Životinjski svet

Apel

kosta.babic RSS / 12.07.2016. u 22:18

SEpKR0D.jpg?1

Moja dobra žena(luda Amerikanka) Obožava mačke. Meni je to u redu,osim. Što će uši da nam pojedu    

OVO NIJE OGLAS NI REKLAMA.

Imamo pet predivnih mačića MEJN KUN polidaktil(Imaju višak prstiju na šapicama)Pretslatki su umiljati,mazni.Mi nemamo para da ih sve hranimo.
Dakle! Poklanjamo mačiće stare 6 nedelja.
Sve moje misli i molitve su na vašoj strani.

uspeo da okačim sliku.Hvala na pomoći.



Komentari (30)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

deset_slukom deset_slukom 22:27 12.07.2016

Izložba

Mislim da sam se upoznao s tvojom ženom na poslednjoj izložbi, na sajmištu.

Delovala je prilično normalno.

Uzgred, ljubimci se ne poklanjaju, poželjno je da odu makar po nekoj simboličnoj ceni. Nije zbog zarade, praksa pokazuje da je tada manja verovatnoća da završe na ulici.
kosta.babic kosta.babic 22:51 12.07.2016

Re: Izložba

deset_slukom
Mislim da sam se upoznao s tvojom ženom na poslednjoj izložbi, na sajmištu.

Delovala je prilično normalno.

Uzgred, ljubimci se ne poklanjaju, poželjno je da odu makar po nekoj simboličnoj ceni. Nije zbog zarade, praksa pokazuje da je tada manja verovatnoća da završe na ulici.

Teško je shvatiti ko će završiti na ulici.nekad su to psi,nekad mačke a nekad i deca.

deset_slukom deset_slukom 22:58 12.07.2016

Re: Izložba

Nije baš isto.

OK - ponudio si na ovom blogu, gde je, da kažem, neki normalan svet. Ali, nije teško zamisliti situaciju gde se uzme ljubimac detetu da se "malo zanima", jer je ionako džabe, a dete ga izgustira posle dve nedelje...
kosta.babic kosta.babic 23:23 12.07.2016

Re: Izložba

deset_slukom
Nije baš isto.

OK - ponudio si na ovom blogu, gde je, da kažem, neki normalan svet. Ali, nije teško zamisliti situaciju gde se uzme ljubimac detetu da se "malo zanima", jer je ionako džabe, a dete ga izgustira posle dve nedelje...
Toliko je pasa mačaka i ostalih koji završe na ulici.U Americi deci kupuju guštre.krokodile,zmije.Sve zbog toga što nemaju vreme za sopstvenu decu.Svojevremeno kad je Meri došla u ovu zemlju pitala me je-Kako to vi i Cigani toliko volite decu?Zašto ja poomilujem svaku mačku ili psa koji mi se motaju oko nogu?Takvi smo jer smo sačuvali dušu.Novac nije naš jedini Bog.
nikvet pn nikvet pn 23:14 12.07.2016

Uhuh...


Требало је раније размислити али шта је ту је, ваља их љуљати.
С моје стране имаш стерилизацију фрај.
kosta.babic kosta.babic 23:34 12.07.2016

Re: Uhuh...

nikvet pn
(S androida,grrr)
Trebalo je ranije razmisliti ali šta je tu je, valja ih ljuljati.
S moje strane evo sterilizacije fraj.

Što reko moj dobri Imre:novca i dece nikad dosta ,a ja bih rekao ni životinja.Slažem se prilično je neodgovorno kad žena rodi devetoro dece pa kaže kriva je država jer neće da pomogne.Pre samo stotinak godina ljudi su imali po destoro dece,danas samo jerno ili dvoje.Jako teška tema.Da li nam deca postaju -Kućni ljubimci?
zilikaka zilikaka 08:10 13.07.2016

Re: Uhuh...

kosta.babic
nikvet pn
(S androida,grrr)
Trebalo je ranije razmisliti ali šta je tu je, valja ih ljuljati.
S moje strane evo sterilizacije fraj.

Što reko moj dobri Imre:novca i dece nikad dosta ,a ja bih rekao ni životinja.Slažem se prilično je neodgovorno kad žena rodi devetoro dece pa kaže kriva je država jer neće da pomogne.Pre samo stotinak godina ljudi su imali po destoro dece,danas samo jerno ili dvoje.Jako teška tema.Da li nam deca postaju -Kućni ljubimci?

Mislim da treba vrlo ozbiljno da razmotriš prijateljsku ponudu kolege.
Deca i mačići nisu ni slično.
I sam si u uvodu rekao da nemaš para da ih sve hraniš, a i da imaš, bez sterilizacije bi nakon nekoliko godina imao...ne znam koliko ali svakako previše mačaka.

Želim ti da uspeš da ove udomiš, nego ako nećeš sterilizaciju, gledaj odmah sa ugovaraš i udomljavanje sledećeg okota. I svakog sledećeg.
I dokle tako?
kosta.babic kosta.babic 08:24 13.07.2016

Re: Uhuh...

Želim ti da uspeš da ove udomiš, nego ako nećeš sterilizaciju, gledaj odmah sa ugovaraš i udomljavanje sledećeg okota. I svakog sledećeg.
I dokle tako?

Mislim da će moja žena odsad da ih drži odvojeno.To bi moglo da bude neko privremeno rešenje.
little_radojica little_radojica 11:14 13.07.2016

Re: Uhuh...

Требало је раније размислити али шта је ту је, ваља их љуљати.


Јој сад ме сети на причу једног легендарног лика, мог незваничног деде (свакаквих сам усвојених деда имао само рођених нисам). Коста га можда и зна, био је домар и легенда у ТВНС, Милојица Стефановић.

Е па, његов син је био мало проблематичан. Није волео да учи, није баш био ни нарочито вредан, Милојица се стално жалио на њега, на свој зајебантски начин препричавао њихове анегдоте и препуцавања.

Тако је сто пута причао ону кад се син опасно био заљубио, ваљда и пре него што је био завршио средњу школу па је Милојица, видевши да је ствар озбиљна и да се голупчићи никад не раздвајају, решио да га посаветује, као отац сина - знаш сине, пази шта радиш, тучак-пчела-цвет, како то већ иде. Таман је почео, а син већ видевши у ком правцу ће да иде прича, па брже-боље каже: "е, ћале, мани се приче, могу бре професор секса да ти будем!" Прође то тако неких годину дана. Плач се разлива двориштем (а каква је то двориште-башта била, као рајски врт), а богами и целом улицом. Син певуши, цупка, гура цуцлу, керефекира се, али малецко се баш разгаламило и не престаје. Милојица је, поткресујући неки шимшир, након годину дана стрпљивог чекања, само добацио: "љуљај,... професоре!"
little_radojica little_radojica 11:28 13.07.2016

Re: Uhuh...

Pre samo stotinak godina ljudi su imali po destoro dece,danas samo jerno ili dvoje.


Имали су толико јер није било шансе да их заштите од болести (а гинуло се и у ратовима као добар дан). Деца су - мало је грубо рећи - умирала као невакцинисани мачићи данас. Па једини "сигуран" начин да имаш потомство је био да их штанцујеш брже него што умиру. Други, још мање романтичан разлог је био то што су деца била радна снага у привреди која је готово у потпуности била пољопривреда, тако да су практично сваки свој залогај сама зарађивала (сан либертаријанаца и конзервативаца?)
cane cane 01:16 13.07.2016

.

Moja dobra žena(luda Amerikanka) Obožava mačke.


to smo zakljucili jos na proslom blogu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:20 13.07.2016

Ljudi

Jeste li čuli vi sa kontracepciju?!

Aj, pa nek je sa srećom, da dobro udomite mačiće. Mejn kunovi su carske mačke, made in USA, najveće, a prave dobrice.

nikvet pn nikvet pn 07:39 13.07.2016

Re: Ljudi


Ма да, мазнули пумче од мајке и сад фол царска мачка; ајде бре.
kosta.babic kosta.babic 08:27 13.07.2016

Re: Ljudi

srdjan.pajic
Jeste li čuli vi sa kontracepciju?!

Aj, pa nek je sa srećom, da dobro udomite mačiće. Mejn kunovi su carske mačke, made in USA, najveće, a prave dobrice.


Da to su kao naše mačketine samo na sreću naše ne porastu baš toliko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:51 13.07.2016

Re: Ljudi

Jeste li čuli vi sa kontracepciju?!


Ej, nemoj kontracepciju macki, od toga ima velike sanse da dobije rak u neko doba.
Kosta, poslusaj nikveta i sterilisi macku sto pre - ne vredi tu odvajanje - dok ne nadje macora nece se smiriti koliko za par meseci opet.

I da, 10 s lukom je u pravu, poklanjati zivotinju bilo kome koga ne poznajes se zavrsava za zivotinju da leti na ulicu skoro pod obavezno.

Ajme ljudi, ne budite toliko neodgovorni prema zivotinjama..

(super je imati podmladak kucnih ljubimaca ali samo ako znas 100% gde ces ih udomiti)

PS. 6 nedelja je prerano odvajati macice od majke. (8-10 nedelja je optimalno)

highshalfbooze highshalfbooze 09:09 13.07.2016

Re: Ljudi

Da to su kao naše mačketine samo na sreću naše ne porastu baš toliko.

Slabo ih hranite
nikvet pn nikvet pn 09:11 13.07.2016

Re: Ljudi

apacherosepeacock
Ej, nemoj kontracepciju macki, od toga ima velike sanse da dobije rak u neko doba.


Ово си у праву. Контрацептивна инјекција је јефтинија (гастосима поготову). После пар година најзад реше да ураде стерилизацију па донесу у зло доба да вадим грозоте.

Контрацепција и остали трикови воде у патњу, операција не.
kosta.babic kosta.babic 10:03 13.07.2016

Re: Ljudi

Контрацепција и остали трикови воде у патњу, операција не.

verovatno će tako i biti samo da se gospodža malo dozove pameti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:00 13.07.2016

Re: Ljudi

Reci gospodji da se nista lose nece desiti macki, naprotiv, kad je ne drmaju vise hormoni posle sterilizacije bice zdrava, prava i imace dug zivot.

Dan nakon operacije su se sasvim normalno ponasale moje macke, rez na stomaku 1 santimetar, lupom da ga trazis.

Ja sam veliki zivotinjoljubac, imam zivotinje razne od malena, znam da nekim ljudima deluje sterilizacija kao nesto lose uraditi zivotinji, ali zaista nije.
Prakticno ih zastitis od raznih malignih tumora, produzis im zivot time.

Da ne pricam o tuznom stanju u Srbiji gde je zivotinja lutalica (sto izbacenih, napustenih, sto onih koji se razmnozavaju na ulici) ogroman broj, i nema ni priblizno toliko ljudi koji bi sve te zivotinje zbrinuli.

Ovde kod mene u Holandiji je 100x bolje po tom pitanju pa ipak skoro svi sterilisu macke, opet izgubljenih, napustenih ima na hiljade, ali azili su im dotirani od drzave, a i ako ti se zalomi da imas podmladak lako ih je prodati (nema poklanjanja iz gore navedenih razloga).

Ajd, puno srece macicima, pozdrav gospodji i da uradi sto je najpametnije (sterilise je) za macu koju toliko voli.


Контрацепција и остали трикови воде у патњу, операција не.


Tako je.


kosta.babic kosta.babic 18:19 13.07.2016

Re: Uhuh...

Mislim da sam se upoznao s tvojom ženom na poslednjoj izložbi, na sajmištu.

Delovala je prilično normalno.

Nevolja je u tome što ne mogu da joj izbijem iz glave ideju o odgajivačnici mačaka.Napravila je ona u selu i ogromne kaveze u kojima bi mogli ladno i tigrovi da se gaje ali nikako da shvati da ovo nije Amerika i da narod nema para.Skrckala je na to neko svoje nasledstvo iz amerike. Ako ti dalje pišem o tome mogu da napišem roman ili samo da sednem i da plačem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:12 14.07.2016

Re: Ljudi

Ej, nemoj kontracepciju macki, od toga ima velike sanse da dobije rak u neko doba.
Kosta, poslusaj nikveta i sterilisi macku sto pre - ne vredi tu odvajanje - dok ne nadje macora nece se smiriti koliko za par meseci opet.


Nisam ni znao da postoji vakcina za kontracepciju, mislio sam na kondom!

Zezam se, naravno da se moj komentar odnosio na sterilizaciju, kao trajnu kontracepciju. I to je ovde prilično jeftina procedura, ili je skroz za džabe, ako mačku uzmeš iz azila, gde su sve životinje sterilisane po defaultu. Inače, i vakcina protiv besnila izaziva kancer kod mačaka (ne znam da li i kod kučaka). I to naročito ona koja se daje na tri godine. Zato moja veterinarka preporučuje godišnju vakciju, kao manje rizičnu. I ako obratiš pažnju, videćeš da se ta vakcija uvek daje u nogu, upravo zbog tog razloga, ako krene neki kancer, onda samo capnu zahvaćeni ud, i mačka tera dalje. Jel tako, nikvete, druže?


nikvet pn nikvet pn 10:11 14.07.2016

Re: Ljudi

Пајзи овако.

Сви смо, верујем, приметили како коњ (бик, коза, гну...) тргне кожу на леђима да отера муве. Како он то може а ми не? Предњи трап четвороножаца и рамени појас примата се, наравно, разликују. Једна од разлика је у томе што су неки њихови мишићи спојени са кожом, интегрисани, и могу активно да је покрену, за разлику од нас. То се нарочито односи на musculus latissimus dorsi, и у мањој мери m.trapezius.




(Ово је познато свакоме ловцу који је драо свој улов)

Шта то значи у ветеринарској пракси? То значи да супкутана апликација медикамента може бити и интрамускуларна, зависно од регије апликације. У црно обележеном троуглу то је чиста и.м. апликација.

Апликација лека може бити спољна и унутрашња; унутрашња - орална и парентерална. Код људи је већином орална, код животиња већином парентерална. Зашто? Зато што животиње имају много бољу гастро-интестиналну одбрану која инактивише већину препарата те нема довољне концентрације медикамента у крви; орална је дакле непоуздана и зато је боља парентерална примена. Парентерална примена може бити интравенска, интрамускуларна и субкутана; има још али није битно. То се прописује у складу са... хм, много тога. Ако се речени медикамент, овога пута вакцина против беснила прописно апликује и.м. то не мора да значи у мишиће удова (gluteus) него може и у кожу иза плећке.

Зашто је то боље место? Зато што сваки лек може да изазове локалну рекцију на месту апликације; коликогод мала била вероватноћа за то постоји. И увек је већа код депозитних медикамента, као што је нпр. та трогодишња вакцина. Они имају 'масиван' носач (конституенс) који лагано отпушта лековиту супстанцу; и тај носач је слаба тачка. Око њега се формира одбрамбена упала и везивно ткиво, тај чворић се после смири и смањи. То оставља могућност да се у позним годинама изроди, твоја ветица је у праву. Али мени оставља питање: зашто не апликују вакцину иза плећке? Са постинјекционим компликацијама било ког калибра лакше је носити се на ширини леђа него у дубини екстремитета. Тешко ће бити да је њихов протокол вођен незнањем, пре ће бити профитом.

Код нас трогодишњих вакцина нема, нису одобрене. Раније су се код нас производиле 'живе' вакцине против беснила, биле су одличне и практично искорениле заразу. Та производња је мало зезнута јер радиш са живим вирусом кога треба ослабити довољно да остане имуноген а да не изазове обољење. Сада су преовладале 'мртве' вакцине (из увоза, наравно) које праве исто одличан имунитет. После пар десетина хиљада апликација локалну реакцију ни не памтим а поготову не малигнитет.

И све ово само зато што је гледалац из Колорада то тражио
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:43 14.07.2016

Re: Ljudi

Али мени оставља питање: зашто не апликују вакцину иза плећке?


Hvala na detaljnom odgovoru, sad ne znam ni ja zašto ne u leđa, ali znam da, od svih tih redovnih vakcina koje daju mačkama, jedino ovu protiv besnila rokaju u nogu, sve ostale daju ili u taj mišić na leđima, ili pod kožu (to sam video kad onako prstima nabora malo kožu, i onda joj zabode inekciju plitko i pod krzno, valjda je to taj subcutaneous).

E, a druga, stvar, ima i ona FIP vakcina, uvek je na spisku redovne imunizacije, i ja je uvek precrtam, to jesto neću da je daju mojim mačkama. Kažu da je jako zjebana i ako imaš kućne mačke kao ja, onda čak i moja veterinarka preporučuje da se ta vakcina ne daje (to je tvoj izbor, dok je rabies vakcina obavezna zakonom). Ali ako ti mačka ide napolje, onda je i ta vakcina ono, skoro pod obavezno, jer dobrobit valjda premašuje rizik.

Inače, to sam naučio od moje gospođe, živ virus besnila ovde kod nas spada u klasu 3 opasnih materija, zajedno sa HIV-om, žutom groznicom, i još koječim, (klasa 4 su sve one najgore čume koje postoje, velike boginje, sarsovi, ebole, sve za šta nema leka ni preventicvne imunizacije) i sa kao takvim mora da se posebno rukuje, ne može da se šalje poštom, laboratorije koje sa njim rade moraju da budu opremljene i sertifikovane za rukovanje tim virusom, znači, ne baš full body skafanderi sa kiseonikom u bocama i pozitivnim pritiskom ko u klasi 4, ali mora neko žešće filtriranje i još koješta oko rukovanja, administracije, itd.
49 41 49 41 14:37 13.07.2016

Lovac

Kastriran

Lovi muve, komarce i ostale letilice po prozorima i pojede ih.
Pcele i ose ne dira, ako su kojim slucajem uletele. Boc, boc; zna on instiktivno.
Kad obliznji zeka krene predvece u sentnju, nastaje opsta suluda trka preko travnjaka.

Kcerki preporucio; da ga vodi kog psihijatra-da mu "izbije" iz glave lovacke manire.


kosta.babic kosta.babic 18:02 13.07.2016

Re: Lovac

49 41
Kastriran



Lovi muve, komarce i ostale letilice po prozorima i pojede ih.
Pcele i ose ne dira, ako su kojim slucajem uletele. Boc, boc; zna on instiktivno.
Kad obliznji zeka krene predvece u sentnju, nastaje opsta suluda trka preko travnjaka.

Kcerki preporucio; da ga vodi kog psihijatra-da mu "izbije" iz glave lovacke manire.



Vidim da postavljaš fotke iz svog albuma.Da li znaš kako da postavim slike sa hard diska mog kompa ili može samo sa zvaničnih sajtova i jutjuba?
milisav68 milisav68 20:56 13.07.2016

Re: Lovac

kosta.babic
Da li znaš kako da postavim slike sa hard diska mog kompa

Ima sajtova koji na koje besplatno postaviš svoju sliku (prvo se registruješ), pa onda odatle postaviš na blog (daju nekoliko opcija za link, zavisi gde ćeš da postaviš sliku).

Recimo - www.imgur.com
kosta.babic kosta.babic 21:53 13.07.2016

Re: Lovac

milisav68
kosta.babic
Da li znaš kako da postavim slike sa hard diska mog kompa

Ima sajtova koji na koje besplatno postaviš svoju sliku (prvo se registruješ), pa onda odatle postaviš na blog (daju nekoliko opcija za link, zavisi gde ćeš da postaviš sliku).

Recimo - www.imgur.com

Hvala probaću
49 41 49 41 22:52 13.07.2016

Re: Lovac

koristim godinama tinypic.com

besplatno je, choose file - otvori ti se slika iz tvog foldera, double click on pic koju hoces da koristis.

highlighted prozorce pored (slika, video, link, ...) sta je potrebno

ctrl+c (copy).
ctrl+v (vidjenje blogoselo)


Cekamo da vidimo te macice.
Usvojence, od 6-storo brace i sestara.
kosta.babic kosta.babic 18:44 14.07.2016

apel

Evo sad možete da me vidite.Odratite pažnju koliko imam prstiju na šapicama!
Uzgred javila mi se jedna koleginica koja hoće da usvoji jedno mače.Kaže da je njeno dete pomalo autistično i nada se da će se vezati za mačku naročito ako odrastu zajedno.Ja o autizmu ne znam skoro ništa ali ako će to da pomogne njenom detetu biću dvostruko srećan.
Hvala svima koji ste se javljali.
zoja444 zoja444 07:33 15.07.2016

autizam

ni ja se ne razumem bas detaljno u autizam, ali mislim da je prikladniji pas nego macka za takvo dete, zbog karaktera ljubimca. mozda i gresim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana