Muzika| Nostalgija| Umetnost| Život

Obra-di obra-da

docsumann RSS / 28.08.2016. u 13:56

 Ok, odmah da se složim sa svima vama da je Hendriksova obrada Dilanovog klasika All Along The Wachtower najbolja obrada sviju vremeno-prostora. I da za početak nabacim  par mojih kaver favorita:

(ovaj kaver  inače se nalazi na albumu "Cover Up" (with Co-Conspirators), koji predstavlja kompilaciju samih obrada i posveta)

RHCP - Fire

Ground Zero - Those Were The Days

 Monster Magnet - 2000 Light Years From Home

Faith No More - Easy

Rage Against The Machine - Down On The Street

Nouvelle Vague - In a Manner of Speaking

RRRRRRR - Transmision

 

Ovaj izbor je skroz, sasvim,  na prvu. A negdje se moram zaustaviti ... no, to je tek početak ovog bloga.

Plagijati se (ne) računaju?

 



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:12 28.08.2016

Ovo

... nije ni plagijat, ni obrada, ni cover. Ovo je original onoga kako je original trebalo da izgleda.

docsumann docsumann 14:23 28.08.2016

Re: Ovo

inače, KING se proslavio obradama u kojima kao da Elvis pjevaa stvari od Nirvane, Džoj Divižna, Sprinstinga, Stonsa...

929292 929292 02:27 29.08.2016

Re: Ovo

moja omiljena od njega:

enco-makarone enco-makarone 20:56 29.08.2016

Re: Ovo

[youtube]https://youtu.be/Xjho-zVgDXo[/youtube]
deset_slukom deset_slukom 14:38 28.08.2016

Ovo bi moglo da se oduži

Ima dobrih obrada makar koliko. Još veći je "problem" - kada je pesma dobra, koju od mnogih dobrih varijanti odabrati? Evo primera:

freehand freehand 14:41 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom
Ima dobrih obrada makar koliko. Još veći je "problem" - kada je pesma dobra, koju od mnogih dobrih varijanti odabrati? Evo primera:


Dobra poenta.
Moj izbor, bez konkurencije:

docsumann docsumann 14:42 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

da, slažem se - blog je skroz ziceraški koncippiran

još kad se uzme u obzir da je devedesetih bila prava poplava tribjut izdanja, eto ti obrada na kvadrat.

Snakefinger obrađuje Marikonea:

deset_slukom deset_slukom 15:05 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Svaka dobra r'n'r i bluz numera iz prve polovine prošlog veka je obrađena bezbroj puta. Malo toga ima da crni bluzer obradi bluz jedne bele grupe i to, ni manje ni više, Lenona i Makartnija. Ispala odlična stvar:

Lowell Fulson
deset_slukom deset_slukom 15:17 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Haulin Vulf na rokeski način.

deset_slukom deset_slukom 15:19 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

silver silver 15:20 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

freehand freehand 15:25 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom

Ako će da se oduži...

Howe Gelb with band @ SeaRock festival Kotor, 2014.
deset_slukom deset_slukom 15:44 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Ne sviđa ti se moj izbor?
deset_slukom deset_slukom 16:19 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

angie01 angie01 18:12 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

a gde je Rita Kulidz, tu je i,

deset_slukom deset_slukom 19:11 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Da bi neko bio bolji od Hendriksa, prvo mora biti drugačiji. I da bude tu i neki Srbin. I da peva Džek Brus.



mikele9 mikele9 19:16 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

[youtube]http://i.ytimg.com/vi/Hce74cEAAaE/hqdefault.jpg?custom=true&w=196&h=110&stc=true&jpg444=true&jpgq=90&sp=68&sigh=6ekjCUqW9Ia5y9Vk-1JYYJ9eerE[/youtube]
freehand freehand 19:22 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom
Ne sviđa ti se moj izbor?

Ne, nesporaztum.
na naslov "ovo bi moglo da se oduži" odgovorio sam snimkom celog koncerta.
Inače ti je izbor odličan, a ubuduće bilo bi dobro da citiraš ili na drugi način naznačiš da bi se znalo na koga se pitanje odnosi.
deset_slukom deset_slukom 19:29 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

freehand
odgovorio sam snimkom celog koncerta.


Snimak je... pogledao sam na preskok, drago mi je da nisam imao prilike da prisustvujem. Zato sam pomislio da mi je izbor dosadnjikav.
deset_slukom deset_slukom 19:34 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

mikele9
[youtube]http://i.ytimg.com/vi/Hce74cEAAaE/hqdefault.jpg?custom=true&w=196&h=110&stc=true&jpg444=true&jpgq=90&sp=68&sigh=6ekjCUqW9Ia5y9Vk-1JYYJ9eerE[/youtube]


Nešto mi govori da si mislio na:

Wet Wet Wet
deset_slukom deset_slukom 19:45 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Tužna je nedelja:

Billy Holiday
deset_slukom deset_slukom 20:05 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom deset_slukom 20:11 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom deset_slukom 20:21 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Mislim da vredi čuti i original i obradu.

Sačmo

Zlatni Dečaci
deset_slukom deset_slukom 20:31 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom deset_slukom 20:39 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Obe su obrade, nama bliže nego original:

The Searchers

Džentlmeni
anfieldroad anfieldroad 20:44 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

a gde je Rita Kulidz, tu je i,





janis je obradila Kristofersona. Ako ćemo po peesu
deset_slukom deset_slukom 20:52 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

angie01 angie01 20:54 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

janis je obradila Kristofersona. Ako ćemo po peesu


ako cemo po peesu, Kristoferson je samo jedan od autora pesme, originalno izvedene od Rodzera Milera.
anfieldroad anfieldroad 21:25 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži



Po Wikipediji? Tako je. Ali Janis nije nikako učestvovala u tom poslu. Ona je obradila, pa po peesu, treba staviti njenu verziju, ne?
angie01 angie01 21:42 28.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Po Wikipediji? Tako je. Ali Janis nije nikako učestvovala u tom poslu. Ona je obradila, pa po peesu, treba staviti njenu verziju, ne?


izvini, ne razumem, sta po wikipediji?...i tamo pise to sto je fakat, ko je originalni pevac?

...mogla sam ja da stavim i Dzenis- koja je super, najbolja, al mi se svidja Kris- narocito u toj fazi:)), u cemu je problem?

pa mnoge pesme su obradjivali razni izvodjaci.
myredneckself myredneckself 01:15 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

deset_slukom

Aaaa, Kinksi.
Volim Kirsty, koja šteta što je rano otišla...

Kirsty MacColl&Evan Dando - Perfect Day

A ovde me Pink Martini rade od obrade Čajkovskog, (Klavirski koncert br.1), u jednoj, meni njanjavoj pesmi, ali tamo negde na 1:55 čudo... pa ispadne lepo na kraju.
deset_slukom deset_slukom 01:20 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Neke obrade Badija Holija:

Blind Faith

Rolling Stones

Beatles
deset_slukom deset_slukom 01:31 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Neke BAŠ dobre obrade Stonsa i Bitlsa.

As tears go by

Mala pomoć prijatelja

I'll cry instead
deset_slukom deset_slukom 01:52 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Dva ozbiljno dobra bluza. Izvorno Rej Čarls i Eta Džejms.



deset_slukom deset_slukom 02:40 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Miru Gubik (Novosađanka) sam već stavljao, jednom drugom prilikom. Ali su mi i original i njena obrada skroz neodoljivi.

Nella Colombo

Mira Gubik
deset_slukom deset_slukom 02:50 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Još nešto u istom tonu...

Luis Prima

I Radmila Karaklajić:

deset_slukom deset_slukom 03:25 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Mnogo dobra stvar...

Original: Steppenwolf

muaddib92 muaddib92 16:43 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Malo toga ima da crni bluzer obradi bluz jedne bele grupe i to, ni manje ni više, Lenona i Makartnija



deset_slukom deset_slukom 18:04 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

muaddib92



Poenta je bila na "bluz", a Eleanor Rigby mi više liči na neku sonatinu, ili već tako nešto. Sve jedno, dobra obrada.
anfieldroad anfieldroad 18:47 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

...mogla sam ja da stavim i Dzenis- koja je super, najbolja, al mi se svidja Kris- narocito u toj fazi:)), u cemu je problem?



Angie, pa nema problema. Mnogi su autori izvodili svoje pesme na različite načine. Ali, to nije "obrada", možda različita verzija. Naročito često umetnici to rade kad im dosadi da svoje pesme uvek isto izvode, posebno uživo. Kristoferson je izveo svoju pesmu, svoje autorsko delo. To nije obrada.
Dženis Džoplin je uradila obradu. Pa u duhu naslova bloga-
obra-di, obradi-la.

Za Wiki se izvinjavam, takva reakcija nije bila u duhu (ovog) bloga...!



angie01 angie01 22:10 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Mnogi su autori izvodili svoje pesme na različite načine. Ali, to nije "obrada", možda različita verzija. Naročito često umetnici to rade kad im dosadi da svoje pesme uvek isto izvode, posebno uživo. Kristoferson je izveo svoju pesmu, svoje autorsko delo. To nije obrada.


kako nije, pesma je radjena za drugog izvodjaca u originalu, obrada je svakao drugo izvodjenje, Kristoferson ima savim drugaciji aranzman, prilagosjen svom fazonu i o tome se radi,...originalna verzija i neka druga.

npr, Bregovic je originalno komponovao pesmu za Biseru- sta cu nano dragi mi je ljut, a posle je obradio za Bjelo dugme kao Lipe cvatu,...
anfieldroad anfieldroad 23:17 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

angie01
Mnogi su autori izvodili svoje pesme na različite načine. Ali, to nije "obrada", možda različita verzija. Naročito često umetnici to rade kad im dosadi da svoje pesme uvek isto izvode, posebno uživo. Kristoferson je izveo svoju pesmu, svoje autorsko delo. To nije obrada.


kako nije, pesma je radjena za drugog izvodjaca u originalu, obrada je svakao drugo izvodjenje, Kristoferson ima savim drugaciji aranzman, prilagosjen svom fazonu i o tome se radi,...originalna verzija i neka druga.

npr, Bregovic je originalno komponovao pesmu za Biseru- sta cu nano dragi mi je ljut, a posle je obradio za Bjelo dugme kao Lipe cvatu,...


Pa sad...ti bi nažalost želela da se prepiremo oko toga čija je pesma. Pesmu je komponovao i izvodio po klubovima Kris Kristoferson, živeći od tog posla u to doba u Nešvilu. Njegova muzika, njegov tekst, njegov aranžman, njegovo izvođenje. Odluka nekog zaboravljenog producenta da na nekoj singlici pesmu kao prvi "zvanično" otpeva (snimi) neki njegov (takođe zaboravljeni) pevač ne menja stvar da je original Krisa Kristofersona i nikog drugog!
Bobby Mc Gee je pesma Krisa Kristofersona. Svi ostali su je obra-di-li !

Besmislena priča i potpuna tvoja nemogućnost da prevališ te reči preko tastature- "da, to je stvar Krisa Kristofersona".
Ja ne bih nastavljao ovu dosadu. Ti?

A,btw., primer Bregovića je...(i još tri tačke)... kako se njegovi postupci uopšte zovu!?
zibr zibr 23:17 29.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

angie01
a gde je Rita Kulidz, tu je i,


Ovo nije cover, ovo je originsl!
Kris Kristoferson je napisao ovu pesmu.
angie01 angie01 09:38 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži


Pa sad...ti bi nažalost želela da se prepiremo oko toga čija je pesma


ne, jer znamo cija je, a ti ocigledno ne pravis razliku u pojmovima,

Kristoferson je samo jedan od autora pomenuta pesme- koja jeste pisana za drugog, te je to izvodjenje originalna verzija,...to sto je tebi taj neko nepoznat i zaboravljen ili sto je Kris svirao stvar po barovima, ( kada i gde), ne menja na stvari,

jedino i samo to pokusavam da ti kazem,...ti slobodno zadrzi svoje misljenje, nije problem,

a evo kako stoje stvari,

Me and Bobby McGee" is a song written by Kris Kristofferson and Fred Foster, originally performed by Roger Miller. Others performed the song later, including the Grateful Dead, Kristofferson himself,[1] Kenny Rogers and The First Edition and most famously by Janis Joplin, whose posthumously released version topped the U.S. singles chart in 1971, making the song the second posthumously released No. 1 single in U.S. chart history after "(Sittin' On) The Dock of the Bay" by Otis Redding. Billboard ranked Joplin's version as the No. 11 song for 1971.[2]

Bregovica sam pomenula jer mi je taj primer prvi pao napamet, kako bih ti objasnila da to sto je neko autor, koji je pesmu napiso za nekog drugog, ne menja na stvari da je taj prvi izvodjac original, makar autor posle istu tu pesmu izvodio, na koji god nacin,...a ti, kako vec rekoh, slobodno ostani pri svom misljenju, nemam nista protiv.
blogovatelj blogovatelj 13:46 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Kristoferson je samo jedan od autora pomenuta pesme- koja jeste pisana za drugog, te je to izvodjenje originalna verzija,...to sto je tebi taj neko nepoznat i zaboravljen ili sto je Kris svirao stvar po barovima, ( kada i gde), ne menja na stvari,


Znaci kad je Mocart pisao pesme za Becku filharmoniju, te su pesme pripadale Beckoj filharmoniji?! To je ono sto ti pricam. Operisana si od logike.
deset_slukom deset_slukom 13:57 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Ova polemika me podsetila na pesmu Sparrow, napisanu za Meri Hopkin. Tek posle njenog uspeha pesmu su snimili i autori, sa svojim bendom. Pa eto - ko je tu koga obradio? Inače, obe verzije su lepe na svoj način, McGuinness Flint mi je ipak bolji.





angie01 angie01 14:20 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Znaci kad je Mocart pisao pesme za Becku filharmoniju, te su pesme pripadale Beckoj filharmoniji?! To je ono sto ti pricam. Operisana si od logike.




mojne samo ti da mi objasnjavas- bilo sta:))),

sustina je, da je pojam obrade, cavera izveden iz pojma originalnog izvodjenja, koja se u slucaju vrste muzike o kojoj pricamo, vezuje za izvodjaca, po kome neka pesma i postane prepoznatljiva, obicno se vezuje za tog nekog i njegov nacin izvodjenja,....desava se i da obrada bude bolje primeljena kod publike, kao npr, notig komers tu ju, gde je Sined razvalila, Bobi MekGi, Dzenis,...ili , kao sto su Lipe cvatu postale poznate tek u obradi i izvodjenju autorovog benda....
blogovatelj blogovatelj 16:32 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

sustina je, da je pojam obrade, cavera izveden iz pojma originalnog izvodjenja, koja se u slucaju vrste muzike o kojoj pricamo, vezuje za izvodjaca, po kome neka pesma i postane prepoznatljiva, obicno se vezuje za tog nekog i njegov nacin izvodjenja,....desava se i da obrada bude bolje primeljena kod publike, kao npr, notig komers tu ju, gde je Sined razvalila, Bobi MekGi, Dzenis


Hoces da kazes - posto je Hendriksova obrada All Along the Watchtower prepoznatljivija I mnogo popularnija od Dilanovog izvodjenja iste, pesma pripada Hendriksu, iako ju je Dilan smislio?
anfieldroad anfieldroad 19:00 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži



Evo "originala".
A sad zamisli da si ti napisala ovu pesmu, napisala reči, potpuni si (ko)autor, a ja 4 meseca pre tebe (imamo istog producenta, al ja sam dobar sa njim, a ti nisi), pa objavim baš ovaj singl kao najavu svog LP-ja. Možda bi se malko naljutila na mene...A možda i ne bi, jer teška su vremena u Nešvilu bila...


Enivej, Kristoferson je izvodio stvar ihaj pre vinilskog izdanja. Doveo je čak i porodicu u Nešvil jer je bio na najboljem putu da zaradi neku lovu. Na žalost, smatralo se da njegov glas nije "lep", da je hrapav i nikakav. U aprilu, 4-5 meseca posle Millera, a na nagovor Jerry Leeja i Kristoferson izdaje svoju pesmu. E, pa da, sad je i on imao leđa. Jerry Lee Lewisu niko nije određivao čiji glas je hrapav, a čiji nije.
Sve u svemu, ko je prvi došao do vinila nije time postao autor. Nije njegova obrada već uveliko poznate pesme postala njegovo autorsko delo. Postala je ono što je uvek i bila- obrada !

Toliko. Anfieldroad je rekao!
angie01 angie01 22:07 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Enivej,


ja sam ti lepo dala izvod iz istorijata te pesme, gde ti je podvucen deo, kako je istu prvi izveo Rodzer Miler, a tek kasnije svi ostali, ukljucujuci i Kristorfesona, pa ti sada razvijaj pricu kako god ti je volja- nije nikakav problem, ne vidim sta je tu tako dramaticno vazno da insitiras na necemu sto ne stoji,...al kao sto rekoh, misli sta god ti je drago, ja nemam vise sta da dodam,

...sem malog dodatka, koji govori da ne menja na stvari ni sto se tebi Rodzerova verzija ne dopada,

Happy Anderson says:


Roger Miller recorded “Me and Bobby McGee” in 1969. It was a huge hit for him on the country charts. All the old timers in country music will remember that Roger had the first hit. This was about a year before Janis Joplin’s hit. She did a great job too, but Roger had the first release. Several other artists have recorded it over the years, including the writer himself, Mr. Kris Kristofferson, (my favorite version). It’s a song that lives on and on. I never get tired of listening to it.

a i ovaj blog se tesko otvara zbog klipova, tako da pozdravljam,

....odlican izbor muzike, super je blog ispao, vrabac i krofnica dominiraju:).
anfieldroad anfieldroad 23:27 30.08.2016

Re: Ovo bi moglo da se oduži

Roger Miller recorded “Me and Bobby McGee” in 1969.




Tuđu pesmu je recorded 4 meseca (decembar 69., a autor u martu 70.) pre autora koji je prethodno izvodio svako veče u Nešvil-gradu. Nije je otpevao Miller zato što je pala s Marsa, nego zato što ju je producent čuo od AUTORA, uživo.
Daaavno sam ti rekao- ova diskusija je bez smisla.
Znaš kako kažu- kad ne ide- ne ide!

Da, blog je super ispao. Slažem se. Veliki pozzz.!
docsumann docsumann 14:47 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

ono što mi prvo pada na pamet.


e, to je pravi pristup

naknadna pamet se takođe uvažava. Femsi me podsjetiše na

Merilyn Manson - Sweat Dreams

docsumann docsumann 14:50 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

Swans Love will Tear Us Apart - Jarboe Vocal


Love will Tear Us Apart je vjerovatno u samom vrhu najobrađivanijih pjesama, uz recimo Whole Lotta Love

evo je u jednom acid jazz aranžmanu

JTQ
4krofnica 4krofnica 15:41 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

Violent Femmes - Do You Really Want to Hurt Me


ovo je potpuno genijalni cover, kako ju je odpevao - ne patetično i njanjavo već zdrkano i ironično (ne mislim ismevanja radi, sam pristup temi je različit) sjajna stvar.

hm.. može i ovo:
Dinosaur Jr - Just Like Heaven
(ne znam koju verziju više volim, ovu ili cure. mrtva trka)
eh, da.. čarobni Jeff.
Jeff Buckley - Hallelujah
(volim sve pesme Leonarda Cohena koje ne peva on i sve pesme Johnny Casha čiji nije on autor:)
Nine inch nails, Depeche mode, sve što je obradio, sve je sjajno. da ne tražim sve sada..



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:12 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

Dinosaur Jr - Just Like Heaven


prva si se setila! hjoj, i meni ta ili original

+ moja omiljena obrada
++ negde pri kraju pesme se pojavi morisi momenat, koji me oduva svaki put kad ga čujem:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:43 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

docsumann


naknadna pamet se takođe uvažava.



Evo malo naknadne pameti, ova je možda trebalo da bude na prvom mestu:

Wild is the Wind - David Bowie

Svaka čast svima ostalima (naročito Nini Simone) ali mislim da je ovo najbolja verzija.
docsumann docsumann 18:19 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...


Sepultura - Angel

trip - core!
4krofnica 4krofnica 18:54 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

+ negde pri kraju pesme se pojavi morisi momenat, koji me oduva svaki put kad ga čujem:



:))) a skinuo ga je perfektno, matorog bigmoutha (kakav je to dripac, onaj Marr je za njega Gospodin, bolje da se nikada ne sastavljaju ponovo). dobar je Dando, i on je obradio Cohena, (što ne mogu da ga slušam:)
Hey, That's No Way To Say Goodbye by The Lemonheads

e da i ovo je bolja stvar u Trikijevoj obradi (public enemy)
Tricky - 'Black Steel'



docsumann docsumann 19:04 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

e da i ovo je bolja stvar u Trikijevoj obradi (public enemy)
Tricky - 'Black Steel'


bilo (gore)
4krofnica 4krofnica 19:20 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

docsumann
e da i ovo je bolja stvar u Trikijevoj obradi (public enemy)
Tricky - 'Black Steel'


bilo (gore)


pardon!

da bućnem onda i ove (samo ženski vokali:)
Frente! - Bizarre Love Triangle
This Mortal Coil - Song To The Siren
Florence + The Machine - You've Got the Love




vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:39 28.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

Aj malo i da prokomentarišem


4krofnica

ovo je potpuno genijalni cover, kako ju je odpevao - ne patetično i njanjavo već zdrkano i ironično (ne mislim ismevanja radi, sam pristup temi je različit) sjajna stvar.


Da, baš zato sam ga i stavio. Inače, mene oduševljava efekat koji postiže Gano svojim glasom dok peva/recituje/vrišti, često imam utisak da gledam pozorišnu predstavu a ne slušam pesmu (naročito u nekim pesmama npr. Gimme the Car )


docsumann

Sepultura - Angel

trip - core!


Da ovo je odlična obrada. Nego to me podseti na jednu drugu odličnu obradu te pesme koju sam slušao, leta 99 neposredno posle bombardovanja, u Barutani. Prvo je išla predstava "Etno cirkus" u izvođenju pozorišne trupe Torpedo, posle toga su Vroom kao njihov prateći bend imali koncert i izveli Angel, mnogo dobro je zvučalo, ali čuh samo tada i nikada više.


P.S.
Čudi me da niko do sada nije spomenuo bar neku od odličnih obrada koje su Laibach radili.
Na primer:

Across the Universe

ili:

Life is Life
martin_krpan martin_krpan 12:26 29.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

vrabac_u_steni
...ono što mi prvo pada na pamet.

Bauhaus - Third Uncle

Violent Femmes - Do You Really Want to Hurt Me

All Tomorrow's Parties - Nick Cave & The Bad Seeds


Swans Love will Tear Us Apart - Jarboe Vocal

Dead Kennedys - Viva Las Vegas


Uf,

Docs me podsjeti, za mene možda i najbolja ikada:

Ministry - Lay Lady Lay.
tyson tyson 12:38 29.08.2016

Re: Aj onako iz glave...

+ moja omiljena obrada
++ negde pri kraju pesme se pojavi morisi momenat, koji me oduva svaki put kad ga čujem:

Klasik.


darkool darkool 14:49 28.08.2016

imho

docsumann docsumann 14:53 28.08.2016

Re: imho




antioksidant antioksidant 15:07 28.08.2016

Re: imho

I fought the law, clash
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:00 28.08.2016

Re: imho

I fought the law, clash





stefan.hauzer stefan.hauzer 15:21 28.08.2016

Re: obraduj me nježno;

+ nikad joj neću oprostiti, što me nije sačekala


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:37 28.08.2016

Re: obraduj me nježno;

ako ćemo nježno

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:54 28.08.2016

Re: obraduj me nježno;

a hteo sam i nju da postujem, ali ne znam zašto nije završila na kratkoj listi
(ali liste su tu da se dopunjuju i proširuju:)


docsumann docsumann 18:24 28.08.2016

Re: obraduj me nježno;

natasavb natasavb 15:42 28.08.2016

Mogu li domaće?

Ima ih odličnih, ali ovo su prve dve koje su mi pale na pamet, jer su mi obe, kad sam ih prvi put čula, zvućale kao sasvim nove pesme, a ne obrade.

Zoran Predin i Matija Dedić - Te noći kad umrem

Super s karamelom - Pa, dobro, gde si ti?
docsumann docsumann 16:15 28.08.2016

Re: Mogu li domaće?

naravno da mogu. recimo (na prvu)

Eyesburn - Šejn
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:17 28.08.2016

Re: Mogu li domaće?

Super s karamelom - Pa, dobro, gde si ti?


U to ime, jedna zaboravljena a nekada bila hit:

ORUZJEM PROTIVU OTMICARA - Mladicu moj
blogov_kolac blogov_kolac 22:29 28.08.2016

Re: Mogu li domaće?

mija12 mija12 22:44 28.08.2016

Re: Mogu li domaće?

Kada smo kod njih. Još jedna obrada jednog hita. Exodus - Bob Marley
tyson tyson 09:07 29.08.2016

Re: Mogu li domaće?

Rundek odličan, kako smo i navikli.



docsumann docsumann 15:23 30.08.2016

Re: Mogu li domaće?


cijenim da je Urban ponajveći EKV fan od svih izvođača na trenutnoj ex-yu sceni


Urban & 4 - Sarajevo
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:43 28.08.2016

In a manner of ...

Super naslov bloga, simpaticno.

Volim ovu obradu

docsumann docsumann 15:53 28.08.2016

Re: In a manner of ...

Volim ovu obradu


da, uvrštena je u moj naslovni spisak
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:09 28.08.2016

Re: In a manner of ...

docsumann
Volim ovu obradu


da, uvrštena je u moj naslovni spisak



Xaxaxa, prevideh!

Nema veze, samo potvrda da je dobra.

mija12 mija12 16:13 28.08.2016

Na prvu



EDIT: I jedna uslovno rečeno domaća. Majke - ona je kao heroin
dirtyharry dirtyharry 16:15 28.08.2016

Lično mi se sviđa više ova


blogovatelj blogovatelj 16:20 28.08.2016

Ne stavljajte Tjub klipove

Ukočićete blog. Pretvorite ih u linkove.

Kleš - I Fought the Law

G.Cross G.Cross 16:28 28.08.2016

Za Bebu




Blogi, ne znam kako da napravim link.
blogovatelj blogovatelj 16:29 28.08.2016

Ja samo da pitam

odmah da se složim sa svima vama da je Hendriksova obrada Dilanovog klasika All Along The Wachtower najbolja obrada sviju vremeno-prostora


Otkud ti znaš da mi mislimo da je ta obrada najbolja svih vremena?
Šalim se, verovatno jeste.
I kad smo kod Dilana i interpretiranja mu pesama, da ne kažem obra-da, moram da napomenem sledeće...
Hendriks, Stonsi i još mnogo drugih! Mislim da niko nema takvu listu onih koji su obrađivali njegove pesme. Brajan Feri ima čak i pun album Dilanovih obrada, Dylanesque. Album više nego izvrstan, perfektno obrađen, plus što je izabrao pesme kao da sam ih ja birao. Ne one iz prvog ešalona Dilanovog stvaralaštva, već one koje udaraju u tačkicu u malom mozgu, ali su debelo potcenjene u široj javnosti (skoro sve su takve, ima par mega hitova).

Dakle - Dylanesque, čitav album.

PS.
I ovi momci imaju jezivo dobru obradu Dilanove pesme jezivog teksta, o istinitom događaju, o farmeru koji je zbog nemaštine ubio petoro dece, suprugu, na kraju i sebe. Priča o agoniji Amerike van velegradova i megalopolisa, agoniji koju medijska mašina SAD uvek sakriva.

Ballad of Hollis Brown

docsumann docsumann 16:41 28.08.2016

Sailin' On (Bad Brains)


jedna pjesma i tri potpuno različite obrade:

Soulfly

Moby

No Doubt
gedza.73 gedza.73 16:51 28.08.2016

Re: Sailin' On (Bad Brains)

Moby

Al su zato uprskali


Ove, zbog skrnavljenja, treba baciti na doživotnu






apostata apostata 17:23 28.08.2016

Re: Sailin' On (Bad Brains)

Ok, odmah da se složim sa svima vama da je Hendriksova obrada Dilanovog klasika All Along The Wachtower najbolja obrada sviju vremeno-prostora.

Odmah da kažem da se ne slažem.

Ova je bolja




Odnosno bolja je u nekim aspektima.
angie01 angie01 18:19 28.08.2016

Re:

Spiridon Spiridon 17:22 28.08.2016

krali su cak i unapred

ovo je Leadbelly drpio od Nirvane pre 80 godina

angie01 angie01 18:34 28.08.2016

Re: krali su cak i unapred

highshalfbooze highshalfbooze 17:31 28.08.2016

JJ Cale

Dve obrade:
Najpoznatija


Meni najinteresantnija:
angie01 angie01 18:49 28.08.2016

,

i sta bih ja, nego,

ANGIE

i,

PAVEL
freehand freehand 19:27 28.08.2016

Bolje od originala

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana