Društvo| Kultura

Sujeta, polu-znanje i društvene mreže

little_radojica RSS / 08.08.2016. u 12:38

Кад се удруже сујета, полу-знање (или премаскирано незнање) и утицај на друштвеним мрежема добије се једна од најгорих комбинација по интернет заједницу. Тако настају разне Слађане Велков са потенцијално огромним негативним утицајем на друштво.

Полу-знање у комбинацији са сујетом аутора говори му да има шта да каже, утицај на мрежама у комбинацији са полу-знањем да би требало нешто да каже, а утицај на мрежама у комбинацији са сујетом да не мора да трпи дискусију ни критику. Зато пише глупости, мисли да је паметан и - брише, банује све што му не иде у прилог.

Нисмо на Блогу Б92 одавно имали случај да неко побрише баш СВЕ коментаре који му не одговарају, банује оне који су му указали на тешке материјалне грешке и незгодну нарав. У принципу, боли ме уво што сам ја банован због приговора (ово ми је иначе први пут за четири године), али жао ми што је банован Џедај. Уствари, није ми толико жао ни што је банован, већ што су његови коментари у којима је тачку по тачку размонтирао написане веома опасне глупости о веома важној теми као што је исхрана - обрисани! Стронгменов текст>>>>ЛИНК, скоро у потпуности састављен од тешких будалаштина таблоидног типа, за кратко време је видело скоро 3500 људи од којих врло вероватно и понеки Ловац на Покемоне и ја се само надам да ће сви они имати довољно знања и мудрости да га ич не зарезују. Блог јесте необавезна форма комуникације, али сам става да промоцију и ширење незнања не би требало нигде толерисати тј. оставити без одговора, па ни на блогу.

П.С. Да будемо јасни, блог не мора да буде уређен по демократским принципима, право је аутора да модерише расправу, па и да блокира учеснике, али и за то постоје нека писана и неписана правила и неки принципи. Ово је ваљда први пут да је у потпуности обрисана дискусија некога ко је изузетно компетентан за тему блога, ко је говорио само о теми, веома пристојно а да за брисање и бановање није дато ни образложење ни право на одговор.



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:27 10.08.2016

Re: ...

alselone
Pajke, Radojica,

Sto se bre svadjate? Evo, da udovoljim obojici pa da se smirite - obojica zivite u zemljama sa dubokom fasistickom istorijom i tradicijom. Je l' OK sad?


Ko se, bre, svađa?

Ti alse prvo da naučiš šta je fašizam, pa da se onda javiš sa ovakvim borbenim iskazima.

blogovatelj blogovatelj 01:50 10.08.2016

Re: ...

džedaj je upravu a i trebalo bi sve ove što dele "savate" o zdravlju pobiti i zatvoriti na tisuću leta u rudnik da bel dan nevidu.


Jašta brale. U Sibir, na Kamčatku, pa u reku Kolimu da vade zlato iz nje dok ugodni sibirski vetrić ćarlija.
alselone alselone 02:20 10.08.2016

Re: ...

Ko se, bre, svađa?


Dobro, dobro, samo nastavite da merite ciji je, jelte, zlocin duzi, pa da pricamo o pravim zlocinima a ne da smaras kako ti je uciteljica rekla da su Hrvati kakani sto je tvoje nezno srce obelezilo za citav zivot.

Jer to sto su Japanci radili po Kini ili sto su Amerikanci radili po, pa recimo celom svetu, je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:14 10.08.2016

Re: ...

je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.


Mani se, alse, i vi amateri ostaviste par desetina hiljada mrtvih civila, i to samo u jednom ratu koje je trajao jedva par godina, što je zavidan uspeh s obzirom na to koliko vas ima. Nešto mislim, da se NATO nije umešao, ko zna koliko biste se stvarno istakli na tom polju.



alselone alselone 03:16 10.08.2016

Re: ...

Nešto mislim, da se NATO nije umešao, ko zna koliko biste se stvarno istakli na tom polju.


Blazeno neznanje.


A i nije valjda da prebrojavas mrtve? Pa gde ces tim argumentom protiv japanaca i amerikanaca, crni Pajke?
bene_geserit bene_geserit 03:28 10.08.2016

Re: ...

srdjan.pajic
A i onog jednog našeg profana sa CU-a, koga su fakultetske vlasti najurile zbog plagijata (a zapravo zbog toga što je nešto srao u vezi sa 9/11), ukebali su da je lagao da je, recimo, 1/16 Indijanac po poreklu, pa tako dobio i neke beneficije. Posle ga nabrzinu usvajali neki Hopiji, ili Čejeni, ne sećam se koji, neki od ovdašnjih lokalaca indijanaca, da ga spasu od bruke.

Pa sto ne bi on mogao kad je mogla "Pokahontas" da na tome izgradi celu karijeru.

Naravno u celoj prici nije bitno da li on ili Warren-ova (koja je belja od kraljice Elizabete) imaju 1/32 indijanske krvi ili ne - zbog cega bi im 3% indijanske krvi dalo prednost nad nekim drugim ko je vise zasluzio?
Problem je sto te idiotske minority kvote uopste postoje.
A kada vec postoje, naravno da ce da bude zloupotreba, uostalom zar i kod nas nije bilo skoro na prijemnom da su se masovno izjasnjavali kao romi?
anonymous anonymous 03:51 10.08.2016

Re: ...


srdjan.pajic
je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.


Mani se, alse, i vi amateri ostaviste par desetina hiljada mrtvih civila, i to samo u jednom ratu koje je trajao jedva par godina, što je zavidan uspeh s obzirom na to koliko vas ima. Nešto mislim, da se NATO nije umešao, ko zna koliko biste se stvarno istakli na tom polju.



Ми ....ви ....они ....

Шта је то што прави социјалну дистанцу у твојој глави ....???
alselone alselone 03:55 10.08.2016

Re: ...

Шта је то што прави социјалну дистанцу у твојој глави ....???


Leceni narkoman. U Tesli ih maraju hemikalijama da im proradi mutantski gen, kao Deadpool-a.
tasadebeli tasadebeli 09:28 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

zilikaka
glutelalnoj amneziji

E, sve sam mogla da pretpostavim, al da dupe ima amneziju...

Mada, to jeste očigledan dokaz koliko je tanka linija na dupe - glava relaciji.

...izvini, ovo nema nikakve veze sa tvojim izlaganjem, koje duboko poštujem, nego meni se vazda nameću neke asocijacije, a ne umem to u sebi da zadržim.



Јеботе, Зили, па глутеус је у ствари дупе!

Немој се извињаваш, мене си просветлила овим коментаром.

Видим, дигла се фрка, читам Стронгменов пост, читам Радојичин пост, а у ствари све време се питам шта је то глутеус. Уопште, слабо знам те анатомске називе. Само оно што сам повређивао, па писало у лекарском налазу.

Зато, рецимо, знам шта је навикуларка. Једна од пет кошчица (dg. osis navicularis sin.) у корену шаке јербо сам то ломио (и носио гипс два и по месеца, замало шрафове да ми стављају) када ми је једно говедо из ФК Мала Моштаница утрчало клизећи старт с леђа, па сам летео у ваздух и дочекао се на руке.

И знам још шта је бицепс јер га многи користе за курчење, па сам назив чуо од њих.

И знам још... Па то је то. Ништа више од тих назива.

Значи, глутеус = буља?

Ха! Како је добар назив!

Ето баш малочас сам обрисао глутеус у кењи, сад ћу да га намиришким...

Много ми се свиђа. Можда променим ник на овом блогу у Дон Глутеус Стероид.

Моћно звучи!







Радојице, хвала ти за овај пост. У комплету са Стронгменовим постаје ми омиљени пост. Слатко сам се насмејао коментарима овде. Поготово о оном Јапанцу и крвној групи...

Сјајна хроника неизмерне људске глупости.

И да знаш да те потпуно подржавам у овоме што си написао:


Да будемо јасни, блог не мора да буде уређен по демократским принципима, право је аутора да модерише расправу, па и да блокира учеснике, али и за то постоје нека писана и неписана правила и неки принципи.


О томе размишљам још откако сам искусио оно гостовање Феликса Крула са Филозофијом паланке у мом дворишту.
nsarski nsarski 13:22 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

Значи, глутеус = буља?

Stavise, puno ime i prezime tog myshicha je Gluteus Maximus. Ima ih jos dva: Medius i Minimus. Ta tri cine, da prostis, zadnjicu. Triumvirat, covece. Meni lici na ime nekog imperatora, iskren da budem.
narcis narcis 14:13 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

nsarski
Значи, глутеус = буља?

Stavise, puno ime i prezime tog myshicha je Gluteus Maximus. Ima ih jos dva: Medius i Minimus. Ta tri cine, da prostis, zadnjicu. Triumvirat, covece. Meni lici na ime nekog imperatora, iskren da budem.

GluPteus Maximus Triumvirateus Treći-us
tasadebeli tasadebeli 14:27 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

nsarski
Значи, глутеус = буља?

Stavise, puno ime i prezime tog myshicha je Gluteus Maximus. Ima ih jos dva: Medius i Minimus. Ta tri cine, da prostis, zadnjicu. Triumvirat, covece. Meni lici na ime nekog imperatora, iskren da budem.





Да, и мени!

Не могу, а да не помислим на Бигус Дикуса енд хиз вајф Инконтинентију Ботокс.





little_radojica little_radojica 14:57 10.08.2016

Re: ...

Jer to sto su Japanci radili po Kini ili sto su Amerikanci radili po, pa recimo celom svetu, je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.

Све признајемо, само нас немој на исти степеник с њима!
little_radojica little_radojica 15:08 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид


Зато, рецимо, знам шта је навикуларка. Једна од пет кошчица (dg. osis navicularis sin.) у корену шаке јербо сам то ломио... када ми је једно говедо из ФК Мала Моштаница утрчало клизећи старт с леђа, па сам летео у ваздух и дочекао се на руке.


Ја сам на тај начин научио шта је метакарпална кост, само мени та причица о паду није прошла, провалио ме доца из прве (али није пријавио полицији)


Радојице, хвала ти за овај пост.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 10.08.2016

Re: ...

little_radojica
Jer to sto su Japanci radili po Kini ili sto su Amerikanci radili po, pa recimo celom svetu, je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.

Све признајемо, само нас немој на исти степеник с њима!


A ni nas sa njima .

Ali pre nego što ovako kreneš da prebrojavaš i praviš rang liste, alse, trebalo bi uvek malo da zastaneš i da se setiš da ni ti nisi baš iz Vudstoka. Nivo krvološtva i mržnje na Balkanu je verovatno u rangu najgorih mesta na svetu, što je lepo demonstrirano i u poslednjem od mnoštva skuba, u kome glavni koljači čak nisu ni učestvovali, formalno, a učinak je svejedno bio izvanredan. Jedino što ste mali isprdak, pa vas je laganica obuzdati u divljanju. I nekakve isfrustirarne babetine od učiteljica istorije, koje svoje lične duševne boli leče trovanjem mladih naraštaja, tu igraju dosta važnu ulogu.
zilikaka zilikaka 17:38 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

Уопште, слабо знам те анатомске називе. Само оно што сам повређивао, па писало у лекарском налазу.

Ја сам на тај начин научио шта је метакарпална кост,


Ja sam u vreme studiranja previše vremena provodila sa studentima medicine. Očigledno.

Ajd studiranje, nego oni pozavršavaše i počeše onu obaveznu praksu.
Pa se tu našlo i apotekara (da ne kažem magistri farmacije ).
Svaki zajednički izlazak ličio na bolničku vizitu.

Onda sam jednom prilično jasno i glasno rekla da ja neću više da slušam dogodovštine i stučne nedoumice i da ću im svima sledeće večeri držati predavanje o toplotnim izmenjivačima, pa se našli zatečeni i malo utihli, al na kretko.
gedza.73 gedza.73 18:07 10.08.2016

Re: ...

srdjan.pajic
Nivo krvološtva i mržnje na Balkanu je verovatno u rangu najgorih mesta na svetu

ne bi baš da se mešam u svađu tipa USAsrbin i USSRsrbin * ali kad su umešani Blkanci samo da dobacim sa klupe.
Balkan ti je emotivni zločin muž, žena, alkohol, švaler-ka.
USA je patološki serijski ubica koji uživa u ubijanju, pride i kleptoman.

*Pokazivao mi klinac američki kruzer na kome su smešteni olimpijci.
Kakve sise plašljive. k'o rumunska gimnastičarska reprezentacija u vreme Čaušeskog ili SSSR sportisti u vreme najcrenjeg komunizma.

Ko bi rek'o da će Amerika toliko da se spusti.
Vama Tramp dođe skoro kao premija
narcis narcis 18:38 10.08.2016

Re: ...

Balkan ti je emotivni zločin muž, žena, alkohol, švaler-ka.

ne lupaj gedžo, imamo i mi i patološke i serijske ubice i pročitaj anašnje naslove, pedofili dominiraju.
sam na 7 meleona ljudi naravno da ima stostruko manje patoloških poremećaja u odnosu na 350 miliona,
*Pokazivao mi klinac američki kruzer na kome su smešteni olimpijci.

nije tu upitanju kukavičluk već bogatstvo, ti ljudi se ne mešaju sa smrtnicima ni u svojoj zemlji ,
šta ti misliš da ćeš da sretneš nekog od njih u kafanu il na ulicu?
ni ja ni ti ni ostala sitna buranija ne možemo ni da uđemo na mesta gde se ta klasa skuplja.
prema tome ne lupajte više, ti ljudi su milioneri i ponašaju se tako. borili su se za taj status i spravom ga sad koriste, a ti možeš da im pljuckaš pod prozor i a brišeš sline zavisti , volja ti.
gedza.73 gedza.73 18:52 10.08.2016

Re: ...

ne lupaj gedžo, imamo i mi i patološke i serijske ubice i pročitaj anašnje naslove, pedofili dominiraju.

Novine ne čitam, ali ne sumnjam da crna hronika i starlete dominiraju u naslovima.
Da pojasnim. Balkan je muž, bekričina koji ubije ženu jer sumnja da ga vara.
USA je serijski ubica koji uživa da proučava žrtve, kasapi ih, sve to snima kako bi mogao kasnije da gleda i da se usavršava, a usput ih i opljačka.

ni ja ni ti ni ostala sitna buranija ne možemo ni da uđemo na mesta gde se ta klasa skuplja.

Zabole me gde se skupljaju i da li sede na zlatnim nošama. Ja biram mesta koja meni odgovaraju a ne mesta mene.

nije tu upitanju kukavičluk već bogatstvo, ti ljudi se ne mešaju sa smrtnicima ni u svojoj zemlji ,

Sa jedne strane američki olimijci u kavezu, sa druge strane svi ostali?
A ja se čudio kako se nose sa kompleksom veličine.
borili su se za taj status i spravom ga sad koriste, a ti možeš da im pljuckaš pod prozor i a brišeš sline zavisti , volja ti.


Jel' ti beše u nekom komentaru pljucnu Živkovića the EX-a?

narcis narcis 19:22 10.08.2016

Re: ...

Jel' ti beše u nekom komentaru pljucnu Živkovića the EX-a?

ne
Zabole me gde se skupljaju i da li sede na zlatnim nošama. Ja biram mesta koja meni odgovaraju a ne mesta mene.

pa što komentarišeš.
da ti ponovim - mi živimo u kapitalizmu i ponašanje američkih košarkaša je sasvim u skladu sa njihovim društvenim statusom
sa statusom ljudi koji imaju više desetina miliona dolara.
da si prati znao bi da nikad nijedan tim amerike sa olstar zvezdama nije delio smeštaj sa ostalim sportistima, uvek su bili smešteni po najlulsuznijim hotelima, spram svog društvenog satusa i značaja, ponavljm ti - to je kapitalističko ustrojstvo, želeli ste imate.
gedza.73 gedza.73 20:24 10.08.2016

Re: ...

Dragoljube, ili ti ne razumeš mene ili ja tebe.
ti
ni ja ni ti ni ostala sitna buranija ne možemo ni da uđemo na mesta gde se ta klasa skuplja.

ja
Zabole me gde se skupljaju i da li sede na zlatnim nošama. Ja biram mesta koja meni odgovaraju a ne mesta mene.

ti
pa što komentarišeš.

Komentarišem kako na jednoj strani stoji rumunske gimnastičarke sa brkatom baba-trenerom, okružene neprobojnim zidom čika u šinjelima koji se plaše da im u decu Zapad ne ubaci kokakola virus.
U to se pretvorila Amerika. Strah da se mešaju sa običnim svetom.
da si prati znao bi da nikad nijedan tim amerike sa olstar zvezdama nije delio smeštaj sa ostalim sportistima

Nisam.
uvek su bili smešteni po najlulsuznijim hotelima, spram svog društvenog satusa i značaja,

Što ne trče onda sa roleksima?
ponavljm ti - to je kapitalističko ustrojstvo, želeli ste imate.

Pazi, ja volim crnke (malo i što moram). A volim i plavuše. Padam i na riđokose.
Tu ima raznih podgrupa. Kratka, duga, kovrdžava kosa, zelene, plave oči, prćst nos, klempave uši, niske, visoke...
Da li sam ja riđoljub, blondofil ili morenafan?


razmisljam razmisljam 20:36 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

tasadebeli


Ето баш малочас сам обрисао глутеус у кењи, сад ћу да га намиришким...


Да простиш, Тасо, обрисао си анални сфинктер, ако већ канимо бити доследни и егзактни и не желимо ширити полунаучене ( и к томе погрешне) информације по овом месту.
jedi-knight jedi-knight 20:42 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

Да простиш, Тасо, обрисао си анални сфинктер


Pa sad, da prostis, konstatacija je na mestu, ali možda je pražnjenje bilo pod pritiskom, pa je rikošetiralo i ulepšalo celinu gluteusa. Ne znamo detalje
razmisljam razmisljam 20:47 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

jedi-knight


Pa sad, da prostis, konstatacija je na mestu, ali možda je pražnjenje bilo pod pritiskom, pa je rikošetiralo i ulepšalo celinu gluteusa. Ne znamo detalje




То сам и ја помислила, али сам пробала да будем фина, па задржала мисао за себе.

Теби хвала што си је изрекао.
jedi-knight jedi-knight 20:48 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

Теби хвала што си је изрекао.


U slavu nauke
narcis narcis 20:56 10.08.2016

Re: ...

Komentarišem kako na jednoj strani stoji rumunske gimnastičarke sa brkatom baba-trenerom, okružene neprobojnim zidom čika u šinjelima koji se plaše da im u decu Zapad ne ubaci kokakola virus.
U to se pretvorila Amerika. Strah da se mešaju sa običnim svetom.

gedžo ti ne umeš da čitaš , američki košarkaši iz nba nisu nikad bili u olimpiskom naselju, nikad se nisu mešali sa običnim smrtnicima, zbog statusa,
ovo sa šinjelima, pričaš gluposti, to je taj palanački mentalitet koji tebi sreću kvari.
Što ne trče onda sa roleksima?

pa oni nemaju palanački mentalitet koji tebe tera da ovo pitaš, nisu seljaci srpski rečeno
Pazi, ja volim crnke (malo i što moram). A volim i plavuše. Padam i na riđokose.
Tu ima raznih podgrupa. Kratka, duga, kovrdžava kosa, zelene, plave oči, prćst nos, klempave uši, niske, visoke...
Da li sam ja riđoljub, blondofil ili morenafan?
ma jok ti si palančanin i tu nema pomoći
gedza.73 gedza.73 21:18 10.08.2016

Re: ...

gedžo ti ne umeš da čitaš , američki košarkaši iz nba nisu nikad bili u olimpiskom naselju

Numem. Ja napišem olimpijci, ti kažeš NBA košarkaši.
ovo sa šinjelima, pričaš gluposti, to je taj palanački mentalitet koji tebi sreću kvari.

Nisam palenoik već paranoik. Svuda vidim zavere, pa mislim kako neće Sem baš tako da pusti sportiste na takmičenje bez nadgledanja i kontrole ljudi u crnom iz svih bezbedonosnih službi.

pa oni nemaju palanački mentalitet koji tebe tera da ovo pitaš, nisu seljaci srpski rečeno

srpski rečeno, džiberi su ravnomerno, kako ti napisa, raspoređeni.
To što neko ima novac, ili je skakao metar više od ostalih štrebera na koledžu, ne znači da ima ukusa. Zaprepastio bi se da vidiš koje sume novca ljudi troše na kič.
ma jok ti si palančanin i tu nema pomoći



Nisam pročitao Palanku Simeona Čudotvorca pa može biti i da si u pravu.
Ali me volem ovakvog kakav sam.
zilikaka zilikaka 21:18 10.08.2016

Re: ...

palanački mentalitet

Ti baš prizivaš i išteš đavola?
Znaš da se lako reinkarnira.

..a spram ženskih, šta fali biti širokih shvatanja?
Neće valjda ko jedan naš poznanik što je zapatio švalerku koja izgleda isto, al potpuno isto ko žena mu.
gedza.73 gedza.73 21:24 10.08.2016

Re: ...

zilikaka
Neće valjda ko jedan naš poznanik što je zapatio švalerku koja izgleda isto, al potpuno isto ko žena mu.

Skuplja duplikate?
zilikaka zilikaka 21:38 10.08.2016

Re: ...

Kanda čovek ima mustru i ne odstupa od nje.
tasadebeli tasadebeli 22:20 10.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

jedi-knight
razmisljam

Теби хвала што си је изрекао.


U slavu nauke



Ала сте и ви научници неки досадни типови!

А где су ту уметничке слободе у изразу?

За брисање целог ми глутеуса потребовао бих шаторско крило што мој дозвољени минус у банци не може да поднесе.

И због тога сам врло пажљив са тим притиском и рикошетирањем водећи рачуна о фелшевима и мартинелама.
narcis narcis 22:37 10.08.2016

Re: ...

Zaprepastio bi se da vidiš koje sume novca ljudi troše na kič.

znam , to mi poso da se cel život nadgornjavam sa džiberima i kičom.
nego da si opleo po amerima što su iskoristili svoju moć i odstranili ruse sa olimpijade da bi pouzimali medalje, imao bi moju podršku. ovako... šta ti treba to sitno pljuckanje,jeftino.
drugo, novo je doba novi mentalitet, samo smo mi seljaci pa od olimpijade pravimo ekskurziju, drugi dolaze da se takmiče i osvajaju medalje a mi se zabavljamo, opušteno država plaća.
..a spram ženskih, šta fali biti širokih shvatanja?
Neće valjda ko jedan naš poznanik što je zapatio švalerku koja izgleda isto, al potpuno isto ko žena mu.

nisam razumeo ovo, ne znam el pitaš mene pošto nisam nešto o žemskama divanio skoro, sem o nosatim i brkatim
a palančanin ako se reinkarnira, pa šta ću mu to je palanački mentalitet, mislim ta reinkarnacija
alselone alselone 23:59 10.08.2016

Re: ...

Ali pre nego što ovako kreneš da prebrojavaš i praviš rang liste, alse, trebalo bi uvek malo da zastaneš i da se setiš da ni ti nisi baš iz Vudstoka. Nivo krvološtva i mržnje na Balkanu je verovatno u rangu najgorih mesta na svetu, što je lepo demonstrirano i u poslednjem od mnoštva skuba, u kome glavni koljači čak nisu ni učestvovali, formalno, a učinak je svejedno bio izvanredan. Jedino što ste mali isprdak, pa vas je laganica obuzdati u divljanju. I nekakve isfrustirarne babetine od učiteljica istorije, koje svoje lične duševne boli leče trovanjem mladih naraštaja, tu igraju dosta važnu ulogu.


Prestajem, malo sam se zezao, al ti bas licno primas sve sto se kaze protiv Amerike.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:32 11.08.2016

Re: ...

Balkan ti je emotivni zločin muž, žena, alkohol, švaler-ka

komšija, pripadnik druge nacije, četnik, ustaša, šiptar...
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:36 11.08.2016

Re: ...

Prestajem, malo sam se zezao, al ti bas licno primas sve sto se kaze protiv Amerike.


Jeste, u pravu si. A isto važi i za tebe.


alselone alselone 03:15 11.08.2016

Re: ...

Jeste, u pravu si. A isto važi i za tebe.


Ista smo bagra, jebem li ga. Da se vratimo na priču o ronjenju, triadama, deci, dvorištu itd. ko jebe ovo sranje od politike?
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:40 11.08.2016

Re: ...

alselone
Jeste, u pravu si. A isto važi i za tebe.


Ista smo bagra, jebem li ga. Da se vratimo na priču o ronjenju, triadama, deci, dvorištu itd. ko jebe ovo sranje od politike?


Dogovnoreno!

(al na nekom drugom blogu, smorismo ga ovde, brate. Evo sad ulete i ovaj gedžoslav da i on prolelelmudi koju na ovu temu, iako blage veze nama sa životom, a dragaljub mu, ovim nekim nerazumljivim bugarskim dijalektom, kontrira, sačuvaj bože, ode sve u qrac krasni!).

alselone alselone 04:14 11.08.2016

Re: ...

al na nekom drugom blogu, smorismo ga ovde, brate

dogovoreno, odjavljujem se. poceo sam da primenjujem onu tvoju logiku po kojoj kad primetim da ima previse mojih komentara na konkretnom blogu, samo se ugasim.

blogovatelj blogovatelj 04:45 11.08.2016

Re: ...

ma jok ti si palančanin i tu nema pomoći


Ja se izvinjavam što se mešam. Znam čoveka. Tvrdim da je genije.
A sada nastavi, Dragoljube.
bene_geserit bene_geserit 05:20 11.08.2016

Re: ...

Dragi blogodomacine iz dalekog Japana,
ne mogu da verujem da si mi obrisao (skoro) potpuno pristojan komentar (a svakako benigniji od 90% stvari ovde) i to na blogu na kome se zalis na ... brisanje komentara od strane Milana zivotinje (aka Strongmen) na njegovom blogu.
Hipokrizija na delu?
little_radojica little_radojica 05:31 11.08.2016

Re: ...

bene_geserit
Dragi blogodomacine iz dalekog Japana,
ne mogu da verujem da si mi obrisao (skoro) potpuno pristojan komentar (a svakako benigniji od 90% stvari ovde) i to na blogu na kome se zalis na ... brisanje komentara od strane Milana zivotinje (aka Strongmen) na njegovom blogu.
Hipokrizija na delu?

Ма ништа нисам брисао!
Немам појма о чему се ради!
little_radojica little_radojica 05:46 11.08.2016

Re: ...


Ма ништа нисам брисао!
Немам појма о чему се ради!


Видео сам у пролазу (био зузет) да си писао нешто за SAT, али нисам видео ништа спорно у томе, чак сам склон да се сложим у критици претеране позитивне дискриминације.
Никад нисам обрисао ниједан коментар. Јесам једном хтео некижешћи простаклук од ЈКТ2010 али, срамота признати, ја на овом софтверу то нисам успео да урадим. Обележио коментар, кликнуо да потврдим, а он и даље ту... И тако више пута

Не брини, слободан си овде да пишеш шта хоћеш, да качиш одломке из Мајн Кампфа ако хоћеш, али нема простачког обраћања и намерног саботирања расправе. Дакле, ружне речи су ок, простачко обраћање није.

Сад ћу да привњрим да ли си био пријављен модерацији (а то знаш да се много чешће дешава случајно него намерно)


jedi-knight jedi-knight 05:54 11.08.2016

Re: ...

Сад ћу да привњрим да ли си био пријављен модерацији (а то знаш да се много чешће дешава случајно него намерно)


Istina. Dobijao sam primedbe za emotikone. Sad, da li se komentar koji je neko prijavio, automatski uklanja dok blogodomacin ne odluci sta ce sa njim, ne znam.
little_radojica little_radojica 06:06 11.08.2016

Re: ...

Немам пријављених коментара на овом тексту... Ја сам видео тај коментар и сад га нема. Сад ћу да пробам и са Гугл кешом, можда је остао негде.
little_radojica little_radojica 06:25 11.08.2016

Re: ...

Немам среће ни са тим. Отварао сам само на телефону (андроид, Хром) претпостављам да може негде из кеша да се извади и то, али ја једноставно не умем.
bene_geserit bene_geserit 06:36 11.08.2016

Re: ...

Ma OK nebitno, ne gnjavi se vise.
little_radojica little_radojica 06:52 11.08.2016

Re: ...

bene_geserit
Ma OK nebitno, ne gnjavi se vise.

Ај молим те напиши још један коментар у овом низу да пробам да обришем, интересује ме како ко то ради и да ли може случајно. Само напиши "А"
gedza.73 gedza.73 07:03 11.08.2016

Re: ...


Evo sad ulete i ovaj gedžoslav da i on prolelelmudi koju na ovu temu, iako blage veze nama sa životom,

God bless America

dragaljub mu, ovim nekim nerazumljivim bugarskim dijalektom, kontrira,

i Bulgaria
little_radojica little_radojica 07:52 11.08.2016

Re: ...

Аха, успео сам да обришем, али тешко да то може случајно јер тражи потврду п онда још једном да се погоди малецко дугменце скроз доле. Мислим, готово немогуће. Закључак: веома је spooky како је Банетов коментар нестао...
tasadebeli tasadebeli 11:40 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

srdjan.pajic

Jedino što ste

pa vas



А ђе си ти, Пајићу, ту?

У Ми или у Ви?


Јбт, ти к'о овај мој буразер из Њаааксвила, Тенеси!

Кад му одговара, онда смо Он и Ја Ми, а када му не одговара, онда смо Он и Ја Ми и Ви.

Баш је добра та зихерашка позиција.

Нема љутиш, ја сам то исто говорио и мом буразеру када ми је, пошто је Буш поставши yet another папетпрезидент после свиње са црним срцем


Richard Nixon was a criminally insane Monster - Bill Clinton is a black-hearted Swine of a friend.

(Hunter S. Thompson)



почео да разјебава Ирак, говорио"Сад ћемо МИ да јебемо мајку тим муслићима по Багдаду!!!"

Ја бих га онда обично запитао:"И да им отмете нафту која је њихова?"

На шта би ми тај мој буразер залупио слушалицу и не би се јављао по месец дана док не о'лади главу од превеликог размишљања о љуЦким правима, демократији и осталим булшитерским темама.

Ево га сад тај мој буразер ми тражи да му нађем да купи неку кућицу у Шумадији да се врне у мрачну средњевековну Србију јер је, изгледа, на крају баладе ипак спојио то Ми и Ви у Ми.


Него, кад већ помену ниво крволоштва, да допуним стрипско знање твог комшије из Кењаде!


blogovatelj

Na pedesetak kilometara od mene je Six Nations Indian Reserve, dom Mohava, Kajuga, Seneka i još tri neka plemena. Da, jedno od ta tri se zove Onondaga. Ove prethodne sam znao i od ranije iz stripova.

I u rezervatu sam viđao solarnu uličnu rasvetu, kao i onu na vetar.



Ирокезе, како су белци већ рано открили, у ствари је чинило пет посебних племена или народа, Мохаук, Онеида, Онондага, Кајуга и Сенека, уједињених у савез или конфедерацију која је функционисала према уведеним законима. У веку монархија и апсолутизма у Европи, основни закон Индијанаца био је базиран на принципима индивидуалне слободе и владавине уз сагласност оних над којима се влада, нешто што нису имали ни сами белци.

'Сваки народ', писао је Колден 1727. године (Colden, Cadwallader, The History of the Five Nations of Canada (1727), Ithaca, N.Y., 1958.), 'сам је за себе самостална Република, у којој све Јавне Послове Рата и Мира воде Сачеми или Старци, који су свој ауторитет стекли и власт у потпуности добили на основу Мишљења које остали део Народа има о њиховој Мудрости и Интегритету. Они никада не спроводе своје Одлуке Принудом или Силом наметнутом било ком од својих људи. Част и Поштовање њихова су главна Награда, као што су Срамота и Презир њихова Казна.'

Тако јединствена организација домородаца базирана на племенитим принципима републиканства и демократије коначно је подстакла интересовање многих колонијалних вођа, укључујући Бенџамина Френклина, али је јаз између две расе у осамнаестом веку био исувише велики и опасан да би дозволио озбиљно проучавање система Ирокеза или њиховог порекла.


(Из књиге "Поглавице патриоти", Елвин М. Џосефи Јр., Metaphysica, Београд, 2003)


И, пошто бели Европљанин (Ми, Ви, јебем ли га!), решен да пошто-пото утоли своју грамзивост, није разумео ни државно и друштвено уређење Ирокеза, ни њихове веома развијене филозофске и религијске системе, те друштвене односе тих Индијанаца око Великих језера, онда је одлучио да те људе потрпа по резерватима у којима њихови потомци и дан-данас живе.

Са све соларном енергијом и ветром као силама Природе.


Јел' видиш сад, Блоги, са каквим се знањем иде у кафану?

А не да прочиташ пар бројева Команданта Марка, па да мислиш да су сви Индијанци као Жалосна Сова.

Тако не би ни Флок размишљао, јбг.
maksa83 maksa83 11:45 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Кад му одговара, онда смо Он и Ја Ми, а када му не одговара, онда смо Он и Ја Ми и Ви.

To su tzv. Tri Stadijuma Pečalbarstva:

Mislim da će da nas bombarduju -> Mislim da će da vas bombarduju -> Mislim da ćemo da vas bombardujemo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 11.08.2016

Re: ...

little_radojica
Аха, успео сам да обришем, али тешко да то може случајно јер тражи потврду п онда још једном да се погоди малецко дугменце скроз доле. Мислим, готово немогуће. Закључак: веома је spooky како је Банетов коментар нестао...



može, ako se nacugaš i navariš istovremeno, a smoren si od dve smene zaredom, i onda dođeš i pričini ti se umesto "obriši" da je "lajk".
little_radojica little_radojica 12:03 11.08.2016

Re: ...

može, ako se nacugaš i navariš istovremeno, a smoren si od dve smene zaredom, i onda dođeš i pričini ti se umesto "obriši" da je "lajk".


хахах, зато ја не блогујем под малиганима, никад.
tasadebeli tasadebeli 12:43 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

maksa83
Кад му одговара, онда смо Он и Ја Ми, а када му не одговара, онда смо Он и Ја Ми и Ви.

To su tzv. Tri Stadijuma Pečalbarstva:

Mislim da će da nas bombarduju -> Mislim da će da vas bombarduju -> Mislim da ćemo da vas bombardujemo.



Да...

Док не поодмакну годинице, к'о том мом буразеру из Њаксвила, и дође четврта фаза, па почне да псује мајку свима, и Нама и Њима и Вама, и Онима и Себи, јербо је дошао до тога да би сада најрадије да тури сламку у зубе и да залегне на неком пропланку и гледа облаке како плове небом.



blogovatelj blogovatelj 13:49 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Јел' видиш сад, Блоги, са каквим се знањем иде у кафану?


Bojim se da nisam razumeo pitanje.
tasadebeli tasadebeli 14:11 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

blogovatelj
Јел' видиш сад, Блоги, са каквим се знањем иде у кафану?


Bojim se da nisam razumeo pitanje.



Немој да се бојиш, Блоги. Нема места страху.

Није српски бојати се.

Српски је некако више бојити се... У разне фарбе и колоре...



narcis narcis 14:55 11.08.2016

Re: ...

Tvrdim da je genije.

genijalnost nitkog nije sprečila a bude budala
A sada nastavi, Dragoljube.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:17 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

А ђе си ти, Пајићу, ту?

У Ми или у Ви?


Pa i jedno i drugo, Taso, zavisi koliko me iznervirate . U pravu si, totalno zicer pozicija, i ja iskreno uživam u njoj, i uopšte u tom glupavom konceptu nacionalne pripadnosti. A ovo je bio i mali igrokaz u koji sam se upustio sa radojicom (gde je on bio mi, ili oni, Japanci, ja sam bio mi, Amerikanci, alse je bio vi, ili mi, Balkanci, pa smo jedni drugima prebrojavali nedela i pravili zajedičku rang listu).

Svejedno, ne treba baš toliko generalisati na osnovu iskustva sa jednom osobom, makar to bio tvoj rodjeni burazer. Uvek ima nesnađenih, (kakvih sam se ja ovde "naših" nagledao, i uvek se pitao u sebi, koji ste kurac ovamo dolazili, za vas je Srbija bila banja...jedino što nije) i, stvarno, nije život u emigraciji za svakog, pogotovu kad omatoriš, onda nisi nizašta, a i nizagde, ako ćemo pošteno. Ali da je život u Srbiji kurcu valjao, nas emigranata ne bi ni bilo, bar ne ovoliko. Ili bismo se svi vratili u taj srednjevekovni raj, makar i samo kao penzosi, u vile ispod Kosmaja koje čuvaju gipsani lavići. A koje uglavnim zvrje prazne.

Pa će tako verovatno da bude i ovo sa kupovinom kuće u Šumadiji za mene. Cenim da može slamka da se gricka i na livadi u planinama Kolorada, ko to voli da radi i u tome nalazi sebe. Samo treba da držiš jedno oko na obliženjm šumarku, da ne izleti mrki meda, ili puma.
gedza.73 gedza.73 16:29 11.08.2016

Re: ...

blogovatelj
Ja se izvinjavam što se mešam. Znam čoveka. Tvrdim da je genije.

Blogi, tek sam sad ukapirao tvoj komentar.
Da ga preporučim?

little_radojica little_radojica 17:11 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

mali igrokaz u koji sam se upustio sa radojicom


Ма јасно је ваљда да смо се зајебавали. Нагласак на врцавом надгорњавању, а Алс је то супер схватио и допунио. Никакве стварне Ми-Ви-Они поделе, шега бре људи...
anonymous anonymous 17:20 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати


srdjan.pajic
17:17 11.08.2016

Ali da je život u Srbiji kurcu valjao, nas emigranata ne bi ni bilo, bar ne ovoliko. Ili bismo se svi vratili u taj srednjevekovni raj, makar i samo kao penzosi, u vile ispod Kosmaja koje čuvaju gipsani lavići.


1.

Да је живот ..урцу ваљао у земљама у које сте емигрирали, многих припадника наше врсте, којих нажалост нема....би било.

Живих.

2.

Да живот ..урцу ваља у земљама у које сте емигрирали много мање људи из других земаља би било принуђено да емигрира.

И напусти своје земље претворене у згаришта.


3.
Да живот ..урцу ваља у земљама у које сте емигрирали много мање у тим истим замљама би било .....оваквих .....



4.

Е па,видиш ....мене не плаше толико бомбе, извоз економије или демократије, "успешних, демократских, цивилизованих држава" колико ме плаши извоз (читај :наметање ) концепта живота.....и исхране .....који од људи ствара масу нечега за шта не могу да смислим појам (види фотографију).

То је хуманоцид, ту скачи....

5.

И на крају, да могу да бирам,а плашим се да немам таквих могућности ...
остао бих и даље у свом здравом "средњевековном рају" и не бих га мењао ни за каква ваша блага.






srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

little_radojica
[шега бре људи...


Razume se.

Mada...vi ste ipak bili uz Hitlera, a mi nismo, no ga sjebasmo, doduše uz veliku pomoć druga Staljina. Koji posle pobi onolike milione ljudi po logorima, zbog zlomisli.

Zezam se, bre!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

anonymous



Ja se slabo snalazim sa ovim tvojim imbecilnim komentarima, pa ih zato mahom ignorišem. Mislim, ništa lično, ali reko da pomenem, ako nisi primetio...
emsiemsi emsiemsi 18:16 11.08.2016

Re: ...

srdjan.pajic
little_radojica
Jer to sto su Japanci radili po Kini ili sto su Amerikanci radili po, pa recimo celom svetu, je dva stepenika iznad kad se mi balkanski amateri dohvatimo.

Све признајемо, само нас немој на исти степеник с њима!


A ni nas sa njima .

Ali pre nego što ovako kreneš da prebrojavaš i praviš rang liste, alse, trebalo bi uvek malo da zastaneš i da se setiš da ni ti nisi baš iz Vudstoka. Nivo krvološtva i mržnje na Balkanu je verovatno u rangu najgorih mesta na svetu, što je lepo demonstrirano i u poslednjem od mnoštva skuba, u kome glavni koljači čak nisu ni učestvovali, formalno, a učinak je svejedno bio izvanredan. Jedino što ste mali isprdak, pa vas je laganica obuzdati u divljanju. I nekakve isfrustirarne babetine od učiteljica istorije, koje svoje lične duševne boli leče trovanjem mladih naraštaja, tu igraju dosta važnu ulogu.

Нема већег Американца од натурализованог србина - чудо једно !
emsiemsi emsiemsi 18:25 11.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

razmisljam
tasadebeli


Ето баш малочас сам обрисао глутеус у кењи, сад ћу да га намиришким...


Да простиш, Тасо, обрисао си анални сфинктер, ако већ канимо бити доследни и егзактни и не желимо ширити полунаучене ( и к томе погрешне) информације по овом месту.

Ма добро !
Можда се Таса баш толико усрао, да је зону брисања морао да прошири.

blogovatelj blogovatelj 18:25 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Немој да се бојиш, Блоги. Нема места страху.

Није српски бојати се.

Српски је некако више бојити се... У разне фарбе и колоре...


Ja stvarno nisam razumeo šta me pitaš.
emsiemsi emsiemsi 18:29 11.08.2016

Re: ...

alselone
Jeste, u pravu si. A isto važi i za tebe.


Ista smo bagra, jebem li ga. Da se vratimo na priču o ronjenju, triadama, deci, dvorištu itd. ko jebe ovo sranje od politike?

Нисте иста багра !
Пајић је смешан са његовим американством.
blogovatelj blogovatelj 18:33 11.08.2016

Re: ...

Нема већег Американца од натурализованог србина - чудо једно !


Misliš da naturalizovani Mađari, Poljaci, Italijani, Portugalci, Rusi, Ukrajinci, Kinezi i ostali nisu isti?
U mom kraju ima mnogo Nemaca. Nemci su osnovali grad u kome živim krajem XIX veka i koji se nekada zvao Berlin. I znaš šta voze njihovi potomci? Ne voze nemačka kola. Jok brale. samo američka. Štite domaću proizvodnju. A mi imigranti, mi japance teramo, zabole nas za Fiat-Krajsler i GM. I to čak nije ni domaća, nego američka, ali kanađani američka kola zovu domaćim, valjda zato jer je kanadska država decenijama bila vlasnik 10% GM-a.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 11.08.2016

Re: ...

emsiemsi

Нема већег Американца од натурализованог србина - чудо једно !


Čarli, ako ćemo da teramo mak na konac, i gledamo u papire, ja sam ti mrski naturalizovani Jugosloven, iako sam 100-%, ali ne svojim izborom, Srbin, po ocu i majci, i to kršten, jel moš da veruješ? Kad sam ja emigrirao, Srbija kao država nije bila ni u petogodišnjem planu, samo u mozgovima manjeg broja pijanih četnika i ljotićevaca koji su se okupljali na Ravnoj gori da loču i žderu jagnjetinu. Zato me za Srbiju, kao zemlju, baš nešto mnogo toga i ne vezuje. Za razliku od USA, gde sam, po sopstvenom izboru, proveo 1/3 svog života, i za sada nemam većih primedbi na kvalitet istog. Valjda ovo može da ti pomogne da razumeš.


anonymous anonymous 18:44 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

srdjan.pajic
anonymous



Ja se slabo snalazim sa ovim tvojim imbecilnim komentarima, pa ih zato mahom ignorišem. Mislim, ništa lično, ali reko da pomenem, ako nisi primetio...



У целој причи мање смо важни и ти и ја. И не очекујем да на " имбецилне коментаре " прогледаш или -одговориш.

Твој текст ми је само шлагворт да нешто напишем.

Ти иди својим путем, а ја ћу својим.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 11.08.2016

Re: ...

A mi imigranti, mi japance teramo, zabole nas za Fiat-Krajsler i GM. I


I treba, ja u te krševe ne bih seo, da mi plate. Pa nek me čarli ovde proglasi američkim nepatriotom!
Japanci su zakon, jesu klali i silovali po Nankingu, ali bre prave autobile i kamione, nema im ravnih!
emsiemsi emsiemsi 19:12 11.08.2016

Re: ...

srdjan.pajic
A mi imigranti, mi japance teramo, zabole nas za Fiat-Krajsler i GM. I


I treba, ja u te krševe ne bih seo, da mi plate. Pa nek me čarli ovde proglasi američkim nepatriotom!
Japanci su zakon, jesu klali i silovali po Nankingu, ali bre prave autobile i kamione, nema im ravnih!

Јебеш јапанске кршеве !
Нема вожње док не седнеш у GMC Suburban !
gedza.73 gedza.73 19:26 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Mada...vi ste ipak bili uz Hitlera, a mi nismo, no ga sjebasmo

Jok niste.

Pre sjebavanja



Posle sjebavanja


'Wernher von Braun con il presidente John Fitzgerald Kennedy, nel 1963'

A taj ti je Braun zaslužan za ovakvu arhitekturu Londona



Sad ne znam šta kaže međunarodno pravo o skrivanju ratnih zločinaca ili slikanju sa Ratkom Mladićem.
tasadebeli tasadebeli 21:19 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

srdjan.pajic

bar ne ovoliko.


Да, ту се слажемо. Било би, али не толико.


Cenim da može slamka da se gricka i na livadi u planinama Kolorada, ko to voli da radi



Ма не знам ни ја кој' му је мој. Том мом буразеру.

Пази, гекнула га нека америчка баба док је јахао свог харлија, добио милионску одштету, има 40 хектара под шумом и језером и кућицу поред језера, мож' да грицка сламку и тамо на миру.

Ал' се нешто узврпољио, каже да му не слути ништа тамо на добро и да би да бежи и одатле.

У Шумадију.

Једино не зна како да изнесе толику лову из САД.

Каже, то му је проблем.

Не може баш све да понесе у гаћама као што је то урадио када је полазио из Србије.


tasadebeli tasadebeli 21:25 11.08.2016

Re: Дон Глутеус Стероид

emsiemsi
razmisljam
tasadebeli


Ето баш малочас сам обрисао глутеус у кењи, сад ћу да га намиришким...


Да простиш, Тасо, обрисао си анални сфинктер, ако већ канимо бити доследни и егзактни и не желимо ширити полунаучене ( и к томе погрешне) информације по овом месту.

Ма добро !
Можда се Таса баш толико усрао, да је зону брисања морао да прошири.




Касниш, Емси.

Већ смо апсолвирали то питање.

Оно јесте да ми је глутеус повелички, али не морамо овде баш да га полажемо као испит из три дела на факсу.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Пази, гекнула га нека америчка баба док је јахао свог харлија, добио милионску одштету, има 40 хектара под шумом и језером и кућицу поред језера, мож' да грицка сламку и тамо на миру.

Ал' се нешто узврпољио, каже да му не слути ништа тамо на добро и да би да бежи и одатле.


Jesi vido, dođeš u novi svet, u potrazi za boljim životom i srećnijom budućnošću za sebe i svoje potomke, pun neizvesnosti ali i entuzijazma i vere u sebe i svoje sposobnosti. I zvekne te baba na Harliju, dobiješ odštetu, i završio si posao. Ajde, kaži, ima li bolje zemlje na svetu?

Ja bih predložio sledeće. Da čovek dođe tu, na neko vreme, u iznajmljenu gajbu, pa ako mu se svidi, ili ako ovde stvarno sve krene nuzbrdo, kao što i meni obećavaju od kad znam za sebe (od Amerika i Engleska, biće zemlja prooooleterska, pa na ovamo), onda da se prebaci.

A lova nije problem, to se 'lektronski prebaci za sekund iz banke u banku uz neku sitnu nadoknadu, ne mora u gaćama. A baš i ako dođe do stani pani, ni ta lova mu neće trebati, nego treba da gleda da li ima vode i ogreva blizu kuće, i nekih divljih a relativno lako ulovljivih životinja u toj Šumadiji, ili Kanadi (ja više na tu stranu gledam, kod Blogija da se uvalim na stan i hranu, ako se ispostavi da sam full of shit, i stvarno sve ode u qrac krasni). Ali neće se desiti ništa, videćeš, vi tu malo pod uticajem medija volite da dramite. Ovde zapravo običan život prilično obično teče i tako je svih ovih godina bilo, barem otkad ja pratim.
narcis narcis 22:47 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

ako ovde stvarno sve krene nuzbrdo

uvek me zapanji nepoznavanje istoriske datosti kojupokazuju ovi proroci propasti imperije,
rim je postojao još mnogo posle propasti njegovih provincija, one, provincije su paleu ruke varvara i zaboravile da su bile rimske provincije a on je još postojao, kako tako.
carigrad je postojao kao slobodan iako su sve njegove provincije osvojili turci,
američka imperija će postojati još mnogo posle propasti njenih vazala po evropi i istoku, tako da ti je pametno to što gledaš u blogija the canadiena jer ćemo svi mi po evropama azijama da budemo pokoreni varvarima mlogo pre propasti imperije. ne kažem to ja već istorija.
tasadebeli tasadebeli 22:50 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

srdjan.pajic

Jesi vido, dođeš u novi svet, u potrazi za boljim životom i srećnijom budućnošću za sebe i svoje potomke, pun neizvesnosti ali i entuzijazma i vere u sebe i svoje sposobnosti. I zvekne te baba na Harliju, dobiješ odštetu, i završio si posao. Ajde, kaži, ima li bolje zemlje na svetu?



Ма знам ја то, брате рођени!

Ленд ов милк енд хани!






Зато ја стално и говорим буразеру да то тако и иде у животу... Неки давитељ се роди под сретном звездом, а други не.


Да га је гекнула нека баба у Србији, сад би лежао затвор због напада и силовања бабе јербо је кум бабиног унучета председник судског већа и члан странке.


Ali neće se desiti ništa, videćeš, vi tu malo pod uticajem medija volite da dramite. Ovde zapravo običan život prilično obično teče i tako je svih ovih godina bilo, barem otkad ja pratim.



Морам, да те упознам с њим, па да га мало тешиш тамо.

Мене он удави са својим паранојама овако на даљину.


EDIT: Мислим да смо се разумели, Пајићу.

Не оспоравам ти ја ништа што ти кажеш за Стејтсе нити ти било шта пребацујем што живиш тамо. Нити том мом буразеру нити Блогију у Кењади...

На крају крајева, одакле ми право да било коме пребацујем било шта због живота који је одабрао да живи.

То би било крајње непристојно и неваспитано с моје стране.

Таман посла. Знам све о чему причате.

Што би кратко али јебитачно то објаснио тај мој буразер:

"Вратио бих се ја, батице, у Србију, али ми недостају конвинијансис. Овде ако се скркам с мотором у јендек, долази хеликоптер за два минута по мене и носе ме у болницу. У Србији ако се скркам с мотором у јендек, наћи ће ме на пролеће кад снег окопни."

Све је то мени јасно.

Мени једино засмета кад почне забуна са тим јебеним досадним заменицама.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 11.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

Морам, да те упознам с њим, па да га мало тешиш тамо.

Мене удави са својим паранојама овако на даљину.


Da, meni je žao, ja sam tako pogubio neke naše prijatelje ovde, jer su bili neutešni, što posle nekog vremena baš nekako počne da zamara. Ali takvi bi bili isti i da žive u Srbiji, a i ja bih isto tako i tamo patio zajedno sa njima. U svakom slučaju, ako je neko ikako u mogućnosti, treba pažljivo da bira zemlju u koju će da emigrira. A ni selidba nije tako teška, mislim, kad si već jednom potegao sa rodne grude posle je sve dosta lakše.

E, mnogo sam se raskenjao na ovom blogu, alse mi već četrnaestu tablu piše na konto broja komentara i samo me čeka na krivini. Sad vas sve puno pozdravljam, i mojne baš sve što napišem ovde ozbiljno da shvatate, ok?
blogovatelj blogovatelj 01:54 12.08.2016

Re: ...

Јебеш јапанске кршеве !




Brale, znam jedno deset kičinerskih taksista, mahom Srblji, svima Tojote Kamri prešle preko 450.000km i svima Tojote Kamri prošle tehničke preglede sa tom kilometražom, a bez da dodaju pare u nju, sem promene ulja i sipanja najskupljeg benzina.
A znam bar za nekoliko desetina slučajeva gde američkO autO nije davalo znake života posle manje od 250.000.
Moja firmica godišnje pravi 200,000 Korola, isto toliko RAV4 (valjda toliko, vreme potrebno za njegovo pravljenje je isto kao i za Korolu) i 80.000 Lexus SUV-eva.
Viš ovu mapu? Ono što na njoj piše TMMC, tu radim i tu se napravi ono što sam nabrojao.



TMMMS takođe pravi Korole, a ostalo sa karte pojma nemam šta prave. A sve se uglavnom prodaje po severnoameričkom kontinentu. Ovaj Leksus kod mene se prodaje world wide, jer je to jedino mesto gde se ovakva vrsta SUV-a pravi.
Šta hoću da kažem? Da! Pronađi mi mapu Japana sa obeleženim lokacijama gde američke firme imaju fabrike kod njih.
blogovatelj blogovatelj 01:58 12.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

pa ako mu se svidi, ili ako ovde stvarno sve krene nuzbrdo, kao što i meni obećavaju od kad znam za sebe


I ti meni pre jedno pola godine reče da su Kinezi pukli kao bas, kad su stokovi na šangajskoj berzi padali. Pa evo, ne vidim da Kinezi grcaju.
Ili da čekamo još malo, možda na jesen propadnu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:06 12.08.2016

Re: Зајебане заменице, ко ће их по'ватати

blogovatelj
pa ako mu se svidi, ili ako ovde stvarno sve krene nuzbrdo, kao što i meni obećavaju od kad znam za sebe


I ti meni pre jedno pola godine reče da su Kinezi pukli kao bas, kad su stokovi na šangajskoj berzi padali. Pa evo, ne vidim da Kinezi grcaju.
Ili da čekamo još malo, možda na jesen propadnu?


Ne vuci me za jezičinu, proklet bio (viš da alseu brane youtube, i šalju pijane trijade na njega i njegove pajtaše, koji su tamo otišli da im uvedu struju i kanalizaciju, a te trijade su zapravo garant državna bezbednost PRC-a) !

Samo da kažem ovo, ženin 4runner (za čarlija, japansko sranje marke Toyota), manuelac: 270 hiljada milja na cajgeru. Radi ko sat, menjali mu samo remen, dva puta, to se redovno radi na 100 hiljada milja, ne bih ga dao nizašta na svetu. Zimi nas razvozi na posao po metar snega, leti u njemu vučem građevinski materijal, i vodim ćeru na planinarenje u takvu divljinu da biste ste se onesvestili, ono po 40, 50 milja teškog offroad-inga od najbližeg naseljenog mesta, tamo ni medvedi ni pume ne zalaze, daleko im je, i suviše im je naporan teren.
little_radojica little_radojica 06:23 12.08.2016

Re: ...

Šta hoću da kažem? Da! Pronađi mi mapu Japana sa obeleženim lokacijama gde američke firme imaju fabrike kod njih.


Мислим да се број аутомобила које САД продају у Јапану броји у стотинама, a царина је нула... Можда да почну људима да плаћају да возе те кршеве*

*једино што им признајем јесте Шевролет Импала, она пандурска из Need 4 Speed-a

А Блогију такође да поручим да се не дува с тим фабричицама. Једном кад човек схвати да Тојота продаје неких 120 модела у Јапану, а тек нешто више од десет за светско тржиште и кад сконта да само Нагоја са околином прави исто пара колико и цела Канада са свом оном нафтом и сирупом од јавора, мора на свет да гледа другим очима.

Дакле, шовинистичка фарса се наставља, не штедим ни Канађане

Jesi vido, dođeš u novi svet, u potrazi za boljim životom i srećnijom budućnošću za sebe i svoje potomke, pun neizvesnosti ali i entuzijazma i vere u sebe i svoje sposobnosti. I zvekne te baba na Harliju, dobiješ odštetu, i završio si posao. Ajde, kaži, ima li bolje zemlje na svetu?


А пропо бабе на Харлију и те врле праведне земље успешних људи ево још једне истините приче:
Шета баба Бордволком (подашчана улица на обали океана, главно шеталиште у Атлантик Ситију) и дође до хостесе једног грчког ресторана који на том истом Бордволку има малу башту. Жедна баба, моли за чашу воде. И Бугарче којој је морал искован на руским бајкама о три сина од којих двојица не поштују старије, а трећи, сматран будалом, добродушно дели свој последњи залогај са бабама и дедама по шумама што му се на крају масно исплати, оде до кухиње и донесе чашу воде. Баба, добивши воду, истог момента је проспе на оне даске и легне на земљу па крене да запомаже. Дакле, баба-вештица. Скупе се људи, баба запомаже, каже покошена у својству муштерије ресторана, боле леђа, боли врат, боли задњица, не би она, али мора да тужи суду. Дође адвокат ресторана и каже: баба, видиш, ми имамо ограђено докле допире наша башта, а ти си изван те линије, дакле, преступила си и ми немамо никакве обавезе према теби. Баба, чувши то, придигне се, каже: "Јел'? Е, јебига!" и оде својим путем. А познам и лика, босанског муслимана, који је цвикнуо себи мали прст на циркулару да би добио одштету (милион се очекује...)
krkar krkar 22:45 09.08.2016

Božja pravda

Ne znam što se uzbuđuješ. Svako ko odluči da veruje priučenom siledžiji sumnjivog morala a ne znanstveniku - zaslužuje da njegovim telom upravlja diletant iz Niš i podguzna muva poštenog Nišlije sa Vračar.
bene_geserit bene_geserit 06:33 11.08.2016

Re: Božja pravda

Priucen - svakako, sumnjivog morala - ko bi znao, diletant - u nekim aspektima svakako, podguzna muva vinogradara - pre mi deluje kao prijatelj ali ajde,
ali siledzija nije.
(preciznije znam ga pomalo iz perioda kada je bio pola, bukvalno, ovog coveka koji je danas i bio je pristojan decko i svakako ne siledzija - sad da li su mu steroidi u medjuvremenu udarili u glavu ne znam, ali ne verujem)

Da li je neko siledzija ne zavisi od izgleda osim u crtanim filmovima. A ne zavisi ni od toga da li ti je (bivse) zanimanje body guard (znam ih par i za cudo svi su dobrice, istina gradjeni ko bizoni).

U pravom zivotu, prcopevci su vrlo cesto siledzije, a Badze (referenca na Popaja) dobrice.
A tek na Blogu kakvih tek tu siledzija ima - vredjaju koga stignu i kako stignu. Prcopevci. Sisice. Skriveni iza nicka.
emsiemsi emsiemsi 18:41 11.08.2016

Re: Božja pravda

bene_geserit
Priucen - svakako, sumnjivog morala - ko bi znao, diletant - u nekim aspektima svakako, podguzna muva vinogradara - pre mi deluje kao prijatelj ali ajde,
ali siledzija nije.
(preciznije znam ga pomalo iz perioda kada je bio pola, bukvalno, ovog coveka koji je danas i bio je pristojan decko i svakako ne siledzija - sad da li su mu steroidi u medjuvremenu udarili u glavu ne znam, ali ne verujem)

Da li je neko siledzija ne zavisi od izgleda osim u crtanim filmovima. A ne zavisi ni od toga da li ti je (bivse) zanimanje body guard (znam ih par i za cudo svi su dobrice, istina gradjeni ko bizoni).

U pravom zivotu, prcopevci su vrlo cesto siledzije, a Badze (referenca na Popaja) dobrice.
A tek na Blogu kakvih tek tu siledzija ima - vredjaju koga stignu i kako stignu. Prcopevci. Sisice. Skriveni iza nicka.

Делимично сагласан !
Наравно, сагласан за ове са блога.
jedi-knight jedi-knight 15:21 11.08.2016

Za ublazavanje posledica dugog sedenja



https://www.youtube.com/watch?v=5Vdm5EzL2wo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana