Budućnost| Društvo

ZBOGOM PAMETI

G.Cross RSS / 15.07.2016. u 12:30

 13726703_1220379701314328_6294666664752859506_n.jpg?oh=3e07a702d11a168fb4c1775100cfd9c2&oe=5836F096

 

Osećam se kao pred raspad Jugoslavije. Potpuno je jasno gde ovo ide ali niko pametan nema rešenje.

Budale ih imaju na pretek.

Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom će odrediti sudbinu naše dece.

Ko zna, možda je to i dobro. Slutim da nije.

 

U stvari, osećam se kao da već predugo živim.

 

Ostaviću Post otključan ali neću kometarisati.

 

Nemam šta da kažem.

 



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

budjoni budjoni 12:44 15.07.2016

...

Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom će odrediti sudbinu naše dece.

pa sad, ekipa koja je do sada sejala "demokratiju" obojenim revolucijama, bombardovanjima i prolecima gde god je stigla, nadje pokoji plod tog svog rada i u svom dvoristu...
sorry ako ovo zlurado zvuci, nije bio cilj nikako

tako da je ta prethodna ekipa u mnogo vecoj meri doprinela sudbini dece nego ova gore koju si naveo...

kad ti putin u ovoj situaciji pada na pamet, bolje je verovatno i da obrises post skroz

cane cane 13:14 15.07.2016

Re: ...

Ne samo putin, nego sva trojica. Brisi.

Ili promeni title u "ima nade za pamet"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:37 15.07.2016

Re: ...

čovek je levičar, u srcu i duši, libertarijanac i humanista, a, iako su ovi nabrojani fašisti bolji politički po Srbiju, verovatno, zato što ćemo im biti poslednja rupa na svirali,

ne možeš to emocionalo prihvatiti.

cane cane 14:14 15.07.2016

Re: ...

fašisti


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:42 15.07.2016

Re: ...

po karakteru, uzmi citaj malo voltera benjamina, o estetici i personalizmu fashistickog.
freehand freehand 14:42 15.07.2016

Re: ...

čovek je levičar, u srcu i duši, libertarijanac i humanista


I kažeš - levičćar, libertarijanac i humanista, a sve istovremeno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:50 15.07.2016

Re: ...

folirantu umisljeni, mogao bi te kezece smajlije da izbegnes barem na temama o masovnoj pogibiji. degutantno.
freehand freehand 14:54 15.07.2016

Re: ...

Srđan Fuchs
folirantu umisljeni, mogao bi te kezece smajlije da izbegnes barem na temama o masovnoj pogibiji. degutantno.

Ne znam ko je umišljeni folirant ali jedan od nas dvojice lupeta nemilice o stvarima o kojima očigledno blagog pojma nema, uz to se valjajući u patetici.
Meni je, na primer, to degutantno.
A ti lepo tastaturu u šake pa kucaj "Libertarijanstvo" i "levica". Možda ti zaiskri nešto u mraku te tintare, da se više ne blamiraš glupačkim ispadima.
bene_geserit bene_geserit 18:29 15.07.2016

Re: ...

Srđan Fuchs
po karakteru, uzmi citaj malo voltera benjamina, o estetici i personalizmu fashistickog.

Rece covek koji je napisao "Burn, Ferguson, Burn" post.
bene_geserit bene_geserit 18:34 15.07.2016

Re: ...

Srđan Fuchs
čovek je levičar, u srcu i duši, libertarijanac i humanista, a, iako su ovi nabrojani fašisti bolji politički po Srbiju, verovatno, zato što ćemo im biti poslednja rupa na svirali,

Niti su ovi nabrojani fasisti, niti su za bilo sta krivi sto se tice stanja u danasnjem svetu jer nijedan od njih nije na bilo kakvoj vlasti (sem Putina, i ako ne racunamo sto je Boris postao sta vec pre neki dan).

To je fascinantno da, kad god islamsiti pobiju neduzan narod terorizmom, liberali odrade double-down na multi-kulturalizam, islam kao "religija mira" i slicna sranja.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:47 15.07.2016

Re: ...

freehand
Srđan Fuchs
folirantu umisljeni, mogao bi te kezece smajlije da izbegnes barem na temama o masovnoj pogibiji. degutantno.

Ne znam ko je umišljeni folirant ali jedan od nas dvojice lupeta nemilice o stvarima o kojima očigledno blagog pojma nema,


A i šire!

Mislim, ne znam da li postoji stvar o kojoj nešto zna, ali znam da ne postoji stvar o kojoj ne lupeta.

Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>
freehand freehand 18:51 15.07.2016

Re: ...

Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>

Nije Krle. Ja sam.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:07 15.07.2016

Re: ...

freehand
Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>

Nije Krle. Ja sam.


Izvinjotka! Onda mora biti da je bilo na Krlovom blogu? Ne znam kako drugačije da objasnim "pobrkane lončiće" (obično mi je memmorija pamćenja dobra ☺)
freehand freehand 19:09 15.07.2016

Re: ...

Dont Fear The Reaper
freehand
Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>

Nije Krle. Ja sam.


Izvinjotka! Onda mora biti da je bilo na Krlovom blogu? Ne znam kako drugačije da objasnim "pobrkane lončiće" (obično mi je memmorija pamćenja dobra ☺)

nebitno. Bitno je da zapamtiš da je Fuks kao Farad. Postoji a ne postoji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:11 16.07.2016

Re: ...

jeste se pomilovali, dječarci?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 16.07.2016

Re: ...

Dont Fear The Reaper

A i šire!

Mislim, ne znam da li postoji stvar o kojoj nešto zna, ali znam da ne postoji stvar o kojoj ne lupeta.

Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>


matori, ne mogu da kažem da mi ne prija reklama, ti, krle, filipović, i ostale deeso-ledepeovske đanice se bavite jednom običnom šljakerskom facom, godi. nastaviću da vas drndam, foliranti umišljeni.

a za ona smrdstva sproću podrijetla, čekam da te nabodem u realtimetu, samo kada prestaneš da se zentaš, kao Filipović, sopstvenog identiteta. Filipović sam je sajko, pa se neću njime baviti ubuduće.

btw, jadno mi je da moraš da čekaš smrdljivu čarapu od Filipovića ne bi li rešio nešto? Filipović je tu sila, i za tebe jadnog, i za Krstića, pošto rešava sam svoje hejtiće, ne treba mu pomoć. premda, voli da se uveže sa žutaćima, pa da nastupa u orkestru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:21 16.07.2016

Re: ...

bene_geserit
Srđan Fuchs
čovek je levičar, u srcu i duši, libertarijanac i humanista, a, iako su ovi nabrojani fašisti bolji politički po Srbiju, verovatno, zato što ćemo im biti poslednja rupa na svirali,

Niti su ovi nabrojani fasisti, niti su za bilo sta krivi sto se tice stanja u danasnjem svetu jer nijedan od njih nije na bilo kakvoj vlasti (sem Putina, i ako ne racunamo sto je Boris postao sta vec pre neki dan).

To je fascinantno da, kad god islamsiti pobiju neduzan narod terorizmom, liberali odrade double-down na multi-kulturalizam, islam kao "religija mira" i slicna sranja.


fašisti, fašisti, u ličnosti, kako je boris odvalio onog jadnog džapaniza na ragbiju?
freehand freehand 22:28 16.07.2016

Re: ...

Srđan Fuchs
Dont Fear The Reaper

A i šire!

Mislim, ne znam da li postoji stvar o kojoj nešto zna, ali znam da ne postoji stvar o kojoj ne lupeta.

Krle, koji je, kada sam ne lupeta ☻, izuzetno duhovit dečko ;> je lepo rekao - Fuks, jedinica za ... šta već beše, nešto oko gluposti u svakom slučaju ;>


matori, ne mogu da kažem da mi ne prija reklama, ti, krle, filipović, i ostale deeso-ledeopvske đanice se bavite jednom običnom šljakerskom facom, godi. nastaviću da vas drndam, foliranti umišljeni.

a za ona smrdstva sproću podrijetla, čekam da te nabodem u realtimetu, samo kada prestaneš da se zentaš, kao Filipović, sopstvenog identiteta. Filipović sam je sajko, pa se neću njime baviti ubuduće.

To što hiperventiliraš i što ti je očigledno izvetrilo i to malo buđi što ti je ostalo pod lobanjom ne znači da možeš da pretiš i baviš se autovanjem. Mislim, izbor je fukse da se predstavlja kao fuksa i to je ok. Ali svako treba da pravi svoj izbor, složićeš se kao levičar i libertarijanac, valjda.


btw, jadno mi je da moraš da čekaš smrdljivu čarapu od Filipovića ne bi li rešio nešto? Filipović je tu sila, i za tebe jadnog, i za Krstića, pošto rešava sam svoje hejtiće, ne treba mu pomoć. premda, voli da se uveže sa žutaćima, pa da nastupa u orkestru.

BTW ti bi Boldriče sa mojom smrdljivom čarapom mogao sedam dana da budeš haj i da iz jaruge pored futoške pijace pišeš reportaže iz Jerusalima o tome kako sa papom i vaseljenskim patrijarhom igraš domine s večeri, kad nisi u podrumu na borbenom položaju ili nekoj diplomatskoj misiji spasavanja srba po belome svetu.

Iš sad, libertarijanac-levičar-padavičar-hašišar-jazavičar.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:31 16.07.2016

Re: ...

чае јуре, има л' нервозе? х
alselone alselone 02:15 17.07.2016

Re: ...

Mislim, izbor je fukse da se predstavlja kao fuksa i to je ok.


Kako se ofirati kao sitna dusa u jednoj recenici for dummies.
g.radicevic g.radicevic 12:44 15.07.2016

bez reči

Nemam šta da kažem


ludilo još nije dostiglo najvišu tačku
mada kriva ubrzano konvergira



zemo,a šta nam preostaje osim da se nadamo
docsumann docsumann 13:10 15.07.2016

Re: bez reči

samo da rata ne bude visoka
tetkino tetkino 13:21 15.07.2016

Re: bez reči

g.radicevic g.radicevic 13:25 15.07.2016

Re: bez reči

samo da rata ne bude visoka


il nedajbože u švajcarcima

cane cane 14:15 15.07.2016

Re: bez reči

zakasnilo je za balasevica

g.radicevic g.radicevic 14:26 15.07.2016

Re: bez reči

zakasnilo je za balasevica

a za Harisa ?
krkar krkar 13:24 15.07.2016

Poznato blagi i suptilni Rusi


Ekipa imbecila će se sada javiti da brani Ruse ili bar Vladimira Vladimiroviča koji nikom ništa nažao napravio nije.

Kao što ovo Francuzima rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika francuskih severnoafričkih muslimanskih kolonija tako i Rusima to rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika ruskih kavkaskih i srednjeazijskih muslimanskih kolonija.

Samo što debilima koji brane Putina memorijski bafer ne može da pokrije 5 godina.
g.radicevic g.radicevic 13:30 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

memorijski bafer ne može da pokrije 5 godina.

mnogo je to terabajta
jbg

indijanci


milojep milojep 13:34 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

Kao što ovo Francuzima rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika francuskih severnoafričkih muslimanskih kolonija tako i Rusima to rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika ruskih kavkaskih i srednjeazijskih muslimanskih kolonija.


Ajde ne serendaj, i sam si svestan da je mnogo veće zlo od pukog kolonijalnog izrabljivanja u pitanju.
budjoni budjoni 13:36 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

nekom se memorijski bafer meri godinama, a nekom na stocnoj vagi, ili kako kazu kod mene ukraju, na kantaru... ti si u ovoj drugoj kategoriji sigurno
cane cane 14:17 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

Ekipa imbecila će se sada javiti da brani Ruse ili bar Vladimira Vladimiroviča koji nikom ništa nažao napravio nije.

Kao što ovo Francuzima rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika francuskih severnoafričkih muslimanskih kolonija tako i Rusima to rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika ruskih kavkaskih i srednjeazijskih muslimanskih kolonija.

Samo što debilima koji brane Putina memorijski bafer ne može da pokrije 5 godina.


napases mi ga se



sta si hteo da kazes - francuzi i rusi ista govna?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:33 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

i izraelci... al' britanci mu nisu. jebi ga, ne mosh grist ruku koja te rani. dok, amere uctivo izbegava. tip-ubica je mentolcina, ciji je da je, bezumna bitanga, ma... uzdrzavam svoj judejski bezobrazluk zato sto je Serz fin.

elem, Serge,
proci ce down, jedino sto mozete da uradite, zapravo, je da se ne prepustate bedaku, vec da zivite. ova tuga i umor koji su te skolili su ozbiljnog karaktera, i to ne smes dopustiti sebi. life will prevail at the end.
freehand freehand 14:41 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

krkar

Ekipa imbecila će se sada javiti da brani Ruse ili bar Vladimira Vladimiroviča koji nikom ništa nažao napravio nije.

Kao što ovo Francuzima rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika francuskih severnoafričkih muslimanskih kolonija tako i Rusima to rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika ruskih kavkaskih i srednjeazijskih muslimanskih kolonija.

Samo što debilima koji brane Putina memorijski bafer ne može da pokrije 5 godina.

Neko bi rekao da je imbecil onaj ko pominje potomke u stiuaciji kad je samo za poslednjih 25 godina započeta desetina ratova, razbijene države, uništena infrastruktura i to društvena i privredna, i pobijeno na stotine hiljada a raseljeno na desetine miliona ljudi.
I taj ko bi tako nešto rekao - da imbecil tako razmišlja - bio bi u pravu. Jer samo imbecil i morončina bi pričala o potomcima dok gore Irak, Libija, Sirija, a tinjaju Ukrajina, Avganistan, Gaza i Jemen. Dok ostatak Bliskog i Srednjeg istoka samo čeka žišku da preleti ili da je neki imbecilov istomišljenik ponese i istovari na izabrano odredište.
krkar krkar 16:44 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

Neko bi rekao da je imbecil onaj ko pominje potomke u stiuaciji kad je samo za poslednjih 25 godina započeta desetina ratova, razbijene države, uništena infrastruktura i to društvena i privredna, i pobijeno na stotine hiljada a raseljeno na desetine miliona ljudi.
I taj ko bi tako nešto rekao - da imbecil tako razmišlja - bio bi u pravu. Jer samo imbecil i morončina bi pričala o potomcima dok gore Irak, Libija, Sirija, a tinjaju Ukrajina, Avganistan, Gaza i Jemen. Dok ostatak Bliskog i Srednjeg istoka samo čeka žišku da preleti ili da je neki imbecilov istomišljenik ponese i istovari na izabrano odredište.


Empirijski je dokazano da ima stvari za koje je bolje ići u školu nego u samoposlugu.
freehand freehand 16:46 15.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

krkar
Neko bi rekao da je imbecil onaj ko pominje potomke u stiuaciji kad je samo za poslednjih 25 godina započeta desetina ratova, razbijene države, uništena infrastruktura i to društvena i privredna, i pobijeno na stotine hiljada a raseljeno na desetine miliona ljudi.
I taj ko bi tako nešto rekao - da imbecil tako razmišlja - bio bi u pravu. Jer samo imbecil i morončina bi pričala o potomcima dok gore Irak, Libija, Sirija, a tinjaju Ukrajina, Avganistan, Gaza i Jemen. Dok ostatak Bliskog i Srednjeg istoka samo čeka žišku da preleti ili da je neki imbecilov istomišljenik ponese i istovari na izabrano odredište.


Empirijski je dokazano da ima stvari za koje je bolje ići u školu nego u samoposlugu.

Empirijski i naučno da kod pakosti i sitnodušja ne pomaže ni jedno.
blogovatelj blogovatelj 05:36 16.07.2016

Re: Poznato blagi i suptilni Rusi

Kao što ovo Francuzima rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika francuskih severnoafričkih muslimanskih kolonija tako i Rusima to rade poniženi i obespravljeni potomci izrabljivanih stanovnika ruskih kavkaskih i srednjeazijskih muslimanskih kolonija.


A Turcima?
Unfuckable Unfuckable 01:52 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

A Turcima?


drumovi će poželeti Budimaca, ali kome taj pa treba
ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:09 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Unfuckable
A Turcima?


drumovi će poželeti Budimaca, ali kome taj pa treba
ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni


E, baš sam ga sad slušao na Al Džaziri, da povatam šta se dešava u Turskoj. Dobar je Budimke, baš nedostaje. I uživo uopšte ne deluje kao drkadžija i prznica kakvog ga znamo ovde na blogu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:55 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

srdjan.pajic
Unfuckable
A Turcima?


drumovi će poželeti Budimaca, ali kome taj pa treba
ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni


E, baš sam ga sad slušao na Al Džaziri, da povatam šta se dešava u Turskoj. Dobar je Budimke, baš nedostaje. I uživo uopšte ne deluje kao drkadžija i prznica kakvog ga znamo ovde na blogu.






evo ga, bata Bole, dobra duša, čini mi se sociška malo, ali laf.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:21 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni

Да метне?
'Оће, 'оће...
Да простите, вама неколицини је Браја стално у устима.
:)
freehand freehand 08:59 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Unfuckable
A Turcima?


drumovi će poželeti Budimaca, ali kome taj pa treba
ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni

A i koji će kad bi se i on našo na spisku onih koji nisu javno i teatralno iskazali adekvatnu i propisanu količinu sućuti niti bi se složio sa pajićevim sin Katica rezonom da je nama (i celom Bliskom istoku) NATO lepo amblendovao a niko se ne sklanja!
A i koji će qratz nas dvadeset u kolima registrovanim za četvoro?
mariopan mariopan 09:00 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

srdjan.pajic
Unfuckable
A Turcima?


drumovi će poželeti Budimaca, ali kome taj pa treba
ionako će Braya da metne grafikon i sve objasni


E, baš sam ga sad slušao na Al Džaziri, da povatam šta se dešava u Turskoj. Dobar je Budimke, baš nedostaje. I uživo uopšte ne deluje kao drkadžija i prznica kakvog ga znamo ovde na blogu.

I na blogu je bio sjajan, uopšte ga nisam tako doživela. Baš nedostaje.

Budimac, vrati se, sve ti je oprošteno.
freehand freehand 09:01 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Budimac, vrati se, sve ti je orošteno

Orošeno?
Kuku, tetka...
mariopan mariopan 09:02 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

freehand
Budimac, vrati se, sve ti je orošteno

Orošeno?
Kuku, tetka...



Kad pre si ulovio grešku? Vidi, popravilaaaa

edit

Ovo tetka...........pa dobro bre ko još hoće da mu budem tetka?
Ne mogu da se pokupim od sitnih klinaca mojih sesrića i sestričina, bratanaca i bratanica, to sve stasalo za trotinet, bicikle i guralice. Znaš kako sam doterala liniju za more? Strava!
Jesi probao da stigneš i uhvatiš klinca od tri godinice na trotinetu?

Oćeš da gledamo Pepa prase i Maša i medved?

Ne Maša i medved, to je rusko?
docsumann docsumann 09:31 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Unfuckable

srdjan.pajic

Srđan Fuchs




e, baš sam juče pomislio na njega. nedostaje, a lot. tnx, za klipove...
freehand freehand 09:56 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

docsumann
Unfuckable

srdjan.pajic

Srđan Fuchs




e, baš sam juče pomislio na njega. nedostaje, a lot. tnx, za klipove...

Valja i ponovo čitati neke stvari, onda se bolje vidi i kvalitet napisanog i valjanost argumenata i referenci, i utemeljenost stavova, i horizont predviđanja.
Ja sam, na preimer, pre neki dan ponovo člitao ovo:

Sirijski živi pesak [1]

Najtoplije preporučujem.
alselone alselone 10:00 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Ja sam, na preimer, pre neki dan ponovo člitao ovo:


Vite kako radi pravi arhivator, obnavlja gradivo. Nije da samo uzme peti primerak, probusi one dve rupe i pohrani u registrator. Obnavlja!
Unfuckable Unfuckable 11:09 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Да простите, вама неколицини је Браја стално у устима.


jeste, jeste, evo ja čim oči otvorim metnem brajkelu u usta i ne ispuštam, samo značajno bate!

Opusti se bre brayo, prepun si nekog negativnog testosterona, sve ti je to od preteranog dizanja tegova
urbana_gerila urbana_gerila 12:13 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

mariopan
Znaš kako sam doterala liniju za more? Strava!






mariopan
Oćeš da gledamo Pepa prase i Maša i medved? Ne Maša i medved, to je rusko?


mariopanka, ne očijukaj po blogu, znaš!
urbana_gerila urbana_gerila 12:16 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Unfuckable
Да простите, вама неколицини је Браја стално у устима.


jeste, jeste, evo ja čim oči otvorim metnem brajkelu u usta i ne ispuštam, samo značajno bate!

Opusti se bre brayo, prepun si nekog negativnog testosterona, sve ti je to od preteranog dizanja tegova


jbt, kako možeš da ga vikaš brajo, brayo?!

on je od onih koje i familija oslovljava prezimenom!
mariopan mariopan 13:44 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

urbana_gerila
mariopan
Znaš kako sam doterala liniju za more? Strava!






mariopan
Oćeš da gledamo Pepa prase i Maša i medved? Ne Maša i medved, to je rusko?


mariopanka, ne očijukaj po blogu, znaš!


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:26 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

freehand
A i koji će kad bi se i on našo na spisku onih koji nisu javno i teatralno iskazali adekvatnu i propisanu količinu sućuti niti bi se složio sa pajićevim sin Katica rezonom da je nama (i celom Bliskom istoku) NATO lepo amblendovao a niko se ne sklanja!


Pošto ti voliš ovde da drkaš ljude za ovo, da te pitam: koji ste to vi, i kakve veze imate sa Bliskim istokom? Ne treba odgovor, samo se seti ovoga kad sledeći put uvatiš nekog da driblaš na tu glupavu foru.

Pomenuo sam Budimca ovde ne zato što me interesuje toliko njegova "analiza" događaja, nego, što je čovek tu na licu mesta, i provereno se trudi da iznese činjenjice i korektne informacije, koliko god može. Pa mu verujem više nego CNN-u i kojekakvim ruskim glasilima i analizatorima.
freehand freehand 20:46 17.07.2016

Re: Pozdrav od Batjushke

Pošto ti voliš ovde da drkaš ljude za ovo, da te pitam: koji ste to vi, i kakve veze imate sa Bliskim istokom? Ne treba odgovor, samo se seti ovoga kad sledeći put uvatiš nekog da driblaš na tu glupavu foru.

Potpuno je ok, Šabane, nema problema i sad ću da ti obajsnim a ti pitaj ponovo jer sam siguran da nećeš skapirati baš iz prve:
ovo sa amblendovanjem je aluzija na Radovana Trećeg i sina Katicu gde Radovan pošto je hladnjačom izgazila neke ljude u automobilu sina Katicu pita:
"Jesi ti njima amblendovala? Ako si ti njima amblendovala onda je sve u redu!"
E sad, Šabane to u kombinaciji sa tvojim stavom kako je (nama - Srbiji, i nama žrtvama NATO bombardovanja (a žrtve su i oni koji nisu poginuli ili ranjeni) - taj NATo amblenovao - upoozorivši nas da će da nas bombarduje - šta imamo mi da se kurčimo ovde?
I oni tamo na varvarinskom mostu, i oni u vozu u Grdelici, i radnici rafinerije u pogonu energane, i oni na pijaci u Nišu, i oni u svojim kućama u Aleksincu.
Vidiš, u tom jasnom i konkretnom slučaju sve je to nas.
Bliski istok dolazi posle, redom, a i njima je NATO amblendovao.
Razumeo?
Ako nisi pomoći nema, ja jednostavnije ne umem.

milojep milojep 13:30 15.07.2016

?

Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom će odrediti sudbinu naše dece.

Ko zna, možda je to i dobro. Slutim da nije.


Da li ovo treba da se shvati da ovi do sada sigurno nisu dobro odredili našu sudbinu?

g.radicevic g.radicevic 13:40 15.07.2016

Re: ?

Da li ovo treba da se shvati da ovi do sada sigurno nisu dobro odredili našu sudbinu?


pa vidiš kol'ko kasni spisak ministara
il' ceniš da su poštari možda zajebali stvar ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:38 15.07.2016

promenada

gledam ovu promenadu na kojoj se desila tragedija, pa lici na nasu, telavivsku, s tim sto je kod vas lepse sve, i s tim sto kod nas kamion ne bi presao sto metara pre nego sto bi ga izresetali.
g.radicevic g.radicevic 14:42 15.07.2016

Re: promenada

s tim sto je kod vas lepse sve,


kod nas
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:46 15.07.2016

Re: promenada

kod Serza, u Nici.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:54 15.07.2016

Re: promenada

Srđan Fuchs
gledam ovu promenadu na kojoj se desila tragedija, pa lici na nasu, telavivsku, s tim sto je kod vas lepse sve, i s tim sto kod nas kamion ne bi presao sto metara pre nego sto bi ga izresetali.

Тел Авив је у 19. веку био далеко за енглеску аристократију која је отприлике тада стигла у Ницу (и донела и палме), па отуд Promenade des Anglais.

А заиста је нејасно како је тај камион пришао маси која шета и гледа ватромет, а камоли како је прешао 2км, а да полиција није убила возача. Изгледа да је једино један мотоциклиста очајнички покушао да га заустави и остао да лежи на коловозу.
G.Cross G.Cross 17:03 15.07.2016

Re: promenada

principessa_etrusca
Srđan Fuchs
gledam ovu promenadu na kojoj se desila tragedija, pa lici na nasu, telavivsku, s tim sto je kod vas lepse sve, i s tim sto kod nas kamion ne bi presao sto metara pre nego sto bi ga izresetali.

Тел Авив је у 19. веку био далеко за енглеску аристократију која је отприлике тада стигла у Ницу (и донела и палме), па отуд Promenade des Anglais.

А заиста је нејасно како је тај камион пришао маси која шета и гледа ватромет, а камоли како је прешао 2км, а да полиција није убила возача. Изгледа да је једино један мотоциклиста очајнички покушао да га заустави и остао да лежи на коловозу.


Nije cela promenada bila zatvorena za saobracaj nego od ulice Gambetta do trga Massena (kao i obicno za ovakve dogadjaje). Kod Gambete su dva parkirana policijska automobila presecala put dalje.
Tu se tip sa kamionom jednostavno popeo na siroki trotoar uz more , zaobisao policiju i poceo da gazi ljude.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 15.07.2016

Re: promenada

Tu se tip sa kamionom jednostavno popeo na siroki trotoar uz more , zaobisao policiju i poceo da gazi ljude.


Ovoliki kamion ne moš ni da zaustaviš lako ako se zaleti, taman i da su odma ubili vozača. Kažu negde da policija nije bila baš ozbiljno naoružana (mislim na jurišno naoružanje, dronove sa hellfire raketama i robote za explosive delivery, da i tenkove, što bi svaka normalna policijska stanica morala da ima na raspolaganju u ova nesigurna vremena).

Inače, i moj dobar drugar iz razreda živi u Nici već dobrih 15 godina, srećom prespavao je ovu noć.
princi princi 17:30 15.07.2016

Re: promenada

G.Cross
principessa_etrusca
Srđan Fuchs
gledam ovu promenadu na kojoj se desila tragedija, pa lici na nasu, telavivsku, s tim sto je kod vas lepse sve, i s tim sto kod nas kamion ne bi presao sto metara pre nego sto bi ga izresetali.

Тел Авив је у 19. веку био далеко за енглеску аристократију која је отприлике тада стигла у Ницу (и донела и палме), па отуд Promenade des Anglais.

А заиста је нејасно како је тај камион пришао маси која шета и гледа ватромет, а камоли како је прешао 2км, а да полиција није убила возача. Изгледа да је једино један мотоциклиста очајнички покушао да га заустави и остао да лежи на коловозу.


Nije cela promenada bila zatvorena za saobracaj nego od ulice Gambetta do trga Massena (kao i obicno za ovakve dogadjaje). Kod Gambete su dva parkirana policijska automobila presecala put dalje.
Tu se tip sa kamionom jednostavno popeo na siroki trotoar uz more , zaobisao policiju i poceo da gazi ljude.


Ma, dobro, ovo nije policijsko pitanje. Da su zatvorili celu promenadu bilo bi nešto drugo. Ovo su mnogo ozbiljniji problemi i teži za rešavanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 15.07.2016

Re: promenada

princi
G.Cross
principessa_etrusca
Srđan Fuchs
gledam ovu promenadu na kojoj se desila tragedija, pa lici na nasu, telavivsku, s tim sto je kod vas lepse sve, i s tim sto kod nas kamion ne bi presao sto metara pre nego sto bi ga izresetali.

Тел Авив је у 19. веку био далеко за енглеску аристократију која је отприлике тада стигла у Ницу (и донела и палме), па отуд Promenade des Anglais.

А заиста је нејасно како је тај камион пришао маси која шета и гледа ватромет, а камоли како је прешао 2км, а да полиција није убила возача. Изгледа да је једино један мотоциклиста очајнички покушао да га заустави и остао да лежи на коловозу.


Nije cela promenada bila zatvorena za saobracaj nego od ulice Gambetta do trga Massena (kao i obicno za ovakve dogadjaje). Kod Gambete su dva parkirana policijska automobila presecala put dalje.
Tu se tip sa kamionom jednostavno popeo na siroki trotoar uz more , zaobisao policiju i poceo da gazi ljude.


Ma, dobro, ovo nije policijsko pitanje. Da su zatvorili celu promenadu bilo bi nešto drugo. Ovo su mnogo ozbiljniji problemi i teži za rešavanje.


Da, samo što dok se ne nađe rešenje, policija ima posao da spreči ovakva sranja po svaku cenu. I vojska.

princi princi 17:44 15.07.2016

Re: promenada

Da, vidim kako sređuje u US...
milisav68 milisav68 17:47 15.07.2016

Re: promenada

srdjan.pajic
Inače, i moj dobar drugar iz razreda živi u Nici već dobrih 15 godina, srećom prespavao je ovu noć.

Neki moji poznanici su bili na licu mesta (na 50 metara od kamiona), kažu da je bila bežanija ljudi preko ljudi kada je kamion počeo da gazi.

I još kažu da su posle čuli da je kamion bio pun eksploziva, i da je mogla da bude još veća tragedija.
freehand freehand 17:50 15.07.2016

Re: promenada

Da, samo što dok se ne nađe rešenje, policija ima posao da spreči ovakva sranja po svaku cenu. I vojska.

Vojska samo uz posebna ovlašćenja u vanrednom stanju, bar u demokratskim državama. Inače pročitah pre par dana - pa da čestitam ako je tako - da je Obama prvi put u američkoj istoriji (isti Vučić, jebote) svojim potpisom na nekom dekretu dozvolio da američka vojska bude upotrebljena protiv američkih građana.

Edit i P.S. - a i da iskoristim priliku da pitam domaćina po kom je osnovu, pored sve menažerije od Širaka, preko Sarkozija, Blera i Kamerona, Klintona Buša i Obame - ovde uz uvek dežurnog Putina na tapet stavio baš Trampa, Džonsona i Le Pena?
Mislim, čime su oni doprineli ovom ludilu svetskih razmera?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:59 15.07.2016

Re: promenada

...da je Obama prvi put u američkoj istoriji (isti Vučić, jebote) svojim potpisom na nekom dekretu dozvolio da američka vojska bude upotrebljena protiv američkih građana.

То се вероватно односи на убијање америчких грађана (остали се подразумевају) дроновима.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 15.07.2016

Re: promenada

princi
Da, vidim kako sređuje u US...


Pa ja i ne tvrdim da su ovi naši nešto mnogo bolji, samo kažem da je to njihov posao. Ako ne mogu da obezbede paradu, onda treba da je otkažu. Pogotovu tamo gde je već bilo toliko napada terorista.
freehand freehand 18:07 15.07.2016

Re: promenada

principessa_etrusca
...da je Obama prvi put u američkoj istoriji (isti Vučić, jebote) svojim potpisom na nekom dekretu dozvolio da američka vojska bude upotrebljena protiv američkih građana.

То се вероватно односи на убијање америчких грађана (остали се подразумевају) дроновима.

Meni ovo ne deluje tako:

Obama Signs Executive Order Allowing Military To Fight US Citizens


KLIK
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 15.07.2016

Re: promenada

principessa_etrusca
...da je Obama prvi put u američkoj istoriji (isti Vučić, jebote) svojim potpisom na nekom dekretu dozvolio da američka vojska bude upotrebljena protiv američkih građana.

То се вероватно односи на убијање америчких грађана (остали се подразумевају) дроновима.


Da, samo što se za učešće u terorizmu automatski gubi državljanstvo (gubi se čak i ako samo primiš državljanstvo druge države sa kojom ne postoji ugovor, čak i ako sa njima zemlja nije u neprijateljskim odnosima). Tako da je to sa te formalno-pravne strane na kojoj ti i friki insistirate ok, i stvar slobodnog izbora onog koji se spakuje i ode u Siriju ili Irak da diže u vazduh ljude po pijacama i seče glave novinarima. Ono što uopšte nije ok je da pri tom ubijanju terorista na daljinu, makar oni bili i ex US državljani, stradaju civili.
princi princi 18:48 15.07.2016

Re: promenada

srdjan.pajic
princi
Da, vidim kako sređuje u US...


Pa ja i ne tvrdim da su ovi naši nešto mnogo bolji, samo kažem da je to njihov posao. Ako ne mogu da obezbede paradu, onda treba da je otkažu. Pogotovu tamo gde je već bilo toliko napada terorista.

Ma ovi će napasti nešto drugo. Video si onomad u Parizu, bilo je dovoljno samo što je petak uveče. Ne znam, nisam pametan kako se protiv ovoga boriti, najlakše je reći kill and destroy, ali to nije čak lako ni sprovesti. Čitam baš neku anketu o podršku ISISu među muslimanskim svetom i, sad, overwhelming većina je ili protiv ili nema određen stav. Ali imaš stabilnih oko 10% podrške. I sad, kažeš, dobro, 10%, jbg, u svakoj populaciji ima 10% idiota i psihopata. Problem je samo što u ovom slučaju 10% predstavlja 160 miliona i to pretežno mlade populacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 15.07.2016

Re: promenada

Ma ovi će napasti nešto drugo. Video si onomad u Parizu, bilo je dovoljno samo što je petak uveče. Ne znam, nisam pametan kako se protiv ovoga boriti, najlakše je reći kill and destroy,


Ne znam ni ja, padne mi mrak na oči kad se nešto ovako desi, ali se brzo raziđe, jer niko moj tamo nije ubijen. Mene nervira što se ljudi ponašaju kao da nije rat. Mislim, ne može da se ignoriše opasnost i da se glumi normalan život ako realno može neka budala da te izrešeta ili da se eksplodira na ulici pored tebe (i to pazi sve su u pitanju neki sitni kriminalci koje je ISIS nekako vrbovao, ili nije, nema ni veze, sad se oni kao brinu nad sudbinom Iračana, Sirijaca ili Libijaca).

To me je nerviralo i kod NATO bombardovanja u Srbiji. Svi su se manjeviše pretvarali da bombardovanje nije u toku, išli na posao, izlazili uveče u grad, ja nikad više vojske nisam video nego na adi kako se sunča i ladi jajca nego za vreme bombardovanja, ignorisali one sirene, mislim, ko je sedeo u skloništu posle prvih par dana bombardovanja? I posle kad ovi divljaci sjebu most, ili rafineriju pa izgina civila, onda je NATO ovakav i onakav. Mislim, jeste zločinački, ali brate, ni mi nismo baš izgledali kao da smo u ratu gde se neko nameričio da na nama počini zločin. Koji smo kurac počinjali rat a onda se pravili da se ne dešava?

Dobro, rekoh da ni ja ne znam šta da se radi, sad kad se stvar ovoliko zahuktala, a da nije neka veća vojna intervencija tamo po tim zemljama pod ISISom. Pa čak ni to ne garantuje da se stvar smiri posle dovoljno vremena.
freehand freehand 19:21 15.07.2016

Re: promenada

I posle kad ovi divljaci sjebu most, ili rafineriju pa izgina civila, onda je NATO ovakav i onakav.

A u stvari...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 15.07.2016

Re: promenada

freehand
I posle kad ovi divljaci sjebu most, ili rafineriju pa izgina civila, onda je NATO ovakav i onakav.

A u stvari...


Tiću, ti si još i dobro prošao, s obzirom gde si živeo za vreme bombardovanja, tebi ni sklonište ne bi pomoglo. A ne bi ni meni, mi smo sa druge strane Lešća.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 15.07.2016

Re: promenada


Ne znam, nisam pametan kako se protiv ovoga boriti,


Problem je samo što u ovom slučaju 10% predstavlja 160 miliona i to pretežno mlade populacije.

Ma pobiješ govna i gotova stvar
Braja
Био сам рекао да се ISIS мора што пре сатрти

:)

Valjda svakom na svetu, pa i meni, ta misao pada na pamet, šta bi trebalo uraditi da se ovo spreči.

Padaju na pamet i činjenice da je terorizma bilo i pre, ali i da ekstremno je pojačan od kad su demokratizovali Irak, Libiju i ostale.
Izgleda da si Sadam i Gadafi bili pronašli pravu meru i pravi način da to kontrolišu.
A onda se to nekima nije dopalo.

I pitam se, šta li sve ja ne znam, šta ako nekome sve ovo odgovara, ako mu se živo jebe i za Nicu i Pariz, sve dok se njegovi interesi ostvaruju, a možda mu se baš ovako ostvaruju.
cane cane 20:38 15.07.2016

Re: promenada

ignorisali one sirene, mislim, ko je sedeo u skloništu posle prvih par dana bombardovanja? I posle kad ovi divljaci sjebu most, ili rafineriju pa izgina civila, onda je NATO ovakav i onakav. Mislim, jeste zločinački, ali brate, ni mi nismo baš izgledali kao da smo u ratu gde se neko nameričio da na nama počini zločin. Koji smo kurac počinjali rat a onda se pravili da se ne dešava?


I posle kad ovi divljaci ulete kamionom u masu, u bataklan, odrube glave civilima, onda je ISIS ovakav i onakav. Mislim, jeste zločinački, ali brate, ni mi nismo baš izgledali kao da smo u ratu gde se neko nameričio da na nama počini zločin. Koji smo kurac počinjali rat a onda se pravili da se ne dešava?


princi princi 20:40 15.07.2016

Re: promenada

Padaju na pamet i činjenice da je terorizma bilo i pre, ali i da ekstremno je pojačan od kad su demokratizovali Irak, Libiju i ostale.
Izgleda da si Sadam i Gadafi bili pronašli pravu meru i pravi način da to kontrolišu.
A onda se to nekima nije dopalo.

Da, to je još jedna od zamki. Rezultati "Arapskog proleća" se predstavljaju kao nekakva demokratizacija, pa se onda u istom dahu zaključuje kako, eto, ti varvari, nisu vredni demokratije, kako oni nisu dobri ni za šta osim za korbač.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:45 15.07.2016

Re: promenada

Da, to je još jedna od zamki. Rezultati "Arapskog proleća" se predstavljaju kao nekakva demokratizacija, pa se onda u istom dahu zaključuje kako, eto, ti varvari, nisu vredni demokratije, kako oni nisu dobri ni za šta osim za korbač.

Čest stav.
Znam da je tako u Srbiji: da ih treba "ostaviti" njihovim Gadafijima, Asadima i sličnim. Za bolje nisu. Stav supremacije i potcenjivanja.

U bremenitom nasleđu islama, njegovih zakona, siromaštva i kolonijalne prošlosti tih zemalja krije se najveći deo prepreka za demokratizaciju.
freehand freehand 20:50 15.07.2016

Re: promenada

Znam da je tako u Srbiji: da ih treba "ostaviti" njihovim Gadafijima, Asadima i sličnim. Za bolje nisu. Stav supremacije i potcenjivanja.

Jebote, Brajoviću, ti si za pingvinarijum.
Nije supremacija i potcenjivanje to da ih poubijaš i uništiš im sve što imaju i kažeš im ko treba da im vlada i čija je njihova nafta, nego je supremacija i potcenjivanje da ih ostaviš da sami o tome odlučuju. Nemoj da taj nesrećni Taleb pročita šta ovde mlatiš - nećete vi zajedno ni kafu popiti, kamoli do Ujvideka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:55 15.07.2016

Re: promenada

Valjda svakom na svetu, pa i meni, ta misao pada na pamet, šta bi trebalo uraditi da se ovo spreči.

:)
Pročitaj moj stari blog.
Naročito sam na meti bio kod "zaštitnika" islАma, to jest onih koji ga skriveno preziru, ali nastoje da to ne pokažu.
Zamаlo da me razapnu, k'o Hrиstу!

Pariz, po drugi put

Прочитај шта је које гованце тада писало.
Гледај шта данас пишу ти "професионални" заштитници потлачених.

Жао ми је да Кросу даље одвлачим тему.
Узгред, имамо још неко време прилику да "свет" вратимо у нормалу.
Још није све бесповратно отишло дођавола.
А када ће?
Па, кад овако нешто и не буде баш нека вест.
Као она гранатирања Сарајева: после се тек неко спектакуларно забележи. Она свакодневна одмах се забораве.

Таква је медијска логика рата и страдања.
У Сарајеву.
У Турској.
У Сирији.
У Ираку.

У Француској.
milisav68 milisav68 21:00 15.07.2016

Re: promenada

srdjan.pajic
To me je nerviralo i kod NATO bombardovanja u Srbiji. Svi su se manjeviše pretvarali da bombardovanje nije u toku, išli na posao, izlazili uveče u grad, ja nikad više vojske nisam video nego na adi kako se sunča i ladi jajca nego za vreme bombardovanja, ignorisali one sirene, mislim, ko je sedeo u skloništu posle prvih par dana bombardovanja? I posle kad ovi divljaci sjebu most, ili rafineriju pa izgina civila, onda je NATO ovakav i onakav. Mislim, jeste zločinački, ali brate, ni mi nismo baš izgledali kao da smo u ratu gde se neko nameričio da na nama počini zločin. Koji smo kurac počinjali rat a onda se pravili da se ne dešava?

Pa zato što nije bio klasičan rat, jer su nas gađali samo "sa neba".

Mislim, šta je vojska (a i ostali) trebala da radi, da uzme kamenice pa da gađa vazduh.

Oni koji su imali nekakvo protivavionsko oružje su već bili na položaju.

Drugo, to je odbrambeni mehanizam da preživiš sranje, nevezano sa ratom, umre ti roditelj, sigurno nećeš da prekineš sve i da tuguješ mesecima, nego ćeš da nastaviš da živiš/radiš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 15.07.2016

Re: promenada

Stav supremacije i potcenjivanja.


Tvoj stav je takav.
Stav koji se vidi u rečima
da ih treba "ostaviti" njihovim Gadafijima, Asadima i sličnim.
a koje znače, ne treba ih ostaviti u tome, nego im treba obezbediti nešto bolje.
To je supermacija i potcenjivanje.

Ko je taj ko ih ostavlja ili ih ne ostavlja?
Ko je taj ko odlučuje koga će kome ostaviti, i šta je za koga bolje?
Neka superiorna Amerika i neki superiorni Braja koji zna šta je bolje, i tako plemenit će svima nametnuti to bolje, pa će oni biti srećni, iako možda nesvesni svoje sreće.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:12 15.07.2016

Re: promenada

Neka superiorna Amerika i neki superiorni Braja koji zna šta je bolje, i tako plemenit će svima nametnuti to bolje, pa će oni biti srećni, iako možda nesvesni svoje sreće.

Ponoviću: ja nisam zagovornik kulturnog relativizma.
Demokratija je daleko bolja nego totalitarno-šarija-nedemokratski politički sistemi.
I u tim zemljama ima ljudi koji isto vide.
Da, treba im pomagati.
princi princi 21:20 15.07.2016

Re: promenada

Da, ima svinja zbog kojih je zaista svako blato najbolje zaobilaziti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 15.07.2016

Re: promenada

Demokratija je daleko bolja nego totalitarno-šarija-nedemokratski politički sistemi.


To po tvom ( i mom )shvatanju stvari.

Ali šta u situaciji kad demokratija postavi Muslmansu braću, onda se vojnim udarom ta volja anulira, a Amerika to opet proglasi narodnom voljom?

Rastegljiv taj sistem izgleda?
Demokratija je i teokratija ako to narod hoće.
Preslobodno mi na prvo mesto stavljamo ono što se nama čini važnim, i zato kažem da je taj stav potcenjivački.
tess tess 21:37 15.07.2016

Re: promenada

Прочитај шта је које гованце тада писало.


Prvo me ostaviš bez teksta kako pročitah da porediš Kima i dečke "iz Francuske", tj da ne kapiraš u čemu je razlika.
Uopšte ti je ponašanje zatucano i inkvizitorsko glede dešavanja u modernom svijetu.

I sad si postavio Blog, ok: ni ne pomislih da sam i ja na njemu, među govancima, il kako god hoćeš da sam, i gdje sam, ni na nebu ni na zemlji. Al me znatiželja taknu, pa evo inspirisa i za komentar.

Elem, ovih dana sam u egzistencijalizmu (filozofski, književno i smrtno) i u alarmantnoj sociopatskoj fazi, kad me već ne pitaš..

Pogledam Blog, sjetih se kad je bio, aham, obrnem stranicu, na dole, da prostiš, ugledam piše Tess..

I evo šta sam napisala taj dan, ne, ne, sve je crno na bijelo. Ništa ne krijemo, nisu misli keksi, ono "pravim kekse bolje od nje.."

Терор у мозгу

Брајовићу, ја сам била међу онима који су налазили да ”јебати у дупе нечијег Бога није тако ни смијешно, није уопште”. Мислим да сам гадљива на француски ”црни хумор из пуког хедонизма и расне доколице”, много више но на концепт религије у којем је жена обезвријеђена.

Мислим и да је твој концепт зла у СРЦУ помало превазиђен.
Емотиван си и то је ок.

Тероризма ће бити, не јер су ОНИ тако ЗЛИ а МИ тако НИСМО..него је Милан Милићевић у свом дневнику забиљежио ”Не могу наши потомци знати истину о нама јер је ми и не казујемо него излажемо шта нам подмирује рачуне”..значи, биће тероризма да би МИ рачуне подмиривали. Просто.

Сумњичава сам и према нападима од синоћ. Одоговарају више Ле Пен и нацошима у ДЕ и АТ и лондонским империјалним цвећкама и ко зна коме. А и ако су ”од ових” терориста - што су дошли, љетос, са мигрантима - хм, брже су се асимилирали но што сам мислила, да ће..


Углавном, сад одох, немам живаца. Ни за доброту ни за зло. Много суза, мало памети.

Сви смо ми САМО примитивни.
-------------------------------------------------------------------------------

I pazi da sam taj dan pisala ćirilcom, ccc, šta mi bi? :)

Jutros pomislih na našeg brata Lambrosa, dal je živ i zdrav. Bilo bi mi žao da mu se nešto desi. Iskreno.
I pomislih da sam na prošlom Krkarevom blogu (o mrtvim kravama) pisala o kamionu punom dinamita i zastavama Francuske na Fejzu. Pretpostavljam smaračinu polusveta uz kekse.

Vidi, dvije stvari ti imam reći, prva je da si malo umislio sa tim Hristom ono kao razapinju te a tebi je do elitizma. Hrist bi našao da je elitizam beda duha, ništa više. Hrist je bio zauzet kurvama, sirotinjom, lopovima, ubicama, etc. nije njemu bilo do onog do čega je tebi..vala, nije mu bilo ni do njegove glave.
I dva, taj Kim i ovi dečki (religiozni ili ne, očajni, ludi, opasni, kakvi već, možda samo puni straha) koji će odrediti tok civilizacije, a mi ne znamo šta ih za ruku u smrt vodi, i gdje, i kad, hm, hajde malo razmisli..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:25 16.07.2016

Re: promenada

:))))))))
I o svinjama i neuhvaćenim sarkazmima i zajebanciji.

A to, da sam načelno u pravu sa svojim stavovima govori gotovo nijedna reč sažaljenja upućena Francuzima.

Dobili su šta su zaslužii?
tess tess 06:19 16.07.2016

Re: promenada

Već dugo imam pravilo da ne praktikujem - ako sam ikad, uopšte - kolektivna sažaljenja. Il internet sažaljena i pozeraj.
Nisam ni o Turcima na aerodromu ni o dešavanjima u Bagdadu od prije neki dan napisala ni slova.
Nalazim i da je ta elitistička rezignacija 'od terora do terora' za polusvet.

Mislim da je imati stav o smrti na Fejz način - il na način tj trend neke socijalne mreže - za ljude primitivnijeg misaonog sklopa.
Ne bih ni sad reagovala - opet iz nekih drugih razloga ne zalazim više ovde, al reko` da ne ostaje iza mene nešto nejasno -.

Smatram ih neozbiljnim. I primitivnim, kako rekoh. I odavno neiskrenim. Nehumana sektašenja. Uključiš automatskog pilota i on bla bla o mrtvima, bla bla o politici, trenutačnoj il nekom najnovijem tripu od sat dva il dan dva, izigravanje ludila, glumatanje, funkcionalna nepismenost, prerađivanje informacije kao i ja sam dio svijeta.. a svijet je svako smeće i keksi i smrt i muzika sa Youtube, hm, to je za polusvet.

Polusvet zajedno ne pravi bolji svijet, daleko bilo da prave pametniji i ljepši, ma ne, samo tovare na kamaru od koje inače aktivnostima oko nje i proglupljuju..era Idiocracy je počela. Na nama je da odlučimo hoćemo li joj pripadati ili ne. Prosto da - ne.
A na smrt nismo imuni ni ti ni ja.

Toliko.
 
emsiemsi emsiemsi 08:04 16.07.2016

Re: promenada

tess
Već dugo imam pravilo da ne praktikujem - ako sam ikad, uopšte - kolektivna sažaljenja. Il internet sažaljena i pozeraj.
Nisam ni o Turcima na aerodromu ni o dešavanjima u Bagdadu od prije neki dan napisala ni slova.
Nalazim i da je ta elitistička rezignacija 'od terora do terora' za polusvet.

Mislim da je imati stav o smrti na Fejz način - il na način tj trend neke socijalne mreže - za ljude primitivnijeg misaonog sklopa.
Ne bih ni sad reagovala - opet iz nekih drugih razloga ne zalazim više ovde, al reko` da ne ostaje iza mene nešto nejasno -.

Smatram ih neozbiljnim. I primitivnim, kako rekoh. I odavno neiskrenim. Nehumana sektašenja. Uključiš automatskog pilota i on bla bla o mrtvima, bla bla o politici, trenutačnoj il nekom najnovijem tripu od sat dva il dan dva, izigravanje ludila, glumatanje, funkcionalna nepismenost, prerađivanje informacije kao i ja sam dio svijeta.. a svijet je svako smeće i keksi i smrt i muzika sa Youtube, hm, to je za polusvet.

Polusvet zajedno ne pravi bolji svijet, daleko bilo da prave pametniji i ljepši, ma ne, samo tovare na kamaru od koje inače aktivnostima oko nje i proglupljuju..era Idiocracy je počela. Na nama je da odlučimo hoćemo li joj pripadati ili ne. Prosto da - ne.
A na smrt nismo imuni ni ti ni ja.

Toliko.


Тако је говорила Тесс !
Успут --- сагласан (уз услов и сумњу да сам достојан) !
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:49 16.07.2016

Re: promenada

Mislim, šta je vojska (a i ostali) trebala da radi, da uzme kamenice pa da gađa vazduh.


Da, zapravo su bili na pripremama za kopnenu invaziju, na Adi, i to uglavnom tamo uz nudističku plažu. Jer zna se, čovek se najbolje bori kad je pod uticajem testosterona. Dobro je taj NATO prošao, sreća njihova da smo se predali pre invazije.



freehand freehand 21:13 16.07.2016

Re: promenada

srdjan.pajic
Mislim, šta je vojska (a i ostali) trebala da radi, da uzme kamenice pa da gađa vazduh.


Da, zapravo su bili na pripremama za kopnenu invaziju, na Adi, i to uglavnom tamo uz nudističku plažu. Jer zna se, čovek se najbolje bori kad je pod uticajem testosterona. Dobro je taj NATO prošao, sreća njihova da smo se predali pre invazije.




Dabre, a zamisli da su bili prinuđeni na invaziju pa se ovde neko neogovorno branio od dragog agresora pa oni još malo poruše, postreljaju, povešaju nekoliko desetina hiljada i posle NATO vakavnakav. Razumem to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 16.07.2016

Re: promenada

Dabre, a zamisli


Zamisli da baba ima trolu...
freehand freehand 21:58 16.07.2016

Re: promenada

srdjan.pajic
Dabre, a zamisli


Zamisli da baba ima trolu...

Pusti mene, ja sam sanjar. Tako se nekad opustim pa zamislim da sa tobom mogu da razgovaram. I onda se probudim iz te maštarije i vratim u sivu realnost baba sa torlama...
omega68 omega68 22:57 16.07.2016

Re: promenada

Pa ja i ne tvrdim da su ovi naši nešto mnogo bolji,


Четрнаест особа је рањено када је отворена ватра на људе окупљене на прослави испред куће у месту Бејкерсфилд у Калифорнији, саопштиле су данас америчке власти.



Полиција области Керн саопштила је да је око 150 особа присуствовало забави у Бејкерсфилду када је отворена ватра из аутомобила у покрету.

Две особе су теже рањене, али нису животно угрожене.

Још нико није ухапшен и није познат мотив напада.

Бејкерсфилд се налази на око 150 километара северно од Лос Анђелеса.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:22 17.07.2016

Re: promenada

Pusti mene, ja sam sanjar.


To se vidi u komentaru, koji liči na buncanje, da ne kažem nešto gore.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:35 17.07.2016

Re: promenada

tess


Jutros pomislih na našeg brata Lambrosa, dal je živ i zdrav. Bilo bi mi žao da mu se nešto desi. Iskreno.


Vidi, dvije stvari ti imam reći, prva je da si malo umislio sa tim Hristom ono kao razapinju te a tebi je do elitizma. Hrist bi našao da je elitizam beda duha, ništa više. Hrist je bio zauzet kurvama, sirotinjom, lopovima, ubicama, etc. nije njemu bilo do onog do čega je tebi..vala, nije mu bilo ni do njegove glave.

I dva, taj Kim i ovi dečki (religiozni ili ne, očajni, ludi, opasni, kakvi već, možda samo puni straha) koji će odrediti tok civilizacije, a mi ne znamo šta ih za ruku u smrt vodi, i gdje, i kad, hm, hajde malo razmisli..



živ je Lambros, šljakao je to veče pa nije bio na Promenadi, inače bi išao sa dečkom.

inače, Sister, kaže se - Hristos. "Hrist" je izmislio Brega, da bi vagao između "Krist" i "Hristos", i da bi mu pjesme bile prihvatljive u obe republike.
tess tess 09:07 17.07.2016

Re: promenada

inače, Sister, kaže se - Hristos.

Dobro.
martin_krpan martin_krpan 16:11 15.07.2016

Fraktalni rat

Koliki je kapacitet Zapadnog duha da shvati, da progres (neo) renesansnog Dobra, uzajamno prouzrokuje multiplikator Zla?

Za dijagnozu i početnu relaksaciju osjećaja "Monopola nad Dobrim", preporučujem: Duh terorizma, Jean Baudrillard, subotom između Mousse de foie de volaille i Foie gras.
freehand freehand 16:56 15.07.2016

...

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:53 15.07.2016

Re: ...

OMG, да ли је ово могуће?

Француски рукопис (Емануел Бафара):



Енглески рукопис (Марион Ричардсон):



OК, не мора калиграфски, али ово је страшно, испуштена слова и све исписано великим штампаним која прелазе у писана (да Тома не мора још да мисли о великим и малим словима).

Исписани рукопис Краљице Елизабете:



Оландов потпис:



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana