Energetika| Gastronauti| Hobi| Muzika| Sex

Važno je zvati se...

krkar RSS / 15.08.2016. u 12:15

 

Vladikaideca.jpg?lang=lat

Prvog prosca je moja baba odbila. 

Bio je lep kao slika, visok, prav, širokih ramena, svetle kose i zelenih očiju iz kojih se videla bistrina i dobrota. Bio je iz dobre kuće, bogati trgovci poreklom negde iz Hercegovine. Bio na školi u Austriji. Brzih ali smirenih pokreta i lepo je govorio. Sve je na njemu bilo lepo i dobro osim jedne stvari: prezivao se Glendža. Jednostavno, nisam mogla da zamislim sebe da rađam i vaspitavam male Glendže, samo zato sam ga odbila.

Da između babe i Luke Glendže nije bilo ništa saznao sam mnogo kasnije, posredno. Kad sam sa nekih 14-15 godina doveo kod babe prvu devojku, prelepu bujnu kovrdžavu crnku iskričavih pametnih okica, O (na žalost pokojnu, sa nepunih 35 je odnela neka rakčina), baba je iskoristila prvu priliku kad sam izašao iz sobe da je pita kakav je njen unuk u krevetu. O se zacrvenela: znate, pa nismo mi ništa, još smo mladi, još je rano... na šta je usledio babin savet:

Devojko, poslušaj me, daj i kad traže i kad ne traže. Ja sam se nevina udala pa mi nikad niko nije rekao ni hvala!

Ukija sam poznavao od početka osnovne škole, stanovali smo blizu a slučajno se i potrefilo da je njegov otac Mehmedalija radio kao medicinski tehničar kod moje majke koja ga je izrazito cenila. Sećam se da su svake zime bile kampanje vakcinacija protiv gripa na koje je moja majka išla sa Mehmedalijom: Lajkovac, Mala Krsna, Azanja, Smederevska Palanka, Kusadak, Lapovo... Provodili su što na putu što vakcinišući po 12 sati dnevno i tu smo se porodično dodatno zbližili.

Uki se u stvari zvao Uzeir. Otac Mehmedalija zvani Meda bio je iz istočne Bosne a majka Mužgen bila je Turkinja iz Prizrena koju je Meda upoznao dok je služio vojsku, u vojnoj ambulanti kad je kao maturantkinja medicinske škole došla na praksu. Kod Dedovića smo išli na Bajram, Medina majka dolazila je svake godine i pravila bosanske a mama Mužgen turske kolače. Od hrišćanske dece samo braća P i R nisu odlazili na Bajram jer im je otac bio budala i nije im dao da se mešaju s Turcima. (P je odrastao u normalnog momka koji je još 1990. emigrirao u Argentinu gde je sada poznati neurolog a R je kao Šešeljev dobrovoljac poginuo oslobađajući neke srbske Trstove i Tokija).

Ukija, koji je bio jednu godinu mlađi od mene, poslednji put sam video kao student i nakon toga su nam se putevi razišli. Meda je u nekom trenutku promenio firmu pa više nisam imao redovne info, čuo sam da se Uki oženio i dobio sina.

Pre neku godinu sedim na nekoj poslovnoj večeri - vidim u kafani Ukija, sedi u velikom društvu. Ustanemo obojica,izljubimo se, dajnekitelefon poslovnavečera, daščujemosutra, razmenmo vizitkarte.

Sutradan uzmem onu vizitkartu da zovem Ukija kad piše dr Uroš Dedović.

Možešdapričaš, mogu, ko je živ (Medo umro, majka u dobrom zdravlju)... ne izdržim nego odmah u glavu

- Dobro, Uki, otkad si Uroš i zašto?

Ti, Krki, misliš da se po Beogradu svi ubiše da idu baš kod zubara po imenu Uzeir?

Oženjen Srpkinjom sa dna kace, sin Vid (pozdravljam! kaže da je Perun otpao u foto-finišu. Bio dogovor sa ženom da uzmu staro slovensko ime kao zajedničko). Ona ga odgovarala da menja ime, rekla kako ona ne bi nikada ali kaže da je osećao sa svih strana poglede, suptilne znake, blagi i ne tako blagi pritisak... I tako ode u opštinu i od Uzeira postade Uroš. Za prijatelje i dalje Uki.

U kući se dugo slavio Bajram sve dok Vid sa nekih 12 godina to nije spomenuo u školi pa je prvo dobio po nosu a onda je krenulo blago šikaniranje i vršnjačko maltretiranje. Samo je jedan njegov drug pitao može li da dođe na taj Bajram. Jedva su dočekali da se upiše u srednju kad se to zataškalo.

I tako, multinacionalna multikonfesionalna Srbija.

NAPOMENA: Sva su imena zamenjena drugima. Ništa osim imenâ nije promenjeno.



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 17:06 17.08.2016

Re: Ovde su Albanci

krkar
onda ce Siptari


Na ovom blogu nema "Šiptara". Ovde se zovu Albanci.




A kolko ih ima ...?

anonymous anonymous 17:09 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

srdjan.pajic
blog
Još kad sam došao u Kanadu Kinezi su činili više od 50% Vankuvera.


Nisu sigurno, tek prošle godine su dogurali do malo manje od trećine, i to ne samo Kinezi, nego cela istočna i judoistočna Azija (vidi tamo Vankuver etnisiti, mrzi me da kačim link). Samo, ja ne kapiram jel se ti raduješ tolikom širenju Kineza u tvojoj zemlji, ili strepiš od toga? Ili misliš da te se to ne tiče (što je, odma da ti kažem, najgluplja opcija)? Što se nas ovde tiče, mislim, ako baš dođe do stani pani, vas ima da istranžiramo sa braćom Kinezima onako, popola: njima gradovi i šume, nama rudnici i nalazišta nafte, a vi džabalebaroši i uživaoci socijalne pomoći, mrš odakle ste došli!

...Znači ....u Tunguziju ....



emsiemsi emsiemsi 17:30 17.08.2016

Re: Ovde su Albanci

maksa83
Мени сметају (и) Србијанац и србијански --- па, свеједно, не банујем.

Čarli, nisam od onih koji uživaju da ističu očigledno ali - ti i ne možeš da banuješ.

Еееее, немој да причаш да не уживаш (истичући очигледно) !?
Додуше, можда теби (ипак) нису многе ствари очигледне, без обзира што си веома бистар.
Успут --- ко каже да не могу да банујем !? Могу да (те) банујенм када год пожелим.
Међутим, ја нисам таква сорта. Такви који банују би били у стању да банују и физички - само када би се догодио контекст који би им погодовао.
blogovatelj blogovatelj 18:29 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

Nisu sigurno, tek prošle godine su dogurali do malo manje od trećine, i to ne samo Kinezi, nego cela istočna i judoistočna Azija (vidi tamo Vankuver etnisiti, mrzi me da kačim link).


Video. U pravu si. Znači da su me lagali oni od kojih sam ovo čuo.

Samo, ja ne kapiram jel se ti raduješ tolikom širenju Kineza u tvojoj zemlji, ili strepiš od toga?


Nisam ja Amerikanac ko ti, pa da strepim. Mi smo sa svima fino, znamo mi gde se glavne pare vrte. Vi ste prošlo vreme, budućnost je zapadni Pacifik.
blogovatelj blogovatelj 18:40 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

vas ima da istranžiramo sa braćom Kinezima onako, popola: njima gradovi i šume, nama rudnici i nalazišta nafte, a vi džabalebaroši i uživaoci socijalne pomoći, mrš odakle ste došli!


Ahahahahaha, nasmeja me. Koga distranžirate? Probali ste 1812. pa ste dobili po labrnji i od tad ste mirni.
2012. ste prvi put posle 200 godina dozvolili kanadskoj ratnoj mornarici da zajedno sa vašom učestvuje u vojnoj paradi obilaskom brodova oko Menhetna, a mi smo vam u cilju unapređenja međususedskih odnosa vrataili deo stvari što smo ih opljačkali iz gajbe vašeg predsednika tadašnjeg. Da, bilo je i ovde Arkanovaca nekad.
Znaš što se Bela Kuća tako zove? Onu pre nje u kojoj su vam predsednici živeli su Kanađani popalili, pa ste morali veću i belju da sagradite. Izguglaj malo.
Tj, aj da se ne lažemo. Nisu Kanađani, Englezi su. Tada Kanada nije postojala. Crveni mundiri vas uništiše, moj Šabane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

alselone
Dragi boze.


Ja tako zamišljam ove naše kalifornijske šešeljevce koji povremenu kenjaju na blogu o Trampovim prednostima i nesumnjivim kvalitetima u odnosu na onu beštiju, Hilari.

Nego da te pitam nešto, kapiram da si u Kini poslom, a ne samo da bi se družio sa pijanim trijadama, jel tebi nekad frka malo da će braća kinezi da uzmu to što vi pravite i prodajete, malo ga reverse engineer-uju i onda vas šutnu napolje. Ili još realnije, da odu kod vaših mušterija i ponude im to isto, samo upola cene? Mojne odma da me vataš za gušu kao rasističku trampovsku svinju, pitam onako.

Gledam nešto ovu moju oblast, iz nekog razloga do skoro nije bilo mnogo konkurencije sa njihove strane, mada mi dobar deo naših sranja pravimo tamo kod njih, ali nije baš lako uklaviriti detalje. No sad već i kod nas toga ima, sve su već napravili ili pokrali, i ulaze na ovo tržište nezadrživo, mislim samo da je pitanje godine kad ću i ja morati da tražim neki drugi posao.

Inače, ta krađa intelektualne svojine je tamo tako dobro razrađena, i pod kontrolom centralnog komiteta, da ne možeš da veruješ (čuo neke detalje od jednog drugara ovde, koji zna ljude, koji znaju ljude...). Naravno, ovo ne znači da oni tamo ništa ne umeju sami da naprave, naprotiv, ja mislim da su sad već dosta blizu nas (vas, zapadnjaka), u oblastima gde nas nisu već prešišali, a njih nema baš mnogo preostalih.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:51 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

E, jebote, 1812, pa bilo smo gladni i iscrpljeni...čik da vas vidim sad!

2012. ste prvi put posle 200 godina dozvolili kanadskoj ratnoj mornarici d


Nemoj da me ložiš da Kanada ima ratnu mornaricu? Ona dva i po remorkera vi zovete ratnom mornaricom?

Nego, kad pomenu Mundire, vidim ovde neki zovu upomoć englesku kraljicu da nas, valjda ovi breksitovci, ili oni drugi, evroentuzijasti, nejasno je koji, opet uzmu pod svoje, kad ovaj bilmez pobedi na izborima. Bilo bi smešno, da nije tužno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

Video. U pravu si. Znači da su me lagali oni od kojih sam ovo čuo.


I ja sam isto mislio da ih ima više, nego pogledah slučajno na wikiju. Svejedno, ne menja to mnogo stanje stvari. Nema veze da li ste fini ili oštri, nego šta ćete da radite kad vam pootimaju mušterije za manjeviše sve što pravite, mada ne znam baš šta je to, osim Blekberija (i Seline Dion).
maksa83 maksa83 19:06 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

E, jebote, 1812, pa bilo smo gladni i iscrpljeni...čik da vas vidim sad!

E, nemoj da se qrčiš mnogo, ako naprave još jednog Džasmina Džibera pa ga puste na vas džaba mornarica, džaba nosači aviona, dronovi, nadzvučni Trampovi, itd ... neće ti ni ono preppersko sklonište pomoći.
alselone alselone 19:28 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

Nego da te pitam nešto, kapiram da si u Kini poslom, a ne samo da bi se družio sa pijanim trijadama, jel tebi nekad frka malo da će braća kinezi da uzmu to što vi pravite i prodajete, malo ga reverse engineer-uju i onda vas šutnu napolje. Ili još realnije, da odu kod vaših mušterija i ponude im to isto, samo upola cene?


Apsolutno! Zato mi u Kini nikad ne prodajemo poslednju verziju, nego par verzija unazad, pa i ako maznu mogu da se slikaju, mi opet imamo bolje. I ovo nije zajebancija, zaista ovako radimo, ne nudimo najnovije i najbolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

maksa83
E, jebote, 1812, pa bilo smo gladni i iscrpljeni...čik da vas vidim sad!

E, nemoj da se qrčiš mnogo, ako naprave još jednog Džasmina Džibera pa ga puste na vas džaba mornarica, džaba nosači aviona, dronovi, nadzvučni Trampovi, itd ... neće ti ni ono preppersko sklonište pomoći.


Au, njega sam zaboravio! Ništa, blogi, neme veze, mi smo drugari, dobre komšije, jel tako?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

alselone
Nego da te pitam nešto, kapiram da si u Kini poslom, a ne samo da bi se družio sa pijanim trijadama, jel tebi nekad frka malo da će braća kinezi da uzmu to što vi pravite i prodajete, malo ga reverse engineer-uju i onda vas šutnu napolje. Ili još realnije, da odu kod vaših mušterija i ponude im to isto, samo upola cene?


Apsolutno! Zato mi u Kini nikad ne prodajemo poslednju verziju, nego par verzija unazad, pa i ako maznu mogu da se slikaju, mi opet imamo bolje. I ovo nije zajebancija, zaista ovako radimo, ne nudimo najnovije i najbolje.


Da, ovi moji nemaju tu mogućnost, takav je proizvod, mada i oni neke baš kritične delove prave ovde, in the house, i to bukvalno. Ali ako ćemo realno, nije to ništa što par malo bolji laserskih fizičara ne može da izbunari i za fine parice nauče Kineze kako da sami to naprave. Što se verovatno već desilo, pošto, jelte, oni već prodaju svoje proizvode, jeftinije a ništa lošije od naših. Mada umeju da zakenjaju, i vađenje iz tog sranja je dosta komplikovano, tu ih još uvek šijemo, tako da za sada kad neko oće ozbiljno da se bavi poslom koji koristi naše mašine, i dalje gleda da je Made in USA, ili UK, ili Germany.
Još neko vreme, cenim.
alselone alselone 20:05 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

Još neko vreme, cenim.

Nemoguce! Zar nece oni propasti za koju godinu?


Sad ozbiljno, strasno koliko su jaki i koja se lova okrece tamo. Mi nismo ni svesni. Takodje nismo ni svesni koliko ih ima, a verovatno ni oni posto two child politika tera ljude da ne prijavljuju decu. Doduse, i ako ih prijave od toga nemaju nista posto za svu narednu decu posle #2 moraju da plate sve, skolstvo, zdravstvo, sve. A i ne mogu da dobiju papire na jednostavan nacin, parkticno ne postoje.
tyson tyson 21:21 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

No sad već i kod nas toga ima, sve su već napravili ili pokrali, i ulaze na ovo tržište nezadrživo, mislim samo da je pitanje godine kad ću i ja morati da tražim neki drugi posao.

Nećeš morati da tražiš drugi posao; radićeš za njih

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 17.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

tyson
No sad već i kod nas toga ima, sve su već napravili ili pokrali, i ulaze na ovo tržište nezadrživo, mislim samo da je pitanje godine kad ću i ja morati da tražim neki drugi posao.

Nećeš morati da tražiš drugi posao; radićeš za njih



Mali mi je ovaj nosač aviona.
cane cane 21:39 18.08.2016

Re: Ovde su Albanci

Na ovom blogu nema "Šiptara". Ovde se zovu Albanci.


kako se zove bese onaj iz zemunskog klana?

ljuba albanac?

blogovatelj blogovatelj 01:05 19.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

Nemoj da me ložiš da Kanada ima ratnu mornaricu? Ona dva i po remorkera vi zovete ratnom mornaricom?


Brale, mi imamo izlaz na tri okeana. Sami stigli do tamo. Vi ste izlaz na treci okean morali da kupite od Rusa. Uplasio se ruski car ce Viktorija da mu uzme Aljasku, pa racuna bolje da je proda Amerima nego da mu je ova za dzabaka uzme. Procitaj malo i o tome.

A pazi i ovaj podatak. Duzina morske obale...
Prva na svetu - Kanada. Ima 202.030km morske obale. Po kvadratnom kilometru ima 22,22m
Druga je Norveska, treca Indonezija pa dalje redom.
Vi ste deveti. Imate 19.924km obale. 2,18m/km2
Samo da se zna.
O 400.000 jezera, o tome cu drugi put da ti pricam.
bauer. bauer. 03:16 19.08.2016

Re: drugi pogled na stvar

tyson

Pa jeste, al' znam zašto pitam. Nikada Solun nije bio srpski, niti deo srpske države. U vreme kada se tu prostiralo Dušanovo carstvo najveći grad koji mu je pripadao bio je Ser (Serez). Ostali su bili i ostali pod tuđom upravom, uključujući Solun. Mislim, čisto da se zna; ako pričamo, da ipak razgovor zasnivamo na činjenicama.

Vezbam ove citate na hand-held uredjajima. Nego, ovo gore su tehnikalije. Ti gradovi su bili,verovatno, nesto kao bescarinske zone. A, pise na internetu, da Cara narod nije narocito voleo. Mozda nisu bili svesni sta imaju. Ne znam ko su bili anketari, u ta vremena
ephemeris ephemeris 13:37 15.08.2016

Ljuba Moljac


"Ja sam dete iz mesovitog braka.

Mama mi je zensko, a tata musko!"



(i ovo polako preti da biva prevazidjeno...)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:39 15.08.2016

Braća Turci

Ja reko', kako je počeo zaplet, da se baka cmokisala s Radosavljevićem, da je on Glendža, Kajzer Soze!

Čestit narod ti naši Turci, ja sam imao nekog Sulejmanija, Prizrenca, u vojsci, retko plemenit i dobroćudan lik bio, jednostavan i čestit. Jedino on i ja smo smeli da se suprotstavljamo verbalno Albancima, Prištevcima i Gnjilancima kada bi, pijani, počinjali da nam prete, kako će nam "jebati majku srpsku" dole - martovci 1996. Dok, neki najveći "mafijaši", Podgoričani, Nikšićani i Crnogorci iz Peći, bi ćutali kao zaliveni i nisu reč smeli da pisnu pijanim Kosovarima, a ovamo bi kinjili neke pitome i nejake Bačvane i Banaćane... Od mene su se klonili jer im je bilo misteriozno moje mirno i ćutljivo ponašanje - u stvari, ceo vod su činili teški šabani s kojima nisam imao apsolutno nikakve zajedničke i dodirne teme. Samo sam sa čestitim Sulejmanijem, u toj prvoj fazi vojne službe, voleo da razgovaram.

Super su ti ove life stories.
tsunade tsunade 15:13 15.08.2016

Re: Braća Turci

Od mene su se klonili jer im je bilo misteriozno moje mirno i ćutljivo ponašanje - u stvari, ceo vod su činili teški šabani s kojima nisam imao apsolutno nikakve zajedničke i dodirne teme.


misliš, bio si ukurčen?... kapiram, vrlo popularan, svima gotivan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 15.08.2016

Re: Braća Turci

bio sam skenjan, preciznije, komunjarstvom, šabanom, još tim Albancima koji bi svaki put, kada se opiju, iskazivali, pokazalo se, ono što se imalo i zbiti, i što je najvažnije, najviše sam bio skenjan tim slepcima koji su kinjili slabije a ovamo ćutali gde je trebalo da pokažu zube. najpokvareniji stvor je bio neki Labović, iz Peći, rodom, veću pokvarenštinu i zlo od toga nisam sreo... čak su mi Jihadi Johns, docnije, u Jerusalimu za vreme Druge Intifade, bili bolja braća i drugari od ovog, do srži bića iskvarenog čoveka.

u docnijoj fazi sam se sprijateljio s lekarima iz lekarskog voda, s njima je već je moglo da se čapri, i s jednim pogrešnim likom, Zrenjanincem, koji je, isto se pokazalo, imao namenu da me prati po nalogu kos-a, pošto sam u armiju došao direkt posle pola godine provedene u Tel Avivu - a ja naivno verovao da je jedan desetar, eto, baš želeo da postane drugar s gušterom.

ps. nisam bio svima gotivan, dapače, dve trećine našeg, bolničarskog voda, me je izbegavalo kao spooky čudaka.

dead ideas, rejection
tsunade tsunade 18:54 15.08.2016

Re: Braća Turci

najpokvareniji stvor je bio neki Labović, iz Peći, rodom, veću pokvarenštinu i zlo od toga nisam sreo..


ne znam, o toj vojsci svi na kraju kažu: šta sam tamo video (labovića iz peći) nikad nisam ni pre ni posle... a opet ne verujem da bi ti život bio narušen da ga nisi video. tako da je taj naš ex yu koncept uvek bio besmislen.
Kraja Kraja 19:03 15.08.2016

Re: Braća Turci

...ti si bio u "marsalu"...???
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:19 15.08.2016

Re: Braća Turci

tsunade
najpokvareniji stvor je bio neki Labović, iz Peći, rodom, veću pokvarenštinu i zlo od toga nisam sreo..


tako da je taj naš ex yu koncept uvek bio besmislen.


word, dusho, treba drugi koncept.

Kraja
...ti si bio u "marsalu"...???


bio u Marshalci, konstatovali smo to ranije, ali si zaboravio. tuzno propada taj objekat, usled bezobzira partijskog, inace sjajna istorijska zgrada i mesto gde su zacetnici novinarske misli i NS pokreta otpora nacizmu, Toza Markovic, Branko Bajic, Slobodna Vojvodina i ekipa, ostavili svoje kosti. sramotno kako se srbijica ophodi prema objektima svoje istorije i herojstva.
Kraja Kraja 21:43 15.08.2016

Re: Braća Turci

bio u Marshalci, konstatovali smo to ranije, ali si zaboravio


...pa mnogo je klasa izmedju nas, haha...
...ja sam vec ostvario pravo na zaborav...
Atomski mrav Atomski mrav 01:05 16.08.2016

Re: Braća Turci

ne znam, o toj vojsci svi na kraju kažu: šta sam tamo video (labovića iz peći) nikad nisam ni pre ni posle..


Što voz povuče i vojska obuče, to nećeš nigde drugo videti. Živa istina.
tyson tyson 08:39 16.08.2016

Re: Braća Turci

Što voz povuče i vojska obuče, to nećeš nigde drugo videti. Živa istina.

Zato ja i propovedam da današnja omladina treba da ide u vojsku. Da se malo pripreme za život


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:56 16.08.2016

Re: Braća Turci

dobra je vojska, samo što je užasno siromašna. kako da ih šalješ u armiju, a nemaš ni da ih odeneš, nahraniš, ćebetom da pokriješ.

da bi imao vojsku, moraš imati državu prethodno.
tyson tyson 09:11 16.08.2016

200

dobra je vojska, samo što je užasno siromašna. kako da ih šalješ u armiju, a nemaš ni da ih odeneš, nahraniš, ćebetom da pokriješ.

I to je priprema za život!


tsunade tsunade 13:07 16.08.2016

Re: Braća Turci

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:13 16.08.2016

Re: Braća Turci



inače, devojke su zaglavile tvorza zbog ovog selfija i - postale apsolutne zvezde izraelske net-scene! kud me ne izložiše ovoj vrsti propagande ranije, umesto da trošim vreme s beskorisnim labovićima!
tsunade tsunade 14:28 16.08.2016

Re: Braća Turci

kud me ne izložiše ovoj vrsti propagande ranije, umesto da trošim vreme s beskorisnim labovićima!


bolji i lepši, boljima i lepšima dopadoše a labović eto tebi.

ps. šta toliko strašno u ovom selfiju? nisu gole.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:53 16.08.2016

Re: Braća Turci

tsunade


ps. šta toliko strašno u ovom selfiju? nisu gole.


kao, širenje nemorala. ma, neki drugi radosavljevići kolo vode. da je meni neko iz j-agency pokazao ovu fotku 1995., uopšte ne bih časio časka i premišljao se toliko, pribojavao se, bivajući indoktriniran odrastanjem u titoizmu - mal'tene, kao da će me zli cionisti dočekati odmah po ateriranju aviona, primorati na panj i otfikariti kožuricu sekirčetom... a umesto sekiracije, tamo se krilo toliko toplih iznenađenja.

bolji i lepši, boljima i lepšima dopadoše a labović eto tebi.


da, izgleda da nisam ni bio svestan koliko sam grešan, kada sam morao to zlo da trpim... al' pomilovalo posle, kada sam kao džomba imao kod sebe ono blokče za pisanje dozvola za izlazak u grad, stalno smo svi bili napolju; doduše nije bilo ni teško pošto smo bili samo petorica, uz medicinsku srednju vojnu školu... danas je i taj objekat, takođe iz kompleksa austrougarskog vojnog garnizona, napušten... ali eto, nisam ni slutio da ću služiti armiju u gradu u kojem će mi se, dve decenije docnije, roditi klinci. život je čudo!
tsunade tsunade 15:20 16.08.2016

Re: Braća Turci

umesto sekiracije, tamo se krilo toliko toplih iznenađenja.


hoću da znam sve o tome

kada sam morao to zlo da trpim.


sećam se posle osmoljetke, svi smo se rasporedjivali po šuvarovom metodu. sve nas je dopala deveta beogradska, a ponekog i zemunska, a moj, tada najbolji drug miša (i dan danas se družimo pošto se opet potrefilo da živimo u istom kraju) saopštava mi da ide u vojnu muzičku u sarajevo. gledala sam belo. kadar: nevera. ko da mi je rekao da ide dobrovoljno u zatvor. posle počeli ratovi i sranja i njega iz sarajeva, moš misliti lepote, prebace u prištinu. iz prištine u gardu u bg i sad čeka beneficiranu penziju. svira klarinet.

jednostavno, bio si nabaždaren (bar ja) da sva ta vojna lica gledaš kao neku vrstu idiota. ne očekuješ to u svojoj kući i najbližem okruženju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:04 17.08.2016

Re: Braća Turci

tsunade


hoću da znam sve o tome




не може цела демистификација, то ћу оставити, некад, када освојиш власт, па да се прођирамо кроз Тел Авив, by night.
tasadebeli tasadebeli 13:54 15.08.2016

Мудре жене

Devojko, poslušaj me, daj i kad traže i kad ne traže. Ja sam se nevina udala pa mi nikad niko nije rekao ni hvala!






То к'о моја баба што је питала моју сестру што се не уда за неког тамо с којим је излазила.

"Не могу, баба, не волим га," каже сестра.

"Нема везе, ћерко, заволећеш га касније," посаветова је баба која је са дедом изродила шесторо деце.

Мудре су то жене биле... А не к'о ове данас, образоване, еманциповане,...


I tako, multinacionalna multikonfesionalna Srbija.



И ти си то закључио за Србију на основу једног Узеира који је постао Урош и то због пацијената у зубарској ординацији.

Па сам си то у првом делу приче рекао да ни наше бабе не би никада ишле лекару који се презива, рецимо, Кркобабић, па макар био најжешћи српски нацош из колевке свих Србаља света.

Ни ја, брате, никада не бих ногом крочио код неког Убипарипа да ме лечи.

И ако ти тако извлачиш закључак о целој Србији на основу једног Узеира, шта ја онда могу да закључим о тој Србији на основу свих ових мојих Шерифа, Хусена, Јусуфа, Каролина, Алена, Валента, Селми, Давора и осталих са којима живим заједно већ деценијама и сведок сам да им током тих деценија никада ни длака са главе није фалила у овом Београду и у овој Србији?

Или шта да кажем о тој Србији на чијем је Јавном сервису до недавно уредник филмског програма (по мом мишљењу, очајног по избору филмова) био један Иван Карл?

Или шта рећи о тој Србији када је у њој аутор оне емисије РТС за испирање мозга домаћицама једна Мира Адања Полак.

Или шта рећи о тој Србији када у њој, у општој беспарици и проблемима у позориштима један Егон Савин добија да режира представу за предсатвом без проблема. (Па се онда жали на антисемитизам у Србији, иако и даље добија представе да режира, али то је сада већ ствар његовог бешчашћа.)

Или ето малопре сам, рецимо, слушао емисију на Радио Београд 2 (Јавни сервис РТС) коју уређује (одлично то ради) и води једна Мелиха Правдић. ("Мелиха Правдич" - како она то каже)

Зашто мора и да води емисију коју уређује када жена не разликује све гласове у српском језику? (Код ње је Ч, Ћ, Џ, Ђ све један глас.)

Мислим, уз дужно поштовање за њено уређивање емисије, али не мора баш да буде и спикер на радију уз то када има одређене говорне мане.

Хоћу да кажем, Крки, на овај твој један пример о ксенофобичности и примитивном нацистичком светоназору у Србији данас, ја могу да наведем гомиле примера који говоре управо супротно.
tasadebeli tasadebeli 13:57 15.08.2016

Мудре жене 2

Али, кад већ волиш појединачне примере, ево ти једна анегдота.

У једној београдској основној школи сам радио са двојицом колега, Ибром (који је вазда у дневнику писао зеленим мастилом и мени онда објашњавао да то ради "овим Србендама у инат" ) и Анђелком, Херцеговцем.

У то време (1999/2000. школска година) један Анђелков рођак и презимењак баш био осуђен у Хагу.

Запео Ибро, па свако мало запиткује Анђелка (подјебантски, наравно) како му је рођак, те јел'му писао рођак, те какав је Хаг као град и тако...

Анђелко на свако питање ћути, не одговара ништа, само погледа Ибру молећивим погледом из кога се читало:"Немој, брате, да ми стајеш на муку."

Трајало то месецима све док једном Анђелко није одговорио на Ибрино питање, ко зна које по реду.

- Је л', ба Анђелко, како онај твој рођак у 'Агу? Пише ли?

- Пише, пише... - изненади нас све у зборници Анђелко одговором - Ето, баш пре неки дан ми пис'о да ће га пустит'за викенд, па ће да те обиђе.

Умукну коначно Ибро, више никада није ништа питао Анђелка.


И реци ти сад мени, Крки, кога би ти ту осуђивао?

Анђелка?

Неваспитане и непристојне стоке има у сваком народу, друже мој.

Или, што би рекао један Далматинац у једном старом домаћем филму:"Сваки народ јема свој смрад." И Срби и сви остали...
G.Cross G.Cross 17:09 15.08.2016

Re: Мудре жене

То к'о моја баба што је питала моју сестру што се не уда за неког тамо с којим је излазила.

"Не могу, баба, не волим га," каже сестра.

"Нема везе, ћерко, заволећеш га касније," посаветова је баба која је са дедом изродила шесторо деце.


Moju je baku moj deda video sa dzamije u njenoj basci dok je ukujisao. I naravno nikada nije smeo da joj pridje. Ali je rekao svom ocu i dvoje mladih se uzmu pre nego sto su rec prozborili. I srecno i dugovecno ziveli. Izrodili cetvoro dece.
G.Cross G.Cross 17:10 15.08.2016

Re: Мудре жене

"Мелиха Правдич"


E vidis ja to Mersihi Colakovic u ono vreme ne bih oprostio.
mariopan mariopan 17:18 15.08.2016

Re: Мудре жене

G.Cross
То к'о моја баба што је питала моју сестру што се не уда за неког тамо с којим је излазила.

"Не могу, баба, не волим га," каже сестра.

"Нема везе, ћерко, заволећеш га касније," посаветова је баба која је са дедом изродила шесторо деце.


Moju je baku moj deda video sa dzamije u njenoj basci dok je ukujisao. I naravno nikada nije smeo da joj pridje. Ali je rekao svom ocu i dvoje mladih se uzmu pre nego sto su rec prozborili. I srecno i dugovecno ziveli. Izrodili cetvoro dece.

Eto, to je prava "Emina". Umeli su, bre, i da ašikuju, da se čovek razboli od derta i dan danas kad sluša pesme o tim ljubavima.

(....zamal ne posrnuh...." dobro je da deda nije posrnuo kada je video svoju Eminu.
tsunade tsunade 17:36 15.08.2016

Re: Мудре жене

Izrodili cetvoro dece.


slatka priča.
da li broj dece o nečemu govori?
medjutim92 medjutim92 07:18 16.08.2016

Re: Мудре жене

tasadebeli
Ни ја, брате, никада не бих ногом крочио код неког Убипарипа да ме лечи.


u Pančevu postoji ulica doktora Svetislava Kasapinovića.

Verujem da je bio hit u svoje vreme..
alselone alselone 07:24 16.08.2016

Re: Мудре жене

u Pančevu postoji ulica doktora Svetislava Kasapinovića.


Ima i u Novom Sadu ulica dr Svetislava Kasapinovića.
tasadebeli tasadebeli 08:01 16.08.2016

Re: Мудре жене

medjutim92
tasadebeli
Ни ја, брате, никада не бих ногом крочио код неког Убипарипа да ме лечи.


u Pančevu postoji ulica doktora Svetislava Kasapinovića.

Verujem da je bio hit u svoje vreme..




"Иц нот гуд фор паблик рилејшонс", што би рекли љубитељи опере у једном филму.



Тражио сам, нисам нигде нашао ту књигу, али сам својевремено чуо да је један Херцеговац писао о херцеговачким презименима.

Сећам се само једног цитата из те књиге објављеног у новинама:

"Благо нама, председник општине нам се презива Будалина."


Мом Куму је ћале Србин, а кева Мађарица. И Кум поносно носи једно од врло ретких личких презимена типа Гузина.

Још од основне школе он се зеза на свој рачун:

"Е, срећом да ми је ћале давао име. Замисли, брате, да је кева одлучивала и да се зовем Пишта Гузина?"


EDIT: Упљувах се објашњавајући клинцима у школи да Мучибабићи нису добили презиме због тога што су волели да малтретирају бабе, него вероватно по некој баби која је вазда ћутала или су јој вазда говорили да заћути.

Сваки пут се слатко смеју када чују то презиме.


ЛИНКЛИНКЛИНК
emsiemsi emsiemsi 11:10 16.08.2016

Re: Мудре жене

tsunade
Izrodili cetvoro dece.


slatka priča.
da li broj dece o nečemu govori?

Некоришћењу контрацепције или нечему другом ?
blogovatelj blogovatelj 18:46 17.08.2016

Re: Мудре жене

Ima i u Novom Sadu ulica dr Svetislava Kasapinovića.


A u Kragujevcu ima advokat Folić.
blogovatelj blogovatelj 18:47 17.08.2016

Re: Мудре жене

Некоришћењу контрацепције или нечему другом ?


Brale, on je kao Boldrik.
tyson tyson 14:30 15.08.2016

.rs

Topla, ljudska priča iz života.

Hvala na korisnom prilogu!


tasadebeli tasadebeli 14:41 15.08.2016

Заборавих да те питам

Kod Dedovića smo išli na Bajram, Medina majka dolazila je svake godine i pravila bosanske a mama Mužgen turske kolače.



А јесу и они долазили код вас на славу и на Божић?

Ови моји ми, богами, долазе и дан-данас...


Морам да приметим; Крки, да је Узеир ипак овде у Београду завршио школе и постао зубар без проблема те природе на које нас ти наводиш својим закључком.


Oženjen Srpkinjom sa dna kace, sin Vid (pozdravljam! kaže da je Perun otpao u foto-finišu. Bio dogovor sa ženom da uzmu staro slovensko ime kao zajedničko). Ona ga odgovarala da menja ime, rekla kako ona ne bi nikada ali kaže da je osećao sa svih strana poglede, suptilne znake, blagi i ne tako blagi pritisak...



Српкиња "са дна каце" га одговарала и рекла му како она то никада не би урадила?

А Узеир то ипак урадио због "погледа, суптилних знакова"?

Одакле је, Кркиша у ствари долазио тај притисак који је Узеир осећао?

Из спољашње средине или из самог Узеира?

Питање идентитета, свих слојева идентитета једне личности, много је зајебана ствар. Тешко је борити се и са притисцима споља на тај идентитет, а камоли са притисцима изнутра који су много гора и тежа ствар за човека.

Да се разумемо, не осуђујем Узеира ни за шта.

Напротив.

Само ми га је много жао.

Он живи свој живот као разапет човек.
krkar krkar 14:51 15.08.2016

Re: Заборавих да те питам

tasadebeli
Kod Dedovića smo išli na Bajram, Medina majka dolazila je svake godine i pravila bosanske a mama Mužgen turske kolače.



А јесу и они долазили код вас на славу и на Божић?

Ови моји ми, богами, долазе и дан-данас...


Морам да приметим; Крки, да је Узеир ипак овде у Београду завршио школе и постао зубар без проблема те природе на које нас ти наводиш својим закључком.


Oženjen Srpkinjom sa dna kace, sin Vid (pozdravljam! kaže da je Perun otpao u foto-finišu. Bio dogovor sa ženom da uzmu staro slovensko ime kao zajedničko). Ona ga odgovarala da menja ime, rekla kako ona ne bi nikada ali kaže da je osećao sa svih strana poglede, suptilne znake, blagi i ne tako blagi pritisak...



Српкиња "са дна каце" га одговарала и рекла му како она то никада не би урадила?

А Узеир то ипак урадио због "погледа, суптилних знакова"?

Одакле је, Кркиша у ствари долазио тај притисак који је Узеир осећао?

Из спољашње средине или из самог Узеира?

Питање идентитета, свих слојева идентитета једне личности, много је зајебана ствар. Тешко је борити се и са притисцима споља на тај идентитет, а камоли са притисцима изнутра који су много гора и тежа ствар за човека.

Да се разумемо, не осуђујем Узеира ни за шта.

Напротив.

Само ми га је много жао.

Он живи свој живот као разапет човек.


I meni ga je žao. A ne mogu da mu kažem.

Naravno da su svi kod nas dolazili na sve praznike!

Ne mogu detaljno s telefona. Na odmoru sam
tasadebeli tasadebeli 15:09 15.08.2016

Re: Заборавих да те питам

krkar

Naravno da su svi kod nas dolazili na sve praznike!



Е, то је најбитније, друже, то!

И да никада не престанете да одлазите једни код других и да се виђате, ма шта год око вас се догађало.

Онда би, верујем, и Узеиру било много лакше са тим притиском који осећа.

(Она двојица мојих колега из оне истините анегдоте коју сам овде испричао, Ибро и Анђелко, данас су пензионери и пију кафу заједно. И присећају се како су некада радили заједно.

А ја, право да ти кажем, не бих ни онда, а ни сада могао да окренем главу и да не реагујем ако би неко озбиљно дирао било Ибру, било Анђелка.

Рекох ти ја то већ једаред овде на блогу:

"Кажи им, поручио им бабо Музафер, да се јебу и они и њихова политика!" )
tess tess 15:11 15.08.2016

..

Oženjen Srpkinjom sa dna kace

Ona ga odgovarala da menja ime, rekla kako ona ne bi nikada

O čemu dramiš, Krkar?
krkar krkar 15:16 15.08.2016

Re: ..

tess

O čemu dramiš, Krkar?


Znaš valjda svih 30 slova. Čitaj.

Samo polako, ništa naglo!


karabasbarabas karabasbarabas 15:25 15.08.2016

Re: ..

Mozda mu je neko samo malo zapalio kucu, nije mnogo.
Al' su zato komsije gasile...
mariopan mariopan 16:13 15.08.2016

Re: ..

karabasbarabas
Mozda mu je neko samo malo zapalio kucu, nije mnogo.
Al' su zato komsije gasile...

Možda nije?

Al možemo mi malo da je zapalimo, ne mnogo? Aj ti počni...izvini, ti si već počeo a ja treba da gasim?

Evo, odmah ću.

tess tess 17:38 15.08.2016

Re: ..


Ne, ja sam shvatila da je žena govorila mužu "Neka, Sabo, Sabahudine, dobar si ti meni i tako"..

Sabahudin posta Rade. Okej. Žena mu i dalje cenim tepa "Sabo moj, Sabice", na vizitki stoji doktor Rade...il?
- o priči kako ljudi ne idu kod stomatologa jer je musliman pa ne znam šta bih rekla, ozbiljno, bilo bi logičnije tj realnije da je promjenio pol, da je doktor Amir postao doktorka Amira, malo prezaju sve govore "jeste bogami, eno ga sad je Amira, sve je isto sad samo što je žena, kako, e lako: čoek posto žena, razumiješ?" -

...osta nejasno - maltene nepristojno što sam ljubopitljiva - kako mu se omake čestitom da oženi Srpkinju sa dna kace (i pazi da šovenka ne bi ime promjenila pa makar crkla)..

Poenta: U antisrpskoj drami (od svih 30 slova) Srpkinja sa dna kace ode za Sabahudina a Krkareva baba odbi zelenookog, naočitog, sa školama carskim i prebogatog katolika. Ružno joj prezime il šta? Jel Luka bio Srbin? I baba sigurno s njim nije vodila ljubav?

I kakve veze pop na slici među onom djecom ima, kad ti vidiš da je naša sa dna kace otišla za Turčina? - m?

Dobro ljudi, jel ima neko normalan ovde?

p.s. Krkare, ako pokušavaš ovo govno da poturiš radi Kusturice, gluplji si nego što sam mislila.
alselone alselone 17:43 15.08.2016

Re: ..

Dobro ljudi, jel ima neko normalan ovde?


Evo ja.
Kupio sam kucu od muslimana, Muhameda. Nije krio ime, niti ga je neko u NS karao zbog toga. Ziveo je ovde od pocetka rata, radio je ovde od pocetka rata, i ceo komsiluk i bivsa firma ga znaju kao "cika Muja". Pricao je na ulici pre koju nedelju, kada je poceo Bajram, na kom salasu ima da se kupi najbolje jagnje, pa su ga on i sin pripremali za praznik. Nije prisao niko da ga prikolje. Mislim na Muju, ne jagnje.
tess tess 17:44 15.08.2016

Re: ..

Evo ja.

:)
mariopan mariopan 20:47 15.08.2016

Re: ..

Dobro ljudi, jel ima neko normalan ovde?

Kako nema? Pa vidiš 138 komentara o Kinezima?
tess tess 10:14 16.08.2016

Re: ..

Mariopan, vraže. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:18 16.08.2016

Re: ..

Poenta: U antisrpskoj drami (od svih 30 slova) Srpkinja sa dna kace ode za Sabahudina a Krkareva baba odbi zelenookog, naočitog, sa školama carskim i prebogatog katolika. Ružno joj prezime il šta? Jel Luka bio Srbin? I baba sigurno s njim nije vodila ljubav?

Лепо пише: Гленџа је одбијен јер се презивао Гленџа. (Српско презиме из ЦГ, знам јер сам случајно упознала једног енглеског Гленџу, а можда бих чак уз мало мозгања могла да се присетим из ког су краја пореклом.)

Било би међутим занимљиво знати како се презивао просац кога баба није одбила, онај који је имао боље презиме. (Али, пошто је он ваљда постао Кркарев деда, слутим да то нећемо сазнати.)
49 41 49 41 13:12 17.08.2016

Re: ..

mariopan
Dobro ljudi, jel ima neko normalan ovde?

Kako nema? Pa vidiš 138 komentara o Kinezima?

Mariopanka je korenom odakle i Nole!
Nole je dokazao, pored svetskog taletnta, borilackih vestina; da nije punjena curka.

Mariopanka je mozda odrasla u Domu Ace Marovica, na kraju moje ulice gde sam se rodio.

Mozda...

Ali, sto rece Taso; razapet covek kao predmetno imenovani; kao ni domacin.

Svakog dana obogacujem uz neke blogere terminologiju.
tasadebeli tasadebeli 15:00 17.08.2016

Re: ..

49 41

Ali, sto rece Taso; razapet covek kao predmetno imenovani; kao ni domacin.

Svakog dana obogacujem uz neke blogere terminologiju.



Да будем искрен, друже, нисам ја аутор тог "термина", него један мој другар.

Елем, тадашњи вероучитељ из моје школе, човек млађи од мене барем 15 година, имао је силну жељу да га рукоположе за ђакона, па следствено томе да добије после и парохијицу негде у Србији.

Имао је све потребне услове, чак му је и садашњи патријарх лично био веза јербо су се познавали још у доба док је патријарх био владика нишки.

Знаш и сам да се у СПЦ, исто као и у државним институцијама Србије, до парохије не долази, а да не познајеш онога кога већ треба да познајеш.

И оженио се тај мој вероучитељ, мученик, да би га запопили.

(Јербо нема попе без жене у СПЦ, јел'тако?)

И двоје деце добио.

Наравно, вероучитељ је врло добро знао да ту привилегију да бирају парохију у СПЦ имају само они баш баш најизабранији, они са јасним плавокрвним педигреом у црквеним круговима, што мој вероуча као дете из сиромашне породице којег је црква преузела на школовање и храну и стан итд. није имао, па ти је мој вероучитељ био без даљњег спреман на то да ће га послати негде у унутрашњост Србије да буде свештеник.

Али авај!

Снајка рођена у неком малом војвођанском месту коју је вероучитељ упознао током студија у Београду, неће ни да чује да се мрда из Београда. Дочепала се снајка престонице, постала нека ситна банкарска службеница и не пада јој на памет да иде у ту нову могућу парохију свога супруга негде у неком селу у Србији.

Због тога је тај мој вероучитељ стално одлагао (и данас одлаже) своје рукоположење за ђакона, односно потоњег свештеника са парохијом, схватајући полако да поред такве жене од та посла нема ништа.

(За некога ко је још у детињству и младости сањарио о томе да буде православни мисионар по Азијама и Африкама као тај мој вероучитељ, ово самоодрицање од могућности да постане макар свештеник била је велики ударац.

И на једном нашем заједничком путовању онај мој другар аутор овог термина "разапети човек", посматрајући вероучитеља шта ради, шта и како говори, како се понаша, како телефонира кући и колико буде после тих разговора са женом нерасположен, рече мени у једном тренутку:


"Профо брате, ала је овај наш катихета разапет човек!"


А можда је мој утисак био такав да сам запамтио ту реченицу појачала још и чињеница да смо се у том тренутку сви налазили у Хиландару.


Ето, сад имаш за досије и могући речник термина читав мали историјат настанка овог израза

"разапети човек"

у употреби код Тасе.


И за крај, наравоученије које свака прича о вероучитељима мора да има:


Постоји много ствари на овоме свету због којих сваки човек разапиње самог себе свакодневно.

А смисао је само у томе да умемо да одредимо које су нам од тих ствари заиста важне, од суштинског значаја за тај наш живот, а које од тих ствари треба по кратком поступку одбацити као ефемерне, небитне, оне са лажним сјајем у животу једног људског бића.






(ЛИНКЛИНКЛИНК)


П.С. - Рачунам, нисмо много отишли из теме јер и ова моја прича о разапетом катихети је такође прича о идентитету као и прича о Кркаревом Укију.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:23 17.08.2016

Re: ..

Због тога је тај мој вероучитељ стално одлагао (и данас одлаже) своје рукоположење за ђакона, односно потоњег свештеника са парохијом, схватајући полако да поред такве жене од та посла нема ништа.


Свештеницима није лако ако нема сагласја са женом. Ја знам једног таквог, Американца који је англикански свештеник на ободу Лондона, а уз посао иде и велика кућа и разноразне друге повластице. Е сада, он је временом дошао до тога да православан, али не може да остави посао (жена не да, сигурни приходи и велика кућа). Не може ништа да мења без женине подршке и сада иде једном недељно на пробе руског црквеног хора и ћерку годинама шаље на часове грчког са мотивацијом "можда ће она једног дана бити православна", односно од ње очекује да остварити његов сан.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:54 15.08.2016

Идентитет

Ја познајем човека који је босанско агинско презиме свога оца, живећи ван Србије, променио за обично и често српско презиме своје мајке (а мајка и даље носи муслиманско презиме свог покојног мужа).

Мене је занимало зашто је променио име и он ми је тада рекао, а то је било пре више од 20 година, да муслиманско презиме није одговарало томе ко је он.

Са друге стране, мислим да у Србији тиражи Мухарема Баздуља ни најмање не трпе због његовог имена.
tyson tyson 19:29 15.08.2016

Re: Идентитет

босанско агинско презиме

Begovsko se kaže tamo


principessa_etrusca principessa_etrusca 21:01 15.08.2016

Re: Идентитет



Да, каже се "беговска кућа", али се нека презимена завршавају на 'беговић', а нека на 'агић'.
tyson tyson 08:42 16.08.2016

Re: Идентитет

Да, каже се "беговска кућа", али се нека презимена завршавају на 'беговић', а нека на 'агић'.

Vaistinu!


anonymous anonymous 18:20 15.08.2016

Sve mi se čini ...

...da su mnogi od vas na svoj način razumeli Krkara, a ne baš onako kako je on to želeo da se desi....

Razvodnili ste mu priču o " multikonfesionalnoj i multinacionalnoj Srbiji " .....

Što mislim da je dobro ...
kosta.babic kosta.babic 18:53 15.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

anonymous
...da su mnogi od vas na svoj način razumeli Krkara, a ne baš onako kako je on to želeo da se desi....

Razvodnili ste mu priču o " multikonfesionalnoj i multinacionalnoj Srbiji " .....

Što mislim da je dobro ...

Baš mi žao dotičnog a imo je lepu nameru da pljuje po Srbima.Kad ono,međutim.Pošteni Srbi se ponašaju u stilu Nemanjića.Kao gospoda i podanici Srpske imperije.
tasadebeli tasadebeli 20:36 15.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

anonymous
...da su mnogi od vas na svoj način razumeli Krkara, a ne baš onako kako je on to želeo da se desi....

Razvodnili ste mu priču o " multikonfesionalnoj i multinacionalnoj Srbiji " .....

Što mislim da je dobro ...



Ма нисмо, видиш да сам га ја одмах разумео за бабу.

Моја била иста као и његова.

За унука би све рекла и учинила, само да се дете не разочара.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:01 15.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

tasadebeli
Ма нисмо, видиш да сам га ја одмах разумео за бабу.

Моја била иста као и његова.

За унука би све рекла и учинила, само да се дете не разочара.

Ја бабу нисам разумела као тако беневолентног лика као ти.

Кркарева баба наговара четрнаестогодишњу или петнаестогодишњу непознату девојчицу коју види први пут у животу, на неспутан underage секс. (Да ли је такве савете давала својој четрнаестогодишњој унуци ако ју је имала? Шта би родитељи те унуке рекли на бабине савете ћерки? А шта тек на такве савете које би добила од нечије туђе бабе?)
tasadebeli tasadebeli 00:13 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

principessa_etrusca
tasadebeli
Ма нисмо, видиш да сам га ја одмах разумео за бабу.

Моја била иста као и његова.

За унука би све рекла и учинила, само да се дете не разочара.

Ја бабу нисам разумела као тако беневолентног лика као ти.

Кркарева баба наговара четрнаестогодишњу или петнаестогодишњу непознату девојчицу коју види први пут у животу, на неспутан underage секс. (Да је такве савете давала својој четрнаестогодишњој унуци ако ју је имала? Шта би родитељи те унуке рекли на бабине савете ћерки? А шта тек на такве савете које би добила од нечије туђе бабе?)



Ма она је све то говорила само због Кркише, брига њу било за остале.


Не разумеш ти ту љубав баба према унучадима.

Кад год смо ова моја и ја пре брака бивали заједно, њена баба јој је говорила:"Ако, он је баш прави за тебе!"

А кад год смо се моја драга и ја разилазили (а то се догађало више пута за тих 5-6 година), њена баба би јој рекла:"Е ако нисте више заједно! Ионако је сав никакав, није он за тебе!"



То је, бре, права улога баба.

Бабама је добро само онда и искључиво онда када је њиховим унучићима добро.
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:08 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

Тасо, мешаш бабе и жабе.

Једно је баба која помаже и бодри своју унуку која навигава кроз бурне воде предбрачног забављања, а друго баба која наговара туђе дете од 14 година на секс са својим унуком.

Ти радиш са децом, знаш шта 14 година, а у земљи где ја живим, закон је јасан: секс пре 16 година је незаконит.
tasadebeli tasadebeli 07:26 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

principessa_etrusca

Једно је баба која помаже и бодри своју унуку која навигава кроз бурне воде предбрачног забављања, а друго баба која наговара туђе дете од 14 година на секс са својим унуком.



Слутим овде сукоб мега размера на полној основи, а гледе родне равноправности.

Сети се само великог Д.Р.

Roditelji ženske dece teško se rešavaju da ih puste same na doček Nove godine. Roditelji muške dece smatraju da to nije fer sa njihove strane.


Него, поводом овога:

Ти радиш са децом, знаш шта 14 година, а у земљи где ја живим, закон је јасан: секс пре 16 година је незаконит.



Па то само ако те у'вате.


Е, требало је да видиш сцену од пре једно двадесетак година...

Играм ја фудбал с неким другарима мог шурака у дворишту средње школе у којој сам тада радио. Ја у том моменту имам око 35 година, а ти момци сви по 27-28. И наиђу моје ученице, матуранткиње, после завршених часова, пролазе поред терена на којем играмо.

Ја и не примећујем да су сви ови момци стали на терену и да им је пала вилица, водим ја лопту између њих, дриблам, још се чудим како сам први пут у животу предриблао тројицу у низу и дао гол голману који се и не мрда, само буљи у оне девојке.

- Дај, бре, кој' вам је! - вичем ја бесан што ми сад неће признати "прелепи" гол који сам дао..

Момци ме и не чују.

У том моменту се јављају веселе девојке:

- Добро вече, професоре!


Коментаришу момци на терену:

- Како је теби добро у школи, јбт! Средња медицинска на пракси...

- Ма дај - урлам ја бесан на момке - То су све деца, бре! Јесте нормални! Немој да ме зајебавате, бре!


- Каква деца, ти си луд!










П.С. - Него, ја се овде зезам, а заборављам на мале мудрости великог Д.Р.


Ovih dana, neke beogradske tetkice poći će po trideseti put u osnovnu školu. Od silnog posla, nikako da je završe.



nikvet pn nikvet pn 08:45 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

tasadebeli

мале мудрости великог Д.Р.


Ovih dana, neke beogradske tetkice poći će po trideseti put u osnovnu školu. Od silnog posla, nikako da je završe.



Да

Подсети ме сад на мог некадашњег комшију у сеоској амбуланти, деда-Жикицу. Стари шерет пита ме као озбиљно:
- А јел доктуре, колко си ти ишо по школе?
- Па, хмм... Осам плус четири, плус пет - седамнаест година; што?
- Теб' вредело. А ова' мој Мирко (син, домар у сеоској школи) већ двајес и четврту годину иде и ништа му се не познава. Свако јутро глуп уиђе, пјан изиђе; нема од њега ни мојега.






Него, нема нам домаћина. Ил' се запио или негде гаси пожар, треће нема.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:47 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

Тасо, овде се ради о најмање две ствари.

Једно су године те девојчице која је дете и коју и закон види као дете (исто би било да се ради о дечаку). Њој одрасла особа коју види први пут, а која има ауторитет као баба њеног 'дечка', даје савет да је пенетративни секс за њу у реду (и то што више, 'дај и кад траже и кад не траже'). Ко је њој Кркарева баба да јој даје такве савете када она има своје родитеље који су позвани да јој помогну да се оријентише у животу (а вероватно има и своје бабе)?

Друго је питање родне равноправности. Многи од нас би вероватно требало да се преслишамо да ли увек исто третирамо сина и ћерку, или унука и унуку. А ако их већ не третирамо у свему исто, да ли је чојствено различито третирати своје и туђе дете истог пола?
tasadebeli tasadebeli 09:23 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

nikvet pn

Него, нема нам домаћина. Ил' се запио или негде гаси пожар, треће нема.



Објаснио је Кркиша то већ:

Ne mogu detaljno s telefona. Na odmoru sam



Добро, бре!

Ем идем четврт века у школу и не напредујем нимало, сваке године у исте разреде (додуше, барем не излазим пијан из школе), ем морам још овде на блогу да изигравам хаузмајстора!




principessa_etrusca

Многи од нас би вероватно требало да се преслишамо да ли увек исто третирамо сина и ћерку, или унука и унуку.



На Балкану?

Никада!

А кад не третираш сву своју децу подједнако, тешко је онда говорити о чојству када су у питању туђа деца.



Пази овако... Имам сестру (заправо полусестру, ћерку моје мајке из првог брака, али уз њу сам одрастао у кући и много ми значи и значила је вазда у мом животу) која је 14 година старија од мене.

Одем ја у војску са 18, после гимназије, а моја сестра по први пут сама са маторцима читавих годину дана. И препричала ми сестра један од разговора

Елем, заглавила швеца у неком изласку (пази, она тада има 32 године и пре тога је већ неколико година живела сама у иностранству радећи за наше фирме), а кева је грди:

- Срам те било, зар се долази у два ноћу кући? Шта ће људи о теби да мисле? Курветино једна! (Иначе, кева је сестру родила са 18 година, али то нема везе. )

- Ма пусти ме, бре кево, имам 30 година... Шта си се наврзла на мене? Твој син на матурантској години гимназије по недељу дана није долазио кући, ниси ни знала где је, па му реч ниси рекла.

- Мој син? Никада!


Да ти не причам што су мени наше куме и сестрине другарице тепале из милоште "мамин Едика". (То по Едипу.)

Али зато сам за мог ћалета, сестриног очуха, вазда био тупан који га је нервирао и о свему битном у кући договарао се са сестром, а мени говорио:"Ти мали ћути, ти немаш појма... Него 'ајде, Љиљо, да видимо како ћемо ово да решимо..."

Балкан је, бре ово... И Срби на Балкану.

Маме и синови, тате и ћерке... Хиљадугодишње наслаге традиције и културе тешко се бришу.

Пази кад ја то увек узимам у обзир у приступу читавој породици из које ми долази ученик/ца у школи.

Тај систем, синови су мамина божанства у кући, а ћерке су обавезно татине принцезе.

И веруј ми, у 95% случајева се покаже да сам у праву када то имам у виду у контактима са породицом ученика/це.


П.С. - Надам се да све ово што исписасмо схваташ као зезање и да не мислим озбиљно да је у реду да једна баба наговара девојчицу од 14 година на секс са њеним унуком?

tess tess 10:12 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

Њој одрасла особа коју види први пут, а која има ауторитет као баба њеног 'дечка', даје савет да је пенетративни секс за њу у реду (и то што више, 'дај и кад траже и кад не траже'). Ко је њој Кркарева баба

Ti si meni tako kul. :))

(I mislim da je šteta što nisi napisala blog o Brexitu.)
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:40 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

tess
Њој одрасла особа коју види први пут, а која има ауторитет као баба њеног 'дечка', даје савет да је пенетративни секс за њу у реду (и то што више, 'дај и кад траже и кад не траже'). Ко је њој Кркарева баба

Ti si meni tako kul. :))

(I mislim da je šteta što nisi napisala blog o Brexitu.)

Хвала, Тес, и ти си мени.

А за писање о Брекситу има још времена. (Сада кажу да се нећемо раскантати до краја 2019.)
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:49 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

П.С. - Надам се да све ово што исписасмо схваташ као зезање и да не мислим озбиљно да је у реду да једна баба наговара девојчицу од 14 година на секс са њеним унуком?

Наравно Тасо. (Нисам ја баш толико коцкаста како некад изгледа.)

alselone alselone 12:34 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

Хвала, Тес, и ти си мени.


Gledao sam jedan film koji je ovako pocinjao.
nim_opet nim_opet 15:02 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

principessa_etrusca
tasadebeli
Ма нисмо, видиш да сам га ја одмах разумео за бабу.

Моја била иста као и његова.

За унука би све рекла и учинила, само да се дете не разочара.

Ја бабу нисам разумела као тако беневолентног лика као ти.

Кркарева баба наговара четрнаестогодишњу или петнаестогодишњу непознату девојчицу коју види први пут у животу, на неспутан underage секс. (Да је такве савете давала својој четрнаестогодишњој унуци ако ју је имала? Шта би родитељи те унуке рекли на бабине савете ћерки? А шта тек на такве савете које би добила од нечије туђе бабе?)

nije underage ako je i unuk 14-ogodisnjak (tj. <18godisnjak).
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:19 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

nije underage ako je i unuk 14-ogodisnjak (tj. <18godisnjak).


То није обавезно тачно јер различита законодавства различито гледају на то. У УК закон каже да је сексуални однос шеснаестогодишњака са петнаестогодишњакињом силовање (иако је добровољан), а сексуални однос у добу 13-15 је прекршај, иако је добровољан.

Оно што ти изгледа ниси приметио је да ја ниједном речју нисам коментарисала унука и девојчицу, т.ј. њихов однос, већ бабино подстицање непознатог, туђег четрнаестогодишњег детета на секс уопште и на секс са њеним унуком посебно.
tess tess 18:40 16.08.2016

Re: Мале мудрости за велико добро јутро

Хвала, Тес, и ти си мени.



А за писање о Брекситу има још времена. (Сада кажу да се нећемо раскантати до краја 2019.)

Dobro.
nim_opet nim_opet 19:17 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

principessa_etrusca
nije underage ako je i unuk 14-ogodisnjak (tj.

То није обавезно тачно јер различита законодавства различито гледају на то. У УК закон каже да је сексуални однос шеснаестогодишњака са петнаестогодишњакињом силовање (иако је добровољан), а сексуални однос у добу 13-15 је прекршај, иако је добровољан.

Оно што ти изгледа ниси приметио је да ја ниједном речју нисам коментарисала унука и девојчицу, т.ј. њихов однос, већ бабино подстицање непознатог, туђег четрнаестогодишњег детета на секс уопште и на секс са њеним унуком посебно.


Ja mislim da je potpuno nebitno UK zakonodavstvo, jer se ovaj razgovor sve mi se cini odvija u Srbiji/Jugoslaviji. Nisam ni ja komentarisao odnose, nego samo ovo o "underage"...
tyson tyson 20:10 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

То није обавезно тачно јер различита законодавства различито гледају на то. У УК закон каже да је сексуални однос шеснаестогодишњака са петнаестогодишњакињом силовање (иако је добровољан), а сексуални однос у добу 13-15 је прекршај, иако је добровољан.

Jebote, ono kad ti nekakav zakon propisuje kad i s kim možeš da se tucaš

A onda mi ovde kao raspravljamo o tome što je nečija baba savetovala neku curu da ima seks; kao da je seks nešto loše, zabranjeno, šta li

Regulacija tuđih života, tabui, moralisanje...

Pa stvarno smo kao civilizacija zaslužili da završimo na ropotarnici povijesti.


tess tess 21:01 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

Jebote, ono kad ti nekakav zakon propisuje kad i s kim možeš da se tucaš


Dal je uopšte naslovna slika bloga zakonski dozvoljena? - Ozbiljno pitam. Kako to ide sa tim vlasništvom i ta privatnost, jel ima nešto artikulisano?

A onda mi ovde kao raspravljamo o tome što je nečija baba savetovala neku curu da ima seks; kao da je seks nešto loše, zabranjeno, šta li


Hm.
Dvije verzije:
1. Baba nagovara (podvodi) nečije maloljetno dijete da se dâ njenom unuku.
2. Krkar nam diskretno saopštava da njegova baba nije bila žena lakog morala, kao neke tamo..kao Sabahudinova Srpkinja sa dna kace, cenim.

Regulacija tuđih života, tabui, moralisanje...


Koga boli racq za svim tim?

Pa stvarno smo kao civilizacija zaslužili da završimo na ropotarnici povijesti.

Što bi mi išli na ropotarnicu povijesti (pazi molim te povijesti, fali nam tisućljetnji san i nestašni Njofra) radi ovog najnovijeg antisrpskog govno-bloga u kome čestite i nevine babe ne vode ljubav sa Srbima i podvode tuđu maloljetnu djecu?

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:55 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

Jebote, ono kad ti nekakav zakon propisuje kad i s kim možeš da se tucaš

A onda mi ovde kao raspravljamo o tome što je nečija baba savetovala neku curu da ima seks; kao da je seks nešto loše, zabranjeno, šta li

Regulacija tuđih života, tabui, moralisanje...

Pa stvarno smo kao civilizacija zaslužili da završimo na ropotarnici povijesti.


Odraslima ne propisuje nista (osim da se drze dalje od maloletnika), samo maloletnicima.
tsunade tsunade 22:03 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

а друго баба која наговара туђе дете од 14 година на секс са својим унуком.


nisam to shvatila kao nagovaranje nego više kao kajanje
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:49 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

nim_opet
Ja mislim da je potpuno nebitno UK zakonodavstvo, jer se ovaj razgovor sve mi se cini odvija u Srbiji/Jugoslaviji. Nisam ni ja komentarisao odnose, nego samo ovo o "underage"...

Само донекле јер УК има веома развијен правни систем, за разлику од Србије која је, ако не правна џунгла, онда макар полуџунгла у којој је било могуће да судски процеси и за педофилују, најтежи сексуални деликт, застаре. (За разлику од ситуације у Србији, у УК су се оптужнице за тај деликт подизале и након након више деценија.)

У Србији, упркос препорукама Савета Европе (чији је Србија члан) да се граница подигне на 15 или 16 година, старосна граница за слободан секс је остала 14 година.

То значи да се сексуални однос између двоје четрнаестогодишњака у Србији не сматра прекршајем, али овде се и није говорило о четрнаестогодишњацима и њиховом односу. Говорило се о баби једног од њих.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:13 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

tsunade

nisam to shvatila kao nagovaranje nego više kao kajanje


...baba je iskoristila prvu priliku kad sam izašao iz sobe da je pita kakav je njen unuk u krevetu. O se zacrvenela: znate, pa nismo mi ništa, još smo mladi, još je rano... na šta je usledio babin savet:

Devojko, poslušaj me, daj i kad traže i kad ne traže.


Девојчица има 14 година (или 15, ако то прави разлику). Баба је види први пут у животу. Пита је за унука у кревету, што је девојчицина и унукова интима о којој девојчица нема шта да дискутује са туђом бабом коју не познаје. Међутим, то питање такође девојчици шаље поруку да је нормално и очекивано да има секс са унуком. После те имплицитне поруке, долази експлицитна: Devojko, poslušaj me, daj i kad traže i kad ne traže.

Девојчице су често изложене притиску да имају секс доста рано и од огромне је важности за цео њихов будући живот да не буду субмисивне, већ да саме одлучују да ли хоће или неће, и да су способне да кажу "да" ако желе или "не" ако не желе.

Девојчицама није потребан наговор туђих баба.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:39 16.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

tyson

Jebote, ono kad ti nekakav zakon propisuje kad i s kim možeš da se tucaš

A onda mi ovde kao raspravljamo o tome što je nečija baba savetovala neku curu da ima seks; kao da je seks nešto loše, zabranjeno, šta li

Regulacija tuđih života, tabui, moralisanje...

Pa stvarno smo kao civilizacija zaslužili da završimo na ropotarnici povijesti.

Закон штити веома младе и емоционално незреле.

Није бабин прерогатив да саветује непознату девојчицу, нити да је подводи свом мушком потомку. Њен "добронамерни" савет који нико није тражио, задире у девојчицину интиму и покушај је регулације њеног живота.
tess tess 09:11 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

nisam to shvatila kao nagovaranje nego više kao kajanje


Jao, mila je bila. Meka kao svila.
Kad ona nešto shvati - na blogu nikne cvet. Crven cvet ljubavi.
Ništa fikcija, pleonazam, eufemizam, personifikacija, ništa prepredenost, licemjerje, manipulacija, zloupotreba, etc.
Jok.
Ja sam shvatila, nevin cvet je nikao.
 
alselone alselone 10:42 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:26 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

tess
nisam to shvatila kao nagovaranje nego više kao kajanje


Jao, mila je bila. Meka kao svila.
Kad ona nešto shvati - na blogu nikne cvet. Crven cvet ljubavi.
Ništa fikcija, pleonazam, eufemizam, personifikacija, ništa prepredenost, licemjerje, manipulacija, zloupotreba, etc.
Jok.
Ja sam shvatila, nevin cvet je nikao.
&nbsp;


Мали превод за tsunade.

1. Обраћање четрнаестогодишњакињи са "девојко" је мало подилажање (ништа лоше са тим), али у овом контексту и малипулативно. "Девојке" су седамнаестогодишњакиње, матуранткиње, студенткиње итд, то је оно што четрнаестогодишњакиња жели да буде и баба јој тим обраћањем признаје да није дете и прихвата је у свет одраслих. Истовремено, успоставља се хијерархија јер "девојка" је неко кога баба може да саветује.

2. "Послушај ме" је успостављање свог ауторитета. "Ја сам баба твог друга, ја знам", а постоји и сублиминална порука пошто су многи васпитани да слушају старије.

3. "Дај и када траже и када не траже" је интересантно. Сви смо били заљубљени тинејџери и сви смо видели много затресканих тинејџера. У природи те заљубљености је идеализација и уверење да постоји само он (или само она) и да њихова љубав нема рок трајања, већ је "заувек". Старији обично са разумевањем, благонаклоношћу и можда носталгијом гледају на младалачке љубави, али баба игнорише тај аспект, девојчицину љубав за унука (и само унука), већ правац на секс и мушкарце. Савет девојчици како са мушкарцима (у множини) је као неки савет гејши-приправници.

4. Коначно, оно о невиности за коју баби нико (муж) није рекао хвала је недвосмислена порука да невиност нема вредност или "девојко, пусти се у промет", потпуно игноришући да девојчица, и само она, треба да одлучи о томе.

И још једном, "девојка" је неко ко има 14 година и кога баба види први пут.



За већину унука, бабино понашање би било крајње embarrassing, ако не и нешто друго. Има чак и нешто кастрирајуће у бабином распитивању какав је четрнаетогодишњи унук у кревету и некако ми је дошло жао Кркара.
tess tess 15:14 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

Има чак и нешто кастрирајуће у бабином распитивању какав је четрнаетогодишњи унук у кревету и некако ми је дошло жао Кркара.



Tad pomislih da izmišlja.

p.s. Baba mu se prevrće u grobu.
tsunade tsunade 17:22 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...

nevin cvet je nikao.


diši, darling... imaš samo lošu terapiju... dan je inače lep, kao i život.
tess tess 17:38 17.08.2016

Re: Sve mi se čini ...


E, ako ti ja tako ošamućenoj uletim sa par lepo loših stilskih figura..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana