Budućnost| Društvo| Ekonomija

GOSPODO, PLACE YOUR BETS

G.Cross RSS / 01.11.2016. u 18:17

 

Živeo sam u New Yorku 2008. godine


Septembarski crash berze  te godine je jedno od najčudnijih iskustava u mom životu.


Video sam mnoge pametne ljude, ozbiljne biznismene, koji su se ponašali iz straha potpuno iracionalno.

Njihova iracionalnost me na neki način podsećela na vreme Jezde i Dafine u Beogradu.

Samo nekako obrnuto.


Crash se dogodio, slučajno ili ne, manje od dva meseca pre predsedničkih izbora .


Na plimi racionalnog i iracionalnog straha ujahao je crni vitez na belom konju sa porukom

“Change You Can Believe In”.


U Board roomu moje firme, u šestoj aveniji, gledali smo na TV polaganje zakletve Baraka Obame i ja sam se odjednom setio kolone Energorpojektovaca koji iz kancelarije ideu levo na Ušće da kliču Slobi, a ja sam otišao desno kući.

I sad osećam njihove poglede kako mi bodu ledja.


Elem, Board room je bio pun iracionalno poziitivne energije i nade da stvari mogu da se promene.

Ozarena lica , obično veoma racionalnih ljudi svedočila su koliko očajno oni žele nadu.



Sticajem okolnosti bio sam u NY
i
u oktobru 2012. Nikavu nadu ili pozitivnu energiju nisam osetio.

Back to politics as usual.

Posle 3.000 milijardi dolara stimulusa ljudi više nisu bili prestrašeni I prestala je potreba za iracionalnu nadu u promenu.


Sada izdaleka gledam , samo nedelju dana pre izbora, šta se dogadja i u stvari ne znam šta da mislim.


Napisah Blog nekoliko dana pre refernduma u UK . Niko manje više ( čast izuzecima ) nije verovao da

Brexit može da se dogodi.

Imam jako mnogo UK prijatelja. Od većine sam čuo da su protiv Brexita, ali znajući ih mnoge godine osećao sam da me lažu.

Brexit, protivno propagandi nisu izglasale dokone domaćice iz Milton Keynsa, nego vrlo racionalni ljudi, zbog nekog razloga koji nisu bili spremni da kažu.


Već nekoliko meseci govorim ovde da je vrlo moguće da Trump dobije izbore.
Poznajem mnoge Amerikance. Opet ni od jednog ne
č
ujem da je spreman da glasa za Trumpa ali opet imam taj neki
osežaj
da nisu potpuno iskreni.


Pročitah neke komentare ovde da je Trump isturen da bi Clinotnovoj bilo lakše da dobije izbore.
Hmmm, mozda je Trump jedini koji moze da pobedi Hilari.


Pada mi na pamet, da koliko su u 2008. ljudi želeli nadu, sada samo žele kraj licemerju.

Po bilo koju cenu.

 

Gospodo , Place your bets !

 

NOTE: Ja se nadam da ovo može da bude post i komentqari ne o tome prevashodno ko ce da pobedi,  nego Zašto će ljudi da glasaju za Nju ili Njega . 

 

hillary-clinton-vs-donald-trump-cartoon-joe-heller-1.jpg 



Komentari (362)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

martin_krpan martin_krpan 18:25 01.11.2016

Prvi

50:50.
zemljanin zemljanin 18:51 01.11.2016

Re: Prvi

mene više zanima potencijal pobede ovog ili one ... sve gledano kroz rizik:dobit scenario ... pobeda Trampa definitvno je negativna za stock ali pozitivna za naftu, zlato I sl. kao I za farmaciju ... I tu je najbolji RR odonos ... pobeda Hilari je stasus qou I neinteresantna ... u svakom slučaju, Tramp ima veliki uticaj na EU ali nakon par meseci će se sve unormaliti ... možda je interesantnije kako će izgledati Senat ... u svakom slučaju dobra prilika za sve koji vole malo više nesigurnosti i rizik ... strogo gledano u okviru berzanskog trgovanja

kao što je 2008 prethodio veliki broj bankrota kraj 2007/početak 2008, pa se mogla pretpostaviti kriza, naravno ne u tom obliku ... tako je I Brexit ima one-side tržište gde je jedini potencijal dobiti bio u kontri ...

investitori vole Hilari zbog sigurnosti ali trgovci vole Trampa zbog dobiti, bolje rečeno veliku nesigurnost u narednih mesec dana ...
G.Cross G.Cross 19:11 01.11.2016

Re: Prvi

investitori vole Hilari zbog sigurnosti ali trgovci vole Trampa zbog dobiti, bolje rečeno veliku nesigurnost u narednih mesec dana ...



Ovo ko na CNBC televiziji.

Short term focus nas je i doveo dovde.
zemljanin zemljanin 19:19 01.11.2016

Re: Prvi

G.Cross

Short term focus nas je i doveo dovde.

iskreno, nije moj problem ... gledam samo RR cele situacije a ne politicke ili ekonomske implikacije ... bice iracionalnog kao I uvek ali ko god da pobedi svet ce se prilagoditi ...

EDIT; I kad već pominjemo iracionalnost ... da li je racionalno glasati za Hilari ... ili gledano kroz ekonomiju, da li je bolje glasati za Trampa ... iako nema preciznog odgovora, Tramp ipak ima prednost, gledajući isključivo efekte na USA ... dilema je, šta je ovde/tamo u stvari iracionalno ...
zemljanin zemljanin 21:11 01.11.2016

Re: Prvi

i kad pogledamo tkz Heat Map, danas, SP500, zelenkasti su samo Energy I Healtcare sektori ... a biće još zeleniji kako se bliži dan X ...

Milan Novković Milan Novković 21:29 01.11.2016

Re: Prvi

zemljanin
i kad pogledamo tkz Heat Map, danas, SP500, zelenkasti su samo Energy I Healtcare sektori ... a biće još zeleniji kako se bliži dan X ...


A ja danas bez pozicija, previše mi opasno, zatvorio sinoć poslednje 3, SP500 Dec future, zaradio 1% na malom delu mog penzionog fonda, 31% u poslednja 4 meseca, 51 dobitnička i 4 gubitničke pozicije, sve SP500 future shorts osim jedne long Gold, i sad ću da cooliram malo, jedem, pijem i posmatram izbore pa postizborno.

Healthsektor im ne kapiram, al u energy su mnogi mali ne više u panici, neki kažu zombiji, već su de-facto bankrotirali i ako nešto povrate još od izgubljenog povrate, pa to malo podiže vrednost nebrankotiranima i nebankrotabilnima, nestaje im monkurencija ...

... moja slobodna i uneducated nagađanja, ne kapiram im sektore dobro nego mi je SP500 index focus, najkraći put do nekog mišljenja o US ekonomiji.

Njima real GDP ne raste već 6-7 godina, tj statistika i dalje folira sa foliranjem inflacionih cifara, a SP500 ... pogledaj ga od 2009. naovamo, nema veze sa životom.

Totalno, ali TOTALNO su se strategijski zafarbali u ćošku, ode im hegemonija brže nego da nisu ništa pipali, oni ubrzano urušavaju sopstvenu hegemoniju.

Zlato bukvalno kradu, sa Gadafijem im je bilo lako, a i jes lud bio sa pan-afričkom valutom baziranom na zlatu, al sad ih Kinezi i Rusi ufatili za jajca.

Velika kriza može da bude sutra a može tek za 5 godina, ali biće vanredno opasna,s vima, nikom nije u interesu preveliko talasanje na svetskom nivou, pa postoje osnovane sumnje da Kinezi namerno ne prijavljuju svo zlato koje imaju, ni približno.

Treba im još godina za međunarodne institucije, a opet i galopiraju već, i prema Evropi, pa i u stranu.

Brexit je oko toga, polako izlazi na svetlo, približavanje Evroaziji, sad malo Nemce maltretira US ali izgleda da im, US, ne gine reset posle izbora, ko god da pobedi.
zemljanin zemljanin 21:57 01.11.2016

Re: Prvi

31% u poslednja 4 meseca, 51 dobitnička i 4 gubitničke pozicije

... preferiram Nasdaq (/NQ) ... of nedelje prešao na 1h, danas short na S1, zatvorio na S3 ... ukinuo sve robote pa samo maual dok ne prođe ova frka ... inače totalno se povukao iz Fundamental samo TA I tipove ... imam par prijatelja, sve Pakistanci po raznim berzama, koji imaju tipove da umreš I za koje nemam apsolutno nikakvo objašnjenje ... ali im je rate 100% što opet ne mogu da objasnim (zato sam i batalio Fundamental)... jeste 1-2 godišnje ali to su trejdovi od par hiljada points/pips tako da ...
alselone alselone 05:34 02.11.2016

Re: Prvi

Je l' ovo klingonski?
maksa83 maksa83 08:30 02.11.2016

Re: Prvi

Je l' ovo klingonski?

To je tzv. trejderski, neki kažu da je dijalekat engleskog, neki da je poseban jezik nastao iz jezika plavih kitova, znači kliktanje, zujanje i poneki mehurić.
docsumann docsumann 10:07 02.11.2016

Re: Prvi

jezika plavih kitova


they talk dub

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:30 02.11.2016

Re: Prvi

Je l' ovo klingonski?



they talk dub




ali izgleda da im, US, ne gine reset posle izbora, ko god da pobedi

samo da nas što manje izgine zbog tog reseta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:51 04.11.2016

Re: Prvi

Da, samo da stignemo da uhapsimo bracu Vuchic pre nego sto nas Killary izroka.
mg.beeograd mg.beeograd 18:37 01.11.2016

Drugi

Ovo je ko u Srbiji, nemaš za koga da glasaš.

Ova Klintonka izdajnik, a ovaj ko naš Toma lupa ko otvoren prozor.

Srbi u u Americi će dati prevagu, glasće za Trampa zbog Gospoje.
nsarski nsarski 18:42 01.11.2016

Re: Drugi

Ova Klintonka izdajnik


Koga je ona izdala?
G.Cross G.Cross 18:43 01.11.2016

Re: Drugi

nsarski
Ova Klintonka izdajnik


Koga je ona izdala?



Pa nas
nsarski nsarski 18:49 01.11.2016

Izbor

Vec par meseci iz ambasade dobijam uputstva kako da glasam (mislim, tehnicka uputstva). Ja imam neki svoj izbor, ali da ga obrazlozim treba mi veoooma dug komentar, u stilu glogov kolac, a to me trenutno mrzi jer nisam sadista.
Moja deca (zive u USA) se jako brinu i zaklela me da ne glasam uopste. Mislim da ce tako i biti.
Moje politicke prognoze su uvek bile katastrofalno lose, bas zato sto izbora, istinskog, i nije bilo. Ili: if God wanted us to vote, he would have sent us candidates.
Dakle, necu glasati, a ko ce pobediti...to cemo videti za 7 dana.
mg.beeograd mg.beeograd 18:53 01.11.2016

Re: Izbor

Čije ambasade ?

I za koga daju preporuku ?
G.Cross G.Cross 18:55 01.11.2016

Re: Izbor

if God wanted us to vote, he would have sent us candidates.



Pa ovo lici na ono sto si napisao pre neki dan da poziv bira coveka a ne covek poziv, sto ima smisla.

Pitam se da li je bolje biti racionalno glup ili iracionalno mozda pametan a mozda uzasno glup.
nsarski nsarski 18:56 01.11.2016

Re: Izbor

Čije ambasade ?


USA u Beogradu, naravno. Ja sam ovde expat. A ne preporucuju nista, samo obavestavaju kako mi da se prijavimo i glasamo. Moze postom, moze na licu mesta...
G.Cross G.Cross 19:00 01.11.2016

Re: Izbor

Dakle, necu glasati,



Pa ti to beli listic ?
nsarski nsarski 19:00 01.11.2016

Re: Izbor

Pitam se da li je bolje biti racionalno glup ili iracionalno mozda pametan a mozda uzasno glup.


Pa, jbg, ima i ono: ako bi izbori mogli bilo sta istinski da promene bili bi zabranjeni zakonom. Izvini, ovo je veoma sarkasticno misljenje, ali tako sam danas nasadjen.
nsarski nsarski 19:01 01.11.2016

Re: Izbor

Pa ti to beli listic ?

U ovom slucaju, I am doing full Filip Mladenovic.
princi princi 19:30 01.11.2016

Re: Izbor

I am doing full Filip Mladenovic

Sa sve kurčićem?
nsarski nsarski 19:41 01.11.2016

Re: Izbor

Sa sve kurčićem?

Vodim kera na glasanje...da bude jasno svima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 02.11.2016

Re: Izbor

nsarski
Čije ambasade ?


USA u Beogradu, naravno. Ja sam ovde expat. A ne preporucuju nista, samo obavestavaju kako mi da se prijavimo i glasamo. Moze postom, moze na licu mesta...
з

Рави Серж, случајно сам пријавио Професора место лајка, игнориши.

Професоре, како је то крајње необично да смо у свом родном граду експатс, док нас наша матична земља игнорише, наше ине земље нас позивају, у настојању да обликују нашу свест. Необично.
blogovatelj blogovatelj 18:47 01.11.2016

Čoveče

Ja upravo poslao alseloneu tekst bloga u kome hoću da se kladim da će Tramp biti sledeći američki predsednik. I rekoh mu da objavi u petak, da bi blog bio aktuelan i kad se izbori završe.
G.Cross G.Cross 18:51 01.11.2016

Re: Čoveče

blogovatelj
Ja upravo poslao alseloneu tekst bloga u kome hoću da se kladim da će Tramp biti sledeći američki predsednik. I rekoh mu da objavi u petak, da bi blog bio aktuelan i kad se izbori završe.



Pa kad svi hoce da postavljaju Blogove u petak. Kao citanost je veca.
Postoji nesto sto se zove u marketingu "Share of Voice".

blogovatelj blogovatelj 19:03 01.11.2016

Re: Čoveče

Pa kad svi hoce da postavljaju Blogove u petak. Kao citanost je veca.
Postoji nesto sto se zove u marketingu "Share of Voice".


Pa ja napisah što u petak. Izbori su u utorak, ovom tvom blogu će taman isteći rok trajanja kad krene glasanje.
A mišljenja sam da što se čitanosti tiče, najbolje je objaviti blog u ponedeljak popodne kad je loše vreme. Tada svi sede kući i pametuju.
emsiemsi emsiemsi 19:53 01.11.2016

Re: Čoveče

G.Cross
blogovatelj
Ja upravo poslao alseloneu tekst bloga u kome hoću da se kladim da će Tramp biti sledeći američki predsednik. I rekoh mu da objavi u petak, da bi blog bio aktuelan i kad se izbori završe.



Pa kad svi hoce da postavljaju Blogove u petak. Kao citanost je veca.
Postoji nesto sto se zove u marketingu "Share of Voice".


Ја мислим да ће победити Трамп --- из разлога које си ти навео у уводном посту.
Да ли ће се ишта променити у америчкој политици - мислим да неће.
Unfuckable Unfuckable 20:36 01.11.2016

Re: Čoveče

Ја мислим да ће победити Трамп


a ja (na žalost? na sreću? naizust!) mislim da ga Hitleri lagano dobija
+ sjajan potez, radi mobilizacije glasača:
danas objavljena "analiza" kako Tramp vodi, po "istraživanjima", eto đavola mesecima u minusu pa šatro preokret
alselone alselone 05:37 02.11.2016

Re: Čoveče

danas objavljena "analiza" kako Tramp vodi, po "istraživanjima", eto đavola mesecima u minusu pa šatro preokret


Ove fore je Krle prosipao po blogu i i dalje ih smatra za najgenijalnih marketinski potez svih vremena. Javi kako su njihovi u prednosti, da ih utulis i mobilises svoje. Wow!
bene_geserit bene_geserit 10:05 02.11.2016

Re: Čoveče

Unfuckable
+ sjajan potez, radi mobilizacije glasača:
danas objavljena "analiza" kako Tramp vodi, po "istraživanjima", eto đavola mesecima u minusu pa šatro preokret

Pa uvek je trade-off izmedju javljanja da je sve odluceno da psihicki ubijes protivnicke glasace i javljanja da je 50:50 da nalozis svoje da izadju u vecem %.
U svakom slucaju imas Wikileaks gde objasnjavaju strategiju koju koriste gde vidis da su se bavili ovim prvim (sto su i pokazivale ogromne razlike izmedju CNN/ABC i slicnih polova koji su bili redom +12% za Hillary i IBD/LA Times/Rasmussen i slicnih koji su bili oko Tie).
Takodje polls u poslednjih 7-10 dana pre izbora postanu ozbiljni (da bi ih bilo ko ozbiljno shvatao za sledece izbore), pre toga je samo sredstvo za formiranje javnog mnjenja. Tako da su danas svi pollovi tu negde.
tsunade tsunade 08:55 03.11.2016

Re: Čoveče

a ja (na žalost? na sreću? naizust!) mislim da ga Hitleri lagano dobija


da... i ja... jedno pet do šest procentnih poena razlike, cijenim.
urbana_gerila urbana_gerila 09:53 03.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
da... i ja... jedno pet do šest procentnih poena razlike, cijenim.




sestro slatka, da mi pozajmiš tu kristalnu kuglu da vim gde me gerilica neće potražiti kad sazna koliko sam para dao za neke retke ploče?

ono, samo dok prođe prvi udar, pa ću ti vratim.
tsunade tsunade 12:50 03.11.2016

Re: Čoveče

da mi pozajmiš tu kristalnu kuglu da vim gde me gerilica neće potražiti kad sazna koliko sam para dao za neke retke ploče?


magija je u tebi, ne u kristalnoj kugli, kaže velika umetnica dolly parton
urbana_gerila urbana_gerila 13:49 03.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
da mi pozajmiš tu kristalnu kuglu da vim gde me gerilica neće potražiti kad sazna koliko sam para dao za neke retke ploče?


magija je u tebi, ne u kristalnoj kugli, kaže velika umetnica dolly parton


magija je da mi uvek uspe da gerilicu izbajem kako ću opasno zaraditi na tim pločama a da ih nikada nisam valjao dalje, ali, rekoh ti, treba glede te prezentacije pronaći atomsko sklonište i preživeti prvi udar.

nego, koji je vama ženama u poslednje vreme sa čestim citiranjem dolly parton - shvatile ste da su bolje velike pa makar i bile prave?
tsunade tsunade 23:19 03.11.2016

Re: Čoveče

nego, koji je vama ženama u poslednje vreme sa čestim citiranjem dolly parton - shvatile ste da su bolje velike pa makar i bile prave?


ne znam o čemu pričaš ko je još citirao?
ne kaže se male, nego law fat
urbana_gerila urbana_gerila 01:20 04.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
nego, koji je vama ženama u poslednje vreme sa čestim citiranjem dolly parton - shvatile ste da su bolje velike pa makar i bile prave?


ne znam o čemu pričaš ko je još citirao?
ne kaže se male, nego law fat


ma kako da se kaže, male ne bih pomenuo ni u snu, znam za jadac - da izrečeno ume i da se ostvari.

glede dolly, ja sjećam se da sam još sa nekom ženom ovdašnjom prodivanio o njoj, ako si to bila ti - sumnjiva si, možda i nije tvoja slička na avataru.


tsunade tsunade 09:35 04.11.2016

Re: Čoveče

male ne bih pomenuo ni u snu


ima jedna scena u jednom od omiljenih mi filmova "network". (faye dunaway zasluženo do oskara. williemu holdenu nezasluženo izmakao)... scena ide ovako:

Diana Christensen: I'm sorry for all those things I said to you last night. You're not the worst fuck I ever had. Believe me, I've had worse. You don't puff or snorkel and make death-like rattles. As a matter of fact, you're rather serene in the sack.
Max Schumacher: Why is it that a woman always thinks that the most savage thing she can say to a man is to impugn his cocksmanship.
Diana Christensen: I'm sorry I impugned your cocksmanship.
Max Schumacher: I gave up comparing genitals back in the schoolyard.


e pa dudice-womenship su isto što i cockmanship. I gave up comparing it back in schoolyard.

a o dolly znam samo opšta mesta. samu bit njene frizure skapiraš tek kad udješ u neke godine. inače, godinama se dogovaram sa jednim dragim friendom da za neku novu godinu ovo otpevamo publici u ponoć...


urbana_gerila urbana_gerila 12:23 04.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
e pa dudice-womenship su isto što i cockmanship. I gave up comparing it back in schoolyard.



sestro slatka, pa valjda smo bliski zatoliko da mi smeš postaviti ono pitanje na koje je moj definitivni odgovor - tehničar.


tsunade
inače, godinama se dogovaram sa jednim dragim friendom da za neku novu godinu ovo otpevamo publici u ponoć...


ih, bre, rade ljudi i veće perverzije...
tsunade tsunade 13:37 04.11.2016

Re: Čoveče

sestro slatka, pa valjda smo bliski zatoliko da mi smeš postaviti ono pitanje na koje je moj definitivni odgovor - tehničar


u nedostatku većih atributa, svi primete boju očiju... što je, well, romantično.
urbana_gerila urbana_gerila 14:53 04.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
u nedostatku većih atributa, svi primete boju očiju... što je, well, romantično.


taj sam - romantik sa intenzivnom bojom očiju!
emsiemsi emsiemsi 19:02 04.11.2016

Re: Čoveče

tsunade

u nedostatku većih atributa, svi primete boju očiju... što je, well, romantično.

Ја имам плаве очи !
tsunade tsunade 01:02 05.11.2016

Re: Čoveče

Ја имам плаве очи !


jel?
mislila sam imaš veće atribute.
emsiemsi emsiemsi 06:54 05.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
Ја имам плаве очи !


jel?
mislila sam imaš veće atribute.

Нису веће - нормалне су.
А твоје ?
tsunade tsunade 10:53 05.11.2016

Re: Čoveče

А твоје ?


moje nenormalne
emsiemsi emsiemsi 15:09 05.11.2016

Re: Čoveče

tsunade
А твоје ?


moje nenormalne

А које су боје ?
niccolo niccolo 18:47 01.11.2016

E moj sinko

kad sam ja još pisao ovde blog da će on da pobedi...

Nego, sad sam opet pogledao taj blog i da odam priznanje Milanu - kaže tamo Pajić ako joj ne istrkeljišu nešto, a neće. A na to mu Milan kaže nisu još ni počeli. Kad ono stvarno, evo sad opet trkeljišu mailove...
blogovatelj blogovatelj 19:05 01.11.2016

Re: E moj sinko

kaže tamo Pajić ako joj ne istrkeljišu nešto, a neće. A na to mu Milan kaže nisu još ni počeli.


To zato što je Pajić mlada, neiskvarena i neiskusna balkanska dušica, nespremna da se suoči sa svetom surovog američkog kapitalizma.
Milan Novković Milan Novković 19:38 01.11.2016

Re: E moj sinko

niccolo
kad sam ja još pisao ovde blog da će on da pobedi...

Nego, sad sam opet pogledao taj blog i da odam priznanje Milanu - kaže tamo Pajić ako joj ne istrkeljišu nešto, a neće. A na to mu Milan kaže nisu još ni počeli. Kad ono stvarno, evo sad opet trkeljišu mailove...

Njoj je već odavno svašta istrkeljisano, nju mogu da stave u zatvor kad hoće.

Ne gotivi nju ni oligarhija previše, ta njena i tu su bankari, vojni kompleks, ... nego Trumpa ne mogu da kontrolišu lovom pa ga se plaše, a i njegovi multimilijarderski amigosi su malo pomereni u odnosu na njene.

Takoda, jeste, tuča oko love i vlasi, uglavnom, šta drugo.

E sad, izgleda da je ideja sa njom da bez glasanja dovedu njenog running matea na vlast, videćemo. Čova, Tim Kaine, je faca svoje vrste.

Ako ćemo "pošteno" (kome ovo ne izvuče osmejak ne kapira US nimalo) on je već uveliko pobedio, i u javnom mnjenju, nego se žestoko, al baš, manipuliše tim analizama javnog mnjenja, i to je relativno lako. 23% nezaposlenih, 50-60 miliona na food stamps, 15 miliona dece na ivici gladi, to IT, bankri itd ne primete, al ova raja ne reaguje više na besmislena pisanja po novinama, on je njihov kandidat, pa imaš, US je lepa zemlja, i silne milione istinskih patriota, koje je sramota zbog američke pljačke i projekcije sile po svetu. Mogu da mu maznu izbore, sad je skoro izvesno, mašine za glasanje ko da smo Maksa, Alse i ja programirali, Soros "nema" veze sa njima (on podržava Killary, naravno), al ima sa čovekom koji ima veze, baš

Očaj ide do te mere, izgleda, da ti na touch screen mašini, ili sličnoj, pritisneš "Trump" i posle nekoliko sekundi svetlenja Trumpa na ekranu mašinica, mali bugić u njoj, odjednom, igrom slučaja, uključi Killary, i uvek tako, nikad trećeg i četvrtog kandidata (prepričavam prepričano).

U novim mailovima stoje, skoro sigurno, i oni koje je ona izbrisala na svojoj mašini, kao bili lični, al džaba brisanje, razni po FBIju već svašta znaju i imaju, tu je i nesumnjivo kriminalno dejstvo njene i Bilove fondacije, lova od KSA, i Muslim Braderhuda, koji su i pri vladi tu negde već sada.

Izrael niko ne dira za sada, nije im ni zdravo a nema ni potrebe, deep gov, u stvari, vuče konce, neocon pogubljeni i baš zbunjeni sada al, potencijalno, i dalje jako opasni.

Značajne su šanse, al ne mora da znači, da ćemo biti svedoci još interesantnijih događaja ovih dana, tj sa njom je frka, i da pobedi samo će se razvlačiti po Fbi i sudovima, tako da sad žele i demokrate da je zamene, ako može i ovih dana.

A njemu, ako ne mogu da mu maznu pobedu, onda treba dobar savetnik za pancire i slično

A možda i ne treba, ako ga deep gov čuva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 01.11.2016

Re: E moj sinko

Nego, sad sam opet pogledao taj blog i da odam priznanje Milanu - kaže tamo Pajić ako joj ne istrkeljišu nešto, a neće.


Just watch, i ne slušaj Milančeta, ako nećeš da izgubiš pare na opkladi. On je totalno zabrazio po tim "alternativnim" medijima (što je eufemizam za mesta gde se kuju i prodaju teorije zavere - tamo možeš da nađeš naoko ozbiljne članke u kojima se tvrdi kako su teorije zavere, kao pojam, izmišljene od strane CIA-e).

Hilari razvaljuje Trampa, a posle će da se obračuna sa unutršnjim i spoljnjim neprijateljem. Ako ne bude tako, ovde me seci!
martin_krpan martin_krpan 20:27 01.11.2016

Re: E moj sinko

23% nezaposlenih


Ima toliko?
Milan Novković Milan Novković 20:33 01.11.2016

Re: E moj sinko

martin_krpan
23% nezaposlenih


Ima toliko?

Da, evo popularnog članka, iako ima i detaljnijih koga interesuje
Unfuckable Unfuckable 20:39 01.11.2016

Re: E moj sinko

Hilari razvaljuje Trampa, a posle će da se obračuna sa unutršnjim i spoljnjim neprijateljem.


to Pajo, Srbine!
martin_krpan martin_krpan 20:48 01.11.2016

Re: E moj sinko

Milan Novković
martin_krpan
23% nezaposlenih


Ima toliko?

Da, evo popularnog članka, iako ima i detaljnijih koga interesuje


To je stara priča. Bureau of Labor Statistics radi ona stepenovanja U1 - U6 drugačije nego u Evropi. U stvari, prema neoklasičnom shvatanju nezaposlenost na dugom roku uopšte i ne postoji. Može se i za Dansku naštelovati 20%. Samo se napravi nova definicija: Šta je nezaposlenost?
Milan Novković Milan Novković 21:01 01.11.2016

Re: E moj sinko

Šta je nezaposlenost?

Po amerima, izgleda, povrh ovih implied cifara u bankrotiranim minus startup firmama (i ovo je popularan članak samo, bilo je raznih ali im ne pamtim linkove), pa još nekim implied "fenomenima", "samo" još nezaposlenost raportirana na nekom birou, valjda, al unutar 4 nedelje u prošlosti od trenutka kad se "broji".

Pa neko ko nema posla 4 godine, digao ruke i šiša travu za 100 dolara mesečno, i omaši biro u ove 4 nedelje, nije nezaposlenost.

A oni imaju silne milione nezaposlenih koji su odavno prestali da, po merama statističkog zavoda, aktivno traže posao pa su .... "zaposleni", valjda
niccolo niccolo 21:03 01.11.2016

Re: E moj sinko

A oni imaju silne milione nezaposlenih koji su odavno prestali da, po merama statističkog zavoda, aktivno traže posao pa su .... "zaposleni", valjda

Zar nismo zbog tih stvari prestali da merimo stopu nezaposlenosti i prešli na stopu zaposlenosti?
Milan Novković Milan Novković 21:09 01.11.2016

Re: E moj sinko

niccolo
A oni imaju silne milione nezaposlenih koji su odavno prestali da, po merama statističkog zavoda, aktivno traže posao pa su .... "zaposleni", valjda

Zar nismo zbog tih stvari prestali da merimo stopu nezaposlenosti i prešli na stopu zaposlenosti?

Ne znam, al amerima bi to bilo opasno, pošto rizikuju da je:

100 - zaposlenost + 23 < 100

... ili je definicija reči "zaposlenost", još teža od Martinove reči "nezaposlenost".

Naime, zamisli pshihologiju gde zarađuješ 45 evra mesečno:

1. Ako te ne ubrojim u nezaposlene jako se ljutiš na mene

2. Ako kažem da si zaposlen onda misliš da ti se sprdam i eksplozivno se ljutiš na mene
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:12 01.11.2016

E, konačno lak zadatak

Hilari pobeđuje i to neće biti ni tesno.
nsarski nsarski 19:16 01.11.2016

Re: E, konačno lak zadatak

Hilari pobeđuje i to neće biti ni tesno.


A sta ako se sutra zagrcne, spoplete se, padne Trampu u narucje, on je prihvati za, jel', juzni deo tela i ona ozivi i iz usta joj ispadne e-mail na kome pise da je ona licno zabila Gadafiju noz u, jel', juzni deo tela? Ha? Got u there!
G.Cross G.Cross 19:20 01.11.2016

Re: E, konačno lak zadatak

nsarski
Hilari pobeđuje i to neće biti ni tesno.


A sta ako se sutra zagrcne, spoplete se, padne Trampu u narucje, on je prihvati za, jel', juzni deo tela i ona ozivi i iz usta joj ispadne e-mail na kome pise da je ona licno zabila Gadafiju noz u, jel', juzni deo tela? Ha? Got u there!


We came, we saw, he died



marco_de.manccini marco_de.manccini 19:32 01.11.2016

Re: E, konačno lak zadatak

Aaa, skontala Minka. Nema veze -- nešto sam pogrešno razumeo.
docsumann docsumann 19:37 01.11.2016

Re: E, konačno lak zadatak

We came, we saw, he died




karabasbarabas karabasbarabas 19:14 01.11.2016

US demokratija

E a ja mislio da je Srbija sprdnja od glasanja.
Koja je to prdurija od demokratije, boze sacuvaj.
Prvo, imas dve partije, ovi third party mogu da ga duhvaju. Dakle, sta te dve partije odluce, to ti je. Makar kandidovali dva babuna kao sad.
Drugo, ne vazi svaki glas isto. Imas elektore, super pakove, battleground states, ma pisurija.
Trece, mediji nepristrasni kao Pink Info.
Cetvrto, glasaju na osnovu boje koze ili genitalija kandidata.
Peto, izbori usred radnog dana, a ko hoce moze i postom. (ko stvoreno za manipulacije)
Sesto, nema papirica, ja ne znam kako tamo funkcionise bugarski voz.
Ma pis zivi. Nije ni cudo sto je Slina poceo da shilji dyokou na njima.
niccolo niccolo 19:17 01.11.2016

Re: US demokratija

Slina poceo da shilji dyokou

Ja iskreno sumnjam da on uopšte zna kako se to radi.
docsumann docsumann 19:39 01.11.2016

Re: US demokratija




karabasbarabas karabasbarabas 20:21 01.11.2016

Re: US demokratija

niccolo
Slina poceo da shilji dyokou

Ja iskreno sumnjam da on uopšte zna kako se to radi.

Ja sam cuo iz vrha vlasti da je najbolji u tome.
niccolo niccolo 20:46 01.11.2016

Re: US demokratija

Onda je sigurno istina.
alselone alselone 19:24 01.11.2016

Dobija Kilari rutinski

Na opstu nesrecu Srba i ostatka planete i srecu Srdjana Pajica pumolovca iz Kolorada.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

alselone
Na opstu nesrecu Srba i ostatka planete i srecu Srdjana Pajica pumolovca iz Kolorada.


Srbi, po ovom pitanju, nemaju veze sa ostatkom planete

Nego, sad kad je to izvesno, ja uopšte neću da glasam za Hilari, negu za onu Zelenu Stain, ili ovog dijabolu džibertarijanca, zaboravih mu ime. Mislim, i ja sam nekakav Srbin, loš, ali ipak Srbin.

alselone alselone 20:42 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Srbi, po ovom pitanju, nemaju veze sa ostatkom planete


To nam je jasno odavno.

Kao kad moj kolega udje u kanc i kaze
- Zdravo ljudi, zdravo Hercegovci.

(a sam je Hercegovac. Kum mu pravi med tamo negde u pripizdinama njihovim da se raspametis koliko je dobar)
G.Cross G.Cross 20:55 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Nego, sad kad je to izvesno, ja uopšte neću da glasam za Hilari, negu za onu Zelenu Stain


Jebo te prica se ponavlja, sad kad je sigurno da on/a dobija je mogu da budem beli listic.

Secate se, Boris dobio prvi krug ...

Mene u celoj prici fascinira kako potpuno irealni razlozi mogu da navedu ljude da donesu odluku o necemu sto bi po definiciji trebalo da bude vrhunski racionalni momenat, naime tzv. demokratski cin Izbora.

Ili to nije taj momenat...

Sto ce reci nema izbora.

A ja opet mislim Ima Izbora.

Mada ne neizostavno na Izborima
docsumann docsumann 21:08 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Mene u celoj prici fascinira kako potpuno irealni razlozi mogu da navedu ljude da donesu odluku o necemu sto bi po definiciji trebalo da bude vrhunski racionalni momenat, naime tzv. demokratski cin Izbora.


lični čin glasanja zapravo (skoro da) nema nikakvo značenje. iracionalan je ustvari osjećaj o važnosti našeg izlaska na izbore koji nam se natura samom predizbornom atmosferom, retorikom, medijskom slikom.

rijetke su situacije ( dakako, vjerovatnije na manjem broju glasača) kao što je bila situacija na prošlim izborima u Srbiji da stvarno svega nekoliko glasova o nečem odlučuje (cenzusu, 1 mandat manje/više).
G.Cross G.Cross 21:17 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

lični čin glasanja zapravo (skoro da) nema nikakvo značenje. iracionalan je ustvari osjećaj o važnosti našeg izlaska na izbore koji nam se natura samom predizbornom atmosferom, retorikom, medijskom slikom.


Mislim da je upravo suprotno i da cela igra sa predizborim "istrazivanjima" nas navodi da verujemo da nas jedan glas ne menja nista.

Postoje mnoge statisticke/human behaviour igre koje to potvrdjuju.


docsumann docsumann 21:34 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Mislim da je upravo suprotno i da cela igra sa predizborim "istrazivanjima" nas navodi da verujemo da nas jedan glas ne menja nista.


tek na izborima veličine američkih, jedan glas ne predstavlja ništa.
raspodjela se uvijek odvija izvan i iznad našeg dometa i domena djelovanja.
izašli ili ne izašli na izbore mi se uklapamo u tu raspodjelu sa greškom od 1/UBB (UBB - ukupan broj birača)
izborni rezultati samo otkrivaju kako je društvo već prelomilo statističku pogaču.

i oni koji misle da njihov glas nešto znači, pa izlaze na izbore i oni koji misle da ne znači ništa, pa ne izlaze, i oni koji se dvoume do samog dana izbora, pa odluče u zadnji čas pod uticajem nekog slučajnom poticaja, su već raspoređeni u statističkoj raspodjeli svih vrsta glasača.



G.Cross G.Cross 21:49 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

docsumann
Mislim da je upravo suprotno i da cela igra sa predizborim "istrazivanjima" nas navodi da verujemo da nas jedan glas ne menja nista.


na izborima veličine američkih, jedan glas tek ne predstavlja ništa.
raspodjela se uvijek odvija izvan i iznad našeg dometa i domena djelovanja.
izašli ili ne izašli na izbore mi se uklapamo u tu raspodjelu sa greškom od 1/UBB (UBB - ukupan broj birača)
izborni rezultati samo otkrivaju kako je društvo već prelomilo statističku pogaču.

i oni koji misle da njihov glas nešto znači, pa izlaze na izbore i oni koji misle da ne znači ništa, pa ne izlaze, i oni koji se dvoume do samog dana izbora, pa odluče u zadnji čas pod uticajem nekog slučajnom poticaja, su već raspoređeni u statističkoj raspodjeli svih vrsta glasača.






Stephen Curry Prosek slobodnog bacanja prosle godine je bio 90.1 posto.

Jel to znaci da on uopste niije trebalo da baca slobodna bacanja nego da mu samo priznaju 90.1% rzultat svaki put kad je fauliran?

Bajdvej ove godine mu je prosek "samo" 86.7% ; sto ije fer je bi trebalo da mu priznaju proslogodisnji rezultat.

Docs, svi veliki brojevi su samo pojedinci pomnozeni velikim brojevima.

A pojedinci su po definiciji predvidivi jedino post festum.



TIME BANDITS

Jedan od najboljih filmova ever made sto se mene tice..

I evo sta Supreme being kaze o free will i evel ...







docsumann docsumann 21:59 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Docs, svi veliki brojevi su samo pojedinci pomnozeni velikim brojevima.


ali pojedinac nije jedinstveni pojavni oblik. čijim ponavljanjem se akumulira jednobrazna politička masa.
pojedinci se poništavaju, razdvajaju, podupiru, zbrajaju na stohastički način.
ustvari zakoni raspodjele postoje, samo su skriveni, zaŠUMljeni, strukturom i dinamikom društva.
a njihova stvarna slika se otkriva post festum, proglašavanjem rezultata izbora.
onda kad je sve ionako već gotovo, isto onako kao i što je bilo kada to mi nismo znali.

za razliku od Karija koji će imati prilika da šutira i šutira trice, popravlja ili pogoršava prosjek, ti se kao glasač na jedne izbore pojavljuješ samo jednom, ubaciš listić u kutiju - i gotovo.
uđeš, izađeš - i gotovo. sledeći...

G.Cross G.Cross 22:08 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

a razliku od Karija koji će imati prilika da šutira i šutira trice, popravlja ili pogoršava prosjek, ti se kao glasač na jedne izbore pojavljuješ samo jednom, ubaciš listić u kutiju - i gotovo.
uđeš, izađeš - i gotovo. sledeći...


I ma sta nas terale marketinske agencije da verujemo kada ostanemo u tom malom ogradjenom prostoru mi imamo free will.

Licno, verujem da je vreme kada su marketinske agencije odlucivale pobednika izbora proslo, ne zato sto su opcije bolje nego sto cak ni marketinske agnecije ne mogu da operu toliku bezlicnost politickih opcija.


Evo kako je to izgledalo kad je Saatchi odlucio izbore u UK.

Odlicno.


docsumann docsumann 22:32 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

I ma sta nas terale marketinske agencije da verujemo kada ostanemo u tom malom ogradjenom prostoru mi imamo free will.

Licno, verujem da je vreme kada su marketinske agencije odlucivale pobednika izbora proslo, ne zato sto su opcije bolje nego sto cak ni marketinske agnecije ne mogu da operu toliku bezlicnost politickih opcija.


određeni broj ljudi može biti skroz imun na marketinške prognoze, manipulacije, strategije. vjerujem da i same te mark.agen. procjenjuju koliko ljudi im ostaje izvan dometa zbog njihovoig kritičkog promišljanja, individualnosti, stava, nepovjerenja u ankete,
postoje zasigurno, u manjem obimu, i ljudi koji igraju krajnje nepredvidljivo, bez obzira što možda imaju i sud i stav.
neki će reći ja moram da izađem, jer ako i drugi koji misle slično kao ja izađu, predstavljaćemo respektabilnu snagu na izborima.
drugi pak može da procjeni da već dovoljno ljudi misli tako, te nema potrebe da se još i on pridodaje tom broju.

hoću reći, da ne komplikujem previše, u izbornom procesu postoje najrazličitije akcije koje glasači preuzimaju na dan izbora,
i sve njih statistika pokriva sa određenim stopama kroz koje se te zakonitosti izmanifestuju na kraju.

e, sad uzmi sebe, vuka samotnjaka, koji pažljivo razmišlja o svemu tome, već uveliko prekombionovan, u smislu da zna da oni znaju da on zna šta oni očekuju od njega da uradi...al istina je da čak glasa za svog političkog protivnika ne bi učinio apsolutno ništa bitno pogrešno.

imaš jedan glas, i želiš da ga baciš u kantu za smeće. a statistika već zna da vas takvih ima svega 1,7%.
docsumann docsumann 22:41 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski


pričao sam već o drzurinoj hroničnoj apstinenciji sa izbora u CG.
kaže šta ću da izlazim kad je narod tako blesav da uvijek izglasa DPS. (napominjem da taj njegov stav uopšte nije elitistički, već predstavlja stav rezigniranog, od izbornog procesa zgađenog lika koji razmišlj svojom glavom i jebe mu se za velikeriječi koje se u predizborno vrijeme troše nemilice.

a kad i ako dođe do neke zrelije prekompozicije snaga na političkom polju. kad demokratske, liberalne i građanske snage budu imale značajan većinski prostor u raspodjeli vlasti, e, tek tad neće imati potrebu da izlazi na izbore, pošto su se stvari (več) skockale same od sebe.



jbt, čisti Tao - ne čineći ništa povodom mjenjanja društcva, on čeka da se ono promjeni kako onda on ne bi morao da čini ništa povodom društvenih promjena.
princi princi 22:52 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Licno, verujem da je vreme kada su marketinske agencije odlucivale pobednika izbora proslo, ne zato sto su opcije bolje nego sto cak ni marketinske agnecije ne mogu da operu toliku bezlicnost politickih opcija.

Brexit su odlučile marketinške agencije. Počevši od UK izbora 2009., kad su tetrebi i idioti svih vrsta, boja, pa boga mi i nacija vikali "quangos, quangos, quangos", pa do dana samog referenduma, sve u vezi Brexita je bila jedna velika manipulacija javnim mnjenjem, u kojoj će najgore proći upravo oni koji su za taj Brexit glasali.
G.Cross G.Cross 22:59 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

imaš jedan glas, i želiš da ga baciš u kantu za smeće. a statistika već zna da vas takvih ima svega 1,7%.



Da ostanemo blizu teme...

Na moj rodjendan 29. septembra 2008. kad je poceo stock market crash DJI je izgubio u jednom danu 7.5% vrednosti sto provedeno u novac znaci mnooogo milijardi dolara.

Stock market analisti verovatno imaju najsofisticanije statisticke analiticke alatke.

Kazem to je bio prvi dan ogromnog stock market crasha.

Posledjeng radnog dana pre crasha 26. septembra koristeci svu raspolozivu statisticku masineriju Wall Street je bio dobro raspolozen DJI je porastao tog dana 1%.

U pravu si, statisticki , ljudi su ovce.

However postoje momenti kada se trend menja i onda su statisticke analize dobre da objasne what the hell happened.

G.Cross G.Cross 23:03 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Brexit su odlučile marketinške agencije.



Verujem da su Brexit odlucile "analize javnog mnenja" sto je nesto drugo....
gde kukavicki politicaari zele da zadovolje birace umesto da ih vode.
princi princi 23:22 01.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

G.Cross
Brexit su odlučile marketinške agencije.



Verujem da su Brexit odlucile "analize javnog mnenja" sto je nesto drugo....
gde kukavicki politicaari zele da zadovolje birace umesto da ih vode.

Ne, baš marketinške agencije, tj kampanje i sve što one podrazumevaju: novinske članke (Sun, Daily Mail, Daily Express...), emisije, vesti, talk show programi (UKIP je, na primer, 2007. bio zabranjen na BBC-ju)... Sve je započelo programiranim odijumom prema Brownu (verovatno najboljem PM-u koga je UK imala u poslednjih 30 godina), a onda, posle, je polako sve eskalirarlo dovođenjem torijevaca na vlast, promociju UKIPa u medijima i čitave pro-Brexit klike. Čitava ta saga je trajala dobrih 6 ili 7 godina. Najgore je što je čitava kampanja (osim totalnim idiotima) bila od početka do kraja potpuno providna- ništa nije pomoglo, majmuni su se primili. Jer majmun radi što majmun vidi, čak i kad misli da nije majmun (tj onda baš najviše).

blogovatelj blogovatelj 00:54 02.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Na moj rodjendan 29. septembra 2008


Tata i mama su te pravili na novu godinu.
tadejus tadejus 04:17 02.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

princi
sve u vezi Brexita je bila jedna velika manipulacija javnim mnjenjem, u kojoj će najgore proći upravo oni koji su za taj Brexit glasali.


mislim da je krajnje upitno ko će tu najgore proći..
agregirano UK će proći gore gotovo sigurno, ali kako će se taj agregat sada raspodjeljivati (kako se već raspodjeljuje gubitak) je drugo pitanje..
u svakoj velikoj promjeni dođe do promjene raspodjele koja umije biti i poprilično neočekivana..
i za Hitlera je neki Švaba profitirao..
a kako je čovjek čudna živina kojoj nada umire poslednja, voli da se kocka da će baš on biti taj koji će iz promjene izaći kao pobjednik (pogotovo ako je očajno nezadovoljan postojećim stanjem)..
zato valjda ljudi i podržavaju radikalne ideje..
bene_geserit bene_geserit 07:18 02.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

srdjan.pajic
Nego, sad kad je to izvesno, ja uopšte neću da glasam za Hilari, negu za onu Zelenu Stain, ili ovog dijabolu džibertarijanca, zaboravih mu ime.

Ne's verovati i ja. Tj. necu da glasam za Trampa nego za Stain (lako je meni da se kurcim kad CA nije swing state).
Tako je lepo srocila ono o Hilari (kako je mnogo gora od Trampa i da ce da izazove WW3), istina znamo od koga otkida biracko telo tako da je jasno zbog cega je to rekla al' opet.
bene_geserit bene_geserit 10:21 02.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

srdjan.pajic
alselone
Na opstu nesrecu Srba i ostatka planete i srecu Srdjana Pajica pumolovca iz Kolorada.

Srbi, po ovom pitanju, nemaju veze sa ostatkom planete

Pa Tramp ce da uzme oko 65% glasova belaca, vise nego Romney koji je uzeo oko 60%.
Po poreklu, ankete pokazuju da ce, od svih belaca, najvise za Trampa glasati nemci (skoro 80%) a najmanje irci (~50%) - srbi i rusi nisu bili na listi, ali ne sumnjam da bi se krljali sa nemcima za prvo mesto.
Tako da su srbi po ovom pitanju najblize nemcima i rusima.
A najdalje od crnaca. I verovatno jevreja.
NNN NNN 14:59 02.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

Kum mu pravi med


Kum nie dugme
tsunade tsunade 08:59 03.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

sve u vezi Brexita je bila jedna velika manipulacija javnim mnjenjem,


pa da... tačno... s tim što je i tramp neka vrsta manipulacije javnim mnjenjem kad pogledaš genezu i hronologiju njegove kampanje... medijski produkt od a do š... mediji su ga napravili, malo se s njim poigrali, njemu i njegovim pristašama jedno vreme davali lažnu nadu... i onda su ga isti ti mediji, u završnici, gurnuli u najgore blato gde mu je i mesto. cela igra je pravljena za hilari i s idejom da ne dobije konkurenciju... tako mi se bar čini.
tyson tyson 09:58 04.11.2016

Re: Dobija Kilari rutinski

i onda su ga isti ti mediji, u završnici, gurnuli u najgore blato gde mu je i mesto. cela igra je pravljena za hilari i s idejom da ne dobije konkurenciju... tako mi se bar čini.

Misleći da čine uslugu Hilari, a zapravo čine upravo Trampu; on od početka predstavlja sebe kao perjanicu borbe protiv establišmenta (što je inače postala takoreći neizostavna stavka kandidata u USA, toliko su se korumpirani političari smučili narodu kome američki san sve više izmiče), u koji spadaju i "plaćeni mediji". Što više i bezobzirnije mediji rade protiv njega - obraćajući se u najvećoj meri onima koji ionako nisu za Trampa - to više on to koristi da pokaže kako je u pravu, i tako mobilišući svoje glasače.

To je klackalica; mediji su deo mašinerije koja pokušav da mobiliše glasače porukom "ovaj ne sme da dobije izbore" pokazujući ga u najgorem svetlu, dok Tramp na primeru baš takvih, pristrasnih medija islustruje mašineriju protiv koje se bori uz poruku "ovi ne smeju da dobiju izbore".

Samo je pitanje koga je više, što je u osnovi svakih izbora

cane cane 19:34 01.11.2016

glasaci

trampovi glasaci glasaju za trampa, dok hilarini glasaju protiv njega.

G.Cross G.Cross 19:46 01.11.2016

Re: glasaci

cane
trampovi glasaci glasaju za trampa, dok hilarini glasaju protiv njega.



Zasto ?
alselone alselone 20:23 01.11.2016

Re: glasaci

G.Cross
cane
trampovi glasaci glasaju za trampa, dok hilarini glasaju protiv njega.



Zasto ?




Ja ne verujem da bi iko normalan glasao za nju jer veruje da je dobar kandidati.
docsumann docsumann 20:27 01.11.2016

Re: glasaci


prosto nevjerovatno da tolika zemlja, s toliko ljudskog potencijala, na predsjedničkim izborima bira između njih dvoje.

žasu
cane cane 23:03 01.11.2016

Re: glasaci

trampovi glasaci glasaju za trampa, dok hilarini glasaju protiv njega.



Zasto ?



meni je ocigledno. klasican primer glasati za nesto i protiv. koji je hilarin slogan? ko veruje da se moze amerika napraviti great again?

ne kazem da ce se to i desiti, jer kao sto si pomenuo slicno raspolozenje je bilo 2008.. .'yes, we can'.... i primer slobe je odlican.

mozda i najocigledniji - glasanje za vucica i glasanje protiv tadica.
to ce odluciti izbore.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:51 02.11.2016

Re: glasaci

docsumann

prosto nevjerovatno da tolika zemlja, s toliko ljudskog potencijala, na predsjedničkim izborima bira između njih dvoje.

žasu

Lepa je ta tvoja vera, to čuđenje nad izborima ljudske prirode. Ona -- priroda -- prosto je neki put elementarna. I glasa i veruje po nekoj primitivnoj sili života i utrobe.

Mislim -- razumećeš šta hoću da kažem.
A preumoran sam za bolje.
docsumann docsumann 14:21 03.11.2016

Re: glasaci


docsumann docsumann 19:42 01.11.2016

:ph34r:




This highway never fucking ends
American nightmare running scared
Hey, american nightmare running scared

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana