Astronomija

KZN na prstima

antioksidant RSS / 14.06.2016. u 14:12

Gledam ovu konferenciju za štampu mandatara za predsednika vlade Republike Srbije i tema nije ni malo bitna koliko utisak umora i nezadovoljstva koje on ostavlja svojim pojavljivanjima u javnosti. Bar u većini. Trenutno o sebi priča u trećem licu i žali se na... pa recimo svašta i ništa. Ali neprekidno se žali.


I to mi je potpuno nejasno. Zašto se toliko žali, zašto neprekidno ostavlja utisak nezadovoljenosti, neostvarenosti, frustracije? Ima skoro pa apsolutnu većinu u parlamentu (sam SNS) a sa partnerima s kojima je izašao na izbore ima i čistu apsolutnu većinu. Blizu 2 miliona glasača mu daje poverenjei taj broj ne opada vremenom. Ima moć i uticaj na ogroman broj značajnih političkih i ekonomskih tokova. Okruženje mu jeste... pa recimo – teško opisivo, ali sam ga je birao, do poslednje plagirane diplome i lažne lojalnosti. Neko bi rekao da ima pravo na umor i da sepožali povremeno svojim glasačima na konferencijama za štampu imajući u vidu složenost njegovog posla ali sam je svoj posao birao, sam je ruku ka toj čaši meda i žuči pružio, to mu je u opisu posla, nije jedini na planeti koji se sličnim poslom bavi.

B7PQDSECEAEBwz7.jpg

Cela ta zbunjujuća patetičnost mandatara asocira me na fotografiju sa susreta tadašnjeg francuskog predsednika Sarkozija sa američkim predsednikom Obamom. Na slici su sa svojim suprugama, Mišel i Karlom a fotografisani su tokom neke službene posete.

 

 

article-1312462-0444025E000005DC-135_468x469.jpg

 

 Dakle, Sarkozi je u tom trenutku predsednik Francuske, oženjen Karlom Bruni na putu ka zajedničkoj trpezi sa američkim predsednikom i njegovom suprugom. Zajedno se okreću ka fotografima da se ovekoveči taj trenutak i čovek koji je u tom trenutku realno blizu nečega što bi se moglo nazvati krovom sveta u smislu političkog i svakog drugog uspeha se... propinje na prste da bi smanjio svoj visinski zaostatak za ostalima na toj slici?


Da ponovim: predsednik si Francuske, na ručku sa američkim predsednikom, oženjen Karlom Bruni... Odakle ti vajb za tim?

 

 

original.jpg 

 

Opusti se čoveče, uživaj i radi, ne kukaj.

 

 

 



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:05 15.06.2016

Re: Krle

Воала?
Једна.

Idi dođavola, sad sam ogladneo, pečenog voala bi' pojeo...
predatortz predatortz 11:06 15.06.2016

Re: Krle

Uzgred, mudre vlasti slušaju kako ih i po kom osnovu kritikuju. I, docnije, kada prođe neko verme, tu kritiku primene u svojoj politici.

Imaš li neki primer za ovo kod Vučka?


Pa, recimo da je primetio da mu zameraju što mu je glava previše u švapskom dupetu. Sad se, kao, malo joguni na EU i Amere.
alselone alselone 12:10 15.06.2016

Re: Krle

мојкито


alselone alselone 12:15 15.06.2016

Re: Krle



Lionsgate Lionsgate 12:32 15.06.2016

Re: Krle

Krle
počeo komentare da briše preko noći, činodejstvuje po uzoru na vođu.


Ova dobrosavljevicka ima ostro oko
Udjem na web browser (refresujem stranu) a na blogu kod Krleta 10-tak novih koemntara a ne pomera im se ukupan broj. Pisi-brisi, jbt, sta je toliko vazno da brises..



zilikaka zilikaka 20:48 15.06.2016

Re: Krle

EDIT:
...

ovde je svašta pisalo, što imače zaista mislim ali postoji bitna razlika između ličnog stava i iznošenja istog u javnost. Zato je obrisano.
Ostaje samo donja konstatacija zbog veze sa komentarom domaćina.



...uh, ovo baš nije lepo s moje strane, olajavati nekog i baviti se njime kao ličnošću, al samo dokazuje da smo svi samo ljudi.
antioksidant antioksidant 21:20 15.06.2016

Re: Krle

odricem se komentara, nepotreban je
zilikaka zilikaka 21:32 15.06.2016

Re: Krle

antioksidant
daleko od lepog

U pravu si.
Povukla me diskusija. Evo, brišem sve osim ovog poslednjeg da nije lepo.
antioksidant antioksidant 22:07 15.06.2016

Re: Krle

<3
!
predatortz predatortz 22:10 15.06.2016

Re: Krle

antioksidant

<3!


Krle manje od tri!

šta to znači?
tadejus tadejus 08:31 15.06.2016

nemaš razumijevanja

Opusti se čoveče, uživaj i radi, ne kukaj.


našli ameri da presidency skraćuje life expectancy (a, al sam ga sročila?) nešto tipa 5 godina ili više..
pa ti uživaj..
predatortz predatortz 08:33 15.06.2016

Re: nemaš razumijevanja

našli ameri da presidency skraćuje life expectancy (a, al sam ga sročila?) nešto tipa 5 godina ili više..


ma, to je fora da prepadnu trampa!
Atomski mrav Atomski mrav 08:34 15.06.2016

Re: nemaš razumijevanja

ma, to je fora da prepadnu trampa!

Uvek može da ode u Moskvu na pregled...
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:47 15.06.2016

Re: Krle

Milan Novković
Kolega, mi krajnje ozbiljno shvatamo svoj blogerski poziv!





Nevezano za Krleta, možda sam već ispričao pričicu koju sam čuo od ćaleta, o prof. Dejanu Živkoviću, legendi ETF-a, dobrom ortaku pokojnog Caje, siguran sam da ga znaš. Elem, evo je opet: Deki je bio car koji je umeo, ono, kad vidi na raskrsnici da ne radi neki semafor, da izađe iz kola i krene da popravlja kontroler za signalizaciju (dobar deo njih je bilo njegov dizajn). I legenda kaže, jednom je tako sišao u kanal u kome su majstori instalirali kontoler za signalizaciju, sa još par inženjera iz Pupina, i krenuo nešto tamo da prčka. A gore, ulicom, prolazi majka, vodi klinca za ruku, vidi ove dole u blatu i kaže: "Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."
Milan Novković Milan Novković 09:13 15.06.2016

Re: Krle

srdjan.pajic
Milan Novković
Kolega, mi krajnje ozbiljno shvatamo svoj blogerski poziv!





Nevezano za Krleta, možda sam već ispričao pričicu koju sam čuo od ćaleta, o prof. Dejanu Živkoviću, legendi ETF-a, dobrom ortaku pokojnog Caje, siguran sam da ga znaš. Elem, evo je opet: Deki je bio car koji je umeo, ono, kad vidi na raskrsnici da ne radi neki semafor, da izađe iz kola i krene da popravlja kontroler za signalizaciju (dobar deo njih je bilo njegov dizajn). I legenda kaže, jednom je tako sišao u kanal u kome su majstori instalirali kontoler za signalizaciju, sa još par inženjera iz Pupina, i krenuo nešto tamo da prčka. A gore, ulicom, prolazi majka, vodi klinca za ruku, vidi ove dole u blatu i kaže: "Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."

Sećam ih se, lepa vremena, ja sam kod Caje diplomirao (on je triput dnevno dobijao fenomenalne ideje, ja taman završio jedan diplomski on mi rekao da ima bolju ideju i da će mi Pupin pomoći sa implementaciom - trebao mi neki "nesrećni" kilovatčić u radu i Pupin mi dao samo jezgro za trafo, pa sam sam motao

Mislim da su i drugi tako prolazili, jednom je to dao za magistarski prvo, p anjega prebacio na noviju ideju, pa dao meni pa me prebacio, i na kraju završio jedan Kinez, bio fenomenalan student.

Ekipa je uopšte bila cool utoliko što su uvek vrteli neke ideje, i mogao si da im radiš šta god ako voliš i kapiraš elektroniku.

I da budeš predmet dobrih fazona ako ne kapiraš
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:25 15.06.2016

Re: Krle

"Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."

Na prvoj godini faksa sam sedela u parku sa nekim kolegama posle maratonskih predavanja iz elektrotehnike i gledali smo kako radnici sade ljubičice. Da ti kažem, to u datom trenutku uopšte nije delovalo tako loše.
Milan Novković Milan Novković 09:30 15.06.2016

Re: Krle

dobrosavljevic_m
"Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."

Na prvoj godini faksa sam sedela u parku sa nekim kolegama posle maratonskih predavanja iz elektrotehnike i gledali smo kako radnici sade ljubičice. Da ti kažem, to u datom trenutku uopšte nije delovalo tako loše.

Sve je relativno, u dobrom društvu ništa nije tako loše, a za loše društvo treba baš vežbati, o čemu god da se radi

Tako, ako ti je kolega bio zgodan i imao dobar smisao za humor ... nemaš ni pojma šta si u stvari gledala

EDIT: Ili ako je imao brkove i vozio Ladu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:46 15.06.2016

Re: Krle

Tako, ako ti je kolega bio zgodan i imao dobar smisao za humor

Pa sad... programeri...
maksa83 maksa83 09:50 15.06.2016

Re: Krle

dobrosavljevic_m
Tako, ako ti je kolega bio zgodan i imao dobar smisao za humor

Pa sad... programeri...

Da, bolju definiciju neš naći.
emsiemsi emsiemsi 09:51 15.06.2016

Re: Krle

dobrosavljevic_m
Tako, ako ti je kolega bio zgodan i imao dobar smisao za humor

Pa sad... programeri...
... и хумор !
Јеботе !
Lionsgate Lionsgate 10:03 15.06.2016

Re: Krle

JBT, vi sa ETF-a malo pa malo o tom Caji, koje ste vi plachipichkice. A covek uopste nije bio tako los... cim je moj rodjak bio njegov asistent


Edit.

Pricao mi jedan stariji kolega u bivsoj firmi, inace vas ETF-ovac, negde krajem 70-tih je njegova tadasnja firma radila inzenjerski racunski centar na Gradjevini. Dolazio on naknadno da pregleda neke instalacije u tom centru pa mu zatrebaju merdevine, okrene se levo desno i vidi nekog lika za koga je smeo ruku u vatru da stavi da je domar i kaze mu "hej, cale, trebaju mi merdevine, hajde nabavi mi ih". Covek klimne glavom, ode i vrati se za 5 minuta sa merdevinama. Dekan, investitor, koji je u medjuvremenu dosao u centar snimi to i kaze tom ETF-ovcu "jbt, pa znas koga si ti poslao po merdevine, to je akademik Hajdin". Ops, ETF-ovac - slon u staklorezackoj radnji
alselone alselone 10:29 15.06.2016

Re: Krle

Pricao mi jedan stariji kolega u bivsoj firmi, inace vas ETF-ovac, negde krajem 70-tih je njegova tadasnja firma radila inzenjerski racunski centar na Gradjevini. Dolazio on naknadno da pregleda neke instalacije u tom centru pa mu zatrebaju merdevine, okrene se levo desno i vidi nekog lika za koga je smeo ruku u vatru da stavi da je domar i kaze mu "hej, cale, trebaju mi merdevine, hajde nabavi mi ih". Covek klimne glavom, ode i vrati se za 5 minuta sa merdevinama. Dekan, investitor, koji je u medjuvremenu dosao u centar snimi to i kaze tom ETF-ovcu "jbt, pa znas koga si ti poslao po merdevine, to je akademik Hajdin". Ops, ETF-ovac - slon u staklorezackoj radnji


Ja znam za direktora jedne velike domace grupacije koji je u papucama, i majici dosao preko leta u jednu od njegovih fabrika da vidi kako napreduje remont poslovodja ispreskakao kako se to obukao za posao i poslao da nosi neke cevi. I covek mu stvaro doneo te cevi da vidi sta ce biti. Ovaj ga pohvalio i poslao da se presvuce.
Milan Novković Milan Novković 10:33 15.06.2016

Re: Krle

A covek uopste nije bio tako los

Da, da, to i mi kažemo, samo su nam rečenice loše "isprogramirane"
Ops, ETF-ovac - slon u staklorezackoj radnji

Ume da bude istine u ovakvim rečenicama, iako ume i da se izmigolji
Lionsgate Lionsgate 10:43 15.06.2016

Re: Krle

Da, da, to i mi kažemo, samo su nam rečenice loše "isprogramirane"


Los algoritam
Vecina elektronicara ipak ceni Caju, bar sa onima sa kojima sam se ja sretao. Svaka skola je imala po jednog takvog nastavnika, nesto strozeg ali koji je terao ljude da vise rade i nesto nauce, pa ko to ceni onda ga i ceni.
Milan Novković Milan Novković 10:51 15.06.2016

Re: Krle

Lionsgate
Da, da, to i mi kažemo, samo su nam rečenice loše "isprogramirane"


Los algoritam
Vecina elektronicara ipak ceni Caju, bar sa onima sa kojima sam se ja sretao. Svaka skola je imala po jednog takvog nastavnika, nesto strozeg ali koji je terao ljude da vise rade i nesto nauce, pa ko to ceni onda ga i ceni.

On nije bio nimalo strog u stvari, ja sam to pokušao (bez QA-a na kraju rečenice) da kažem.

Sa njim si kao student mogao da se zezaš kao sa pajtosom, i da provaljuješ kako dobre tako i loše fazone, da ideš u kafanu.

On je, "samo", malo preterivao sa zezanjem na račun onih koji pokušavaju da polože ispit bez razumevanja - recimo pita te šta će da "crkne" ako nakačiš peglu na pojačalo i na prve znake da imaš razumevanja i smisla za humor zaokruži to pitanje, ide dalje ili ti da visoku ocenu.
Lionsgate Lionsgate 10:58 15.06.2016

Re: Krle

Po tom opisu opasno dobar profa.
nikvet pn nikvet pn 11:07 15.06.2016

Re: Krle

srdjan.pajic
"Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."


Пре доста година одем на ноћно тељење у планинско село. Случај за царски рез. Али пошто је ноћ, мраз, кошава и нема струје то отпада. Преостаје да га извучем како знам и умем. После сат и кусур тешке борбе некако успем и онако липсао-каљав-крвав свучем се до појаса да се оперем.

Полива ме баба неком прохладном водицом и уста не затвара:

Швака шаст шинко бог ти помого

(задрхти јој рука па ми шљипне воду низ леђа бррр)

ете како тешак пошо ши нашо

(показују јој да ћути ал она вергла)

мој унук учио школе, ујутро белу кошуљку натне па шедне у камион и возиии...

(ћути бре бабо, дај му пешкир)

ал добро, да ши ти нама жив и ждрав, мора неки и то да ради.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:20 15.06.2016

Re: nemaš razumijevanja

pa ti uživaj.

Je li, da te pitam nešto: ti se nisi naljutila na mene zbog one ispaše?
:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:00 15.06.2016

Re: Krle

On nije bio nimalo strog u stvari, ja sam to pokušao (bez QA-a na kraju rečenice) da kažem.


Ja sam kod Caje ubo sedmicu, što mi daje za pravo da se ovde polugo šepurim kao polubog elektronike. Problem sa Cajom je što je bio užasno loš predavač. Konfuzan, haotičan, a mislim čak da nije ni sam znao ni razumeo dobar deo onog što je predavao (ima tu i dosadnih delova, a bogami i jako zapetljanih, i onih koji se brzo menjaju i razvijaju, nije to lako sve pratiti, donekle mogu da ga razumem). Jeste bio dobar šoumen, jedan od najboljih, i jako brz u glavi i na vicu, ali brate, kad je trebalo nešto da se ispredaje ali tako da posle ne moraš da se pušiš, da trošiš dane lupajući glavom ne bi li razumeo šta je pisac hteo da kaže (pošto mu je i knjiga bila totalno sranje), i da otkriješ da to ustvari nema veze sa mozgom, e tu je totalno omanuo. Ja sam elektroniku ponovo učio od početka tek kad sam počeo da radim, a od tog njegovog drila kroz koji sam prošao, kao i mnogi drugi, nikakvu veću korist nisam video, a usput zamalo nisam zamrzeo ceo taj faks.

Svejedno, i ja sam ga voleo, i cenio, više onako kao čoveka, i živopisan karakter nego kao velikog stručnjaka za elektroniku. I jeste tačno ovo što kažeš, terao te je da misliš, makar i samo toliko da ne ispadneš glup ako te nešto pita pred svima, ili da povataš njegove gluposti i greške. Iako me je tri puta oborio, od toga jednom na svoju grešku (ne samo mene postavio je zadatak koji nema rešenje, to jest uslovi su takvi da kolo prosto ne radi, što smo i pokazali u rešenju, ali ga u to nije bilo moguće ubediti).

Po meni, onaj njegov Proka, bio mu je asistent u moje vreme, posle je postao profa, je bio daleko bolji inženjer i profesor. To se uostalom vidi i po objavljenim radovima, a i po tome što sam sa njegovih vežbi retko izlazio sa osećajem da me je neko jastučio u glavu i da sam opet izgubio sat-dva života nepotrebno. A pomenuti Žile (inače osim semafora, čovek je bio valjda glavni baja koji je dizajnirao naše simulatore letenja i simulator tenka, moj ćale je radio za njega) je takođe bio strašan inženjer i odličan predavač, ali dosta manje šoumen, pa mi se dešavalo da zaspim malo na predavanju kod njega. Kod Caje nisam nikad zaspao na času.
zovitemegrunf zovitemegrunf 16:11 15.06.2016

Re: Krle

Milan Novković
Lionsgate
Da, da, to i mi kažemo, samo su nam rečenice loše "isprogramirane"


Los algoritam
Vecina elektronicara ipak ceni Caju, bar sa onima sa kojima sam se ja sretao. Svaka skola je imala po jednog takvog nastavnika, nesto strozeg ali koji je terao ljude da vise rade i nesto nauce, pa ko to ceni onda ga i ceni.

On nije bio nimalo strog u stvari, ja sam to pokušao (bez QA-a na kraju rečenice) da kažem.

Sa njim si kao student mogao da se zezaš kao sa pajtosom, i da provaljuješ kako dobre tako i loše fazone, da ideš u kafanu.

On je, "samo", malo preterivao sa zezanjem na račun onih koji pokušavaju da polože ispit bez razumevanja - recimo pita te šta će da "crkne" ako nakačiš peglu na pojačalo i na prve znake da imaš razumevanja i smisla za humor zaokruži to pitanje, ide dalje ili ti da visoku ocenu.



To je to. Dođe štreber na ispit, a on ga tera da razmišlja, jbt. Kako da ga ne mrziš? Daj da izdeklamujem i gotovo!

A o Pupinovim samaforima, pomenuo ih Pajić ... Kružila je Institutom priča da se je neko povezano lice skucalo kecom negde u Dimitrijali, ili Cvijićevoj, u to vreme sveže opremljenoj baš Pupinovim semaforima. I pošto je, jeli, bio povezano lice, prizna Pupin da je bio bug u semaforrima i kupi mu novog keca (sedamdesete godine su u pitanju, samo za okvir)
Milan Novković Milan Novković 16:26 15.06.2016

Re: Krle

Jeste, tačno je sve što pričaš, u naše vreme on nije ni imajo knjigu i sećam se da su ga jurili da je napiše.

Meni se prosto potrefilo da mi je po završetku šestog osnovne elektronika postala hobi, doneo mi ćale najjeftiniji kit sa Crvenog Krsta, Bgd, ja stavio u kolo diodu, slušalice i našu metalnu kapiju u Prigrevici kao antenu, čuo jasno Radio Sombor, ko da su me transportovali u Star Trek oduševljenje, i onda imao 6 godina žestokog zezanja i uživanja do ETF-a, od pravljenja pojačala ortacima rockerima, do emitovanja Radio Prigrevice predajnicima koje sam ja napravio.

Bez knjige i Internetima je mnogima bilo teško, sećam se, ali ja sam i tu imao sreće, tj uopšte sam imao sreće, ja nisam otišao ni na jedno njegovo predavanje ali sam bio radio amater, od Somborskog radio kluba do Akademskog pri ETF-u, tone matrijala, knjiga, časopisa, takmičenja i ljudi koji to jako vole ok sebe, iz raznih insituta, pa sam već imao iza sebe neke "junačke" priče iz Pupina i ostalih ...

I jeste mala šteta to mučenje onih koji su došli na ETF i kojima to jeste bio dobar izbor, a nisu imali kjnige ili časopise, niti dobra predavanja.
zovitemegrunf zovitemegrunf 16:54 15.06.2016

Re: Krle

I jeste mala šteta to mučenje onih koji su došli na ETF i kojima to jeste bio dobar izbor, a nisu imali kjnige ili časopise, niti dobra predavanja.

Kupovao sam tokom osamdesetih njegove knjige, kako su izlzile, da imam. A pre par godina, nisam mogao da odolim kad sam naleteo na Millmana
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 15.06.2016

Re: Krle

zovitemegrunf
I jeste mala šteta to mučenje onih koji su došli na ETF i kojima to jeste bio dobar izbor, a nisu imali kjnige ili časopise, niti dobra predavanja.

Kupovao sam tokom osamdesetih njegove knjige, kako su izlzile, da imam. A pre par godina, nisam mogao da odolim kad sam naleteo na Millmana


Kad pomenu Milanče knjigu, Caja, kad su ga konačno pritegli da MORA da napiše knjigu, je uzeo tog Milmana, koji je, onako srednje dobra knjiga (mada je ovde u USA, to jest na mom bivšem faksu, niko ne koristi iz nekog razloga) i onda pola preveo i to loše, deo osakatio, a deo sam izmislio. I onda smo dobili valjda najgori mogući ikad napisani udžbenik u toj oblasti (i otkucan u kompledtu na kucaćoj mašini, sa sve formulama i oznakama u šemama). Ja nisam imao Milmana, bio mi skup, a nisam ni imao nikog da mi pošalje iz inostranstva, nego sam bio osuđen na beleške sa Cajinih predavanja (blagi užas) i njegovu knjigu (samo užas).

Inače, Caja se jednom sprdao na račun pameti svojih studenata, koji su pokazivali neviđenu kreativnost i sposobnost ne da uoče grešku, nego da oko neke njegove greške na predavanju ili u knjizi razviju kompletnu, i isto tako pogrešnu, teoriju kako nešto funkcioniše - neko kolo, ili sistem, ili komponenta, i onda to primenjivali gde god su mogli, pošto, jelte, na tom jednom primeru, sa greškom, radi. Meni je to bilo smešno, a posle sam video da sam i ja često bio među tim studentima, pa mi više nije bilo toliko smešno.
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:25 15.06.2016

Re: Krle

Milmana, koji je, onako srednje dobra knjiga (mada je ovde u USA, to jest na mom bivšem faksu, niko ne koristi iz nekog razloga) i onda pola preveo i to loše, deo osakatio, a deo sam izmislio


Mislim da smo već pričali ovde o tome, on je predavao držeći otvorenog Milmana ispred sebe.

A kako mi je bilo, gimnazijalcu naviklom na pokloni se i počni sistem odgovaranja, i bez radioamaterskog iskustva, da preumim na What if sistem, kad ga prvi put sretoh kod Caje, možeš misliti. Muka i trauma, ma prošlo, iskreno sam i trajno preumio, nisam ja ko neki
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:05 15.06.2016

Re: Krle

nikvet pn
srdjan.pajic
"Vidiš sine, ovako ćeš i ti morati, ako ne budeš dobar đak u školi..."


Пре доста година одем на ноћно тељење у планинско село....

...ал добро, да ши ти нама жив и ждрав, мора неки и то да ради.[/i]


Pre skoro pola veka, lepo nedeljno popodne, pođu moj otac, agronom, i njegov pajtos, veterinar, u selo udaljeno desetak kilometara. Trebalo je da moj stari pogleda voće i ruže zasađene oko veterinarske stanice u kojoj je prijatelj radio. Ja im se prišljamčim, sednemo u Wartburgini i pichi.

Stignemo brzo, kad, ispred stanice, sedi seljak u hladu, pored njega krava. N'umem da opišem, ali i danas me jeza hvata od onog osećaja prepuštenosti sudbini koji je visio u vazduhu. Šta je bilo...teljenje, nije izbacila posteljicu posle teljenja, ako sam dobro zapamtio, on je doveo. I čeka, možda i dočeka ponedeljak.

I tu prijatelj skine nedeljnu belu košulju, opaše gumenu kecelju i krene da radi ono što je moralo da se uradi...
emsiemsi emsiemsi 21:09 15.06.2016

Re: Krle

zovitemegrunf
I jeste mala šteta to mučenje onih koji su došli na ETF i kojima to jeste bio dobar izbor, a nisu imali kjnige ili časopise, niti dobra predavanja.

Kupovao sam tokom osamdesetih njegove knjige, kako su izlzile, da imam. A pre par godina, nisam mogao da odolim kad sam naleteo na Millmana

Хехехехе !
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 16.06.2016

Re: Krle

šta će da "crkne" ako nakačiš peglu na pojačalo

Ће цркнем ја, ако види Њања.
narcis narcis 19:10 16.06.2016

Re: Krle

marco_de.manccini
šta će da "crkne" ako nakačiš peglu na pojačalo

Ће цркнем ја, ако види Њања.

i dobiješ ajron rock

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana