Eksperimenti u blogovanju

Subotnja trolčina

alselone RSS / 01.10.2016. u 20:32

Inače?



Komentari (573)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 15:15 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Gledam slike sa ove MFU. Kakve su to porcije?


Ne, klopa je dobra i obilna. Mada, i cene su adekvatne.
I ima igraliste za decu. Skrovito mesto, tako da je mnogi nas visoki politicar tu zaglavio sa "sekretaricom".
alselone alselone 15:18 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Ne, klopa je dobra i obilna. Mada, i cene su adekvatne.
I ima igraliste za decu. Skrovito mesto, tako da je mnogi nas visoki politicar tu zaglavio sa "sekretaricom".


Kul onda. Izabrali su krive slike za sajt.

Ja dobijam koprivnjaču od restorana koji ti posluže ovako nešto



što ima ukupno 7 (sedam) zalogaja i to ti naplate kao mešano meso za četiri osobe.
nsarski nsarski 15:25 03.10.2016

Re: evo ja:)),

alselone
Ne, klopa je dobra i obilna. Mada, i cene su adekvatne.
I ima igraliste za decu. Skrovito mesto, tako da je mnogi nas visoki politicar tu zaglavio sa "sekretaricom".


Kul onda. Izabrali su krive slike za sajt.

Ja dobijam koprivnjaču od restorana koji ti posluže ovako nešto



što ima ukupno 7 (sedam) zalogaja i to ti naplate kao mešano meso za četiri osobe.


Ja mislim da oni ta "svinjska rebarca" (Japanese style, valjda) vise ne sluze. I, stvarno, slika uopste ne odgovara situaciji na terenu - verovatno nisu azurirali sajt.

P.S. Pogledao sam malo detaljnije. Da, te slike su da istaknu "sminkerski" aspekt MFU. Ima malo i toga, ali moze se podneti. Imaju mastovitu keramiku i nestandarno posluzenje.
angie01 angie01 15:37 03.10.2016

ne znam gospodo,

al napraviste egzaltirani kaljugu ni od cega, kako biste mogli da bacite po koju grudvicu, a sa smeskom iz zadovoljstva, sa sve dobrovoljnim redom za nabijanje sa prostackim predznakom, al ne sopstvenih zena, samo zato jer sam se usudila da kazem,

- da doticni restorancic- nije restoracija,
- da nije mesto za porodicna okupljanja, jer mu je koncept drugaciji,
-narocito za klopu, jer je hrana losa,
-da sam protiv dranja na decu, -jer ona nisu kriva- kada im je dosta sedenja u stolici, gde nemaju sta vise da rade, nego da se treba povinovati decijim potrebama- mnogo bolje je objasnio tajson,
- da mi je jednako bez /veze kada neko mrko gleda u pravcu tudjeg stola.

sa sve porukom tadejus, da joj je pogrean izbor restorana- ni vise ni manje od toga,...da nije sve zloupotrebljeno u druge svrhe.

da preskocim gorilu i njegove sumnjive tendencije, al eto, krki, koji je sebi sam dao ulogu sveznajuceg vrhunskog autoriteta, iako se vise puta pokazalo da za tako nesto nema osnova- poslednji put sam mu oprostila tvrdnje, prosto me mrzelo da ulazim u to besmisleno siledzijsko guranje- vezano za prvo postavljanje spomenika bana Jelacica, gde sam podatke koje sam izrekla,posle njegove primedbe proverila i ispostavilo se da sam tacno rekla-, dolazi razulareno usplahiren, kada je vec besmisleni cirkus utihnuo, da doda jos koju bljuvotinu, da bi u izmenjenoj interpretaciji sa isfoliranim dodacima- ono o tome kako neki narodi shvataju sustinu bivanja dece sa roditeljima:))) i kako u stvari ti restorani izgledaju:))-kaze isto sto i ja, da je restorancic odredjenog tip, da tu dolaze takvi i takvi gosti i da nije dobra hrana,...sad valjda sve to znaci da ipak treba insistirati da deca budu mirna vikanjem na njih i da je njegova verzija uklesana u kamen kao boziji zakon,...sa sve bednim komentarom, kako sam ja grebator- ono, ako je dzabe, moze sve, jer kako bi drugacije fema, prazilukovicka i kreten mogla.

rekoh vec, mene je stvarno sramota od ovakve komunikacije, od same cinjenice da je moguca, pozeljna i da nikome ne smeta, da se visestruko prelazi granica neke normale, a eto dele se lekcije o ponasanju:), te cu se u tom smislu ovde pozdraviti sa vama, jer je eto meni ceo taj manir siledzijstva i vredjanja zesca bedastoca i pre svega tuzna slika mesta u koje dobrovoljno dolazim.

sve najbolje
trala.la trala.la 16:09 03.10.2016

Re: evo ja:)),

nsarski
Gledam slike sa ove MFU. Kakve su to porcije?


Ne, klopa je dobra i obilna. Mada, i cene su adekvatne.
I ima igraliste za decu. Skrovito mesto, tako da je mnogi nas visoki politicar tu zaglavio sa "sekretaricom".


Pa, sad, nisu baš ni uobičajene veličine, nešto su manje. Ako jedeš redovno, ono 3-5 obroka dnevno, onda će ti verovatno biti sasvim dovoljno. Imajući to u vidu, cene su jače, ali je hrana baš ukusna.
maksa83 maksa83 16:14 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Gledam slike sa ove MFU. Kakve su to porcije? Je l' to tapas bar ili ono, dizvinete, proseravanje kada moras da narucis dvajes porcija da bi se najeo a i kuvar se pride natripovao da je umetnik?

E, ne'š se tu najesti k'o prase, za to postoje druga mesta, ali ne bi smeo da ostaneš ni skroz gladan, dakle nije neki onaj folirantski fjužnblabla fazon sa trouglastim tanjirom veličine sombrera na čijoj sredini stoji neka braon fleka i preko nje travka, ali nije nemoguće da će ti trebati i jelo i predjelo.
alselone alselone 16:42 03.10.2016

Re: evo ja:)),

E, ne'š se tu najesti k'o prase, za to postoje druga mesta, ali ne bi smeo da ostaneš ni skroz gladan, dakle nije neki onaj folirantski fjužnblabla fazon sa trouglastim tanjirom veličine sombrera na čijoj sredini stoji neka braon fleka i preko nje travka, ali nije nemoguće da će ti trebati i jelo i predjelo.

P.S. Pogledao sam malo detaljnije. Da, te slike su da istaknu "sminkerski" aspekt MFU. Ima malo i toga, ali moze se podneti. Imaju mastovitu keramiku i nestandarno posluzenje.


To je skroz OK, ne mora svaki restoran ni da bude ona "domaća" varijanta u kojoj ti donesu pljeskavicu od 450 grama, pojedeš pola i ne možeš dalje. Mada nije uopšte loše kada se spoje tolike porcije i odličan ukus. To je rahmetli Bata Pežo imao.

Otvorili su ga ponovo, ali kažu da nije to - to. Nisam išao još da proverim. Kolaju priče da je jedan od razloga što je zavtvoren, Kravčeno koji ima vilu pored, pa su njegove gorile i murija zatvarali restoran rano (koji je btw izvan grada) da čovek može da spava.


maksa83 maksa83 16:59 03.10.2016

Re: evo ja:)),

u kojoj ti donesu pljeskavicu od 450 grama, pojedeš pola i ne možeš dalje.

Ovo ne razumem, tj. nema mi smisla.

Kravčeno koji ima vilu pored, pa su njegove gorile i murija zatvarali restoran rano (koji je btw izvan grada) da čovek može da spava.

Morao sam da proverim što su to Kravčenko, i božemeoprosti - on liči na našeg Nešu Slinu.

Ja sam bio u nekom restoranu Bate Pežoa pre oko milion godina, ali taj je bio pored reke (je l' to taj?) i to pamtim kao dobro. Posle sam shvatio da Bata Pežo otvara restorane i razrađuje ih. Kad sam bio mali deda me je kad dođem vodio u Piroš Čizmad (u starom centru, ne mnogo daleko od Kisačke), nemam pojma da li ta birtija još uvek postoji.

alselone alselone 16:59 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Sve je to bezbeze, ja opalio sad paprikas, drugi dan, samo malo podgrejo. Ijao!
alselone alselone 17:02 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Ovo ne razumem, tj. nema mi smisla.




Ja sam bio u nekom restoranu Bate Pežoa pre oko milion godina, ali taj je bio pored reke (je l' to taj?). Posle sam shvatio da Bata Pežo otvara restorane i razrađuje ih. Kad sam bio mali deda me je kad dođem vodio u Piroš Čizmad (u starom centru, ne mnogo daleko od Kisačke), nemam pojma da li ta birtija još uvek postoji.

Jeste, taj je, na Dunavu, nekad bio skroz izvan grada, danas je u dolini lopova. U dolini Toma Nikolića koji prave kuće s' pogrešne strane dolme. I nikom ništa.

Ne znam za Piroš.
tadejus tadejus 18:03 03.10.2016

Re: evo ja:)),

tyson
e jebatigasad, kud rekoh bučna..

Ma ništa lično; ralunaj da si samo dala šlagvort raspravi.

Meni zaista dođe žao kad vidim decu po restoranima kako se vidno smaraju; zato i rekoh kak ose zapravo nerviram i ljutim na roditelje jer prezirem samoživost.

Nije tu, po mom mišljenju, stvar u "vaspitanju dece" ama baš ni malo; velikoj većini dece taj ambijent jednostavno ne odgovara, a naročito ne protokol (dizajniran, naravno, prema modelu odraslih) dugog sedenja i bavljenja hranom i pićem.

Krkarov mediteranski model restorana tu, naravno, pada u vodu jer kod nas toga jednostavno nema; ja se bar ne sećam kada sam video te masovne izlaske na ručak/večeru parova sa sitnom decom. Možda na statističkom nivou incidenta.

Kad je dete samo sa odraslima za stolom brzo se smori i onda traži pažnju; ubrzo se izgubi svrha odlaska u restoran jer svi za stolom, odjednom ili pojedinačno, počnu da se bave detetom koje vidno pati, dosadno mu je. Zašto ga muče?!

Ako je za stolom ili u kafani dvoje dece, ona ubrzo počnu da se zabavljaju i igraju kao da su na igralištu jer to su deca, i neminovno se nađe neko kome zasmeta samoživost roditelja - deca se zabavljaju, sad najzad mogu da se opuste sa svojim društvom - jer restoran nije igralište.

Po mom mišljenju, najbolje rešenje je neki prostor za igru makar u većim restoranima, gde su i vuci siti i koze na broju; deca ispoštuju starije, odsede dok mogu, najedu se, i onda mogu da uživaju u igri i druženju; a odrasli mogu da se malo posvete jedni drugima bez ignorisanja kritičkih pogleda sa susednih stolova.

dal ima pravo da primjeti..
ima
i da se ljuti..
ima i to..

Mislim da ovde generalno prestaje faza intervencije u Srbalja.

da baca prjekorne poglede pa čak i dobaci nešto..
ima i to..

A ovo je maksimum, kod onih retkih koji su malo nervozni.
Navikao je Srbin da trpi zulum



Ama mašiš fudbal..
Kao da si u restoranu zadnji put bio dok je još tito bio živ..
Ako restoran ima dječije porcije, djeca su očito dobrodošla..
Za ottimo se ne sjećam moguće da su nam izlazili u susret pa pravili male porcije a možda ih imaju, kako bilo, ne sjećam se da smo ikad bili jedini sa djecom, ta terasica ima te neke vitrinice pa bi se djeca malo provlačila okolo i to čačkala, malo izlazila na trotoar, niko nije bio smoren, konobari bi im donosili i dodatnog materijala da se zabave, mi bi ostavii pristojnu napojnicu i sve bi bilo ok..
Klopa je sasvim ok a tiramisu je odličan za ove koji sernjaju o profinjenom nepcu..

Restorana sa igralištima ima ali je u većini hrana loša, primjer 9, primjer Košuta, i Mfu je meni ostao u lošem sjećanju zbog đon tvrde pačetine i zagorjelog nekog drugog mesa, ne sjećam se kog, nakon dva loša iskustva više nisam išla mada čujem da ih svako malo hvale..
A i igralište im je neka prašina do vrata..
Restoran koji ima odlično igralište i dobru domaću hranu, pride fenomenalno meso ispod sača je sunset na adi i to bih jedino preporučila roditeljima uvijek..
To zaista jeste restoran baš za porodicu s djecom..
Ali sad pričati priču kako su samoživi ljudi koji imaju djecu i još bi s njima išli u više od tog jednog fakin restorana..
Ama ne sernjaj..
zilikaka zilikaka 18:16 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Ne znam za Piroš.


To je bilo na Grbavici. Ne sećam se imena ulice, neki poznat Madjar.
Dobra i poznata kafana. Išlo se, al više nisam sigurna da bih potrefila mesto.

tadejus tadejus 18:31 03.10.2016

Re: ne znam gospodo,

angie01


sa sve porukom tadejus, da joj je pogrean izbor restorana- ni vise ni manje od toga,...da nije sve zloupotrebljeno u druge svrhe.



Kakav si ti kreten od žene.. Jesus..
tess tess 18:40 03.10.2016

Re: ne znam gospodo,

Angie
rekoh vec, mene je stvarno sramota od ovakve komunikacije, od same cinjenice da je moguca, pozeljna i da nikome ne smeta, da se visestruko prelazi granica neke normale, a eto dele se lekcije o ponasanju:), te cu se u tom smislu ovde pozdraviti sa vama, jer je eto meni ceo taj manir siledzijstva i vredjanja zesca bedastoca i pre svega tuzna slika mesta u koje dobrovoljno dolazim.

sve najbolje

Angie, to što mislim da si sitnodušan smarač - nije razlog da ideš. Ma, ne. Samo kažem.

Silbermond - Irgendwas bleibt
princi princi 18:42 03.10.2016

Re: jeb'o meltdown

ako nije public.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:53 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

da to nikome ne smeta.


Meni smeta.

Nikad se sa Angie nisam slagao, ali ovo, bre, pa aman ljudi, ima li ikakve mere.
Šta dokazujete?

Naravno da se ne slažem sa idejom da postoje restorani u kojima je deci i psima... ali malo mere, ebem mu.

Pa onda ovo, ti me juriš da te kresnem a ja neću, ne pomaže ti ni to što si uporna.

Prolaze li ti kulovski fazoni gde?
Kod mene, ispred zadruge, je to davno prevaziđeno, takvi nemaju šanse da nešto kresnu.
Zapamti to Urbani.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:03 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
da to nikome ne smeta.


Meni smeta.

Nikad se sa Angie slagao, ali ovo, bre, pa aman ljudi, ima li ikakve mere.
Šta dokazujete?

Naravno da se ne slažem sa idejom da postoje restorani u kojima je deci i psima... ali malo mere, ebem mu.

Pa onda ovo, ti me juriš da te kresnem a ja neću, ne pomaže ti ni to što si uporna.

Prolaze ili ti kulovski fazoni gde?
Kod mene, ispred zadruge, je to davno prevaziđeno, takvi nemaju šanse da nešto kresnu.
Zapamti to Urbani.


Potpis.

Al kako ljudi vole u coporu da smrde, cudo jedno.
alselone alselone 20:14 03.10.2016

Re: evo ja:)),

Kravčeno

Ovaj Slinoliki lik mi je bio potpuno neutralan, ono niti vino, niti voda, nit smrdi, nit miriši, dok jedan dan nisam otvorio Bljuc i tamo naslov "NIS napravio dogovor sa gradom, 200 miliona donacija gradu za lokalne projekte". Reko, vidi bogati, baš lepo, sad svašta može da se napravi. Već sam video novi park pored moje bivše zgrade. Kad ono BG. E, jebo kevu više i BG i sve u BG. I NIS kao firma koja je iz NS, donira pare u Beograd.

Od tada me nervira (iako naravno znam da to nije samo njegova lična odluka).
zilikaka zilikaka 20:22 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Meni smeta.

I meni.

Umemo mi ovde da zagovnjamo, al sad se brate preteralo.

Kako god se kome sviđalo, Andja je iznela svoje mišljenje. Nije nikog vređala.
silver silver 20:33 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Meni smeta.


Ma smeta, kako da ne smeta, pristojnost se baš potcenjuje :(
tess tess 20:34 03.10.2016

..

Al kako ljudi vole u coporu da smrde, cudo jedno.

U coporu, cudo jedno. Vala bas.

Meni se cini da ti za nesto drugo i nemas petlju - sem da ovako potpises necije rijeci i ko fol dobacis nesto za nekim, taj neko tamo smrdi, posto je copor ne moras da imenujes, il?

Da ponovim: Angie, ne mrdaj s bloga, falices mi da me mrcvaris..

A - u ovu temu uvaljana kao u secer sitno mljeven, valjuska se dva dana i ne prestaje sa uvaljuskavanjem..Cek, kako je pocelo? Ah da, odrzala je cas finog ponasanja u velikom gradu - tj kad i gdje se ide u restoran sa djecom.. posto ona zamislja kako se Tadejus dernja na ijekavskom - i kako je atmosferu malog fensi lokala urnisala ijekavskim dernjanjem na rodjenu decicu koja znaju kad im vreme spavanja, piskenja, mazenja i privatnosti..

Covece, covece..
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:42 03.10.2016

Re: ..

Meni se cini da ti za nesto drugo i nemas petlju - sem da ovako potpises necije rijeci i ko fol dobacis nesto za nekim, taj neko tamo smrdi, posto je copor ne moras da imenujes, il?


Lose ti se cini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 03.10.2016

Re: ..

Umemo mi ovde da zagovnjamo, al sad se brate preteralo.


Preteralo i to na način koji je lišen svake inventivnosti, duha, šmeka, to je ono što poražava.
Juriš me a ja neću, takve nisam ni u vojsci....pa jbt, može li gluplje?

A krljanja mogu da budu i zanimnjiva.
zilikaka zilikaka 20:48 03.10.2016

Re: ..

A krljanja mogu da budu i zanimnjiva.


Još kako. Definitivno bi ovde bilo jako dosadno bez njih, nego gadno kad se uvati bankina...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 03.10.2016

Re: ..

nego gadno kad se uvati bankina.


Da, kao kad npr ti kreneš da dokazuješ kako su vojvođanska sela lepša od šumadijskih :)
zilikaka zilikaka 21:00 03.10.2016

Re: ..

hoochie coochie man
nego gadno kad se uvati bankina.


Da, kao kad npr ti kreneš da dokazuješ kako su vojvođanska sela lepša od šumadijskih :)


Funkcionalnija, kolega, funkcionalnija!

Lepota je u oku posmatrača.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 03.10.2016

Re: ..

Lepota je u oku posmatrača.


Dobar izgovor je uvek dobrodošao :))


ps

lupam, bre, lupam.
arcins arcins 21:07 03.10.2016

Re: evo ja:)),

zilikaka
Ne znam za Piroš.


To je bilo na Grbavici. Ne sećam se imena ulice, neki poznat Madjar.
Dobra i poznata kafana. Išlo se, al više nisam sigurna da bih potrefila mesto.



Lasla Gala

Bata Pezo je bio kod SUP-a, pa je posle otisao na Kamenjar.
urbana_gerila urbana_gerila 21:53 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man



u, jbt, zadrugar, preskačem tvoje komentare kao ekstremno glupe i predvidljivo dosadne - te mi umalo ovaj biser promače, hvala apacherosepeacock što mi je izvršila obraćaj pažnje.

kako da ti to kažem a da ne budem puno grub, ono da sam principijelno za - premu svecu i tropar - je, očekivano, prekomplikovano...

možda ćeš razumeti, recimo, da se - džabe nudiš, da je gicanje u blatu pred zadrugom tvoja vrsta hepeninga, i da se, što se mene tiče, ti i tvoja ciljna grupa možete nesputano posvetiti praktikovanju takvijeh telesnijeh zadovoljstava.

da ne bude da sam miner i da sam dibidus izbunario vašu grupnu seks-seansu, neka moj doprinos bude to što ćete kada dobro pronjuškate guzice jedni drugima, duboko, tamo gde sunce ne sija, pronaći:

Zapamti to Urbani.

urbana_gerila urbana_gerila 21:55 03.10.2016

Re: ..

apacherosepeacock
Meni se cini da ti za nesto drugo i nemas petlju - sem da ovako potpises necije rijeci i ko fol dobacis nesto za nekim, taj neko tamo smrdi, posto je copor ne moras da imenujes, il?


Lose ti se cini.



dramski zaplet, ili ti je crko plajvaz?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

u, jbt, zadrugar, preskačem tvoje komentare


Vidim, i znam pouzdano.
A nešto si prilično opširan komentar posvetio nekome čije komentare preskačeš, a?:)

I šta si u njemu rekao, ništa, zadruga, blato i takoto, već viđeno i odavno dosadno.

Nego da te pitam, uspevaš li da nahvataš kakvu mučenicu na ove fore o tome kako si opak jebač?
E da mi je znati kakvi krndelji na to padaju jbt, ako ikakva pada.
predatortz predatortz 22:19 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
u, jbt, zadrugar, preskačem tvoje komentare


Vidim, i znam pouzdano.
A nešto si prilično opširan komentar posvetio nekome čije komentare preskačeš, a?:)

I šta si u njemu rekao, ništa, zadruga, blato i takoto, već viđeno i odavno dosadno.

Nego da te pitam, uspevaš li da nahvataš kakvu mučenicu na ove fore o tome kako si opak jebač?


E da mi je znati kakvi krndelji na to padaju jbt, ako ikakva pada.


Aj lepo priznajte da se zajebavate, kao als i ja nedavno. Da nas ložite. Ne želim da verujem u to da vas dvojica stvarno razmenjujete ovakve reči. Narodski, koji vam je kurac?!

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Aj lepo priznajte da se zajebavate,

Pa sad, šta se zove zajebancija.
Ja se zajebavam, ozbiljno da shvatim umišljene mamlaze ne mogu i neću.
Za Urbanog verujem da peni, verujem jer je dolazio to te tačke da me zvao na neku tuču da mi dokaže kako je mnogo opasan.
Mislim, jedva sam odoleo iskušenju da saznam koliko je neki napaljeni mamlaz opasan.
urbana_gerila urbana_gerila 22:24 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
nahvataš kakvu mučenicu

hoochie coochie man
kakvi krndelji na to padaju


cccc, otac ženske dece i domaćin.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

urbana_gerila
hoochie coochie man
nahvataš kakvu mučenicu

hoochie coochie man
kakvi krndelji na to padaju


cccc, otac ženske dece i domaćin.




Pazi kad sam znao da ćeš o porodici :)
Puko si, al nije ti prvi put.

A tuča, broj telefona i to, još važi?
Ma zajebavam te, nemoj da se ložiš.
urbana_gerila urbana_gerila 22:30 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
Za Urbanog verujem da peni, verujem jer je dolazio to te tačke da me zvao na neku tuču da mi dokaže kako je mnogo opasan.


nikada niti "penim" niti pretim.
već sam ti dao dozvolu, važi i sada, da objaviš javno našu prepisku iz koje svako funkcionalno pismen može videti da sam na tvoje insistiranje da sam mnogo opasan - odgovorio da to uvek možeš da proveriš.
to važi i dalje.
ne samo za tebe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

lu, važi i sada, da objaviš javno našu prepisku


Ma kako da ne, prepisku s tobom čuvam u posebnom fajlu, baš mi je važna.
Objavljuj bre šta ti je volja, evo, moju dozvolu imaš.

Nego, čitaš ili ne čitaš moje komentare? :)
urbana_gerila urbana_gerila 22:35 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
Nego, čitaš ili ne čitaš moje komentare? :)



mnogo više od toga trebalo bi da te brine - da li ih tvoja deca čitaju, oče i domaćine?


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

mnogo više od toga trebalo bi da te brine - da li ih tvoja deca čitaju, oče i domaćine?


Opet o deci :)
Ne smeta to meni, da znaš samo, smeta mi tačno onoliko kolikoo i zadruga.

Čak mi je i drago kad takojasno iskažeš nemoć pa kreneš o tome.

Piči samo, malo si me razgalio, al da se teram ovde s tobom do sudnjega dana, na pamet mi ne pada.
urbana_gerila urbana_gerila 22:43 03.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

hoochie coochie man
Opet o deci :) Ne smeta to meni


od takvih me ni to ne čudi...
blogovatelj blogovatelj 02:22 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Prolaze li ti kulovski fazoni gde?
Kod mene, ispred zadruge, je to davno prevaziđeno, takvi nemaju šanse da nešto kresnu.
Zapamti to Urbani.


Bravo majstore.
blogovatelj blogovatelj 02:31 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

E da mi je znati kakvi krndelji na to padaju jbt, ako ikakva pada.


On je tzv jebač teoretičar, sve zna na blogu da ti napiše kako se to radi.
Jedino što ima probleme u praksi. A nije i da mu se ne vidi iz svakog komentara da je žešći onaničar.
blogovatelj blogovatelj 02:35 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

nikada niti "penim" niti pretim.


Ja mislim da bi te Huči žešće otresko kad biste se pobili.
blogovatelj blogovatelj 03:23 04.10.2016

Re: Farmer Ničega

Radio je za mene nekoliko meseci i nisam bio ni najmanje zadovoljan


Šta bre za tebe? Šta te savetovo, keve ti? Da povećaš nivo izdajnikluka, pa će da kapne i neka para o trošku američkih poreskih obveznika, uplaćeno žiralno kroz peti primerak na ime Đerđa Soroša.
Ti i brendovanje... C, c, c...
nowhereman nowhereman 05:51 04.10.2016

Re: evo ja:)),


Pa znaš da sam seljačina.
Ali niko mi ne odgovara na pitanje. Čime se tačno bavi? Mislim, Amerika super, Srbija mu nije ni za šta, ali on ipak došao u Srbiju da živi i da na nju kuka. Što? Ima firmu? Prodaje nove tehnologije Srbima?



Kris Farmer radi u Srbiji ono što u Čikagu radi milion Srba.

I da, oni su otišli u Ameriku, žive u Americi, njima je Amerika "super" i ne kukaju na Ameriku. Imaju firme. Bave se novim tehnologijama.

Misle na Srbiju i šalju pare rodbini.


urbana_gerila urbana_gerila 06:03 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

blogovatelj
Ja mislim


zacenih se.
tadejus tadejus 07:57 04.10.2016

Re: ..

hoochie coochie man
Umemo mi ovde da zagovnjamo, al sad se brate preteralo.Preteralo i to na način koji je lišen svake inventivnosti, duha, šmeka, to je ono što poražava.Juriš me a ja neću, takve nisam ni u vojsci....pa jbt, može li gluplje?A krljanja mogu da budu i zanimnjiva.


ali jbt pa zašto si to čitao?
još ja gledam o čemu ti pišeš, zaključila da pišeš kako ti smetaju djeca u restoranima i kao dokle više, zar ih sad i u restorane vode.. pa reko jbt jesi li ti potpuno odljepio..
kad ono..
ja stvarno ne mogu da vjerujem da ste vi gore potpisani (silver me posebno čudi) čitali tu prepisku..
šta vam je ljudi?
Gospodja Klara Gospodja Klara 08:18 04.10.2016

Re: evo ja:)),

Ne, klopa je dobra i obilna. Mada, i cene su adekvatne.
I ima igraliste za decu. Skrovito mesto, tako da je mnogi nas visoki politicar tu zaglavio sa "sekretaricom".


Super mesto. Dobra klopa, a i espreso.

Jednom prilikom na tom igralištu za decu klinja se motao oko moje ćerke i predlagao joj ''da se đonaju'' (oboje imaju po 10 god.). Ova odmah pobegla da me pita šta to znači, naravno nisam imala pojma (mislim, svašta mi palo na pamet). Prilazi klinac i ja ga pitam šta to znači ''đonati se''.

''To je ono kad dvoje dignu majice i onda onako pupak o pupak se trljaju... Ali nemojte da kažete mojoj mami da sam to rekao.''

''Ne dolazi u obzir da se đonam s njim!''

''Onda ni ja neću da se igramo gusara.''

...
tess tess 08:27 04.10.2016

Re: ..

šta vam je ljudi?


Ništa, Angie nije nepristojna, ne koristi psovke - dobro, malo jebe i mrcvari mozak satima i danima, ali bez psovke.
U tom je caka.

I sad - ne mogu vjerovati oko čega je ona napravila hrpu govanaca zamotanih u šarene papiriće, ej, propast..Krvna zrnca i govanca slona zamišljam zamotana u papiriće raznih boja, svjetlucavih.

I nisam razumjela šta priča Urbani za vojsku, šta vojska, što, kako, zašto.. ccc...

No - da se ne lažemo - nervira me Krkar kad vrijeđa Principessu, za Angie me boli dupe. Šećerno dupe.

Angie, vrati se, ostaće mi blogerska anomalija pusta bez tebe.


p.s. Zašto je srpski bez kvačica u mojoj izvedbi nekako nenormalniji - pričam sama sa sobom.


predatortz predatortz 08:29 04.10.2016

Re: ..

tess
pričam sama sa sobom.


Često!
tess tess 08:32 04.10.2016

Re: ..

:)
silver silver 09:07 04.10.2016

Re: ..

Tadejus, ako mogu da objasnim razlog mog komentara: pročitala sam kao i uvek pažljivo celu prepisku; tema je po meni bila jako interesantna i mogla je da se razvije u dobru diskusiju bez obzira na sukob mišljenja i na različite pristupe. Tudja iskustva su uvek dragocena. Svesna sam da postoje lični animoziteti i da se oni manje-više pretapaju iz bloga u blog ali čini mi se da se ovde prešla odredjena granica pristojnosti u komunikaciji - ako jedan bloger poželi da napusti ovo mesto jer se na bilo koji način oseća ugrožen i nepoželjan, ja ću zauzvrat kao član ove zajednice da se osetim odgovornom i ćutanje u ovom slučaju bi za mene bilo jednako učestvovanju u teranju a na to ne pristajem.

Drugo, bez obzira na nickove (izmišljene ili prava imena), za mene ste svi ovde real people, kao takve vas vidim i tako sa vama razgovaram (ovde) a isto tako i da se poznajemo lično. Bloger Angie je takodje nečija majka, nečija kćerka i nečija žena i "nabijanje na spolovilo" kao osnovni argument u diskusiji prema ženskoj osobi kod mene je izazvalo veliki otpor. Znam da smo sposobni za mnogo bolje.

Generalno slažem se sa svima koji vole da vide decu u restoranima i vode svoju decu: uključivanje deteta je najbolji način da se dete nauči: bez obzira da li se radi o veselom i bučnom mestu ili o jako formalnom - dete će saznati da postoje razna mesta i razni (prihvatljivi) načini ponašanja u životu. U principu, kada je dete sa mnom za stolom, ono je učesnik u tom ritualu, zaslužuje moju pažnju i zaslužuje da uživa u jelu i piću; s druge strane pošto se nalazi medju (drugim, nepoznatim) ljudima, mora da pokaže razumevanje i poštovanje. Muž i ja u slobodno vreme radimo kao volonteri sa jako bolesnom decom; često organizujemo izlaske u restorane i pravo je uživanje videti radost na dečijim licima (i na licima odraslih) kada mogu da se uključe i učestvuju.

Pozdrav
blogovatelj blogovatelj 10:46 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

zacenih se.


Jašta, ali bi te Huči omlatio žešće. Posle ako bi ga sreo, samo bi ponavljao "poštovanje, mlad gospodine"
Ti si bre ciketan da kažeš na blogu kako se zoveš i čime se baviš, a ne da se biješ sa nekim.
A znamo da si oksidans, jelte...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 04.10.2016

Re: ..

dramski zaplet, ili ti je crko plajvaz?


A sta se to tebe tice?
tess tess 10:55 04.10.2016

..

E, šta je bilo, jel se vratila?

Angie, nemoj da se ljutiš što - u najnovijem sukobu sa čoporom - imaš više preporuka od Urbanog, il?

Dobro ljudi, vratite Angie, nema opstanka nam` Bosančicama, nema ravnoteže, nema ništa, sve je otišlo u razq, bez nje..


principessa_etrusca principessa_etrusca 11:01 04.10.2016

Re: ..

Generalno slažem se sa svima koji vole da vide decu u restoranima i vode svoju decu: uključivanje deteta je najbolji način da se dete nauči: bez obzira da li se radi o veselom i bučnom mestu ili o jako formalnom - dete će saznati da postoje razna mesta i razni (prihvatljivi) načini ponašanja u životu. U principu, kada je dete sa mnom za stolom, ono je učesnik u tom ritualu, zaslužuje moju pažnju i zaslužuje da uživa u jelu i piću; s druge strane pošto se nalazi medju (drugim, nepoznatim) ljudima, mora da pokaže razumevanje i poštovanje. Muž i ja u slobodno vreme radimo kao volonteri sa jako bolesnom decom; često organizujemo izlaske u restorane i pravo je uživanje videti radost na dečijim licima (i na licima odraslih) kada mogu da se uključe i učestvuju.


Ја се нисам укључивала у ову дискусију (осим о италијанском ресторану који је место радње), али ти си сажела оно што мислим.

Наравно да је добро је да деца учествују и у мање формалним породичним изласцима у ресторане где им је дозвољено "да буду деца", а пожељно је да науче да постоје и друкчија места. (Када је мој син имао око 5 или 6 година, водила сам га и на формалнија места, не на дуге ручкове или вечере осим када се радило о одређеним прославама, већ рецимо на поподневни "чај" који траје таман колико може да потраје дечја пажња. На свадбеним ручковима сам га изводила да се истрчи у интервалима.)

Ти живиш у средини која је предоминантно енглеска и средњекласна и у којој се деца уче одмалена да буду обзирна према другоме, односно да поштују туђи простор и право на мир.

У Лондону је друкчије, мање структурирано пошто у различитим класама и етничким заједницама важе различита правила. У околини неког општинског стамбеног блока можеш да очекујеш да видиш фрустрирану Енглескињу како неконтролисано урла на двогодишње дете у самопослузи (као директно из програма Џереми Кајла) или индолентну Сомалијку која води 3-5 деце и која се не осврће да ли им испадају папирићи, паковања слаткиша, улепљени слаткиши и сл, не разговара са децом у градском превозу и не забавља их, већ је на мобилном док се деца забављају сама, често сметајући другима или прљајући простор око себе.

Индолентно понашање родитеља у јавном простору може баш да смета. Недавно сам била у возу за аеродром који иде пола сата и где су две жене, Арапкиње, путовале са троје деце. Једна је била мајка, а друга рецимо млађа рођака. Деца су се довикивала, играла се са вратима ВЦ-а, расправљала, подизала ноге на сто између седишта, једном детету је испао кекс који није подигнут, већ касније немарно згажен и смрвљен. Мајка није уопште реаговала. Ја сам се у неком тренутку померила да седим леђима према њима и не гледам понашање какво не оправдавам.

Ја мислим да родитељи треба, и када су на јавном месту, да реагују на неодговарајуће понашање детета, да га опомену, па ако треба и да повисе глас. То што је Тадејус опоменула своју децу је најнормалније понашање родитеља који су дужни да науче своју децу да се оријентишу.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:35 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

A znamo da si oksidans, jelte...


Pa ne mogu da verujem da je antioksidans jer sa njim sam razmenila par jako pristojnih pp. A urbani je poceo da me provocira cim je ona lucprda od neotessane krenula da me cima za nogavicu. (ne umeju 1 na 1 nego moraju ko ovce u stadu da bleje zajedno)

Neko od njih 2 (ili oboje) je nedavno otvorio naloge na ime one dziberry i onog bosanca (za jednokratnu upotrebu) sto bi da ratuje, tamo kod cunade na blogu, gde su se pustili s lanca ko besni sa 4 naloga.

Providno, priglupo, al eto, nema moderatora da pocisti malo djubre ovuda pa radi punom parom lecenje kompleksa i tako to..


tess tess 11:52 04.10.2016

..

..ccc, kako glup komentar - oči mi zasuziše.


I dobro sve, al što bih otvarala drugi nalog tamo gdje već efikasno pravim lom? - cc, hajde malo razmisli. Molim te, malčice.


tess tess 11:52 04.10.2016

..

Angie, vrati se.
maksa83 maksa83 12:02 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Pa ne mogu da verujem da je antioksidans

Ja garantujem 120% da urbana_gerila nije antioksidant.
Neko od njih 2 (ili oboje) je nedavno otvorio naloge na ime one dziberry

Ne, janeberry je qqrq, u svakoj inkarnaciji je izofira toplina i ljubav prema Saši Jankoviću. Otpr. kao kada bih ja napravio novi nalog pod imenom "nusratfatehalikhan" i u trećem komentaru krenuo da mrvim oko dijakritika.
krkar krkar 12:15 04.10.2016

Re: Farmer Ničega

Šta bre za tebe? Šta te savetovo, keve ti? Da povećaš nivo izdajnikluka, pa će da kapne i neka para o trošku američkih poreskih obveznika, uplaćeno žiralno kroz peti primerak na ime Đerđa Soroša.
Ti i brendovanje... C, c, c...


Uvek me veseli kad vidim da SOM (Spoznajno Ograničeni Magacioner) ima sopstveno mišljenje i zaključak.
milisav68 milisav68 12:17 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Otpr. kao kada bih ja napravio novi nalog pod imenom "nusratfatehalikhan" i u trećem komentaru krenuo da mrvim oko dijakritika.

Mislim da bi tvrdnja - "Hendriks nema pojma" bila bolji mamac.
krkar krkar 12:18 04.10.2016

Re: ..

nervira me Krkar kad vrijeđa Principessu


Razumem te potpuno. Kakva je šovenka i fašistkinja može Dodik odma da joj dodeli počasno državljanstvo. Eno dole njen engleski middle class komifo kvare samo Arapkinje, "Somalijke" i ostale primitivne strankinje i Engleskinje iz nižih staleža. Nije ni čudo da je voliš, predivno biste se obe uklopile u oslobođene kulturne centre Predor, Belinu...
janeberry janeberry 12:20 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

one dziberry


kažeš ti ili tvoj muž, sin? jer, čas pišeš u muškom čas u ženskom rodu pa aj to prvo da raščistimo.
mada me uopšte ne zanima šta ti misliš nego samo da kažem da povremeno pokazuješ agresivnost a to, valjda, piskara neko pod tvojim nikom? koliko vas ima?

janeberry janeberry 12:22 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83




ok kad samo ja ljubim sašu, bingo dečko bingo.
krkar krkar 12:24 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

kao kada bih ja napravio novi nalog pod imenom "nusratfatehalikhan"


Jedno troje ljudi je čulo za njega - ti bi te provalili omak.
tess tess 12:36 04.10.2016

Re: ..

krkar
nervira me Krkar kad vrijeđa Principessu

Razumem te potpuno. Kakva je šovenka i fašistkinja može Dodik odma da joj dodeli počasno državljanstvo. Eno dole njen engleski middle class komifo kvare samo Arapkinje, "Somalijke" i ostale primitivne strankinje i Engleskinje iz nižih staleža. Nije ni čudo da je voliš, predivno biste se obe uklopile u oslobođene kulturne centre Predor, Belinu...

Des ti..

:)

maksa83 maksa83 12:39 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Mislim da bi tvrdnja - "Hendriks nema pojma" bila bolji mamac.

A pa ja bih se iz taka složio pošto realno - Hendriks stvarno nije imao pojma, nit' je umeo da čita muziku nit' da je zapisuje, da ga pitaš bilo šta o najbazičnijoj teoriji gledao bi te belo (mislim, koliko Hendrix može da gleda belo). Kad (po sopstvenom priznanju) promaši prag samo savije žicu nagore ili nadole i dobije ono što je trebalo da dobije ali zvuk ispadne beskrajno bolji i luđi nego da je ubo. On je bukvalno bio otelotvorenje gitare same koja je karabudž (*) i aproksimacija i kao takva nesavršen instrument - savršena.

Zato ništa nije dvaput svirao na isti način a i svi pokušaji da ga se imitira padaju u vodu.

(*) Gitaru takvu kakva je je nemoguće naštimovati tako da svi tonovi budu ono za šta se izdaju, osim otvorenih žica (okinutih bez pritiskanja pragova) , samo je matiš razmaka pragova empirijski zbudžen tako da "bude blizu da ne para uši". Otud oni kojima je do savršenih tonova baš stalo imaju specijalne savršeno intorinane gitare sa lepezasto raspoređenim pragovima, ili pragovima koji kao da su se istopili na suncu:



alselone alselone 12:40 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Otud oni kojima je do savršenih tonova


Taj sam.
tess tess 12:41 04.10.2016

..

Ja garantujem 120% da urbana_gerila nije antioksidant.


Ma, da. Mrzi me i da objašnjavam.
Koriste ovu "Angie kraljica bloga" dramu da se s njim kače.

Ne, janeberry je qqrq,

Ne znam dal je Qqriq, al znam da Qqriq piše bolje od Tsunade. I pismenija i britkija - kad joj njen dan, kad joj se potrefi da je dobre volje.

:)
maksa83 maksa83 12:50 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

alselone
Otud oni kojima je do savršenih tonova


Taj sam.

Pa znam brate, zbog tebe sve to i pišem, slike kačim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:51 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Pa ne mogu da verujem da je antioksidans

Ja garantujem 120% da urbana_gerila nije antioksidant.
Neko od njih 2 (ili oboje) je nedavno otvorio naloge na ime one dziberry

Ne, janeberry je qqrq, u svakoj inkarnaciji je izofira toplina i ljubav prema Saši Jankoviću. Otpr. kao kada bih ja napravio novi nalog pod imenom "nusratfatehalikhan" i u trećem komentaru krenuo da mrvim oko dijakritika.


Ok. :)

Za antioksidanta sam bila skoro skroz sigurna da nije.

Dziberry je sama dole rekla da je qqrqc - nisam ranije primetila da koristi 126 zapeta po recenici - bas kao urbani, kao i da napada iste likove i slihta se ovoj umacuranoj lucprdi neotessanoj. (urbani izvinjotka onda)

Qqrq daj link gde sam ja u muskom rodu nesto rekla !
(familiju mi blog zanima ko lanjski sneg)

milisav68 milisav68 12:58 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
A pa ja bih se iz taka složio pošto realno...



Dobro, ispravka, treba samo ključna reč onaj vanzemaljac, ili recimo Deda Mraz.

maksa83 maksa83 13:00 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Dobro, ispravka, treba samo ključna reč onaj vanzemaljac, ili recimo Deda Mraz.

Kemiš brate, Kemiš!

alselone alselone 13:01 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Pa znam brate, zbog tebe sve to i pišem, slike kačim.


Фала брате, ту сам кад треба да се осетити танана разлика.

tess tess 13:14 04.10.2016

..

apacherosepeacock
Dziberry je sama dole rekla da je qqrqc - nisam ranije primetila da koristi 126 zapeta po recenici - bas kao urbani, kao i da napada iste likove i slihta se ovoj umacuranoj lucprdi neotessanoj. (urbani izvinjotka onda)

E, izvini, ne mogu da se smaram sa tobom.
Izvini, stvarno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:22 04.10.2016

Re: ..

tamo gdje već efikasno pravim lom?


Efikasna si ko cir na dupetu.
janeberry janeberry 13:24 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

(familiju mi blog zanima ko lanjski sneg)


znam, zato te samo i jedino odmeni kad te napadnu pa udara gde stigne dočim si ti jedna ozbiljna žena.
mislim, s tim nikom mora da jesi.

pozdrav familiji, jane
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:29 04.10.2016

Re: ..

E, izvini,
Izvini,


Ajde ne tupi vise, nego predji sa reci na delo..

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:32 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

janeberry
(familiju mi blog zanima ko lanjski sneg)


znam, zato te samo i jedino odmeni kad te napadnu pa udara gde stigne dočim si ti jedna ozbiljna žena.
mislim, s tim nikom mora da jesi.

pozdrav familiji, jane


Znam/verujem se ne racuna, nego daj link. (i ne mastaj puno kakva sam ja zena..)
janeberry janeberry 13:36 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

qqrqc


Muški!
Još i tražiš link. Znaš ti dobro taj link.
janeberry janeberry 13:38 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

(i ne mastaj puno kakva sam ja zena..)


pa kad moram
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:46 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

janeberry
qqrqc


Muški!
Još i tražiš link. Znaš ti dobro taj link.


Da, da..
Parla usted serbokroatis? (c. BL:)

Daj link !
tess tess 13:53 04.10.2016

Re: ..

apacherosepeacock
tamo gdje već efikasno pravim lom?

Efikasna si ko cir na dupetu.

Da je ovo napisao Krkar bilo bi duhovito.
.. no, opet dobro, malo si razmislila, vidim.
---------------------------------------------------------

Hajde što ja ne znam šta hoćeš - znaš li ti?
Šta mi pokušavaš reći?
- m?
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:11 04.10.2016

Re: ..

Šta mi pokušavaš reći?
- m?


Luda + zbunjena, ajde nadjite neku sobu pa se druzite..
janeberry janeberry 14:14 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

zbog tebe sve to i pišem, slike kačim.


ladno me citira, prati u stopu i pamti svaku reč.
gde će ti duša, gde?

maksa83 maksa83 14:17 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

gde će ti duša, gde?

Neampojma, dušu sam preležao otpr. iza malih boginja, valjda umesto zauški koje su me zaobišle.
tess tess 14:21 04.10.2016

Re: ..

apacherosepeacock
Luda + zbunjena, ajde nadjite neku sobu pa se druzite..

To si mogla odmah napisati..
.. da ne pokažeš u par komentara kako si glupa, tupa i poltron.
milisav68 milisav68 14:22 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Kemiš brate, Kemiš!

A bogami i Texasflood Belgrade feat. Koja & Švaba i numera "Who Knows"(12'30".

Live from Hendrix Day at Mixer (verovatno nisi bio )

Kakva slučajnost, sada mi izletelo na Fejsu, a odličan šlagvort da postavim pitanje - kako se skidaju ovakvi video snimci?

maksa83 maksa83 14:29 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Live from Hendrix Day at Mixer (verovatno nisi bio )

Nisam imao želju, verovao ili ne.
Kakva slučajnost, sada mi izletelo na Fejsu, a odličan šlagvort da postavim pitanje - kako se skidaju ovakvi video snimci?

Instaliraj ovo kako znaš i umeš: youtube-dl i moćićeš da skineš bilo šta (ne samo jućub), uključujući i taj linkovani video (probao, radi). Ne samo video, nego npr. možeš jednim potezom sa jućuba da dobiješ kod sebe i samo mp3 klipa ako hoćeš.

Fenomenalan alat, održavan i redovno apdejtovan, tako da kad ovi po webovima nešto promene ovi odmah isprate.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:57 04.10.2016

Re: ..

krkar
nervira me Krkar kad vrijeđa Principessu


Razumem te potpuno. Kakva je šovenka i fašistkinja može Dodik odma da joj dodeli počasno državljanstvo. Eno dole njen engleski middle class komifo kvare samo Arapkinje, "Somalijke" i ostale primitivne strankinje i Engleskinje iz nižih staleža. Nije ni čudo da je voliš, predivno biste se obe uklopile u oslobođene kulturne centre Predor, Belinu...

Хајде, нацисто, немој да пјениш! Ево, ево, испуњавам ти музичку жељу:




milisav68 milisav68 15:00 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Instaliraj ovo

Uh, ovo si kačio već jednom, pa sam se zaglavio u uputstvu i odustao.

Mašinu mi tera Windows 7 (na 64 bita ako je bitno).

Da li mi obavezno treba Python ili samo ovaj Microsoft Visual, pa da onda instaliram Yutube-dl?

A ako mi treba Python, da li samo da ga instaliram (ili moram u njemu nešto da radim) da bi se Yutube-dl samo "naslonio" na njega?



ps.Ne mora detaljno uputstvo, ali bar neki okvirni redosled koraka.
urbana_gerila urbana_gerila 15:04 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Ja garantujem 120% da urbana_gerila nije antioksidant.


moli se kolega maksa83 da ne iznosi paušalne tvrdnje glede mog identiteta.

više puta sam naglasio, ja jesam antioksidans - ali samo za slobodne radikale.
evo, onaj etalon za glupost na privremenoj upotrebi u kanadi - još cvili.
urbana_gerila urbana_gerila 15:12 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

apacherosepeacock
A urbani je poceo da me provocira cim je ona lucprda od neotessane krenula da me cima za nogavicu. (ne umeju 1 na 1 nego moraju ko ovce u stadu da bleje zajedno)



može neki primer, ili ti se i sada polomilo penkalo?

da ne ostane nedorečeno, nabiju i tebe svi ti moji nikovi na spolovilo, figurativno, a tu "izvinjotku", ako se ne snađeš za pomoć ostalih vračara - nabi sama sebi u guzicu.


maksa83 maksa83 15:14 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

Da li mi obavezno treba Python ili samo ovaj Microsoft Visual, pa da onda instaliram Yutube-dl?

Nene, za Windows ne treba Python, sve su sabili u onaj .exe, dakle prvo skini i pokreni taj MS redistributable, pusti ga da izdrlja šta ima i onda skini onaj youtube-dl.exe sa sajta, iskopiraj ga negde na nešto što je u PATH-u ili u folder u koj ćeš da skidaš stvari, i to ti je to. Samo, program je iz komandne linije, nema juzer interfejs, prozore i sl. nego pokreneš CMD.EXE pa tamo kucaš (pejstuješ URL, naravno) npr:

C:\skidanje\youtube-dl.exe https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

i video će da se pojavi u tom folderu u kom si trenutno.
urbana_gerila urbana_gerila 15:26 04.10.2016

Re: ..

silver
Tadejus, ako mogu da objasnim razlog mog komentara: pročitala sam kao i uvek pažljivo celu prepisku; tema je po meni bila jako interesantna i mogla je da se razvije u dobru diskusiju bez obzira na sukob mišljenja i na različite pristupe. Tudja iskustva su uvek dragocena. Svesna sam da postoje lični animoziteti i da se oni manje-više pretapaju iz bloga u blog ali čini mi se da se ovde prešla odredjena granica pristojnosti u komunikaciji - ako jedan bloger poželi da napusti ovo mesto jer se na bilo koji način oseća ugrožen i nepoželjan, ja ću zauzvrat kao član ove zajednice da se osetim odgovornom i ćutanje u ovom slučaju bi za mene bilo jednako učestvovanju u teranju a na to ne pristajem.

Drugo, bez obzira na nickove (izmišljene ili prava imena), za mene ste svi ovde real people, kao takve vas vidim i tako sa vama razgovaram (ovde) a isto tako i da se poznajemo lično. Bloger Angie je takodje nečija majka, nečija kćerka i nečija žena i "nabijanje na spolovilo" kao osnovni argument u diskusiji prema ženskoj osobi kod mene je izazvalo veliki otpor. Znam da smo sposobni za mnogo bolje.

Generalno slažem se sa svima koji vole da vide decu u restoranima i vode svoju decu: uključivanje deteta je najbolji način da se dete nauči: bez obzira da li se radi o veselom i bučnom mestu ili o jako formalnom - dete će saznati da postoje razna mesta i razni (prihvatljivi) načini ponašanja u životu. U principu, kada je dete sa mnom za stolom, ono je učesnik u tom ritualu, zaslužuje moju pažnju i zaslužuje da uživa u jelu i piću; s druge strane pošto se nalazi medju (drugim, nepoznatim) ljudima, mora da pokaže razumevanje i poštovanje. Muž i ja u slobodno vreme radimo kao volonteri sa jako bolesnom decom; često organizujemo izlaske u restorane i pravo je uživanje videti radost na dečijim licima (i na licima odraslih) kada mogu da se uključe i učestvuju.

Pozdrav



poštujem tvoj stav, neću reći da je pogrešan, neću ga nazvati ni terorom političke korektnosti koja je sublimat svih dosadašnjih totalitarizama, ali - i u_g na blogu i osoba koja taj nik koristi su to što jesu, nema lažnog predstavljanja, ni u realnom ni u virtuelnom životu od njih niko neće dobiti ni više ni manje nego što zaslužuje, pa kome se to sviđa sviđa...

urbana_gerila urbana_gerila 15:31 04.10.2016

Re: ..

tess
Koriste ovu "Angie kraljica bloga" dramu da se s njim kače.


ne preteruj, nisu poslužili ni za lakši peting.
tess tess 15:36 04.10.2016

Re: ..

Insistiram da se Angie vrati, da sve bude kao pre..

:)
milisav68 milisav68 15:51 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
i video će da se pojavi u tom folderu u kom si trenutno.

Uspeo!

Hvala!
nsprof nsprof 16:25 04.10.2016

Re: Pobiti svu decu! Posebno tuđu

maksa83
Da li mi obavezno treba Python ili samo ovaj Microsoft Visual, pa da onda instaliram Yutube-dl?

Nene, za Windows ne treba Python, sve su sabili u onaj .exe, dakle prvo skini i pokreni taj MS redistributable, pusti ga da izdrlja šta ima i onda skini onaj youtube-dl.exe sa sajta, iskopiraj ga negde na nešto što je u PATH-u ili u folder u koj ćeš da skidaš stvari, i to ti je to. Samo, program je iz komandne linije, nema juzer interfejs, prozore i sl. nego pokreneš CMD.EXE pa tamo kucaš (pejstuješ URL, naravno) npr:

C:skidanjeyoutube-dl.exe https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

i video će da se pojavi u tom folderu u kom si trenutno.


Ima i za još više lenje sajt http://www.youtube-mp3.org/. Ne mora ništa da se instalira, već se ode na jućub, pokupi adresa, pejstuje u jedino polje i klikne na gumb. Do sada je radilo monstruozno brzo.
Link Link Link

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana