Kultura| Ljubav

E neka je dobio !

G.Cross RSS / 13.10.2016. u 13:03

308787.jpg

 

Siguran sam da ce neko da napravi post o Dilanovoj Nobelovoj nagradi mnogo bolje od mene.

Ovo je samo mala lična beleška o čoveku koji mi je obeležio ne samo mladost, nego ceo život.


11.06.1991 sam bio prvi i jedini put na koncertu Bob Dilana, čoveka koga sam u mladosti idelizovao više nego bilo koga drugog.

Stadion Galenike nije bilo mesto na kojem sam očekivao da prvi put sretnem Boba. Ali daj sta daš.
Mislim da je predgrupa bila Galija.

Jos smi lizali rane od devetog marta i miris rata je već bio svuda oko nas.

Bilo je kao neka paralelna realnost.


Bio sam siguran da Bob ne zna u kom je gradu.

Izgledao mi je kao starac koji odradjuje tezgu.


Nisam ni slutio da ce tek doći vreme kada će da napiše neke od svojih najboljih pesama.


Čovek koji je znao kako da absorbira godine koje su prolazile.


Nagrada za mir je data ove godine predsedniku Kolumbije za mir sa gerilom koji je narod odbio na referendumu.

Nagradu za ekonomiju su dobili dva tipe za rad na kompenzaciji CEO-a . (kakav cinizam !)


Nagrada je potpuno obezvredjena sa moralne strane.


Ali je lepo sto je Bob dobio. Mnogo lepo.

 





Komentari (520)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

heruvimhidra heruvimhidra 10:16 14.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

tasadebeli
heruvimhidra

Mozda Vas nekad i citiram.



Прелазимо на ви? То јест, на Ви?

Није проблем, прилагодљиве сам ја природе...


Kad sam ugledala taj deo tvog komentara, bila sam zadivljena, gotovo kao kad čitam nekog Nobelovca pa pomislim : kako je dobro ovo sročio; stoga nesvesni prelazak na Vi, iz postovanja prema nekom ko je dovoljno uman da ovako nesto sroci.

Jeste, sad ovaj moj komentar odudara od predjasnjih. Mozda zato jer te nisam ni čitala. Ni tekst Durak nisam procitala a komentarisala sam rukobvodeci se onom starom blogerskom: prvo pises komentar pa tek onda citas tekst. Zapravo, nasa predistorija je dovela do toga da napisem trol komentar.

Kad budem imala vremena procitacu tekst Durak.
tasadebeli tasadebeli 21:03 14.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

heruvimhidra


Zapravo, nasa predistorija je dovela do toga da napisem trol komentar.




Предисторија је много зајебана ствар и међу народима, а камоли међу појединцима.
anonymous anonymous 07:38 15.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

Шта ћеш, то ти је била судбина 99% шездесетосмаша широм света.

Или су постајали режимски дисиденти или су, у много већем броју, ушли у систем и од тада га воде баш онако како су те шездесет осме тврдили да систем не треба да буде вођен.


Лево је у ствари десно, десно је лево, побуњеници добијају награде институција, институције играју рокенрол на реуматичним ногама...


Заблудели шездесет осмаши - није им успело да промене свет, ни песмом , ни бомбама,већ само да компромитују оно што је у том времену вредело.

Добар је Дилан, али је награда више него - само то.

tasadebeli tasadebeli 08:04 15.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

anonymous

Добар је Дилан, али је награда више него - само то.




Богуми, пријатељу Анонимни, мени одмах пало на памет да тај Нобел додељен Дилану за књижевност треба да одигра неку своју улогицу у предизборној председничкој кампањи у светионику демократије који баца светлост далеко у мрачни, заостали и нецивилизовани свет.


President Obama

@POTUS

Congratulations to one of my favorite poets, Bob Dylan, on a well-deserved Nobel. http://spoti.fi/25fTuWt
6:05 PM - 13 Oct 2016

10,243 10,243 Retweets
27,704



Отприлике као оно када овај наш политикантски башибозук у својим предизборним кампањама вода по Србији певаче, глумце, старлете, стриптизете и остале раднике у култури да се сликавају са њима на бини.







EDIT:










Извини, али увек после пуштања овог клипа са Шекијем који је он д роуд аген и који ће исто одиграти велику улогу у председничкој предизборној кампањи у Стејтсима као и Диланов Нобел за књижевност, ја морам да узмем пургатив.


Кажу да је здраво прочистити организам.


Ето, на пример, у Индији има врло мало оболелих од канцера. Сабајле попију топлу воду, па риголето.


Додуше, зато Бомбај свако јутро смрди на повраћку да се угушиш, али то је зарад здравља.
docsumann docsumann 08:07 15.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

овог клипа са Шекијем


Donald Tramp dobio najveći pokretni bilbord na Balkanu
blogovatelj blogovatelj 18:04 15.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

Данооо, о Данооо,
ти чаробна нимфо са стрелом и луком,
Данооо, о Даноооо,
немој ме оставит' с овом мојом муком.


I ponovo kontekst. Ovo je napisao kad se razvodio od nje.
tasadebeli tasadebeli 19:24 15.10.2016

Re: Like a Rolling Stone

blogovatelj
Данооо, о Данооо,
ти чаробна нимфо са стрелом и луком,
Данооо, о Даноооо,
немој ме оставит' с овом мојом муком.


I ponovo kontekst. Ovo je napisao kad se razvodio od nje.



Вук Драшковић?


Шалим се, шалим се...


Тај никада није ни смео да се разводи поред оноликих шурака, пашенога итд.
G.Cross G.Cross 16:09 13.10.2016

Tim Stanley

Izvesni Tim Stanley, novinar Telegrafa je osuo drvlje i kamenje na komitet za dodelu nagrade.

Ocito nije najveci Dilanov fan, sto odmah znaci da ni ja nisam njegov, ali covek ima humora:

A world that gives Bob Dylan a Nobel Prize is a world that nominates Trump for president


This is the Nobel Prize for Literature. Not Sweden’s Got Talent.


Where that all ends, I don’t know. Perhaps a Nobel Prize in 2025 being awarded to Donald Trump for lyrical tweeting
maksa83 maksa83 16:11 13.10.2016

Re: Tim Stanley

Ocito nije najveci Dilanov fan, sto odmah znaci da ni ja nisam njegov, ali covek ima humora:

Ja nisam neki Dilan fan (znam, znam) i pored živog Murakamija (kome nagrada već godinama izmiče zato što je "previše čitan" (kakvi degeni, prim. ja)) sam podeljen oko ove dodele, ali - šale su mu glupe, ono, Ivan Ivanović nivoa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:28 13.10.2016

Re: Tim Stanley

Ocito nije najveci Dilanov fan, sto odmah znaci da ni ja nisam njegov, ali covek ima humora:


Jel imao onomad komentar i na Nobelovca Obamu?
(da li je uopste bilo komentara tom prilikom?)

Drago mi je za Dilana.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:36 13.10.2016

Re: Tim Stanley

This is the Nobel Prize for Literature. Not Sweden’s Got Talent.


A, pa tu je nagradu pokupio znaseko još šesetdevete (a mogli su i Nobela da mu daju, kad je već bio tamo )

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 14.10.2016

Re: Tim Stanley

G.Cross


A world that gives Bob Dylan a Nobel Prize is a world that nominates Trump for president




Tramp veli da je 3ABEPA sve!

Trump says groping allegations are part of a global conspiracy to help Clinton

Scrambling to turn around his floundering campaign, Trump declared war on the media and multinational corporations, alleging they are colluding with Democratic opponent Hillary Clinton to orchestrate “the single greatest pile-on in history” and undermine his campaign, which he said was an “existential threat” to the global establishment.

“The Clinton machine is at the center of this power structure,” the Republican nominee said at a rally in West Palm Beach, Fla. “Anyone who challenges their control is deemed a sexist, a racist, a xenophobe and morally deformed. They will attack you. They will slander you. They will seek to destroy your career and your family. . . . They will lie, lie, lie.”

уошингтон пост


Трамп када дође, и Милоје и Висоцки ће добијати Нобела, а не само Обамини другари!
docsumann docsumann 18:09 14.10.2016

Re: Tim Stanley

maksa83
Ocito nije najveci Dilanov fan, sto odmah znaci da ni ja nisam njegov, ali covek ima humora:

Ja nisam neki Dilan fan (znam, znam) i pored živog Murakamija (kome nagrada već godinama izmiče zato što je "previše čitan" (kakvi degeni, prim. ja)) sam podeljen oko ove dodele, ali - šale su mu glupe, ono, Ivan Ivanović nivoa.


šta znam. meni su rusi u književnosti ko kinezi u stonom tenisu. ono kategorija za sebe...
tasadebeli tasadebeli 21:10 14.10.2016

Re: Tim Stanley

docsumann
maksa83
Ocito nije najveci Dilanov fan, sto odmah znaci da ni ja nisam njegov, ali covek ima humora:

Ja nisam neki Dilan fan (znam, znam) i pored živog Murakamija (kome nagrada već godinama izmiče zato što je "previše čitan" (kakvi degeni, prim. ja)) sam podeljen oko ove dodele, ali - šale su mu glupe, ono, Ivan Ivanović nivoa.


šta znam. meni su rusi u književnosti ko kinezi u stonom tenisu. ono kategorija za sebe...






vladimir petrovic vladimir petrovic 17:29 13.10.2016

Pun pogodak

Dobro za velikog Boba Dilana. Takođe, dobro i za Nobelov komitet. Dakle, dvostruko dobro. Pogotovu marketinški.


Dajem dva zanimljiva mišljenja sa naše scene.

1. Nebojša Krstić; Dilane, Srbine.

2. Vida Ognjenović: „... жири почиње полако да се шали са нама… ... мислим да су Бајага и Бреговић овога пута ускраћени за Нобелову награду”

Pominjanje Bajage i Bregovića bilo bi kompletnije ako bi sadržalo i Cecu i Lepu Brenu.

U hrvatskim medijima se, između redova, prisećaju famozne Dilanove izjave "da Srbin uvek nanjuši Hrvata kao... ".
Od drveta se, dakle, ne vidi šuma.

Aleksandar Hemon, sa naših bivših prostora, a sada Čikagoanac, lamentira što je nagrada otišla Dilanu, dodajući da bi idući put laureati mogli biti SexPistols.

Ne slažem se.

Nije mi žao što Murakami nije dobio. Za njega ima vremena.
Pomalo mi je žao što je Filip Rot definitivno izvisio; na Amerikance će red ponovo doći tek za petnaestak godina, verujem...
JJ Beba JJ Beba 21:45 13.10.2016

Re: Pun pogodak


Nije mi žao što Murakami nije dobio. Za njega ima vremena.
Pomalo mi je žao što je Filip Rot definitivno izvisio; na Amerikance će red ponovo doći tek za petnaestak godina, verujem...


Dylan je više nego zaslužio.
na njegovoj poeziji odraslo je onoliko generacija

ali meni ze za Filipa Rota mnogo žao,
Murakami će ga dobiti zasigirno, ali za FR, e to mi je baš baš žao

jasnaz jasnaz 18:12 13.10.2016

malo Revolucije nije na odmet

...barem one u stihovima:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:33 13.10.2016

.

pa kad je kisindžer dobio nobela za mir, što dilan ne bi za književnost??

za mene je ovo vest dana:
Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu
jasnaz jasnaz 19:54 13.10.2016

: bravo NS !!

BebaOdLonchara


za mene je ovo vest dana:
Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu



JJ Beba JJ Beba 21:41 13.10.2016

Re: .

Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu

jeste
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 14.10.2016

Re: .

JJ Beba
Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu

jeste



јесте, само да не знамо који љигуси се ките тиме сада. како год, океј, супер је што је НС добио то, биће лепе забаве у граду, а мало ћемо ваљда и окречити град. углавном ја таман средио апартманчић у центру. цијена - ситница, сто јура за дан.
docsumann docsumann 18:11 14.10.2016

Re: .

Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu


iskrene čestitke od pobjeđenih konkurenata
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:47 15.10.2016

Re: .

docsumann
Novi Sad Evropska prestonica kulture za 2021. godinu


iskrene čestitke od pobjeđenih konkurenata



Ti si iz tih srpskih timova koji su lobirali protiv Novog Sada, i nasekirao Našeg Acu?! A hranili smo te, Doks, hranili!

ps. zezam se, Tebra, jebote, koji su to ludaci, oni u svemu vide pretnju, na svakom koraku, partija paranoika! neverovatno! inače, glavni lobista je ženin drugar iz gimnazijalskih dana, baš smo ga sreli nedavno, "predsednik Upravnog odbora Egzit fondacije, Nemanja Milenković", dobro se uglavio, što se kaže, malo ds-ica, pa malo sns-ica sada, za razliku od nas koji ostali smo dole gde se ljudi vole, obične stvari koje život znače, za nas su SF i obično nas plaše
alarmi i rešetke...
blindirana kola i život u kavezu,
dobre pičke i lajn na stolu,
šifre, brojevi, majmuni na kapiji
. naiđi do nas kada budemo praznovali, valjda ćemo se dotle rešiti sadašnjih majmuna.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:49 13.10.2016

Pajz da nije!

Nagradu za ekonomiju su dobili dva tipe za rad na kompenzaciji CEO-a . (kakav cinizam !)


Nagrada je potpuno obezvredjena sa moralne strane.


Komentar (sic!) je potpuno obezvređen jer komentator nema pojma o čemu priča.

Doduše ti si barem samo površan i (ma nema veze) glede Nobelovih dobitnika, ali ne smem ni da pomislim kako li će sada Krljo Averel da izsakati Dilana u nekom od svojih "krljoprevoda" (© pending ☻)
bocvena bocvena 20:05 13.10.2016

Re: Pajz da nije!

meni drago što je dilan dobio nobela.

(ali i dalje ne mogu da ga slušam:)

može obrada?

tyson tyson 11:48 15.10.2016

Re: Sajko

ali ne smem ni da pomislim kako li će sada Krljo Averel

Ne znam da li si primetio, ali nema bloga a da ga ne pomeneš.

blogovatelj blogovatelj 16:08 16.10.2016

Re: Pajz da nije!

može obrada?



Kako da ne.



Brajan Feri peva pesme svog idola. Ceo album mu je posvetio. I to je samo još jedna potvrda Dilanove veličine, spisak umetnika koji su obrađivali njegovu muziku. Pa samo činjenica da su ti pesmu obradili Hendriks i Stonsi i da si Ringu smotao prvi džoint u životu je dovljna da te pamte narednih petsto godina.
I kao što se Feri albumom referencirao na umetnost koja ga je formirala, tako u gorepostavljenoj pesmi postoje i Dilanove reference na ono što je napravilo umetnika u njemu - Edgar Alan Po, Keruak...
heruvimhidra heruvimhidra 21:32 13.10.2016

Čemu fama

Čemu ovolika fama zbog Nobelove nagrade dodeljene Bobu Dylanu. On podjednako dobro piše kao i prethodni dobitnici, a peva jednako loše kao i oni.

Enivej, postoje tri tipa dobitnika Nobelove nagrade:
1) Oni koje volite
2) Oni koje ne volite
3) Oni za koje niste čuli, niti ih čitali.

Ček..ček..postoji i 4-i tip: oni za koje ste čuli ali ih ne čitate.
sven sven 21:42 13.10.2016

..

Čemu ovolika fama

E, odoh ja spavati. Umorna sam.

Reko', vidim da si okej. Tako ostani.

Bolje je i kad se pohasiš (ovu riječ upotrebljavamo mi koji vjerujemo da šejtan postoji, na ekavskom znači da izigravaš mangupa), nego da si na ivici nervnog sloma. Kako bih ti rekla, nit' da sjedim skrštenih ruku nit' da zlo gledam očima.

Samo lagano, sve će biti genijalno. I sutra.
angie01 angie01 22:08 13.10.2016

Re: Čemu fama

gde si prepoznala famu?

malo smo popricali, Dilan je ipak nekako nas.
larisa_bg larisa_bg 21:55 13.10.2016

A Koen, a?

tasadebeli tasadebeli 22:47 13.10.2016

Пис, брадерз енд систерс, пис...

Сетих се сад једног концерта Електричног оргазма од пре триес' и нешто година на отвореном на Ади када су Гиле, Љуба и екипа изашли на бину и угледали у публици 90% неких дугокосих ликова са неким цвећем у буљи, па су после првог изненађења почели са бине да им добацују:

Пис, пис... Пис, пис...


пружајући руку онако као када хоћеш да храниш пилиће, па их вабиш са пи-пи-пи


Јебеш га, беше то некада...



Чек' да поновим оно што већ окачих код Реа на ову вест:


"Ето колике краставце данас продају у радњама!"


Мислим да су онда Буђави и екипа стварно заслужили да добију Нобела за мир ове године.







П.С. - Хм... Богами, заокрет планете на десно постаје све оштрији и оштрији... Изгледа да је стрпљење на измаку, а похлепа постаје неутажива...



Scottish novelist Irvine Welsh reacted angrily to the awarding of the Nobel Prize for literature to Bob Dylan, embarking on a series of exchanges on Twitter.

“I’m a Dylan fan, but this is an ill conceived nostalgia award wrenched from the rancid prostates of senile, gibbering hippies,” the “Trainspotting” author wrote.



ЛИНК


American writer Joyce Carol Oates applauded the Nobel Prize awarding to Bob Dylan, while taking the opportunity to attack U.S. Presidential candidate Donald Trump, whom she refused to name in full.


[url=http://www.cbsnews.com/news/trainspotting-author-criticizes-bob-dylans-nobel-honor/]
ЛИНК[/url]
vishnja92 vishnja92 23:59 13.10.2016

qq

Bob Rock... pardon, ovaj drugi:
Man gave names to all the animals
In the beginning, in the beginning
Man gave names to all the animals
In the beginning, long time ago.

He saw an animal that liked to growl
Big furry paws and he liked to howl
Great big furry back and furry hair
"Ah, think I'll call it a bear".

He saw an animal up on a hill
Chewing up so much grass until she was filled
He saw milk coming out but he didn't know how
"Ah, think I'll call it a cow".

He saw an animal that liked to snort
Horns on his head and they weren't too short
It looked like there wasn't nothing that he couldn't pull
"Ah, I'll think I'll call it a bull".

He saw an animal leaving a muddy trail
Real dirty face and a curly trail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig".

Next animal that he did meet
Had wool on his back and hooves on his feet
Eating grass on a mountainside so steep
"Ah, think I'll call it a sheep".

He saw an animal as smooth as glass
Slithering his way through the grass
Saw him dissappear by a tree near a lake ...

I rest my case.
izvinjavam se svima koji ovogodisnju nobelovu diplomu tako veselo, hm, romantizuju kroz svoju mladost.
(vi ostali koji citate - jebiga, nije vam dan)
blogovatelj blogovatelj 05:03 14.10.2016

Re: qq

Bob Rock... pardon, ovaj drugi:


Podsmevanje nečijem fizičkom izgledu je veoma ubedljiva argumentacija.

I rest my case.


Ja nanovo i nanovo ne mogu da razumem šta ovaj tekst dokazuje? Da je Dilanova poezija plitka, valjda? Da nije zaslužio nagradu? Voleo bih neko malo detaljnije objašnjenje umesto podsmeha.
Probah na Fejsu da ti ostavim tekstove nekih Dilanovih uradaka za koje mislim da su remek dela, odgovorila si da te to ne interesuje, ili da ne želiš da čitaš, ili tako nekako.
Čemu onda podsmeh i zalaženje na ovakvu vrstu blogova, to mi jedino nije jasno.
emsiemsi emsiemsi 05:24 14.10.2016

Re: qq

blogovatelj
Bob Rock... pardon, ovaj drugi:


Podsmevanje nečijem fizičkom izgledu je veoma ubedljiva argumentacija.

I rest my case.


Ja nanovo i nanovo ne mogu da razumem šta ovaj tekst dokazuje? Da je Dilanova poezija plitka, valjda? Da nije zaslužio nagradu? Voleo bih neko malo detaljnije objašnjenje umesto podsmeha.
Probah na Fejsu da ti ostavim tekstove nekih Dilanovih uradaka za koje mislim da su remek dela, odgovorila si da te to ne interesuje, ili da ne želiš da čitaš, ili tako nekako.
Čemu onda podsmeh i zalaženje na ovakvu vrstu blogova, to mi jedino nije jasno.

Да би доказала своју супериорност ??
vishnja92 vishnja92 06:20 14.10.2016

Re: qq

Podsmevanje nečijem fizičkom izgledu


gde si ti procitao podsmevanje necijem fizickom izgledu?
podsmevam se tzv poeziji.

edit:
ovo
blogovatelj blogovatelj 23:17 14.10.2016

Re: qq

gde si ti procitao podsmevanje necijem fizickom izgledu?


Dilan je nizak i ima veliki nos. Gle čuda, i Bob Rok je karikaturalno nizak i ima veliki nos.

podsmevam se tzv poeziji.


Ja se divim njegovoj poeziji.
Vidim da mu ti, a nisi jedina, stavljaš na teret da je bogat, da je popularan, da ne zna da peva, a on nagradu dobio ne za bogatstvo, ne za popularnost, ne za pevanje, nego za književnost.
Ali dobro, u gužvi sam, nemam kad da obrazlažem ono što mislim, nek smo živi i zdravi. Trajaće Boban, u to sam više nego ubeđen, učiće ga i naši potomci u školama. Prosvetljenje njegovom poezijom doživeo sam u svojoj četrdesetoj godini, grešna mi duša. Kasnije sam se jeo kao mlad mesec kako bejah glup da ranije ne prokljuvim koliko je veliki.
Istog momenta, moj tada trinaestogodišnji sin je doživeo prosvetljenje zajedno sa mnom. Rez reči smo u autu slušali Hwy 61 i 170 km se vozili žešćim kanadskim vukojebinama ne izustivši ni slova, ali bukvalno. Pod hipnozom smo bili dok nas je zakivao iz zvučnika kao macolom.
Ako se moj sin tada i tako primio, znači da će Dilanova poezija trajati bar do generacije njegove dece, a to je 75 godina. Ko u umetnosti toliko dugo uspe da pretekne, traje i mnogo duže od toga.
I rest my case.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:12 15.10.2016

Re: qq

Trajaće Boban, u to sam više nego ubeđen, učiće ga i naši potomci u školama. Prosvetljenje njegovom poezijom doživeo sam u svojoj četrdesetoj godini, grešna mi duša. Kasnije sam se jeo kao mlad mesec kako bejah glup da ranije ne prokljuvim koliko je veliki.
Istog momenta, moj tada trinaestogodišnji sin je doživeo prosvetljenje zajedno sa mnom. Rez reči smo u autu slušali Hwy 61 i 170 km se vozili žešćim kanadskim vukojebinama ne izustivši ni slova, ali bukvalno.


Život počinje u četrdesetoj. Lepa, topla slika.
G.Cross G.Cross 15:26 15.10.2016

Re: qq

Ako se moj sin tada i tako primio, znači da će Dilanova poezija trajati bar do generacije njegove dece, a to je 75 godina.



Mislim da Evropljani mogu da vole i cene Dylana, ali tek nakon sto provedu u Americi barem par nedelja mogu da osete svu snagu njegove poezije.

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:20 14.10.2016

sad kad nagrne fini svet

E, a lepo sam se mislio, sad skoro, da li da odem na koncert, tu mi je bio, do vrata, ali ...

Sad vise nece moci bez kravate, c-c-c.
larisa_bg larisa_bg 00:59 14.10.2016

Re: sad kad nagrne fini svet

al' realno, kad su te žurke Nobelovaca (a kapiram da nekad ipak prave žurke, rođendane, krštenja, slave, ovoono) mora da je bilo uvek smrtno dosadno... svi znamo da žurka ne može da uspe bez onog jednog momka sa gitarom... et voilà!
tasadebeli tasadebeli 05:37 14.10.2016

Re: sad kad nagrne fini svet

larisa_bg
al' realno, kad su te žurke Nobelovaca (a kapiram da nekad ipak prave žurke, rođendane, krštenja, slave, ovoono) mora da je bilo uvek smrtno dosadno... svi znamo da žurka ne može da uspe bez onog jednog momka sa gitarom... et voilà!



Али је још лепше када је уз обалу мора, а у позадини се виде зидине старога града Дубровника.


Ја сам већ купио лептир машну која ми иде уз купаће гаће.




marco_de.manccini marco_de.manccini 05:52 14.10.2016

Re: sad kad nagrne fini svet

žurka ne može da uspe bez onog jednog momka sa gitarom

Dole diskriminacija!

Što, bre, uvek, momak s gitarom, pa momak s gitarom. Zar ne može nekad i momak s klavirom?
niccolo niccolo 08:58 14.10.2016

Re: sad kad nagrne fini svet

Što, bre, uvek, momak s gitarom, pa momak s gitarom.

I što uvek momak, zar ne može devojka, sa ili bez instrumenta?
tasadebeli tasadebeli 13:46 14.10.2016

Re: sad kad nagrne fini svet

marco_de.manccini
žurka ne može da uspe bez onog jednog momka sa gitarom

Dole diskriminacija!

Što, bre, uvek, momak s gitarom, pa momak s gitarom. Zar ne može nekad i momak s klavirom?






NNN NNN 00:30 14.10.2016

How does it feel

To be on your own

milojep milojep 01:03 14.10.2016

Da se okušam

Bob Dylan – Blowin' In The Wind

How many roads must a man walk down
Before you call him a man ?
How many seas must a white dove sail
Before she sleeps in the sand ?
Yes, how many times must the cannon balls fly
Before they're forever banned ?
The answer my friend is blowin' in the wind
The answer is blowin' in the wind.

Yes, how many years can a mountain exist
Before it's washed to the sea ?
Yes, how many years can some people exist
Before they're allowed to be free ?
Yes, how many times can a man turn his head
Pretending he just doesn't see ?
The answer my friend is blowin' in the wind
The answer is blowin' in the wind.

Yes, how many times must a man look up
Before he can see the sky ?
Yes, how many ears must one man have
Before he can hear people cry ?
Yes, how many deaths will it take till he knows
That too many people have died ?
The answer my friend is blowin' in the wind
The answer is blowin' in the wind.
Songwriters: BOB DYLAN


Ne savijaj se kako vetar duva

Koliko puta neko mora preći
da se za njega 'čovek' može reći?
Koliko preći mora bela golubica
dok je maslinjake lomiti ne prestanu?
I koliko je još đuladi ubica
pre no što zauvek ne nestanu?
Odgovor je druže moj ne savijaj se kako vetar duva
Odgovor je ne savijaj se kako vetar duva.

I koliko godina postoji stena
dok je ne istopi mora pena?
I koji je to ljudski rok trajanja
...do slobode stići će li išta?
Koliko okretanja glave do kajanja
pretvarajući da se ne vidi ništa?
Odgovor je druže moj ne savijaj se kako vetar duva
Odgovor je ne savijaj se kako vetar duva.

Da, i koliko pogleda čoveka spram neba
pre no' što vidi Boga?
Koliko uvo tom čoveku treba
da čuje plač bližnjega svoga?
I koliko još smrti da se vidi cena
da bi čovek shvatio da je odavno preplatio?
Odgovor je druže moj ne savijaj se kako vetar duva
Odgovor je ne savijaj se kako vetar duva.

prepevao milojep




krkar krkar 03:30 14.10.2016

Dilan i Krle dobili vanbračno dete

Da se okušam


Nažalost pesnički talentovano na Krla. Valjda je lep na Dilana?

nowhereman nowhereman 08:51 14.10.2016

Nobel i Nobel


11.06.1991 sam bio prvi i jedini put na koncertu Bob Dilana...


Jutros sam, baš, samoga sebe pitao - kada je to bilo? Kada je moglo biti?

Tj. znao sam da je bio i znam da je to bila jedna, jedinstvena prilika... i da sam je propustio.


Nagrada je potpuno obezvredjena sa moralne strane.


Generalno, da, tako je.

Ali, bilo bi korisno razdvojiti Nobela za književnost (za umetnost, dakle), razdvojiti od Nobela za mir (dakle, za politiku). Tako mi se čini.


myredneckself myredneckself 09:00 14.10.2016

E neka je dobio

Vreme je za trol. Ustvari i nije neki trol.

Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše

link

nowhereman nowhereman 09:13 14.10.2016

Re: E neka je dobio


Vreme je za trol. Ustvari i nije neki trol.

Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše



How does it feel
How does it feel
To be without a home
Like a complete unknown
Like a rolling stone ?


G.Cross G.Cross 09:15 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel

Jutros sam, baš, samoga sebe pitao - kada je to bilo? Kada je moglo biti?


I ja sam znao da je negde okvirno to vreme. 1992. sam vec bio otperjao.

Zato,
Hvala Svetom Guglu


nowhereman nowhereman 09:19 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel


1992. sam vec bio otperjao.


Je li i to Dylanova zasluga?

urbana_gerila urbana_gerila 09:21 14.10.2016

Re: E neka je dobio

myredneckself
Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše



eto, pa posle meni spočitavaju retrogradnost kada kažem da ovaj svet nikada neće postati lepše mesto sa ovim geekovima makar svi oni ostali samo nerdovi.


G.Cross G.Cross 09:28 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel

nowhereman

1992. sam vec bio otperjao.


Je li i to Dylanova zasluga?




Ne, Slobina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel

G.Cross


I ja sam znao da je negde okvirno to vreme. 1992. sam vec bio otperjao.

Zato,
Hvala Svetom Guglu




тај концерт је био баш крај Југе... ја нисам смео да идем јер сам испуцао све неоправдане на Звезду у Европи те године, и сећам се да сам годинама потом жалио (посебно у периоду 1992-99.) док смо били под културним санкцијама и ништа живо видели нисмо.
nowhereman nowhereman 09:35 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel


Ne, Slobina.


Protest !?


krkar krkar 10:11 14.10.2016

Re: E neka je dobio

Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše


Kaki revolucionari!
G.Cross G.Cross 10:17 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel

nowhereman

Ne, Slobina.


Protest !?




Ma jok, sebicna odluka da ne protracim zivot.
myredneckself myredneckself 10:18 14.10.2016

Re: E neka je dobio

urbana_gerila
myredneckself
Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše



eto, pa posle meni spočitavaju retrogradnost kada kažem da ovaj svet nikada neće postati lepše mesto sa ovim geekovima makar svi oni ostali samo nerdovi.



Ma nemoj ti da si na kraj srca.
Samo ti nabavi source code.
Mož' i prošlost da se promeni.
urbana_gerila urbana_gerila 10:36 14.10.2016

Re: E neka je dobio

myredneckself
Ma nemoj ti da si na kraj srca.
Samo ti nabavi source code.
Mož' i prošlost da se promeni.



kakav bi to život bio ako nemaš za čim da žališ?
maksa83 maksa83 11:34 14.10.2016

Re: E neka je dobio

krkar
Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše


Kaki revolucionari!

Vodoneotporni.
alselone alselone 11:38 14.10.2016

Re: E neka je dobio

Vodoneotporni.


I onda kad ja kažem da se ne ide nigde mokre kose, svi se čude. Ne, ne, mi moramo staviti granicu na Dunavu, neke stvari su (Radovan III naglasak) fundamentalno različite.
JJ Beba JJ Beba 13:33 14.10.2016

Re: E neka je dobio

krkar
Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše


Kaki revolucionari!

e jbte
to nisu nikavi studenti, to su neki stari mladići i devojke, unrli pre nego što su se rodili
ne kapiram mladost koja nije buntovna,
jbte smeta im kiša za protest. pa baš tada treba da budu ljuti

jbte





myredneckself myredneckself 15:50 14.10.2016

Re: E neka je dobio

urbana_gerila
myredneckself
Ma nemoj ti da si na kraj srca.
Samo ti nabavi source code.
Mož' i prošlost da se promeni.



kakav bi to život bio ako nemaš za čim da žališ?

Opet nije dobro?! Prepun si weltschmerza, gerilo, umesto kako nick name kaže, da noćivaš i danjivaš na barikadama za primer deci.
Dress code: raincoat. (kod Kineza u NS, za 100 dindži).
urbana_gerila urbana_gerila 16:27 14.10.2016

Re: E neka je dobio

myredneckself

Opet nije dobro?! Prepun si weltschmerza, gerilo, umesto kako nick name kaže, da noćivaš i danjivaš na barikadama za primer deci.
Dress code: raincoat. (kod Kineza u NS, za 100 dindži).


ecce homo!
živeo sam za dan kada će neko uočiti kakav sentiment čuči ispod tog grubog nastupa.
imaš, za muštuluk, onu kesu sa kapuljačom i rum sa čajem, negde ispod beške.

barikada što se tiče, ni kada sam bio deca - nisu uspevali da mi prave decu.

myredneckself myredneckself 18:53 14.10.2016

Re: E neka je dobio

gerila
i rum sa čajem, negde ispod beške.

Rum sa čajem he, he, dečinja...
Možda je tebi zgodno, a jel ti misliš da ja ovo hoću, i mogu da popijem, kao što se onomad pio etar ispod beške?

Btw, da se uozbiljim, 'beš revolucijе uz pojačivače.
Dakle, ne mora muštuluk.
tasadebeli tasadebeli 23:15 14.10.2016

Re: Nobel i Nobel

G.Cross
nowhereman

Ne, Slobina.


Protest !?




Ma jok, sebicna odluka da ne protracim zivot.



И, Крос, како ти за сада, мислим скоро 25 година касније, то изгледа? Траћиш ли га или не?


(Извини што овако отворено питам... Не мораш уопште да одговориш јер, признајем, питање и јесте превише интимно...

А питам зато што увек постоји неки Слоба због којег смо у страху да не протраћимо сопствени живот, па не видим зашто би тај Слоба из 1992. био неки изузетак.)


Боб Дилан на хелијуму, како то рече лепо један од коментатора испод овог клипа. Још два-три удисаја и позајмљивао би глас Паји Патку...

Вудсток, 1994.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:04 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

tasadebeli



И, Крос, како ти за сада, мислим скоро 25 година касније, то изгледа? Траћиш ли га или не?





ne znam za Serža, meni deluje kao da uživa, malo ga brinu neki horizonti, ali generalno deluje opušteno, ostvareno i zadovoljno. ali mogu ti ja odgovoriti, ionako sam pričao po televizijama o tome - za mene je bio pun pogodak. ostvario sam sve što sam želeo, kada sam razmišljao i donosio odluku tog dana, 1999., na bombardovanoj Milji, bez struje, vode, kinte, vutre i klope. doživeo sam prosvetljenje, razmišljajući da ću investirati u sebe, upoznati zapadnu kulturu, spremiti se za nju kada ona dođe u srbiju, ostvariti uspeh i realizovati se sklanjanjem iz srbije da bih se u nju vratio. potom sam, s vremenom, zaboravio da sam želeo da se vratim, hteo sam da palim za USA, ali me je život usmerio obratno, spustivši mi novosadsku hanumu, okupanu sunčevim zracima, na jednu jerusalimsku poljanu. potom mi se sve skockalo, interesovanja, biz, lepa dečica, dom... drugim rečima, pun pogodak. ako biće oseti taj poriv da ode, treba da ide.

tasadebeli tasadebeli 07:14 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

Srđan Fuchs

ako biće oseti taj poriv da ode, treba da ide.




Ма наравно, Срђо, мојне да си Злопоглеђа!


Него ја немам то искуство, па се распитујем код људи који га имају како им сада то све заједно изгледа после четврт века јербо ја ево читав свој живот живим у уверењу да то траћење зависи искључиво од мене самог, а не од некаквих Слоба, Тита, Ђинђића, Тадића, Вучића,...

Хвала ти што си поделио то своје искуство овде.


Ко пита, не скита, јбг.


П.С. -
ali me je život usmerio obratno, spustivši mi novosadsku hanumu, okupanu sunčevim zracima, na jednu jerusalimsku poljanu.



Чудесни су путеви божји и недокучиве његове намере по питању живота свакога од нас.

Ја сам моје друго ја упознао тако што нам је у клубу студената на Филолошком једне давне праисторијске године фалио четврти за лоре, па се за сто право са неба спустила Она само за мене.

И то само зато што је била једна од ретких на факсу која зна да игра лоре.

После је иза тога такође дошла нека сунчева светлост и неки голубови и нека звона тамо поред Саборне цркве и Патријаршије.

Није то било на дан венчања, било је много пре.


И ето... Траје тај златни дан још увек.



anonymous anonymous 07:49 15.10.2016

Re: E neka je dobio

krkar
Novosadski studenti otkazali protest zbog kiše


Kaki revolucionari!


Више каки , него ......револуционари.
anonymous anonymous 08:03 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

Ја сам моје друго ја упознао тако што нам је у клубу студената на Филолошком једне давне праисторијске године фалио четврти за лоре


Ех,.....ишао сам и ја у клуб на Филолошки, иако нисам студирао ништа од филологије.

Долазиле су најлепше студенткиње....али џаба,....нисам знао да играм лоре .....

Ипак, лепо је то време било ....
tasadebeli tasadebeli 10:47 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

anonymous
Ја сам моје друго ја упознао тако што нам је у клубу студената на Филолошком једне давне праисторијске године фалио четврти за лоре


Ех,.....ишао сам и ја у клуб на Филолошки, иако нисам студирао ништа од филологије.

Долазиле су најлепше студенткиње....али џаба,....нисам знао да играм лоре .....

Ипак, лепо је то време било ....




Кад си млад, мој Анонимни пријатељу, можеш и нокшир да ставиш на главу, опет ће ти лепо стајати.

И исто тако кад си млад и много тога пробаш по први пут, све ти онда буде лепо.


(Какав сам ја филозоф, а? Прави онај оријентални, са Фићир бајира, без икаквог ситема попут ових Германа. )


И овај је вазда долазио код нас на факс и буквално клечао на коленима молећи да за бруцошијаду или Дан студената имамо заједничку журку са ПМФ. ЛИНК - види слику)


А сад је један од главних у Трилатералној комисији за Србију. Био он у међувремену и перспективни политички кадар на Универзитету (заједно са Триваном) и дечко Марије Милошевић, и био у партији код Дулета Ције Михајловића и расподељивао Сорошеве паре опозицији пре 5. октобра 2000.

Свестран човек.


А ја се сада мислим зашто му у оно студентско доба нисмо тражили да нам плати да би могао да има заједничку журку са нашим рибама, пардон најлепшим студенткињама на читавом универзитету са Филолошког.


Ето и то ти је, мој Анонимни пријатељу, такође део младости.


Не само што ти и нокшири на глави лепо стоје и не само што ти је све лепо јербо све куснеш по први пут, него и идеш кроз живот као гуска кроз маглу, па се после кајеш због неких ствари.

А могли смо паре да намлатимо на тим студентским журкама...




EDIT: Мени су ову ствар пуштали преко разгласа у ЈНА свако јутро док бих под пуном опремом трчао кругове и кругове око касарне радећи успут разноразне вежбе са оружјем у рукама.



G.Cross G.Cross 13:35 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

И, Крос, како ти за сада, мислим скоро 25 година касније, то изгледа? Траћиш ли га или не?


(Извини што овако отворено питам... Не мораш уопште да одговориш јер, признајем, питање и јесте превише интимно...

А питам зато што увек постоји неки Слоба због којег смо у страху да не протраћимо сопствени живот, па не видим зашто би тај Слоба из 1992. био неки изузетак.)



Pa mislio sam da jednom napisem nesto o tome.

Pre par nedelja zavrsih 7 meseci konsultanskog projetka i sad sam nazad kudi u Fracuskoj full time ( otud vise mojih komentara na blogu)

Sada pratim na Futurelearn kurs "Religion and Conflict" - University of Groningen . Uskoro pocinju jos tri na koje sam se upisao : "Digital Marketing" - University of Southampton , "Business Analytics Using Forecasting" - National Tsing Hua University i "The American South" - Northumbria University Institute of the Humanities .

Ja to vidim ovako.
Upravo navrsih 61 . Tako da mi ostaje jos hajd da kazem 15 godina zivota, oko 5.000 dana ili oko 3.500 dana kada cu jos biti mozda toliko vitalan da igram tenis.

Steta je protraciti, ne dan, nego uminutu vremena koje mi je ostalo.

Imam 3 divna deteta, da ih bog cuva i zenu koju volim.

Sta vise coveku treba.

Ah da i video vise od 60 zemalja. Pio Mate u Buenos Airesu, jeo vegetable rols u Sajgonu, gledao pignvine oko Kejptauna, pio sampanjac na Crvenom trgu u Moskvi, vozio Mack Truck kroz pustinju u Jordanu i jeo kupe-kupe sa przenim bananama na ulicama Librevilla u Gabonu. Ziveo 2 godine na Manhatnu, i 6 godina u i oko Londona.

Sreo mnogo dobrih ljudi oko celog sveta . Sa mnogim prijatelj i danas.

Ne , mislim da nisam protracio zivot.

Dobro, mozda Milosevic nije direktno zasluzan za to, ali postoji velika verovatnoca da nikad ne bih skupio hrabrosti da odem, da me on nije gurnuo .

EDIT: I naravno, u prvu si, tracenje nikada ne zavisi od spoljnih okolnosti.

Ja verovatno ne bih protracio zivot ni da sam ostao, ali mi je tesko sada posle 25 da zanislim kako bi to izgledalo.

Sedeo ujutru na Budumpestanskom aerodromu . Pio kafu, cekao avion za London i pitao se sta to radim sa svojim zivotom.

tasadebeli tasadebeli 18:48 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

G.Cross

Ne , mislim da nisam protracio zivot.






Dobro, mozda Milosevic nije direktno zasluzan za to, ali postoji velika verovatnoca da nikad ne bih skupio hrabrosti da odem, da me on nije gurnuo .




Ти то сигурно боље знаш од мене, али с обзиром на ово што си испричао, ја то не бих рекао. Уопште ми не изгледа тако... То што кажеш за храброст.

Ти си, једноставно речено, такав какав си и то уопште не зависи ни од каквих Милошевића и осталих...

EDIT: I naravno, u prvu si, tracenje nikada ne zavisi od spoljnih okolnosti.






То ти кажем!


Ja verovatno ne bih protracio zivot ni da sam ostao, ali mi je tesko sada posle 25 da zanislim kako bi to izgledalo.



Немој то никада ни да покушаваш да замислиш.

Нема сврхе.

Ни ја се никада не питам како би ми можда било да сам отишао.

Ни то нема сврхе.

И теби и мени и свима нама је то где и како живимо тако како јесте баш зато што је то тако и требало да буде.

Пунктум!

(То кажем и овим мојим најближим другарима расутим по целом свету када причамо о томе.)



П.С. - Хвала и теби што си поделио то овде.
anonymous anonymous 18:58 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel


tasadebeli
11:47 15.10.2016
Re: Nobel i Nobel


И овај је вазда долазио код нас на факс и буквално клечао на коленима молећи да за бруцошијаду или Дан студената имамо заједничку журку са ПМФ. ЛИНК - види слику)


А сад је један од главних у Трилатералној комисији за Србију. Био он у међувремену и перспективни политички кадар на Универзитету (заједно са Триваном) и дечко Марије Милошевић, и био у партији код Дулета Ције Михајловића и расподељивао Сорошеве паре опозицији пре 5. октобра 2000.

Свестран човек.



Taj isti, koji je to vreme bio predsednik omladine, dolazio je neretko i kod nas u " Bona Fides "

Imali smo i mi tada čime da se podičimo i privučemo buduće " vladare iz senke"

A što se žurki tiče, često sam sa njim zajedno na iste išao.

I moram da priznam da je lik već tada video sebe u budućnosti kao jednog od moćnijih.
Vrlo je fokusirano gradio karijeru.

A u to vreme i sam je ( sa omladinom ) pravio prve mega žurke.


tasadebeli tasadebeli 19:10 15.10.2016

Re: Nobel i Nobel

anonymous

Taj isti, koji je to vreme bio predsednik omladine, dolazio je neretko i kod nas u " Bona Fides "

Imali smo i mi tada čime da se podičimo i privučemo buduće " vladare iz senke"



И КСТ, такође.


Овај наш АКФ је био више за јутарњу кафицу и дневни боравак. Мада се и ту повремено журезало увече.

И имамо Салу хероја која је вероватно најакустичнија сала у Београду после Коларца.

Остао ми у лепом сећању концерт Ибрице Јусића у Сали хероја. (Довела га моја драга, тада задужена за културу на Филолошком... )







Штета што данас не организују у тој сали неке концерте. Акустичарске. Стварно је добар звук.

А велике журке за Дан студената и бруцошијаде су биле у већим просторима... По студентским домовима итд.

Ко зна, можда се ти и ја и познајемо из тог доба...
nowhereman nowhereman 09:17 14.10.2016

A što ne bi moglo?


"Kad je mogao Dobrica Ćosić da dobije Nobela za književnost, može i Bob Dilan."

Slobodan Milošević




nowhereman nowhereman 09:20 14.10.2016

Re: A što ne bi moglo?


Malo pojašnjenje. Kao što sam već jednom izjavio, Twitter ne pratim.

Pratim samo ovog nadarenog autora, na preporuku prijatelja.


nowhereman nowhereman 09:46 14.10.2016

My favorite






stefan.hauzer stefan.hauzer 19:30 14.10.2016

.

emsi koji dođe, izneće ime pravog pesništva
dok nekima treba šmrk koke
za to
docsumann docsumann 20:05 14.10.2016

Re: .

emsi koji dođe,


MC.C & DJ Almost Most Fucking Famous
in da haus





(Now it's time for our wrap up
Let's give it everything we've got
Ready? Begin)

Artificial amateurs, aren't at all amazing
Analytically, I assault, animate things
Broken barriers bounded by the bomb beat
Buildings are broken, basically I'm bombarding
Casually create catastrophes, casualties
Canceling cats got their canopies collapsing
Detonate a dime of dank daily doing dough
Demonstrations, Don Dada on the down low
Eating other editors with each and every energetic
Epileptic episode, elevated etiquette
Furious fat fabulous fantastic
Flurries of funk felt feeding the fanatics
Gift got great global goods gone glorious
Getting godly in his game with the goriest
Hit 'em high, hella height, historical
Hey holocaust hints hear 'em holler at your homeboy
Imitators idolize, I intimidate
In an instant, I'll rise in an irate state
Juiced on my jams like jheri curls jocking joints
Justly, it's just me, writing my journals
Kindly I'm kindling all kinds of ink on
Karate kick type brits in my kingdom
Let me live a long life, lyrically lessons is
Learned lame louses just lose to my livery
My mind makes marvelous moves, masses
Marvel and move, many mock what I've mastered
Niggas nap knowing I'm nice naturally
Knack, never lack, make noise nationally
Operation, opposition, off not optional
Out of sight, out of mind, wide beaming opticals
Perfected poem, powerful punch lines
Pummeling petty powder puffs in my prime
Quite quaint quotes keep quiet it's Quantum
Quarrelers ain't got a quarter of what we got uh
Really raw raps, rising up rapidly
Riding the rushing radioactivity
Super scientifical sound search sought
Silencing super fire saps that are soft
Tales ten times talented, too tough
Take that, challengers, get a tune up
Universal, unique untouched
Unadulterated, the raw uncut
Verb vice lord victorious valid
Violate vibes that are vain make em vanished
While I'm all well what a wise wordsmith just
Weaving up words, weeded up on my work shift
Xerox, my X-radiation holes extra large
X-height letters, and xylophone tones
Yellow back, yak mouth, young ones yaws
Yesterday's lawn yard sell our yawn
Zig zag zombies, zoom in to the zenith
Zero in zen thoughts, overzealous rhyme ZEALOTS!...

(Good... can you say it faster?)
tasadebeli tasadebeli 20:52 14.10.2016

Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

Оно није да ја не волем Дилана.

Поготово оног раног, када је имао 17 година и личио и певао и шмуцао се по Стејтсима као Вуди Гатри.








"Talkin' World War lll Blues"


Some time ago a crazy dream came to me
I dreamt I was walkin' into World War Three
I went to the doctor the very next day
To see what kinda words he could say
He said it was a bad dream
I wouldn't worry 'bout it none, though
They're dreams and they're only in your head.

I said, "Hold it, Doc, a World War passed through my brain".
He said, "Nurse, get your pad, this boy's insane".
He grabbed my arm, I said "Ouch".
As I landed on the psychiatric couch
He said, "Tell me about it".

Well, the whole thing started at 3 o'clock fast
It was all over by quarter past
I was down in the sewer with some little lover
When I peeked out from a manhole cover
Wondering who turned the lights on.

Well, I got up and walked around
And up and down the lonesome town
I stood a-wondering which way to go
I lit a cigarette on a parking meter
And walked on down the road
It was a normal day.

Well, I rung the fallout shelter bell
And leaned my head and I gave a yell
"Give me a string bean I'm a hungry man"
A shortgun fired and away I ran
I don't blame them too much though
They didn't know me.

Down at the corner by a hot-dog stand
I seen a man I said "Howdy friend,
I guess there's just us two"
He screamed a bit and away he flew
Thought it was a Communist.

Well, I spied me a girl and before she could leave
"Let's go and play Adam and Eve"
I took her by the hand and my heart it was thumpin'
When she said, "Hey man, you crazy or sumpin'
You see what happened last time they started".
Well, I seen a Cadillac window uptown
And there was nobody aroun'
I got into the driver's seat
And I drove down to 42nd Street
In my Cadillac
Good car to drive after a war.

Well, I remember seein' some ad
So I turned on my Conelrad
But I didn't pay my Con Ed bill
So the radio didn't work so well
Turned on my record player
It was Rock-A-Day Johnny singin'
"Tell Your Ma, Tell Your Pa
Our Loves Are Gonna Grow Ooh-wah, Ooh-wah"
.
I was feelin' kinda lonesome and blue
I needed somebody to talk to
So I called up the operator of time
Just to hear a voice of some kind
"When you hear the beep
It will be three o'clock"
She said that for over an hour
And I hung up.

Well the doctor interrupted me just about then
Sayin' "Hey I've been havin' the same old dreams
But mine was a little different you see
I dreamt that the only person left after the war was me
I didn't see you around".

Well, now time passed and now it seems
Everybody's having them dreams
Everybody sees themselves walkin' around with no one else
Half of the people can be part right all of the time
Some of the people can be all right part of the time
But all of the people can't be all right all of the time
I think Abraham Lincoln said that
"I'll let you be in my dreams if I can be in yours"
I said that.




Толико га волим због тога да му опраштам и потоње режимско дисидентство.

Него, мој проблем је у томе што не волим Нобела и те награде...










We Shall Be Free


In the mornin'
You shall be free
'Fore day
You shall be free
Hear me say
You shall be free
When the good Lord sets you free


I was down in the hen house other night
Awful dark, I didn't have no light
I reached for a chicken, I got me a goose
A man come out, I had to turn him loose


I jumped a gully
You shall be free
I jumped a rose bush
You shall be free
...
You shall be free
When the good Lord sets you free


Preacher an' a rooster had a terr'ble fight
Preacher knocked the rooster clean out o' sight
Preacher told the rooster that'll be all right
Meet ya at the hen house tomorrow night


You shall be free
In the mornin'
You shall be free
You know, rooster
You shall be free
When the good Lord sets you free


I's down in the hen house on my knees
I thought I heard a chicken sneeze
Only a rooster sayin' his prayers
Thankin' his God for the hens upstairs


Here's the preacher
You shall be free
He's a-singin'
You shall be free
Takin' up c'llection
You shall be free
When the good Lord sets you free


Oh, some folks says times is hard
Preacher says put your trust in God
Matter no diff'rence, don't you see
A hog can't run too fast for me


Gettin' that ...
You shall be free
Gettin' that hogeye
You shall be free
Eatin' up chitt'lin's
You shall be free
When the good Lord sets you free


As some people say, a preacher won't steal
I caught two down in my corn fiel'
One had a bushel, other had a peck
Other'n had a roastin' ear down his neck


You shall be free
Gettin' roastin' ears
You shall be free
Gettin' dried corn
You shall be free
When the good Lord sets you free


Oh the gun said boom an' the hog said ...
... jumped on 'er with all o' his will
...
How that hog gets ...


You shall be free
I don't care
You shall be free
Forget about ...
You shall be free
When the good Lord sets you free


"We Shall Be Free" is a song by Woody Guthrie, Cisco Houston, Sonny Terry & Lead Belly.
myredneckself myredneckself 22:12 14.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

када је имао 17 година...

Ovde deluje kao da ima i manje.




JJ Beba JJ Beba 22:15 14.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)
када је имао 17 година...

Ovde deluje kao da ima i manje.

akustični, folk, period
blogovatelj blogovatelj 23:26 14.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

said, "Hold it, Doc, a World War passed through my brain".


Bravo za izbor poezije, majstore.
A sa koliko je godina ovo pisao?
E to je ono što ne mogu da objasnim hejterima. Kontekst. Kada je on to radio? Kad niko nije imao muda da radi, a on dete bio. Ludo i genijalno, ali ipak dete. Ne da su zakasnili sa dodelom mu nagrade, nego su mnogo zakasnili.
Jebao je KKK i ratničku Ameriku u zdrav mozak kad niko nije smeo.
tasadebeli tasadebeli 00:49 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

blogovatelj


Kontekst. Kada je on to radio? Kad niko nije imao muda da radi, a on dete bio. Ludo i genijalno, ali ipak dete. Ne da su zakasnili sa dodelom mu nagrade, nego su mnogo zakasnili.
Jebao je KKK i ratničku Ameriku u zdrav mozak kad niko nije smeo.



Мислиш да су, пошто су већ Кенедију просули мозак, Дилана оставили за семе?







И ко је, Блоги, у ствари та ратничка Америка?

ККК?


In total, the United States lost in Vietnam almost 10,000 aircraft and helicopters, excluding number of UAVs. South Vietnam's army lost 2,500 aircraft and helicopters, excluding number of UAVs. North Vietnam lost 150 - 200 aircraft and helicopters. (ЛИНК)



Textron (ЛИНК)



За мене, Блоги, ККК су само затуцани јужњачки шабани који се смешно одевају и имају смешне ритуале, али су као деснокрилна пратећа појава згодни да буду представљени као главни изазивачи ратних похода зарад безбедности Стејтса.







Додуше, кажу да и ови са коскама и лобањама такође имају неке смешне ритуале, али они ипак нису ККК.


Ај хејт Илиноји нациз ту, брадер, бат... (ЛИНК)



anonymous anonymous 07:57 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

Додуше, кажу да и ови са коскама и лобањама такође имају неке смешне ритуале


Нећеш ваљда да кажеш Таасо, да постоје тајна друштва...?
docsumann docsumann 08:23 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

anonymous
Додуше, кажу да и ови са коскама и лобањама такође имају неке смешне ритуале


Нећеш ваљда да кажеш Таасо, да постоје тајна друштва...?


heh, to ti je kontradiktornost tipa kao da postoje čuda na ovom svijetu.
misim, ako postoje onda i nisu (neka) čuda.

ne, ne pitaj me da l' hoću da kažem da čuda ne postoje
tasadebeli tasadebeli 09:11 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

anonymous


Нећеш ваљда да кажеш Таасо, да постоје тајна друштва...?




Бел хеликоптерс, односно Текстрон су тајна друштва?

Богами, нема ту никакве тајне. Све је то јавно да јавније не може бити.

Зависи само како ко гледа на то.


docsumann

ne, ne pitaj me da l' hoću da kažem da čuda ne postoje



Ма не постоје, Докс, ево ја ти кажем...

То се догађа само када се понеко понеки пут зањотује превише.




П.С. - Е, Докс, кад смо већ код чуда, сећаш ли се Кишове приповетке Симон Чудотворац? (ЛИНК)


Sofija prekri oči rukama i vrisnu. Zatim se naglo okrenu prema Petru i reče glasom od kojeg ovaj zadrhta:

„I ovo je dokaz istine njegovog učenja. Čovečiji je život pad i pakao a svet je u rukama tiranâ. Neka je proklet najveći od svih tirana, Elohim.“








Тјах! (Ћах!)


Компатибилни писци!


Који никада неће добити Нобелову награду за књижевност.
docsumann docsumann 12:19 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

П.С. - Е, Докс, кад смо већ код чуда, сећаш ли се Кишове приповетке Симон Чудотворац? (ЛИНК)




jedna od onih koja mi se urezala u korteksturu

a o čudima ... drugi neki put
G.Cross G.Cross 16:38 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)



Ај хејт Илиноји нациз ту, брадер, бат... (ЛИНК)



JJ Beba JJ Beba 21:55 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba
Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)
када је имао 17 година...

Ovde deluje kao da ima i manje.

akustični, folk, period



pisala sam gore negde u nekom komentaru da je momenat kada je Dylan na Njuport festivalu 1965.god skinuo akustaru i uključio se na struju bila nulta tačka odakle računamo istoriju populne muzike i kulture kakvu danas znamo.
malo se pričalo o tome da je Dylan počeo s električnom džitrom, a da je "krivac" što se uhvatio akustare bila Odetta, specijlno ova pesma



koja se nalazu u dokumntarcu o Dylanu, Martina Skorcezea No Direction Hom


janura 1965. izašao je album Odetta sings Dylan i to je jedan od prvih Dylanovih cavera

Odetta je bila poznata kao aktivistkinja pokreta borbe za gradjanska prava i tri meseca posle objavljivanja Dylan albuma kraljica američke folk muzuke, kako ju je zvao Martin Luter King, marširala je sa njim od Seleme do Montgomerija.

Odetta je pre svih skapirala da je magija Dylanove pojave u njegovoj razigranosti i poetici, totalno izvan politićkog (iako je bio protestni pevać i njehovi stihovi bili politički)
G.Cross G.Cross 23:23 15.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba
JJ Beba
Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)
када је имао 17 година...

Ovde deluje kao da ima i manje.

akustični, folk, period



pisala sam gore negde u nekom komentaru da je momenat kada je Dylan na Njuport festivalu 1965.god skinuo akustaru i uključio se na struju bila nulta tačka odakle računamo istoriju populne muzike i kulture kakvu danas znamo.
malo se pričalo o tome da je Dylan počeo s električnom džitrom, a da je "krivac" što se uhvatio akustare bila Odetta, specijlno ova pesma



koja se nalazu u dokumntarcu o Dylanu, Martina Skorcezea No Direction Hom


janura 1965. izašao je album Odetta sings Dylan i to je jedan od prvih Dylanovih cavera

Odetta je bila poznata kao aktivistkinja pokreta borbe za gradjanska prava i tri meseca posle objavljivanja Dylan albuma kraljica američke folk muzuke, kako ju je zvao Martin Luter King, marširala je sa njim od Seleme do Montgomerija.

Odetta je pre svih skapirala da je magija Dylanove pojave u njegovoj razigranosti i poetici, totalno izvan politićkog (iako je bio protestni pevać i njehovi stihovi bili politički)


Hvala za ovo.

Kad se dohvatio elektricne gitare bio je pljuvan skoro kao ovde na blogu.

Mnogi strucnjak je rekao da je to kraj njegove karijere.

"Dylan was said to have "electrified one half of his audience, and electrocuted the other".
Wiki

I iskoristio bih priliku da pomenem naseg (njihovog) prvog protestnog pjevaca.
Dame i Gospodo, Ivica Percl

JJ Beba JJ Beba 00:00 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

Kad se dohvatio elektricne gitare bio je pljuvan skoro kao ovde na blogu.

Mnogi strucnjak je rekao da je to kraj njegove karijere.

hahahha
jbga stari folk drugari smtrali su se izdanim, napustila ih je njihova perjanica
a i on se odreko svega toga
enivej, posle tog Njuporta ništa više nije bilo isto
urbana_gerila urbana_gerila 00:03 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba
malo se pričalo o tome da je Dylan počeo s električnom džitrom


to je, već, jedna od urbanih legendi, ali nije tačna.
počeo je na gibson akustari pa prešao na fender stratocaster.


kada je u januaru 1961. došao u njujork, govorio je:

putujem po zemlji, pratim tragove woodyja guthrieja. idem na mesta na kojima je i on bio.
imam samo ovu gitaru i ranac. to je sve što mi treba.


samog sebe je tada nazivao woody guthrie džuboks.
ubeđen sam da je još tada poznavao i opus roberta johnsona...
JJ Beba JJ Beba 00:15 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)


to je, već, jedna od urbanih legendi, ali nije tačna.

ne znam, moguće
ja sam čitala negde da je u Minestoti kao tinejdžer sa svojim bendom počeo električno. mislim da ima negde u nekom intervjuju iz 1978.god koji je dao Playboy, ček da nadjem

PLAYBOY: Just to stay on the track, what first turned you on to folk singing? You actually started out in Minnesota playing the electric guitar with a rock group, didn't you?

DYLAN: Yeah. The first thing that turned me on to folk singing was Odetta. I heard a record of hers in a record store, back when you could listen to records right there in the store. That was in '58 or something like that. Right then and there, I went out and traded my electric guitar and amplifier for an acoustical guitar, a flat-top Gibson.



PLAYBOY INTERVIEW: BOB DYLAN


urbana_gerila urbana_gerila 00:28 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba
u nekom intervjuju iz 1978.god koji je dao Playboy


sad ja kažem - moguće.

no, i ti i ja znamo dylanov odnos prema novinarima, naročito ako su pitanja inventivna.

ono što znam je da ga je u mineapolisu vlasnik lokala u kome je nastupao često morao da moli da prestane sa nastupom, a glumica bonnie beecher, devojka kojoj je posvetio pesmu girl from the north country govorila je kako je umeo da je postidi pred prijateljima svirajući pesme na klaviru i harmonici kojima tada još nije ovladao, a da je odbijao da ih svira na gitari na kojoj su zvučale dobro...


p.s.
ako neko zna, zna robert nemeček.
JJ Beba JJ Beba 00:38 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

ne znam, kaže da dok je učio da svira prvo je skidao Odette, pa Harry Belafonte, pa Kingston Trio..... "Then later I got to Woody Guthrie, which opened up a whole new world at the time". I was still only 19 or 20. I was pretty fanatical about what I wanted to do, so after learning about 200 of Woody's songs, I went to see him and I waited for the right moment to visit him in a hospital in Morristown, New Jersey. I took a bus from New York, sat with him and sang his songs. I kept visiting him a lot and got on friendly terms with him. From that point on, it gets a little foggy.
maksa83 maksa83 01:07 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

ubeđen sam da je još tada poznavao i opus roberta johnsona...

Uz punu svest da sam nekvalifikovan za diskusiju zbog (ne)poznavanja opusa a koje je (poznavanje) ograničeno na 10 najpoznatijih Dilanovih pesama, dakle onako "na uvo" ja u Dilanu ne čujem mnogo Roberta Džonsona ali čujem mnogo mnogo Roskoa Holkomba:



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana