Budućnost| Društvo| Ekonomija

GOSPODO, PLACE YOUR BETS

G.Cross RSS / 01.11.2016. u 18:17

 

Živeo sam u New Yorku 2008. godine


Septembarski crash berze  te godine je jedno od najčudnijih iskustava u mom životu.


Video sam mnoge pametne ljude, ozbiljne biznismene, koji su se ponašali iz straha potpuno iracionalno.

Njihova iracionalnost me na neki način podsećela na vreme Jezde i Dafine u Beogradu.

Samo nekako obrnuto.


Crash se dogodio, slučajno ili ne, manje od dva meseca pre predsedničkih izbora .


Na plimi racionalnog i iracionalnog straha ujahao je crni vitez na belom konju sa porukom

“Change You Can Believe In”.


U Board roomu moje firme, u šestoj aveniji, gledali smo na TV polaganje zakletve Baraka Obame i ja sam se odjednom setio kolone Energorpojektovaca koji iz kancelarije ideu levo na Ušće da kliču Slobi, a ja sam otišao desno kući.

I sad osećam njihove poglede kako mi bodu ledja.


Elem, Board room je bio pun iracionalno poziitivne energije i nade da stvari mogu da se promene.

Ozarena lica , obično veoma racionalnih ljudi svedočila su koliko očajno oni žele nadu.



Sticajem okolnosti bio sam u NY
i
u oktobru 2012. Nikavu nadu ili pozitivnu energiju nisam osetio.

Back to politics as usual.

Posle 3.000 milijardi dolara stimulusa ljudi više nisu bili prestrašeni I prestala je potreba za iracionalnu nadu u promenu.


Sada izdaleka gledam , samo nedelju dana pre izbora, šta se dogadja i u stvari ne znam šta da mislim.


Napisah Blog nekoliko dana pre refernduma u UK . Niko manje više ( čast izuzecima ) nije verovao da

Brexit može da se dogodi.

Imam jako mnogo UK prijatelja. Od većine sam čuo da su protiv Brexita, ali znajući ih mnoge godine osećao sam da me lažu.

Brexit, protivno propagandi nisu izglasale dokone domaćice iz Milton Keynsa, nego vrlo racionalni ljudi, zbog nekog razloga koji nisu bili spremni da kažu.


Već nekoliko meseci govorim ovde da je vrlo moguće da Trump dobije izbore.
Poznajem mnoge Amerikance. Opet ni od jednog ne
č
ujem da je spreman da glasa za Trumpa ali opet imam taj neki
osežaj
da nisu potpuno iskreni.


Pročitah neke komentare ovde da je Trump isturen da bi Clinotnovoj bilo lakše da dobije izbore.
Hmmm, mozda je Trump jedini koji moze da pobedi Hilari.


Pada mi na pamet, da koliko su u 2008. ljudi želeli nadu, sada samo žele kraj licemerju.

Po bilo koju cenu.

 

Gospodo , Place your bets !

 

NOTE: Ja se nadam da ovo može da bude post i komentqari ne o tome prevashodno ko ce da pobedi,  nego Zašto će ljudi da glasaju za Nju ili Njega . 

 

hillary-clinton-vs-donald-trump-cartoon-joe-heller-1.jpg 



Komentari (362)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 19:56 01.11.2016

Jedini problem sa Trumpom je

što je on, valjda, jedini veći manijak od Hillary. Pravi lepak za budale i idiote.
docsumann docsumann 20:05 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

princi
što je on, valjda, jedini veći manijak od Hillary. Pravi lepak za budale i idiote.


bolje i duvati lepak nego ga sisati.

otprilike to je ponuda na ovim izborima. a ko ga ovdje ćuća a ko ga duva, manje je bitno (od jačine lepka).


princi princi 20:08 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

bolje i duvati lepak nego ga sisati.

Pazi kad ti verujem na reč, .
Ribozom Ribozom 20:16 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je


Toliko su dosadni sa Hillary, da Tramp postaje simpatican i najvecim levicarima/demokratima.

Na tv kanalima u Skandinaviji, po ceo dan o dobroj Hillary i budalastam Trumpu, ko da se izbori odrzavaju kod nas. Samo iz frizidera sto ne pocne da izlazi. Juce bila neka emisija o Hillarinoj biografiji, sve sa njenim fotkama iz mladosti, kad je bila lepa.

Sad meni racio kaze da je bolja Hillary, ali prkos je na strani Trumpa.

Zasto su toliko Skandinavci za Hillary, cime ih je ona zaduzila?
Mozda zato sto je pala cena nafte i Norveska je u teskoj buli. Vlast kaze da su prinudjeni da povlace pare iz Americkih fondova. E to me podseti na Jezdu i Dafinu, kada su pokazali trezore pune para. Tako i ovde ocekuju da narod fondove u americi zamislja kao Dafina/Jezda trezore. Pa valjda je fora da su te pare ulozene u nesto.
E zato ih toliko stra' da dodje Trump, koji bi im mozda zavrnuo slavinu i da prodaju ivericu u Svinesundu, a ne tamo po AmerikE.

I kazem da bi to prvo pogodilo prvo moju kucnu ekonomiju, verovatno.
A eticka dilema je sto je Hillary verovatno umesana u ono sto se desava u Siriji.




docsumann docsumann 20:17 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

princi
bolje i duvati lepak nego ga sisati.

Pazi kad ti verujem na reč, .





princi princi 20:24 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

Sad meni racio kaze da je bolja Hillary, ali prkos je na strani Trumpa.

Da, da, žila glupača.

Ma, biće isto ko god da pobedi. Oni (mislim Hillary i Trump) mogu da se takmiče po korumpiranosti. Ako Hillary pobedi (što je valjda normalno očekivati) republikanci će uzeti Senat i biće ista blokada političkog sistema kao što je i do sada vladala. Moći će se dogovoriti samo kad budu trebali da rokaju neku kepec zemlju.

Jedini zajeb ako Trump pobedi će biti što će republikanci imati totalnu vlast, i onda neće znati šta s njom. U tom scenariju će budala poput Trumpa verovatno imati ulogu lokalnog pajaca, zabavljaće narod dok investicijski bankari i korporacije donose zakone koji njima odgovaraju.
angie01 angie01 23:22 01.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

Jedini zajeb ako Trump pobedi će biti što će republikanci imati totalnu vlast, i onda neće znati šta s njom. U tom scenariju će budala poput Trumpa verovatno imati ulogu lokalnog pajaca, zabavljaće narod dok investicijski bankari i korporacije donose zakone koji njima odgovaraju.



blogovatelj blogovatelj 00:56 02.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

Na tv kanalima u Skandinaviji, po ceo dan o dobroj Hillary i budalastam Trumpu, ko da se izbori odrzavaju kod nas


I ovde isto. Nikada nisam video da se mediji tako dignu protiv jedne osobe, sem u doba slobizma.
bene_geserit bene_geserit 07:29 02.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

princi
Oni (mislim Hillary i Trump) mogu da se takmiče po korumpiranosti.

Jes' vala, ako zanemarimo koji red velicine.

Npr. prvo na Trampovoj listi za prvih 100 dana vlade je sledece (siguran sam da postoji negde i Hilarin plan za smanjenje korupcije, ali se mnogo dobro krije):

Six groundbreaking political reforms that will end corruption in Washington:
1) A constitutional amendment to impose term limits on all members of Congress.
2) A hiring freeze on all federal employees, exempting military, public safety and public health.
3) A requirement that for every new federal regulations, two existing regulations must be eliminated. "Regulations are killing our country and our jobs..."
4) A five year ban on White House and congressional officials becoming lobbyists after they leave government service.
5) A lifetime ban on White House officials lobbying on behalf of a foreign government.
6) A complete ban on foreign lobbyists raising money for American elections.

princi
U tom scenariju će budala poput Trumpa verovatno imati ulogu lokalnog pajaca, zabavljaće narod dok investicijski bankari i korporacije donose zakone koji njima odgovaraju.

Silly me, ja sam mislio da su i do sada (dok je na vlasti tako ozbiljan lik kao Obama) bankari i korporacije donosili zakone koji njima odgovaraju, mora da sam nesto propustio.
Sa druge strane Hilari nije Obama, garant ce da radi u korist naroda a ne u korist onih koji su joj napunili dzepove, oh wait.
pnbb pnbb 21:50 02.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

dok investicijski bankari i korporacije donose zakone koji njima odgovaraju.

znaci svejedno ko pobedi
tsunade tsunade 09:02 03.11.2016

Re: Jedini problem sa Trumpom je

Jedini problem sa Trumpom je
što je on, valjda, jedini veći manijak od Hillary.




poenta je u samokontroli.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:22 01.11.2016

one way or another

Idiocracy nije samo film, ok, dobro, možda jeste samo film.

Ali dokumentaran.

zilikaka zilikaka 20:29 01.11.2016

Re: one way or another

Idiocracy nije samo film, ok dobro možda jeste film.

Dokumentaran.


Jooj, često pomislim isto.
bene_geserit bene_geserit 07:39 02.11.2016

Re: one way or another

Kuku, i ja isto.
Bas pre neki dan citam o raznim budalastinama po usa fakultetima i setim se onoga sa diplomom dobijenom u Costco-u.
A i svaki put kada sin kuka da mu kupim Gatorade a ja necu.

Mada kapiram da vas vise na Idiocracy podseca Trampov shooting from hip, bigger than life stil i pretvaranje usa predsednicke kampanje u reality TV show.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:27 01.11.2016

Pa da

Pročitah neke komentare ovde da je Trump isturen da bi Clinotnovoj bilo lakše da dobije izbore.

U Podestinim mejlovima piše o planovima da se favorizuje Tramp i još neka budala, valjda Kruz. Odavno se sedi na ekskluzivnom pussy- grabbing materijalu.
Mada, čitajući MSM naslove ovih dana, deluje na trenutke kao da ju je pustilo niz vodu. Čak je i Obama malo potprcnuo sa Komijem (mada može biti da samo štiti svoje dupe jer je on Komija postavio). Ali ipak je u Hilari previše uloženo, tako da očekujem da pobedi Trampa u nekom bush-gore like obračunu.

Inače, juče je na Tviteru kratko, ali žestoko trendovalo #HillaryForPrisIon jer Tviter blokira sve anti Hilari heštegove. Čak je i Dona Brazil trendovala dok su odbegli kučići besneli po avliji, ali bilo je kratko.

p.s.
Ovom prilikom povlačim sve pohvale upućene Džonu Oliveru, besprizornoj Time Warner slini.
alselone alselone 20:30 01.11.2016

Re: Pa da

Ovom prilikom povlačim sve pohvale upućene Džonu Oliveru, besprizornoj Time Warner slini.


Pa dobro, malo favorizuje babu, ali ajde.

Doduse jesam popizdeo na tih par emisija, pogotovo na onu o trecim strankama, ali ajde, Kod mene ima kredit "onoliko".
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:37 01.11.2016

Re: Pa da

Doduse jesam popizdeo na tih par emisija, pogotovo na onu o trecim strankama

Tu je srao za sve pare, a to nije malo. Ja ne mogu da se pohvalim da razumem šta je Quantitative Easing, ali Oni Koji Znaju kažu da je opasno kenjao.
karabasbarabas karabasbarabas 21:51 01.11.2016

Re: Pa da

Odavno se sedi na ekskluzivnom pussy- grabbing materijalu.

A to mu je preveliki greh.
Ima li i jedan muskarac na ovom svetu da nikad nije rekao "ala bi ja ovu mazn'o al' ne da mi"?
Samo su se ispalili dzaba, trebalo je da spinuju i dalje na foru islamofobije i rasizma.
A o ovom autogolu da je FBI pod kontrolom Kremlja, nemam reci.
Spin na nivou Mace Diskrecije.
I toliki retard da bude svetski policajac....
budjoni budjoni 22:01 01.11.2016

Re: Pa da

A o ovom autogolu da je FBI pod kontrolom Kremlja, nemam reci.

negde oko 0.40 pocinje sprdnja :)
blogovatelj blogovatelj 01:00 02.11.2016

Re: Pa da

tako da očekujem da pobedi Trampa u nekom bush-gore like obračunu.


Jedino tako moze da ga dobije, na prevarantsku foru. Samo sto je on ludak i sto nece priznati odluku suda, ako se tako nesto bude desilo.
bene_geserit bene_geserit 08:34 02.11.2016

Re: Pa da

blogovatelj
Jedino tako moze da ga dobije, na prevarantsku foru. Samo sto je on ludak i sto nece priznati odluku suda, ako se tako nesto bude desilo.

Verovatnoca da Hilari dobije izbore prevarom je prilicno velika.
Jedan za drugim se pojavljuju detalji o namestanju izbora od starne demokrata. Recimo samo poslednjih nekoliko nedelja:

1. O'Keefe video na kojima Robert Creamer, clan DNC-a (Democratic National Committee), diskutuje namestanje izbora (tj. nacin na koji se omogucava ilegalnim imigrantima da se prijave na izborni spisak i da glasaju) a uz to i placanje psihickim slucajevima da idu i izazivaju nemire na Trampovim mitinzima. Pri tome Creamer nije bilo kakav clan vlade Demokratske stranke (DNC-a) vec osoba koja je u poslednjih 7 godina posetila Belu kucu neverovatnih 342 puta, od cega se 45 puta sastala sa Obamom. Drugim recima njihov glavni operativac za prljave poslove. Naravno posle pojave videa su ga nogirali iz DNC-a i, najludje od svega, poceli da menjaju Wiki stranu o njemu i da brisu veze sa demokratskom strankom na istoj.

2. Podesta email u kome Podesta izjavljuje kako je OK da ilegalni imigranti glasaju na predsednickim izborima ako imaju ID (vozacku dozvolu). Pri tome treba uzeti u obzir da u vecini drzava ilegalni (a i legalni) imigranti imaju pravo da izvade vozacku dozvolu i prilikom vadjenja dozvole se cesto automatski dodaju na biracki spisak, tako da na istom postoje milioni ljudi bez prava glasa. Takodje procenjuje se da oko 13% ilegalnih imigranata ima falsifikovane dokumente i SSNove.

3. Hillary email gde prica o namestanju izbora u Palestini

4. Vote buying ili kako demokrate to vole da zovu "Get-Out-the-Vote efforts" koji se svede na to da se street money koristi za placanje siromasnima (mahom manjinama) da izadju na izbore i glasaju sa Demokratsku stranku.

4. Koriscenje voting machines (vec su koriscene na stranackim izborima u par drzava ranije ove godine) od firme Smartmatic ciji vlasnik Lord Mark Malloch-Brown koji sedi u jednom od odbora Open Society Foundations, Soroseve organizacije. Firma Smartmatic (sa svojim glasackim masinama) je bila ukljucena u namestanje referenduma u Venecueli 2004-te (za Caveza). Posle Wikileaks-a Smartmatic je update-ovao website i tvrdi da njihove masine nece biti koriscene za predsednicke izbore ove godine.
docsumann docsumann 10:47 02.11.2016

Re: Pa da

Verovatnoca da Hilari dobije izbore prevarom je prilicno velika.


jbt, pa oni ko DPS
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:43 02.11.2016

Re: Pa da

I meni se smučila, apsolutna agitacija liberalnih medija za Hilari. Odjednom su postali najgori konzervativci u smislu, staro je dobro i ne treba se menjati. No, s druge strane, ako Tramp pobedi, uveriće se u apsolutnu snagu Kongresa i Senata. Tako da, biće, ako ništa, veoma zabavno gledati tu ultimativnu bitku i sve nedorečenosti američkog sistema.
octopus octopus 16:35 02.11.2016

Re: Pa da

p.s.
Ovom prilikom povlačim sve pohvale upućene Džonu Oliveru, besprizornoj Time Warner slini.

Da jbg on danima ko Mila Štula onomad, negledljivo. Bar meni.
zilikaka zilikaka 20:37 01.11.2016

Osećaj za filing

Ja skroz neobaveštena, gledajući skroz iz daljine nešto što me baš i ne zanima, imam predosećaj da će ovi izbori biti iznenađenje.
Uopšte, cela priča je blesavo počela i nekako mi liči da postoji neka iskonska potreba da se promeni ustaljena trasa i zakorači negde, pa makar u ambis.

Kažem, numem da objasnim, zaključak donosim verovatno na nekom nesvesnom nivou, al kad bih trebala da uplatim kladionicu, dala bih neku sitnu paru na Trampa.
princi princi 20:41 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

Ja skroz neobaveštena, gledajući skroz iz daljine nešto što me baš i ne zanima, imam predosećaj da će ovi izbori biti iznenađenje.

Pa i biće.
Unfuckable Unfuckable 20:43 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

dala bih neku sitnu paru na Trampa.



kod nas Donald stoji na 2,80 dok za Hitleri dobiješ 1,35 pa ti vidi ko će tu da pobedi
Atomski mrav Atomski mrav 20:49 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

kod nas Donald stoji na 2,80 dok za Hitleri dobiješ 1,35 pa ti vidi ko će tu da pobedi

Koliko puta sam puk'o na te sitne kvote...
zilikaka zilikaka 21:13 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

Pa i biće.


E, fala ti ko bratu rođenom.
Eto, vidiš, kad ni ne znaš da znaš.
Ne bih smela datum da gađam al to je tačno ovo:
... Bajden je dostavio Putinu poruku od predsednika Baraka Obame, u kojoj traži saradnju sa Rusijom u uspostavljanju raketnog odbrambenog sistema “širom Zemlje“ za zaštitu naše planete od predstojeće vanzemaljske NLO invazije koja se očekuje u septembru 2017. godine.

Nismo mi džaba ove godine pekli lozu, kad joj red nije. Tačno znali da će sledeće da preskoči, al da nam tebe nije, ne bi znali zašto.
A moglo da nas trefi da dogodine poručimo, platimo izmuljamo, i kad dođe da se peče, oni taman krenu u tu invaziju. To ti je još i direktna šteta.
zilikaka zilikaka 21:14 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

kod nas Donald stoji na 2,80 dok za Hitleri dobiješ 1,35 pa ti vidi ko će tu da pobedi

E, ovo je već ozbiljan projektni podatak!
P.S.
Mada, svejedno bih stavila neki dinar na njega, kolko da se igram.
S njom nema iznenađenja, a to je maksima koju smo i sami probali.
princi princi 23:14 01.11.2016

Re: Osećaj za filing

Nismo mi džaba ove godine pekli lozu, kad joj red nije

Ovo nije za lozu, pre za onaj docsov lepak za naduvavanje.
bene_geserit bene_geserit 09:52 02.11.2016

Re: Osećaj za filing

Unfuckable
kod nas Donald stoji na 2,80 dok za Hitleri dobiješ 1,35 pa ti vidi ko će tu da pobedi

zar nisu slicne kvote bile i za Brexit?
alselone alselone 10:03 02.11.2016

Re: Osećaj za filing

zar nisu slicne kvote bile i za Brexit?


Jeste, dok se jebena kraljica i jos jebeniji Murdok slozno nisu zalozili za Brexit. Tu mi je bilo jasno da nije u pitanju obican referendum.

alselone alselone 21:01 01.11.2016

A da okrenemo pitanje.

Za koga bi ste vi glasali da ste u nji'ovoj situaciji?
niccolo niccolo 21:09 01.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

Pa za ovu zelenu. Ali ja sam iz Evrope, navikao sam da može da se glasa i za nekog trećeg, da nije obavezno za jedno od dvoje kandidata glavnih stranaka. Ko što će ovi Crossovi da glasaju za Marin dogodine mislim...
G.Cross G.Cross 21:25 01.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

Ko što će ovi Crossovi da glasaju za Marin dogodine mislim...


Vrlo moguce.

Doleteo ja juce iz Beca u Nicu i prosao kroz pasosku kontrolu.
Ko fol samo gledaju u pasos , jos ne udraju pecate ali ...

Pokojni Sengen se u grobu okrece.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:26 01.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

Za Džil Stajn jer Zelenima treba 5% da bi dobili national funding, a 15% za pristup debatama.
karabasbarabas karabasbarabas 21:54 01.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

dobrosavljevic_m
Za Džil Stajn jer Zelenima treba 5% da bi dobili national funding, a 15% za pristup debatama.

To je ona sto se protivi vakcinaciji i sto se plasi zracenja od stampaca?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:59 01.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

To je ona sto se protivi vakcinaciji i sto se plasi zracenja od stampaca?

S obzirom na komentar koji si mi i iznad ostavio- jeste, to je ta.
karabasbarabas karabasbarabas 14:45 04.11.2016

Re: A da okrenemo pitanje.

dobrosavljevic_m
To je ona sto se protivi vakcinaciji i sto se plasi zracenja od stampaca?

S obzirom na komentar koji si mi i iznad ostavio- jeste, to je ta.

Ko ti je ostavio komentar, ja da mu glavu razbijem?
SOME WEE LASSIE GETS GLASSED AND NAE CUNT LEAVES HERE TILL AH FIND WHAT CUNT DID IT



BTW, drugi deo Trainspottinga na prolece
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:17 01.11.2016

.

Kada je bilo Bill Clinton vs. Bob Dole, Michael Moore je rekao da se ne bira lesser of two evils, nego evil of two lessers. A danas njegovom britvicom ne mo'š ni ratluk seći :(
anamarkana anamarkana 23:18 01.11.2016

aman ljudi...


jedva čekam da se završe ovi američki zbori - zabole me koji će rezltat biti! samo da više ne slušam i gledam tupave i glupave komentare i prognoze raznoraznih umišljenih poznavalaca američke unutrašnje i spoljne politike ( a tek američke demokratije! sve mali pera do perice! ) .... ma dojadiše mi se više gluposti u svim medijima!
emsiemsi emsiemsi 05:19 02.11.2016

Re: aman ljudi...

anamarkana

jedva čekam da se završe ovi američki zbori - zabole me koji će rezltat biti! samo da više ne slušam i gledam tupave i glupave komentare i prognoze raznoraznih umišljenih poznavalaca američke unutrašnje i spoljne politike ( a tek američke demokratije! sve mali pera do perice! ) .... ma dojadiše mi se više gluposti u svim medijima!

Па добро, реци онда ти нешто паметно.
antioksidant antioksidant 23:20 01.11.2016

.

a ko ce biti gradonacelnik beograda?
angie01 angie01 23:26 01.11.2016

Re: .

a, ja sam otisla kuci, u suprotnom pravcu.
angie01 angie01 23:27 01.11.2016

Re: .

100
maksa83 maksa83 23:42 01.11.2016

Re: .

antioksidant
a ko ce biti gradonacelnik beograda?

Hilari.


P.S. Radule!!! Alealeee, alealee, alealeeeealeeealeeeee!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:55 02.11.2016

Re: .

maksa83
antioksidant
a ko ce biti gradonacelnik beograda?

P.S. Radule!!! Alealeee, alealee, alealeeeealeeealeeeee!

Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.
maksa83 maksa83 01:42 02.11.2016

Re: .

Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.

Opoz... kako si rekao? Ja (verovatno zbog medijske blokade) imam utisak da opozicija ne postoji nešto onako ozbiljno, što je šašavo, imajuć i vidu da za ove navija ~25% glasača. I zamisli Šutanovca (šta ostade od onolike stranke) kako podržava Radulovića koji ih je zdušno zašoravao dok su bili na vlasti. Doduše to je najmanji problem, kad zgutaš jedno Istorijsko Pomirenje ostala su boza.

Ali meni je nešto drugo interesantno (što nema veze sa Amerikom i izborima, nego sa nama) - ovde se iskrcava 150 ruskih vojnika koji će nešto kao da vežbaju, tj. da imaju združenu vežbu pod nazivom "Ko Sme Da Zajebava Premijera na Žurci za Marince?" Za to vreme mi bismo kao u EU, otvaramo poglavlja štanglom, orukdržnedaj. Meanwhile u Crnu Goru (preplavljenu ruskim parama) a koja bi kao u NATO (a ima ozbiljan problem da napabirči parlamentarnu većinu koja bi iznela tu ideju) su pre neki dan počele vežbe istog tog NATO pod nazivom "Mogren, Sise, Jesen-Zima 2016".

Jesmo se mi to opet zatekli na nekom nezgodnom mestu?

Samo pitam...

P.S. Kad reče Crnu Goru, koji je onaj Milo fuckin genije. U Porto Montenegro, ako tamo uzmeš vez ili stan, možeš točiš naftu u svoj brodić bez poreza, znači (sad možda lupam, ali tu negde) po 0.8, dok je kod Hrvata i Italijana to 1.3 ili okolo. Jasno vam je da su Hrvati i Italijani po-piz-de-li pošto sad kod njih toči samo ko je lud.
blogovatelj blogovatelj 01:57 02.11.2016

Re: .

Jesmo se mi to opet zatekli na nekom nezgodnom mestu?

Samo pitam...


To ti kažem. Samo vam još fali da baba dobije izbore i biće žešća žurka.
Ako pak natapirani osvoji vlast, imate neke šanse. Napraviće kakav takav dil sa ovim začešljanim u Moskvi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:49 02.11.2016

Re: .

Opoz... kako si rekao? Ja (verovatno zbog medijske blokade) imam utisak da opozicija ne postoji nešto onako ozbiljno, što je šašavo, imajuć i vidu da za ove navija ~25% glasača. I zamisli Šutanovca (šta ostade od onolike stranke) kako podržava Radulovića koji ih je zdušno zašoravao dok su bili na vlasti. Doduše to je najmanji problem, kad zgutaš jedno Istorijsko Pomirenje ostala su boza.

Da te podsetim: Vučić sad ima tanju većinu negoli pre. Umore se ljudi od KZNa i atentata, i sve im je veći prag draži. A glasačko telo je već godinama raspolućeno, po nekom čudno fiksiranom obrascu.
tadejus tadejus 04:18 02.11.2016

Re: .

Predrag Brajovic

Radule!!!

Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.


joj kako bi nam onda bilo dobro
zemljanin zemljanin 04:24 02.11.2016

Re: .

tadejus
Predrag Brajovic

Radule!!!

Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.


joj kako bi nam onda bilo dobro

alselone alselone 05:07 02.11.2016

Re: .

baba dobije


Ako baba dobije, neko je najebao sigurno, tu nema dileme. Ocel nastaviti da tuku po Bliskom istoku, ili ce po nama jer smo laka meta uvek, ili neko treci, videcemo.
alselone alselone 05:28 02.11.2016

Re: .

Vučić sad ima tanju većinu negoli pre.

Tanju da, ali ne i tanku. I dalje bi mogao potpuno sam da vlada (sto i cini iako kao ima koaliciju) a i menjanje ustava mu nije daleko.

Nego, prica od juce, prica mu drugar.

Klincezu mu snimali za emisiju Zvrk. I trebalo da ide neki dan u 11 ujutru. Devojcica bila jako uzbudjena, pozvala sve da se nacrtaju ispred TV-a u pola 11. Cela porodica, dosla i baba, doveli i kera, i svi sede i cekaju. Taman da pocne kad ono Vuciceva konferencija na svim kanalima. Cekaju, gledaju budalu, cekaju a nikako, kad skace odjenom mala, devet godina ima, i lupa po stolu:
- Picka mu materina, non stop je na TV-u i bas je morao sad kad je moja emisija.


Nisu je grdili sto psuje.
alselone alselone 05:31 02.11.2016

Re: .

P.S. Radule!!! Alealeee, alealee, alealeeeealeeealeeeee!


Kako mene onaj Dzivdzan Radule edition uveseljava, to je milina jedna.
emsiemsi emsiemsi 05:56 02.11.2016

Re: .

maksa83
Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.

Opoz... kako si rekao? Ja (verovatno zbog medijske blokade) imam utisak da opozicija ne postoji nešto onako ozbiljno, što je šašavo, imajuć i vidu da za ove navija ~25% glasača. I zamisli Šutanovca (šta ostade od onolike stranke) kako podržava Radulovića koji ih je zdušno zašoravao dok su bili na vlasti. Doduše to je najmanji problem, kad zgutaš jedno Istorijsko Pomirenje ostala su boza.

Ali meni je nešto drugo interesantno (što nema veze sa Amerikom i izborima, nego sa nama) - ovde se iskrcava 150 ruskih vojnika koji će nešto kao da vežbaju, tj. da imaju združenu vežbu pod nazivom "Ko Sme Da Zajebava Premijera na Žurci za Marince?" Za to vreme mi bismo kao u EU, otvaramo poglavlja štanglom, orukdržnedaj. Meanwhile u Crnu Goru (preplavljenu ruskim parama) a koja bi kao u NATO (a ima ozbiljan problem da napabirči parlamentarnu većinu koja bi iznela tu ideju) su pre neki dan počele vežbe istog tog NATO pod nazivom "Mogren, Sise, Jesen-Zima 2016".

Jesmo se mi to opet zatekli na nekom nezgodnom mestu?

Samo pitam...

P.S. Kad reče Crnu Goru, koji je onaj Milo fuckin genije. U Porto Montenegro, ako tamo uzmeš vez ili stan, možeš točiš naftu u svoj brodić bez poreza, znači (sad možda lupam, ali tu negde) po 0.8, dok je kod Hrvata i Italijana to 1.3 ili okolo. Jasno vam je da su Hrvati i Italijani po-piz-de-li pošto sad kod njih toči samo ko je lud.

Све ово што си написао (овако шифровано) је поуздан индикатор да се ситуација враћа у нормалу.
antioksidant antioksidant 08:33 02.11.2016

Re: .

Predrag Brajovic
maksa83
antioksidant
a ko ce biti gradonacelnik beograda?

P.S. Radule!!! Alealeee, alealee, alealeeeealeeealeeeee!

Savim moguće. Ukoliko ga podrže iz opozicije.

radulovicu nije ni cilj da pobedi (a sumnjam da je ikako moguce) vec je poenta samo da navikava glasace drugih... stranaka(? zar su to jos stranke?) da glasaju za njega, samo njega i nikog drugog osim njega. cetvrtina izaslih na izbore bi bila premija a sve iznad 15% je cilj koji ga u potpunosti zadovoljava.
maksa83 maksa83 08:34 02.11.2016

Re: .

da glasaju za njega, samo njega i nigog drugog osim njega

Za razliku od ostalih stranaka kojima je cilj da svi glasaju za sve?
maksa83 maksa83 08:35 02.11.2016

Re: .

cetvrtina izaslih na izbore bi bila premija a sve iznad 15% je cilj koji ga u potpunosti zadovoljava.

IT Pregaoci Za Raduleta, do 40%.

Dalje može sam.
antioksidant antioksidant 08:40 02.11.2016

Re: .

maksa83
da glasaju za njega, samo njega i nigog drugog osim njega

Za razliku od ostalih stranaka kojima je cilj da svi glasaju za sve?

radulovic se razlikuje jer njegov rezervoar jeste krvotok drugih. nije to nista lose, takva mu je pozicija, nov je na trzistu i mora da prikolje protivnike i napije se njihove krvi, tj blata, a on to zdusno i veoma ambiciozno radi.
presipanje iz supljeg u prazno, nema nove vrednosti (u suštni nema nikakve vrednosti osim zabave. ako je cilj da se menjaju igrači na istoj sceni, radule sveznajući jeste sasvim korektan izbor za zaluđivanje.

(a primedba ti je na nivou krstića "a zašto ne osnuješ svoju stranku?". previše ga pratiš po tviterima, uticao je na tebe :))
maksa83 maksa83 08:54 02.11.2016

Re: .

(a primedba ti je na nivou krstića "a zašto ne osnuješ svoju stranku?"

Ne uspevam da smislim bolji odgovor na "on je jedan zao političar pošto hoće da svi glasaju za njega i samo njega" iskaz koji je prilično... pa, ne znam kako to da kažem.

previše ga pratiš po tviterima, uticao je na tebe :))

Koliko ja gledam po twitterima, Radulović se ne bavi drugim strankama, ali se zato svi drugi bave njime, počevši od NOVA (koji ga mrze ko Nem... Bugarina), pa do SNS botneta kojima je redovna mušterija. Moj osnovni indikator je Nebojša iz Beograda v2.0, dakle iz toga koga Krstić proziva može jasno da se vidi ko je trenutna Vučićeva meta, savršeno je sinhronizovan sa botovima i tabloidima. Tu se na tapetu smenjuju Radulović i Šutanovac (ranije Pajtić) a glavne i redovne mušterije u poslednjih godinu dana su mu i Janković i Šabić. Oni su neki veliki problem izgleda.

Inače, očekujem da "bitka za Beograd", ko god se kandidovao (a pogotovo ako se kandiduje neko ko ima šanse da pobedi) bude jedna od krvavijih i besprizornijih viđenih od prvih višestranačkih izbora. Jedino što će biti zabavno u tom periodu je kad se svi oni sa štandovima nacrtaju ispred Đerma i onda možeš da si daš oduška prcanjem aktivista. Kao, zainteresovan si, hoćeš da potpišeš nešto, prisupiš, raspituješ se, sarađuješ, i sereš im u procesu tako da im nije skroz jasno jesi ozbiljan ili ih zajebavaš. Sitne životne radosti.
antioksidant antioksidant 09:01 02.11.2016

Re: .

Ne uspevam da smislim bolji odgovor na "on je jedan zao političar pošto hoće da svi glasaju za njega i samo njega" iskaz koji je prilično... pa, ne znam kako to da kažem.

pa ni krstić ne zna kako da kaže jer namerno ignoriše kontekst kako bi nastavio sa doskočicama i pošalicama. kažem ti, krstić je mag komunikacija, utiče na ljude koji bi samo da mu se podsmevaju a postaju on

inače
Inače, očekujem da "bitka za Beograd", ko god se kandidovao (a pogotovo ako se kandiduje neko ko ima šanse da pobedi) bude jedna od krvavijih i besprizornijih viđenih od prvih višestranačkih izbora.

čini mi se da će svaka sledeća bitka biti krvava i prljava i biće sve prljavije. valjda će i taj ciklus da prođe pa možda i dođe kandidovanje politika a ne ljudi (znam, znam, slabo čitam krstića pa ne razumem da je posao političara da pobedi na izborima on lično i personalno a ne politika koju kao zastupa).
tadejus tadejus 09:04 02.11.2016

Re: .

antioksidant
slabo čitam krstića pa ne razumem da je posao političara da pobedi na izborima on lično i personalno a ne politika koju kao zastupa


ma nemaš ti pojma..
nego drugo me nešto brine, kad su jbt ti izbori za gradonačelnika ako je ovi makso već počeo da agituje? hoćemo li preteć..
maksa83 maksa83 09:08 02.11.2016

Re: .

pa ni krstić ne zna kako da kaže jer namerno ignoriše kontekst kako bi nastavio sa doskočicama i pošalicama. kažem ti, krstić je mag komunikacija, utiče na ljude koji bi samo da mu se podsmevaju a postaju on

Krstić nije nikakav mag komunikacije nego sitan miraz koji je Šaper doneo u celu stvar pošto se ispostavilo da Vučićev lični pulen ne može sam da ishendluje nasleđenu medijsku scenu, tako da je Šaper trenutno praktično njegov sabkontraktor a Krstiću dalo da nosa neke cigle po gradilištu. Ovo ti je prilično pouzdana informacija.

A bira Twitter kao glavno igralište da ispaljuje šuplje kvalifikacije u svim smerovima koji smetaju Vučiću, što se kreće od "elite" preko "intelektualaca" pa do konkretnih ljudi i grupa, pošto zna da je u 140 slova nemoguća bilo kakva rasprava i diskusija, tim pre što ispaljuje vrlo prizemne generičke floskule, za koje dobija veće ili manje aplauze od botneta. Van botneta je predmet opšte sprdnje. Zato se ovde sveo na osrednje prevode poezije.
antioksidant antioksidant 09:11 02.11.2016

Re: .

maksa83
pa ni krstić ne zna kako da kaže jer namerno ignoriše kontekst kako bi nastavio sa doskočicama i pošalicama. kažem ti, krstić je mag komunikacija, utiče na ljude koji bi samo da mu se podsmevaju a postaju on

Krstić nije nikakav mag komunikacije nego sitan miraz koji je Šaper doneo u celu stvar pošto se ispostavilo da Vučićev lični pulen ne može sam da ishendluje nasleđenu medijsku scenu, tako da je Šaper trenutno praktično njegov sabkontraktor. Ovo ti je prilično pouzdana informacija.

A bira Twitter kao glavno igralište da ispaljuje šuplje kvalifikacije u svim smerovima koji smetaju Vučiću, što se kreće od "elite" preko "intelektualaca" pa do konkretnih ljudi i grupa, pošto zna da je 140 slova nemoguća bilo kakva rasprava i diskusija, tim pre što ispaljuje vrlo prizemne generičke floskule, za koje dobija veće ili manje aplauze od botneta. Van botneta je predmet opšte sprdnje. Zato se ovde sveo na osrednje prevode poezije.

moja primedba nije ni bila pohvala krsticu
maksa83 maksa83 09:13 02.11.2016

Re: .

nego drugo me nešto brine, kad su jbt ti izbori za gradonačelnika ako je ovi makso već počeo da agituje? hoćemo li preteć..

Tebi je sad mejor Sadik, vid' ti šta ćeš sa tim, kad su i tamo oterali onog finog gospodina Borisa Brexita.
maksa83 maksa83 09:18 02.11.2016

Re: .

moja primedba nije ni bila pohvala krsticu

Ma jasno je meni šta je tvoja primedba nego ja evo ulažem trud da održim konverzaciju van okvira sitnog pasivno agresivnog prcanja. Nemam kondicije za taj sport.
antioksidant antioksidant 09:22 02.11.2016

Re: .

maksa83
konverzaciju van okvira sitnog pasivno agresivnog prcanja. Nemam kondicije za taj sport.

ne primecuje se.
ali mislim, iskustvo bar ukazuje na to, da je svakako vreme da pomenes da ne razumes sta u stvari hocu pa...
tadejus
antioksidant
slabo čitam krstića pa ne razumem da je posao političara da pobedi na izborima on lično i personalno a ne politika koju kao zastupa


ma nemaš ti pojma..
nego drugo me nešto brine, kad su jbt ti izbori za gradonačelnika ako je ovi makso već počeo da agituje? hoćemo li preteć..

nije svaki razgovor agitacija. obična razmena mišljenja, čak i bez pokušaja uveravanja druge strane u ispravnost bilo kog stava.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:29 02.11.2016

Re: .

maksa83


previše ga pratiš po tviterima, uticao je na tebe :))

Koliko ja gledam po twitterima, Radulović se ne bavi drugim strankama, ali se zato svi drugi bave njime, počevši od NOVA (koji ga mrze ko Nem... Bugarina), pa do SNS botneta kojima je redovna mušterija.


Bogme malčice si promašio dragi kolega, izgleda uticaj par glasnijih tviteraša :)
Elem IT tim NOVA ako sa nekim sarađaju, to jeste DJB, i ta saradanja nije baš tako banalna, nego rogramska. Posledica je da osim DJB i par manjih zaista nemamo sagovornika, vo što je od struke ostalo DS podosta se pasiviziralo. E sad hoće li išta da ispadne pametno od te saradnje, ukratko : ne dam nikom da mi otme optimizam :)

maksa83
[cetvrtina izaslih na izbore bi bila premija a sve iznad 15% je cilj koji ga u potpunosti zadovoljava.
IT Pregaoci Za Raduleta, do 40%.


Bogme Lindža na desktopu treći mesec preko dva posto market share, a znaš ti da kod nas vlada meritokratija
alselone alselone 09:32 02.11.2016

Re: .

NOVA


Je l' imate i pravopisni tim?

Sto pisete ima stranke velikim slovima kao da je akronim a nije?
Milan Novković Milan Novković 09:37 02.11.2016

Re: .

osrednje prevode poezije

- Formidable control of language - Maksu za Orvela, ili ambasadora
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:37 02.11.2016

Re: .

alselone
NOVA


Je l' imate i pravopisni tim?

Sto pisete ima stranke velikim slovima kao da je akronim a nije?


Zato jer je - zvanično ime, i meni se ne čini da je smisleno, ali tako je :)

Malčice sam slep za te marketing priče
alselone alselone 09:41 02.11.2016

Re: .

Zato jer je - zvanično ime, i meni se ne čini da je smisleno, ali tako je :)



ЛИНК

''Нова странка''
скраћени назив: ''Нова''
датум оснивања: 07.04.2013.
датум доношења решења о упису: 29.05.2013.
седиште: седиште: Београд, Трг Николе Пашића1, улаз из
Улице Теразије 29
заступник: Зоран Живковић
freehand freehand 09:43 02.11.2016

Re: .

Malčice sam slep za te marketing priče

Pa morali bi ste da malo obratite pažnju na pravopisne i gramatičke finese
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:50 02.11.2016

Re: .

alselone
Zato jer je - zvanično ime, i meni se ne čini da je smisleno, ali tako je :)



ЛИНК

''Нова странка''
скраћени назив: ''Нова''
датум оснивања: 07.04.2013.
датум доношења решења о упису: 29.05.2013.
седиште: седиште: Београд, Трг Николе Пашића1, улаз из
Улице Теразије 29
заступник: Зоран Живковић


Cool, ja sam od_onog_koji_vodi_marketing dobio zvanični befel, o upotrebi znaka logoa i jasno i glasno NOVA kao skraćeno ime u </body>
urbana_gerila urbana_gerila 10:04 02.11.2016

Re: .

.
freehand freehand 10:11 02.11.2016

Re: .

urbana_gerila
freehand
Pa morali bi ste da malo obratite pažnju na pravopisne i gramatičke finese



dragi kolega, siguran sam da vam nije nepoznata ona o trunu i brvnu?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:37 02.11.2016

Re: .

tadejus
joj kako bi nam onda bilo dobro

Da.
Sad nam je dobro, a onda bi bilo još bolje.
Zar ne?
:)

Meni je simptično kako ceo jedan nazovi pametniji sloj ljudi u tim opozicionim zađevicama ne razume, recimo, da je jedna od osnovnih vrednosti Radulovića to što on nema razvijenu klijentilističku mrežu niti razvijene koruptivne kanale.

DS, SPS, SNS i slični u tom su se segmentu razvili i nabildovali. Dokle to ide, zna samo onaj ko je politički otvoren pa ima drugare u svim strankama... i privrednim subjektima.
:)))))))
zemljanin zemljanin 14:04 02.11.2016

Re: .

vrednosti Radulovića to što on nema razvijenu klijentilističku mrežu niti ...


blogovatelj blogovatelj 17:17 02.11.2016

Re: .

e l' imate i pravopisni tim?

Sto pisete ima stranke velikim slovima kao da je akronim a nije?


Zato što se stalno deru kad izgovaraju ime stranke.
tyson tyson 12:53 03.11.2016

Re: .

radulovic se razlikuje jer njegov rezervoar jeste krvotok drugih. nije to nista lose, takva mu je pozicija, nov je na trzistu i mora da prikolje protivnike i napije se njihove krvi, tj blata, a on to zdusno i veoma ambiciozno radi.

Mislim da on više "gađa" bivše, razočarane glasače tzv. stranaka demokratske orijentacije (hajde da kažemo, nekadašnje demokratske opozicije). Ljude koji na proteklih nekoliko izbora nisu ni glasali.

A onda tek kolateralno i glasače drugih stranaka opozicije; što i nije tako loše, imajući u vidu o kakvim strankama govorimo...

tyson tyson 12:56 03.11.2016

Re: .

sabkontraktor

Ima i naša reč, pod-izvođač (radova)


alselone alselone 05:05 02.11.2016

Мамина си душа и татино злато...

bene_geserit bene_geserit 05:08 02.11.2016

Re: ...


alselone alselone 05:22 02.11.2016

Re: ...

Ne kapiram foru. Ko je ova Weiner?
bene_geserit bene_geserit 06:49 02.11.2016

Re: ...

Ne znas ko je Huma? E svasta.
Hint: kada se ispostavilo da neciji laptop ima 600+K necijih emailova dopalih u ruke FBI-a, naslovi si bili tipa "Huma Weiner screw Hillary" - pa shvati to na jedan ili drugi nacin.
alselone alselone 09:13 02.11.2016

Re: ...

Ne znas ko je Huma?


A, znam sad, samo nisam povezao prezime. A i ovde ne lici na sebe, zapravo ima vise bliskoistocne krvi.

Ono sto mi je nejasno u celoj prici je zasto nisu unistili taj laptop.
bene_geserit bene_geserit 09:50 02.11.2016

Re: ...

alselone
Ono sto mi je nejasno u celoj prici je zasto nisu unistili taj laptop.

Jedna od mogucnosti je da je Weiner to cuvao kao polugu za cenkanje ako zatreba (a zatrebalo mu).
Druga je da su jednostavno zaboravili na njega.

U svakom slucaju fenomenalno da je tako, da malo narod vidi ko i kojim metodama njime vlada.
alselone alselone 10:06 02.11.2016

Re: ...

U svakom slucaju fenomenalno da je tako, da malo narod vidi ko i kojim metodama njime vlada.


Fantazija, slozio bih se.
blogovatelj blogovatelj 17:20 02.11.2016

Re: ...

Druga je da su jednostavno zaboravili na njega.


Da zaboraviš da ti na nekom kompjuteru stoji pola miliona mejlova?!
alselone alselone 05:17 02.11.2016

Ono sto mene najvise plasi

Je cinjenica da se kriticna masa ludaka na glavnim pozicijama u drzavama povecava svakim danom. Osim tetke Merkel i onog kineskog Brus Lija, kako se vec zove, koji se cine kao drzavnici, meni se cini da je sve go ludak na glavnim pozicijama najnaoruzanijih i najratobornijih drzava.
bene_geserit bene_geserit 07:06 02.11.2016

Re: Ono sto mene najvise plasi

alselone
Je cinjenica da se kriticna masa ludaka na glavnim pozicijama u drzavama povecava svakim danom.

Pa to ti je prirodna posledica demokratije.
- Vlast privlaci psihopate i sociopate
- Da bi isplivao do vrha neke stranke ne mozes a da ne budes korumpiran do srzi, tako da tu normalan svet odustane negde usput

Ali nisi bas najbolje identifikovao ludake na glavnim pozicijama:
- Putin vodi ekstremno razloznu politiku za jednu veliku silu, i reaguje samo kada je primoran (kao sto je puc u Ukrajini ili pokusaj svrgavanja Asada) i dugorocno se zalaze za evro-rusku integraciju
- Tramp je izolacionista (citaj bez intervencija po bliskom istoku), hoce da rasformira NATO (ili makar da ga smanji), da smanji broj vojnih baza USA i sl.
- Merkelova, koja je delovala kao odlican politicar do ovoga sa izbeglicama, je svojom idiotskom politikom potpuno destabilizovala EU, dovela do Brexita, i napravila dugorocan problem svima u Evropi
jinks jinks 07:16 02.11.2016

...

Pročitah neke komentare ovde da je Trump isturen da bi Clinotnovoj bilo lakše da dobije izbore.

Hmmm, mozda je Trump jedini koji moze da pobedi Hilari.


Da i jedno i drugo pada na pamet, naizmenično :)

Pitanje na primer kako li će se pobeda jednog ili drugog kandidata odraziti na imigracionu politiku US, izmedju ostalog i u smislu privlačenja (neki bi upotrebili i težu reč) dobrih studenata i vrednih stručnjaka iz drugih zemalja, za račun svoje ekonomije.

Takođe, kako će se izbor odraziti na položaj srednje klase u US, i da li će se nastaviti preraspodela bogatstva 80% za 1%, još više u korist pomenutih 1%.

Da, i da li Tramp stvarno misli kada kaže da je izolacionista, ili je to samo priča upućena dobrom delu kroz istoriju uvek prisutnih US izolacionista.

p.s.

Inače, činilo mi se da će ipak Hilari pobediti, ali nakon što je FBI aktuelnom objavom o njenim novim emailovima rešio da ubaci i svojih da li poslednjih 5 centi u igru ... pitanje je.
bene_geserit bene_geserit 09:06 02.11.2016

Re: ...

jinks
Da, i da li Tramp stvarno misli kada kaže da je izolacionista, ili je to samo priča upućena dobrom delu kroz istoriju uvek prisutnih US izolacionista.

Npr. Trampove izjave iz 2003-ce (u vreme dok se vodio Bushov rat u Iraku - onaj za koji je Hillary glasala u Kongresu, patriotizam pumpan kroz medije, a ko god je bio protiv rata bio proglasavan za izdajicu):

- Jan. 28, 2003 "Well, he has either got to do something or not do something, perhaps, because perhaps shouldn’t be doing it yet and perhaps we should be waiting for the United Nations, you know. ... And I think the economy is a much bigger problem as far as the president is concerned."
- March 19, 2003 - pocetak rata u Iraku
- July 1, 2003 "I would love to see New York City and some of the cities and some of the states get some of the money that`s going toward Iraq and other places, because you know, they really need and it they need it badly."
- Nov. 4, 2003 "It is also tremendous amounts of money being pumped into Iraq. I mean, you look at states like New York and California, where they can`t afford school systems, and we are giving $87 billion to Iraq and that is just the beginning."

Ove izjave su konzistentno izolacionisticke.

U svakom slucaju svi znamo da je Hillary jastreb da veci tesko moze da se nadje a Trump je prilican ???, ali sa istorijom koja daje prilicnu nadu da je njegov izolacionizam stvarna politika a ne poza.
bene_geserit bene_geserit 09:17 02.11.2016

Re: ...

jinks
Takođe, kako će se izbor odraziti na položaj srednje klase u US, i da li će se nastaviti preraspodela bogatstva 80% za 1%, još više u korist pomenutih 1%.

Pa za ovo je prilicno izvesno da ce taj trend da se nastavi, kao sto se nastavio u vreme Obame i pored sve njegove price.

Trampovo bavljenje ovim problemom se svede na eliminisanje politicke oligarhije (sto nije mala stvar) i pokusaje da se firme nateraju da unesu pare u zemlju (sto je trenutno ogroman problem - npr. Apple drzi 130-140 milijardi $ van zemlje a ako unese te pare u zemlju porez je ~40% tako da im ne pada na pamet; posledica je da se stvaraju globalne korporacije koje placaju minimalne poreze i da se koncentracija bogatstva i dalje povecava) kroz smanjenje poreza na dobit firmi i druge zakone.

Hillary-na metoda se svodi na povecavanje poreza mahom srednjoj klasi (1% ima nacine da izbegne oporezivanje) i povecanje death tax (sto ubija male biznise a opet 1% ima nacine da to izbegne). Dakle demagogija i povecanje uticaja politicke oligarhije.
bene_geserit bene_geserit 09:43 02.11.2016

Re: ...

jinks
Pitanje na primer kako li će se pobeda jednog ili drugog kandidata odraziti na imigracionu politiku US, izmedju ostalog i u smislu privlačenja (neki bi upotrebili i težu reč) dobrih studenata i vrednih stručnjaka iz drugih zemalja, za račun svoje ekonomije.

Problem sa trenutnom H1B politikom ("privlacenje vrednih strucnjaka" ) je sto odbija pametne klince od studiranja tehnike i nauke, sto je deci kada zavrse fakultet jako tesko da nadju prvi posao, sto kada se indusi i kinezi prostru kroz sve nivoe menadzmenta krenu da primaju samo svoje (a to je stanje trenutno u svim velikim USA IT firmama), sto firme koriste polozaj azijata na H1B vizama po 10 godina ih drzeci potplacenim i na taj nacin uticu na cenu rada na trzistu, sto se dovlace vrlo prosecni i ispod prosecni strucnjaci u ogromnom broju.

To odgovara velikim firmama, ali nije dobro za USA. Naravno Hillary bi nastavila i jos pojacala tu politiku (a bilo je ludaka kao onaj Kruz koji su se zalagali za 5x uvecanje H1B strucnjaka).
Ono za sta se Tramp zalaze (smanjenje kvota i postavljanje minimalne plate na 120K+ sto b nateralo firme da dovlace samo stvarno najbolje) ima vise smisla.
jinks jinks 10:27 02.11.2016

Re: ...

Hvala na odgovorima, baš interesantno.
maksa83 maksa83 10:40 02.11.2016

Re: ...

sto kada se indusi i kinezi prostru kroz sve nivoe menadzmenta krenu da primaju samo svoje (a to je stanje trenutno u svim velikim USA IT firmama),

Ovo je, iz mog sitnog uzorka, tačno.
Neke kolege ovde (Beograd) su prethodnoj firmi kroz neke akvizicije završile u firmi gde je na nekom bitnom mestu sedeo Kinez (zapravo Kineskinja) i to je bilo tako očigledno da joj je odozgo rečeno "e, ajde sad malo o'ladi i šaraj".
svea svea 08:39 02.11.2016

**

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana