Sport

Najbolji protiv najboljih

niccolo RSS / 21.08.2016. u 19:02

20.45, poslednji meč na Olimpijskim igrama u Brazilu, meč kojim se zatvaraju Igre 31. Olimpijade, finale muške košarke.

Ko drugi nego SAD - Srbija.

 

 
IDEMO!

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 21:36 21.08.2016

Re: Momci

Sto bi rekli germani: Gotterdammerung, a na engleskom: God damn it!
U meni se borila Otadzbina i Domovina, borba je bila zilava, i engleski je pobedio.
Nije lose, ipak.
gedza.73 gedza.73 21:37 21.08.2016

Re: Momci

Mene klinac sve vreme zezao (više mu se sviđa kako Ameri igraju basket).
-Š'a je, saće da istetoviraš Gračanicu na jednoj ruci a Sale Srbine na drugoj?
-Dekri, kazen sa sela.

niccolo niccolo 21:43 21.08.2016

Re: Momci

nsarski
Sto bi rekli germani: Gotterdammerung, a na engleskom: God damn it!
U meni se borila Otadzbina i Domovina, borba je bila zilava, i engleski je pobedio.
Nije lose, ipak.

Videlo se da ste više želeli pobedu
nsarski nsarski 21:46 21.08.2016

Re: Momci

Videlo se da ste više želeli pobedu

Da! Pobedu SRB tima.
docsumann docsumann 05:32 22.08.2016

Re: Momci

Sto bi rekli germani: Gotterdammerung, a na engleskom: God damn it!


il' jedan moj drug - Gad demidž
alselone alselone 21:33 21.08.2016

Jedino logicno objasnjenje je

da je Toma dosao inkognito u dvoranu.
niccolo niccolo 21:36 21.08.2016

Re: Jedino logicno objasnjenje je

narcis narcis 22:15 21.08.2016

Re: Jedino logicno objasnjenje je

alselone
da je Toma dosao inkognito u dvoranu.


Atomski mrav Atomski mrav 09:54 22.08.2016

Re: Jedino logicno objasnjenje je

Jedino logicno objasnjenje je
da je Toma dosao inkognito u dvoranu.


Možda je dovoljno i ako samo gleda TV prenos?
niccolo niccolo 09:55 22.08.2016

Re: Jedino logicno objasnjenje je

Atomski mrav
Jedino logicno objasnjenje je
da je Toma dosao inkognito u dvoranu.


Možda je dovoljno i ako samo gleda TV prenos?

Nije ni to isključeno
alselone alselone 21:42 21.08.2016

Nema čuđenja

Amerikanci se možda dobijaju na zalasku karijere, kad muda narastu, ovo su sve mladi momci, sportski život je pred njima. Uživaćemo u ovom timu sledećih 10 godina.
niccolo niccolo 21:44 21.08.2016

Re: Nema čuđenja

Da, da, sve cool. Malo greota za one otvorene šuteve, ali dobro, biće bolje sledeći put.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:06 21.08.2016

Re: Nema čuđenja

Amerikanci se možda dobijaju na zalasku karijere

biće bolje sledeći put

kad god budemo igrali finala OI ili svetskog prvenstva, uvek ćemo imati srebro, i to je ok, jer posle amera, koji su apsolutno van konkurencije, mi smo najbolji u svetu. to je pokazala i ivana španović, koja je stalaja sa bronzom pored dve amerikanke.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:52 21.08.2016

Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Ћилић је управо учинио услугу Ђоковићу и узео Синсинати (финале против Марија). Разлика између Ђоковића и Марија у поенима ове године није велика и трка за прво место на крају године може тек постати тесна и занимљива.
narcis narcis 23:05 21.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

marco_de.manccini
Ћилић је управо учинио услугу Ђоковићу и узео Синсинати (финале против Марија). Разлика између Ђоковића и Марија у поенима ове године није велика и трка за прво место на крају године може тек постати тесна и занимљива.

marija izgubila, e sag mož da ga puši, nači to što nije najbolji nema veze sa đokovićem već samo sa njom.
NNN NNN 00:19 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Разлика између Ђоковића и Марија у поенима ове године није велика

Mislim da je trenutno oko 1200
Mari je od početka godine igrao odlično pa je logično da je razlika relativno mala
(neću reći ništa preterano pametno ako kažem da US Open može krucijalno da utiče na prvo mesto)

Nego, ima nešto drugo veliko danas
(pošto se stalno piše neka istorija)

Do danas je Novak bio najmlađi osvajač Mastersa u apsolutnom smislu.
Prvi Masters je osvojio pre 9 i po godina u Majamiju,
i do danas niko ko je rođen posle njega nije bio osvojio Masters.
Sada je Čilić najmlađi ('88.)
- to ujedno i dosta govori o "mladim nadama" u današnjem tenisu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:22 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Од последњих 52 мастерса, само 4 нису узели ови из "велике четворке".
NNN NNN 00:51 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

iz glave:

Ferer - Pariz 2012
Vavrinka - Monte Karlo 2014
Conga - Kanada 2014
(svi stariji od Đokovića)

Što je najluđe, ni među finalistima nije bio nešto preterano mlađih
Raonić (Kanada 2013, Pariz 2014, IW 2016)
Nišikori (Madrid 2014, Majmi 2016, Kanada 2016)
Delpo (IW 2013, Šangaj 2013)
Janovič (Pariz 2012)

Možda sam nekog i preskočio,
ali sve u svemu mršavo
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:48 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

iz glave:

Au, kakvu ti to glavu imaš, ja sam morao da gledam na ATP.
NNN NNN 09:38 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Je l se poklopilo?
ivana23 ivana23 11:08 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

NNN
Разлика између Ђоковића и Марија у поенима ове године није велика

Mislim da je trenutno oko 1200
Mari je od početka godine igrao odlično pa je logično da je razlika relativno mala
(neću reći ništa preterano pametno ako kažem da US Open može krucijalno da utiče na prvo mesto)


Kako 1200?

Novak Djokovic
14,840

Andy Murray
9,305
NNN NNN 11:59 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Kako 1200?
u rejsu
niccolo niccolo 12:07 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

u rejsu

To znači da će dogodine morati dosta poena da brani.
narcis narcis 12:08 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

ivana23
[

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:11 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

Да поновим онда и да опет подвучем
Разлика између Ђоковића и Марија у поенима ове године није велика и трка за прво место на крају године може тек постати тесна и занимљива.

Поени из ове године

Ђоковић 9040
Мари 7825

Разлика је 1215, а да је Мари победио јуче разлика би била 815.

До краја године има још један слем (2000 поена победнику), три мастерса (2х1000), завршни турнир (до 1500) и плус боранија од 500 и 250. Довољно поена у игри да буде тесно и занимљиво за пласман на крају године.

Како рече ННН, није много тешко закључити да је УСА Опен веома важан ове године. Ако Мари победи Новака у финалу, прићи ће Новаку у трци за крај године на тричавих 415 поена, а ако Мари победи, а Новак не стигне до финала онда Мари већ тад почиње да води.
narcis narcis 13:16 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

tko falsificira brojke,
ivana23

Kako 1200?

Novak Djokovic
14,840

Andy Murray
9,305

marco_de.manccini


Ђоковић 9040
Мари 7825

.
m islim razlika onolka
ivana23 ivana23 13:28 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

narcis


link
alselone alselone 13:29 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0

u rejsu


Sta znaci ovo teoreticari?
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:37 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

tko falsificira brojke,

Niko ne falsificira ništa, postoje dve tabele, jedna sa trenutnim stanjem (ta je ona po kojoj je Novak daleko ispred) i druga koja samo računa poene osvojene ove kalendarske godine.

Obe tabele su zvanične, ali ona prva tabela (ATP Ranking) je "prava", a ova druga (ATP Race) služi da se proceni kako će stajati stvati na kraju godine, kad se te dve tabele poklope i odluči se ko je prvi za ovu kalendarsku godinu.

Ta druga tabela služi i da se vidi kojih 8 tenisera će biti pozvani na završni turnir (prvih 8 sa te tabele pred sam turnir).

Trenutno stanje (menja se svakog ponedelka)

ATP Ranking

ATP Race

ivana23 ivana23 13:54 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

kad se te dve tabele poklope i odluči se ko je prvi za ovu kalendarsku godinu.


ATP Race se brise uoci zavrsnog turnira. Nema uticaja na prvog za vazecu kalendarsku godinu.
narcis narcis 13:58 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

ivana23
kad se te dve tabele poklope i odluči se ko je prvi za ovu kalendarsku godinu.


ATP Race se brise uoci zavrsnog turnira. Nema uticaja na prvog za vazecu kalendarsku godinu.

komplikovano to.
ko ima najveću cifru taj je polkovnik, ostalo sitna riba pljuckavica.
po marcovom ispada da će marin da skine nola sa 2tisuće brez obzira što mu nola bega čtiri tisoć.
tako ja skapiro.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:13 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

po marcovom ispada da će marin da skine nola sa 2tisuće brez obzira što mu nola bega čtiri tisoć.

Неће, али веруј ми да тимови врхунских играча помно прате и ту табелу, јер је добра индикација како стоје ствари за крај године и колико фали за ово или оно -- људи процењују и, сходно томе, планирају турнире, темпирају форму, ... Сигуран сам да и Маријев и Новаков тим добро знају колика је разлика и на тој табели у сваком тренутку.

П.С. Наравно, на самом почетку године та таблела је небитна, али сада, у августу, већ говори доста тога. На пример, Раонић ће изгледа бити број 3 на крају године, а Тим ће учествовати на завршном турниру.
narcis narcis 14:19 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Раонић ће изгледа бити број 3 на крају године,

bravo za ralo
al dal ovo znači
а Тим ће учествовати на завршном турниру.

da ralo neće da učestvuje
alselone alselone 14:23 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

bravo za ralo


Cestitke za komsije.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:42 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

al dal ovo znači da ralo neće da učestvuje

Учествују првих 8 са те листе (кликни на линк, Дракче, не бој се). Засад је Раонић трећи, а Тим је пети. Од мање-више редовних учесника, Бердих је девети (с веома малим заостатком иза осмог), Цонга 16. а Ферер 20. Федерер је 11, али он је већ рекао да неће више играти ове године. Дакле, биће нових фаца на завршном турниру.

Наравно, није сигурно да ће на крају Раонић бити трећи нити да ће се Тим пласирати на завршни турнир, то је само моја процена, на основу те табеле и досадашње игре.
narcis narcis 14:52 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Раонић

je moja opcija kad novak omatori, dečko mi deluje dobroćudno zato a ne što je po poreklu komšija, da je rafa na njegove godine onda bi on bio opcija.
kad su žemske upitanje ond a bi bila kukuruza ali ona je izgleda labilnog stanja svesti
mija12 mija12 18:07 22.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Nole do kraja godine brani 5800 bodova, a Mari 1755. Tu je uključen davis cup za Marija.

Biće interesantno do kraja godine.
NNN NNN 00:08 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Nole do kraja godine brani 5800 bodova

Nole do kraja godine brani SVE
(jedinih 200 bodova koje nije osvojio je u rekreativnom meču s Federerom u grupi na završnom mastersu)
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:17 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Nole do kraja godine brani 5800 bodova

Знам да многи људи воле да размишљају на овај начин -- "одбрана" бодова -- али мени је такав приступ стран. Стари бодови се бришу, не постоје, не могу се задржати, могу се само освојити нови. Мени лично је то бољи ментални приступ, воља да се нешто заради, а не страх да се нешто не изгуби. Наравно, то је индивидуална ствар.
tadejus tadejus 08:39 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

marco_de.manccini
Nole do kraja godine brani 5800 bodovaЗнам да многи људи воле да размишљају на овај начин -- "одбрана" бодова -- али мени је такав приступ стран. Стари бодови се бришу, не постоје, не могу се задржати, могу се само освојити нови. Мени лично је то бољи ментални приступ, воља да се нешто заради, а не страх да се нешто не изгуби. Наравно, то је индивидуална ствар.


ali u tenisu valjda nije tako, valjda ne kreću od 0 nego uvijek imaju nešto ali to nešto zarađuju proporcionalno onome što su na istom turniru osvojili prošle godine..
pa recimo ako je prošle osvojio neki turnir sada će za njegovo polufinale dobiti manje bodova nego da ga na tom turniru prošle godine nije ni bilo..
tako neka šema koliko ja znam..
i zato se priča o toj odbrani..
inače bi stvarno bilo beslovesno
antioksidant antioksidant 08:48 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

valjda ne kreću od 0 nego uvijek imaju nešto ali to nešto zarađuju proporcionalno onome što su na istom turniru osvojili prošle godine.

ma uvek krecu od 0 (u nekom trenutku kad pocnu da se bave tenisom) ali teniser/ka ima poena koliko je osvojio u proteklih 12 meseci. otuda i to da "brane" poene jer ako su prosle godine osvojili neki turnir a ove ne onda im je razlicit zbir protekle godine. sa liste prakticno ispadas posle godinu dana od osvajanja poslednjeg poena.
tadejus tadejus 08:56 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

antioksidant
ma uvek krecu od 0 (u nekom trenutku kad pocnu da se bave tenisom) ali teniser/ka ima poena koliko je osvojio u proteklih 12 meseci. otuda i to da "brane" poene jer ako su prosle godine osvojili neki turnir a ove ne onda im je razlicit zbir protekle godine. sa liste prakticno ispadas posle godinu dana od osvajanja poslednjeg poena.


a tako li je..
da, pa eto to je jednostavno rješenje a onda ima smisla i govoriti o "odbrani" poena mada mene isto nervira ta neka ratna terminologija u sportu..
a ima i neke valjda homoseksualne..
pa tako sad neki smith "ide na" nekog jonesa i slično..
me no likey
niccolo niccolo 09:44 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

marco_de.manccini
Nole do kraja godine brani 5800 bodova

Знам да многи људи воле да размишљају на овај начин -- "одбрана" бодова -- али мени је такав приступ стран. Стари бодови се бришу, не постоје, не могу се задржати, могу се само освојити нови. Мени лично је то бољи ментални приступ, воља да се нешто заради, а не страх да се нешто не изгуби. Наравно, то је индивидуална ствар.

Saglasan. Pretpostavljam da oni sami i ne razmišljaju o odbrani već osvajanju novih.
mija12 mija12 15:17 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

"одбрана" бодова


To je samo korišćen novinarski rečnik, gde se uvek brani titula, bodovi, medalja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:56 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

To je samo korišćen novinarski rečnik, gde se uvek brani titula, bodovi, medalja.

Да, разумем то, али ове "одбране бодова" умеју да збуне људе па да помисле да је Новак некако у незавидној ситуацији. Потпуно је небитно што Ноле "брани" 5800 бодова, а Мари "само" 1755. Све би било исто и да је обрнуто, јер ће ти бодови нестати, бити обрисани до краја године, ма колико их имали и један и други. Оно што је једино важно је чињеница да Новак има, у овом тренутку, предност од 1215 бодова (са турнира из ове сезоне) и да треба да на турнирима до краја ове сезоне освоји довољно бодова да би одржао предност. Ако Мари узме х до краја године, Новаку је довољно х минус 1210. То је све, а ко је колико бодова имао прошле године мачку о реп.

За Тадејуш, АО је већ објаснио, али да пробам изразим исто у "књиговодственим" терминима. Имаш улаз и излаз. Рецимо да је данас понедељак и да је претходног дана, у недељу, завршио турнир у Синсинатију. Нова АТП табела рачуна се ажурирањем улаза и излаза -- сваком играчу бодови освојени претходне године на турниру у Синсинатију се бришу, а нови бодови освојени ове године се уписују. Улаз, излаз, ћао, ново стање.

Е, сад, неки људи воле да размишљају "у једној колони", дакле нема улаз и излаз, већ се сваког понедељка ажурира стање уписивањем разлике између освојеног ове године и освојеног претходне године. Тако, ако си претходне године победио на турниру (1000 бодова) и ове године си изгубио у финалу (600 бодова) онда ниси "одбранио" бодове и уписује ти се -400.
tadejus tadejus 17:31 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

marco_de.manccini
За Тадејуш, АО је већ објаснио, али да пробам изразим исто у "књиговодственим" терминима. Имаш улаз и излаз. Рецимо да је данас понедељак и да је претходног дана, у недељу, завршио турнир у Синсинатију. Нова АТП табела рачуна се ажурирањем улаза и излаза -- сваком играчу бодови освојени претходне године на турниру у Синсинатију се бришу, а нови бодови освојени ове године се уписују. Улаз, излаз, ћао, ново стање. Е, сад, неки људи воле да размишљају "у једној колони", дакле нема улаз и излаз, већ се сваког понедељка ажурира стање уписивањем разлике између освојеног ове године и освојеног претходне године. Тако, ако си претходне године победио на турниру (1000 бодова) и ове године си изгубио у финалу (600 бодова) онда ниси "одбранио" бодове и уписује ти се -400.


fakat sam i ja mislila da imaju i kaznene poene u smislu da dobiju manje ako imaju slabiji rezultat od prošlogodišnjeg na istom turniru..
ali dal je to bilo zbog priče o "odbrani poena" ili ne ne bih znala reći..
negdje sam ukačila da ima i penala..
no kako bilo ao objasnio a ovo tvoje je loša analogija..
u knjigovodstvu nema dvostrukih kolona u tom smislu kako ti zamišljaš (ulaz, izlaz)..
postoje tzv. t računi koji imaju lijevu i desnu stranu ali se na jednom t računu uvijek knjiži na istoj strani, a to onda uparuje sa drugim računom na kom se uvijek knjiži na suprotnoj strani..
onda prvi ulaze u desnu stranu bilansa a drugi u lijevu i njihova se onda suma mora izjednačiti za stanje a za uspjeh se prebija, a što se radi jednom u 3 mjeseca, ne kontinuirano..
ta praksa vuče korjene iz nekog 16. vijeka i italijanskih grad/državica i želje da se na taj način kontroliše promet između poslovnih partnera (jer desna strana jednog odgovara lijevoj strani i njegovog komplementarnog računa ali i partnerovoj)..
no kako bilo.. knjigovodstvena analogija ovde ne ide..
prosto objašnjenje je ok..
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:43 23.08.2016

Re: Мари изгубио финале Синсинатија 2:0jav

Приметићеш наводнике у "књиговодственим". Шта су радили у Италији у 16. веку -- то не знам.

Моја једноставна поента је да (у начину на који ја размишљам) постоје три колоне: излаз, улаз, и салдо (уф, ово мора да је италијански!).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana