Moj grad

SNSramota u centru Beograda!

Filip Mladenović RSS / 21.07.2016. u 23:12

Bekstvo od SNStvarnosti
Bekstvo od SNStvarnosti
Gebelsovština
Gebelsovština
Izložba „Necenzurisane laži", koju je u Galeriji „Progres" (kakva ironija) u centru Beograda priredio Autorski tim Informativne službe Srpske napredne stranke tipična je gebelsovska brljotina, sramotna i otužna.

Iza svakog izloženog eksponata, iza svakog uključenog televizora, sa kojih je sablasno i preteće odjekivalo samo jedno prezime, znate već koje, video sam i čuo prevareno, opljačkano, nasamereno, iznevereno, osiromašeno, izmanipulisano i ojadjeno stanovništvo države Srbije. Video sam svu licemernost, bezobrazluk, neodgovornost, bahatost, alavost, nadmenost i cinizam aktuelnog režima, istog kao i svi prethodni, ali u jednom još goreg: u psihopatološkom strahu od svega što je drugačije i kritički nastrojeno!

U katalogu ove SNSramote, punom gramatičkih i slovnih grešaka, navedeno je i sledeće: „Pred vama je uži izbor od 2523 primera, koje smo izdvojili od pregledanih 6732 negativnih medijskih priloga objavljenih u ovom periodu o Aleksandru Vučiću, njegovoj porodici, stranci, prijateljima, partijskim kolegama, članovima Vlade..."

Zamišljam koliko je novca, našeg novca, taj „Autorski tim" bacio da bi najpre pregledao tih famoznih 6732 negativnih medijskih priloga, pa potom napravio „uži izbor"  i plasirao na raskošan i pompezan način, u zemlji gde je toliko gladnih i nezaposlenih!

Ali ono što me je najviše porazilo je prizor u suterenu izložbenog prostora, jedna velika crna tabla ispred velikog zidnog panoa sa karikaturama naših najboljih karikaturista. Na toj crnoj tabli je belim slovima, na dva jezika, odštampan tekst o našem svakako najuglednijem i u svetu najpoznatijem karikaturisti, umetniku koji je sa Duškom Radovićem obeležio naša detinjstva: Dušku Petričiću.

Sramota me je da ovde citiram šta piše na toj odvratnoj crnoj tabli (videti fotografiju). Ne znam koliko je potrebno podlosti i bezobrazluka da se jedna ovakva crna tabla ispiše i postavi, ali znam da će za 100 ili za 200 godina izbledeti imena i članova „Autorskog tima" i aktuelnog režima, ali da će ime i delo Dušana Petričića svetleti na radost i duhovnost naših potomaka!

Atačmenti



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 07:58 22.07.2016

O čemu govoriš?

Sramota me je da ovde citiram šta piše na toj odvratnoj crnoj tabli (videti fotografiju). Ne znam koliko je potrebno podlosti i bezobrazluka da se jedna ovakva crna tabla ispiše i postavi, ali znam da će za 100 ili za 200 godina izbledeti imena i članova „Autorskog tima" i aktuelnog režima, ali da će ime i delo Dušana Petričića svetleti na radost i duhovnost naših potomaka!


Na tabli je ispisan podatak o broju/odnosu karikatura koje je autor objavio baveći se dvojicom političara. Način na koji je to saopšteno zainteresovanom posetiocu izložbe ne sadrži ni jednu jedinu uvredljivu reč upućenu autoru.

Sve sam sem pristalica SNS, ali si ovo napisao tako da sam mislio da su mu psovali sve do devetog kolena. Ja u napisanom vidim samo štur podatak, napisan suvoparnim jezikom, ali bez vređanja ikoga.
tyson tyson 17:51 22.07.2016

Re: O čemu govoriš?

Sve sam sem pristalica SNS, ali si ovo napisao tako da sam mislio da su mu psovali sve do devetog kolena. Ja u napisanom vidim samo štur podatak, napisan suvoparnim jezikom, ali bez vređanja ikoga.

ja se pak slažem sa Filipom; citirati ono je teška sramota. Toliko pravopisnih grešaka sadrži da se zaista postavlja pitanje da li je autor/ka završio/la makar osnovnu školu.


krkar krkar 19:02 22.07.2016

Re: O čemu govoriš?

da li je autor/ka završio/la makar osnovnu školu


Nemoj tako, svi autori zajedno imaju čak 17 razreda
highshalfbooze highshalfbooze 18:14 25.07.2016

Re: O čemu govoriš?

Toliko pravopisnih grešaka sadrži da se zaista postavlja pitanje da li je autor/ka završio/la makar osnovnu školu.

Interesantno je, ali je pravilnije napiaano na engleskom jeziku nego na srpskom.
nsarski nsarski 08:30 22.07.2016

Eksponati

Nemam nameru da posetim tu izlozbu, ali imam jedno pitanje. Da li, Filipe, medju svim tim eksponatima - a ima ih, kazu, oko 2500 - moze da se nadje i neki tvoj aforizam, ili esej, ili kritika sadasnje vlasti? Da li te uopste spominju? Ja bih to ocekivao, jer ipak se ti godinama ogorceno boris za slobodu medija i osudjujes vlast britkim prilozima.
predatortz predatortz 08:40 22.07.2016

Re: Eksponati

nsarski
Nemam nameru da posetim tu izlozbu, ali imam jedno pitanje. Da li, Filipe, medju svim tim eksponatima - a ima ih, kazu, oko 2500 - moze da se nadje i neki tvoj aforizam, ili esej, ili kritika sadasnje vlasti? Da li te uopste spominju? Ja bih to ocekivao, jer ipak se ti godinama ogorceno boris za slobodu medija i osudjujes vlast britkim prilozima.


Mislim da tu ima toliko kvalitetnog materijala da se može organiyovati zasebna izložba. Multidisciplinarna! Mogla bi da se održi panel diskusija, na kojoj bi govorili naši eminentni medijski stručnjaci, potom lekari, psiholozi, seksolozi... I, naravno, Džej!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:55 22.07.2016

Re: Eksponati

nsarski
Nemam nameru da posetim tu izlozbu, ali imam jedno pitanje. Da li, Filipe, medju svim tim eksponatima - a ima ih, kazu, oko 2500 - moze da se nadje i neki tvoj aforizam, ili esej, ili kritika sadasnje vlasti? Da li te uopste spominju? Ja bih to ocekivao, jer ipak se ti godinama ogorceno boris za slobodu medija i osudjujes vlast britkim prilozima.



Koliko sam mogao da uočim, "Autorski tim" se nije bavio radijskim, već TV emisijama i društvenim mrežama.

Da su postavili neki moj aforizam, esej ili kritiku sadašnje vlasti, odmah bi tužio "Autorski tim" zbog povrede autorskih prava.

Inače, danas sam na elektronsku adresu Informativne službe SNS poslao novinarska pitanja:

Poštovani,

kao novinar i kao građanin zainteresovan sam za podatak koliki su ukupni troškovi pripreme, organizacije i postavljanja izložbe "Necenzurisane laži" u Galeriji "Progres" u Beogradu.

Posebno me interesuju troškovi zakupa Galerije "Progres" u trajanju od 15. jula do 15. avgusta 2016.


Filip Mladenović, novinar
ivana23 ivana23 11:27 22.07.2016

Re: Eksponati

sentinel26 sentinel26 13:14 22.07.2016

Re: Eksponati

Zašto se ti Filipe plašiš ogledala i zašto lažeš?
Zašto nijedsi naveo tačan naziv izložbe?

Izložba se zove "Necenzurisane laži - ogledalo medijske scene Srbije".

Ne smiješ da staneš pred ogledalo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:23 22.07.2016

Re: Eksponati

sentinel26
Zašto se ti Filipe plašiš ogledala i zašto lažeš?
Zašto nijedsi naveo tačan naziv izložbe?

Izložba se zove "Necenzurisane laži - ogledalo medijske scene Srbije".

Ne smiješ da staneš pred ogledalo?


U katalogu ove gebelsovštine piše:

NECENZURISANE LAŽI
Manipulacija pojmom cenzure u Srbiji 2014-2016


Ogledalo u ovom slučaju postavlja pitanje: A KOLIKO SVE OVO KOŠTA?
I koliki su honorari autora ove brljotine?
predatortz predatortz 13:29 22.07.2016

Re: Eksponati

Ogledalo u ovom slučaju postavlja pitanje: A KOLIKO SVE OVO KOŠTA?
I koliki su honorari autora ove brljotine?


Koliko si nas koštao i ti sa svojim brljotinama.
Koliko koštaju i gomile gluposti za koje se daje iz budžeta, a nama građanima ni za šta ne služe.
Imbecilne radionice, seminari, aktivnosti NVO sa po tri člana... Sve mi to plaćamo, a da nikakve koristi od toga nemamo.


Uhvaćeni ste u laži, pomirite se s tim.
alselone alselone 13:31 22.07.2016

Re: Eksponati

Uhvaćeni ste u laži, pomirite se s tim.


Sta su lagali? Nisam bas upratio a nemam snage da analiziram Filipovo pisanije.
Lionsgate Lionsgate 13:33 22.07.2016

Re: Eksponati

Nisam bas upratio a nemam snage da analiziram Filipovo pisanije.


Jbt, treba snage i volje za to.
predatortz predatortz 13:35 22.07.2016

Re: Eksponati

alselone
Uhvaćeni ste u laži, pomirite se s tim.


Sta su lagali? Nisam bas upratio a nemam snage da analiziram Filipovo pisanije.


Novinari kmeče kako su cenzurisani (a većina njih su zapravo sisice koje se udome i pišu šta se traži, a da bi dobili kosku), ovi sakupili članke u kojima su novinari lajali šta im padne na pamet o trenutnoj vlasti (protiv čega ništa nemam, i treba da laju) i izložili ih na uvid javnosti kako bi pokazali da ovi lažu.

Eto, u kratkim crtama...
svarog svarog 13:36 22.07.2016

Re: Eksponati

Uhvaćeni ste u laži, pomirite se s tim.


Da, u kojoj laži? I mene zanima

edit: video tvoj odgovor
ivana23 ivana23 13:56 22.07.2016

Re: Eksponati

ovi sakupili članke u kojima su novinari lajali šta im padne na pamet o trenutnoj vlasti


Vrlo malo je tekstova iz stampe. Preovladjuju opaske i misljenja sa tvitera, kao i karikature!







angie01 angie01 14:50 22.07.2016

Re: Eksponati

Da, u kojoj laži? I mene zanima


sta nije jasno?...neko je savetovao, da ne bi bilo zgoreg da se jednim udarcem, demantuje sve ono sto se u stampi pojavilo kao kritika vlasti i ujedno autori tih uradaka popisu, deklarisu,...po ugledu na vec pomenute likove iz mracnog dela istorije, a sa sve glasno izrecenim spin naslovom- kako nije istina da u Srbiji ima cenzure, kada je moguce da se ovakve stvari- postavljene na tzv izlozbi- mogu pojaviti u medijima, sto je, secate se, pre nekog vremena vec apostrofirao i najpoznatiji savetnik medju blogerima.



nsarski nsarski 14:57 22.07.2016

Re: Eksponati

Da su postavili neki moj aforizam, esej ili kritiku sadašnje vlasti, odmah bi tužio "Autorski tim" zbog povrede autorskih prava.


Potpuno te razumem. A, opet, ne razumem.
Najpre, ti si itekako prisutan u blogosferi, na internetu (za twiter i FB ne znam), pa su mogli da neki tvoj blog uslikaju i izloze. S jedne strane, ako to urade, prave ti veliku reklamu; tvoj nastup ima odjek, ti si poznat, tebe traze. A s druge, ako bi ih tuzio, cini mi se da bi sekao granu na kojoj sedis - na taj nacin bi uskratio posetiocima izlozbe/izlozbi da tvoj bunt dopre i do njih.
Hocu da kazem, najveca cenzura je u tome sto te nisu "potkacili" na ovoj izlozbi. Pomisljam: oni se tebe plase, Filipe, oh, kako te se plase!
ivana23 ivana23 15:03 22.07.2016

Re: Eksponati

angie01
Da, u kojoj laži? I mene zanima


sta nije jasno?...neko je savetovao, da ne bi bilo zgoreg da se jednim udarcem, demantuje sve ono sto se u stampi pojavilo kao kritika vlasti i ujedno autori tih uradaka popisu, deklarisu,...po ugledu na vec pomenute likove iz mracnog dela istorije, a sa sve glasno izrecenim spin naslovom- kako nije istina da u Srbiji ima cenzure, kada je moguce da se ovakve stvari- postavljene na tzv izlozbi- mogu pojaviti u medijima, sto je, secate se, pre nekog vremena vec apostrofirao i najpoznatiji savetnik medju blogerima.


Znas kako je rekla jedna osoba ciji su mnogi tvitovi reprintovani na ovoj 'izlozbi':
Danas na zidu, sutra ispred zida...
nsarski nsarski 15:06 22.07.2016

Re: Eksponati

I koliki su honorari autora ove brljotine?


Pa, Filipe, oni nisu autori, oni su plagijatori. Nijednu karikaturu, naslovnu stranu ili twiter komentar nisu oni kreirali - sve su to kopije tudjih kreacija. Plagijatori, covece.
E, sad, da li su dobili honorar za svoju izlozbu, to bi valjalo znati.
angie01 angie01 15:16 22.07.2016

Re: Eksponati

Plagijatori


nisu plagijatori, nego su morali da traze dozvolu od autora, izdavaca, od onih koji su nosioci autorskih prava da ih izloze....karikaturisti, novinari za svoje tekstove, karikature dobijaju honorare od izdavaca i sa njima ima sklopljen ugovor gde su definisani prava i obaveze,....
angie01 angie01 15:17 22.07.2016

Re: Eksponati

Znas kako je rekla jedna osoba ciji su mnogi tvitovi reprintovani na ovoj 'izlozbi':
Danas na zidu, sutra ispred zida..


pa, to!

je l su izlozili tekstove sa objasnjenjem slucaja helikopter, ili o rusenju Sava male, ili o istrazi pevacice Granda, ili o laznim diplomama i doktoratima, .... koji su takodje izlazlili u novinama, a autori su upravo postavljaci izlozbe,...steta bi bilo da nisu, jer bi barem njima opravdali naslov.
nsarski nsarski 15:24 22.07.2016

Re: Eksponati

Znas kako je rekla jedna osoba ciji su mnogi tvitovi reprintovani na ovoj 'izlozbi':
Danas na zidu, sutra ispred zida..


Ima odlican komentar Gorana Markovica u danasnjem papirnom izdanju Politike, a vezan za izlozbu -naslovljen "Poliveni polivaci" - ali ne umem da ga nadjem trenutno.
freehand freehand 15:55 22.07.2016

Re: Eksponati

nsarski
Nemam nameru da posetim tu izlozbu, ali imam jedno pitanje. Da li, Filipe, medju svim tim eksponatima - a ima ih, kazu, oko 2500 - moze da se nadje i neki tvoj aforizam, ili esej, ili kritika sadasnje vlasti? Da li te uopste spominju? Ja bih to ocekivao, jer ipak se ti godinama ogorceno boris za slobodu medija i osudjujes vlast britkim prilozima.

Ne znam za Filipa ali ja bih bio srećan i ponosan da se neka moja rečenica našla na nekom od tih zidvoa, bez obzira odakle pokupljena.
Ovako se stidim što me ni ovog puta nema, nao nai na prethodnim spiskovima.
Inače, ovo je samo listič kojim je Vučić pokušao da pokrije medijsku golotinju Srbije. ama mu je velika sramota da bi Beba to jednim potezom rešio.
muaddib92 muaddib92 16:52 22.07.2016

Re: Eksponati

nsarski
Znas kako je rekla jedna osoba ciji su mnogi tvitovi reprintovani na ovoj 'izlozbi':
Danas na zidu, sutra ispred zida..


Ima odlican komentar Gorana Markovica u danasnjem papirnom izdanju Politike, a vezan za izlozbu -naslovljen "Poliveni polivaci" - ali ne umem da ga nadjem trenutno.


Верујем и бојим се да за Политику увелико преду свилен гајтан.
angie01 angie01 17:44 22.07.2016

Re: Eksponati

kako se zove sin Sinise Malog?

Sava Mali.
mariopan mariopan 18:16 22.07.2016

Re: Eksponati

angie01
kako se zove sin Sinise Malog?

Sava Mali.

krkar krkar 19:31 22.07.2016

Re: Eksponati

Poštovani,


Poštovani ŠTA?

I ti si, Filipe, jedna polupismena pomoduša! Očekivao bi čovek da sa tvojim iskustvom i tvojim godinama bar umeš najobičnije formalno pismo da napišeš!
emsiemsi emsiemsi 22:15 22.07.2016

Re: Eksponati

angie01
Da, u kojoj laži? I mene zanima


sta nije jasno?...neko je savetovao, da ne bi bilo zgoreg da se jednim udarcem, demantuje sve ono sto se u stampi pojavilo kao kritika vlasti i ujedno autori tih uradaka popisu, deklarisu,...po ugledu na vec pomenute likove iz mracnog dela istorije, a sa sve glasno izrecenim spin naslovom- kako nije istina da u Srbiji ima cenzure, kada je moguce da se ovakve stvari- postavljene na tzv izlozbi- mogu pojaviti u medijima, sto je, secate se, pre nekog vremena vec apostrofirao i najpoznatiji savetnik medju blogerima.




Сагласан !
Unfuckable Unfuckable 03:02 23.07.2016

Re: sloboda ili tuzla

oni se tebe plase, Filipe, oh, kako te se plase!


samo da podvučem
ivana23 ivana23 10:11 23.07.2016

Re: Eksponati

Ima odlican komentar Gorana Markovica u danasnjem papirnom izdanju Politike, a vezan za izlozbu -naslovljen "Poliveni polivaci" - ali ne umem da ga nadjem trenutno.



Poliveni polivač
mirelarado mirelarado 14:14 23.07.2016

Re: Eksponati

ivana23
Ima odlican komentar Gorana Markovica u danasnjem papirnom izdanju Politike, a vezan za izlozbu -naslovljen "Poliveni polivaci" - ali ne umem da ga nadjem trenutno.



Poliveni polivač


Најречитија метафора за то била би фотографија Бронислава Малиновског, родоначелника антропологије, из Папуе Нове Гвинеје, 1914.

"Посматрани посматрач", или "Ко ту кога проучава: Малиновски Папуанце или Папуанци Малиновског"?


docsumann docsumann 14:42 23.07.2016

Re: Eksponati

tematski slična izložba, u organizaciji Bebe Popovića, održana je i u Crnoj Gori.
st.jepan st.jepan 14:53 26.07.2016

Re: Eksponati

NECENZURISANE LAŽI


Ako su tu izložene samo laži, naslov izložbe je OK. Ali ako su se tu našle i neke istine ili poluistine, onda je bahat i siledžijski.


narcis narcis 19:34 27.07.2016

Re: Eksponati

angie01
Plagijatori


nisu plagijatori, nego su morali da traze dozvolu od autora, izdavaca, od onih koji su nosioci autorskih prava da ih izloze....karikaturisti, novinari za svoje tekstove, karikature dobijaju honorare od izdavaca i sa njima ima sklopljen ugovor gde su definisani prava i obaveze,....

nije tačno da moraju da traže dozvole, ovo je izložba a ne reprint ili bilo šta na osnovu čega bi neko mogao da traži svoja autorska prava.
ti bi kao umjetnica trebalo da znaš da upotreba određenih stvari u umetničke ili retrospektivne svrhe ne podležu autorskim pravima, tako da i filip ne bi imao osnova da ih tuži i da su ga objavili.
ne slažem se sa porukom ove , namerom, ove izložbe ali to, namera njiova, ne daje osnovu da lupate gluposti.
po vama nikakve retrospektive ne bi bile moguće jer niko ne bi mogo da plati autorska prava.
obavestite se malo pre nego što lupite, ipak ste vi intelektualci, kajne.
angie01 angie01 00:10 28.07.2016

Re: Eksponati

dragoljube,zahebi me sa intonacijom, ...niko nije rekao da treba da se plate autorska prava, nego da je potrebna saglasnost da se materijal koristi u druge svrhe- ovo nije nikakva retrospektiva, nego politicka manipulacija, zatrasivanje, deklarisanje i pravljenje spiskova, davanje drugacijeg znacenja delima izvrtanje i pokusaj urusavanja ugleda autora.




narcis narcis 14:35 28.07.2016

Re: Eksponati

angie01
dragoljube,zahebi me sa intonacijom, ...niko nije rekao da treba da se plate autorska prava, nego da je potrebna saglasnost da se materijal koristi u druge svrhe- ovo nije nikakva retrospektiva, nego politicka manipulacija, zatrasivanje, deklarisanje i pravljenje spiskova, davanje drugacijeg znacenja delima izvrtanje i pokusaj urusavanja ugleda autora.





ma lupaš po običaju
editovano
al aj da ti objasnim, neće da šteti a mož da pomogne.
za javno izgovorenu reč ili text nije potrebno nikakvo odobrenje autora da bi se ta , javno izgovorena reč našla na bilo kom pregledu-izložbi, spisku, ono što se objavi u novinama ili na netu postaje javno dobro i nije potrebna ničija dozvola da se komentariše ili prikazuje ili izlaže, osim u totalitarističkim sistemima , ako se za to zalažš.
sentinel26 sentinel26 08:35 22.07.2016

Do istine se ne dolazi lažima

Znači tako Filipe, napraviš nekoliko slovnih grešaka u tekstu i postaneg Gebels?
Sjajno.
Šta treba da napravi neko da ga proglase Ajnštajnom?
Ja vjerujem da su autori izloženih tekstova veoma uznemireni zbog ove izložbe, a imaju li razloga?
Da li su oni necenzurisani tekstovi laži ili istina?
Zašto vlast, koja je kako tvrdite uvela cenzuru, nije cenzurisala ove laži među kojima ima i onih koje ni pas s maslom ne bi pojeo.
Koja to vlast, ako može, ne bi cenzurisala laži o sebi?
Što se gospodo lažni novinari stidite svojih tekstova?
Nemate muda da stanete iza svojih brljotina.
Idete po Evropi i kukate kako ste ugroženi i tražite grantove za sprdnju.
Za 100 godina niko neće znati za te lažne novinare, a njihovi tekstovi će krasiti smeće.
Autocenzura nije briga vlasti a cenzura u Srbiji ne postoji jer da postoji ovolika količina laži ne bi opstala ni dva dana.

Da se razuumijemo, ja o ovoj vlasti imam dva puta više negativnih nego pozitivnih ocjena.
Ali do istine se ne dolazi lažima Filipe!
Ne zaboravi to.
angie01 angie01 09:17 22.07.2016

i ZLO (z), ba!

..nesto su se zahebali, napravili postavku svega sto nervira baticu- jer je tacno receno, najubojitijim nacinom- humorom,...koji ne moze da se razvodnjava dodatnim objasnjenjem na teveju, kako bi u stvari trebalo da shvatimo neki dogadjdaj, jer nismo dobro videli sopstvenim ocima.

Petricic, car od Zemunskog pogleda na Dunav,

kada krene hajka na umetnika crtaca, cija specificna tezina visestruko nadmasuje njihovu celokupunu na gomili, je siguran znak da nesto ozbiljno nije u redu.

...ako nista drugo, sada i sns-ovci mogu da kazu, da su bili na islozbi.
NNN NNN 10:27 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Gebels


Ovo je Gebelsovština zbog ovoga:

Degenerate art

I gebels se 1937. organizovao ovakvu izložbu u Minhenu (a kasnije i u drugim gradovima što i jeste ideja miloševićevog gebelsa, a sada i samog firera domaćeg)
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:43 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Поштовани, издвајати карикатуре Кораксића, Петричића и Сомборца, па их потом качити на изложби под називом "Нецензурисане лажи" може само нека будала или психопата!

Мене највише занимају две ствари:

1. Колико пара је отето од нас за ову гебелсовштину?

2. Хоће ли неко од "постављених" тужити надлежном суду Ауторски тим Информативне службе СНС због повреде ауторских права?
blogovatelj blogovatelj 15:18 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Idete po Evropi i kukate kako ste ugroženi i tražite grantove za sprdnju.


Breaking news
E-novine više ne postoje. Nema grantova, nema govana od novina. Vrlo prosto.
Živi nisam za Krkara, jebena mu vremena dolaze...
angie01 angie01 15:24 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Nema grantova, nema govana od novina.


glavno da nisu ugrozeni informer, bljuc, kurir,....alo bre, kada tako pocne, ode sve u qrac.
predatortz predatortz 15:33 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

blogovatelj
Idete po Evropi i kukate kako ste ugroženi i tražite grantove za sprdnju.


Breaking news
E-novine više ne postoje. Nema grantova, nema govana od novina. Vrlo prosto.
Živi nisam za Krkara, jebena mu vremena dolaze...


Otvoriće Pera drugi portal. Još uvek postoji interes sarajevske čaršije i legalizovanih terorista iz Prištine za postojanjem takvog smeća.
angie01 angie01 17:28 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Zašto vlast, koja je kako tvrdite uvela cenzuru, nije cenzurisala ove laži među kojima ima i onih koje ni pas s maslom ne bi pojeo.


izvini, je l moze neki primer?
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:50 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

angie01
Zašto vlast, koja je kako tvrdite uvela cenzuru, nije cenzurisala ove laži među kojima ima i onih koje ni pas s maslom ne bi pojeo.


izvini, je l moze neki primer?

I ja živ nisam da vidim te laži, makar jednu jedinu.
krkar krkar 19:37 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Živi nisam za Krkara, jebena mu vremena dolaze...


Samo ti moli boga da Japanci ne ukinu magacionere.

blogovatelj blogovatelj 20:27 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

alo bre, kada tako pocne, ode sve u qrac.


Kada počne kako?
blogovatelj blogovatelj 20:28 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Samo ti moli boga da Japanci ne ukinu magacionere.


Ukinuti odavno. To samo ti, Čarli i Orhideja ne znate.
Dabre, nema Orhideje, brinem se.
krkar krkar 20:35 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

Ukinuti odavno.


Pa šta si sad? Ker čuvar ili terijer pacolovac?
emsiemsi emsiemsi 22:22 22.07.2016

Re: Do istine se ne dolazi lažima

blogovatelj
Samo ti moli boga da Japanci ne ukinu magacionere.


Ukinuti odavno. To samo ti, Čarli i Orhideja ne znate.
Dabre, nema Orhideje, brinem se.

Па чиме се ти онда бавиш --- јављај човече да не бринемо ?!
svarog svarog 09:07 22.07.2016

svi u progres

Ja pomalo ne razumem opoziciju (sveukupnu ne samo opozicione partije) što prozivaju SNS za ovo. Trebalo bi da vode kampanju da što više ljudi dođe da vidi sve to. Izložba (nisam je još video ali planiram) koliko sam video po medijima je fantastična zbirka dokumentovanih sns brljotina.
Stvar je samo do posetioca, da li će na ono tamo gledati kao na laži (što serviraju srpski progresivci) ili kao na istinite medijske izveštaje i smislene izjave i analize.
Greota da takav arhivatorski rad mladih progresivaca propadne zbog slabe posete

btw. tek sad sam primetio da u stvari progresivci organizuju izložbu u Progresu. Fenomenalno
svarog svarog 09:20 22.07.2016

Re: svi u progres

na twići vidim da su sklonili neku mandatarovu sliku sa svadbe koju su originalno uključili u izložbu :)
angie01 angie01 09:24 22.07.2016

Re: svi u progres

na twići


daj linak.
svarog svarog 09:30 22.07.2016

Re: svi u progres

e izgleda da je neki posetilac zalepio pa je skinuli. Ne mogu sad da nađem sliku
angie01 angie01 09:33 22.07.2016

Re: svi u progresjavascript:;

javascript:;

je l ova?


evo i cela izlozba,

NECENZURISANE LAZI
svarog svarog 09:35 22.07.2016

Re: svi u progres

angie01


je l ova?



ta. a ovo ti je link na tu istu sliku
angie01 angie01 09:39 22.07.2016

Re: svi u progres

a ovo ti je link na tu istu sliku


popravila,...moram da promenim misa:).
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:57 22.07.2016

Re: svi u progres

Reč kritike:

Maja Gojković je ocenila da je izložba "Necenzurisane laži" postavljena na moderan način i da je reč o konceptualnoj umetnosti tipa Marine Abramović.
ivana23 ivana23 11:07 22.07.2016

Re: svi u progres

Filip Mladenović
Reč kritike:

Maja Gojković je ocenila da je izložba "Necenzurisane laži" postavljena na moderan način i da je reč o konceptualnoj umetnosti tipa Marine Abramović.


Ovako?

antioksidant antioksidant 11:58 22.07.2016

Re: svi u progres

ivana23
Filip Mladenović
Reč kritike:

Maja Gojković je ocenila da je izložba "Necenzurisane laži" postavljena na moderan način i da je reč o konceptualnoj umetnosti tipa Marine Abramović.


Ovako?

ova postavka više asocira na marinu

angie01 angie01 12:22 22.07.2016

Re: svi u progres

ova postavka više asocira na marinu


maketa viteza "okruglog stola".
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:52 22.07.2016

Re: svi u progres

angie01
ova postavka više asocira na marinu


maketa viteza "okruglog stola".


Basara u "Danas-u":

Vidim da su Ocovi seizi i čauši u galeriji "Progres" postavili izložbu - pretili su vaktile i nekim muzejom - pod naslovom "Necenzurisane laži".

Mada, ja mislim da bi bolje postupili da su izložbu priredili u Visokom Dupetu, jer u tom slučaju ne bi morali da napuštaju radno mesto, a izložba bi bila neuporedivo posećenija, jer je ispred Visokog Dupeta red beskonačan i kad nema nikakvog programa. Izložbu nisam pogledao - niti ću - ali sam nekoliko eksponata video u štampi, naslovnu, recimo, stranu poslovičnog Kurira na kojoj velikim belim slovima na crnoj pozadini piše - uh, Sunce ti krvavo - vlast hoće mrak. Video sam i naslovnicu moje omiljene žutare, Blica, na kojoj je Oco - viđi skandala - izobražen sa docrtanim obrvama, naočarima i dalijevskim brkovima. Nagađam da su i ostali eksponati slični pomenutim. Ruku na srce, verovatno malo šta od izloženog - ako išta - zaslužuje da bude udostojeno ovlašnog pogleda dok čovek kupuje cigarete i preostalu, koliko-toliko ozbiljnu štampu na trafici, ali nije mi žao ni Oca ni SNS-a, kao što mi nije žao ni prethodnih (zasluženih) žrtava majki tabloidne invencije jer bi tabloidna razularenost bila nemoguća bez odobrenja i saučesništva kako aktuelnog, tako i bivših državnih vrhova, koji su u žutarama videli sjajno sredstvo za difamaciju i eliminaciju političkih protivnika.

No, dobro. Organizatori tvrde da je ideja izložbe da dokaže da u Srbiji nema cenzure - samo je falilo da neki dilber izjavi da je Srbija "lider u regionu u slobodi štampe", što bi - u izvesnom smislu - bilo i tačno, jer je teško - i u regionu i šire - pronaći zemlju u kojoj se slobodnije štampaju prostakluci, laži, gluposti i difamacije. Sad ću malo da zakeram, sloboda štampe, to nije objavljivanje karikatura i docrtavanje obrva i brkova na licima srpskih tirjana, sloboda štampe je dostupnost informacija, a sa tom slobodom, kako svaki dan vidimo, kuburi i poverenik za informacije. Nije to kraj mojim zakeranjima.

Stekao sam utisak da je namera kustosa izložbe - sasvim u skladu sa vladajućom esenesovskom Kalimero psihologijom - da Oca Vučića prikaže kao mučenika istine i nedužnu žrtvu pomahnitalih novindžija, koji, fakat, jesu pomahnitali, ali kojima bi se - da postoji politička volja - lako moglo stati na rep, na primer tako što bi se razjasnile misteriozne vlasničke strukture novina serbskih, potom tako što bi političari - na čelu sa Ocom i svitom - prestali da se ponašaju i deluju tabloidno i - na kraju - tako što bi se pojavila neka neočekivana sila koja bi majkama esenesovske invencije objasnila (bitnu) razliku između pojma exhibition i pojma egzibicionizam.

mariopan mariopan 18:26 22.07.2016

Re: svi u progres

svarog
Ja pomalo ne razumem opoziciju (sveukupnu ne samo opozicione partije) što prozivaju SNS za ovo. Trebalo bi da vode kampanju da što više ljudi dođe da vidi sve to. Izložba (nisam je još video ali planiram) koliko sam video po medijima je fantastična zbirka dokumentovanih sns brljotina.
Stvar je samo do posetioca, da li će na ono tamo gledati kao na laži (što serviraju srpski progresivci) ili kao na istinite medijske izveštaje i smislene izjave i analize.
Greota da takav arhivatorski rad mladih progresivaca propadne zbog slabe posete

btw. tek sad sam primetio da u stvari progresivci organizuju izložbu u Progresu. Fenomenalno

Да, и ја желим да је видим. Има сјајних карикатура а оне будалетине нису схватиле да је то изложба њихове срамоте. Јавно изложили своју бруку. Ићи ћу да видим, има времена, и ако сретнем неког од њих баш ћу их "похвалити" за труд.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:48 22.07.2016

necenzurisane laži

ma dobro za laži, ali kako bi vlasti da cenzurišu twitter, eto baš me interesuje?

Kapiram da su nas milošću najmudrijeg pustili da lažemo, ali kako bi uopšte, eto da su `teli..
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:17 22.07.2016

Re: necenzurisane laži

Питали би Ердогана како, да ту 'тели... Или оног Кима...
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:02 22.07.2016

Re: necenzurisane laži

Filip Mladenović
Питали би Ердогана како, да ту 'тели... Или оног Кима...

pa jeste ali DPRK i Turska su ozbiljne države...
ivana23 ivana23 15:54 22.07.2016

***

Otvaranje izložbe “Necenzurisane laži” je veliki bezobrazluk jer je opšte poznato da su SNS i premijer nosioci tabloidnog novinarstva i tabloidne politike

Izložba SNS: Kolektivni popis neprijatelja
muaddib92 muaddib92 16:38 22.07.2016

Re: ***

ivana23
Otvaranje izložbe “Necenzurisane laži” je veliki bezobrazluk jer je opšte poznato da su SNS i premijer nosioci tabloidnog novinarstva i tabloidne politike

Izložba SNS: Kolektivni popis neprijatelja


Те би стога ваљало организовати контра(митинг)изложбу - довољно је само да преко једног монитора пуштају оне Пинкове вести Минут-два, аудио снимке подобних општинских вести Студија Б и Бг 202 и сл.
Дневне жутаће не знам али већ су поменути.

И обавезно инсталирати полиграфско испитивање доживљених мултиплих оргазама његових фанова на њиховом штанду, а за оне друге припремити кесе за повраћање.
angie01 angie01 17:23 22.07.2016

Re: ***

i sta nam kaze ministar informisanja & kulture, covek koji je najvise razocarao,

TASOVAC O IZLOZBI I KRLETOVA CUDNA PODRSKA
angie01 angie01 17:30 22.07.2016

Re: ***

a, evo sta nam veli, konceptualna preletacica sa cudnim razumevanjem postovanja tradicije domacina zemlje koju posecuje,

MAJCE O IZLOZBI



By Luka Knezevic
Ribozom Ribozom 19:50 22.07.2016

Re: ***

@angie:

angie01 angie01 19:55 22.07.2016

Re: ***

Ribozom


hebigica:)
krkar krkar 20:36 22.07.2016

Ah te izložbe koje organizuje vlast

krkar krkar 20:40 22.07.2016

Živeo probuđeni nacionalizam!

freehand freehand 20:41 22.07.2016

Re: Živeo probuđeni nacionalizam!

krkar

I tako je nastala NDH...
emsiemsi emsiemsi 22:27 22.07.2016

Re: Živeo probuđeni nacionalizam!

krkar

Имаш ли неки усташки плакат ?!
Lionsgate Lionsgate 18:43 23.07.2016

Re: Živeo probuđeni nacionalizam!

Имаш ли неки усташки плакат ?!

Sine, pre nekih 15tak godina cuh da osoblje hrvatskog veleposlanstva u Ottawi dolazi u Vancouver radi resavanja administrativnih problema pucanstva im a posto sam imao (imam i sad) neresene imovinske odnose u toj drzavi resio da ih posetim i trazim im neku dokumentaciju. Susret se organizovao u okviru njihove crkve u Vancouveru.

Dodjem tamo, udjem, pitam neke ljude gde je osoblje ambasade, gledaju me oni mrko (koji si pa ti moj ako ne znas gde je sta u nasoj crkvi), i ja sidjem u podrumske prostorije ispod crkve a tamo na zidu ogroman poster Maksa Luburica ( bar tako je pisalo ispod jer ne bih drugacije znao). Okrenuo sam se i otisao. A imovinske stvari nisam resio ni do danas.
Unfuckable Unfuckable 01:56 24.07.2016

Re: recimo... ručni bacač -ili bar plamena

baš si prek
Msm, ima toliko načina da se te vizualne nesuglasice prevaziđu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana