Budućnost

Eppur si muove, il trk ako zagusti!

zilikaka RSS / 10.06.2016. u 23:22

moon-2.jpg

 Ovu temu smo malo načeli kod Alsa, al kako smatram da zaslužuje poseban blog, evo njega.

 

Izgleda blesavo, no mene je nedavno ozbiljno uzdrmala spoznaja da se svetom koji ima pristupa onolikim informacijama, ne samo razmatra nego čak ozbiljno prihvata postavka da je Zemlja ravan disk.
Ono, čula sam da se kruže kojekakve prezentacije, al jedna mi slučajno dospela u prijemno sanduče, pa sam se pri pomešanim osećanjima neverice i radoznalosti, da li osoba koja to plasira išta zna i kako uopšte razmišlja o svemu tome, upustila u kraću raspravu sa istom.
 
 

 

Da ne prepričavam sadržaj prezentacije, verujem da su mnogi imali prilike da vide nešto slično.

Uglavnom se bazira na citiranju delova neke knjige, a stepen nebuloza je takav da se teško može dočarati. Sve je manje-više nabacano nepovezano, izmešane su čitave oblasti, pa je vrlo teško i pratiti takve skokove.

No, pošto sam se, kažem, upustila u raspravu, a povodom tvrdnje da je dokaz da se Zemlja ne okreće to što avioni i brodovi ne idu brže da bi stigli sa istoka na zapad nego kad idu u suprotnom smeru, pokušala sam čoveku da plastično objasnim pojam relativnog kretanja na primeru voza i situacije kad si ti u kupeu na jednom kraju vagona a, da prostite „kenjara" na drugom.

Mislila da će tako očigledan primer biti dovoljan da neko shvati da u toj prilici nikad ne bi stigao gde je naumio da nije upravo tog relativnog kretanja. I da isto to važi i za Zemlju i njeno obrtanje.

 

Odgovor na moj primer je glasio doslovce:

 

 

"...oko voza i.."šetanja do kenjare unazad" - upadate u klasičnu grešku mnogih koji to pominju; zemlja, atmiosfera i avion rotiraju zajedno, tačno, ali nisu JEDINSTVEN HOMOGEN SISTEM i zato avion koji leti LA-Tokio bio bio plivač nizvodno a Tokio-LA uzvodno ! Piloti blage veze uglavnom nemaju ni gde voze ni ništa (možda neki bistriji koji uključi mozak) jer upale auto pilot i tako voze. Takođe, GRO letova po svetu je po sistemu.."idem sutra iz NS za suboticu ali preko beograda" tj maršute su ekstremno, ponavljam EKSTREMNO nelogične - a u stvari logične i pravolinijskeako pogledate mapu ravne zemlje! Takva "zvanična objašnjenja" da se pokupe kao putnici pa se to isplati su klasična sprdačina jer bi cena goriva sigurno pojela zaradu takvim radom svim avio prevoznicima i td itd.

 

Knjiga je puna dokaza. Za mesec znam koliko i vi iz knjige to što piše. Ništa nije labavo i nedokazivo. Establišment sve laže.."

 

 

Onda stavim prst na čelo i shvatim da možda razgovaram sa pripadnikom generacije koja nije imala prilike da dođe u situaciju da joj u vozu prigusti. Recimo, moj podmladak u životu i nije seo u voz, jer mi putničkih vozova praktično i nemamo.
Zato ovim putem molim nadležne da POD HITNO poprave pruge i uvode vozove, jer može se u narednim generacijama neko prisetiti da i lomače potpali. 

 

 



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 17:57 11.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

narcis
Namuči nam gore sirotog Narcisa ... eno ga još uvek crta i nikako da mu sve legne 'de treba.

ma ja uspeo da smestim obatri grada u istu liniju al me raspored zeza, nikako da uglavim beograd između ns i su

zameni imena I hoopla ... u celoj konstrukciji to je sitnica I verovatno dozvoljeni potez
zilikaka zilikaka 18:13 11.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

Beše neka pošalica da se Lala, kad 'oće da baci pogled u daljinu, popne na bundevu. E, sad, ako se vi iz Banata ne brojite u Lale i Sose, izvin'te, nije bilo namerno


Saćudagaubijem!

Ja mu objašnjavam ovde da Zemlja nije ravna, a on ne zna elementarne stvari!

Pazi sad, slušaj vamo i gledaj u mene!


Samo i jedino Banaćani su Lale i Sose.

Ostali preko Tise i Dunava su Bačvani i Bačkulje i Sremci i Sremice!


El treba da ponovim il ćeš sam?

Dakle, to što se za one druge to sve izmešalo, pa dok je neko od preka mora biti Lala, ne znači da je tačno i da tako treba.

...i nemoj da bi se nekom ovo ponovilo. Trajno banujem!
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:46 11.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

zilikaka
Saćudagaubijem!

Ja mu objašnjavam ovde da Zemlja nije ravna, a on ne zna elementarne stvari!

Pazi sad, slušaj vamo i gledaj u mene!


Samo i jedino Banaćani su Lale i Sose.

Ostali preko Tise i Dunava su Bačvani i Bačkulje i Sremci i Sremice!


El treba da ponovim il ćeš sam?

...i nemoj da bi se nekom ovo ponovilo. Trajno banujem!


Jaser! :pospanje pepelom:, netje se ponoviti. Nemoj me sad ubiješ neukusnog i na pragu cveta starosti . Naterala si me da proverim sa koje strane Tise je Novi Kneževac, nekada sam imao devojčicu poreklom odatle, zvao sam je Sosa .... uf, leva obala, dobro je , zapamtjeto!


narcis narcis 23:26 11.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

ma ja sam to upravo rešio, čak unapredio,
daklempošto je zemlja ravna , više ne postoji geografska visina, a bogme ne postoji ni širina jer ga nema grinič, a samim tim nema ga ni ekvator. znači svi gradovi su u jednoj liniji, usstvari cela zemlja je jedna linija.
samo opet nikako da udenem beograd između.
zilikaka zilikaka 23:49 11.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

narcis
ma ja sam to upravo rešio, čak unapredio,
daklempošto je zemlja ravna , više ne postoji geografska visina, a bogme ne postoji ni širina jer ga nema grinič, a samim tim nema ga ni ekvator. znači svi gradovi su u jednoj liniji, usstvari cela zemlja je jedna linija.
samo opet nikako da udenem beograd između.

Uh, sad si me skroz zbunio.
Danima raznišljam koga da pitam šta je ispod ploče, a sad tek ne znam ni šta je levo i desno
narcis narcis 00:22 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

levo i desno

sačekaj prvo da uspem da dokažem da linija ima debljinu a ne kao što matematika tvrdi da je nema, onda će da se pojavi i levo i desno, valjda, samo za iznad i ispod nisam siguran
a_jovicic a_jovicic 04:03 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

zemljanin
narcis
Namuči nam gore sirotog Narcisa ... eno ga još uvek crta i nikako da mu sve legne 'de treba.

ma ja uspeo da smestim obatri grada u istu liniju al me raspored zeza, nikako da uglavim beograd između ns i su

zameni imena I hoopla ... u celoj konstrukciji to je sitnica I verovatno dozvoljeni potez

A ne, ne ... To je prevara ... Mogu da budu i u istoj liniji i u redosledu NS-BG-SU (ili SU-BG-NS) ... Kako?! ... Pa kreni iz NS da letiš prema BG ali nastavi u istom smeru dok ne obidješ (onu 3D) Zemlju i eto te u SU ... Nije da je baš najkraći put ali jeste u istoj liniji (a i dokazao si da je zemlja 3D)
little_radojica little_radojica 10:05 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

A ne, ne ... To je prevara ... Mogu da budu i u istoj liniji i u redosledu NS-BG-SU (ili SU-BG-NS) ... Kako?! ... Pa kreni iz NS da letiš prema BG ali nastavi u istom smeru dok ne obidješ (onu 3D) Zemlju i eto te u SU ... Nije da je baš najkraći put ali jeste u istoj liniji (a i dokazao si da je zemlja 3D)


А, не! Како у змијици на Нокији можеш да изађеш на једној страни екрана, па да уђеш на другој? Шах-мат!
zilikaka zilikaka 10:40 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

little_radojica
A ne, ne ... To je prevara ... Mogu da budu i u istoj liniji i u redosledu NS-BG-SU (ili SU-BG-NS) ... Kako?! ... Pa kreni iz NS da letiš prema BG ali nastavi u istom smeru dok ne obidješ (onu 3D) Zemlju i eto te u SU ... Nije da je baš najkraći put ali jeste u istoj liniji (a i dokazao si da je zemlja 3D)


А, не! Како у змијици на Нокији можеш да изађеш на једној страни екрана, па да уђеш на другој? Шах-мат!

Pa to je upravo dokaz da je i Nokia 3D!
Čekaj, pošto je ona ipak nekako ravnjikasta, el ta zmija nju obidje sa gornje il donje strane?
Mozda je upravo ključ odgovora na to pitanje zapravo i rešenje Dragoljubovog problema?!
zemljanin zemljanin 10:49 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

pravi mašinac bi to sve rastavio na sitna crevca, mislim tu Nokiu, pa da vidimo gde se muva ta zmija
zilikaka zilikaka 10:59 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

zemljanin
pravi mašinac bi to sve rastavio na sitna crevca, mislim tu Nokiu, pa da vidimo gde se muva ta zmija

Jes, a šta ako je ona u trenutku rastavljanja baš bila van telefona, ( jer kako inače da ga obidje s ove il one strane)?
Ja rastavim i nista ne nadjem.

Prvo moraš da rešiš kako da je sigurno zadržiš unutra.

zovitemegrunf zovitemegrunf 11:24 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

little_radojica

А, не! Како у змијици на Нокији можеш да изађеш на једној страни екрана, па да уђеш на другој? Шах-мат!


Sa koliko tastera se igra ta zmijica? Priznajem samo onu sa 2, FPSnake ,
emsiemsi emsiemsi 12:31 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

zemljanin
pravi mašinac bi to sve rastavio na sitna crevca, mislim tu Nokiu, pa da vidimo gde se muva ta zmija

Машинци су тупави за електронику.
За њих је кутија са товатном масти - и нека подмазују лежајеве на којекаквим кршевима.
narcis narcis 14:20 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

rešenje Dragoljubovog problema?!

rešenje je u nekoj činjenici koja treba da se zanemari, negira ili jednostavno pravi kao da ne postoji, e sag koja je to činjenica. možda da pravac nema dva smera u njihovoj realnosti. možda se u toku putovanja pravac menja kao u mebijusovoj traci, čas si spolja, na desno, čas unutra, nalevo, a da nikad nisi svestan momenta kad se jedno smenjuje drugim.
a_jovicic a_jovicic 17:20 12.06.2016

Re: Samo dve stvari su beskonačne ...

narcis
rešenje Dragoljubovog problema?!

rešenje je u nekoj činjenici koja treba da se zanemari, negira ili jednostavno pravi kao da ne postoji, e sag koja je to činjenica. možda da pravac nema dva smera u njihovoj realnosti. možda se u toku putovanja pravac menja kao u mebijusovoj traci, čas si spolja, na desno, čas unutra, nalevo, a da nikad nisi svestan momenta kad se jedno smenjuje drugim.

Auuu crni ti ... pa ti si baš preozbiljno shvatio primer navigacije po ortodromi
svarog svarog 07:08 11.06.2016

prezentacija

Mene zanima ta prezentacija, aj ako mozes negde da uploiudujes pa daj link. Dok ne vidim smatram da je zahebancija
zilikaka zilikaka 09:01 11.06.2016

Re: prezentacija

svarog
Mene zanima ta prezentacija, aj ako mozes negde da uploiudujes pa daj link. Dok ne vidim smatram da je zahebancija

Evo, našla sve.
Na žalost, ja se slabo petljam sa tim objavljivanjima. Imala neke naloge otvorene za jednokratnu upotrebu al ko će to sad naći.
Eto, ako hoćeš, pošalji na pp neku mail dresu da ti pošaljem da vidiš.

Još bolje ako ti imaš gde da uploiudujes, pa ako još koga zanima...
...al sve to, ko što rekoh, posle pijacA.
emsiemsi emsiemsi 09:19 11.06.2016

Re: prezentacija

zilikaka
svarog
Mene zanima ta prezentacija, aj ako mozes negde da uploiudujes pa daj link. Dok ne vidim smatram da je zahebancija

Evo, našla sve.
Na žalost, ja se slabo petljam sa tim objavljivanjima. Imala neke naloge otvorene za jednokratnu upotrebu al ko će to sad naći.
Eto, ako hoćeš, pošalji na pp neku mail dresu da ti pošaljem da vidiš.

Još bolje ako ti imaš gde da uploiudujes, pa ako još koga zanima...
...al sve to, ko što rekoh, posle pijacA.

Ако су слике, пробај са овим
www.upslike.net
zilikaka zilikaka 11:49 11.06.2016

Re: prezentacija

Ако су слике, пробај са овим
www.upslike.net


Probala. Nisu slile nego prezentacija (pps) kojoj ovako na brzinu ništa ne mogu.
Treba sad čačkati da bi uspela da prebacim u nešto što ide ne taj tvoj sajt.
No, nekim čudom mi se uz to sačuvao i pdf format narečene knjige koju tip pevodi.
Evo nekih zanimljivih detalja.


23) Ljudi koji veruju u rotirajuću kuglu zamišljaju da su
zemlja i atmosfera jedno isto homogeno telo spojeno
gravitacijom, što je nonsens i potpuno netaĉno naravno,
dovoljno je reći da pogledaju kretanje dima, ptica, insekata,
aviona.. koje gravitacija privlaĉi ali ne u perfektnoj
sinhronizaciji. I reke su fluid, one i teku zbog“gravitacije“
(koja ne postoji kako se to klasiĉno shvata, vidi kasnije taĉke)
pa bi tako morala da se ponaša i atmosfera – kada bi bili
rotacija zemlje. Atmosfera je meĊutim mirrna.


Kažem, ako ima da nekog stvarno interesuje, il da ne veruje, rada sam da dostavim elektronski.

ujbt, pa ja ovim upravo širim to učenje
zilikaka zilikaka 08:48 11.06.2016

sad odmah

Jurim da izvucem onu prvu poruku gd3 ja prezentacija. Ako nije obrisana.
Javim se posle, treba obaviti pijacE.
larisa_bg larisa_bg 08:53 11.06.2016

Re: sad odmah

A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše. Možda to tako počinje? Kapiram da ću za cirka 6 meseci da tvrdim da je Zemlja ravna ploča. Odupirem se koliko mogu ali peer pressure je preveliki.
maksa83 maksa83 09:02 11.06.2016

Re: sad odmah

A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše.

Biće ti možda lakše sad kad znaš da to radi i direktor FBI.
emsiemsi emsiemsi 09:28 11.06.2016

Re: sad odmah

larisa_bg
A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše. Možda to tako počinje? Kapiram da ću za cirka 6 meseci da tvrdim da je Zemlja ravna ploča. Odupirem se koliko mogu ali peer pressure je preveliki.

Ако је фластер индустријски, ја не би био сигуран да сам заштићен - ко зна колико је ту сензора постављено којима фармацеутски лоби снима твоје навике и потом, у складу са прикупљеним подацима, креира твоје потребе .
Једина шанса је да сама издељеш неки материјал са огромним коефицијентон апсорпције светлости --- а пошто нећеш наћи материјал са општичким карактеристикама апсолутног црног тела, довољно ће бити и парче каменог угљена преко камерице.
tasadebeli tasadebeli 10:16 11.06.2016

Re: sad odmah

larisa_bg

A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše.



И ти?

И моја сестра исто.

Али ето видиш, каже Макса да то ради и директор ФБИ.

Ваљда тај зна шта ради?

Сад се сетих, пре пар година, када је један део Стејтса захватио неки тежак кијамет, слушам две бабе у бусу, једна објашњава другој:

"Јесте, јесте, читала ја у нов' нама! То су Амер' канци шћели послат' на нас, него су претис'ли погрешно дугме, па су сами себе зајебали!"



docsumann docsumann 10:27 11.06.2016

Re: sad odmah


ovu sam htio tako kod alsa na maksov komentar o inteligentnom frižideru, kojeg ni visoki napon, ni ojačani oklop, ne bi zaštitili da ga demoliram



brale, koja heviJana
larisa_bg larisa_bg 10:47 11.06.2016

Re: sad odmah

tasadebeli

Сад се сетих, пре пар година, када је један део Стејтса захватио неки тежак кијамет, слушам две бабе у бусу, једна објашњава другој:

"Јесте, јесте, читала ја у нов' нама! То су Амер' канци шћели послат' на нас, него су претис'ли погрешно дугме, па су сами себе зајебали!"


Da prestaneš da prisluškuješ moje razgovore sa prijateljicama po autobusima!
larisa_bg larisa_bg 10:49 11.06.2016

Re: sad odmah

maksa83
A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše.

Biće ti možda lakše sad kad znaš da to radi i direktor FBI.


Eto vidiš!!!
anonymous anonymous 18:03 11.06.2016

Re: sad odmah

larisa_bg
A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše. Možda to tako počinje? Kapiram da ću za cirka 6 meseci da tvrdim da je Zemlja ravna ploča. Odupirem se koliko mogu ali peer pressure je preveliki.


Šta god da uradiš nećeš biti ni normalnija ni ludja od svih sa bloga, koji misle da sve znaju i da im se čini nenormalnim sve ono što ih nisu u školi naučili ili čulima spoznali.

A zapravo sve ono što je do juče bilo nepobitna istina, već od sutra može da bude prevazidjeno kao nepouzdano mnjenje.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:28 11.06.2016

Re: sad odmah

maksa83
A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše.

Biće ti možda lakše sad kad znaš da to radi i direktor FBI.


Pa kad je cava ;> Ja sam lepo moj Lenovo sklapao bez kamere. I to ne stoga što sam cicija ;> nego, ako mi zatreba, imam je "na kablu".

Ali mi nije jasno što ljudi lepe kamere na lapu, a mobilni sve gleda i napred i nazad ;> Obaška sluša ☻ A obaška tableti. A obaška svi na wifiju. I onda ja paranoičan što stavljam alu kapče. Nije nego!
a_jovicic a_jovicic 04:37 12.06.2016

Re: sad odmah

larisa_bg
A je l' ćete da mi se smejete ako priznam da sam nedavno udarila flaster preko rupe za kamericu na laptopu. Jesam majke mi. Znači, prezirem samu sebe zbog toga, ali sad mi nekako lakše. Možda to tako počinje? Kapiram da ću za cirka 6 meseci da tvrdim da je Zemlja ravna ploča. Odupirem se koliko mogu ali peer pressure je preveliki.

A jok ... To je elementarna higijena (pod uslovom da je flaster stavljan čistim rukama) ... Nije to zbog radi NSA-CIA-Vatikan-UDBA zavere nego kao preventiva virusima (pogotovo ako koristiš Њиндоњс operativni sistem)

Pa zar da te mali (ne Siniša nego Perica) iz komšiluka gleda u satima dokolice?! Higijena pre svega!

Nego ja imam Asus lapatopa koji "formacijski" ima šuber (neki ga zovu i šiber ... sa'će Zili da mi sve po spisku zbog nepravilne upotrebe logaritmara) LM ta plastikica lepo fizički prekrije kamericu i ne boli glava od NSA-CIA-Vatikan-UDBA-Perica-Siniša zavera a ako ti kamera zatreba jednostavno povučeš klizač u stranu. Ako je neki blogo-kolega voljan da otpočnemo strart-up izrade maski za mobilne/tablete sa šuberom za prednju i zadnju kameru voljan sam da (sa)učestvujem stavljanjem na raspolaganje 3D štampača za prototajping.
€$£¥

gedza.73 gedza.73 09:12 11.06.2016

Stari i mladi

Onda stavim prst na čelo i shvatim da možda razgovaram sa pripadnikom generacije koja nije imala prilike da dođe u situaciju da joj u vozu prigusti. Recimo, moj podmladak u životu i nije seo u voz, jer mi putničkih vozova praktično i nemamo.

Rasprava. Igrice protiv klikera.
-Evo ti konzerva i otvarač. Otvori.
Posle par minuta
-Šta je? Ne radi na klik?

Nekoliko njih planira put na more vozom i ima želju da obiđe Evropu posle srednje škole.


Svako vreme ima stare i mlade, moju i njihovu mladost.

krkar krkar 09:29 11.06.2016

Nije lako biti Srbin!


Svakakve opasnosti vrebaju. Srećom, ima dobrih ljudi koji ne žale truda i vremena da razotkriju sve te belosvetske vatikansko-kominternovsko-masonsko-bilderberško-muhadžedinske zavere.

larisa_bg larisa_bg 09:45 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

krkar

Svakakve opasnosti vrebaju.


Fakat, nije lako biti Srbin!

Međutim, u civilizovanom svetu takvih zabluda uopšte nema, to je olakšanje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:47 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

u civilizovanom svetu

hrvatska civilizovan svet
anonymous anonymous 18:10 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

krkar

Svakakve opasnosti vrebaju. Srećom, ima dobrih ljudi koji ne žale truda i vremena da razotkriju sve te belosvetske vatikansko-kominternovsko-masonsko-bilderberško-muhadžedinske zavere.




Verujem da su se slični tebi i ostalima, svojevremeno smejali i svima onima koji su razmišljali o spravama za letenje, prenosu struje na daljinu, slanju poruka i komunikaciji s kontinenta na kontinent.

I to ne tako davno.
I ne samo smejali nego i proganjali one koji bi se usudjivali da misle van kutije ....

Vilhelm Rajh, je nakon dugogodišnjeg praćenja od strane CIE,strpan u ludnicu, sve knjige su mu navodno spaljene, a istraživao je upravo mogućnost uticaja na klimatske promene...

...i ljudsko ponašanje...

zilikaka zilikaka 18:21 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

Kolega, spram HAARP, ima jedan post ovde prisutnog kolege, koji bih Vam uz njegovu dozvolu preporučila.

Upravo pomenuti kolega se i ovde izjasnio za veeeliku otvorenost i razumevanje za sve i svakog, al nije zgoreg baciti pogled i na činjenice.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:55 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

krkar

Svakakve opasnosti vrebaju. Srećom, ima dobrih ljudi koji ne žale truda i vremena da razotkriju sve te belosvetske vatikansko-kominternovsko-masonsko-bilderberško-muhadžedinske zavere.

Да.
Ево на Теразијама:



Само, ово већ није део националног карактера, врћ пре има везе са образовањем, социјалним слојем, владајућим или прихваћеним светоназором и идеологијом.

Мада је симпатично како се цела судбина и памет једног рата симболички слила у лик доктора Рашу Дабића. Надриполитичар је постао надрилекар.
michiganac michiganac 19:13 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!


(:
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:30 11.06.2016

Re: Nije lako biti Srbin!

krkar

Svakakve opasnosti vrebaju. Srećom, ima dobrih ljudi koji ne žale truda i vremena da razotkriju sve te belosvetske vatikansko-kominternovsko-masonsko-bilderberško-muhadžedinske zavere.



Eto, sada je konačno jasno zašto su gradske vlasti insistirale da sve kafane promene suncobrane, i to samo u bojama koje maskiraju prisustvo antena!
krkar krkar 09:35 11.06.2016

Srećom, sad je Krugolina u Skupštini


Pa će sve da se popravi. Ovo stanje je ovakvo zato što prave državu bez konsultacija sa najstručnijim ljudima. Pa ne može tek tako da se oformi vlada kad je Merkur u 11. kući ili da se izglasa budžet kad su Jupiter i Mesec u konvergenciji!

emsiemsi emsiemsi 17:55 11.06.2016

Re: Srećom, sad je Krugolina u Skupštini

krkar

Pa će sve da se popravi. Ovo stanje je ovakvo zato što prave državu bez konsultacija sa najstručnijim ljudima. Pa ne može tek tako da se oformi vlada kad je Merkur u 11. kući ili da se izglasa budžet kad su Jupiter i Mesec u konvergenciji!


Хохохохохо !
Ономад, деведесетих, дрљам ја неку електронику у Дому Синдиката (нећу да вам кажем шта је било у питању, смејаћете се. У ствари, електроника је била успер, али је област примене била ... онако), завршили колега и ја, вучемо каталоге компонената, осцилоскоп, компоненте, алат и сл.) када оно на првом спрату 50 људи. Шта је ово питам (се) ја ? Пошто сам нисам знао одговор, питам ја оне људе - шта се дели, народе - да станемо и ми у ред.
Е, па да знате, није се ништа делило, него је ту ординацију (јеботе, заузео пола Дома Синдиката) имао онај Трговчевић (ало, ало, да ли ме чујете итд.).
Успут --- када је могао он, што да не може и Круголина ? Скупштина и оно су исти ниво спрдње.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:06 11.06.2016

Re: Srećom, sad je Krugolina u Skupštini

Ovo stanje je ovakvo zato što prave državu bez konsultacija sa najstručnijim ljudima.

Па кад је могла једна Америка, ваљда можемо и ми да се осмелимо на ангажман најстручнијих?

Joan Ceciel Quigley (April 10, 1927 – October 21, 2014), of San Francisco, California, was an astrologer best known for her astrological advice to the Reagan White House in the 1980s.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 09:36 11.06.2016

Mail muzicki prilog temi...

docsumann docsumann 10:13 11.06.2016

menjam veru za zaveru


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:45 11.06.2016

.

jeste, a svi mi smo virtuelna simulacija života. :)

49 41 49 41 02:49 12.06.2016

Lako Sosama i Lalama

Od kukuza i suncokreta; sve im ravno do Kosova ravna.

Od Kosova dalje, sve im sucmurasto.

Lali se hebe. ko koga handri u kukuzuristu. Ne lomi mi klipove - cu vas ubijem; included Sosa.
zilikaka zilikaka 04:05 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Jednom rečju - racionalan svet.
krkar krkar 11:40 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

do Kosova ravna



zilikaka zilikaka 12:11 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

krkar
do Kosova ravna




E, nego, ono za avgust i gašenje celog sajta, el ti to ozbiljno, iz pozdanih izvora?

Msm, to konačna odluka?

Ono, žao mi ako ovo kafanče nestane, ne nađoh ništa slično, pa se mislim, pošto si reko; "u avgustu, kad svi budemo u Grčkoj", da li se to što ja idem u avgustu ali ne idem u Grčku može smatrati da uslov nije ispunjen te se cela stvar neće desiti?



EDIT: Izvinjavam se i povlačim pitanje. Sad pročitala ponovo i videla da uslov glasi "u avgustu dok smo svi na moru".
Znači, nema nam spasa.
krkar krkar 14:01 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

E, nego, ono za avgust i gašenje celog sajta, el ti to ozbiljno, iz pozdanih izvora?



Da ali to je takva menadžment ekipa da sutra to mogu da promene a preksutra da ulažu u prodaju belog roblja na sajtu B92.

Mada, ne bih se ja previše nadao. Kad se jednom kalodont izgura iz tube...
narcis narcis 14:10 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

jedno neupućeno pitanje, el se to gasi ceo sajt B92 ili samo blog?
ja ne vidim slabu posećenost na sajtu.
zilikaka zilikaka 14:18 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Mada, ne bih se ja previše nadao. Kad se jednom kalodont izgura iz tube...


Pa to!
Dugo se već sluti i očekuje, čak smo imali i pokušaje kolektivnog izmeštanja na rezervni položaj...al eto, kažeš da je vrlo izvesno.

Nego, pošto nam se, po običaju niko neće obratiti niti nas o bilo čemu obavestiti, nego će samo jedno jutro da osvane bez ovog mesta, ako neko ima smislen plan spašavanja i evakuacije - neka se oseti pozvanim da ga izloži.
st.jepan st.jepan 14:24 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

ja ne vidim slabu posećenost na sajtu.

Ne vidiš, jer se od 15. maja svaki klik broji kao dva klika.
zemljanin zemljanin 14:33 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
Mada, ne bih se ja previše nadao. Kad se jednom kalodont izgura iz tube...


Pa to!
Dugo se već sluti i očekuje, čak smo imali i pokušaje kolektivnog izmeštanja na rezervni položaj...al eto, kažeš da je vrlo izvesno.

Nego, pošto nam se, po običaju niko neće obratiti niti nas o bilo čemu obavestiti, nego će samo jedno jutro da osvane bez ovog mesta, ako neko ima smislen plan spašavanja i evakuacije - neka se oseti pozvanim da ga izloži.

to bar nije problem ... domain + hosting je do $100 godišnje, tako da ... ... ne znam koliko za .rs domain ali ,com/net/org su dostupni po tim I nižim cenama
narcis narcis 15:04 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

st.jepan
ja ne vidim slabu posećenost na sajtu.

Ne vidiš, jer se od 15. maja svaki klik broji kao dva klika.

nisam brojao klikove već vidim da se dosta komentariše tamo po vestima i ostalim temama, sag meni adblocker ukuljučen pa ne vidim reklame,
ali bre kojekave budale uzimaju pare po smutiprospi blogovima a ovo kao ne
narcis narcis 15:06 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

to bar nije problem ...

nje problem, imali smo takve opcije, al nije zaživelo, constriktorija je imala možda najjaču opciju, ne znam dal postoji još a i zokster
ima koji više znaju pa nek se javu
zilikaka zilikaka 16:14 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

nje problem, imali smo takve opcije, al nije zaživelo, constriktorija je imala možda najjaču opciju, ne znam dal postoji još a i zokster
ima koji više znaju pa nek se javu


Pa to. Sećam se ja da je tu nešto bilo ali teško da će se iko seliti bez preke potrebe.
Ja to pričam ko neko ko uvek gleda da ima opciju B.
Dakle, za tih 100 dolara mislim da ne bi bio problem. Skupilo bi se odmah, nego:

1. Da li postoji način da se sadržaj sačuva i preseli.
Ili bar deo sadržaja.
Vidim da je Čer pisao nešto na tu temu, nego mi nije izgledalo da se time treba baviti. Kanda je on bolje informisan.

2. Kako ide sa platformom (to se valjda tako vika).
Da li je moguće napraviti nešto slično, al još bolje kao iz vremena potpalublja. Koliko je to komplikovano i da li bi imao ko da napravi,

3. Da li bi kolege uopšte bile spremne da ako osvane dan kad nema više ovog sajta počnu da ovo isto rade na drugom mestu.

zemljanin zemljanin 16:35 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
nje problem, imali smo takve opcije, al nije zaživelo, constriktorija je imala možda najjaču opciju, ne znam dal postoji još a i zokster
ima koji više znaju pa nek se javu


Pa to. Sećam se ja da je tu nešto bilo ali teško da će se iko seliti bez preke potrebe.
Ja to pričam ko neko ko uvek gleda da ima opciju B.
Dakle, za tih 100 dolara mislim da ne bi bio problem. Skupilo bi se odmah, nego:

1. Da li postoji način da se sadržaj sačuva i preseli.
Ili bar deo sadržaja.
Vidim da je Čer pisao nešto na tu temu, nego mi nije izgledalo da se time treba baviti. Kanda je on bolje informisan.

2. Kako ide sa platformom (to se valjda tako vika).
Da li je moguće napraviti nešto slično, al još bolje kao iz vremena potpalublja. Koliko je to komplikovano i da li bi imao ko da napravi,

3. Da li bi kolege uopšte bile spremne da ako osvane dan kad nema više ovog sajta počnu da ovo isto rade na drugom mestu.


1) to je I pitanje kopirajta a I volje vlasnika da se sav sadržaj prebaci negde tamo bez određene nadoknade ... tehnički to nije problem - transfer iz jedne baze u drugu

2) platforma, ima ih raznih ali je moguće napraviti istu ovakvu ... stvar dizajna ... ne preterano zahtevno

3) to je već pitanje na koje nemam adekvatan odgovor ... verovatno bi većina autora + jedan deo pučanstva, pristali na tako nešto, barem u početku ...
narcis narcis 17:01 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

morali bida političarimo.
prvo bi morali da napravimo savet blozera kojibi imao dozvolu da razgovara sa vlasnikom, da znamo dal se bloz gasi ili ne, pa onda dalje, ima ljudi na blozu koji mogu da reše sve tekničke i ostale stvari.
hoću da žem da bi moralo da se stvori nešto što će da bude legitimni naslednik bloga B92 i da kao takav bude reklamiran a i prepoznat od sadašnjih pratilaca.
znači treba prvo skupština osnivača ....
e do kurca reče deda i baci bukvar, to nie fatum, punktum
tu će puknemo
zilikaka zilikaka 17:14 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Ajd od natraške.

Da li bi se, i ko sve preselio je individualna stvar. Odgovor na to pitanje bismo dobili tak ako i kad se desi.
Jedino što bi moralo nekako negde da se igkasi koji je rezervni položaj.

Platforma slična, znači koncept taj, da imena mogu da se zadrže zbog raspoznavanja. Kako bi se recimo izvelo da na novom mestu ne može da se neko prijavi pod tudjim nikom, i unese opštu zabunu. Moguće kombinacije ostavljam mašti na volju.

Što se preuzimanja sadržaja sa ovog mesta tiče, pošto mora odobrenje, mislim da od tog nema ništa. No, nije to najstrašnije. Ako zaživi brzo bi se napunilo.

...nabacujem ideje na gomilu svesna da se sad nece nista uraditi, al ako se desi sudnji dan, i neko bude imao volje i živaca da pravi novo mesto, računajte i na mene.



narcis narcis 17:21 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

...nabacujem ideje na gomilu svesna da se sad nece nista uraditi, al ako se desi sudnji dan, i neko bude imao volje i živaca da pravi novo mesto, računajte i na mene.

potrebno je manje od deset čoveci da uradi ovo preseljenje, sg pitanje koće stavi dupe na promaju.
desetak ljudi koji imaju volju i znanje da pregovaraju sa vlasnikom, da znaju kako se pravi sajt/ blog , koji se razumeju u pravne zajebancije, verovatno i kintu , ko ima kintu nema vreme , ko ima vreme nema kintu pa ondak da se napravi simbioza.
samo bi prvo morali da znamo dal se ukida ili ne, ako se ne ukida nema šamse da se otvara novi jer ljudi neće po inercijida odu odavde.
a_jovicic a_jovicic 18:57 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
...nabacujem ideje na gomilu svesna da se sad nece nista uraditi, al ako se desi sudnji dan, i neko bude imao volje i živaca da pravi novo mesto, računajte i na mene.

"Znao" sam ja da će sve da ode u k* kad meni dadoše autorski

Nego da mi lepo sad "propijemo sve pare" do tog avgusta (il' da skupljamo kintu da otkupimo ceo B92 od Grka)


Šta god da mi napravimo to neće biti to ... B92 je na "aparatima" od kako su ukinuli radio ... dalje batrganje ako ukinu i blog ili sajt je trošenje energije ... jedino da zamolimo CNN da i oni otvore nešto slično na N1 (kud onoliki B92 novinari tamo izbegoše biće valjda mesta i za nas blogo-sirotinju)
st.jepan st.jepan 19:11 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

edino da zamolimo CNN da i oni otvore nešto slično na N1

Sviđa.
narcis narcis 20:34 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

"Znao" sam ja da će sve da ode u k* kad meni dadoše autorski

da vrneš opciju pod odma
jedino da zamolimo CNN da i oni otvore nešto slično na N1 (kud onoliki B92 novinari tamo izbegoše biće valjda mesta i za nas blogo-sirotinju)

ovo bi bilo super kad bi se desilo.
samo mi opet nije jasno kako sajt ne pravi pare a meleon kretena gi pravi sa mlogo lošijom postavkom
mislim da nije lovau pitanju već politika, vućko nas ukida kao što je ukinuo i ćerku velikog tate
a_jovicic a_jovicic 22:14 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

narcis
samo mi opet nije jasno kako sajt ne pravi pare a meleon kretena gi pravi sa mlogo lošijom postavkom
mislim da nije lovau pitanju već politika, vućko nas ukida kao što je ukinuo i ćerku velikog tate

Vidiš da znaš kako ... objašnjenje za publiku: Isto onako kako je i "Utisak nedelje" bio komercijalno "neisplativ" ... a i Kesić bio "na ledu" beše mesec-dva ... pa u krajnjem slučaju i "Insajder" koji je emigrirao.

A kad se setim da je nekad samo "voda ulazila u koaksijalni kabl" ... aj' čik neko da kaže da medijska situacija nije kao '90-tih ... i nije ... gora je!
narcis narcis 22:29 12.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

A kad se setim da je nekad samo "voda ulazila u koaksijalni kabl" ... aj' čik neko da kaže da medijska situacija nije kao '90-tih ... i nije ... gora je!

ništa nam ne preostaje nego da kukumavčimo na N1 da ne prihvati ko siročiće
zilikaka zilikaka 06:23 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

narcis
A kad se setim da je nekad samo "voda ulazila u koaksijalni kabl" ... aj' čik neko da kaže da medijska situacija nije kao '90-tih ... i nije ... gora je!

ništa nam ne preostaje nego da kukumavčimo na N1 da ne prihvati ko siročiće

Možda ideja i nije neostvariva

A da razmislimo o sastavu delegacije za pregovore?
Msm, red bi bio da se kolege koje slove za uticajne u tim krugovima ( i uopšte) angažuju po tom pitanju, pa makar to značilo i spajanje naizgled nespojivog.


a_jovicic a_jovicic 06:32 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
A da razmislimo o sastavu delegacije za pregovore?
Msm, red bi bio da se kolege koje slove za uticajne u tim krugovima ( i uopšte) angažuju po tom pitanju, pa makar to značilo i spajanje naizgled nespojivog.

Nema tu šta mnogo da se razmišlja ... VIP-ovi iz branše koji lično poznaju bivše kolege sa B92 ... i koji se naravno medjusobom znaju ne samo preko nadimka i avatara ovde


E sada koliko li ih je takvih ostalo i dal' uopšte imaju želju da se dalje smaraju sa blogovanjem ... to je pitanje za medalju.
emsiemsi emsiemsi 07:57 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
narcis
A kad se setim da je nekad samo "voda ulazila u koaksijalni kabl" ... aj' čik neko da kaže da medijska situacija nije kao '90-tih ... i nije ... gora je!

ništa nam ne preostaje nego da kukumavčimo na N1 da ne prihvati ko siročiće

Možda ideja i nije neostvariva

A da razmislimo o sastavu delegacije za pregovore?
Msm, red bi bio da se kolege koje slove za uticajne u tim krugovima ( i uopšte) angažuju po tom pitanju, pa makar to značilo i spajanje naizgled nespojivog.



Ја се нудим да идем на преговоре. Такође, могао би да иде и Кркар.
Ко има још предлога ?!
krkar krkar 09:30 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Такође, могао би да иде и Кркар.


Krkar neće.

A ti si sasvim dovoljan. Kad uvatiš da ih daviš pokloniće ti sajt, još će i gaće da skinu da ih kresneš, samo da konačno prestaneš da pregovaraš i da odeš.
zilikaka zilikaka 13:33 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

krkar
Такође, могао би да иде и Кркар.


Krkar neće.

A ti si sasvim dovoljan. Kad uvatiš da ih daviš pokloniće ti sajt, još će i gaće da skinu da ih kresneš, samo da konačno prestaneš da pregovaraš i da odeš.


Braaavo, sjajna ideja!
Kolega Čarli zaista odiše onom iskonskom istrajnošću koja je neophodna za velike poduhvate!

Ako uspe da isposluje ( a sve više verujem baš u njega), da se momentalno imenuje za počasnog člana i naravno VIP autora.


Što se mog doprinosa tiče, umem malo da operativno koordiniram, mogu da uplatim i neki dinar, a sami znate da sam neprevazidjena ako stigne ugalj.
emsiemsi emsiemsi 19:34 13.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

krkar
Такође, могао би да иде и Кркар.


Krkar neće.

A ti si sasvim dovoljan. Kad uvatiš da ih daviš pokloniće ti sajt, još će i gaće da skinu da ih kresneš, samo da konačno prestaneš da pregovaraš i da odeš.

Док се преговара, нема кресања.
Успут --- ја волим само жене, но и ту сам веома избирљив, Стога, ипак, не би било лоше да пођеш и ти.
a_jovicic a_jovicic 07:17 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

emsiemsi
Ја се нудим да идем на преговоре. Такође, могао би да иде и Кркар.
Ко има још предлога ?!

A bre (MC)^2 ne radi se to tako ... pa ne pravi se delegacija k'o da se ide kod Vučića na "jutrenje". To onaj ko poznaje nekog svog kolegu tamo, suptilno u kafani posle n-te ljute nabaci ideju kolegi, pa kolega kolegi ... pa se nekako stigne do "velikog štrumpfa" ... pa on onda mora to da saopšti gazdama na nekom kvartalnom sastanku ... pa o tome diskutuje upravni odbor ... pa da odvoje budžet pa tek onda da bude nešto.

Samo mislim da ne vredi to počinjati dok nas Grk ne ukine ... znači sprem'te se (sprem'te) da budemo na "ledu" par meseci dok se sve to ne odradi ... ili da pravimo neki svoj C92 (evo Ce je baš lepo slovo ... oni koji vole ćirilicu mogu da ga čitaju i kao "S" )
zilikaka zilikaka 11:52 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Mislim da nije zgoreg merkati prazne placeve. Kad vec kazu da nisu skupi, pa skupiti kintu i uzeti jedan.
Onda razglasiti kolegama gde se nalazi i tu stati.

Ako jedne noći prodjemo ko Savamala, da znaju ljudi gde mogu da donesu ono nešto što su (ako su) iz gomile šuta izvukli.
Ili gde mogu da dodju s lopatom i kolicima.


Pa ako bude dosta takvih...
narcis narcis 12:42 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Mislim da nije zgoreg merkati prazne placeve. Kad vec kazu da nisu skupi, pa skupiti kintu i uzeti jedan.
Onda razglasiti kolegama gde se nalazi i tu stati.

slažem se ali treba i razmišljati kako , đaba, preuzeti ime , mogo bi grk dani pokloni pravo na ime
zilikaka zilikaka 14:27 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

narcis
Mislim da nije zgoreg merkati prazne placeve. Kad vec kazu da nisu skupi, pa skupiti kintu i uzeti jedan.
Onda razglasiti kolegama gde se nalazi i tu stati.

slažem se ali treba i razmišljati kako , đaba, preuzeti ime , mogo bi grk dani pokloni pravo na ime

Nema smisla to traziti.
Kako da ti pokloni brend koji je i njegov.

Jedino moze sa bude interesantno da se dozvoli prenos starih podataka. Svi tekstovi i kpmentari ovde objavljeni su vlasnistvo B92.
Ako njima vise ne trebajy, da dozvole prenos u neku drugu bazu.
Za ostalo Zemljanin kaže da nije problem, a ja mu verujem
narcis narcis 15:00 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Kako da ti pokloni brend koji je i njegov.

ako ukine blog B92 ostaje mu vlasništvo nad imenom, ali šta će mu ime ako blog više ne postoji, daklem može da se doda neki prefix na B92, bilo šta .
važno je da on da pristanak, jer iako sa prefixom to nebi bilo zakonski nemoguće, praktično je novo ime ipak tužbom bi nam sjebo nameru jer ko će plaća advokate da dokaže da sa prefixom je to OK, to je zamorno dug proces.
recimo bivši blog B92 pravno moguće al sudsko dokazivanje od 10godine bi ubilo.
šta će mu ime ako neće blog
nači samo prećutnu saglasnost da se to nazove bivši blog ...
emsiemsi emsiemsi 17:59 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
Mislim da nije zgoreg merkati prazne placeve. Kad vec kazu da nisu skupi, pa skupiti kintu i uzeti jedan.
Onda razglasiti kolegama gde se nalazi i tu stati.

Ako jedne noći prodjemo ko Savamala, da znaju ljudi gde mogu da donesu ono nešto što su (ako su) iz gomile šuta izvukli.
Ili gde mogu da dodju s lopatom i kolicima.


Pa ako bude dosta takvih...

Чекај --- па дај да се умрежимо ... пошаљи ми на пп своју мејл адресу, па ако буде дошло до тога што се предвиђа (како не веровати кркану), да могу да реагујем.
Успут --- ти ми делујеш доста солидно, као прави машинац. Додуше, грађевинци су, због бетона, још темељнији.
Успут 2 --- ако буде требала и нека кинта, ту сам да се учипим. Лако ћемо после да делимо када нас крене.
zilikaka zilikaka 18:40 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

ако буде требала и нека кинта, ту сам да се учипим. Лако ћемо после да делимо када нас крене.

Čekaj, šta da se učipiš?
Zar se ne osećaš izabranim za rukovodioca projekta?

Od tebe se očekuje da pronađeš novu lokaciju i objaviš da si je pronašao i koliko košta. Mi će se javljamo da priložimo, ne brigaj.

Onda sledeće, da vidiš ko bi bio rad da napravi neku platformu.
Verujem da će se neko od kolega naći. Ne znam koliko je zahtevan posao. Ako ište mnofgo vremena, treba i to obračunati u troškove

E, onda ide razmena kontakata. Rešićemo način kako da se objavi ako ovo nestane. Može dogovor "u 6 posle rata"

U međuvremenu nama ostaje da čekamo, a ako definitivno postane jasno da nas ukidaju, gledaj kako da dođeš do nadležnih iz B92 za pregovore.



ти ми делујеш доста солидно, као прави машинац.


Pretpostavljam da je ovo kompliment.

Hvala Čarli.

P.S. Da, ako ti zatreba, slobodno za potrebe organizacije i objava možeš da računaš na moj nalog. A verujem i na druge.

emsiemsi emsiemsi 20:51 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
ако буде требала и нека кинта, ту сам да се учипим. Лако ћемо после да делимо када нас крене.

Čekaj, šta da se učipiš?
Zar se ne osećaš izabranim za rukovodioca projekta?

Od tebe se očekuje da pronađeš novu lokaciju i objaviš da si je pronašao i koliko košta. Mi će se javljamo da priložimo, ne brigaj.

Onda sledeće, da vidiš ko bi bio rad da napravi neku platformu.
Verujem da će se neko od kolega naći. Ne znam koliko je zahtevan posao. Ako ište mnofgo vremena, treba i to obračunati u troškove

E, onda ide razmena kontakata. Rešićemo način kako da se objavi ako ovo nestane. Može dogovor "u 6 posle rata"

U međuvremenu nama ostaje da čekamo, a ako definitivno postane jasno da nas ukidaju, gledaj kako da dođeš do nadležnih iz B92 za pregovore.



ти ми делујеш доста солидно, као прави машинац.


Pretpostavljam da je ovo kompliment.

Hvala Čarli.

P.S. Da, ako ti zatreba, slobodno za potrebe organizacije i objava možeš da računaš na moj nalog. A verujem i na druge.


Сувише је то посла за мене - ја сам ти, право да кажем, више готован. Црнчење и тако то, је ипак за неке друге.
zilikaka zilikaka 22:49 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

E, lolo jedna, ti si smislio da sokoliš iz prikrajka. Drugi da se vataju lopata a ti dobacuješ da si saglasan.
narcis narcis 22:54 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
E, lolo jedna, ti si smislio da sokoliš iz prikrajka. Drugi da se vataju lopata a ti dobacuješ da si saglasan.

ma galamdžija, bugarin
zilikaka zilikaka 22:57 14.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Koja podvrsta?
narcis narcis 00:44 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
Koja podvrsta?

zalutalačka
emsiemsi emsiemsi 05:26 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
E, lolo jedna, ti si smislio da sokoliš iz prikrajka. Drugi da se vataju lopata a ti dobacuješ da si saglasan.

Нис у праву !
Ја сам се понудио за лукративнији део посла - око преговарања са постојећом екипом, а ако то не иде, онда са финансијском подршком око креирања новог блога (наравно, да то буде организованије, па да после делимо и парице итд.).
За ово "лепљење плаката" ја нисам способан.
zilikaka zilikaka 07:51 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

SAD si me DEFINITIVNO razočarao!
Sam mislila da ona energija koju ovde pokazuješ ima uporište u nemuštoj želji da svet oko sebe promeniš na bolje, a ti se stiso i još bi da uložiš celih $10 pa da od tog profitiraš. Možda i za peMziju.
Ja imam stav da ću dati prilog da bi se obezbedilo novo kafanče za skupljanje, al čak da se desi da to zaživi toliko da kaplje neka kinta, ona može da ide za pomoć nekom kome treba.
Kome i kako bi bila posebna priča.

...a ako ovde nema 50 ljudi koji bi dali po $10, što bi bilo dovoljno za neki početak, onda nam ni treba novo mesto.
emsiemsi emsiemsi 08:13 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
SAD si me DEFINITIVNO razočarao!
Sam mislila da ona energija koju ovde pokazuješ ima uporište u nemuštoj želji da svet oko sebe promeniš na bolje, a ti se stiso i još bi da uložiš celih $10 pa da od tog profitiraš. Možda i za peMziju.
Ja imam stav da ću dati prilog da bi se obezbedilo novo kafanče za skupljanje, al čak da se desi da to zaživi toliko da kaplje neka kinta, ona može da ide za pomoć nekom kome treba.
Kome i kako bi bila posebna priča.

...a ako ovde nema 50 ljudi koji bi dali po $10, što bi bilo dovoljno za neki početak, onda nam ni treba novo mesto.

Их, шта си ти Срби --- одмах кренули да деле незарађено (а нема пас зашто да их уједе).
zilikaka zilikaka 09:06 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

To ko za čega ima da se ujede nije pametno da ceniš bez dovoljno podataka.

Što se podele tiče, ti si taj koji je već projektovao moguću dobit.
Ja ti samo rekla da je meni ovo mesto za opuštanje, kao i većini, a lebom me rane drugačiji poslovi.
Ono moram, ovo mi prija. Tamo imam obaveza, ovde mogu kako hoću.
Ne valja to mešati u životu, moj Čarli...

Ili to isto kafanskim rečnikom:
Ja predlažem da se uzme vikendica gde svako može da svrati, donese šta će se popiti i pojesti, il podeli trošak istog, ako nešto pretekne da se da kome je najzgodnije.
Ti misliš da se učipiš za otvaranje lokala, pa još da gostima uvaljujemo kiselo vino, da nas dodje jeftinije, a uveče da se broji pazar.
Ne ide to tako, prijatelju.

A da je ovo naše blesavljenje profitabilno, verovatno ne bi ni gazda ukido gotovu stvar.
zemljanin zemljanin 21:05 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
To ko za čega ima da se ujede nije pametno da ceniš bez dovoljno podataka.

Što se podele tiče, ti si taj koji je već projektovao moguću dobit.
Ja ti samo rekla da je meni ovo mesto za opuštanje, kao i većini, a lebom me rane drugačiji poslovi.
Ono moram, ovo mi prija. Tamo imam obaveza, ovde mogu kako hoću.
Ne valja to mešati u životu, moj Čarli...

Ili to isto kafanskim rečnikom:
Ja predlažem da se uzme vikendica gde svako može da svrati, donese šta će se popiti i pojesti, il podeli trošak istog, ako nešto pretekne da se da kome je najzgodnije.
Ti misliš da se učipiš za otvaranje lokala, pa još da gostima uvaljujemo kiselo vino, da nas dodje jeftinije, a uveče da se broji pazar.
Ne ide to tako, prijatelju.

A da je ovo naše blesavljenje profitabilno, verovatno ne bi ni gazda ukido gotovu stvar.

oko kupovine domaina i hostinga - nema frke ... e sad tu treba rešiti da li je Win ili Linyx ... eto prvu godinu plaćam, da ne komplikujemo, pa će neko posle da preuzme ... ali mora da se zna ime i platforma ...

EDIT: Realno mogu da pomognem u svim fazama ali neko treba to da administrira tokom redovnog funkcionisanja sajta a toliko vremena zaista nemam pa se tu izuzimam ... I to sve ako nije .rs domain, jer to onda treba neko iz Srbije ...
zilikaka zilikaka 21:29 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Realno mogu da pomognem u svim fazama ali neko treba to da administrira tokom redovnog funkcionisanja sajta a toliko vremena zaista nemam pa se tu izuzimam ... I to sve ako nije .rs domain, jer to onda treba neko iz Srbije ...

oko kupovine domaina i hostinga - nema frke ... e sad tu treba rešiti da li je Win ili Linyx ... eto prvu godinu plaćam, da ne komplikujemo, pa će neko posle da preuzme ... ali mora da se zna ime i platforma ...

EDIT: Realno mogu da pomognem u svim fazama ali neko treba to da administrira tokom redovnog funkcionisanja sajta a toliko vremena zaista nemam pa se tu izuzimam ... I to sve ako nije .rs domain, jer to onda treba neko iz Srbije ...


E, to je to!
Ja nisam neki štih za te stvari, ne umem dalje od nivoa korisnika, pa i ne mogu pomoći.
Ne znam šta je potrebno za administratora, kakva znanja i veštine, ali ako nije nešto mnogo, imam ideju ko bi to mogao da preuzme.

Ova stranica sad zamire, pa možda ponovo ja ili eko drugi pokrene samo tu temu na sveže, ali glavna komunikacija će ići privatnim porukama.

Eto, ti za početak bezecuj mesto. Ne mora ni da ga kupuješ, samo da se zna koje je. Mislim da uopšte nije bitno da bude rs.
Odnosno, ja ne znam da li je to bitno. Možda će me neko demantovati.
krkar krkar 22:51 15.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Mislim da uopšte nije bitno da bude rs.
Odnosno, ja ne znam da li je to bitno. Možda će me neko demantovati.


Nikako .rs - neka bude domen koji nije pod ingerencijom ove države. Iz praktičnih razloga. A i za svaki slučaj
narcis narcis 07:08 16.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Linyx ...

linux kaki penđer, to bušno ko gaće.
bez zezanja linux prvo po 1 jer je besplatan, pod 2 jer je đabe i pod 3 ne košta ništa
ostalo nema virusi i teško se zaglupljuje- koči
mada iako nema virusi ima hackeri ko keri pa treba i fajervol i antivirus al jopet i to je sve besplatno .
Daklem Linux
zilikaka zilikaka 07:57 16.06.2016

Mislim da ovim završavamo

Dakle, nekako se iskristalisala početna ekipa od koje se može nešto očekivati (kao i onaj deo od kojeg se ne može)
Imamo još malo fore, al kako stoje stvari, priču ćemo osvežiti i konkretizovati za mesec dana.
Do tad, nema razloga da se ne opustimo i uživamo u svim čarima ovog još postojećeg mesta.
narcis narcis 09:06 16.06.2016

Re: Mislim da ovim završavamo

Do tad, nema razloga da se ne opustimo i uživamo u svim čarima ovog još postojećeg mesta

emsiemsi emsiemsi 16:27 16.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

krkar
Mislim da uopšte nije bitno da bude rs.
Odnosno, ja ne znam da li je to bitno. Možda će me neko demantovati.


Nikako .rs - neka bude domen koji nije pod ingerencijom ove države. Iz praktičnih razloga. A i za svaki slučaj

У праву је кркан --- нека буде коренски домен, дакле (тачка)цом, тј. .com - тако да га директно контролише газда (свега) на 14 суперкомпјутера у подруму Пентагона.
emsiemsi emsiemsi 16:30 16.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

zilikaka
To ko za čega ima da se ujede nije pametno da ceniš bez dovoljno podataka.

Što se podele tiče, ti si taj koji je već projektovao moguću dobit.
Ja ti samo rekla da je meni ovo mesto za opuštanje, kao i većini, a lebom me rane drugačiji poslovi.
Ono moram, ovo mi prija. Tamo imam obaveza, ovde mogu kako hoću.
Ne valja to mešati u životu, moj Čarli...

Ili to isto kafanskim rečnikom:
Ja predlažem da se uzme vikendica gde svako može da svrati, donese šta će se popiti i pojesti, il podeli trošak istog, ako nešto pretekne da se da kome je najzgodnije.
Ti misliš da se učipiš za otvaranje lokala, pa još da gostima uvaljujemo kiselo vino, da nas dodje jeftinije, a uveče da se broji pazar.
Ne ide to tako, prijatelju.

A da je ovo naše blesavljenje profitabilno, verovatno ne bi ni gazda ukido gotovu stvar.

Ниси у праву --- какво уваљивање киселог вина и слично ?
Откуд ти таква идеја !?
Што се тиче величине зоне за уједање паса, признајем да немам, не довољне, него никакве информације.
zilikaka zilikaka 20:24 16.06.2016

Re: Lako Sosama i Lalama

Posle svega, nisi nam rekao najvažnije, (ili ja nisam baš razumela).
Da li si ti sa našim planom saglasan?

Nemoj nas ostavljati u takvom iščekivanju.
49 41 49 41 17:05 12.06.2016

Ako se ove mračne prognoze ostvare BALKAN

... il trk ako zagusti!


Ako se ove mračne prognoze ostvare BALKANU PRETI POTPUNI HAOS

Kada uticaj Zapada na Balkanu izbledi, uslediće novi talas nemira koji će rezultovati prekrajanjem granica kakve danas poznajemo.

Novi izbeglički talasi, poput onih tokom 90-ih, ponovo bi zapljusnuli Balkan. Ovo u autorskoj analizi tvrdi Timoti Les, bivši šef britanske ambasade u Banjaluci i direktor agencije „Nova Evropa“, koja se bavi procenom političkog rizika u istočnoj Evropi.
Les navodi da će haos početi otcepljenjem Republike Srpske, koja će se na referendumu pripojiti Srbiji. Prema njegovim rečima, takav scenario snažno će zagovarati Rusija, koja će oberučke prihvatiti slabljenje moći Zapada na Balkanu.
To će, kako tvrdi Les, pokrenuti domino efekat. Hrvati iz Bosne pokušali bi da deo teritorije na kojoj žive otcepe i spoje sa Hrvatskom, koja bi im u tome svesrdno pomogla. Albanci u Makedoniji će se pobuniti i pokušati da otkinu dobar deo zemlje. Tako proširena Albanija bi zatim pripojila Kosovo, ostvarivši tako dugogodišnji cilj stvaranja terorističke velike Albanije.
Apokaliptična analiza britanskog profesora i diplomate ne zaustavlja se na tome. Prema njegovim rečima, prosrpsko stanovništvo Crne Gore, koje čini polovinu populacije te zemlje, težiće spajanju sa tada već proširenom Srbijom. Na sve to, svoju šansu za parče zemlje vrebaće Grčka i Bugarska, koje bi imale pik na ostatak raščerupane Makedonije, ističe Les.

Rusija bi iskoristila ovakav epilog i znatno ojačala svoju poziciju na Balkanu, pre svega zbog tradicionalno dobrih veza sa pravoslavnim zemljama poput Srbije, Crne Gore, Grčke, pa i Bugarske.
Veliki problem izazvao bi rapidan rast muslimanskog ekstremizma, koji bi nesumnjivo privukao brojne džihadiste iz Saudijske Arabije i sličnih zemalja, tvrdi Les. Imajući u vidu kakve su monstruozne zločine džihadisti činili devedesetih godina, eksalacija nasilja u nekim delovima Balkana bila bi neizbežna. Takav scenario samo bi potpalio rastuću islamizaciju Evrope, smatra Britanac.
EU i SAD ne bi priznali ovakvo prekrajanje granica, i svakako bi uložili dosta truda da do tog ishoda ne dođe. Ipak, smatra Les, moć Zapada bi do tada toliko opala da ne bi mogli da učine mnogo toga.
„Možda se novi balkanski poredak neće desiti sutra, ali kako moć EU bledi, dan početka ovakvog sukoba sve je bliži“, ubeđen je britanski profesor u tačnost svoje mračne prognoze.
Analitičar, diplomata...
Timoti Les, kao direktor konsultantske kuće „Nova Evropa“, pravi stručne analize konfliktnih područja za potrebe klijenata iz privatnog sektora. Član je koledža „Darvin“, gde sprovodi stručna geopolitička istraživanja o jugoistoku Evrope. Prethodno je radio kao savetnik britanskog premijera, analitičar...
zilikaka zilikaka 17:17 12.06.2016

Re: Ako se ove mračne prognoze ostvare BALKAN

49 41
... il trk ako zagusti!

Ne verujem. Daj link!
milisav68 milisav68 18:00 12.06.2016

Re: Ako se ove mračne prognoze ostvare BALKAN

zilikaka
49 41
... il trk ako zagusti!

Ne verujem. Daj link!

Ма Блиц преноси прогнозу бившег шефа британске амбасаде у Бањалуци.

линк

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana