Društvo

Inicijativa mladih terorista

Predrag Azdejković RSS / 22.08.2016. u 17:04

18828.jpg

Inicijativa mladih terorista obećala je, povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića da spomenik Slobodanu Miloševiću ne bi opstao "jer bi se verovatno samozvane demokrate služile vandalizmom", da taj spomenik u Beogradu ne bi opstao nijedan dan i da bi to bila odbrana demokratske i evropske Srbije, a ne vandalizam.

"Mi, predstavnici izgubljene generacije, rođeni devedesetih godina, u najgoroj deceniji moderne srpske istorije, obećavamo da spomenik Slobodanu Miloševiću neće opstati nijedan dan u našem gradu", navela je inicijativa u proglasu.

Dragi moji izgubljeni, koja je razlika između vas i huligana koji se služe istim metodama? Nema apsolutno nikakve. Spomenik Slobodanu Miloševiću bi bio nezapamćen skandal, ali je meni još veći skandal da oni koji zagovaraju ljudska prava javno prete da će protivzakonito rušiti po Srbiji. Da nećete možda noćom, sa fantomkama na glavi?

Da se razumemo, taj spomenik treba polivati crvenom farbom, grebati i uništavati, ali taj bahati odnos Inicijative mladih, da javno preti. Izvinite, šta vi zamišljate ko ste?

Atačmenti



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:11 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Он је неколико година фотографисао по Хималајима на основу историјских фотографија од пре 50 или 60 година, т.ј. исти глечер са потпуно исте тачке и документовао је невероватан губитак леда. Heartbreaking!



Ma to je vrlo uočljivo i u Alpima.
Pri tome, recimo sam Metrhorn je postao dosta rizičniji za penjanje pošto se skoro pa bukvalno raspada, zahvaljujući istim procesima. Naime, voda u pukotinama u steni se leti otopi pa zimi smrzne i postepeno tako drobi planinu. Nije retkost da se obrušavaju "kloce" veličine šlepera odozgo.

I ne samo Materhorn. Pričam pre neki dan sa ortakom, bili njih trojica pre nekoliko nedelja u Šamoniju i peli Frendo steber, koji je važio za jedan od čvrščih i sigurnijih smerova. Kaže, nekoliko puta su odzgo letele "veš mašine". Doduše, jedno stotinjak metara od njih ali nije ti svejedno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:15 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

alselone
Дејвида Брешиерса

Alex Lowe i Conrad Anker, Doug Scott,

Ponovo moram da pitam - kako vi znate sve ovo? Pratite stanje u penjackoj i letackoj zajednici i znate te ljude po imenima?


Brate, pa ja ne znam da ti nabrojim 5 domaćih fudbalera mlađih od 50 godina :)

Ovo me zanimalo, da ne kažem ložilo, prosto bavio sam se time. Naravno da sam pratio, i još uvek pratim :)
princi princi 13:20 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Pri tome, recimo sam Metrhorn je postao dosta rizičniji za penjanje pošto se skoro pa bukvalno raspada, zahvaljujući istim procesima. Naime, voda u pukotinama u steni se leti otopi pa zimi smrzne i postepeno tako drobi planinu. Nije retkost da se obrušavaju "kloce" veličine šlepera odozgo.

Mehanikom snežnih lavina (avalanches) i debris flows se na ETHZ bavila moja koleginica iz Cambridgea, Liz Bowman. Strašna ženska. Ozijevka iz Melburna, jedno vreme je radila u Christchurchu (mislim baš u vreme zemljotresa), mislim da je sad u Sheffieldu.
maksa83 maksa83 13:31 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Ovo me zanimalo, da ne kažem ložilo, prosto bavio sam se time. Naravno da sam pratio, i još uvek pratim :)

Da bre, svaka bena ima svoje veselje, i tako treba da bude.
Mene zastraši koju sam količinu besmislenih informacija o električnim gitarama vremenom potrpao u glavu (i još trpam), da sam četvrt tog mentalnog kapaciteta uložio u kvalitet sviranja sad bih bio ... pa, ne baš mnogo poznat muzičar, ali bi me svakako bilo manje teško slušati.

Nego, kad smo (nismo, ali sad jesmo) već kod Bugara:

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:36 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

vrabac_u_steni

Brate, pa ja ne znam da ti nabrojim 5 domaćih fudbalera mlađih od 50 godina :)

Ovo me zanimalo, da ne kažem ložilo, prosto bavio sam se time. Naravno da sam pratio, i još uvek pratim :)

Сличан случај, знам двојицу, Видића и Ибрахимовића, и једног полу-домаћег, Швајнија.

Планинарење инспирише и оплемењује. Више не планинарим, али пратим, па ко зна, можда једном поново...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:39 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

da sam četvrt tog mentalnog kapaciteta uložio u kvalitet sviranja sad bih bio ... pa, ne baš mnogo poznat muzičar, ali bi me svakako bilo manje teško slušati.


da, da, to je i ovde važilo. čim ne penješ često, ne vežbaš - odmah se ložiš, ne skidaš se sa sajtova sa opremom, gledaš smerove, ambicije rastu u nebo.
kada si u treningu i relativno često "na terenu", sve to se svede na neku razumnu meru.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:49 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Mene zastraši koju sam količinu besmislenih informacija o električnim gitarama vremenom potrpao u glavu (i još trpam)

Еј, кажи нешто добро испод 1000 (знам, оксиморон), али са све појачалом (знам, циција).

Иначе, модерацијо, не дирај ништа, у теми смо, гитаре су чест избор оруђа код младих терориста.
maksa83 maksa83 13:59 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Еј, кажи нешто добро испод 1000 (знам, оксиморон), али са све појачалом (знам, циција).

Brate...

Pa tebi je Svetilište (dvaput bio, ima da dodam ne Hadži, nego Hadžihadži ispred prezimena) tu odmah pred kućom:

Chicago Music Exchange


(Kaži da te poslao onaj istočnoevropljanin što su ga vilama isterali uz "ajde, čibe napolje, sad stvarno zatvaramo".)
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Naravno, izbor se sa godinama suzio na neke manje rizične i manje zahtevne, ali i tamo može da se gekne.


Da, i ovo što kaže princi, svako od nas, u skladu sa genom, a bogami i iskustvom, nađe tu neku zonu gde mu je rizik koji preuzima prihvatljiv. Inače bismo svi samo sedeli kući i blogovali ili pičili plejstejšn, jer što je sigurno sigurno je (mada i na plejstešnu možeš da fasuješ napad epilepsije, ima onaj warning screen na početku kad ga upališ).


docsumann docsumann 14:34 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

maksa83
Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra

Evo ja znam - Džajić, Šestić, Pančev...


Musemić
maksa83 maksa83 14:44 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Еј, кажи нешто добро испод 1000 (знам, оксиморон), али са све појачалом (знам, циција).

Da ne bude da sam te poslao tamo bandoglavo - pre nego što se zaputiš u pilgrimage treba da odgovoriš na pitanje - kakav zvuk? Na šta to treba da zvuči? Bluz/rok - Fender (gitare i pojačala), Marshall; tvrđe (metali, hardrokovi) - Ibanez gitare i Orange, Mesa Boogie pojačala; country (mada ne nužno, to je univerzalna gitara) - Fender Telecaster (i MiM, tj. meksički su skroz okej); tvrđi bluz/rok koji "reže" - humbucker pikapi, dakle Les Paulovi i sl. Ali sve navedeno ima puno prostora između. Osnovna razlika u zvuku je da li je gitara sa single coil magnetima (stratokasteri, telekasteri) ili humbuckerima (dva magneta jedan do drugog). Tu se račva koju će vrstu zvuka da proizvodi. I ne moraju nužno da budu ti top tier brendovi, ima sjajnih instrumenata van Fender/Gibson bijumvirata. Drugi paramatar je kakav vrat odgovara tvojoj šaci (šaki?).

Da neko kupuje prvu ili jednu jedinu gitaru uvek bih rekao Fender Stratocaster (stvarno ne zbog Hendrixa), nego zato što stvarno ne postoji ništa kao strat na clean kanalu. Cvrkut. Ali ne nužno za svakoga, to je neki moj trip.

Bitno je da odeš tamo i kao kod doktora - da se ne stidiš nego kažeš dečku najbolje što možeš šta bi otpr. želeo.

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:50 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Drugi paramatar je kakav vrat odgovara tvojoj šaci (šaki?).

Их, ко каже да је за мене, ја се у то не разумем, лепо рекох да је за младе.

Иначе, широк, шака ми два метра (само ми још кофа на глави фали).
maksa83 maksa83 16:06 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Их, ко каже да је за мене, ја се у то не разумем, лепо рекох да је за младе.
Иначе, широк, шака ми два метра (само ми још кофа на глави фали).

Ako je za po kući za mlade, onda preporučujem Fender Mustang v2 (pa vid'te od kol'ko wata vam odgovrara, recimo da je model II okej), to je tzv. solid state tj. modeling pojačalo (nije s' laNpe) pa će dete moći da eksperimentiše i traži se + se okači na softvere pa se meću u njega kombinacije kojekakve, itd. Dodatno, ima headphones jack, za šta ćeš mi ti biti zahvalan dok se ne odseli. To može da se kupi onlajn, dakle Guitar Center, MusiciansFriend, itd. Onda ti ostaje solidnih $800 za gitaru, a tu već može da se bira, dakle pravac North Lincoln Avenue. I imaj u vidu da za razliku od kupovine kola buying used u tom svetu nije uopšte glupo, naprotiv.


Samo pazi, znaš kako kaže Joe Bonamassa - "ljudi misle da sam ja bogat čovek - nisam, ja sam guitar addict sa kreditnom karticom".
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:22 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

dakle pravac North Lincoln Avenue

У, то ми баш згодно, одмах до Вригли стадиона, могло би пред неку бејзбол утакмицу (злобници би рекли да би могло и за време утакмице).
maksa83 maksa83 16:26 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

У, то ми баш згодно, одмах до Вригли стадиона, могло би пред неку бејзбол утакмицу (злобници би рекли да би могло и за време утакмице).

Pojedeš hotdog (ako sam dobro shvatio to je peak te zgode) pa napustiš događaj i - tamo. Nemoj posle s gitaru u gužvu na bezbol utakmicu, dećetidušagrešna, da ima pravde za to bi se prijavljivalo nekoj gitarskoj socijalnoj službi.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:38 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

ako sam dobro shvatio to je peak te zgode

Човече, колико не разумеш тај спорт, кулминација је певање песме на половини седме деветине

"... buy me some peanuts and crackerjack ... "

budjoni budjoni 16:39 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Samo pazi, znaš kako kaže Joe Bonamassa - "ljudi misle da sam ja bogat čovek - nisam, ja sam guitar addict sa kreditnom karticom".


nego bre, drugar, kad pomenu bonamassu, jel znas ti jednog milana iz bg sto u minKenu radi za onu firmu sto napravi vindozu, a svira gitaru, plete (kako je tochak jednom rekao za "onog malog stefanovskog"...)
maksa83 maksa83 17:14 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

nego bre, drugar, kad pomenu bonamassu, jel znas ti jednog milana iz bg sto u minKenu radi za onu firmu sto napravi vindozu, a svira gitaru, plete (kako je tochak jednom rekao za "onog malog stefanovskog"...)

E, ne znam, ali zvuči ko srodna duša, a i isto se zove, s tim da ja ne pletem nego onako više brljam-kukičam...
elenold elenold 19:38 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

docsumann
maksa83
Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra

Evo ja znam - Džajić, Šestić, Pančev...


Musemić


Galić
gedza.73 gedza.73 20:16 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

vrabac_u_steni
čim ne penješ često, ne vežbaš - odmah se ložiš, ne skidaš se sa sajtova sa opremom, gledaš smerove, ambicije rastu u nebo.
kada si u treningu i relativno često "na terenu", sve to se svede na neku razumnu meru.

Još čuvam po kutijama časopise sa 'ludacima'.
tutne mi majka fotografiju na kojoj se skoro nisam poznao.
devedeset šesta, na bajsu (alu ram, shimano alivio cela mehanika), mršav-žilav.
Zaluđenik za trčanje (trčao na nekim potpuno suludim mestima poput puteva kroz Mađarsku, Makedoniju, noću pred samu ponoć da ne preskočim), pravio neki miks trčanja-plivanja-bajsa jednom nedeljno.

Onaj momak i ja danas, dva različita čoveka.
jebajga, uspori čovek pa mu treba iskra da ga gurne napred.

nekad popizdim (nije razlog, samo opravdanje) što ne mogu da stavim bajs u auto, odem pod Gledićke planine za vikend, smestim se u bungalovu u podnožju, krenem po obeleženim šumskim stazama, uređena stajališta. Ili paraglajding.

Uđeš u neku veću sportsku prodavnicu, oprema za svaki lajt sport. Planinarenje, bajs, trčanje (i oni standardni koje zaobilazim čim vidim kopačke, sori Taso), plivanje...

Slikao me klinac (nisam ga ni video, nekoliko puta se žena i on vraćali da me zovu pa mi se na kvarno smejali) kako skoro zaljubljeno gledam u neki šator (običan, za tri osobe, sa 'sobičkom' koji se kači unutra). Sat vremena sam proveo zevajući u kamping minuteriju.

zapamtio sam tako neke frikove poput Umberta P., Patrik Gajardona, Manola.
Uvek mi delovali kao slobodni ljudi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:26 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

nekad popizdim (nije razlog, samo opravdanje) što ne mogu da stavim bajs u auto, odem pod Gledićke planine za vikend,


a što bre popizdiš?
ajmo zajedno, jebeš ga neki slobodan dan vikendom se uvek nađe, a kažu da nam sledi miholjsko leto, nema lepše za bajs od toga.

evo ti ture za razmišljanje.

http://www.stazeibogaze.info/srbija/centralna-srbija/gledicke/

edit:
jesi za malo kajakiranja po gružanskom jezeru?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:30 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

elenold
docsumann
maksa83
Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra

Evo ja znam - Džajić, Šestić, Pančev...


Musemić


Galić

Шурјак.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:35 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Samo pazi, znaš kako kaže Joe Bonamassa - "ljudi misle da sam ja bogat čovek - nisam, ja sam guitar addict sa kreditnom karticom".

Хајде, идемо зимус, само пре уласка у светилиште ти даш мени твоју картицу, ја теби моју, и безбедни смо.
gedza.73 gedza.73 20:41 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

a što bre popizdiš?

Zbog ovog
jebeš ga neki slobodan dan vikendom se uvek nađe

nedelju pre podne preležim (navuk'o se na fantastiku) skupljam snagu za ponedeljak
A više pizdim na sebe što sam se olenjio.


a kažu da nam sledi miholjsko leto

Daj bože. Krov 300m2, proširio dvorište (trči u bager, sipaj u u prikolicu, istovaraj, ravnjaj, pravi breg, ne stoji tu lepo, teraj na drugu stranu, puklo crevo, rasturaj kabinu, neće da kopa, skidaj klip, rasturaj, menjaj basele), porasturao neke mašine u paramparčad (šraf na šrafu nije ostao) i krećem u generalni remont (peskarenje, menjanje svih pokretnih i električnih delova, prajmeri i epoksi), neke prerađujem i dodajem po mome elemente...
će da traje.

jesi za malo kajakiranja po gružanskom jezeru?

Jesam, a ne mogu, pa će se jedem.

ona crvena pešačka staza. Ima još jedna neobeležena, ide na Crni vrh, zinuo sam kad sam video biciklistu u punoj ratnoj nopremi.

Sve ovo što sam naveo je samo opravdanje. jedan rođak mi priča da ne silazi sa bicikle.
-A koji ti je bajs?
-neki drljavi, obični, samo stavim kačket i krrenem ga naopako.
kako kad zakači, minimum 50 km.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:53 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

nedelju pre podne preležim (navuk'o se na fantastiku) skupljam snagu za ponedeljak
A više pizdim na sebe što sam se olenjio.

aj dobro, kad ti kažeš, a ja ti opet kažem jedan dan uvek ima, a tek što prija.
al da ne popujem, i ja sam bio sklon sličnom razmišljanju (videsmo se pre godinu i po, pa znaš), al se sad kao vadim :)
gedza.73 gedza.73 20:57 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

aj dobro, kad ti kažeš, a ja ti opet kažem jedan dan uvek ima, a tek što prija.
al da ne popujem, i ja sam bio sklon sličnom razmišljanju (videsmo se pre godinu i po, pa znaš)

Počeo sam da trčim. Nije puno ali sastavim oko 5km.
Gledam da uhvatim par čisto seoskih puteva (delom pored njiva, delom kroz šumu) ali počinje lovna sezona, beš ih lude da me ubije neki koji je stukao par piva da mu se smiri ruka pre lova.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:03 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

gedza.73
aj dobro, kad ti kažeš, a ja ti opet kažem jedan dan uvek ima, a tek što prija.
al da ne popujem, i ja sam bio sklon sličnom razmišljanju (videsmo se pre godinu i po, pa znaš)

Počeo sam da trčim. Nije puno ali sastavim oko 5km.
Gledam da uhvatim par čisto seoskih puteva (delom pored njiva, delom kroz šumu) ali počinje lovna sezona, beš ih lude da me ubije neki koji je stukao par piva da mu se smiri ruka pre lova.



pa zato ti je kajak na gruži keva. pecaroš ne može nešto da naudi :)

a valjda nema neki Gruži, kao što ima Nesi u Loh Nesu.
docsumann docsumann 21:13 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

marco_de.manccini
elenold
docsumann
maksa83
Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra

Evo ja znam - Džajić, Šestić, Pančev...


Musemić


Galić

Шурјак.


haha, pazi kad mi je on prvo pao na pamet

(само ми још кофа на глави фали).


last guitar hero


emsiemsi emsiemsi 21:42 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

alselone
Дејвида Брешиерса

Alex Lowe i Conrad Anker, Doug Scott,

Ponovo moram da pitam - kako vi znate sve ovo? Pratite stanje u penjackoj i letackoj zajednici i znate te ljude po imenima?

Moje duboko postovanje. Ja se borim da zapamtim pola informacija koje mi dnevno dodju a direktno se ticu mog posla, a ne kako se zove lik koji leti kao veverica. Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra, apsolutno ni jednog domaceg fudbalera, na primer.

Још си млад - надоћеш !
narcis narcis 22:00 25.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

marco_de.manccini
elenold
docsumann
maksa83
Ne znam bre ni ko u Zvezdi igra

Evo ja znam - Džajić, Šestić, Pančev...


Musemić


Galić

Шурјак.

Zare
bauer. bauer. 04:36 26.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

Princi
Ma ti to ne razumeš, i meni je potpuno jasno i zašto ne razumeš i zašto nikad nećeš razumeti. Nema veze s teranjem, jednostavno ti fali gen. Jbg, promašilo te, jednostavno ne generišeš te proteine. Rakovica, sine. Možeš ti da pobegneš iz nje, ali ne može ona iz tebe,

Da je Rakovica, ni po jada. Nego nesto jos gore. Ali, ono sto nas ne ubije, ucini nas jacim. Jer tako, Komso?
budjoni budjoni 07:36 26.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

maksa83
nego bre, drugar, kad pomenu bonamassu, jel znas ti jednog milana iz bg sto u minKenu radi za onu firmu sto napravi vindozu, a svira gitaru, plete (kako je tochak jednom rekao za "onog malog stefanovskog"...)

E, ne znam, ali zvuči ko srodna duša, a i isto se zove, s tim da ja ne pletem nego onako više brljam-kukičam...


a ovaj moj pajtas milan zaplete najradije deep purple, stevicu rejvona i tako... kao da je mene pitao sta da svira :)

no dobro, to da li pletes ili brljas zavisi uvek sa kim se meris...

u odnosu na mene sigurno pletes, posto ja umem tek pomalo ritam da sviram i vrtim par akorda - dovoljno da nas porodicni band zasvira "hit the road jack" (dvogodisnji sincic udara kao bubnjeve, osmogodisnja cerka za klavirom i ja, svi pevamo, tu je mama najbolja a ja verovatno najgori).

jeste da bismo pomrli od gladi ako bismo od toga morali da zivimo, ali se lepo zabavljamo :)
cerkica je ubedljivo najbolji muzicar u bendu, dobrim delom zato sto joj je prva uciteljica klavira bila hrvatica ovde, jazz pijanistkinja, super luda matora tetka, a sada je uci gruzinka sa nekog ruskog konzevartorijuma... uglavnom su ovde po muzickim skolama ljudi iz istocne evrope nastavnici...
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:42 26.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

bauer.
Princi
Ma ti to ne razumeš, i meni je potpuno jasno i zašto ne razumeš i zašto nikad nećeš razumeti. Nema veze s teranjem, jednostavno ti fali gen. Jbg, promašilo te, jednostavno ne generišeš te proteine. Rakovica, sine. Možeš ti da pobegneš iz nje, ali ne može ona iz tebe,

Da je Rakovica, ni po jada. Nego nesto jos gore. Ali, ono sto nas ne ubije, ucini nas jacim. Jer tako, Komso?


Ma, pusti te narkomane sa Novog Beograda, decu uticajnih roditelja, hranjenju srebrnim escajgom, šta znaju oni o teškom životu u radničkim nehigijenskim naseljima? Kod nas ako nisi fasovao koleru ili meningitis, ili te kao malog nije ujela besna lisica, možeš da smatraš da si imao srećno detinjstvo.
emsiemsi emsiemsi 16:30 26.08.2016

Re: Što je bilo lepo...

srdjan.pajic
bauer.
Princi
Ma ti to ne razumeš, i meni je potpuno jasno i zašto ne razumeš i zašto nikad nećeš razumeti. Nema veze s teranjem, jednostavno ti fali gen. Jbg, promašilo te, jednostavno ne generišeš te proteine. Rakovica, sine. Možeš ti da pobegneš iz nje, ali ne može ona iz tebe,

Da je Rakovica, ni po jada. Nego nesto jos gore. Ali, ono sto nas ne ubije, ucini nas jacim. Jer tako, Komso?


Ma, pusti te narkomane sa Novog Beograda, decu uticajnih roditelja, hranjenju srebrnim escajgom, šta znaju oni o teškom životu u radničkim nehigijenskim naseljima? Kod nas ako nisi fasovao koleru ili meningitis, ili te kao malog nije ujela besna lisica, možeš da smatraš da si imao srećno detinjstvo.

Шта се теби догодило од наведенога ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:29 22.08.2016

Изгубљени

"Mi, predstavnici izgubljene generacije, rođeni devedesetih godina, u najgoroj deceniji moderne srpske istorije...


О Милошевићу се у Србији изгледа не може разговарати рационално, а док се реагује овако емоционално, неминовно смо осуђени на понављање целог каталога грешака и глупости.

Посебно, људи рођени деведесетих су данас двадесетогодишњаци или двадесетпетогодишњаци и највећи део њихових свесних живота нема везе ни са деведесетима, ни са Милошевићем. Они себе ипак проглашавају припадницима "изгубљене генерације", т.ј. жртвама Милошевићеве власти, а оно што је очигледно је да нису спремни да преузму одговорност за своје животе, већ им је потребан спољашњи кривац.
docsumann docsumann 05:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

а оно што је очигледно је да нису спремни да преузму одговорност за своје животе, већ им је потребан спољашњи кривац.


moguće, ali ovo više liči na akciju tipa "ne ponovilo se". što će reći da preduzimaju odgovornost da se takav usud ne desi budućim generacijama.
mada, realno, teško da se to da tek tako spriječiti.

a da ima i ličnih frustracija i ispoljavanja gnjeva, ima. no, ima ih i u samoposluzi, na ulci, u kući ...
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:04 23.08.2016

Re: Изгубљени

Срела сам сасвим довољно средовечних који себе виде као Милошевићеве жртве, па ми је тужно да видим да то раде и они који Милошевићеву власт тешко да могу да памте. "Изгубљена генерација" мени звучи ужасно патетично. Људи рођени деведесетих имају још доста прилике да од својих живота направе оно што желе.

Милошевић је сада историја. Ја бих волела да видим да је српска средина способна да на историју гледа са дистанце, а не као да се одвија сада.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:16 23.08.2016

Re: Изгубљени

principessa_etrusca
Срела сам сасвим довољно средовечних који себе виде као Милошевићеве жртве, па ми је тужно да видим да то раде и они који Милошевићеву власт тешко да могу да памте. "Изгубљена генерација" мени звучи ужасно патетично. Људи рођени деведесетих имају још доста прилике да од својих живота направе оно што желе.

Милошевић је сада историја. Ја бих волела да видим да је српска средина способна да на историју гледа са дистанце, а не као да се одвија сада.


Juče gledam komentare na onu vest o onoj pucnjavi u Sloveniji na B92 Info, od prvih pet komentara tri je bilo u fazonu: "Aaaaaa, katastrofa, vraćamo se u devedesete!". Pazi, sve se dešava u Sloveniji u nekoj bolnici u Izoli.

Prvo sam se iskidao od smeha na glupost, a posle razmišljam, ako je tim ljudima zaista to prva reakcija na tu vest, možda ne bi loše da se obrate nekom stručnom za savet.
mariopan mariopan 09:20 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann
а оно што је очигледно је да нису спремни да преузму одговорност за своје животе, већ им је потребан спољашњи кривац.


moguće, ali ovo više liči na akciju tipa "ne ponovilo se". što će reći da preduzimaju odgovornost da se takav usud ne desi budućim generacijama.
mada, realno, teško da se to da tek tako spriječiti.

a da ima i ličnih frustracija i ispoljavanja gnjeva, ima. no, ima ih i u samoposluzi, na ulci, u kući ...



Има све то на гомилу али мени све ово личи на добар бизнис између беспослене власти и беспосленог такозваног НВО.

Када власт нема о чему да таламбаса јер не раде ништа - онда се досете нечег скандалозног што ће да одвуче пажњу народа са економских проблема и усране свакидашњице......а онда то једва дочекају разни НВО који такође не раде ништа ако нема неких свињарија па им онда ова власт учини - да зараде и они неку кинту.

Божемеопрости ко да су у дослуху? Сад ћу ја да ти добавим проблем а ти га разради, дигни фрку и сви ћемо лепо да живимо годину дана...или нема фрке - нема кинте? Тако ми се чини.

Бизнис бато......а нама - шипак, као и обично.

Да повремено нема оваквих ср..ња од наших власти Аздејковић би без леба остао.

Да не пребирамо по том ђубрету које нам свако мало потурају под нос ми би се већ досетили да разјуримо и једне и друге и те паре које поједоше не радећи ништа могли би да употребимо на по неко ново радно место за младе, неки вртић или спорт за децу?
docsumann docsumann 09:39 23.08.2016

Re: Изгубљени

Срела сам сасвим довољно средовечних који себе виде као Милошевићеве жртве, па ми је тужно да видим да то раде и они који Милошевићеву власт тешко да могу да памте.


istorija nas nece napustiti tek tako (lako), kao kad prvovjetris zadimljenu prostoriju.

recimo, kad se u Njemackoj mladez koja je rodjena decenijama nakon WWII buni protiv povampirenja nacistickih ideja, simbola, Hitlerovog kulta lcnosti, is it ok?

proslost nam je izraziti koloritna te itekako ima smisla da se buduci narastaji uce na njenim valerima.
ne, naravno, da budu time opsjednuti, dovoljno je biti na oprezu i prepoznati miris vampira kad se pojavi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:06 23.08.2016

Re: Изгубљени


recimo, kad se u Njemackoj mladez koja je rodjena decenijama nakon WWII buni protiv povampirenja nacistickih ideja, simbola, Hitlerovog kulta lcnosti, is it ok?





principessa_etrusca principessa_etrusca 10:23 23.08.2016

Re: Изгубљени

Гледам ту слику и како је погрешна на сваком нивоу!

Људе широм света убијају терористи опасани експлозивом и без имало поштовања за свој и туђе животе. Гледам тај блентави осмех, тај усиљено испружени кажипрст и ту усиљено стегнуту песницу. Није проблем што та жена није видела б од барикада, већ што коришћењем ове иконографије даје легитимитет тероризму као начину борбе за идеју.

Друго питање је за коју се политичку идеју она бори. Милошевић је отишао са власти пре шеснаест година. Шта дотична заступа у садашњем времену? Наравно, уопште није инвентивно, мада је можда исплативо, препродавати свима оно што је заједничка накнадна памет и од тога правити каријеру.
narcis narcis 10:36 23.08.2016

Re: Изгубљени

Друго питање је за коју се политичку идеју она бори. Милошевић је отишао са власти пре шеснаест година.

el si sigurna??
el si uopšte čula šta s dešava trenutno sa baba julkom i miloševićevcima,
dal si čula da pokušavaju da ga rehabilituju, ili si i ti miloševićevka pa ga braniš, tako deluje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:49 23.08.2016

Re: Изгубљени

dal si čula da pokušavaju da ga rehabilituju, ili si i ti miloševićevka pa ga braniš, tako deluje.

Чини ти се браним Милошевића.

Ја бих само волела да је у Србији могућ интелигентнији дискурс, уместо црно-белог навијања, када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.
narcis narcis 10:52 23.08.2016

Re: Изгубљени

el si ti bila u srbiji u vreme vladavine hitlera u pokušaju? mislim da nisi zato i tako pričaš, miloševićevci su gori i od bugara.
angie01 angie01 10:55 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ја бих само волела да је у Србији могућ интелигентнији дискурс, уместо црно-белог навијања, када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.


o cemu ti pricas, kakav intelektualni diskurs, i gde ces vece argumente od devedesetih, smrti, razaranja, krvi i kostiju, sta bi ti tu da uvazavas, o cemu bi ti tu da diskutujes- racionalno:(,leba ti!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:05 23.08.2016

Re: Изгубљени

када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.


očigledno je nemoguće.

mada je i samo postajanje kako miloševićevaca, tako i antimiloševićevaca, u današnje vreme svojevrstan apsurd.
docsumann docsumann 11:21 23.08.2016

Re: Изгубљени

vrabac_u_steni
javascript:;



ma, normalni ljudi, ko ti i ja ()
docsumann docsumann 11:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

mada je i samo postajanje kako miloševićevaca, tako i antimiloševićevaca, u današnje vreme svojevrstan apsurd.


kao i u slučaju staljinizma ili titoizma, ovdje nije riječ o konkretnim ljudima (davno upokojenim) već idejama koje se naslanjaju na njihova politička dijela i za koja nikad nisi siguran koliko će se razmahati ... naročito kade naiđu krizna i turbulentna vremena.

savim je ok, reći im s vremena na vrijeme:



a teh. detalji su već stvar afiniteta i suptilnijih preferencijala.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:50 23.08.2016

Re: Изгубљени

angie01
Ја бих само волела да је у Србији могућ интелигентнији дискурс, уместо црно-белог навијања, када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.


o cemu ti pricas, kakav intelektualni diskurs, i gde ces vece argumente od devedesetih, smrti, razaranja, krvi i kostiju, sta bi ti tu da uvazavas, o cemu bi ti tu da diskutujes- racionalno:(,leba ti!


Ја знам, Анђо, да ти то не капираш и не знам како бих ти дочарала такав дијалог.

Можда би рецимо била добра вежба за сваког задртог милошевићевца да пронађе само једну ствар коју је Милошевић урадио, а коју не одобравају, и за сваког задртог антимилошевићевца да у Милошевићевом опусу пронађу само једну ствар коју би похвалили, односно са којом би могли да се сложе.
docsumann docsumann 11:55 23.08.2016

Re: Изгубљени


Hitler je volio pse i djecu (plavokosu pretpostavljam).

eto, to je za za svaku pohvalu
narcis narcis 12:05 23.08.2016

Re: Изгубљени

да у Милошевићевом опусу пронађу само једну ствар коју би похвалили, односно са којом би могли да се сложе.

ta stvar ne postoji, milošević je uništio svako dobro u srbiji.
drugo el ti uopšte znaš oko čega se digla ova dževa
el ti odobravaš ovo što dačić i ekipa pokušavaju, el ti odobravš rehabilitaciju i inicijativu da se balkanskom kasapinu podigne spomenik i preseli grob u aleju zaslužnih građana.
tebi su te ideje prihvatljive za razgovor.
maksa83 maksa83 12:13 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann

Hitler je volio pse i djecu (plavokosu pretpostavljam).

eto, to je za za svaku pohvalu

Ili kako to kaže moja omiljena industrija trikotaže TShirtHell:

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:14 23.08.2016

Re: Изгубљени

narcis
да у Милошевићевом опусу пронађу само једну ствар коју би похвалили, односно са којом би могли да се сложе.

ta stvar ne postoji, milošević je uništio svako dobro u srbiji.
drugo el ti uopšte znaš oko čega se digla ova dževa
el ti odobravaš ovo što dačić i ekipa pokušavaju, el ti odobravš rehabilitaciju i inicijativu da se balkanskom kasapinu podigne spomenik i preseli grob u aleju zaslužnih građana.
tebi su te ideje prihvatljive za razgovor.


Зашто не би могло да се разговара и о томе?

(А за "балканског касапина", погледај чланак који сам линковала мало ниже.)
narcis narcis 12:18 23.08.2016

Re: Изгубљени

А за "балканског касапина", погледај чланак који сам линковала мало ниже.)

šta bre da gledam, ja sam preživeo njegovu kasapnicu.
jeli ko u taj tvoj ingland razgovara sa IRAom, niko.
sa đubretom se ne razgovara nego se metlom počisti i baci u kantu.
nisi ti na svojoj koži osetila teror balkanskog kasapina pa buncaš o nekom razgovoru sa krvnikom i njegovim satrapima
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:21 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann

Hitler je volio pse i djecu (plavokosu pretpostavljam).

eto, to je za za svaku pohvalu


Za početak, smatram da su ti pokušaji izjednačavanja Miloševića sa Hitlerom u najmanju ruku groteskni.

O njegovoj istorijskoj ulozi se da diskutovati, ja i dalje smatram da je bila negativna ali sa mnogo manje ostraščenosti nego devedesetih. A bio sam tada gadno ostraščen, skoro pa da sam ga mrzeo iz dna duše. Sada sam sebi izgledam teatralno smešno kada se osvrnem na to.

Inače, kao i ti (mislim da sam samo godinu-dve mlađi ako se ne varam, dakle tu smo negde) tada sam bio u dvadesetim, pa bih možda i imao dosta razloga da kukam za "izgubljenim godinama", za razliku ovih što su tada bili bebe i teško da se mnogo toga sećaju. Međutim, sada to prihvatam kao geografsko-istorijsku sudbinu, mogao sam da prođem mnogo gore, recimo da sam se rodio u Avganistanu ili Iraku.
svarog svarog 12:36 23.08.2016

Re: Изгубљени

Kad neke stvari ne uradiš na vreme i kako treba uvek te sačeka iza nekog ćoška. Njemu i saradnicima (dosta bi ih bilo) je trebalo suditi u Srbiji za ono što je napravio građanima Srbije, hiperinflacija, šverc, politička ubistva. I lepo ga po zakonu osuditi da sad ne bi ulazili u relativizacije tipa i oni su nama ili krivi su amerikanci. Za sranje u Jugoslaviji sve to važi, ali za sranje u Srbiji trebalo je bude osuđen na dugo dugo vermena, kakvo god da je raspoloženje bilo u narodu
narcis narcis 12:38 23.08.2016

Re: Изгубљени

Za početak, smatram da su ti pokušaji izjednačavanja Miloševića sa Hitlerom u najmanju ruku groteskni.

to samo budale moguda smatraju da neko misli da je milošević hitler, nje bilo ništa u njegovoj vladavini što bi ga obeležilo , ali pojam hitler se koristi da bi s e podvuklo koliko je negativan njegov učinak prema nama, ljudima u srbiji.
viš ja sam u dba kad je on počeo sa uništavanjem života po srbiji i ostalim teritorijama baš izašo iz zajebantske faze i počeo da se smirujem i osetio potrebu da stvaram dobra za ove godine u kojima sam sad, e to je ovaj krvnik saseko u korenu i sad sam socijalni slučaj zbog njega a ne svoje nesposobnosti.
on je taj koji je uništio privredu i ekonomiju srbije, ne ja.
tako
jednom hitler uvek milošević
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:59 23.08.2016

Re: Изгубљени

narcis
А за "балканског касапина", погледај чланак који сам линковала мало ниже.)

šta bre da gledam, ja sam preživeo njegovu kasapnicu.
jeli ko u taj tvoj ingland razgovara sa IRAom, niko.
sa đubretom se ne razgovara nego se metlom počisti i baci u kantu.
nisi ti na svojoj koži osetila teror balkanskog kasapina pa buncaš o nekom razgovoru sa krvnikom i njegovim satrapima

Шин Фејн, политичко крило ИРЕ, је не само учествовао у ономе што је познато као Мировни процес и што је обележило деведесете у Северној Ирској, већ је био кључни преговарач.

Ти упадаш у исту замку, само са супротне стране, у коју су упали они који су стављали Слобину слику на ветробране и некритично га славили.

И о каквом "razgovoru sa krvnikom i njegovim satrapima" говориш? Хајде да се вратимо у real time!
docsumann docsumann 13:06 23.08.2016

Re: Изгубљени

Za početak, smatram da su ti pokušaji izjednačavanja Miloševića sa Hitlerom u najmanju ruku groteskni.



tebra, čudi me od tebe da praviš tako očiglednu materijalnu grešku.

ni u jednom komentaru ih nisam poredio ni izjednačavao.
samo ironično osporavam princip da se osvjedočenim zlikovcima (čitaj ubicama) pronalaze olakšavajuće okolnosti zato što eto vole lijepu književnost i klasičnu muziku.
kakve veze ima i eventualni poneki dobar zakon ili politički čin, ako si lično odgovoran za nevino stradale. dakle, ne pričam čak ni o ratu, ni Dubrovniku, ni Vukovaru, ni Sarajevu, pa ni Srebrenici, pričam o likvidacijama civila, političkih protivnika, a slodbodno dopiši i masovne zločine na Kosovu (tu je on bio direktni vrhovnopretpšostavljeni).

i uopte nisam ostrašćen. dapače, zabolje me racku za samog Slobčeta, kipovi ga neće oživjeti.
samo mi je mentolski da se vrijednosti koje je on nametnuo ponovo povampiruju. u kojoj mjeri, ne znam. samo zatuk'o bih ja to u pupoljku.

cmix909 cmix909 13:20 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann

Hitler je volio pse i djecu (plavokosu pretpostavljam).

eto, to je za za svaku pohvalu


Dusa od dvonosca bez perja, osim sto je jedno 200.000 ovcara, i to nemackih, pretvorio u kamikaze. (A milioni i milioni drugih zivotinja sto tada postradase se ni ne vode kao zrtve.) Normalno, ni plavokosa deca nisu najbolje prosla.
docsumann docsumann 13:24 23.08.2016

Re: Изгубљени

cmix909
docsumann

Hitler je volio pse i djecu (plavokosu pretpostavljam).

eto, to je za za svaku pohvalu


Dusa od dvonosca bez perja, osim sto je jedno 200.000 ovcara, i to nemackih, pretvorio u kamikaze. (A milioni i milioni drugih zivotinja sto tada postradase se ni ne vode kao zrtve.) Normalno, ni plavokosa deca nisu najbolje prosla.


love is hell
narcis narcis 13:33 23.08.2016

Re: Изгубљени

И о каквом "razgovoru sa krvnikom i njegovim satrapima" говориш? Хајде да се вратимо у real time!

ja sam u raltajmu a ti si od onih koji relativizuju tajm, da đubre smrdi a
milošević je đubre a ja o đubretu ne želim da razgovaram
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:35 23.08.2016

Re: Изгубљени

tebra, čudi me od tebe da praviš tako očiglednu materijalnu grešku.

ni u jednom komentaru ih nisam poredio ni izjednačavao.
samo ironično osporavam princip da se osvjedočenim zlikovcima (čitaj ubicama) pronalaze olakšavajuće okolnosti zato što eto vole lijepu književnost i klasičnu muziku.


U redu, izvini.
Ali primetićeš da ima tih koji tu mantru Milošević=Hitler ponavljaju potpuno ubeđeni u nju.

samo mi je mentolski da se vrijednosti koje je on nametnuo ponovo povampiruju. u kojoj mjeri, ne znam.


ne bih rekao da je on nametnuo ikakve vrednosti, sem možda odsustvo bilo kakve vrednosti kao vrednost po sebi.
narcis narcis 13:42 23.08.2016

Re: Изгубљени

ne bih rekao da je on nametnuo ikakve vrednosti, sem možda odsustvo bilo kakve vrednosti kao vrednost po sebi.

kako bre nije, pa on je prostakluk postavio na najviši stepen vrednosti
on je mediokritete i kurve promovisao kao poželjne osobine.
docsumann docsumann 13:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

ne bih rekao da je on nametnuo ikakve vrednosti, sem možda odsustvo bilo kakve vrednosti kao vrednost po sebi.


recimo da je bio pokrovitelj (siva eminencija polubožankog tipa) moralnog rastakanja jednog društva i uspostavljanja kolektivne šizofrenije, u kojoj ništa nije onako kako zgleda.

a za pojedina smaknuća lično je odgovoran, za hiljade drugih odgovoran je po svom mjestu u hijerarhijskoj šemi vlasti. apolutizam kojem je bio sklon tu šemu čine još eksplicitnijom.
angie01 angie01 13:56 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ја знам, Анђо, да ти то не капираш и не знам како бих ти дочарала такав дијалог.


ju, ju, sto si duhovita kada ne treba, kada poturas dijalog oko necega gde za isti nema mesta,...eno, odgovorio ti doks....cudno, kako ne tezis dijalogu kada nacosi drze predavanja o boljim i losijim krvnim zrncima,

zloba je najveci neprijatelj sopstvenom narodu, unistio ga je, saranio, razorio, pokrao, iselio, smanjio mu teritoriju,...a ti trazi primer o ljubavi prema kucicima a iz Londona koliko ti dusa iste.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:05 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann
ne bih rekao da je on nametnuo ikakve vrednosti, sem možda odsustvo bilo kakve vrednosti kao vrednost po sebi.


recimo da je bio pokrovitelj (siva eminencija polubožankog tipa) moralnog rastakanja jednog društva i uspostavljanja kolektivne šizofrenije, u kojoj ništa nije onako kako zgleda.


pa to sam otprilike i hteo da kažem sa gore citiranim.

a za pojedina smaknuća lično je odgovoran, za hiljade drugih odgovoran je po svom mjestu u hijerarhijskoj šemi vlasti. apolutizam kojem je bio sklon tu šemu čine još eksplicitnijom.


načelno bih se složio da je bio tip spreman da gazi preko leševa u ostvarivanju svojih ciljeva (ne samo spreman, nego je umeo to i da radi).
za šta je sve zaista odgovoran (direktno ili indirektno), a šta mu se sve pripisuje, e to je već diskutabilno.
narcis narcis 14:10 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann
ne bih rekao da je on nametnuo ikakve vrednosti, sem možda odsustvo bilo kakve vrednosti kao vrednost po sebi.


recimo da je bio pokrovitelj (siva eminencija polubožankog tipa) moralnog rastakanja jednog društva i uspostavljanja kolektivne šizofrenije, u kojoj ništa nije onako kako zgleda.

a za pojedina smaknuća lično je odgovoran, za hiljade drugih odgovoran je po svom mjestu u hijerarhijskoj šemi vlasti. apolutizam kojem je bio sklon tu šemu čine još eksplicitnijom.

nsarski nsarski 14:11 23.08.2016

Re: Изгубљени

recimo da je bio pokrovitelj (siva eminencija polubožankog tipa) moralnog rastakanja jednog društva i uspostavljanja kolektivne šizofrenije, u kojoj ništa nije onako kako zgleda.


Jednom je Dusko Kovacevic (da, taj, dramaturg!), u nastupu inspiracije, a pred odlazak SM-a u Hag, iskazao nesto ovako: "Najbolje je da mu narod da sudi po kućama!" Pa koliko je koga zaduzio, da mu se vrati.
anonymous anonymous 14:28 23.08.2016

Re: Изгубљени

....Аздејковић би без леба осто.....



....100 % ...

Ps.da mogu dao bih ti tri preporuke.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:37 23.08.2016

Re: Изгубљени

a za pojedina smaknuća lično je odgovoran, za hiljade drugih odgovoran je po svom mjestu u hijerarhijskoj šemi vlasti. apolutizam kojem je bio sklon tu šemu čine još eksplicitnijom.

То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве? Шеснаест година након Милошевићевог одласка, ми смо још као гуске у магли и разговарамо на исти, емоционални начин.

И шта је са вредностима након Милошевића? Да ли су макар делимично рестауриране?
docsumann docsumann 14:42 23.08.2016

Re: Изгубљени

И шта је са вредностима након Милошевића? Да ли су макар делимично рестауриране?


a da ostavimo to za neki drugi put. mada nije da nemam nikakvo mišljenje o tome.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:24 23.08.2016

Re: Изгубљени

. dakle, ne pričam čak ni o ratu, ni Dubrovniku, ni Vukovaru, ni Sarajevu, pa ni Srebrenici, pričam o likvidacijama civila, političkih protivnika, a slodbodno dopiši i masovne zločine na Kosovu (tu je on bio direktni vrhovnopretpšostavljeni).


I besomučnoj pljački koju su on i Mira i njihovi saradnici obavili dok su vladali Srbijom. Posledice toga plaćaju i generacije rođene posle njih, kao što će platiti i one koje dolaze. I zato imaju svako pravo da ga mrze, i krive za loše početne uslove u svojim životima. I njega, i sve koji su pod njim delali. Da ne pominjem da su manjeviše svi ti njegovi saradnici i učesnici u tom zločinačkom i pljačkaškom poduhvatu sada opet na vlasti. Tako da se tu slažem sa tobom, docse, i ne razumem ovaj pokušaj gledanja na Slobu "objektivnije", i manje ostrašćeno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:41 23.08.2016

Re: Изгубљени

i ne razumem ovaj pokušaj gledanja na Slobu "objektivnije", i manje ostrašćeno.

Ево, ја ћу објективније и мање острашћено, јер никада нисам ни живео у Србији.

Дакле, смеће, смрад, социопат, попишам му се испод липе.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:46 23.08.2016

Re: Изгубљени

Dobro ljudi, samo da razjasnimo.
Da, ja mislim da je bio zlikovac, i ne da je kriv, nego je kriv do neba.
Da, i ja mislim da je ideja o podizanju spomenika sumanuta, bezobrazna, nedopustiva...

Samo nemojmo od već postojećeg strašila da pravimo još veće nego što jeste, jer to može dosta da zamagli pogled. Samo to.

A mladim ljudima ne bih preporučio da umesto da gledaju napred neprestano krive druge, pa bili to roditelji, Sloba, "maćeha Srbija", "zla imperijana Amerika"...(dopisati po želji). Prosto, ne valja takav pristup.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:49 23.08.2016

Re: Изгубљени

A mladim ljudima ne bih preporučio da umesto da gledaju napred neprestano krive druge, pa bili to roditelji, Sloba, "maćeha Srbija", "zla imperijana Amerika...(dopisati po želji). Prosto, ne valja takav pristup.

То је већ друга песма. Гласам за.

Али да би они гледали напред, боље је да им глупи споменици не заклањају видик.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:29 23.08.2016

Re: Изгубљени

Да појасним и ја: о Милошевићу никад нисам добро мислила и не мислим ни данас. Саме основе његове политике су биле погрешне и спроводио их је на арогантан, можда и злочиначки начин.

Ипак мислим да и о Милошевићу, о том целом периоду, као уосталом о било чему другом, може и треба да се разговара без острашћености.

Не заборавите да је Милошевић и последње изборе, оне које је изгубио, изгубио доста тесно и то након више од десет година од доласка на власт и након свих ратова, као што данас и поред свега, Вучић на изборима добија комфорну већину.

Такве ствари се и дешавају зато што је прави политички дискурс непостојећи, а људи се оријентишу на основу онога што им сервирају контролисани медији. Ја не знам да су патетичнији они који схватају догађаје и процесе са вишегодишњим закашњењем или они који бирају да буду вечите жртве и живе у неком time warp-у, иако Милошевића више одавно нема.
maksa83 maksa83 17:41 23.08.2016

Re: Изгубљени

Не заборавите да је Милошевић и последње изборе, оне које је изгубио, изгубио доста тесно и то након више од десет година од доласка на власт и након свих ратова,

Možda nije loše ni da prozborimo koju o tome kojim muljačkim mehanizmima ih je dobijao - od kontrole medija, preko prekrajanja izbornih jedinica za sopstvne potrebe, pa do jedne velike vangle zvane Kosovo odakle je moglo da se zahvati glasova koliko ti duša ište.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 23.08.2016

Re: Изгубљени

То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?
elenold elenold 18:17 23.08.2016

Re: Изгубљени

vrabac_u_steni
када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.


očigledno je nemoguće.

mada je i samo postajanje kako miloševićevaca, tako i antimiloševićevaca, u današnje vreme svojevrstan apsurd.

Ma da, to je sada nemoguca misija. Polako ali sigurno deoba partizni cetnici postaje prevazidjena, pa onda treba podgrevati ovu milosevicevci antimilosevicevci, a i kada vecina spozna da to vise nije in onda ce se vec naci neka nova podela.
@ Principessa_etrusca, u ovim pricama koliko god se trudis da racionalno i hladne glave posle 25 godina nesto da kazes, dobices neku etiketu i samo je pitanje ko i koliko ce te okrpiti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 23.08.2016

Re: Изгубљени

I samo da podsetim da je Krvava Mira sebi i Marku kupila politički azil u Rusiji od para koje sasvim sigurno nije zaradila od svoje profesorske karijere i knjiga koje je napisala i prodala.
docsumann docsumann 18:30 23.08.2016

Re: Изгубљени

Не заборавите да је Милошевић и последње изборе, оне које је изгубио, изгубио доста тесно и то након више од десет година од доласка на власт и након свих ратова, као што данас и поред свега, Вучић на изборима добија комфорну већину.


kako da zaboravim kad živim u državi u kojoj samoživi autokrata plutokratsko-kumstveničkog vida vladanja, neokrnjen, uz redovne dominantne pobjede na izborima, gospodari već više od četvrt vijeka.

polazne kurseve o dugoročnom zaposjedanju vlasti savladao upravo kod Slobe, ali je vremenom nadmašio svog patrona, prevazivši fragilnost njegovog rigidnog inaćenja sa rogatijim od sebe.

tako da, mene neki Vučić sleduje tek za jedno 30-35 godina

docsumann docsumann 18:32 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
I samo da podsetim da je Krvava Mira sebi i Marku kupila politički azil u Rusiji od para koje sasvim sigurno nije zaradila od svoje profesorske karijere i knjiga koje je napisala i prodala.



malina po malina - milina
docsumann docsumann 18:37 23.08.2016

Re: Изгубљени

Али да би они гледали напред, боље је да им глупи споменици не заклањају видик


pogotovo kad je svijet pun mnogo zanimljivijih skulptura



Sadhu By Romain Langlois
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann
srdjan.pajic
I samo da podsetim da je Krvava Mira sebi i Marku kupila politički azil u Rusiji od para koje sasvim sigurno nije zaradila od svoje profesorske karijere i knjiga koje je napisala i prodala.



malina po malina - ma, milina


Da, i onom generalu JNA, V. Kadijeviću, što ga je gonio haški logor smrti, je Mira kupila azil, valjda da ima generala za po kući. Ali, dobro, rikno čovek, nema smisla da ga pljujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 23.08.2016

Re: Изгубљени

када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.

dobices neku etiketu


Da, etiketa, strah od nje je problem da se kaže išta pozitivno o Miloševićevoj politici.

A baš bih voleo da neko pokuša da ospori Miloševićevo zalaganje za osnovni princip demokratije - jedan čovek jedan glas, kome su se zdušno suprotstavljale vajne demokrate sa sunčane strane Alpa.
Ili da ospori njegovu politiku koja je težila da Srbija bude ravnopravna sa ostalim republikama, tj da i ona, kao sve ostale, bude celovita, a ne podeljena.
princi princi 18:55 23.08.2016

Re: Изгубљени

vajne demokrate sa sunčane strane Alpa.

Austrijski konjušari!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 23.08.2016

Re: Изгубљени

Austrijski konjušari!


Bečki, ako se dobro sećam :)
princi princi 19:04 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man
Austrijski konjušari!


Bečki, ako se dobro sećam :)

Moguće. Slugeranje, u svakom slučaju.
docsumann docsumann 19:07 23.08.2016

Re: Изгубљени

Krvava Mira


jbt, stvarno mazohistički blog.
ovaj niz komentara me podsjetio na one njene čuvene hipi sastave, došlo je proleće i donjelo laste...
a akademici bi držali panegirike opčinjeni dometima njene literarne vještine, kao i talenta, uostalom.

a sjetih se još i da je

dnevnik trajao sat i po, do dva, prepun izvještaja o uspješnim ofanzivama golorukok srpskog naroda protivU nadrogiranih ustaških hordi i falangi.

na televiziji su još i astrolozi najavljivali vaspostavljanje sveDušanovog carstva i konačni slom trećeg Vavilona.

Petar Smiljanić je na javnim TV časovima frenologije razobličavao zločinački tip lobanje u Hrvata.

istina o Srbiji je svako malo trebala da prodre u svijet, k'o neki spermatozoid u jajnu ćeliju sa impregniranom ćelisjkom membranom, koja nikako da popusti.

Arkanu je DB omogućila da ponovo operiše po inostranstvu, a da ne mora da kodlazi predaleko, tek tu preko Save i Drine.

Šešelj je pušten u medijski etar k'o navijeni bizon...

i tako, uspomene me odjednom preplaviše, i ja zasanjarioh nad lijepom mi mladosti.



u to ime, jedna omiljena iz tog mi doba



docsumann docsumann 19:12 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ili da ospori njegovu politiku koja je težila da Srbija bude ravnopravna sa ostalim republikama, tj da i ona, kao sve ostale, bude celovita, a ne podeljena.


pa, kako da ti kažem nije mu smetala podjeljenost Srbije u predsedništvu SFRJ, kad je pod kontrolom stavio obje autonomne pokrajine.
početnu slabost je pretvorio u prednost, tako da mu vraćanje Vojvodine i Kosova na nivo nižih političkih subjekata nije više padala na pamet.
docsumann docsumann 19:14 23.08.2016

Re: Изгубљени

A baš bih voleo da neko pokuša da ospori Miloševićevo zalaganje za osnovni princip demokratije - jedan čovek jedan glas, kome su se zdušno suprotstavljale vajne demokrate sa sunčane strane Alpa.


i zalagao za čuveni pluralizam unutar jedne partije.


sasaminijature sasaminijature 19:18 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man
када би било могуће да милошевићевац и антимилошевићевац рационално дискутују уз међусобно уважавање и коришћење аргумената.

dobices neku etiketu


Da, etiketa, strah od nje je problem da se kaže išta pozitivno o Miloševićevoj politici.

A baš bih voleo da neko pokuša da ospori Miloševićevo zalaganje za osnovni princip demokratije - jedan čovek jedan glas, kome su se zdušno suprotstavljale vajne demokrate sa sunčane strane Alpa.
Ili da ospori njegovu politiku koja je težila da Srbija bude ravnopravna sa ostalim republikama, tj da i ona, kao sve ostale, bude celovita, a ne podeljena.


Kao i na drugom blogu sto sam pokusao da ukazem na najbitniju cinjenicu, probacu i ovde.

Zasto iole misleci obrazovani ljudi sebi dopustaju da ga nametnutim temama uvuku da ucestvuje u ovim mini rijaliti serijalima?Da li ne vidi ili ne zeli da vidi?
Ovde se opet prica vesto odvuce u smeru podele koja se sustinski samo apdejtuje na svakih dvadeset godina.A meta cinioci su u sustini rtaci iz kicbla. Uz pomoc cvojih DOO (politickih partija) sisaju li sisaju novac, samo su se dogovorili kada je ko na pozornici i cije su teritorije. A rulji putem medija, perfidno ih ciljajuci po slabostima, serviraju teme.
Umesto da se plase naroda zbog svakog svog postupka, jer oni su tu U SLUZBI GRADJANA, jok more, zombirano stanovnistvo zauzelo svak svoju stranu i pokolji se dok oni plackaju.
Farma, Parovi = Rijaliti Protesne note
Farma, Parovi = Rijaliti Spomenik Milosevicu

Nastavite niz...

Sto spomenika da mu podignu i sta to ce da vrati njegovu kamarilu?
Sta, ovi trenutni to nisu?
Sta, oni posle njega a pre ovih to nisu?
GLUPOSTI
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 23.08.2016

Re: Изгубљени

a sjetih se još i da je.............................i tako, uspomene me odjednom preplaviše, i ja zasanjarioh nad lijepom mi mladost


Ma ima toga još....dnevnik je imao i dodatak, sportisti su svetili srpsku nejač...ma da ne nabrajamo.

Ali, zar to treba da bude prepreka da se kaže da je princip jedan čovek jedan glas demokratski princip, i da se za njega zalagao baš Slobodan Milošević?

Ili da ostalim republikama glasovi Kosova i Vojvodine nisu smetali dok su bili protiv Srbije, a kad su počeli da glasaju isto kao i Srbija odna su im zasmetali.
Principijelno, nema šta.
Nema spora kakav se rezultat dobije kad se podvuče crta ispod pozitivnog i negativnog Slobinog delovanja, ali baš čudi odsustvo hrabrosti da se o njemu bilo šta pozitivno kaže a da to nije, voleo je kučiće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 23.08.2016

Re: Изгубљени

i zalagao za čuveni pluralizam unutar jedne partije.


To mu je minus, ne jedini svakako, ali ima i pluseva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:29 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ili da ospori njegovu politiku koja je težila da Srbija bude ravnopravna sa ostalim republikama, tj da i ona, kao sve ostale, bude celovita, a ne podeljena.


Da, sa Albancina, ili bez njih!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 23.08.2016

Re: Изгубљени

pa, kako da ti kažem nije mu smetala podjeljenost Srbije u predsedništvu SFRJ, kad je pod kontrolom stavio obje autonomne pokrajine.
početnu slabost je pretvorio u prednost, tako da mu vraćanje Vojvodine i Kosova na nivo nižih političkih subjekata nije više padala na pamet.


Isto kao on su se ponašali i ostali, samo u suprotnom smeru, napisah to već u prethodnom komentaru.
Pa što samo njemu zameramo, a isto to drugima ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:33 23.08.2016

Re: Изгубљени

Da, sa Albancina, ili bez njih!


Pa, recimo bez, nešto poput Hrvatske bez Srba.
Milsim, ako se već tako može, ako Ameri kažu da je to ok, zašto da ne?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ali, zar to treba da bude prepreka da se kaže da je princip jedan čovek jedan glas demokratski princip, i da se za njega zalagao baš Slobodan Milošević?


Ma daj, bre, huči, oladi sa Slobom i demokratičnošću, pa on je od sopstvenog naroda na izborima pokrao glasove kad je zapretilo da izgubi samo delić vlasti. Sa onm kontramitingom je zamalo izazvao građanski rat, srećom da opozicionari tad nisu svi bili dijabole.

To što ti pričaš o demoktratičnosti je bilo najobičnije loženje (sprskog) naroda. Nema ništa o njemu pozitivno da se napiše, zato niko ništa i ne piše. Ako već hoćeš nešto hrabro da kažeš, reci neku o Putinu, koji je primio naše pare, iz Mirinih ruku, da bi joj tamo pružio utočište i priliku da pokradenu lovu obrne u ruskoj privredi.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana