Politika

Ja mislim

niccolo RSS / 02.08.2016. u 21:22

da će Tramp da pobedi u novembru.

 

Šta vi mislite?
 
 


Komentari (221)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:01 03.08.2016

Re: President Trump

Atomski mrav
Michael Moore: And there is no doubt in my mind that if people could vote from their couch at home on their X-box or PlayStation, Hillary would win in a landslide.


strašno, pa treba da izgube onda.
svarog svarog 09:32 03.08.2016

Re: President Trump

Michael Moore: 5 REASONS WHY TRUMP WILL WIN: http://michaelmoore.com/trumpwillwin/


Klintonka je angažovala tešku artiljeriju Voren Bafet će da razvozi glasače da glasaju za Hilari jbt ovo kao naprednjaci, tačno se vidi ta progresivistička crta

Sa stanovišta stanovnika Srbije ne mogu ni da zamislim da neko od mojih sugrađana i sunarodnika navija za Kilari. Prosto ne mogu.

Što se tiče Amera, verujem da će Vol strit biti oduševljen njenom eventualnom pobedom, ali baš ono sreća, sreća, radost

svarog svarog 09:35 03.08.2016

Re: President Trump

bilo bi loše za američku demokratiju, al' šta nas to briga?! neka vidi Pajke malo kako je, kada krenu da im apse novine i free speech...


Oddakle ovo? Daj link
niccolo niccolo 09:37 03.08.2016

Re: President Trump

Klintonka je angažovala tešku artiljeriju Voren Bafet će da razvozi glasače da glasaju za Hilari jbt ovo kao naprednjaci, tačno se vidi ta progresivistička crta

Mora da se učipi i za neku kintu svakome ko glasa
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:44 03.08.2016

Re: President Trump

svarog


Oddakle ovo? Daj link


iz isturenog odeljenja Boston Tea Party Inc.

svarog svarog 10:51 03.08.2016

Re: President Trump

Kakve veze ovo ima sa Trampom, a i sa Tea party?
myredneckself myredneckself 10:59 03.08.2016

Međutim, u Vilovu...

Srđan Fuchs
...umesto Klintonuše, koja bi se bizom bavila, po svojim pravilima, u Vilovu, kada bi mogla;

Mani se, daleko joj lepa kuća...
Bila jednom u Vilovu neka slična, Nata frajla, što je muljala s kapitalom Pejinovih.
Ijuu, sav kapital pootimala, sve živo posaranjivala, zlo...


zilikaka zilikaka 11:38 03.08.2016

Re: Međutim, u Vilovu...

myredneckself
Srđan Fuchs
...umesto Klintonuše, koja bi se bizom bavila, po svojim pravilima, u Vilovu, kada bi mogla;

Mani se, daleko joj lepa kuća...
Bila jednom u Vilovu neka slična, Nata frajla, što je muljala s kapitalom Pejinovih.
Ijuu, sav kapital pootimala, sve živo posaranjivala, zlo...

Ovo je pravo!
Za uramiti.
docsumann docsumann 06:46 03.08.2016

šta mu rade tamo ... kad se svjetla pogase



PREDSJEDNIK, SUPER-HEROJI I NADČOVJEK


u neukrotivoj šumi
u kojoj zavija vuk i krješti zlosutna noćna ptica
nadčovjek se batrgao u svojim nadproblemima

hiljadama milja dalje
u jednom drugačijem ambijentu
predsjednik se pribojavao nadčovjeka
i nerado je razmišljao o tome

a predsjednik je inače jedna posve sjajna osoba
čak i dok se brije golim rukama ...

predsjednik obožava pikado
ali bez mete,
voli da baca strijelice tek tako
kroz vazduh
i posmatra njihov let
preko različitih rastojanja
u različitim pravcima

omiljeni predsjednikovi super-heroji su
N-aš i Specifični Dori
naročito N-aš

predsjednik vjeruje da će super-heroji
prvi spasiti svijet
pa tek onda ljepota, ljubav i nauka

a takođe, nada se on
da će jednog dana
oni savladati i samog nadčovjeka lično
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:27 03.08.2016

Colo,

je l' ba, Džoni, je l' ti ovo nova forma blogerskog izraza - Colo's haiku bloggin' expression, like, do it in a sentence?!
niccolo niccolo 07:48 03.08.2016

Re: Colo,

Aha, poentiram u rečenici i ostavim da vidim reakcije ostalih.
Milan Novković Milan Novković 09:11 03.08.2016

Re: Colo,

da će Tramp da pobedi u novembru.
 
Šta vi mislite?

Ladno, ako ga ne spreče na kvarno - Klintonku drže na ledu, tj ne iznose joj sve na videlo pošto je još daleko od izbora, po mom mišljenju.

Nego je sad i on okupio šačicu multimilijardera (jedan kaže da će uložiti milijardu u njegovu kampanju, ako zatreba), približio se pametno izraelskom lobiju, spustio malo verbalnu loptu, dosta je pametan, neocon ionako imaju, velikim delom, suženu ratno-huškačku biznis bazu, plus operiše mimo dozvoljenog spektruma gde su "demokrate" za sada pogubljene.

Izbori su Goldman vs Trump, gde je Goldman establishment i narod ih mrzi, tamo je srednja klasa velikim delom urušena.

Meni je dosta čudno da su pustili Klintonku umesto Sandersa, pošto je i on Goldman a imao bi veće šanse, tj ako je bilo varanja na kartama na trenutke mi se čini ko da su republikanci varali da bi pomogli Klintonki.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:23 03.08.2016

Re: Colo,

Donald Trump with Larry King on the occasion of the anniversary of the bombing of Serbia criticized Bill Clinton and criminal attack on Serbs, the ally of America in both wars.

- The Clintons have made a mess in the Balkans and Kosovo. Look what we did to Serbia in an aerial bombardment from a safe height. Those same Serbs rescued American pilots in World War II.

It is a mistake that we bombed a nation that has been our ally in two world wars. Clintons believe that was a success, and I find it shameful.
I extend an apology to all the Serbs for the error of American policy, primarily Clinton’s. We need allies in fight against Islamic terrorism who have combat experience fighting this evil - and that in Europe are the Russians and the Serbs.

If I become the head of America the foreign policy will change the course that has until now often been wrong. "


pazi ovo, pa ko bi mogao da ostane imun na ovo i da mu svih 999 994 Serb-American glasova (bez Pajićevih, Manćinijevih i Domazetovih)?!
niccolo niccolo 09:29 03.08.2016

Re: Colo,

bez Pajićevih, Manćinijevih i Domazetovih



Meni je dosta čudno da su pustili Klintonku umesto Sandersa, pošto je i on Goldman a imao bi veće šanse, tj ako je bilo varanja na kartama na trenutke mi se čini ko da su republikanci varali da bi pomogli Klintonki.

E da, meni ti maliovi totalno zanimljiva pojava. Mislim, svakako da nije ovo prvi put da najuticajniji u bilo kojoj stranci vuku na jednu ili drugu stranu i određuju ko će da bude kandidat, ali nečija spremnost da to objavi je zanimljiva - ili je neko namešta ili je nekome toliko dokurčilo da je dostavio mailove kome treba.
svarog svarog 09:39 03.08.2016

Re: Colo,

Meni je dosta čudno da su pustili Klintonku umesto Sandersa, pošto je i on Goldman a imao bi veće šanse



Ne verujem. To je i dalje Amerika, pa pre bi se samozapalili nego da im komunista bude predsednik. Nije on imao nikakve šanse u real life. Eventualno da su glasali samo hipsteri do 35 godina tu bi razbio
jinks jinks 08:45 03.08.2016

...

Kada se zadnji put desilo da demokrate ili republikanci imaju predsednika zaredom više od dva mandata. Dešavalo se, doduše retko, da neka od stranaka ima jedan mandat (Karter 1977.) ali najčešće su se smenjivali osam godina za osam godina.

Što i ima neke logike. Osam godina republikanci dokazuju da je Američki san još uvek živ i zdrav, odnosno da koliko god nizak koeficijent inteligencije imali to vas neće sprečiti da budete bogati, ili, da ni tako nešto neće sprečiti, na primer, bogate naslednike da i u narednoj generaciji žive ugodno. Trend koji je započeo Buš Sr., preko Buša Jr. prirodno završava na Trampu, sa razlikama u koeficijentu IQ po oko, ne znam, -20 po kandidatu.

Onda imate osam godina demoktrata čija je bi poenta mogla da bude da ustvari i nije najbitinija stvar na svetu da li će bogataška deca naslediti baš sav luksuz od roditelja, bez obzira na sve.

Sad po toj logici vreme je za republikance. Jedino ukoliko demokrate nisu učinile nešto baš epohalno i spektakularno kako bi zaslužile novih osam godina.
g.radicevic g.radicevic 09:21 03.08.2016

Re: ...

Jedino ako demokrate nisu učinile nešto baš epohalno i spektakularno da bi zaslužili novih osam godina.


pa uvek ima vremena da se onako na brzaka bombarderima ''uvede demokratija'' u tamo neki Laos, Zelenortska ostrva, Ruandu.... i ostale zlikovce koji opasno ugrožavaju bezbednost svetionika slobode i demokratije. A usput ima i značajan uticaj na podizanje rejtinga kandidata za predvodnika krda.

niccolo niccolo 09:25 03.08.2016

Re: ...

Zelenortska ostrva



Ne podržavamo - Zelenortska ostrva su draga blogerima još od pretprošlog afričkog kupa nacija...

osam godina za osam godina

Hm, zanimljivo...da, ima neke logike.
ecce-florian ecce-florian 10:34 03.08.2016

Re: ...

@gradicevic
bombarderima ''uvede demokratija'' u tamo neki Laos,


Laos nije zgodan, nema izlaz na more, mora sve krstarećim i s nosača . A susedi nisu ko u slučaju Srbije baš spreni da ugoste bombardere ( sem Australije koja je daleko al je dala saglasnost za strateške proškle godine) pa mora sve s nosača ( izuzev ako se bratski Vijetnam ne nađe USA).No sva sreće pa Vijetnam nije na tom delu preterano debo, preleti se očas.

Ne mislim uopšte da sa tim ima nekakvu vezu manevar američke pacifičke flote sa dva nosača aviona istovremeno pre mesec dana u južno-kineskom moru.



Borbene grupe nosača aviona USS John C. Stennis i USS Ronald Reagan započele su višednevne operacije u subotu te završile u ponedjeljak, izjavio je glasnogovornik Clayton Doss. Borbene su grupe završile različite operacije - vježbe protuzračne obrane, borbeni (obrambeni) trening pilota u zraku te nadzor mora, izjavili su službenici Američke ratne mornarice.

Admiral John Richardson, izjavio je u ponedjeljak (20.06.2016) u Washingtonu na konferenciji kako mornarica vrlo rijetko izvodi operacije s dva nosača aviona. Nazvao je ovu operaciju "odličnom prilikom za uvježbavanje borbene spremnosti na vrlo visokoj razini".

I ne razumem Kinu koja je to proglasili pretnjom teritorijalnom integritetu kad je to sve ustvari radi zaštite Filipina.


Biće da si na dobrom tragu jer su prošle nedelje potvrđeni zajednički manevri flote Rusije i Kine za septembar u Južno-kineskom moru
maksa83 maksa83 09:34 03.08.2016

po mene

Kao i svaki libtard mislim da su ovaj put izbori unapred namešteni, tj. da je u pitanju čist igrokaz. Negde je neko smislio ranije da Šilari mora da bude preCednik, a štrokava i korumpirana (samim demokratama najneprihvatljiviji demokratski kandidat, ikad) kakva je ima šanse samo ako nasuprot nje stave Strašilo Šešelja koje će napolje izvući i bele listće. Tramp se ispoljava dovoljno kretenasto da poplaši i ponekog normalnog Republikanca sa jedne strane a i neke inače suviše-sam-fin-da-glasam liberale sa druge. Ovog prvog dovoljno da ne izađe i glasa za njega a ove druge da izađu i zaokruže Šilari da im ne dođe Sotona lično.

Odn. što kaže moja omiljena industrija trikotaže tshirthell.com koja uvek u stopu prati situaciju:

niccolo niccolo 09:39 03.08.2016

Re: po mene

Al ima čovek potpuno urnebesnu frizuru
maksa83 maksa83 09:46 03.08.2016

Re: po mene

Al ima čovek potpuno urnebesnu frizuru

Od frizure mu je luđi samo izbor running mate - Mike Pence, koga u Indijani gde je gubernator mrze k'o Nemca, pošto je zajebao sve što može da se zajebe i najbezočnije iskoristio to gubernatorstvo kao stepenicu u političkoj karijeri, bez ikakve želje da nešto poboljša u guberniji, naprotiv, sjebao ih je totalno. Postoji popriličan konsenzus da je on jedno od većih govana na svetu. Sve u Trampovom nastupu vrišti "da li ste stvarno dovoljno ludi da me izaberete?".
svarog svarog 09:49 03.08.2016

Re: po mene

Kad smo kod Indijane preporučujem Stranger things
g.radicevic g.radicevic 09:51 03.08.2016

Re: po mene

Negde je neko smislio ranije da Šilari mora da bude preCednik,


pitam se pitam
ko li bi to mogao biti ?


skupa cirkuska predstava, od koje mnogima neće biti dobro


niccolo niccolo 09:54 03.08.2016

Re: po mene

koga u Indijani gde je gubernator mrze k'o Nemca

Ваљда к’о Бугарина?
maksa83 maksa83 09:54 03.08.2016

Re: po mene

Kad smo kod Indijane preporučujem Stranger things

Da pogodim - i ti si odlučio da plaćaš srpski netflix pa sad u očaju tražiš tamo seriju koju bi gledao i tako si našao ovo? Ne osuđujem, ja sam tako nabasao na Blacklist koji bi mi inače promakao. Ovo ostalo ... tjah, muke. Ja sam taj netflix zamišljao kao Aladinovu pećinu - uđeš i ima šta 'oćeš, a kod nas nema skoro ništa spram belosveCkog tj. onog u Trampovom Carstvu (pošto će se samoproglasiti za Cara, kada pobedi).
maksa83 maksa83 09:56 03.08.2016

Re: po mene

niccolo
koga u Indijani gde je gubernator mrze k'o Nemca

Ваљда к’о Бугарина?

Eh, da, dodatni dokaz da je Tramp Srbin na kub je i što je mazno Slovenku.
maksa83 maksa83 09:57 03.08.2016

Re: po mene

ko li bi to mogao biti ?

Neki very big money, tj. konglomerat big moneya, nema tu velike misterije.
niccolo niccolo 10:00 03.08.2016

Re: po mene

maksa83
niccolo
koga u Indijani gde je gubernator mrze k'o Nemca

Ваљда к’о Бугарина?

Eh, da, dodatni dokaz da je Tramp Srbin na kub je i što je mazno Slovenku.

Da, to i Srki potencira iznad...
g.radicevic g.radicevic 10:11 03.08.2016

Re: po mene

Neki very big money,


e jbg
ja mislEo amnesty international i ostala gologuzija

maksa83 maksa83 10:16 03.08.2016

Re: po mene

ja mislEo amnesty international i ostala gologuzija

Mogu nešto samo da kažem oko Rage Against The Machine - kad im je zafalilo para pa krenuli opet da sviraju zajedno ti antiglobalisti i ljuti protivnici izrabljivačkog kapitalizma su trebali ovde da održe koncert (ili dođu na neki Exit, zaboravio sam) ali se to nije desilo pošto su tražili ... milion dolara. All of which are American dreams...
g.radicevic g.radicevic 10:23 03.08.2016

Re: po mene

Mogu nešto samo da kažem oko Rage Against The Machine - kad im je zafalilo para pa krenuli opet da sviraju zajedno ti antiglobalisti i ljuti protivnici izrabljivačkog kapitalizma su trebali ovde da održe koncert (ili dođu na neki Exit, zaboravio sam) ali se to nije desilo pošto su tražili ... milion dolara. All of which are American dreams...


mislim da su ih najavljivali za zaječarsku gitarijadu (klinac mi sedeo na glavi glede dešavanja)

svarog svarog 10:23 03.08.2016

Re: po mene

i ti si odlučio da plaćaš srpski netflix


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 03.08.2016

Re: po mene

Ovog prvog dovoljno da ne izađe i glasa za njega a ove druge da izađu i zaokruže Šilari da im ne dođe Sotona lično.


Toliko su voljni (ovi drugi) da zaokruze da moraju prevoz da im nude do izborne kutije?
maksa83 maksa83 10:52 03.08.2016

Re: po mene

Toliko su voljni (ovi drugi) da zaokruze da moraju prevoz da im nude do izborne kutije?

Pa onima koje mrzi će da obezbede prevoz.

Šta bi bila tvoja poenta?
ecce-florian ecce-florian 11:02 03.08.2016

Re: po mene

Pa onima koje mrzi će da obezbede prevoz.

Ovo bi bilo demokraCki,đaba prevoz za sve ( normalno odvojen za obojene)
Milan Novković Milan Novković 11:09 03.08.2016

Re: po mene

maksa83
Kao i svaki libtard mislim da su ovaj put izbori unapred namešteni, tj. da je u pitanju čist igrokaz. Negde je neko smislio ranije da Šilari mora da bude preCednik, a štrokava i korumpirana (samim demokratama najneprihvatljiviji demokratski kandidat, ikad) kakva je ima šanse samo ako nasuprot nje stave Strašilo Šešelja koje će napolje izvući i bele listće. Tramp se ispoljava dovoljno kretenasto da poplaši i ponekog normalnog Republikanca sa jedne strane a i neke inače suviše-sam-fin-da-glasam liberale sa druge. Ovog prvog dovoljno da ne izađe i glasa za njega a ove druge da izađu i zaokruže Šilari da im ne dođe Sotona lično.

Odn. što kaže moja omiljena industrija trikotaže tshirthell.com koja uvek u stopu prati situaciju:


Dok ne staviš prefix "neo" ispred nečega velike su šanse da si relativno normalan, kao i većina nas

Na sreću i parametri normalnog imaju neku varijansu+ pa bih ja skrenuo pažnju na:

- Hilari i demokrate kojima se "posrećila" "astronomska kognitivna disonansa". Ja mrzim sebe što previše čitam o tome, skrenuh pogrešno u čitanje kako je počeo ukrajinski rat onomad i nikako da se vratim na normalan put, ali narativ u alternativnoj štampi je za ne poverovati. Tu se ne radi o priučenim novinarima koji dobro misle a nemaju pojma, nego bivšim raznim seniors, iz novina, vlade, Pentagona, Cije, ... Administrcija sada je više-manje monstruozna, Hilari je monstruozna, od neviđene korupcije do neviđene krvoločnosti, ...

- Trump, pored svog lupetanja, za koje ja ne verujem da je uvek namerno, tj tu nesumnjivo ima "dubokog" talenta, ima bebeće kognitivne disonance (ograda prema Meksiku, zabrana ulaska Muslimanima i slično). Ali on "ubada" kako treba, da prostiš, širi pogled na svet.

- On je za N kopalja ispred Hilari, i počeo je polako da radi i risk management, i sasvim sigurno tu sad ima i uvrtanje ruke od strane GOPa koji su stali iza njega.

Mislim, i dalje je oligarhija iza scene, neka Godzila protiv Mega Godzile, samo ja ne znam ko je ko, on je sad ne jedan nego jedan od 4 multimilijardera, amigosa, i sad više ni mas-mediji ne mogu previše da se frljaju, tj ne mogu previše da priušte da mu se zameraju, ovi plaćaju kolko košta, i "diferencijal", "gradijent" raznih sila, u ovom trenutku, uopšte ne ide Hiari u prilog.

Ja mislim da je ona sada kao miš u kandžama mačke, što ne znači da neće zbrisati, a i to kobajagi FBI-naivno provlačenje je samo zato što su čoveku na vrhu baš uvrnuli ruku, FBI je, u stvari, ispod površine navijen do daske da je smrska.
antioksidant antioksidant 11:43 03.08.2016

Re: po mene

maksa83
niccolo
koga u Indijani gde je gubernator mrze k'o Nemca

Ваљда к’о Бугарина?

Eh, da, dodatni dokaz da je Tramp Srbin na kub je i što je mazno Slovenku.

Ozenio je Skovenku, sto je znak da je prilicno naivan i zaljubljive prirode. Pa nije to Splicanka da joj se das za ceo zivot.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:08 03.08.2016

Re: po mene


maksa83
Toliko su voljni (ovi drugi) da zaokruze da moraju prevoz da im nude do izborne kutije?

Pa onima koje mrzi će da obezbede prevoz.

Šta bi bila tvoja poenta?


Moja poenta je da ce ocigledno biti dosta onih sa demokratske strane sto nece da im oproste Sandersa bez obzira na ispusenu lulu od argumenta - vidju Sotone s druge strane.


maksa83 maksa83 12:17 03.08.2016

Re: po mene

Moja poenta je da ce ocigledno biti dosta onih sa demokratske strane sto nece da im oproste Sandersa bez obzira na ispusenu lulu od argumenta - vidju Sotone s druge strane.

Svakako će postojati neki procenat neutešnih, zato im i treba vrlo pouzdana besprizorna Sotona sa druge strane. Ja ti recimo garantujem da će ovi naši prisutni pečalbari koji su goredolirali (goredoliranje - mrdanje transparenta gore dole u ritmu skandiranja) za Sandersa da kad gurni-dođe-do-rkni progutaju pljuvačku i glasaju za Šilari, bikoz - za-bo-ga - Tramp! (Moj drug Pajić prvi, evo vidiš gore da Hilari već nije tako strašna kao što glupi Srbi pričaju, i da mi pojma nemamo (iako sve što znamo znamo iz američkih medija, pošto su ovdašnji suviše zauzeti svakodnevnim izveštavanjima o nesvakidašnjim podvizima i kvalitetu mokraće Aleksandra Vučića)).

I trik će da upali. Samo posmatraj.

Edit & P.S. Ako bih nastavio nizvodno mojom teorijom zavere, Sanders je tu neki kao veselko - anchoring trik, ili bait & switch - vrlo stare fore koje jako dobro rade i na makro i na mikro planu. Dovedem Sandersa da nokautiranom srednjem i nižem sloju priča Amerika-I-Engleska-Biće-Zemlja-Proleterska priču za mobilisanje mase i onda ga samo izmaknem ("nestalo nam Sandersa, ali ima Šilari, evo vid'te komšinice kako je lepo, bez kostiju" ). I neki nemali procenat će zagristi bez problema.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:40 03.08.2016

Re: po mene

I trik će da upali. Samo posmatraj.


Pa mi s ove strane samo posmatramo, a moj je utisak da je Pajicu posle Bernija Hilari ipak iskreno srcu draga.

Ja da mogu da glasam pre bih glasala za Trampovu frizuru nego za Vesticinu. (drugi razlog za glasanje bilo koje strane od '65 na ovamo ne mogu da iskopam)

Al ko nas pa pita..
g.radicevic g.radicevic 12:45 03.08.2016

Re: po mene

Sanders je tu neki kao veselko -




idi bre makso, de ti veselko pade na pamet
blogovatelj blogovatelj 13:06 03.08.2016

Re: po mene

Kao i svaki libtard


Kad sam ovo procitao, prva asocijacija mi je bio Pajic Srdjan iz Kolorada.
blogovatelj blogovatelj 13:12 03.08.2016

Re: po mene

Sve u Trampovom nastupu vrišti "da li ste stvarno dovoljno ludi da me izaberete?".


Do pre par meseci sam mislio potpuno isto kao ti, ali vise ne mislim, posle rezultata bregzita. I za bregzit sam mislio da je farsa i igrarija takve vrste, pa evo sta se desi.
Mislim da anglosaksonski svet ide u neku vrstu izolacionizma gde su sami sebi dovoljni. Mislim, niko nije sam sebi dovoljan, ali su oni dovoljno veliki da na taj nacin mogu da funkcionisu decenijama.
blogovatelj blogovatelj 13:17 03.08.2016

Re: po mene

pošto će se samoproglasiti za Cara, kada pobedi


Zamisljam susret imperatora Trampa i cara Putina, kako se grle, ljube, slazu u svemu.
Zamisljam takodje Pajica kako to gleda na ekranu svog tableta, ali ne mogu da zamislim o cemu razmislja. A za to vreme, Srbija, raj na zemlji, niko ne izaziva ratove, ulazu i Rusi i Ameri i sakom i kapom, pravi se cevka od Turske ka Srbiji kroz koju kaplje nafta I pare, pravi se kanal od Soluna do Beograda...
Svet je lep kada sanjamo.
blogovatelj blogovatelj 13:20 03.08.2016

Re: po mene

Eh, da, dodatni dokaz da je Tramp Srbin na kub je i što je mazno Slovenku.


Pre toga i Cehinju. Ne znam jedino jel mu i druga zena slovenskog podrijetla. Ova trenutna mu je valjda treca po redu, ako sam dobro ukapirao.
Da, pravi se i nastavak naftovoda od Beograda do Ljubljane, sredili Tramp i Putin sve...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 03.08.2016

Re: po mene

Ja ti recimo garantujem da će ovi naši prisutni pečalbari koji su goredolirali (goredoliranje - mrdanje transparenta gore dole u ritmu skandiranja) za Sandersa da kad gurni-dođe-do-rkni progutaju pljuvačku i glasaju za Šilari, bikoz - za-bo-ga - Tramp! (Moj drug Pajić prvi, evo vidiš gore da Hilari već nije tako strašna kao što glupi Srbi pričaju, i da mi pojma nemamo (iako sve što znamo znamo iz američkih medija, pošto su ovdašnji suviše zauzeti svakodnevnim izveštavanjima o nesvakidašnjim podvizima i kvalitetu mokraće Aleksandra Vučića)).


Jedino ako Tramp u poslednjem momentu ne pokaže znake lucidnosti i isturi Melaniju kao boljeg kandidata, onda, brate Hilari, jako nam je žao...

Samo, ne ljutite se na mene previše što sam prestao da brinem i zavoleo Hilari, i što ovde ozbiljno rizikujem svoj impekabl status i reputaciju ozbiljnog blogera kad kažem poneku dobru reč za nju. Onu proverbijalnu, Đinđićevu, žabu treba izmarinirati i podmazati malo pre gutanja. (a i kad vidim protiv koga su, a na koga se lože srpski nacionalisti, ja odma glasam kontra, tu nema omaške).
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 03.08.2016

Re: po mene

Zamisljam susret imperatora Trampa i cara Putina, kako se grle, ljube, slazu u svemu.

emsiemsi emsiemsi 18:12 03.08.2016

Re: po mene

maksa83
Kad smo kod Indijane preporučujem Stranger things

Da pogodim - i ti si odlučio da plaćaš srpski netflix pa sad u očaju tražiš tamo seriju koju bi gledao i tako si našao ovo? Ne osuđujem, ja sam tako nabasao na Blacklist koji bi mi inače promakao. Ovo ostalo ... tjah, muke. Ja sam taj netflix zamišljao kao Aladinovu pećinu - uđeš i ima šta 'oćeš, a kod nas nema skoro ništa spram belosveCkog tj. onog u Trampovom Carstvu (pošto će se samoproglasiti za Cara, kada pobedi).

Са којих врела се ти напајаш ?
Где си прочитао ово болдовано ?
emsiemsi emsiemsi 18:22 03.08.2016

Re: po mene

maksa83
Moja poenta je da ce ocigledno biti dosta onih sa demokratske strane sto nece da im oproste Sandersa bez obzira na ispusenu lulu od argumenta - vidju Sotone s druge strane.

Svakako će postojati neki procenat neutešnih, zato im i treba vrlo pouzdana besprizorna Sotona sa druge strane. Ja ti recimo garantujem da će ovi naši prisutni pečalbari koji su goredolirali (goredoliranje - mrdanje transparenta gore dole u ritmu skandiranja) za Sandersa da kad gurni-dođe-do-rkni progutaju pljuvačku i glasaju za Šilari, bikoz - za-bo-ga - Tramp! (Moj drug Pajić prvi, evo vidiš gore da Hilari već nije tako strašna kao što glupi Srbi pričaju, i da mi pojma nemamo (iako sve što znamo znamo iz američkih medija, pošto su ovdašnji suviše zauzeti svakodnevnim izveštavanjima o nesvakidašnjim podvizima i kvalitetu mokraće Aleksandra Vučića)).

I trik će da upali. Samo posmatraj.

Edit & P.S. Ako bih nastavio nizvodno mojom teorijom zavere, Sanders je tu neki kao veselko - anchoring trik, ili bait & switch - vrlo stare fore koje jako dobro rade i na makro i na mikro planu. Dovedem Sandersa da nokautiranom srednjem i nižem sloju priča Amerika-I-Engleska-Biće-Zemlja-Proleterska priču za mobilisanje mase i onda ga samo izmaknem ("nestalo nam Sandersa, ali ima Šilari, evo vid'te komšinice kako je lepo, bez kostiju" ). I neki nemali procenat će zagristi bez problema.

Глупости !
princi princi 18:28 03.08.2016

Re: po mene

Sanders je tu neki kao veselko - anchoring trik, ili bait & switch - vrlo stare fore koje jako dobro rade i na makro i na mikro planu. Dovedem Sandersa da nokautiranom srednjem i nižem sloju priča Amerika-I-Engleska-Biće-Zemlja-Proleterska priču za mobilisanje mase i onda ga samo izmaknem ("nestalo nam Sandersa, ali ima Šilari, evo vid'te komšinice kako je lepo, bez kostiju" ). I neki nemali procenat će zagristi bez problema.

Na tragu si, ali malo u pogrešnom smeru. Uloga Sandersa je bila da promoviše anti free trade i protekcionizam. Izgleda da su sve velike zemlje "razvijenog" zapada krenule u tom pravcu, pa čak i glupavi Englezi (samo što su oni somovi i ne shvataju koliko više potencijala nemaju ni za šta, čitam jutros, ne mogu da nahvataju ni dovoljno ljudi da im vozi kamione i prevozi ono malo što proizvode).

To je jako opasan trend, jer što kaže when goods don’t cross borders, armies will, a u Americi trenutno postoji konsenzus oko tok protekcionističkog i anti-free trade stava- to je otprilike jedina stvar oko koje se slažu.
princi princi 18:30 03.08.2016

Re: po mene

U tom smislu, potpuno je smehotresno da su jedini pravi proponenti slobodne trgovine na svetskom nivou- Vlada i kineski komunisti. Oni su, sa tog gledišta, ispali veći libertarijanci od svih vajnih zapadnjaka.
blogovatelj blogovatelj 23:27 03.08.2016

Re: po mene

a i kad vidim protiv koga su, a na koga se lože srpski nacionalisti, ja odma glasam kontra, tu nema omaške


U tome i jeste tvoj problem. Ti počesto ne razmišljaš, nego kontriraš. Pa nemoš tako, promisli, jebaji ga... Navijački gledaš na politiku, generalno govoreći. Zato se zgodi da ti zaključci budu uvrnuti.
predatortz predatortz 10:53 03.08.2016

Šta vi mislite?

Mislim da je svejedno!
Svoju spoljnu politiku, a nas to najviše zanima, US skoro nikad ne menjaju, ili menjaju samo nijanse.
Ostali aspekti izbora treba da zanimaju US građane.
Milan Novković Milan Novković 11:12 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

predatortz
Mislim da je svejedno!
Svoju spoljnu politiku, a nas to najviše zanima, US skoro nikad ne menjaju, ili menjaju samo nijanse.
Ostali aspekti izbora treba da zanimaju US građane.

Nije svejedno. Trilioni se štampaju i tuča je gde treba da idu. Neocons su se nabili oko oružja, ratova, komadanja pa pljačkanja po svetu.

Ostali isto nisu gadljivi kad je pljačkanje naroda u pitanju, ali im je spektar delovanja širi, pa su manje šanse da će se pucati po Makedoniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, pa ostalim "presrećnim" područjima.
predatortz predatortz 11:18 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Milan Novković
predatortz
Mislim da je svejedno!
Svoju spoljnu politiku, a nas to najviše zanima, US skoro nikad ne menjaju, ili menjaju samo nijanse.
Ostali aspekti izbora treba da zanimaju US građane.

Nije svejedno. Trilioni se štampaju i tuča je gde treba da idu. Neocons su se nabili oko oružja, ratova, komadanja pa pljačkanja po svetu.

Ostali isto nisu gadljivi kad je pljačkanje naroda u pitanju, ali im je spektar delovanja širi, pa su manje šanse da će se pucati po Makedoniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, pa ostalim "presrećnim" područjima.


Razumem ja šta ti hoćeš da kažeš, ali mislim da će se spoljna politika USA razlikovati u nijansama, a ne suštinski, bilo da pobedi Tramp ili da pobedi Hilari. Neko treći tu, budimo realni, nema nikakve šanse.

Neko je lepo primetio iznad da Hrvati oštre kame. Ne bih se ja zakleo u to da se to radi samo za unutrašnje izborne igre. Srbija je, ponovo, u glupoj situaciji - niti se vezala uz NATO, niti ima ugovoren bezbedonosni koncept sa Rusijom. Što je najgore, nema ni neku vojsku sposobnu da odoli izazovima koji ndolaze. No, tu nam ni Tramp ni Hilari nisu krivi. Kriva nam je politika 'jedna guzica na dve stolice'.
niccolo niccolo 11:19 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

niti se vezala uz NATO

Eeee, od kad nas dvojica to zastupamo ovde...
predatortz predatortz 11:29 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

niccolo
niti se vezala uz NATO

Eeee, od kad nas dvojica to zastupamo ovde...


Da se ne ponavljam, moji motivi su sve sem ljubav spram tog saveza.
Kao što svaki čovek, u nekom periodu života, mora da proguta gorku pilulu i uradi nešto na poslovnom i ličnom planu što mu ne prija, a motiv je najčešće perspektiva dece i porodice, tako i države moraju, kad-tad, da progutaju sličnu pilulu iz sličnih razloga.

niccolo niccolo 11:37 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Da, da, sve saglasan.
zilikaka zilikaka 11:45 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

niccolo
Da, da, sve saglasan.

Gle ovu dvojicu...a onda kao Milićka ovo, ono...
g.radicevic g.radicevic 11:54 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Kriva nam je politika 'jedna guzica na dve stolice'.


mis'iš jedna guzica između dve stolice

Milan Novković Milan Novković 12:50 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

niti se vezala uz NATO, niti ima ugovoren bezbedonosni koncept sa Rusijom. Što je najgore, nema ni neku vojsku sposobnu da odoli izazovima koji ndolaze. No, tu nam ni Tramp ni Hilari nisu krivi. Kriva nam je politika 'jedna guzica na dve stolice'.

Evo jedne linije rezonovanja, od mnogih pa je tako za ilustraciju koliko i argument neznane jačine:

- U Aleppou je završnica koju Asad Inc. dobija, pa tako dobija rat.

- Tada Ameri više ne mogu da se nadaju Katarskom gasu za Evropu mimo Ruskih interesa.

- Evropi treba energija, naravno.

- Vojni udar u Turkoj je, po svemu sudeći, bio pod okriljem Cije. A ako i nije, sad jako malo verovatno, bar Erdogan koristi taj scenario da pošalje Amerima poruku koliko nije u ljubavi sa njima.

- Nači, dobre su šanse da Turska i Rusija kuju velike planove. Deo njih je i zbližavanje Irana i Turske pa bi, tako, američki uticaj na Bliskom Istoku naglo opao.

- I da ništa od toga ne znamo niti kapiramo možemo da, kao naglašeni amateri, posmatramo Izrael. I on, izgleda, traži, i to već neko vreme, tamo nove prijatelje, u Rusiji, Turskoj, ... Iran je ceo turnir, a ne partija šaha, ali i par sitnih poteza u borbi za Aleppo sugeriše da Rusija, Sirija, Iran i Hezbolah ne žele da prave nejasne i neprijateljske poteze kad je Izraelska perspektiva u pitanju.

- Kako su izgubili kontrolu nad Katarskim putevima Ameri ne mogu a da ne uvide realnost gde im ponestaju argumenti pred Evropom kako su putevi energije u pitanju.

- Pa je južni tok ponovo značajna priča.

- Bugari su malo zakasnili sa "a gde je tu moj deo" u razmišljanju, plus je Turska Rusima mnogo važnija, zato su onomad onako olako i arogantno i otkačili taj Južni Tok preko Bugarske, pa bacili Merkelovu na pod na trenutak, da bi se bavili Turskom.

- Turskoj je energetski hub ogroman strategijski biznis.

- Ameri u panici šuruju sa Kurdima i tako zabijaju jedan od poslednjih eksera u kovčeg svog "prijateljstva" sa Turskom.

Ergo:

1. Samo su još neocons dovoljno ludi da puste Killari da uljeti pa, recimo, raspali malo po Makedoniji, nek-se-nađe razmišljanje, ali mislim da će u Novembru biti kasno i za to.

2. A pucanje može da se izbegne i mimo NATOa, Rusije. Prosto kažu dal Makedonci, dal Srbi, dal obe države kako su zatvorili put i Ruskom gasu i Kineskoj pruzi.

I onda imaš isto ono što bi ti i NATO uradio, s tom razlikom što ne moraš da plaćaš 2% GDPja Amerima godišnje za naoružanje, ako si jak, a mnogo više ako si kao Grčka (dobro, oni su više plaćali Nemcima).

Tako da ja mislim (nagađam, osećam, verujem, tj nema veze sa procesom razmišljanja pošto malo znam) da Srbija relativno dobro igra igru u ovom trenutku.
predatortz predatortz 12:54 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

- Nači, dobre su šanse da Turska i Rusija kuju velike planove. Deo njih je i zbližavanje Irana i Turske pa bi, tako, američki uticaj na Bliskom Istoku naglo opao.


Da. Turska i Rusija kuju neke planove. Upućen čovek mi reče da će Rusi napraviti velike ustupke Turcima na Balkanu. To mi se ne dopada. Sa druge strane, priča se, u izvorima bošnjačkim, da Ameri imaju napisanu pusulu kojom RS dobija znatno veću samostalnost u okviru BiH, koja utire put zakonskom razdruženju. Bakir se zamerio Amerima, previše je u Erdoganovoj guzici, pa su rešili da mu potkrešu uticaj.
g.radicevic g.radicevic 13:01 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Srbija relativno dobro igra igru u ovom trenutku.


kao i uvek
dobro igra
al izgubi tricom u zadnjoj sekundi

g.radicevic g.radicevic 13:08 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Bakir se zamerio Amerima, previše je u Erdoganovoj guzici


taj se iz iste ispilio
pa se može reći da je otišao u PM

blogovatelj blogovatelj 13:28 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Mislim da je svejedno!
Svoju spoljnu politiku, a nas to najviše zanima, US skoro nikad ne menjaju, ili menjaju samo nijanse.
Ostali aspekti izbora treba da zanimaju US građane.


Kad su nekada pitali Arafata posle izbora nemam pojma kojeg predsednika Amerike da kaze koju o tome, rekao je otprilike da je to isto kao kad bi ga pitali da li vise voli Koka Kolu ili Pepsi.
Sad isturen cekam da mi se javi ekspert za bliski istok zvani Krkar i posle detaljnog guglanja me poduci kako to nije rekao Arafat, nego Kastro.
niccolo niccolo 13:30 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Tako da ja mislim (nagađam, osećam, verujem, tj nema veze sa procesom razmišljanja pošto malo znam) da Srbija relativno dobro igra igru u ovom trenutku.

Mene tu brinu dve stvari - jedna je ono što je Pajić rekao pre neki dan, kako mu od kada je došao na blog govore da će usa uskoro da propadne, a evo oni se još uvek nekako drže. I što smo okruženi nato zemljama, pa u slučaju da nešto bude mi najebasmo (što opet ne znači da u suprotnom ne bismo najebali).
niccolo niccolo 13:32 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Sad isturen cekam da mi se javi ekspert za bliski istok zvani Krkar i posle detaljnog guglanja me poduci kako to nije rekao Arafat, nego Kastro.

Takoreći, stavio si dupe u procep pišući komentar.
blogovatelj blogovatelj 13:32 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

No, tu nam ni Tramp ni Hilari nisu krivi. Kriva nam je politika 'jedna guzica na dve stolice'.


Ti si bio ubedjen u odredjenu ideju tokom devedesetih, pa tvoja strana najeba u ratu. Nije mi jasno kako mozes da budes tako ubedjen u ovo sto tvrdis? Kad drzis dupe na dve stolice, mnogo je lakse prebaciti se na jednu stranu.
blogovatelj blogovatelj 13:43 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Tako da ja mislim (nagađam, osećam, verujem, tj nema veze sa procesom razmišljanja pošto malo znam) da Srbija relativno dobro igra igru u ovom trenutku.


Apsolutno saglasan sa prethodno napisanim !
I znas sta me najezi najvise od svega? Stvarno mogu da zamislim Kilari kako zapocinje treci svetski rat. Tramp ga svakako nece inicirati. On jeste mozda malo priglup, ali nije lud. Uostalom, izdrzala je Amerika glupane i ranije (for more details see George W Bush)
svarog svarog 14:12 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Stvarno mogu da zamislim Kilari kako zapocinje treci svetski rat.


I ja. I to me baš plaši. Gledam ove vesti, čas NATO šalje vojsku u Istočnu Evropu, puštaju se neke simulacije kako Rusija za nedelju dana zauzima baltičke zemlje, gomila se oružje i vojska na granicama, NATO i Rusija se prepucavaju sve žešće, pa tamo oko Kine opet se sudaraju, razmeštaju neke rakete... I to sve neračunajući Bliski istok.
Ovo ako ne završi u plamenu biće dobro. Naravno ostaje opcija da sve to nije tako strašno i da se pumpa preko medija i da ostaje mogućnost da se izduva u jednom trenutku, mada...
svarog svarog 14:16 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Milan Novković


- Tada Ameri više ne mogu da se nadaju Katarskom gasu za Evropu mimo Ruskih interesa.


- Kako su izgubili kontrolu nad Katarskim putevima Ameri ne mogu a da ne uvide realnost gde im ponestaju argumenti pred Evropom kako su putevi energije u pitanju.

- Pa je južni tok ponovo značajna priča.



e ovo sad meni je malo kontradiktorno. to katarsko nalazište je najveće gasno polje na svetu i cilj je da se poveže sa Evropom (kažu da je rat u Siriji i počeo da bi se to osujetilo). Ali zar to ne ide kontra interesima Rusije da prodaju svoj gas?
tyson tyson 17:52 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Sa druge strane, priča se, u izvorima bošnjačkim, da Ameri imaju napisanu pusulu kojom RS dobija znatno veću samostalnost u okviru BiH, koja utire put zakonskom razdruženju. Bakir se zamerio Amerima, previše je u Erdoganovoj guzici, pa su rešili da mu potkrešu uticaj.

ne donose se takve odluke zbog jednog političara, naročito ne u zemlji kao što je Bosna. Pre i mnogo lakše bi sklonili Bakira, da je stvarno tako kako se priča.

Bosna i Hercegovina kao država jeste u velikoj krizi, koje su i te kako svesni svi oni koji su je državom napravili i u nju investirali puno i novca, i političkog kredibiliteta. Ako se dese nekakve korenite promene, uključujući i izmenu statusa Republike Srpske, desiće se samo u kontekstu postavljanja države BiH na neke druge, potencijalno zdravije noge.


Milan Novković Milan Novković 16:01 05.08.2016

Re: Šta vi mislite?

e ovo sad meni je malo kontradiktorno. to katarsko nalazište je najveće gasno polje na svetu i cilj je da se poveže sa Evropom (kažu da je rat u Siriji i počeo da bi se to osujetilo). Ali zar to ne ide kontra interesima Rusije da prodaju svoj gas?

Najkraća priča o tom ratu koja meni pada na pamet je da je Sirija rekla "ne" Saudijskim i Katarskim cevima, pa im se desio ISIS, koji crpi korenje u plaćenicima koji su operisali u Libiji, a koji onda vode do US & Associates managementa i novca.

Ovako kratka priča ne može da bude zaokružena i potpuno korektna, naravno, ali je, po mom mišljenju, dobra postavka za pričanje šire priče, koja onda, po mnogo niti, vodi dao Sirijske opozicije koja je, uglavnom, US/CIA tvorevina, uz veliku pomoć KSA, Turske, ...

A ako nema tih cevi ima onda Ruskih za dodatne Evropske energetske potrebe, što je u Ruskom interesu, pa su Bugarska i Turska, pod palcem US, trebale tome da stanu na kraj, neučešćem u Južnim Tokovima, da bi se sada, odjednom, Turska sa Rusijom ponovo pojavila u igri, a Bugarska češkala po glavi razmišljajući gde je njihov deo.

(karikirano podosta, naravno)
martin_krpan martin_krpan 12:05 03.08.2016

Šta vi mislite?

Šta vi mislite?


Ja mislim:

- Ako Hillary pobjedi, ostaje plata u Srbiji na 200,00€.
- Ako Trump pobjedi, ode plata u Srbiji na 220,00€.
niccolo niccolo 13:32 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Pa to je 10%!
blogovatelj blogovatelj 13:47 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

Ja mislim:

- Ako Hillary pobjedi, ostaje plata u Srbiji na 200,00€.
- Ako Trump pobjedi, ode plata u Srbiji na 220,00€.


Pa sta mislis da je bolje, 220 evra, ili 200?
blogov_kolac blogov_kolac 14:45 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

martin_krpan
Šta vi mislite?

Ja mislim:

- Ako Hillary pobjedi, ostaje plata u Srbiji na 200,00€.
- Ako Trump pobjedi, ode plata u Srbiji na 220,00€.

Ispravka:
- Ako Hillary pobjedi, ostaje plata u Srbiji na 250$.
- Ako Trump pobjedi, ode plata u Srbiji na 300$.

(pobeda Trampa će sjebati dolar, a ne evro... a mi i naše prosečne plate su konstanta sjebanosti, i kao takvi vrlo zahvalni za uporedbu).
tyson tyson 17:56 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

pobeda Trampa će sjebati dolar, a ne evro...

Zašto misliš da će se ovo desiti?


blogov_kolac blogov_kolac 20:53 03.08.2016

Re: Šta vi mislite?

tyson
pobeda Trampa će sjebati dolar, a ne evro...

Zašto misliš da će se ovo desiti?

ok, ako je stvarno baš neophodno i ozbiljnijim tonom:

Pre svega, krajnji ishod američkih predsedničkih izbora sigurno neće imati nikakav instant uticaj na plate u Srbiji, i one će u dinarima/evrima u decembru iznositi jednako bez obzira ko pobedio u USA u novembru.

Hilari Klinton je ove jeseni kandidat kontinuiteta, i ako ona nasledi Obamu u čijoj je administraciji i sama dugo učestvovala kao državni sekretar, nema logike da dođe do velikih turbulencija na berzama.

Tako da ako eventualno dođe do nekih velikih promena u nominalnom iznosu srpske prosečne plate, biće to onda jedino u slučaju pobede Trampa i izraženo isključivo u dolarima, na koje ishod USA izbora može ekspresno da utiče.

Ne tvrdim da mora doći do te promene, ali ako dođe, prilično sam ubeđen da bar u prvo vreme to može biti samo slabljenje dolara. Ako se u Belu Kuću useli veliki izolacionista u doba opšte svetske globalizacije, logično je očekivati da će to oslabiti status dolara kao glavne svetske valute (u praksi: manja tražnja a veća ponuda), a uz to, sam Tramp sve vreme optužuje pre svega Kinu i Japan da veštački drže nisko vrednost svojih valuta u odnosu na dolar čime dopinguju sopstveni izvoz a miniraju američki izvoz na njihovo tržište, pa imaju ogroman suficit u trgovini sa USA (a USA deficit), pa po toj logici ni sam Tramp nije gadljiv na ideju da dolar oslabi u odnosu na sadašnju vrednost - osim ako nije u tripu da može direktno da naloži Kinezima ili Japancima promenu njihove valutne politike.
NNN NNN 13:56 03.08.2016

Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

ivana23 ivana23 14:57 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

NNN


Sto ne stavi 'celu' fotku?

NNN NNN 15:09 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Tu je cela u celini celosti, samo treba slajder da se mrda
blogovatelj blogovatelj 15:10 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!


Zamisli nju u krevetu sa njim i njegovom frizurom!
princi princi 15:16 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

If Donald makes it to the White House, then Melania will the first First Lady to ever post nude. One memorable image had her handcuffed to a briefcase on board of her then-boyfriend Trump's private jet.


Trend koji svakako treba pozdraviti, pogotovu kad je tako lepa žena u pitanju. Mislim, da sam Amer i da treba da biram između Hillary i Melanije, ne bi razmišljao ni trenutka. Obaška što bi Hrvati mogli da se pozdrave sa Piranskim zalivom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:32 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

She speaks five languages: Slovenian, English, French, Serbian and German, if you want to know.


ЧЛАНАК О МЕЛАНИЈИ У THE WEEK-у

princi princi 15:36 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Sine, a možda joj je biološki tata neki Haso? Ili neki Miloje, poručnik JeNeA?
niccolo niccolo 15:37 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Ne stoji joj baš nešto ta boja karmina.
princi princi 15:38 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Mislim, ta JeNeA je i inače bila kao neka velika hippy komuna bez narkotika: uglavnom služila seksu, sunčanju i kupanju (i obaveznim večernjim igrankama). Zaskakao ko je koga stigao. Posle nas čudi jugonostalgija...
docsumann docsumann 15:48 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!


ivana23 ivana23 16:04 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Gresi iz mladosti...



NNN NNN 17:14 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

šta sve danas nije greh
predatortz predatortz 17:14 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

ivana23
Gresi iz mladosti...





Nikakav greh ja ovde ne vidim. Pravda za Melaniju!
NNN NNN 17:22 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Nikakav greh ja ovde ne vidim.

možda se misli na ove crne trake cenzure
docsumann docsumann 17:26 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

NNN
Nikakav greh ja ovde ne vidim.

možda se misli na ove crne trake cenzure


ma to su one što sportisti lijepe na povrijeđena mjesta.
princi princi 17:45 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

ivana23
Gresi iz mladosti...




Koje je od ove 2 Melanija?
docsumann docsumann 17:49 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

princi
ivana23
Gresi iz mladosti...




Koje je od ove 2 Melanija?


kao da je to važno
niccolo niccolo 18:01 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

Doks briljira od juče još
princi princi 18:31 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

docsumann
princi
ivana23
Gresi iz mladosti...




Koje je od ove 2 Melanija?


kao da je to važno

Tebi nije? Tebi sve to isto? .
emsiemsi emsiemsi 18:33 03.08.2016

Re: Melanijo, Melanijo, ko bi tebe ostavijo!

ivana23
NNN


Sto ne stavi 'celu' fotku?


Бооогами, Меланија добра пичка !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana