Reč i slika

još kraća lekcija iz etike

uros_vozdovac RSS / 20.06.2016. u 11:27

izvesni prosvetni savet Srbije je danas poslao dopis školama, da odbijaju prigovore na prijemni. 

Prosvetni savet izglasao da je rešenje na slici desno tačno rešenje za paralelno  povezivanje otpornika. Tačno...

Miša mu šta je sledeće? Da Fudbalski savez Srbije izglasa da je EŠ bezveze takmičenje i da je Srbija prvak Evrope

 U OŠ "Bora Stanković"  upravo mom detetu odbili prigovor, kažu - jesu u pravu ali prosvetni sovjet izglasao.

 

 2tLXQ5y.jpg

Tagovi



Komentari (582)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:06 22.06.2016

Re: Spam mail

Nisam imao srca da mu to kažem. Nadam se da ga prepiska sa gospojom neće stajati vremena (podatke ima arhivirane, računam pametan je čovek).

Ima ih raznih, ta gospoja Stark je od manje sofisticiranih, veliki igrači kupe 0-day exploit MS Live Maila i šibaju. Akademska institucija je fasovala ransomware tako što nisu hteli da plate $10 za neki članak nego ga jurili po kineskim sajtovima koji dobrodušno u duhu komunizma koji je zacrtao Drug Mao dele stvari za dž., što je na Windowsima ravno guranju penisa u osinje gnezdo.
maksa83 maksa83 09:08 22.06.2016

Re: Spam mail

Могу мислити каква је фрка била у банци којој се има римује са кабеза.

Frka je bila takva da im 2 dana nije kako treba radio onlajn benking, ali nisu smeli da ti kažu zašto (normalno) nego su te jebali u zdrav mozak sa "a, sigurno ste pogrešili PIN".
predatortz predatortz 09:10 22.06.2016

Re: Spam mail

maksa83
Nisam imao srca da mu to kažem. Nadam se da ga prepiska sa gospojom neće stajati vremena (podatke ima arhivirane, računam pametan je čovek).

Ima ih raznih, ta gospoja Stark je od manje sofisticiranih, veliki igrači kupe 0-day exploit MS Live Maila i šibaju. Akademska institucija je fasovala ransomware tako što nisu hteli da plate $10 za neki članak nego ga jurili po kineskim sajtovima koji dobrodušno dele stvari za dž., što je na Windowsima ravno guranju penisa u osinje gnezdo.


Ma, poznata mi problematika. Neke knjigovodstvene agencije sa kojim sarađujem navukle to još prošle godine. Sad su ponovo pojačani napadi, a Srbija je pri vrhu liste napadnutih područja.

Oprez, ljudi! Nije ni malo naivno. Čuvajte sve što vam je iole bitno, a bar danas ima nebrojeno načina za čuvanje podataka.
Milan Novković Milan Novković 09:35 22.06.2016

Re: Spam mail

Ja ih delim na one koji nemaju bekap, i one koji misle da imaju bekap.



Ipak postoji i treća kategorija, cool backup, al enkriptovani podaci i (polu)izgubljen ključ. U poslednjih 20es godina ja sam imao dva i po incidenta:

0.5 - Davno, tad sam enkriptovao u DIY maniru, Blowfish, 400+ bita ključ, C++ s kuka isprogramiran. Zaboravio ključ ali sam se brzo setio, a podaci bili važni.

1.0 - Ključ "slannina", hint "duon". Kako mi pade na pamet taj retarded hint ne sećam se, ali sve je bilo opušteno, otud i slabašan ključ, pošto je bilo iza ljutog Ciscoa, pa ispod skoro pa sasvim ozbiljnog Nortona. P ajoš sve Englezi oko mene mogo sam komotno "Ono masno od svinje sa duplim slovom" da stavim. I baci mi comp hint - trebalo mi dosta dana da se setim ključa.

1.0 - Iskoristio jedan od svojih 30 "popularnih" ključeva, al malo modifikovan, nego prvo da skoknem sa ortakom u kafanu pre nego što negde zabeležim "modifikaciju" i hint. Mogućih modifikacija na ključevima tipa "japijempelinkovac" ili "japeglampaprike" (ovi su se istrošili pa ih delim s vama, plus ne delim modifikacije, prefikse i sufikse), sa prefiksima i sufiksima ima oko 10,000 - 100,000 što mi daje divan prostor od jedno 300,000 do 3,000,000 kombinacija pa sam posle dve nedelje odustao - izgubio pešes fajlova koji su bili samo za moje oči pa tako, u stvari, nebitni i nije ih šteta

Samo jednom sam se baš "usvinjio", 1983. u Energoprojektu, pa izgubio 2 nedelje frenetičnog kodiranja gde sam skoro nimalo kompajlirao i linkovao, samo "muški" kodirao 500-1,000 linija Fortrana i asemblera (Univac mainframe to Honeywell mini ftp) dnevno, kojima na kraju ni ja nisam znaš za šta služe, a nisu ni radile, i onda sve to izgubio - mislim da je to razlog, to iskustvo, što posle nikad nisam ozbiljno nadrljao.
maksa83 maksa83 09:39 22.06.2016

Re: Spam mail

Samo jednom sam se baš "usvinjio", 1983. u Energoprojektu, pa izgubio 2 nedelje frenetičnog kodiranja gde sam skoro nimalo kompajlirao i linkovao, samo "muški" kodirao 500-1,000 linija Fortrana i asemblera (Univac mainframe to Honeywell mini ftp) dnevno, kojima na kraju ni ja nisam znaš za šta služe, a nisu ni radile, i onda sve to izgubio

Znaš kako kaže Donald Ervin Knuth - "neki od najboljih softvera za koje znam su nastali tako što je izgubljen sors pa su pravljeni ponovo".

Ali ozbiljno, neka neverovatna količina ljudi/firmi misli da ima bekap i kad proba da ga ristoruje neprijatno se iznenadi.
Milan Novković Milan Novković 09:58 22.06.2016

Re: Spam mail

Znaš kako kaže Donald Ervin Knuth - "neki od najboljih softvera za koje znam su nastali tako što je izgubljen sors pa su pravljeni ponovo".

Da, ja sam tek nedavno naučio da "moj lepi sorsić", a jektičav, pustim niz vodu pa upristojim uradak

Mislim, refactoring je deo bića oduvek, al design pattern "ovih-6,500-linija-coda-su-mi-sranje" sam tek nedavno potpuno razumeo

Sa tuđim kodom je to mnogo lakše, naravno. Izmišljanje tople vode pričam tečno dal još s faksa, ili od tih prvih godina u industriji

Rekao bi čovek kako to danas nije više slučaj sa mladima, open source na sve strane okruženje nudi svašta, al odškrini samo malo vrata ovim young turks danas i eto tople vode kolko hoćeš, to je neka vrsta genetike i mekog nacionalizma na delu
Atomski mrav Atomski mrav 10:03 22.06.2016

Re: Spam mail

Ali ozbiljno, neka neverovatna količina ljudi/firmi misli da ima bekap i kad proba da ga ristoruje neprijatno se iznenadi.


Ko je taj general Failure i šta on radi na mom disku (za bekap)?

maksa83 maksa83 10:04 22.06.2016

Re: Spam mail

Sa tuđim kodom je to mnogo lakše, naravno.

Ih, tuđ... meni je moj posle 6 meseci k'o tuđ.

"Koji je moron ovo pisao... <pogleda istoriju u sors kontroli> ... auh, izgleda - ja".
budjoni budjoni 10:16 22.06.2016

Re: Spam mail

Znaš kako kaže Donald Ervin Knuth - "neki od najboljih softvera za koje znam su nastali tako što je izgubljen sors pa su pravljeni ponovo".


jedan deo "radjanja mecke" sa onim mojim "knapsack" problemom je bio taj da sam prvobitno resenje, koje nije bilo bazirano na knapsacku uzeo i lepo skroz obrisao i onda poceo sve lepo ispocetka...

a sa kodom, manje vise je uvek tako bilo, posle par meseci # of WTFs prilicno poraste...



jedino kad sam radio u verilogu, ASIC design, nije bilo toga, verovatno zato sto prvo potrosis mnogo vremena da napises dokumentaciju, pa tek onda krenes da pravis, ali tada je dokumentacija vec zamrznuta i nema menjanja...
maksa83 maksa83 10:31 22.06.2016

Re: Spam mail

jedan deo "radjanja mecke" sa onim mojim "knapsack" problemom je bio taj da sam prvobitno resenje, koje nije bilo bazirano na knapsacku uzeo i lepo skroz obrisao i onda poceo sve lepo ispocetka...

Daj još malo o toj muzičkoj spravi na kojoj si radio, šta, ko, šta radi, itd.

Ja ove godine otišao na hackaday.io konferenciju koja je volšebno održana u Beogradu (koliko sam shvatio mahom zato što je VAST ekipa prešla u američku firmu koja je kupila hackaday.io blog) manje više zbog dva predavanja: 1) create your own supercomputing cluster, i 2) hacking musical interfaces, ali ovo drugo se nije desilo zato što se baja (mislim ... Grk, štareći, tradicionalno poslovni i pouzdani) na kraju nije pojavio, a to predavanje su još dodatno unapred naplaćivali...
budjoni budjoni 10:48 22.06.2016

Re: Spam mail

evo ovde moze podosta informacija da se izbunari:

http://www.electrovoice.com/family.php?id=29

ima isti kontroler i pod markom dynacord (svejedno su EV i dynacord prakticno ista stvar, samo je nalepnica drugacija posto dosta njih voli jednu marku, pa da ne budu osteceni...)

uglavnom, kupis spravu (samo mislim da nije bas jeftina) i odgovarajuce I/O kartice, ako ti treba vise processing power kupis extension karticu sa jos par DSP.ova na njoj, ubodes ulaze, ubodes izlaze i sto se HW tice, to je to...

SW za to je prakticno kao visio, imas levo razne processing blocks, tipa EQ, compressor, Limiter, FIR filter, matrice, mikseri razni.. pa lepo drag and drop, povezes virtuelnim kablovia, i onda sprava krene da radi bas to sto si nacrtao...

uglavnom, to odavno trci na allianz areni, wembley areni, ako se dobro secam live earth i live 8 koncerte su radili sa tim, REM je bio sa tim na turneji, Waldbühne (klasicna muzika) je radjena sa tim i tako to...

odavno sam ja otisao iz te firme, pa sad i ne pratim, ali je bilo super dok sam bio tamo...

randy crawford nam je bila zamorce za neke FIR filtere sto smo radili, posto je bila gost na "jazz an der donau" festivalu kad smo se tamo time petljali, prvo toncima nismo rekli sta testiramo, nego smo malo hteli da ih iznenadimo...

eto, raspricah se ja, ne zamerite :)
maksa83 maksa83 11:02 22.06.2016

Re: Spam mail

SW za to je prakticno kao visio, imas levo razne processing blocks, tipa EQ, compressor, Limiter, FIR filter, matrice, mikseri razni.. pa lepo drag and drop, povezes virtuelnim kablovia, i onda sprava krene da radi bas to sto si nacrtao...

Uuu, impresivno, masiv rispekt...

Ja koristim AmpliTube koji radi sličnu stvar u ograničenom gitarskom kontekstu, i ne mogu da se načudim šta sve softverom ljudi izvedu, praktično zamene nesagledive količine skupih velikih pojačala i efekata (sa sve effects loop, pre-effects loop emulacijom), čak možeš da namestiš raspored virtuelnih zvučnika sa sve preciznim pozicioniranjem mikrofona na zvučniku, i ćeraj...

Iskreno se divim ljudima koji prave takve stvari (a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani iz Modene).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:30 22.06.2016

Re: Spam mail

a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani

Је ли, шта ти имаш противу Италијана, пице, пасте, песта и осталих ђаконија??? Знаш ли, ти, где је најбољи ресторан у свету? У Модени!

http://www.osteriafrancescana.it/
maksa83 maksa83 11:34 22.06.2016

Re: Spam mail

Је ли, шта ти имаш противу Италијана, пице, пасте, песта и осталих ђаконија??? Знаш ли, ти, где је најбољи ресторан у свету? У Модени!

Nemam ništa, naprotiv, samo imam snižena očekivanja, od njih očekujem da prave najbolje pice, paste i žive sa kevom koja im kuva i pere u 50-toj, a ne da prave supersofisticiran muzički hardver i softver. Iznenadili me.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:03 22.06.2016

Re: Spam mail

Iznenadili me.



Да, необично: земља маестралне инжињерске традиције. A haj tek -- ništa. Što reče jedan Italijan, kao komentar, na ovaj članak: Really, so the only European tech companies you know are Skype and Spotify? Here’s another 120 for you

Alessandro (cosenal) • 3 years ago
120, none of which is in Italy :(
maksa83 maksa83 12:19 22.06.2016

Re: Spam mail

Really, so the only European tech companies you know are Skype and Spotify?

Spotify je zanimljiva priča. Klinac Šved sa 16 godina imao web agenciju (nešto oko reklamiranja), prodao je većoj firmi za sumu koja mu je (čak i kad ti švedska država uzme sve što misli da treba, a to je puno) dovoljna da udobno qrcem ne mrdne do kraja svog zemaljskog života. I tako on kupi bigass loft u Štokholmu, flotu ludih automobila, i divljao godinu dana po klubovima sa društvom, a onda se jedno jutro probudio i shvatio da je nesrećan, parafraziram "da ti moji drugovi i nisu baš neki drugovi pošto bi nestali u roku od odmah kad bih ja pukao i prestao da plaćam svo to zezanje, i da te devojke oko mene nisu baš dobre osobe", i rekao "sa' ću da napravim Spotify". Priča oko toga je l' Spotify dobar ili loš za muzičare je priča za sebe (nije dobar, pošto nije sredio long tail kao što je obećavao, po sili stvari je napravljen da ugađa izdavačkim kućama, a ne muzičarima koji sad prolaze gore nego pre, ako nisu megazvezde), ali klincima po belom svetu je Spotify potpuni sinonim za muziku. K'o nekad Radio Luxemburg, samo biraš šta ćeš da slušaš.
budjoni budjoni 13:16 22.06.2016

Re: Spam mail

maksa83
SW za to je prakticno kao visio, imas levo razne processing blocks, tipa EQ, compressor, Limiter, FIR filter, matrice, mikseri razni.. pa lepo drag and drop, povezes virtuelnim kablovia, i onda sprava krene da radi bas to sto si nacrtao...

Uuu, impresivno, masiv rispekt...

Ja koristim AmpliTube koji radi sličnu stvar u ograničenom gitarskom kontekstu, i ne mogu da se načudim šta sve softverom ljudi izvedu, praktično zamene nesagledive količine skupih velikih pojačala i efekata (sa sve effects loop, pre-effects loop emulacijom), čak možeš da namestiš raspored virtuelnih zvučnika sa sve preciznim pozicioniranjem mikrofona na zvučniku, i ćeraj...

Iskreno se divim ljudima koji prave takve stvari (a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani iz Modene).


zahvaljujem :)
sad si me pohvalio, da se jos vise raspisem

na ovom kontroleru nije bio cilj nikakve efekte da pravis, vise kontrola celog sound reinforcement sistema... prakticno, kad to imas, ne treba ti veliki rack sa raznim EQ, dynamics, patchbay...

na koncertima sve sa bine ide u miksetu, tonac tu vodi glavnu rec a posle miksete dodje ovo sokocalo... X kanala udje unutra, onda ih ti ovde izrutiras kako hoces, zavisno od monitoringa, line array zvucnika i tako to... onda jos uoblicis (EQ, x-over, FIR, dynamics) svaki izlazni kanal, to ide na pojacala (class H najcesce), pa na zvucnike...

super stvar sa FIR filtrima je bila da izmeris frekventnu karakteristiku zvucnika, pa inverzna furijeova od toga, pa napravis FIR filter koji ispegla i kantu od zvucnika da ima linearnu prenosnu karakteristiku...
prakticno je ovo sokocalo prvo koje je to radilo na trzistu a da je, u neku ruku, free programmable...
nas je bilo 5 u timu koji smo pravili kontroler, 3 HW i 2 SW, a ova kontrola matrice DSP-ova (prakticno sam pravio kompajler za tu matricu) unutra je dopala meni, pa sam postao mama ne od jedne, nego bar 3 mecke dok nisam to naterao da radi...

a jedan od glavnih ciljeva je da, ma kako neko konfigurisao kontroler iznutra i opstio mu sa familijom kad nagruva sijaset raznih EQs i statijaznam, da
kompajler ne pokarabasi timing alignment, da nema par samples tamo ovamo...

najveci test je bio u americi, kada je onaj Kenny Chesney isao na turneju sa ElectroVoice opremom, pa bude 200kW snage na koncertu (uglavnom je to bilo duplo vise nego Stonsi ili AC/DC...)

drugi test je bio kad je Ratzinger gostovao u Kelnu, pred oko milion ljudi, ako se dobro secam, pa si morao ogroman delay da drzis pod kontrolom, jer je povrsina koju zauzme stado od milion dusa prilicno velika...

ima tome vise dobrih 10 godina, rado se secam tog perioda i volim ga (ovo zvuci kao ono sa sexom jbt) :)

no, da ne smaram vise, "izvinjajem se"
emsiemsi emsiemsi 13:24 22.06.2016

Re: Spam mail

budjoni
maksa83
SW za to je prakticno kao visio, imas levo razne processing blocks, tipa EQ, compressor, Limiter, FIR filter, matrice, mikseri razni.. pa lepo drag and drop, povezes virtuelnim kablovia, i onda sprava krene da radi bas to sto si nacrtao...

Uuu, impresivno, masiv rispekt...

Ja koristim AmpliTube koji radi sličnu stvar u ograničenom gitarskom kontekstu, i ne mogu da se načudim šta sve softverom ljudi izvedu, praktično zamene nesagledive količine skupih velikih pojačala i efekata (sa sve effects loop, pre-effects loop emulacijom), čak možeš da namestiš raspored virtuelnih zvučnika sa sve preciznim pozicioniranjem mikrofona na zvučniku, i ćeraj...

Iskreno se divim ljudima koji prave takve stvari (a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani iz Modene).


zahvaljujem :)
sad si me pohvalio, da se jos vise raspisem

na ovom kontroleru nije bio cilj nikakve efekte da pravis, vise kontrola celog sound reinforcement sistema... prakticno, kad to imas, ne treba ti veliki rack sa raznim EQ, dynamics, patchbay...

na koncertima sve sa bine ide u miksetu, tonac tu vodi glavnu rec a posle miksete dodje ovo sokocalo... X kanala udje unutra, onda ih ti ovde izrutiras kako hoces, zavisno od monitoringa, line array zvucnika i tako to... onda jos uoblicis (EQ, x-over, FIR, dynamics) svaki izlazni kanal, to ide na pojacala (class H najcesce), pa na zvucnike...

super stvar sa FIR filtrima je bila da izmeris frekventnu karakteristiku zvucnika, pa inverzna furijeova od toga, pa napravis FIR filter koji ispegla i kantu od zvucnika da ima linearnu prenosnu karakteristiku...
prakticno je ovo sokocalo prvo koje je to radilo na trzistu a da je, u neku ruku, free programmable...
nas je bilo 5 u timu koji smo pravili kontroler, 3 HW i 2 SW, a ova kontrola matrice DSP-ova (prakticno sam pravio kompajler za tu matricu) unutra je dopala meni, pa sam postao mama ne od jedne, nego bar 3 mecke dok nisam to naterao da radi...

a jedan od glavnih ciljeva je da, ma kako neko konfigurisao kontroler iznutra i opstio mu sa familijom kad nagruva sijaset raznih EQs i statijaznam, da
kompajler ne pokarabasi timing alignment, da nema par samples tamo ovamo...

najveci test je bio u americi, kada je onaj Kenny Chesney isao na turneju sa ElectroVoice opremom, pa bude 200kW snage na koncertu (uglavnom je to bilo duplo vise nego Stonsi ili AC/DC...)

drugi test je bio kad je Ratzinger gostovao u Kelnu, pred oko milion ljudi, pa si morao ogroman delay da drzis pod kontrolom, jer je povrsina koju zauzme stado od milion dusa prilicno velika...

ima tome vise dobrih 10 godina, rado se secam tog perioda i volim ga (ovo zvuci kao ono sa sexom jbt) :)

no, da ne smaram vise, "izvinjajem se"

Па добро, не мораш више о Фуријеовим трансформацијама и диџитал сигнал просесингу, дај мало сада о сексу.
budjoni budjoni 13:27 22.06.2016

Re: Spam mail

"о чему?" - одговарам ја као ЕТФ-овац
budjoni budjoni 14:23 22.06.2016

Re: Spam mail

Predrag Brajovic
a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani

Је ли, шта ти имаш противу Италијана, пице, пасте, песта и осталих ђаконија??? Знаш ли, ти, где је најбољи ресторан у свету? У Модени!

http://www.osteriafrancescana.it/


po toj listi je becki Steirereck na devetom mestu, mnogo dobra scena u Tornatoreovom "La migliore offerta", kada Geoffrey Rush tamo vecera sam, u rukavicama...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:17 22.06.2016

Re: Spam mail

budjoni
Predrag Brajovic
a ovo su, da ludilo bude veće - Italijani

Је ли, шта ти имаш противу Италијана, пице, пасте, песта и осталих ђаконија??? Знаш ли, ти, где је најбољи ресторан у свету? У Модени!

http://www.osteriafrancescana.it/


po toj listi je becki Steirereck na devetom mestu, mnogo dobra scena u Tornatoreovom "La migliore offerta", kada Geoffrey Rush tamo vecera sam, u rukavicama...

Svetska scena tih restorana jeste geek kulinarski kružok. Tu ima svega, a najpre -- preterivanja. Uz nesporno majstorstvo. Ezoterija. Kao ono -- koje harmonike čujemo i kolika je vernost zvuka. Sa sve istim zabludama, tipa da su lampaši i analogni signal superiorni. Nisu. Lampaši su falsifikatori a analogni signal inferioran digitalnom. Tako i ovde: vlada fama, i normalno je da vlada u oblasti koja je arbitrarna, stvar stečenih ukusa i navika. Plus te mađije prezentacije hrane. Ja to ne cenim baš.

Moj sjajan drug je gastro putnik. To znači da je sa liste prvih 50 restorana obišao njih možda 20-30. Žalio se da nije, skoro, mogao da nađe mesto u Osteriji. Mesecima ranije.
budjoni budjoni 15:36 22.06.2016

Re: Spam mail

verujem da je bas tako, kao i da su sve vrhunski kuvari bez izuzetka

meni je u gorepomenutom filmu simpaticno delovala atmosfera iz Steierereck-a, pa zapamtih ime restorana, a nisam nikad bio ni u jednom od ovih 50, verovatno ni u prvih 100...

isto tako me ne bi iznenadilo da mi se ne dopadne nesto tamo od hrane, ma koliko dobro bilo... subjektivna stvar...

najbolji restoran (po slicnim merilima kao ovi na listi) u kom sam bio je ivory club u frankfurtu, poznat i kao "morgan stanley kantina", jer je gomila bankara dolazila tu da jede...

a vlasnik tog restorana je super dobar u tom poslu izgleda, ima nekoliko restorana po frankfurtu koji su svi na dobrom glasu i odlicno rade, a tip vozi bentley continental gt u kamuflaznoj boji, meni je delovalo uzasno sabanski i odvratno, takva kombinacija, mnogo ruzno, kad sam video...

a za signale se slazem...

u principu, zato i cilj celog ovog kontrolera o kome sam se ja raspisao i nije bio cilj da pravi bilo kakve efekte (nista subjektivni osecaj, nista psihoakustika), nego cisto, tehnicki i deterministicki, upravljanje zvukom i poboljsanje karakteristika...

muzicari na bini i tonac za miksetom su zaduzeni za umetnicki dojam, a cilj svega posle toga je da bude tehnicki sto ispravnije...
alselone alselone 16:27 22.06.2016

Re: Spam mail

Није те мрзело? :)))

Nije. :)

Nekad im odgovorim, cak nekad i udjem u konverzaciju. Cisto malo da vidim dokle ce ici i koje ce fore pokusati.

To gledam kao altruizam, oduzimam im vreme da ne zajebavaju druge ljude. A i koristim samo webmail pa nemam problema.
alselone alselone 16:31 22.06.2016

Re: Spam mail

i ne mogu da se načudim šta sve softverom ljudi izvedu, praktično zamene nesagledive količine skupih velikih pojačala i efekata (sa sve effects loop, pre-effects loop emulacijom), čak možeš da namestiš raspored virtuelnih zvučnika sa sve preciznim pozicioniranjem mikrofona na zvučniku, i ćeraj...


Mi imamo elektricni klavir za koji moja zena kaze da ima bolji zvuk nego njen stari pianino. Moram priznati da sam se iznenadio kad sam to cuo.
alselone alselone 16:34 22.06.2016

Re: Spam mail

There is just one true King of The North i okačiš Pajtićevu sliku.


Cekaj, ako smo mi precani severnjaci, gde su onda divljani, ne mogu bas biti u Madjarskoj. Uvek sam ih nekako zamisljao u Bosni.
alselone alselone 16:35 22.06.2016

Re: Spam mail

(podatke ima arhivirane, računam pametan je čovek).


Da, kao i Brajovic koristim cloud za sve. Sva dokumenta, kontakti, mejlovi, sorsovi i sve slike su mi gore. Za ostalo me i zabole.
budjoni budjoni 16:52 22.06.2016

Re: Spam mail

alselone
i ne mogu da se načudim šta sve softverom ljudi izvedu, praktično zamene nesagledive količine skupih velikih pojačala i efekata (sa sve effects loop, pre-effects loop emulacijom), čak možeš da namestiš raspored virtuelnih zvučnika sa sve preciznim pozicioniranjem mikrofona na zvučniku, i ćeraj...


Mi imamo elektricni klavir za koji moja zena kaze da ima bolji zvuk nego njen stari pianino. Moram priznati da sam se iznenadio kad sam to cuo.


ovo vec zavisi od mnogo faktora, ne samo subjektivnih :)

kod e piana je najvaznije da tastatura bude sto bolja, mehanicka, sa istim haptics feedback kakav imas kod klasicnih klavira... valjda je to presudna stvar kad deca pocinju da uce da sviraju klavir...
sve posle toga ide jednostavno, e-klavir ima "usnimljen" svaki ton sa tastature sa nekog super dobrog klavira, pa samo reprodukuje... znaci, ako je snimio sa 20 bita, pa ima odlican SNR, plus dobar D/A konvertor, pristojno pojacalo i korektan ugradjen zvucnik, to je to...
kod elektricnih, kao i klasicnih klavira, cena ide do beskonacno...
budjoni budjoni 16:52 22.06.2016

Re: Spam mail

alselone
There is just one true King of The North i okačiš Pajtićevu sliku.


Cekaj, ako smo mi precani severnjaci, gde su onda divljani, ne mogu bas biti u Madjarskoj. Uvek sam ih nekako zamisljao u Bosni.


hehe, ako pitas krkara, on ce ti reci da su u r.srpskoj oni boltoni derikoze :)
maksa83 maksa83 16:58 22.06.2016

Re: Spam mail

Mi imamo elektricni klavir za koji moja zena kaze da ima bolji zvuk nego njen stari pianino. Moram priznati da sam se iznenadio kad sam to cuo.

To je ok, za njen električni klavir je uzet sempl od klavira koji košta mnogo mnogo mnogo iljada EUR, i to se već godinama sempluje sa dovoljno bita/kHz da standardno ljudsko uho ne ume da kaže da to nije fensi Steinway sa konstrukcijom od bogznakako švedskog metala i najfinije superguste omorike.

Ovi ljudi u realnom vremenu procesiraju signal i uvrću ga kao što bi to radila raznorodna analogna oprema proizvedena u poslednjih 60 godina uvezana u različite lance sa proizvoljnim podešavanjima + simulacija akustike prostorije sa određenim modelom zvučnika raspoređenim tako i tako i mikrofonima postavljenim na određenim mestima tih zvučnika, sve to na relativno commodity hardveru uz neosetan latency. Mađija...

(I u tom svetu postoje ljudi koji će na blind testovima opreme za smrtnike uz muku da provale da pojačalo nije lampaško nego solid state ili hibridno, međutim i to će kako vreme ide postati teško do nemoguće.)

Opet smo zagazili u temu o kojoj ja mogu da četnopartizanujem do besvesti...


P.S. Jedna od urbanih legendi vezanih za Eddia Van Halena je da je naručio od nekog tipa neku gomilu pojačala uz uslov da sve u njima bude od drveta (osim naravno elektronike, koja je skroz analogna), i kažu da je išao od jednog do drugog, utačinjao gitaru, i samo po zvuku provalio koje ima metalne delove u konstrukciji, ali ja mislim da je to pro*eravanje...
predatortz predatortz 17:08 22.06.2016

Re: Spam mail

Da, kao i Brajovic koristim cloud za sve. Sva dokumenta, kontakti, mejlovi, sorsovi i sve slike su mi gore. Za ostalo me i zabole.


Često je to i dovoljno, ne kažem da nije. Ali, ja sam stara paranoična škola. Svoje podatke volim imati kod sebe.
maksa83 maksa83 17:11 22.06.2016

Re: Spam mail

hehe, ako pitas krkara, on ce ti reci da su u r.srpskoj oni boltoni derikoze :)

Čekaj a šta su onda Bugari?
alselone alselone 17:14 22.06.2016

Re: Spam mail

kod e piana je najvaznije da tastatura bude sto bolja, mehanicka, sa istim haptics feedback kakav imas kod klasicnih klavira... valjda je to presudna stvar kad deca pocinju da uce da sviraju klavir...


E, sad te detalje ne znam. Ne znam ni kako zvuci posto imam sluh semplovan jedno osmobitno. Odprilike kako i boje vidim. :) Ali deca se bar dadose na majku. Na primer bebac od godinu dana, kad keva svira ili kad makar ide snimljena melodija sa klavira, dopuze brzinom svetlosti, digne rukice i kao igra. Komedija.
alselone alselone 17:16 22.06.2016

Re: Spam mail

Čekaj a šta su onda Bugari?


predatortz predatortz 17:19 22.06.2016

Re: Spam mail

maksa83
hehe, ako pitas krkara, on ce ti reci da su u r.srpskoj oni boltoni derikoze :)

Čekaj a šta su onda Bugari?


Pusti Bugare!
Ako smo mi izbosne divlji, šta su onda Crnogorci?
alselone alselone 17:22 22.06.2016

Re: Spam mail

Ako smo mi izbosne divlji, šta su onda Crnogorci?


To ni najbolji majstori fantastike ne mogu da smisle.
maksa83 maksa83 17:22 22.06.2016

Re: Spam mail

Ali deca se bar dadose na majku. Na primer bebac od godinu dana, kad keva svira ili kad makar ide snimljena melodija sa klavira, dopuze brzinom svetlosti, digne rukice i kao igra. Komedija.

E, to što keva svira i što u Vojvodini već par stotina godina ima nebrojeno klavira po kućama koje čak ni ne moraju da budu ekstremno bogAte je u korenu toga što je onih mučnih devedesetih svaki prečanski grad veći od 15000 stanovnika imao bolje bendove od Beograda. (Ali pssst, gegule pobesne kad im to kažeš.)
maksa83 maksa83 17:26 22.06.2016

Re: Spam mail

predatortz
maksa83
hehe, ako pitas krkara, on ce ti reci da su u r.srpskoj oni boltoni derikoze :)

Čekaj a šta su onda Bugari?


Pusti Bugare!
Ako smo mi izbosne divlji, šta su onda Crnogorci?

Ne znam, ali Makedonci mu dođu Dorn - grožđe, prašina, kamenjar, ratnička tradicija pošto su potomci A. Makedonskog.

Edit: Znam! Crnogorci su Old Valyrians. Skloni dugim besjedama koje niko ne razume, dolećeli na Zmajevima i zavladali!
alselone alselone 17:37 22.06.2016

Re: Spam mail

Bas me je zanimalo to sto pricate pa sam malo proguglao. Spec kaze da nas klavir ima semplovan zvuk ovog cuda Yamaha CFIIIS, koje kosta 120,000 evrica. Ali nigde nisam mogao da pronadjem da kazu sa koliko bita je semplovano, ali dobro. Uglavnom super spravica a ima i kul ficere koje nemaju redovni klaviri, na primer kod dvojnog sviranja i vezbanje "tastatura" moze da se podeli na dva jednaka dela.
alselone alselone 17:38 22.06.2016

Re: Spam mail

mučnih devedesetih svaki prečanski grad veći od 15000 stanovnika imao bolje bendove od Beograda.


Jap, i dok je BG devedesetih furao najgori mogući treš, NS (a i drugi manji gradovi) je izrodio neke od svojih najboljih bendova ikad.
maksa83 maksa83 17:40 22.06.2016

Re: Spam mail

Yamaha CFIIIS, koje kosta 120,000 evrica

Štasamreko, iz njegove specifikacije:

Solid Rumanian spruce soundboard and ribs.

(spruce - omorika, koja se zbog gustine koristi za rezonantne elemente u high end klavirima)
maksa83 maksa83 17:43 22.06.2016

Re: Spam mail

Jap, i dok je BG devedesetih furao najgori mogući treš, NS (a i drugi manji gradovi) je izrodio neke od svojih najboljih bendova ikad.

Jeste (da budemo pošteni, bili su tu tada Darkwood Dub, Partibrejkersi (od pre doduše), i ... i ... i niko mi više ne pada na pamet), dok su od preko došli OPO, Veliki Prezir, Obojeni Program, Boye, Eva Braun...
alselone alselone 17:46 22.06.2016

Re: Spam mail

koje čak ni ne moraju da budu ekstremno bogAte


Ovo je tacno. Zenini su imali neki pianino, nije bio sjajan ali je bio dobar. I onda su morali da ga prodaju devedesetih jer nisu imali para. I onda ona nije imala na cemu da vezba za muzicku.

Kad mi je to ispricala, jos davnih dana, zarekao sam se da cu joj kad tad kupiti novi . I kad je doslo vreme, pitam Bebu legendu da mi preporuci koji da uzmem. Ona mi rece - nemoj si lud, uzmi elektricni, bolji je za to sto vama treba, manji, prakticniji itd. Sto se pokazalo kao veoma tacno.
alselone alselone 17:51 22.06.2016

Re: Spam mail

OPO, Veliki Prezir, Obojeni Program, Boye, Eva Braun...


Ateisti, Hantersi, (prezreni) Ritam Nereda... Zbogom Brus Li.

i ... i ... i

Boro Čorbo.
alselone alselone 17:54 22.06.2016

Re: Spam mail

Piece of trivia. U Austriji postoji bend koji se zove Novi Sad.

http://www.novisad.at
maksa83 maksa83 17:54 22.06.2016

Re: Spam mail

Ateisti, Hantersi, (prezreni) Ritam Nereda... Zbogom Brus Li.

E, da, njih sam smetnuo s uma pošto su me svi oni uvek promašivali, kao i Goblini. Meni je kvalitetan srpski pank umro sa Pekinškom Patkom (koja je, gle čuda, bila iz NS).

Boro Čorbo.

Boro Čorbo je posle devedesete samo brljao, sve što su napravili je promašaj, potpuno neprimećeno, ispuhala se inspiracija. Budi siguran da sada po Sloveniji ne sviraju ništa napravljeno posle '85.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:03 22.06.2016

Re: Spam mail

Jeste (da budemo pošteni, bili su tu tada Darkwood Dub, Partibrejkersi (od pre doduše), i ... i ... i niko mi više ne pada na pamet),

Мени су Канда, Коџа, Небојша ОК, само не знам јесу ли из деведесетих?
alselone alselone 18:05 22.06.2016

Re: Spam mail

Budi siguran da sada po Sloveniji ne sviraju ništa napravljeno posle '85.


Potpuno logicno. Poslednji nji'ov album koji poštivam je Priča o ljubavi obično ugnjavi i snjimljen je tu negde. Ovo sve ostalo je bas lose. A posle dvehiljadite je potpuno podilaisao. Sada lici na babu trandžu, pre operacije.
alselone alselone 18:06 22.06.2016

Re: Spam mail

E, da, njih sam smetnuo s uma pošto su me svi oni uvek promašivali,

Ta prva tri su obelezila moje prve koncerte i šutke.
maksa83 maksa83 18:08 22.06.2016

Re: Spam mail

Мени су Канда, Коџа, Небојша ОК, само не знам јесу ли из деведесетих?

Jesu, u pravu si, i nji' sam smetn'o s uma.

Oni su se inače raspali kad je gitarista odlučio da se zamonaši u Velikim Dečanima, sad je valjda i neki Iguman.
maksa83 maksa83 18:09 22.06.2016

Re: Spam mail

Sada lici na babu trandžu, pre operacije.

Što kaže ćale jedne moje drugarice: "Onaj Bora bre ... sad izgleda k'o Vinetuova baba."
alselone alselone 18:10 22.06.2016

Re: Spam mail

Što kaže ćale jedne moje drugarice: "Onaj Bora bre ... sad izgleda k'o Vinetuova baba."


Tuga. Nekim ljudima bi prerana smrt zapravo bila kruna karijere.
emsiemsi emsiemsi 18:37 22.06.2016

Re: Spam mail

alselone
Što kaže ćale jedne moje drugarice: "Onaj Bora bre ... sad izgleda k'o Vinetuova baba."


Tuga. Nekim ljudima bi prerana smrt zapravo bila kruna karijere.

Глупости !
alselone alselone 18:38 22.06.2016

Re: Spam mail

Глупости !


Oladi vise.
emsiemsi emsiemsi 18:39 22.06.2016

Re: Spam mail

maksa83
Ali deca se bar dadose na majku. Na primer bebac od godinu dana, kad keva svira ili kad makar ide snimljena melodija sa klavira, dopuze brzinom svetlosti, digne rukice i kao igra. Komedija.

E, to što keva svira i što u Vojvodini već par stotina godina ima nebrojeno klavira po kućama koje čak ni ne moraju da budu ekstremno bogAte je u korenu toga što je onih mučnih devedesetih svaki prečanski grad veći od 15000 stanovnika imao bolje bendove od Beograda. (Ali pssst, gegule pobesne kad im to kažeš.)

Глупости !
budjoni budjoni 19:00 22.06.2016

Re: Spam mail

hehe, sad me podsetilo, nekih devedesetih tamo, u ns time (valjda se tako zvala ona kafana kod studentskih domova u novom sadu, sto je unutra avion bio), bilo nas nekoliko pripitih maturanata gimnazije kod riblje pijace za sankom, a prvo je tuda naisao pokojni delca, pa sam ga pitao da li bi hteo da uradi 20 sklekova tu sad pred nama, a on lepo rekao da mu ne bi prijalo i ok, nema problema :)

onda je naisao mumin iz hantersa, pa smo njega pitali da li hoce i on moze da se pridruzi delci, pa ni on nije bio raspolozen :)

od svih pobrojanih bendova tih godina, ja sam tu i tamo malo slusao hunterse, no meni su bjesovi bili ubedljivo najbolji, to i danas nekad slusamo u kolima, i zena i ja... :)

a klinci od domacih bendova trenutno najvise vole oktobar da slusaju :)

maksa83 maksa83 19:17 22.06.2016

Re: Spam mail

imao bolje bendove od Beograda.

(Ali pssst, gegule pobesne kad im to kažeš.)


Глупости !


Jesam rek'o...

Uredu je Čarli, nemoj se nerviraš, uzmi bombonicu...


blogovatelj blogovatelj 19:37 22.06.2016

Re: Spam mail

Jesam rek'o...


Evo ga da se javi još jedan gegula. Meni su, božemoprosti, te prečanske grupe devedesetih baš onako glupe. Jedini izuzetak mi je Obojeni program, ali oni nisu ni počeli devedesetih. Neki bendovi su mi čak i do bola glupi, npr Eva Braun i Veliki prezir.
Najbolja dva benda iz vremena ratova po mom skromnom mišljenju su DLM i Familija.
emsiemsi emsiemsi 20:05 22.06.2016

Re: Spam mail

maksa83
imao bolje bendove od Beograda.

(Ali pssst, gegule pobesne kad im to kažeš.)


Глупости !


Jesam rek'o...

Uredu je Čarli, nemoj se nerviraš, uzmi bombonicu...



Једина група је Смак !
Истина - и Рибља Чорба би могла да прође.
То је све од домаћега што сам ценио до тога нивоа да одем на концерт.
Успут --- ја се никада не нервирам. Истина, искушења је много, али када много радиш на себи, исплати се.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:56 22.06.2016

Re: Spam mail



Возиш такси по НевЈорку, и свираш рок у ЕнЕсу.
budjoni budjoni 21:46 22.06.2016

Re: Spam mail

ma dobro, neka vozi covek taksi, sta fali...
i nebojsa conkic je zapalio za kanadu, valjda negde tamo radi kao profesor na koledzu, samo ne znam da li se vracao u ns da svira ponovo, ne pratim...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 22.06.2016

Re: Spam mail

ma dobro, neka vozi covek taksi, sta fali...

Ма наравно да не фали.
Слобода је његова плаћа.
Atomski mrav Atomski mrav 07:54 23.06.2016

Re: Spam mail

Boro Čorbo.

Kako Je Propao Rok End Rol...
viola92 viola92 19:54 21.06.2016

etičko pitanje

Uroše, nije mi jasno šta u stvari podrazumevaš pod etikom, jer se zalažeš da se izjednače deca koja su pogrešno naučila sa decom koja su dobro naučila ali ujedno i sa trećom grupom dece koja sigurno blage veze sa ovim nemaju ali sad gledaju da se okoriste o nekih pola boda kad se već digla dževa. Ne znam, meni to ne zvuči etično.

A obaška što se time baš ništa ne postiže: pošto je velika većina dece taj zadatak izgrešila, kad svi dobiju po pola boda samo će se za tih pola boda svima povećati prag za upis i ništa više. Sve u svemu, na (potencijalnom) gubitku mogu da budu jedino ona malobrojna deca koja su dobro uradila zadatak, ali tebe to ne brine, mislim sa stanovišta etike. Zašto? I da se razumemo, uopšte ne govorim ovo jer me slučaj pogađa, moj klinac je super uradio test i upada u željenu školu bez koske, nego vidim da si se ti preko svake mere iznervirao iako tvojoj ćerki tih pola poena ne pravi baš nikakav problem. Čak se ljutiš na ceo prosvetarski rod Nema potrebe Uroše, jeste, neko je traljavo odradio svoj posao i to je bez veze, ali tolika drama oko pola poena je ipak čini mi se otišla predaleko.

Ja eto mislim da etika nema nikakve veze sa ovim događajem, jednostavno prosvetni savet je izglasao šta je tačno rešenje da bi se pri ocenjivanju svuda poštovao isti princip i to je to. Inače klinac mi kaže da bilo još grešaka, na primer on je u zbirci iz mate naišao na dva pogrešna rešenja i prijavio nastavnici (u smislu, ja uvek dobijam drugo rešenje), a ona je rekla “pazi stvarno” a ne “ipak se ti pridržavaj zbirke”.
Jukie Jukie 20:50 21.06.2016

Re: etičko pitanje

Frka je kad si đak, stalno moraš da gledaš kuda da vrludaš, kada će ti ispitivač/ocenjivač biti neko zatucan ko će reći "jeste štamparska greška u knjizi ali to je zvanično, ko ti je kriv što nisi pogrešno napisao" a kad će biti neko ko će sarkastično cereći se da te ispali što si budalasta ovca koja prati stado i da je trebalo da napišeš kako jeste. Što si stariji, prema studentskim danima, sve bolje igraš igru (prepoznaš ko je ko pre nego što krene ocenjivanje pa prilagodiš svoje odgovore), ali dok si početnik u toj igri, i jedan i drugi skot te ostave broken-hearted jer ne znaš šta taj prosvetni sistem uopšte hoće, ko u klin ko u ploču. Imaš naravno i te normalne ljude kao gorenavedena nastavnica koja će da klimne glavom i idemo dalje bez stresa.
Lionsgate Lionsgate 20:56 21.06.2016

Re: etičko pitanje

Što si stariji, prema studentskim danima, sve bolje igraš igru (prepoznaš ko je ko pre nego što krene ocenjivanje pa prilagodiš svoje odgovore),


I to je sustina, kao roditelj trebate da dete ucite normalnim i postenim stvarima a ne prilagodjavanju na iskvaren sistem. Bar bi tako trebalo da bude u normalnim porodicama.
emsiemsi emsiemsi 21:04 21.06.2016

Re: etičko pitanje

Lionsgate
Što si stariji, prema studentskim danima, sve bolje igraš igru (prepoznaš ko je ko pre nego što krene ocenjivanje pa prilagodiš svoje odgovore),


I to je sustina, kao roditelj trebate da dete ucite normalnim i postenim stvarima a ne prilagodjavanju na iskvaren sistem. Bar bi tako trebalo da bude u normalnim porodicama.

Јеботе патак !
Како си ово мудро рекао - свака част.
Успут --- сада одох да гледам утакмицу.
tasadebeli tasadebeli 23:35 21.06.2016

Re: etičko pitanje

emsiemsi

Успут --- сада одох да гледам утакмицу.



Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!
emsiemsi emsiemsi 23:39 21.06.2016

Re: etičko pitanje

tasadebeli
emsiemsi

Успут --- сада одох да гледам утакмицу.



Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!

Друго полувреме - на смену са Турцима.
tasadebeli tasadebeli 00:25 22.06.2016

Re: etičko pitanje

emsiemsi
tasadebeli
emsiemsi

Успут --- сада одох да гледам утакмицу.



Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!

Друго полувреме - на смену са Турцима.




Шта да ти кажем...

Хрвати на смену са Турцима...

То нам је историјска судбина.
emsiemsi emsiemsi 08:21 22.06.2016

Re: etičko pitanje

tasadebeli
emsiemsi
tasadebeli
emsiemsi

Успут --- сада одох да гледам утакмицу.



Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!

Друго полувреме - на смену са Турцима.




Шта да ти кажем...

Хрвати на смену са Турцима...

То нам је историјска судбина.

Јебеш ти блог - мени коначно стигао шодер, одох да урадим завршне припреме пред бетонажу.
predatortz predatortz 08:27 22.06.2016

Re: etičko pitanje

Јебеш ти блог - мени коначно стигао шодер, одох да урадим завршне припреме пред бетонажу.


Ne brukaj se! Pravi srpski domaćin bi betonažu u ovo vreme već privodio kraju.
Gde se pripreme počinu u deset?
tasadebeli tasadebeli 08:49 22.06.2016

Re: etičko pitanje

emsiemsi
tasadebeli
emsiemsi
tasadebeli
emsiemsi

Успут --- сада одох да гледам утакмицу.



Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!

Друго полувреме - на смену са Турцима.




Шта да ти кажем...

Хрвати на смену са Турцима...

То нам је историјска судбина.

Јебеш ти блог - мени коначно стигао шодер, одох да урадим завршне припреме пред бетонажу.






Имаш дозволу за градњу?

А где ти је ту печат?
Lionsgate Lionsgate 09:22 22.06.2016

Re: etičko pitanje

Ne brukaj se! Pravi srpski domaćin bi betonažu u ovo vreme već privodio kraju.
Gde se pripreme počinu u deset?


Pohrvatio se i prolenjio kostunicin emsi..
maksa83 maksa83 09:26 22.06.2016

Re: etičko pitanje

Pohrvatio se i prolenjio kostunicin emsi..

Čarli kako je krenuo završiće u Puli u fan pitu na koncertu Olivera Dragojevića...
emsiemsi emsiemsi 13:26 22.06.2016

Re: etičko pitanje

maksa83
Pohrvatio se i prolenjio kostunicin emsi..

Čarli kako je krenuo završiće u Puli u fan pitu na koncertu Olivera Dragojevića...

Погрешно цениш !
gedza.73 gedza.73 15:39 22.06.2016

Re: etičko pitanje

tasadebeli
Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!


Klinac regularno navijao sve vreme za Hrvate.
Sa sve navijasčkom


Čak je uletao u sobu svaki put kad neku akciju odrade kako treba.
predatortz predatortz 15:52 22.06.2016

Re: etičko pitanje


Klinac regularno navijao sve vreme za Hrvate


Tuci to na vreme!
gedza.73 gedza.73 16:01 22.06.2016

Re: etičko pitanje

Tuci to na vreme!

To sam trebao čim je pomenuo 'fudbal'.
Sve sam pokušavao, veruj mi.
-Sine, pa vidi samo kakve su im frizure.
Al' ne vredi.

tasadebeli tasadebeli 23:58 22.06.2016

Re: etičko pitanje

gedza.73
tasadebeli
Гледао си Хрвате?

Емси, Вуче Бранковићу!


Klinac regularno navijao sve vreme za Hrvate.
Sa sve navijasčkom


Čak je uletao u sobu svaki put kad neku akciju odrade kako treba.







Запрешић бојз!!!

Али БОЈЗ!!!






Геџо, мајсторе!


EDIT: То к'о ови навијачи Партизана из Сремчице што своју навијачку групу називају irriducibili!


mlatisa mlatisa 07:21 22.06.2016

Etično je i pružiti sve informacije

Za smisleno zaključivanje su neophodne:

1. Slike teksta problematičnog zadatka iz zbirke
2. Slike rešenja problematičnog zadatka iz zbirke
3. Slike zadatka problematičnog zadatka iz testa
4. Slike rešenja problematičnog zadatka iz testa

Ovde imamo 2, 3 i 4. A gde je 1? Ja sam tražio po netu ali nisam pronašao. Neko ko je spremao test i još se žali na zbirku bi trebao da ima pristup tekstu zadatka.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:05 22.06.2016

Re: Etično je i pružiti sve informacije

mlatisa
Za smisleno zaključivanje su neophodne:

1. Slike teksta problematičnog zadatka iz zbirke
2. Slike rešenja problematičnog zadatka iz zbirke
3. Slike zadatka problematičnog zadatka iz testa
4. Slike rešenja problematičnog zadatka iz testa

Ovde imamo 2, 3 i 4. A gde je 1? Ja sam tražio po netu ali nisam pronašao. Neko ko je spremao test i još se žali na zbirku bi trebao da ima pristup tekstu zadatka.

imam ja - ali nije mi pri ruci - večeras... Ok?
iqiqiq iqiqiq 20:21 22.06.2016

Preporuka

Ne znam zasto nema vise preporuka za ovo sto si napisao i uradio...opet skandal sa malom maturom, a da ne govorimo o obezbedjenju testova, na nekom radiju su se kidali od smeha, mislim deci ne daju da prepisuju na maloj maturi a diplome fakulteta, magistrature i doktorati se dele sakom i kapom...

Najteze je detetu tog uzrasta objasniti da je sistem pukao i propao, a ubrzo to sami i shvate, pa onda dignu ruke od skolovanja...nije lako biti roditelj.

Iskreno, najelegantnije bi bilo da su ponistili taj zadatak i bodovali svima samo ostalo...o skandalu da se stamparske greske nalaze po udzbenicima za pripremu prijemnog, a da ne pricam o cenama, jaoooj da postoji neki dobar advokat pa da konacno neko plati ceh.

Cuvaj dete, da ostane pri zdravom razumu, valjda ce njihove generacije kada vide koliko smo zasrali, uciniti nesto da izadjemo iz ovog zivog blata.

Bruka bruka bruka

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana