Gost autor| Kućni ljubimci

Puč, neuspeli i rasizam

princi RSS / 17.07.2016. u 15:17

Mislim, fali Budimac. Baš ni u čemu se ne slažem s tim čovekom, ali bih voleo da čujem šta ima da napiše, iako mi smetaju te njegove digresije i pomalo kitnjasti stil pisanja.

Elem, ko o čemu, baba o rasizmu. Sad ispade da ni "kamiondžija" ni najmanje nije bio religijski motivisan, da je bio đankoza, pijandura, tukao ženu, nije išao ni u džamiju, nije ga bolelo uvo za Ku'ran, nije bio ni na terror watch list, jednostavno krimos. Naravno, baš kao ni što 16 vekova bloodlettinga nije uspelo da ubedi lekare da nešto rade pogrešno, ni ovo neće lokalne dežurne fašiste pomesti da po 1000-ti put ponove "šta sam ti rekao!" (iako ćete se uvek i iznova čuditi šta su to rekli). Ali, dobro, ostavimo lokalne fašiste njihovim psihofizičkim problemima, jedna druga stvar me je ovih dana mnogo više zaintrigirala.

Kao što svi znate, u petak se u Turskoj desio neuspeli pokušaj puča. Ispalo je da je puč bio loše organizovan, i ono što je, posle propalog puča, sve zainteresovalo je ko je stajao iza puča. U prvim trenucima je ličilo da iza puča stoji taj Erdoganov ex-saveznik a sada žestoki protivnik Gulen (on je to isto veče demantovao), pa su počele priče i o usual suspects (Ameri, CIA, iako su i oni isto veče dali podršku "demokratski izabranim vlastima"). Elem, teorije kolaju, pojavile su se priče i kako je Erdogan organizovao puč protiv samog sebe (idiotske teorije), a najverovatnija priča je da je neki napaljeni pukovnik u vojsci poslednje poteze Erdogana (smenio izrazito islamističkog ministra) shvatio kao slabost i priliku da uđe u istoriju. Elem, teorije kolaju, ali ja ne bih sada o tome. Ono što je meni privuklo pažnju je Erdoganova pozicija koje mi (ili bar ja) nisam bio svestan sve ove godine.

Naime, Turska je vrlo kompleksna zemlja, značajan deo populacije je vrlo internacionalno i globalno orijentisan (mrzim reč prozapadno, jer ne mislim da ima ičeg posebno oko Zapada), ali isto tako značajan deo populacije je i vrlo tradicionalan i okrenut islamskim vrednostima. Pogotovu to važi za taj deo Turske u Anadoliji. I sad, koji god demokratski lider vlada takvom državom, on mora naći načina da na neki način pomiri ta 2 dela: uslovno rečeno evropski Istanbul i tu, uslovno rečeno, azijsku Anadoliju. Rečima, prvu i drugu Tursku. To je taj fon na kome Erdogan vlada: on ispred sebe ima 2 Turske, i na neki način, kao i svaki vladar, mora naći načina da svoju vlast izgradi na kompromisu 2 nepomirljive strane (jbg, taj narcizam malih razlika je poguban).

I tu je upravo taj moj neki kveker proradio: zašto nam je sasvim prirodno da prihvatimo da postoje dve Amerike (evangelistička, verski zatucana i ona druga, sjajna sa obe obale), dve Britanije (oličeno u poslednjem referendumu). dve Francuske, dve Nemačke, dva Izraela, dve Hrvatske, pa i dve Srbije, a tako nam je teško da prihvatimo da postoje i dve Turske ili dva Irana. Ne radi li se tu o nekoj vrsti inherentnog, pa skoro rasizma, s kojim smo odgajani i zbog koga na ljude druge veroispovesti gledamo s visine, potpuno neopravdano i glupavo?



Komentari (541)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

blogovatelj blogovatelj 19:29 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Upoznao sam dosta devojaka iz Irana i nijedna jedina nije nosila ni maramu ni hidžab.


One koje sam ja upoznavao u Torontu su potomkinje ljudi iz više i visoke klase u doba šaha, roditelji su im emigrirali u Kanadu kad je Homeini došao na vlast. Naravno da njih nećeš videti da nose maramu.
princi princi 19:32 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Svet je carstvo gde cveta mnogo cvetova, a Zapadnjaci kao i uvek nadmeno forsiraju samo svoju priču i samo svoju istinu, koju i drugima pokušavaju da utuve u glavu batinom. I posle se čude što neko baca bombe i diže sebe u vazduh.

Da, s ovim se 100% slažem.

Negde sam čitao da je to pokrivanje kose neka stvar čistote, ono, moralne i fizičke. Sad ja ne ulazim u priču koliko je to glupo ili pametno, konzistentno, logično, naučno (ne)opravdano, samo kažem da ljudi iz raznih kultura na to različito gledaju. Čisto sumnjam da Erdoganov zet kod kuće ima harem, i da mu je Erdoganova ćerka tek jedna od hanuma. Mislim, zvuči super, ali, kažem, sumnjam.
blogovatelj blogovatelj 19:32 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Imam jednog prjatelja muslimana izbosne i moze popit vise od bilo koga drugog coveka kog poznajem.


Ja sam na regrutaciji gledao jednog ludaka iz Pazara, sećam se čak i da se Amir zvao, koji je za opkladu u roku od dva sata popio gajbu piva. Imao je tada 16 godina.
Pre nego se opkladio pio je pivo, tako da i tih tri-četir' komada pre popijene gajbe treba uračunati u ukupnu sumu.

PS. Nije bio viši od 165cm.
princi princi 19:33 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

blogovatelj
Upoznao sam dosta devojaka iz Irana i nijedna jedina nije nosila ni maramu ni hidžab.


One koje sam ja upoznavao u Torontu su potomkinje ljudi iz više i visoke klase u doba šaha, roditelji su im emigrirali u Kanadu kad je Homeini došao na vlast. Naravno da njih nećeš videti da nose maramu.

Ma jok, ova Mo'od došla pre 2 godine. Ni one što sam upoznao po SNC-ju nisu imale soške, znači, nema šaje da su došle 1977.
princi princi 19:44 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

elenold
princi
..... kao ni za mnoge žene koje viđam na ulicama Toronta a koje svojevoljno biraju da nose maramu..

Hm, da možda to nije varijanta islamskih NVO.

Ne razumem, kako bi to funkcionisalo? Ma jok, pre mislim da ima par klinaca koji diktiraju overall trend, jer ovde je u populaciji tinejdžera disproporcionalno visok % Muslimana, i onda mu to dođu manje, više kao potpuno muslimanska odeljenja.
princi princi 19:54 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Inače, uočljivo je da niko od generala nema brkove. I posle se ljudi još pitaju zašto je propao puč...
freehand freehand 20:20 18.07.2016

Re: .

Tačno.

Pa dobro, Brajoviću, kad je tačno - kad ovaj mufljuz kamionom izgazi onoliki narod - jel to radio kao musliman (a nije bio baš vatreni kako saznajemo) ili kao peder? I ako je to radio kao peder sa teškim psihosocijalnim problemima - hoćemo li sad i pedere da satiremo?
To sam te pitao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:23 18.07.2016

Re: .

freehand
Tačno.

Pa dobro, Brajoviću, kad je tačno - kad ovaj mufljuz kamionom izgazi onoliki narod - jel to radio kao musliman (a nije bio baš vatreni kako saznajemo) ili kao peder? I ako je to radio kao peder sa teškim psihosocijalnim problemima - hoćemo li sad i pedere da satiremo?
To sam te pitao.

Ma nisi ti ništa pitao, nego se kliberio.
Ti i ne razmišljaš, nego se kliberiš. Ovako:


To je tvoj stil...
freehand freehand 20:34 18.07.2016

Re: .

Predrag Brajovic
freehand
Tačno.

Pa dobro, Brajoviću, kad je tačno - kad ovaj mufljuz kamionom izgazi onoliki narod - jel to radio kao musliman (a nije bio baš vatreni kako saznajemo) ili kao peder? I ako je to radio kao peder sa teškim psihosocijalnim problemima - hoćemo li sad i pedere da satiremo?
To sam te pitao.

Ma nisi ti ništa pitao, nego se kliberio.
Ti i ne razmišljaš, nego se kliberiš. Ovako:


To je tvoj stil...

Ok, tvoj stil je satiranje.
A ozbiljno te i lepo pitam - šta ćemo sad kad se ispostavilo da je onaj nigga špto je u Americi posatiro onoliki gej narod to radio ne kao nigga, ne kao musliman nego kao gej?
i šta sad kad je ovaj prokleti odvratni polucrni Francuz poreklom iz Tunisa još i gej? jel mu to olakšavajuća ili otežavajuća okolnost?
I koga ćemo da satiremo?
Mislim, nije loša varijanta da se u svakom slučaju satiru muslimani jer nemaju kacigu, to bi bilo kul rešenje.
elenold elenold 20:47 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

princi
Inače, uočljivo je da niko od generala nema brkove. I posle se ljudi još pitaju zašto je propao puč...

Nasmejah se pa tim povodom setih se sledeceg. Kada sam bio mlad i pripravnik, upoznavao sam starije kolege uz razlicite cesto interesante dogodovstine. Posto sam bio ( tada) malo kocoperniji cim sam malo spoznao ( da ne kazem nanjusio ko je ko) okurazim se i ja da zezam malo i to one kojo su mene najvise " žuljali". A to su bila dvojica starijih od mene kolega, uz jos jednog koga izuzimam iz price, a jedan od njih mi je kasnije bio i sef a inace je sada u penziji, ( super lik). Izrazito su crne puti i imali bas jake crne brkove. A ja kako da im dokam , nego krenem podalje, odakle su poreklom i td pa se onda cudim kako su Sloveni, kada je poznato da su Sloveni plavi , pa da li su Turci bas dugo bili u njihovom radnom kraju. Cutali su oni i smeskali se i vrhove brkova rukom zavrtali, nije im bas prijalo, a ni ja kao mladji nisam smeo da preteram. Ubedjen sam da se njih ( brkova) ne bi lako odrekli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 18.07.2016

Сека и Брацо

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Tačno.

Pa dobro, Brajoviću, kad je tačno - kad ovaj mufljuz kamionom izgazi onoliki narod - jel to radio kao musliman (a nije bio baš vatreni kako saznajemo) ili kao peder? I ako je to radio kao peder sa teškim psihosocijalnim problemima - hoćemo li sad i pedere da satiremo?
To sam te pitao.

Ma nisi ti ništa pitao, nego se kliberio.
Ti i ne razmišljaš, nego se kliberiš. Ovako:


To je tvoj stil...

Ok, tvoj stil je satiranje.
A ozbiljno te i lepo pitam - šta ćemo sad kad se ispostavilo da je onaj nigga špto je u Americi posatiro onoliki gej narod to radio ne kao nigga, ne kao musliman nego kao gej?
i šta sad kad je ovaj prokleti odvratni polucrni Francuz poreklom iz Tunisa još i gej? jel mu to olakšavajuća ili otežavajuća okolnost?
I koga ćemo da satiremo?
Mislim, nije loša varijanta da se u svakom slučaju satiru muslimani jer nemaju kacigu, to bi bilo kul rešenje.

Заиста си глуп.

Све то што ја пишем, нема то везе са твојим поимањем мојих речи.Ја сам теби рекао: ти си срећан што они задрти и неотесани муслимани, овакви какви у овим инцидентима јесу, постоје, па онда вас двојица, као Браца и Сека, можете да их узимате у заштиту. И -- као што сте ви њихова права мера, тако су и они ваша.

Знаш, кад су оно Немци јурили Тита, да га сецну, рецну и лише га дисања и секса са Даворинком, идеја је била да уништиш онога који је био упориште идеје о револуцији и борби. После Тита, да су га смакли, вероватно би била прилика да дођу главе још неколиким свештеницима Револуције и Правде, и тај би покрет замро. Тако и са ISISом. Да нема ISISа, и та би се идеја брзо угасила.

Јебига, знале Немоње како се ради посао, но -- победили Тито и мој Тата!
Тата и Тито -- и топ троцевац. И Тина и Титоград.

А сад на слово Г:
Глупан.

Ту већ теби препуштам реч, да издоминираш...
freehand freehand 21:02 18.07.2016

Re: Сека и Брацо

Ту већ теби препуштам реч, да издоминираш...

Nije Davorinka nego Davorjanka.
I nije bilo topa trocevca u drugom svetskom ratu. :)
zilikaka zilikaka 21:03 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Meni njih može biti žao u Saudi Arabiji i Iranu, u Turskoj puno manje, a u Kanadi mi ih nije žao uopšte. Zašto? Imaju mogućnost izbora. Da ne žele da hodaju zamotane bio bi im dovoljan jedan telefonski poziv da svoj problem reše...

Mislim da stvari nisu baš tako jednostavne kako ti se čine. Ni u Kanadi.
Istina da tamo lako mogu da se otrgnu ali to podrazumeva i još neke stvari. Ako je dete raslo u porodici gde se pokrivanje podrazumeva, onda to uglavnom znači i odvajanje od porodice, a tu se stvari komplikuju. I onda dalje, ako neko potiče iz takve porodice i ipak odluči da neće da se pokriva, podrazumeva se da treba da pronađe sebi partnera koji to prihvata. (Imam utisak, možda grešim da su kod njih bračne kombinacije najčešće iz sličnih sredina.)
Znači, ili neko ko je spreman da i njega porodica odbaci ili neko potpuno drugog porekla, što je ređe kao pojava...

Ne znam, teško je suditi iz ovih cipela o njihovim motivima i dilemama.

Zaista, ako od malena slušaš stavove o pokrivanju, treba mnogo snage da se otrgneš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 18.07.2016

Re: Сека и Брацо

и секса са Даворинком


I s njom?
Pa zar pored žive Davorjanke i Davorinku kresao? :)
После Тита, да су га смакли, вероватно би била прилика да дођу главе још неколиким свештеницима Револуције и Правде, и тај би покрет замро.

To je bio Dražin posao, al on, budala, nije hteo.

Ali to se ne može preslikati na ISIS.
Koga je trebalo roknuti pa da se komunizam kao ideja ne pojavi i ne deluje?
Nema tog imena.
E tako je i sa ISISom, tj tom idejom.
Ne može se ona oružjem satrti.
princi princi 21:14 18.07.2016

Re: Сека и Брацо

Koga je trebalo roknuti pa da se komunizam kao ideja ne pojavi i ne deluje?

Onu Mary Burns što ju je Engles verno zveketao jedno 20 godina i 15 minuta pošto je umrla oženio njenu sestru Lizzie. Ona je glavni krivac za komunizam. Navodno Engels nikad ne bi napisao te srceparateljne priče iz mančesterskih i salfordskih fabrika da nije bilo nje.
princi princi 21:16 18.07.2016

Re: Сека и Брацо

Legenda ide da je Mary odvela čestitog Fridriha tamo u Salford i Mančester, pa je on onda slao te dopise u te Rajnske novine. To je pročitao Marx... ostatak je istorija.

Kažu da je bila vrlo duhovita, i vrlo lepa. I da je volela da cugne pred smrt. Umrla mlada, sa 41, bog da joj dušu prosti.
omega68 omega68 21:48 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Negde sam čitao da je to pokrivanje kose neka stvar čistote, ono, moralne i fizičke.

Није могуће да не знаш то???

...Описује се, она жена, која је хтела, да буде блудница, како седне у крај пута са расплетеном косом а покрије се велом, да јој се не види лице. Ваљда, да не срамоти породицу. И тако са покривеним лицем остаје и тим људима непозната. Жене су у оно време а и код нас и Јевреја до скора, бар оне из народа морале везивати главу, да им се не види коса. То сам видела у једној јеврејској кући на великој слици, масном бојом рађеној, како госпођа има повезану главу црном свиленом марамом — џега, да јој се коса не види. А преко тога озго има леп шешир, везан испод браде свиленом, широком траком. Тако је било и код нас, сачувано у народу до скора. У Македонији оне жене, које носе тамошњу ношњу, повежу се и забраде тако да им се не виде власи. А како се морамо насмешити кад видимо негде н.пр. у православној цркви у Панчеву а код католика готово свуд — насликану Мајку Божју са забаченом повезачом на глави, да јој се коса види а често са расплетеном косом. И кад би нешто Мајка Божја сишла и видела такве своје слике, морала би се ужасиути, пошто су само блуднице жене дозвољавале, да им се власи виде и расплетале их
.

ЛИНК
omega68 omega68 21:48 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

.
freehand freehand 21:53 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

А како се морамо насмешити кад видимо негде н.пр. у православној цркви у Панчеву

Pančevo ima pet pravoslavnih crkava. Ali ako bi otišao u onu Uspensku, sa dva tornja, u centru grada mogao bi da vidiš bogomoljke koje su i dan danji isto tako umotane i zabrađene kako se krste širokim pokretima sve čelom u pod udarajući.
Srpkinje, pravoslavke.
emsiemsi emsiemsi 22:00 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

freehand
princi
O čemu ono reče da je ovaj blog?

Ti si potpuno pogrešno shvatio ovaj blog ako si mislio da podržavam bilo koji vid neravnopravnosti.

Princi - čitam šta piše u tvom tekstu i komentarima Da li sam uspeo i da shvatim pročitano - izgleda da nisam.

То не сме да те спречи да дискутујеш (најактивније).
omega68 omega68 22:02 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Pisano je 1929.
freehand freehand 22:08 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

omega68
Pisano je 1929.

I ja sam pisao malopre o onom što se dešava svakog dana.
tsunade tsunade 22:10 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Što se Srbije tiče, njom vladaju ostaci bivših komunističkih službi. Da, služe se i Crkvom da stvore privid da se neke stvari menjaju.


touché
tsunade tsunade 22:19 18.07.2016

Re: Džaba palanačka vizura

I sad svaka polupismena šuša odrasla u nekakvim blokovima misli da je to normalno funkcionisanje sveta.


taman sam ushićeno čitala do ovog momenta. srce lupa, mozak vrišti: to krkare... a onda sam se postidela zbog skromnog porekla. da li ću ja da valjam?
blogovatelj blogovatelj 22:54 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

Inače, uočljivo je da niko od generala nema brkove. I posle se ljudi još pitaju zašto je propao puč...


Da, brkovi su simbol jednog starog vremena, kad se znao neki red.

princi princi 23:09 18.07.2016

Re: Нагр(а)да

blogovatelj
Inače, uočljivo je da niko od generala nema brkove. I posle se ljudi još pitaju zašto je propao puč...


Da, brkovi su simbol jednog starog vremena, kad se znao neki red.


Sine, al mu je zavario dandaru, ovo ni Vlada ne bi umeo bolje.
blogovatelj blogovatelj 02:37 19.07.2016

Re: Нагр(а)да

Sine, al mu je zavario dandaru


Ovo smo mi zvali "udario mu telefonsku" jer ti posle ovakvog udarca uvo zuji tri dana.
princi princi 02:41 19.07.2016

Re: Нагр(а)да

blogovatelj
Sine, al mu je zavario dandaru


Ovo smo mi zvali "udario mu telefonsku" jer ti posle ovakvog udarca uvo zuji tri dana.

Ali, jbt, k'o kobra. Priča, priča, i s koliko samo mržnje udari dete, osakati ga.
princi princi 02:55 19.07.2016

Re: Нагр(а)да

I to se još susprezao, zbog kamera. Možeš misliti kako lemaju klince kad se ne susprežu.
emsiemsi emsiemsi 04:06 19.07.2016

Re: Džaba palanačka vizura

krkar
Drugim rečima, Erdogan igra na toj vatri sukoba dve Turske: jedne proglobalne, svetske, internacionalne, i druge, tradicionalističke, koja je mnogo više okrenuta tim "islamskim" vrednostima.


Da bi se razumeli i Erdogan i Turska treba očistiti mozak od bolesnog postjugoslovenskog društva i njegovog "sistema vrednosti":

Jedna od najvećih i najdubljih tragedija jugoslovenstva, titoizma i samoupravnog socijalizma je što je nasilno stvorilo i nasilno održavalo prilično realan privid egalitarizma. Uverenje da su/smo svi jednaki.

Društva jednostavno ne funkcionišu tako i u njima prirodno postoje elite koje predvode i mase koje slušaju, izvršavaju i prate. Mobilnost između mase i elite negde je potpuno nemoguća, negde je slaba i vrlo teška, negde je moguća relativno malom broju na osnovu meritokratskih dostignuća - ali nigde nije apsolutna, otvorena baš svima i baš uvek.

Osim u revolucijama kad gologuzija stvara privid društva u kojem sad krezubi ništaci nose svilene kilote i useljavaju se u kuće sa majsenskom keramikom i polukoncertnim klavirima (klavire često založe u kaljevoj peći kad potroše parket).

Kod nas se ta gologuzijanska revolucija desila prvo 1918. pa 1945. I sad svaka polupismena šuša odrasla u nekakvim blokovima misli da je to normalno funkcionisanje sveta. Nije. To je anomalija. Ali anomalija koju rulja voli. Pučina (koja je, kao što znamo, jedna stoka grdna) voli da dođe na vlast umesto gospode jer misli da će time oni postati gospoda. To je objašnjenje SNS-a (i hvala mudrome Borisu Tadiću što je Srbiju doveo u situaciju da joj je jedino izbavljenje bilo da konačno dopusti i taj SNS eksperiment... ali to je već druga tema).

Isto to se dešava i u Turskoj. Ne podržava 20-30-50 miliona ljudi Erdogana zato što smatraju da je šerijatski zakon bolji od građanskog ili što im je milije da uče Kuran nego elektrotehniku. Ne, oni vrlo jasno prepoznaju Erdogana kao nekoga ko će NJIMA omogućiti da postanu elita i da više ne budu svetina, rulja, stoka.

To je cela priča. To i samo to.

A i nauk za Srbiju, ko hoće da uči. Mis'm, ko nije principijelno protiv učenja ako ne dolazi od Nikolaja Velimirovića ili sličnih praktičnih učitelja za 21. vek.



Глупости !
Успут --- често сам се питао који то процеси доведу да разноразне будалчине умисле да су елита.
emsiemsi emsiemsi 04:14 19.07.2016

Re: Нагр(а)да

Lionsgate
tsunade
02:01 18.07.2016 / *novo
Re: Нагр(а)да
Da se vratimo izbegavanju.

indeed

E to je najbolja fora na ovom blogu, svi se kao ili izbegavaju ili se kao lizu.

Evo ja sam resio da izbegavam Freeja, krakara, Krstica i princija. Mnogo su bre pametni ljudi koji su stalno u pravu te je tesko sa njima pisati, ili te smore beskonacnim vrtenjem mantri i podataka koji nisu bitni ili te ispljuju kad nemaju sta vise da napisu.

Sad ce i cika princi da me banuje

Главу горе !
Знаш колико блогера би радо избегло мене, али - цврц, недам се ја тако лако избећи.
emsiemsi emsiemsi 04:19 19.07.2016

Re: Džaba palanačka vizura

princi
Rekoh ti gore - od humanizma naovamo, preko prosvetitelja i parola Revolucije (one francuske koja je svet načinila ovakvim) jednakost među ljudima i njihova jednakost pred zakonom osnov je društva, zajedno sa idejom o čoveku i njegovom životu kao najvišoj vrednosti.

Dobro, nije baš tako. Po meni, imaš 2 principa, uveliko sukobljenih: princip slobode i princip jednakosti. Dok se oko jednakosti prilično brzo možemo složiti šta znači (mada ni ona nije jednoznačna, da li, na primer, jednakost znači jednakost početnih uslova ili prisilnu jednakost u svakom trenutku potonje egzistencije) sloboda je već mnogo fluidniji pojam i ona, naravno, ne znači za svakog isto. E, onda imamo taj društveni sukob između slobode i jednakosti, i ja mislim da je to ono što je obezbeđivalo društvenu dinamiku demokratskih društava u poslednjih 200 i kusur godina: nekad je društvo trebalo malo više jednakosti, a nekad malo više slobode.

Слобода је темељ свега - да не кажем, фундамент.
Кров изнад свега је љубав.
То двоје је нужно / и довољно за срећу.
Успут - мислим да си ти (или ми се учинило) већ негде рекао да је памет прецењен ресурс, а мени се допало. Знам по себи - док сам био (само) паметан, кубурио сам са срећом. Сада сам поприлично срећан. Истина, да би био срећан, није нужно да се буде (тотална) будалчина.
emsiemsi emsiemsi 04:22 19.07.2016

Re: .

princi
Još malo o kamiondžiji.
Nice attacker Mohamed Lahouaiej-Bouhlel watched Isis beheading videos and dated 73-year-old man.

Pre neki dan objasni onaj američki general kako su na ISIS laptopovima našli pregršt porno materijala. Stvarno je čudo taj Islam. Kao što nekoć rekoh, čini mi se da je tim ISIS nesrećnicima ideja i ikonografija tog kalifata isto ono što je svojevremeno obožavaocima Judas Priest ili Iron Maiden predstavljao Alistair Crowley i obožavanje đavola (ono 666, the number of the beast).

Ауууу, људи - да нисам можда и сам ИСИСовац !?
emsiemsi emsiemsi 04:31 19.07.2016

Re: Нагр(а)да

mesan
Predrag Brajovic
Утолико и све те за вечност забрађене девојчице заробљене су под марамом још у свом одрастању. И ту више промене нема, или је јако тешка, и само изузетно снажне личности могу да је изведу.

Srpski su muškarci odrastanjem zarobljeni u paradigmu atletske majice, tzv. uajfbiterice, koja je simbol dominacije i siledžijstva nad ženama. Samo najjači srpski junaci mogu da pređu na potkošulje sa kratkim rukavima...


Ја сам прешао, али делимично - користим их само за спавање.
emsiemsi emsiemsi 04:41 19.07.2016

Re: Džaba palanačka vizura

tsunade
I sad svaka polupismena šuša odrasla u nekakvim blokovima misli da je to normalno funkcionisanje sveta.


taman sam ushićeno čitala do ovog momenta. srce lupa, mozak vrišti: to krkare... a onda sam se postidela zbog skromnog porekla. da li ću ja da valjam?

Морамо да те проверимо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 04:42 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Nije Davorinka nego Davorjanka.
I nije bilo topa trocevca u drugom svetskom ratu. :)



Знаш, суштина твојих примедби је таква: где је био зарез, да ли било штампарске грешке, онда убациш мало кежења

онда мало лајања и псовања и мршикања.

Брацо, све заједно са Секом, од вас двојице тешко до целог човека. Но, мало си бољи од урбаног или анононимног -- твоје примедбе неки пут и имају смисао.
freehand freehand 07:42 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Predrag Brajovic
Nije Davorinka nego Davorjanka.
I nije bilo topa trocevca u drugom svetskom ratu. :)



Знаш, суштина твојих примедби је таква: где је био зарез, да ли било штампарске грешке, онда убациш мало кежења

онда мало лајања и псовања и мршикања.

Брацо, све заједно са Секом, од вас двојице тешко до целог човека. Но, мало си бољи од урбаног или анононимног -- твоје примедбе неки пут и имају смисао.

Pobogu si dobri moj Brajoviću ovo što si mučeći se guglanjem iskopao japanski je brodski top. Takav Tito nije imao, a bogami ni tvoj ćaća. JNA je trocevne topove dobila tek posle drugog rata, kad su inače Švajcarci počeli da ih prave, a naša licencna varijanta protivaavionskog trocevnog topa bazirana je na Hispano Suiza 804 odnosno Oerlikon koji je ovu firmu preuzeo, i zove se (još uvek) M55 u našoj izvedbi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:19 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

freehand
Predrag Brajovic
Nije Davorinka nego Davorjanka.
I nije bilo topa trocevca u drugom svetskom ratu. :)



Знаш, суштина твојих примедби је таква: где је био зарез, да ли било штампарске грешке, онда убациш мало кежења

онда мало лајања и псовања и мршикања.

Брацо, све заједно са Секом, од вас двојице тешко до целог човека. Но, мало си бољи од урбаног или анононимног -- твоје примедбе неки пут и имају смисао.

Pobogu si dobri moj Brajovićum ovo što si mučeći se guglanjem iskopao japanski je brodski top. Takav Tito nije imao, a bogami ni tvoj ćaća. JNA je trocevne topove dobila tek posle drugog rata, kad su inače Švajcarci počeli da ih prave, a naša licencna varijanta protivaavionskog trocevnog topa bazirana je na Hispano Suiza 804 odnosno Oerlikon koji je ovu firmu preuzeo, i zove se (još uvek) M55 u našoj izvedbi.

Која си ти буква, Брацо.

Па ја копирам форму буквара, знаш оно -- Слово М: Мима има маму. -- те је Топ Троцевац, Брацо, Ту због Тита и Тате. Толико. А не верна реконструкција Другог светског рата.

И сви ови с тобом, што воле ове твоје бесмiслена издркавања, и онi су, наравно, букве.
Тako да би, вероватно, комуникација с вама ишла боље секиром него речима. Букве разумеју секиру. Она може да их отеше, јер су неотесане.
:)
freehand freehand 08:22 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Па ја копирам форму буквара, знаш оно -- Слово М: Мима има маму. -- те је Топ Троцевац, Брацо, Ту због Тита и Тате. Толико. А не верна реконструкција Другог светског рата.

Pa što si se mučio onda kopajući i postavljao ovo japansko brodsko čudo ovde?
princi princi 10:56 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Sine, užas, sad ste me skroz zainteresovali za jebene trocevne topove.
krkar krkar 11:51 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Sine, užas, sad ste me skroz zainteresovali za jebene trocevne topove.


Stvar je jednostavna:

Pucaljke se oduvek postavljaju u višestruke sisteme radi povećanja gustine paljbe odnosno terminalne zasićenosti. Gustina paljbe je broj projektila u jedinici vremena; terminalna zasićenost ukupna težina tih projektila na cilju; postoji još i kumulativna terminalna energija, tj. zbir svih kinetičkih energija (svih projektila koji dostignu cilj) ali taj podatak je najčešće prilično beskoristan i beznačajan jer ne udaraju u istom trenutku ni na isto mesto pa zavisi i kako cilj akumulira odnosno prenosi energiju itd.

Dakle sve što puca u XX veku postavljano je u udvojene, utrojene itd sisteme, sve do 12-cevnih. Uglavnom do kalibara 57 mm ali na brodovima su postojali i udvojeni automatski topovi kalibara preko 100 mm (ne govorim o dvojnim, trojnim i četvornim topovskim kulama na brodovima, to je nešto drugo)

U II svetskom ratu koristili su se dvocevci, trocevci, četvorocevci itd. Kod partizana vrlo malo jer gotovo svi višecevni sistemi usled težine i trzaja zahtevaju smeštaj na teškim lafetima ili vozilima.

Onaj JNA trocevac o kojem Žućko zna 5% a trabunja 95% Hispano-Suiza NIKADA nije imala u trocevnom obliku.

Pre rata je francuska firma Hispano-Suiza na osnovu švajcarskog topa Oerlikon S (koji je i sam bio modifikacija nemačkog topa iz I svetskog rata Becker M2) razvila avionski top HS.404 u kalibru 20x110 mm. Karakteristika ovog topa u izvornoj verziji bio je municijski doboš sa 60 metaka; linijski sistem razvijen je tek kasnije.

HS.404 ne postoji u trocevnoj verziji niti je ikad postojao.

Posle rata je Hispano-Suiza (francuska firma!) na ovom topu uradila sitna poboljšanja radi pojeftinjenja serijske proizvodnje i promenila mu oznaku u HS.804 (jer je tada razvijala topove serije 8).

Predstavnici Državnog sekretarijata za narodnu odbranu FNRJ potpisali su 1951. u Parizu sa firmom "Hispano Suiza SA" ugovor o otkupu licence za automatski top Hispano Suiza HS804 L/70.

Trocevni top M55 razvila je Jugoslavija 1955. i proizvodila ga u 4 glavne varijante sve do 1992.
princi princi 13:32 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

I onda dođe Mr Spock, i sve to sjebe svojim ultrabeam, pulsirajućim maser-laserom sa ultra usmerenom energijom.
princi princi 13:34 19.07.2016

Re: Zezam se, naravno

zanimljivo, naravno. Baš ništa ne znam o tome, a vidim da je koncept trocevnog topa smislio još da Vinči. Krkare, hvala na info i lekciji.
freehand freehand 14:17 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Stvar je jednostavna:

Jeste, naravno. Sad ja uđem na Gugl pa prekopiram jedno deset strana na nemačkom i engleskom pa kažem "A, Sir Poowara? Ko je sad najvecha boodala owdi?"
Zajebavam se.
Srećom, na pamet mi ne pada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:12 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

freehand
Па ја копирам форму буквара, знаш оно -- Слово М: Мима има маму. -- те је Топ Троцевац, Брацо, Ту због Тита и Тате. Толико. А не верна реконструкција Другог светског рата.

Pa što si se mučio onda kopajući i postavljao ovo japansko brodsko čudo ovde?

Stvarno si debilčina.

Jebote, u mojoj bukvarskoj zajebanciji ti se 'vataš da li su partizani imali top trocevac.
Pa onda kao takav -- kao debil -- kažeš da nije bilo trocevaca u 2. svetskom ratu.
Pa ti ja okačim da ih je bilo -- primer iz Japana.
Pa onda ti nastavljaš -- Ne, ne, ne, iz Japana se ne računa, računa se samo sa Kozare i Podgrmeča.

I onda ja uhvatim sebe da sam, s onim Japanom, upao u debilnu raspravu, s debilčinom i mentalnom slugeranjom, koji mi još pride preti da će mi njegov Gospodar pokazati svoju moć.

Užas.
Baš sam tebe i Gospodara spominjao pre neki dan, kao verovatno jedina dva lika odavde koja su autentična govna. Ovi ostali alapačci i alapače, čak i kad se na njih naljutim, ipak nisu loši. A onih sjajnih ljudi ima napretek.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:12 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

.
freehand freehand 15:17 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Baš sam tebe i Gospodara spominjao pre neki dan, kao verovatno jedina dva lika odavde koja su autentična govna. Ovi ostali alapačci i alapače, čak i kad se na njih naljutim, ipak nisu loši. A onih sjajnih ljudi ima napretek.

Jel Nasimu?
emsiemsi emsiemsi 18:46 19.07.2016

Re: Сека и Брацо

Predrag Brajovic
freehand
Па ја копирам форму буквара, знаш оно -- Слово М: Мима има маму. -- те је Топ Троцевац, Брацо, Ту због Тита и Тате. Толико. А не верна реконструкција Другог светског рата.

Pa što si se mučio onda kopajući i postavljao ovo japansko brodsko čudo ovde?

Stvarno si debilčina.

Jebote, u mojoj bukvarskoj zajebanciji ti se 'vataš da li su partizani imali top trocevac.
Pa onda kao takav -- kao debil -- kažeš da nije bilo trocevaca u 2. svetskom ratu.
Pa ti ja okačim da ih je bilo -- primer iz Japana.
Pa onda ti nastavljaš -- Ne, ne, ne, iz Japana se ne računa, računa se samo sa Kozare i Podgrmeča.

I onda ja uhvatim sebe da sam, s onim Japanom, upao u debilnu raspravu, s debilčinom i mentalnom slugeranjom, koji mi još pride preti da će mi njegov Gospodar pokazati svoju moć.

Užas.
Baš sam tebe i Gospodara spominjao pre neki dan, kao verovatno jedina dva lika odavde koja su autentična govna. Ovi ostali alapačci i alapače, čak i kad se na njih naljutim, ipak nisu loši. A onih sjajnih ljudi ima napretek.

Ко је Господар - име на сунце ?
Доста је било анонимности !
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:37 20.07.2016

Re: Сека и Брацо

Trocevni top M55 razvila je Jugoslavija 1955. i proizvodila ga u 4 glavne varijante sve do 1992.


Evo i ja da zablistam (jebali vas trocevni topovi!): taj trocevni M55 top je imao. pajz' sad, Vankelov motor! To je prvi, a čini mi se i jedini put u životu da sam video, šta video, sedeo na njoj, spravu sa takvim tipom motora, koristio se kao pogon za pokretanje platforme sa automatima, cevima i nišandžijom (Krkare, podseti me, mislim da je i neki od automobila imao Vankela, dok su još mislili da je to dobra ideja, ali da me ubiješ ne mogu da se setim koji).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:36 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

blogovatelj
nešto poznato i blisko. Kao gumice i šnalice devojkama za zapada.


Baš tako. Viđao sam ih brdo po Torontu i okolini da obmotaju glavu maramom a guze utežu u farmerke i ničim ne pokrivaju.
Problem kod Brajoviča i istomišljenika je taj što oni imaju svoju zacrtanu istinu prigodnog oblačenja, a tako je manje više svuda u Evropi. Kod Kineza se recimo suknja koja jedva pokriva ženski polni organ smatra prihvatljivom dok god se ne vidi puno kože na nogama, ili nekom drugom delu tela. Njima je pokazivanje previše kože prostakluk, ma na kojem delu tela ta koža bila.
Svet je carstvo gde cveta mnogo cvetova, a Zapadnjaci kao i uvek nadmeno forsiraju samo svoju priču i samo svoju istinu, koju i drugima pokušavaju da utuve u glavu batinom. I posle se čude što neko baca bombe i diže sebe u vazduh.

Сад видим овај твој логички полом.
Проблем код Брајовића не постоји, јер он каже -- дозвољена је свака врста облачења-
Проблем постоји код оних који прихвате да је дозвољена само једна врста облачења или њене неке варијанте.
Увек је већа слобода боља од неслободе или мање слободе.

Да простиш, није баш много тешко за разумети.
Тако да ово твоје нема везе с везом.
Lionsgate Lionsgate 08:25 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Svojevremeno kad je ovaj blog krenuo, pre 10 godina vec, na blog nisi mogao doci tek tako, registrovaolo se sa zvanicnih pop3 mail servera a freemailovi nisu dolazili u obzir tako da nije bilo "anonimaca", nije bilo duplih usera (sad onih koji imaju 2-3 pa i vise nickova na blogu imate kol'ko 'ocete te sami sebi daju "podrsku" ) itd.

Ali daleko zanimljivija stvar je bila sto je posle par nedelja/meseci pametovanja po blogu ekipa dosla na originalnu ideju da se upozna uzivo i proveri ko je kakav stvarno. Dosli su neki iz Vancouvera, Toronta, Vienne, Beograda i Novog Sada, upoznali se, popili, druzili, kresnuli, zamrzeli... ali uzivo smo videli tko je ko, jbg u nedostatku googla i tastature neki su se pokazali kao veliki cutalozi, daleko od onih elokventnih i nadasve obavestenih ljudi sa bloga, neki su ispali Tirioni Lanisteri iako su se prikazivali kao mambo-dzambo likovi a neke mega ribe sa bloga su se pokazale kao podprosecne domacice.

Zato je meni neverovatno zasto se strucnjaci za trocevne topove JNA kojih je na ovom blogu u zavidnoj kolicini ne nadju uzivo, Beograd i Pancevo nisu preko sveta kao Vancouver i Toronto, pofrkaju se pa ko prezivi taj dobije titulu "apsolutno mudo". Ovako smoriste najzesce.
emsiemsi emsiemsi 08:51 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Lionsgate
Svojevremeno kad je ovaj blog krenuo, pre 10 godina vec, na blog nisi mogao doci tek tako, registrovaolo se sa zvanicnih pop3 mail servera a freemailovi nisu dolazili u obzir tako da nije bilo "anonimaca", nije bilo duplih usera (sad onih koji imaju 2-3 pa i vise nickova na blogu imate kol'ko 'ocete te sami sebi daju "podrsku" ) itd.

Ali daleko zanimljivija stvar je bila sto je posle par nedelja/meseci pametovanja po blogu ekipa dosla na originalnu ideju da se upozna uzivo i proveri ko je kakav stvarno. Dosli su neki iz Vancouvera, Toronta, Vienne, Beograda i Novog Sada, upoznali se, popili, druzili, kresnuli, zamrzeli... ali uzivo smo videli tko je ko, jbg u nedostatku googla i tastature neki su se pokazali kao veliki cutalozi, daleko od onih elokventnih i nadasve obavestenih ljudi sa bloga, neki su ispali Tirioni Lanisteri iako su se prikazivali kao mambo-dzambo likovi a neke mega ribe sa bloga su se pokazale kao podprosecne domacice.

Zato je meni neverovatno zasto se strucnjaci za trocevne topove JNA kojih je na ovom blogu u zavidnoj kolicini ne nadju uzivo, Beograd i Pancevo nisu preko sveta kao Vancouver i Toronto, pofrkaju se pa ko prezivi taj dobije titulu "apsolutno mudo". Ovako smoriste najzesce.

Шта те брига ко како воли и како меси колаче.
Слобода је.
Ово твоје увек вуче ка ограничавањима и цензури.
Чудо божје како људи лако потежу за ограничењима - за друге, те преферирају, са сто процентним убеђењем како је свака њихова златна.
predatortz predatortz 08:57 20.07.2016

Re: Нагр(а)да


Zato je meni neverovatno zasto se strucnjaci za trocevne topove JNA kojih je na ovom blogu u zavidnoj kolicini ne nadju uzivo, Beograd i Pancevo nisu preko sveta kao Vancouver i Toronto, pofrkaju se pa ko prezivi taj dobije titulu "apsolutno mudo". Ovako smoriste najzesce.


Ma, ne samo za topove!
Ispade da neki ljudi, naizust, znaju ustave drugih zemalja, strukturu njihove vojske, policije, zakone i podzakonska akta... Onda, da bi potkrepili to svoje 'znanje', kače šarenice skinute sa neta na petnaestak jezika, valjda da nas ubede da sve te jezike govore.

Evo, gospodo, ja priznajem da o trocevcima iz WWII, trocevcima iz naoružanja JNA, starim i savremenim PVO sistemima, nemam blage veze! Poznajem oružje koje sam dužio, za koje sam obučavan, za sva ostala me bolela patka da im znam specifikacije. Specifikacije uređaja sa kojim radim čitam kad mi to za neki qrac zatreba, a često mi zatreba. Sve ostalo je silno rasipanje energije na guglanje i izigravanje stručnjaka opšte prakse.
Lionsgate Lionsgate 08:58 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Шта те брига ко како воли и како меси колаче.
Слобода је.

I to si u pravu, ko me tera da dolazim ovde. A Princi me nije banovao, sisa nijedna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:43 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Lionsgate
Svojevremeno kad je ovaj blog krenuo, pre 10 godina vec, na blog nisi mogao doci tek tako, registrovaolo se sa zvanicnih pop3 mail servera a freemailovi nisu dolazili u obzir tako da nije bilo "anonimaca", nije bilo duplih usera (sad onih koji imaju 2-3 pa i vise nickova na blogu imate kol'ko 'ocete te sami sebi daju "podrsku" ) itd.

Ali daleko zanimljivija stvar je bila sto je posle par nedelja/meseci pametovanja po blogu ekipa dosla na originalnu ideju da se upozna uzivo i proveri ko je kakav stvarno. Dosli su neki iz Vancouvera, Toronta, Vienne, Beograda i Novog Sada, upoznali se, popili, druzili, kresnuli, zamrzeli... ali uzivo smo videli tko je ko, jbg u nedostatku googla i tastature neki su se pokazali kao veliki cutalozi, daleko od onih elokventnih i nadasve obavestenih ljudi sa bloga, neki su ispali Tirioni Lanisteri iako su se prikazivali kao mambo-dzambo likovi a neke mega ribe sa bloga su se pokazale kao podprosecne domacice.

Zato je meni neverovatno zasto se strucnjaci za trocevne topove JNA kojih je na ovom blogu u zavidnoj kolicini ne nadju uzivo, Beograd i Pancevo nisu preko sveta kao Vancouver i Toronto, pofrkaju se pa ko prezivi taj dobije titulu "apsolutno mudo". Ovako smoriste najzesce.

:))))))))))
Добар ти коментар.
Ко би рекао да си га ти писао.
Lionsgate Lionsgate 10:04 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Ко би рекао да си га ти писао.

To je odlican komentar za jednog propalog studenta..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:20 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

To je odlican komentar za jednog propalog studenta..

:))))))))

Ja sam fakultet koji sam želeo i završio.
A i kao đak i kao student bio sam uzoran.
Kada sam bio đak i bio student.

Imam napisan i magistarski rad (o Voltu Vitmenu) i položenih šest i po od osam ispita sa magistarskih studija. I onda sam pomislio -- A koji će to meni đavo? Već tad sam bio privatnik i član udruženja književnika. A u titule blanko ne verujem. I, tako... ostadoh tek svršeni fakultetlija.

Znaš, ja nikad nikom nisam morao da pokažem ili priložim moju diplomu.

I to mi je jedan od najvećih uspeha ;-)
Lionsgate Lionsgate 10:41 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Predrag Brajovic
To je odlican komentar za jednog propalog studenta..

:))))))))

Ja sam fakultet koji sam želeo i završio.
A i kao đak i kao student bio sam uzoran.
Kada sam bio đak i bio student.

Imam napisan i magistarski rad (o Voltu Vitmenu) i položenih šest i po od osam ispita sa magistarskih studija. I onda sam pomislio -- A koji će to meni đavo? Već tad sam bio privatnik i član udruženja književnika. A u titule blanko ne verujem. I, tako... ostadoh tek svršeni fakultetlija.

Znaš, ja nikad nikom nisam morao da pokažem ili priložim moju diplomu.

I to mi je jedan od najvećih uspeha ;-)


Puna Srbija ljudi koji su poceli da idu u skolu za jedno, pa presli na nesto drugo i na kraju otkrili da su sasvim nesto trece. U politici, biznisu, javnim sluzbama, knjizevnim udruzenjima, na blogu... jedan od razloga sto ovoj zemlji sjajno ide je sto su svi pametni i svi se u sve razumeju i mesaju (kao onaj margarin) u ama bas sve iako najcesce blage veze nemaju o onome sto im je na tapetu.

Vidis cika Brajo, ja ne moram nikome da dokazujem da od skole i ispita imam to i to jer ne idem sa stavom da sam apsolutni autoritet za trocevne topove JNA, za poresku politiku Dzibutija, % lezbijki na Majorci, nekretnine na Gardosu ili bilo sta drugo o cemu se ovde pametuje a i nije mi potrebno da odrzim taj privid. U realnom zivotu ljudi koji se toliko trpaju u sve obicno sluze za izbegavanje, mladji od nas ih zovu smaracima.

Edit.
I da, pobedio si. Opet. Ja odoh na svez zrak, lepo vreme, zemunski kej, Dunav, Gardos, Familija (pozdrav za sinovca Tasu)..
princi princi 10:52 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

ali uzivo smo videli tko je ko, jbg u nedostatku googla i tastature neki su se pokazali kao veliki cutalozi, daleko od onih elokventnih i nadasve obavestenih ljudi sa bloga, neki su ispali Tirioni Lanisteri iako su se prikazivali kao mambo-dzambo likovi

A zato meni svi pričaju "Šta ćutiš k'o pička, pizda ti materina!" Upoznah preko bloga sjajne i divne ljude, i neke i ne tako sjajne i divne. Inače, ima gore i od domaćica. Mnogo gore.

Evo jedna samo za Zvezdaše, tj Cigane.

predatortz predatortz 10:52 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Opet. Ja odoh na svez zrak, lepo vreme, zemunski kej, Dunav, Gardos,


Možda se i srećemo u šetnji, komšija.
princi princi 10:54 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Ove prozivke i odzivke oko škola, po meni blamantno, a vi kako hoćete. Što se tiče tema, svako možda da čita i piše šta hoće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:28 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Vidis cika Brajo, ja ne moram nikome da dokazujem da od skole i ispita imam to i to jer ne idem sa stavom da sam apsolutni autoritet za trocevne topove JNA, za poresku politiku Dzibutija, % lezbijki na Majorci, nekretnine na Gardosu ili bilo sta drugo o cemu se ovde pametuje a i nije mi potrebno da odrzim taj privid. U realnom zivotu ljudi koji se toliko trpaju u sve obicno sluze za izbegavanje, mladji od nas ih zovu smaracima.

Па шта ћеш овде, који курац?
Што уопште навраћаш?

Него, држ' се ти дипломе. Немој даље од ње нити да видиш нити да мислиш. Кад си кренуо, оно једном, да мислиш даље, одмах си аванзовао -- са Врачара на Нови Београд. Јебига. Таква ти судбина. Да будеш прогоњен и несхваћен.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:38 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Ove prozivke i odzivke oko škola, po meni blamantno

:))))))
Па мислим да ти немаш баш најбољу меру за блам.
Барем си то показао.

Лајонс се некад ложио што ме зна, као (имамо заједничку другарицу Ивану Дивну Миливојевић), па после му се нешто није допало што сам написао, вероватно сам био према њему нешто грубљи, па је кренуо да ме смара. Ако ништа друго, далеко је занимљивији од Урбаног.

Узгред, мени су незрели сви људи које не могу да истрпе другачије мишљење, и инсистирање на њему.

Ово је квалитетно интернет место управо због разноврсне памети која на њему освањује. Твоје, рецимо, или кркареве, нсарсијеве, алсеове, литлрадијицине... Мислим, има ту тешких дркаџија, али мени то пуно не смета. У фази сам кад више гледам ко шта зна него какав је човек. У ствари -- на интернету ме ово друго уопште и не интересује. Гледам само ко колико доприноси мојој памети и квалитетном времену.
princi princi 13:25 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Па мислим да ти немаш баш најбољу меру за блам.
Барем си то показао.

Moguće, mada mislim da još uvek umem da prepoznam majstora.
princi princi 13:39 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

jer ne idem sa stavom da sam apsolutni autoritet za trocevne topove JNA, za poresku politiku Dzibutija, % lezbijki na Majorci, nekretnine na Gardosu ili bilo sta drugo o cemu se ovde pametuje a i nije mi potrebno da odrzim taj privid. U realnom zivotu ljudi koji se toliko trpaju u sve obicno sluze za izbegavanje, mladji od nas ih zovu smaracima.

Priznaćeš da je ipak mnogo gore kad si rođen kao smarač, pa te onda i vršnjaci smatraju za istog.

Mislim da potpuno pogrešno interpretiraš sve ove priče. Osim par iskompleksiranih i manijakalnih izuzetaka, niko normalan ovde sebe ne proba da prodaje za nekakvog eksperta. Naprotiv. Svako dođe sa nečim što je čuo, pročitao, video, i onda zajednički, uz zajebanciju, probamo da formiramo nekakvu zajedničku sliku o svetu ili jednom njegovom delu. Zašto? Pa zato što imamo neki skup sličnih interesovanja, delimo neke vrednosti (ili makar mislimo da ih delimo) i onda to projektujemo na ova nekakva savremena dešavanja. E, onda, tokom svih tih rasprava se ispostavi da možda naše početne premise nisu tačne, da možda ne mislimo svi isto, i da možda ne delimo iste ili slične vrednosti. Ali sve je to deo života i ne treba sve baš preozbiljno shvatati.

S treće strane, gore negde pomenu, a šta to ima tako loše oko googleovanja? Jel to neki code name za pedofiliju? Mislim, kakva je suštinska razlika između nečega što je pročitano na googleu ili u knjizi? Misliš, u mediju, da li je 'artija ili monitor?
princi princi 13:41 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Evo, gospodo, ja priznajem da o trocevcima iz WWII, trocevcima iz naoružanja JNA, starim i savremenim PVO sistemima, nemam blage veze! Poznajem oružje koje sam dužio, za koje sam obučavan, za sva ostala me bolela patka da im znam specifikacije. Specifikacije uređaja sa kojim radim čitam kad mi to za neki qrac zatreba, a često mi zatreba. Sve ostalo je silno rasipanje energije na guglanje i izigravanje stručnjaka opšte prakse.

Ja priznajem da me je Krkar totalno oborio sa onim gustinama paljbi i terminalnim zasićenostima. Još kad je počeo da fura kinetičke energije, megadžule, kilovatsate, ono, wow!
Lionsgate Lionsgate 14:36 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Ja priznajem da me je Krkar totalno oborio sa onim gustinama paljbi i terminalnim zasićenostima. Još kad je počeo da fura kinetičke energije, megadžule, kilovatsate, ono, wow!


Sine, ti kao neki jebeni inzenjer o tome nemas predstavu a neki novinar koji nema veze sta je MJ kao jedinica ili kineticka energija te odusevi sto prepise podatke sa googla. Jbg, ti me ponekad iznenadjujes, jel jos verujes u Deda Mraza?

S tim u vezi..
S treće strane, gore negde pomenu, a šta to ima tako loše oko googleovanja? Jel to neki code name za pedofiliju? Mislim, kakva je suštinska razlika između nečega što je pročitano na googleu ili u knjizi? Misliš, u mediju, da li je 'artija ili monitor?

Nema nista lose ako zelis nesto da saznas ali ima lose ako to predstavljas kao svoje znanje i na osnovu toga pljujes coveka koji nesto pripomene. A takav je uglavnom poker nasih blog asova (cika Braja, deda Krle, deda krkar i cika Free - doduse ovaj zadnji je ipak boranija za prvu trojicu).

Meni kraj radnog dana u Srbiji, ti jos 7 sati gulis u kancelariji
princi princi 15:24 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Sine, ti kao neki jebeni inzenjer o tome nemas predstavu a neki novinar koji nema veze sta je MJ kao jedinica ili kineticka energija te odusevi sto prepise podatke sa googla. Jbg, ti me ponekad iznenadjujes, jel jos verujes u Deda Mraza?

Mislim da potcenjuješ Krkara, pogotovu kad ga porediš s drugima (uzgred, megadžule i kilovatsate sam dodao iz zajebancije). Teško da ima čoveka koji se s njim po blogu više pičkarao od mene, ali za srpske novinare on je obrazovanjem i znanjem klasa, ono dve glave iznad svih njih. On ima puno stvari koje ne zna (na primer, nema pojma o ekonomiji) ali o njima i ne piše. To što ne ume da se kontroliše, i što ne ume da savlada svinju u sebi, što je laprdalo, i blebetav i isključiv to je druga stvar. Ali načitanost, pa i neko znanje mu se ne može osporiti. Da vidiš ti kako je on pričao o kavitaciji na elisama motora, sumnjam ja da bi ti, i to kao građevinski inženjer, umeo bolje.

Kažem, s Krkarom ni u čemu ne slažem, ne delimo nijedan sistem vrednosti, ni moral ni ništa, nas dvojica smo potpuno dva različita sveta, ali credit where credit's due.
emsiemsi emsiemsi 15:55 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

princi
jer ne idem sa stavom da sam apsolutni autoritet za trocevne topove JNA, za poresku politiku Dzibutija, % lezbijki na Majorci, nekretnine na Gardosu ili bilo sta drugo o cemu se ovde pametuje a i nije mi potrebno da odrzim taj privid. U realnom zivotu ljudi koji se toliko trpaju u sve obicno sluze za izbegavanje, mladji od nas ih zovu smaracima.

Priznaćeš da je ipak mnogo gore kad si rođen kao smarač, pa te onda i vršnjaci smatraju za istog.

Mislim da potpuno pogrešno interpretiraš sve ove priče. Osim par iskompleksiranih i manijakalnih izuzetaka, niko normalan ovde sebe ne proba da prodaje za nekakvog eksperta. Naprotiv. Svako dođe sa nečim što je čuo, pročitao, video, i onda zajednički, uz zajebanciju, probamo da formiramo nekakvu zajedničku sliku o svetu ili jednom njegovom delu. Zašto? Pa zato što imamo neki skup sličnih interesovanja, delimo neke vrednosti (ili makar mislimo da ih delimo) i onda to projektujemo na ova nekakva savremena dešavanja. E, onda, tokom svih tih rasprava se ispostavi da možda naše početne premise nisu tačne, da možda ne mislimo svi isto, i da možda ne delimo iste ili slične vrednosti. Ali sve je to deo života i ne treba sve baš preozbiljno shvatati.

S treće strane, gore negde pomenu, a šta to ima tako loše oko googleovanja? Jel to neki code name za pedofiliju? Mislim, kakva je suštinska razlika između nečega što je pročitano na googleu ili u knjizi? Misliš, u mediju, da li je 'artija ili monitor?

Тако је говорио Принци !
freehand freehand 15:58 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Тако је говорио Принци !

Emsi je video Princija koji je video Krkara.
emsiemsi emsiemsi 16:00 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

princi
jer ne idem sa stavom da sam apsolutni autoritet za trocevne topove JNA, za poresku politiku Dzibutija, % lezbijki na Majorci, nekretnine na Gardosu ili bilo sta drugo o cemu se ovde pametuje a i nije mi potrebno da odrzim taj privid. U realnom zivotu ljudi koji se toliko trpaju u sve obicno sluze za izbegavanje, mladji od nas ih zovu smaracima.

Priznaćeš da je ipak mnogo gore kad si rođen kao smarač, pa te onda i vršnjaci smatraju za istog.
...

Занимљива ми је сведеност израза (копирајт бај Принци) младих нараштаја који у једној речи (нпр. Брајовић и кркан не би могли у целом тому) непогрешиво дефинишу карактерне особине (да особине, једна реч која је енвелопа и суштина свих појединачних карактеристика), од којих ми је најконцизнији и свеобухватнији израз --- смрад.
Нпр. тај и тај блогер је смрад. Није потребно ништа више.
emsiemsi emsiemsi 16:02 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Predrag Brajovic

...

Ово је квалитетно интернет место управо због разноврсне памети која на њему освањује. Твоје, рецимо, или кркареве, нсарсијеве, алсеове, литлрадијицине... Мислим, има ту тешких дркаџија, али мени то пуно не смета. У фази сам кад више гледам ко шта зна него какав је човек. У ствари -- на интернету ме ово друго уопште и не интересује. Гледам само ко колико доприноси мојој памети и квалитетном времену.

Имена на сунце - доста је тих анонимних прозивки.
alselone alselone 16:08 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Имена на сунце - доста је тих анонимних прозивки.


Uhvatio sam te dok se taman zaleces. Pa pre nego sto stignes na gore do svih blogova da ti kazem nesto. Zamolio bih te da malo odmoris sa smarackim komentarima, ako bi bio ljubazan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:14 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

(cika Braja, deda Krle, deda krkar i cika Free - doduse ovaj zadnji je ipak boranija za prvu trojicu).

:)))))))))))

Pa, dragi moj, ti se kleo u mene, i umiljavao se naokolo, dok ti negde nisam malo otvorenije pokazao da osim interneta ti i ja imamo malo šta da delimo.

Što se tiče mojih sfera interesovanja -- istorije, kuvarstva, filozofije, religije itsl. -- u tim segmentima imam gdegod objavljen makar rad-dva. Prosto, to su mi životna interesovanja, pa se tu nataloži nekog predznanja i autentičnog znanja. Sećam se, recimo, kako se Apostata ogrešio o činjenice pokušavajući da obori moju tvrdnju da su Rusi isprva zaustavili Nemce zatrpavši ih svojim telima, pa smo, ipak, nekako utvrdili da tek u 3. i 4. godini rata odnos mrtvih Nemaca i Rusa u direktnim sukobima pada na neki prihvatljiv, ali i tada je bio u korist gubitnika -- Nemaca.

Meni je ovde, takođe, zabavno da "rokam" po nekim zadrtim srpskim mitovima. I volim da čujem žagor anonimne gomile kada se ona zbog toga uznemiri.

Uglavnom, sklon sam bespoštednim raspravama. I uživo ;-)
princi princi 16:17 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

freehand
Тако је говорио Принци !

Emsi je video Princija koji je video Krkara.

Ti se zajebavaj, ali Krkar zaista ima nečeg titovskog u sebi. Ja sam ga jednom video kad je držao banku u onom kafiću ispod Patrijaršije na Kosančićevom. Da vidiš kako su ga slušala ta dvojica za stolom... A on onako, korpulentan, pa crnogorski rječit, pa još glasan, mislim da se čuo dole do Iguane. Morao da idem, imao neka posla u Pariskoj u to vreme.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:17 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Kažem, s Krkarom ni u čemu ne slažem, ne delimo nijedan sistem vrednosti, ni moral ni ništa, nas dvojica smo potpuno dva različita sveta, ali credit where credit's due.

Tako je!
Krkar je čovek od formata!
Čak i kad nije u pravu.
emsiemsi emsiemsi 16:23 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

alselone
Имена на сунце - доста је тих анонимних прозивки.


Uhvatio sam te dok se taman zaleces. Pa pre nego sto stignes na gore do svih blogova da ti kazem nesto. Zamolio bih te da malo odmoris sa smarackim komentarima, ako bi bio ljubazan.

Пошто си тако љубазан и надасве увиђаван, одговорићу ти у смислу мога фаворизованог животног принципа, двоструко наглашенога --- принцип кооперације, а не конфронтације.
У сагласности са наведеним принципом прихватио сам ову опаску и молбу са дужним уважавањем.
На жалост, нисам сигуран да ти могу, у потпуности, изаћи у сусрет, из елементарног разлога, а то је --- не волим да ми ико угрожава (моју) слободу. Па, стога, што је слобода за мене на скали вредности (само) иза љубави, због (ипак) доминантног принципа љубави ти нећу одговорити како би доликовало, дакле, са --- одјеби.
Стога, пошто сам се суздржао, замолићу и ја тебе нешто --- немој (ти) да ме молиш за такве ствари, јер се још ниси квалификовао (мада имаш елементе напретка) у (мој) скуп паметних (Милан Новковић, Принци, Тесс, Срђан Фукс, Доксуман - додуше овај последњи смара са оним креатурама од билдера), а камоли добрих људи (Мариопан, ТасаДебели и Силвер). Да будем до краја резолутан, код заиста паметних људи могу да пренебрегнем ако су и (понекада) дркаџије, а код истински добрих људи могу да поднесем све. Поменуте добрице би увек имале места у мојој приватној фирми, а ја бих на (чак и само) миг поменутих добрица увек радо отрчао до киоска да им купим жваке.
alselone alselone 16:31 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Пошто си тако љубазан и надасве увиђаван, одговорићу ти у смислу мога фаворизованог животног принципа, двоструко наглашенога --- принцип кооперације, а не конфронтације.
У сагласности са наведеним принципом прихватио сам ову опаску и молбу са дужним уважавањем.
На жалост, нисам сигуран да ти могу, у потпуности, изаћи у сусрет, из елементарног разлога, а то је --- не волим да ми ико угрожава (моју) слободу. Па, стога, што је слобода за мене на скали вредности (само) иза љубави, због (ипак) доминантног принципа љубави ти нећу одговорити како би доликовало, дакле, са --- одјеби.
Стога, пошто сам се суздржао, замолићу и ја тебе нешто --- немој (ти) да ме молиш за такве ствари, јер се још ниси квалификовао (мада имаш елементе напретка) у (мој) скуп паметних (Милан Новковић, Принци, Тесс, Срђан Фукс, Доксуман - додуше овај последњи смара са оним креатурама од билдера), а камоли добрих људи (Мариопан, ТасаДебели и Силвер). Да будем до краја резолутан, код заиста паметних људи могу да пренебрегнем ако су и (понекада) дркаџије, а код истински добрих људи могу да поднесем све. Поменуте добрице би увек имале места у мојој приватној фирми, а ја бих на (чак и само) миг поменутих добрица увек радо отрчао до киоска да им купим жваке.


Морам признати да си ме лепо насмејао овим коментаром.
princi princi 16:45 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Милан Новковић, Принци, Тесс, Срђан Фукс, Доксуман

Uau. Što bi rekli svojevremeno rekli u Džuboks recenzijama albuma, eklektičan ukus.
Lionsgate Lionsgate 17:28 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Samo u prolazu, jel neko ima daljinski da ugasimo cika Braju? Vidim covek prolupao od "velicine", pravi montenigrin. Moze i aparat za gasenje hepo kocki.
princi princi 17:31 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Stones classic.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:42 20.07.2016

Re: Нагр(а)да

Samo u prolazu, jel neko ima daljinski da ugasimo cika Braju? Vidim covek prolupao od "velicine", pravi montenigrin. Moze i aparat za gasenje hepo kocki

Да простиш, поздравио те Чика Браја,
коме... знаш већ шта...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 17.07.2016

..

I samo dve su uzak pojam, koliko postoji diferencija u svakom društvu. Postoje i one, beleške na margini, (zaista sam ovih dana potajno ulazio na blog, u nadi da se pojavi budimac) koje životare do neke granice pucanja. Izgleda kako sve više margina vrišti; jer život je mainstream - blistav i sjajan.


princi princi 15:48 17.07.2016

Re: ..

Da, u vezi margina, ako sam išta naučio o sebi u proteklih par godina to je da me iz kože isteruju malograđanština i snobizam. Ono, baš popizdim, ospice dobijem, udari žila glupača.
natasavb natasavb 16:14 17.07.2016

Re: ..

princi
Da, u vezi margina, ako sam išta naučio o sebi u proteklih par godina to je da me iz kože isteruju malograđanština i snobizam. Ono, baš popizdim, ospice dobijem, udari žila glupača.


A šta ti je snobizam do pokušaj malograđana da prikriju svoju malograđanštinu.

Nego meni je fascinantno ono što malopre i Aris na tviteru napisa
"Građani Srbije tačno znaju šta bi trebalo i ko da radi u Turskoj, USA, V. Britaniji... A onda na izborima izaberu Nikolića i Vučića." i još se posle čude što smo tu gde jesmo.

I ne samo kad je u pitanju politika. Mnogi ne umeju da žive svoje živote, srede svoju porodicu, firmu, okruženje, ali najbolje znaju kako bi sredili situaciju u čitavom svetu.
Meni to nekako uvek žalosno.



Budmica pratim na tviteru, a i sinoć pročitah njegov tekstu u Blicu.

mariopan mariopan 16:24 17.07.2016

Re: ..

Budmica pratim na tviteru, a i sinoć pročitah njegov tekstu u Blicu.

Hvala za link, najzad objektivna analiza. Njemu verujem i drago mi je da se tamo situacija smiruje.
princi princi 16:30 17.07.2016

Re: ..

Nego meni je fascinantno ono što malopre i Aris na tviteru napisa
"Građani Srbije tačno znaju šta bi trebalo i ko da radi u Turskoj, USA, V. Britaniji... A onda na izborima izaberu Nikolića i Vučića." i još se posle čude što smo tu gde jesmo.

Znaš šta mene čudi: što isti ti građani Srbije, kad se nađu u nekoj Nemačkoj, Engleskoj, Francuskoj ili Americi, nemaju nikakve probleme da prate običaje tih sredina, da plaćaju poreze i takse, da plaćaju javni prevoz, da čiste govna za svojim kučićima, da ne pišaju i seru svojim komšijama po glavi, da prijavljuju vlastima na kojoj adresi žive a kad to isto treba da rade po Srbiji, onda to smatraju za harač, neopravdani namet, maltene teror.

To je meni neuporedivo zanimljivije i od Vučića i od toga za koga glasaju Srbi (mada razumem i Arisovu ozlojeđenost rezultatima izbora).
milojep milojep 17:31 17.07.2016

Re: ..

...da čiste govna za svojim kučićima, da ne pišaju i seru svojim komšijama po glavi, da prijavljuju vlastima na kojoj adresi žive a kad to isto treba da rade po Srbiji, onda to smatraju za harač, neopravdani namet, maltene teror.


ovo ti na žalost nisu dobri primeri! Ovde te niko ne tera da čistiš za ljubimcima ili ne maltretiraš komšiju!
gedza.73 gedza.73 17:45 17.07.2016

Re: ..

princi
Znaš šta mene čudi: što isti ti građani Srbije, kad se nađu u nekoj Nemačkoj, Engleskoj, Francuskoj ili Americi, nemaju nikakve probleme da prate običaje tih sredina, da plaćaju poreze i takse, da plaćaju javni prevoz, da čiste govna za svojim kučićima, da ne pišaju i seru svojim komšijama po glavi, da prijavljuju vlastima na kojoj adresi žive


Zakoni i većina.

Ovde jedan mali (ne onaj) ne plaća struju, drugi porez, treći koristi socijalnu pomoć, bolovanja za letovanje, letovanje za krečenje stana...

Onda drugi veliki sredi posao kumu od par stotina hiljada evri (što kaže moj teča), treći dobije od države stan za džabe, ogromnu platu u firmi koja stalno dobija subvencije od države...

Po vertikali, odozgo na dole.

A 'tamo' moš radiš šta 'oćeš. I kad te na'vataju ima, za nauk, da platiš za desetoricu. Pa ti vidi da li te bog sreće voli ili ne i šta ti se više isplati.





srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 17.07.2016

Re: ..

princi
Da, u vezi (sa) margina(ma), ako sam išta naučio o sebi u proteklih par godina to je da me iz kože isteruju malograđanština i snobizam. Ono, baš popizdim, ospice dobijem, udari žila glupača.


..zašto nam je sasvim prirodno da prihvatimo da postoje dve Amerike (evangelistička, verski zatucana i ona druga, sjajna sa obe obale),


. Oću da kažem, i ti često umeš da budeš i snob, i malograđanin a bogami i rasista, ali ok, ljudi su kompleksna stvorenja, imaju i mračne i dobre strane, sve te peakove treba integraliti, i gledati gde je srednja vrednost.

Pa ne znam, meni je sasvim prirodno da postoje ljudi slobodnijih shvatanja, obrazovaniji, tolerantniji, i oni koji to nisu. Zajebano je što u demokratiji, i jedni i drugi imaju podjednako pravo glasa i tako jedni drugima kroje sudbinu, pa je i prirodno da se baš i ne vole mnogo. Što zaista sucks, ali jebi ga, ja ne znam za bolji sistem.
princi princi 18:06 17.07.2016

Re: ..

Oću da kažem, i ti često umeš da budeš i snob, i malograđanin a bogami i rasista, ali ok, ljudi su kompleksna stvorenja, imaju i mračne i dobre strane, sve te peakove treba integraliti, i gledati gde je srednja vrednost.

Pa da. Ne znam da li si primetio, ali ja ovde i kažem kako se borim sa tim rasizmom u sebi. Ja to priznajem. Ne izigravam šmekera i pričam kako sam čudo od čoveka, kako sve znam, kako jašem motore, skačem po planimama i planetama, kako sam uvek u pravu, kako sam čudo prirode. Računam, ima vas dovoljno takvih i ovde i inače. Ja sam ti, što bi rekao onaj koga nisam banovao ali koga definitivno hoću samo li pokuša nešto ovde da napiše, uber podlac, :))))).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 17.07.2016

Re: ..

princi

Pa da. Ne znam da li si primetio, ali ja ovde i kažem kako se borim sa tim rasizmom u sebi. Ja to priznajem. Ne izigravam šmekera i pričam kako sam čudo od čoveka, kako sve znam, kako jašem motore, skačem po planimama i planetama, kako sam uvek u pravu, kako sam čudo prirode. Računam, ima vas dovoljno takvih i ovde i inače. Ja sam ti, što bi rekao onaj koga nisam banovao ali koga definitivno hoću samo li pokuša nešto ovde da napiše, uber podlac, :))))).


pa, ti nisi kao Srle i ja iz predgrađa-Podavalja (=podavalje, podno Avale) pa da moraš da budeš najnaj u svemu, a ribe iz kruga 2 te ionako vole dok mi stalno moramo da se dokazujemo. :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 17.07.2016

Re: ..

Ja sam ti, što bi rekao onaj koga nisam banovao ali koga definitivno hoću samo li pokuša nešto ovde da napiše, uber podlac, :))))).


Ma, neka si, ja sam to odavno ukapirao, pa me više ne sekiraš, a i sad gubiš vreme pokušavajući da me uvrediš.

Ne znam što bi banovao Milančeta, mislim da bi to bilo čak glupo, a ti bar nisi pglu, bar koliko ja to, ovako ograničen, mogu da zaključim.




emsiemsi emsiemsi 18:51 17.07.2016

Re: ..

princi
Oću da kažem, i ti često umeš da budeš i snob, i malograđanin a bogami i rasista, ali ok, ljudi su kompleksna stvorenja, imaju i mračne i dobre strane, sve te peakove treba integraliti, i gledati gde je srednja vrednost.

Pa da. Ne znam da li si primetio, ali ja ovde i kažem kako se borim sa tim rasizmom u sebi. Ja to priznajem. Ne izigravam šmekera i pričam kako sam čudo od čoveka, kako sve znam, kako jašem motore, skačem po planimama i planetama, kako sam uvek u pravu, kako sam čudo prirode. Računam, ima vas dovoljno takvih i ovde i inače. Ja sam ti, što bi rekao onaj koga nisam banovao ali koga definitivno hoću samo li pokuša nešto ovde da napiše, uber podlac, :))))).

Имена на сунце - доста је било !
emsiemsi emsiemsi 18:53 17.07.2016

Re: ..

srdjan.pajic
Ja sam ti, što bi rekao onaj koga nisam banovao ali koga definitivno hoću samo li pokuša nešto ovde da napiše, uber podlac, :))))).


Ma, neka si, ja sam to odavno ukapirao, pa me više ne sekiraš, a i sad gubiš vreme pokušavajući da me uvrediš.

Ne znam što bi banovao Milančeta, mislim da bi to bilo čak glupo, a ti bar nisi pglu, bar koliko ja to, ovako ograničen, mogu da zaključim.





Ко ти је рекао да си ограничен !?
Ја не делим то мишљење.
princi princi 18:56 17.07.2016

Re: ..

...gubiš vreme pokušavajući da me uvrediš.

Gde, pobogu???
blogovatelj blogovatelj 19:02 17.07.2016

Re: ..

Ne izigravam šmekera i pričam kako sam čudo od čoveka, kako sve znam, kako jašem motore, skačem po planimama i planetama, kako sam uvek u pravu, kako sam čudo prirode.


Svi znamo da je jedino Krkar u stanju da izvede ovako nešto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 17.07.2016

Re: ..

princi
...gubiš vreme pokušavajući da me uvrediš.

Gde, pobogu???


Sem ako nisi mislio na krkara - ovo motor, planina, sve znam, taj sam!
alselone alselone 19:05 17.07.2016

Re: ..

ovo motor, planina, sve znam, taj sam!


Sigurno je mislio na mene podlac. Ja imam apenca kod deda-ujaka u Veterniku a i samotna Fruska Gora mi je blizu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 17.07.2016

Re: ..

E, al' snimi kako polako dolazim na čarlijev spisak omiljenih mu blogera. Smooth operator.

Nema veze, ono što mene najviše iznervira kod mene samog, nije kad ispadnem glup u nekoj diskusiji/šibanju na blogu, nego onaj trenutak kad uvatim sebe da sam preozbiljno shvatio ovo mesto, i svoju ulogu u njemu. Tad je, iz iskustva, najbolje izlogovati se, i odvesti dete u park, ili na pecanje, ko alselone.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana