In memoriam

Slava im

babmilos RSS / 21.10.2016. u 06:01

cvet.jpg

Tagovi



Komentari (151)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

heruvimhidra heruvimhidra 07:08 21.10.2016

Impresivni spomenik

Impresivne spomenike futurističkog izgleda, koji nemo stoje kao uspomena na vreme stare Jugoslavije, države koju neki još nisu prežalili, a opet, drugi bi je najradije zaboravili zauvek.

Spomenici ex SFRJ deluju zaista prelepo i futuristicki. Kao da ih je gradio neko s druge planete.

Samo me podseti, ako ti nije teško? gde se ovaj spomenik nalazi?

I da, slava im!
antioksidant antioksidant 07:23 21.10.2016

Re: Impresivni spomenik

gde se ovaj spomenik nalazi?

у шумарицама
sven sven 07:45 21.10.2016

..

Samo me podseti, ako ti nije teško? gde se ovaj spomenik nalazi?

Jugo Monumente nicht von dieser Welt, imaš 31 sliku i Mapu.

p.s. pisac teksta Yasmin nije dobronamjeran - ali, može i gore npr Spiegel.
gedza.73 gedza.73 08:13 21.10.2016

Re: ..

ali, može i gore npr Spiegel.

Još gore.
Nemci sprovode decu na streljanje.












sven sven 08:24 21.10.2016

Re: ..

Još gore.

Može još gore - da ovde, na blogu, čitamo kako su oni (poginuli, civili) žrtve komunističkog avanturizma.
gedza.73 gedza.73 08:45 21.10.2016

Re: ..

sven
Još gore.

Može još gore - da ovde, na blogu, čitamo kako su oni (poginuli, civili) žrtve komunističkog avanturizma.

Priče očevidaca i učesnika se malo razlikuju od tvog komentara i 'zvanične' istorije.

Gori od Nemaca su bili ljotićevci koji su učestvovali u streljanju kao i ovi danačnji fašisti



Teška priča prati i posleratno rašćišćavanje groblja.
sven sven 09:08 21.10.2016

Re: ..

Što bi moja mama i stari narod rekli "Kad bi čovjek znao gdje će glavu izgubiti ne bi tamo ni pošao"..

..ja znam kome - il čijim istorijama - ne pripadam.

Tekst Jovane Gligorijević, Lebac sutra nemojte poslati.
heruvimhidra heruvimhidra 13:36 21.10.2016

Re: ..

sven
Samo me podseti, ako ti nije teško? gde se ovaj spomenik nalazi?

Jugo Monumente nicht von dieser Welt, imaš 31 sliku i Mapu.

p.s. pisac teksta Yasmin nije dobronamjeran - ali, može i gore npr Spiegel.



Odlicni linkovi. Hvala sven
b92fmember b92fmember 23:46 21.10.2016

Re: lebac sutra nemojte poslati

Tekst Jovane Gligorijević, Lebac sutra nemojte poslati.



U dokumentaciji Spomen-muzeja "21. oktobar" sačuvane su 42 poruke streljanih, ispisivane na komadima papira, poleđini fotografija ili dokumenata koje su uhapšeni imali pri ruci.
...
Jedna štura poruka, na prvi pogled bez ikakvog emotivnog naboja, verovatno je najpotresnija od svih. Knjigovođa Jakov Medina, uhapšen 18. a streljan 20. oktobra, kratko je napisao: "Lebac sutra nemojte poslati."
emsiemsi emsiemsi 06:30 22.10.2016

Re: ..

gedza.73
ali, može i gore npr Spiegel.

Još gore.
Nemci sprovode decu na streljanje.













Швапска гамад !
Културни немачки генерали и инжењери на баловима уз плес на музику врхунских композитора, смишљали трајно решење недостојних група народа.
Немцу верујем само док је њему добро. Онога тренутка када Немцу крене лоше, бежте пете, посраћу вас --- обрисати паучину са сошке, расклопити пушку, детаљно очистити и подмазати. Поред тога, почети интензивно гимнастицирање сваки дан.
Успут --- свима нашима у "немачком расејању", уколико до тога дође остају само две опције ... прва, да постану већи Немци од Немаца (што ће морати да доказују својом агилношћу у првим борбеним редовима против дојучерашњих својих - толико пута виђено на сличном примеру комшија насталих покатоличавањем), односно друга, да се врате међу своје.
Па како буде нама, тако и њима.
emsiemsi emsiemsi 06:47 22.10.2016

Re: ..

sven
Još gore.

Može još gore - da ovde, na blogu, čitamo kako su oni (poginuli, civili) žrtve komunističkog avanturizma.

Не слажем се !
Од немачке гамади која је два пута покушавала да индустријализовано убија недостојне народе (не неке поједнинце, него целе народе) не постоји ништа горе (додуше, да се оградим - можда је само усташка гамад још гора).
Све остало је ефемерно у односу на то монументално зло.
Када ће Немац поновно да крене у походе, не знам, но, оно у што сам сигуран је - да ће кренути.
Еееееј, Немац је то.
Докле ће тада стићи, не знам. Да ли ће стићи до Москве, или ће му Рус кренути у сусрет, видећемо.
Успут --- сећам се једне епизоде из Немачке, мислим да је била 89. или 90. година. Био ја у некој куповини електронике у Минхену (електроничари знају за Шилерштрасе --- Радио Рим, Конрад, Холцингер, итд. Истина, у околини поменуте улице има и објеката са црвеном лампом). На степеништу у згради, испред врата једног стана видим како једна бака покушава безуспешно да се сагне и веже пертле на ципелама.
Ја на брзину клекнем и свежем јој пертле.
Када сам се усправио, она ме погледа у моје плаве очи и, без да је рекла данке шен, упита ме --- keine Serb (или слично - за слабоговореће швапскога --- ниси Србин) ?
Ја је погледам право у очи и одговорих --- Ich bin ein Serbe (јесам Србин). Било ми је одвратно да даље посматрам њену реакцију, него сам се окренуо и отишао. Гамад.
tyson tyson 14:31 23.10.2016

Re: ..

Од немачке гамади која је два пута покушавала да индустријализовано убија недостојне народе (не неке поједнинце, него целе народе) не постоји ништа горе (додуше, да се оградим - можда је само усташка гамад још гора).
Све остало је ефемерно у односу на то монументално зло.
Када ће Немац поновно да крене у походе, не знам, но, оно у што сам сигуран је - да ће кренути.
Еееееј, Немац је то.
Докле ће тада стићи, не знам. Да ли ће стићи до Москве, или ће му Рус кренути у сусрет, видећемо.
Успут --- сећам се једне епизоде из Немачке, мислим да је била 89. или 90. година. Био ја у некој куповини електронике у Минхену (електроничари знају за Шилерштрасе --- Радио Рим, Конрад, Холцингер, итд. Истина, у околини поменуте улице има и објеката са црвеном лампом). На степеништу у згради, испред врата једног стана видим како једна бака покушава безуспешно да се сагне и веже пертле на ципелама.
Ја на брзину клекнем и свежем јој пертле.
Када сам се усправио, она ме погледа у моје плаве очи и, без да је рекла данке шен, упита ме --- keine Serb (или слично - за слабоговореће швапскога --- ниси Србин) ?
Ја је погледам право у очи и одговорих --- Ich bin ein Serbe (јесам Србин). Било ми је одвратно да даље посматрам њену реакцију, него сам се окренуо и отишао. Гамад.

Vrlo opasan, klasičan nacistički komentar.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:25 23.10.2016

Re: ..

Opasan naci frajer. Totalno indoktriniran mrznjom.
emsiemsi emsiemsi 19:20 23.10.2016

Re: ..

tyson
Од немачке гамади која је два пута покушавала да индустријализовано убија недостојне народе (не неке поједнинце, него целе народе) не постоји ништа горе (додуше, да се оградим - можда је само усташка гамад још гора).
Све остало је ефемерно у односу на то монументално зло.
Када ће Немац поновно да крене у походе, не знам, но, оно у што сам сигуран је - да ће кренути.
Еееееј, Немац је то.
Докле ће тада стићи, не знам. Да ли ће стићи до Москве, или ће му Рус кренути у сусрет, видећемо.
Успут --- сећам се једне епизоде из Немачке, мислим да је била 89. или 90. година. Био ја у некој куповини електронике у Минхену (електроничари знају за Шилерштрасе --- Радио Рим, Конрад, Холцингер, итд. Истина, у околини поменуте улице има и објеката са црвеном лампом). На степеништу у згради, испред врата једног стана видим како једна бака покушава безуспешно да се сагне и веже пертле на ципелама.
Ја на брзину клекнем и свежем јој пертле.
Када сам се усправио, она ме погледа у моје плаве очи и, без да је рекла данке шен, упита ме --- keine Serb (или слично - за слабоговореће швапскога --- ниси Србин) ?
Ја је погледам право у очи и одговорих --- Ich bin ein Serbe (јесам Србин). Било ми је одвратно да даље посматрам њену реакцију, него сам се окренуо и отишао. Гамад.

Vrlo opasan, klasičan nacistički komentar.




Глупости !
marijanahoffmann marijanahoffmann 14:27 24.10.2016

Re: ..

tyson
Од немачке гамади која је два пута покушавала да индустријализовано убија недостојне народе (не неке поједнинце, него целе народе) не постоји ништа горе (додуше, да се оградим - можда је само усташка гамад још гора).
Све остало је ефемерно у односу на то монументално зло.
Када ће Немац поновно да крене у походе, не знам, но, оно у што сам сигуран је - да ће кренути.
Еееееј, Немац је то.
Докле ће тада стићи, не знам. Да ли ће стићи до Москве, или ће му Рус кренути у сусрет, видећемо.
Успут --- сећам се једне епизоде из Немачке, мислим да је била 89. или 90. година. Био ја у некој куповини електронике у Минхену (електроничари знају за Шилерштрасе --- Радио Рим, Конрад, Холцингер, итд. Истина, у околини поменуте улице има и објеката са црвеном лампом). На степеништу у згради, испред врата једног стана видим како једна бака покушава безуспешно да се сагне и веже пертле на ципелама.
Ја на брзину клекнем и свежем јој пертле.
Када сам се усправио, она ме погледа у моје плаве очи и, без да је рекла данке шен, упита ме --- keine Serb (или слично - за слабоговореће швапскога --- ниси Србин) ?
Ја је погледам право у очи и одговорих --- Ich bin ein Serbe (јесам Србин). Било ми је одвратно да даље посматрам њену реакцију, него сам се окренуо и отишао. Гамад.

Vrlo opasan, klasičan nacistički komentar.




Tako je! Pre bih rekla neo-nacisticki. smece koje moderacija jos uvek tolerise.
mladic mladic 17:07 24.10.2016

Re: ..

gedza.73
sven
Još gore.

Može još gore - da ovde, na blogu, čitamo kako su oni (poginuli, civili) žrtve komunističkog avanturizma.

Priče očevidaca i učesnika se malo razlikuju od tvog komentara i 'zvanične' istorije.

Gori od Nemaca su bili ljotićevci koji su učestvovali u streljanju kao i ovi danačnji fašisti



Teška priča prati i posleratno rašćišćavanje groblja.


NAJGORI pasiji nakot je onaj koji je izazivao Njemce da sprovode odmazdu siguran sam da nebi da je odmazda sprovodjena po Zagrebu...taj pasji nakot je danas olicen u pseudoliberalnom ološu
krkar krkar 02:34 26.10.2016

Re: ..

Vrlo opasan, klasičan nacistički komentar.


Pa to je Čarli - govno fašističko Koštunicino nedenacifikovano.

Doduše, nije jedini. On je samo dovoljno glup da se time hvali. On i nekoliko paljanskih koljača hvale se otvoreno. Potuljenih istomišljenika imaju koliko hoćeš.
emsiemsi emsiemsi 18:08 27.10.2016

Re: ..

krkar
Vrlo opasan, klasičan nacistički komentar.


Pa to je Čarli - govno fašističko Koštunicino nedenacifikovano.

Doduše, nije jedini. On je samo dovoljno glup da se time hvali. On i nekoliko paljanskih koljača hvale se otvoreno. Potuljenih istomišljenika imaju koliko hoćeš.

Оооо, где си вашко !?
А где је тај нацистички коментар --- можеш ли да цитираш, али не као она вашка која мења цитат.
Успут --- ако мислиш на исказе да су српску децу убијала швапска гамад, а клала усташка хрватска гамад, шта је ту нацистичко ?! Нису их убијали швапска гамад и нису их клале усташе које су листом били Хрвати из Независне Државе Хрватске ? Хоћеш рећи да су ти искази нацистички или шта !? Или хоћеш да кажеш, као и сличне вашке које моје коментаре тако олако проглашавају нацистичкима и кукају за цензорима (како се не угледате на мене који не зовем цензоре), да сам ја игде рекао како су све Швабе гамад и како су сви Хрвати највећи могући злочинци, тј. усташе. Оно што сам рекао је "Немац је то", а нека (наивна) будалчина (овде кажем намерно будалчина за разлику од тебе покварењака и вашке - истина, понекада и за тебе помислим да си тешка будалчина) је то протумачила као да сам ја рекао да су сви Немци злочинци. Ја то нисам рекао, већ сам рекао да су два светска рата изазвали Немци, као да ће Немци изазвати и трећи светски рат. Рекао сам и то да ће му и у том рату за врат стати "Руси" и Руси, те да верујем да их Руси овај пута неће чекати у Москви, него да ће им поћи у сусрет.
На неком другом блогу сам рекао још и то да ја Немцима не верујем - и да им никада нећу веровати. На то ме обавезују и ова стрељана деца Крагујевца. И не само она. Сви (ви) остали, како вам драго.
Успут 2 --- тебе бих кратко прокоментарисао, јер за више ниси достојан - пошто сам те поменуо, а поменуо сам те, имплицитно, и цитирањем твога коментара - ја се таквима вашкама као ти, и сличнима теби, никада не додворавам, ма каква тема да била. Агресивна гамад слична теби ће од мене увек добити достојан коментар, односно, одговор. Гамади сличној теби ја се не умиљавам. Гамад твога нивоа није достојна нити да их игноришем, као што су тројица на блогу. Ти ћеш одговор да добијеш, осим на свом блогу где се понашаш као најобичнија пичка, посереш се, па када ти неко каже да полижеш та говна, ти га банујеш. Уосталом, ово што ти пишем је, ионако, вишеструка редуданса. И ти и ја знамо да си најобичнија вашка, ти сам још боље од мене.
predatortz predatortz 19:22 27.10.2016

Re: ..

Успут 2 ---


Usput 3
Koji kurac ti treba da ovom objašnjavaš bilo šta? On za to živi. Zbog vređanja ljudi i dolazi ovde. Oteraš to u materinu i ideš dalje. Ovako mu samo hranite ego.
emsiemsi emsiemsi 20:21 27.10.2016

Re: ..

predatortz
Успут 2 ---


Usput 3
Koji kurac ti treba da ovom objašnjavaš bilo šta? On za to živi. Zbog vređanja ljudi i dolazi ovde. Oteraš to u materinu i ideš dalje. Ovako mu samo hranite ego.

Не знам који му то хране его, али ја свакако не.
Успут --- зна он боље од мене колика је гњида.
Lionsgate Lionsgate 07:25 21.10.2016

Hmmm

I meni nepoznat spomenik a autor ispod taguje 21.oktobar. Ja taj datum vezujem za Sumarice ali ovo nije spomenik odande.

Edit.
AO napisa da je u Sumaricama, mislio sam da Sumarice poznajem.
antioksidant antioksidant 07:35 21.10.2016

Re: Hmmm

AO napisa da je u Sumaricama

ово је споменик стрељаним чистачима ципела, деци од десетак година. пупољак, пресечен на пола. близу је петог три, стотинак метара.
highshalfbooze highshalfbooze 11:14 21.10.2016

Re: Hmmm

ово је споменик стрељаним чистачима ципела, деци од десетак година. пупољак, пресечен на пола. близу је петог три, стотинак метара.

-Link-
Kristalni cvet
blogovatelj blogovatelj 23:38 21.10.2016

Re: Hmmm

деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.
blogovatelj blogovatelj 23:53 21.10.2016

Re: Hmmm

a taj datum vezujem za Sumarice ali ovo nije spomenik odande.


U Šumaricama ima desetak spomenika i trideset i tri humke na mestima gde su streljali ljude. To je kompleks od 3,5 km2. Svakome preporučujem detaljan obilazak.
Predivno mesto, meni lično je to koordinatni početak svemira. Odrastao sam u Šumaricama, živeo na 4oo m od njih. Sedam minuta peške do spomenika đacima, pet minuta peške do spomenika Nadi Naumović, jedinoj ženi streljanoj 21. oktobra.
Sem spomenika vezanih za Drugi svetski rat i streljanje, postoji i Muzej 21. oktobar, kao i spomenik Slovacima iz Prvog svetskog rata koji su 1918. odbili austrougarsku naredbu da se bore protiv Srba, pobunili se, pa su posle ugušene pobune streljani.
Takođe postoji i vojničko groblje iz druge polovine XIX veka. I Hotel Šumarice, mesto gde je Tito imao svoj apartman. Ako ne verujete meni, verujte hedonisti Brozu, imao je ukusa.

PS. Ima i jezero. Veštačko, ali lepo. Jedino je leti pretrpano kupačima. U proleće i u jesen je fantastično.
emsiemsi emsiemsi 06:50 22.10.2016

Re: Hmmm

blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.
predatortz predatortz 12:54 23.10.2016

Re: Hmmm

emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.
tyson tyson 14:34 23.10.2016

Re: Hmmm

Ужас !
Јеврејска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Немцима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Јевреја.

Još jedan nacistički komentar.

Sram te bilo!

emsiemsi emsiemsi 19:26 23.10.2016

Re: Hmmm

tyson
Ужас !
Јеврејска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Немцима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Јевреја.

Još jedan nacistički komentar.

Sram te bilo!


Види !
Због овога што си едитовао мој коментар из швабе у јевреје заслужио си да ти кажем да си идиот.
Но, овај пута ћу да се суздржим и задржаћу се на класици --- уштво !
Успут --- ти жали кога хоћеш. Ја ћу да жалим децу коју су побила швапска гамад.
Успут 2 --- гамад је сувише благ термин - уштво.

Срам те било !
tyson tyson 19:49 23.10.2016

Re: Hmmm

Види !
Због овога што си едитовао мој коментар из швабе у јевреје заслужио си да ти кажем да си идиот.
Но, овај пута ћу да се суздржим и задржаћу се на класици --- уштво !
Успут --- ти жали кога хоћеш. Ја ћу да жалим децу коју су побила швапска гамад.
Успут 2 --- гамад је сувише благ термин - уштво.

Срам те било !

Mogao bih da kažem da samo preispoljna bitanga dođe na blog o ubijenoj deci da širi mržnju identičnu onoj koju su širili oni koji su tu decu pobili.

Ali neću.


emsiemsi emsiemsi 19:59 23.10.2016

Re: Hmmm

tyson
Види !
Због овога што си едитовао мој коментар из швабе у јевреје заслужио си да ти кажем да си идиот.
Но, овај пута ћу да се суздржим и задржаћу се на класици --- уштво !
Успут --- ти жали кога хоћеш. Ја ћу да жалим децу коју су побила швапска гамад.
Успут 2 --- гамад је сувише благ термин - уштво.

Срам те било !

Mogao bih da kažem da samo preispoljna bitanga dođe na blog o ubijenoj deci da širi mržnju identičnu onoj koju su širili oni koji su tu decu pobili.

Ali neću.



Глупости !
Преиспољна битанга мења текст који експлицитно каже да су они који су убијали децу швапска гамад.
Нису били гамад или нису били Швабе !?
Битанго !
Успут --- због таквог отпада су Србе учили да су их током другог светског рата убијали нацисти и фашисти који нису имали националност.
tyson tyson 23:16 23.10.2016

Re: Nacista

Преиспољна битанга мења текст који експлицитно каже да су они који су убијали децу швапска гамад.
Нису били гамад или нису били Швабе !?
Битанго !
Успут --- због таквог отпада су Србе учили да су их током другог светског рата убијали нацисти и фашисти који нису имали националност.

Zanimljiv način da se sopstvene reči naknadno izvrnu, i da im se da drugačiji značaj.

Vrlo eksplicitno si na klasičan nacistički način ceo jedan narod kako tadašnji, tako i ovaj sadašnji kolektivno proglasio za đubrad, gamad, zavojevače, jer Nemac je to. A ne "one koji su ubijali decu". Kakav jadan, patetičan pokušaj vađenja s tvoje strane.

Budi sad muško i stani iza svojih reči, nemoj kao pička da se povlačiš i vadiš. Neće te zamaskirati prostakluk i džiberana. A i nisam ti ja taube da padnem na te šibicarske provokacije.

I da, i dalje mislim da samo najgori šljam može na blogu o ubijenoj deci da širi mržnju u dlaku istu onoj koju su širili oni koji su tu decu pobili.

Izvini ako si se prepoznao. Ali ne pada sneg da pokrije breg, nego da svaka zverka pokaže trag.


tyson tyson 23:50 23.10.2016

Re: der Serbische Anstreicher

Mogao bih da kažem da samo preispoljna bitanga dođe na blog o ubijenoj deci da širi mržnju identičnu onoj koju su širili oni koji su tu decu pobili.

Dakle u dlaku isti model crne propagande koristi ovdašnji kripto-nacista kada govori o Nemcima kao naciji, kako onima u vreme Drugog svetskog rata, tako i ovima danas ne praveći razliku.

Čak je i metodologija ista, red optužbi, red uvreda, red upozorenja. Posle upozorenja obično ide bolje sprečiti nego lečiti, ali cvrc, lako je biti junoša pred monitorom kompjutera a i Nemac je nešto ojačao ovih dana... Fuj.


"Nemsi su ratoborni, krivi za rat"




"Nemci su gamad"




"Nemci uvek neko zlo spremaju"




"Svi su isti, stari i mladi; svi nas mrze"




Svojevremeno, dok su B92 i uredništvo Bloga koliko-toliko držali do sebe, makar neonacistima nije bilo mesta ovde.



emsiemsi emsiemsi 05:15 24.10.2016

Re: Nacista

tyson
Преиспољна битанга мења текст који експлицитно каже да су они који су убијали децу швапска гамад.
Нису били гамад или нису били Швабе !?
Битанго !
Успут --- због таквог отпада су Србе учили да су их током другог светског рата убијали нацисти и фашисти који нису имали националност.

Zanimljiv način da se sopstvene reči naknadno izvrnu, i da im se da drugačiji značaj.

Vrlo eksplicitno si na klasičan nacistički način ceo jedan narod kako tadašnji, tako i ovaj sadašnji kolektivno proglasio za đubrad, gamad, zavojevače, jer Nemac je to. A ne "one koji su ubijali decu". Kakav jadan, patetičan pokušaj vađenja s tvoje strane.

Budi sad muško i stani iza svojih reči, nemoj kao pička da se povlačiš i vadiš. Neće te zamaskirati prostakluk i džiberana. A i nisam ti ja taube da padnem na te šibicarske provokacije.

I da, i dalje mislim da samo najgori šljam može na blogu o ubijenoj deci da širi mržnju u dlaku istu onoj koju su širili oni koji su tu decu pobili.

Izvini ako si se prepoznao. Ali ne pada sneg da pokrije breg, nego da svaka zverka pokaže trag.



Глупости !
Само су преиспољне нацистичке битанге на исти начин као што радиш ти (ти се сврстај где год желиш) реинтерпретирале туђе речи учитавајући им значај какав оне желе да речено има --- како би тима који су било што рекли зачепили уста - и фактички.
Нисам ни ја та таубе коју помињеш.
Ако ти није јасно, да ти поновим.
Српску децу у Крагујевцу (и не само у Крагујевцу, но, о њима је сада реч) је убијала швапска гамад.
И да --- Немци су изазвали два светска рата. Изазваће и трећи. Шта ти није јасно у овим речима ? Да не тражиш можда од мене поименични списак тих Немаца, како не би изгледало да "оптужујем цео народ" ? Немци су то.
Успут 2 --- и ја, углавном, делим нечији став на овом блогу написан, парафразирам, да Немци и Хрвати нису достојни, због свега чиме су задужили човечанство, да икада имају било какву своју државу.
Успут --- видим да ти нисам одговорио на оно шљам и шибицар, па ћемо то да оставимо за следећи пролаз. Додао бих само оно - уштво !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:26 24.10.2016

Re: Hmmm



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.


Moze se spekulisati o ovome, naprimer da li su nam oni dati kao korekcija zbog naseg greha, u svakom slucaju za drzavu se ne bori pasivnim iscekivanjem vise pravde, vec aktivnim pristupom i hvatanjem u kostac sa najvecim izazovima - a to je, the change of minds of our enemies.

Svakako, pristup srpskog nacionalizma koji je, pritom, kvazidrzavan posto se drzava koristi kao paravan za licno bogacenje i ovo sto emsi forsira kao pripadnik kvazidemokratske desne opcije, je pogresan, posto se cvrsta kuca drzave ne gradi na staklenim nogama akumulacije mrznje.

Srpskim malisanima, ali i svim nevinim zrtvama svih ratova bilo kad bilo gde saosecanje i ljubav - Irie till Time - keep feeling irie.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:28 24.10.2016

Re: Nacista

- уштво !

Tajsone, mojne sekirash naci-krilo udbe, jos ce te traziti surchinska egzekjutiva da te rokne.
tyson tyson 08:44 24.10.2016

Re: Nacista

Само су преиспољне нацистичке битанге на исти начин као што радиш ти (ти се сврстај где год желиш) реинтерпретирале туђе речи учитавајући им значај какав оне желе да речено има --- како би тима који су било што рекли зачепили уста - и фактички.

Ovde na blogu, a i u životu, najteže je reći "pogrešio sam", ili "u pravu si".

Razumem ja da ti nije lako da uvidiš da su tvoji stavovi klasičan neonacizam. Bespogovorno veličanje svoje, kolektivno nipodaštavanje drugih nacija, ekstremno negativno prikazivanje kompletnih nacija, samo su neki od pojavnih oblika tvog nastupa na Blogu B92.

Zaista ne očekujem da ćeš išta od ovoga shvatiti ili, ne daj bože, priznati kako sebi tako i javno.

Српску децу у Крагујевцу (и не само у Крагујевцу, но, о њима је сада реч) је убијала швапска гамад.
И да --- Немци су изазвали два светска рата. Изазваће и трећи. Шта ти није јасно у овим речима ? Да не тражиш можда од мене поименични списак тих Немаца, како не би изгледало да "оптужујем цео народ" ? Немци су то.
Успут 2 --- и ја, углавном, делим нечији став на овом блогу написан, парафразирам, да Немци и Хрвати нису достојни, због свега чиме су задужили човечанство, да икада имају било какву своју државу.

Da si ovako napisao pa još i nekako.

Evo opet, zamisli da si recimo na bosanskom blogu o Foči 1992, ili albanskom o Izbici 1999.:

Ужас !
Српска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Бошњацима/Албанцима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Срба.

Gajim osnovanu sumnju da bi, kao Srbin, sa toliko razumevanja i racionalizacije protumačio ove redove kao što si naknadno tumačio svoje pisanje.

Širenje mržnje je širenje mržnje, nema tu nijansi sive.

predatortz predatortz 09:07 24.10.2016

Re: Nacista


Evo opet, zamisli da si recimo na bosanskom blogu o Foči 1992, ili albanskom o Izbici 1999.:



Ih, pa tek tu imaš paletu 'želja' usmerenih ka nama. Domimiraju one o potrrebi potpunog istrebljenja.

Slažem se da emsijeva kvalifikacija jeste gruba, kao i ova moja o ne imanju prava na državu Nemcima i Hrvatima.
Da su ti zločini, koje su Nemci i Hrvati počinili, propisno kažnjeni, da te države ponovo ne keze zube prema nama, verovatno bi emsijev i moj stav bio izbalansiraniji. No, sve dok sa tih strana stižu otrov, mržnja, pretnje, uvrede, poniženja... ostaje nam pravo da ih smatramo za šta ih smatramo. ne znam kako emsi gleda na njih, ja ih gledam kao na narode koji su više puta pokazali u praksi da su spremni da počine zločine onih razmera, po broju i bolesti uma, nezabeležene kod ostalih naroda.

Dakle, smatram ih za opasne narode, višestruke povratnike u divljačkim zločinima, narode koje treba držati na oku i ne verovati im.

Da se razumemo, nema naroda niti vojske koji nisu činili zločine. I sam sam bio pripadnik vojske koja ih je činila. Ali, samo ova dva naroda su činila zlodela takvih razmera da se normalan ljudski um ne može oglušiti o to. Samo oni su pokazali da su spremni da nastave tačno tamo gde su zaustavljeni. Dakle, pokazali su da se nisu pokajali, da smatraju da su bili u pravu i da ozbiljno misle to da neki narodi ne treba da postoje.
emsiemsi emsiemsi 09:23 24.10.2016

Re: Nacista

predatortz

Evo opet, zamisli da si recimo na bosanskom blogu o Foči 1992, ili albanskom o Izbici 1999.:



Ih, pa tek tu imaš paletu 'želja' usmerenih ka nama. Domimiraju one o potrrebi potpunog istrebljenja.

Slažem se da emsijeva kvalifikacija jeste gruba, kao i ova moja o ne imanju prava na državu Nemcima i Hrvatima.
Da su ti zločini, koje su Nemci i Hrvati počinili, propisno kažnjeni, da te države ponovo ne keze zube prema nama, verovatno bi emsijev i moj stav bio izbalansiraniji. No, sve dok sa tih strana stižu otrov, mržnja, pretnje, uvrede, poniženja... ostaje nam pravo da ih smatramo za šta ih smatramo. ne znam kako emsi gleda na njih, ja ih gledam kao na narode koji su više puta pokazali u praksi da su spremni da počine zločine onih razmera, po broju i bolesti uma, nezabeležene kod ostalih naroda.

Dakle, smatram ih za opasne narode, višestruke povratnike u divljačkim zločinima, narode koje treba držati na oku i ne verovati im.

Da se razumemo, nema naroda niti vojske koji nisu činili zločine. I sam sam bio pripadnik vojske koja ih je činila. Ali, samo ova dva naroda su činila zlodela takvih razmera da se normalan ljudski um ne može oglušiti o to. Samo oni su pokazali da su spremni da nastave tačno tamo gde su zaustavljeni. Dakle, pokazali su da se nisu pokajali, da smatraju da su bili u pravu i da ozbiljno misle to da neki narodi ne treba da postoje.

Теби ћу да одговорим поштио те сматрам коректним саговорником који не изврћеш туђе речи.
Апсолутно се слажем са твојим ставовима.
Ја нигде нисам рекао да су сви Немци гамад и уштве.
То тако интерпретирају ова двојица будалчина.
Ја таквима сметам принципијелно па изврћу како им одговара.
Оно што сам рекао је да су српску децу стрељала швапска гамад, а да су Немци изазвали два светска рата ... те да ће изазвати трећи.
Жао ми је што не знам сва њихова имена, па морам да кажем Немци.
Можда то није тачно !??
Са уштвама не бих више да разговарам на ову тему.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:35 24.10.2016

Re: Nacista


Razumem ja da ti nije lako da uvidiš da su tvoji stavovi klasičan neonacizam. Bespogovorno veličanje svoje, kolektivno nipodaštavanje drugih nacija, ekstremno negativno prikazivanje kompletnih nacija,


Meni je hit sto su dosetili nacoshi pa se shlihtaju jevrejima - kao, nismo nacoshi, eto ne mrzimo jevreje, samo amere, shipose, ujake, balije, shvabe, madzare, chivut... o-ovaj, samo ashkenaze i hazare a sefardi su nam kul...
predatortz predatortz 09:37 24.10.2016

Re: Nacista



Meni je hit sto su dosetili nacoshi pa se shlihtaju jevrejima -


Ko se šlihta Jevrejima?

Edit:

Koliko znam, ni Jevreji baš ne vole Švabe, ujke, Mađare, a ni muslimani im nisu baš omiljeni likovi iz crtanog filma.
Ili grešim?
tyson tyson 11:17 24.10.2016

Re: Nacista

Da su ti zločini, koje su Nemci i Hrvati počinili, propisno kažnjeni, da te države ponovo ne keze zube prema nama, verovatno bi emsijev i moj stav bio izbalansiraniji. No, sve dok sa tih strana stižu otrov, mržnja, pretnje, uvrede, poniženja... ostaje nam pravo da ih smatramo za šta ih smatramo. ne znam kako emsi gleda na njih, ja ih gledam kao na narode koji su više puta pokazali u praksi da su spremni da počine zločine onih razmera, po broju i bolesti uma, nezabeležene kod ostalih naroda.

Dakle, smatram ih za opasne narode, višestruke povratnike u divljačkim zločinima, narode koje treba držati na oku i ne verovati im.

Da se razumemo, nema naroda niti vojske koji nisu činili zločine. I sam sam bio pripadnik vojske koja ih je činila. Ali, samo ova dva naroda su činila zlodela takvih razmera da se normalan ljudski um ne može oglušiti o to. Samo oni su pokazali da su spremni da nastave tačno tamo gde su zaustavljeni. Dakle, pokazali su da se nisu pokajali, da smatraju da su bili u pravu i da ozbiljno misle to da neki narodi ne treba da postoje.

Ali pobogu, narodi? Baš narodi?

To je ta opasna generalizacija od koje sve kreće.

A kad nama kažu "Srbi uradili ovo ili ono, Srbi su zbog toga ovakvi ili onakvi", lecnemo se i obavezno (s pravom) opomenemo da ne može ceo jedan narod da bude kriv za zločine ili nečasna dela pojedinaca ili grupa. Pa nećemo valjda imati dvostruki kriterijum?

Nije ovde stvar samo u tome da li ćemo generalizovati ili ne; opasnost se krije u sistematskom prikazivanju jedne nacije, naroda (rase, vere...) u isključivom negativnom kontekstu, manje ili više zanatski umešno. Iz takve indoktrinacije onda proističu mržnja i novi krug zločina, individualnih ili masovnih.

predatortz predatortz 11:29 24.10.2016

Re: Nacista

Ali pobogu, narodi? Baš narodi?


Više države, ali naum država sprovode ljudi.

A kad nama kažu "Srbi uradili ovo ili ono, Srbi su zbog toga ovakvi ili onakvi", lecnemo se i obavezno (s pravom) opomenemo da ne može ceo jedan narod da bude kriv za zločine ili nečasna dela pojedinaca ili grupa. Pa nećemo valjda imati dvostruki kriterijum?


Moramo da naučimo, mi Srbi pre svih, da su postoje stvari u politici koje su stihijske, ali i one koje su konstantne.

Stihijsko, i za svaku osudu, je bilo ono što smo mi radili devedesetih.
Da li sam srećan zbog Srebrenice? Nisam!
Zbog svega što se događalo na Kosovu? Ne!
Da li osveta opravdava zločin? Ne! samo te svrstava pod ruku sa zločincima.
Sve ja to priznajem i uvažavam kao činjenice.

No, postoje i konstante.
Nemačka i hrvatska politika zločina prema našem narodu je sistematska, planska, zacrtana u prošlosti i neizbrisana do danas.
Pogledaj koliko se Hrvati bave nama a koliko mi Hrvatima.
Da li su Nemci trebali da učestvuju u bombardovanju Srbije, ili je bilo logično da kažu ovaj put bez nas, mi smo tamo grdno pogrešili?

U mojim rečima nema poziva na osvetu, nema ni poziva na mržnju. Ima poziva na oprez i nepoverenje, a oni su, bar se nadam, još dozvoljeni.

Edit:

I, da...
Zar ne vidiš da upravo oni o kojim ovde govorimo uporno insistiraju na kažnjavanju našeg zločina? Ne libe se da ga zovu srpskim, velikosrpskim... Velikosrpstvo, Velika Srbija su ustaško-komunističke kovanice. Ako nema Velike Hrvatske, koja se danas prostire na prostorima koji i nemaju neke preterane veze sa Hrvatima, recimo Istra, onda nema ni Velike Srbije. Govore o RS kao o genocidnoj tvorevini. Pa, Istra je u Hrvatskoj zahvaljujući genocidu, Hrvatska je ovoliko nacionalno čista zahvaljujući genocidu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:01 24.10.2016

Re: Nacista


Slažem se da emsijeva kvalifikacija jeste gruba, kao i ova moja o ne imanju prava na državu Nemcima i Hrvatima.
Da su ti zločini, koje su Nemci i Hrvati počinili, propisno kažnjeni, da te države ponovo ne keze zube prema nama, verovatno bi emsijev i moj stav bio izbalansiraniji. No, sve dok sa tih strana stižu otrov, mržnja, pretnje, uvrede, poniženja... ostaje nam pravo da ih smatramo za šta ih smatramo. ne znam kako emsi gleda na njih, ja ih gledam kao na narode koji su više puta pokazali u praksi da su spremni da počine zločine onih razmera, po broju i bolesti uma, nezabeležene kod ostalih naroda.

Dakle, smatram ih za opasne narode, višestruke povratnike u divljačkim zločinima, narode koje treba držati na oku


Prave delije su svesne zla ali ga ne opravdavaju. Emsi nije svestan svog licnog zla.
Kod tebe je drugacije, jer si ti ratnik i oficir koji je sav bescilj osetio na svojoj kozi, a i autor si jednog od najjacih antiratnih postova u istoriji bloga, on je klasicni vracharski nacosh-kenjator koji bi uhvatio shturu kada bi prvi ustashki meci zazafijukali, dok si ti oficir i cutljiv i opasan k'o Charls Bronson, pod chijom terenskom komandom bi chast bila braniti otadzbinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:02 24.10.2016

Re: Nacista

predatortz


Meni je hit sto su dosetili nacoshi pa se shlihtaju jevrejima -


Ko se šlihta Jevrejima?

Edit:

Koliko znam, ni Jevreji baš ne vole Švabe, ujke, Mađare, a ni muslimani im nisu baš omiljeni likovi iz crtanog filma.
Ili grešim?


Ma bre, vracharski nacosh-kenjatori.

Edit: ne volimo ih, ali ih tapsemo po ramenu i vodimo u kafanu i pravimo kulturne manifestacije, te uredno kupujemo od njih softvere, farmako-trzista, fabrike, zemlju i nuklearne sumarene.
tyson tyson 12:16 24.10.2016

Re: Nacista

predatortz
Ali pobogu, narodi? Baš narodi?


Više države, ali naum država sprovode ljudi.

A kad nama kažu "Srbi uradili ovo ili ono, Srbi su zbog toga ovakvi ili onakvi", lecnemo se i obavezno (s pravom) opomenemo da ne može ceo jedan narod da bude kriv za zločine ili nečasna dela pojedinaca ili grupa. Pa nećemo valjda imati dvostruki kriterijum?


Moramo da naučimo, mi Srbi pre svih, da su postoje stvari u politici koje su stihijske, ali i one koje su konstantne.

Stihijsko, i za svaku osudu, je bilo ono što smo mi radili devedesetih.
Da li sam srećan zbog Srebrenice? Nisam!
Zbog svega što se događalo na Kosovu? Ne!
Da li osveta opravdava zločin? Ne! samo te svrstava pod ruku sa zločincima.
Sve ja to priznajem i uvažavam kao činjenice.

No, postoje i konstante.
Nemačka i hrvatska politika zločina prema našem narodu je sistematska, planska, zacrtana u prošlosti i neizbrisana do danas.
Pogledaj koliko se Hrvati bave nama a koliko mi Hrvatima.
Da li su Nemci trebali da učestvuju u bombardovanju Srbije, ili je bilo logično da kažu ovaj put bez nas, mi smo tamo grdno pogrešili?

U mojim rečima nema poziva na osvetu, nema ni poziva na mržnju. Ima poziva na oprez i nepoverenje, a oni su, bar se nadam, još dozvoljeni.

Edit:

I, da...
Zar ne vidiš da upravo oni o kojim ovde govorimo uporno insistiraju na kažnjavanju našeg zločina? Ne libe se da ga zovu srpskim, velikosrpskim... Velikosrpstvo, Velika Srbija su ustaško-komunističke kovanice. Ako nema Velike Hrvatske, koja se danas prostire na prostorima koji i nemaju neke preterane veze sa Hrvatima, recimo Istra, onda nema ni Velike Srbije. Govore o RS kao o genocidnoj tvorevini. Pa, Istra je u Hrvatskoj zahvaljujući genocidu, Hrvatska je ovoliko nacionalno čista zahvaljujući genocidu...

Sve je to lepo, mada bi se dalo raspravljati o nekim citiranim stavovima (možda kasnije ako budem imao vremena; ne znam samo da li priliči ovom blogu).

Međutim, i dalje ostaje pitanje: narodi nasuprot državna politika, državna strategija, dela pojedinaca i grupa.

A onda i kritika naroda ili državne politike, državne strategije, dela pojedinaca i grupa.

Kad kažeš:

Ima poziva na oprez i nepoverenje

...jedno je reći "treba da budemo oprezni spram aspiracija i planova Nemačke/Hrvatske", a savim drugo, i po mom mišljenu veoma opasno, reći "treba da budemo oprezni i nepoverljivi prema Nemcima/Hrvatima".

Jer, od ovog drugog do lomljenja izloga njihovih prodavnica, pekara i svega što obično sledi posle toga je jako, jako mali korak.

Organizovane grupe koje namerno šire mržnju vrlo smišljeno koriste upravo takvu generalizaciju.

tyson tyson 12:18 24.10.2016

Re: Nacista

i nuklearne sumarene.

Još uvek dizel-električne.


predatortz predatortz 12:31 24.10.2016

Re: Nacista

dok si ti oficir i cutljiv i opasan k'o Charls Bronson, pod chijom terenskom komandom bi chast bila braniti otadzbinu.


Ne preteruj, Srki. Ja sam bio sitan šrafić u tom ružnom vremenu. Zamenjiv po svim osnovama. Da me je strefilo malo jače nego što jeste, bio bih deo bezimene statistike. Možda mi umesto medalje dodelili orden, ali to bi bila jedina razlika.
maksa83 maksa83 12:52 24.10.2016

Re: Nacista

Jer, od ovog drugog do lomljenja izloga njihovih prodavnica, pekara i svega što obično sledi posle toga je jako, jako mali korak.

Predlažem da krenemo od bojkota Frikom smznutih pica, ne zato što su hrvatske, nego zato što su stvarno odvratne.

Realno, da mi tako nešto izvozimo u Hrvatsku ja bih se pokrio ušima i stideo što sam Srbin.
tyson tyson 12:59 24.10.2016

Re: Nacista

Predlažem da krenemo od bojkota Frikom smznutih pica, ne zato što su hrvatske, nego zato što su stvarno odvratne.

Crni makso Vala, svašta stavljaš u usta, s oproštenjem...


maksa83 maksa83 13:02 24.10.2016

Re: Nacista

Crni makso Vala, svašta stavljaš u usta, s oproštenjem...

Jednom, se zajebao, zagrizao, nikad više.

Stvarno sramotno kakav treš oni prodaju.
marijanahoffmann marijanahoffmann 14:29 24.10.2016

Re: Hmmm

predatortz
emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.



Hoce li neko reagovati na ove gluposti? Obrisati komentare pune zluradosti?
Moderacija?
predatortz predatortz 14:46 24.10.2016

Re: Hmmm

marijanahoffmann
predatortz
emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.



Hoce li neko reagovati na ove gluposti? Obrisati komentare pune zluradosti?
Moderacija?


Hoċu ja. Lepo je što si se danas registrovala i podelila svoje mišljenje sa nama. :)
marijanahoffmann marijanahoffmann 14:53 24.10.2016

Re: Hmmm

predatortz
marijanahoffmann
predatortz
emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.



Hoce li neko reagovati na ove gluposti? Obrisati komentare pune zluradosti?
Moderacija?


Hoċu ja. Lepo je što si se danas registrovala i podelila svoje mišljenje sa nama. :)


U ovom momentu imam samo ovaj, danas registrovani nalog. U dugackom komentaru sam objasnila sve sto sam imala. Ljaga sa mog imena, i imena moje porodice ce biti na ovaj ili neki drugi nacin skinuta.
Molim vas, ne pominjite me u odsutnosti, pogotove ne kao Taube ili hidru, ne smisljajte posprdne pesmice i sl.

Tu sam. Objasnicu vam sve sto treba ali bez onog " ono tvoje naci-govedo od muza ". Mislim da je moderacija to obrisala i hvala im na tome. Obrisani su i moji komentari, odgovori u gnevu izazvani. I neka bude tako. Ali nemojte dalje nastavljati. Razmislite o sopstvenoj odgovornosti.
predatortz predatortz 15:00 24.10.2016

Re: Hmmm

marijanahoffmann
predatortz
marijanahoffmann
predatortz
emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.



Hoce li neko reagovati na ove gluposti? Obrisati komentare pune zluradosti?
Moderacija?


Hoċu ja. Lepo je što si se danas registrovala i podelila svoje mišljenje sa nama. :)


U ovom momentu imam samo ovaj, danas registrovani nalog. U dugackom komentaru sam objasnila sve sto sam imala. Ljaga sa mog imena, i imena moje porodice ce biti na ovaj ili neki drugi nacin skinuta.
Molim vas, ne pominjite me u odsutnosti, pogotove ne kao Taube ili hidru, ne smisljajte posprdne pesmice i sl.

Tu sam. Objasnicu vam sve sto treba ali bez onog " ono tvoje naci-govedo od muza ". Mislim da je moderacija to obrisala i hvala im na tome. Obrisani su i moji komentari, odgovori u gnevu izazvani. I neka bude tako. Ali nemojte dalje nastavljati. Razmislite o sopstvenoj odgovornosti.


A ti si...
Nisam te prepoznao. Ne mogu da ispratim sve tvoje 'ličnosti'.
Imajući to u vidu, ne bih ja dalje širio priču.

PS

Da ne bude sve u svadljivom tonu - lepa ti je frizura. :)
Tvog muža ne smatram nacistom, ali njegova država je sklona tim 'ispadima'. Nacista, u takvim vremenima, čovek može postati voljno ili nevoljno. Ne želim tvom mužu da to postane.
Mir, sestro, mir...
predatortz predatortz 15:10 24.10.2016

Re: Nacista

tyson
Predlažem da krenemo od bojkota Frikom smznutih pica, ne zato što su hrvatske, nego zato što su stvarno odvratne.

Crni makso Vala, svašta stavljaš u usta, s oproštenjem...




Jes' vid'o?! A ja mislio ozbiljan čovek! Komunista, ali dobar čovek. Kad ono, jede picu sa korom od smrznutog testa!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:30 24.10.2016

Re: Hmmm

marijana

U ovom momentu imam samo ovaj, danas registrovani nalog. U dugackom komentaru sam objasnila sve sto sam imala. Ljaga sa mog imena, i imena moje porodice ce biti na ovaj ili neki drugi nacin skinuta.
Molim vas, ne pominjite me u odsutnosti, pogotove ne kao Taube ili hidru, ne smisljajte posprdne pesmice i sl.

Tu sam. Objasnicu vam sve sto treba ali bez onog " ono tvoje naci-govedo od muza ". Mislim da je moderacija to obrisala i hvala im na tome. Obrisani su i moji komentari, odgovori u gnevu izazvani. I neka bude tako. Ali nemojte dalje nastavljati. Razmislite o sopstvenoj odgovornosti.


Free Nadja Higl!


Ej, da podelim sa vama - sa Taye-tom prefinjenog osjeta za nazi-zlo i sa hrabrim nashim oficirom Predom koji je nosio glavu u torbi za ovu nesrecnu drzavu pre svih - hodam ja tako sa bracom zapadnom, i navedem ih u muzej Shoah-e, tek u sali Vechnog Plamena stoji, pored mnostva drugih imena logora smrti i - Jasenovac. Gosti se naravno skenjaju i tek sede tako ubedacheni i, kao, "Serdjo, pa ono je tak sramno... mi Hrvati, a-ali... Srebrenica!"

I na taj nacin, tako, odbalansiraju oni svoj osjet kolektivne krivnje!

Hocu reci da je najslozenija andragoshka stvar - uveriti subjekta-nosioca nazi-emocija racionalnim argumentima da je nosilac nazi-emocija! Hell of a work to be done!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 24.10.2016

Re: Nacista

predatortz


Jes' vid'o?! A ja mislio ozbiljan čovek! Komunista, ali dobar čovek. Kad ono, jede picu sa korom od smrznutog testa!


Jes' vala - i ja sam mislio da je Makso good n thoughtful commie ko moja keva, kad ono, stvarno skroz ishchasheno da chova konzumira freak.com!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:44 24.10.2016

Re: Nacista

Nego, ja se secam nekog grafita - Aca Tasa bi znao gde se nalazio - od Hofmana, ceo dan - zlo i naopako!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:48 24.10.2016

Re: Nacista

predatortz

Ne preteruj, Srki. Ja sam bio sitan šrafić u tom ružnom vremenu. Zamenjiv po svim osnovama. Da me je strefilo malo jače nego što jeste, bio bih deo bezimene statistike. Možda mi umesto medalje dodelili orden, ali to bi bila jedina razlika.

ne postoji sitan fushra u ozbiljnim defense forces - every person matters, in a way. Ti si sluzio u commie-troops pa je izgledalo tako da si nebitan iako je chitav kosmos bio na tvojim plecima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 24.10.2016

Re: Nacista

i po mom mišljenu veoma opasno, reći "treba da budemo oprezni i nepoverljivi prema Nemcima/Hrvatima".


Pa sad...???
Ono što se zove politički korektnim govorom nalaže tako nešto, ali ta nametnuta korektnost zna ponekad i da zamagli stvar, pa je se ne treba uvek pridržavati.

Ako se Hrvatska država hrvatskog naroda, ondosno Nemačkog nemačkog, a jesu, u čemu je onda razlika ako se kaže hrvatska država ili hrvatski narod, Hrvati, i nemačka država, nemački narod, Nemci?
Suštinske razlike nema, jer su Nemci odnosno Hrvati napravili te države, upravljaju njima, što znači da su zaslužni ili odgovorni za njih takve kakve su.

E sad, teško jeste ali je i neophodno napraviti razliku između kolektiviteta i pojedinca koji pripada tom kolektivu, jer kolektiv Nemaca ondosno Hrvata, jeste ono čega se treba pripaziti, ne pojedinačnog Nemca ili Hrvata.
Naravno Hrvata ne svi, ali Srbi i Srbija sigurno da.
Sa Nemcima je već malo komplikovanije.

Ja ne umem to da definišem precizno, ali ovo što Emsi piše i meni smeta, jer, makar ja to tako vidim, iz njegovog pristupa se čita osuda svakog Nemca ili Hrvata pojedinačno, a to je već em pogrešno em mnogo ružno. (opasno nije imajući u vidi kontekst da se radi o prilično nevažnom mestu na kom je rečeno, i još nevažnijem komentatoru)

Čini mi se da njegov stav sugeriše da se svakom Hrvatu prilazi sa dozom opreza, da se, dok on drukčije ne dokaže, u nejmu vidi najpre odlika kolektiva koma pripada.
marijanahoffmann marijanahoffmann 18:42 24.10.2016

Re: Hmmm

predatortz
marijanahoffmann
predatortz
marijanahoffmann
predatortz
emsiemsi
blogovatelj
деци од десетак година


U Muzeju 21. Oktobar u Šumaricama piše (tj pisalo je pre dvadesetak godina kada sam poslednji put bio tamo) da je najmlađe dete imalo četiri godine, najstarije petnaest.

Ужас !
Швапска гамад !
Ђубрад.
Успут --- слава свим невино побијеним Србима, деци највише.
Успут 2 --- верујем да се у паклу не може проћи од Немаца.



Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.



Hoce li neko reagovati na ove gluposti? Obrisati komentare pune zluradosti?
Moderacija?


Hoċu ja. Lepo je što si se danas registrovala i podelila svoje mišljenje sa nama. :)


U ovom momentu imam samo ovaj, danas registrovani nalog. U dugackom komentaru sam objasnila sve sto sam imala. Ljaga sa mog imena, i imena moje porodice ce biti na ovaj ili neki drugi nacin skinuta.
Molim vas, ne pominjite me u odsutnosti, pogotove ne kao Taube ili hidru, ne smisljajte posprdne pesmice i sl.

Tu sam. Objasnicu vam sve sto treba ali bez onog " ono tvoje naci-govedo od muza ". Mislim da je moderacija to obrisala i hvala im na tome. Obrisani su i moji komentari, odgovori u gnevu izazvani. I neka bude tako. Ali nemojte dalje nastavljati. Razmislite o sopstvenoj odgovornosti.


A ti si...
Nisam te prepoznao. Ne mogu da ispratim sve tvoje 'ličnosti'.
Imajući to u vidu, ne bih ja dalje širio priču.

PS

Da ne bude sve u svadljivom tonu - lepa ti je frizura. :)
Tvog muža ne smatram nacistom, ali njegova država je sklona tim 'ispadima'. Nacista, u takvim vremenima, čovek može postati voljno ili nevoljno. Ne želim tvom mužu da to postane.
Mir, sestro, mir...


Hvala
Da, Nemacka je sklona takvim ispadima. I zato je bila podeljena na istocnu i zapadnu, o zato su strane truoe bile stacionirane ovde. Sada su NATO trupe stacionirane da paze :) I tacno je da u zlim vremenima svako moze postati nacista pa i moj muz. Ali on to nije. On nema nista protiv onih pravih izbeglica kojima stvarno treba pomoc, ali medju njima prilican broj koji nisu takvi, no to je druga tema.
Pegida i AfD su ojacali ali ja ne mislim da ce to uzdrmati Nemacku.
Nemacki intelektualci smatraju ljude koji su glasali za AfD nesvesnim, a pripadnike Pegide nazivaju pegidiotima. Izbeglice su i dalje dobrodosle.
emsiemsi emsiemsi 19:27 24.10.2016

Re: Nacista

hoochie coochie man
i po mom mišljenu veoma opasno, reći "treba da budemo oprezni i nepoverljivi prema Nemcima/Hrvatima".


Pa sad...???
Ono što se zove politički korektnim govorom nalaže tako nešto, ali ta nametnuta korektnost zna ponekad i da zamagli stvar, pa je se ne treba uvek pridržavati.

Ako se Hrvatska država hrvatskog naroda, ondosno Nemačkog nemačkog, a jesu, u čemu je onda razlika ako se kaže hrvatska država ili hrvatski narod, Hrvati, i nemačka država, nemački narod, Nemci?
Suštinske razlike nema, jer su Nemci odnosno Hrvati napravili te države, upravljaju njima, što znači da su zaslužni ili odgovorni za njih takve kakve su.

E sad, teško jeste ali je i neophodno napraviti razliku između kolektiviteta i pojedinca koji pripada tom kolektivu, jer kolektiv Nemaca ondosno Hrvata, jeste ono čega se treba pripaziti, ne pojedinačnog Nemca ili Hrvata.
Naravno Hrvata ne svi, ali Srbi i Srbija sigurno da.
Sa Nemcima je već malo komplikovanije.

Ja ne umem to da definišem precizno, ali ovo što Emsi piše i meni smeta, jer, makar ja to tako vidim, iz njegovog pristupa se čita osuda svakog Nemca ili Hrvata pojedinačno, a to je već em pogrešno em mnogo ružno. (opasno nije imajući u vidi kontekst da se radi o prilično nevažnom mestu na kom je rečeno, i još nevažnijem komentatoru)

Čini mi se da njegov stav sugeriše da se svakom Hrvatu prilazi sa dozom opreza, da se, dok on drukčije ne dokaže, u nejmu vidi najpre odlika kolektiva koma pripada.

Нисам сигуран да добро читаш, уосталом, ниси једини. Уосталом 2 - читај како год хоћеш.
Но, ајде да теби одговорим --- из простог разлога што си човек, а не уштва или гамад.
Ја пишем прилично концизно --- нити једанпут нисам рекао да су сви Немци злочинци, нити да су сви Хрвати усташе (не кажем злиочинци, јер су усташе далеко највише на скали зла).
Написао сам још да су швапска гамад они који су стрељали српску децу --- еј, стрељати децу !!!!!!!!
Написао сам да су Немци изазвали два светска рата и да ће изазвати трећи.
Написао сам да ће им и у трећем на врат сати "Руси" и Руси.
Још сам написао да ће им Руси трећи пута кренути у сусрет, а не чекати их у предграђима Москве (нисам помињао остале руске градове).
Шта ја мислим о свима Немцима и свим Хрватима, то увек задржавам за себе --- чак, да будем искрен, ни не мислим о њима као целини. Да не будем вулгаран, рећу ћу да ме за њих баш брига.
Рекао сам још да се извињавам танкоћутнима на блогу што не знам имена све швапске гамади која су стрељала српску децу у Крагујевцу --- како се (сви) остали Немци не би осећали погођени.
Рекао сам још да су комуњаре после другог светског рата заслужне за то што су мој (и остале народе) клали и убијали нацисти и фашисти без националности, а не нацисти Немци, нацистичке хрватске усташе и слично.
Ко год је стрељао српску (и било чију децу) за мене је гамад, било швапска, било гамад у виду усташа Независне државе Хрватске, односно, хрватских усташа.
Шта није јасно у овим мојим речима ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:28 24.10.2016

Re: Nacista

tyson
i nuklearne sumarene.

Još uvek dizel-električne.




Mislish?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:37 24.10.2016

Re: Nacista

[хрватских]

Nije jasno odakle crpish tu energiju mentalnog hejta, a pride si se sa mnom osvedochio kao totalitarni drndosh.

PS. Nisi bio tamo, ne znash koje su to energije, ostavio bi Srpsku Zajednicu u Hrv, usput, dolazi nam Pupovac sledece nedelje a ja ne znam ko si pa te ne mogu oznaciti kao dachketovskog ili acinskog neprijatelja, dakle ti mali hejter koji bi zapalio sa fronta kad bi nas Preda poveo, i valjao bi zinben po gradu.
tyson tyson 20:40 24.10.2016

Re: Nacista

Ono što se zove politički korektnim govorom nalaže tako nešto, ali ta nametnuta korektnost zna ponekad i da zamagli stvar, pa je se ne treba uvek pridržavati.

Ja mislim da politička korektnost upravo u ovakvim slučajevima najviše služi svrsi, jer se u protivnom baš na takav način, postepenim stvaranjem psihoze kolektivne krivice (nekog drugog) a onda i mržnje, kreira okruženje masovne mržnje koje ne vodi ničemu dobrom.

Zato mislim da je dobro one koji takoreći nesvesno doprinose tome (a u isto vreme svedoče koliko je pojava uzela maha) opomenuti na koju stranu bi sve moglo da ode.

Ako se Hrvatska država hrvatskog naroda, ondosno Nemačkog nemačkog, a jesu, u čemu je onda razlika ako se kaže hrvatska država ili hrvatski narod, Hrvati, i nemačka država, nemački narod, Nemci?
Suštinske razlike nema, jer su Nemci odnosno Hrvati napravili te države, upravljaju njima, što znači da su zaslužni ili odgovorni za njih takve kakve su.

Isto onoliko koliko se svi mi možemo identifikovati sa delima i posledicama delovanja Miloševićevog režima tokom 1990-ih, recimo, a nije da nema pokušaja unutrašnjeg i spoljnog faktora da se tako tumače stvari. Na šta nam se, s pravom, diže kosa na glavi.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 24.10.2016

Re: Nacista

Isto onoliko koliko se svi mi možemo identifikovati sa delima i posledicama delovanja Miloševićevog režima tokom 1990-ih, recimo,


Pa slično jbg.
Ne ide nam sad to u prilog, ali jeste tako.
Država, vlast, obeleži i naciju kojom vlada, hteli mi to ili ne.

To je tako, a sledeća stepenica razmišljanja je, čini mi se, koliko je zaista podrške neki potez vlasti, ili neki vladar u narodu imao, i, važnije, intenzitet zla.

Ovo može da liči na pravdanje Srba, ali prilično sam siguran da je Milošević imao manje podrške među Srbima nego Hitler među Nemcima ili NDH među Hrvatima, a sasvim sam siguran da se zlo koje je Milošević nekima naneo neuporedivo sa onim što su činili Nemci i Hrvati.
predatortz predatortz 20:55 24.10.2016

Re: Nacista

hoochie coochie man
Isto onoliko koliko se svi mi možemo identifikovati sa delima i posledicama delovanja Miloševićevog režima tokom 1990-ih, recimo,


Pa slično jbg.
Ne ide nam sad to u prilog, ali jeste tako.
Država, vlast, obeleži i naciju kojom vlada, hteli mi to ili ne.

To je tako, a sledeća stepenica razmišljanja je, čini mi se, koliko je zaista podrške neki potez vlasti, ili neki vladar u narodu imao, i, važnije, intenzitet zla.

Ovo može da liči na pravdanje Srba, ali prilično sam siguran da je Milošević imao manje podrške među Srbima nego Hitler među Nemcima ili NDH među Hrvatima, a sasvim sam siguran da se zlo koje je Milošević nekima naneo neuporedivo sa onim što su činili Nemci i Hrvati.


Da nije bilo straha od ponavljanja zločina, ne bi bilo ni Miloševića. Mi, Srbi u Bosni i Hrvatskoj, oči smo samo put Srbije mogli da upiremo. Njom je mogao vladati i crni đavo, mi smo s njim morali. Da li smo ga voleli? Imam osećaj da većina nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 24.10.2016

Re: Nacista

Шта није јасно у овим мојим речима ?


Ma u ovima je sve jasno, i nema se šta zameriti, ali, nismo mi ovde od juče, znamo se.

Svako od nas je ovde kontekst za sebe, pa se tako iz svačijih komentara nešto čita i što nije izričito napisano, pa i iz tvojih.

Sasvim iskreno ču ti reći, i ja iz tvojih komentara čitam ono što ti je Tajson zamnerio.
Možda pogrešno čitam, ali vidim da nisam jedini, pa ako ti to što te ljudi pogrešno čitaju nešto znači, menjaj nešto.

A da tvoj slučaj nije jedini evo ti primera Srkija Fuchsa, njega neki, sasvim pogrešno, čitaju kao srbmrsca, a ja, i kad napiše nešto mnogo ružnoo Srbiji, vidim kao patriotu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 24.10.2016

Re: Nacista

Da li smo ga voleli? Imam osećaj da većina nije.


Pa nije ni u samoj Srbiji.
Hajd ta osamdesetdeveta, devedeseta, devedesetprva, prvi izbori, tu se još može i diskutovati o nekoj masovnoj podršci, ali posle toga sigurno ne.

Nema te eksju države u kojoj su demonstracije protiv vlasti bile ni blizu masovne kao u Srbiji, da ne pričamo o apsolutnom izostanku tako čega u NDH, gde su o oba pokreta otpora stupali skoro isključivo Srbi.
Hrvati se nisu proslavili.
O iole masovnom otpru nacizmu u Nemačkoj tek nema govora.
tyson tyson 21:04 24.10.2016

Re: Nacista

Država, vlast, obeleži i naciju kojom vlada, hteli mi to ili ne.

A, ne ne! Nema hteli mi ili ne; jednostavno ne treba da pristanemo na takvo tumačenje jer smo živi dokazi svi mi, koji smo zdušno bili protiv tog Miloševića i svega što je radio i propagirao, da takav pogled na stvari nije ispravan.

To je tako, a sledeća stepenica razmišljanja je, čini mi se, koliko je zaista podrške neki potez vlasti, ili neki vladar u narodu imao, i, važnije, intenzitet zla.

Da, no opet postoji neki broj ljudi koji ne podržavaju nešto, pa je stoga generalizacija opasna. Retki su slučajevi kada je izmerena podrška građana za nešto blizu apsolutne.

Ovo može da liči na pravdanje Srba, ali prilično sam siguran da je Milošević imao manje podrške među Srbima nego Hitler među Nemcima ili NDH među Hrvatima, a sasvim sam siguran da se zlo koje je Milošević nekima naneo neuporedivo sa onim što su činili Nemci i Hrvati.

Ne možemo znati. No svejedno ne mislim da je takva vrsta generalizacije, negativne generalizacije, put ka bilo čemu dobrom.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 24.10.2016

Re: Nacista

jednostavno ne treba da pristanemo na takvo tumačenje jer smo živi dokazi svi mi, koji smo zdušno bili protiv tog Miloševića i svega što je radio i propagirao, da takav pogled na stvari nije ispravan.


Nećemo taj pogled ispraviti nepristajanjem, jer od nas niko ni ne traži da pristanemo, gladaju nas kako nas gledaju, pristajali mi na to ili ne.

Pogled se može ispraviti jedino drugačijim ponašanjem, a to Srbija radi.

Srbija ne slavi masovno Miloševića, otišao je u grob bez neke velike galame, Mladića i Kradžića se u Hag ispratilo bez velikih problema, iz Haga se vraćaju i oslobođeni bez dočeka, ili sa tek nekim pokušajima toga, iz svega toga se vidi odnos današnje Srbije prema Miloševiću i njegovoj politici.

To se ne može za Hrvate reći, oni i dan danas ne samo da flertuju sa NDH nego je dosta signala koji upućuju da dosta njih to podržava.


tyson tyson 21:33 24.10.2016

Re: Nacista

Nećemo taj pogled ispraviti nepristajanjem, jer od nas niko ni ne traži da pristanemo, gladaju nas kako nas gledaju, pristajali mi na to ili ne.

I opet, ne slažem se. Svako od nas, kao pojedinac, uvek treba da čini ono što smatra za ispravno. Jer svaki skup čine osnovni elementi, pojedinci.

Pa tako i u ovom slučaju, ne treba da pristajemo na negativnu generalizaciju, i ne treba da joj doprinosimo, svi mi, jedinke.

Srbija ne slavi masovno Miloševića, otišao je u grob bez neke velike galame, Mladića i Kradžića se u Hag ispratilo bez velikih problema, iz Haga se vraćaju i oslobođeni bez dočeka, ili sa tek nekim pokušajima toga, iz svega toga se vidi odnos današnje Srbije prema Miloševiću i njegovoj politici.

To se ne može za Hrvate reći, oni i dan danas ne samo da flertuju sa NDH nego je dosta signala koji upućuju da dosta njih to podržava.

Ne treba da se poredimo ni sa kim da bismo zaključili da li je nešto ispravno ili ne.

I dalje se ne slažem, pa ni u tom tvom konkretnom slučaju, da cele narode treba žigosati kao krivce, ili pristalice nečega. I u Hrvatskoj tako postoje stotine hiljada ljudi koji ne dele mišljenje i stavove tih simpatizera NDH, i ne treba da posmatramo Hrvate kroz prizmu tog negativnog dela naroda. Nije ispravno, i nije dobro.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 24.10.2016

Re: Nacista

Jer svaki skup čine osnovni elementi, pojedinci.


E ovo bi valjalo neko ko to zna da objasni, možda je razlog neslaganja.

Da li je društvo prost zbir pojedinaca, da li je kolektivna svest mehanički zbir pojedinačnih svesti, ili ona nastaje nekom međusobnom interakcijom svesti tih pojedinaca, jer možda ti i ja pričamo o razlilčitim stvarima, ja o nekoj kolektivnoj svesti, Hrvata npr, ti o pojedincima iz tog skupa, pa i o svakom pojedincu posebno.

Ni ja nisam od onih koji o Hravtima kao pojedincima misli bilo šta ružno, nemam nikakva predubeđenja o čoveku koji se zove Ante samo zato što se zove Ante i što je Hrvat, ali kad se radi o hrvatskoj državi, a ona je, valjda, posledica kolektivne težnje tog skupa, ne može se nevideti činjenica da je ona u oba svoja pokušaja bila izrazito antisrpska, a i da danas ima dosta tih elemenata.

Dakle, ako kolektiv nije prost zbir pojedinaca, onda je možda problem ta kolektivna težnja, kolektiv, grupa, a ne pojedinci u njoj, posebno ne svaki pojedinac.

Ovo nije generalizacija, jer gereralizacija je kad se svaki pojedinac okrivi za ono što je grupa kojoj pripada učinila, a ja tako ne vidim stvari.
Možda ne uspevam dobro da objasnim, ali ne krivim Hrvate pojedinačno za Jasenovce i Oluje.

emsiemsi emsiemsi 03:53 25.10.2016

Re: Nacista

hoochie coochie man
Шта није јасно у овим мојим речима ?


Ma u ovima je sve jasno, i nema se šta zameriti, ali, nismo mi ovde od juče, znamo se.

Svako od nas je ovde kontekst za sebe, pa se tako iz svačijih komentara nešto čita i što nije izričito napisano, pa i iz tvojih.

Sasvim iskreno ču ti reći, i ja iz tvojih komentara čitam ono što ti je Tajson zamnerio.
Možda pogrešno čitam, ali vidim da nisam jedini, pa ako ti to što te ljudi pogrešno čitaju nešto znači, menjaj nešto.

A da tvoj slučaj nije jedini evo ti primera Srkija Fuchsa, njega neki, sasvim pogrešno, čitaju kao srbmrsca, a ja, i kad napiše nešto mnogo ružnoo Srbiji, vidim kao patriotu.

Читај шта год хоћеш из мојих речи - ти и сви остали.
Моје речи су једноставне:
- није лако бити Србин,
- башибозук и калакурција у локланим релацијама користи сваку историјску ситуацију да коље Србе,
- далеко највише зла Србима су нанели Хрвати и Немци,
- појединци Хрвати и Немци ме нешто посебно не занимају,
- колективитет тих нација ме занима, јер, мом мозгу, верујем да нисам једини, је недокучиво да неки народи могу да изроде толико звери.
- да ли верујем да би се поновило од поментуих у длаку исто, само да се понови сличан историјски контекст --- верујем, јер су догађаји из дведесетих то потврдили. Наравно, поменутима никако не иде у главу да Срби овај пута нису ишли мирно на клање у цркву, попут оне у Глини, или Јасеновце и слично.
- да ли верујем да ће поменути и у следећем рату (колико неко треба да буде будалчина, па да сматра како рата више неће бити) кидисати на Србе са истим жаром - верујем.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:45 25.10.2016

Re: Nacista

hoochie coochie man


A da tvoj slučaj nije jedini evo ti primera Srkija Fuchsa, njega neki, sasvim pogrešno, čitaju kao srbmrsca, a ja, i kad napiše nešto mnogo ružnoo Srbiji, vidim kao patriotu.

Ej, tenks dragisha dobrichu moj, da si primetio ovo. Boli me uvo sta raznorazni slepci misle ili nagadjaju o meni u svojim pokvarenim, indoktriniranim glavama. Vazno je da ljudi koje ja volim razumeju moj rad, a slepce ko shljivi. Jedino sto povremeno, kada pocnu nanositi kolektivnu shtetu nasoj dragoj Srbiji i nasim dragim Srbima, kao neznani heroji imamo obavezu da zaustavimo shtetochine, koliko je to u chijoj moci!

PS. Mora palim shljaks - za nashe malishane, Shumarice nece ponovo pasti! Pozdrav, Delije Bliski Istok
krkar krkar 02:40 26.10.2016

Fašistički koljači se uskurčili

Smatram, da ima pravde i ljudske i Božije, da bi Nemcima i Hrvatima trebalo uskratiti pravo na bilo kakav oblik države. Odnosno da bi ta dva najdivljija naroda Evrope, koja se o ironijo! kunu u svoju kulturu, trebala doveka da budubudu pod upravom civilizovanog sveta.


Kao što malopre rekoh - otvoreni fašistić Čarli i par fašističkih paljanskih uniformisanih koljača.

Ma velika je zemlja Srbija, koga je sve primila! Koliko ovakvih koji su skinuli uniforme krvave od klanja civila, žena i dece pa došli u Srbiju da budu patrijote i uče domaće demokratiji, slobodi i čovekoljublju!

predatortz predatortz 07:15 26.10.2016

Re: Fašistički koljači se uskurčili

Ma velika je zemlja Srbija, koga je sve primila!


A tek kakva govna trpi!
Slušaj, šupak, jebotijamater, još jednom pomeni da sam nekog ubio, zaklao ili bilo šta od toga, moraćeš to da dokažeš na sudu.

To da mi kaže neki čovek, pa da mu i oćutim. Ali govno tvog kalibra može samo da mi popuši.
sasaminijature sasaminijature 08:05 26.10.2016

Re: Fašistički koljači se uskurčili

A tek kakva govna trpi!
Slušaj, šupak, jebotijamater, još jednom pomeni da sam nekog ubio, zaklao ili bilo šta od toga, moraćeš to da dokažeš na sudu.

To da mi kaže neki čovek, pa da mu i oćutim. Ali govno tvog kalibra može samo da mi popuši.


Vidiš Predo kakvo je vreme došlo, poturice koje su svoju veru i državu u kojoj su rođeni prodali za šaku posrane zobi, raspomamili se po Srbijici kao kabadahije kakve!

Davno je naš čestit narod takve uočio i opisao kroz istoriju.

Još ćeš ti na kraju biti tužen i osuđen na sudu časti.

Kako revidiraju istoriju, Ustaše i Hitler sa svojima će biti izbrisan iz udžbenika.
predatortz predatortz 08:10 26.10.2016

Re: Fašistički koljači se uskurčili

Kako revidiraju istoriju, Ustaše i Hitler sa svojima će biti izbrisan iz udžbenika.


Meni ostaje satisfakcija da je moja puška bila ustanička, da je pucala na neofašiste. Onima kojima su evropska dostignuća to da Srbin u Vukovaru ne sme da piše ćirilicom, da se ustaši ne sme reći da je ustaša, da se ne sme Šiptaru suditi za vađenje ljudskih organa jer je Šiptar blizak sa Amerikancima - takvim poručujem da mogu slobodno da se uguše u svom smradu, da ono što izlazi iz njihovih usta nije ništa drugo do fekalije.

Mogu da im poručim to jer sam slobodan čovek, jer ne čekam doznakice, jer ne moram svaki dan da dokazujem svoje podaništvo.
sasaminijature sasaminijature 08:58 26.10.2016

Re: Fašistički koljači se uskurčili

Mogu da im poručim to jer sam slobodan čovek, jer ne čekam doznakice, jer ne moram svaki dan da dokazujem svoje podaništvo.


Baš tako!

Mogu samo da probam da shvatim taj stepen unutrašnje borbe kod takvih individua.
Teško je čekati sudnji dan sa takvim delima ne bi im bio u koži.
Verovatno iz tog unutrašnjeg pakla se i rađa zlo koje isijavaju.
Prosto im bilo.
predatortz predatortz 09:02 26.10.2016

Re: Fašistički koljači se uskurčili


Mogu samo da probam da shvatim taj stepen unutrašnje borbe kod takvih individua.


Psi rata i psi mira, a upoznao sam i jedne i druge, imaju jednu zajedničku osobinu:

Nemaju savest, nemaju ideale, nemaju moralne kočnice. Psi rata i psi mira su dva naličja iste pojavnosti. Pas rata će ubiti svakog na koga mu se prst uperi. Pas mira će opljuvati svakog po istom principu, načiniti od njega legitimnu metu za neke druge pse rata. Psi rata i psi mira su rođena braća.
milisav68 milisav68 07:50 21.10.2016

Slava im

predatortz predatortz 08:02 21.10.2016

Slava im!

.
sasaminijature sasaminijature 08:30 21.10.2016

???

Jesu li zaslužni za ovaj nemili događaj ovi što nam sada objašnjavaju kako su oni pobednici?
Kako smo mi gubitnici i da ne pravimo opet istu grešku i što pre uvedemo sankcije Rusiji?
Kako smo mi glupi , zaostali balkanski divljaci, smrdljivi i lenji?
Ček nisu nas oni bombardovali, ne bre Rusi nas bombardovaše...
Jel to oni što nam objašnjavaju da osiromašeni uranijum nije štetan, naprotiv oni ga služe po njihovim banjama za kožu, kažu podmlađuje...
Maaa primera ima do sutra...ali su oni već postavili svoje poturice da "vode" ovu izmučenu zemlju.....

Nek im je večna slava!
maksa83 maksa83 08:41 21.10.2016

Re: ???

Jel to oni što nam objašnjavaju da osiromašeni uranijum nije štetan, naprotiv

Nije štetan, sigurno, to je stara tradicija velikih armija, uspostavljena još kad su Rimske Legije uvele pred svaku bitku obaveznu sterilizaciju mačeva i kopalja da neprijatelj ako preživi ranjavanje ne strada kasnije od infekcije. Puno su ispitivali te stvari i kazne za prljav mač su bile drastične.
sasaminijature sasaminijature 08:54 21.10.2016

Re: ???

Jes vala humanisti, bili i ostali..
heruvimhidra heruvimhidra 13:35 21.10.2016

Re: ???


Nije štetan, sigurno, to je stara tradicija velikih armija, uspostavljena još kad su Rimske Legije uvele pred svaku bitku obaveznu sterilizaciju mačeva i kopalja da neprijatelj ako preživi ranjavanje ne strada kasnije od infekcije. Puno su ispitivali te stvari i kazne za prljav mač su bile drastične.


Dodje vreme i da te kvotiram.
heruvimhidra heruvimhidra 13:47 21.10.2016

Re: ???

nije stetan

Nije stetan , bar ne u onolikoj meri u kolikoj vi mislite da je stetan.
"..bilo da je osiromašen, obogaćen ili potekao iz prirode (uglavnom kao smeša dva svoja izotopa, U238 i U235), uranijum je toksičan hemijski element. Njegova radioaktivnost je minimalna, jer mu je poluživot preko četiri milijarde godina, pa se koristi za procenu starosti naše planete. Ima ga na kopnu i u moru, a tona obradivog zemljišta sadrži 10-15 grama uranijuma. Otuda bombardovanje OU municijom minimalno, obično za manje od pet odsto, povećava ukupnu radioaktivnost terena... vetar u leđa "katastrofičarima" dale su svojevremeno vesti da su šestorica nemačkih i još više italijanskih vojnika oboleli od raka posle boravka na KiM. Ispostavilo se, međutim, da rak dobijaju i vojnici koji nikada tamo nisu bili, pa kada su obavljena poređenja, zaključeno je da veterani ređe dobijaju rak od svojih parnjaka ostalih u kasarnama van KiM (objašnjenje se krije u tzv. efektu zdravog radnika, odnosno ratnika)..poodaci Registra za rak Instituta "Batut" ukazuju da je, kada se uzmu o obzir kvalitet podataka i karakteristike populacije, uključujući izmene uzrasne strukture, trend raka u skladu sa očekivanjima za zemlju poput Srbije, u tzv. trećoj fazi epidemiološke tranzicije.. ni najbolji epidemiolozi s Harvarda, ni najčuvenija imena u oblasti matematičkih modela, nisu uspeli da pokažu da OU povećava rizik Kuvajćana da obole od raka (izveštaji nisu publikovani, ali ih ovaj autor poseduje jer je, u ime Ujedinjenih nacija, bio supervizor navedenih istraživanja). Vezu između OU i raka odbacuju i Svetska zdravstvena organizacija, Međunarodna agencija za istraživanje raka, američki centri za sprečavanje i suzbijanje bolesti itd.

Stvorena je atmosfera da se odsustvo vere u navodnu vezu OU sa rakom smatra takoreći nacionalnom izdajom. Zato se ozbiljni stručnjaci o tome ne izjašnjavaju. Oni, međutim, svoje argumente ograničavaju na stvarne štete usled NATO bombardovanja, od ubijanja nedužnog sveta, preko uništenja infrastrukture i industrijskih postrojenja, do ozbiljnog zagađenja životne sredine hiljadama štetnih materija.

Ne ogleda li se patriotizam u poštovanju činjenica, umesto njihovog izmišljanja?"


Evo i linka odakle je ovaj citirani tekst Osiromaseni uranijum i obogacena masta

[url=http://www.danas.rs/licni_stavovi/licni_stavovi.1148.html?news_id=328540&title=Osiroma%C5%A1eni%20uranijum%20i%20oboga%C4%87ena%20ma%C5%A1ta][/url]
ivana23 ivana23 13:58 21.10.2016

Re: ???

heruvimhidra
Evo i linka odakle je ovaj citirani tekst Osiromaseni uranijum i obogacena masta

LINK

sasaminijature sasaminijature 14:32 21.10.2016

Re: ???

Da da, nije štetan OU, kao što nisu štetne ni kasetne bombe koje su koristili '99. Čak ni samo bombardovanje nije štetno, veoma ja lekovito!
Nije štetno ni to što narod održavaju živim na crkavici od 20.000 dinara mesečno dok školuje decu pa ih šalje tamo na zapad.
Pametan svet, što da ratuju sa nama kada ovako dobijaju besplatno školovane stručnjake!
heruvimhidra heruvimhidra 15:24 21.10.2016

Re: ???

ivana23
heruvimhidra
Evo i linka odakle je ovaj citirani tekst Osiromaseni uranijum i obogacena masta

LINK




Hvala. Nesto mi ne uspeva postavljanje linkova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 21.10.2016

Re: ???

heruvimhidra
ivana23
heruvimhidra
Evo i linka odakle je ovaj citirani tekst Osiromaseni uranijum i obogacena masta

LINK




Hvala. Nesto mi ne uspeva postavljanje linkova.


Ma prosto je, ne može link u prazno, moraš dumetneš, da prostiš, neku reč, kao eto ovo LINK u ivaninoj ispravci, ali mora da bude ćirilica . Watch this:

[ url=http://danas.rs/licni_stavovi/licni_stavovi.1148.html?news_id=328540&title=Osiroma%C5%A1eni%20uranijum%20i%20oboga%C4%87ena%20ma%C5%A1ta]ЛИНК[/url]

postane

ЛИНК

E, da, slava im, ja sam znao gde je ovaj spomenik, jer nas je vodilo na ekskurziju kad smo bili deca. Samo mi nije jasno zašto "čistačima cipela", ispada da je to sinonim za romsku decu.
blogovatelj blogovatelj 00:00 22.10.2016

Re: ???

Dodje vreme i da te kvotiram.


Kaže se citiram.
blogovatelj blogovatelj 00:02 22.10.2016

Re: ???

Samo mi nije jasno zašto "čistačima cipela", ispada da je to sinonim za romsku decu.


Da, tu su streljani Cigančići uzrasta od 4 do 15 godina. Pokupili su ih na pijaci gde su neki od njih radili kao čistači obuće.

PS. Ovo je spomenik Nadi Naumović.



Bila je članica KPJ. Kada je streljanje počelo pokušala je da organizuje pobunu, uhapšena je i streljana.
emsiemsi emsiemsi 06:54 22.10.2016

Re: ???

heruvimhidra
ivana23
heruvimhidra
Evo i linka odakle je ovaj citirani tekst Osiromaseni uranijum i obogacena masta

LINK




Hvala. Nesto mi ne uspeva postavljanje linkova.

Аааа, чуј !
Боље је понекада да не успе постављање линкова --- нису све идиотарије за линковање.
milisav68 milisav68 07:51 22.10.2016

Re: ???

blogovatelj
Da, tu su streljani Cigančići uzrasta od 4 do 15 godina. Pokupili su ih na pijaci gde su neki od njih radili kao čistači obuće.


tyson tyson 14:38 23.10.2016

Re: RTS '90

sasaminijature
Jesu li zaslužni za ovaj nemili događaj ovi što nam sada objašnjavaju kako su oni pobednici?

Na koga tačno misliš?

Kako smo mi gubitnici

Gubitnici u čemu, gde, kada?

i da ne pravimo opet istu grešku

Koju grešku?

Kako smo mi glupi , zaostali balkanski divljaci, smrdljivi i lenji?

Ne razumem; misliš na premijera Vučića, njegove reči citiraš...?

Ček nisu nas oni bombardovali, ne bre Rusi nas bombardovaše...

Na koga tačno misliš?

ali su oni već postavili svoje poturice da "vode" ovu izmučenu zemlju.....

Na koga tačno misliš kad kažeš "oni"? Ko spada u 'poturice'?

Nek im je večna slava!

Kome, ovim neimenovanim zlikovcima kojima si posvetio ceo svoj komentar?!


tyson tyson 14:40 23.10.2016

Re: ???

sasaminijature
Da da, nije štetan OU, kao što nisu štetne ni kasetne bombe koje su koristili '99. Čak ni samo bombardovanje nije štetno, veoma ja lekovito!
Nije štetno ni to što narod održavaju živim na crkavici od 20.000 dinara mesečno dok školuje decu pa ih šalje tamo na zapad.

Ko održava narod na crkavici od 20.000 dinara mesečno?

Pametan svet, što da ratuju sa nama kada ovako dobijaju besplatno školovane stručnjake!

Na koga tačno misliš ovde?


sasaminijature sasaminijature 16:40 23.10.2016

Re: RTS '90

Na koga tačno misliš?


Mislim na ove koji se bave revizijom istorije dva velika rata. Na ove koji besramno sada preko svojih medija uporno poturaju priču da se nad Evropom nadvio novi Hitler u liku Putina.
Koju grešku?


Da ne napravimo "grešku" pa da u novom ratu koji se uveliko priprema ne stanemo opet rame uz rame sa Rusima.
Ne razumem; misliš na premijera Vučića, njegove reči citiraš...?


Mislim na diplomate sa zapada koji nam decenijama upravo to poručuju i ubeđuju nas kako smo mi jedini krivci na prostoru Jugoslavije i još uvek Kosova i Metohije, a sada nam to poručuju preko svog glasnogovornika našeg premijera.
Na koga tačno misliš?


Mislim na Nemce i saveznike iz drugog rata i na sve one iz '99
Na koga tačno misliš?

Mislim na ološ koji nam je serviran kada su nam implementirali demokratiju, sav od tada koji je i sada na vlasti.
Kome, ovim neimenovanim zlikovcima kojima si posvetio ceo svoj komentar?!

Mislim na žrtve kojima je podignut spomenik.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana