B92 Blog    Članovi    Drago Kovacevic    Beskrajno ponavljanje istoga...

Drago Kovacevic
10:45
SRE
02
APR

Beskrajno ponavljanje istoga...

Tadić: Koalicije na pet principa
2. april 2008. | 07:06 -> 08:52 | Izvor: B92, Tanjug

Beograd -- Boris Tadić ponovio da DS ne može u vladu sa strankama koje se ne zalažu za pet principa na kojima je formirana odlazeća Vlada.

Na šta vas ovo podseća? Kakve asocijacije izaziva? Kakav postizborni rasplet najavljuje?

Ne znam kako vama, ali meni je ovo dosada najtransparentnija najava ponavljanja onoga što smo već videli. I ne samo ponavljanja nego promocija katastrofalno loše vlasti u nekakav ideal. Vraćanje i zamena izgubljene legitimacije nakon svih promašaja, destrukcije društva, tajkunizacije Srbije, katastrofalnih učinaka na svakom polju, feudalizacije državnih institucija. Pravi se tobožnja svađa između sadašnjih i budućih partnera u vlasti na kojoj oni treba da ostanu zahvaljujući lažnoj dilemi, ko ih vodi u EU a ko u izolaciju. Lažnoj zbog toga što oni zajedno i pojedinačno vode nigde, odnosno grčevito drže ono što već imaju držeći društvo u lažnom uverenju kako su jedni patriote i čuvari suvereniteta a drugi modernizatori i naprednjaci, evropejci i jahači progresa.

Sve ove predstave koje gledamo, konferencije za štampu koje priređuju ministri i na kojima se tobože tako glože da su i fizički obračuni podrazumljivi, služe jedino tome da se birači zavaraju kako je upravo u toku sudbinski konflikt oko toga kuda će Srbija. jer da nije tako, zašto bi oni uopšte pravili zajedno konferenciju za štampu. Mogli su je napraviti odvojeno pa ispričati svako svoje. Ili pak, zašto su samo dva dana kasnije doneli odluku sasvim složno, saborno i telefonski da koncesionarima daju rok do kraja godine da obezbede finansijsku konstrukciju, iako su svi rokovi prošli, a da pritom suština toga smešnog ugovora o koncesijama ni jednim slovom nije dovedena u pitanje. 

U svrhu obezbeđivanja kontinuiteta ovoga puta u ništa, uložen je trud da se i SPS proglasi reformskom snagom a Palma najvećim evropejcem južno od Dunava.

Ostalo je još da se nađe i provede rešenje kako ponovo Koštunicu staviti za premijera. U tome će prema već oprobanom receptu pomoći SRS i Tomislav Nikolić. Naravno, biće za tu svoju "nezahvalnu ulogu" dobro nagrađeni. Nikolić je već najavio da će u slučaju da on i Koštunica uđu u koaliciju, premijer biti Koštunica. To će Tadiću i njegovim sledbenicima otvoriti vrata da i oni sasvim mirno daju isto mesto Koštunici. Pa ima li u Srbiji išta prirodnije. Ovaj će prihvatiti pet principa koje je inače sam napravio, oprostiti DS-u i G17 "nepatriotsko" ponašanje u predizbornoj trci i stupiti na treći premijerski mandat.

Zaboga, pa zar da Mišković rizikuje zaokruživanje imperije i dovođenje do kraja principa da bivša društvena svojina u celini postane Miškovićeva svojina. To je taj šesti, a neobjavljeni princip.Doduše, ima on i neke anekse koji čine nedodirljivim i podvige tipa koncesije za autoput koji je jednim delom izgražen a drugim vodi u Čačak koji se u radnim spisima zove Požega. Uostalom, partijokratska državna struktura na tome počiva pa ko je lud da seče granu na kojoj sedi.

Doduše, ima jedna mala stvar koja može ovu farsu dovesti u pitanje. To bi se dogodilo ako LDP uzme 10 posto i više glasova.. 

 

 





Komentari (111)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Trinidad Tobagović  11:09 02.04.2008
Preporuka: 2

1 mala stvar

#Link  Replika: 31
Drago Kovačević
Doduše, ima jedna mala stvar koja može ovu farsu dovesti u pitanje. To bi se dogodilo ako LDP uzme 10 posto i više glasova..


To ja tvrdim od momenta kad se znalo de će biti izbori. Ali 1 stvar je ključna- i da osvojte tih 10%, jedina šansa da uđete u vladu Vam je Tadić. Moraćete sa njim. A tada će se pokazati koliko ste jaki i principijelni kao partija, ako ne dozvolite da Vas žuti i Mišković pojedu. Da li ćete biti u stanju sa svojih 10%. Koštunica ima 10% pa je šef parade. Ali Koštunica- osim što je iskusni lisac, stara politička qrva i ljigavac kojeg je gotovo nemoguće zgnječiti- ima i leđa u liku stanovitog gospodina Miškovića, kako ste to već lepo u tekstu primetili.
Ja Vam od srca želim tih 10% i više jer teško bi bilo podneti reprizu Koštunice po treći put.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:23 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: 1 mala stvar

Trinidad Tobagović
Drago Kovačević
Doduše, ima jedna mala stvar koja može ovu farsu dovesti u pitanje. To bi se dogodilo ako LDP uzme 10 posto i više glasova..


To ja tvrdim od momenta kad se znalo de će biti izbori. Ali 1 stvar je ključna- i da osvojte tih 10%, jedina šansa da uđete u vladu Vam je Tadić. Moraćete sa njim. A tada će se pokazati koliko ste jaki i principijelni kao partija, ako ne dozvolite da Vas žuti i Mišković pojedu. Da li ćete biti u stanju sa svojih 10%. Koštunica ima 10% pa je šef parade. Ali Koštunica- osim što je iskusni lisac, stara politička qrva i ljigavac kojeg je gotovo nemoguće zgnječiti- ima i leđa u liku stanovitog gospodina Miškovića, kako ste to već lepo u tekstu primetili.
Ja Vam od srca želim tih 10% i više jer teško bi bilo podneti reprizu Koštunice po treći put.

Eto..pa drago mi je da se slažemo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VanjaGator  12:30 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Poslednje brojke su negde oko 7,8%, dok sam DSS ima 8% ;-)

Ali DSS plus SRS imaju 50, tako da "možemo da pakujemo kofere".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  13:42 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: 1 mala stvar

Poslednje brojke su negde oko 7,8%, dok sam DSS ima 8% ;-)

Ali DSS plus SRS imaju 50, tako da "možemo da pakujemo kofere".


A ako se doda jos i SPS onda je stvarno tesko zamisliti da radikali ovoga puta nece doci na vlast. Vidim doduse da se pominje i mogucnost da SPS predje na evropsku stranu ... ali mi tesko to da zamislim - sto ne bi ostalo zajedno sa onim sa kojima su se i dosad lepo slagali?

Sto se tice brojke za LDP izgleda mi ipak previsoko - ja bih je ipak "uprosecio" sa onom najnizom procenom koja se pojavila u stampi (oko 3%).

Po dosadasnjem iskustvu na blogu ne moze se previse verovati tim raznim institutima za ispitivanje javnog mnjenja. Mnogo bolji i pouzdaniji mi je bio Dragec: ono sto on ocekuje podelim sa dva ... i to je to - do u desetinku procenta:))))

pozz

ps. Kakvi ce rezultati na kraju biti ne znam, kao sto je tesko predvideti i sve moguce koalicione varijante ... ali smem da se kladim da LDP koalicija nece osvojiti vise od SPS koalcije. Mada bi voleo da ne budem u pravu ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  15:54 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

VanjaGator[b
]Poslednje brojke su negde oko 7,8%[/b], dok sam DSS ima 8% ;-)

Ali DSS plus SRS imaju 50, tako da "možemo da pakujemo kofere".


odakle ta istrazivanja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  16:07 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Sto se tice brojke za LDP izgleda mi ipak previsoko - ja bih je ipak "uprosecio" sa onom najnizom procenom koja se pojavila u stampi (oko 3%).

evo danas im je Djilasov & Miskov Press dao 3,9% sto znaci da imaju duplo vise.
Vaso, ne lozi se previse na istrazivanja. Ldp je bio i prosli put ispod cenzusa po istim, Cedi su davali 2%
Cak i da su istrazivanja tacna ona podcenjuju ldp jer se ljudi plase da kaze kako ce glas dati ldp-u
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  16:35 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Nenad M.
evo danas im je Djilasov & Miskov Press dao 3,9% sto znaci da imaju duplo vise.
Vaso, ne lozi se previse na istrazivanja. Ldp je bio i prosli put ispod cenzusa po istim, Cedi su davali 2%
Cak i da su istrazivanja tacna ona podcenjuju ldp jer se ljudi plase da kaze kako ce glas dati ldp-u


Ma i bez istrazivanja znamo da ce biti negde oko 5% (+-1) ... a to potvrdjuje i Dragec nadajuci se da ce biti oko 10%:)))) . Nema nikakvog razloga da se sad odjednom desi neka drasticna promena ...

A ne lozi se mnogo ti tim pricama da je Press Djilasov ... evo pre neki dan je bila tu isto istrazivanje-anketa (valjda stratedzik marketigna) da gradjani u Srbiji misle da su cetiri najkorumpiranija politicara u Srbiji Dinkic, Djelic, Velja i Cedica (otkud li on u ovoj grupi?;) ... a drasticno najmanje Nikolic ...

Naravno ne mora da bude tacno to sto gradjani misle ali je ipak porazno za politicare (i partije) onih koji su na vrhu liste ... i obrnuto za one na dnu ... Ovih prvih trojica su bar u vlasti (koja je po prirodi i stvari na tapetu kad su optuzbe za korupciju u pitanju) ali za Cedicu je bas porazno - posebno ako mu "kolega" iz opzicije ispade "najposteniji" ... Hm, ok lako je reci "lazu", ali neko objasnjenje za toliki napredak SRS-a mora postojati - a ja ne vidim da je u pitanju nacionalizam niti je obicnim ljudima stalo do rata, bede, sankcija i slicnih stvari ...

pozz


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  16:44 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

A ne lozi se mnogo ti tim pricama da je Press Djilasov ...

nema sta da se lozim - znam!

najkorumpiranija politicara u Srbiji Dinkic, Djelic, Velja i Cedica

tacno si ih poredjao. dobro je da je Ceda tek 4. ja sam mislio da ce ga jos "bolje" plasirati zbog svih lazi koje su iznosene o njemu. Ne verujem ja da je Dinkic bas najkorumpiraniji, to radi prica radikala a ne realno stanje stvari.

a to potvrdjuje i Dragec nadajuci se da ce biti oko 10%:)))) . Nema nikakvog razloga da se sad odjednom desi neka drasticna promena ...

cek, polako. kampanja cestito nije ni pocela; procenat je stvar i broja izaslih. ako ne bude velika ldp ce rasti u procentima i obrnuto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  16:52 02.04.2008
Preporuka: 2

Re: 1 mala stvar

Nenad M.
A ne lozi se mnogo ti tim pricama da je Press Djilasov ... nema sta da se lozim - znam!
najkorumpiranija politicara u Srbiji Dinkic, Djelic, Velja i Cedicatacno si ih poredjao. dobro je da je Ceda tek 4. ja sam mislio da ce ga jos "bolje" plasirati zbog svih lazi koje su iznosene o njemu. Ne verujem ja da je Dinkic bas najkorumpiraniji, to radi prica radikala a ne realno stanje stvari.
a to potvrdjuje i Dragec nadajuci se da ce biti oko 10%:)))) . Nema nikakvog razloga da se sad odjednom desi neka drasticna promena ...cek, polako. kampanja cestito nije ni pocela; procenat je stvar i broja izaslih. ako ne bude velika ldp ce rasti u procentima i obrnuto


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  17:01 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

nema sta da se lozim - znam!


hahaha pa onda ti otpada teorija da su istrazivanja namestena - nece valjda DS politicar da stavi na celo takve liste svoje kolege iz sopstvene partije/koalicije i time sece granu na kojoj sedi (il' hoces da kazes da je kod nas stampa potpuno nezavisna - cak i od svojih vlasnika?;) ...

Ma ne verujem ni ja da je Dinkic najkorumpiraniji ali nije u tome poenta nego samo koliko je anketa tacna i da li gradjani VERUJU TO. Ako je tako onda mu to steti makar da je on najposteniji na svetu. Ili drugim recima nije dovoljno biti posten, nego ubediti gradjane da u to veruju (naravno vazi i obrnuto) ...

Sto se izlaznosti i glasova za LDP tice, slazem se sa tobom, problem je sto je sa DS obrnuto pa ce pri manjoj izlaznosti nadmoc SRS biti veca i onda vas procenat gore-dole nista ne znaci ... Osim LDP-ovih i biraci SRS-a su poznati kao disciplinovani pa i njima odgovara manja izlanost. Valjda je to karakteristika svih ekstremnih partija i njihovih ostrascenih poklonika:p

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:17 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar


Sto se tice brojke za LDP izgleda mi ipak previsoko - ja bih je ipak "uprosecio" sa onom najnizom procenom koja se pojavila u stampi (oko 3%).

Vasilije, ti to veruješ renomiranom agenciji galup 17 plus i premudrom i prepoštenom Srbobranu?
Pa to je kao da se pozivaš na izvor iz Krunske
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  17:24 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar


Sto se izlaznosti i glasova za LDP tice, slazem se sa tobom, problem je sto je sa DS obrnuto pa ce pri manjoj izlaznosti nadmoc SRS biti veca i onda vas procenat gore-dole nista ne znaci ... Osim LDP-ovih i biraci SRS-a su poznati kao disciplinovani pa i njima odgovara manja izlanost

po meni je pohvalno ako su glasaci ldp-a savesni i zeljni promena, nema to veze sa ekstremizmom koji uporno naturas ldpovcima. Od kada je svest da treba izaci na izbore ekstremna!?
Srs ce sigurno imati vise od koalcije oko ds-a, tu nema dileme. Pitanje je samo koja ce razlika biti. Mislim da ce se ponoviti prvi krug presednickih izbora.
Sa Tadicem se slazem u jednom sto je rekao sinoc u Poligrafu - ako se ovakva kampanja nastavi, ljudima ce se smiciti i to ce svakako uticati na izlaznosti sto, ajd da budem sebican, svakako i odgovara ldp-u koji se mahom drzi po strani u aktuelnim sukobima dojucerasnjih koalicionih partera.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  17:40 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: 1 mala stvar

adam weisphaut

Sto se tice brojke za LDP izgleda mi ipak previsoko - ja bih je ipak "uprosecio" sa onom najnizom procenom koja se pojavila u stampi (oko 3%).

Vasilije, ti to veruješ renomiranom agenciji galup 17 plus i premudrom i prepoštenom Srbobranu?
Pa to je kao da se pozivaš na izvor iz Krunske

Ma lako je za to..Vremena se menjaju, a sa njima i običaji, moj Adame...
da ti je par meseci ranije neko rekao da će Vaso glasati za koaliciju u kojoj je Čanak, bi li verovao.?
Kako ono...DS&LTC...0))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:43 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar


Ma lako je za to..Vremena se menjaju, a sa njima i običaji, moj Adame...
da ti je par meseci ranije neko rekao da će Vaso glasati za koaliciju u kojoj je Čanak, bi li verovao.?
Kako ono...DS&LTC...0))

Ma da Vasa očekujem da će Vasa uskoro da podržava i Vojvodinu republiku
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  17:55 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

adam weisphaut

Ma lako je za to..Vremena se menjaju, a sa njima i običaji, moj Adame...
da ti je par meseci ranije neko rekao da će Vaso glasati za koaliciju u kojoj je Čanak, bi li verovao.?
Kako ono...DS&LTC...0))

Ma da Vasa očekujem da će Vasa uskoro da podržava i Vojvodinu republiku

Misliš, da je Vaso na putu za jednog dobrog, analitičnog autonomaša...o)) Najpre, kao, decentralizacija, a onda dalje...
Neka, neka, ko kaže da se ništa ne kreće...Di su naši novci...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:59 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: 1 mala stvar


Misliš, da je Vaso na putu za jednog dobrog, analitičnog autonomaša...o)) Najpre, kao, decentralizacija, a onda dalje...
Neka, neka, ko kaže da se ništa ne kreće...Di su naši novci...o))

Eh kad se setim vremena kad je Vasa kačio Antonićev članak u kome je Čanak=Firer, k'o da je juče bilo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  18:42 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Hahaha pazi mangupa kako su nasli da zezaju jadnog Vasicu :)))))

Sve sto sam ja tvrdio/mislio za Canka vazi i sada ... a to sto se on zajedno sa svojim drugom antifasistom Cedicom moze naci zajedno sa DS u nekoj budcoj vlasti mogu da prihvatim kao sto sam prihvatio nekad i Kostunicu - kao izbornu nuzdu(ili manje zlo nego da radikali budu na vlasti).

Al' me jako interesuje dal' ste vas dvojica promenili misljenje o Canku il' ga i dalje branite? Vasa drugarica gospodja Hag je znala da brani Canka cak i kad je protestvovao protiv izrucenja svojih prijatelja u Hag ... ali kad je ovaj promenio stranu (k'o i svi prevrtljivci kojima je samo do vlasti) ona se onda setila da Canak bas i nije ok ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  19:04 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Mogu odmah da ti dam odgovor, sigurno mu ne zameram antifašistički angažnam.
Ali bilo bi lepo da nam kaže kako je to na listi sa onima koji su glasali za štetočinsku koncesiju protiv koje je onako glasno protestvovao, i povrh toga sad još i produžavaju rok koncesionaru ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  19:50 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

adam weisphaut
Mogu odmah da ti dam odgovor, sigurno mu ne zameram antifašistički angažnam.
Ali bilo bi lepo da nam kaže kako je to na listi sa onima koji su glasali za štetočinsku koncesiju protiv koje je onako glasno protestvovao, i povrh toga sad još i produžavaju rok koncesionaru ?


Hehe odlicni ti primeri ... Ne bih ni ja antifasisticki angazman nekom prebacivao pa ni njemu ako bi to bilo zbilja TO. Onaj Antonicev tekst sam citirao i hvalio bas zato sto je otprilike predstavljao i moje misljenje: radilo se o zloupotrebi antifasizma zarad politicke promocije ... Uostalom kakv je to "antifasista" koji je svojevremeno istupao protiv "dodjosa"?

A ovaj tvoj primer sa tom koncesijom samo pokazuje da je on obican politicki prevrtljivac kome je samo stalo do vlasti pa onda sve moze i ovako a i suprtno .. samo ako se isplati. Vec sam negde napisao: kad bi on dobio vlast u Srbiji bio bi taj glavni centralista i borac protiv "autonomasa" ...

Jedino sto mu nisam odricao je visprenost i inteligenicija (koje ne odricem ni Seselju, Lukovicu, Tijanicu etc) ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:50 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Ne bih ni ja antifasisticki angazman nekom prebacivao pa ni njemu ako bi to bilo zbilja TO.

Misliš kao što je herojska odbrana Kosova To
A ovaj tvoj primer sa tom koncesijom samo pokazuje da je on obican politicki prevrtljivac kome je samo stalo do vlasti pa onda sve moze i ovako a i suprtno

Pa Vasice, eto njega na listi DS-a. Al' siguran sam da se pored Đilasa, Krstića, Šapera, Jeremića i inih ljudi od integriteta, i ako je tako kako kažeš, savršeno uklopiti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  23:37 02.04.2008
Preporuka: 2

Re: 1 mala stvar

A ovaj tvoj primer sa tom koncesijom samo pokazuje da je on obican politicki prevrtljivac kome je samo stalo do vlasti pa onda sve moze i ovako a i suprtno


Postovani Vasilije,

Interesantno je da Canka kvalifikujete kao prevrtljivca kome je samo stalo do vlasti ( bad guy), Cedu kao ekstremistu zato sto se cvrsto drzi svog pravca(bad guy) makar i ne dosao do vlasti, a Tadic je good guy zato sto pristaje na sve da bi se dokopao, i ostao, na vlasti.

Stvar izbora, izmedju casti i masti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:31 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Dr M
Interesantno je da Canka kvalifikujete kao prevrtljivca kome je samo stalo do vlasti ( bad guy), Cedu kao ekstremistu zato sto se cvrsto drzi svog pravca(bad guy) makar i ne dosao do vlasti, a Tadic je good guy zato sto pristaje na sve da bi se dokopao, i ostao, na vlasti.


Postovani DR M,

"problemicic" je sto me vi uopste niste razumeli ... i sto izgleda uopste ne razumete razliku izmedju spremnosti na kompromis i dogovor kao sustine demokratije, i politicke prevrtljivosti ...

Svako okupljanje vecine (a to je priznacete sustina demokratije) podrazumeva da su svi ti ljudi spremni na kompromis i usaglasavanje - posto ne postoje ni dva coveka koji o svemu misle isto (ne racunamo jednoumne sisteme/partije;) ... Ali ako sam ja danas antifasista a juce sam zastupao profasisticke ideje ona se to zove politicka prevrtljivost ... A i vas Cedica se drzi "svog pravca" samo u prici. Inace ne bi stupao u koaliciju sa jednom demohricanskom strankom. A ni sa socijaldemokratskom - ako niste znali, socijaldemokratija podrazumeva ogranicenje kapitalisticke privrede (kroz nametanje vecih poreza za slabe i nejake, borbe za prava radnika etc) a oni koji se zalazu za liberalizam u ekonomiji zastupaju SUPROTNO ...

A Tadic je onaj demokrata (za ugled;) sa pocetka price ... koji je nasao pravu meru izmedju spremnosti na dogovore/kompromise i drzanja svojih principa;) Sama cinjenica da je prethodna vlada pala demantuje vasu tvrdnju da on "pristaje sve". Zato DS i jeste daleko najveca stranka medju onima koje se u Srbiji obicno smatraju "pravim demokratskim" ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  08:48 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

A Tadic je onaj demokrata sa pocetka price ... koji je nasao pravu meru u spremnosti na doogovore i kompromise i drzanja svojih principa;)

Tadić: Đelić kandidat DS-a za premijera

Dnevnik - sreda, 10. januar 2007.
Božidar Đelić, ministar finansija u Vladi Zorana Điniđića, kandidat je Demokratske stranke za premijera, objavio je juče u Novom Sadu lider DS-a Boris Tadić. Tadić je to učinio na završnom predizbornom mitingu svoje stranke u Vojvodini, ispunivši tako, kako je naglasio, obećanje da će s kandidatom za budućeg predsednika vlade izaći pre izbora 21. januara. –


B92 Info Vesti Izbori
Tadić: DS i dalje čvrsto uz Đelića
3. mart 2007. | 14:42 -> 21:01 | Izvor: B92, Beta
Niš, Beograd, Novi Sad -- Lider DS-a izjavio je da ta stranka i dalje stoji čvrsto iza predloga da budući premijer bude kandidat DS-a Božidar Đelić.

B92 Info Vesti Drugi pišu
"Koštunica premijer"
8. mart 2007. | 07:33 | Izvor: Blic
Beograd -- DS i DSS postigli dogovor da Koštunica ostane premijer, a da DS dobije sve važnije resore u Vladi. Nesaglasje oko mesta ministra policije

B92 Info Vesti Izbori
Tadić: Koštunica neće biti premijer
14. mart 2008. | 08:52 -> 17:51 | Izvor: Beta, Tanjug
Beograd -- Predsednik Srbije i lider Demokratske stranke Boris Tadić izjavio da u vladi DS Vojislav Koštunica neće biti premijer.

Prava mera, Vaso, prava.
Ko bi sumnjao u doslednost predsednika
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:03 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Odlican primer Adi,

svaka koalicija podrazumeva kompromis po personalnim pitanjima i odustajanje od DELA pocetnih stavova. Tu se ne radi ni o kakvom krsenju principa. A da je DS (i Tadic) ostale cvrsto ne insisitiranju za Djelica onda bi prakticano pristali na vlast radikala - sto je neuporedivo veci gubitak za demokratsku Srbiju (pa samim tim i odustajanje od vaznijih stvari nego sto su pojedinacna personalna resenja) ...

Ali koalicija jedne stranke koja zastupa liberalni kapitalizam sa jednom koja zastupa njegovo ogranicavanje (socijaldemokratska) ili sa jednom demohricanskom predstavlja odustajanje (ili bar velike kompromise) u nekim BAZICNIM principima kod svih pomenutih opcija ...

pozz

ps. I jos jedan (vazan) dodatak: velika je razlika izmedju izmedju POSTizbornih i PREDizbornih koalicija. Ove prve su NUZNO ZLO (zato sto izborni rezultat to diktira) ... a druge bi trebalo da budu zato se partije slazu u osnovnim principima (ali svi znamo da se u ETC slucaju i radi o cistoj "sicardzijskoj cenzus-racunici" - ko sisa prinicipe:D)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:15 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

A odustajanje od principa narodne volje? Veoma se retko desi da stranka koja osvoji više glasova ustupi onoj koja je dobila manje. I imam utisak da radikali tu rade onaj posao koji su radili i za Miloševića, dežurnih strašila kojima se pravda sve moguće političke mahinacije. Ionako i jedni i drugi idu na kanabe kod gazda Miška
Inače, Vaso, Kako je stranci predsednika u koaliciji sa ravnogorskim monarhistima ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  09:21 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Inače, Vaso, Kako je stranci predsednika u koaliciji sa ravnogorskim monarhistima

sta si zapeo da teras mak na konac:)))
to sve spada u predsednikovu demokraticnost,
i toleranciju prema razlicitim stavovima:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  09:28 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

"problemicic" je sto me vi uopste niste razumeli ... i sto izgleda uopste ne razumete razliku izmedju spremnosti na kompromis i dogovor kao sustine demokratije, i politicke prevrtljivosti ...


Postovani Vasilije,
za mene, spremnost na kompromis i dogovor kao sustina demokratije postaje politicka prevrtljivost kad se ,radi trenutnih interesa, zanemari proklamovani demokratski cilj. Nema kompromisa sa nedemokratskim ciljevima i pojavama jer se time kompromituje sustina demokratije.

U tom smislu, LDP je napravio kompromis sa SDU ne narusavajuci osnovnu ideju demokratije(good guy), Canak je napravio kompromis sa DS ne narusavajuci osnovnu ideju demokratije(wise guy) a Boris Tadic je kompromitovao osnovnu demokratsku ideju saradnjom sa nedemokratskim snagama( bad, bad guy).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:30 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

sta si zapeo da teras mak na konac:)))
to sve spada u predsednikovu demokraticnost,
i toleranciju prema razlicitim stavovima:))))

Stvarno sam sitničav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  09:44 03.04.2008
Preporuka: 1

Re: 1 mala stvar

Pa Vaso sokole...nije suština demokratije to što ti pričaš....
Suština demokratije nije u goloj većini, jer da je tako onda bi Lukašenko, Putin i Kinezi bili šampioni demokratije..
Suština demokratije se nikada ne može meriti van civilizacijskog konteksta, van vrednosti koje one nosi.
Hitler, je znaš to, na vlast došao putem izbora. I po tim tvojim kriterijima on bi bio demokrata. Demokratija ima svoje standarde. Da nije tako, onda bi većina mogla da radi što joj je volja...ne može raditi što joj je volja jer u demokratijama postoje mehanizmi kontrole vlasti, postoje zakoni, postoje druge grane vlasti i jedna drugu kontrolišu...
Nije demokratska vrednost to da vlast, a sama to priznaje organizuje paljanje ambasada i rušenje vlastite prestonice, ili dizanje carinski prelaza ili upade u sudske zgrade....
E, jedan od tih demokratskih standarda je da kod formiranja vlade premijera daje onaj koalicioni partner koji ima najviše mandata. Prosto, liberali u Nemačkoj nikada nisu ni sanjali da mogu dati premijera, a godinama su bili presudni za formiranje vlade, odnosno odlučivali šta je to većina...
Nije demokratski standard ni to da se stranke dogovore da podele ministarstva na način da imaš pet država u jednoj, a onda to licemerno nazovu "podelom odgovornosti", jer to nije podela odgovornosti nego plena. Po toj logici bi feudalna društva bila vrhunski demokratska, jer su i feudalci pod jednim vazarenom "delili odgovornost"..Svaki je odgovarao za svoj deo mozaika....
Razumeš Vaso...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:45 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

AlexDunja
sta si zapeo da teras mak na konac:)))
to sve spada u predsednikovu demokraticnost,
i toleranciju prema razlicitim stavovima:))))


Hehe za razliku od nekih ovde koji brane SVE poteze one partije koje preferiraju (aktiviste-skojevce i da ne pominjem) ja ne pravdam sve poteze DS-Tadica. Oko Canka sam se vec izjasnio a nemam problema ni sa tim kazem da mi se ni Vuk ne svidja (Canak je ipak mnogo veca stetocina) a i da je prevrtljivac....

Drugim recima, ne podrzavam ni odluku DS da stupi u koaliciju sa njima. A sve tumacim isto kao i koaliciju LDP sa SDU i demohriscanima: politicka racunica ....

Aj' sta cete sad?;) Jel ima neko ovde petlju od ovih sto pravdaju sve poteze LDP & Cedice (i napadaju druge za ono isto sto kod LDP-a precutkuju) da kaze nesto protiv njih? Hehe sumnjam, ne bi onda ni bili "jednoumni":)))

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:52 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Drago Kovacevic
Suština demokratije nije u goloj većini, jer da je tako onda bi Lukašenko, Putin i Kinezi bili šampioni demokratije..


Dragec sokole,

jasno je da sam ja mislio na DEMOKRATSKU vecinu ... a ona opet podrazumeva i demokratske uslove (a oni postoje u Srbiji i tebi niko ne brani da ubedjujes ljude da je tvoja opcija "ona prava" - problem je samo sto ti niko ne veruje:))) Bez takve vecine nema demokratije ... osim ako ti nisi mislio na onu komunisticku ("Latinkinu",) demokratiju u kojoj avangarda odlucuje sta je demokratija (onda takva samozvana avangarda moze i da ima samo 5% podrske u birackom telu;) ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Turnesol  18:47 03.04.2008
Preporuka: 0

Re: 1 mala stvar

Drago Kovacevic
Pa Vaso sokole...nije suština demokratije to što ti pričaš....
Suština demokratije nije u goloj većini, jer da je tako onda bi Lukašenko, Putin i Kinezi bili šampioni demokratije..
Suština demokratije se nikada ne može meriti van civilizacijskog konteksta, van vrednosti koje one nosi.
Hitler, je znaš to, na vlast došao putem izbora. I po tim tvojim kriterijima on bi bio demokrata. Demokratija ima svoje standarde. Da nije tako, onda bi većina mogla da radi što joj je volja...ne može raditi što joj je volja jer u demokratijama postoje mehanizmi kontrole vlasti, postoje zakoni, postoje druge grane vlasti i jedna drugu kontrolišu...
Nije demokratska vrednost to da vlast, a sama to priznaje organizuje paljanje ambasada i rušenje vlastite prestonice, ili dizanje carinski prelaza ili upade u sudske zgrade....
E, jedan od tih demokratskih standarda je da kod formiranja vlade premijera daje onaj koalicioni partner koji ima najviše mandata. Prosto, liberali u Nemačkoj nikada nisu ni sanjali da mogu dati premijera, a godinama su bili presudni za formiranje vlade, odnosno odlučivali šta je to većina...
Nije demokratski standard ni to da se stranke dogovore da podele ministarstva na način da imaš pet država u jednoj, a onda to licemerno nazovu "podelom odgovornosti", jer to nije podela odgovornosti nego plena. Po toj logici bi feudalna društva bila vrhunski demokratska, jer su i feudalci pod jednim vazarenom "delili odgovornost"..Svaki je odgovarao za svoj deo mozaika....
Razumeš Vaso...



Sustina demokratije???? Er... Hello!!!

Dear, da Tadic nije usao u koaliciju sa DSSom, sada bismo u Srbiji imali stabilnu vladu DSS-SRS.

Ili bi mozda u sred njihove vladavine, negde 6. oktobra prosle godine, Ceda izveo na ulicu milion ljutih demokrata, raskrstio s prosloscu i sredio sve nase probleme? Veliko djubre taj Tadic, uopste neme osecaj za sustinu demokratije...




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  11:27 02.04.2008
Preporuka: 0

ova farsa i ona farsa....

#Link  Replika: 27
" Doduše, ima jedna mala stvar koja može ovu farsu dovesti u pitanje. To bi se dogodilo ako LDP uzme 10 posto i više glasova."

A, tada bi mozda bila neka druga farsa. Ili Vi mislite da bi tada u Srbiji sve krenulo da biva kao evropsko mleko i evropski med i da bi svuda cvetale evropske ruze...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:36 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Ninoslav Randjelovic
" Doduše, ima jedna mala stvar koja može ovu farsu dovesti u pitanje. To bi se dogodilo ako LDP uzme 10 posto i više glasova."

A, tada bi mozda bila neka druga farsa. Ili Vi mislite da bi tada u Srbiji sve krenulo da biva kao evropsko mleko i evropski med i da bi svuda cvetale evropske ruze...?

Med i mleko ne postoji osim za doručak...Dakle nemam tu iluziju, ali znam da bi krenuli ka normalnosti i da bi bitno nagrizli ovaj sistem obmane...a ne bi baš ovako podsećalo na Kafku....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  11:44 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

nemam tu iluziju, ali znam da bi krenuli ka normalnosti i da bi bitno nagrizli ovaj sistem obmane.

Kako to znate ? Na osnovu cega to znate ? Na osnovu izbornih LDP slogana ili izjava Ceodima Jovanovica i ostalih LDP funkcionera, ili na osnovu neceg treceg ?
a ne bi baš ovako podsećalo na Kafku.

Mozda ce moguci boravak LDP-a, (ali i bilo koje druge partije) na vlast u Srbiji podsecati na Harmsa ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  11:57 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Na stranu sve ostalo, da li zaista tvrdis da je mozda bolje losija opcija od provereno katastrofalnog?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  12:08 02.04.2008
Preporuka: 0

kafka ili harms ?

Mozda ce moguci boravak LDP-a, (ali i bilo koje druge partije) na vlast u Srbiji podsecati na Harmsa ?

pa to ti sve vreme pricam:))
vreme je za novu literaturu.
zivot ce vec naci nacin da je sledi.
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:09 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Na stranu sve ostalo, da li zaista tvrdis da je mozda bolje losija opcija od provereno katastrofalnog?

Hej, ti koji pozdravljas Zoru (Zlatnu ?), ne tvrdim ja nista, samo pitam Draga, koji ZNA da ce ucesce LDP u vlasti pomoci da se "krene u normalnost", kako on zna to sto zna. Na osnovu cega on to zna ? Recimo, ja ne verujem da ce ucesce u vlasti bilo koje politicke stranke povesti bilo koga u Srbiji u normalnost. Nase politicke partije i politicki lideri u Srbiji jednostavno nemaju mogucnosti za to. Iscrpeli su se u dosadasnjim kradjama i lazima. Nadam se da se mogucnosti u nasem narodu da ima nove ljude i nove politicke programe i ideje nisu iscrpele. Mada, deluje da jesu. Poslednjih 20-ak godina propadanja ostavlja svoj trag.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:12 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: kafka ili harms ?

vreme je za novu literaturu.

Eto, bas to rekoh ovome sto pozdravlja zoru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:21 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: ova farsa i ona farsa....

Zora nije zlatna. Hermetici su zanimljivi, ali nista vise od toga.

U svakom slucaju. Ja se slazem sa Dragom jer mislim da je Novo bolje od Starog kada je Staro ovako katastrofalno. Takodjer, ljudi u LDP-u su pokazali da su sasvim legitimne sile napretka. Zanemarimo Cedu jer mi se cini da se oko toga necemo sloziti, ali ako postoje politicari vredni postovanja to su onda Vesna Pesic i Zarko Korac.

Smatram da svako ko kaze da su trenutne politicke opcije u potpunosti isrpljene lazima i korupcijom namerno zatvara jedno oko, sad dal' zato sto laze kroz zube ili zato sto stvarno misli da tako treba, to vec nisam pametan reci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:29 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Smatram da svako ko kaze da su trenutne politicke opcije u potpunosti isrpljene lazima i korupcijom namerno zatvara jedno oko, sad dal' zato sto laze kroz zube ili zato sto stvarno misli da tako treba, to vec nisam pametan reci.

Nije to stvar pameti, vec zelje (volje) da vidis stvari kakve jesu. Nego, na osnovu cega tvrdis ovo -
ljudi u LDP-u su pokazali da su sasvim legitimne sile napretka.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  12:32 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Kako Drago, ili bilo ko zna "da ce ucesce LDP-a u vlasti pomoci da se krene u normalnost i dalje?" Drago ne posmatra staklenu kuglu, vec kao i mi ostali posmatra ljude okupljene oko LDP-a i jednostavno ih slusa i poredi ih sa "ovima" koje je gledao, a i mi svi sa njim i koje, na zalost, jos uvek gleda kako samo otvaraju usta kao ribe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:40 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

a i mi svi sa njim

Ok, svi "vi" i on gledate, slusate i znate. Ok. A, oni, mi, ja - radimo to isto, ali ipak ne znamo isto sto i vi i on.
Ali, svi smo tu gde jesmo. I nekako moramo dalje da nam ne bi svima bilo isto ovako kako nam je sada. Ili gore.
Jel' to, to ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:42 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: ova farsa i ona farsa....

Ninoslav Randjelovic
Nego, na osnovu cega tvrdis ovo -
ljudi u LDP-u su pokazali da su sasvim legitimne sile napretka.



Na osnovu zastupanja visoko nepopularnog principa zdravog razuma.

No, hajde da se ne gadjamo dovitljivim izrekama. Mi se ne slazemo i necemo se sloziti. Ja mislim da za dolazak na moju poziciju ne treba vise ulozenog truda od samo letimicnog pogleda na koga pljuju svi mocnici vec dve godine. Ne skodi ni podsecanje ko jedini nije bio za ustav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:50 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

No, hajde da se ne gadjamo dovitljivim izrekama.

Nisam imao utisak da se gadjami bilo sa cim. Jednostavno, vi tvrdite nesto, a Drago nesto zna i ja sam samo pitao zasto to sto tvrdite, tvrdite i kako znate to sto znate. To je sve. Vi se odjednom pozivate na zdrav razum i ne prihvatanje ustava. Vidim da nema svrhe da vas vise bilo sta pitam. Sto se mene tice, ne smeta mi da vi tvrdite bilo sta, ili da Drago zna to sto on zna. Samo, valjda je liberalno i demokratski da ima i "nas" koji ne verujemo u te vase tvrdnje i koji ne znamo to sto Drago zna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  12:54 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Ninoslav Randjelovic
No, hajde da se ne gadjamo dovitljivim izrekama.

Nisam imao utisak da se gadjami bilo sa cim. Jednostavno, vi tvrdite nesto, a Drago nesto zna i ja sam samo pitao zasto to sto tvrdite, tvrdite i kako znate to sto znate. To je sve. Vi se odjednom pozivate na zdrav razum i ne prihvatanje ustava. Vidim da nema svrhe da vas vise bilo sta pitam. Sto se mene tice, ne smeta mi da vi tvrdite bilo sta, ili da Drago zna to sto on zna. Samo, valjda je liberalno i demokratski da ima i "nas" koji ne verujemo u te vase tvrdnje i koji ne znamo to sto Drago zna.

Delom tačno Ninoslave...Zašto bi ti verovao...Ovo je politika a ne religija.
Ali, ovo oko zdravog razuma, malo me kopka. Kad čovek ne veruje, nema se našta drugo osloniti osim na zdrav razum.
I kao što Dunja reče, zdravo bi bilo menjati literaturu...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  13:17 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Kad čovek ne veruje, nema se našta drugo osloniti osim na zdrav razum.

Da, a meni moj razum (nadam se da je zdrav, jer ne znam kako se to ustanovljava) mi kaze da nema razloga da verujem da ce ucesce LDP u vlasti doprineti boljem zivotu ljudi u Srbiji. Pre svega, to ne verujem jer sam nezadovoljan ucinkom koji je imao Cedomir Jovanovic dok je bio na visokim drzavnim i partijskim (DS) funkcijama. Kao sto smatram da nista posebno dobro nisu ucinili ni ovih nekoliko istaknutih LDP funkcionera dok su bili na svojim polozajima i funkcijama. Iz slicnog razloga nemam poverenje u bilo koju partiju ili politicku licnost u Srbiji. Eto. Valjda i mi ovakvi smemo da zivimo u Srbiji ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  13:32 02.04.2008
Preporuka: 1

Re: ova farsa i ona farsa....

Ninoslav Randjelovic
Kad čovek ne veruje, nema se našta drugo osloniti osim na zdrav razum.

Da, a meni moj razum (nadam se da je zdrav, jer ne znam kako se to ustanovljava) mi kaze da nema razloga da verujem da ce ucesce LDP u vlasti doprineti boljem zivotu ljudi u Srbiji. Pre svega, to ne verujem jer sam nezadovoljan ucinkom koji je imao Cedomir Jovanovic dok je bio na visokim drzavnim i partijskim (DS) funkcijama. Kao sto smatram da nista posebno dobro nisu ucinili ni ovih nekoliko istaknutih LDP funkcionera dok su bili na svojim polozajima i funkcijama. Iz slicnog razloga nemam poverenje u bilo koju partiju ili politicku licnost u Srbiji. Eto. Valjda i mi ovakvi smemo da zivimo u Srbiji ?

Nekako, senzibilisan si tako da ipak ne veruješ u ono što tvoj otac i dobar deo familije smatraju razumnim...
Jer, pola godine koje je Čeda proveo na funkciji u vreme vanrednog stanja su zaista nereferentno vreme za takve zaključke. No, čini mi se da kriminalci nikada nisu bili u dubljim mišijim rupama, ili se meni samo čini...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  14:04 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

Cek cek, mislim da mogu da provalim melodiju...

Ninoslav Randjelovic
Samo, valjda je liberalno i demokratski da ima i "nas" koji ne verujemo u te vase tvrdnje i koji ne znamo to sto Drago zna.

Ninoslav Randjelovic
Valjda i mi ovakvi smemo da zivimo u Srbiji?


Jel' to ona narodna "Manjina mi neda da zivim" u izvodjenju benda Zamena Teza?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  14:12 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

No, čini mi se da kriminalci nikada nisu bili u dubljim mišijim rupama, ili se meni samo čini...

To ne znam, zaista... Gde su bili onda, a gde su sad ti kriminalci. Ne znam ni gde su misije rupe.
Znam samo da je Cedomir Jovanovic bio na vaznim funkcijama u Vladi Srbije i da se nije mnogo bavio ljudima koji stradaju na KiM. Niti je mnogo o njima govorio. Poceo je da ih spominje tek kada je poceo da o njima govori kao lider LDP-a. A, to sta LDP ima da kaze o ljudima na KiM i nije tako mnogo. Jer, slabo ljudi u LDP-u borave na KiM. Ali, to njima izgleda da ne smeta da o ljudima na KiM pricaju u svojim sloganima i pamfletima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  14:56 02.04.2008
Preporuka: 0

Re: ova farsa i ona farsa....

<