Društvo

Inicijativa mladih terorista

Predrag Azdejković RSS / 22.08.2016. u 17:04

18828.jpg

Inicijativa mladih terorista obećala je, povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića da spomenik Slobodanu Miloševiću ne bi opstao "jer bi se verovatno samozvane demokrate služile vandalizmom", da taj spomenik u Beogradu ne bi opstao nijedan dan i da bi to bila odbrana demokratske i evropske Srbije, a ne vandalizam.

"Mi, predstavnici izgubljene generacije, rođeni devedesetih godina, u najgoroj deceniji moderne srpske istorije, obećavamo da spomenik Slobodanu Miloševiću neće opstati nijedan dan u našem gradu", navela je inicijativa u proglasu.

Dragi moji izgubljeni, koja je razlika između vas i huligana koji se služe istim metodama? Nema apsolutno nikakve. Spomenik Slobodanu Miloševiću bi bio nezapamćen skandal, ali je meni još veći skandal da oni koji zagovaraju ljudska prava javno prete da će protivzakonito rušiti po Srbiji. Da nećete možda noćom, sa fantomkama na glavi?

Da se razumemo, taj spomenik treba polivati crvenom farbom, grebati i uništavati, ali taj bahati odnos Inicijative mladih, da javno preti. Izvinite, šta vi zamišljate ko ste?

Atačmenti



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man
Da, sa Albancina, ili bez njih!


Pa, recimo bez, nešto poput Hrvatske bez Srba.
Milsim, ako se već tako može, ako Ameri kažu da je to ok, zašto da ne?


Ja sam bio ubeđen da ti zastupaš tezu da smo mi (Srbija) bolji od svih drugih komšija. A sad ispada da misliš da smo ista govna. Hm, čudno.
docsumann docsumann 19:40 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ma ima toga još....dnevnik je imao i dodatak, sportisti su svetili srpsku nejač...ma da se ne nabrajamo.


sportistima je za to pružena mogućnost tek nakon ukidanja ničimizazvanih takozvanih sankcija samozvane međunarodne zajednice.

ali baš čudi odsustvohrabrosti da se o njemu bilošta pozitivno kaže a da to nije, voleo je kučiće.


da, i šah.

a možda bih i mogao kopajući po posebnim arhivama da iskopam i još ponešto lijepog i toplog i ljudskog o njemu ... no u mom pamćenju se na pomen tih vremena avtomacki aktiviraju neke posve drugačije uspomene, kao što već i napisah.

al' za to nisam kriv ja, vjeruj mi.

srećom, skoro nikako o njima više i ne razmišljam, nego eto mangupi podmetnuše ovakav blog, pa se u čovjeku duša skvrči i saplete, uhvati ga neka nevjerica, a pomalo i zebnja - je l' se ono prošlost ponavlja ili ne vraća


docsumann docsumann 19:41 23.08.2016

Re: Изгубљени

Pa što samo njemu zameramo, a isto to drugima ne?


ko kaže.

samo o njima ovdje ne pričamo, ... valjda?
docsumann docsumann 19:43 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man
i zalagao za čuveni pluralizam unutar jedne partije.


To mu je minus, ne jedini svakako, ali ima i pluseva.


više su to krstovi no plusevi
narcis narcis 19:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

docsumann
hoochie coochie man
i zalagao za čuveni pluralizam unutar jedne partije.


To mu je minus, ne jedini svakako, ali ima i pluseva.


više su to krstovi no plusevi

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ma daj, bre, huči, oladi sa Slobom i demokratičnošću, pa on je od sopstvenog naroda na izborima pokrao glasove kad je zapretilo da izgubi samo delić vlasti. Sa onm kontramitingom je zamalo izazvao građanski rat, srećom da opozicionari tad nisu svi bili dijabole.


Srki, pazi kad sam siguran da mogu duži spisak Slobinih zala od tebe da napravim, ali nije u tome štos.
Štos je u onome što je principesa govorila, da je već pomalo dosadno kad se posle evo i dvadeset godina od Miloševićevih poteza, za njega ili protiv njega navija, a ne razmišlja o tom vremenu i toj politici.
I odmah osuđujemo njega i sve njegove poteze, jer su navodno nedomokratski, a isto to kod drugih ne vidimo, i ako se sve to dešavalo u istoj državi (primer glasanja pokrajina)
Pa što samo kod njega, što ne kažemo i Slovenci su bili isti, Hrvati još gori?
Zato što se ili plašimo etikete miloševićevca ili samo navijamo, a ne razmišljamo.
Ja treći razlog ne vidim.

To isto radi i ova plauvušica sa slike, i njoj je Milošević za nešto kriv, i ona izgubljena zbog njega, samo zbog njega.
Ma kako da ne, da Slobe nije bilo sve bi tekli med i mleko Balkanom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 23.08.2016

Re: Изгубљени

više su to krstovi no plusevi


Lepo zvuči.
Zgodna parolica :)

ko kaže.

samo o njima ovdje ne pričamo, ... valjda?


Uh uh, pa nismo ovde od juče :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 23.08.2016

Re: Изгубљени

A ovu prizemnu foru "jedan čovek jedan glas" je Sloba potegao i protiv one delegacije studenata BU, 1992, kad su došli na kanabe da mu traže ostavku, čuveni argument o tome kako su njemu svi isti, radnici, seljaci, studenti. Izradio ih je ko majmune (beše ex gradnoačelnik Djilas tad među tim studentima?).

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 23.08.2016

Re: Изгубљени

Ma kako da ne, da Slobe nije bilo sve bi tekli med i mleko Balkanom.


Izeš mi sve, ali ja mislim da bi (da dodam, ne možda med i mleko, ali ja mislim da se ne bismo izrokali onoliko).
docsumann docsumann 19:58 23.08.2016

Re: Изгубљени

Uh uh, pa nismo ovde od juče :)


bilo je blogova i blogova, al' na ovom se ta priča nije potezala, i to je dobro po mom mišljenju.
povlačeći ono što su drugi radili (jer pakao to su drugi, zar ne?) izgubi se fokus i raspline tonus diskusiji.

a, rekoh ti već ne mislim ja o toj ekipi koja je saučestvovala u raspadu države nikaj dobreg. a do gdaracije krivice mi baš i nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 23.08.2016

Re: Изгубљени

A ovu prizemnu foru "jedan čovek jedan glas" je Sloba potegao i protiv one delegacije studenata BU, 1992, kad su došli na kanabe da mu traže ostavku,


C, greška :)
Probaj opet.
A jeste Dilas tad bio tu i tražio mu ostavku.

Izeš mi sve, ali ja mislim da bi.


:)
Valjda se zezaš.
docsumann docsumann 20:00 23.08.2016

Re: Изгубљени

duplikat, pa da ga iskoristim za muzički prilog:



narcis narcis 20:03 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man
pa povod za ovo razglabanje su dali njegovi dembili ne mi, povod je pokušaj rehabilitacijee i podizanje spomenika, ja se ne sećam da smo skoro zlobomraka spominjali, daklem ovo je reakcija a ne ničim izazvana akcija od nas.
zamena teza koju rade prinčipesa i kamarila sa njom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:04 23.08.2016

Re: Изгубљени

Štos je u onome što je principesa govorila, da je već pomalo dosadno kad se posle evo i dvadeset godina od Miloševićevih poteza, za njega ili protiv njega navija, a ne razmišlja o tom vremenu i toj politici.


A. ok, kapiram, ti ovo iz čiste dosade pišeš. Dobro, izvini, priznajem, ja sam ostrašćen i pre bih uspeo da rodim dete nego neku dobru misao i opravdanje za Slobu i tu lopovsku bandu oko njega. A ako će ti biti lakše, isto mislim i za hrvatske i bosanske šefove, svi su oni bili deo iste interesne družine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 23.08.2016

Re: Изгубљени

a, rekoh ti već ne mislim ja o toj ekipi koja je saučestvovala u raspadu države nikaj dobreg. a do gdaracije krivice mi baš i nije.


Jeste bezveze praviti gradaciju, ali meni smeta kad se, a često se, gradacija u kojoj se Srbija na prvom mestu po krivici podrazumeva.
Pa ili da je uopšte ne pravimo ili kao je već pravimo hajde da to malo rašćivijamo.

Naravno da ovde ne mislim na tebe, više na neko opšte stanje.
narcis narcis 20:04 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
Ma kako da ne, da Slobe nije bilo sve bi tekli med i mleko Balkanom.


Izeš mi sve, ali ja mislim da bi (da dodam, ne možda med i mleko, ali ja mislim da se ne bismo izrokali onoliko).

i ja mislim
emsiemsi emsiemsi 20:07 23.08.2016

Re: Изгубљени

vrabac_u_steni
Dobro ljudi, samo da razjasnimo.
Da, ja mislim da je bio zlikovac, i ne da je kriv, nego je kriv do neba.
Da, i ja mislim da je ideja o podizanju spomenika sumanuta, bezobrazna, nedopustiva...

Samo nemojmo od već postojećeg strašila da pravimo još veće nego što jeste, jer to može dosta da zamagli pogled. Samo to.

A mladim ljudima ne bih preporučio da umesto da gledaju napred neprestano krive druge, pa bili to roditelji, Sloba, "maćeha Srbija", "zla imperijana Amerika"...(dopisati po želji). Prosto, ne valja takav pristup.

Сагласан !
emsiemsi emsiemsi 20:10 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:13 23.08.2016

Re: Изгубљени

hoochie coochie man

Ma kako da ne, da Slobe nije bilo sve bi tekli med i mleko Balkanom.


Da, ovo je suština.
Prosto je dirljivo kako su mnogi u to ubeđeni.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:15 23.08.2016

Re: Изгубљени

emsiemsi
srdjan.pajic
То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.


E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.
narcis narcis 20:21 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic

E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.

ja ne mogu jer je njegovo prisutvo u mačkarskoom svetu bruka za sve felinofile, a što je ovaj
elenold elenold 20:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.


E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.


A sta bi rekao za Tadica.
narcis narcis 20:53 23.08.2016

Re: Изгубљени

A sta bi rekao za Tadica.

princi princi 21:13 23.08.2016

Re: Pravda za

Slobu! :)
octopus octopus 21:48 23.08.2016

Re: Изгубљени

marco_de.manccini
i ne razumem ovaj pokušaj gledanja na Slobu "objektivnije", i manje ostrašćeno.

Ево, ја ћу објективније и мање острашћено, јер никада нисам ни живео у Србији.

Дакле, смеће, смрад, социопат, попишам му се испод липе.


Potpisujem, ja bih mu se pride i po...rao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:53 23.08.2016

Re: Изгубљени

samo pazite da ne poraste ta lipa, koliko ste spremni da je pođubrite.
anonymous anonymous 22:07 23.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.


E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.


I šta misliš da si time rekao ?




elenold elenold 22:35 23.08.2016

Re: Изгубљени

anonymous
srdjan.pajic

E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.


I šta misliš da si time rekao ?




irvington irvington 00:19 24.08.2016

Re: Изгубљени

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
То све вероватно стоји, али зашто се не отворе архиве?


Pa zar to nije očigledno, ako imaš u vidu da su na vlasti ljudi koji su u celom tom upropašćavanju Srbije i generacija koje dolaze, a koje su sa pravom sad kivne na njih, imali debelo umešane prste? A vrlo je verovatno i da te arhive više i ne postoje u originalnom obliku, sem možda fragmenata, u smislu nekakvog ucenjivačkog alata. Zar nije onaj Rade M. pod Koštunicinom zaštitom ukrao i uništio (da li je?) arhive db-a, u onom prelaznom periodu smene vlasti, 2000?

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.


E, za razliku od Slobe, za Voju imam da kažem jednu, i samo jednu dobru stvar: čovek je iskreni mačkoljubac.


По обичају, лупеташ. Човек никада није гајио мачке, већ има пса.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:40 24.08.2016

Re: Изгубљени

irvington


По обичају, лупеташ. Човек никада није гајио мачке, већ има пса.


Da, i u Srbiji se dobro živelo jedino za vreme njegovog mandata.
krkar krkar 12:27 24.08.2016

Re: Изгубљени

.a ti trazi primer o ljubavi prema kucicima a iz Londona koliko ti dusa iste


Prinpijelna Guska je neostvarena Frojdesa... u pokušaju.

Ista koštunićevska mrsomuđevina kao Čarli, samo ona ta vaspitanošovinistička govna mota u oblande a on u lanjske Večernje novosti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:42 24.08.2016

Re: Изгубљени

krkar

Prinpijelna Guska je neostvarena Frojdesa... u pokušaju.

Ista koštunićevska mrsomuđevina kao Čarli, samo ona ta vaspitanošovinistička govna mota u oblande a on u lanjske Večernje novosti.


Ооо, бакино унуче се докопало интернета?
emsiemsi emsiemsi 17:04 24.08.2016

Re: Изгубљени

krkar
.a ti trazi primer o ljubavi prema kucicima a iz Londona koliko ti dusa iste


Prinpijelna Guska je neostvarena Frojdesa... u pokušaju.

Ista koštunićevska mrsomuđevina kao Čarli, samo ona ta vaspitanošovinistička govna mota u oblande a on u lanjske Večernje novosti.

Ооооо, где си кркане, пичко стара ?!
Штоповао сам ти време колико ти је требало да ме банујеш на свом блогу ... готово 5 минута.
Свака част !
Успут --- принципеса је за тебе интелектуална громада ... и људска, нормално.
Успут 2 --- да ли је истина да си за паре бранио неоУсташку политику и етничко чишћење на хрватској телевизији ? Ја у то не могу да верујем, јер мислим да си ти сувише глуп и да си то радио из уверења, што би се рекло, корисни или бескорисни идиот, но, у сваком случају идиот.
blogovatelj blogovatelj 18:30 24.08.2016

Re: Изгубљени

i zalagao za čuveni pluralizam unutar jedne partije.


Ruski model demokratije - on predloži, mi se složimo.
Imaš ga i kod sebe u državi, kao što si već rekao.
Meni je muka od ovih balkanskih, današnjih, wannabe Putina.
Jebote, kad je Sloba bio na vlasti, postojala je cela jedna grupa političara koja ga je ljubila u dupe i pokušavala da mu skida pokrete i izgovor, sa posebnim osvrtom na reč naAarod, od čega sam dobijao nervni slom.
Ali, ne lezi vraže... Kad je Naš Zoran postao vlast, ponovo se pojavila grupa ljudi koja skida pokrete i izgovor vladara.
Danas je tu Nešo Slino...
Ništa se ne menja, to je problem.
Da, Milov stvaralački opus mi je odavno poznat, ali sam letos bio oduševljen kada sam u Makedoniji video njihovog vladara. Sve isto, uvek isto. Samo je ovaj otišao korak dalje. Našao je ministra zdravlja koji i fizički liči na njega, sem što ima i iste pokrete i naglasak. Pa je bila reportaža kako su obnovili dom zdravlja u nekom selu, onda ministar raportira premijeru, pored su kao mizanscen stavili jednog seljaka, ministar raportira, premijer zadovoljno klima glavom, a pokreti im isti. Kao u ogledalu. Teget sako, bela šulja, isti pokreti rukama, ono čuveno spajanje vrhova prstiju. I sve, kao na sletu, rade istovremeno.
Sve vreme seljak nije progovorio ni reč.
Ovo su premijer i ministar.




blogovatelj blogovatelj 18:32 24.08.2016

Re: Изгубљени

Ali, zar to treba da bude prepreka da se kaže da je princip jedan čovek jedan glas demokratski princip, i da se za njega zalagao baš Slobodan Milošević?


Milošević se nije zalagao za taj princip. Kako može da se za to zalaže neko ko traži pluralizam u okviru jedne partije?
blogovatelj blogovatelj 18:34 24.08.2016

Re: Изгубљени

sportistima je za to pružena mogućnost tek nakon ukidanja ničimizazvanih takozvanih sankcija samozvane međunarodne zajednice.


Meni je najšampionskiji komentar dnevnika bio kada su na Dnevniku 2 u sred bombardovanja rekli "omaleni Toni Bler"
blogovatelj blogovatelj 18:38 24.08.2016

Re: Изгубљени

Izradio ih je ko majmune (beše ex gradnoačelnik Djilas tad među tim studentima?).


Beše. I jedini mu je on nešto suvislo rekao, tada sam mu zapamtio facu, ne i ime. Ostali su mu se svi uvlačili u bulju. Da, Tijanić ga je još malo bio kao nešto ispreskakao, ali ni blizu kako je umeo druge da ispreskače.
blogovatelj blogovatelj 18:40 24.08.2016

Re: Изгубљени

Фала курцу да смо стигли до Коштунице, тога Милошевићевог мрачњака и узгајивача мачака.


Jebo tudupe, onako neobavešten.
blogovatelj blogovatelj 18:44 24.08.2016

Re: Изгубљени

Ista koštunićevska mrsomuđevina kao Čarli, samo ona ta vaspitanošovinistička govna mota u oblande a on u lanjske Večernje novosti.


E, gledao sam te kao vojnog analitičara. Valjda si ti. Tj sto posto sam siguran da si ti, iako mi nisi rekao nikada kako se zoveš.
Čoveče, glava ti veća od moje. A i balaviš kad pričaš, sve ti se pljuvačka lepi za usta.
Nego to je nebitno. Bitno je kako te nije bilo sramota izgovorenog. Stvarno imaš obraz kao đon.
blogovatelj blogovatelj 18:46 24.08.2016

Re: Изгубљени

Успут 2 --- да ли је истина да си за паре бранио неоУсташку политику и етничко чишћење на хрватској телевизији ?


Ja ga gledao. Ne možeš da shvatiš šta je izgovorio.
angie01 angie01 19:51 24.08.2016

Re: Изгубљени

Čoveče, glava ti veća od moje. A i balaviš kad pričaš, sve ti se pljuvačka lepi za usta.
Nego to je nebitno.


ne, nego je bedno- bedno komentarisanje!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 24.08.2016

Re: Изгубљени

Milošević se nije zalagao za taj princip.


Jeste.

To je bio razlog što su Slovenci a zatim i Hrvati napustili kongres partije, što je bio početak otvorenog razbijanja Jugoslavije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:25 25.08.2016

Re: Изгубљени

blogovatelj
Izradio ih je ko majmune (beše ex gradnoačelnik Djilas tad među tim studentima?).


Beše. I jedini mu je on nešto suvislo rekao, tada sam mu zapamtio facu, ne i ime. Ostali su mu se svi uvlačili u bulju. Da, Tijanić ga je još malo bio kao nešto ispreskakao, ali ni blizu kako je umeo druge da ispreskače.


Pazi kad se Tijanića uopšte ne sećam u tom aranžmanu, to je valjda ono selektivno pamćenje...
Ali se, jebote, sećam kapetana Dragana, došao i on na taj protest, da vidi šta ima. To je bilo već u onoj fazi kad se videlo da od toga neće biti ništa, kad su cice u divizijama počele upicanjene da dolaze na filoSofski faks, jer je to postalo najzanimljivije mesto u gradu, totalno "in" u smislu dešavanja, da vide i da budu viđene, u smislu muvanja kolega demonstranata. Posle prošao junski rok, ja kao bojkotovao, ništa nisam dao, ovi iz untrašnjosti se vratili kućama, Beogradžani na more, i jebo protest.

A smeo bih da se opkladim da se ovde manjeviše niko i ne seća (bez guglanja) šta je bio povod za te studentske proteste '92, i na kom fakultetu su otpočeli .
blogovatelj blogovatelj 04:57 25.08.2016

Re: Изгубљени

ne, nego je bedno- bedno komentarisanje!


Bedno... I ti si ga gledala i videla kako bedno komentarise?
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:46 25.08.2016

Re: Изгубљени

blogovatelj
Nego to je nebitno. Bitno je kako te nije bilo sramota izgovorenog. Stvarno imaš obraz kao đon.

Наравно да је небитно. Мене уопште и не занима кркарева спољашњост, а не занима ме претерано ни шта је негде рекао. Сасвим је довољан његов отворени нацизам који исказује овде.

А исто као што са нацистом немам шта са дискутујем о Аушвицу, немам ни о протеривању "последње трећине" из Хрватске у Србију.
svarog svarog 10:52 25.08.2016

Re: Изгубљени

blogovatelj
Успут 2 --- да ли је истина да си за паре бранио неоУсташку политику и етничко чишћење на хрватској телевизији ?


Ja ga gledao. Ne možeš da shvatiš šta je izgovorio.


Kad je to bilo? Na HRT?
jedan_covek jedan_covek 10:33 23.08.2016

Konstruktivan pristup

U vezi spomenika Balkanskom kasapinu dobra je i ideja sa Nebojšinog bloga - ali ova mi se, priznajem, mnogo više sviđa. To se, čini mi se, zove konstruktivan pristup :)
angie01 angie01 10:51 23.08.2016

Re: Konstruktivan pristup

bezobrazluk predloga i bezocnost, da je dizanje spomenika zlobi uopste moguca opcija, je samo po sebi toliko morbidno, jer razotkriva rehabilitaciju zlocina u kome je stradalo suvise ljudi i od kojeg se jos ne vidi oporavak,....pitajte zrtve, sta misle o ovoj sramotnoj ideji i da li ima prostora za osudu bilo kakvog oblika otopra istoj.

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:06 23.08.2016

Re: Konstruktivan pristup

jedan_covek
U vezi spomenika Balkanskom kasapinu...

Један прошлонедељни чланак:

'Butcher of the Balkans' wasn't a butcher, after all
noboole noboole 17:56 23.08.2016

.

Ovoliko tupljenje ni o cemu --- samo na blogu b92 ;D
docsumann docsumann 18:20 23.08.2016

Re: .

Ovoliko tupljenje ni o cemu --- samo na blogu b92 ;D



naravno! to ti je sumalo - sama srž blogovanja
elenold elenold 18:59 23.08.2016

Re: .

docsumann
Ovoliko tupljenje ni o cemu --- samo na blogu b92 ;D



naravno! to ti je sumalo - sama srž blogovanja


Dobri postovi.
anonymous anonymous 20:31 23.08.2016

Re: .

docsumann
Ovoliko tupljenje ni o cemu --- samo na blogu b92 ;D



naravno! to ti je sumalo - sama srž blogovanja



mariopan mariopan 09:56 24.08.2016

Re: .

noboole
Ovoliko tupljenje ni o cemu --- samo na blogu b92 ;D

То је знак да је овај народ беспослен или блогује са посла што је опет знак да је беспослен.

То не важи за нас пензионере, ми управо радимо то што треба - дангубимо јер смо беспослени по сили закона.

Све би' ја то у рудник.
elenold elenold 19:22 23.08.2016

Evo sada

na RTS 2 jako dobra emisija . . .

Ne znam da li je ovo pravi nacin da vas obavestim ali ne vidim drugu mogucnost.
narcis narcis 19:29 23.08.2016

Re: Evo sada

elenold
na RTS 2 jako dobra emisija . . .

Ne znam da li je ovo pravi nacin da vas obavestim ali ne vidim drugu mogucnost.

izgleda završena, gledam odjavnu špicu
ups, to rtreći kanal,
elenold elenold 19:48 23.08.2016

Re: Evo sada

narcis
elenold
na RTS 2 jako dobra emisija . . .

Ne znam da li je ovo pravi nacin da vas obavestim ali ne vidim drugu mogucnost.

izgleda završena, gledam odjavnu špicu
ups, to rtreći kanal,


Da u pola 9 je zavrsena. Naredni utorak nastavak o odnosima YU ili drzava ex YU sa EU u periodu od 1990 do 2000.

Posle ove emisije, nisam celu gledao, provejava da bi struja oko Ivana Stambolica da nije porazena na 8 sednici CKSKS uspela da YU brzo uvede u EU. Desimir Jeftic koji je bio tada predsednik IV RS kaze da je u rukovodstvo Srbije biol prepremljeno za to. I drugo Mihajlo Crnobrnja ukazuju na gresku EU sto nije prihvatila inicijativu YU da postane pridruzeni clan EU mislim 1989.
A kasnije je vec bilo kasno kada je EU dala inicijativu za to.
Ni ja je nisam gledao celu.
Steta, mislim sto nismo pre gradjanskog rata uslu u EU i sto nije podrzan od sveta Ante Markovic jer je on bio poslednja sansa i poslednji voz da se izbegne sta je vec bilo, a onda ni ovaj blog ne bi postojao . . .
narcis narcis 19:51 23.08.2016

Re: Evo sada

a onda ni ovaj blog ne bi postojao . . .

mislim da sam gledao to već, bilo kako bilo žalosno je što je najgori deo srpskog bića tad preuzeo clast, a sad evo oće i da ga rehabilituje a budel se drve što se tome suprotstavljamo, sad smo mi krivi i nedemokratični što ne damo da se skot rehabilituje i podigne mu spomenik.
anonymous anonymous 22:02 23.08.2016

Kost .....

...i glodari


Sloba, kao i Šešelj,Vuk,Mićun,Djindjić...akteri su iste drame , manje ili više svesni svojih unapred napisanih uloga, koje su manje ili više uspešno odigrali.


Svi oni koji to nisu shvatili - bave se isključivo Slobom.

Prave iste greške i žive u istim zabludama.
predatortz predatortz 22:03 23.08.2016

kokoška

Ko je ova kokoška koja drži ovo što bi trebalo da liči na prsluk sa eksplozivom i glupavo se ceri?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:04 23.08.2016

Re: kokoška

predatortz
Ko je ova kokoška koja drži ovo što bi trebalo da liči na prsluk sa eksplozivom i glupavo se ceri?


nisi na odmoru?
predatortz predatortz 22:07 23.08.2016

Re: kokoška

vrabac_u_steni
predatortz
Ko je ova kokoška koja drži ovo što bi trebalo da liči na prsluk sa eksplozivom i glupavo se ceri?


nisi na odmoru?


Ove godine sve nešto iscepkano.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:10 23.08.2016

Re: kokoška

predatortz
vrabac_u_steni
predatortz
Ko je ova kokoška koja drži ovo što bi trebalo da liči na prsluk sa eksplozivom i glupavo se ceri?


nisi na odmoru?


Ove godine sve nešto iscepkano.


vidim nema te, pa reko...

a i bolje što te nema, mislim, za tebe bolje :)

prethodnih dana vladali mir i bratstvo, kako je i red za vreme olimpijskih igara.

ali vrlo brzo krenulo klanje
predatortz predatortz 20:20 24.08.2016

Re: kokoška

vrabac_u_steni
predatortz
vrabac_u_steni
predatortz
Ko je ova kokoška koja drži ovo što bi trebalo da liči na prsluk sa eksplozivom i glupavo se ceri?


nisi na odmoru?


Ove godine sve nešto iscepkano.


vidim nema te, pa reko...

a i bolje što te nema, mislim, za tebe bolje :)

prethodnih dana vladali mir i bratstvo, kako je i red za vreme olimpijskih igara.

ali vrlo brzo krenulo klanje


Kod mene ima i malo zamora od bloga. Sve je predvidivo. I ko će se s kim poklati, i ko će koga podržati, i ko piše naručena sranja...
blogovatelj blogovatelj 04:53 25.08.2016

Re: kokoška

Kod mene ima i malo zamora od bloga. Sve je predvidivo. I ko će se s kim poklati, i ko će koga podržati, i ko piše naručena sranja...




Jel Krkar pise narucena sranja? Ili Azdejkovic? Ili obojica?

timotije timotije 06:42 24.08.2016

Mi smo protiv gluposti i zla.

"Da se razumemo, taj spomenik treba polivati crvenom farbom, grebati i uništavati, ali taj bahati odnos Inicijative mladih, da javno preti. Izvinite, šta vi zamišljate ko ste?"

Evo mog komentra u "Politici" na kolumnu pukovnika Stojadinovića:

Друже Стојaдиновићу, Ваш ниво размишљања је највиши што може да постигне племенит људски ум, па још и српски. Ја прилажем коментар који је оптужба против Милошeвића и његових ученика, садашањих владара Србије. Они су ми дужни седам живота, мога брата и рођака на Косову, од којих петоро од четрнајест жетеоца масакрираник код Старог Грацка. Кад помислим да могу му дићи споменик, помислим на самобице, јер бих и ја желео да експлодирам и срушим ту српску срамоту и зло. Милошевић и никоме другом да није одговоран, чак штавише радио је баш тако како је Туђман желео, одговоран је за огромно зло које је нанео Србима и свима у Србији. Пре би било из захвалности да му усташе подигну споменик, а знајући његове намере Амери су помогли Албанцима, па би и они могли с правом да му подгну споменик, одмах поред Клинтоновог, него да некоме падне на непамет да му диже споменик било где, а најмање у Београду. Ако то Срби не знају скупо ће платити, као што већ плаћају то не знање и глупо веровање.
narcis narcis 07:31 25.08.2016

svakog dana

serbinson64 serbinson64 14:12 26.08.2016

Lep i pametno

Ova mlada lepa dama bi trebalo po svim pravilima normalnog sveta biti uhapsena ekspresno ako proviri negde van Srbije. Nadam se da ce uspeti da objasni sa je pisac hteo da kaze. Ali cisto sumljam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana