Muzika

Azma: Pođi sa mnom!

babmilos RSS / 01.10.2016. u 19:40

Piše moj drugar na FejZbuku:

 21. vek je. 2016. godina a ovi klinci su me vratili u 80-te. U vreme kad su rokeri bili rokeri a ne pozeri. Sve su sami odradili. I iskomponovali i snimili i uradili i montirali spot, i sve to bez i jednog potrošenog dinara. Čak su se i u autobusu švercovali kada su išli po gradu da snimaju kadrove za spot. ;) Neko će možda svemu ovome tražiti neku manu ali ja hoću da gledam samo pozitivne stvari. Klinci, kapa dole. Svaka čast. Ponosan sam na vas. 

 

E sad. Što se tiče švercovanja, ne slažem se. Bus Plus mora da se ima. Nije to nikakvo pitanje elementarnog morala, kakva je Savanovska promenada. Što se tiče stiha "Vozovi polako prolaze", ako je u pitanju krađa od Bregovića, slažem se. Ako je pitanju fina subverzivna tehnika kritike projekta Beograd-Budimpešta, slažem se. Što se ostalih mogućih značenja tog stiha, nemam komentar.

A što se tiče muzike, moram da se složim. Ovih kratkih tri i po minuta imaju sve: red Maidena, red Osmog putnika, pa troprsti solo (ha!), pa unis. Bravo momci i devojko!

Sa druge strane, još nečije dete je takođe ovih dana i takođe objavilo singl. Dnevni list Politika, u svom broju od 1. oktobra 2016. godine, na 22. stranici, u donjem desnom uglu i u rubrici Ritam, objavila je tekst pod naslovom Lena Kovačević objavila pesmu na engleskom jeziku. Prenosim ga u celini:

* * *

Beogradska pevačica Lena kovačević predstavila je novu pesmu, singl "Pick Up", koju je otpevala na engleskom jeziku.

U potpuno novom svetlu, Lena Kovačević se predstavlja kao kantautor i kompozitor pesme "Pick Up" i, bez obzira na to što se školovala u inostranstvu, prvi put objavila singl na engleskom jeziku, uz podršku regionalne izdavačke kuće "Menart", zastupnika čuvene kompanije "Soni mjuzik" za područje nekadašnje Jugoslavije.

Producent singla je zvezda među američkim producentima Godfri Dajmond, koji je tokom svoje uspešne karijere radio sa poznatim muzičkim imenima kakva su: Glorija Gejnor, Luter Vandros, Lu Rid ili grupa "Aerosmit". Gitaru je u pesmi odsvirao Karlos Alomar, koji u svom dosadašnjem opusu ima saradnje s muzičkim zvezdama kao što su Dejvid Bouvi i Ališa Kiz.

Pesma "Pick Up" po mnogo čemu je prva: prvi singl naše pevačice na engleskom jeziku, prvi u digitalnom formatu i prvi objavljen za izdavačku kuću "Menart".

Paralelno sa promocijom na domaćem terenu, teče promocija singla i u regionu.

Tokom beogradske promocije prikazan je i video-spot za pesmu "Pick Up", čiji je autor Aleksandar Damnjanović, koji već može da se pogleda i na "Jutjubu". Što se singla tiče, on može da se preuzme sa svih digitalnih platformi, a dosturan je za preslušavanje na "Dizeru".

* * *

A sada, kako su govorile (barem meni) popularne knjige iz vremena mog detinjstva, vremena o kojem Azma neočekivano razgovetno priča: Odaberi svoju pustolovinu.

Tagovi



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 19:58 01.10.2016

qq?!


ovo bi i osamdesetih, u najgoroj dekadi u istoriji ove muzike, bio samo bedni izgovor za rnr.

jbt, ono kada uvidiš da je i tupavi kerber nekima nedostižni nivo.
docsumann docsumann 20:25 01.10.2016

Re: qq?!

osamdesetih, u najgoroj dekadi u istoriji ove muzike


eto dobre polazne tačke za raspravu, na uglađeno intoniranom pc blogu .

a hc, metal, hip-hop (ne razdvajaj mi to)

pa to su bile ključne godine

za hc



za talme



dalje možemo o čemu goš oš, al' ovo je ođe ovim svršeno
maksa83 maksa83 20:40 01.10.2016

Re: qq?!

ovo bi i osamdesetih, u najgoroj dekadi u istoriji ove muzike, bio samo bedni izgovor za rnr.

Jeste kerberasto, ali grub si.

Nek praše deca, bolje i da kopiraju Kerbera (ne mogu da verujem da sam ovo napisao) nego da truju mozak Miligramom. A i solo je okej, i pored troprste tiruliru završnice.


P.S. 8-string, no djent? wut m8?!?

P.P.S. Domaćine, voz koji dolazi i odlazi (zapravo nikad ne dolazi, osim kod Bastera, kod ostalih prolazi ili odlazi) je večiti motiv - od Elvisa, preko Džonija Keša i (neizostavno) Hendrixa.
urbana_gerila urbana_gerila 20:55 01.10.2016

Re: qq?!

maksa83
Jeste kerberasto, ali grub si.
Nek praše deca, bolje i da kopiraju Kerbera (ne mogu da verujem da sam ovo napisao) nego da truju mozak Miligramom. A i solo je okej, i pored troprste završnice.


ne znam ko su miligram, ali, ma ko da su - ne postoji nijedan rnr razlog da neko, još i mlad jbt, svira kao kerber, a kamoli kao kerberov pobačaj.
docsumann docsumann 21:08 01.10.2016

Re: qq?!

P.P.S. Domaćine, voz koji dolazi i odlazi (zapravo nikad ne dolazi, osim kod Bastera, kod ostalih prolazi ili odlazi) je večiti motiv - od Elvisa, preko Džonija Keša i (neizostavno) Hendrixa.


nema vozova koji ne dolaze bez Indeksa.


a šo se 80-tih tiče, koje treba gledati mimo ili kroz zavjesu od napirlitanih fizura i drečavila svih nijasnisi i plastike svih ukusa, tad se zakuvavao ozbiljan amalgman alternativnog roka koji je u sebe upio i pank energiju, i pospunk stilizovanje, i garažni gruv, crne podočnjaka Misfitsa, poetsko-instrumentalna uvrnuća Pixiesa, genijalnost jednog Minuteman-a, efektnost Meet Pupetsa, abrazivno ludilo Bathol Surfersa, Ministry zvučnu torturu, Sonic Youth ekspeimenta ... bilo je to plodno tlo pobacanih madraca, išušanih šuša, kombi turneja, fanzina i zvjezda fanzina za jednu noć, pozajmljvanja instrumenata od benda u čijem gradu gostuješ da se ne mi maltretirao noseći svoje... jedna autentična vizija Rnr-a zamagljenih pogleda od vata i opijata...velikog, , opuštenog Anti Reganovskog prdnjenja u bulju i BIG BLack-ovsko samopovrijeđivanje alatom sa radnog stola. autentični američki TRESH!

al bio je tu novi zvuk koji je potegao rok dalje iz glibine u kom su mu se točkovi zaglavili od velikog driftovanja u mjestu.

90-te su pokupili dobar dio kajmak koji su pregaoci u 80-tim mutili i tuklki dok se nije dobro zgusno i zamastio.

ma, važno da je ima ko vatru da prenese do
maksa83 maksa83 21:30 01.10.2016

Re: qq?!

a šo se 80-tih tiče, koje treba gledati mimo ili kroz zavjesu od napirlitanih fizura i drečavila svih nijasnisi i plastike svih ukusa

To je valjda taj sunovrat nad kojim se kolega urbani vajka - doba sumraka gitare kada su Amerikanci od toga krenuli da prave takmičenje ko će strpa više nota u 10ms - Van Haleni, Stivovi Vaiji i ostali Malmstini + Queensrÿche kao epitom dokaza da Bog ne postoji, ili bar da je gluv.

Plus frizure. Čoveče...
docsumann docsumann 23:27 01.10.2016

Re: qq?!


s jedne strane sunovrat s druge tobogan

amerika je tada svirala prelijepo prljavo

i heJvi
tsunade tsunade 23:31 01.10.2016

Re: qq?!

svira kao kerber,


ni zrno milosti prema kerberu

mada, kerber... stvaaarno
blogovatelj blogovatelj 00:04 02.10.2016

Re: qq?!

tad se zakuvavao ozbiljan amalgman alternativnog roka koji je u sebe upio i pank energiju, i pospunk stilizovanje, i garažni gruv






Pusti gorilka, ne zna on. Nespretan je, jer je mlad.

PS.

Dire Straits, Harison sa solo fazom, plus Travelling Willburies, rane osamdesete sa poznim Klešom, B52's, dobar deo nju vejva, drugi talas panka, svačega je bilo...

blogovatelj blogovatelj 00:10 02.10.2016

Re: qq?!

Plus frizure. Čoveče...


Šta fali? Mene su tad nervirale, svaki ih je pajser iz Han Pijeska i Tarćina furao. Sad su mi simpa skroz.

maksa83 maksa83 00:14 02.10.2016

Re: qq?!

Šta fali? Mene su tad nervirale, svaki ih je pajser iz Han Pijeska i Tarćina furao. Sad su mi simpa skroz.

fijumau fijumau 00:15 02.10.2016

Re: qq?!

amerika je tada svirala prelijepo prljavo

i heJvi

Fak jea :)


urbana_gerila urbana_gerila 00:55 02.10.2016

Re: qq?!

blogovatelj
jer je mlad.


kolega maksa83, šta kaže kodeks - kako ga se iznakršiš onome ko ti izminira višemesečne napore da gerilicu ubediš da kao mator imaš pravo na beneficije glede bračnih dužnosti?
maksa83 maksa83 01:01 02.10.2016

Re: qq?!

kolega maksa83, šta kaže kodeks - kako ga se iznakršiš onome ko ti izminira višemesečne napore da gerilicu ubediš da kao mator imaš pravo na beneficije glede bračnih dužnosti?

Beneficije na godine, u smislu - "šta sad opet, zar nije bilo dosta ono za Novu Godinu?", ili beneficije u smislu "škripi mi kuk, aj' ti gore", ili... o čemu tačno pričamo?
urbana_gerila urbana_gerila 01:05 02.10.2016

Re: qq?!

maksa83
kolega maksa83, šta kaže kodeks - kako ga se iznakršiš onome ko ti izminira višemesečne napore da gerilicu ubediš da kao mator imaš pravo na beneficije glede bračnih dužnosti?

Beneficije na godine, u smislu - "šta sad opet, zar nije bilo dosta ono za Novu Godinu?", ili beneficije u smislu "škripi mi kuk, aj' ti gore", ili... o čemu tačno pričamo?


abe, jel to kodeks ili seksualno pomagalo?
blogovatelj blogovatelj 03:21 02.10.2016

Re: qq?!



Do jaja su. Nije im samo frizura šampionska, nego i stajling.
docsumann docsumann 07:34 02.10.2016

Re: qq?!


ovo je stajling!

arcins arcins 07:38 02.10.2016

Re: qq?!

maksa83
a šo se 80-tih tiče, koje treba gledati mimo ili kroz zavjesu od napirlitanih fizura i drečavila svih nijasnisi i plastike svih ukusa

To je valjda taj sunovrat nad kojim se kolega urbani vajka - doba sumraka gitare kada su Amerikanci od toga krenuli da prave takmičenje ko će strpa više nota u 10ms - Van Haleni, Stivovi Vaiji i ostali Malmstini + Queensrÿche kao epitom dokaza da Bog ne postoji, ili bar da je gluv.

Plus frizure. Čoveče...


Preterujes, u r'n'r krugovima bi trebalo da se stoji mirno na pomen E. Van Halena. Za razliku od prethodnih generacija koje su vrtele Blue skalu po sat, sat ipo, ostala dvojica pomenutih su verovatno procitali i provezbali nebrojeno kajdanki.
blogovatelj blogovatelj 07:42 02.10.2016

Re: qq?!

Fak jea :)


Da, osamdesete...
Nađite mi bend na čijem koncertu publika skače više u vis od ovoga.



Gledao sam ih 2003. na koncertu u Torontu na kome je bilo pola miliona ljudi. 460.000 prodatih karata, plus sekjuritiji, počasne ulaznice, panduri, prodavci piva... Pola miliona duša! Glavne zvezde Stonsi. Uspeli su da budu veći od Stonsa to veče.
blogovatelj blogovatelj 07:50 02.10.2016

Re: qq?!

Da, osamdesete...


maksa83 maksa83 08:43 02.10.2016

Re: qq?!

Preterujes, u r'n'r krugovima bi trebalo da se stoji mirno na pomen E. Van Halena.

Pa i stoje mirno, tj. ko god nešto znači u tom svetu pada ničice. Samo se meni ne sviđa preterano to što je od njega nastalo.
docsumann docsumann 09:31 02.10.2016

Re: qq?!

bend iz 80-tih koji je umnogome uticao na uobličavanje novog fank-rep-rok-krosover talasa sa zapadne obale.
peprsi su ih žešće gotivili i učili od njih ...

bolid1 bolid1 11:05 03.10.2016

Re: qq?!


Nek praše deca, bolje i da kopiraju Kerbera (ne mogu da verujem da sam ovo napisao) nego da truju mozak Miligramom. A i solo je okej, i pored troprste tiruliru završnice.


Vise vuce na Kraljevski aparmtman (bar meni), al nema veze, sleduje u tim godinama...samo napred klinci


JJ Beba JJ Beba 20:31 04.10.2016

Re: qq?!


Jeste kerberasto, ali grub si.

jesete kerberasto, al riba svira bubanj :)

apropo ima jedna anegdota

ćerka basiste neše japanca, imala tada 5,6 godina, gleda tv i vidi neku jazz rock svirku gde pokojni Furda svira bubanj i počne da doziva ćaleta : "tata, tata, vidi, baba svira biubanj" :))
4krofnica 4krofnica 20:35 01.10.2016

No


meni nije jasno zašto svi ovi domaći rok-soft-metal (štaznamkojipravac) vokali zvuče kao narodnjaci, ladno možeš da skineš ovaj zvuk i podvučeš neki laki sintisajzer i harmoniku i to je to. ova klinka za bubnjevima mi se sviđa, neka vežba :)

off: zvuk me podseća na neki lokalni koji je imao tezgu neko vrlo davno leto u Crnoj Gori, bili su podnošljiviji od ostatka Oliška i Kovač ekipe. A i ložila sam se na basistu, ne smem da kažem ime benda, blam, doks ih sigurno zna jer su komšiluk pa će da me zajebava samo tako..:)) (ok, to i ne mogu ni da se setim)

Pustolovine obożavala, ampak rado se švercujem. :)


docsumann docsumann 20:43 01.10.2016

Re: No

A i ložila sam se na basistu, ne smem da kažem ime benda, blam, doks ih sigurno zna jer su komšiluk pa će da me zajebava samo tako..:)) (ok, to i ne mogu ni da se setim)


... a basiskinje su mi uvijek bile ribe sa stilom, eto da ti bude lakše i opuštenije
4krofnica 4krofnica 21:43 01.10.2016

Re: No


ih, nije isto i slažem se. imaš gomilu muških svakojakih ali cice sa četiri žice (it rajmz!) su uvek specijalne. ako imaš sve ženske u bendu, basistkinja se uvek izdvaja. ima nečeg privlačnog u položaju držanju samog instumenta (da zanemarimo čelo:). da ne nabrajam sad: Kim jedan i Kim dva, pa basistkinje iz babes in toyland, smashing pumkins, warpaint..
trivija: možda sam pominjala da sam išla da slušam Kim Gordon kada je bila sa onom japankom u nekom uvrnutom i sasvim neslušljivom eksperimentu u domu omladine, muški u prvim redovima su samo buljili u rad njenih golih, savršeno oblikovanih, nogu po pedalama za dzitru :)
(nikad doživela da se završi koncert i par minuta je bio kompletni muk, niko nije ni tapšao niti romorio, nismo bili sigurni šta nam se desilo, toliko je bio užasan mjuz to veče).


mesan mesan 23:25 01.10.2016

Re: No

4krofnica
cice sa četiri žice

Sigurno bilo ovdi sto puta, ali vredi ponovo:

docsumann docsumann 10:46 02.10.2016

Re: No


ztrebalo je imati muda, pa svirati bass u Black Flagu

docsumann docsumann 10:53 02.10.2016

Re: No


i uopšte, te 80-te su pune zavodljivih postpunk bas lijana (samo za tarzane do 75kg)

G.Cross G.Cross 21:14 01.10.2016

Podji za mnom, dolazim za 5 minuta

Ribozom Ribozom 22:17 01.10.2016

Svaka cast Krsticu...

...80-ih...i to je to.
Sve bre to pozeri, Kerber je mila majka za pomenute: Osmi putnik, Generaciju 5. Ostale i ne znam. Bolje.
Nego, 'oce li bre neko ovu skorojevicku generaciju da pomakne iz te 80-te, gde su ostali mentalno zaglavljeni (samo nemaju takve frizure).

Klinci su super, jedino mi nije jasan ona ruski voz na kraju, ako ima neku politicku poruku
babmilos babmilos 07:07 03.10.2016

Re: Svaka cast Krsticu...

ruski voz

Švajcarski.
little_radojica little_radojica 05:45 02.10.2016

ајме патетике

не разумем се у технику свиранија и мини валове, ви ту можда нешто видите, али патетика брале избија из сваког кадра и стиха. Вино, усне црвене, косурдаче, више подсећају на веселе деведесете, а свакако на позерај. Не, не желим то да линкујем, имаћу ноћне море, али знате на кога/шта мислим. Да опљунем још и сат и воз, прејефтино. Још каже човек није их коштало ништа, а види само опрему коју фурају. Кад се узме у обзир да је техника напредовала толико да данас свако у џепу има сву потребну опрему за видео и аудио продукцију, нема их се шта сажаљевати и поредити са осамдесетим. Е да, само за аутобус се, као, нема - па усраћу се од патетике!!


Подсетило ме још и на сцену из "Шишања" кад Којо напушава оног скинера који се нешто дува како је бунтовник. Парафразирам: Па п ти материна, мартинке, фајтерица и гардероба на теби коштају бар 500 евра, мама и тата ти купили, а ти си као неки бунтовник. М'рш бре кући.
Ал опет, боље и то него да се дрогирају, шарају зидове, коментаришу блогове и седе на ладан бетон.

Што се Лене тиче, стварно не могу да коментаришем. Наиме, имам снажан порив да јој све, али баш све опростим (знам, патетично), па не би било фер према овој деци која се труде, а ја их нагрдио.
blogovatelj blogovatelj 07:26 02.10.2016

Re: ајме патетике

не разумем се у технику свиранија и мини валове, ви ту можда нешто видите, али патетика брале избија из сваког кадра и стиха.




Ja ovakvu vrstu svirke zovem pobednička - sviraju da pobede svet. Godine mukotrpnog vežbanja nizašta. Pod milim bogom nisu ukapirali da je muzika mnogo više estetika, pobuna, romantika, seks, imaginacija i još mnogo što šta, a da tek onda na nekom n-tom mestu dolazi virtuoznost.
I ovakvi će najpre da završe u narodnjacima ako im se pruži prilika, tj kad im se smuči sve, a virtuoznost ostane kao mogućnost za solidnu zaradu i kibicovanje uparađenih devojaka i gospoja po svadbama.
I još nešto... Nisam guglao, ali sam skoro pa 100% siguran da su ova deca Kragujevčani, ako ne svi ono bar neki od njih. Prepoznajem stil.
docsumann docsumann 08:44 02.10.2016

Re: ајме патетике

pustite klince na miru, nek sviraju šta hoće ... slušajte 80.






strahinja.97 strahinja.97 21:46 02.10.2016

Re: ајме патетике

Ja sam clan benda azma zelim da ti kazem da se ne brines necemo otici u narodnjake ne brini :) I da ima malo korena iz kragujevca:)
blogovatelj blogovatelj 22:33 02.10.2016

Re: ајме патетике

Ja sam clan benda azma zelim da ti kazem da se ne brines necemo otici u narodnjake ne brini :)


Ne zavjetuj se nikad. Ne znaš šta sutra nosi.
Kad dođu deca pa treba da ih 'raniš na stvari se drugačije gleda.
Lepo da si se javio, da pričamo ljucki.
Imaš još neke snimke?
I tekstove da promenite pod hitno i drastično.


strahinja.97 strahinja.97 22:39 02.10.2016

Re: ајме патетике

Pa pazi ovo je prva autorska pesma imamo covere pesama na youtube canalu ali radmo na novoj pesmi :)
Tekst je nastao jer je drugar imao nesrecnu ljubav i napisao je tekst nije nam poenta da iznosimo komercijalne tekstove ili pesme daleko od toga pokusavamo da svoju emociju ma kakva god ona bila pretvorimo u nesto sad je to bilo o neuspeloj ljubavi a sutra ko zna :)
tess tess 03:25 03.10.2016

..

Tekst je nastao jer je drugar imao nesrecnu ljubav

emsiemsi emsiemsi 07:09 03.10.2016

Re: ајме патетике

strahinja.97
Pa pazi ovo je prva autorska pesma imamo covere pesama na youtube canalu ali radmo na novoj pesmi :)
Tekst je nastao jer je drugar imao nesrecnu ljubav i napisao je tekst nije nam poenta da iznosimo komercijalne tekstove ili pesme daleko od toga pokusavamo da svoju emociju ma kakva god ona bila pretvorimo u nesto sad je to bilo o neuspeloj ljubavi a sutra ko zna :)

Браво !
Само напред - по свом плану.
Успут --- ако, у међувремену, стигнете, гледајте и да се мало описмените. Истина, не знам за друге чланове бенда, али ти би могао, осим тачке, да понекада искористиш и запету.
Мада, у овом посту ниси користио нити тачку. Но, да будемо искрени - скоро нико није савршен.
michiganac michiganac 08:29 07.10.2016

Re: ајме патетике

Tekst je nastao jer je drugar imao nesrecnu ljubav i napisao je tekst nije nam poenta da iznosimo komercijalne tekstove ili pesme daleko od toga pokusavamo da svoju emociju ma kakva god ona bila pretvorimo u nesto sad je to bilo o neuspeloj ljubavi a sutra ko zna :)


@banovicu.97

evo i od mene jedan znak na tom potencijalno istrajnom putu u vase bolje svironosno sutra



Ovo bi ti otprilike bio zvuk 'pobune' (herca) pretocen u gitar. zice, koji pokusavaju da ti predoche iskusni Mali Radojica & Blogi, a pride jos sa eksplicitno uperenim prstom u patetiku. (hocu reci u: latice, jutro, zagrljaj, (ili vino, usne crvene,..) i te "srcopucateljske" rime..)
sasaminijature sasaminijature 08:06 02.10.2016

Bedak!!!

Kada hocu da prosviram mozak ja pustim Lenu, em cerka em onako izgleda, mislim, rodi me majko srecnog pa me baci u trnje!

Greota da se ne ispise bar jedan mrsavi blogic za Goriborceeee!?!

Opak bend
docsumann docsumann 08:55 02.10.2016

Re: Bedak!!!


hej, vi, je l' vam heJvi?

4krofnica 4krofnica 17:20 02.10.2016

Re: Bedak!!!

Ni sam

Otvoreno za, tajno protiv
staro, prokleto ćutanje i prećutkivanje
prilagodi se, prekvalifikuj se
izgubljen i izjeban
u korak s vremenom
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš

Rad bez radnog vremena
vikend bez odmora
žena bez dodira
kredit bez odlaganja
odsutni roditelj
život bez življenja
u telu duh bez osmeha
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš


Aleksandar Stojković St.
docsumann docsumann 17:45 02.10.2016

Re: Bedak!!!


samo tipra i tiću
sasaminijature sasaminijature 05:18 03.10.2016

Re: Bedak!!!

4krofnica
Ni sam

Otvoreno za, tajno protiv
staro, prokleto ćutanje i prećutkivanje
prilagodi se, prekvalifikuj se
izgubljen i izjeban
u korak s vremenom
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš

Rad bez radnog vremena
vikend bez odmora
žena bez dodira
kredit bez odlaganja
odsutni roditelj
život bez življenja
u telu duh bez osmeha
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš


Aleksandar Stojković St.

Da breeeeee
Jedini bend koji se pojavio na sceni sa prezajebanim tekstovima
Umesto kurca imam dusu Crnca!
sasaminijature sasaminijature 05:21 03.10.2016

Re: Bedak!!!

docsumann

hej, vi, je l' vam heJvi?


Hej bas je bilo juce heJvi, kuhinja dva tepiha pa kupatilooo, celi dan sam prstaoooo
blogovatelj blogovatelj 18:20 03.10.2016

Re: Bedak!!!

samo tipra i tiću


Mosa tiću, bratiću.
docsumann docsumann 18:45 03.10.2016

Re: Bedak!!!

blogovatelj
samo tipra i tiću


Mosa tiću, bratiću.


ma tiću, kad sam se (na samom startu bloga) naložio da pravim priloge pod uticajem mančinijevog potonjeg bloga, samo alternativno konceptuisane

EDIT: mada ispalo super. sad preslušavam moje 80-te. ovo "moje" ne znači da sam to stvarno tada slušao. ima tu mnogo "retroaktivne pameti"

blogovatelj blogovatelj 19:06 03.10.2016

Re: Bedak!!!

EDIT: mada ispalo super. sad preslušavam moje 80-te. ovo "moje" ne znači da sam to stvarno tada slušao. ima tu mnogo "retroaktivne pameti"


I ja upravo ovo radim satima.
docsumann docsumann 19:36 03.10.2016

Re: Bedak!!!

čini mi se da su nas 80-te konačno oslobodile tiranije megabendova i rok starova, vrativši roku alternativnu auru (ok grandž ga je kasnije, u 90-tim, ponovo lansirao na stadione, al' to je više dio zakonitosti medijskih ciklusa nego pravljenje kompromisa sa stavom) i posvećenoj publici po klubovima koji su mogli da prime po par stotina ljudi.
o procvatu HM-a i hardkora, kao i drugih ekstremnih ili pogranično slušljivih žanrova (grindcore, noise, indistrial, techno...) da ne govorimo.

80-te su više roditelj 90-tih, nego što su potomak 70-tih, ako ovakva konstatacija uopšte ima smisla.



naravno, da neko krene na 70-te gdrno bi mi se zamjerio
alselone alselone 20:05 03.10.2016

Re: Bedak!!!

80-te su više roditelj 90-tih, nego što su potomak 70-tih, ako ovakva konstatacija uopšte ima smisla.


Meni se svidja, i ovako laicki bih rekao da je tako, iako nisam nesto muzicki potkovan a i nisam cito one novine, kako se vec zovu, sto su svi po blogu citali i vrte ih ko price iz vojske.
4krofnica 4krofnica 20:49 03.10.2016

Re: Bedak!!!

mada ispalo super. sad preslušavam moje 80-te. ovo "moje" ne znači da sam to stvarno tada slušao. ima tu mnogo "retroaktivne pameti"


Aha, umišljena istorija jer ko je u to vreme uopšte mogao da nađe bilo šta što nije servirao mtv (najbolji program je bio kasno uveče kada su puštali nešto zanimljiviju muziku, ali avaj, tada treći kanal nije prenosio :)
Jedini izvor koji sam imala je preko Ritma, mislim, gde sam našla adresu slovenačkih pirata kaseta. Dolazile su poštom posle dve nedelje i rukom su bile ispisivane pesme, u boljem slučaju otkucane na pisaćoj mašini :)
Dobro se sećam momenta kada sam postala posednuta muzikom: sredina 80tih, letovanje u divnom Sutivanu, kamena kuća uz more i neki nemac koji mi je poklonio kasetu Depeche Mode, bila sam opčinjena Dejvidovim glasom.. konačno, slušala sam ga uživo kad su bili u Bg. Moja prva ljubav.


docsumann docsumann 20:56 03.10.2016

Re: Bedak!!!

Aha, umišljena istorija jer ko je u to vreme uopšte mogao da nađe bilo šta što nije servirao mtv (najbolji program je bio kasno uveče kada su puštali nešto zanimljiviju muziku, ali avaj, tada treći kanal nije prenosio :)


uvijek sam se družio sa starijim likovima, inače vrsnim audiofilima, istančanog ukusa i sklonostima ka avangardnijem zvuku.
tako sam pred povratak na autentični intezivno-udarački-jump-n-slam rok 90-tih bio na gomili nekih pomjerenih bendova iz predhodne decenije



PS. mada , ruku na srce, slušao u isto vrijeme i masu progresiv bendova iz 70-tih.
JJ Beba JJ Beba 20:37 04.10.2016

Re: Bedak!!!

Greota da se ne ispise bar jedan mrsavi blogic za Goriborceeee!?!

ja se stalno spremam pa se zapitam ćemu?

ST je car, volim njegovu poeziju
blogovatelj blogovatelj 01:03 05.10.2016

Re: Bedak!!!

ja se stalno spremam pa se zapitam ćemu?


Pravo pitanje. Ko da su Kleš.
8c_competizione 8c_competizione 10:21 02.10.2016

sto se mene tice ...

... svaka cast deci, barem ne gruvaju Grand Paradu i slican kitch

i to je vec za svaku pohvalu

da ne pricamo o samostalno snimljenom spotu, snimljenoj muzici i produkciji



P.S. i mnogo vece zvezde od njih koriste "music standards" izmedju svojih rifova i ostalog sto cini njihovu muziku njihovom, zbog cega onda toliko pljuvanje ukoliko u nekim deonicama zvuce kao ponesto drugo?

zanimljivo je da najvise pljuju oni koji se sami instrumenta u zivotu dohvatili nisu

strahinja.97 strahinja.97 22:34 02.10.2016

Re: sto se mene tice ...

Hvala ti puno :) Tvoj komentar mnogo znaci clanovima benda :)
nicknaylor nicknaylor 13:39 02.10.2016

Zal za mlados'

Bolje je da sviraju ovo nego Udri udri Meho i babo je tako volece te Mehaga zene onda lako :)

al da je pateticno jeste i da ima besmislenog kopiranja ima. Klinci imaju love de facto a totalno mi je smesno to cekanje na stanici iz prostog razloga sto brate koliko ja vidim kad svratim u BG svi cekaju na letece ptice a vozovima niko vise i ne ide. Ja licno sumnjam da su ta deca ikad i usla u voz sem mozda za ovaj spot :) To je stvar naravno licnog misljenja al volim kad ljudi u ono sto stvaraju udenu sebe do maksimuma a ne da koriste neki klise u anticipaciji reakcije publike.

Haug.
strahinja.97 strahinja.97 21:41 02.10.2016

AZMA

Ja sam clan benda AZMA i sviram tu osmozicanu gitaru. :)
Zelim u ime celog benda da se zahvalim svima koji su procitali ovaj blog i koji su nas podrzali i na neki nacin odbranili od ljudi koji ocigledno ne znaju u kojoj zemlji zive i koji su toliko zatucani da ne vide da smo mi deca koja su napisala svoju prvu pesmu i kakva god da je mi smo na nas rad i trud ponosni jer smo sve sami uradili i nismo imali omoc niotkoga niti smo je trazili :)
Vidim da su neki ljudi veoma lose reagovali na nas trud ali ja verujem da je to samo zato sto nikada u zivotu nista nisu postigli, naravno cast izuzetcima. Video sam neki komentar o tome da smo mi burzuju i da imamo kesa kolko hocemo, e pa dragi moj "BLOGERU" savetovao bih ti da procitas tekst jer ga ocigledno nisi ni procitao
Gospodin koji sa ocigledno razume u stilove muzike ocito zna koja se gitara za koji zanr muzike svira pa ga pitam sad A KOJU GITARU TI SVIRAS PRIJATELJU? E A VOLEO BIH DA SVI ONI KOJI MISLE SMO KOPIJA I KOJI OMALOVAZAVAJU NAS RAD DA UMESTO STO SEDE ZA KOMPIJUTEROM UZMU MALO DA SVIRAJU :*
Boze moj ovo je slobodna zemlja svako ima pravo da da komentar svoj ma koliko god debilan taj komentar bio. :)
JOS JEDNOM SE ZAHVALJUJEM SVIMA KOJI SU POZITIVNO REAGOVALI NA NAS TRUD I RAD
:)
maksa83 maksa83 21:49 02.10.2016

Re: AZMA

Gospodin koji sa ocigledno razume u stilove muzike ocito zna koja se gitara za koji zanr muzike svira pa ga pitam sad A KOJU GITARU TI SVIRAS PRIJATELJU?

LP Custom Black Beauty 3 i neku kinesku kopiju ES-335.

Prva je totalno okej, druga je krš veslo sa debelim nezgodnim vratom i malo muljavim magnetima, ali ja je baš takvu nesavršenu volim.

Ali bezveze se ljutiš na mene, ja navijam za vas, iako ličite na Kerber.

mi smo mi deca koja su napisala svoju prvu pesmu i kakva god da je mi smo na nas rad i trud ponosni jer smo sve sami uradili i nismo imali omoc niotkoga niti smo je trazili :)

Udrite deco, nek' crknu dušmani!
Milan Novković Milan Novković 22:21 02.10.2016

Re: AZMA

strahinja.97
Ja sam clan benda AZMA i sviram tu osmozicanu gitaru. :)
Zelim u ime celog benda da se zahvalim svima koji su procitali ovaj blog i koji su nas podrzali i na neki nacin odbranili od ljudi koji ocigledno ne znaju u kojoj zemlji zive i koji su toliko zatucani da ne vide da smo mi deca koja su napisala svoju prvu pesmu i kakva god da je mi smo na nas rad i trud ponosni jer smo sve sami uradili i nismo imali omoc niotkoga niti smo je trazili :)
Vidim da su neki ljudi veoma lose reagovali na nas trud ali ja verujem da je to samo zato sto nikada u zivotu nista nisu postigli, naravno cast izuzetcima. Video sam neki komentar o tome da smo mi burzuju i da imamo kesa kolko hocemo, e pa dragi moj "BLOGERU" savetovao bih ti da procitas tekst jer ga ocigledno nisi ni procitao
Gospodin koji sa ocigledno razume u stilove muzike ocito zna koja se gitara za koji zanr muzike svira pa ga pitam sad A KOJU GITARU TI SVIRAS PRIJATELJU? E A VOLEO BIH DA SVI ONI KOJI MISLE SMO KOPIJA I KOJI OMALOVAZAVAJU NAS RAD DA UMESTO STO SEDE ZA KOMPIJUTEROM UZMU MALO DA SVIRAJU :*
Boze moj ovo je slobodna zemlja svako ima pravo da da komentar svoj ma koliko god debilan taj komentar bio. :)
JOS JEDNOM SE ZAHVALJUJEM SVIMA KOJI SU POZITIVNO REAGOVALI NA NAS TRUD I RAD
:)

Ma niko ništa loše ovde ne misli, u stvari, samo mala, generacijska zbunjoza - mi "odrasli", prosto, često čudno pričamo - da čuješ samo kako moja žena priča sa mnom, i ja sa njom ali samo ako sam sit i na sigurnom odstojanju.

Malo je ljudi koji ne cene i poštuju snagu i žrtvu da se netrivijalan projekat "iznese" od početka do kraja, a i kad delimo ljude uopšte jedini pouzdani kriterijum je delenje na dobre i loše.

Ljubaznost ume da bude precenjena, ja sam u životu često poslednji kapirao ko je dobar a ko loš, obično mi drugarice (devojčice su po ovom pitanju pametnije od dečaka) skretale pažnju na loše ljude.

I uvek su mi "nož u leđa" zabijali uglavnom nasmejani i na prvi pogled simpatični ljudi, a oni što brundaju i gunđaju prosto više vole te duboke tonove često, i treba ti malo vremena da im pohvataš ritam
strahinja.97 strahinja.97 22:26 02.10.2016

Re: <a href="#">AZMA</a>

Ne nekapiras :) Ne ljutim se uopste ni na kogaa nego samo msm ono sve gitare moguda se sviraju za sve zanrove ako nemas drugu gitaru :)
Pa sta da radim navikao sam na nju i skroz mi odgovara :)
Hvala na podrsci puno nam znaci :)
strahinja.97 strahinja.97 22:28 02.10.2016

Re: <a href="#">AZMA</a>

haha sve to ja znam
Pa treba mi vremena jos sam mlad :)
blogovatelj blogovatelj 22:35 02.10.2016

Re: AZMA

deca koja su napisala svoju prvu pesmu


Ako je prva, više je nego odlična.
Sad da kreenete na improvement.
Jesi ti iz Kragujevca možda?
blogovatelj blogovatelj 22:37 02.10.2016

Re: AZMA

OS JEDNOM SE ZAHVALJUJEM SVIMA KOJI SU POZITIVNO REAGOVALI NA NAS TRUD I RAD


Zahvali se i nama koji nismo. Kad budeš shvatio da nema gore stvari od uvlakačkog tapšanja po ramenu, biće ti i muzika automatski mnogo bolja.
i nema potrebe da svađalački nastupaš, mi se ovde skupljamo jer nam je dosadno. Ima nas svakakvih, mislim da treba da nas bolje upoznaš. A i mi vaš bend.
I samo piči, blago čiči...
blogovatelj blogovatelj 22:40 02.10.2016

Re: <a href="#">AZMA</a>

haha sve to ja znam
Pa treba mi vremena jos sam mlad


I na pravopisu da poradiš. I to se vrednuje u umetničkim krugovima, onim pravim.
strahinja.97 strahinja.97 22:43 02.10.2016

Re: <a href="#">AZMA</a>

Pa jeste prva i sledeca ce biti bolja :) Kako mi sazrevamo tako ce i nasa muzika :)
Nisam ja sam iz Uzica, otac moj je iz Kragujevca:)

Pa moram da branim ono sto je moje :)
Pa da ali nije okej prema klincima kritikovati ih i prozivavati ih a pre toga ne znati njihovu pricu :)
Ukusi se razlikuju :)
Pa ja se nadam da ce se svi ljudi upoznati sa ovim bendom :)
Trudicu se da upoznam sve :)
Naravno da hocemo
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:52 02.10.2016

Re: AZMA

Ja sam clan benda AZMA

Ко признаје пола му се прашта.

Добро, добро, ево, не мораш да вичеш, идем и ја у ћошак, "ДА МАЛО СВИРАМ" : )
strahinja.97 strahinja.97 23:02 02.10.2016

Re: AZMA

Nije vikanje pokusao sam samo da naglasim deo komentara :) Nemoj pogresno da shvatis :)
blogovatelj blogovatelj 23:06 02.10.2016

Re: AZMA

Nije vikanje pokusao sam samo da naglasim deo komentara :) Nemoj pogresno da shvatis :)


Bate, interpunkcija. Zapete, tačke, dvotačke, mi ovde sve bodujemo.
I sa ovim Markom nemoj mnogo da se zezaš, zajeban je.
Milan Novković Milan Novković 23:09 02.10.2016

Re: AZMA

strahinja.97
Nije vikanje pokusao sam samo da naglasim deo komentara :) Nemoj pogresno da shvatis :)

Marco je isto jedan stariji gospodin, malo nestašan doduše, ali se smiri čim mu daš neki matematički zadatak, manifolds hipnotički deluju na njega

maksa83 maksa83 23:14 02.10.2016

Re: AZMA

I sa ovim Markom nemoj mnogo da se zezaš, zajeban je.

Marko koliko sam shvatio levom ubija a desne se i sam plaši.

marco_de.manccini marco_de.manccini 23:34 02.10.2016

Re: AZMA

Бре, Блоги, не плаши децу мноме!

Ево, ако морам да будем озбиљан, рекао бих ово. Има доста плусева. На пример, како је Милан већ поменуо, сама чињеница да сте се састали милион пута, вежбали, сарађивали, смишљали, налазили решења, и изнели пројекат до краја је већ огроооман плус. То вам је супер и само наставите.

Али ја бих, на вашем месту, прочитао пажљиво и негативне коментаре, поготову што неки долазе од људи који се "помало" разумеју у музику.

И још мала напомена, није много упутно захтевати од људи да боље свирају од вас пре него што стекну право да изразе став. Циљна група "људи који свирају боље од мене" је прилично мала.
tess tess 03:32 03.10.2016

..

strahinja.97
koji su nas podrzali i na neki nacin odbranili od ljudi koji ocigledno ne znaju u kojoj zemlji zive i koji su toliko zatucani da ne vide da smo mi deca

:)


p.s. Zatucani, zatucani, stari moj, nemaš ti pojma šta se ovde dešava.
tess tess 03:34 03.10.2016

..

emsiemsi emsiemsi 07:13 03.10.2016

Re: AZMA

strahinja.97
Ja sam clan benda AZMA i sviram tu osmozicanu gitaru. :)
Zelim u ime celog benda da se zahvalim svima koji su procitali ovaj blog i koji su nas podrzali i na neki nacin odbranili od ljudi koji ocigledno ne znaju u kojoj zemlji zive i koji su toliko zatucani da ne vide da smo mi deca koja su napisala svoju prvu pesmu i kakva god da je mi smo na nas rad i trud ponosni jer smo sve sami uradili i nismo imali omoc niotkoga niti smo je trazili :)
Vidim da su neki ljudi veoma lose reagovali na nas trud ali ja verujem da je to samo zato sto nikada u zivotu nista nisu postigli, naravno cast izuzetcima. Video sam neki komentar o tome da smo mi burzuju i da imamo kesa kolko hocemo, e pa dragi moj "BLOGERU" savetovao bih ti da procitas tekst jer ga ocigledno nisi ni procitao
Gospodin koji sa ocigledno razume u stilove muzike ocito zna koja se gitara za koji zanr muzike svira pa ga pitam sad A KOJU GITARU TI SVIRAS PRIJATELJU? E A VOLEO BIH DA SVI ONI KOJI MISLE SMO KOPIJA I KOJI OMALOVAZAVAJU NAS RAD DA UMESTO STO SEDE ZA KOMPIJUTEROM UZMU MALO DA SVIRAJU :*
Boze moj ovo je slobodna zemlja svako ima pravo da da komentar svoj ma koliko god debilan taj komentar bio. :)
JOS JEDNOM SE ZAHVALJUJEM SVIMA KOJI SU POZITIVNO REAGOVALI NA NAS TRUD I RAD
:)

Сагласан - са написаним !
Сугестија за тон написанога - није нужно да се буде агресиван, да би аргументи били валиднији. Не угледајте се на агресивне будалчине.
little_radojica little_radojica 07:28 03.10.2016

Re: AZMA

strahinja.97
Video sam neki komentar o tome da smo mi burzuju i da imamo kesa kolko hocemo, e pa dragi moj "BLOGERU" savetovao bih ti da procitas tekst jer ga ocigledno nisi ni procitao
:)


Свађао би се по интернету? Значи, ипак - прави бунтовник

Шалу на страну, мислим да ниси разумео мој коментар. Нисам ни очекивао, јер сам то више у шали набацио блогерима него вама. Овде се иначе стално пати за осамдесетим и неким "правим" временима, али се губи из вида да су проблеми младих данас сасвим супротни. Осамдесетих је било идеја на претек, али је фалило свега осталог, па су људи морали да се довијају. Данас има свега, али фали идеја. Ниси никакав буржуј данас имаш музички студио или ако можеш да приуштиш да га изнајмиш. Ниси буржуј ако имаш смартфон или комп и мало бољу музичку/графичку картицу. Ал' ниси брате ни неки Робин Худ ако скинеш профи софтвер са нета или се шверцујеш у бусу.

А што се уметничког дојма тиче, остајем при томе да из текста и спота избија патетика, иста она која се може наћи у популарној култури илити комерцијали. Иста истијаЦка, је-би-га. Дакле, нису ваши покушаји да се изразите патетични, штавише, они су храбри и хвале вредни, али је резултат песма из које избија патетика. Волео бих да знам неки нежнији начин да то кажем. Волео бих и да уметник може да се развија а да се не суочава и бори са својим тренутним ограничењима. Нарочито ми није била намера да убедачим аутора текста и редитеља/камермана него да скренем пажњу на ствари које могу/морају бити боље.

Да не буде да сам то тек тако рекао, тј. да будем мало и конструктиван, размислите само колико пута су у народњацима и забавњацима употребљени мотиви и стилске фигуре попут:
-вина црвеног као њене усне,
-чекања на њу која се не појављује,
-гласа/лика у глави,
-погледа од којег човек није при себи,
-слатке мале вештице,
-времена које пролази,
-возова који одлазе,
-питања "где си ти",
-утапања туге у "чаши љубави",
-усне хладне као лед,
-усне слатке као мед,
-остављања свега и бегом у неизвесно зарад љубави, итд.

Нарочито све то тако одједном набацано...
Као да сте искројили песме од Томе Здравковића и оних летњих фестивала и накалемили као колаж на вашу музику (која је свакако бољи део и никако се не уклапа у тај сентимент).
У споту исто то само визуално (можда нисам свирао, али о овоме свашта знам) - превише очигледне референце. Нпр. не само да не морамо да видимо и сахат кулу кад се помиње "време које пролази", него још и човек непотребно скреће поглед на сат. То набацивање разних елемената на гомилу изазива какофонију и превише директне асоцијације које онда испадну скроз баналне. Бољи ефекат бисте постигли неким тајм-лапс покретним сенкама или само суптилним појављивањем сата у другом плану, без нарочитог истицања у центар композиције, милион бољих начина има. Људи који гледају спот би и даље могли да прочитају шта сте хтели да кажете, мада је и то питање - коме се ви у ствари обраћате . Воз, непослати СМС, слична прича. Само је фалила гитара о рамену па да патос буде комплетан :)

И да завршим позитивно:
Супер сте ви, само пичите - ко пева зло не мисли. Будите срећни што су људи критични према вама, брините се кад не маре , а подршка може доћи и долази на разне начине

antioksidant antioksidant 07:48 03.10.2016

Re: AZMA

Циљна група "људи који свирају боље од мене" је прилично мала.

kako kome
niccolo niccolo 08:06 03.10.2016

Re: AZMA

antioksidant
Циљна група "људи који свирају боље од мене" је прилично мала.

kako kome

Ćuti, ja ga samo gledam kako se prikriveno hvali svojim sviračkim umećem...
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:55 03.10.2016

Re: AZMA

Оно "људи који свирају боље од мене" је написано с њихове гледне тачке, односно, с гледне тачке било ког музичара.

И шта се, бре, вас двојица измотавате, угледајте се мало, видите да сам горе чак три пасуса написао мртав озбиљан. Епавишепа!
niccolo niccolo 15:32 03.10.2016

Re: AZMA

Оно "људи који свирају боље од мене" је написано с њихове гледне тачке, односно, с гледне тачке било ког музичара.

To jeste, zamisli da je Hendriks svojevremeno svirao samo za one koji bolje sviraju od njega (naravno, jasno je da sam njega pomenuo kako bih isprovocirao Maksu da krene u svoj uobičajeni rant o Džimiju ).
jinks jinks 15:34 03.10.2016

Re: <a href="#">AZMA</a>

Nisam ja sam iz Uzica

Ti ćeš daleko u životu dogurati :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:01 03.10.2016

Re: AZMA

zamisli da je Hendriks

Чекај, ко је сад па тај? Да није онај, сад се нешто присећам, један гитариста из Кербера што се нешто зезао с ватром на концертима?
8c_competizione 8c_competizione 16:04 03.10.2016

Re: AZMA

au bre Radojice, ti ko da seciras koji ce film biti pobednik Kanskog Filmskog Festivala one godine kada su svi filmovi jebeno dobri

shvati da ko god (da je tvoj idol po pitanju muzike/filma/sta li vec) nije izbacio prvu stvar kao fenomenalnu i onda odrzavao nivo ili ga svaki put nadjebavao sa sledecim albumom/filmom

umetnici imaju raznih faza, od pocetnika (gde verovatno manje vise kopiraju druge dok ne poprave sopstvenu tehniku) pa do one kada naprosto briljiraju svime sto urade

ni Beatles nisu odmah izbacivali bisere njihovog rada, poceli su sa pevanjem tudjih stvari (tu spada i onaj deo u Hamburgu), pa polako presli na sviranje svojih stvari koje su prvo bile samo za to da devojke zadizu suknje, da bi polako dosli do mnogo zrelijih stvari

slicno i sa Stones-ima: svirali su crnacku muziku dok nisu poceli sami da pisu pesme (sic! prve "njihove" pesme su im radili Paul i John iz Beatles-a)

u potpunosti se slazem za konstruktivnu kritiku, ali brate mili ima ovde i previse pljuvaca koji u sustini nisu nista vise nego do nedojebane babe (bolji termin mislim da ne postoji)
maksa83 maksa83 16:19 03.10.2016

Re: AZMA

To jeste, zamisli da je Hendriks svojevremeno svirao samo za one koji bolje sviraju od njega (naravno, jasno je da sam njega pomenuo kako bih isprovocirao Maksu da krene u svoj uobičajeni rant o Džimiju ).

blogovatelj blogovatelj 18:33 03.10.2016

Re: AZMA

docsumann docsumann 18:51 03.10.2016

Re: AZMA

i nema potrebe da svađalački nastupaš, mi se ovde skupljamo jer nam je dosadno.


i da se sklonimo sa ulice
docsumann docsumann 19:18 03.10.2016

Re: AZMA

Malo je ljudi koji ne cene i poštuju snagu i žrtvu da se netrivijalan projekat "iznese" od početka do kraja, a i kad delimo ljude uopšte jedini pouzdani kriterijum je delenje na dobre i loše.


ima jedan odličan intervju sa Igorom Kordejom (najčitanijim ex-yu strip crtačem u svjetskim razmjerama) gdje on priča kako mu je jedan od najznačajnih kreativnih podviga u životu bio završavanje (kompletiranje) svog prvog dugometražnog stripa "Stranac" od 5o i kusur strana.
fora je inače bila u tome što je redovno dobijao novac i zahtjev od Stripoteke da isporučuje nove stranice (nastavke) koja ga nikad nije objavila, bio je suviše avangardan za popkulturni koncept SP-e.
to je ustvari bila lična inicijativa Svetozar Tomića, velikog ljubitelja stripa i direktora Marketrpinta (koji je objavljivao Stripoteku) ne bi li na taj način podstakao mladog autora da izgura do kraja, znajući koliko dobrih crtača ne izdrži pod fizičkim i psihičkim teretom kojeg donosi rad na "cjelovečernjem" stripu.

kako kaže sam Kordej, to je krucijalno doprinjelo da ispeče šljakersku stranu zanata, onu manje glamuroznu, započene da se formira kao zreo autor i nabilduje enormno smopouzdanje.
blogovatelj blogovatelj 03:51 04.10.2016

Re: AZMA

i da se sklonimo sa ulice






Bolje da dolazimo ovde nego da pusimo drogu.
urbana_gerila urbana_gerila 06:57 04.10.2016

Re: AZMA

little_radojica
Томе Здравковића


nikada ne spominjati u pejorativnom kontekstu!

ako jednoga dana naša popularna muzika dobije svoj pandan americani, žanru koji je suštinski revitalizovao rnr, toma zdravković i(li), recimo, zvonko bogdan predstavljaće važan beočug, ma kakvi da su muzički i(li) žanrovski afiniteti...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana