Gost autor

Poslednji krik tehnike – čučavac

G.Cross RSS / 12.10.2016. u 12:18
Poštovani čitaoče, pre nego što nastaviš sa čitanjem teksta, udahni vazduh, mirno sedi, i usredsredi se na sledeću fotografiju:
IMG-20161011-WA0000-1-225x300.jpg
 
 

Na ovoj fotografiji nalazi se jedna čudna naprava, relikt 19-og veka koji je uspeo da preživi sve neuspele reforme; i ne samo da je vaskrsao, već i dalje zauzima važeću poziciju u 21. veku.

Ovo je, znamo svi – čučavac. I sam po sebi ne bi predstavljalo problem da je ovo 1936. ili 1956 godina. Ali, ovo je 2016. godina, i čučavac se nalazi u OŠ “Dule Karaklajić” u beogradskoj opštini Lazarevac, sa osobitim naglaskom na predznak “beogradska”, u smislu da je Lazarevac deo našeg glavnog grada i metropole Beograda.

Poseban problem imaju predškolska deca koja se sa ovom skalamerijom prvi put u životu susretnu kada krenu u tzv. školicu. Deca su pod stresom hoće li umeti da izvrše nuždu na “ovo”. Pretpostavljam da je misaoni tok u njihovim glavicama sledeći: Šta je ovo? Treba li na ovo da se sedne? Ako čučnem, za šta ću da se pridržim da ne padnem? Jao, umokrio/la sam odeću, grdiće me mama, itd… Deca dolaze kući plačući jer nisu uspela da “pogode” rupu, jer im je odelo mokro; tako počinje njihov učenički život. Kada ta deca, za koju godinu dođu sa takmičenja kao pobednici, predsednik Opštine Lazarevac će ih potapšati po ramenu, uz blaženi usklik “naša deca”.

A šta se učinilo da ta deca dobiju toaletne šolje? Ništa!

Bila bih slobodna da postavim nekoliko pitanja.

Da li predsednik i potpredsednik Opštine Lazarevac znaju za ovaj problem?

Ako ne znaju, zašto ne znaju?

Ako znaju, zašto još uvek nisu organizovali akciju pomoću koje bi deca dobila toaletne šolje?

Koliko košta vozni park predsednika pomenute opštine?

Koliko košta garderoba osionog potpredsednika pomenute opštine?

Koliko je koštala izgradnja parohijskog doma – velelepne građevine u centru grada, po raskoši slične nemačkim dvorcima?

Zašto je sveštenički cenovnik basnoslovno skup? Da bi sveštenici leteli avionima na more, i odsedali u hotelima na 20 m od plaže, da im se, zaboga, deca ne muče.

Zašto SPC ne plaća porez državi ? Srbija je sekularna država, a ne teokratska.

Zašto nisu ispunjenja davna obećanja da će Lazarevac dobiti novu bolnicu, s modernim porodilištem?

Pred izbore, srpski premijer je u Lazarevcu položio kamen temeljac za novo porodilište, i na tome se stalo. Da li vlast koja ne može da izgradi novo porodilište ima i dalje pravo da se nazove sposobnom i naprednom vlašću? Da li je važnije svešteničko pojanje u crkvama s podnim grejanjem ili plač novorođenih beba u obećanom porodilištu? Od svešteničkog pojanja država nema nikakve koristi, od novorođenih beba ima – natalitet. Svima su puna usta pričama o beloj kugi, a malo ko hoće nešto konkretno i da pomogne.

Bilo je tu još megalomanskih planova: izgradnja muzeja koji bi bio posvećen Kolubarskoj bici, izgradnja turističke atrakcije “Tragovima kolubarske bitke”. I tu se stalo na obećanjima i projektima, na papiru. Lazarevac nema valjan muzej. Otvaranjem muzeja otvorila bi se i nova radna mesta, i sačuvalo sećanje na slavnu prošlost kojom volimo da se ponosimo. Nema novca, ni za muzej, ni za porodilište, ni za turističke atrakcije koje bi privukle strance da posete Srbiju, tj. puteve u rovove Kolubarske bitke, nema ni za toaletne šolje u školama, ali nekako za parohijski dom ima, i za lokalne osione sveštenike u skupim automobilima. SPC je preterala u bahaćenju. Ne znam je li je toga svesna.

Lazarevac je, zahvaljujući rudniku uglja, još uvek dobrostojeća opština. Da li može rukovodstvo REIK Kolubare da donira školi toaletne šolje? Ako ne može, ako je zanemarivanje dece toliko izraženo, da li onda imaju ti ljudi pravo da se busaju u roditeljske, srpske grudi uz grozomornu floskulu “naša deca”?

Kada bi svaki zaposleni gradjanin Lazarevca donirao 100 dinara, i kada bi gradske vlasti, i svetovne i duhovne, donirale po 500 dinara, deca bi dobila toaletne šolje.

Ovako to izgleda u svetu.

Imam još jednu sliku za tebe dragi čitaoče.

IMG-20161011-WA0001-169x300.jpg

Ovo je toaletna šolja u vrtiću, u jednom nemačkom gradiću. To je donacija rimokatoličke crkve. Izgleda da je njima više stalo do potomstva od SPC pošto SPC nije donirala ništa već dozvoljava da deca idu na čučavac.

Kako ići u Evropu?

Ohola svetovna vlast.

Ohola duhovna vlast.

Čučavci su samo posledica nehajanja za bilo šta što nije sopstveni interes.

Apelujem na svakog ko je video tekst, i ove slike, da proširi dalje ne bi li možda ova vest i nevolja stigla do nekog ko može da pomogne. Ima još dobrih ljudi ili…

Maketama i udaranjem kamena temeljaca se ne ide u Evropu.

Čučavcima, ponajmanje.

 Autor:

 TAUBE, heruvimhidra, Marijana Hofffmann

Zavrsila Gimnaziju u Lazarevcu, drustveno-jezicki smer, i istoriju na Filozofskom Fakultetu u Beogradu. Diplomirala kod prof. Nikole Samardzica na temu " Istorija americke demokratije kao sistema vrednosti " Zivi i radi u Konstancu, na Bodenskom jezeru.
 
Preneto sa:  www.beograd.news
 
 


Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

heruvimhidra heruvimhidra 14:59 18.10.2016

Re: ...ebo te Papa ....

trabunjati


Ne trabunjam nego pisem. Mora li da se upotrebi rec trabunjati?

ja sam stara gejmerka i ne bih rekla da sam navučena ni ni šta osim na šećer, duvan, muziku i filmove Vudi Alena a to je druga priča.

Lepo sto nisi navucena, i ako te to sto si gejmerka ne ometa u obavljanju drugih aktivnosti, onda svaka cast. Za ovo drugo sto si navela, slazem se da je druga prica. :)


linkova koje kačiš? budi temeljna :)ovi klinci što u muzeju (ne)gledaju 'Noćnu stražu' zapravo gledaju interaktivnu izložbu koja se sastoji iz objašnjavanja (na fonu)




[url=http://www.politika.rs/scc/clanak/329534/Kad-internet-postane-decja-bolest-zavisnosti][/url]

Nigde u tekstu ne stoji da to gledaju, mada sam ja sama citajuci tekst pomislila : pa mozda gledaju Rembranta online, i nije problem :)

daj bre tom detetu i lutku i loptu i komp i sladoled u zimu.


Jao nisam ekstrem,cak ni strog roditelj. Poznajem zene koje ogranicavaju deci gledanje tv-a jer kazu one da tv zaglupljuje. To smatram ekstremnim. Moje dete (3 i po godine ) ima i tablet,i mobilni preko kojeg gleda YT, jede i sladoled, ide u kino; gledali smo bas pre neki dan 3D Finding Dory, posecujemo SEE LIFE: [url=https://www.visitsealife.com/konstanz/?1&gclid=CjwKEAjwkJfABRDnhbPlx6WI4ncSJADMQqxdnp5MVaYELrcPl34vNZ1w6SnsGsMc9C6uvz9hivzKjhoCz6zw_wcB][/url]

i praistorijsko naselje gde je uradjeno nesto slicno interaktivnoj izlozbi: [url=http://www.pfahlbauten.de/museum/virtueller-rundgang.html][/url]

Sve joj dopustam tj.dopustamo, muz i ja; ali ako primetim bilo kakav znak da je nesto od tehnike pocelo da joj steti, ukazacu joj na to blagovremeno.

Osim one stare narodnebolje spreciti nego leciti i ove slike ne bih imala vise nista da dodam :)

angie01 angie01 16:23 18.10.2016

Re: ...ebo te Papa ....

daj bre tom detetu i lutku i loptu i komp i sladoled u zimu.





...ne znam da l da pomenem, ova moja drugarica sto je uvela zabaranu za igrice, takodje fura zabranu za sladoled,....pa je njen sin, kada je bio mladji- sada je tinejdzer, kada mu je kod nekih prijatelja ponudjen sladoled, odgovorio da nece, oni bili zgranuti, pa ga pitali, pa kako, a on njima kaze- pa ne znam sta je to....ja je posle, kada smo bili zajedno sa klincima, nikada vise nisam ni pitala da l smem da kupim sladoled i njenom sinu, samo sam ih bezobrazno vodila obojicu.
heruvimhidra heruvimhidra 16:42 18.10.2016

Re: ...ebo te Papa ....

angie01
daj bre tom detetu i lutku i loptu i komp i sladoled u zimu.





...ne znam da l da pomenem, ova moja drugarica sto je uvela zabaranu za igrice, takodje fura zabranu za sladoled,....pa je njen sin, kada je bio mladji- sada je tinejdzer, kada mu je kod nekih prijatelja ponudjen sladoled, odgovorio da nece, oni bili zgranuti, pa ga pitali, pa kako, a on njima kaze- pa ne znam sta je to....ja je posle, kada smo bili zajedno sa klincima, nikada vise nisam ni pitala da l smem da kupim sladoled i njenom sinu, samo sam ih bezobrazno vodila obojicu.

Moja jede sladoled. I upravo gleda video na YT na tabletu. Objasnila sam vec gore. Nisam ekstrem. Relax..
krkar krkar 17:13 18.10.2016

Re: ...ebo te Papa ....

Mora li da se upotrebi rec trabunjati?


Tvoje pisanije prosto vapi za tim glagolom!
heruvimhidra heruvimhidra 17:32 18.10.2016

Re: ...ebo te Papa ....

Tvoje pisanije prosto vapi za tim glagolom!


A ti vapis za mojim pisanijem. Kazem to jer si ponovo svratio na ovaj nipisljivabobavrednblog umesto da se suocis sa negativnim reakcijama na tvoj novi tekst Evolucija. Nisu nimalo prijatne reakcije, doduse ima i onih koji te brane, a time i brane svoje pravo na podsmeh.

EDIT: cak i da moje pisanje vapi za tim glagolom, pristojna osoba ga nece upotrebiti. I ja isto tako mogu da kazem kako ti trabunjas o mladicu Ratku i njegovoj evoluciji koja te se ne tice, ali ja ti tako necu napisati.
heruvimhidra heruvimhidra 13:41 12.10.2016

Dobrota

Ima još dobrih ljudi.

Neizmerno hvala gospodine G.Cross
zilikaka zilikaka 14:06 12.10.2016

Re: Dobrota

heruvimhidra
Ima još dobrih ljudi.

Neizmerno hvala gospodine G.Cross

Ma divan čovek.
Jedino ga oće problemi kad je kafa u pitanju...

cassiopeia cassiopeia 14:36 12.10.2016

Re: Dobrota

zilikaka

Ma divan čovek.
Jedino ga oće problemi kad je kafa u pitanju...



Zili, mangupe

Što jes' - jes', fin čovek.
emsiemsi emsiemsi 22:18 12.10.2016

Re: Dobrota

zilikaka
heruvimhidra
Ima još dobrih ljudi.

Neizmerno hvala gospodine G.Cross

Ma divan čovek.
Jedino ga oće problemi kad je kafa u pitanju...


Ма, јебеш кафу - ја бих чај !
milojep milojep 14:24 12.10.2016

Squatty potty

Da li sveta stolica praktikuje čučavac za bolju stolicu?

Možda koristi squatty potty!

ivana23 ivana23 15:07 12.10.2016

Re: Squatty potty

Поменула бих и једну од последица става да је све што има везе са цревима и њиховим пражњењем „срамота” и да се о томе јавно не прича. Кад сам објавила „Кључ тела” доживела сам да једна бака, узорна католикиња, за време недељног породичног ручка пред свима изјави како је, прочитавши књигу, утврдила да 74 године неправилно седи на клозетској шољи!

У чему је бака грешила?

Вероватно је, као и већина савремених људи који у својим становима имају комфорна купатила, седела удобно заваљена, уместо да празни црева у знатно природнијем „чучећем” ставу. Вероватно се и често уздржавала од одласка у ве-це изван сопствене куће и тако пореметила нормалан рад црева. Морамо наћи компромис између онога што чинимо да бисмо се осећали добро изнутра, и онога што радимо да бисмо се уклопили у спољашњи свет.


LINK -
др Џулија Ендерс,

milojep milojep 15:17 12.10.2016

Re: Squatty potty

утврдила да 74 године неправилно седи на клозетској шољи!


Sudeći po godinama to sedenje i nije neka falinka
milojep milojep 15:32 12.10.2016

Re: Squatty potty

heruvimhidra heruvimhidra 15:40 12.10.2016

Re: Squatty potty

ivana23
Поменула бих и једну од последица става да је све што има везе са цревима и њиховим пражњењем „срамота” и да се о томе јавно не прича. Кад сам објавила „Кључ тела” доживела сам да једна бака, узорна католикиња, за време недељног породичног ручка пред свима изјави како је, прочитавши књигу, утврдила да 74 године неправилно седи на клозетској шољи!

У чему је бака грешила?

Вероватно је, као и већина савремених људи који у својим становима имају комфорна купатила, седела удобно заваљена, уместо да празни црева у знатно природнијем „чучећем” ставу. Вероватно се и често уздржавала од одласка у ве-це изван сопствене куће и тако пореметила нормалан рад црева. Морамо наћи компромис између онога што чинимо да бисмо се осећали добро изнутра, и онога што радимо да бисмо се уклопили у спољашњи свет.


LINK -
др Џулија Ендерс,



Lep komentar. Procitala sam tekst na internet stranici Politika sto ste linkovali. Odlican je.
rade.radumilo rade.radumilo 16:53 12.10.2016

Re: Squatty potty

Možda koristi squatty potty!


Reklamiraju taj podmetač za noge svako jutro na bivšem radiju Indeks. Zove se "kakilak."

freehand freehand 15:08 12.10.2016

Pilatovština

To što domaćin reče da neće da komentariše ili moderira svakako ne znači da nije saučesnik u onome što će se ovde dešavati.
Dapače.
heruvimhidra heruvimhidra 15:22 12.10.2016

Re: Pilatovština

.
milojep milojep 15:27 12.10.2016

Re: Pilatovština

Autor ima moje odobrenje da obrise ...


dupe
heruvimhidra heruvimhidra 15:35 12.10.2016

Re: Pilatovština

milojep
Autor ima moje odobrenje da obrise ...


dupe


Slusajte, ako niste razumeli tekst zaato komentarisete i to ovako neprimereno?

Ako ne mozete pomoći, zasto odmazete.

Kako vam samo takve asocijacije padnu na pamet?

Nije Milosevic kriv, mi smo g.

Ne moze nijedna plemenita ideja da nadje odobrenje. Uvek se nadje neko ko ce biti protiv.

Znala sam da ce se ovako komentarisati.

Pozivam autora da obrise tekst kako bi zaustavio dalje neprimerene komentare. Ja nisam u stanju da moderiram. Da jesam, znala bih sta bih.

Dragi autore, hvala na dobroti i plemenitosti. Ali ljudima u Srbiji nisu potrebne toaletne šolje jer čučavci su mnogo bolje resenje.

Obrisite tekst.

Hvala
milojep milojep 15:38 12.10.2016

Re: Pilatovština

milojep milojep 15:43 12.10.2016

Re: Pilatovština

Nije Milosevic kriv, mi smo g.

heruvimhidra heruvimhidra 12:05 13.10.2016

Re: Pilatovština

freehand
To što domaćin reče da neće da komentariše ili moderira svakako ne znači da nije saučesnik u onome što će se ovde dešavati.
Dapače.



Povodom onog "sto ce se ovde desavati ".
"U želji da budu deo grupe, u kojoj se osećaju zaštićeno i komforno, ljudi neretko postaju deo pravih virtuelnih čopora, okupljenih oko ideje ili stava koji propagiraju.
Takve grupe je moguće prepoznati kod blogera; postoje tačno podeljene grupacije ljudi koji jedni drugima posećuju blogove, ostavljaju blagoglagoljive komentare, šeruju jedni drugima tekstove, linkuju međusobno blogove; do sada priča ima smisla, međutim svaki smisao nestaje onog trenutka kada se decidno odbacuje svaka nova misao ili ideja, kada se novi blogeri autistično odbacuju i izlažu kritici i podsmehu.
"

Zbog ovog sto je boldovano su se ruzne stvari desavale, i jos uvek se desavaju.

Dajem sve od sebe da u komentarima ispod ovog teksta niko ne bude ismejan.

I na kraju freehand, ne mozete nekog OTERATI sa bloga jer vam se tako hoce cak ni pod predznakom " NETRAZENI SAVET".

Vi licemerno zalite sto cu biti emotivno skrhana nakon mog treceg, cetvrtog ili 100.og pojavljivanja ovde, ali nigde na novodite zasto je to tako. Odgovor je u onom sto je boldovano.
Vase ime je Free, a vase prezime je JASAMDEOCOPORA
heruvimhidra heruvimhidra 12:07 13.10.2016

Re: Pilatovština

.
4krofnica 4krofnica 14:05 13.10.2016

Re: Pilatovština

heruvimhidra


Povodom onog "sto ce se ovde desavati ".
"U želji da budu deo grupe, u kojoj se osećaju zaštićeno i komforno, ljudi neretko postaju deo pravih virtuelnih čopora, okupljenih oko ideje ili stava koji propagiraju.
Takve grupe je moguće prepoznati kod blogera; postoje tačno podeljene grupacije ljudi koji jedni drugima posećuju blogove, ostavljaju blagoglagoljive komentare, šeruju jedni drugima tekstove, linkuju međusobno blogove; do sada priča ima smisla, međutim svaki smisao nestaje onog trenutka kada se decidno odbacuje svaka nova misao ili ideja, kada se novi blogeri autistično odbacuju i izlažu kritici i podsmehu.
"

Zbog ovog sto je boldovano su se ruzne stvari desavale, i jos uvek se desavaju.



taube, kada citiraš nekoga, valjalo bi da pokažeš odakle si citirala, koga i da li si neke delove (između) izbrisala, to jest da to nije celina (citiranog).
htedoh to kao i da ti obratim pažnju na to da je nazivati nekoga autističnim (u smislu davati mu karakternu osobinu) ružno i vređa osobe sa autizmom.
+ takvo ponašanje nije rezervisano samo za blogere, već za ljudsku vrstu; ljudi često vole da su ušuškani u krdu.

ps. nema razloga da srčaniš oko mog komentara, da odgovorim na temu: meni je svejedno da li je čučavac ili šolja, sve dok je čisto i uredno i dok je umetnost prisutna:)




edit (i ja):
zapravo nije mi svejedno u slučaju recimo nekadašnjeg ženskog toaleta u SKC-u koji je imao čučavac i tzv. kaubojska vrata, odnosno vrata koja te pokrivaju samo od kolena do ramena, tako da ako se odmakneš dovoljno od ženskog toaleta a neko slučajno ostavi glavna vrata od ulaza u sam toalet, onda imaš jako zanimljiv pogled. dakle čučavac i ta vrata- n e. :)



heruvimhidra heruvimhidra 14:31 13.10.2016

Re: Pilatovština

4krofnica
heruvimhidra


Povodom onog "sto ce se ovde desavati ".
"U želji da budu deo grupe, u kojoj se osećaju zaštićeno i komforno, ljudi neretko postaju deo pravih virtuelnih čopora, okupljenih oko ideje ili stava koji propagiraju.
Takve grupe je moguće prepoznati kod blogera; postoje tačno podeljene grupacije ljudi koji jedni drugima posećuju blogove, ostavljaju blagoglagoljive komentare, šeruju jedni drugima tekstove, linkuju međusobno blogove; do sada priča ima smisla, međutim svaki smisao nestaje onog trenutka kada se decidno odbacuje svaka nova misao ili ideja, kada se novi blogeri autistično odbacuju i izlažu kritici i podsmehu.
"

Zbog ovog sto je boldovano su se ruzne stvari desavale, i jos uvek se desavaju.



taube, kada citiraš nekoga, valjalo bi da pokažeš odakle si citirala, koga i da li si neke delove (između) izbrisala, to jest da to nije celina (citiranog).
htedoh to kao i da ti obratim pažnju na to da je nazivati nekoga autističnim (u smislu davati mu karakternu osobinu) ružno i vređa osobe sa autizmom.
+ takvo ponašanje nije rezervisano samo za blogere, već za ljudsku vrstu; ljudi često vole da su ušuškani u krdu.

ps. nema razloga da srčaniš oko mog komentara, da odgovorim na temu: meni je svejedno da li je čučavac ili šolja, sve dok je čisto i uredno i dok je umetnost prisutna:)




edit (i ja):
zapravo nije mi svejedno u slučaju recimo nekadašnjeg ženskog toaleta u SKC-u koji je imao čučavac i tzv. kaubojska vrata, odnosno vrata koja te pokrivaju samo od kolena do ramena, tako da ako se odmakneš dovoljno od ženskog toaleta a neko slučajno ostavi glavna vrata od ulaza u sam toalet, onda imaš jako zanimljiv pogled. dakle čučavac i ta vrata- n e. :)




Nisam navela izvor da me ne bi prozivali kako opet reklamiram portal koji jevec nazvan sarenim, i ne znam sta to znaci.
Evo linka iz kojeg je preuzet citat:
[url=http://www.beograd.news/iz-mog-ugla/pedja-b-djurovic/internet-druzine-sekte/][/url]

Autor Pedja B.Djurovic
Ne znam zasto mi link nije izasao zaplavljeno, ali naci cete izvor i sajt.
Slucajno znam da autor ima autisticno dete, aupotrebio je taj izraz, pa ako se on ne vredja zasto biste se vredjali vi? Izraz nije upotrebljen da bi vredjao autisticnu decu vec da bi ukazao na zatvorenost uma koji nikog ne pusta unutra, paralelno s tim i zatvorenost bloga koji ne prima novog clana sve dok ne postane isti kao sto su clanovi copora. Izraz autistican se cesto upotrebljavao za Slobodana Milosevica, i taj njegov zatvoreni um koji nije dopustio da bilo koja kriticka informacija da negde mozda gresi, dopre do njega.Postoje lekari koji smatraju da autizam nije bolest vec samo blazi poremecaj ponasanja,koji se moze korigovati.
Ali, ako se sada smatra da je taj izraz uvreda za autisticnu decu ja ga vise necu upotrebljavati. Ima drugih reci koje mogu da zamene tu rec: ogranicen ili limitiran um? Moze tako.
A citat nisam menjala, proverite, niti mogu iz citata da izbacim rec autistican. To moze samo autor, Djurovic.
Ne ljutim se zbog tvog komentara, bez brige
4krofnica 4krofnica 14:48 13.10.2016

Re: Pilatovština


proverila sam, pre nego što sam napisala komentar, drugi put ne moram :)
vređao, ne vređao- nije prikladan izraz svakako.
reklamirala ili ne, napiši izvor svejedno.. nije to najšarenije što se ovde prelamalo u raznim bojama, bez brige.


angie01 angie01 15:19 12.10.2016

cucavac je najhigijenskije i

najzdravije resenje.

Narocito za skole i sva druga mesta gde je masovna upotreba toaleta, gde je nemoguce kontrolisati cistocu, ma kako se trudili da je odrzite- prosto je rizina upotreba solje, koja je besmislena, ako iznad nje treba cucati,...jer kako drugacije izbeci sedenje.

takodje se u cucecem polozaju najbolje prazne creva i sprecava nastanak ranih bolesti- cak i onih najgorih- te se u Japanu, zemlji visoke tehnologije, cucavci jos uvek masovno koriste.

to naravno ne znaci da treba da wci budu rujnirane neodrzavane rupe u koje se ulazi leteci i vrata otvaraju laktovima...prosto se treba pobrinuti za sve sto podrazumeva moderan i higijenski wc.





heruvimhidra heruvimhidra 15:28 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

angie01
najzdravije resenje.

Narocito za skole i sva druga mesta gde je masovna upotreba toaleta, gde je nemoguce kontrolisati cistocu, ma kako se trudili da je odrzite- prosto je rizina upotreba solje, koja je besmislena, ako iznad nje treba cucati,...jer kako drugacije izbeci sedenje.

takodje se u cucecem polozaju najbolje prazne creva i sprecava nastanak ranih bolesti- cak i onih najgorih- te se u Japanu, zemlji visoke tehnologije, cucavci jos uvek masovno koriste.

to naravno ne znaci da treba da wci budu rujnirane neodrzavane rupe u koje se ulazi leteci i vrata otvaraju laktovima...prosto se treba pobrinuti za sve sto podrazumeva moderan i higijenski wc.







Hvala na komentaru. Nisam znala za ovaj aspekat vidjenja pomenutog problema. Svidelo mi se sto videh na pomenutoj slici. Japan je daleko, a čučavci u Srbiji ne liče na ovo, nimalo. I zato sam dala predlog da deca imaju šolje jer znamo kakva ke nehigijena u prostorijama gde su čučavci.
U zapadnoj Evropi se koriste toaletne šolje. Odakle sad ovolika pomama za čučavcima nije mi bas najjasnije.
gedza.73 gedza.73 15:29 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

najzdravije resenje.

Sve to lepo, Endži, ali je nepraktično.

angie01 angie01 15:35 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Japan je daleko, a čučavci u Srbiji ne liče na ovo


nema veze sto je daleko,...a cucavci u Srbiji lice na ruinu jer se nikada nisu menjali,...pa i wci sa soljama, ako se ne odrzavaju, menjaju kada propdnu, deluju jos gore.


Odakle sad ovolika pomama za čučavcima nije mi bas najjasnije.


pa nije pomama, samo se u nedjuvremenu ustanovilo nekoliko stvari koje njima idu u korist- narocito tamo gde toaltet koristi vise ljudi,...imas na netu mnogo tekstova o tome,...i o tome, kako su za zdravlje mnogo bolji.

verujem da su oni u Lazarevcu katastrofa i da se treba potruditi da se deci omoguce normalni uslovi za odlazak u toalet.
angie01 angie01 15:36 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

ali je nepraktično.


...samo treba da uveDzbas.:)
heruvimhidra heruvimhidra 15:41 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

angie01
Japan je daleko, a čučavci u Srbiji ne liče na ovo


nema veze sto je daleko,...a cucavci u Srbiji lice na ruinu jer se nikada nisu menjali,...pa i wci sa soljama, ako se ne odrzavaju, menjaju kada propdnu, deluju jos gore.


Odakle sad ovolika pomama za čučavcima nije mi bas najjasnije.


pa nije pomama, samo se u nedjuvremenu ustanovilo nekoliko stvari koje njima idu u korist- narocito tamo gde toaltet koristi vise ljudi,...imas na netu mnogo tekstova o tome,...i o tome, kako su za zdravlje mnogo bolji.

verujem da su oni u Lazarevcu katastrofa i da se treba potruditi da se deci omoguce normalni uslovi za odlazak u toalet.


Ok.
milojep milojep 15:48 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

heruvimhidra


Ti mu dodješ ko neka babasera ovog bloga
Svaki si post prokomentarisala
anonymous anonymous 15:57 12.10.2016

Definitivno .....

...odavno zabavnijeg bloga nije bilo.

Ako je to bio cilj-pravo u metu.

heruvimhidra heruvimhidra 16:02 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

milojep
heruvimhidra


Ti mu dodješ ko neka babasera ovog bloga
Svaki si post prokomentarisala


Hvala. Cast mi je. U ime sve one dečice koja " trpe " u vrtićima, pa tek kod kuće idu u toalet.
milojep milojep 16:08 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Hvala. Cast mi je. U ime sve one dečice koja " trpe " u vrtićima, pa tek kod kuće idu u toalet.


Što ti je čast? Jel' toj dečici ti čistiš toalet kući? Ako izigravaš mučenika, krpu i džoge u ruke pa zaređaj po školama.
heruvimhidra heruvimhidra 16:11 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

milojep
Hvala. Cast mi je. U ime sve one dečice koja " trpe " u vrtićima, pa tek kod kuće idu u toalet.


Što ti je čast? Jel' toj dečici ti čistiš toalet kući? Ako izigravaš mučenika, krpu i džoge u ruke pa zaređaj po školama.

Čistim svom detetu, pomažem vaspitačicama u čiscenju toaleta i kuhinje u vrticu u koji ide moja cerka. (Volonterska akcija) A cast mi je da pisem, i zastupam prava dece da ne moraji da "trpe " dok ne stignu kući. Čast mi je da im pomognem tj pokusam da pomognem pisuci o ovoj temi. E, cast mi je!
anonymous anonymous 16:16 12.10.2016

Re: Definitivno .....

anonymous
...odavno zabavnijeg bloga nije bilo.



Sheisse sheisse mein Taube weisse.

Ume li neko ovo da mi prevede ?

angie01 angie01 16:22 12.10.2016

Re: Definitivno .....

Ume li neko ovo da mi prevede ?


ume- ne seri!
rade.radumilo rade.radumilo 16:23 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Narocito za skole i sva druga mesta gde je masovna upotreba toaleta, gde je nemoguce kontrolisati cistocu, ma kako se trudili da je odrzite-


Evo baš sve školske sanitarne prostorije po školama u Evropi se dave u nečistoći. Poseti samo jednu prosečnu benzinsku pumpu na auto putu u Nemačkoj i poseti sanitarne prostorije. Bićeš jedna od nekoliko desetina hiljada ljudi u toku dana koji će to uraditi.
Što kaže jedan moj prijatelj, jedini "normalno usran" WC u Nemačkoj sam video u našem konzulatu.
rade.radumilo rade.radumilo 16:24 12.10.2016

Re: Definitivno .....

Ume li neko ovo da mi prevede ?


Rimuje se i na Srpskom.
anonymous anonymous 16:33 12.10.2016

Re: Definitivno .....

angie01
Ume li neko ovo da mi prevede ?


ume- ne seri!


Mislim da grešiš.

Čini mi se upravo suprotno.
heruvimhidra heruvimhidra 16:40 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

rade.radumilo
Narocito za skole i sva druga mesta gde je masovna upotreba toaleta, gde je nemoguce kontrolisati cistocu, ma kako se trudili da je odrzite-


Evo baš sve školske sanitarne prostorije po školama u Evropi se dave u nečistoći. Poseti samo jednu prosečnu benzinsku pumpu na auto putu u Nemačkoj i poseti sanitarne prostorije. Bićeš jedna od nekoliko desetina hiljada ljudi u toku dana koji će to uraditi.
Što kaže jedan moj prijatelj, jedini "normalno usran" WC u Nemačkoj sam video u našem konzulatu.


Na svim benzinskim pumpama u Nemackoj toaleti su prečisti,postoje i one solje na okretanje, tako da se operu prakticno same, ti samo treba da pritisnes dugme. A cim se predje u Austriju, Sloveniju i Hrvatsku primecuju se razlike. U Hrvatskoj sam, recimo videla najprljavije toalete na benz.pumpama.
zilikaka zilikaka 16:40 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

angie01
ali je nepraktično.


...samo treba da uveDzbas.:)


Ma jasno, al uz punu koncentraciju.

Evo recimo kad ovo



lepo savladaš, nema šansi da se u ključnom momentu izvrneš na pogrešnu stranu.

A ako budeš baš uporan, možeš spoznati i blagodeti korišćenja tableta.
niccolo niccolo 16:41 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

tableta

Tableta kao tablete ili kao tableti?
zilikaka zilikaka 16:45 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

niccolo
tableta

Tableta kao tablete ili kao tableti?


Tablet, tablet, masculinum
blogovatelj blogovatelj 16:52 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

...samo treba da uveDzbas.:)


Postoji i takozvana kanarinac pozicija, kada se cuci na WC solji.
zilikaka zilikaka 16:54 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Postoji i takozvana kanarinac pozicija, kada se cuci na WC solji.

Al to samo ako znaš da zviždiš i imaš sluha.
blogovatelj blogovatelj 16:55 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

E, cast mi je!


A jel ti cast i da me lazes da nikada nisi bila clan nijedne partije?
Iz pouzdanih izvora znam da si bila bar u dve i to politicki potpuno suprotne. Prva je bila LDP, druga je valjda SRS, ako se dobro secam, ili mozda DSS.
rade.radumilo rade.radumilo 17:00 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Hvala na komentaru. Nisam znala za ovaj aspekat vidjenja pomenutog problema. Svidelo mi se sto videh na pomenutoj slici. Japan je daleko, a čučavci u Srbiji ne liče na ovo, nimalo. I zato sam dala predlog da deca imaju šolje jer znamo kakva ke nehigijena u prostorijama gde su čučavci.
U zapadnoj Evropi se koriste toaletne šolje. Odakle sad ovolika pomama za čučavcima nije mi bas najjasnije.


Ukoliko se baš želi taj zdraviji položaj, dovoljno je nivelisati pod oko šolje tako da se na njoj sedi u čučećem položaju.
Međutim, u našim školama se čučavci ne postavljaju zbog zdravlja dece, već zato što je njihovo kobajagi održavanje lakše. Prospeš dve kofe vode ili poliješ šmrkom i gotovo.
Takođe, čučavci se prave od emajliranog metala, pa ih klinci ne mogu porazbijati.
heruvimhidra heruvimhidra 17:29 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

!!!




alselone alselone 19:26 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

heruvimhidra


Je l' stiglo lekova?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Podrzavala sam Cedinu kampanju Siri dalje cini mi se 2006.


Leb ti ebem, pa mi se možda i poznajemo :)
gedza.73 gedza.73 20:55 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

zilikaka
A ako budeš baš uporan, možeš spoznati i blagodeti korišćenja tableta.

Tablet i pločice se privlače na neki čudan, neobjašnjiv način. Verujem da se čučavac tome posebno raduje.
Prvo čuješ povezano TRAasSS sa KRrRccC, pa ZviiiIzz i na kraju BUĆ.

milojep milojep 21:31 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

Simpatija za Vuka D.i Cedu J se ne stidim.


Sad' mi je jasno otkud ovoliko interesovanje za ovu 'kaka' temu! imaš kontinuitet simpatija za govnjive teme
milojep milojep 21:37 12.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

heruvimhidra
milojep
Hvala. Cast mi je. U ime sve one dečice koja " trpe " u vrtićima, pa tek kod kuće idu u toalet.


Što ti je čast? Jel' toj dečici ti čistiš toalet kući? Ako izigravaš mučenika, krpu i džoge u ruke pa zaređaj po školama.

Čistim svom detetu, pomažem vaspitačicama u čiscenju toaleta i kuhinje u vrticu u koji ide moja cerka. A cast mi je da pisem, i zastupam prava dece da ne moraji da "trpe " dok ne stignu kući. Čast mi je da im pomognem tj pokusam da pomognem pisuci o ovoj temi. E, cast mi je!


Gde pomažeš vaspitačicama u vrtiću u čišćenju toaleta? U Nemačkoj koju pominješ ispod? Zar tamo i benzinske pumpe nisu za primer a kamoli vrtići! Šta ćeš im ti? Da ti to nije posao? Škripi nešto u toj tvojoj priči
heruvimhidra heruvimhidra 06:50 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

milojep
heruvimhidra


Ti mu dodješ ko neka babasera ovog bloga
Svaki si post prokomentarisala


Nije tačno da sam svaki post prokomentarisala. Proveri ponovo. Prokomentarisala sam samo afirmativne postove koji se drže teme. Maksimalno se trudim da ne odgovaram na ocevidno maliciozne postove. Ne kazem da sam uspela u tome, ali maksimalno se trudim.
heruvimhidra heruvimhidra 07:10 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

milojep
heruvimhidra
milojep
Hvala. Cast mi je. U ime sve one dečice koja " trpe " u vrtićima, pa tek kod kuće idu u toalet.


Što ti je čast? Jel' toj dečici ti čistiš toalet kući? Ako izigravaš mučenika, krpu i džoge u ruke pa zaređaj po školama.

Čistim svom detetu, pomažem vaspitačicama u čiscenju toaleta i kuhinje u vrticu u koji ide moja cerka. A cast mi je da pisem, i zastupam prava dece da ne moraji da "trpe " dok ne stignu kući. Čast mi je da im pomognem tj pokusam da pomognem pisuci o ovoj temi. E, cast mi je!


Gde pomažeš vaspitačicama u vrtiću u čišćenju toaleta? U Nemačkoj koju pominješ ispod? Zar tamo i benzinske pumpe nisu za primer a kamoli vrtići! Šta ćeš im ti? Da ti to nije posao? Škripi nešto u toj tvojoj priči


Komentar ti je konfuzan. Odgovoricu kratko.
Toaleti u Nemackoj su cisti, postoje šolje na okretanje koje se same čiste. Ne vidim vezu izmedju toaletnih šolja i toaleta u vrtićima. Što se tiče toaleta u vrtiću u koji ide moja ćerka takođe su uredni. Čistačica ih čisti, a ponekad i vaspitačice. Ne libe se da pomognu u čišćenju. I decu uče kako da odvajaju smwće u nekolilo različitih kanti: posebno staklo, posebno plastika, posebno BIO kanta gde spadaju ostaci od hrane. Dete od 3 godine vec zna gde sta treba odvojiti, i ne baca smece svuda, u svaku ksntu ili kontejner kojo vidi, pogotovo ne izvan kontejnera ili na sred ulice.
Jednom prilikom, vrtić je kao donaciju dobio novu kuhinju. Pozvali su roditelje da pomognu u radovima. Dosli su oni koji se razumeju u radove tog tipa. Ja sam dosla da pomognem u ciscenj. Nakon radova je bilo puno prasine i sl. Tada sam videla da i vaspitačice ciste toalete jer cistqcica nije bila tu.
Vrtic je cistila jedna zena sa Kosova. Sada ga cisti jedna zena iz Hrvatske. Rade 2 sata dnevno. Zaradjuju oko 700 evra. Prilicna suma za mali broj radnih sati. Da li je sramotq cistiti? Ne, nije.
Ako bi pojedinci u Srbiji volontirali i Srbijs bi bila cistija.
heruvimhidra heruvimhidra 08:56 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

milojep
Simpatija za Vuka D.i Cedu J se ne stidim.


Sad' mi je jasno otkud ovoliko interesovanje za ovu 'kaka' temu! imaš kontinuitet simpatija za govnjive teme


Bolje i interesovanje za govnjive teme, nego inadzijsko interesovanje da se u tim govnima zauvek ostane.




heruvimhidra heruvimhidra 11:02 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

alselone
heruvimhidra


Je l' stiglo lekova?



Stigloooo, nacekala sam se ali stigose.

Evo jednog:
predatortz predatortz 11:06 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i


Stigloooo, nacekala sam se ali stigose.


pa što ne popiješ?
heruvimhidra heruvimhidra 11:13 13.10.2016

Re: cucavac je najhigijenskije i

predatortz

Stigloooo, nacekala sam se ali stigose.


pa što ne popiješ?

Pa lepo pise: fuck you, I wont´t do what you tell me

edit: ako je bilo zabune, terapija mi je street art von Barbara. tj.ono sto citam na saobracajnim znacima koje ona prelepljuje i daje im drugi, dublji smisao, pritom ukazujuci na neku drustvenu pojavu.

Evo jos jednog plakata kojim ujedno dokazujem da nisam naci.
Ribozom Ribozom 17:24 12.10.2016

?

Samo da pitam - da li je u pitanju neka greska u tvom pisanju?
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci. A to sto mog muza nazivate Turcinom govori o vama i vasim stereotipima.


heruvimhidra heruvimhidra 17:34 12.10.2016

Re: ?

Postenim Nemcima ne smeta najezda ljudi koji su odista unesreceni. Smetaju im kriminalci u njihovim redovima. Smatraju da treba da budu procesuirani ili smatrate da treba da im bude dozvoljeno da napastvuju zene na jezivi nacin koji su u Kelnu ucinili? Ne treba da budu kaznjeni?
Ribozom Ribozom 18:09 12.10.2016

Re: ?

Meni je potpuna misterija kako se srpski liberalni autosovinizam uklapa sa zapadnoevropskim konzervativizmom.
'Smetaju' je vrlo jaka rec, nadam se da si je u nepaznji napisala. A onda napises:
...smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu

Jeza me uhvatila...

Ic me ne interesujes, vec ono sto napises.

Da li tebi smetaju: Kurdi, Sirijci i Turci?


heruvimhidra heruvimhidra 18:20 12.10.2016

Re: ?

Ribozom
Meni je potpuna misterija kako se srpski liberalni autosovinizam uklapa sa zapadnoevropskim konzervativizmom.
'Smetaju' je vrlo jaka rec, nadam se da si je u nepaznji napisala. A onda napises:
...smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu

Jeza me uhvatila...

Ic me ne interesujes, vec ono sto napises.

Da li tebi smetaju: Kurdi, Sirijci i Turci?




Neka ti ostane misterija kako se to prvo sto si navela uklapa sa ovim drugim sto si navela. A omasila si i prvo i drugo.
Ic me ne interesujes, pa u skladu s tim ni ono sto pitas.

Sta ja mislim o Kurdima, Sirijcima i Turcima neka ostane tajna.

Ic te se ne tice.
heruvimhidra heruvimhidra 18:28 12.10.2016

Re: ?

Ribozom
Meni je potpuna misterija kako se srpski liberalni autosovinizam uklapa sa zapadnoevropskim konzervativizmom.
'Smetaju' je vrlo jaka rec, nadam se da si je u nepaznji napisala. A onda napises:
...smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu

Jeza me uhvatila...

Ic me ne interesujes, vec ono sto napises.

Da li tebi smetaju: Kurdi, Sirijci i Turci?




Jeza? A sta je sa jezom zena iz Kelna koje su izbeglice napastvovale u novogodisnjoj noci?
anonymous anonymous 18:28 12.10.2016

Re: ?


heruvimhidra
18:34 12.10.2016



Ne razumem. Moj muz ne podrzava kancelarku i smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu. O toj najezdi i njenoj pozadini i posledicama mogla bih napisati blogove i blogove.


Čini mi se da je trebalo da zastaneš sa daljim komentarima nakon jednog od onih prethodnih kada si se otvorila i iskreno pričala o sebi.

Sada ponovo hodaš miniranim terenom i ne snalaziš se.

Pomalo mi je žao zbog toga.

Ali....

Zašto svakom poštenom Nemcu smeta najezda Sirijaca, dok sa druge strane svakom poštenom Srbinu smetaju toliki zločini učinjeni pripadnicima arapskog i muslimanskog sveta.

Kažeš da bi mogla da pišeš i pišeš, o pozadini i posledicama.

Ja bih radije pisao o uzrocima. O smrti i razaranju koje je zapadni svet izvezao u arapski, da bi uvezao azilante koji sada smetaju - "svakom poštenom Nemcu".

Mašiš stalno temu i tu je tvoja tragedija.



heruvimhidra heruvimhidra 18:33 12.10.2016

Re: ?

anonymous

heruvimhidra
18:34 12.10.2016



Ne razumem. Moj muz ne podrzava kancelarku i smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu. O toj najezdi i njenoj pozadini i posledicama mogla bih napisati blogove i blogove.


Čini mi se da je trebalo da zastaneš sa daljim komentarima nakon jednog od onih prethodnih kada si se otvorila i iskreno pričala o sebi.

Sada ponovo hodaš miniranim terenom i ne snalaziš se.

Pomalo mi je žao zbog toga.

Ali....

Zašto svakom poštenom Nemcu smeta najezda Sirijaca, dok sa druge strane svakom poštenom Srbinu smetaju toliki zločini učinjeni pripadnicima arapskog i muslimanskog sveta.

Kažeš da bi mogla da pišeš i pišeš, o pozadini i posledicama.

Ja bih radije pisao o uzrocima. O smrti i razaranju koje je zapadni svet izvezao u arapski, da bi uvezao azilante koji sada smetaju - "svakom poštenom Nemcu".

Mašiš stalno temu i tu je tvoja tragedija.





Kakva bre moja tragedija? Nisu Nemci izazvali nista na Bliskom istoku vec SAD.
Ne zelim da polemisem o necemu sto nema veze sa ovim tekstom.
Zene iz Kelna su bile prostacki i surovo napastvovane u novogldisnjoj noci a tako se ne ponasaju pristojni gosti.
anonymous anonymous 18:43 12.10.2016

Re: ?


heruvimhidra
19:33 12.10.2016



Nisu Nemci izazvali nista na Bliskom istoku vec SAD.


Ahaa.....SAD.

Misliš AmeriKKKa .

Ako malo razmisliš možda primetiš u toj masi i ponekog Nemca.

Neću da te pitam ko je prvi priznao Hrvatsku i pod kojim okolnostima i kako se to dalje odrazilo na jugoslovensku krizu.

Koja je spolja generisana kao što je slučaj i sa Libijom,Sirijom....


Eh, ....polemisati ili ne polemisati....

Teška je to odluka.

Kada ti činjenice ne idu na ruku.

tetris tetris 19:29 12.10.2016

Re: ?

Jeza? A sta je sa jezom zena iz Kelna koje su izbeglice napastvovale u novogodisnjoj noci?

Sve će to tvoj "trpeljivi" Švabo, nacista, da reši po kratkom postupku kad okači svastiku na rame. Verovatno mu je "deda" pričao (ako je pretekao sa Istočnog fronta) kako to treba sa manje vrednim rasama. Kad dođe njegovih pet minuta (i njegovih istomišljenika) ne znam da li ćeš i ti biti sigurna il' ćeš na "tuširanje".
heruvimhidra heruvimhidra 06:52 13.10.2016

Re: ?

tetris
Jeza? A sta je sa jezom zena iz Kelna koje su izbeglice napastvovale u novogodisnjoj noci?

Sve će to tvoj "trpeljivi" Švabo, nacista, da reši po kratkom postupku kad okači svastiku na rame. Verovatno mu je "deda" pričao (ako je pretekao sa Istočnog fronta) kako to treba sa manje vrednim rasama. Kad dođe njegovih pet minuta (i njegovih istomišljenika) ne znam da li ćeš i ti biti sigurna il' ćeš na "tuširanje".

Bez suvišnih malicioznih komentara koji nemaju blage veze s temom.

Molim.
heruvimhidra heruvimhidra 07:37 13.10.2016

Re: ?

anonymous

heruvimhidra
19:33 12.10.2016



Nisu Nemci izazvali nista na Bliskom istoku vec SAD.


Ahaa.....SAD.

Misliš AmeriKKKa .

Ako malo razmisliš možda primetiš u toj masi i ponekog Nemca.

Neću da te pitam ko je prvi priznao Hrvatsku i pod kojim okolnostima i kako se to dalje odrazilo na jugoslovensku krizu.

Koja je spolja generisana kao što je slučaj i sa Libijom,Sirijom....


Eh, ....polemisati ili ne polemisati....

Teška je to odluka.

Kada ti činjenice ne idu na ruku.



Ne zelim da polemisem. Pogotovo na ovako slozene teme
I pogotovo zbog pitanja koje nikskve veze s temom nema: ko je prvi priznao Hrvstsku?
Cinjenice treba da idu istini na ruku a ne meni ili tebi.

Srbija trebs da izadje iz uloge zrtve. O tome sam vec pisala ali se zaboravilo od silnih trol komentara.

Sto se tice Sirijaca i njihovog dolaska u Nemacku podrzavam stav koji o tome ima Barbara.

Pronadjite na fb stranicu Barbara. I kašće vam se samo sta ja mislim. Ja sam za toleranciju. Unesrecene ljude treba primiti. Pojedine koji su kriminalci treba kazniti.
Postoji i problem decjih brakova koji su ti ljudi doneli sa sobom. Nemacko sudstvo je cak i priznalo jedan decji brak upravo da bi izbeglice ispoštovalo. I time se oglusilo o nemacki zakon koji decje brakove ne dozvoljava.

Moj muz smatra da ljude koji su stvarno unesreceni treba primiti. A da one koji ucine zlodela u zemlji koja im je domacin treba krivicno procesuirati.
I ovde bih stala. Misljenje moje i mog muzq nebitni su. Odluke se donose na visim instancama.

Necu dalje polemisati
Mir vam.
urbana_gerila urbana_gerila 08:55 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra
Moj muz smatra da ljude koji su stvarno unesreceni treba primiti. A da one koji ucine zlodela u zemlji koja im je domacin treba krivicno procesuirati.



a selekciju vrši odokativno?

što, naravno, ne važi i za kurde, sirijce i turke koji su genetski predodređeni za "činjenje zlodela", te, bar u boljim naci-kućama, dobri običaji nalažu da se nad njima dejstvuje preventivno, jer:


heruvimhidra
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci.



glede kurda ste postigli konsenzus, još da ga obučiš da mu "podjednako smetaju" i cincari i, bar, srbi koji koriste čučavac, i - konačno rešenje je nadohvat ruke.
heruvimhidra heruvimhidra 09:14 13.10.2016

Re: ?







Da li tebi smetaju: Kurdi, Sirijci i Turci?




Heimatlos

So fliehen durchß die Straßen
und die Wälder der Stadt
Freunde und Familien
wurden umgebracht
oho, oho

Mit furcht in ihren Augen
auf ein klappriges Boot
Angstschweß auf der Haut
da draußen lauert der Tod,
oho, oho,

Heimat, die verschwinden ist,
Bilder die man nie vergist
Totze Menschen weit und breit
Das ist unsere Zeit
Heimatlos durch die Nacht
weil die Frieden nicht erwacht
Heimatlos, genz allein
Leben so grausam sein
Heimatlos durch die Nacht
spür was Krieg und Terror macht
Heimatlos, ungewollt
Geschichte, dioe sich wiederholt.

Barbara.

Ovo je pesma umetnice pod nikom Barbara.
Njenu FB stranicu prati preko 500 000 ljudi.

Ova pesma neka ti bude moj odgovor: Refugees still welcome.
Ipak sam odlucila da ti odgovorim jer si vec pocela da me svrstavas u razne grupe: naci, autosovin, konzerv. i sl

Podrzavam rad ove umetnice.
https://www.facebook.com/ichwillanonymbleiben/

Politicara se grozim,organizaciju Pegida NE PODRZAVAM, ne simpatisem nikog, ali izrazavam divljenje kancelarki koja je i pored svih napada, i uspeha AfD-a zadrzala smirenost i izjavila: Wir schafen das - uspecemo, (integrisacemo sve emigrante.)

a izbeglice koje na tlu Nemacke koja ih je udomila treba krivicno procesuirati.

Ova pesma je inace parodija na pesmu Helene Fischer- Atemlos durch die nacht.

heruvimhidra heruvimhidra 09:16 13.10.2016

Re: ?




+
urbana_gerila urbana_gerila 09:26 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra


mogla si, komforno, i o tome kako su amerikanci mučili crnce - ni to te, takođe, nisam pitao.
heruvimhidra heruvimhidra 09:48 13.10.2016

Re: ?

urbana_gerila
heruvimhidra
Moj muz smatra da ljude koji su stvarno unesreceni treba primiti. A da one koji ucine zlodela u zemlji koja im je domacin treba krivicno procesuirati.



a selekciju vrši odokativno?

što, naravno, ne važi i za kurde, sirijce i turke koji su genetski predodređeni za "činjenje zlodela", te, bar u boljim naci-kućama, dobri običaji nalažu da se nad njima dejstvuje preventivno, jer:


heruvimhidra
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci.



glede kurda ste postigli konsenzus, još da ga obučiš da mu "podjednako smetaju" i cincari i, bar, srbi koji koriste čučavac, i - konačno rešenje je nadohvat ruke.

Sve si pogesno razumeo, i previse emotivno reagujes. Nece on da vrsi selekciju nego drzavni organi koji su zaduzeni da uhvaqte ili kazne pocinioca nekog nedela, ma ko to bio. Moj muz citav dan radi, ima vremena da procita par vesti, i prirodno je sto je bio uplasen zbog onog sto se dogodilo u Kelnu.
Ne smatram da je bilo koji narod genetski predrodredjen za bilo sta. To je jeziva predrasuda koja je dovodila do stradanja mnogih naroda koji su kroz istoriju bivali oznaceni kao "nizi ":
U vezi kasabe, Cincara, Kurda sve si pogresno razumeo. To je bila Samardziceva metafora i njegov licni dozivljaj, mozda potresenost sto je ruski uticaj u Srbiji i dalje jako prisutan.
Sta bih imala protiv Kurda , pobogu? Malocas, mi je u jednom frizerskom salonu kosu ofarbao jedan Kurd, jako pristojan i vredan momak, frizer.
urbana_gerila urbana_gerila 09:56 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra
Sve si pogesno razumeo


mda, i ja mislim da je funkcionalna pismenost precenjena, bar u komunikaciji sa sch osobama.

predatortz predatortz 09:59 13.10.2016

Re: ?


Sve si pogesno razumeo, i previse emotivno reagujes. Nece on da vrsi selekciju nego drzavni organi koji su zaduzeni


Tačno!
On će, kao dobar Nemac, da vrši egzekucije kad državni organi to od njega zatraže.

Pa, bar se u Nemačkoj zna red! Ko nalaže, a ko sprovodi...
heruvimhidra heruvimhidra 10:29 13.10.2016

Re: ?

predatortz

Sve si pogesno razumeo, i previse emotivno reagujes. Nece on da vrsi selekciju nego drzavni organi koji su zaduzeni


Tačno!
On će, kao dobar Nemac, da vrši egzekucije kad državni organi to od njega zatraže.

Pa, bar se u Nemačkoj zna red! Ko nalaže, a ko sprovodi...



Kako mozete o nekom koga ne poznajete da tvrdite da bi vrsio egzekucije?
Zar su vam umovi toliko autisticni, totalitarni i zadojeni prosloscu koju ocito ne umete da prevazidjete?
Na vas maliciozni komentar imam samo jedan odgovor: ljudi ovde RADE. A drzava je velikodusno prihvatila izbeglice, i nastoji da i pored svih problema izvrsi njihovu integraciju. Pegida i AfD su negativne pojave, i one ne mogu ugroziti stabilnost.

Jedna americka istoricarka je posetila Berlin nedavno, i nakon toga napisala kolumnu u kojoj navodi da u Nemackoj nema rasizma, sto " ne mogu reci za svoju domovinu SAD.".

Ako vi ne vidite dalje od 1945.-e , sva sreca, ima ko vidi.




predatortz predatortz 10:32 13.10.2016

Re: ?

Kako mozete o nekom koga ne poznajete da tvrdite da bi vrsio egzekucije?
Zar su vam umovi toliko autisticni, totalitarni i zadojeni prosloscu koju ocito ne umete da prevazidjete?


Naši, ili onih koji ne vole Kurde?
niccolo niccolo 10:37 13.10.2016

Re: ?

autisticni

Nije lepo koristiti autistično u pežorativnom značenju.
heruvimhidra heruvimhidra 10:43 13.10.2016

Re: ?

predatortz
Kako mozete o nekom koga ne poznajete da tvrdite da bi vrsio egzekucije?
Zar su vam umovi toliko autisticni, totalitarni i zadojeni prosloscu koju ocito ne umete da prevazidjete?


Naši, ili onih koji ne vole Kurde?


Ne vole? Ko je pisao o voljenju ili ne voljenju bilo cega?

Emigranti (a i domoroci ) koji izvrse kriminalno delo smetaju svakom kome je do mira i stabilnosti, u bilo kojoj drzavi.
heruvimhidra heruvimhidra 10:52 13.10.2016

Re: ?

urbana_gerila
heruvimhidra


mogla si, komforno, i o tome kako su amerikanci mučili crnce - ni to te, takođe, nisam pitao.



predatortz predatortz 10:54 13.10.2016

Re: ?

niccolo
autisticni

Nije lepo koristiti autistično u pežorativnom značenju.


Možda u Nemačkoj jeste, Dojčland je to moj brale...
urbana_gerila urbana_gerila 10:54 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra
Ne vole? Ko je pisao o voljenju ili ne voljenju bilo cega?



ma, to su neki maliciozni - ne kapiraju da to nisi ti, nego tvoja šauma:

heruvimhidra
u cincarsko-kurdskoj kasabi zvanoj Srbija


heruvimhidra
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci.


heruvimhidra heruvimhidra 11:07 13.10.2016

Re: ?

urbana_gerila
heruvimhidra
Ne vole? Ko je pisao o voljenju ili ne voljenju bilo cega?



ma, to su neki maliciozni - ne kapiraju da to nisi ti, nego tvoja šauma:

heruvimhidra
u cincarsko-kurdskoj kasabi zvanoj Srbija


heruvimhidra
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci.




Ovo prvo ne bih komentarisala, drugo je pogresno protumacen citat, a trece sam editovala: svako ko ucini kriminalno delo ili teroristicki akt na tlu Nemacke moze da smeta onome kome je do rada, mira i stabilnosti.

Ti si bas besposlen, a?
heruvimhidra heruvimhidra 11:18 13.10.2016

Re: ?

niccolo
autisticni

Nije lepo koristiti autistično u pežorativnom značenju.


Primetno je da se pojam autistican koristi u mnogim kolumnama i blogovima kao pomocno sredstvo u cvrhu dokazivanja; primera radi za Milosevica se podosta pisalo da je bio autisticno zatvoren u svom umu,do njega nisu mogla dopreti kriticka rezonovanja itd,
Postoje lekari koji smatraju da autizam i nije bolest vec samo jedan oblik ponasanja koji se da korigovati pedagoskim radom.

Ipak, prihvaticu tvoju kritiku, zao mi je sto sam upotrebila izraz autistican, necu to vise ciniti, ali kapirate sta sam time htela reci.
urbana_gerila urbana_gerila 11:44 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra
drugo je pogresno protumacen citat


kurde, cincare i srbe nisi stavila u pejorativni koncept?


heruvimhidra
a trece sam editovala: svako ko ucini kriminalno delo ili teroristicki akt na tlu Nemacke moze da smeta onome kome je do rada, mira i stabilnosti.


kurdi, sirijci i turci su genetski predodređeni za narušavanje rada, mira i stabilnosti na tlu nemačke?


heruvimhidra
Ti si bas besposlen, a?


uvek se pridržavam načela da pacijenti dobijaju tretman po prioritetu.
rade.radumilo rade.radumilo 12:46 13.10.2016

Re: ?

Ne razumem. Moj muz ne podrzava kancelarku i smeta mu najezda Sirijaca kao i svakon postenom Nemcu.


Koja bre najezda? Evropa, sa sve Turskom koja vadi prosek, gubi 1 milion radno sposobnih stanovnika godišnje, zbog negativnog prirodnog priraštaja. Nekog moramo da uvezemo, inače neće imati ko da radi.
heruvimhidra heruvimhidra 14:55 13.10.2016

Re: ?


kurde, cincare i srbe nisi stavila u pejorativni koncept?


Ne, nisam.
"Nisu mi samo odvratni cinkarenje i cinkaroši. Prezirem sebe samog pošto smo, svi zajedno, zaglavili u ovome kmetovskom ropstvu, u ovoj smrdljivoj kurdsko-cincarskoj kasabi u kojoj vas može zgaziti svaki humanoidni beočug koji potvrđuje da smo potekli ne od Boga nego od majmuna." - Nikola Samardzic

On prezire sebe jer smo svi zajedno zavrsili u kasabi gde nas moze zgaziti svaki humanoidni beocug. Ima li prof. Samardzic pravo da prezire sam sebe ili ces mu to pravo oduzeti? Izgleda da je profesor preveliki filozof da bi ti razumeo pravi smisao onog sto on pise.
Ja zaista ne znam da li je poredjenje odgovarajuce jer mi nije poznat kulturoloski model pomenute kasabe, ali mi je izjava Dobrice Cosice pred kraj njegovog zivota vrlo jasna: "Gadna je Srbija i gadni smo svi mi. Samoživost i pokvarenjaštvo, lopovluk svuda. Ne znam da li će narednih generacija Srbija prevladati titoizam, rušenje Jugoslavije i kriminalnu restauraciju četničke kontrarevolucije (…) Biće potrebno nekoliko decenija da se ovaj lenji primitivni iskvaren narod pretopi u radni, prosvećen i građanski odgovoran narod. Osećam se kao Srbin i pisac poraženim.” Dobrica Cosic
Evo i Cosic se osecao porazenim kao Srbin.
Ako ti je um toliko limitiran da ne mozes da razumes zasto je upotrebljena rec kasaba, ja ti ne mogu otvoriti oci. Uhvatio si se za Cincare i Kurde kao za rod roddjeni. Pravis mi teatar u komentarima zbog dve reci.
Lov na naciste, one prave i izmisljene je davno prosao, previse si se uziveo u ulogu. Ako mislis da ces ovov teatralnom uvredjenoscu dobiti zeleno svetlo da udjes u neko blogovsko krdo kao aktivan lovac na naciste, samo napred.

kurdi, sirijci i turci su genetski predodređeni za narušavanje rada, mira i stabilnosti na tlu nemačke?


Ovo je vec tupoumnost. Napisala sam da nema genetski predodredjenih naroda za cinjenje zla; ako sam napisala da je bilo koji narod genetski predodredjen da cini zla, citiraj mi to i navedi. Da vidim!

uvek se pridržavam načela da pacijenti dobijaju tretman po prioritetu.


Verujem. ti si jedan neplaceni nadrilekar, zaduzen da ulovi svakog ko nesto pogresno napise na blogu. Ima mnogo autora. Hoces li postici sve na vreme. Pazi da na kraju ne budes iscrpljen.
heruvimhidra heruvimhidra 16:12 13.10.2016

Re: ?

rade.radumilo
Koja bre najezda? Evropa, sa sve Turskom koja vadi prosek, gubi 1 milion radno sposobnih stanovnika godišnje, zbog negativnog prirodnog priraštaja. Nekog moramo da uvezemo, inače neće imati ko da radi.

Zanimljivo glediste ne bih ga prihvastila, ali ni odbacila kao netacno.

Dao si mi ´temu za razmisljanje

heruvimhidra heruvimhidra 17:03 13.10.2016

Re: ?


predatortz
Dojčland je to moj brale...


krkar krkar 18:55 13.10.2016

Ko je ono vršio egzekucije, ljubi ga Šumac

On će, kao dobar Nemac, da vrši egzekucije kad državni organi to od njega zatraže.


Poslednji koji ima prava da na ovu temu nešto prebaci Nemcima! Koji nisu vršili egzekucije od 1945.

U međuvremenu su egzekucije (zarobljenika vezanih žicom) na tlu Evrope vršili samo negovi pajtaši u istoj uniformi, pripadnici iste brdsko-planinske paravojske.

Ponosni nastavljači svetlih četničkih tradicija zatiranja svega što je druge vere i nacije. Obrazovići!
heruvimhidra heruvimhidra 19:09 13.10.2016

Re: Ko je ono vršio egzekucije, ljubi ga Šumac

×
urbana_gerila urbana_gerila 19:13 13.10.2016

Re: ?

heruvimhidra
kurde, cincare i srbe nisi stavila u pejorativni koncept?
Ne, nisam.


da, jesi!
posedujem neprijatnu osobinu da sam funkcionalno pismen - sramnu samardžićevu metaforu o "cincarsko-kurdskoj kasabi" kao ovaploćenju smrada i primitivizma nadogradila si svojim "zvanoj srbija" kako bi dodatno osnažila nivo identifikacije ovih naroda po nedostojnosti.



heruvimhidra
On prezire sebe jer smo svi zajedno zavrsili u kasabi gde nas moze zgaziti svaki humanoidni beocug. Ima li prof. Samardzic pravo da prezire sam sebe ili ces mu to pravo oduzeti? Izgleda da je profesor preveliki filozof da bi ti razumeo pravi smisao onog sto on pise.
Ja zaista ne znam da li je poredjenje odgovarajuce jer mi nije poznat kulturoloski model pomenute kasabe, ali mi je izjava Dobrice Cosice pred kraj njegovog zivota vrlo jasna: "Gadna je Srbija i gadni smo svi mi. Samoživost i pokvarenjaštvo, lopovluk svuda. Ne znam da li će narednih generacija Srbija prevladati titoizam, rušenje Jugoslavije i kriminalnu restauraciju četničke kontrarevolucije (…) Biće potrebno nekoliko decenija da se ovaj lenji primitivni iskvaren narod pretopi u radni, prosvećen i građanski odgovoran narod. Osećam se kao Srbin i pisac poraženim.” Dobrica Cosic
Evo i Cosic se osecao porazenim kao Srbin.


samardžić ne prezire sebe, on je narcisoidni kvazi-elitista koji prezire narod iz koga je potekao, jer ti smrdljivi primitivci nisu dovoljno solventni glede njegovih kapaciteta.

ćosić je tužan, njega sve rane njegovog roda bole, ali ga se ne odriče ma koliko lično bio poražen.



heruvimhidra
Uhvatio si se za Cincare i Kurde kao za rod roddjeni. Pravis mi teatar u komentarima zbog dve reci.
Lov na naciste, one prave i izmisljene je davno prosao, previse si se uziveo u ulogu. Ako mislis da ces ovov teatralnom uvredjenoscu dobiti zeleno svetlo da udjes u neko blogovsko krdo kao aktivan lovac na naciste, samo napred.


kakve, bre, dve reči - iznela si diskriminatorski stav koji osim etičkim podleže i zakonskim sankcijama, ako toga nisi svesna još si gluplja od utiska koji ostavljaš.

od onih sam koji se celog života trude da im na epitafu piše - bio je individua, te bih uvek pre bio lovina nego lovac, ne drami žrtvu.



heruvimhidra
kurdi, sirijci i turci su genetski predodređeni za narušavanje rada, mira i stabilnosti na tlu nemačke?

Ovo je vec tupoumnost. Napisala sam da nema genetski predodredjenih naroda za cinjenje zla; ako sam napisala da je bilo koji narod genetski predodredjen da cini zla, citiraj mi to i navedi. Da vidim!


zamenom teza kao vadilicom probaj sa nekim drugim - ti si ta koja je napisala glede her flika, ili frau barbare, štalije:
Moj muz je Nemac. I podjednako mu smetaju Kurdi, Sirijci kao i Turci.

pa nebulozno pokušala da to amortizuješ besmislicama da je to zbog toga što je on misica koja se zalaže za mir u svetu.



heruvimhidra
uvek se pridržavam načela da pacijenti dobijaju tretman po prioritetu.
Verujem. ti si jedan neplaceni nadrilekar, zaduzen da ulovi svakog ko nesto pogresno napise na blogu. Ima mnogo autora. Hoces li postici sve na vreme. Pazi da na kraju ne budes iscrpljen.


ne se brigaj, filantropija je ono što me čini srećnim, prvu seansu ne naplaćujem nikome a za pacijente sa liste prioriteta sve je fraj.
predatortz predatortz 19:30 13.10.2016

Re: Ko je ono vršio egzekucije, ljubi ga Šumac

krkar
On će, kao dobar Nemac, da vrši egzekucije kad državni organi to od njega zatraže.


Poslednji koji ima prava da na ovu temu nešto prebaci Nemcima! Koji nisu vršili egzekucije od 1945.

U međuvremenu su egzekucije (zarobljenika vezanih žicom) na tlu Evrope vršili samo negovi pajtaši u istoj uniformi, pripadnici iste brdsko-planinske paravojske.

Ponosni nastavljači svetlih četničkih tradicija zatiranja svega što je druge vere i nacije. Obrazovići!


Da, bio sam ponosni pripadnik vojske koja je branila državu u kojoj sam rođen. Zatirali smo gamad koja se u toj državi leba najela, pa se osilila i krenula da je ruši. Istu onu gamad kojoj ti služiš. Ti si poslednji na ovom mestu koji treba da priča i tome. Na srpskom, ili novorijeku, sasvim svejedno. I nije moja vojska jedina koja je streljala u građanskom ratu. Streljale su sve, samo niko ti nije dao kintu da to i napišeš. Zabranila ti žena da radiš besplatno, znamo...
krkar krkar 19:40 13.10.2016

Re: Ko je ono vršio egzekucije, ljubi ga Šumac

Zatirali smo gamad koja se u toj državi leba najela,


Zatirali ste koga ste mogli dok niste dobili po nosu od malo jačih.


I nije moja vojska jedina koja je streljala u građanskom ratu


Tvoja paravojska je jedina u 3 dana streljala više od 5000 vojnika i civila koji su se predali i kojima je na svoj obraz garantovala život. Vezala ih žicom pa streljala. Pa posle prekopavala buldožerima po nekoliko puta, iz jedne grobnice u drugu.

To je tvoja bagra. I tvoj obraz.
krkar krkar 19:43 13.10.2016

Re: Ko je ono vršio egzekucije, ljubi ga Šumac

Da, bio sam ponosni pripadnik vojske koja je branila državu u kojoj sam rođen



Paravojska koja je svoju državu branila tako što je rušila i u njoj proglašavala Četnitet, paradržavu zasnovanu na aparthejdu i u njoj kao vrhunsku vrednost Blutt und Boden. I na sve to još i pravoslavlje kao državnu veru, milom ili silom.

Mašala!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana