Sport

Ljudi, počele igre!

NNN RSS / 05.08.2016. u 07:28

rio2016.jpg

Tradicionalno fudbal kreće dva dana pre samog otvaranja, žene prvo, Šveđanke su se prve radovale,

30ca59c67ea99d58372a71afde61e6e3.jpg

 a dan kasnije i muškarci, u petak uveče, zapravo u subotu u 01 posle ponoći je ceremonija svečanog otvaranja (i to volim da gledam :D), a pre samog otvaranja će početi i takmičenja u streličarstvu. 
Odmah za vikend će krenuti takmičenja u streljaštvu, a nas to uvek posebno zanima. Imamo nekoliko odličnih strelaca koji imaju šanse da se domognu same završnice i umešaju u borbe za medalje. Kad smo već kod streljaštva, podigla se prašina oko tiga što je će Ivančica da nosi zastavu na otvaranju. Novak je naš svakako najbolji i najpoznatiji sportista, a što se mene tiče mogao bi i da otvori same Igre :) ali on je rekao da je on već nosio zastavu (da mu je to jedan od najlepših trenutaka u karijeri) i da bi bio red da neko drugi dobije tu čast. Realno, sledeća opcija bi bila naša zlatna Miličica, ali tekvondo je tek pred kraj igara i ona neće biti na otvaranju, pa je ta čast pripala srebrnoj Ivani Maksimović Anđušić. Tako da ćemo imati možda i najlepšeg barjaktara na otvaranju :)

ivana-maksimovic.jpg
Interesantno je da će Amerikanci imati možda najružnijeg, ali sigurno i najuspešnijeg - Majkla Felpsa on ima nevorovatnih 18 zlata (17 osvojio i jedno dobio na poklon od sponzora).

388750.jpg 

Prvu nedelju OI obično obeleže plivači, nama bi svako finale bilo k'o kuća.
Takođe prve nedelje će da bude i tenis, videli ste žreb: Novak i Delpo u prvom kolu!Njih dvojica su na prošloj Olimpijadi igrali za bronzu, a 2013. još nekiliko epskih mečeva, a posle toga se Argentinac povredio... o svemu opširnije kasnije u komentarima.

60473432357a34cf21a4b2367230027_640.jpg 

Što se samog teniskog turnira tiče, već pred početak su ga obeležili otkazi, tu je najzvučniji Federer, ali i Vavrnika, Raonić, Berdih, Tim... Neki zbog povreda, neki zbog toga što ovaj turnir ne donosi nikakve ATP bodove, a neki su to pravdali strahom od zika virusa. I sam virus je jedna od tema, ali tu je Novak dao najbolji komentar, otprilike na pitanje da li se plaši i da li bi sportisti i navijači koji dolaze trebalo da se plaše, on je rekao da je to preuveličano i da je glupo da se priča o opasnosti onih koji dolaze, a da se ne priča o onima koji žive tamo i koji su najizloženiji. Uglavnom, farmaceutska industrija koristi odličnu priliku da reklamu.
A kad smo kod farmacije, ustvari najveća tema pred ovu olimpijadu je doping.
Digla se prašina oko sistematskog prikrivanja dopinga od strane ruske atletske federacije, pa međunarodne strukture nisu propustile priliku da ispadnu govnari i da pokažu da postoje dvostruki standardi i da za neke važi princip kolektivne krivice, čak i ako pojedinačna nije dokazana. Tako npr. nećemo gledati Išinbajevu, za koju ne postoje ikakve indicije da se dopingovala, a učestvovaće Getlin, koji je već dva puta kažnjavan zbog dopinga... da je živ Duško Korać ovo ne bi mogao da podnese. Ruskih atletičara neće biti u Riju (biće samo Darija Klišina... bilo bi gre'ota da je ne gledamo, ali Ivana Španović je bolja :D).

465495320.jpg 

Priče od dopingu su otišle toliko daleko, da je tek sada utvrđeno da su se neki sportisti (navodno) dopingovali još 2008. i 2012. u ovo je navodno umešan i slavni kazahstanski dizač tegova Ilja Iljin (Docs, reaguj!).
...i tako da se ne rasplinjavam previše, konačno se vraćaju naši košarkaši (Teo kaže da je ovo najbolje olimpijsko selo u kom je bio :D), a i košarkašice. Košarkaši kreću u nedelju ujutro u pola 4 protiv Venecuele (u praktično isto vreme počinju i odbojkašice protiv Italije), a košarkašice u nedelju u 19:15 protiv Španije. O košarci bi moglo naširoko (i nadam se tome kako turnir bude odmicao).

3841965285781650939c6a800090807_w640.jpg 

Od naših, Vaterpolisti (potpuno ista ekipa koja je osvojila i svetsko zlato, a i ostalo)

Vaterpolo-reprezentacija-Srbije-11-620x350.jpg 

praktično otvaraju igre u subotu u 14h protiv Mađara. Odmah za vikend kreću i veslači. Druga nedelja je rezervisana za tekvondo

Milica-Mandic1.jpg 

kajakaše

kajakasi-grujic-novakovic-750x458.jpg

rvanje

davor-stefanek_660x330.jpg

i naravno atletiku

usain-bolt-wins-100m-final.jpg?w=712&h=400&quality=85&strip=all 

 da ne dužim, o svemu detaljnije u komentarima.


E da, za igre u Londonu je (čini mi se na zvaničnom sajtu, ali nisam više siguran) bio prefektan strim uživo sa SVIH borilišta, kako i priliči 21. veku, ne očekijem ništa manje ni sada, mada bih ipak voleo da se u to i uverim. Nadam se da ćemo moći da ispratimo što više takmičenja, da uživamo i da se radujemo.



Komentari (370)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

milisav68 milisav68 07:30 05.08.2016

Nisu još...

...večeras otvaranje.
NNN NNN 10:08 05.08.2016

Re: Nisu još...

Šveđanke otvorile takmičenja, tad sam počeo da pišem, pa nikako da okačim tekstić,
mene već danima hvata euforija...
Danas u 14 već počinje streličarstvo i prilika da Južnokorejanci pokažu nadmoć nad severnjacima i ostatkom sveta...
Sutra u isto vreme naši vaterpolisti bi trebalo da praktično otovre igre,
doduše još pre njih u 13:30 kreće Ivana u streljaštvu,
nadam se da nošenje zastave na otvaranju neće da joj bude opterećenje.

Treba nam malo vremena da se uhodamo sa praćenjem...
antioksidant antioksidant 10:16 05.08.2016

Re: Nisu još...

Zna li neko kako ide s prenosom Igara kad krene Citanje ekspozea?
niccolo niccolo 10:28 05.08.2016

Re: Nisu još...

Sutra

Ima i tenisa sutra:

Ana - Karla (drugi meč na centralnom terenu), Jelena/Aleksandra - Džoana/Heder (četvrti na terenu 5) i Novak/Nenad - Marin/Marin (peti meč na terenu 1).
NNN NNN 10:32 05.08.2016

Re: Nisu još...

Treba nam malo vremena da se uhodamo sa praćenjem...


Koliko sam video za sad je najbolje ujedno i najjednostavnije rešenje - Google!

Sve odmah nude polusažvakano i svarljivo.

NNN NNN 10:42 05.08.2016

Re: Nisu još...

antioksidant
Zna li neko kako ide s prenosom Igara kad krene Citanje ekspozea?


Realno bi bilo da se zamrznu sve aktivnosti na OI kada krene žvalavljenje
antioksidant antioksidant 11:03 05.08.2016

Re: Nisu još...

NNN
antioksidant
Zna li neko kako ide s prenosom Igara kad krene Citanje ekspozea?


Realno bi bilo da se zamrznu sve aktivnosti na OI kada krene žvalavljenje

:)
ne sumnjam da nebojsa iz beograda tripuje da bi to bilo sasvim normalno :). ipak ce ljubljeni mandatar u pelenama za odrasle citati 48 sati svadba.
ali znas u kom pravcu razmisljam - skupstina jeste ekoloski akcident spram tv vremena, sve to emitovati jako je prljavo ali to je jedini reflektor usmeren u septicku jamu politickog odlucivanja. imajuci u vidu da ove ribe mnogo vole mrak u svom akvarijumu fekalija ne bi me cudilo da ovim postave presedan i zatvore prozor u javnost. posle ga nikad vise ne bi otvorili. s druge strane kolike su stvarno sanse da citanje krene 11. avgusta? to je tek 32. termin koji je najavio.
narcis narcis 23:45 06.08.2016

Re: Nisu još...

antioksidant
Zna li neko kako ide s prenosom Igara kad krene Citanje ekspozea?

ananas si zaboravio
niccolo niccolo 08:58 05.08.2016

Upadaš mi u termin



Sad ću da te počupam, ko na ulicama Rija.
NNN NNN 10:17 05.08.2016

Re: Upadaš mi u termin

Samo udri!

Ps. ne bih se iznenadio da bude neka neprijatnost na ulicama
vcucko vcucko 09:40 05.08.2016

Žreb tenisa

OK Novak i Del Potro, da kažeš ovaj dugo nije igrao na ozbiljnom nivou.

Ali gđa Ivanović-Svinjarević u prvom kolu na Muguruzu. Ova druga što joj tepaju carica na Suarez-Navaro.

Cenim da se nećemo nagledati srpskog ženskog tenisa na OI.
NNN NNN 09:54 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

a ako Troicki izbaci Marija?
G.Cross G.Cross 10:00 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

Ali gđa Ivanović-Svinjarević u prvom kolu na Muguruzu. Ova druga što joj tepaju carica na Suarez-Navaro.


Mislim da je obrnuto, Svinjarevic-Navaho i Carica-Kukuruza.
NNN NNN 10:30 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

Ana igra sutra protiv Suarez-Navaro oko 17:15
a JJ u nedelju protiv Muguruze

Ono što je još interesantno je
da u subotu igraju i dublovi

JJ / Krunić protiv britanskog dubla Konta / Votson oko 20:30

i "šlag na tortu" u 22h Đoković i Zimonjić na kroasone Čilića i Draganju,
to bi Marinu bila istorijska prilika daima bar neku pobedu nad Novakom,
koji bi opet mogao da se potpuno koncentriše na singl (a Ziki na miks)
niccolo niccolo 10:31 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

Brate, prestani da pišeš isto što i ja, samo sa zakašnjenjem...
NNN NNN 10:34 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

ubi me posao

nikako da dostignem radnu temperaturu za OI
emsiemsi emsiemsi 12:07 05.08.2016

Re: Žreb tenisa

NNN
a ako Troicki izbaci Marija?

Троицки није женско.
NNN NNN 15:08 05.08.2016

Svetski rekord

je već oboran još pre ceremenije otvaranja,
u streličarstvu u kvalifikacijama,
Kim Woo-jin (iz Južne Koreje, naravno) je oborio svetski rekord!
docsumann docsumann 16:06 05.08.2016

dizači

Priče od dopingu su otišle toliko daleko, da je tek sada utvrđeno da su se neki sportisti (navodno) dopingovali još 2008. i 2012. u ovo je navodno umešan i slavni kazahstanski dizač tegova Ilja Iljin (Docs, reaguj!).


heh, meni su ti vrhunski rezultati u sportovima snage uvijek pod velikim "?".
zato su mi nekako opuštenija strongmen i poowerlifting (RAW, preferiram) takmičenja, gdje znaš da su svi na istom (čitaj nečemu) pa kom obojci, kom obojici.

olimpijsko dizanje se trudi da se predstavi kao čisto, čak je i krkar govorio u prilog toj činjenici, aliii.. ispada da si čist sve dok se ne oklizneš.
a ko zna ko će i kada to biti.

teški su tegovi, preteški...
NNN NNN 17:34 05.08.2016

Re: dizači

da, ali navodno su sad ponovo proveravali uzorke iz 2008. i 2012. i kao tek sad provalili da se ljudi dopingovali - pa šta su ko moj do sad čekali?

Inače ne volim d agledam dizanje tegova, uvek se plašim da se neko ne povredi (ili usere),
ali baš u Londonu nešto kasno išao snimak (ili je čak samo takmičenje bilo kasno),
a ja s kumom čekao neku utakmicu (verovatno košarku) i prekraćivili vreme gledajući dizanje tegova i baš tada Ilja izdominirao, valjda je tad oborio svetski rekored + što je digao veću težinu nego pobednik u kategoriji iznad!
Sad bi mi nekako bilo krivo da ga nešto kazne,
čak nije bio slaninjav kao gomila tih dizača, nego je stvarno izgledao kao sportista.

Mislim praktično jedini za koga znam i njega sjebu
+ desetine drugih.
docsumann docsumann 17:54 05.08.2016

Re: dizači

uvek se plašim da se neko ne povredi (ili usere),


ne brini, dizači obavezno predhodno odrade tretman sa purgativima. jedinina nezgodacija može biti veća količina metana u sali

čak nije bio slaninjav kao gomila tih dizača, nego je stvarno izgledao kao sportista.


pa, dobro, u nižim kategorijama se nema prostora za ekstra begidž. jednostavno moraš biti fit, pogotovo što pri jednako podignutoj težini pobjeđuje lakši takmičar.



inače, ono što najviše impresionira kod dizača olimpijskim stilom, osim, naravno enormne snage, je eksplozivnost.
strongmeni, npr. upravo od njih skidaju trening za taj tip body performansa.



P.S. uskoro slijedi i finale WSM-a, 8-13 avgust, pa će biti propraćeno kraćom reportažom.
Big Z ne učestuje (problemi sa ramenima (kolega )), te se glavni duel očekuje među bivšim košarkašima Tor vs Brajan Šon ( favorit iz sjenke Edi Hal)
zilikaka zilikaka 18:03 05.08.2016

Re: dizači

ne brini, dizači obavezno predhodno odrade tretman sa purgativima. jedinina nezgodacija može biti veća količina metana u sali

Vidiš, ovo prvo nisam znala i baš je interesantno.
Isto koliko je ovo drugo očekivano i logično.
docsumann docsumann 18:16 05.08.2016

Re: dizači


luda ki mašinka

(ovo je komplEment!)

meni kod olimpijskpog dizanja grozomorno izgleda donja faza pri trzaju ...ono, da te sve zaboli samo od gledanja.




a koliko sam čuo iz gym legendi, znalo je doći do ispadanja čmara kod dizača na eksztra teškim čučnjevima, naročito ako ga rade eksplozivno
zilikaka zilikaka 18:31 05.08.2016

Re: dizači

docsumann

luda ki mašinka

(ovo je komplEment!)

meni kod olimpijskpog dizanja grozomorno izgleda donja faza pri trzaju ...ono, da te sve zaboli samo od gledanja.




a koliko sam čuo iz gym legendi, znalo je doći do ispadanja čmara kod dizača na eksztra teškim čučnjevima, naročito ako ga rade eksplozivno

Jbt, pa to ko porodjaj.
Mora da se jadni onoliko zlopate s šuljovima.

NNN NNN 18:45 05.08.2016

Re: dizači

dobro, u nižim kategorijama se nema prostora za ekstra begidž

Da li on je još tada bio u kategoriji do 94,
sada se "prekomandovao" u kategoriju do 105,
a iznad toga su mrge od oko 150kg
(Iranac koje pobedio u Londonu - Salimi i koji je tada imao čini mi se 168 Kg,

sada vidim da ima 189 kg!!! - kilaža mu raste kao prosečna plata u srbiji u vučićevim bajkama)
Ps. najbolje se može steći utisak o tome koliki je to džin je po tome kako ova, inače ogromna, šipka deluje ko čačkalica u njegovim rukama!
docsumann docsumann 19:08 05.08.2016

Re: dizači

da produbim trol ... baš sam prije neki dan naletio na onlajn diskusiju o tome koji su ljudi, odnosno sportisti, zaista najsnažniji.
bješe to sasvim ok diskusija. vidjelo se da su ljudi verzirani, potkovani i upućeni u temu.
dakle, u konkrurenciji su bili olimpijski dizači, powerlifteri i strongmeni.
objektivno, pa čak i umjereno subjektivno, ostali zaista nemaju šta da traže u navedenoj konkurenciji.
msm, svaka čast i rvačima, i ruku obaračima, kečerima, bilderima, bacačima kugle, šporeta i kreveta ... recimo svi oni su se oprobali u ranim oblicima strongmen tačmičenja, prije nego što su se ona uobličila i preciznije profilisala u moderni takmičarski SM oblik.

evo i mog, odnikogtraženog, laičko-espertskog mišlenija:

olimpijski dizači su isuviše ograničeni zahtjevnim tehnikama, koje ih udaljuju od bazičnih oblika ispoljavanja (testiranja) snage. svaka njima čast, i što reče najveći powerlifter sviju vremena Ed Koen - ja ne bih bio u stanju da radim ono što olimpijski dizači rade ( važi i obrnuto, prim. docs).
ali trzaj i izbačaj je premalo za definitivnu odluku o dodjeli tako zajebato naslovljene titule - najjači čovjek na svijetu.

powerlifteri su mlogo snažni momci bez daljnjeg, ali ipak imaju isuviše ograničen set provjera (samo tri discipline), tako da za potpuniju predstavu o nečijoj snazi, klasični, tj. oficijelni, PL program bi trebalo proširiti za sve znane i neznane odd events-e.
u ta dizanja, recimo, spadaju - striktni biceps pregib, militari pres (iliti nekadašnji potisak iz olimpijskog programa), vučenje na lat mašini, triceps opružanje sa čela (ležeće ili sjedeće).

ovaj test bi dao uvid u izolovanu snagu pojedinih mišića, ili mišićnih grupa koje sadejstvu u prostijem pokretu kao što su benč ili potisak sa ramena (militari pres).

strongmen discipline, u modernom striktno standardizovanom obliku, daju prilično dobru sliku kompleksno ispoljenne snage takmičara, pogotovo kod ekstremnih disciplina kao što su heavy yoke (nošenje ekstremno teškog rama (opterećenog okvira) oslonjenog preko ramena), atlas stone (dizanje velikih i teških kugli do određene visine platforme na koju se postavljaju), vućenje kamiona/aviona, cirkus dambel (podizanje teške, masivne i glomazne bućice), Konanov točak, farmer walk (na slici ispod)...



e, moje izsintetisano, eklektičko mišljenje je da bi kombinacija proširenog PL programa uz 5-6 probranih strongmen disciplina dao najprecizniji mogući odgovor na pitanje - ko je taj naj, stvarno naj ...

docsumann docsumann 19:28 05.08.2016

Re: dizači

sada vidim da ima 189 kg!!!


size does metter (čarli je u pravu).

jbg, nema snage bez veličine.
bar ne one na najvišem, najekstremnijem nivou.
pisao sam svojevremeno kako potonjih par godina pobjedničko postolje (I, II, III) na WSM-u teži sumalo 600kg (približnije 580)



jedan od najboljih strongmena današnjice Brian Shaw (210kg, 203cm)
NNN NNN 19:53 05.08.2016

Re: dizači

strongmen

Bilo bi lepo kada bismo imali nekoga na blogu da nas još malo uputi u čari ovih takmičenja
NNN NNN 19:57 05.08.2016

Re: dizači

sada vidim da ima 189 kg!!!

Na zvaničnom sajtu olimpijade ga reklaimrju kao "wieghting almost 200kg"
emsiemsi emsiemsi 12:34 06.08.2016

Re: dizači

docsumann
da produbim trol ...
...

Ааааа, добро је !
Срећа па си се на време зауставио што се тиче качења којекаквих креатура.
docsumann docsumann 18:51 06.08.2016

Re: dizači

emsiemsi
docsumann
da produbim trol ...


Ааааа, добро је !
Срећа па си се на време зауставио што се тиче качења којекаквих креатура.


ne se brigaš. uskoro je i Mr.Olimpija, pa će biti dovoljno sličica za mjenjanje duplikata, tapke i poklape ...

P.S. predviđam da će par momaka nastupiti u senzacionalnom izdanju:



Roelly Winklaar (mogao bi da se ugura u prvih 4-5)
vcucko vcucko 20:37 06.08.2016

Re: dizači

docsumann

ne se brigaš. uskoro je i Mr.Olimpija, pa će biti dovoljno sličica za mjenjanje duplikata, tapke i poklape ...

P.S. predviđam da će par momaka nastupiti u senzacionalnom izdanju:



docsumann docsumann 20:45 06.08.2016

Re: dizači

and Mikhail Kalashnikov made them even more equalier
vcucko vcucko 20:59 06.08.2016

Re: dizači

docsumann
and Mikhail Kalashnikov made them even more equalier

I Colt i Miša su samo nadogradnja. Sve do Car bombe i Satane (Bog ih blagoslovio).
Prvobitnu ideju je patentirala šimija iz "Odiseje 2001.", kad je zgrabila kosku.
Oni ostali mogli su da pumpaju tricepse i kvadricepse do besvesti, džaba im bilo protiv dobre bivolje butne kosti
docsumann docsumann 21:15 06.08.2016

Re: dizači

Oni ostali mogli su da pumpaju tricepse i kvadricepse do besvesti, džaba im bilo protiv dobre bivolje butne kosti


mislim da bodibilding nije mjesto gdje ćeš naletjeti na najopakije momke (mada mnogi iz te branše izgledaju kao superheroji).
ako izuzmemo fajtere, odnosno osobe koji se profesionalno bave borilačkim sportovima, pa i ultimativnom tučom (MMA), strongmeni stvarno djeluju kao osobe koje bi se bez problema nosili sa tri prosječno razvijena muškarca.

a ovo je onaj čuveni trojac od cca 600kg ( i 6m ), kojeg sam gore spominjao



Brian Shaw, Big Z, Thor
sasaminijature sasaminijature 17:22 05.08.2016

Aj neka je sa srecom!

I da igre promovisu sportsko vitestvo, da ne bude politike.
NNN NNN 17:41 05.08.2016

Re: Aj neka je sa srecom!

politike je već bilo lovom na (ruske) veštice pred same igre,
valjda će sada da bude samo sporta.
sasaminijature sasaminijature 17:53 05.08.2016

Re: Aj neka je sa srecom!

NNN
politike je već bilo lovom na (ruske) veštice pred same igre,
valjda će sada da bude samo sporta.

Da da nazalost, nadam se da je takvim rabotama kraj ali cisto sumljam.
Inace smorilo me je vise prepucavanje po sportskim vestima u vezi sa Marjanovicem i selektorom.Sta znam, licni utisak mi je da imamo sasvim solidnu ekipu.Nije bajna ali nije ni toliko losa.Ponajvise raduje duh tima, meni kada ih gledam ostaje utisak da vlada bas dobra hemija i to ce svakako biti bitan momenat u nekim utakmicama.
ivana23 ivana23 18:14 05.08.2016

Re: Aj neka je sa srecom!

NNN
politike je već bilo lovom na (ruske) veštice pred same igre,
valjda će sada da bude samo sporta.

Da da nazalost, nadam se da je takvim rabotama kraj ali cisto sumljam.


Мени лично, велико разочарење је председник Међународног савеза атлетских федерација Себастијан Коу, који је био велики атлетичар и ја сам до овога био апсолутно уверен и да је велики човек. Као бивша атлетска величина, а не као неки функционерчић, морао је да заштити своје колеге. Своје чисте колеге, каже Александар Поповић.
[i]Функционер ДСС-а и бивши министар у две Владе Србије Александар Поповић био је, својевремено, и југословенски атлетски репрезентативац и првак бивше државе. Како каже, био је солидан атлетичар у југословенским и европским размерама. Такмичио се у тркама на 200 метара, понекад и у тркама на 100 и 400 метара и трчао је на свим великим такмичењима осим Олимпијских игара. На ОИ 1992. године у Барселони, није учествовао због међународних санкција. Као бивши спортиста, јавно се побунио против изгона руских атлетичара из Рија.

Рио без Руса: Брљивост, аматеризам, зле намере и глупост (аудио)
NNN NNN 18:38 05.08.2016

Re: Aj neka je sa srecom!

Inace smorilo me je vise prepucavanje po sportskim vestima u vezi sa Marjanovicem i selektorom.Sta znam, licni utisak mi je da imamo sasvim solidnu ekipu

jeste, mislio sam čak i to da pomenem, ali sam ipak preskočio,
mi smo svetski prvacu u svađanju oko bilo čega,
neverovatno je kolika se prašina digla i koliko se "zapalio internet" oko te (ipak prilično nebitne) teme.
Bobi, naš dobri div, ludina, volim ga ko brata rođenog, ali selektor sastavlja tim, a tim je stvarno ostavio dobar utisak i to je to.
Nadam se da će Bobi da još napreduje u NBA i da bude u ekipi na sledećem takmičenju.
Bjelica nam realno mnogo više nedostaje,
baš sam balavio na pomisao da bismo u ekipi moglli da imamo Tea, Bjelicu i Jokića - sve igrači sa neverovatnom košarkaškom inteligencijom + što ni ostatk nije za potcenjivanje.
sasaminijature sasaminijature 19:04 05.08.2016

Re: Aj neka je sa srecom!

NNN
Inace smorilo me je vise prepucavanje po sportskim vestima u vezi sa Marjanovicem i selektorom.Sta znam, licni utisak mi je da imamo sasvim solidnu ekipu

jeste, mislio sam čak i to da pomenem, ali sam ipak preskočio,
mi smo svetski prvacu u svađanju oko bilo čega,
neverovatno je kolika se prašina digla i koliko se "zapalio internet" oko te (ipak prilično nebitne) teme.
Bobi, naš dobri div, ludina, volim ga ko brata rođenog, ali selektor sastavlja tim, a tim je stvarno ostavio dobar utisak i to je to.
Nadam se da će Bobi da još napreduje u NBA i da bude u ekipi na sledećem takmičenju.
Bjelica nam realno mnogo više nedostaje,
baš sam balavio na pomisao da bismo u ekipi moglli da imamo Tea, Bjelicu i Jokića - sve igrači sa neverovatnom košarkaškom inteligencijom + što ni ostatk nije za potcenjivanje.

Ma Bobi je ljudina i svi ostali naravno.
Velika je greota prvo za samog Bjelicu, samim tim i za celu ekipu sto na igrama nece biti u sastavu.Ubunarila ga je sezona i odvratna ekipa u kojoj je bio, no sta je tu je. Iako svi pljuju potencijal Stimca i Bircevica ja bas mislim da ce nenadano imati svoje momente,Stimac je to dokazao pred kraj sezone kada je Cirbes zakazo.Iskreno nadam se nekoj od medalja.
docsumann docsumann 18:10 05.08.2016

jedno od mojih najvećih očekivanja


je zlato Srbije u vaterpolo. to bi stvarno bilo zaokruživanje bilansa (ne i konačno podvlačenje) jedne nevjerovatne generacije.

u isčekivanju turnira, inspirativno podsjećanje. ovaj snimak mi je još od klinačkih dana izgledao kao isječak iz kakvog igranog filma.
svaka čast reditelju i direktoru kamere



interesantno da su i tada za repku, odnosno, sam Partizan, igrali dva bokelja - Dejio Dabović (HN) i Đorđe Perišić (KO)
niccolo niccolo 18:14 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

Đorđe Perišić

Jel još živ on?
docsumann docsumann 18:18 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

niccolo
Đorđe Perišić

Jel još živ on?


ne znam. vidio sam mu sina na ispraćaju reprezentacije. on je čini mi se neki funkcioner u vaterpolo savezu Srbije...
svojevremeno smo igrali skupa u kadetskoj i juniorskoj reprezentaciji.

inače, Đorđe je i plivao 100 i 200m prsno za državni tim. upravo ga je taj ubitačni rad nogu, karakterističan za prsni stil (dupli potisak) činio jednim od najmoćnijih bekova tog vremena.
NNN NNN 20:03 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

zlato Srbije u vaterpolo. to bi stvarno bilo zaokruživanje bilansa (ne i konačno podvlačenje) jedne nevjerovatne generacije.


Realno je da se Živko Gocić (kapiten) i Slobodan Nikić (najtrofejniji vaterpolista) povuku uz krunu karijere, a ima mladih koji bi mogli lepo da se uklope (npr. braća Rašović su tako reći već reprezentativci itd.)
ivana23 ivana23 20:22 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

niccolo
Đorđe Perišić

Jel još živ on?


Upravo je na RTS1, u emisiji - Neka igre pocnu
NNN NNN 20:26 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

RTS1

Blago vama - imate TV
meni klinac razbio pre neki dan (de baš sad )

i sad čekam "5-7 radnih dana" da stigne panel i da se zameni (košta skoro ako nov TV )
Uzdam se u masne strimove i kristalnu kuglu
(tako tepam starom TV gde više ne razaznajem sitne brojke i slova )

IVANAAA (ili bilo koja dobra, a upućen duša), DAJ NEKI DOBAR STRIM!!!
ivana23 ivana23 20:37 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

IVANAAA (ili bilo koja dobra, a upućen duša), DAJ NEKI DOBAR STRIM!!!


Idi na sajt RTS-a

EDIT _ Za OI - https://www.youtube.com/user/olympic
narcis narcis 21:03 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

lepa slika, ko je naslikao
zilikaka zilikaka 21:11 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

Blago vama - imate TV
meni klinac razbio pre neki dan (de baš sad

Šta hoćeš?!
Savim se lepo vidi...ono što treba.
NNN NNN 21:20 05.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

Pa to, vidi se infografika, pod uslovom da je dole
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:46 06.08.2016

Re: jedno od mojih najvećih očekivanja

DAJ NEKI DOBAR STRIM

Ovde imate sve
http://www.batmanstream.com/olympic-games-stream.html
narcis narcis 19:08 05.08.2016

nema ništa

od olimpijade
ovo je totalno neregularna olimpijada, mislim da je već vreme da se razmišlja o ukidanju iste.
docsumann docsumann 19:47 05.08.2016

Re: nema ništa

u to ime, malo izvorne brazilske muzike

docsumann docsumann 19:39 05.08.2016

plivanje


za razliku od atletike, u po fundamentalnosti drugom opo redu olimpijskom sportu - plivanju, rekordi konstantno padaju.
prvo su to pripisivali odijelima i novim materijalima kostima. stvarno tada je padalo i po 20-tak wr-a ( + rekordi prvenstava, kontinentalni, nacionalni, lični...).
onda zabraniše, ili ograničiše uticaj kostima, rekordi se i dalje apdejtuju, gotovo danonoćno. doduše, u nešto manjem broju, do desetak max, ali nezaustavljivost procesa je prosto frapantna.

meni srce puno što za CG na ovim igrama u plivanju nastupa ćerka kuma mog brata, i mog dobrog prijatelja.
još da je Vasov sin, Gavrilo Subotić, zaigrao za reprezentaciju SRB u vaterpolu, pa to bi bilo sjajno.

ma i ovako je.

Milivoj Dukić, koji nastupa u jedrenju moj je komšija, ni minut do njegove kuće od moje zgrade.
Mićo djete Škvera!


NNN NNN 19:58 05.08.2016

Re: plivanje

meni srce puno što za CG na ovim igrama u plivanju nastupa ćerka kuma mog brata, i mog dobrog prijatelja.
još da je Vasov sin, Gavrilo Subotić, zaigrao za reprezentaciju SRB u vaterpolu, pa to bi bilo sjajno.

ma i ovako je.

Milivoj Dukić, koji nastupa u jedrenju moj je komšija, ni minut do njegove kuće od moje zgrade.
Mićo djete Škvera!


vcucko vcucko 22:06 05.08.2016

Re: plivanje

docsumann

za razliku od atletike, u po fundamentalnosti drugom opo redu olimpijskom sportu - plivanju, rekordi konstantno padaju.
prvo su to pripisivali odijelima i novim materijalima kostima. stvarno tada je padalo i po 20-tak wr-a ( + rekordi prvenstava, kontinentalni, nacionalni, lični...).
onda zabraniše, ili ograničiše uticaj kostima, rekordi se i dalje apdejtuju, gotovo danonoćno. doduše, u nešto manjem broju, do desetak max, ali nezaustavljivost procesa je prosto frapantna.

Biće da je ipak razlika u epohama, odnosno ljudi se takmiče u trčanju još od stare Olimpije. Nešto ne znam da je tada bilo takmičenja u plivanju. Prosto, u trčanju se stiglo tu negde do limita ljudskih mogućnosti, u plivanju očigledno još ima rezerve.
Takođe, gde piše da su ova četiri stila plivanja konačna i nepromenjiva; šta ako se negde u životinjskom carstvu pronađe neki novi uzor, a podrživ od strane nauke i primenjene hemije?
NNN NNN 22:25 05.08.2016

Re: plivanje

u trčanju se stiglo tu negde do limita ljudskih mogućnosti

Pa i u trčanju se popravljaju rekordi
https://en.wikipedia.org/wiki/Men%27s_100_metres_world_record_progression
Ima ček i dobar klip na YT o evolucijiji rezultata u sprintu, al' da me biješ ne mogu sad da nađem
vcucko vcucko 23:15 05.08.2016

Re: plivanje

NNN

Pa i u trčanju se popravljaju rekordi

Da, ali je neuporedivo.
I dan danji ko istrči olimpijsko finale na 100 metara ispod 10 sekundi sigurno ima medalju, ako ne i zlato. A još je Ovens pre 80 godina trčao nešto malo preko 10.
Dvadesetih je banatski Švabo Vajsmiler je tih 100 metara prvi preplivao za manje od minute, danas je rekord onog Brazilca 46,91. I verovatno je pitanje od godinu-dve da se napada granica od 45 sekundi.

Bolt je valjda ideal građe za sprintera koga je rodila majka, dalje može neki kiborg.
U plivanju je bio Torp - uvek ponavljam i ponavljaću: čovek je na 2:03 visine imao nesrazmeran konfekcijski broj obuće 56 (na tu visinu normalno ide 48-49 max.). Mnogi ne znaju da je Mark Spic bio niži od Torpa, a nosio je cipele 58. Ti ljudi su imali prirodne(?) peraje. Zanimljivo je da nigde nećeš naći sliku Marka Spica u totalu, da se vidi cela figura sa stopalima. Sledeća faza su valjda ruke i stopala kao lopate za sneg, sa sve kožicom između prstiju
jedi-knight jedi-knight 23:26 05.08.2016

Re: plivanje

Bolt je valjda ideal građe za sprintera koga je rodila majka


I koji tehnicki lose trci. Da je ozbiljniji, da se vise posveti detaljima, ne smem ni da pomislim koliko bi brzo mogao
jedi-knight jedi-knight 23:26 05.08.2016

Re: plivanje

jedi-knight
Bolt je valjda ideal građe za sprintera koga je rodila majka


I koji tehnicki lose trci. Da je ozbiljniji, da se vise posveti detaljima, ne smem ni da pomislim koliko bi brzo mogao


EDIT: Tehnicki lose trci u odnosu na ostalu sprintersku elitu, ne generalno lose.
Kazezoze Kazezoze 23:46 05.08.2016

Re: plivanje

jedi-knight
jedi-knight
Bolt je valjda ideal građe za sprintera koga je rodila majka


I koji tehnicki lose trci. Da je ozbiljniji, da se vise posveti detaljima, ne smem ni da pomislim koliko bi brzo mogao


EDIT: Tehnicki lose trci u odnosu na ostalu sprintersku elitu, ne generalno lose.


On ima nešto što vrlo retki imaju, može da zadrži isti ritam do kraja trke...drugi obično padaju u poslednjim metrima.
Kada se čini da prebaci u veću brzinu, on ustvari zadrži istu maksimalnu brzinu koju je trčao, ali ostali posustaju.
Tu je najjači.
docsumann docsumann 19:08 06.08.2016

Re: plivanje


i u Boltovom slučaju je prednost u veličini, odnosno dužini udova, koje on pokreće frekvencijom tipičnom za desetak centimetara niže sprintere.

jednostavna matematika (fizika), al' do zla boga zahtjevna fiziologija & biomehanika.

slično kao kod centara u košarci - ako imate čovjeka od 2, 10, ili pak 2,20 čija mobilnost i skočnost odgovara igraču od 2,oo, imate zvjer što se fizikalija tiče.
e, sad, kolioko zna i umje sa loptom, koliko kapira duh igre, posebna je kategorija kvaliteta.

a ono što sam natuknuo u vezi košarkaša i strongmena, pa recimo da bi Nikola Peković uz nekoliko godina posebnog heJvbi treninga izrastao u sjajnog snagatora svjetske klase.



on sad ima 139 kg (veoma kvalitetnih) na 211cm.
pretpostavljam da bi mu radna strongmen težina bila oko 200kg. pri tom uoipšte ne bi izgledao slaninasto, što rele NNN.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:49 06.08.2016

Re: plivanje

recimo da bi Nikola Peković uz nekoliko godina posebnog heJvbi treninga izrastao u sjajnog snagatora svjetske klase.

Ne može i treninzi i jahte, i žurke, i braća Šarić, i Pljevlja itakoto.
docsumann docsumann 19:54 06.08.2016

Re: plivanje

Takođe, gde piše da su ova četiri stila plivanja konačna i nepromenjiva;


ovo baš ne razumjem.

u metodici treninga se često koriste i hibridni stilovi, nasdtali kao kombinacije 4 osnovna stila.
npr: ruke delfin, noge prsno, pa tzv. "germanija" - leđni stil u kojem se ruke pokreću zajedno (kao u delfinu), a noge rade u režimu duplog potiska kao u prsnom, mada može i kao kod delina stila.

iskustvo je pokazalo da je kraul najbrži stil u plivanju.
u trci 100, 200...m freestyle stilom, plivač može koristiti bilo koji stil (samo ime freestyle to govori). no, naravno da će iz praktičnih razloga svi koji se bore za što bolji plasman odabrati kraul.

opet pri skoku, plivači u izronu sa spojenim i ispruženim rukama, koristeći samo rad noga kao u delfin stilu, ostvarauju najveću brzinu.
dužina dozvoljenog ronjenja je više puta mjen jana, čitaj redukovana.
nije isključeno da će i ta tehnika postati šprinterska disciplina na recimo 50m.

danas se individualne tehnike plivača testiraju čak i u hidrodinamičkim bazenima. ispituje se pokreti i položaji svakog dijela tijela. teško da je oku stotina trenera, fizičara, doktora, pa i samih plivača, do danas, promakla neka suštinskija stvar.


docsumann docsumann 19:55 06.08.2016

Re: plivanje

Milutin Milošević
recimo da bi Nikola Peković uz nekoliko godina posebnog heJvbi treninga izrastao u sjajnog snagatora svjetske klase.

Ne može i treninzi i jahte, i žurke, i braća Šarić, i Pljevlja itakoto.


misim da se piše - tatoo
alselone alselone 19:58 05.08.2016

Samo basket

Ovde cemo da im vratimo za Barselonu!
NNN NNN 20:05 05.08.2016

Re: Samo basket

kome?
mislim, ako ove OI budu pod jurizdikcijom kozmičke pravde - uzećemo medalju
alselone alselone 20:09 05.08.2016

Re: Samo basket

kome?

Svima njima.

I ja mislim. Previse smo imali malera i previse kradja. Ponovo imamo Tim.
alselone alselone 20:11 05.08.2016

Re: Samo basket

I ponovo smo dali Kroatima sa pola terena, to je dobar znak.
narcis narcis 20:37 05.08.2016

Re: Samo basket

ameri neće u drim tim, odustali
docsumann docsumann 20:16 05.08.2016

i konačno

ćemo dobiti prvog olimpijskog šampiona i šampionku u karateu.

borilački sport koji je uz boks, a od tradicionalnih dalekoistočnih, ubjedljivo najpopularniji konačno debituje na najvećoj sportskoj manifestaciji.
za one koji ne znaju smetnja tome do sada je bilo ne postojanje jedne krovne svjetske federacije za karate sport.
msm, svaka čast taekvondou, ali karate je keva vodilja svih nas koji smo kao klinci nakon projekcije bruce leovih filmova mlatinjali i rukama i nogama na putu do kuće.
alselone alselone 20:17 05.08.2016

Re: i konačno

ali karate je keva vodilja svih nas koji smo kao klinci nakon projekcije bruce leovih filmova mlatinjali i rukama i nogama na putu do kuće.


pravi fajteri su trenirali dzudo.
Meni je zao sto tu nismo dobri posto mi je to ubedljivo najlepsi borilacki sport.
NNN NNN 20:18 05.08.2016

Re: i konačno

jeste, ali karate će biti zvaniča olimpijski sport tek od sledećih igara 2020.
NNN NNN 20:22 05.08.2016

Re: i konačno

dzudo.
Meni je zao sto tu nismo dobri posto mi je to ubedljivo najlepsi borilacki sport.

uh, meni nije, jer se u takmičarkos džudou "svi" zahvati zasnivaju na tome "zgrabi ga za revere",
kada bi se skinuli do pola ne bi imali zašta da se uvate (možda za gaće)


Kad smo kod gaća, skoro sam čuo iz prve ruke da je u vaterpolu najvažnija stvar zategnuti gaće maksimalno, jer se naveća borba vodi ispod vode, a skidanje gaća je ubedljivo najbenignija stvar koju protivnik može da uradi, ali razna uvrtanja i slični zahvati... opet bi tu mogao docs da nas prosvetli - ko se nije davio sa sidrašem ne zna šta je strah
alselone alselone 20:23 05.08.2016

Re: i konačno

uh, meni nije, jer se u takmičarkos džudou "svi" zahvati zasnivaju na tome "zgrabi ga za revere",
kada bi se skinuli do pola ne bi imali zašta da se uvate (možda za gaće)


Ne zajebavaj. Da imam youtube pokazao bih ti kako lep dzudo moze da bude.
niccolo niccolo 20:26 05.08.2016

Re: i konačno

kada bi se skinuli do pola ne bi imali zašta da se uvate (možda za gaće)

Pravi momenat da ispričam (ako već nisam tj. ja ću svakako da ispričam, a vi ste možda već čuli) jednu borbu sumo rvača. Da sudija znak da krenu, jedan se zaleti ka drugom, drugi se samo pomeri u stranu i pobedi gurnuvši iz ringa ovoga koji je već došao do ivice i pokušavao da se zaustavi (jbg, incercija).
docsumann docsumann 20:27 05.08.2016

Re: i konačno

NNN
jeste, ali karate će biti zvaniča olimpijski sport tek od sledećih igara 2020.


onda sam ja nešto slabo pofato
NNN NNN 20:28 05.08.2016

Re: i konačno

moj malđi klinac obožava da se "sumujemo",
ceo onaj rutual se podrazumeva
niccolo niccolo 20:38 05.08.2016

Re: i konačno

ceo onaj rutual se podrazumeva

To je najzanimljiviji deo
docsumann docsumann 20:38 05.08.2016

Re: i konačno

Kad smo kod gaća, skoro sam čuo iz prve ruke da je u vaterpolu najvažnija stvar zategnuti gaće maksimalno, jer se naveća borba vodi ispod vode, a skidanje gaća je ubedljivo najbenignija stvar koju protivnik može da uradi, ali razna uvrtanja i slični zahvati... opet bi tu mogao docs da nas prosvetli - ko se nije davio sa sidrašem ne zna šta je strah


u moje vrijeme su bile popularne gumirane, odnosno plastificirane gaćice.
one su bile napravljene od ojačanih (kako im samo ime kaže) materijala, a koji je uvodi postajao tako klizav da je to ometalo svako hvatanje.

a same gaćice su se uz to svojski zatezale oko struka pri vezivanju, da ne bi ostavljale prostora da ti protivnik uvuče prste i uhvati te za konopac

danas se odustalo od takvih modela i koriste se jaki, ali skroz rastegljivi i prirodniji materijali.
valjda ta rastegljivost kompezuje kontrolu koju bi protivnik eventualno ostvario ako bi te uhvatio za kanap od gaćica.

inače beku se ne isplati da hvata previše centra za gaćice jer automatski gubi jednu ruku za blokiranje ili presjecanje lopte iznmadd vode.
centru pak odgovara da uhvati beka (obično lijevom rukom ako je dešnjak, i obrnuto), jer oko tog hvata ostvaruje pšolugu za rotaciju.

opet, borba između centra i beka u današnjem vaterpolu je otišla dođavola.
to je posebna borilačka vještina, uglavnom skrivena od oka sudije i publike.
mislim da je vaterpolo dosta izgubio dopuštajući povećan kontakt u igri, jer se time igra blokira i gubi na brzini i protočnosti.
msm,. zamislite košarku u kojoj bi bilo diozvoljeno hvatanje protivnika za ruke.
ikra bi se definitivno usporila, blokirala, postrala bi ružna i iskidana.

mnogi kažu da je zato ženski vaterpšolo interesantniji za gledanje, jer je čistiji, tečniji, ima više po gol opasnih uplivavanja.
NNN NNN 20:44 05.08.2016

Re: i konačno

Tako nešto mi otpilike i ispričao čovek,
ako uspe da te zgrabi i uvrne ih - postaješ puppet i njegovim rukama
blogovatelj blogovatelj 01:58 06.08.2016

Re: i konačno

Da sudija znak da krenu, jedan se zaleti ka drugom, drugi se samo pomeri u stranu i pobedi gurnuvši iz ringa ovoga koji je već došao do ivice i pokušavao da se zaustavi (jbg, incercija).


Sumo ima samo dva pravila. Oboriti protivnika u krugu na podu, ili ga isterati iz kruga. Dozvoljeni zahvati su guranje i hvatanje za tange.
docsumann docsumann 20:26 05.08.2016

tračanje, sprint, nfl


šta nakon Bolta ... fda li će nastupiti poveća šupljina u subrekordnim rezultatima na 100m ili će se kao u post Bubkinom slučaju novi rekorder pojaviti neočekivano brzo.

ljudi ovdje generalno zaboravljaju da najbolji sprinteri današnjice, ili barem oni najtalentovaniji, završavaju u nekim drugim sportovima, a ne u atletici.

svake govine na NFL draftu 4-5 klinaca pokaže atomski potencijal u sprintu. neki i postanu odlični raning bekovi, neki bez osjećaja za igru nestanu vječito sjedeći na klupi, neke ometu povrijede, neke raskalašni život i obilje dolara.
NNN NNN 20:30 05.08.2016

Re: tračanje, sprint, nfl

pomenuti Getlin se okušao u NFL-u kada je bio suspendovan,
ali nije postao profesionalac,
kaže da ga je trener diskriminisao kao "Track guy"
docsumann docsumann 20:41 05.08.2016

Re: tračanje, sprint, nfl

i Bob Sapp je takođe slabo prošao u NFL-u, i pored sve one mišićne mase, snage, pa i brzine za toliku ljudeskaru.
jednostavno nije kapirao igru, a kad su ga pitali šta je bio u timu, odgovarao je sa - ass back
Atomski mrav Atomski mrav 01:31 06.08.2016

Re: tračanje, sprint, nfl

Markiz Gudvin, krilni hvatač i igrač specijalnog tima Bafalo Bilsa je učestvovao na Olimpijadi u Londonu u skoku u dalj a nije uspeo da se kvalifikuje za Igre u Riu. Čitao sam kako je imao podršku svog trenera, Reksa Rajana, što je inače retkost u NFL.
jedi-knight jedi-knight 20:44 05.08.2016

Sećanje

Bio sam učesnik Igara.
U Pekingu 2008. nisam imao tu sreću da učestvujem u svečanom defileu. Naime, naša grupa bila je u Šangaju i iako je bilo šanse da se organizujemo i odemo, blizina utakmice i odluka selektora bila je da ostanemo. Bio sam izuzetno razočaran. Da sam mogao, otišao bih kako god...
Kasnije, od sportista koji su bili deo defilea, slušao sam samo kuknjavu; sati i sati čekanja ispred stadiona, ogromna guzva, bez hrane, bez vode i nekoliko minuta šetnje, nekoliko sekundi pred očima milijardi ljudi.
I danas, kada preispitujem najdublji deo sebe, nailazim na tragove tog istog razočarenja.
Da sam ponovo tamo, ipak bih išao. Makar sam i autobusom :)
NNN NNN 20:46 05.08.2016

Re: Sećanje

ipak bih išao. Makar sam i autobusom

ivana23 ivana23 20:48 05.08.2016

Re: Sećanje

NNN
ipak bih išao. Makar sam i autobusom


jedi-knight jedi-knight 20:56 05.08.2016

Re: Sećanje

Re: Sećanje
NNN
ipak bih išao. Makar sam i autobusom




Ne mozes da zamislis kako smo se smorili kada smo culi da ne idemo. Ali kasnije smo ipak usli u selo, jer smo poslednju utakmicu igrali u Pekingu, tako da sam ipak osetio taj duh. Ne mogu da zaboravim prvi ulazak u glavni restoran u selu, gde su za istim stolom sedeli Nadal, selektor Grcke Janakis, a Mesi i Kobi Brajant su stajali odmah tu pored i pricali. Kobi je navodno obozavao Mesija i dosao je samo da ga upozna ( americki kosarkasi valjda nisu ni bili u selu ).
Jos jedan utisak iz olimpijskog sela bio mi je da je u tom istom restoranu ( koji je bio velicine tri fudbalska terena sa najvecim izborom hrane koji se moze i zamisliti ), najveca guzva uvek bila ispred MekDonaldsa. Neko bi pomislio da se jede na grame, da se vitamini i minerali mere u atom, ali nista od toga. Krka se kao u Guci.
NNN NNN 21:09 05.08.2016

Re: Sećanje

americki kosarkasi valjda nisu ni bili u selu

tačno, oni nikad nisu u selu - pate od kompleksa više vrednosti,
inače Novak uvek pominje kao mu je super što je 10 hiljada sportista zajedno i što se svi sreću u restoranu!
jedi-knight jedi-knight 21:11 05.08.2016

Re: Sećanje

Re: Sećanje
americki kosarkasi valjda nisu ni bili u selu

tačno, oni nikad nisu u selu - pate od kompleksa više vrednosti,
inače Novak uvek pominje kao mu je super što je 10 hiljada sportista zajedno i što se svi sreću u restoranu!


Novak je u Pekingu pravio cirkus ispred naseg paviljona, sa svima se druzio, caskao, igrao fudbal...
zilikaka zilikaka 21:18 05.08.2016

Re: Sećanje

Bio sam učesnik Igara.


Ti znaš čega ćeš se sećati.
ivana23 ivana23 21:26 05.08.2016

Re: Sećanje

NNN
americki kosarkasi valjda nisu ni bili u selu

tačno, oni nikad nisu u selu - pate od kompleksa više vrednosti,
inače Novak uvek pominje kao mu je super što je 10 hiljada sportista zajedno i što se svi sreću u restoranu


Amerikanci su smesteni na jednom kruzeru.



LINK
NNN NNN 21:34 05.08.2016

Re: Sećanje

Da,
kad god ima neko more, oni su na brodu,
a kad mena onda neki luksuzni i dobro obezbeđeni hoteli,
da se slučajno ne bi mešali sad sa plebsom i nižom rasom sportista.
narcis narcis 22:06 05.08.2016

Re: Sećanje

jedi-knight

šta si igrao klikere ili nešto lakše
ivana23 ivana23 21:58 05.08.2016

***

narcis narcis 22:04 05.08.2016

Re: ***

ivana23
link

ovobe na švapski imali na serbliški
NNN NNN 22:04 05.08.2016

Re: ***

ivana23
link
da?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana