod je provaljen kao provala.
a i , evo ja, se slažem da na zemlji ne treba da ima više od meleardu ljudova, fašistički, pa ako baš oćete, da.
maksa83 maksa83 11:01 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Samo, ne vjerujem u dobre namjere čovjeka koji javno zbori o nužnosti depopulacije. (kačio Tasa, da ne ponavljam)

Ovako, je l' možemo da se složimo oko toga da Bil Gejts nije baš jako glup čovek?

Ja mislim da bi morao da budeš jako glup čovek da javno kažeš "hajde da smanjimo populaciju".

On naime apsolutno nije rekao ni "depopulaciju", ni "reduce population" nego, ako pogledaš intervju videćeš da kaže "reduce population GROWTH", što je, ako mene pitaš, dupe i oko. Sredine koje imaju veću očekivanost smrtnosti dece imaju tendenciju da prave više dece (pretpostavljam da je to neka prirodna evolutivna regulacija), pa onda stvarno imaš overpopulation problem - porodice sa po des' dece koja umiru od gladi (i bolesti, pošto je sredina pasivna i nema adekvatnu zaštitu). Ne moraš za to da ideš u prašnjavu Afriku niti mijazmične pripizdine u Indiji, možeš da ostaneš ovde i premotaš 100 godina unazad - moja baba je u Liki bila najmlađe dete od dvanaestoro. Bolesti (i pomalo ratove, ali su ih mahom potamanile bolesti) je preživelo njih četvoro.

I tako bih ja tumačio "reduce population GROWTH", a ne tako kao što to tumači Tasa. Izbaciš tu jednu reč i "reduce population growth" očas postane "depopulation".

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:06 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

a i , evo ja, se slažem da na zemlji ne treba da ima više od meleardu ljudova, fašistički, pa ako baš oćete, da.

Ako neko od ovih teoritičara budalaština ima slučajno želju da sazna koliki će biti konačan broj ljudi na Zemlji, ima ovde predavanje Hansa Roslinga, koji pokazuje da konačan broj ljudi, zbog usporavanja broja rođene dece po porodici na nivou celog sveta, neće preći 10 milijardi.

https://www.ted.com/talks/hans_rosling_on_global_population_growth

Nemojte da se nekom omakne pa da klikne na link!
Šta vas briga šta kažu statistike i činjenice! Ne dajte se uznemiravati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:10 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
Samo, ne vjerujem u dobre namjere čovjeka koji javno zbori o nužnosti depopulacije. (kačio Tasa, da ne ponavljam)

Ovako, je l' možemo da se složimo oko toga da Bil Gejts nije baš jako glup čovek?

Ja mislim da bi morao da budeš jako glup čovek da javno kažeš "hajde da smanjimo populaciju".

On naime apsolutno nije rekao ni "depopulaciju", ni "reduce population" nego, ako pogledaš intervju videćeš da kaže "reduce population GROWTH", što je, ako mene pitaš, dupe i oko. Sredine koje imaju veću očekivanost smrtnosti dece imaju tendenciju da prave više dece (pretpostavljam da je to neka prirodna evolutivna regulacija), pa onda stvarno imaš overpopulation problem - porodice sa po des' dece koja umiru od gladi (i bolesti, pošto je sredina pasivna i nema adekvatnu zaštitu). Ne moraš za to da ideš u prašnjavu Afriku niti mijazmične pripizdine u Indiji, možeš da ostaneš ovde i premotaš 100 godina unazad - moja baba je u Liki bila najmlađe dete od dvanaestoro. Bolesti (i pomalo ratove, ali su ih mahom potamanile bolesti) je preživelo njih četvoro.

I tako bih ja tumačio "reduce population GROWTH", a ne tako kao što to tumači Tasa. Izbaciš tu jednu reč i "reduce population growth" očas postane "depopulation".


Maksela, tebra, zar ne vidiš da Bilu podmeću klipove u točkove kao našem Vučiću?! Žasu!
maksa83 maksa83 11:12 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Maksela, tebra, zar ne vidiš da Bilu podmeću klipove u točkove kao našem Vučiću?! Žasu!

Ne brinem dok Bila ne krene da brani Krle na tviteru, tad mu džaba bilo i para i akcija...
predatortz predatortz 11:13 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

I tako bih ja tumačio "reduce population GROWTH", a ne tako kao što to tumači Tasa. Izbaciš tu jednu reč i "reduce population growth" očas postane "depopulation".


Znaš onu Džonijevu?

kad ona kaže ne
to znači možda
kad kaže možda
to znači da
kad kaže da
userem se od straha


E tako ja doživljavam i čika Bilija nam

Pazi, serem sa ovim pilićima i Bilovim namerama.
Samo sam alergičan na change the world opcije koje dolaze sa one strane bare.
Uslovni refleks, ako me razumeš.
zemljanin zemljanin 11:13 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

svi koji zameraju BG na 100.000 piliča, mogu svoje dobročinstvo da ispolje I na ovom linku

World Food Programme
narcis narcis 11:15 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ne dajte se uznemiravati.

uopće se ne uznemiravam, znam, na kraju će da ostanu samo šiptari, muslimani i kinezi i tu ćese vodi mrtva trka
zilikaka zilikaka 11:17 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ja samo čekao da se pojave i ovi ravnozemljaši...


E, ja se nedavno sa jednim takvim upustila u kraću prepisku.
Stiglo mi na službeni mail prezentacija da je zemlja ravna, greškom, al nije mi đavo dao mira, morala da napišem par redova. Bila ubeđena da radim nešto smisleno.

...ljudi, koliko je ta prepiska meni otvorila oči!

Msm, nekad se pričalo da dok ne odeš u vojsku il na porođaj, ne znaš kakav je svet u kojem živiš. Sad vidim da sam ubila sto godina i da još pojma nemam.

...a čovek koristi računar, i izgleda zna nešto engleskog...čak nije ni ekstremno nepismen.

maksa83 maksa83 11:17 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Znaš onu Džonijevu?

Da ubacim (za konverzaciju ne baš bitan) detalj iz Kako Smo Propevali - Džoni je 1982. godine za oporezivanje prijavio prihod koji je iznosio današnjih 2.2 miliona. Dolara.
maksa83 maksa83 11:18 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

na kraju će da ostanu samo šiptari, muslimani i kinezi

Misliš južni, bliskoistočni i dalekoistočni Bugari?
Milan Novković Milan Novković 11:19 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

a i , evo ja, se slažem da na zemlji ne treba da ima više od meleardu ljudova, fašistički, pa ako baš oćete, da.

Koncept misaonih ekperimenata je izmislio ko zna ko, dok ga filozofi dosta koriste na sve strane, pa počevši od etike, recimo.

Tako, zamisli da sterilizacija ne rešava problem dovoljno brzo, i Zemlja je ugrožena. Šta bi ti prvo radio:

1. Obrazovao se prvo i razmislio

2. Počeo da kokaš, da si neka vlast. Kojim bi redom to onda radio:
- Prvo neki treći svet ili mešano, po celom svetu
- Možda bebe čim se rode, pošto su beskorisne, ili decu između 5-15 godina prvo pošto su relativno beskorisni, zamajavaju roditelje, a troše dosta resursa.
- Možda homoseksualce, crnce, razne nacionalne manjine koje samo mute vodu i slično
- Ili, pak, žene, jako pametne posle menopauze pošto više ne mogu da rađaju a ono što one znaju znaju i muškarci, dok bi manje pametne kokao i ranije, a sve i zato što je manje opasno kokati njih nego agresivne muškarce.
- Starije, po cenu izlaganja opasnosti pošto oni drže previše vlasti u rukama

3. A možda bi samo ostao na nivou ideologije i ostavio kokanje drugima, u ime raspodele rada
maksa83 maksa83 11:22 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

...a čovek koristi računar, i izgleda zna nešto engleskog...čak nije ni ekstremno nepismen.

Uh, to ti je jedna od mračnijih tekovina Interneta - sa jedne strane imaš pristup ogromnom znanju, a sa druge strane je je omogućio budalama raznih boja i kalibara da se nađu i međusobno tapšu po guzovima. Ovi ravnozemljaši su se posebno razmileli u zadnje vreme, ja čak znam jednog koji je bio normalan, mislim da sam i neki hardver kupova od njega ovde krajem devedesetih (sad ima firmu u Kg), čovek je, pazi sad, mašinac pritom, i ispostavlja se da je neki ozbiljan ravnozemljaš. Svi mi koji ga znamo od ranije se krstimo rukama i nogama...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:22 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

World Food Programme

Ово је за Матлаб, пошто је окаснила за пилиће, чека испоруку код Љубе.
За нас ранораниоце, пилићи су били јефтинији: два-три клика и пар минута одвојеног времена да прочитамо припремљене презентације.

(Бре, зар не видите како је лепу форму и зајебанцију добила једна честита хумaнитарна акцију, у којој се од нас једино тражило да кликћемо мишем. Неки ни толико нису хтели, јебига.)

Wake up!

tadejus tadejus 11:23 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Predrag Brajovic
Akcija traje od 7. juna. Taj žuti ticker gore u tekstu, sa obaveštenjem da je akcija okončana, postavljen je danas. Nema veze, važno je da će i Ljuba da se ovajdi -- stiže organska piletina! ;-)


aaaaaaaaa znači ti si pile poslo još juče?
plemenito..
idem ja tako neki dan s mužem mi ulicom, tek naiđe neka zgodna cica (bilo ih par komada) pa će njemu ćaaaaaaaaaao, pa se stade zagledati u mene..
a meni se zjevalo a ne mogu da zjevnem pa mi se faca zaglavila u onaj neki debilan iskrivljeni izraz..
reko mužu, ova je garant sad zaključila kako si ti tako plemenit, gle retardiranu oženio..
nema veze s pilićima, nego se sjetih
zemljanin zemljanin 11:25 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Milan Novković
a i , evo ja, se slažem da na zemlji ne treba da ima više od meleardu ljudova, fašistički, pa ako baš oćete, da.

Koncept misaonih ekperimenata je izmislio ko zna ko, dok ga filozofi dosta koriste na sve strane, pa počevši od etike, recimo.

Tako, zamisli da sterilizacija ne rešava problem dovoljno brzo, i Zemlja je ugrožena. Šta bi ti prvo radio:

1. Obrazovao se prvo i razmislio

2. Počeo da kokaš, da si neka vlast. Kojim bi redom to onda radio:
- Prvo neki treći svet ili mešano, po celom svetu
- Možda bebe čim se rode, pošto su beskorisne, ili decu između 5-15 godina prvo pošto su relativno beskorisni, zamajavaju roditelje, a troše dosta resursa.
- Možda homoseksualce, crnce, razne nacionalne manjine koje samo mute vodu i slično
- Ili, pak, žene, jako pametne posle menopauze pošto više ne mogu da rađaju a ono što one znaju znaju i muškarci, dok bi manje pametne kokao i ranije, a sve i zato što je manje opasno kokati njih nego agresivne muškarce.
- Starije, po cenu izlaganja opasnosti pošto oni drže previše vlasti u rukama

3. A možda bi samo ostao na nivou ideologije i ostavio kokanje drugima, u ime raspodele rada

mnogo komplikovano, izdvojiš domorodačka plemena, Indijance, Inuite, Aboridžine, ove po Amazonu I sl. ... od ostalih svaki 10-i - živi, ostali u more, da se obnovi bisfera ...
narcis narcis 11:29 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

postoji i četvrto , al ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

aaaaaaaaa znači ti si pile poslo još juče?
plemenito..
idem ja tako neki dan s mužem mi ulicom, tek naiđe neka zgodna cica (bilo ih par komada) pa će njemu ćaaaaaaaaaao, pa se stade zagledati u mene..
a meni se zjevalo a ne mogu da zjevnem pa mi se faca zaglavila u onaj neki debilan iskrivljeni izraz..
reko mužu, ova je garant sad zaključila kako si ti tako plemenit, gle retardiranu oženio..
nema veze s pilićima, nego se sjetih

:)))))))))
tadejus tadejus 11:36 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
I tako bih ja tumačio "reduce population GROWTH", a ne tako kao što to tumači Tasa. Izbaciš tu jednu reč i "reduce population growth" očas postane "depopulation".


nisam slušala ali zvuči malo neoprezno baš pominjati reduce p.g. umjesto recimo (sad ne znam dal se uklapa) reduce children mortality, što dođe na isto ali nikako ne može da se zloupotrjebi pri tumačenju..
čitala ovih dana o stanford rape case.. klinac pokušao da siluje klinku na koledž žurci, uhvatili ga, i poslije ružne sudske borbe dobije (samo) pola godine zatvora..
i onda mu se ćale nađe pametan da izjavi kako je sinu dovoljna kazna što je izgubio apetit (na stranu stipendija i doživotni dosije sex offender-a) za samo "20 minutes of action"..
sad šta je matori htio da kaže ne zna se al klinac ovo da preživi neće..
narcis narcis 11:38 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
na kraju će da ostanu samo šiptari, muslimani i kinezi

Misliš južni, bliskoistočni i dalekoistočni Bugari?

pada
maksa83 maksa83 11:42 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

2. Počeo da kokaš, da si neka vlast. Kojim bi redom to onda radio:


Može jedan sjajan kratki (12 min.) SF/horor film:


svarog svarog 11:42 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

i Zemlja je ugrožena


A mene zanima kako to Zemlja može biti ugrožena (osim nekim asteroidom, crnom rupom itsl)? Pre se tu radi o tome da se neki (dobrostojeći ljudi uglavnom na globalnom nivou-znači većinom belci iz Evrope i S.Amerike) plaše da će neki divljaci da dođu da im podišu sav kiseonik, popiju svu vodu i pojedu svu hranu. Po mom nekom sudu, fašistička, rasistička đubrad uglavnom

Inače to oko prenaseljenosti, sterilizacije i histerije, englezi su napravili dobru seriju Utopia
maksa83 maksa83 11:45 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

nisam slušala ali zvuči malo neoprezno baš pominjati reduce p.g. umjesto recimo (sad ne znam dal se uklapa) reduce children mortality,

Pa jeste malo nesretna formulacija koja je izostavljanjem te jedne reči otvorila vrata za krivljenje tipa "depopulacija", što je glupos', pošto to nikako nije isto.

čitala ovih dana o stanford rape case.. klinac pokušao da siluje klinku na koledž žurci, uhvatili ga, i poslije ružne sudske borbe dobije (samo) pola godine zatvora..

Da, bila buka oko toga ovih dana. Sudija je presudu obrazložio sa "da ne oštetimo još tog mladog čoveka". Tjeee...
zilikaka zilikaka 12:02 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

idem ja tako neki dan s mužem mi ulicom, tek naiđe neka zgodna cica (bilo ih par komada) pa će njemu ćaaaaaaaaaao, pa se stade zagledati u mene..



Idu tako Lala i Sosa šorom, kad ono nailazi zgodna plavuša u miniću, i prolazeći mazno dobaci:

Zdravo Lalo.
Idu oni dalje, tek će Sosa:

A je l' Lalo, ta ko ti je ova?
Ta pusti. To mi je švalerka.
U tom nailazi zgodna crnka, doterana, u miniću, i ona mazno reče:

Zdravo Lalo.
Šetaju oni dalje, a Sosa pita:

A ko ti je sad ova?
Ma to je kumova švalerka.
Stigose oni na kraj šora i Sosa će:

A je l' da je ona naša lepša?
tadejus tadejus 12:06 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

zilikaka
Idu tako Lala i Sosa šorom, kad ono nailazi zgodna plavuša u miniću, i prolazeći mazno dobaci:Zdravo Lalo. Idu oni dalje, tek će Sosa:A je l' Lalo, ta ko ti je ova? Ta pusti. To mi je švalerka. U tom nailazi zgodna crnka, doterana, u miniću, i ona mazno reče:Zdravo Lalo. Šetaju oni dalje, a Sosa pita:A ko ti je sad ova? Ma to je kumova švalerka. Stigose oni na kraj šora i Sosa će:A je l' da je ona naša lepša?


a kad smo kod vojvođanskih klasika

Dođe Mađarica kod svoje komšinice:
-"O moja Ljubica, imam jedno problem,
moja muž loše jebe."
-"Eržika draga, ne kaže se MOJA muž loše jebe nego MOJ muž loše jebe."
-"A ne Ljubica, tvoja muž dobro jebe, ali moja muž loše jebe."
narcis narcis 12:18 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
2. Počeo da kokaš, da si neka vlast. Kojim bi redom to onda radio:


Može jedan sjajan kratki (12 min.) SF/horor film:



glupost.
dva deteta po porodici ne obezbeđuju prostu reprodukciju stanovništva, tek tri i to delimično.
mi smo se sveli na dva deteta po porodici i imamo -65000 godišnje.
evropa to isto je uradila, znači i bez fašizma je izvodljivo da se stanovništvo održava na željenoj populaciji ali .. neću dalje da ališem pošto se sve svede na to da je svako razmišljanje na tu temu fašizam i prizivaju se gasne komore ...
mislim biće interesantno kad se za stotinak godina završi sa sečom amazona i aziskih prašuma...
i još jedan podatak, krave su najveći proizvođači metana a samim tim i direktni građevinski radnici na polju efekta staklene bašte.
naše mašine za veš su uništile naše reke podjednako kao industrija koja proizvodi nama drage tkanine koje moramo da peremo,
naše dupe je suviše dragoceno pa moramo da ga čistimo samo celuloznim papirom dobijenim od sveže sečenog drveta,
da bi se , nama prosečnim , obezbedio život dostojan nas prosečnih mnogo otrova mora dnevno da se proizvede, al mi to nećemo da prihvatimo.
to što je , možda, kažem možda jer nauka još nije ustanju da dakonačan odgovor, pređena granica topčjenja polarnihkapa, granica iz koje nema šamse da se one obnove ili bar zaustavi dalje.
ali sačekajmo dok brazilci, indijci, indonežani poseku sve svoje prašume pa ćemo ondak da sednemo i da kukamo.
maksa83 maksa83 12:22 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

mislim biće interesantno kad se za stotinak godina završi sa sečom amazona i aziskih prašuma...

Pa kad nagrnu odande i njini bugari...

Inače, sve to sića spram invencije pod imenom olovni benzin, malo sranja je toliko zajebalo planetu. Da stvar bude vesela, isti tip koji je smislio olovni benzin je posle smislio i freon. Dakle baš ga krenulo... Ruku na srce tu negde u to vreme smo i spoznali da postoji neki ozonski omotač, a tek posle da freon za njega nije baš blagorodan.
alselone alselone 12:27 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Oplako sam ponovo Bugare. Upravo malopre na rucku prica kolega. Njegova zena radila doktorat iz etnologije, neka sela u gornjem i donjem Pcinjskom okrugu, zivela sa njima 6 meseci, zapisivala, analizirala, cuda. Kada se vratila kaze - njima su glavne teme u zivotu vampiri, vukovi i Bugari.
narcis narcis 12:34 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Oplako sam ponovo Bugare

ovo što ja prosipam žuč na temu braće blgara, to je bate stna kiša, poprckulja,
nemaš čoveka u jugoistočnu srbiju koji ne mrzi bugare. nemaš čoveka na jugoistoku ome bugari nisu ubuli nekog pretka, ne možete vi švapski srbi , a to je cela ostala srbija, da razumete to.
maksa83 maksa83 12:35 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Kada se vratila kaze - njima su glavne teme u zivotu vampiri, vukovi i Bugari.



Brate... borim se sa nekom temperaturom (bugarskom, kakvom drugom), i od ovog smejanja mi samo skače, jebešpos'o, odo' pod ćebe...
maksa83 maksa83 12:39 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

ne možete vi švapski srbi

Baćo, moj brat iz NS, inače sasvim fino novosaCko dete iz oko 300 godina stare novosaCke kuće, kad se pre dvaes godina ženio (ja bio dever), a on se proturio kroz prozor kola i urla "Srbija teštviiiir!" (teštviiiir - brateeee na mađarskom), pa ti vidi. Dakle ima svako svog bugarina...


Edit & P.S. Nemoj da se ljutiš, nama (bar meni, rekao bih i alseloneu) je ovo sa bugarima ekstra simpatično, zato se zaebavamo.
narcis narcis 12:42 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Pa kad nagrnu odande i njini bugari...

njine bugare će sami da istrebe al šta će mi da dišemo kad ostanemo bez trećine svetske proizvodnje istog, koji nam je amazon poklanjao.
alselone alselone 12:43 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

ovo što ja prosipam žuč na temu braće blgara, to je bate stna kiša, poprckulja,
nemaš čoveka u jugoistočnu srbiju koji ne mrzi bugare. nemaš čoveka na jugoistoku ome bugari nisu ubuli nekog pretka, ne možete vi švapski srbi , a to je cela ostala srbija, da razumete to.


Verujem, ne poznajem ali razumem. Samo mi je smesno, ne zameri. I ovaj kolega i zena mu su iz Pirot.
narcis narcis 12:45 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Dakle ima svako svog bugarina...

ma znam, samo vi ne znate kolika je to uvreda reći nekom jugoistočnjaku da je bugarin.
zilikaka zilikaka 13:33 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
ne možete vi švapski srbi

Baćo, moj brat iz NS, inače sasvim fino novosaCko dete iz oko 300 godina stare novosaCke kuće, kad se pre dvaes godina ženio (ja bio dever), a on se proturio kroz prozor kola i urla "Srbija teštviiiir!" (teštviiiir - brateeee na mađarskom), pa ti vidi. Dakle ima svako svog bugarina...


Jes da se ovde to kaže za Sremce, al ja vas braćo Bačvani skroz razumem.
Ovde to dosta blaže, nije bilo krvi skoro, al preko Tise...
Ono malo moje bačvanske krvi odlično zna o čemu se radi...
emsiemsi emsiemsi 13:48 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
Ja dam i ćutim, kad hoću nešto da dam.

Ja ću ako treba ritualno da žrtvujem jednu gumenu kokošku u ponoć pri punom mesecu, ako će to učiniti da korsnik Anonymous prestane da ubacuje ono zvezdica-novo u citate, pošto smo sve probali osim crne magije.

Не верујем да си све пробао --- прави потез би био да му пошаљеш приватну поруку, позовеш га да дође код тебе, 100 до 200 пута под твојом контролом на блогу кликне цитирај, напише неки коментар, потом, прегледај, објави, ... измени је софистицирано, па би требало да то уради једно 600 пута у твоме присуству --- не мораш да му даш (и) пиле, притом.
То би био твој прави допринос, а не да се спрдаш анонимусу.
emsiemsi emsiemsi 14:18 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
...a čovek koristi računar, i izgleda zna nešto engleskog...čak nije ni ekstremno nepismen.

Uh, to ti je jedna od mračnijih tekovina Interneta - sa jedne strane imaš pristup ogromnom znanju, a sa druge strane je je omogućio budalama raznih boja i kalibara da se nađu i međusobno tapšu po guzovima. Ovi ravnozemljaši su se posebno razmileli u zadnje vreme, ja čak znam jednog koji je bio normalan, mislim da sam i neki hardver kupova od njega ovde krajem devedesetih (sad ima firmu u Kg), čovek je, pazi sad, mašinac pritom, i ispostavlja se da je neki ozbiljan ravnozemljaš. Svi mi koji ga znamo od ranije se krstimo rukama i nogama...

Овим болдованим си све рекао !
narcis narcis 14:51 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Edit & P.S. Nemoj da se ljutiš, nama (bar meni, rekao bih i alseloneu) je ovo sa bugarima ekstra simpatično, zato se zaebavamo.

ma ne ljutim se, mnogi stavovi koje sam izneo i nisu moji ,al sam ih tako izneo da vam približim šta znači nekome od nas južnjaka reći da je bugarin.
a i dobro za zajebanciju i skretanje teme sa ustaša,
imamo i mi svoje ustaše samo se vikaju blgari
narcis narcis 14:59 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

pa evovi još jedna anegdota na blgarsku temu
ja i drugar razgovaramo se sas njegovog drugara , blgarina koji je svratio kod njeg na proputovanje, švercovao aftomobili iz eu u blgarsku.
pričamo o onom jadniku,blgarinu što ga šiptari utešaše onomad u prištinu.
on čovek ujednom reče- patražio si tatka.
ama obojica se izbečimo na njeg, ojeg be tatka.
namuči se blgarin da ni objasni da je mislio ono što bi se kod nas reklo - kog si tatka tražio tam, a ne ono što smo mi u monumentu pomislili da ne provocira da je sve ovo blgarski narod. mada je mucao, muvao dok se izvuku.
malo mu falilo da izvuče ćuteci.
pazi nji dvojica su dobri prijatelji , obilaze se kad god neko od nji ode tamoovamo, pa ete za dlaku tepanje.
Milan Novković Milan Novković 15:03 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

narcis
postoji i četvrto , al ...

Bolje nemoj, čuvaj te najbolje misli za sebe, sa nama deli samo gluposti.

Osim ako ne misliš na kokanje onih sa specijalnim potrebama, pa ko od nas postroji samog sebe, ko svoju decu, nije bitno, važno je da se reši svetski problem.
narcis narcis 15:10 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

ne možeš da me uvučeš u svađu, misli šta oćeš i kako oćeš ja ne učestvujem u ovom tvom dijalogu.
anonymous anonymous 15:47 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

zemljanin
čitajući komentare, čudan utisak se dobija ... niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ... ne, nego zaraze, muvanja, pranje novca, masoni, templari, zika I aids

taj kapitalizam vas je bas udario

zemljanin
čitajući komentare, čudan utisak se dobija ... niko ne napisa, evo daću I ja jedno pile da ih bude 100,001, hajde da promenimo nešto ... ne, nego zaraze, muvanja, pranje novca, masoni, templari, zika I aids

taj kapitalizam vas je bas udario


Ja dadoh, ali ti ne čitaš pažljivo.

tess tess 15:49 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

narcis
Ne dajte se uznemiravati.

uopće se ne uznemiravam, znam, na kraju će da ostanu samo šiptari, muslimani i kinezi i tu ćese vodi mrtva trka

:))
tasadebeli tasadebeli 16:00 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83

I tako bih ja tumačio "reduce population GROWTH", a ne tako kao što to tumači Tasa. Izbaciš tu jednu reč i "reduce population growth" očas postane "depopulation".



Не узимај име божје узалуд у уста.

Таса ту не тумачи ништа.

Јер ту и нема ничега да се тумачи.

Испразна прича и маркетиншки потез.

Шта ту Таса има да тумачи.

Таса само посматра свет око себе.

Ти си бре, Максо, стварно одлепио.

Тумачиш нам овде у низу коментара намере једног уваљивача пилића. И Њиндоњса 10.

(Што га чини и насилником осим што је класични корпоративни фашиста, зар не?)

Па онда после свега још мени уваљујеш ту гурабију да ја као нешто ту тумачим.

Ц, ц, ц, куда иде овај свет.



maksa83 maksa83 16:34 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Ц, ц, ц, куда иде овај свет.

Sve je ok sa svetom, ne brini ništa. Svi na dobitku - ti prozreo jeftin marketing (doduše ne baš sasvim besplatan, pošto i ti pilići i suzbijanje malarije koštaju neke milijarde dolara, ali kad drugi plaća onda je jeftino), Bil se izmarketiro, neko dobio piliće, a neko nije dobio malariju.

Ja mislim da je to sjajan rezultat.


zemljanin zemljanin 16:52 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

tužan je ovaj blog ... epilog komentara ostavlja bez teksta ... kao što Maksa spomenu "ravnozemljaše" a neko se nadoveza sa pokušajem dijaloga, tako I ovde dijaloga nema ... toliko je teško videti ili pohvaliti nekoga ko pokušava da nešto promeni ... baš tužno
docsumann docsumann 17:33 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

zilikaka
Ja samo čekao da se pojave i ovi ravnozemljaši...


E, ja se nedavno sa jednim takvim upustila u kraću prepisku.
Stiglo mi na službeni mail prezentacija da je zemlja ravna, greškom, al nije mi đavo dao mira, morala da napišem par redova. Bila ubeđena da radim nešto smisleno.

...ljudi, koliko je ta prepiska meni otvorila oči!

Msm, nekad se pričalo da dok ne odeš u vojsku il na porođaj, ne znaš kakav je svet u kojem živiš. Sad vidim da sam ubila sto godina i da još pojma nemam.

...a čovek koristi računar, i izgleda zna nešto engleskog...čak nije ni ekstremno nepismen.



znam čovjeka lično. ne tog kao tog, već jednog ...

kad kreneš da mu postavljaš pitanja (u smislu kontrargumentacije), samo te uputi - imaš sve o tome na internetu
arianna arianna 18:07 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

ma znam, samo vi ne znate kolika je to uvreda reći nekom jugoistočnjaku da je bugarin.



Ne znaju, brate mili, ne znaju.

Moji preci po majci su sa jugoistoka Srbije, po ocu iz okoline Drvara. Ne zna se ko je od njih inovativniji u oslovljanju i obraćanju.
blogovatelj blogovatelj 18:18 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Svi mi koji ga znamo od ranije se krstimo rukama i nogama...


Prezime na D?
Jukie Jukie 18:46 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

tadejus

nisam slušala ali zvuči malo neoprezno baš pominjati reduce p.g. umjesto recimo (sad ne znam dal se uklapa) reduce children mortality, što dođe na isto ali nikako ne može da se zloupotrjebi pri tumačenju..

Mislim da je to sasvim suprotna stvar. Ako se smanji smrtnost dece, porašće populacija a neće se smanjiti. Ako se poveća smrtnost dece, smanjuje se populacija.
Trik je u kontracepciji, da ljudi nemaju šestoro dece nego jedno ili nijedno
tasadebeli tasadebeli 19:28 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

zemljanin

toliko je teško videti ili pohvaliti nekoga ko pokušava da nešto promeni ...


Можда зато што је у питању можда баш тај Неко?

А?

Шта ти мислиш о томе?

И Вучић исто тако покушава у Србији да промени нешто као што би Бил да мења свет, па Вучића нико не хвали. А и Вучића је исто тако тужно гледати као и Била, право да ти кажем.


Да ли неко, било ко на овом посту, не морате ти или Макса, може да ми наведе један једини ваљани разлог зашто би Бил Гејтс некоме поклањао пиле тек пошто се ја региструјем на оном тамо линку који је Алс оставио у уводном тексту?

Зашто то јебено пиле Бил не би поклонио и без моје регистрације или било чије регистрације?

Само, молим вас, да ти евентуални разлози које будете наводили не буду производ пилећег размишљања.

Да не губимо време на глупости.


tasadebeli tasadebeli 19:32 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83

Sve je ok sa svetom, ne brini ništa. Svi na dobitku



Гуд поинт!

И одличан избор музике!

Само нам добици никако нису исти, јбг.

Мери, сеци, крпи, тамте-вамте, уши, дупе и не вреди, мој Максо.

Никако нису исти.

Рекох већ, све ти је то опет неправда. Некоме пиле, а некоме ћурка.

Али 'ајде да те послушам, па ћу да размишљам позитивно...





EDIT: А оно "ц, ц, ц..." је тамо због твог тумачења да сам ја нешто тумачио да је Бил нешто тумачио да је овај свет...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:33 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Trik je u kontracepciji, da ljudi nemaju šestoro dece nego jedno ili nijedno

Tрик је у томе да укапираш да свет није саобразан твојим замислима, већ уме сасвим самостално да функционише и развија се, па је тако показано да са порастом стандарда, еманципацијом жена и бољом одбраном деце од прераног умирања (све ово модеран свет већ има) број деце у породици се смањује.

Наравно, постоје и други разлози за могућно смањење броја деце у породици, од иделогије и контроле државе (Кина) до једног оног саможивог живота модерног доба, у ком деца нису више фокус породице или везе, већ је то -- лично, мање напорно задовољство.

Чудовишно ми је данас не знaти неке ствари, а одгoвори су на клик миша:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:52 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Зашто то јебено пиле Бил не би поклонио и без моје регистрације или било чије регистрације?

Pa dok i ti spavaš, on to radi.
Njegova fondacija je najveća privatna dobrotvorna fondacija otkad je sveta i veka.
Vrednost njene imovine je skoro 40 MLRD dolara. Iz prinosa na imovinu finansiraju se akcije fondacije.

Znači, u svakom trenu Fondacija utrpava velika sredstva u različite projekte. Ovaj s kokoškama je mali, smešno mali naspram onih ozbiljnijih. I on ima tri cilja: da ipak koliko toliko pomogne ljudima koji dobiju te piliće; da podigen svest o problemima Afrike i tamo siromašnih; da ucrta ideju dobročinstva i solidarnosti u sve nas.

Za mene ovde, povremeno, važi i govori se da sam teški desničar, fašista i rasista (pozdrav Friju i ekipi). Da priznam: u jednom smislu to jesam. Od svakog bogovetnog čoveka, u čiju jednakost ne verujem, zahtevam da snosi odgvornost srazmernu njegovoj pameti, sposobnosti i bogatstvu. Tako, recimo, Preda ili ja dajemo malo, koliko možemo, i to je lepo, a Bil -- on trpa lopatom i bagerom tamo gde mi trun ubacimo, kad i ako ga imamo.

E, pa kad pitaš koji je poriv Bila Gejtsa, ja, prosto, verujem da je ovaj: Ja sam najbogatiji, i ja moram da najviše doprinesem. Sasvim slučajno znam i priču koju je Maksa napomenuo, šta je jednom od blogera Bil ispričao. Uglavnom ta bi priča potvrdila ovo što ja kažem.

Drugovi, odgovornost, i to do poslednje kapi krvi.
tasadebeli tasadebeli 20:15 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Predrag Brajovic

Znači, u svakom trenu Fondacija utrpava velika sredstva u različite projekte. Ovaj s kokoškama je mali, smešno mali naspram onih ozbiljnijih. I on ima tri cilja: da ipak koliko toliko pomogne ljudima koji dobiju te piliće; da podigen svest o problemima Afrike i tamo siromašnih; da ucrta ideju dobročinstva i solidarnosti u sve nas.



Све је то мени јасно, Брајо, али ниси ми одговорио на питање.

И даље ми није јасна та идеја "региструј се за пиле". Зашто не пиле без регистрације?

Ако је идеја подизање свести о сиромаштву у свету (не само у Африци, али не спорим да су тамо цифре најгоре), онда се ваљда то подизање свести може радити и на друге начине, финансирањем неких других пројеката који ће подизати свест и бити много ефикаснији у томе од ове регистрације?

Za mene ovde, povremeno, važi i govori se da sam teški desničar, fašista i rasista


Сад је мени јасно зашто између тебе и мене у последње време на овом Блогу расте разумевање.

Судбине нам се поклапају.

Али да ти кажем нешто из сопственог искуства: Нека их! Нека лају кере Јакобсфелда!
tasadebeli tasadebeli 20:51 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Predrag Brajovic


Пре 3-4 године плакао сам као мало дете када ми је колега, Американац (италијанског порекла са именом Верисимо) који иначе предаје енглески у Португалу показивао фотографије које је снимао посећујући школе у Анголи. И док ми је причао о томе.

Барака, склепана онако као што наши грађевинци на градилиштима склепају бараку у којој држе алат. Унутра по 60 деце и то само они чији родитељи имају да плате новац у висини од једног евра (један евро!) месечно учитељу.

Само прва два реда имају неке дрљаве свеске и оловке. Остали немају ни то. О уџбеницима нема ни говора.

И хоће , мученици, сви да иду у школу.

А зашто? Па то им је једини пут за излаз из те беде и безнађа.

Онда Верисимо реши да са том екипом, делегацијом, која је била у посети тим школама, прикупља помоћ у Португалу и да им шаље.

Па му прво рекоше да не шаље новац јер је власт корумпирана, па ће та помоћ нестати у лавиринтима државне бирократије, него да је боље да одмах од тог новца купе свеске и оловке за ту децу.

Али да ни тај прибор не шаљу, јер ће и то право са царине завршити на црној берзи на улици због корумпираних државних чиновника, него да је најбоље да те свеске и оловке однесу лично и да дају сваком детету на руке. Али да ни то није сигурно јер се лако може догодити да родитељи те деце изнесу те свеске и оловке на улицу и да продају.

Због сиромаштва, због глади, због...

Често ово причам мојим клинцима у школи. Тек да им ставим до знања да су ипак дошли на овај свет под сретном звездом.

И жао ми је што немам код себе те Веријеве фотографије из Анголе.

Слике увек више говоре од речи.






Јбг! 100 000 пилића на регистрацију!






Baby chicks cost $1-$5 each, depending on a variety of factors including the sex (females are more expensive than males) and how rare the breed. Started pullets (young hens that have just started laying eggs) should cost $15-$25 each. (ЛИНКЛИНКЛИНК)


When philanthropists finance political campaigns, they act as individual citizens spending their personal wealth, not as the heads of tax-exempt, charitable foundations. Federal and state laws bar private foundations from political activity. Although the regulations have ambiguities and loopholes, high-profile philanthropists are usually careful about keeping foundation and personal monies separate and using only the latter to fund political campaigns.



Јбг, и један Тахир Хасановић себе такође назива филантропом.
tasadebeli tasadebeli 21:56 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
nisam slušala ali zvuči malo neoprezno baš pominjati reduce p.g. umjesto recimo (sad ne znam dal se uklapa) reduce children mortality,

Pa jeste malo nesretna formulacija koja je izostavljanjem te jedne reči otvorila vrata za krivljenje tipa "depopulacija", što je glupos', pošto to nikako nije isto.

čitala ovih dana o stanford rape case.. klinac pokušao da siluje klinku na koledž žurci, uhvatili ga, i poslije ružne sudske borbe dobije (samo) pola godine zatvora..

Da, bila buka oko toga ovih dana. Sudija je presudu obrazložio sa "da ne oštetimo još tog mladog čoveka". Tjeee...





Кад смо већ код пилића, јесте чули за "Пуњену кокошку" у Србији? (ЛИНКЛИНКЛИНК)

Нека, нека, то је нама наша борба дала да имамо Била Гејтса (и остале филантропе) за Маршала...
maksa83 maksa83 22:24 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Prezime na D?

Jes'.
maksa83 maksa83 22:39 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

EDIT: А оно "ц, ц, ц..." је тамо због твог тумачења да сам ја нешто тумачио

U pravu si, sva je prilika da sam se ogrešio o tebe, ono predatorzovo "Tasin link" + "Bil Gejts" + "depopulacija" sam interpretirao kao tvoje tumačenje, a bio suviše lijen da pogledam komentar pošto je to stara priča i poznat video.

Kako god, čije god da je tumačenje - "reduce population growth" nije isto što i "depopulacija" i mislim da je manje više svakom iole svesnom civilizacije i njenih tokova jasno o čemu se radi.

Kada je prethodni put krenula eksplozija populacije od masovne gladi i umiranja nas je spaslo čudo pod imenom "azotna đubriva". Kao za vraga, proces za njihovu proizvodnju je omogućio isti tip (Nobelovac, uzgred) koji je pravio bojne otrove za nemačku u WW1, a potom i osnovu za Zyklon B kojim su ubijani Jevreji u konc logorima. Da stvar bude dodatno beskrajno luda - tip je Jevrejin koji je prešao u Luterane al' mu to slabo pomoglo pa je 1933. ipak morao da izbegne.
blogovatelj blogovatelj 22:59 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

Jes'.


A firma mu se zvala na B? Tj možda se još uvek zove, nisam siguran da li postoji.
Videh na Fejsu linkove koje izbacuje, pa se prekrstih više puta. Omega da ga se ne postidi.
tasadebeli tasadebeli 23:03 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

maksa83
EDIT: А оно "ц, ц, ц..." је тамо због твог тумачења да сам ја нешто тумачио

U pravu si, sva je prilika da sam se ogrešio o tebe, ono predatorzovo "Tasin link" + "Bil Gejts" + "depopulacija" sam interpretirao kao tvoje tumačenje, a bio suviše lijen da pogledam komentar pošto je to stara priča i poznat videо


То ти кажем.

Онај мој први (први, први) коментар испод уводног текста ти све говори шта ја заиста мислим о овој теми.


Kada je prethodni put krenula eksplozija populacije od masovne gladi i umiranja nas je spaslo čudo pod imenom "azotna đubriva". Kao za vraga, proces za njihovu proizvodnju je omogućio isti tip (Nobelovac, uzgred) koji je pravio bojne otrove za nemačku u WW1, a potom i osnovu za Zyklon B kojim su ubijani Jevreji u konc logorima. Da stvar bude dodatno beskrajno luda - tip je Jevrejin koji je prešao u Luterane al' mu to slabo pomoglo pa je 1933. ipak morao da izbegne.



Шта ћеш, многи мењају веру све мислећи да ће им тамо негде другде бити боље. (ЛИНК)

Али џабе, мој Максо, од судбине се не може побећи.
maksa83 maksa83 23:10 10.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

A firma mu se zvala na B? Tj možda se još uvek zove, nisam siguran da li postoji.

Ma taj je...
tasadebeli tasadebeli 09:45 11.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

narcis
Oplako sam ponovo Bugare

ovo što ja prosipam žuč na temu braće blgara, to je bate stna kiša, poprckulja,
nemaš čoveka u jugoistočnu srbiju koji ne mrzi bugare. nemaš čoveka na jugoistoku ome bugari nisu ubuli nekog pretka, ne možete vi švapski srbi , a to je cela ostala srbija, da razumete to.



Ма пусти, Нарцисе, неће ове "Швабе" никада то разумети.

Они никада нису са својим оцем овако разговарали:






Е, а јел' знаш да ови на Тасосу (Ташани?) где летујем исте приче ваљају о Бугарима?

Тасос је у Другом светском рату био под Бугарима. Све су им маслине односили за те 4 године, маму ли им бугарску!

"Причам" са локалним свештеником у пензији, дедица од око 80 година.

(Ово "причам" је под наводницима јер ја на грчком знам да кажем само "хвала", а декица не зна ниједну једину реч неког другог језика сем грчког.)

И "каже" дедица мени овако:

"Германи? Дум-дум, капут! Блгари?"

И онда стави руке око врата као да дави самог себе и почне да кркља.

Разумели смо се одмах.

П.С. - А Ташанима и народна ношња (женска) вуче малкице на наше крајеве.





Мушка народна ношња им је више медитеранска.

Ови на Тасосу су сви потомци оних малоазијских Грка протераних после Грчко-турског рата из 192... и неке (кажу да је тада протерано милион Грка из Турске) који су Грци изгубили, односно који су Турци добили уз помоћ Енглеза јербо Грци нису хтели на изборима да дају подршку енглеском адуту Венизелосу.

Балкан, шта ћеш...

Нама и Ташанима је заједничко да мрзимо Турке исто колико и Бугаре. И обратно.





П.С. - Ономад када сам у Лименарији на Тасосу у једном кафићу гледао пренос финала европског првенства у ватерполу које се одржавало у Будимпешти, дошло до прекида преноса баш у моменту када су наши примали златну медаљу и требало да свира наша химна.

А газда кафића, Грк, истрчао из куће и улетео међу разјарене Србе у башти кафића вичући:

"Хангеријан провокејшн!!! Хангеријан провокејшн!!!"
nikvet pn nikvet pn 13:16 13.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

tasadebeli
ови на Тасосу (Ташани?)


Тек сад видео

Па добро Тасо побогу како тако наопако. Ајде да си рекао Тасанци или Тасосијанци било би у реду. Звучало би као Спартанци или Персијанци што је канда боље, јуначки и витешки. Али Ташани!? Таши-таши-танана и сви-лена-мара-ма...
tasadebeli tasadebeli 08:10 14.06.2016

Re: 100,000, znači prevara?

nikvet pn
tasadebeli
ови на Тасосу (Ташани?)


Тек сад видео

Па добро Тасо побогу како тако наопако. Ајде да си рекао Тасанци или Тасосијанци било би у реду. Звучало би као Спартанци или Персијанци што је канда боље, јуначки и витешки. Али Ташани!? Таши-таши-танана и сви-лена-мара-ма...



То ти кажем. У великој сам недоумици.

Исто као и за оно Ганијци или Ганци.

Невезано за то, Ташани ( ) су сјајни ликови. Опуштени, за све имају времена иако у туристичкој сезони раде од зоре до касно у ноћ...

Стигну и да се друже, и да излазе породично и групно у кафане (суботом се изводе на вечеру шурњаје, тетке итд, па их буде и по 12-15 за столом ), и да поразговарају са људима, и да уживају у животу,... Чак и сада са овом великом кризом у Грчкој, они се не мењају.

Подсећају на нас из неких седамдесетих и осамдесетих док још нисмо били постали саможиви и егоцентрични плутајући по површини живота без икаквог система вредности.

Зато ваљда и волим да идем тамо. Подсећају ме на та стара добра времена у некадашњој нам домовини.


П.С. - Када путујемо тамо, наша фамилија се обично забрине за нас због демонстрација у Атини, хаоса у Грчкој који гледају на телевизији итд.

Ја им онда обично кажем:"Шта вам је, бре, не брините. Демонстрације у Атини се на Тасосу осете исто као и 5. октобар у Бабушници."
Jukie Jukie 09:45 10.06.2016

Predatori

I onda vi onako pustite tih pet pilića da trčkaraju unaokolo...
.
.
.
.


rade.radumilo rade.radumilo 09:53 10.06.2016

O iskorenjivanju ekstremnog siromastva



little_radojica little_radojica 11:15 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

rade.radumilo




Бил Гејтс је подржао неколико веома добрих ствари и неколико веома паметних људи и мислим да је правилно разумео приоритете и то је оно што мени сигнализира да човек заслужује поверење.

Поред сјајног Ханса и Оле Рослинга, подржао је и овај пројекат (било пре пар година на блогу, жив нам био блог) The Big History Project>>>>LINK

невероватан начин да се предаје природа и друштво, не само као скуп одвојених и некоординисаних предмета већ као један једини предмет, као историја Универзума.

Е на пример, Бил Гејтс је подржао тог лика Дејвида Кристијана, који је курс осмислио (и даје га на изволте заједно са материјалом свим професорима који желе да га предају у својим учионицама) и то му није помогао материјално, већ логистички, што је далеко битније. Наиме, тај сајт на којем све изгледа сјајно и "клизи" улива поверење и уклања баријере ка знању боље него било које паре. Уз то, помогао је и у популаризацији делећи и лично препоручујући пројекат од којег нема ништа. Ствар је сад мејнстрим и иде на Хисторију.



Поред девет видеа од по 2-3 минута након којих никад више на свет не можеш да гледаш истим очима, ту је још и гомила детаљнијег материјала, за оне који хоће да знају више.


Онда су се повезали са овом екипом



Они су по узору на тај направили гомилу курсева, сјајно осмишљених, сјајно испричаних, сјајно илустрованих. Ја сад обнављам оне ствари које су ми остале као рупе у образовању, што због моје незрелости, што због лоших и незаинтересованих професора, што због лошег материјала - физиологија и анатомија, хемија, филозофија, економија, али и оне које сам растурао јер има ствари које сам позаборављао, које су се "искривиле" у мојој глави итд.

Има и других ствари које је Били радио, па мени доказао да је искрени филантроп, па сам рад да мислим да и с овим пиладима не само да има добру намеру него да је и добро нациљао проблем и одмерио деловање.

alselone alselone 11:19 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

било пре пар година на блогу, жив нам био блог


Kahm, moguce da sam bas ja pisao.

Sad bi zlonamernici rekli da bas volim Bilija. Sto i nije daleko od istine, ali samo od kako je prestao da vodi firmu. Ovo sada sto radi je super. Ono je bio zlocin prema tehnologiji.
little_radojica little_radojica 12:04 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

alselone
било пре пар година на блогу, жив нам био блог


Kahm, moguce da sam bas ja pisao.

Sad bi zlonamernici rekli da bas volim Bilija. Sto i nije daleko od istine, ali samo od kako je prestao da vodi firmu. Ovo sada sto radi je super. Ono je bio zlocin prema tehnologiji.


Е па зато што си гостовао, зато нисам запамтио ко је писао, праштај.

И, занимљиво, тамо је први коментар, о чему него о Бил Гејтсу, био од највећег теоретичара завере у историји блога Б92 - хајкуле1
Успут, шта је с том женом, нема је већ јако дуго...
rade.radumilo rade.radumilo 13:19 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

Поред сјајног Ханса и Оле Рослинга


Jako je bitno da se imaju ispravni podaci, kako bi se videlo šta je do sada urađeno, a šta tek predstoji.
I dalje preko jedne milijarde stanovništva živi u ekstremnom siromaštvu. Potrebno je dobro sagledati kako intervenisati, da se taje preostali deo populacije izvuče iz oblasti ekstremnog siromaštva.
blogovatelj blogovatelj 23:16 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

O iskorenjivanju ekstremnog siromastva


I broj onih koji su se iz tog siromaštva izvukli poljoprivredom je na nivou statističke greške. Firme, braćo Srbi, firme, a ne pilići.
Bili daje sto soma pilića. Ako je porodici bez istih dovoljno dvadesetak da ne umru od gladi to znači da je pomogao pet hiljada porodica. Neka ta porodica ima po deset članova, to znači da je Bili pomogao gradu veličine Sombora svojim pilićima. Premalo je to. On sam ima para verovatno kao GDP pet najsiromašnijih zemalja sveta.
Ali dobro, bolje išta nego ništa.
narcis narcis 23:40 10.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

Premalo je to.

ne valja ako daje, nevalja ako ne daje
kolko god da da premalo
ako ne da cicija
ajde begaj
rade.radumilo rade.radumilo 10:32 13.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

I broj onih koji su se iz tog siromaštva izvukli poljoprivredom je na nivou statističke greške. Firme, braćo Srbi, firme, a ne pilići.


Mogao bi bar pogledati podatke, pre nego uhvatiš da komentarišeš. U Africi, je trennutno, jedan od najvećih problema to što su poljoprivredni prinosi za najmanje jedan red veličine manji nego što bi mogli biti. Nisu čak ni na nivou predindustrijskog doba u Evropi. U mnogim ruralnim oblastima Afrike, poljoprivreda se nije makla od nivoa na kom je bila posle poslednjeg ledenog doba.
blogovatelj blogovatelj 15:15 13.06.2016

Re: O iskorenjivanju ekstremnog siromastva

Mogao bi bar pogledati podatke, pre nego uhvatiš da komentarišeš. U Africi, je trennutno, jedan od najvećih problema to što su poljoprivredni prinosi za najmanje jedan red veličine manji nego što bi mogli biti. Nisu čak ni na nivou predindustrijskog doba u Evropi. U mnogim ruralnim oblastima Afrike, poljoprivreda se nije makla od nivoa na kom je bila posle poslednjeg ledenog doba.


Kako citirano negira ono što sam ja rekao?
I kad nemam nameru da se raspravljam sa vama tupima vi sami želite to.
U SAD 2% stanovništva obrađuje svo poljoprivredno zemiljište te države. Kad taj procenat bude bio sličan i u Burkini Faso i Burkina će imati para. Ali to onda znači da će od poljoprivrede živeti bolje 2% stanovništva.
A to sam ti upravo i rekao, samo si ti tup, pa nisi razumeo. Jer, onih ostalih 98% u tom slučaju mora da se bavi nečim drugim, a ne poljoprivredom.
svarog svarog 11:25 10.06.2016

Lepo je to sa pilićima

možda nekom i pomogne da pregura još koji dan, ali ništa neće pilići pomoći kad naiđe neka vojska ili paramilicija, pootima, pokrade i pobije šta mu se hoće i nastavi dalje
49 41 49 41 20:02 10.06.2016

Re: Lepo je to sa pilićima

svarog
možda nekom i pomogne da pregura još koji dan, ali ništa neće pilići pomoći kad naiđe neka vojska ili paramilicija, pootima, pokrade i pobije šta mu se hoće i nastavi dalje


Tako vec vekovima, od Atile, Huna, Cara Murata, Napoleona ... do danas.
49 41 49 41 15:36 10.06.2016

Chikens

Najstarije civilizacije zive na Borneu i australijskim zabitima.
Naucnici pre nekoliko decenija "povataju" povecu grupu takvih; puste im film u trajanju od 1/2 sata.

U filmu im prikaziju razne gradove, autoputeve, avione, automobile...

Sta vam se najvise svidelo u filmu?!?

Svi u glas vicu chikens, chikens!


Ceo naucni tim padne na glavu. Tri puta vracaju film da nadju pilice.
Jedva ih nadju u pozadini, konsekvence filma; koja traje samo 10 sec.

Braca u pizdi materini, gaje pilice; to im je glavni izvor hrane.
Njima se hebe, za avione, kamione, betone.
kosta.babic kosta.babic 16:04 10.06.2016

Can a chicken change the world?

Mislim da bi neki naši aktuelni političari bili srećni da nam podele-Pileće mozgove.
gedza.73 gedza.73 20:11 10.06.2016

Bil Gejts

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:10 11.06.2016

Čudesno:

cena pileta u Africi je veća nego u Srbiji. Kilogram piletine ovde košta 189 dinara (cena iz Matijevića), što znači da prosečno pile od 2kg košta 3,4$. U akciji Bil navodi da je cena pileta u Africi 5$.

Budite danas zahvalni na ručku koji imate, pa makar tu zahvalnost dugovali sebi.
tasadebeli tasadebeli 14:08 11.06.2016

Re: Čudesno:

Predrag Brajovic

Budite danas zahvalni na ručku koji imate, pa makar tu zahvalnost dugovali sebi.






То и ја причам овде све време.


'Ајде сада пошто смо све разјаснили, идемо да гледамо како ће Албанци у швицарским дресовима да натрпају Албанце у албанским дресовима.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana