Budućnost| Društvo

ZBOGOM PAMETI

G.Cross RSS / 15.07.2016. u 12:30

 13726703_1220379701314328_6294666664752859506_n.jpg?oh=3e07a702d11a168fb4c1775100cfd9c2&oe=5836F096

 

Osećam se kao pred raspad Jugoslavije. Potpuno je jasno gde ovo ide ali niko pametan nema rešenje.

Budale ih imaju na pretek.

Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom će odrediti sudbinu naše dece.

Ko zna, možda je to i dobro. Slutim da nije.

 

U stvari, osećam se kao da već predugo živim.

 

Ostaviću Post otključan ali neću kometarisati.

 

Nemam šta da kažem.

 



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 18:17 15.07.2016

Re: ...

OMG, да ли је ово могуће?

Svako ima svoju tragediju, my dear. Naša nije najmanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:11 15.07.2016

Ово што се десило...

... је логично исходиште онога што се дешавало негде другде, далеко и предуго. Био сам рекао да се ISIS мора што пре сатрти, јер само његово постојање храни насиље на значајном делу планете и даје му легитимитет. Такође, био сам рекао да се Француска брани у Сирији. Такође сам био рекао да једини начин да се одбрани Сирија јесте да се одбрани Француска, то јест сређени и комфорни живот грађанске Европе.

Овај масакр чак више није ни спектакуларна вест. Био је, некако, очекиван. Спирала насиља стекла је своју инерцију и разлог. Поновљено страдање губи на својој медијској привлачности.

Они који су оправдавали Ебдо и Батаклан сад могу да се вежбају оправдавајући и Ницу.
freehand freehand 18:22 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Такође, био сам рекао да се Француска брани у Сирији.

Pa branite je u Siriji. Gde je problem? Pitanje je samo - koliko u mrtvim glavama osakaćenim, bogaljimam i nesrećnicima koji gladni lutaju bespućima od Palmire do Lamanša uz ponižavanja, maltretiranje, košta ta odbrana? I da li je takva odbrana u Bagdadu, Mosulu, Tripoliju i Bengaziju uzrok ili posledica?
то јест сређени и комфорни живот грађанске Европе.

Fuj bre.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:35 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

freehand
Такође, био сам рекао да се Француска брани у Сирији.

Pa branite je u Siriji. Gde je problem? Pitanje je samo - koliko u mrtvim glavama osakaćeni bogaljimam i nesrećnicima koji gladni lutaju bespućima od Palmire do Lamanša uz ponižavanja, maltretiranje, košta ta odbrana? I da li je takva odbrana u Bagdadu, Mosulu, Tripoliju i Bengaziju uzrok ili posledica?
то јест сређени и комфорни живот грађанске Европе.

Fuj bre.

Naravno da se moje obraćanje odnosi na tebe i sve slične ljude. To su svi oni koji iz vlastitih kompleksa niže vrednosti/neostvarenih uspeha/uskraćene sudbine podržavaju ovo legitimisanje zla.

Zamisli paradoks: sirijskim i drugim izbeglicama ta "zla" Evropa, ako je se dočepaju, jeste zgoditak.

Vidim, inače, počeo si da vežbaš.
freehand freehand 18:47 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Naravno da se moje obraćanje odnosi na tebe i sve slične ljude. To su svi oni koji iz vlastitih kompleksa niže vrednosti/neostvarenih uspeha/uskraćene sudbine podržavaju ovo legitimisanje zla.

A viđu tebe, blagoš tebe!

Da li si ikad razmislio o tome što te, sem nedostatka bilo kakvog argumenta, tera da pređeš na taj blamantni lični nivo uz pokušaje podmukog vređanja na nivou gnevnog a nezrelog dvanaestogodišnjaka?
princi princi 18:57 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Nasilja je bilo i pre ISISa. Nasilja najviše ima u zemljama u kojima najviše ima muslimana. I niko, osim krajnjih psihopata, ne daje legitimitet ovom nasilju. To je, ujedno, po meni i najmanji problem.

Ono što jeste interesantno je zašto su od zapadnih zemalja Francuska i Belgija najizloženiji ovoj vrsti terora. Francuska sigurno nije ništa sređenija i komfornija od neke Nemačke, pa Nemačka opet nije toliko na meti mladih muslimana. Nije ni Švedska. Da li je problem u neefikasnoj policiji? Da li je problem kulturfašizma kojim su izloženi muslimani?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:58 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

freehand
Naravno da se moje obraćanje odnosi na tebe i sve slične ljude. To su svi oni koji iz vlastitih kompleksa niže vrednosti/neostvarenih uspeha/uskraćene sudbine podržavaju ovo legitimisanje zla.

A viđu tebe, blagoš tebe!

Da li si ikad razmislio o tome što te, sem nedostatka bilo kakvog argumenta, tera da pređeš na taj blamantni lični nivo uz pokušaje podmukog vređanja na nivou gnevnog a nezrelog dvanaestogodišnjaka?

Ма ниси ти баш много битан. Овде си у запећку, малу штету правиш.
А нисам ни ја битан.

freehand freehand 19:03 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Ма ниси ти баш много битан. Овде си у запећку, малу штету правиш.
А нисам ни ја битан.

zajebah se, jedanaestogodišnjak.
A odakle ti ovo naci đubre? I zašto pominje Salafizam umesto katoličanstva, na primer?
princi princi 19:09 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Evo pun citat onoga što je napisao Popper:

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant,if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them. In this formulation, I do not imply, for instance, that we should always suppress the utterance of intolerant philosophies; as long as we can counter them by rational argument and keep them in check by public opinion, suppression would certainly be most unwise. But we should claim the right to suppress them if necessary even by force; for it may easily turn out that they are not prepared to meet us on the level of rational argument, but begin by denouncing all argument; they may forbid their followers to listen to rational argument, because it is deceptive, and teach them to answer arguments by the use of their fists or pistols. We should therefore claim, in the name of tolerance, the right not to tolerate the intolerant. We should claim that any movement preaching intolerance places itself outside the law, and we should consider incitement to intolerance and persecution as criminal, in the same way as we should consider incitement to murder, or to kidnapping, or to the revival of the slave trade, as criminal.
princi princi 19:12 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Jebeš ga, moj problem sa ovom idejom Popera je da je tolerancija, zapravo, totalno kompleksan fenomen. Nju je teško objektivno definisati. Ono što mi doživljavamo kao toleranciju, drugi doživljavaju kao netolerantnost. Zato je i čitav citat, iako bombastičan, zapravo, truizam, zapravo ništa ne govori. Unactionable, što bi se reklo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:16 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Ono što jeste interesantno je zašto su od zapadnih zemalja Francuska i Belgija najizloženiji ovoj vrsti terora. Francuska sigurno nije ništa sređenija i komfornija od neke Nemačke, pa Nemačka opet nije toliko na meti mladih muslimana. Nije ni Švedska. Da li je problem u neefikasnoj policiji? Da li je problem kulturfašizma kojim su izloženi muslimani?


Pa mislim da je delimicno odgovor u tome da se Francuska (za Belgiju ne znam) spoljna politika prilicno eksponira oko napada na taj deo koji kontrolise ID.
I uopste ucesca po arapskom svetu u vidu kontrole vlasti, i taj rad.

Amerika i Britanija su verovatno jos pozeljnije (glavne) mete samo su tamo manje sanse za uspele izvedbe. (bolja kontrola).

Meni se nikako ne svidja ovo sto se protura polako - da se treba navikavati na napade. Sto znaci da nemaju nameru da menjaju politiku pa makar i udesetostruceno padale zrtve.

I da, i ja se cudim kakve veze ima Tramp, Le Pen koji inace bar deklarativno prizivaju izolacionizam a i nisu vlast niti su kreatori postojeceg stanja..?



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:17 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

I zašto pominje Salafizam umesto katoličanstva, na primer?

White suprematist!
Zato!
KKK!

docsumann docsumann 19:21 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

spoljna politika


odavno je nisam na blogu pominjao, al vrijedi se podsjetiti.
izuzetno političko štivo (tek jedan od njenih mnogih kvaliteta).
jest da je sf (klasik) il' možda baš zato ...




nikad tako promišljenu i mudru politiku ne sretoh kod političara.

princi princi 19:22 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Pa mislim da je delimicno odgovor u tome da se Francuska (za Belgiju ne znam) spoljna politika prilicno eksponira oko napada na taj deo koji kontrolise ID.
I uopste ucesce po arapskom svetu u vidi donosenja demokratije i taj rad.

Nisam pristalica tih spoljnopolitičkih teorija, mislim da su uzroci mnogo dublji i, što se ono kaže, strukturalniji, ali, ako je tako, da li ovo onda dolaze na naplatu neki stari računi? Kao i Brexit, uostalom. I njega možeš da gledaš u kontekstu gašenja jedne velike imperije čiji stanovnici nikako da se pomire sa novim položajem u svetu i redukovanim značajem svoje države.
alselone alselone 19:24 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Nisam pristalica tih spoljnopolitičkih teorija, mislim da su uzroci mnogo dublji i, što se ono kaže, strukturalniji, ali, ako je tako, da li ovo onda dolaze na naplatu neki stari računi? Kao i Brexit, uostalom. I njega možeš da gledaš u kontekstu gašenja jedne velike imperije čiji stanovnici nikako da se pomire sa novim položajem u svetu i redukovanim značajem svoje države.


I ja mislim. Evropa je duboko sjeban kontinent. Ako ikad budem emigrirao samo kod Pajketa ali u vukojebinu, gde ludaci ne dobacuju, kod tebe i Blogija ili u Urugvaj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:26 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

I ja mislim. Evropa je duboko sjeban kontinent. Ako ikad budem emigrirao samo kod Pajketa ali u vukojebinu, gde ludaci ne dobacuju, kod tebe i Blogija ili u Urugvaj.

Jesi li sutra u Novom Sadu?
Dolazimo ja i pisac onih redova, beli rasista i naci đubre... Hm?
Čini mi se da nešto nije u redu?
Po crtama lica rekao bih da je iz Libana?

alselone alselone 19:30 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Jesi li sutra u Novom Sadu?
Dolazimo ja i pisac onih redova, beli rasista i naci đubre... Hm?


Jesam, od danas sam na odmoru.

Sta ti i tvoj naci prijatelj imate u planu?
docsumann docsumann 19:42 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Dolazimo ja i pisac onih redova


Mi smo društvene životinje, naš pakao su drugi ljudi.


pozdravi ga s moje strane i upitaj da l' je čuo za Samir Banoa (čisto da dodatno provjerim stepen njegove erudicijske disperzije)?

Bano, inače Libanac, je bio Mr.O 1983. a i dan danas čiča dobro izgleda.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:43 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Када мислимо о Северној Кореји, и презреном Ким Џонг Уну, мало има препрека да имамо негативан став према њему и земљи коју заступа. Зашто? Па, Ким је представник (корејске) тоталитарне (левичарске) идеологије, која почива на аутократском владању и неслободи, у поређењу са модерним светом.

Када причамо о исламу и неким његовим струјама, религијска "толеранција" утерује нас у беневолентан став и у, често, културну релативизацију: такви су њихови обичаји и назори, каже се оправдавајући. Грешка: у најоштријим облицима варијанти упражњавања ислама, он је престао бити религија и постао је тоталитарни политички систем. Као ови лудаци из ISISа, нахрањени званичном религијском доктрином Сауди Барабије.

Када се та кринка подразумеване беневолентности спрам религије укине, остаје огољен суштина: овде је реч о борби против зла једног тоталитарног система. Ако је неупитна против Кима, зашто треба мислити да је упитна против ових лудака?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:45 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Sta ti i tvoj naci prijatelj imate u planu?

Прво ћемо мало по Новом Саду да попалимо Јевреје и Тамнопуте (јао, да се не спали тако и он сам???), па онда пијемо кафу с тобом... ако стигнемо, без обавеза.
princi princi 19:48 15.07.2016

Re: Kažu da je u

drugom veku naše ere živeo neki Galen iz Pergamona, jedan od najvećih inovatora u istoriji medicine. Neke od tehnika koje je izumeo su se održale čitavih 1600 godina. 16 vekova. Recimo, čovek je izmislio praksu puštanja krvi i lečenja živom. Iako nam je danas to teško da shvatimo, puštanje krvi i lečenje živom je čitavih 16 vekova bilo deo najnaprednijih medicina na svetu (poglavito na Zapadu). Kako su te idiotske tehnike uspele da se održe toliko dugo vremena? Pa, jednostavno, ljudi su verovali u ono što su hteli, nije ih bilo briga za činjenice. Kad bi bolestan čovek u mukama umirao zbog nedostatka krvi, lekari su zaključivali kako "Eto, pustili smo mu krv, čak ni to nije pomoglo!". A ako bi nekim čudom preživeo, to bi bio vrhunski dokaz kako praksa puštanja krvi radi. Bog te pita koliko je ljudi na taj način izgbuilo glavu iako nije moralo. Taj closed loop mode razmišljanja, u kome se idolopokloništvo pretpostavlja kritičkom razmišljanju, može, dakle, biti vrlo opasan.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:50 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Nisam pristalica tih spoljnopolitičkih teorija, mislim da su uzroci mnogo dublji i, što se ono kaže, strukturalniji, ali, ako je tako, da li ovo onda dolaze na naplatu neki stari računi? Kao i Brexit, uostalom. I njega možeš da gledaš u kontekstu gašenja jedne velike imperije čiji stanovnici nikako da se pomire sa novim položajem u svetu i redukovanim značajem svoje države.


Pa nije sigurno jednostavan odgovor na to pitanje, ali za pocetak ID je prilicno jasan koga i zasto napada van islamskog sveta.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:50 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

pozdravi ga s moje strane i upitaj da l' je čuo za Samir Banoa (čisto da dodatno provjerim stepen erudicijske disperzije)

Их, да л' је чуо???

alselone alselone 19:50 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Прво ћемо мало по Новом Саду да попалимо Јевреје и Тамнопуте (јао, да се не спали тако и он сам???), па онда пијемо кафу с тобом... ако стигнемо, без обавеза.


E, kul. Nisam znao da on posecuje Srbiju. Super, naravno.

Pisem ti mail.
docsumann docsumann 19:51 15.07.2016

Re: Kažu da je u

Taj closed loop mode razmišljanja, u kome se idolopokloništvo pretpostavlja kritičkom razmišljanju, može, dakle, biti vrlo opasan.



da li je idolopoklonstvo i kad neko ispušta krv bolesniku ne znajući za Galena?
docsumann docsumann 19:54 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Их, да л' је чуо???




aaa vr' - i to prilično ozbiljno dedliftovanje (zaključujem po pločama na šipci) za jednog vremešnog intelektuačca. još i kontra hvat, profi ... nema šta.

dakle - ne pitaj ništa, samo čestitaj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:57 15.07.2016

Re: Kažu da je u

Recimo, čovek je izmislio praksu puštanja krvi i lečenja živom. Iako nam je danas to teško da shvatimo, puštanje krvi i lečenje živom je čitavih 16 vekova bilo deo najnaprednijih medicina na svetu (poglavito na Zapadu).

princi princi 19:58 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Predrag Brajovic
Када мислимо о Северној Кореји, и презреном Ким Џонг Уну, мало има препрека да имамо негативан став према њему и земљи коју заступа. Зашто? Па, Ким је представник (корејске) тоталитарне (левичарске) идеологије, која почива на аутократском владању и неслободи, у поређењу са модерним светом.

Када причамо о исламу и неким његовим струјама, религијска "толеранција" утерује нас у беневолентан став и у, често, културну релативизацију: такви су њихови обичаји и назори. Грешка: у најоштријим облицима варијанти упражњавања ислама, он је престао бити религија и постао је тоталитарни политички систем. Као ови лудаци из ISISа, нахрањени званичном религијском доктрином Сауди Барабије.

Када се та кринка подразумеване беневолентности спрам религије укине, остаје огољен суштина: овде је реч о борби против зла једног тоталитарног система. Ако је неупитна против Кима, зашто треба мислити да је упитна против ових лудака?


Koliko razumem Talebova pisanija, on se ne obrušava na Islam, nego na Salafizam. Prilično je dosledan i konzistentan. To upravo pokazuje zašto je tolerancija složena igra. Ljudi su skloni da tuđim rečima daju i pridodaju svoja tumačenja, pa čak i čitave ideje. Jednostavno, lepo mu zazvuči nešto, pa prikači i nešto svoje.

Uostalom, i sam Taleb je religiozan čovek. Da li to znači da treba biti netolerantan i prema njegovom pravoslavlju?

Šta znači moderan svet? Po kom kriterijumu se moderni svet treba uzimati kao model nekakve slobode? U mnogim elementima je zapadni svet 2016. represivniji od istog tog zapada, na primer, 70-ih godina prošlog veka.
princi princi 19:59 15.07.2016

Re: Kažu da je u

docsumann
Taj closed loop mode razmišljanja, u kome se idolopokloništvo pretpostavlja kritičkom razmišljanju, može, dakle, biti vrlo opasan.



da li je idolopoklonstvo i kad neko ispušta krv bolesniku ne znajući za Galena?

Pametno pitanje. Kako to voli Krkar da kaže: nemam trenutno vremena, podseti me posle da ti odgovorim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:00 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

dakle - ne pitaj ništa, samo čestitaj.

Једном ме најахао да ништа осим "природних" покрета не треба упражњавати. Утолико њему ни згибови, рецимо, нису блиски: какав је то покрет, у којој то пракси човек као мајмунче виси о шипци и диже се једном (!!!) или с две руке.
docsumann docsumann 20:12 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Predrag Brajovic
dakle - ne pitaj ništa, samo čestitaj.

Једном ме најахао да ништа осим "природних" покрета не треба упражњавати. Утолико њему ни згибови, рецимо, нису блиски: какав је то покрет, у којој то пракси човек као мајмунче виси о шипци и диже се једном (!!!) или с две руке.


filozofija wightliftinga je tek posebno polje mud(r)oslovlja. koliko tek tu škola, pristupa, koncepcija, sistema ima, prosječan laik bi se silno iznenadio.
ono, pomislio bi čovjek - šta tu ima da se razglaba - uzmeš teg i pumpaš.

ovo Talebovo vuče na neki bazično-redukovani kvaziprincipijlistički fundamentalizam
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:16 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Koliko razumem Talebova pisanija, on se ne obrušava na Islam, nego na Salafizam. Prilično je dosledan i konzistentan. To upravo pokazuje zašto je tolerancija složena igra. Ljudi su skloni da tuđim rečima daju i pridodaju svoja tumačenja, pa čak i čitave ideje. Jednostavno, lepo mu zazvuči nešto, pa prikači i nešto svoje.

Uostalom, i sam Taleb je religiozan čovek. Da li to znači da treba biti netolerantan i prema njegovom pravoslavlju?

Šta znači moderan svet? Po kom kriterijumu se moderni svet treba uzimati kao model nekakve slobode? U mnogim elementima je zapadni svet 2016. represivniji od istog tog zapada, na primer, 70-ih godina prošlog veka.

Неки пут ми је заиcта тешко да схватим шта ми кажеш. Но, биће да не могу све да испратим, немам тај капацитет...

Да... Талеб је конзистентан: обрушава се на салафизам. Ако је, ово, некако скривено упућено мени, нема проблема: ја се "обрушавам" на салафизам и на онај мој већ досадно пута понављан став: све су ми религије мрске, а највише оне које наjвише ускраћују слободу и унижавају појединца. Тако није тајна да положај жена у мање више већини исламских земаља није никако сјајан, и да је тиме за 50% становништва делом суспендована слобода, то јест -- слободно испољавање личност (од вожње кола до обављања политичких функција, што се. срећом, мења). Осим жена, као исламом "погођену" групацију волим да споменем гејеве, спрам којих значајан број исламских земаља има крајње негативан став, све до смртне казне. ISIS ту само отвореније и бруталније спроводи ту "линију" ислама: гејеве треба побити. (Ах, добри стари Адолф...)

Једнога трена нама ће наша релиgија изгледати као нама грчки и римски богови: узбудљива фантастична књижевност. Уколико је човек наметљиво не намеће, заиста нема ниједног доброг разлога да се његов лични став, који не угрожава другог појединца, не толерише.

Рече су склиске: модеран свет је свеt социјалдемократије једне Финске, Норвешке, Шведске, па зашто не и Француске, Енглеске, Словеније, Немачке... И све су то земље са развијеном социјалном скрби за своје грађане.
freehand freehand 20:24 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Када причамо о исламу и неким његовим струјама, религијска "толеранција" утерује нас у беневолентан став и у, често, културну релативизацију: такви су њихови обичаји и назори. Грешка: у најоштријим облицима варијанти упражњавања ислама, он је престао бити религија и постао је тоталитарни политички систем. Као ови лудаци из ISISа, нахрањени званичном религијском доктрином Сауди Барабије.

I kako onda objašnjavaš da su razoreni Irak, Libija i Sirija, a da je Saudi Barbarija moćnija nego ikad a predsednik SAD čeka pred vratima saudijskog kralja na prijem?
Moderan svet kao svet licemerja i konfora, ili je nešto drugo u pitanju?
остаје огољен суштина: овде је реч о борби против зла једног тоталитарног система. Ако је неупитна против Кима, зашто треба мислити да је упитна против ових лудака?

Ko kaže da je neupitan protiv Kima i Severne Koreje? Koliko je meni poznato današnji svet počiva (ili bi trebalo da počiva) na nekim principima, sadržanim u Povelji UN. Po tim principima nikakva akcija protiv Severne Koreje niti njene vlasti nije neupitna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:35 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Ko kaže da je neupitan protiv Kima i Severne Koreje?

Повеља УН, кажеш?
Па ти и ја живимо у различитим световима, то сам давно разумео. Ево шта УН каже:

March 07, 2013 - U.N. Security Council Passes New Sanctions on North Korea -- The United Nations Security Council approved a new regimen of sanctions on Thursday against North Korea for its underground nuclear test last month in a unanimous vote that came just hours after North Korea threatened for the first time to launch a pre-emptive nuclear strike against the United States and South Korea.

У линку је и списак међународних санкција спрам Кореје. Подужи је.
Кад прочиташ, чујемо се опет.
Поздрав до прексутра.
princi princi 20:38 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Да... Талеб је конзистентан: обрушава се на салафизам. Ако је, ово, некако скривено упућено мени, нема проблема: ја се "обрушавам" на салафизам и на онај мој већ досадно пута понављан став: све су ми религије мрске, а највише оне које насвише ускраћују слободу и унижавају појединца. Тако није тајна да положај жена у мање више већини исламских земаља није никако сјајан, и да је тиме за 50% становништва делом суспендована слобода, то јест -- слободно испољавање личност (од вожње кола до обављања политичких функција, што се. срећом, мења). Осим жена, као исламом "погођену" групацију волим да споменем гејеве, спрам којих значајан број исламских земаља има крајње негативан став, све до смртне казне. ISIS ту само отвореније и бруталније спроводи ту "линију" ислама: гејеве треба побити. (Ах, добри стари Адолф...)

Bez pasivno-agresivnih skrivalica i pojanja, u mom komentaru je citiran Predrag Brajović, pa se napisano odnosi prevashodno odnosi na ono što si ti napisao. Primetio sam da si se gore obrušio na "islam i njegove struje", kao što sam primetio i da Taleb, izgleda, nije sklon tim uopštavanjima (verovatno čovek slabije poznaje islam od tebe). Deluje da si iskoristio njegove reči da izneseš svoja promišljanja na temu. Mislio sam da je dovoljno jasno, tj da ne zahteva PhD, ali, izgleda, prevarih se.

Ne znam da li je potrebno da dodatno objašnjavam i ova pitanja o modernom svetu i Talebovom pravoslavlju.
cane cane 20:41 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

... је логично исходиште онога што се дешавало негде другде, далеко и предуго.


tacno - vidis i pajic i ti istomisljenici.

freehand freehand 20:43 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Predrag Brajovic
Ko kaže da je neupitan protiv Kima i Severne Koreje?

Повеља УН, кажеш?
Па ти и ја живимо у различитим световима, то сам давно разумео. Ево шта УН каже:

March 07, 2013 - U.N. Security Council Passes New Sanctions on North Korea -- The United Nations Security Council approved a new regimen of sanctions on Thursday against North Korea for its underground nuclear test last month in a unanimous vote that came just hours after North Korea threatened for the first time to launch a pre-emptive nuclear strike against the United States and South Korea.

У линку је и списак међународних санкција спрам Кореје. Подужи је.
Кад прочиташ, чујемо се опет.
Поздрав до прексутра.

Brajoviću, znaš li ti kakva je razlika između sankcija usvojenih u SB - gde se često i trguje uticajem i interesima - i masivnog i masovnog razaranja država poput onih koje sam već najmanje tri puta nabrojao?
A inače - atomsko oružje ima desetak država na svetu koje su odlučile da na njega imaju monopol, + Izrael koji tvrdi da ga nema a najopasnija je karika u tom nuklearnom lancu sa stanovišta potencijalne upotrebe.
E sad - kakve su i koliko rigorozne sankcije nametnute tom Izraelu ili Saudijskoj Arabiji koja je u ovom momentu direktan agresor i država-ratni zločinac u ratu u jemenu? i zašto nikakve?
mariopan mariopan 21:17 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Predrag Brajovic
freehand
Такође, био сам рекао да се Француска брани у Сирији.

Pa branite je u Siriji. Gde je problem? Pitanje je samo - koliko u mrtvim glavama osakaćeni bogaljimam i nesrećnicima koji gladni lutaju bespućima od Palmire do Lamanša uz ponižavanja, maltretiranje, košta ta odbrana? I da li je takva odbrana u Bagdadu, Mosulu, Tripoliju i Bengaziju uzrok ili posledica?
то јест сређени и комфорни живот грађанске Европе.

Fuj bre.

Naravno da se moje obraćanje odnosi na tebe i sve slične ljude. To su svi oni koji iz vlastitih kompleksa niže vrednosti/neostvarenih uspeha/uskraćene sudbine podržavaju ovo legitimisanje zla.

Zamisli paradoks: sirijskim i drugim izbeglicama ta "zla" Evropa, ako je se dočepaju, jeste zgoditak.

Vidim, inače, počeo si da vežbaš.


Ако је се дочепају?

А ако не?

И какав је згодитак бежање из сопствене земље, своје куће, од пријатеља, шире фамилије, гладан, без крова над главом, са ситном децом у наручју, труднице, порађају се успут, неку децу сахрањују успут.....и онда "ако се дочепају Европе имају чист згодитак"?

Немаш очи да видиш узроке, бавиш се само последицама и то у најбољем случају који успева само некима? А шта са онима који не успевајју ни острва да се домогну, који се даве по морима или у хладњачама шверцера? Шта су они добили у твом "згодитку"?

Немој случајно да отвориш очи да видиш зло које их је на то натерало.

Да, терористе треба побити, то је мудрост које се нико до сада није ѕетио? Добро да си им рекао, сад ће знати шта треба да раде?
milojep milojep 22:32 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Predrag Brajovic
Када мислимо о Северној Кореји, и презреном Ким Џонг Уну, мало има препрека да имамо негативан став према њему и земљи коју заступа. Зашто? Па, Ким је представник (корејске) тоталитарне (левичарске) идеологије, која почива на аутократском владању и неслободи, у поређењу са модерним светом.

Када причамо о исламу и неким његовим струјама, религијска "толеранција" утерује нас у беневолентан став и у, често, културну релативизацију: такви су њихови обичаји и назори, каже се оправдавајући. Грешка: у најоштријим облицима варијанти упражњавања ислама, он је престао бити религија и постао је тоталитарни политички систем. Као ови лудаци из ISISа, нахрањени званичном религијском доктрином Сауди Барабије.

Када се та кринка подразумеване беневолентности спрам религије укине, остаје огољен суштина: овде је реч о борби против зла једног тоталитарног система. Ако је неупитна против Кима, зашто треба мислити да је упитна против ових лудака?


E sada mi tu tvoju finu analizu(nema mnogo ironije) primeni na raznorazne Izmetbegoviće,Silajdžiće devedesetih i šta su značile one odsečene srpske glave po Bosni i oni monstruozni zločini Orićevih snaga u Podrinju?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:07 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

E sada mi tu tvoju finu analizu(nema mnogo ironije) primeni na raznorazne Izmetbegoviće,Silajdžiće devedesetih i šta su značile one odsečene srpske glave po Bosni i oni monstruozni zločini Orićevih snaga u Podrinju?

Слажем се.
Но, још једном да цитирам мог друга по теговима, Насима Николаса Талеба:

In Serbia-Croatia and Lebanon, religion means something at time of peace, and something quite different at times of war.

Ко зна, можда је Насим у праву?
šta su značile one odsečene srpske glave po Bosni i oni monstruozni zločini Orićevih snaga u Podrinju?

Додао бих само: шта су значили и они монструозни злочини Младићевих снага у Сребреници?
milojep milojep 23:29 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Ко зна, можда је Насим у праву?


Nije u pravu. Religije su na ovim prostorima i u miru i u ratu služile za jasnu podelu na nas i njih, i smem slobodno reći da je u celoj toj priči pravoslavlje bilo najbenignije.


Додао бих само: шта су значили и они монструозни злочини Младићевих снага у Сребреници?

Da bi mogao da izvlačiš zaključke uputiću te pre svega na hronologiju dešavanja a potom i na sam način izvršenja zločina. Pored nesumnjivo teške teme i za samu priču a kamoli za analize, streljanje zarobljenika je neuporedivo manje monstruozno od odsecanja glava ili grozota poput 'bosanskog jagnjeta'! Pri tome ti monstrumi šetaju slobodno i danas gradovima 'herojima' tretirani ao junaci! Šizofrenija Brajoviću
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:33 15.07.2016

Re: Ово што се десило...

Bez pasivno-agresivnih skrivalica i pojanja, u mom komentaru je citiran Predrag Brajović, pa se napisano odnosi prevashodno odnosi na ono što si ti napisao. Primetio sam da si se gore obrušio na "islam i njegove struje", kao što sam primetio i da Taleb, izgleda, nije sklon tim uopštavanjima (verovatno čovek slabije poznaje islam od tebe). Deluje da si iskoristio njegove reči da izneseš svoja promišljanja na temu. Mislio sam da je dovoljno jasno, tj da ne zahteva PhD, ali, izgleda, prevarih se

Морам ти признати, кад сам данас наишао на ове Талебове текстове-глосе, био сам задовољан: он је причао нешто слично оном што сам и ја овде исписивао готово годинама уназад. И то да се религијски системи претварају у политичко-идеолошко-тоталитарне, и то о слободама, и штошта још. Знаш, ја никад нисам поистоветио целокупни ислам са злочинима. Али, неке његове струје -- Талеб уопште не мисли да те струје припадају истој религији -- и неке његове црте јесам сматрао за штетним и опасним, каткад до небеса.

Нисам се ја обрушио на "ислам". О њему доследно овако, овде, пишем већ годинама. Професионални (куропатни) браниоци ислама и хуманисти ме због тога баш нешто и не миришу.

Није ми забавно да уносиш у моје речи твоје виђење и мене и мојих речи, а не оно што ја заиста јесам или моје речи јесу. Но, некако сам се већ на то навикао. Сазревам. А и теби је то "уношење" хоби.

Да поновим: ја не верујем у културно/цивилизацијски/религијски релативизам. Она култура/цивилизација/религија која сече људима главе, руке, бичује их -- ох, не, не говорим о ISISу, нити о Сауди Барабији, сада су Индонезија, Иран или нека тако фина земља на реду -- дакле, таква култура/религија/цивилизација не заслужује моје поштовање.

Ево, гле -- клинац је у Ирану крао хлеб у продавници, и ово му је казна:



То је унижавање људи/жене на ниво слепе животиње, коју треба тући да се призове памети и буде послушна.
bene_geserit bene_geserit 06:13 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

princi
Ono što jeste interesantno je zašto su od zapadnih zemalja Francuska i Belgija najizloženiji ovoj vrsti terora. Francuska sigurno nije ništa sređenija i komfornija od neke Nemačke, pa Nemačka opet nije toliko na meti mladih muslimana. Nije ni Švedska. Da li je problem u neefikasnoj policiji? Da li je problem kulturfašizma kojim su izloženi muslimani?

Ma naravno da je to problem, islam je religija mira, ovo je izolovan slucaj, u pitanju je poremecen covek koji i nije musliman (bije zenu, ne ide u dzamiju), kriv je zapravo kamion i treba banovati kamione, tacnije krivica je zapravo u francuzima sto kolinijalizovali Tunis i jos su ga jadnog primili u zemlju samo da bi ga sikanirali i eto vidis sta se desi.

A za nemce se salis, pa ne postoji popularnija zemlja medju muslimanima od Nemacke, kad se igra svetsko prvenstvo u fudbalu svi muslimani kod mene u firmi imaju nemacke zastavice na kolima. Moguce da je zbog WW2 i nermackog istrebljenja jevreja, mada deluje da taj odnos nemaca i muslimanskog sveta datira i pre toga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:16 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

Brajoviću, znaš li ti kakva je razlika između sankcija usvojenih u SB - gde se često i trguje uticajem i interesima - i masivnog i masovnog razaranja država poput onih koje sam već najmanje tri puta nabrojao?

Туга.
Због расправе ти је чак и Ким добар.
Истрговали га, а не заслужено је страдао...
A inače - atomsko oružje ima desetak država na svetu koje su odlučile da na njega imaju monopol, + Izrael koji tvrdi da ga nema a najopasnija je karika u tom nuklearnom lancu sa stanovišta potencijalne upotrebe.

Штета што ови из ISISa немају нуклеарну бомбу, можда би, под снагом тих нуклеарних аргумената, чак и ти понешто разумео. Можда.
E sad - kakve su i koliko rigorozne sankcije nametnute tom Izraelu ili Saudijskoj Arabiji koja je u ovom momentu direktan agresor i država-ratni zločinac u ratu u jemenu? i zašto nikakv

Ето, неправда!
И целокупно објашњење зашто је будалетина по Ници газила људе камиoном.
Фуј.
freehand freehand 07:15 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

Туга.
Због расправе ти је чак и Ким добар.
Истрговали га, а не заслужено је страдао...

Smešan si sa voim podmetanjima.
Штета што ови из ISISa немају нуклеарну бомбу, можда би, под снагом тих нуклеарних аргумената, чак и ти понешто разумео. Можда.

... pa još jedno izvrtanje...
Ето, неправда!
И целокупно објашњење зашто је будалетина по Ници газила људе камином.
Фуј.

... a ovo je već standardno brajovićevsko "Učiteljice, on spava na času!"
Časni moj i plemeniti prinče mahale - ni rečju nisam pomenuo Nicu. Pokušavam da ozbiljno razmišljam o uzrocima koji proizvode ovakva dešavanja i na taj način možda shvatimo i način na koji bi se sa bezumljem moglo prekinuti.
A i ne očekujem od plitkoumnih narikača za potrebe sopstvenog imidža da to razumeju.
bene_geserit bene_geserit 08:46 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

freehand
Pokušavam da ozbiljno razmišljam o uzrocima koji proizvode ovakva dešavanja i na taj način možda shvatimo i način na koji bi se sa bezumljem moglo prekinuti.

Ako nadjes resenje obavezno javi Obami da sto pre to implementiraju, po mogustvu pre nego mu se zavrsi mandat.

Evo mogu i ja da pomognem - prekine se sa globalizacijom, ostave se blisko-istocne zemlje da urede sebe kako zele i znaju bez mesanja, ovo muslimana sto ima po EU (ukljucujuci one koji su rodjeni u EU) proteras nazad i eto.
freehand freehand 08:57 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

Evo mogu i ja da pomognem - prekine se sa globalizacijom, ostave se blisko-istocne zemlje da urede sebe kako zele i znaju bez mesanja

Ruševine i leševe da ponesu ili da ostave?
ovo muslimana sto ima po EU (ukljucujuci one koji su rodjeni u EU) proteras nazad i eto.

Ovo je odličan plan. Hvatanje i prepoznavanje pred džamijama, po boji kože ili po dostupnim podacima za početak a posle da se nađu metodi da se pohvata ono što preostane. Šta sa onima koji se gicaju ili odbiju?
alselone alselone 14:03 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

попалимо Јевреје и Тамнопуте


Ja sam mislio da se salis, kad on zapravo. Reci mu sledeci put da se lepo ponasa. Evo oni Cigosi sto ih je napao jos uvek placu kod mene u zagrljaju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:31 16.07.2016

Re: Ово што се десило...

Ma... najvažnije da smo se bezbedno comebackovali, i pobegli ispred kiše -- k'o Cigin putalj iz pesme.
docsumann docsumann 19:15 15.07.2016

pokoj za nastradale

saučešće njihovim najbližima

a za pamet ... pitanje je da l' smo ikad bili skupa pa se sad s njome rastajemo, bilo zbogom bilo doviđenja.
freehand freehand 19:17 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

... pitanje je da l' smo ikad bili skupa pa se sad s njome rastajemo, bilo zbogom bilo doviđenja.

Ti si Marina Tucakoviće, jebote, tek sam sad skapirao!
Ov daj Džeju. ili Knezu.
A mogu i duet.
docsumann docsumann 19:36 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

Ti si Marina Tucakoviće, jebote, tek sam sad skapirao!


mora da ti je zaflešalo ko da ti je signalna raketa u prkno ulećela.


a za estradu pišem rijetko. imam par turbo-šok uradaka i jednu za Ramba,mada mu je nisam još uručio



BOLJE BOLJE BOLJE BOLJE


bolje kurac u ruci
nego pička na grani

uvijek je bolje na tuđoj sahrani

bolje pucati u prazno
nego pucat si u glavu

bolje biti u većini
nego biti u pravu

mirna ruka bolje kolje
bolje gore nego dolje

bolje gore nego dolje
osim kad je dolje bolje
a i tad je
bolje bolje nego što je dolje bolje

bolje bolje bolje bolje

dok se muda ne otrombolje

bolje grobar nego grob
bolje roba nego rob

bolje ovo nego ono
iako su isto govno

bolje ričem kada zinem

al’ najbolje da prekinem ...

alselone alselone 19:52 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

Doc, ova ti je pravo dobra. Skroz rambovska.
docsumann docsumann 20:01 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

tnx, alse.

ma daću mu je za dž.
ionako mi je njegova majka bila prva ozbiljnija, profesionalna, podrška za bavljenje poezijom.
čak me ispreporučivala za neke ugledne cg časopise, još prije 20 godina.


neko stari ko katedrala, a neko ko opanak - Išo Pušić, Rambov pokojni otac
interesantno da kad mu je moja stara to jednom prilikom ponovila, pojma nije imao da je to bila njegova svojevremena izjava.
alselone alselone 20:07 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

ma daću mu je za dž.
ionako mi je njegova majka bila prva ozbiljnija, profesionalna, podrška za bavljenje poezijom.
čak me ispreporučivala za neke ugledne cg časopise, još prije 20 godina.


neko stari ko katedrala, a neko ko opanak - Išo Pušić, Rambov pokojni otac
interesantno da kad mu je moja stara to jednom prilikom ponovila, pojma nije imao da je to bila njegova svojevremena izjava.

he, he, izgleda da su Rambosi kompletno legendarna porodica.
docsumann docsumann 20:13 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

he, he, izgleda da su Rambosi kompletno legendarna porodica.


jesu, nesporno. veoma kreativna i intelektualno podsticajna sredina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:42 15.07.2016

Re: pokoj za nastradale

docsumann
Ti si Marina Tucakoviće, jebote, tek sam sad skapirao!


mora da ti je zaflešalo ko da ti je signalna raketa u prkno ulećela.


a za estradu pišem rijetko. imam par turbo-šok uradaka i jednu za Ramba,mada mu je nisam još uručio



BOLJE BOLJE BOLJE BOLJE


bolje kurac u ruci
nego pička na grani

uvijek je bolje na tuđoj sahrani

bolje pucati u prazno
nego pucat si u glavu

bolje biti u većini
nego biti u pravu

mirna ruka bolje kolje
bolje gore nego dolje

bolje gore nego dolje
osim kad je dolje bolje
a i tad je
bolje bolje nego što je dolje bolje

bolje bolje bolje bolje

dok se muda ne otrombolje

bolje grobar nego grob
bolje roba nego rob

bolje ovo nego ono
iako su isto govno

bolje ričem kada zinem

al’ najbolje da prekinem ...


Cool.
Таман за Антонија.

Подсети ме: својевремено су ми Sunshine тражили песму. Поштено сам одрадио посао, али не знам да ли су је снимили, мислим да нису:

НОВИ ЧОВЕК

Ја туђе паре чувам
као да су моје,
крв и месо људи
за мене не постоје,
да циљ буде јасан
свима као мени
научићете моју химну,
бићете јебени.

Јер ја сам јапи, нова генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Узећу ти живот ко што мени дају плату,
сви моји сте војници, а са мном сте у рату!

Па сваку твоју грашку зноја
претворим у злато,
ако мислиш да те жалим,
не рачунај на то.
Пребацићете сви ви норму
на бесконачној траци,
ново је доба
и нови су јунаци.

Јер ја сам јапи, тврда генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Плаћеник сам на задатку да вам узмем душе,
становник на небу ког не могу да сруше.

Богом даном реду
последња сам одбрана.
Код мене нема попуст
ни мајка самохрана
Опростим ли њој,
опростићу свима:
јебо матер, нерадници,
колико вас има!

Јер ја сам јапи, са мозгом од лап-топа.
Ја сам јапи, емотивна тропа.
Последњи модел виртуелне нације,
позлаћени престо за нове генерације.

Не признајем ни мајку,
сестру, брата, оца.
Нова ми је вера,
не признајем ни Творца.
За оне које радим
религије нема,
само бизнис-план
до пуног испуњења.

Моја је фамилија
новчано ми најмилија,
раштркана породица
што поштује бога новца.
Инстант еволуција,
холивудска продукција,
убрзање века
преобрази човека.

Јер ја сам јапи, нова генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Узећу ти живот ко што мени дају плату,
сви моји сте војници, а са мном сте у рату!
urbana_gerila urbana_gerila 09:45 16.07.2016

Re: pokoj za nastradale

Predrag Brajovic
Подсети ме: својевремено су ми Sunshine тражили песму. Поштено сам одрадио посао, али не знам да ли су је снимили, мислим да нису:

НОВИ ЧОВЕК

Ја туђе паре чувам
као да су моје,
крв и месо људи
за мене не постоје,
да циљ буде јасан
свима као мени
научићете моју химну,
бићете јебени.

Јер ја сам јапи, нова генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Узећу ти живот ко што мени дају плату,
сви моји сте војници, а са мном сте у рату!

Па сваку твоју грашку зноја
претворим у злато,
ако мислиш да те жалим,
не рачунај на то.
Пребацићете сви ви норму
на бесконачној траци,
ново је доба
и нови су јунаци.

Јер ја сам јапи, тврда генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Плаћеник сам на задатку да вам узмем душе,
становник на небу ког не могу да сруше.

Богом даном реду
последња сам одбрана.
Код мене нема попуст
ни мајка самохрана
Опростим ли њој,
опростићу свима:
јебо матер, нерадници,
колико вас има!

Јер ја сам јапи, са мозгом од лап-топа.
Ја сам јапи, емотивна тропа.
Последњи модел виртуелне нације,
позлаћени престо за нове генерације.

Не признајем ни мајку,
сестру, брата, оца.
Нова ми је вера,
не признајем ни Творца.
За оне које радим
религије нема,
само бизнис-план
до пуног испуњења.

Моја је фамилија
новчано ми најмилија,
раштркана породица
што поштује бога новца.
Инстант еволуција,
холивудска продукција,
убрзање века
преобрази човека.

Јер ја сам јапи, нова генерација.
Ја сам јапи, новац ми је нација.
Узећу ти живот ко што мени дају плату,
сви моји сте војници, а са мном сте у рату!




brajoviću, cijenim da ti je i bane sanšajn drugar, veliki, kako ti je samo diskretno poručio da - ako, već, nećeš srpskoj* literaturi, učiniš, bar, uslugu srpskoj* pop kulturi i maneš se plajvaza.

jbg, protiv toga što tebe kao i svakog napuhanog skorojevića vozi neizdrž iskazivanja talenta - nemoćan je.

*znam da je omeđivanje tvog literarnog postignuća samo srpskim aršinom - posledica, ako ne čiste zlobe onda, inferiornosti niščih duhom, no bar tebi neće biti teško da na pleća primiš vajkadašnju sudbinu genija.
silver silver 20:05 15.07.2016

Dragi Mr G Cross

pomislila sam na vas noćas dok smo svi bili prikovani za tv, satima zabrinuto pratili situaciju u Nici. Nedavno smo bili gosti u Francuskoj, na jednom filmskom festivalu u predivnoj Burgundiji i doći ćemo ponovo u septembru. Uvek se iznova zaljubimo u Francusku, danas i uvek smo uz naše drage francuske prijatelje, stare i nove, i saosećamo sa njima.



NNN NNN 21:20 15.07.2016

Nego

ima l' to nekog vojnog udara u Turskoj?

nije im strano, mada ga dugo nije bilo...

ivana23 ivana23 21:51 15.07.2016

Re: Nego

ima l' to nekog vojnog udara u Turskoj?


Izgleda da ima... Na vecini TV kanala.

Edit: Zgodno im, dok je Erdogan u Mongoliji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 15.07.2016

Re: Nego

Sad će biti zanimnjivo pratiti kud će Turska da krene.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:07 15.07.2016

Re: Nego

Neko se nameracio na Erdogana? Onoliki protesti i ne makose ga..
Pa sad vojni puc (ili pokusaj, nije jasno jos).

PS. Pa krenuo Erdogan ka Rusiji pa mu se koliko pod odmah ukazalo prolece u julu (kao i Ukrajini onomad..)
milojep milojep 22:33 15.07.2016

Re: Nego

ivana23
ima l' to nekog vojnog udara u Turskoj?


Izgleda da ima... Na vecini TV kanala.

Edit: Zgodno im, dok je Erdogan u Mongoliji.


A šta mu je trebalo da se izvinjava za onaj ruski avion! Sad će osim Rusa ostati i bez Nemaca pod suncobranima.
ivana23 ivana23 22:46 15.07.2016

Re: Nego

milojep

A šta mu je trebalo da se izvinjava za onaj ruski avion! Sad će osim Rusa ostati i bez Nemaca pod suncobranima.


Ne pratis bas vesti

Spašena sezona? Rusi opet lete u Tursku
ivana23 ivana23 22:48 15.07.2016

Re: Nego

Dusan Masic ‏@dusanmasic 20 minutes ago
Ovaj Soros je cudo. Kako sve postize ?
nsarski nsarski 23:07 15.07.2016

Re: Nego

Ne pratis bas vesti

Spašena sezona? Rusi opet lete u Tursku


S druge strane...predomislili su se.

21:15 GMT

Russian Aeroflot airlines is reportedly diverting a flight 2134 from Moscow to Istanbul.
21:09 GMT
milojep milojep 23:14 15.07.2016

Re: Nego

ivana23
milojep

A šta mu je trebalo da se izvinjava za onaj ruski avion! Sad će osim Rusa ostati i bez Nemaca pod suncobranima.


Ne pratis bas vesti

Spašena sezona? Rusi opet lete u Tursku


Mislio sam baš na ono što Nsarski reče! Posle ovoga puča ostaće i bez Rusa i bez Nemaca!
blogovatelj blogovatelj 05:56 16.07.2016

Re: Nego

Neko se nameracio na Erdogana? Onoliki protesti i ne makose ga..
Pa sad vojni puc (ili pokusaj, nije jasno jos).


CNN je preuzeo autorska prava na emitovanje TV novele Sulejman Veličanstveni.
Interesantna je stvar kako kada neko pokuša da unormali odnose sa Rusijom odmah kod tog nekog izbiju nemiri, pučevi, ratovi.
tasadebeli tasadebeli 23:27 15.07.2016

?????

G.Cross

ZBOGOM PAMETI


Osećam se kao...




И ти си тек сада смогао снаге да самом себи признаш оно што и сам одавно наслућујеш?


Велкам ту д клаб!









bene_geserit bene_geserit 08:21 16.07.2016

Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom

Pretpostavimo da si njih pomenuo u sledecem kontekstu:
- Posle svih sranja koji su trenutno vladajuci globalisti napravili neminovno je da se teroristicki akti nastave sto ce kao posledicu da dovede do jacanja nacionalistickih pokreta sirom belog sveta i posledicno do dolaska na vlast Trampa, Lepenove, Dzonsona i slicnih.

Svet do ove pozicije na kojoj je ovih dana su doveli Obama, Merkelova, i slicni. Posto su u pitanju liberali i globalisti, tebi verovatno nije jasno kako ljudi sa tako "plemenitim i lepim" idejama dovedose svet do ovog sranja u kome je trenutno. "Diversity & multi-kulturizam obogacuje drustvo" i prilicno je nejasno kako uvezeni muslimani nikako da "obogate" Francusku i druge zemlje. Zemljama sa niskim natalitetom "uvoz emigranata je neophodan" (nejasno je kako npr. Japanci nikako da to shvate pa da pocnu da uvoze emigrante a pogotovo muslimane).

Tramp, LePen i sl. su izolacionisti (tj. protiv vojnih intervencija po svetu) i anti-globalisti (protiv uvoza emigranata a posebno onih islamske veroispovesti).
Tebi se njihova ideologija verovatno ne svidja.
Slutim da nisi u pravu i da to sto ce oni odrediti sudbinu nase dece je itekako dobro.
Sve uspesne drzave su bile monolitne a ne multi-kulturne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:59 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

200 mrtvih na hiljade ranjenih..

Mene zanima kako su (da li su?) vojnici mogli da odbiju naredjenje jer pucisti su generali i pukovnici, gledam kako ih narod mlati kad su se predali.

U mnogobrojnim pucevima izvrsenim u Turskoj u proslosti kazu nije bilo zrtava jer vojska nije pucala u narod; ovog puta jeste.

blogovatelj blogovatelj 14:29 16.07.2016

Re: Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinom

prilicno je nejasno kako uvezeni muslimani nikako da "obogate" Francusku


Tebi to nije jasno ne zbog toga jer si glup, nego jer si fašista, pobratime.

vcucko vcucko 14:41 16.07.2016

Re: Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinomjava

blogovatelj
prilicno je nejasno kako uvezeni muslimani nikako da "obogate" Francusku


Tebi to nije jasno ne zbog toga jer si glup, nego jer si fašista, pobratime.


Uz svako poštovanje fudbalskih kvaliteta čoveka sa slike, ostaće zapamćen po načinu na koji je otišao.

Nedostojno i podmuklo.
Ako ti neko ruži sestru, valjda kreneš šakom k'o čovek. Glavom udaraju samo čobani sa kamenjara.
mirelarado mirelarado 14:42 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

U mnogobrojnim pucevima izvrsenim u Turskoj u proslosti kazu nije bilo zrtava jer vojska nije pucala u narod; ovog puta jeste.


Nažalost. Ipak, čini se da je građanski rat sa nesaagledivim posledicama koji je noćas visio u vaazduhu ipak izbegnut. Za sada.

Paradoksalno, Erdo(g)ana je iz škripca izvukao upravo omraženi Internet, kad se s mobilnog telefona, posredstvom Mreže i neke lokalne i lojalne TV stanice, obratio građanima:


freehand freehand 14:49 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Paroksalno, Erdo(g)ana je iz škripca izvukao upravo omraženi Internet, kad se s mobilnog telefona, posredstvom Mreže i neke lokalne i lojalne TV stanice, obratio građanima:

Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.
mirelarado mirelarado 14:54 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.


Čini mi se da se i turski preCednik istakao na tom polju zabranama i ograničavanjima. Tu vidim paradoks.
freehand freehand 15:01 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

mirelarado
Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.


Čini mi se da se i turski preCednik istakao na tom polju zabranama i ograničavanjima. Tu vidim paradoks.

Pa to je postala standardna procedura, oko ograničavanja, ukidanja svih ili pojedinih oblika komunikacije ili lansiranjem lažnih i fabrikovanih (dez)informacija. I treba imati u vidu da su takve mere lansirane u trenucima pokuzšaja državnih udara kojih je u Turskoj u poslednjih nekoliko godina bilo bar 3, ili velikih terorističkih napada.
To rade Amerikanci, to rade Britanci, to iz sve snage i naveliko rade Francuzi.
mirelarado mirelarado 15:07 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

To rade Amerikanci, to rade Britanci, to iz sve snage i naveliko rade Francuzi.


Ma, pokušavao je i Berluskoni, ali nije došao u priliku da ga isti taj Internet vadi iz g...
freehand freehand 15:17 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

mirelarado
To rade Amerikanci, to rade Britanci, to iz sve snage i naveliko rade Francuzi.


Ma, pokušavao je i Berluskoni, ali nije došao u priliku da ga isti taj Internet vadi iz g...

:)
Ma gospodžo, znam šta mislite i... OOOOO!? VIP?! I to tako, tajno u noći puča da bude zamaskirano?
Sad se već pitam (sem kad će i kakva čast da padne) da li je to samo slučajnost ili je u nekoj tešnjoj vezi jedno sa drugim? Hm, hm, hm...
mirelarado mirelarado 16:13 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

freehand



Da se i nasmejemo na ovom inače nimalo smešnom postu G. Crossa. Jer, situacija sa terorističkim napadima i pokoljima, kao i sa evo sada destabilizovanjem Turske, pre je za plakanje.

Žao mi je stradalih i u Nici, i u Turskoj protekle noći.

U srećna vremena novinari su u ovo doba godine izveštavali o vatrogascima koji izbavljaju mačku što se popela na visoko drvo, a nume da siđe.

Gde su, u ovom našem vremenu, vatrogasci?

gedza.73 gedza.73 16:51 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

mirelarado
Gde su, u ovom našem vremenu, vatrogasci?

Tu su, potpaljuju.



docsumann docsumann 17:03 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

gedza.73
mirelarado
Gde su, u ovom našem vremenu, vatrogasci?

Tu su, potpaljuju.


daa, fireman ima tako dvoznačno (u najmanju ruku) značenje.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:05 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

freehand
Paroksalno, Erdo(g)ana je iz škripca izvukao upravo omraženi Internet, kad se s mobilnog telefona, posredstvom Mreže i neke lokalne i lojalne TV stanice, obratio građanima:

Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.

:)))))))))))))
freehand freehand 17:26 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Predrag Brajovic
freehand
Paroksalno, Erdo(g)ana je iz škripca izvukao upravo omraženi Internet, kad se s mobilnog telefona, posredstvom Mreže i neke lokalne i lojalne TV stanice, obratio građanima:

Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.

:)))))))))))))

Kaži Brtajoviću ASanže?

As it plans its response to a series of six terrorist attacks Friday night that killed 129 and injured 352, the government of France will likely step up its efforts to keep tabs on the movements and communications of people within its borders.

As it happens, the attacks have occurred only a few months after legislators in that country passed a sweeping new surveillance law that gives the government broad powers to closely monitor the mobile phone and Internet communications of French citizens.

Emergency mass surveillance laws rushed through Parliament last year have been ruled unlawful by the High Court.


The Data Retention and Investigatory Powers Bill (Dripa), which was pushed through in three days in July 2014, was designed to give GCHQ and other public intelligence authorities the power to gather and retain information on phones calls, text messages and online communications, and force telecommunications companies to retain data for 12 months.

On the campaign trail in 2008, Barack Obama promised to preside over the most transparent administration in U.S. history. “No more secrecy,” he said. “That is a commitment that I make to you.”

As president, however, Obama has embraced many of the same domestic surveillance programs he once derided as a candidate. For the one-time constitutional law professor, the shift has been particularly striking. Here is a brief history:
mirelarado mirelarado 17:27 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

daa, fireman ima tako dvoznačno (u najmanju ruku) značenje.


Jašta! Prvo piri u vatricu, a posle malo, kao, gasi...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:16 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Paroksalno, Erdo(g)ana je iz škripca izvukao upravo omraženi Internet, kad se s mobilnog telefona, posredstvom Mreže i neke lokalne i lojalne TV stanice, obratio građanima:

Što "omraženi"? Pa upravo najuglednije demokratije najviše kontrolišu, prate, a bogami i ukidaju slobode pojedinaca uključujući sve oblike komunikacije pa i interenet.

:)))))))))))))

Kaži Brtajoviću ASanže?

As it plans its response to a series of six terrorist attacks Friday night that killed 129 and injured 352, the government of France will likely step up its efforts to keep tabs on the movements and communications of people within its borders.

As it happens, the attacks have occurred only a few months after legislators in that country passed a sweeping new surveillance law that gives the government broad powers to closely monitor the mobile phone and Internet communications of French citizens.

Emergency mass surveillance laws rushed through Parliament last year have been ruled unlawful by the High Court.


The Data Retention and Investigatory Powers Bill (Dripa), which was pushed through in three days in July 2014, was designed to give GCHQ and other public intelligence authorities the power to gather and retain information on phones calls, text messages and online communications, and force telecommunications companies to retain data for 12 months.

On the campaign trail in 2008, Barack Obama promised to preside over the most transparent administration in U.S. history. “No more secrecy,” he said. “That is a commitment that I make to you.”

As president, however, Obama has embraced many of the same domestic surveillance programs he once derided as a candidate. For the one-time constitutional law professor, the shift has been particularly striking. Here is a brief history:

Одвратан је тај Западни свет!
Од-вра-тан!
freehand freehand 19:08 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Одвратан је тај Западни свет!
Од-вра-тан!

Iin your heart you know you're funny.
Znam to.
Volim da te vidim u toj sceni. :)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:39 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Без све шале, степен (не)емпатије који је исказан на овом блогу потврђује моје тезе.

Тужна је чињеница да куропатнички став превладава: завиди се тим дебелом и гузатом Западу, бранећи сироте угњетане арапске хтонске барабе, и показујући разумевање за аутентично зло у тим људима.

Истовремено, ти бранитељи презиру оне које бране, понашајући се патронизирајуће према њима, и надају се да им нису налик... У ствари -- у то су сигурни. Они су, мисле, њихова старија и паметнија и одрасла браћа.

Обично овакав став имају људи који у Западној цивилизацији нису успели да се снађу, немајући довољно знања, снаге или, каткад, напросто среће. Њихов је став, у ствари, освета том Западу који их "није прихватио".

Дакле -- тај "заштитнички" став није рационалан, већ емотиван.
Одбрана слабе личности.
freehand freehand 19:52 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Predrag Brajovic
Без све шале, степен (не)емпатије који је исказан на овом блогу потврђује моје тезе.

Тужна је чињеница да куропатнички став превладава: завиди се тим дебелом и гузатом Западу, бранећи сироте угњетане арапске хтонске барабе, и показујући разумевање за аутентично зло у тим људима.

Истовремено, ти бранитељи презиру оне које бране, понашајући се патронизирајуће према њима, и надају се да им нису налик... У ствари -- у то су сигурни. Они су, мисле, њихова старија и паметнија и одрасла браћа.

Обично овакав став имају људи који у Западној цивилизацији нису успели да се снађу, немајући довољно знања, снаге или, каткад, напросто среће. Њихов је став, у ствари, освета том Западу који их "није прихватио".

Дакле -- тај "заштитнички" став није рационалан, већ емотиван.
Одбрана слабе личности.

Htonski glup ali svakako autentičan do endemskog komentar!

gedza.73 gedza.73 20:01 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Predrag Brajovic
Без све шале, степен (не)емпатије који је исказан на овом блогу потврђује моје тезе.

Тужна је чињеница да куропатнички став превладава: завиди се тим дебелом и гузатом Западу, бранећи сироте угњетане арапске хтонске барабе, и показујући разумевање за аутентично зло у њима.

Ko brani ovakve sadističke ubice ili zavidi 'guzatom Zapadu'?

Veovatno je bilo tih terorističkih napada i u prošlom veku.
Pitanje je zašto su eskalirali?
Šta je pokrenulo lavinu u kojoj može da se skupe tri patološka idiota, da skinu sa neta nacrt bombe i da se ušetaju, u sred turističke sezone, među masu ljudi i da se dignu u vazduh?

Обично овакав став имају људи који у Западној цивилизацији нису успели да се снађу, немајући довољно знања, снаге или, каткад, напросто среће. Њихов је став освета том Западу који их "није прихватио".



Nema to veze sa prihvatanjem. Da ima pola Evrope bi bilo razneseno do danas samoubilačkim akcijama prve i druge generacije gastarbajtera sa kraja i početka sedamdesetih.
Nemačka puna Turaka, Engleska Indijaca i Poljaka, Italija Rumuna i Marokanaca.

Deluje kao da je neko odradio


i umesto nekog velikog, globalnog rata lavira između kontrolisanih, lokalnih sukoba i prihvatljive štete među civilima u kombinaciji sa ekonomskom krizom.

gedza.73 gedza.73 20:17 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Saudi blogger Badawi 'flogged for Islam insult'




In Saudi Arabia, rape victims are flogged for violating Sharia law




I?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 16.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Тужна је чињеница да куропатнички став превладава: завиди се тим дебелом и гузатом Западу

Ma to je, garant.

Divi se klinac bahatom, bogatom, mamlazu,koji zavodi svoj red gde god da se nađe, hvali ga na sve strane, a kad mu iskren prijatelj kaže, prikoči malo, razmisli, vidi kakav je zapravo taj tvoj idol, napaljeni klinja mu odvrati, ti njemu zavidiš što ima roleks, džip i plavušu. Krivo ti što ti nisi imao довољно знања, снаге или напросто среће...

Jeste tužno, ali kad klinac odraste, ko zna....

Unfuckable Unfuckable 02:18 17.07.2016

Re: Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinomjava

Nedostojno i podmuklo.
Ako ti neko ruži sestru, valjda kreneš šakom k'o čovek. Glavom udaraju samo čobani sa kamenjara.


ne slažem se. Samo je trebalo da podigne malo putanju i da ga šlogira u nos.
U mojim očima (ćoravim, ali hu givz a šit) još je ispao preterano fer.

(može li se biti preterano fer, drugi je par opanaka:
moj izbor bio bi koleno u jaja i drugo u labrnju dok se spušta ka odredištu. Nek' poteče i kvrcne, pa ti posle veselo hodaj bajo!)
alselone alselone 02:22 17.07.2016

Re: Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinomjava

Neka ga je nabo. On je 100 puta pre toga pokazao kakav je sportski smeker i car. Jebiga, puko mu film jednom, neka je. Platio je svoje i to je to.
alselone alselone 02:22 17.07.2016

Re: Tramp, Džonson i Le Pen sa Putinomjava

Ko nabode Spance ili Italijane u startu ima 50% oprosta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 17.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Predrag Brajovic
Без све шале, степен (не)емпатије који је исказан на овом блогу потврђује моје тезе.


Дакле -- тај "заштитнички" став није рационалан, већ емотиван.
Одбрана слабе личности.


ma bre, samo - psihotičan. jer, nikako drugačije ta pakost i zluradost ne mogu da se definišu.
vcucko

Uz svako poštovanje fudbalskih kvaliteta čoveka sa slike, ostaće zapamćen po načinu na koji je otišao.

Nedostojno i podmuklo.
Ako ti neko ruži sestru, valjda kreneš šakom k'o čovek. Glavom udaraju samo čobani sa kamenjara.


šta ti je bjuti iz in di aj ov biholdr - meni je baš šmekerski naboo čku žabarsku lajavu, pritom je čka iscenirala pad. Zina šmekerluk, forever big luv!

što se religije tiče,
ubica je bitanga i propalica bio, a takvima je isis spiritual food - ceo isis je zasnovan na takvim bitangama. možda je koren ideološke šeme u nekakvim agresivnim xix-ovekovnim verzijama islama, ali je sve drugo rad inteligentnog dizajna koji je pokupio nekakvu agresivnost za kolektivni identitet, i njome maskira druge ciljeve, važnije. kakve, još nisam dokučio, premda je na primeru izraela i bibizma očito da je agresivna religioznost pokriće za aktivnost na megaindustrijalnom planu, uz to da se zastrašenim društvom lakše dominira nego pluralno-liberalnim. dovoljno je da je jedan pishopata gore na vrhu, i da ima lovu da usmerava negativitet i nezadovoljštinu poniženih i potlačenih. to svi rade, samo što se, eto, Saudija ističe kao lider u ovom ekstremnom obliku čuvanja moći.

u svakom slučaju, najebali smo - svi đuture, bez obzira na boju, (pred)ubeđenja, lovu, ideologiju, etc.
tess tess 08:36 17.07.2016

Re: Puc nije uspeo

Обично овакав став имају људи

Imam fobiju od obično-stav kombinacije, il sam je dobila.

I dalje nemam pojma na kakvoj civilizovanoj rutini insistiraš?
Da otvorimo knjigu žalosti ovde il šta? Svako od nas postavi jedan cvijet?

Vidi, ovo:
Dobili su šta su zaslužii?

I ovo:
Истовремено, ти бранитељи презиру оне које бране, понашајући се патронизирајуће према њима, и надају се да им нису налик..


завиди се тим дебелом и гузатом Западу, бранећи сироте угњетане арапске хтонске барабе, и показујући разумевање за аутентично зло у тим људима.


ccc..

Dalje, preporučujem ti Cicero i Deutschlandradio-kultur na Fejzu. Želiš li vidjeti šta Germani pišu - mahom su obrazovani, ne brini, zadovoljiće tvoje intelektualne visine i übersnatrenja - tj vidjećeš da su ti razmišljanja prevazidjena i da unižavaš ljude (pazi, oni obično imaju stav), ne bi li opet dokazao svoju komunikativnu izuzetnost. Kao da je biti i bauštelac i sociopat neka mana. Meni je nevjerovatno u 21. vijeku baviti se takvim klasifikacijam NJIH u Berlinu i Parizu i pri tom provesti 2-3-5 miliona ljudi kroz Balkan, sa istoka, napatiti ih, da bi medju njima birao talente.
Ccc, kakvo jebeno ludilo mozga. A nema veze s religijom pa da kažemo Gospod razum pomutio..

Dalje, čitam jutros nekog experta (za DB) i priča on da Džihad kultura - na koju ti ciljaš al i ne znaš da je među prvim žrtvama na promenadi žena, muslimanka, majka 7 djece i pazi sa maramom na glavi (šta o tome misliš isto znamo) - da nastavim, kaže da kultura (nazvaćemo je egzistencijalni trend) ima tj stvara profilisane psihopate..
Preskočiću prepričavanje dalje i zadržati se na ovom Profilisane psihopate..hm, interesantno..

Dalje, zamisli u neko dogledno vrijeme neki papir sa recimo stotinjak imena, slikom kraj imena, kratkim opisom psihopatologije (ovde mislim na vrbovanje tj labilnu ličnost, ne mora svaki onaj koji je obio tri kioska postati masovni ubica (iako obično ima stav), fino će se to vremenom profilisati, preciznije).. I zamisli kako je lako u bilo kojoj državi, gradu, ulici (Austrija je centar radikalnog islama, mislim da nas sve imaju u datoteci kao pod konac, ovo je policijska država, riječ "spavači" sam prvi put čula ovde etc. .. Ali, ne ciljam na muslimane - i što bi ti epski rekao zlo u srcu, ma ne, zlo je u mozgu, negdje sam pročitala, parafraziram "Najđavoljskija stvar koju je đavo učinio ta što je ubjedio ljude da ne postoji", te si i ti kao ravnodušan elitni anđeo supriornog pogleda na svijet - no na koncept terora koji bi ti satrao tamo negdje aviJonima jer Evropa se brani patriJotizmom, il?) - i izabrati jednog ili dvojicu sa te liste, naoružati ih do zuba, potapšati po ramenu i napomenuti da obavezno uzviknu AllahuEkber. - i napomenuti da čine pravu stvar.

Il da uopšte nije riječ o organizovanom tzv vjerskom teroru, kvrcne mu nešto u glavi i sruši avion sa putnicima, udje u kafe sa mitraljezom..

Ili sjetih se Orvelove rečenice "Sloboda je sloboda da se kaže dva i dva jesu četiri. Ako je to dozvoljeno sve ostalo će samo da usledi", i evo šta se dešava: internet ti daje privid slobode, učešće u javnom životu, ti 24 sata imaš slobodu da napišeš i dokažeš da su 2 plus 2 = 4, i da tvoju slobodu "lajkuje il preporuči" nekolicina njih slobodnih isto kao ti. Nu, za to vrijeme kamion i čovjek zgaze 100 ljudi. Da bi ti sutradan imao punu slobodu da opet pišeš kako su 2 plus 2 = 4 i da bi mi morali (redno bi bilo u odbrani slobode) satirati "nekog tamo" da bi to 2 plus 2 uvijek bilo = 4, sve ostalo će samo da usledi. Zar ne? 2 plus 2 = 4 ću ovog trenutka nazvati "slobodno i sukcesivno razmišljanje i naoko lijepa empatija kao nihilizam orjentisan, okrenut, prema ljudskim vrijednostima", il "Brajovićev običan stav".

Razumiješ li da smo svi žrtve tj u klopci - i da je neozbiljno stvarati virtuelnu empatičnu rutinu svaki mjesec na Netu - i da taj neko ko bude podmirivao neke svoje račune - i kad tvoja elita satre Isis - ima metod da napravi haos.

Primjetiš li da je haos postao najunosniji medijski posao, smrt i keksi, prijetnje ratovima i neimaštinom, manipulacija strahom prave političke potrese i u tzv modernim društvima (mislim da ta modernost samo prikriva stvarnu ranjivost i tribalnost) - puka borba za vlast ili interese zajedno sa moralnim faktorima i zabavom kao hrana za svinje - il, i primjetiš li da su žrtve i muslimanke sa demode maramom u Fr na promenadi, i gastarbajter iz Doboja na koncertu, i latino-gay i djeca svih boja i možda ponajmanje taj elitizam tj anđeoska empatično-tabloidna rutina koju zanesen sobom insistiraš od nas jer smo mi budale il šta? Pali s Marsa u tvoje kraljevstvo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 17.07.2016

Систер, одвали бистрином и умношћу! :)

oduvek sam govorio da je ogermanjenje srpstva jedini ispravan put za srbiju!

Sister, napisala si ovo kao da je sam Branko Radičević sedeo na ramenu Tvog uma!

Zer Szerbo-Germans are kool!



O, pesme moje, jadna siročadi,
Deco mila mojih leta mladi'!
Htedoh dugu da sa neba svučem,
Dugom šarnom da sve vas obučem,
Da nakitim sjajnim zvezdama,
Da obasjam sunčanim lučama...
Duga bila, pa se izgubila,
Zvezde sjale, pa su i presjale,
A sunašce ono ogrejalo,
I ono je sa neba mi palo!
Sve nestade što vam dati spravlja -
U traljama otac vas ostavlja.
tess tess 14:10 17.07.2016

Re: Систер :)

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana