Budućnost| Istorija| Ljudska prava| Planeta

SELEKTIVNA GADLJIVOST

G.Cross RSS / 28.08.2016. u 12:07

images?q=tbn:ANd9GcRST56bcjCB1NgGbhEV2jVW4lwC6ex3uK4nF4TAUx9GxOp4LzX7cA

 

Piše u novinama , ponovno uvodjenje smrtne kazne u Turskoj bi značilo kraj njihovog puta u EU.

Smrtna kazna je ukinuta u Turskoj konačno 2004. godine kao deo pregovora o pristupu toj istoj EU.


Sa druge,  strane 31 states u Sjedinjenim drzavama jos uvek ima smrtnu kaznu koja postoji i na Federalnom nivou.


Kako to ?

Zašto je EU gadljiva na ubistvo u Turskoj a nije na ubistvo u USA ?

 

Disclaimer : 

Ja sam jos uvek proevropljanin, EU kakva jeste je najbolja od svih loših solucija.

Treba je popraviti dok je još vreme. 

Kazati Popu Pop a Bobu Bob.

 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 22:57 29.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Neće Kina. Da je trebalo, bilo je x momenata u istoriji da sve postane Kina.
Nisu Kitajcev od tih, zauzmi vojskom pa vladaj. Oni više, onako, izvoze ljude, stvaraju strings, trguju svim i svačim (može i ljudskim kožama, ne kažem, ali drugi da deru).
Drugi su u Aziji zaduženi i predodređeni za vojnu ekspanziju.
U smutna vremena ruske istorije, tamo posle Nevskog a pre Groznog (tako ga zapad zove, čitaj: Efikasnog), kad god su Vrata naroda bila slabo branjena, malo-malo eto ti u Jevropu Mongola, Tatara i prispodobnih. Koji su voleli ono sec!-ode glava... ma duša im bilo da secnu.
A da ne pominjem glavne glavoseče Istoka, Japoncev glavom i katanom. E ti bi ovde ostavili traga za vjeki vjekov. Samo oni su qrve, kod njih treba da zaslužiš da ti secnu glavudžu; to kad te baš poštuju, prosto da ti dođe milo što će da okraćaš, pa kao retka strana zverka u samurajski raj.
Inače, stoka vulgaris ide u jamu dva metra dubine, živa (ko da se bakće oko stoke sitnog zuba, nisu to ujaci, jbt). Samo kad trpaju zemlju, ako se neko baš dernja, dobije ašovom po glavi, čisto zbog audio zagađenja
Kitajcev su puni tako nekih posebnih iskustava s njima.
javascript:;
tess tess 08:39 30.08.2016

..

Neće Kina. Da je trebalo, bilo je x momenata u istoriji da sve postane Kina.

E, Vcucko, ma naslov je više Kovačevićski*. Ne geopolitički.
Iako Kineze, privatno, imam u vidu. Držim na oku brutalitet u fabrikama igrački.
Sve će ovo jedan dan biti Kina, kad ti kažem. :)

*Dušan Kovačević

Nego, Dobar dan čudnim ljudima.
Čudnim ljudima, dobre volje.
:)


emsiemsi emsiemsi 10:56 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

mariopan
Тесс, као и увек, у мету.

Mariopan, ovaj puta nisi u pravu.
I Tess zna nekada da promaši.
Usput --- čak i menì se nekada omakne.
Usput 2 --- a da je Tess dobra, to nije sporno.
tess tess 11:55 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

I Tess zna nekada da promaši.

Ima od toga, dođem kući - u hodniku kraj ulaznih vrata vidim neka nepoznata kutija tj paket u kesi.

Pitam sina "Šta je ovo?", ali ne pomjeram, stojim iznad toga i gledam.
Kaže "Ostavio poštar za komšiju."
- "Ccc, kojeg komšiju?"
Shvatim da ga ne poznajemo, kad reče koji. Mislim, znamo ko je fizički i gdje živi. Bez obzira, "Što si uzeo paket?"
- "Pa rekao mi da taj čovjek tek večeras dolazi i da će doći kod nas da ga preuzme" - priča na njemačkom, postavljam pitanja na srpskom..
- "To se inače ne radi"
- "Bio je fin."
Ja: "Ko? Poštar? Ti si uzeo paket za komšiju jer je poštar bio fin? Šta ako on ne želi taj paket? Šta ako je unutra bomba? Ej, heroin?"
On: "Nije, rekao mi je šta je unutra."
Ja: "Rekao ti da unutra nije heroin?"
On: "Pa rekao mi da su unutra neke igračkice, možda Lego"
Ja: "Kul."
- Čujem stihove "Probudi me ovo je neki ružan san, što manje dijete znaš to si manje nesretan" -

Ode u sobu, mrmlja nešto.. "m, šta si rekao?"
"Da si Tiranin", al on to kao ozbiljno meni..
:)
I zatvori vrata.
Otvorim vrata "I taj komšija je stariji i samac i ima čivavu, vjerovatno je njoj kupio Lego kockice? Ali, baš te briga, tebi je fin poštar rekao da unutra nije heroin."
A on "Razmišljam da pređem kod tate"
:)

Razmišljam i ja poslije - il mnogo čitam krimi romane il mi je dijete frik.

p.s. nije naš poštar, bio je dostavljač i paketi se ne uzimaju ako te komšija ne zamoli da ga preuzmeš..ovaj čudni komšija je rekao "Nema problema, hvala, fino od tebe (persirao ga)".

I na kraju svi fini, sem mene. :)

Emsi, ova pričica ima veze i sa tobom i sa Srbima naivnim i nevinim, i sa Tiraninom Švabom tj kad je tata Putin bolji izbor.

Il da mi ti - a da se ne zamjerimo sa bloga na blog - pojasniš svoje (geo)političke vizije (napominjem, ne moraju biti i vrednosni stavovi, tj ne moraju svi biti dobri i pošteni tj fini i iskren, kad znamo da je politika kurva.)
mariopan mariopan 13:52 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

tess
mariopan
Тесс, као и увек, у мету.

Mariopan, revolucionarko, rekao mi Urbani da sam brilijantne intuicije. I pastirica. A ja sebi - da ne bih mnogo dumala na šta je prznica i laskavac mislio - dočaram kako sam kao Jennifer Lawrence u The Hunger Games. I to je to. Luk i strijela i tobolac, i Distrikt. Možda je i u pravu? :)

Хахаха (замишљам те са стрелама и тобоцем)

И слажем се са урбаним мада јесте ласкавац све је добро рекао.
emsiemsi emsiemsi 14:18 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

tess
I Tess zna nekada da promaši.

Ima od toga, dođem kući - u hodniku kraj ulaznih vrata vidim neka nepoznata kutija tj paket u kesi.

Pitam sina "Šta je ovo?", ali ne pomjeram, stojim iznad toga i gledam.
Kaže "Ostavio poštar za komšiju"
- "Ccc, kojeg komšiju?"
Shvatim da ga ne poznajemo, kad reče koji. Mislim znamo ko je fizički i gdje živi. Bez obzira, "Što si uzeo paket?"
- "Pa rekao mi da taj čovjek tek večeras dolazi i da će doći kod nas da ga preuzme" - priča na njemačkom, postavljam pitanja na srpskom..
- "To se inače ne radi"
- "Bio je fin."
Ja: "Ko? Poštar? Ti si uzeo paket za komšiju jer je poštar bio fin? Šta ako on ne želi taj paket? Šta ako je unutra bomba? Ej, heroin?"
On: "Nije, rekao mi je šta je unutra"
Ja: "Rekao ti da unutra nije heroin?"
On: "Pa rekao mi da su unutra neke igračkice, možda Lego"
Ja: "Kul."
- Čujem stihove "Probudi me ovo je neki ružan san, što manje dijete znaš to si manje nesretan" -

Ode u sobu, mrmlja nešto.. "m, šta si rekao?"
"Da si Tiranin", al on to kao ozbiljno meni..
:)
I zatvori vrata.
Otvorim vrata "I taj komšija je stariji i samac i ima čivavu, vjerovatno je njoj kupio Lego kockice? Ali, baš te briga tebi je fin poštar rekao da unutra nije heroin."
A on "Razmišljam da pređem kod tate"
:)

Razmišljam i ja poslije - il mnogo čitam krimi romane il mi je dijete frik.

p.s. nije naš poštar, bio je dostavljač i paketi se ne uzimaju ako te komšija ne zamoli da ga preuzmeš..ovaj čudni komšija je rekao "Nema problema, hvala, fino od tebe (persirao ga)".

I na kraju svi fini, sem mene. :)

Emsi, ova pričica ima veze i sa tobom i sa Srbima naivnim i nevinim, i sa Tiraninom Švabom tj kad je tata Putin bolji izbor.

Il da mi ti - a da se ne zamjerimo sa bloga na blog - pojasniš svoje (geo)političke vizije (napominjem, ne moraju biti i vrednosni stavovi, tj ne moraju svi biti dobri i pošteni tj fini i iskren, kad znamo da je politika kurva.)

Pa, bez obzkra što me nisi zamolila (a da jesi, mislio bih da me zezaš), moji (geo)politički stavovi su sledeći:
1. Nikada ne uzimaj nikakav paket od nepoznatih isporučilaca ili pošiljalaca, bilo da je upućen komšiji ili tebi,
2. Švabi veruj dok god je njemu dobro. Čim vidiš da njemu postaje loše, skupljaj pinkliće i pravac Srbija. Budi oprezna da ne zakasniš,
3. O Hrvatima ne bih,
4. O Ustašama i neoUstašama sve moje stavove znaš,
5. Rusi su naša braća,
6. Malo me je sramota, no ipak ću da kažem - ako bih ikada bio prisiljen da biram između biti Evropljanin ili USinac, izabrao bih ovo drugo.
7. Srbi su svetski ljudi. Zato su i najebavali od evropljanina.
8. Nije lako biti Srbin, barem ti to znaš.
tess tess 16:03 30.08.2016

..

mariopan

E, kako si vesela.
tess tess 16:06 30.08.2016

..

Emsi
1. Nikada ne uzimaj nikakav paket od nepoznatih isporučilaca ili pošiljalaca, bilo da je upućen komšiji ili tebi,

Eto, vidiš da je u sridu i kad nije.
:)
vcucko vcucko 16:26 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

emsiemsi
[
6. Malo me je sramota, no ipak ću da kažem - ako bih ikada bio prisiljen da biram između biti Evropljanin ili USinac, izabrao bih ovo drugo.
7. Srbi su svetski ljudi. Zato su i najebavali od evropljanina.

A što te sramota, elementarno 1+1=2.
Za mene ideja ujedinjene Evrope = Treći Rajh, SA/SS, Konačno rešenje itd.
Pre toga iskompleksirani Korzikanac što bi samo da se bije; pa kad dobije po njonji svi drugi krivi.
Europa (Ojropa!) je suštinsko zlo. Dok ima ko da brani, finansira i po potrebi udara vaspitne, med i mleko. Sa prvim oblacima, kreće prebrojavanje krvnih zrnaca i sve što ide uz to. Tragikomedija sa pucanjem i pevanjem.
mariopan mariopan 19:57 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

emsiemsi
mariopan
Тесс, као и увек, у мету.

Mariopan, ovaj puta nisi u pravu.
I Tess zna nekada da promaši.
Usput --- čak i menì se nekada omakne.
Usput 2 --- a da je Tess dobra, to nije sporno.

Мислим да није промашила.
Више бих волела да јесте јер ако је и полла погодила, ( а јесте и више) нама се овде на Балкану не пише добро.
docsumann docsumann 20:55 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Sve će ovo jedan dan biti Kina


Kina do Knina
docsumann docsumann 21:01 30.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

1+1=2.


planirao sam da mi se naredna zbirka, ako je ikad dovršim, skrpim, zbalježim, zove:

emsiemsi emsiemsi 06:07 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

docsumann
1+1=2.


planirao sam da mi se naredna zbirka, ako je ikad dovršim, skrpim, zbalježim, zove:


Објасни резултат ове математичке операције.
docsumann docsumann 06:27 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

emsiemsi
docsumann
1+1=2.


planirao sam da mi se naredna zbirka, ako je ikad dovršim, skrpim, zbalježim, zove:


Објасни резултат ове математичке операције.


očigledno je
vcucko vcucko 08:39 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

docsumann
Sve će ovo jedan dan biti Kina


Kina do Knina

Jok. Do Grobnika. I ne Kina, nego Mongolija.
Ozbiljno, na Grobničkom polju (da, tamo iznad Rijeke gde je motodrom, pre toga mali sportski aerodrom, gde je sniman Vinetu), tamo je oko 1300-te bio glavni mongolski tabor za Jevropu. Pošto Mongoli nisu poznavali pojam stacionarnog grada, znači njihov glavni grad. Neki kan, bemliga koji, je tu imao štab, vrhovnu jurtu (uvek se setim Iznoguda iz stripa i onog kalambura "postavite mi jourt, dajte mi jogurt!" ).
Grobničani su i dan danas poznati u lokalu po dve stvari: po dijalektu koji samo oni kapiraju kad zbrzaju i po malo ukošenim očima. Ovo najozbiljnije.
Ne brkati Kinu i Mongoliju, mrze se najstrašniije i najkrvavije su se tukli kroz istoriju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:32 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Ne brkati Kinu i Mongoliju, mrze se najstrašniije i najkrvavije su se tukli kroz istoriju


-li, mrzeli su se, sada kapiram da je Mongolija podređena, recimo, slično kao mi Rusiji. skroz im je sličan politički sistem našem - šatro demokratija a sve stari partijci, mada, sada je kao neki prvi nepartijski predsednik, iz ondašnjeg DS-a - politics in mongolia.

a vid' ovo u prilog gornjoj tezi onog Zbignjeva Bonjeka, da se Rusija budi, što su moji opalili šlihtaricu? stari smo mi prevrtljivci kada su Imperije po sredi.

vcucko vcucko 10:08 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Srđan Fuchs
Ne brkati Kinu i Mongoliju, mrze se najstrašniije i najkrvavije su se tukli kroz istoriju


-li, mrzeli su se, sada kapiram da je Mongolija podređena, recimo, slično kao mi Rusiji. skroz im je sličan politički sistem našem - šatro demokratija a sve stari partijci, mada, sada je kao neki prvi nepartijski predsednik, iz ondašnjeg DS-a predsednik - politics in mogolia.

a vid' ovo u prilog gornjoj tezi onog Zbignjeva Bonjeka, da se Rusija budi, što su moji opalili šlihtaricu? stari smo mi prevrtljivci kada su Imperije po sredi.


Mongolija ako je nekom podređena onda je to Rusija, nikako Kina.
Između ostalog, Rusi su ih opismenili, pošto su veći deo sveta osvojili nepismeni, bez stalnih naseobina i ne znajući za pojam "kupanje" ili "klonja".
Tako da mongolski može da se piše isključivo ruskom ćirilicom (ne sumnjam da neki zaludan ofis u Lengliju radi na tome, ali izgleda da im slabo ide)

Što se tiče odnosa Izrael/RF, pisao sam ranije oko nekih sportskih takmičenja gde sam bio u organizaciji. Svi, ali apsolutno svi iz Izraelskih delegacija su međusobno govorili ruski, kad ih pitaš za hibru gledaju belo; otprilike emigrirali u vreme opšteg haosa početkom devedesetih, po osnovu deda-ujaka koji je bio Jevrejin
svarog svarog 10:13 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Negde sam pročitao da je Mongolija jedan od najznačajnijih američkih saveznika
docsumann docsumann 10:29 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

Mongolija ako je nekom podređena onda je to Rusija, nikako Kina.


mislim da im je čak i službeni jezik ruski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:35 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

vcucko



Što se tiče odnosa Izrael/RF, pisao sam ranije oko nekih sportskih takmičenja gde sam bio u organizaciji. Svi, ali apsolutno svi iz Izraelskih delegacija su međusobno govorili ruski, kad ih pitaš za hibru gledaju belo; otprilike emigrirali u vreme opšteg haosa početkom devedesetih, po osnovu deda-ujaka koji je bio Jevrejin


znam, šljakam ja sa jednim takvim ofisom - narasli mi Bosanci pa zapalili za Londru, a ja se osamostaljujem u bizu sada na ruskoj grbači. pa da, ja sam se pitao celog života što me je ćale bacio na ruski, kada je bila opcija francuskog i nemačkog - francuski mu je bio jezik za pussies, nemački i mađa bili zabranjeni u kući od posle holokausta, i ja završih na ruskom. celog života sam se pitao čemu to, kada doperjah u Izru u tom USSR valu, kada ono, to tamo četvrti zvanični jezik - pored ibre, engle, i arapskice, proparlao sam sve u 16... inače, staroizraelci su bili do jaja odbojni prema rusima, posebno afrikaneri i naši arapi (jevreji iz arapskih zemalja), kao rusi ovo, rusi ono, oni nisu jevreji uopšte... kada ovi narastoše, i u bizu, i u vojsci, i ministarstvima, institucijama... samo što su hardcore right wing voters, u fazonu samo čvrsta ruka daje rezultate. i svi su takvi, dobro, osim ove naše urbane ekipe, od babice u porodilištu do ministra u vladi ili oficira u vojsci.

evo baš neki naš drugar, iz ekipe, iz Hood-a, peva na ibru sa teškim ruskim akcentom, Kor Ruah MC (u prevodu, ладан к'о шприцер), inače mi iz Juge smo se najviše sa Ruskinjicama ljubili, i dobro sa Afrikankama, ko je voleo Afro-trip ... počinje sa... "сећам се првих дана када смо дошли, никада то нећу заборавити, нисмо имали шта да једемо, шта да пушимо"...



edit: човек у кутији mu se zove song

svarog
Negde sam pročitao da je Mongolija jedan od najznačajnijih američkih saveznika


utoliko što im je predsednik školovan na Zapadu, kao naš Radule, ili Đelić, ili Điki, i tako ta ekipa... pa sada razmišljaj ko je veći US saveznik, ovi partijci koji su izdresirani da slušaju direktive, ili mi koji smo pohađali njihove škole, elaborirali njihov mindset a ostali lojalni Srbij'ci?
едит: samo što to moraš da nacrtaš našim commie-jima pošto su do jaja indoktrinirani i zatupljeni indukovanim ideološkim hejtom.
mariopan mariopan 12:36 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

vcucko
docsumann
Sve će ovo jedan dan biti Kina


Kina do Knina

Jok. Do Grobnika. I ne Kina, nego Mongolija.
Ozbiljno, na Grobničkom polju (da, tamo iznad Rijeke gde je motodrom, pre toga mali sportski aerodrom, gde je sniman Vinetu), tamo je oko 1300-te bio glavni mongolski tabor za Jevropu. Pošto Mongoli nisu poznavali pojam stacionarnog grada, znači njihov glavni grad. Neki kan, bemliga koji, je tu imao štab, vrhovnu jurtu (uvek se setim Iznoguda iz stripa i onog kalambura "postavite mi jourt, dajte mi jogurt!" ).
Grobničani su i dan danas poznati u lokalu po dve stvari: po dijalektu koji samo oni kapiraju kad zbrzaju i po malo ukošenim očima. Ovo najozbiljnije.
Ne brkati Kinu i Mongoliju, mrze se najstrašniije i najkrvavije su se tukli kroz istoriju.

Па кинески зид је, ако се не варам, и подигнут ради заштите од монголских племена која су упадала у Кину?

Онолики посао све ради њих - не би' им ни ја опростила.

Негде сам читала да је Џингис Кан иза себе оставио мноштво потомака и да данас велики број људи има њихове гене?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:06 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

svarog
Negde sam pročitao da je Mongolija jedan od najznačajnijih američkih saveznika


Russia, Mongolia Start Selenga-2016 Military Drills in Buryatia

I to rade svake godine od 2008.
vcucko vcucko 13:11 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

mariopan

Па кинески зид је, ако се не варам, и подигнут ради заштите од монголских племена која су упадала у Кину?

Онолики посао све ради њих - не би' им ни ја опростила.

Негде сам читала да је Џингис Кан иза себе оставио мноштво потомака и да данас велики број људи има њихове гене?

Šire gledano, isplatilo se, bar kroz prizmu turizma. Pošto svako ko turistički dođe u Kitaj poseti i zid i potroši neke pare.

Što se tiče Temudžina, taj nikad nije izašao iz Azije. Tako da je tamo i sejao gene. Znači Jevropa slabo, pre Amerika preko onih Kitajaca što su tamo masovno otvarali perionice
Ozbiljno, ne sećam se dobro tog dela iz istorije, ali mislim da je kroz Vrata naroda prvi prošao unuk, Kublaj Kan.
Ako neko bolje zna, neka me ispravi.
vcucko vcucko 13:41 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

vrabac_u_steni
svarog
Negde sam pročitao da je Mongolija jedan od najznačajnijih američkih saveznika


Russia, Mongolia Start Selenga-2016 Military Drills in Buryatia

I to rade svake godine od 2008.

U RF istočno od Urala živi ukupno 24 miliona ljudi. Od toga oko 20M se pišu Rusi, 4M svi ostali. Ima stotine, ako ne i hiljade raznih plemenskih zajednica i grupa koje broje od nekoliko stotina do max. 20-30-ak hiljada, gaje irvase i u principu su na istom broju kao i kad je ataman Jermak Timofejevič po Sibiru bo kočiće i radio geodeziju po nalogu Ruskog Cara.

I uopšte nisu u srodstvu sa Native Americans, ma kakvi


Ističu se samo dve veće i značajnije grupe: Jakute (to je tamo gde se mere najniže temperature na planeti, valjda mesto Ojmjakon -70 i nešto) i Burjati oko Bajkala. Ovi potonji su u stvari Mongoli, neko njihovo pleme. A u smislu odbrane Ruskog Sibira od moguće invazije Kitajaca, oni su garda prvog poziva. Nešto kao Goranci što su tradicionalno bili u srpskoj kraljevskoj gardi. U prevodu, poneki Rus bi se možda i prodao Trijadi za debele pare, Burja neće nikad.

Bar dok je RF ekonomski daleko iznad Mongolije, znači u ovom eonu
mariopan mariopan 14:23 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

vcucko
mariopan

Па кинески зид је, ако се не варам, и подигнут ради заштите од монголских племена која су упадала у Кину?

Онолики посао све ради њих - не би' им ни ја опростила.

Негде сам читала да је Џингис Кан иза себе оставио мноштво потомака и да данас велики број људи има њихове гене?

Šire gledano, isplatilo se, bar kroz prizmu turizma. Pošto svako ko turistički dođe u Kitaj poseti i zid i potroši neke pare.

Što se tiče Temudžina, taj nikad nije izašao iz Azije. Tako da je tamo i sejao gene. Znači Jevropa slabo, pre Amerika preko onih Kitajaca što su tamo masovno otvarali perionice
Ozbiljno, ne sećam se dobro tog dela iz istorije, ali mislim da je kroz Vrata naroda prvi prošao unuk, Kublaj Kan.
Ako neko bolje zna, neka me ispravi.

Та велика бројка се односила на светску популацију.
А знаш где сам прочитала, али давно па зато не знам тачну цифру а мрзи ме да тражим ...научници су трагали за генима првог човека и нашли да смо сви потекли из Африке, е тада су узимали крв на анализу по целом свету. Тада су нашли да се гени Џингис Кана налазе у јако великом броју људи.
Па ако те интересује можеш ти да нађеш те податке ја не могу са ситног сокоћала.
Е, сад, да ли су баш његови не умем ти касти. А колико знам стигао је и до наших простора.
svarog svarog 14:30 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

vrabac_u_steni
svarog
Negde sam pročitao da je Mongolija jedan od najznačajnijih američkih saveznika


Russia, Mongolia Start Selenga-2016 Military Drills in Buryatia

I to rade svake godine od 2008.


To onda Ameri šire propagandu . Verujem da bi voleli da se uglave tu između Kine i Rusije
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:36 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

А колико знам стигао је и до наших простора.


Nije on, stigli njegovi potomci.
Baš tu skoro naletim na nešto o Srbiji i Mongolima.
Pa izgleda da smo mi tu solidno prošli, malo sreće malo pametne diplomatije, uglavnom solidno.
Mongoli su do Beča stigli idući malo severnije od nas, Mađarska današnja, pa čak i Hrvatska.
Preko Srbije, a to je tad bilo nešto južnije, Raška, Kosovo, su prešli tek u povratku, ali bez nekog velikog osvajanja, tj bez namere da osvajaju.
Neka frka im se desila, neka njihova buna, pa žurili da to srede.
Uglavnom, malo posedeli sa Milutinom, dogovorili se nešto i otišli s relativnim mirom.
mariopan mariopan 21:57 31.08.2016

Re: Sve će ovo jedan dan biti Kina

hoochie coochie man
А колико знам стигао је и до наших простора.


Nije on, stigli njegovi potomci.
Baš tu skoro naletim na nešto o Srbiji i Mongolima.
Pa izgleda da smo mi tu solidno prošli, malo sreće malo pametne diplomatije, uglavnom solidno.
Mongoli su do Beča stigli idući malo severnije od nas, Mađarska današnja, pa čak i Hrvatska.
Preko Srbije, a to je tad bilo nešto južnije, Raška, Kosovo, su prešli tek u povratku, ali bez nekog velikog osvajanja, tj bez namere da osvajaju.
Neka frka im se desila, neka njihova buna, pa žurili da to srede.
Uglavnom, malo posedeli sa Milutinom, dogovorili se nešto i otišli s relativnim mirom.

Ето

И нисам била сигурна јесу ли његови гени или потомака али били су и овде.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 30.08.2016

zanimljiv trip

Aca i Klintonica drugari - tvrdi Dosta Je Bilo


Саопштење, поткрепљено уплатницама Министарства спољних послова Подеста групи, моћним лобистима јако блиским Хилари Клинтон, који раде и за Мирослава Мишковића, медији су игнорисали. Међутим, Танјуг и јавни сервис објавили су деманти Министарства спољних послова на то необјављено саопштење покрета.

У недељу предвече Министарство спољних послова писало је важан деманти на саопштење ДЈБ, да би га Танјуг емитовао у 18.17 сати и да би покренуо познату медијску машинерију која премијеру стоји на услузи. Сатница показује колико је било важно да се што пре објави да чињенице и питања које је покрет покренуо, наводно нису тачни.

Покрет је објавио уплатнице којима је Влада је у 2012. и 2013. години папрено платила за услуге лобирања “Roberti + White”, заступницима моћне Подеста групе, која је блиска Клинтоновима и њиховом крилу демократске странке. Тачније, један од браће и оснивача лоби компаније, Џон Подеста води председничку кампању Хилари Клинтон. Иако је званичан уговор истекао крајем 2012.године, тесне везе су настављене до данас.

Покрет је поставио веома важна питања везана за однос премијера Србије и Хилари Клинтон, као и за циљеве тајног лобирања и за интересе који нису део јавне политике и државне стратегије и није јасно да ли су у супротности са интересима Србије.

О везама премијера и СНС-а са породицом Клинтон говори и учешће премијера на предстојећој пленарној седници приватне Фондације Клинтонових. Ниједан медиј ово није објавио. Какав је интерес Србије да њен премијер учествује у раду компромитоване Фондације чије се име све више у америчкој штампи везује за злоупотребу државног положаја у председничкој кампањи, али и за нетранспарентне пословне интересе појединаца?

Медији би требало да откривају, а не да сакривају учешће премијера у раду Фондације Clinton global initiative али и да анализирају везе које су до тога довеле и да поставе питање интереса Србије у свему томе. Долазак Хилари Клинтон на чело америчке дипломатије поклапа са формирањем и учвршћивањем СНС као странке која ће 2012. године преузети власт у Србији. Ресурси и помоћ коју је СНС тада добијала такође су непознаница.

Утолико је чудније да саопштење покрета Доста је било о лобистичким диловима и другим тајним везама Србије са пословно-политичким круговима у САД није послужило да се отворе важна питања о везама премијера и Клинтонових, њихових лобиста и Мишковића.

Премијер и његова странка преко својих блатоида константно нападају невладин сектор наглашавајући да их између осталих финансира и Сорош имплицирајући да нису независни и да раде против Србије. Нама није јасно како неко може радити против интереса Србије док ради на пројектима који се углавном тичу владавине права и људских права, али са друге стране изгледа да је највећи “Сорошев” пројекат у Србији сам премијер и његова странка.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana