Zdravlje

Ono kada...

reanimator RSS / 17.08.2016. u 07:35

...si ozbiljno bolestan.

“DAVOR ŠTEFANEK rođen je u Subotici i po prezimenu je očito da nije Srbin.

Ali, 32-godišnji hrvač logično svojom domovinom smatra rodnu zemlju, gdje je proveo cijeli život i u kojoj je 2014. proglašen Sportašem godine.

Za Srbiju je u kategoriji do 66 kilograma osvojio broncu, prvu medalju te zemlje u Rio de Janeiru.

 

Štefanek je do odličja došao tako da je tuširao Gruzijca Bolkvadzea nakon minutu i pol dvoboja i time konačno donio malo radosti ljubiteljima sporta u Srbiji, koji su ogorčeni neuspjesima njihovih sportaša na Igrama u Riju”.

 



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 07:35 17.08.2016

...

predatortz predatortz 07:55 17.08.2016

Re: ...

reanimator


Ma, pusti kompleksaše!

Uzgred, Aleksandar Petrović, sledeći logiku budaletine koja je ovo pisala, očigledno nije Hrvat.
svarog svarog 08:01 17.08.2016

Re: ...

Izgleda kao neki ugledan medij šteta što neće da mi se otvori link... verovatno svašta pametno ima da se pročita
reanimator reanimator 09:38 17.08.2016

Re: ...

Izgleda kao neki ugledan medij šteta što neće da mi se otvori link... verovatno svašta pametno ima da se pročita

Pa evo, ima da se pročita ovo što sam preneo. Između ostalog smo saznali d asmo osvojili bronzu :)
Inače, medij nije nešto posebno ugledan, Index.hr.
Dakle, ne Tompsonov blog i nešto tog tipa, nego sajt koji pretenduje da bude objektivan & ugledan.
reanimator reanimator 09:41 17.08.2016

Re: ...

Ma, pusti kompleksaše!

Pustio bih ja njih, ali neće oni mene. :)
Pre neki dan, kada je neka sa Kosova uzela zlato u nečemu, naslov vesti na istom sajtu je bio otprilike : Kosovo se izjednačilo sa Srbijom po broju zlatnih medalja u istoriji OI!? Znači ono, ozbiljna opterećenost.
predatortz predatortz 10:20 17.08.2016

Re: ...

reanimator
Ma, pusti kompleksaše!

Pustio bih ja njih, ali neće oni mene. :)
Pre neki dan, kada je neka sa Kosova uzela zlato u nečemu, naslov vesti na istom sajtu je bio otprilike : Kosovo se izjednačilo sa Srbijom po broju zlatnih medalja u istoriji OI!? Znači ono, ozbiljna opterećenost.


Kažem ti, ponašanje Hrvata je odavno izašlo iz okvira normalnog. Ima to i svoje objašnjenje. O nekog se toliko ogrešiš, da ti je jednostavnije da ga mrziš nego da pogledaš sebe u ogledalu. E to Hrvati rade Srbima - mrze nas da se ne bi suočili sa sobom.
jedi-knight jedi-knight 10:53 17.08.2016

Re: ...

Inače, medij nije nešto posebno ugledan, Index.hr


Prvo su objavije Sportske novosti.
Upravo proveravam. Nema vise tog teksta.
U pitanju je kompleks niže vrednosti ( ne širem nivou ) - školski primer.
Nedam se da niko neće ostati uvređen, jer mi to nije namera.
Nisam psiholog, ali se sećam sa nekih predavanja iz psihologije i Adolfa Adlera, te njegovog pojma "kompleksa niže vrednosti" koji se kompenzuje "težnjom ka superiornošću" i to "u odnosu na neku određenu osobu", ja bih dodao ili grupu, naciju.
nikvet pn nikvet pn 11:50 17.08.2016

Re: ...

predatortz
ponašanje Hrvata je odavno izašlo iz okvira normalnog. Ima to i svoje objašnjenje


...

У свијести тих бивших Срба утиснут је страх са једне стране, а са друге мржња на своје окупаторе и ту нову вјеру. С временом се та мржња усмјерава према онима који су остали Срби. Пребацивање кривице. Нисам ја крив што сам издао српство, него он што је остао Србин. Његов останак у српству, његов морални живот, његова храброст и јунаштво, пркос и непоколебљивост су укор за моју савјест, за мене конвертита, слабића, кукавицу, биједника, слугу, који је за џак брашна и соли издао и дједове и народ и вјеру. Он мора нестати да ме више никад не подсјећа на моју издају. Зато Јасеновац, зато Олуја, зато су Хрвати са толиком мржњом клали Србе јер су их подсјећали на истину о себи, јер су Срби самим својим постојањем били прст кривице уперен у Хрвате..

Аутор је хрватски
аналитичар Мислав Хорват
predatortz predatortz 12:04 17.08.2016

Re: ...

Аутор је хрватски
аналитичар Мислав Хорват


Otprilike, to je ono što i ja htedoh reći. Susret sa sobom u ogledalu ume da bude gadan. Kako za pojedince, tako i za kolektivitete. Lakše je mrzeti drugog nego mrzeti sebe. lakše je žrtvu smatrati za zločinca nego priznati da si zločinac.

Stanje bitno izmenjene svesti. Bojim se da će se samo produbljivati, jer terapija nije nikad uzimana.
reanimator reanimator 12:11 17.08.2016

Re: ...

Nisam psiholog, ali se sećam sa nekih predavanja iz psihologije i Adolfa Adlera, te njegovog pojma "kompleksa niže vrednosti" koji se kompenzuje "težnjom ka superiornošću" i to "u odnosu na neku određenu osobu", ja bih dodao ili grupu, naciju.

Ja se za sada držim samo novinara ZA (i naravno uredništva, koje se očigledno divi njegovoj nenormalnosti), a koji je baš zapeo da mu glavna tema svega bude Srbija.
Msm...
"Ono što će Srbima posebno zasmetati je da se, kako ga oni zovu "samoproglašeno" i "samozvana država" Kosovo, već na prvim Igrama na kojima se natječe, odličjem Majlinde Keljmendi izjednačilo po broju zlatnih olimpijskim medalja sa Srbijom, državom velike sportske povijesti i tradicije"
blogovatelj blogovatelj 17:22 17.08.2016

Re: ...

Pustio bih ja njih, ali neće oni mene. :)
Pre neki dan, kada je neka sa Kosova uzela zlato u nečemu, naslov vesti na istom sajtu je bio otprilike : Kosovo se izjednačilo sa Srbijom po broju zlatnih medalja u istoriji OI!? Znači ono, ozbiljna opterećenost.


Pustili bi oni tebe kada bi ti pustio njih.
Ne pamtim kad sam poslednji put otišao na neki hrvatski sajt. Ili bosanski.
Odem samo kad ih iscepamo u basketu da čitam komentare.
Nadam se da ću ih sutra posetiti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:53 18.08.2016

Re: ...

U pitanju je kompleks niže vrednosti ( na širem nivou ) - školski primer.


očito da nije to, jer imaju 3 zlata i dva srebra. nešto drugo je po sredi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:58 18.08.2016

Re: ...

nikvet pn


...

У свијести тих бивших Срба утиснут је страх са једне стране, а са друге мржња на своје окупаторе и ту нову вјеру. С временом се та мржња усмјерава према онима који су остали Срби. Пребацивање кривице. Нисам ја крив што сам издао српство, него он што је остао Србин. Његов останак у српству, његов морални живот, његова храброст и јунаштво, пркос и непоколебљивост су укор за моју савјест, за мене конвертита, слабића, кукавицу, биједника, слугу, који је за џак брашна и соли издао и дједове и народ и вјеру. Он мора нестати да ме више никад не подсјећа на моју издају. Зато Јасеновац, зато Олуја, зато су Хрвати са толиком мржњом клали Србе јер су их подсјећали на истину о себи, јер су Срби самим својим постојањем били прст кривице уперен у Хрвате..

Аутор је хрватски
аналитичар Мислав Хорват


ovde, u ovoj patologiji, ne može ništa mnogo da se uradi, već da radimo ono u čemu smo odlični: da kuliramo, budemo ljubazni, da ne dopuštamo hejtu i strahu mesto u našim životima, individualno i kolektivno, s tim da moramo da budemo svesni svih mesta odakle dopire srbofobija i da rešavamo to šmekerlukom i šarmom, sve dok ne proširimo broj saveznika tamo. nas nepatološki Hrvati, dakle oni ljudi koji su u miru sa svojim identitetom, ne mrze. jedan način na koji ja to rešavam u svom poslu je ljubaznošću i otvorenošću i prihvatanjem drugoga kakav jeste - čak iako se preziva Ostojić, Popović, Petrović, Bogdanović, i tome slično.
freehand freehand 07:59 17.08.2016

Krkar

... pod pseudonimom.
mariopan mariopan 09:13 17.08.2016

Re: Krkar

freehand
... pod pseudonimom.



A pazi, izbor fotografije u tom tekstu?
myredneckself myredneckself 11:09 17.08.2016

Re: Krkar

mariopan
freehand
... pod pseudonimom.



A pazi, izbor fotografije u tom tekstu?

Zaposelo ih.
krkar krkar 13:20 17.08.2016

Re: Krkar

Krkar
... pod pseudonimom.


Nabije te Krkar na kurac, majmune govnarski umišljeni.

For the record, Krkaru se posebno gadi svako mešanje nacija i država u sport.
freehand freehand 13:25 17.08.2016

Re: Krkar

krkar
Krkar
... pod pseudonimom.


Nabije te Krkar na kurac, majmune govnarski umišljeni.

For the record, Krkaru se posebno gadi svako mešanje nacija i država u sport.

Da Krkar ima na šta da nabija ne bi ovoliko vrištao i divljao internetom.
Ali dvadesetprvi vek je, to se leči, čoveče. Mislim na psihozu. Sa mlohavim spolovilom si dosad morao da naučiš da živiš.
freehand freehand 13:43 17.08.2016

Re: Krkar

mariopan
freehand
... pod pseudonimom.



A pazi, izbor fotografije u tom tekstu?

Ne znam, meni je tu nekako upečatljivija ta teskobna opsednutost babom kojoj nikako da se obraz osvijetla i da joj se puna srca kaže
"Mrka babo podigni brkove,
natače je unuk ka Turčina!"
No baba ostade opuštenih vijeđa i brkova, sirak tužni međ ponosne babe...
mesan mesan 14:40 17.08.2016

Re: Krkar

freehand
to se leči, čoveče. Mislim na psihozu.
Odjednom si zaturio brigu za svetinju bolesti i nestalo ti gnušanje dijagnozama preko interneta. Ne ljuti se, čoveče
freehand freehand 14:42 17.08.2016

Re: Krkar

mesan
freehand
to se leči, čoveče. Mislim na psihozu.
Odjednom si zaturio brigu za svetinju bolesti i nestalo ti gnušanje dijagnozama preko interneta. Ne ljuti se, čoveče

Ti za bonu? Može.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:34 17.08.2016

Re: Krkar

A pazi, izbor fotografije u tom tekstu?


A imali ovu

mariopan mariopan 19:39 17.08.2016

Re: Krkar

hoochie coochie man
A imali ovu

Ta ih je za srce ujela, neće tu valjda?
emsiemsi emsiemsi 07:36 19.08.2016

Re: Krkar

krkar
Krkar
... pod pseudonimom.


Nabije te Krkar na kurac, majmune govnarski umišljeni.

For the record, Krkaru se posebno gadi svako mešanje nacija i država u sport.

Ма јасно !
Србин (је) мио које год вере био !
alselone alselone 08:27 17.08.2016

Ono kad si ozbiljno bolestan



Ne znam samo odakle im to, covek je Srbenda bre.

tasadebeli tasadebeli 10:25 17.08.2016

Re: Ono kad si ozbiljno bolestan

reanimator

Pustio bih ja njih, ali neće oni mene. :)




Јес, вала, то и ја кажем!

Мис'им, ја сам дубоко убеђен да када би једног дана, не дај боже, сви Срби нестали са планете Земље, да би истог момента нестали и сви Хрвати јер би изгубили разлог за тако горљиво одржавање своје националне самосвојности и самобитности.

Не схватају они да убијањем Срба, у ствари, убијају сами себе.


alselone

Ne znam samo odakle im to, covek je Srbenda bre.



Ево, сад ће Срки Фукс да ти објасни да је човек у ствари 'Ерцеговац.


Мени је ово ипак Даворов најбољи одговор свим искомплексираним дијарејичним будалама и у Србији и у суседству који би да својим говнима измажу и облепе и оно што не заслужује и нема ниједног разлога да буде заговнано.








А то и јесте најбољи рецепт.

Пустити говнаре да се удаве у сопственим говнима док славље због олимпијског злата траје.




П.С. - Ма ко се то само усуђује да јавно каже да воли своју државу Србију? Био Србин или не...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:46 18.08.2016

Re: Ono kad si ozbiljno bolestan

Ево, сад ће Срки Фукс да ти објасни да је човек у ствари 'Ерцеговац.



pa-a, da, mi cepljeni smo mnogo bolji Србз nego masa nacoša-kenjatora - što kaže Davor, mi radimo, ne pričamo.

odličan dečko,

zasad jedna medalja za Bačku i jedna za Šumadiju, a i druga za Bačku je na najboljem putu!

fotka dana:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:37 18.08.2016

Re: Ono kad si ozbiljno bolestan




идееемо!
tasadebeli tasadebeli 21:33 19.08.2016

Re: Ono kad si ozbiljno bolestan

Пропустих!


Srđan Fuchs


što kaže Davor, mi radimo, ne pričamo.

odličan dečko,




angie01 angie01 09:45 17.08.2016

hebi se, re

*&^%$$^&**&^%$$%^%%$#@#$*&&^,


da si stavio barem kategoriju sex, ili satira, hronika,...pa 'ajd, nego se ne pojavljujes mesecima i onda nakacis ovakav naslov sa uvodom i kategorijom....mslm, mrs!...pu, pu, pu,...
reanimator reanimator 09:48 17.08.2016

Re: hebi se, re

pa 'ajd, nego se ne pojavljujes mesecima i onda nakacis ovakav naslov sa uvodom

Nijesam imao primedbi
g.radicevic g.radicevic 09:59 17.08.2016

čisto bratstvo i jedinstvo

na delu
po sistemu
sve što je tvoje, to je i moje
a sve što je moje, to je samo moje
i oduvek tako...

samo da im Teo pokaže noćas kako ''večiti gubitnik'' dere jarca
ili možda mediji samo malo ''podgrevaju'' pred ''meč stpljeća'' jbg

maksa83 maksa83 10:21 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

samo da im Teo pokaže noćas kako ''večiti gubitnik'' dere jarca

S obzirom na to kako se Novosel iskazao kao stvarno sitni pizdek, ako ima Boga i ako taj stvarno čuva Srbe (izgleda da se taj loži samo na basket i za ostalo ga boli uvo - Saletove trojke, Kecman preko pola terena u zadnjoj sekundi, pa pre neki dan Jović isto tako) red bi bio da se opet iskaže tako što bi dunuo još malo "luzeru" u leđa tako da ovi oduvaju pizdekove pitomce onako zver-ski. I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.
princi princi 12:24 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...
maksa83 maksa83 12:29 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...

Ma mi smo bre potuljene pizde i prevaranti - oni nama daju osvajača zlatne medalje a mi njima hobi-u-sobi vojnog analitičara.

Pa reci ko je tu koga zajebao...
narcis narcis 12:34 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Pa reci ko je tu koga zajebao...

tkoje hvojni hanalitičar? nemo da me držite u dvojbi
princi princi 12:37 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Ja bi 'ladno talio 2 medalje za jednog onakovog analitičara!

Jel si mu video onu donju usnicu? Oblapornu. Ne, bez zajebancije, stvarno dominira, vlada ekranom. Kad se pojavi ništa drugo se ne vidi. Ne samo što je malo nabacio masu, nego je, onako, pojava, voli ga kamera.
freehand freehand 13:06 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi
I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...

Definiši "izvozimo svoje"?
maksa83 maksa83 13:38 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Meni je to (bez trunke ironije) tužno - opisivati Oluju kao veličanstvenu pobedu moderne armije, podjednako koliko i kad bi se neko ovde pojavio na RTSu da tako opisuje Srebrenicu.
princi princi 13:53 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

freehand
princi
I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...

Definiši "izvozimo svoje"?

Čekaj, bre, čovek odrastao i školovao se u BG, živi u BG, kaže da plaća porez u BG. Ovi mali JeNeA fićfirići a pogotovu piJonirke (mlade) se kunu u njega, kud ćeš više od toga. On je, bre, više naš nego ja (pogotovu bi se one piJonirke s tim složile).
freehand freehand 13:56 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi
freehand
princi
I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...

Definiši "izvozimo svoje"?

Čekaj, bre, čovek odrastao i školovao se u BG, živi u BG, kaže da plaća porez u BG. Ovi mali JeNeA fićfirići a pogotovu piJonirke (mlade) se kunu u njega, kud ćeš više od toga. On je, bre, više naš nego ja.

Ne znam ja o kome pričaš i ne zalazim u privatnost ali onaj sa HRT mi izgleda kao svoj na svome mada ne i sav svoj, vrlo prirodno i uvaženo kao svoj među svojima.
Čak i više nego na Paštriku, u Glođanima, Klečki ili Ferizaju.
princi princi 14:11 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Meni je, zapravo, taj privatni aspekt potpuno nevažan. Ja sam s čovekom zbog tih stvari ulazio u žestoke sukobe mnogo pre svih vas i prozivao ga, u vreme kad ste svi išli kod njega na poklonjenje na blog, kad ste kačili sličice i pesmice, zajebavali se okolo, tapšali po ramenima, neki išli da ćakulaju o jelu i piću, drugi o jedrenju i motorima, sisama i dugim kosama, treći o avionima, i stvarno mi ne pada na pamet da bilo šta više kažem na tu temu.

Ali me zaista čudi da ta Hrvatska, pored toliko učesnika domovinskog rata, zaista pismenih i profesionalnih novinara koji uopšte nisu dileje, nema čoveka koji će bolje, elokventnije, pa i profesionalnije odraditi taj posao. Mislim, očigledno je da tu rade stare ex-JUTEL, Goran Milić veze, ali da li je moguće da hrvatska medijska scena u 21. veku funkcioniše na taj način. Pa, jbt, to je nivo Srbije, skroz.
tess tess 15:17 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Jel si mu video onu donju usnicu? Oblapornu.

Okej, ovo nije fino.
urbana_gerila urbana_gerila 15:38 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi


jbt, samarićanski ignorišem ovog nejakog uroša jer mi je degutantno kad, ma šta da je uzrok, odrasla osoba usrana do grla cmizdri i nemoćno lupa ručicama o pod, ali, kao i glede krkara, sevap je pacijentu ukazati na dijagnozu: svaki tvoj navodni sukob sa krkarom uz obavezno "ali" je u stvari - kako sam narajcan, daj mi da ti padnem na impresivna prsa simptom latentne(?) homoseksualnosti.

krkarčeta što se tiče, on je umni turbo-folk - dovoljno je izvrći ga podsmehu, bez suvišne analitike.
možda će to, posle svega, zazvučati paradoksalno, no - krkar je i vrlo blagotvoran po psiićko zdravlje svih sa kojima stupa u kontakt, samo retkima se, pre ili kasnije, ne otvore vrata percepcije.
blogovatelj blogovatelj 17:34 17.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...


Čekaj, ovo je znači istina? Ja sam mislio da ga zajebavaš na prethodnim blogovima.
Vidiš kako se isplati pljuvati po Srbiji. Nije Krkar lud, on je samo podlac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:26 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

blogovatelj
Nije Krkar lud, on je samo podlac.



kažu da je preko 800 ljudi u Srbiji, naših državljana, na platnom spisku hrvatskog MIP-a, u Hrvatskoj 0 hrvatskih državljana na platnom spisku Srbije. gringo se prodaje dobro, uostalom i sam je to više puta otvoreno pričao - ne očekuje ništa od Srbije, treba raditi samo za sebe, itd. ako je u priči da dobija kintu od MIP-a, onda jebi ga - imaće verovatno par pitanja pred sobom u nekom momentu života. ukoliko ga ne pri'apsimo, pre toga, za veleizdajstvo kada nam Tsunade dojde na vlas'.

ps. druga medaljа za Bačku! de ste, bre, Šumadinjci!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:47 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

tess
Jel si mu video onu donju usnicu? Oblapornu.

Okej, ovo nije fino.



Sis, uvek plemenita i mirna!
tess tess 05:54 18.08.2016

Re: ..

Kao bubica. :)
tess tess 05:57 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

svaki tvoj navodni sukob sa krkarom uz obavezno "ali" je u stvari - kako sam narajcan, daj mi da ti padnem na impresivna prsa simptom latentne(?) homoseksualnosti.

Ček, ček malo Urbani, ti misliš da je princi s Krkarom rad ljubav vodit? - m?
princi princi 15:18 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

urbana_gerila
princi


jbt, samarićanski ignorišem ovog nejakog uroša jer mi je degutantno kad, ma šta da je uzrok, odrasla osoba usrana do grla cmizdri i nemoćno lupa ručicama o pod, ali, kao i glede krkara, sevap je pacijentu ukazati na dijagnozu: svaki tvoj navodni sukob sa krkarom uz obavezno "ali" je u stvari - kako sam narajcan, daj mi da ti padnem na impresivna prsa simptom latentne(?) homoseksualnosti.

krkarčeta što se tiče, on je umni turbo-folk - dovoljno je izvrći ga podsmehu, bez suvišne analitike.
možda će to, posle svega, zazvučati paradoksalno, no - krkar je i vrlo blagotvoran po psiićko zdravlje svih sa kojima stupa u kontakt, samo retkima se, pre ili kasnije, ne otvore vrata percepcije.


Ne znam baš tačno šta je smisao, značenje i sadržaj logoreičnog izdrkavanja jednog homofobičnog sifilističara, ali šta tebe zabole kurac da li se ja krešem u pedu s Krkarom? I šta koga zabole racq da li se ti tome podsmevaš? Jedino ako ne juriš da se ogrebeš za neko prenoćište kod čestite tess... U kom slučaju opet svoje koituse u najavi možete ugovarati mejlom ili privatnim porukama. Naravno, sve pod uslovom da njoj ne smeta taj sifilis od koga već bazdiš.
g.radicevic g.radicevic 15:33 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi
urbana_gerila
princi


jbt, samarićanski ignorišem ovog nejakog uroša jer mi je degutantno kad, ma šta da je uzrok, odrasla osoba usrana do grla cmizdri i nemoćno lupa ručicama o pod, ali, kao i glede krkara, sevap je pacijentu ukazati na dijagnozu: svaki tvoj navodni sukob sa krkarom uz obavezno "ali" je u stvari - kako sam narajcan, daj mi da ti padnem na impresivna prsa simptom latentne(?) homoseksualnosti.

krkarčeta što se tiče, on je umni turbo-folk - dovoljno je izvrći ga podsmehu, bez suvišne analitike.
možda će to, posle svega, zazvučati paradoksalno, no - krkar je i vrlo blagotvoran po psiićko zdravlje svih sa kojima stupa u kontakt, samo retkima se, pre ili kasnije, ne otvore vrata percepcije.


Ne znam baš tačno šta je smisao, značenje i sadržaj logoreičnog izdrkavanja jednog homofobičnog sifilističara, ali šta tebe zabole kurac da li se ja krešem u pedu s Krkarom? I šta koga zabole racq da li se ti tome podsmevaš? Jedino ako ne juriš da se ogrebeš za neko prenoćište kod čestite tess... U kom slučaju opet svoje koituse u najavi možete ugovarati mejlom ili privatnim porukama. Naravno, sve pod uslovom da njoj ne smeta taj sifilis od koga već bazdiš.


u jbt
kako je kratak put od Štefaneka i zlatne olimpijske
do krkara i vršenja bludnih radnji, garnirano polno prenosivim bolestima






princi princi 16:24 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Pa, jbg, šta da radiš, kad stalno imaš ove dežurne drkadžije.
urbana_gerila urbana_gerila 23:52 18.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi




kao i uvek uznelo te je patološko samoljublje, krkar i ti niste isti nivo: podsmevanje je rezervisano isključivo za njega - on je turbo-folk a ti si samo turbo-zec.

emsiemsi emsiemsi 07:41 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi
I onda sačekamo sledeći Krkarov blog i tamo odbijamo da pričamo o bilo čemu drugom osim o tome.

Sine, kol'ke su pizde ti Hrvati, ne mogu, bre, da nađu vojne analitičare nego moramo da im izvozimo svoje. I to one polupriučene, gugl, sa svetske književnosti. Pa, m'sm, beda od naroda...

Дај линк !
emsiemsi emsiemsi 08:31 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

princi
Pa, jbg, šta da radiš, kad stalno imaš ove dežurne drkadžije.

Ma jasno !
Svuda mu je, što bi rekli pederi, bolje nego u gaćama. Jedino što se žene često ne slažu sa ovom veličanstvenom tvrdnjom.
alselone alselone 08:33 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Jedino što se žene često ne slažu sa ovom veličanstvenom tvrdnjom.


Emsi, tebe ovo drzi cele godine? Ja sam mislio da imas sezone...
emsiemsi emsiemsi 08:46 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

alselone
Jedino što se žene često ne slažu sa ovom veličanstvenom tvrdnjom.


Emsi, tebe ovo drzi cele godine? Ja sam mislio da imas sezone...

Da, jbt.
Nije mi jasno da sam uvek početak pesme "Makedonija" od TAJMovaca razumevao kao "Jebati treba, treba, ...".
alselone alselone 08:51 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Nije mi jasno da sam uvek početak pesme "Makedonija" od TAJMovaca razumevao kao "Jebati treba, treba, ...".


jesi razgovarao sa nekim o tome?
niccolo niccolo 09:29 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

alselone
Nije mi jasno da sam uvek početak pesme "Makedonija" od TAJMovaca razumevao kao "Jebati treba, treba, ...".


jesi razgovarao sa nekim o tome?

Pa evo priča sa tobom
tess tess 10:48 19.08.2016

Re: čisto b

Jedino ako ne juriš da se ogrebeš za neko prenoćište kod čestite tess... U kom slučaju opet svoje koituse u najavi možete ugovarati mejlom ili privatnim porukama. Naravno, sve pod uslovom da njoj ne smeta taj sifilis od koga već bazdiš.



emsiemsi emsiemsi 11:37 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

Srđan Fuchs
tess
Jel si mu video onu donju usnicu? Oblapornu.

Okej, ovo nije fino.



Sis, uvek plemenita i mirna!

А испод те мирноће - вулкан !
tess tess 12:28 19.08.2016

..

Ono kad si ozbiljno pjesnik.

:)
emsiemsi emsiemsi 14:07 19.08.2016

Re: čisto bratstvo i jedinstvo

alselone
Nije mi jasno da sam uvek početak pesme "Makedonija" od TAJMovaca razumevao kao "Jebati treba, treba, ...".


jesi razgovarao sa nekim o tome?

Мислиш, да ли сам био код ушног лекара или ... ?
urbana_gerila urbana_gerila 10:10 17.08.2016

amigo...

G.Cross G.Cross 10:15 17.08.2016

Re: amigo...

urbana_gerila



zaboravlja se...



Ovo je najbolji crni kvadrat do sad
tasadebeli tasadebeli 10:27 17.08.2016

Re: amigo...

G.Cross
urbana_gerila



zaboravlja se...



Ovo je najbolji crni kvadrat do sad








Дај линк, Урбани.

За нас хендикепиране.
maksa83 maksa83 10:27 17.08.2016

Re: amigo...

Ovo je najbolji crni kvadrat do sad

Neviđen klip.

Ne-vi-đen.

Bukvalno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:12 18.08.2016

Re: amigo...

pokrali Tiću kao Čavića!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:20 17.08.2016

.

pa ima dosta bunjevaca gore na severu vojvodine, pogotovo u subotici i okolini, što mu dođe kao katolički srbi. to ako hoćemo da nastavimo sa boleštinama dok ne stigne krkar da nam pojasni sve razlike, jer on zna sve te nijanse, 100%.

alselone alselone 12:24 17.08.2016

Re: .

pa ima dosta bunjevaca gore na severu vojvodine,



LINK

Hej Bunjevci na sjeveru Backe
sacuvajte pisme bunjevacke
pivajte ih jos puno godina
vasa j' grana mala al' je fina

I lumpujte al' lipo polako
nek se divi i nek' vidi svako
a nek vranci pokidaju strange
kad se krenu momci na vasange
alselone alselone 12:30 17.08.2016

Re: .

Ali kako mi je kul stih "lumpujte, al lepo polako".
tasadebeli tasadebeli 15:55 17.08.2016

Re: .

BebaOdLonchara

pa ima dosta bunjevaca gore na severu vojvodine,



alselone


LINK

Hej Bunjevci na sjeveru Backe
sacuvajte pisme bunjevacke
pivajte ih jos puno godina
vasa j' grana mala al' je fina



Јбт, дан мрмота!!!


Исту овакву преписку смо водили јуче myredneckself и ја тамо код Кркара.

Још смо нас двоје установили и да смо најближи род.

Је ли тако, свајо?


što mu dođe kao katolički srbi.



Тјах...

Има Буњеваца који за себе кажу да су Срби, има их који кажу да су Хрвати, а има их и који кажу да су Буњевци.

Да нема мутивода са стране и из иностранства, ситуација би ту вероватно била много јаснија.


ЛИНКЛИНКЛИНК


Једно је сасвим сигурно, порекло Буњеваца у околини Суботице и у Бачкој је исто као и порекло оних у залеђу Сења у Приморју, на обронцима Велебита.

И једни и други су штокавци икавци и себе сматрају Буњевцима јербо су у сеобе пре више векова кренули са реке Буне у Херцеговини.


Хоћу да кажем, ако лаже коза (читај: политичари, пропаганда, лажни научници и слични), онда сасвим сигурно не лаже рог (читај: лингвистика).



Мислим да би и Србија и Хрватска као државе (и следствујушче им католичка црква и српска православна црква) морале без одлагања да омогуће самостално опредељивање Буњеваца без притисака и пропаганде са стране.

(Ово говнарење по хрватским медијима око Давора Штефанека управо личи на један такав притисак.)

Неки од ових наведених су и кренули у том правцу, а неки други опет у својој заслепљеној клерофашистичкој државној доктрини диктираној из црквених кругова не желе ни да чују да се то питање препусти самим Буњевцима.


Заиста мислим да би требало тим људима, свакоме од њих појединачно, препустити да сами одлуче да ли ће се определити да буду Срби, Хрвати, Буњевци, Буњевци Срби, Буњевци Хрвати, Буњевци Буњевци,...

Одлука је само њихова. Лична.

Ако ми не верујеш, питај ову моју лепшу половину која је у најближим крвним везама са оном граном Буњеваца у залеђу Сења јербо је гледам сваки пут како добро попизди када нека неартикулисана острашћена клеронационална стока крене да је сврстава у Хрвате.

Мислим да би тада, у тим попиздитис тренуцима (што јој се заиста ретко догађа јербо ју је тешко изнервирати као и мене по тим питањима) ту стоку могла да прекоље зубима.


П.С. - Мада опет, сасвим разумем моју љубљену у тим њеним виолентним иступима који су стварно реткост јербо су јој половину ове друге стране фамилије, оне по оцу, поклале усташе по Славонији 1941-1945.

Такве ствари се можда опраштају, али се не заборављају. И преносе се с колена на колено. Како ваља и требује.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:20 17.08.2016

Re: .

LINK

po jedan, ja vidim youtube-ove, nemam crne kocke, jer koristim FF. tako je reko mile, sve je napravio za FF.
pod dva, bonko zvogdan, kad peva Ej, salaši...u hrvatskoj, onda tekst ide "tambura tako liiipo svira", a kad peva u srbiji, onda "tambura tako leeepo svira". car je bonko, bez zezanja, ozbiljan gospodin i biznismen.

btw, tačno je da se bunjevci izjašnjavaju i kao srbi i kao hrvati i kao bunjevci, što je bitno za ovu raspravu isto koliko i da li je štefanek srbin ili hrvat. ono, možda je i bunjevac. hrvati baš gaze po predizbornoj kampanji, nije im lako.
I lumpujte al' lipo polako

pa kako drugačije da lumpuješ uz Ej, salaši, nego polako?! (ovim smajlovima fali jedan vojvođanski, kad je mile već u radionici. )
narcis narcis 21:39 17.08.2016

Re: .

a kad peva u srbiji, onda "tambura tako leeepo svira"

ja ga nitkad nisam čuo da tako peva a uvek
tambura tako liiipo svira

zbog toga, zbog tog lepog narečja, nije ijekavica i ikavica samo hrvaćanska, daklem zato mi se i sviđa pesna.
car je bonko, bez zezanja, ozbiljan gospodin i biznismen.

pa njemu je dupe na vukojebini pa mora da bude i srbin i hrvat i bunjevac jer ako bi bio jedan ostala dvojica bi ga pojebala odma.
mora čovek i ne zameram mu ništa.
mariopan mariopan 21:57 17.08.2016

Re: .

pa kako drugačije da lumpuješ uz Ej, salaši, nego polako?! (ovim smajlovima fali jedan vojvođanski, kad je mile već u radionici. )


Tako jeee, fali nam jedan vojvođanski smajli.

I smajlica, nećemo valjda da pravimo rodnu neravnopravnost, nije u redu.
freehand freehand 21:59 17.08.2016

Re: .

Tako jeee, fali nam jedan vojvođanski smajli.

Pa ima:


mariopan mariopan 08:16 18.08.2016

Re: .

freehand
Tako jeee, fali nam jedan vojvođanski smajli.

Pa ima:




Nema, taj nije naš, to je srbenda iz Valjevo il iz Niš.

Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala.
g.radicevic g.radicevic 08:38 18.08.2016

Re: .

Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala


tako je

EDIT: vako nešto samo smajli

mariopan mariopan 11:20 18.08.2016

Re: .

g.radicevic
Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala


tako je

EDIT: vako nešto samo smajli



Da, baš to!
maksa83 maksa83 11:41 18.08.2016

Re: .

Da, baš to!

Evo jedan da imate:
narcis narcis 12:51 18.08.2016

Re: .

Nema, taj nije naš, to je srbenda iz Valjevo il iz Niš.

nije izniš, nišlie ne nose austrougarske šajkače i opanci.
mismosi ostanuli verni turskom fesu i kondurama, jebemlig šta nosimo nanoge.
mariopan mariopan 14:26 18.08.2016

Re: .

maksa83
Da, baš to!

Evo jedan da imate:


Jao što je sladak!

Pa gde se krio do sada, iza ludaje?

freehand freehand 14:52 18.08.2016

Re: .

mariopan
maksa83
Da, baš to!

Evo jedan da imate:


Jao što je sladak!

Pa gde se krio do sada, iza ludaje?


Na autobusima Autotransporta Kekenda.

Edit: a samo da još jednom napomenerm: Lala i Sosa nisu niti mogu biti bilo kakvi vojvođanski simboli. To su, naime, Srbi iz Banata. Samo i jedino.
myredneckself myredneckself 15:04 18.08.2016

Re: .

mariopan
Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala.


Greška, greška, ne! Aj dobro, čikica i gaće od tri pole i na'ero šešir, može, nošnja je to.
Ajmoooo smajli za prvi deo, ali...

mariopan, ne idi na ruku zlojebima koji prave razne stereotipe i Vojvodinu vide i prikazuju pretežno kao mlaku, mlitavu i slaninarsku. A posebno Vojvođanke kao debele, pa male.
Danas tamo samo lijepe žene prolaze kroz grad.
I to vrlo sportskog duha, ništa male i debele štoćereći, na primer:



tasadebeli tasadebeli 17:55 18.08.2016

Re: .

freehand


Edit: a samo da još jednom napomenerm: Lala i Sosa nisu niti mogu biti bilo kakvi vojvođanski simboli. To su, naime, Srbi iz Banata. Samo i jedino.



Јбт, јуче-прекјуче прочитах негде да је својевремено у оквиру своје европске турнеје у Панчеву крајем 19. века гостовао и циркус Буфало Била!

Озбиљно, Фри, живота ми... Не зајебавам те.


Е сад, зашто сам то написао, немам појма.

Ваљда због те релације Србија-Војводина-Банат.


myredneckself

Danas tamo samo lijepe žene prolaze kroz grad.



Јес, могу то да потврдим.

Ономад се код Катедрале изломих окрећући се за оваквима.

Мис'им, има таких и код нас у Бг. али су разуђеније некако, нису концентроване толико на једном месту.


A posebno Vojvođanke kao debele, pa male.



Мада, драга моја, има и нас мушкића иришких ђака који и волемо тако мало округлије на правим местима.

Требало би женскићи и то да имају у виду када се спремају да држе разноразне дијете.


На ову песму ја устајем к'о на химну.



zilikaka zilikaka 07:01 19.08.2016

Re: .Ljudi, koncentrišite se

Ne mogu ja uvek o svemu da vodim računa.
1. Nisu gaće od 3 nego najmanje od 4 pa čak do 12 pola.
To su tako ukoso krojene pa što više pola to šire dole.
2. Bufalo Bil je bio cirkuzant. Gostovao tad i u mojoj varoši. Verovatno u još kojoj tu okolo.
3. Jedino Komšija ne fula i to treba naglasiti. Da ne uzme neka Bačkulja da se prodaje ko Sosa.
emsiemsi emsiemsi 08:39 19.08.2016

Re: .

BebaOdLonchara
LINK

po jedan, ja vidim youtube-ove, nemam crne kocke, jer koristim FF. tako je reko mile, sve je napravio za FF.
pod dva, bonko zvogdan, kad peva Ej, salaši...u hrvatskoj, onda tekst ide "tambura tako liiipo svira", a kad peva u srbiji, onda "tambura tako leeepo svira". car je bonko, bez zezanja, ozbiljan gospodin i biznismen.

btw, tačno je da se bunjevci izjašnjavaju i kao srbi i kao hrvati i kao bunjevci, što je bitno za ovu raspravu isto koliko i da li je štefanek srbin ili hrvat. ono, možda je i bunjevac. hrvati baš gaze po predizbornoj kampanji, nije im lako.
I lumpujte al' lipo polako

pa kako drugačije da lumpuješ uz Ej, salaši, nego polako?! (ovim smajlovima fali jedan vojvođanski, kad je mile već u radionici. )

Zašto Zvonko ne peva i u Srbiji liiipo ?
Da prostiš, to mi malo pizdunski.
alselone alselone 08:41 19.08.2016

Re: .

Zašto Zvonko ne peva i u Srbiji liiipo ?
Da prostiš, to mi malo pizdunski.


peva kako dovati, peva kako proceni da publika zna. a peva lepo i gospodski i lumpuje polako. opusti se carli, nece nam oteti vojvodinu i predati je madjarima u ruke.
emsiemsi emsiemsi 08:50 19.08.2016

Re: .

mariopan
freehand
Tako jeee, fali nam jedan vojvođanski smajli.

Pa ima:




Nema, taj nije naš, to je srbenda iz Valjevo il iz Niš.

Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala.

Ja ne biram. Meni su sve Sose koje hoće isto što i ja dobre.
emsiemsi emsiemsi 08:55 19.08.2016

Re: .

myredneckself
mariopan
Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala.


Greška, greška, ne! Aj dobro, čikica i gaće od tri pole i na'ero šešir, može, nošnja je to.
Ajmoooo smajli za prvi deo, ali...

mariopan, ne idi na ruku zlojebima koji prave razne stereotipe i Vojvodinu vide i prikazuju pretežno kao mlaku, mlitavu i slaninarsku. A posebno Vojvođanke kao debele, pa male.
Danas tamo samo lijepe žene prolaze kroz grad.
I to vrlo sportskog duha, ništa male i debele štoćereći, na primer:




Jebote patak !
Kakva curetina !

tasadebeli tasadebeli 13:24 19.08.2016

Re: .Ljudi, koncentrišite se

zilikaka

2. Bufalo Bil je bio cirkuzant. Gostovao tad i u mojoj varoši. Verovatno u još kojoj tu okolo.



Јао, јесте Зили!

Извини што не поменух.

Био је још и у Кекенди и у Вршцу, ако ме памћење добро служи.






Мислим, схватили сте већ до сада да ми је циркус поред кабареа једина права уметност коју признајем.




mariopan mariopan 19:12 19.08.2016

Re: .

myredneckself
mariopan
Nama treba jedan čiča u belim gaćama od tri pole i šešir nakrivo a Sosa debela pa mala.


Greška, greška, ne! Aj dobro, čikica i gaće od tri pole i na'ero šešir, može, nošnja je to.
Ajmoooo smajli za prvi deo, ali...

mariopan, ne idi na ruku zlojebima koji prave razne stereotipe i Vojvodinu vide i prikazuju pretežno kao mlaku, mlitavu i slaninarsku. A posebno Vojvođanke kao debele, pa male.
Danas tamo samo lijepe žene prolaze kroz grad.
I to vrlo sportskog duha, ništa male i debele štoćereći, na primer:





Јаоооо

Боље да им не кажемо, хм? Овде све врца од тестостерона, мислим на блог, не треба им махати пред носом овим сличкама?


Како лепо дете. Имаш право, свее се променило и треба тај стереотип избећи по сваку цену.
mariopan mariopan 19:15 19.08.2016

Re: .

freehand
mariopan
maksa83
Da, baš to!

Evo jedan da imate:


Jao što je sladak!

Pa gde se krio do sada, iza ludaje?


Na autobusima Autotransporta Kekenda.

Edit: a samo da još jednom napomenerm: Lala i Sosa nisu niti mogu biti bilo kakvi vojvođanski simboli. To su, naime, Srbi iz Banata. Samo i jedino.

Наравно. Ми то знамо а није лоше написати да знају и други.
mariopan mariopan 19:21 19.08.2016

Re: .Ljudi, koncentrišite se

zilikaka
Ne mogu ja uvek o svemu da vodim računa.
1. Nisu gaće od 3 nego najmanje od 4 pa čak do 12 pola.
To su tako ukoso krojene pa što više pola to šire dole.
2. Bufalo Bil je bio cirkuzant. Gostovao tad i u mojoj varoši. Verovatno u još kojoj tu okolo.
3. Jedino Komšija ne fula i to treba naglasiti. Da ne uzme neka Bačkulja da se prodaje ko Sosa.

narcis narcis 12:21 17.08.2016

dobro

el se setio neko da radeka štepaneka obavesti da nije, jebemlig šta je bio do sag, to što misli nego da je hrvat. mislim trebalo bi da obaveste čoveka mož da umre uzabludi.
usrasmo čoveku slavlje i medalju
narcis narcis 12:39 17.08.2016

ljudi

tako smo se lepo zajebavali kod ZN a na olimpijadi ej dva bloga bez pičkaranja i ondak osvojimo medalju ,ona ni zabrani da se zverimo i busamo zbog medalju hrvaćani ni uvališe patku i zajebamo olimpijadu.
abe dese skupimo ovako glupi.
tasadebeli tasadebeli 16:09 17.08.2016

Re: ljudi

narcis

usrasmo čoveku slavlje i medalju

abe dese skupimo ovako glupi.




svarog svarog 12:54 17.08.2016

Mnogo glupo

Sve ovo je mnogo glupo od teksta u onom đubretu, do ovog bloga i svih komentara. Apelujem da totalno iskuliramo ovako glupu temu
narcis narcis 12:56 17.08.2016

Re: Mnogo glupo

svarog
Sve ovo je mnogo glupo od teksta u onom đubretu, do ovog bloga i svih komentara. Apelujem da totalno iskuliramo ovako glupu temu

dabre, daj da pratimo olimpijadu, eno tamo kod NNN više niko ne komentariše.
alselone alselone 13:01 17.08.2016

Re: Mnogo glupo

totalno iskuliramo ovako glupu temu


A mozemo da iskoristimo blog za klasicne blogovkse teme:
- klopa
- zigovanje
- pustanje muzike
- random prica

Kad rece random.

Q: Sta kaze IT baba kad umre unuk?
A: Samo neka je random.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana