Sport

Najgora Olimpijada

NNN RSS / 10.08.2016. u 10:58
Ovo je najgora Olimpijada!
profimedia-0296447194-620x350.jpg 
Kad kažem Olimpijada, mislim na Olimpijske igre, letnje, naravno. 
Ovo parafraziram mog malog sina kad kaže "ovo mi je najgori dan!"
- Što?
- Prvo sam zaboravio autić u vrtiću, nema više sladoleda od jagode, a sad mi se još i ti smeješ!
Danima sam bio u euforiji, ali je mi krenulo naopako još pre početka, kada je stariji klinac razbio TV... Onda su počele OI... strelci ispustili nekoliko finala baš nesrećno, Novak je ispao na početku, iako je ovu titulu najviše želeo, vaterpolisti još nisu zabeležili pobedu, a ide dotle da se čak veslačima prevrnuo čamac! 
A tek što sportisti imaju "podršku" državnog vrha! Tu ne mislim toliko na precednika koji prosto zrači srećom i optimizmom, ali više kao neka crna rupa, da ne kažem grob, više mislim na one prejadne preporuke ministarstva (da ne kažem) sporta: "ako vidite Šiptara, bež'te s postolja!" (nema veze što ste ceo život posvetii tome da dođete dotle i što je naša Vlada potpisala sporazum da neće da sprečava da, između ostalog, Kosovo bude član MOK-a i samim tim dođe na igre). 
i tako...
inače, velika razočarenja dolaze iz (neispunjenih) velikih očekivanja, a kada neko kaže npr. Novak sigurno osvaja, onda time potcenjuje njegove protivnike, a to onda znači i sport kojim se on bavi, a samim tim i njega samog!
...ali kao u svim onim sastavima iz srpskog, treba da se nazire neko svetlo na kraju tunela (tu ne mislim nikako na onaj maraton od juče u skupštini) .
Mi idalje više-manje imamo još aduta u igri, ako izuzmemo Novaka, kome je svakako najteže zbog rezultata i koji je po prikazanom poslednjih godina s pravom polagao nade u zlato, ostali su još tu.
Još uvek imamo strelce, po dvoje u još 4 discipline, 
Vaterpolisti su i dalje favoriti, a videli smo koliko je grupa do sad izjednačena, 
Košarkaši mogu bolje, nadamo se sličnim scenarijima kao SP 2002 ili 2014. kada smo slabije krenuli, ali kada dođe eliminaciona faza, onda se pravi razlika između muškaraca i dečaka :D
Košarkašice su ispustile dve utakmice i treba im još mnogo da zaliče na ekipu koja je postala prvak Evrope, ali bar ima rezerve.
Odbojkašice su dobro krenule, ali sada slede jači protivnici, međutim one nekako deluju srećno, to mi za sad dovoljno :)
Ateltika, kajakaši(ce), tekvondo, rvanje još nisu krenuli, tako da još uvek ima realne nade da možemo do neke medalje, a u svakom slučaju važno je učestvovati!



Komentari (519)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 10:59 10.08.2016

1

Eto, ovako se osvaja prvo mesto...

NNN NNN 11:04 10.08.2016

Re: 1

niccolo niccolo 11:07 10.08.2016

Re: 1

Hvala, hvala

p.s.
Najgora Olimpijada
Sviđa mi se ova sakrivena politička poruka
NNN NNN 11:09 10.08.2016

Re: 1

koja?

Stvarno sam imao igre na umu,
ali sve se poklopilo,
doduše neki bi ovo nazvali i "zlatne godine"
cassiopeia cassiopeia 11:31 10.08.2016

Re: 1

niccolo
Hvala, hvala

p.s.
Najgora Olimpijada
Sviđa mi se ova sakrivena politička poruka


U jednom trenutku mi proletela misao da se sportistima smučila cela priča o medaljama i uspesima pa sprovode bojkot. Mislim, ne verujem da je to, lepo je i učestvovati!
4krofnica 4krofnica 11:43 10.08.2016

Re: 1


niccolo
Hvala, hvala

p.s.
Najgora Olimpijada
Sviđa mi se ova sakrivena politička poruka



i ubuduće očekujemo isto ako računamo da se Olimpijadom naziva period od Olimpijskih Igara do sledećih OI, ista meta isto odstojanje kod nas.

off: jel ima neko rešenje šta patrijarh radi u skupštini i zašto nosi slušalice pritom? moj best guess je da ima simultan prevod na staroslovenski.

i da: od navedenih razloga, više me pogađaju muke tvog klinca:

Prvo sam zaboravio autić u vrtiću, nema više sladoleda od jagode, a sad mi se još i ti smeješ!


:/

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:56 10.08.2016

Re: 1

4krofnica



off: jel ima neko rešenje šta patrijarh radi u skupštini i zašto nosi slušalice pritom? moj best guess je da ima simultan prevod na staroslovenski.





Acina mistresa je savetnica patrijarhove ljube?
NNN NNN 11:05 10.08.2016

Naopako

koliko je stvarno zloinaopako
vidi se i odavde:

Pozelenela im je ovda u bazenu za takomičenja u skokovima u vodu!
cassiopeia cassiopeia 11:28 10.08.2016

Re: Naopako

NNN
koliko je stvarno zloinaopako
vidi se i odavde:

Pozelenela im je ovda u bazenu za takomičenja u skokovima u vodu!


Izem ti novinare! Čitam vest malopre na rahmetli b92 i sve se nadam neko je pitao gde treba, šta je uzrok, kad ono ćorak. Nit' pisma, nit' razglednice.

p.s. nije da ne izgleda lepo ;-)
blogov_kolac blogov_kolac 12:28 10.08.2016

Re: Naopako

Ovi Kinezi su stvarno čudo! Izgleda su pronašli neki novi doping koji se u urinu mnogo lakše otkriva odokativno nego u najsavremenijim labaratorijama!? Juče je neki Francuz preko twittera bio optužio Kineza koji je pobedio u njegovoj trci da piški ljubičasto, a za skokove u vodi se očito koristi nešto sasvim drugačije.
blogovatelj blogovatelj 14:38 10.08.2016

Re: Naopako

Izem ti novinare! Čitam vest malopre na rahmetli b92 i sve se nadam neko je pitao gde treba, šta je uzrok, kad ono ćorak. Nit' pisma, nit' razglednice.


Ja sam za ovu žabokrečinu na kanadskom radiju čuo još pre tri dana. Srblji se ne takmiče u skokovima u vodu, pa valjda zbog toga naši mediji to nisu ni objavljivali.
NNN NNN 15:31 10.08.2016

Re: Naopako

lažu Kanađani,
gledao sam skokove preksinoć i nije bila zelena,
ali vidim da se sada malo promenila boja vode i u bazenu za vaterpolo,
do večeras (kad mi budemo igrali) ima i tamo da pozeleni.
NNN NNN 15:34 10.08.2016

Re: Naopako

inače Kanađanke sinoć uzele bronzu u skokovima sa 10m!
cassiopeia cassiopeia 18:25 10.08.2016

Re: Naopako

blogovatelj
Izem ti novinare! Čitam vest malopre na rahmetli b92 i sve se nadam neko je pitao gde treba, šta je uzrok, kad ono ćorak. Nit' pisma, nit' razglednice.


Ja sam za ovu žabokrečinu na kanadskom radiju čuo još pre tri dana. Srblji se ne takmiče u skokovima u vodu, pa valjda zbog toga naši mediji to nisu ni objavljivali.


Stvarno sam ocekivala bar neko objasnjenje.
Jesu li tu spominjali moguci uzrok?
blogovatelj blogovatelj 20:55 10.08.2016

Re: Naopako

esu li tu spominjali moguci uzrok?


Nisu. Rekli su samo da je pomoćni bazen, za zagrevanje, a ne za zvanične skokove. Neki skakač je prvi izbacio slike na svoj profil na Fejsu ili Tviteru, uz propratni komentar da to izgleda kao bara.
Još su napomenuli da su neki skakači odbili da uđu u njega. A i sami su se pitali šta bi mogao biti uzrok.
timotije timotije 07:19 11.08.2016

Re: Naopako

Američka Cia završila je posao za američke Satane. Pre dolaska na vlast Radničke partije druga Lula u Rio de Žaneiro bilo je šestdeset mesta pod otvorenim nebom samo u tom gradu gde su majke, nekada i sa očevim pristankom, ostavljale svoju malu decu da žive dok mogu među drugom decom koja prose, boluju i brzo umiru.
Sa ponovnim osvajanjem Brizila od strane američkih Satana ta ja zemlja ponovo vraćena u pakao, a za korist američkih Satana.No, ne samo njih, evo uspeli su da degradiraju rusku reprezentaciju, čak je podivljala mlada američaka plivačica vređala na podijumu dok su primali medalje rusku šampionku. Tito ne bi dozvolio da pošalje naše olimpiice među američke zveri.
NNN NNN 10:12 11.08.2016

Re: Naopako

medjutim92 medjutim92 22:05 11.08.2016

Re: Naopako

A cicamaca je opet pozelenela.
niccolo niccolo 11:17 10.08.2016

Danas

14.00-15.30 50m MK pištolj – kvalifikacije – Damir Mikec, Dimitrije Grgić

15.00-15.30 džudo (90kg) – eliminacije i 1/4 finale – Aleksandar Kukolj

19.15 muška košarka: Srbija – Francuska

20.00 odbojka: SAD – Srbija

20.30-21.40 džudo (90kg) – repesaž (A, B) 1/2 finale (A, B) – Aleksandar Kukolj

20.30 ženska košarka: SAD – Srbija

21.40-22.20 džudo (90kg) – 3/4. mesto (A, B) – Aleksandar Kukolj

22.20-22.40 džudo (90kg) – finale – Aleksandar Kukolj

00.30 vaterpolo: Brazil – Srbija
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:09 10.08.2016

Re: Danas

JBT; Mikec trećim metkom samo sedmicu! Pa to je ispod nivoa gradskog takmičenja juniora!

Grgić 91 u prvoj seriji, Mikec 89 (jedna sedmica! i dve osmice). Šta se dešava tim ljudima? Enigma.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:22 10.08.2016

Re: Danas

stavila im americka agentura sredstva za dekoncentraciju i tremu u hranu u olimpijskom selu?! ili smo, samo, realno ispod nivoa takmicenja na globalnom nivou? :
a uzeli i slovenci i hrvati vec odlicja, oni Sinkovici su odlicno veslali juce!
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:34 10.08.2016

Re: Danas

Grgić popravio nastup: 94 u drugoj seriji. Mikec puca sporo i slabo: 62 od 7 metaka

Ažururaću ove podatke po serijama, pa ko želi neka gleda.
NNN NNN 13:41 10.08.2016

Re: Danas

mislim da su se malo sabrali (treba održati koncentraciju) i da će da se penju, ali da li dovoljno?

juče je Zorana u 14. hicu (u preciznom gađanju!) pogodila 8-icu,
a inače je taj deo dobro odradila, ali se su se kasnije raspale u brzom delu.
svarog svarog 13:46 10.08.2016

Re: Danas

Ažururaću ove podatke po serijama, pa ko želi neka gleda.


to, ja pratim na guglu, al mi ništa nije jasno
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:54 10.08.2016

Re: Danas

treba održati koncentraciju

Grgić bio na 6. mestu na pola. Četvrtu seriju otvorio osmicom, popravio se, pa sedmi hitac sedmica. Jebi ga.
narcis narcis 14:02 10.08.2016

Re: Danas

Milutin Milošević
treba održati koncentraciju

Grgić bio na 6. mestu na pola. Četvrtu seriju otvorio osmicom, popravio se, pa sedmi hitac sedmica. Jebi ga.

zaljubljen u sedmicu,
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:09 10.08.2016

Re: Danas

Ubi ga ta četvrta serija. Ipak je sada na 10. mestu, na početku poslednje serije (nepotpune su ostale, pa se neće znati do kraja). Njegovi rezultati:
1 91
2 94
3 93
4 90
5 93
Mikec 25. na pola 5. serije.
svarog svarog 14:11 10.08.2016

Re: Danas

sad ima dve devetke, ali i ako gađa dobro do kraja mnogo zavisi od toga šta će drugi da urade
blogov_kolac blogov_kolac 14:29 10.08.2016

Re: Danas

Nije mi najjasnije, ali kao da deli 8-mo mesto trenutno (raspucavanje?), iako je po nekakvoj tabeli na zvaničnom sajtu stavljen na 14. mesto.
Ustvari serija je bila nekompletna... izgleda je na kraju završio kao 16. sa 552 krugova.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:31 10.08.2016

Re: Danas

Grgić završio na 16. mestu, Mikec na 18. Grgiću su nedostajala 4 kruga.

Da su mogle da se spoje prve tri Grgićeve i druge tri Mikecove serije, imali bi finalistu.
NNN NNN 14:36 10.08.2016

Re: Danas

Ovde su uglavnom Azijati kolo vodili,
da je neko Evropsko, prošli bi

Grgić posle 3 kruga 6. i onda ubije dve 8-ice na početku 4. serije...
Mikec krenuo rekreativno (bio oko 30. mesta) i posle se malo doveo u red

Ionako mi je u streljaštvu najveća nada Ivana 50m trostav (to je njena srebrna disciplina sa prošlih OI).
blogov_kolac blogov_kolac 14:40 10.08.2016

Re: Danas

Milutin Milošević
Grgić završio na 16. mestu, Mikec na 18.

Da su mogle da se spoje prve tri Grgićeve i druge tri Mikecove serije, imali bi finalistu.
Da su se brojale samo zadnje dve serije, Mikec bi bio na deobi 4. mesta...

Krivo mi za Indusa, tolika zemlja a stalno se ponižava na olimpijadama, pa mi uvek drago kada se neko njihov ogrebe o medalju. Njihov strelac je ovde bio valjda peti pred zadnju seriju, ali se u njoj izblamirao i samouništio sa amaterskih 88.
NNN NNN 15:14 10.08.2016

Re: Danas

Krivo mi za Indusa, tolika zemlja a stalno se ponižava na olimpijadama, pa mi uvek drago kada se neko njihov ogrebe o medalju. Njihov strelac je ovde bio valjda peti pred zadnju seriju, ali se u njoj izblamirao i samouništio sa amaterskih 88.

Upravo jedino zlato ikada u netimskim sportovima im je osvojio strelac.
niccolo niccolo 15:46 10.08.2016

Re: Danas

Ionako mi je u streljaštvu najveća nada Ivana 50m trostav (to je njena srebrna disciplina sa prošlih OI).

A Pletikosić?
blogov_kolac blogov_kolac 17:05 10.08.2016

Re: Danas

niccolo
A Pletikosić?

Živiš u prošlosti
Ipak je on svoju jedinu olimpijsku medalju osvojio daleke nam i prijateljske 1992.

Mada, ako je Jasna Šekarić mogla onoliko dugo da ostane relevantna, a mi smo uz to i narod koji ima izreku bez starca nema udarca, a takođe jako volimo da se vraćamo u 90'te...
...zašto da ne
gedza.73 gedza.73 17:33 10.08.2016

Re: Danas

blogov_kolac
niccolo
A Pletikosić?


Živiš u prošlosti
Ipak je on svoju jedinu olimpijsku medalju osvojio daleke nam i prijateljske 1992.

Steva je ekstremno dobar momak.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:51 10.08.2016

Re: Danas

Ivana 50m trostav

Biće to veliki pritisak na nju. Sada svi od nje očekuju medalju. Ako to uradi, znači da je veliki majstor.

Bez obzira što je znam, mislim da je možda Arsović bliže uspehu. Standardnija je cele ove godine. Ako se mentalno dovede u red (a inače je preterano ambiciozna i prilično samoljubiva), ona je veliki favorit.
AlexDunja AlexDunja 17:56 10.08.2016

Re: Danas

Biće to veliki pritisak na nju.

skroz bzvz, prošle igre su nekako išle bez pritisaka
i u mnogo boljoj volji, bar što se strelaca tiče
niccolo niccolo 17:58 10.08.2016

Re: Danas

Živiš u prošlosti

blogov_kolac blogov_kolac 11:25 10.08.2016

Očekivalo se da će Đoković da povuče…


...ali nažalost nije...
angie01 angie01 11:35 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

Onaj baksuz da se pod hitno vrati, da promeni bed influenc i oslobodi dobru karmu.


Nole se smorio, ima pravo na los dan, umor, dekoncentrisanost, nije ni on supermen, jos sa svim tim teretom stalnog nacionalnog ocekivanja jedinog svetla, kako je promovisan, jos mu je teze, jer kao da konstantno vuce neke vrece peska na ledjima,...njegov uspeh i sve sto je do sada uradio su ionako neverovatni.
cassiopeia cassiopeia 11:40 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

angie01
Onaj baksuz da se pod hitno vrati, da promeni bed influenc i oslobodi dobru karmu.


Zar nije juče bila vest da se vratio?
angie01 angie01 11:51 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

Zar nije juče bila vest da se vratio?


moguce, nemam pojma, juce nisam gledala ni jedan ifo program, iz zdravstvenih razloga.
blogov_kolac blogov_kolac 12:10 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

cassiopeia
Zar nije juče bila vest da se vratio?

Jeste, što je čak bio i neposredan povod da se onaj turbomegabaksuzlukom epskih razmera kontaminirani prvi blog i napusti i otvori ovaj novi.

Jedino sam zbunjen nepotrebno pesimističnim naslovom s obzirom da kada je (neposredna) opasnost prošla sada stvarno možemo da se nadamo zlatu vaterpolista, medalji odbojkašica (dobro, one jedine nisu ni bile ugrožene turbomegaprokletstvom jer Toma & Dragica u timskim sportovima gde učestvuje i Rusija ni ne navijaju za nas), preporodu košarkaša, atletskoj medalji Ivane Španović, a u borilačkim sportovima Milice Mandić i Štefaneka. Strelci su podbacili tamo gde smo medalje očekivali, ali sada su se stekli uslovi (opasnost prošla!) da nas neki od njih prijatno iznenade, a ne zaboravite ni ženski kajak dvosed na 500m gde je za potrebe olimpijade napravljen kockarski potez rasparivanja sestara Moldovan sa devojkom koja bi na papiru u tandemu sa Nikolinom Moldovan trebala dati bolji rezultat i napasti medalju. Drugim rečima, što se tiče srpskih sportista, igre danas mogu stvarno da počnu!
NNN NNN 12:21 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

što se tiče srpskih sportista, igre danas mogu stvarno da počnu!


tess tess 12:29 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

sada stvarno možemo da se nadamo zlatu vaterpolista, medalji odbojkašica (dobro, one jedine nisu ni bile ugrožene turbomegaprokletstvom jer Toma & Dragica u timskim sportovima gde učestvuje i Rusija ni ne navijaju za nas)

:))
angie01 angie01 13:04 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

NNN
što se tiče srpskih sportista, igre danas mogu stvarno da počnu!



niccolo niccolo 14:02 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

Nego, treba misliti unapred - ko će sad da bude baksuz kad se ovaj vratio?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:07 10.08.2016

Re: Očekivalo se da će Đoković da povuče…

Pretpostavljam da će Vanja što priča sranja ići pred kraj igara u posetu.
svarog svarog 11:36 10.08.2016

Stondza

Tek sad sam video da je Timo Bol ispao od Nigerijca(!?) u 1/8 finala stonoteniskog turnira, koga je posle Kinez Ma Long oprao sa 4-0. Kinez, tenutno prvorangirani na svetu igra sa Japancem Micutanijem prvo polufinale sutra.
Drugo polufinale igra Vladimir Samsonov sa 40 godina! Skoro kao naš Karakašević, samo malo bolje i sa nešto manjim BMI :) Nadam se da će uzeti bronzu jer u polufinalu nema šanse protiv još jednog Kineza Jike Zhang, ime (Jike) navodno dobio po legendarnom Ziku, aktuelnog olimpijskog šampiona i sedmostrukog svetskog prvaka

U ženskom stonotenisu je (bar meni) jako monotono, jer već u 16 nije bilo nijedne igračice koja nije sa Dalekog istoka (mada su igrale za Francusku, Nemačku ili Austriju), a teško mi baš da ih razlikujem. U polufinalu su dve kineskinje, severnokorejka i japanka i verovatno će biti kinesko finale.

Inače verovatno je prvenstvo Kine jače od bilo kog međunarodnog takmičenja pa i OI

eto ako je ikog zanimalo, ako nije, preskočite, ja odoh na YT da pogledam kako Timo Bol ispao
NNN NNN 12:19 10.08.2016

Re: Stondza

Kinezi toliko dominiraju, da je im je mnogo teže stići do OI nego osvojiti ih.

Sve nešto mislim da tamo verovatno ima više stonotenisera nego u ostatku sveta.

A kako je krenula ova globalizacija i u ostalim reprezentacijama će biti gotovo isključivo kineski stonoteniseri...

svarog svarog 12:20 10.08.2016

Re: Stondza

A kako je krenula ova globalizacija i u ostalim reprezentacijama će biti gotovo isključivo kineski stonoteniseri...


U ženskim skoro već i da jesu
zilikaka zilikaka 11:42 10.08.2016

sačuvajmo vedrinu

Dakle, ako i pored svih nabrojanih ( i onih koje ćeš tek nabrojati), pehova, baksuzluka i neuspeha, sačuvamo vedrinu, onda ćemo pokazati svetu da nismo gubitnici.
ili to blage veze nema nego se kaže da ti bude lakše

Kako god, SAD bi bilo interesantno čuti drugi krug prognoza.

Nego, realno, to jesu samo igre. Za učesnike mogu biti uspesi ili ne, a za nas u gomili...
...neću da kvarim zabavu, al sam sigurna da mi je posle svake odlučujuće utakmice svaki naredni dan izgledao isto kao prethodni. Bez obzira na rezultat utakmice.
A vi izvinite ako miniram žurku.
Namera mi bila da napišem nešto utešno, nego mi ta tematika slabije ide.
niccolo niccolo 11:45 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

SAD

Kad to reče, danas imamo dve epske bitke protiv vekovnih neprijatelja - Pajića i Manccinijevih. U odbojci i košarci...
gedza.73 gedza.73 12:11 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

zilikaka
Dakle, ako i pored svih nabrojanih ( i onih koje ćeš tek nabrojati), pehova, baksuzluka i neuspeha, sačuvamo vedrinu, onda ćemo pokazati svetu da nismo gubitnici.


Ne pratim sport preterano (a i kad onda su to uglavnom neatraktivni) ali mislim da je baš kako treba.
Svi lelemudi (padaju mi na pamet Tadić i Nikolić a ima sigurno još par desetina takvih parazita) se prvi nacrtaju za slikovanje i rukovanje.

Koji moj se trtiš ispred sportista tek kad donesu medalje. Milione, bre, pokrali na fudbalu, bazene nemamo, sale poluporušene, atletske staze na o-ruk, privatni sportski klubovi se tale sa lokalnim političarima...
Ko da ti donese medalje?

Košarkaši prvaci? Odma' renoviraju jednu basket salu i otvaraju je dva'es puta u pet meseci.
Đoković prvi na turniru? Svi botovi propagiraju sportski način života i patriotizam.
Nataknem vas...

Jedna stranka ima jednu strategiju, druga dođe na vlast i u roku od pet dana ima potpuno suprotan plan.

Saće me rastrgnu ovi profi upućeni u sportsku problematiku ali tutni u veće gradove atletske staze, bazene, biciklističke klubove. Kreni od osnove, pa ako ništa bar će deca da budu zdrava. Od mase njih imaćeš prvake.
E onda se slikajte da vam st "$##%&()Q, da vam.
Baš.

Milutin Milošević Milutin Milošević 12:13 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

drugi krug prognoza

Ja sam i dalje ubeđen da će strelci uzeti jednu medalju, kao jedna od dve naše tekvando sportiskinje.
svarog svarog 12:16 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu


Saće me rastrgnu ovi profi upućeni u sportsku problematiku ali tutni u veće gradove atletske staze, bazene, biciklističke klubove. Kreni od osnove, pa ako ništa bar će deca da budu zdrava. Od mase njih imaćeš prvake.


To gedžo. A ja imam i ideju odakle pare da namaknu. Da zatrpaju onu rupu i prodaju nekom da napravi tržne centre, zgrade, hotel, šta hoće, a gore malo više preko puta cvećare da poravnaju lavor i prodaju nekom da napravi nešto korisno
ephemeris ephemeris 14:13 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

To gedžo. A ja imam i ideju odakle pare da namaknu. Da zatrpaju onu rupu i prodaju nekom da napravi tržne centre, zgrade, hotel, šta hoće, a gore malo više preko puta cvećare da poravnaju lavor i prodaju nekom da napravi nešto korisno



- Ne mogu da rešim pitanje privatizacije sportskih klubova. Eto priznajem, jači su od mene, mali sam i nedovoljno snažan da to izguram. A što vi niste dok ste bili na vlasti to izgurali? - pitao je mandatar Vučić povodom kritika opozicionih poslanika.
svarog svarog 14:22 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

jes baš drugarima sa šipke da otme leb iz usta :)

Inače nije dovoljno samo sprovesti privatizaciju, važno ih (klubove)je otkačiti sa državnih para (a privatizacija ne znači to automatski).

NNN NNN 14:32 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

Plaćamo reket da NAM ne viču "pederu"

ovde ima elemenata da se dobije neki karton sa dijagnozom
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:58 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

Ne pratim sport preterano

ja uopšte ove godine, nisam gledala čak ni otvoaranje, što je za mene kao da sam preskočila dodelu oskara (zbog haljina, uglavnom).
ne znam da li je ivana španović nešto uradila? da li i dalje ima šansu? vaterpolisti?
žao mi novaka ali jbg, on je samo čovek, nije kraljević marko koji ore drumove, kako ga većina srba doživljava.

Saće me rastrgnu ovi profi upućeni u sportsku problematiku ali tutni u veće gradove atletske staze, bazene, biciklističke klubove. Kreni od osnove, pa ako ništa bar će deca da budu zdrava. Od mase njih imaćeš prvake.

NNN NNN 15:08 10.08.2016

Re: sačuvajmo vedrinu

da li je ivana španović nešto uradila

za nedelju dana skače
blogov_kolac blogov_kolac 11:50 10.08.2016

ženska odbojka

Još prekjuče sam na onom upokojenom baksuznom olimpijskom blogu dao posebnu najavu za večerašnji (20:00) Srbija - USA meč da ukažem da se tu faktički radi o direktnoj borbi za medalju ukoliko pobedimo! Naime, pobednik gotovo izvesno osvaja prvo mesto u našoj "grupi smrti" i ukršta se sa četvrtim iz one druge slabije grupe (JPN, ARG ili KOR) sa ogromnim šansama da dođe do polufinala.

Nažalost, ima i nekih velikih teškoća ka tom cilju. Glavni problem je što USA ima odličnu ekipu i drugi je po svima favorit za zlato posle domaćih Brazilki, a u ovakvoj konkurenciji čak ni ulazak u polufinale ne garantuje 100% medalju. Takođe, treba znati i da osvajanje drugog mesta u grupi ne garantuje automatski ukrštanje sa trećim iz one slabije grupe! Za druge i treće ekipe po grupama koji daju preostala dva četvrtfinalna para se organizuje novi žreb, što još dodatno povećava ulog pred večerašnji meč...
NNN NNN 12:25 10.08.2016

Re: ženska odbojka

direktnoj borbi za medalju


isto tako su košarkašice najverovatnije izduvale suludim porazom od Kanade,
jer bi onda trebalo da idu na Australiju koja deluje još jače nego muška ekipa, šteta
(ali setimo se leta 1988. i koša Anđelije Arbutine u poslednjoj sekundi polufinala...)
vcucko vcucko 12:27 10.08.2016

Re: ženska odbojka

blogov_kolac
Još prekjuče sam na onom upokojenom baksuznom olimpijskom blogu dao posebnu najavu za večerašnji (20:00) Srbija - USA meč da ukažem da se tu faktički radi o direktnoj borbi za medalju ukoliko pobedimo! Naime, pobednik gotovo izvesno osvaja prvo mesto u našoj "grupi smrti" i ukršta se sa četvrtim iz one druge slabije grupe (JPN, ARG ili KOR) sa ogromnim šansama da dođe do polufinala.

Nažalost, ima i nekih velikih teškoća ka tom cilju. Glavni problem je što USA ima odličnu ekipu i drugi je po svima favorit za zlato posle domaćih Brazilki, a u ovakvoj konkurenciji čak ni ulazak u polufinale ne garantuje 100% medalju. Takođe, treba znati i da osvajanje drugog mesta u grupi ne garantuje automatski ukrštanje sa trećim iz one slabije grupe! Za druge i treće ekipe po grupama koji daju preostala dva četvrtfinalna para se organizuje novi žreb, što još dodatno povećava ulog pred večerašnji meč...

Čudi me da olako otpisuješ Kineskinje i Holanđanke.
Inače u ženskoj odbojci više od pola učesnika (mislim od 12) da uzme zlato, niko se ne bi posebno iznenadio. Od velikih imena, samo je Italija došla sa vidno slabijim timom i njih i ne ubrajam u ovih sedam-osam potencijalnih šampionki. Kad se uzme u obzir poslovična nestalnost u ženskom sportu, taj turnir je možda i najjači na celim Igrama.
vcucko vcucko 12:30 10.08.2016

Re: ženska odbojka

NNN
direktnoj borbi za medalju


isto tako su košarkašice najverovatnije izduvale suludim porazom od Kanade,
jer bi onda trebalo da idu na Australiju koja deluje još jače nego muška ekipa, šteta
(ali setimo se leta 1988. i koša Anđelije Arbutine u poslednjoj sekundi polufinala...)

Može se to dobiti, samo problem je što naše ne deluju ni blizu onako moćno kao na EP.
Nego, šta je sa starijom Dabovićkom, igra minut i po po utakmici; u čemu je problem?
blogov_kolac blogov_kolac 13:56 10.08.2016

Re: ženska odbojka

vcucko
Čudi me da olako otpisuješ Kineskinje i Holanđanke.

Ja sam samo proglasio pobednika večerašnjeg meča SRB-USA za izrazitog favorita za osvajanje prvog mesta u grupi (ne zaboravi da je Kina već izgubila od Holandije, a Holandija od USA).
vcucko
Inače u ženskoj odbojci više od pola učesnika (mislim od 12) da uzme zlato, niko se ne bi posebno iznenadio. Od velikih imena, samo je Italija došla sa vidno slabijim timom i njih i ne ubrajam u ovih sedam-osam potencijalnih šampionki. Kad se uzme u obzir poslovična nestalnost u ženskom sportu, taj turnir je možda i najjači na celim Igrama.
Da se nadovežem na to šta stvarno mislim o Kini i Holandiji, najbolje govori nadimak "grupa smrti" koji sam dao našoj grupi, i recimo potpuno sam ubeđen da bi se Italija, koja u našoj grupi nikako da osvoji jedan set pa je izgleda zbog toga tako olako potcenjuješ, umesto što već sada pakuju kofere - u onoj drugoj grupi bi se prošetala do trećeg mesta! Koreja i Japan sa po jednom superzvezdom ne mogu da se nadaju medalji u ovakvoj konkurenciji uprkos sreći sa žrebom. Koreja skoro pola veka nije osvojila neku medalju na svetskim takmičenjima, a poznato je da je rejting Japana uvek prenaduvan jer su oni uvek domaćini Svetskog Kupa i Grand-Prix finala, a na kontinentalnom prvenstvu Azije ionako manje više samo 3 ekipe dele medalje među sobom.

Dakle imamo Brazil i USA kao glavne favorite (prednost ipak Brazilkama čije je vreme potpune dominacije isteklo, ali su ovde domaćini) na osnovu svega što se dešavalo u ženskoj odbojci u zadnja dva olimpijska ciklusa. Ko je iole pratio žensku odbojku zadnjih godina ne trebaju mu posebna objašnjenja.

Zatim imamo Kinu i Rusiju u drugom redu favorita koje sem tradicije i ogromnog kvaliteta imaju i imperativ uspeha ovde, što znači u pozadini maksimalnu podršku države baš pred ovo takmičenje. Kina uprkos svim već viđenim olimpijskim zlatima i ostalim medaljama koje na desetine uzimaju od Pekinga naovamo, u kolektivnim sportovima šansu u Riju za neku medalju imaju ama baš samo u ž.odbojci, dok su Rusima posle svih onih suspenzija i senki na njihove rezultate u individualnim sportovima timski najednom u mnogo većem fokusu, a odbojka jedini timski sport gde su kandidati u obe konkurencije (nije slučajno baš Tetjuhin nosio zastavu). Zatim se u trećem redu favorita (iz senke), posle ovih BRA-USA-CHN-RUS divova stavljaju holandske i naše odbojkašice, ali iako zajedno nemamo 25 miliona, ja nas (i NED) stavljam u isti pasus sa Kinom i Rusijom. Holandija, koja je odbojkaška ženska sila u nastajanju, i biće u sledećoj deceniji možda ono što je njihova muška ekipa bila pre 15-20 godina, i mi, zapravo imamo na papiru "skuplje" startne postave od Kine i Rusije! Ono što su po transferima za klupski fudbal španski giganti Real i Barselona, to su u ženskoj klupskoj odbojci tri istambulska kluba, a u tim legijama stranaca sledeće sezone biće najviše upravo srpskih i holandskih odbojkašica (od naših Bošković, Mihajlović, Ognjenović, Račić i Nešović)! Naše bi inače trebalo da imaju prednost u odnosu na Holandiju jer su godinama zajedno, dok su Holanđanke tim u nastajanju koji je pravo vatreno krštenje na velikoj sceni imao tek prošle godine.

Sve u svemu slažem se da je odbojkaški turnir možda najzanimljiviji (bio bi i muški iz sličnih razloga, ali ne učestvujemo), da pola timova ima snažne argumente za medalju, kao i ona razlika u odnosu na obe košarke koju sam ovde jednom već istakao - u košarci su oba zlata već kaparisana za USA drim timove, pa su borbe samo za srebro i bronzu - a ovde su sve tri medalje u igri!
vcucko vcucko 14:19 10.08.2016

Re: ženska odbojka

blogov_kolac

Ta jedna Japanka bogami vredi za po tuceta nekih drugih

Saori Kimura
blogov_kolac blogov_kolac 15:14 10.08.2016

Re: ženska odbojka

vcucko
Ta jedna Japanka bogami vredi za po tuceta nekih drugih

Saori Kimura
Pa i Korejanka Kim Yeon-koung ti je isti taj svetski "Hall of Fame" nivo, ali to ti je kao ono odmah sa nama što je bilo oko 2010 kada je i mlađi Grbić napustio reprezentaciju pa se odjednom skoro ceo tim bio sveo na Ivana Miljkovića. Na nekom drugom nivou (pogotovo kontinentalnom) možda i prođeš dobro, ali ne i na olimpijadi. Zanimljivo je i da su ranije pomenute Holanđanke punu deceniju, a pre nego što se pojavila ova nova supertalentovana generacija imali JEDNU od najboljih svetskih odbojkašica (još je aktivna iako u godinama) Menon Flir, ali su tada sve vreme bili bez zapaženijih rezultata, kao uostalom i mi kada su se prve pojavile Jelena Nikolić i Vesna Čitaković sa visokom klasom, ali bez odgovarajuće podrške.

Jedna lasta ne čini proleće.

(Manon Flier NED)
NNN NNN 15:20 10.08.2016

Re: ženska odbojka

Jedna lasta ne čini proleće

To se mislilo i za Rafu Paskvala sve do 2007.
blogov_kolac blogov_kolac 16:06 10.08.2016

Re: ženska odbojka

NNN

To se mislilo i za Rafu Paskvala sve do 2007.
Nikada ne mešaj sa olimpijadom (pa i svetskim prvenstvima) stvari koje su (bar u odbojci) moguće u takmičenjima na nešto nižem nivou.

Evo, Holanđanke prilično rutinski dobile prvi set protiv Italijanki, a u prvom kolu su iznenadile Kinu (mene nisu) sa 3:2, da bi se protiv USA potom junački držale (istina izgubile, ali su vodile 2:1). Ali ja mislim da kada se dođe u stani-pani fazu neće igrati ovako raspevano i rasterećeno, jer za razliku od ostalih glavnih pretendenata (uključujući nas) nemaju skoro nikakvo iskustvo u završnicama najvećih takmičenja.
niccolo niccolo 16:17 10.08.2016

Re: ženska odbojka

Gledam ove slike pa se setih - kad ćemo da kačimo slike danskih rukometašica?
blogov_kolac blogov_kolac 17:43 10.08.2016

Re: ženska odbojka

niccolo
Gledam ove slike pa se setih - kad ćemo da kačimo slike danskih rukometašica?

Kontakt sportovi su već po definiciji grublji, tako da su odbojkašice (parket/pesak svejedno), bez obzira na svu snagu i eksplozivnost koja se zahteva, verovatno u proseku najlepše... ili kako je to pravilnije reći, predispozicije za nju, kao i njeno upražnjavanje su itekako od pomoći da se linija tela približi jednom opšteprihvaćenom modelu lepotu (misli se naravno na onu vitku devojačku sporty varijantu, a ne na materinski model sa naglašenim oblinama). Zato je sem one dve pomenute, među najvećim zvezdama današnje ženske odbojke još toliko pravih lepotica (naše Veljković i Ognjenović, Ruskinja Gončarova, Brazilke Žaklina i Šejla Kastro, Amerikanka Logan Tom, Italijanka Picini, Nemica Kožuh, Turkinja Neslihan...), a isto važi i za odbojku na pesku.

Inače, drago mi je što su pomenute lepe Dankinje, jer je meni to još jedan dokaz koliko je RUSIFILIS opasna bolest po nas Srbe, a da toga nismo svesni! Do pre četvrt veka rukomet sa puno vica i improvizacije, ali i razmišljanja, zvao se "jugoslovenska škola rukometa", a to se danas zove "skandinavska škola"!? Pre nego što smo se mi potpuno nepotrebno prebacili na sovjetsku snaga/robot školu, em smo imali više uspeha, em pogledaj samo kakve su lepotice bile neke od naših glavnih zvezda poput Svetlane Kitić ili Dragane Pešić, dok u legendarnoj generaciji Metaloplastike (tj tadašnjoj muškoj selekciji) nije bilo nijednog "terminatora" (izuzev Kuzmanovskog, koji ionako nije bio tu starter). A sad sve sami Hulkovi, a uglavnom igramo za ponižavajuće 10. mesto, i to često baš sa našim idolima, rukometaškim snagatorima i robotima iz Rusije.
blogov_kolac blogov_kolac 21:33 10.08.2016

Re: ženska odbojka

Da samo zaokružim ovu temu. Poraz od USA od 3:1 gotovo sigurno nas izbacuje iz borbe za 1. mesto u grupi, a što je najgore, zbog razvoja situacije u grupi, možda ćemo biti prinuđeni da pobedimo obe preostale utakmice u grupi da izbegnemo 4. mesto i ukrštanje sa domaćim Brazilkama u četvrtfinalu! Ako pobedimo Kinu a izgubimo od Holandije, Kina bi mogla da nas ipak prestigne pobedom protiv nemotivisanih Amerikanki u zadnjem kolu koje će biti već garantovano prve pred taj meč. A ako izgubimo od Kine, a pobedimo Holandiju, mogli bi da izvisimo u SRB-NED-CHN trouglu, pogotovo što su Holanđanke već izvukle bod Amerikankama 2:3 porazom (za razliku od nas), a i kineski poraz od NED je bio 2:3 (tj sa uzimanjem boda).
tyson tyson 23:27 10.08.2016

Re: ženska odbojka

Kina bi mogla da nas ipak prestigne pobedom protiv nemotivisanih Amerikanki

Ti, čini mi se, ne poznaješ mentalitet američkih sportista i njihov pristup olimpijskim igrama...


principessa_etrusca principessa_etrusca 13:00 10.08.2016

Дуци о Рију

Ево шта каже Дуци о олимпијским играма уопште, а o овим посебно:

angie01 angie01 13:20 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

Slavinic
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:51 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

Их, бре, Анђо, лапсус водитеља у уводној реченици којом представља Симоновића (а без икакве везе са оним о чему се говори током наредна два сата)!
martin_krpan martin_krpan 14:00 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

principessa_etrusca
Ево шта каже Дуци о олимпијским играма уопште, а o овим посебно:



Čitao davno: Olimpijska podvala. I tada sam ushićen, samo o toj knjizi pričao. Definitivno se ne radi o glupom čovjeku. Ali od neke 2009-2010 Duci je ušao u neki svoj mračni kutak, i u svemu vidi zavjeru i prevaru.

Ali za Olimpijske igre, na ovim prostorima, nema boljeg dijagnostičara.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:18 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

martin_krpan
Čitao davno: Olimpijska podvala. I tada sam ushićen, samo o toj knjizi pričao. Definitivno se ne radi o glupom čovjeku. Ali od neke 2009-2010 Duci je ušao u neki svoj mračni kutak, i u svemu vidi zavjeru i prevaru.

Ali za Olimpijske igre, na ovim prostorima, nema boljeg dijagnostičara.


Нисам читала, само сам јуче налетала на овај интервју.

Мислим да је његова дијагноза стања данашњег спорта и олимпијских игара, али и стања света у целини, нажалост тачна. Он је мало као пророк кога нема ко да чује.
angie01 angie01 14:20 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

principessa_etrusca
Их, бре, Анђо, лапсус водитеља у уводној реченици којом представља Симоновића (а без икакве везе са оним о чему се говори током наредна два сата)!


kakve veze ima ovo sto kazes, sa fakat smesnim likom koji vodi intervju,...Slavnic je legenda, ako vec nabraja Ducijevu ekipu kao uvodno predstavljanje, barem da zna kako se zovu ti vrhunski, svetski poznati igraci,...ono lapsus, vazi, al se nesto nije ispravio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:27 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

angie01
kakve veze ima ovo sto kazes, sa fakat smesnim likom koji vodi intervju,...Slavnic je legenda, ako vec nabraja Ducijevu ekipu kao uvodno predstavljanje, barem da zna kako se zovu ti vrhunski, svetski poznati igraci,...ono lapsus, vazi, al se nesto nije ispravio.

Није тешко направити лапсус.

А водитељ је у ствари веома добар јер дискретно, али врло ефикасно усмерава Дуцијев монолог.
angie01 angie01 14:28 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

Ali od neke 2009-2010 Duci je ušao u neki svoj mračni kutak, i u svemu vidi zavjeru i prevaru.


ima neki feler koji je pomesan sa nekim mudrostima i istinama koje iznosi,


meni je njegov najomiljeniji intervju, onaj koji je dao njanjavoj i blaziranoj marinirajevic, gde joj je u lice rekao ono sto misli o njoj i njenom radu, a ona crvena ko bulka, skoncentrisana da slucajno ne promeni pokretom neki delic svog aranzmana vezbanog i vosiranog za kameru, nesto nespretno odgovara, gde potpuno razotkriva, kako bez dogovorenog teksta bas i ne ume da upotrebi spontani slagvort, ma kakav on bio.
angie01 angie01 14:37 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

Није тешко направити лапсус.


nije problem da napravi, al je da ispravi:).


А водитељ је у ствари веома добар јер дискретно, али врло ефикасно усмерава Дуцијев монолог.


eal, ti kad insistiras na odbrani necega sto ti se svidja,...pa makar to bio ocigledan nespretni, mucavi, iako vidljivo pripremljen dogovorenim pitanjima, ne bas uigran voditelj amaterskog nastupa...

...mislim, nema veze, glupo mi je da zagusavamo ovim natezanjem blog o necem sasvim drugom, ionako ce svako ostati pri svom stanovistu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:56 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

eal, ti kad insistiras na odbrani necega sto ti se svidja,...pa makar to bio ocigledan nespretni, mucavi, iako vidljivo pripremljen dogovorenim pitanjima, ne bas uigran voditelj amaterskog nastupa...

...mislim, nema veze, glupo mi je da zagusavamo ovim natezanjem blog o necem sasvim drugom, ionako ce svako ostati pri svom stanovistu.

Морам да ти кажем да ретко гледам српске водитеље када интервјуишу, понајвише зато што има превише агреесивности, а понекад чак и видљиве нетрпељивости према саговорнику, генерално је јавна комуникација на ниском нивоу, па новинар Ненад Михаиловић (интервјуисао Крлета) и овај Тешановић (који интервјуише Дуција) дођу као освежење у поплави тог водитељског примитивизма са стиснутим песницама.
angie01 angie01 18:00 10.08.2016

Re: Дуци о Рију

) дођу као освежење у поплави тог водитељског примитивизма са стиснутим песницама.


ovo dete je verovatno dobro, tako deluje, al je ovaj posao odradio kao amater u nekoj palanackoj srednjoj skoli,...to sto je vecina voditelja potpuno neadekvata za posao kojim se bave- slazem se sa onim sta si rekla, a mogla bih i da dodam, jer verovatno vise pratim nas program-je posledica potpunog neozbiljnog shvatanja tog- i bilo kog drugog - posla, mahom se na svim mestima nalaze amateri, nestrucni ljudi, dovedeni iz ovog ili onog razloga.

ja cu ovde da stanem, a ti kako mislis da treba.
emsiemsi emsiemsi 07:42 15.08.2016

Re: Дуци о Рију

angie01
) дођу као освежење у поплави тог водитељског примитивизма са стиснутим песницама.


ovo dete je verovatno dobro, tako deluje, al je ovaj posao odradio kao amater u nekoj palanackoj srednjoj skoli,...to sto je vecina voditelja potpuno neadekvata za posao kojim se bave- slazem se sa onim sta si rekla, a mogla bih i da dodam, jer verovatno vise pratim nas program-je posledica potpunog neozbiljnog shvatanja tog- i bilo kog drugog - posla, mahom se na svim mestima nalaze amateri, nestrucni ljudi, dovedeni iz ovog ili onog razloga.

ja cu ovde da stanem, a ti kako mislis da treba.

Коначно !
Могла си и раније, не би шкодило.
Успут --- није ми јасно зашто поједнини људи морају да причају без икакве везе, тек толико да би нешто (наравно, по њима, екстремно паметно) рекли.
narcis narcis 13:54 10.08.2016

gotova olimpijada

bar za ertees, na prvi nešto bez veze na drugi piče narotnjaci, treći nitko i ne glda , nači olimpijada završena.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 10.08.2016

Re: gotova olimpijada

možda je to bio Acin plan štednje - jebeš medalje, ne arčite mi pare za hotele?!
NNN NNN 14:09 10.08.2016

Re: gotova olimpijada

narcis
bar za ertees, na prvi nešto bez veze na drugi piče narotnjaci, treći nitko i ne glda , nači olimpijada završena.


Debilčine!!!

Pusti neki bre sport, olimpijada je, jebmumajkumajčinu,
boli nas dupe i z a skupštinu i vučića i reprize serija i poselo,
pustite bilo šta!
reprizu košarke, plivanja, hokeja,
prenose rukometa, vaterpola,
bilo šta
ionako ste to već platili NAŠIM PARAMA!!!
martin_krpan martin_krpan 14:30 10.08.2016

Podsjeti me princeza na Ducija



U ovoj slici leži sva Ducijeva teorija, samo je malo nezgodno jer se radi o Srbinu, našem "sinu i bratu", i mnogi bi odmah "ustaši" oči da vade, koji se usudi ruljinog idola da osuđuje.

1) Sirotinja i idol. Sve je rečeno. Što je veća sirotinja, to je opčinjenost Peugeot ili Procter & Gamble cirkusantima veća. Dolar dnevo u favelama, ali zato oči vade na pomen Messija. Da li ima sličnosti ovdje sa Djokerom, prosudite sami.

2) Neupitnost idola. Suze i patetiku na stranu, Djoković u svojoj bogatoj karijeri za Srbiju nije skoro uradio ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI. Ostalo je mrtva patetika: Te umoran je, te cmizdrenje, te ne igra uz patetično prenemaganje (kao sad u Beogradu gdje se drugorazredni britanci iživiše na nama). Ali to kada se kaže, oči se vade.

3) 100m od turnira. "Jao sramota me što toliko zarađujem, kada moje sestre pišaju u pelene za 15000 Dinara". Ali jebiga rođaci, u Monte Carlu sam prijavljen, jer nije loše imati tu prijavljenu kintu, a i klima je dobra. Naravno, "pretorijanci" za $/dan oće vade oči rđavom kašikom.

Nek ide život.
alselone alselone 14:31 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


hahaha, majmuncina
svarog svarog 14:39 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


Lako je tebi tako da kažeš, pa ti svaki dan osvojiš po jedno svetsko prvenstvo i to do podne
martin_krpan martin_krpan 14:40 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

alselone
ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


hahaha, majmuncina


Hahahahahah, debilčina.
angie01 angie01 14:44 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

dobro, martine, a sta je Srbija ucinila za njega?....on je sve svoje uradio sam i moze s time sta mu je volja.

to sto ga ovde zloupotrebljavaju kao svetlo, vidi kako mi,...to je stvar neke druge price,

pri tome, ranije nije bilo toliko turnira, normalno je da posle tolikog igranja i sa teretom oceikvanja ima i losih dana.

ja mu Monte Karlo ne zameram, svako nek sa svojim parama radi sta hoce,.... zameram ovima sto pokrase nase.
alselone alselone 14:48 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

zameram ovima sto pokrase nase.

martin_krpan martin_krpan 14:49 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

svarog
ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


Lako je tebi tako da kažeš, pa ti svaki dan osvojiš po jedno svetsko prvenstvo i to do podne


To ti kažem, medijsko-psihološka mašinerija pretvara tzv. samosvjesne građane u ljude zombije-debile, koji hoće krv da piju zbog nekog virtuelnog idola, zanemarujući činjenicu da "elita" na Dedinju nema kanalizaciju već septičke jame.

Baš sam strepio gdje će Ana Švajnštajger da kupi kuću, i ispalo je na Bežaniji. Srce bi mi puklo od pomisli, da Anči mora da kenja u raku.
angie01 angie01 14:58 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

Baš sam strepio gdje će Ana Švajnštajger da kupi kuću, i ispalo je na Bežaniji. Srce bi mi puklo od pomisli, da Anči mora da kenja u raku.


...a ima i kebu & brenu za komsije.
martin_krpan martin_krpan 14:59 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

.a ima i kebu & brenu za komsije.




Dobro je. Ja već zadrhtao - reko kenjaće iz ljubavi i na čučavce, nije problem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:01 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI

pa da, jbt! ako medalje i turniri nisu srpski, jebeš ih takve.
koja si ti krpa(n).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana