Budućnost| Društvo| Ekonomija

GOSPODO, PLACE YOUR BETS

G.Cross RSS / 01.11.2016. u 18:17

 

Živeo sam u New Yorku 2008. godine


Septembarski crash berze  te godine je jedno od najčudnijih iskustava u mom životu.


Video sam mnoge pametne ljude, ozbiljne biznismene, koji su se ponašali iz straha potpuno iracionalno.

Njihova iracionalnost me na neki način podsećela na vreme Jezde i Dafine u Beogradu.

Samo nekako obrnuto.


Crash se dogodio, slučajno ili ne, manje od dva meseca pre predsedničkih izbora .


Na plimi racionalnog i iracionalnog straha ujahao je crni vitez na belom konju sa porukom

“Change You Can Believe In”.


U Board roomu moje firme, u šestoj aveniji, gledali smo na TV polaganje zakletve Baraka Obame i ja sam se odjednom setio kolone Energorpojektovaca koji iz kancelarije ideu levo na Ušće da kliču Slobi, a ja sam otišao desno kući.

I sad osećam njihove poglede kako mi bodu ledja.


Elem, Board room je bio pun iracionalno poziitivne energije i nade da stvari mogu da se promene.

Ozarena lica , obično veoma racionalnih ljudi svedočila su koliko očajno oni žele nadu.



Sticajem okolnosti bio sam u NY
i
u oktobru 2012. Nikavu nadu ili pozitivnu energiju nisam osetio.

Back to politics as usual.

Posle 3.000 milijardi dolara stimulusa ljudi više nisu bili prestrašeni I prestala je potreba za iracionalnu nadu u promenu.


Sada izdaleka gledam , samo nedelju dana pre izbora, šta se dogadja i u stvari ne znam šta da mislim.


Napisah Blog nekoliko dana pre refernduma u UK . Niko manje više ( čast izuzecima ) nije verovao da

Brexit može da se dogodi.

Imam jako mnogo UK prijatelja. Od većine sam čuo da su protiv Brexita, ali znajući ih mnoge godine osećao sam da me lažu.

Brexit, protivno propagandi nisu izglasale dokone domaćice iz Milton Keynsa, nego vrlo racionalni ljudi, zbog nekog razloga koji nisu bili spremni da kažu.


Već nekoliko meseci govorim ovde da je vrlo moguće da Trump dobije izbore.
Poznajem mnoge Amerikance. Opet ni od jednog ne
č
ujem da je spreman da glasa za Trumpa ali opet imam taj neki
osežaj
da nisu potpuno iskreni.


Pročitah neke komentare ovde da je Trump isturen da bi Clinotnovoj bilo lakše da dobije izbore.
Hmmm, mozda je Trump jedini koji moze da pobedi Hilari.


Pada mi na pamet, da koliko su u 2008. ljudi želeli nadu, sada samo žele kraj licemerju.

Po bilo koju cenu.

 

Gospodo , Place your bets !

 

NOTE: Ja se nadam da ovo može da bude post i komentqari ne o tome prevashodno ko ce da pobedi,  nego Zašto će ljudi da glasaju za Nju ili Njega . 

 

hillary-clinton-vs-donald-trump-cartoon-joe-heller-1.jpg 



Komentari (362)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 10:58 02.11.2016

Trampolina

Ko će da pobedi? 'bem li ga! Čini se da je Tramp na putu.
Kao što ovde neko napravi poređenje Tome i Trampa i ja bih rekao da je dovođenje Trampa, slično dovođenju Tome i pratećih. Ko bi svu EU priču bolje sproveo od bivših 'nacionalista'? Tako isto ko bi Ameriku predstavio svetu boljom nego 'otvoreni' luckasti Tramp kome Putin nije bauk,ko zagovara industralizaciju umesto ljudskih prava...
Ako Tramp pobedi imaćemo jedan krug otopljavanja odnosa na međunarodnom nivou gde bi Amerika (čitaj-oni iz senke što kolo vode) uspela ponovo da se zadene kao veliki igrač na koga se svi oslanjaju. Ukoliko ipak pobedi Klintonova, možemo očekivati, ne odmah WW3, ali niz svetskih katastrofa koje će Amerika napraviti pokušavajući da se održi kao svetska sila bez koje se ništa ne može rešiti. Tu će na udaru, bojim se, po logici stvari prva biti evropa. Incidenti u nuklearkama,terorizam,Ukrajina, vrlo verovatno Balkan a najverovatnije sve to zajedno. Dakle Tramp nam je svima bolje rešenje ako ništa drugo kupiće nešto vremena uz nadu da će možda pamet doći do izražaja. Nažalost preduslov da nam svima bude dobro je da Amerima bude dobro. Koliko će to Tramp (čitaj-taj pravac ovih iz senke) moći da ispuni jeste pitanje.
Milan Novković Milan Novković 11:07 02.11.2016

Simples



100 Things I Would Rather Do Than Vote For Hillary
====================================================

1. Shave my legs with a chainsaw.

2. Delete my Netflix account.

3. Glue my hands to my feet.

4. Lose my car keys.

5. Throw my laptop down a flight of stairs.

6. Stare at the sun.

7. Brush my teeth with a rock.

8. Eat sushi with only one chopstick.

9. Get stuck in an elevator with Kim Kardashian.

10. Re-take the SAT.

11. Name my first born child "Cucumber".

12. Trade in my iPhone for a flip phone.

13. Let my Dad create my Tinder profile.

14. Shave my head.

15. Read the dictionary.

16. Use sandpaper as toilet paper.

17. Accidentally like my ex-boyfriend's new girlfriend's Instagram picture from 2011.

18. Let OJ Simpson show me his knife collection.

19. Get braces again.

20. Inherit our national debt.

21. Eat a handful of bumble bees.

22. Bite into an ice pop.

23. Drink a gallon of mustard.

24. Take Michael Scott to a dinner party.

25. Use vinegar as eye drops.

26. Let Edward Scissorhands give me a back massage.

27. Show my boyfriend my middle school yearbook.

28. Walk on shattered glass.

29. Pet an alligator.

30. Ask Ozzy Osbourne to proofread my English essay.

31. Press * to hear more about the free trip to the Bahamas I won.

32. Invest in Blockbuster stock.

33. Work as a telemarketer.

34. Staple myself to a newspaper.

35. Go for a long drive during rush hour.

36. Bathe in mayonaise.

37. Go to the dentist every day for a month.

38. Carpool to work with the Belcher family.

39. Throw out my childhood stuffed animals.

40. Wear leather underwear.

41. Get kicked off my family's cell phone plan.

42. Move to a nudist colony in Antartica.

43. Put on mascara while riding a roller coaster.

44. Lick a gas station toilet.

45. Makeout with Fetty Wap.

46. Eat an onion like an apple.

47. Marry the guy I went on that really shitty Tinder date with.

48. And have Nickelback come play at our wedding.

49. And honeymoon in Idaho.

50. Pierce my own belly button.

51. Put on jeans after Thanksgiving dinner.

52. Have a permanent Charley Horse in my left leg.

53. Eat a brick.

54. Throw out my brand new Naked palette.

55. Fold a fitted sheet.

56. Learn how to knit.

57. Have an 8:00 a.m. Friday class.

58. Listen to Ross Geller give a lecture on the Paleozoic Era.

59. Have my card get stuck in an ATM.

60. Read Twilight.

61. Swallow a Lego.

62. Photocopy every page of War and Peace.

63. Never eat cheese again.

64. Write my senior thesis using T9 Word.

65. Give birth to quintuplets.

66. Let a mosquito bite me in the ear.

67. Only listen to N'Sync for the rest of my life.

68. Give myself a paper cut between all of my fingers.

69. Read 50 Shades of Grey to my grandmother.

70. Snort baby formula.

71. Share a taxi with the Dance Moms.

72. Fall passionately in love with a toaster.

73. Peel a potato with a toothpick.

74. Always have wet nails.

75. Develop a pizza allergy.

76. Eat hospital food every day.

77. Trade in my skinny jeans for gauchos.

78. Get lost in a corn maze.

79. Drop a bucket of sprinkles and then clean it up.

80. Go on a picnic with Rosie O'Donnell.

81. Drink my liquid foundation with a straw.

82. Listen to a Pandora commercial after every song.

83. Never connect to WiFi again.

84. Road-trip cross country in a Volkswagen Beetle.

85. Cough up a lung.

86. Wear a GAP sweatshirt.

87. Never wash my sheets again.

88. Breathe through a pool noodle for the rest of my life.

89. Eat gluten free for fun.

90. Assemble IKEA furniture.

91. Never be able to scratch another itch.

92. Only wear shoes that are one size too small.

93. Be an Uber driver.

94. Get banned from my local Chipotle.

95. Have pinkies for thumbs.

96. Invite my boss to play Farmville on Facebook.

97. Moisturize my face with hot sauce.

98. Eat leftover salad.

99. Have Nicholas Cage narrate my dreams.

100. Drink Pepsi instead of Coke.
emsiemsi emsiemsi 11:52 02.11.2016

Re: Simples

Milan Novković


100 Things I Would Rather Do Than Vote For Hillary
====================================================
...

100. Drink Pepsi instead of Coke.

Милане, шта ти мислиш ко побеђује ?
Milan Novković Milan Novković 12:32 02.11.2016

Re: Simples

emsiemsi
Milan Novković


100 Things I Would Rather Do Than Vote For Hillary
====================================================
...

100. Drink Pepsi instead of Coke.

Милане, шта ти мислиш ко побеђује ?

Trump, ako spreče prevare sa glasačkim mašinama, ilegalcima, ... već sam to negde spomenuo, bene_geserit pojasnio.

S druge strane, verujem da su mu veće šanse i pored njenih prevara, on efektivno vodi u istraživanjima javnog mnjenja, i to dosta, ove "zvanične" cifre imaju dosta nameštanja, od biranja "statističkog" uzorka, do interpretacije (koju su onomad promenili kad je on naglo počeo da vodi, pre nekoliko meseci).

I bila bi to velika stvar i za svet i za Ameriku, ne zbog njega, on je nebitan, nego zbog profila armije bogatih koja ide za njim, i koji bi deo odštampanih para pomerili iz vojne industrije i neočliberalnog, koje je nadnacionalno, ka Americi.

A tek najveća pljačka ikad, svetska - štampanje novca da bi se uz pomoć bankara naduvale akcije, šira berza, u stvari, pa oni što su u biznisu, bankari i pajtosi, vanredno obogatili.

On ima (tj on nikad nije on nego on i njegovi amigosi) i veće šanse da uvrne ruku Appleu i sličnima da vrate novac u US, tj većina novca što oni odštampaju ne ostane u US nego ide napolje, to su bar jednom pre već radili, povraćaj tog novca, ne po porezu kako, mislim opet bene_geserit navodi, standardnom, nego im daju "oproštaj", naplate 5%, recimo, ali nateraju da ostatak ulože u US - i dalje se najbogatiji najviše bogate, ali ovog puta bar ne po cenu siromašnih i middle-class nego distressed biznisa, koje ovi prebogati onda pokupuju.

Jedno od iznenađenja može da bude da nju do izbora zamene Sandersom ili, a to bi baš želeli, Timom Kejnom - oba loša rešenja za svet i US, pogotovo Tim, iako je i Sanders, nama simpa, al Goldman.

U stvari, to je još davno rečeno, izbori su prostiji bili čak i pre nego što su izabrani predstavnici partija, i svode se na: Goldman protiv Trumpa.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:40 02.11.2016

Re: Simples

Trump, ako spreče prevare sa glasačkim mašinama, ilegalcima

Аха, баш тако, ако људи гласају за егоманијака, социопату, варалицу, расисту и женомрсца, човека који нема самоконтролу ни да се уздржи од поспрдног имитирања болесних људи, човека који је извређао кога је год стигао, укључујући ту и пола своје партије, онда је то поштено, а ако се ипак баш згадио гласачима, онда то мора да је намештено.

Јасно ја шта је поента овога и зашто Трамп подмеће те плитке приче о намештању. Губи дебело, а будући да не може ни да замисли да ОН може да нешто изгуби, сад убеђује и друге и себе да мора да је све намештено. Излазна стратегија нарцисоида.

Биће занимљива та његова телевизија кад је отвори после избора, оне новине поред касе ће бити енциклопедије за то смеће. Али шта има везе, он ће зарађивати док му се поклоници улизују, па то је рај -- како се пре није сетио тога!

И немојте да ми одговарате како је Хилари ово-оно, ... као да ја не знам.

Ја ћу ионако да гласам за Ким Кардашијан.
Milan Novković Milan Novković 18:03 02.11.2016

Re: Simples

marco_de.manccini
Trump, ako spreče prevare sa glasačkim mašinama, ilegalcima

Аха, баш тако, ако људи гласају за егоманијака, социопату, варалицу, расисту и женомрсца, човека који нема самоконтролу ни да се уздржи од поспрдног имитирања болесних људи, који је извређао кога је год стигао, укључујући ту и пола своје партије, онда је то поштено, а ако се ипак баш згадио гласачима, онда то мора да је намештено.

Јасно ја шта је поента овога и зашто Трамп подмеће те плитке приче о намештању. Губи дебело, а будући да не може ни да замисли да ОН може да нешто изгуби, сад убеђује и друге и себе да мора да је све намештено. Излазна стратегија нарцисоида.

Биће занимљива та његова телевизија кад је отвори после избора, оне новине поред касе ће бити енциклопедије за то смеће. Али шта има везе, он ће зарађивати док му се поклоници улизују, па то је рај -- како се пре није сетио тога!

И немојте да ми одговарате како је Хилари ово-оно, ... као да ја не знам.

Ја ћу ионако да гласам за Ким Кардашијан.

Ovo je bio samo moj bet, pošto G.Cross i Emsi pozivaju na igru, i ja se igram uvek kad mogu

A i nema nekog mog "intelektualno/analitičkog" uradka iza "mog" mišljenja, to je uglavnom digest alternativne štampe koju ja čitam, i uglavnom američke.

Da ne ispadne da se pravdam: u ovome što ja čitam ima svašta, i mnogo neistina, tu nema dileme, možda ne previše, a emocija sigurno ima dosta.

Moj je utisak da oni, ipak, žele dobro Americi i ostatku sveta, ili bar bolje nego sada - ne Trump i njegovi amigosi, nego ovi analitičari i novinari.

Mnogi su bili u US vladi ili državnim agencijama, i imaju tamo i dosta prijatelja, to često i otvoreno kažu.

Pa tako, iako je ovo što kažeš za Trumpa sve tačno, uopšte nemam primedbi, da ja imam pravo da glasam ja bih glasao za njega - ona je mnogo opasnija, a ostala dva kandidata su nebitna, po mom mišljenju, prosto u ovu priču o boljitku za US i ostatak sveta verujem.

Ako i ona bude izabrana, sada se priča, ista ova štampa, šanse su velike da će da sledi neki reset US politike šireg spektra. Što se ekonomije tiče (i finansija, za jezičke čistunce) ja imam i nešto od svoga stava, od 50tak netrivijalnih vesti dnevno 30 su mi s te strane, koju ionako značajno bolje poznajem, i moj je stav da će Americi i svetu biti bolje ako on pobedi, manje će novca ići u military&security complex, manje bogatašima koji se predominantno bogate naduvavanjem cena na berzi, a više novca ...


... jeste, Trumpu i pajtosima, koji su isto korumpirani i gramzivi, ali se nešto malo više vrte unutar US tržišta, manje su nadnacionalno neoliberalni.
G.Cross G.Cross 18:49 02.11.2016

Re: Simples

jeste, Trumpu i pajtosima, koji su isto korumpirani i gramzivi, ali se nešto malo više vrte unutar US tržišta, manje su nadnacionalno neoliberalni.



A zasto su gramzivi korumpirani izolacionisti bolji od gramzivih korumpiranih nadnacionalista ( nisu svi pobornici globalizacije neoliberali) ?

Ne kazem da nisi u pravu, samo mislim da ovo vredi rascistiti posto je verovatno upravo to srz cele halabuke.

Da li je jedini odgovor na pogresnu globalizaciju izolacionizam ?

zemljanin zemljanin 18:55 02.11.2016

Re: Simples

čak I da pobedi Hilari, toliko je opterećena istragama da će to biti veliki fijasko ili će morati da se presavije ako želi da predsedava ...
Milan Novković Milan Novković 19:16 02.11.2016

Re: Simples

G.Cross
jeste, Trumpu i pajtosima, koji su isto korumpirani i gramzivi, ali se nešto malo više vrte unutar US tržišta, manje su nadnacionalno neoliberalni.



A zasto su gramzivi korumpirani izolacionisti bolji od gramzivih korumpiranih nadnacionalista ( nisu svi pobornici globalizacije neoliberali) ?

Ne kazem da nisi u pravu, samo mislim da ovo vredi rascistiti posto je verovatno upravo to srz cele halabuke.

Da li je jedini odgovor na pogresnu globalizaciju izolacionizam ?


U US ti izuzetno bogati ne rade posao koristeći samo svoj novac, nego se na razne načine hiljade milijardi državnog zaduživanja preliva u biznise tih milijardera, ili malih grupacija koje onda isto značajno bogate svoje članove, pored vođenja biznisa.

Tako se Amerika zadužuje u ime svih svojih stanovnika da bi dalje bogatila bogate kroz njihove biznise.

Nadnacionalni liberali onda veliki deo tog novca, na primer, odnesu u Kinu pošto im je jeftinije. Ne bi bilo problema da je to samo njihov novac, ali pošto je zadužena cela država oni tako iznesu novac a ne vrate neku vrednost građanima, kroz poslove, bolje plate. Naprotiv, oni u US uništavaju poslove, pa kako se tih poslova nagomila uništavaju i vertikalnu mobilnost - ako si pravio točkove z akola pa to otišlo u Kinu ne možeš da sad doučiš malo pa pravih karburatore i motore pošto je i to otišlo u Kinu.

Istovremeno, u ime svojih neoliberala, nadnacionalnih, US ide po svetu i projektuje silu, sputavajući slabije države da štampaju svoj novac i zadržavaju utilities od širokog značaja, nego ih ohrabruju (sve sa podmićivanjem i pretnjama, naravno) da prodaju utilities i pozajmljuju novac, koji onda mora da se vrati uz kamatu.

Tako, zamisli EPS u Srbiji, širok društveni značaj i zamisli da nije privatizovan (ne znam da li je ili nije).

Jači neoliberali te teraju da ga privatizuješ, stiču de-factu monolpolistički položaj, dižu cene, crpe profit i, često, iznose ga.

To nije u interesu građana, zato bi država trebala da poseduje dobra od najšireg nacionalnog interesa - drži niže cene, a ako se pravi profit on ostaje svima, ne novim, neoliberalnim vlasnicima.

Dalje, nešto se prodaje samo ako imamo bolju ideju šta ćemo sa kešom. Ako država protraći novac od prodaje na, recimo, sulud višak zaposlenih u neefikasnom državnom sektoru net rezultat je sledeći - nemaš više utility koji ti je donosio prihod u budžet, pa su ti veće šanse da ti trebaju pozajmice, i zadužuješ se.

Pa ako kasnije ne možeš da otplaćuješ dugove na direktan ili indirektan način daješ ostala dobra, ostrva, luke, ... - pala mi Grčka na pamet, pa ...

... ovih dana Španija, gde je po drugi, valjda, put u kratkom intervalu uspešno urađen "ustavni državni udar", prvo u Brazilu pa sad u Španiji (dovedeni neoliberali i-ili njihove sluge na vlast uz pomoć ustava - npr najuriš "ustavnonepodobne" koji su bolje radili u interesu države, nego se "ogrešili" o ustav).

...itd, ovo je u par crtica, pa tako grubo i daleko od koherentnog i dovoljno često tačnog, al "ode" i Španija, Italija skoro na kolenima,kako se nauči jedna lekcija dođe novi i iznenadni obrazac u hibridnom geo-političko-ekonomskom ratu.
G.Cross G.Cross 19:34 02.11.2016

Re: Simples

...itd, ovo je u par crtica, pa tako grubo i daleko od koherentnog i dovoljno često tačnog


Zaista si izneo mnogo za jedan komentar.
Mozda bi mogao da napises blog o ovome. Meni jako zanimljiva tema.

Meni je tesko da razumem zato bi bilo bolje americkom averedz Dzou da se Ajfon pravi Detroitu i kosta 2.000 dolara ali mi je sasvim jasno zasto bi bilo bolje da Apl placa porez u USA.
To su dva razlicita problema.


To nije u interesu građana, zato bi država trebala da poseduje dobra od najšireg nacionalnog interesa


Uh.
Milan Novković Milan Novković 19:45 02.11.2016

Re: Simples

Meni je tesko da razumem zato bi bilo bolje americkom averedz Dzou da se Ajfon pravi Detroitu i kosta 2.000 dolara ali mi je sasvim jasno zasto bi bilo bolje da Apl placa porez u USA.

Ne bi koštao toliko, naravno, pošto ne bi bili konkurentni u poređenju sa Samsungom, Sonyjem i ostalima.

Apple profit margins su ogromne, verovatno bi koštao isto - umesto da ih proizvodnja košta 75 dolara, koštala bi ih 120 dolara, a mnogi nezaposleni bi imali posao.

Samo svaki ovako izolovani primer predstavlja malu opasnost utoliko što sugeriše neku krajnost. Tj:

- Nije prava doza liberalnog loša, naravno

- Nije ni prava doza izolacionizma loša (državi plaćamo poreze da nam štiti interese, od porodičnog viška novca šaljemo svoju decu u bolje škole, ne neznanu decu iz drugih gradova ili država - nije lepo al nam se tu "zamrzao" sistem vrednosti)

Loše je kad se predaleko ode u neku stranu po cenu lomljenja nekih zdravih struktura i procesa usput, gledano iz perspektive širokih masa.

Ameri su otišli predaleko, na štetu sveta, svog naroda, a u interesu izuzetno malog broja ljudi. Usput su prolili tuđe krvi do kolena, podržavajući te interese.
G.Cross G.Cross 20:40 02.11.2016

Re: Simples

Loše je kad se predaleko ode u neku stranu po cenu lomljenja nekih zdravih struktura i procesa usput, gledano iz perspektive širokih masa.



Potpuno se slazem.
Mislim samo da treba izbeci efekat klatna i otici iz jedne u drugu krajnost.



zemljanin zemljanin 21:12 02.11.2016

Re: Simples

A 2005-e je to bilo ovako



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 02.11.2016

Re: Simples

milanče
, manje će novca ići u military&security complex, manje bogatašima koji se predominantno bogate naduvavanjem cena na berzi, a više novca ...


Pa jedna od stavki koju Tramp konzistentno ponavlja je povećanje ulaganja u posustali () vojno-bezbednosni kompleks. Mislim, čemu to, ako smo za izolacionizam? A sa ovoliko oružja u rukama civila, ko sme da nas napadne? Za to nam armija, realno, ni ne treba.

Da, zalaže se i za smanjenje taksi bogatašima, odpočetka, to su verovatno jedine dve stvari oko kojih nije promenio stav bar dva puta do sada (pored toga da su žene generalno ružne i glupe). Tako da, i kad bi bilo ikakve šanse da Tramp pobedi, stvari bi išle upravo suprotno od ovog što ti predviđaš.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:32 02.11.2016

Re: Simples

zemljanin
čak I da pobedi Hilari, toliko je opterećena istragama da će to biti veliki fijasko ili će morati da se presavije ako želi da predsedava ...


da, u slučaju njene pobede bi se otvorilo toliko problema i za USA i za svet da u poređenju sa njom i čak ovaj ludak izgleda kao bolje (manje loše) rešenje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:34 02.11.2016

Re: Simples

srdjan.pajic
(pored toga da su žene generalno ružne i glupe).


ja nemam utisak da on misli da su žene ružne, naprotiv.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 02.11.2016

Re: Simples

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
(pored toga da su žene generalno ružne i glupe).


ja nemam utisak da on misli da su žene ružne, naprotiv.




Da ne ulazimo u te perverzije...
niccolo niccolo 21:44 02.11.2016

Re: Simples

A 2005-e je to bilo ovako

Vidi ti Bila ala je uhvatio...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:46 02.11.2016

Re: Simples

G.Cross
Loše je kad se predaleko ode u neku stranu po cenu lomljenja nekih zdravih struktura i procesa usput, gledano iz perspektive širokih masa.



Potpuno se slazem.
Mislim samo da treba izbeci efekat klatna i otici iz jedne u drugu krajnost.


Naravno, samo je problem što se jako dugo klatno guralo ka toj drugoj prilično ekstremnoj amplitudi.
Sada treba umešno amortizovati to kretanje u suprotnom smeru. a to nije lako.

Samo ne znam odakle takvo čuđenje zbog ovakvog razvoja situacije. Pri tome ne mislim samo na ovo u USA, nego i Bregzit, Mari u Francuskoj, i silesiju drugih stvari, uključujuči i ove idiote kod nas na vlasti (mada dobro, kod nas je to samo eho na periferiji).
Meni je još pre nekih petnaestak godina bilo jasno da će stvari morati ovako da se završe, a pri tome ne mislim da sam neki genije, više me čudi glupost nekih inače pametnih ljudi koji to nisu uviđali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:46 02.11.2016

Re: Simples

niccolo
A 2005-e je to bilo ovako

Vidi ti Bila ala je uhvatio...


Pa i Tramp se privatio posla...
alselone alselone 21:47 02.11.2016

Re: Simples

2005-e

Dok Tajson nije poceo da reži po blogu, nisam imao pojma koliko ljudi generalno zaboravljaju kako se pišu brojevi. Što mi je posebno zanimljivo je to da ljudi koji puno pišu na engleskom počinju da gube razum (ja prvi). Kolega neki dan počeo padeže da piše sa crticom, napiao je tipa "Javićemo Pera-i". Pizdarija.
alselone alselone 21:49 02.11.2016

Re: Simples

Da ne ulazimo u te perverzije...

Ma da, strašno, praktično još i gore od recimo ugrožavanja sigurnosti zemlje zbog namere da se sakriju kriminalno-korupcionaški mejlovi. Mislim, ludnica, reko kako bi kresno neku. ŽIVOTINJA JEDNA!
niccolo niccolo 21:49 02.11.2016

Re: Simples

srdjan.pajic
niccolo
A 2005-e je to bilo ovako

Vidi ti Bila ala je uhvatio...


Pa i Tramp se privatio posla...

To ti kažem, ja da sam žena skroz bih se smorio, ispade da su svi ti belci* koji teže moći pusigreberi**


* Crnci verovatno ne smeju jer njih ionako ubiju i kad ne nose pištolje igračke, a zamisli da krenu da tu nešto rade bez dozvole

** Copyright by dobrosavljevićka
alselone alselone 21:51 02.11.2016

Re: Simples

Ako dodje Tramp ovakvi ćete postati svi.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:52 02.11.2016

Re: Simples

alselone
2005-e

Dok Tajson nije poceo da reži po blogu, nisam imao pojma koliko ljudi generalno zaboravljaju kako se pišu brojevi. Što mi je posebno zanimljivo je to da ljudi koji puno pišu na engleskom počinju da gube razum (ja prvi). Kolega neki dan počeo padeže da piše sa crticom, napiao je tipa "Javićemo Pera-i". Pizdarija.


Pre neki dan sam dobio poziv na sastanak u kojem piše 6i sprat (da prevedem, to znači: šesti sprat).

Pade mi na pamet Tajson, reko, tog bi ili srčka strefila ili bi na sastanak došao sa celokupnim aresnalom iz Jajinaca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:54 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Da ne ulazimo u te perverzije...

Ma da, strašno, praktično još i gore od recimo ugrožavanja sigurnosti zemlje zbog namere da se sakriju kriminalno-korupcionaški mejlovi. Mislim, ludnica, reko kako bi kresno neku


Kresnuo rođenu ćerku? Sorry, izgleda da imamo različite kriterijume o sekusalnium perverzijama.

A ti inače znaš šta je bilo u tim mejlovima, kao i to da je bezbednost zemlje ugrožena? Što bre ne javiš FBI-ju, onolike istrage sprovedoše i ništa ne nađoše?
alselone alselone 21:55 02.11.2016

Re: Simples

Podebilićemo skroz. Ljudi počeli da imenuju druge ljude u nominativu. Dobijem neki dan mejl, doduše bio sam u CC pa mi je bilo lakše jer sam video tek kasnije u mirnodopsko vreme, počinje sa:

Dušan,

Bla, bla.

Ode sve dođavola, počevši sa Hansom Holcijusom pa nadalje.
alselone alselone 21:56 02.11.2016

Re: Simples

Kresnuo rođenu ćerku

Ko je kresnuo rodjenu ćerku?

A ti inače znaš šta je bilo u tim mejlovima, ko i to da je bezbednost zemlje ugrožena? Što bre ne javiš FBI-ju, onolike istrage sprovedoše i ništa ne nađoše?

A ti znaš da nema? Pa što im ne javiš da obustave istragu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:59 02.11.2016

Re: Simples

A ti znaš da nema? Pa što im ne javiš da obustave istragu?


Pa pokretaše i obustavljaše sami istragu nekoliko puta, jer nisu ništa našli. Kažem, trebalo je da pitaju tebe.
alselone alselone 22:02 02.11.2016

Re: Simples

Pa pokretaše i obustavljaše sami istragu nekoliko puta, jer nisu ništa našli. Kažem, trebalo je da pitaju tebe.

Prekidali su jer si im ti javio da nema ništa? Savesno od tebe, nema šta. Evo sad pokrenuše novu, javi ljudima da ne troše pare.

I to su isto našli baš kod finog gospodina, Tramponja je za njega mala maca.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 02.11.2016

Re: Simples

Ko je kresnuo rodjenu ćerku?


Pričamo o Trampu, valjda, izguglaj sam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:04 02.11.2016

Re: Simples

Prekidali su jer si im ti javio da nema ništa?

jer nisu ništa našli


MIslim, ti si ovde kurčevito krenuo kao da si te mejlove kojima je bezbednost države ugrožena u rukama držao. Ja ti samo rekoh da nisu ništa našli.
alselone alselone 22:05 02.11.2016

Re: Simples

E, Pajke care, a ti stvano mislis da nije ugrozavanje nacionalne bezbednosti da Secretary of State piše sa privatnog mejla koji šaran diletant održava, koji kasnije gugla kako promeniti From i To polja. Stvarno? Iskreno onako, kada bi izbacio sav inat i kurčenje, to stvarno misliš?
alselone alselone 22:06 02.11.2016

Re: Simples

Pričamo o Trampu, valjda, izguglaj sam.


Tramp je kresnuo ćerku? Mislim da izmišljaš, pa to ne bih ni guglao.
alselone alselone 22:07 02.11.2016

Re: Simples

srdjan.pajic
Prekidali su jer si im ti javio da nema ništa?

jer nisu ništa našli



Vat?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:08 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Pričamo o Trampu, valjda, izguglaj sam.


Tramp je kresnuo ćerku? Mislim da izmišljaš, pa to ne bih ni guglao.


Ne čitaš pažljivo, po običaju.
niccolo niccolo 22:08 02.11.2016

Re: Simples

a Secretary of State piše sa privatnog mejla

Ja sam do ovog slučaja mislio da se to samo kod nas dešava da ljudi iz vlade šalju mailove sa gmaila i slično...ali evo ima i drugde. U oba slučaja mi to nikako nije jasno, morala bi da postoji nekakva državna IT bezbednosna procedura koja zabranjuje takve stvari.
alselone alselone 22:11 02.11.2016

Re: Simples

Ne čitaš pažljivo, po običaju.


Aaaaa, ti misliš na onu glupu foru što je napravio. A, to da, da, da, nesagledivo. Monstrum! Da, da, jasno, to ti je glavni argument, dotle si dobacio. OK.
alselone alselone 22:12 02.11.2016

Re: Simples

U oba slučaja mi to nikako nije jasno, morala bi da postoji nekakva državna IT bezbednosna procedura koja zabranjuje takve stvari.


Pa ima. Samo ne kažeš nikom i praviš se blesav. Registrujes clintonemail.com i voila, zabole te.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:13 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Ne čitaš pažljivo, po običaju.


Aaaaa, ti misliš na onu glupu foru što je napravio. A, to da, da, da, nesagledivo. Monstrum! Da, da, jasno, to ti je glavni argument, dotle si dobacio. OK.


E momci, mislim da je glupo da padate u vatru zbog kretenske zlobabe i moronskog pajaca.
Toliko od mene, a vi kako hoćete.
gedza.73 gedza.73 22:14 02.11.2016

Re: Simples



U sto dolara da Hilari drži nož iza leđa.
Mada sa ovakvim kezom možda i sataru.
alselone alselone 22:15 02.11.2016

Re: Simples

E momci, mislim da je glupo da padate u vatru zbog kretenske zlobabe i moronskog pajaca.
Toliko od mene, a vi kako hoćete.


Udarila mi žila.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:16 02.11.2016

Re: Simples

gedza.73


U sto dolara da Hilari drži nož iza leđa.
Mada sa ovakvim kezom možda i sataru.


ne treba njoj to.
ja mislim da ta kolje zubima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:20 02.11.2016

Re: Simples

niccolo
a Secretary of State piše sa privatnog mejla

Ja sam do ovog slučaja mislio da se to samo kod nas dešava da ljudi iz vlade šalju mailove sa gmaila i slično...ali evo ima i drugde. U oba slučaja mi to nikako nije jasno, morala bi da postoji nekakva državna IT bezbednosna procedura koja zabranjuje takve stvari.


Pa ni Hilari nije koristila gmail, nego je imala secure server kod kuće (koji je verovatno sigurniji od onog koji ima na poslu, za mejlove koji nemaju nikakav security značaj, čuo sam da to ima manjeviše svaki kongresmen koji radi od kuće). Njoj su upravo to trkeljisali, da li je preko svog ličnog servera slala bilo kakave poverljive informacije. I nisu našli. Ili, ako veruješ u teorije zavere, našli su, pa je sad ucenjuju sa time.
Milan Novković Milan Novković 22:20 02.11.2016

Re: Simples

srdjan.pajic
A ti znaš da nema? Pa što im ne javiš da obustave istragu?


Pa pokretaše i obustavljaše sami istragu nekoliko puta, jer nisu ništa našli. Kažem, trebalo je da pitaju tebe.

Dok vas dvojica ne "utanačite procedure" evo informacija iz prve ruke (šala, šala, ko zna iz koje je):

- Pre toga ono gore o Trumpu i vojmom budžetu, da ne pišem dva komentara - aj što on često menja izjave, ti reče dvaput kao prag, izjave i interpretacije imaju poluživot od par dana, kad vojni budžet dođe na dnevni red:

Često kaže "povećanje" budžeta ali:

1. Fige iza leđa signifikuju efektivu iz domaće kasice-prasice (rezanje nadrealnog Pentagonovog rasipanja - trilioni, a ne veću lovu)

2. A opipljiv svež keš, veća lova, bi trebalo da dođe sa strane, Nato, KSA, ...

Al priča je velikim delom pravljenje dilova, nema više love, kaput više-manje ako se posmatra procenat GDPja i uopšte GDP trend, koji se uglavnom folira, vi ste u de-facto recesijici već 5-6 godina.

Nego nebitno, sveža vest ...

3. Ovaj novi FBI uradak, kažu, nema šanse da je spontano, samozapaljivo došao na scenu, zbog unutrašnjeg FBI bunta, Obame, .. sve to sitna riba, kažu mora da je došao odozgo - od Masters of the Universe.

4. Nagađaju šta kako, pa je svaka teorija dobra, al jedna obećava nešto više:

4.1 - dosad su frke išli mimo masters, oni su bili nevidljivi u pozadini, ono Monike, laganja pod zakletvom itd, Bored Panda materijal.

4.2 - sada je jako opasno i masters se vrpolje, vrlo rado bi se otarasili Killary, makar vratili Sandersa, stavili njenog running pajtosa, ...

4.3 - a sasvim su moguće i sugestije da su Masters napravili dil sa Trumpom

4.4 - Ovi novi mailovi su vanredno važni i opasni za Killary i bulumentu zato što je ona onomad, ako se sećaš, obrisala gomilu zato što su bili "lični" mailovi mimo vlade etc.

4.5 - E sad, ovi sad mailovi (na novim comps) skoro sigurno sadrže i neke od tih "ličnih", a prljavštini oko Klinton fondacije, kriminalnom, svima umešanim (čak vam je i Attorney General sitna riba, Klinton kadar) pa krađe glasova, KSA love, KSA pri vladi, .. itd. nikad kraja.

4.6 - I kažu ovi - možda supernova tek treba da se desi sledećih nekoliko dana, pa Klintonka stavi na sporedni kolosek da se na njemu sledećih godina povlači po sudovima

A ja kažem, opet, možda sve ode u crvenog patuljčića
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 02.11.2016

Re: Simples

alselone
E momci, mislim da je glupo da padate u vatru zbog kretenske zlobabe i moronskog pajaca.
Toliko od mene, a vi kako hoćete.


Udarila mi žila.


Pa i meni, pogotovu kad sam ponovo video taj klip sa Trampom koji očigledno ima seksualne fantazije o svojoj ćerci, ali jebi ga, otac je...
alselone alselone 22:24 02.11.2016

Re: Simples

Pa ni Hilari nije koristila gmail, nego je imala secure server kod kuće (koji je verovatno sigurniji od onog koji ima na poslu, za mejlove koji nemaju nikakav security značaj, čuo sam da to ima manjeviše svaki kongresmen koji radi od kuće). Njoj su upravo to trkeljisali, da li je preko svog ličnog servera slala bilo kakave poverljive informacije. I nisu našli. Ili, ako veruješ u teorije zavere, našli su, pa je sad ucenjuju sa time.


Bože kao da nisi tehničko lice. Ti kad zajuniš onda braniš potpuno naivno, kao dete.

Kako je moguće da kućni server bude sigurniji od .gov naloga za drugu osobu države? Kako običan server sa jednim priučenim adminom može da bude sigurniji od servera koji održava tim stručnjaka posvećen samo tome.

A drugo, ćisto koliko si upućen u sve ovo

The server itself runs a Microsoft Exchange 2010[19][20] server with access to emails over the internet being delivered by Outlook Web App. The webpage is secured with a TLS certificate to allow information to be transmitted securely when using the website.[8] However, prior to March 29, 2009, the webpage was reportedly not secured with a TLS certificate, meaning that information transmitted using the service was unencrypted and have been liable to interception.

P.S. Gmail je verovatno čak i sigurniji od toga što je koristila.

P.P. S. "Manjeviše svi koji rade od kuće". Pa to što sediš kod kuće ne znači i da se konektuješ na svoj server. Imaš internet, pa se konektuješ na onaj na koji treba. A i ona nije bila kongresmen. IMa procedura koja mora da se prati. Nekako to zaboravljaš uporno.
alselone alselone 22:25 02.11.2016

Re: Simples

Pa i meni, pogotovu kad sam ponovo video taj klip sa Trampom koji očigledno ima seksualne fantazije o svojoj ćerci, ali jebi ga, otac je...


Ti misliš da su to fantazije a ne neuspešna šala?
Milan Novković Milan Novković 22:35 02.11.2016

Re: Simples

the webpage was reportedly not secured with a TLS certificate, meaning that information transmitted using the service was unencrypted and have been liable to interception.

TLS cert će sin da ti razbija za koju godinu, nije to neka zaštita, iako jes razlika kad se uporedi sa ničim.

Evo jedne konspiracione teorije o kojoj ni ja nemam ideju o distribuciji verovatnoće istinitosti, iako se "obrazac" često koristi: sasvim je moguće da joj je sugerisano davno, davno "ma uradi to, niko ti ništa ne može iz gomile sledećih razloga ...", a, u stvari, jedina zaštita danas je "air gap", što ona i ekipa nisu znali.
gedza.73 gedza.73 22:36 02.11.2016

Re: Simples

vrabac_u_steni
gedza.73


U sto dolara da Hilari drži nož iza leđa.
Mada sa ovakvim kezom možda i sataru.


ne treba njoj to.
ja mislim da ta kolje zubima.

Srkiju izgleda ne preostaje ništa drugo nego da glasa za




alselone alselone 22:36 02.11.2016

Re: Simples

Naterao si me da guglam, cisto da odgovorim na "svi znaju a i prica se da svi rade tako". I opšte je poznato da nije u mejlovima bilo ništa. Alse lupa i treba da ide u FBI.

Ovog direktora FBI su sigurno Rusi i Srbi platili.

From the group of 30,000 e-mails returned to the State Department, 110 e-mails in 52 e-mail chains have been determined by the owning agency to contain classified information at the time they were sent or received. Eight of those chains contained information that was Top Secret at the time they were sent; 36 chains contained Secret information at the time; and eight contained Confidential information, which is the lowest level of classification. Separate from those, about 2,000 additional e-mails were “up-classified” to make them Confidential; the information in those had not been classified at the time the e-mails were sent.

Sad možeš slobodno da javiš u FBI da nema problema.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Pa ni Hilari nije koristila gmail, nego je imala secure server kod kuće (koji je verovatno sigurniji od onog koji ima na poslu, za mejlove koji nemaju nikakav security značaj, čuo sam da to ima manjeviše svaki kongresmen koji radi od kuće). Njoj su upravo to trkeljisali, da li je preko svog ličnog servera slala bilo kakave poverljive informacije. I nisu našli. Ili, ako veruješ u teorije zavere, našli su, pa je sad ucenjuju sa time.


Bože kao da nisi tehničko lice. Ti kad zajuniš onda braniš potpuno naivno, kao dete.

Kako je moguće da kućni server bude sigurniji od .gov naloga za drugu osobu države? Kako običan server sa jednim priučenim adminom može da bude sigurniji od servera koji održava tim stručnjaka posvećen samo tome.

A drugo, ćisto koliko si upućen u sve ovo

The server itself runs a Microsoft Exchange 2010[19][20] server with access to emails over the internet being delivered by Outlook Web App. The webpage is secured with a TLS certificate to allow information to be transmitted securely when using the website.[8] However, prior to March 29, 2009, the webpage was reportedly not secured with a TLS certificate, meaning that information transmitted using the service was unencrypted and have been liable to interception.


Poenta je da sve sprovedene istrage ne pokazuju da je Hilari preko tog servera hendlovala poverljive informacije, koje bi ugrozile bezbednost države. A ti si tvrdio suprotno, kažem, kao da si video mejlove.
alselone alselone 22:40 02.11.2016

Re: Simples

Poenta je da sve sprovedene istrage ne pokazuju da je Hilari preko tog servera hendlovala poverljive informacije, koje bi ugrozile bezbednost države. A ti si tvrdio suprotno, kažem, kao da si video mejlove.


Jel? Procitaj komentar ispod.

A i to nije poenta. Poenta je da ne koristis privatni server za poslovnu komunikaciju. To je poenta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 02.11.2016

Re: Simples

a, u stvari, jedina zaštita danas je "air gap", što ona i ekipa nisu znali.


to što ona nije znala nije problem. problem je u ekipi, mislim, pričamo o državnom sekretaru SAD.
prosto, takve stvari po definiciji ne bi smele da se dešavaju u ovakvim slučajevima.
alselone alselone 22:42 02.11.2016

Re: Simples

Da rezimiramo.

Tvrdio si da je koristila server sigurniji od .gov a nije, nego cak i potpuno otvoren sever u jednom periodu.

Tvrdio si da nije bilo poverljivih informacija a bilo ih je itekako.

Da te ja pitam. Pored inata prema Srbima koji diskutuju o Americkoj politici, imas li ti zaista pojma o ovom slucaju?
niccolo niccolo 22:42 02.11.2016

Re: Simples

Poenta je da ne koristis privatni server za poslovnu komunikaciju

Kad to reče - a jel sme da se koristi poslovni server za privatnu komunikaciju. Pitam za druga

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:44 02.11.2016

Re: Simples

niccolo
Poenta je da ne koristis privatni server za poslovnu komunikaciju

Kad to reče - a jel sme da se koristi poslovni server za privatnu komunikaciju. Pitam za druga



ne sme, a i nije ti u interesu, odnosno tvom drugu :)
alselone alselone 22:45 02.11.2016

Re: Simples

Kad to reče - a jel sme da se koristi poslovni server za privatnu komunikaciju. Pitam za druga


Kad si advokat koji ceka bure piva i mlati pare u Vegasu, mozes sta oces, a kad si druga osoba drzave moras da pratis neke procedure, kako zbog sigurnosti, tako i zbog transparentnosti (sto je malo veca boljka u ovom slucaju, rekao bih).
niccolo niccolo 22:49 02.11.2016

Re: Simples

To svakako, ja kad bih nekim čudnim razvojem događaja postao neko ko odlučuje ovde, odmah bih angažovao Dragana da izvrši bezbednosnu procenu i predloži potrebne izmene.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:50 02.11.2016

Re: Simples

imas li ti zaista pojma o ovom slucaju?


Očigledno da nemam, ali kao da je to bitno
Milan Novković Milan Novković 22:50 02.11.2016

Re: Simples

Nego nebitno, sveža vest ...

Ova moja "sveža" vest je od pre dva dana, ja je tek danas pročitao, već uredno negde prevedena na Srpski, i Omega je uredno priložio kod Tase, potpuno paralelno sa mojim komentarom - B92 blog polako postaje opasna i uigrana ekipa
alselone alselone 22:51 02.11.2016

Re: Simples

Očigledno da nemam, ali kao da je to bitno


Tako te volim.

Posto smo ovo resili da dam redovan brifin stanja po kuci i dvoristu.

- Za vikend se penjem na drvo da zakucam dve kuce za ptice sto sam kupio
- Kupio pur penu i silikon i idem redom po kuci i tavanu da zaptivam sve rupe
- Da li praviti ili kupiti kucu za kera?

niccolo niccolo 22:55 02.11.2016

Re: Simples

dve kuce za ptice sto sam kupio

Jao, skoro sam video negde sliku i tekst (otpilike): Zanimljivo je da ljudi sruše kuću za ptice* da bi sagradili pticama kuću.

* Misli se, naravno, na drveće.
alselone alselone 22:58 02.11.2016

Re: Simples

Jao, skoro sam video negde sliku i tekst (otpilike): Zanimljivo je da ljudi sruše kuću za ptice* da bi sagradili pticama kuću.

* Misli se, naravno, na drveće.


- Heh, zanimljivo.

:udaljio se dva koraka:

- I, da, bas sam kupio dve lepe kucice, sad cu da ih zakacim i onda cemo da cekamo da ptice naprave gnezo, imamo mali dvogled, pa cemo da ih posmatramo.
Atomski mrav Atomski mrav 23:17 02.11.2016

Re: Simples

- Da li praviti ili kupiti kucu za kera?

Ako umeš da napraviš kućicu za psa i ako imaš vremena, mislim da je bolje da je napraviš umesto da kupiš gotovu (a može biti da se i ta "kupovna" mora sastavljati). Naravno, uključiš klince u proces gradnje. Ako nisi vičan tome ili nemaš vremena, kupi kućicu ali povedi klince da zajedno izaberete.
alselone alselone 23:27 02.11.2016

Re: Simples

Ako umeš da napraviš kućicu za psa i ako imaš vremena, mislim da je bolje da je napraviš umesto da kupiš gotovu (a može biti da se i ta "kupovna" mora sastavljati). Naravno, uključiš klince u proces gradnje. Ako nisi vičan tome ili nemaš vremena, kupi kućicu ali povedi klince da zajedno izaberete.


Nemam alata, mogao bih samo da kupim onu sto se sastavi. Pa reko da li neko ima iskustva sa tim, imal neki kvalitetan proizvodjac da se naruci kod nas i to. Ima kod mene u selu jedan majstor pravi gotove, i lepe su i deluju kvalitetno. Al opet, malo bi bila avantura ako bismo sastavljali sami.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:31 02.11.2016

Re: Simples

alselone

Nemam alata, mogao bih samo da kupim onu sto se sastavi. Pa reko da li neko ima iskustva sa tim, imal neki kvalitetan proizvodjac da se naruci kod nas i to. Ima kod mene u selu jedan majstor pravi gotove, i lepe su i deluju kvalitetno. Al opet, malo bi bila avantura ako bismo sastavljali sami.


sine, imaš kuću sa dvorištem a nemaš alata (ako ne i radionicu) !?

pa to je baš pacerski
alselone alselone 23:34 02.11.2016

Re: Simples

sine, imaš kuću sa dvorištem a nemaš alata (ako ne i radionicu) !?


Pa alata osnovnog imam, ali nemam stolarski sto i sve sto bi mi uz to trebalo da napravim kucu od nule. A i drugo, kucu sam kupio nema ni godinu dana. Pre toga sam u stanu imao srafciger.
mesan mesan 23:43 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Pričamo o Trampu, valjda, izguglaj sam.


Tramp je kresnuo ćerku? Mislim da izmišljaš, pa to ne bih ni guglao.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:45 02.11.2016

Re: Simples

alselone
sine, imaš kuću sa dvorištem a nemaš alata (ako ne i radionicu) !?


Pa alata osnovnog imam, ali nemam stolarski sto i sve sto bi mi uz to trebalo da napravim kucu od nule. A i drugo, kucu sam kupio nema ni godinu dana. Pre toga sam u stanu imao srafciger.


Samo, pazi, to kad jednom kreneš da nabavljaš alat, ugasio si. Prvo, žena će stalno da te tera nešto da opravljaš, ali ne ono što ti misliš da treba. A drugo, brzo ćeš shvatiti kako ti je kuća (garaža, podrum, gde već držiš radionicu) suviše mala za sve to. Jer svaka poštena kuća mora da ima bar tri radionice, elektroničarsku, mašinsku i tesarsku. Bez toga ne može da se živi.

Pre neki dan zamalo da najebem, kad sam predložio da na dvorištu podignemo onu montažnu baraku, pa da mi tu bude radionica. Žena je samo namignula blago, i rekla, a gde ćemo dvorište?


zilikaka zilikaka 23:48 02.11.2016

Re: Simples

alselone
Ako dodje Tramp ovakvi ćete postati svi.



El i ja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:51 02.11.2016

Re: Simples

- Kupio pur penu i silikon i idem redom po kuci i tavanu da zaptivam sve rupe


E, da, to sam i ja radio prve dve godine, jebote, koliko toga ima da se zaptiva. Na kraju sam fasovao neki tendonitis, ova dva prsta što stiskaju caulking gun, preforsirao sam se. Onda sam kupio 'lektrični gun, to je keva, najbolja stvar koju sam ikad nabavio. Jedino je malo opasno, oće da eksplodira cilindar sa gitom ako ti zapekne...
Atomski mrav Atomski mrav 00:39 03.11.2016

Re: Simples

Jer svaka poštena kuća mora da ima bar tri radionice, elektroničarsku, mašinsku i tesarsku. Bez toga ne može da se živi.


Na kraju će ljudi misliti od Alseove kuće da je bosanska pošto će mu nusprostorije biti veće od same kuće...
zemljanin zemljanin 01:17 03.11.2016

Re: Simples

alselone
2005-e

Dok Tajson nije poceo da reži po blogu, nisam imao pojma koliko ljudi generalno zaboravljaju kako se pišu brojevi. Što mi je posebno zanimljivo je to da ljudi koji puno pišu na engleskom počinju da gube razum (ja prvi). Kolega neki dan počeo padeže da piše sa crticom, napiao je tipa "Javićemo Pera-i". Pizdarija.


hvala na podsećanju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:24 03.11.2016

Re: Simples

U sto dolara da Hilari drži nož iza leđa.
Mada sa ovakvim kezom možda i sataru.

ja bih se pre kladila da bil udara milaniji prstenac, pa je tako sva nasmejana.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:26 03.11.2016

Re: Simples

B92 blog polako postaje opasna i uigrana ekipa

aaaa, pa to znači da je došlo vreme za novi dizajn bloga!
bene_geserit bene_geserit 05:25 03.11.2016

Re: Simples

srdjan.pajic
A ti inače znaš šta je bilo u tim mejlovima, kao i to da je bezbednost zemlje ugrožena? Što bre ne javiš FBI-ju, onolike istrage sprovedoše i ništa ne nađoše?

Mislis Peter Kadzik, Podestin drugar i drugi covek FBI-a nije nasao nista a i nece da nadje nista u ovih novih 600K mejlova? Pa to je neverovatno.
Jel' to znaci i da Lorreta Lynch nece da podigne optuzbu protiv Klintonove opet, i to bez da divani sa Bill-om u avionu ovaj put? Vau.

Ne boj se nista, tu je Wikileaks, neko iz FBI-ja ko je popizdeo deli informacije, tako da ovaj put
bene_geserit bene_geserit 07:15 03.11.2016

Re: Simples

alselone
Pa i meni, pogotovu kad sam ponovo video taj klip sa Trampom koji očigledno ima seksualne fantazije o svojoj ćerci, ali jebi ga, otac je...

Ti misliš da su to fantazije a ne neuspešna šala?

Gubis vreme, jednom kada liberal isprojektuje svoje paranoje to ti je gotovo.
Uostalom Tramp ima dovoljno karakter problema, nema razloga izmisljati gluposti, da bi se napravila neka lazna ravnoteza sa Hilari. Takva lupetanja diskvalifikuju i ono sto ima smisla sto kaze.

Npr, kao kada bi neko poverovao da je ovo dole istina, bez ikakvih dokaza. To je taj nivo otprilike.
antioksidant antioksidant 08:49 03.11.2016

Re: Simples

morala bi da postoji nekakva državna IT bezbednosna procedura koja zabranjuje takve stvari.

zakon je donet tek skorije a mislim da sa podzakonskim aktima vec kasne
alselone alselone 08:57 03.11.2016

Re: Simples

aaaa, pa to znači da je došlo vreme za novi dizajn bloga!


Malo da se posvetli ova tema, suviše mi je tamna.
alselone alselone 08:58 03.11.2016

Re: Simples

Na kraju će ljudi misliti od Alseove kuće da je bosanska pošto će mu nusprostorije biti veće od same kuće...


Pada. Tovari ko god stigne, što ne znaš ovo, kako nemaš alat, što nemaš radionicu, obor, pušnicu, tenisko igralište, hokejašku halu, lamu, alpaku...
alselone alselone 08:59 03.11.2016

Re: Simples

Prvo, žena će stalno da te tera nešto da opravljaš, ali ne ono što ti misliš da treba


Za sada je srećna šta god da opravim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:23 03.11.2016

Re: Simples

i čak ovaj ludak izgleda kao bolje (manje loše) rešenje.

Ne znam baš. On nema podršku svoje partije, a još manje demokrata koji ga se užasavaju. I još je luđi ako misli, da se može suprostvaiti političkom sistemu. Uostalom, zašto je LBJ bio produktivniji predsednik od DžFKa; jednostavno, kontrolisao je Senat, zato je i bio postavljen za zamenika. O tome, kako izgleda kada se razbiješ o zid kongresa, najbolje zna Džimi Karter. Uostalom, mišljenja sam kako će Tramp biti ili vrhunska marioneta ili, što je još verovatnije, da će paralisati čitav sistem unutrašnjom borbom. Hilari je iz tog razloga sigurno rešenje za američku politiku, jer će avion ostati na autopilotu. No, nije bez razloga Tim Kaine izabran za njenog zamenika.

Sad, o tome, da li je američki sistem dobar ili ne; to već nije pitanje na koje bih mogao da ti odgovorim, a da budemo zadovoljni i ti i ja:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:56 03.11.2016

Re: Simples


Sad, o tome, da li je američki sistem dobar ili ne; to već nije pitanje na koje bih mogao da ti odgovorim, a da budemo zadovoljni i ti i ja:


a zašto? mislim, zbog čega uopšte očekaviti mutual pleasure?

Hilari je iz tog razloga sigurno rešenje za američku politiku, jer će avion ostati na autopilotu.


Mislim da bi Hilari smetala "autopilotu" da izvrši planirane vazdušne manevre.

Uostalom, mišljenja sam kako će Tramp biti ili vrhunska marioneta ili, što je još verovatnije, da će paralisati čitav sistem unutrašnjom borbom.


Ja sam skloniji da verujem da je prva opcija izglednija.

On nema podršku svoje partije,


Ako dobije izbore imaće je kao bela lala, naravno pod uslovom...vidi prethodni odgovor.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:12 03.11.2016

Re: Simples

stefan.hauzer


E da, pošto si negde gore rekao:

I meni se smučila, apsolutna agitacija liberalnih medija za Hilari.


Uvek lucidni Brendan O'Neill

Michael Moore: the Leni Riefenstahl of the Hillary campaign
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:39 03.11.2016

Re: Simples

a zašto? mislim, zbog čega uopšte očekaviti mutual pleasure?

:))) ne znam, na primer, rekao bih da je nedorečen, arhaičan, ali sklon promenama/izmenama slabog inteziteta. Nikako naglim. To je sistem koji vrši promene, samo kada mora. Tako je izolacionizam republikanaca koji je pokopao Vudro Vilsona, bio odbačen od njih samih, jer je vreme velikih očekivanja nametnulo ekspanziju. Sada, probelm nije spoljašnjeg karaktera, ali jeste nametnut od spolja; a to je posrnuće američke ekonomije, tako da Tramp izgleda kao mesija određenim slojevima, kao primer uspešnog poslovnog čoveka (iako je to čist mit, s obzirom na brojna posrnuća koje je on ostvario kao takav). Njegov prethodnik, u nominaciji republikanaca, Mit Romni je takođe bio prilika takvog čoveka. Očigledno je kakvom modelu naginje širi krug glasača Republikanske stranke. Za razliku od militantnih Mekejna, Buša.. Dakle, za njih danas nije problem spolja, već iznutra. S druge strane, demokrate čine neku vrstu minimalnih pokreta, ograničavajući štetu spolja i prdržavaju se silom prilika nametnutim statusom liberalne partije i to je ono zbog čega je sve istaknuto u liku Hilari Klinton. I bez obzira što je Tramp republikanac, on svojim izgleda kao uljez koji urušava njihov svet, dok je Hilari tu, već više od nekoliko decenija, i u Senatu, kao prekaljeni borac, koji poznaje sistem. Neverovatno izgleda, ali ovo je u neku ruku borba glasne većine koja podržava Hilari i tihe, stare Amerike, koja ima priliku, možda i poslednji put, da utiče na sudbinu svoje zemlje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:00 03.11.2016

Re: Simples

Neverovatno izgleda, ali ovo je u neku ruku borba glasne većine koja podržava Hilari i tihe, stare Amerike, koja ima priliku, možda i poslednji put, da utiče na sudbinu svoje zemlje.


Nije prvi put da čitam nešto u ovom fazonu ali sam prilično skeptičan prema tekstovima koji iznose takve teze tj. više ih stavljam u rang predizbornih spinovanja.
Pre svega su mi sumnjivi termini "večina" (bila glasna ili tiha) i "poslednji put".
A i "stara Amerika" je nešto što bi trebalo malo jasnije definisati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:32 03.11.2016

Re: Simples

više ih stavljam u rang predizbornih spinovanja.

Ja se više užasavam glasne većine, nego (zaboravio sam i dobre) stare Amerike; jebiga, nadao sam se kako je jasno, da sam pojam stara Amerika, koristio kao onaj stereotipni, s obzirom na parolu koju koristi Tramp Make America Grate Again. A tiša, jer zaista nema toliko podršku medija, za razliku od većine medija (iritantno glasnih) koji podržavaju Hilari.

A poslednji put, zbog mišljenja kako je Tramp poslednji kanditad starog populističkog kova kod republikanaca, kojima, ukoliko Tramp izgubi, sledi ozbiljna reorganizacija/s obzirom da je mlado jezgro stranke Tramp počistio u GOP-u (no, postoji i ona realnija opcija, da će samo dočekati krah demokrata slično kao Toma Nikolić kod nas)
bene_geserit bene_geserit 18:23 03.11.2016

Re: Simples

stefan.hauzer
A poslednji put, zbog mišljenja kako je Tramp poslednji kanditad starog populističkog kova kod republikanaca, kojima, ukoliko Tramp izgubi, sledi ozbiljna reorganizacija/s obzirom da je mlado jezgro stranke Tramp počistio u GOP-u (no, postoji i ona realnija opcija, da će samo dočekati krah demokrata slično kao Toma Nikolić kod nas)

Poslednji put je iz razloga sto ce Hilari, ukoliko pobedi, da abolira 11-20 miliona ilegalnih imigranata koji ce da dovuku jos 10-20 miliona rodbine, i jos da dovede milione muslimana sa bliskog istoka.
maksa83 maksa83 18:48 03.11.2016

Re: Simples

Poslednji put je iz razloga sto ce Hilari, ukoliko pobedi, da abolira 11-20 miliona ilegalnih imigranata koji ce da dovuku jos 10-20 miliona rodbine, i jos da dovede milione muslimana sa bliskog istoka.


"Ovi ako pobede, dovešće još 11-20 miliona bledolikih koji će da dovuku još 10-20 miliona rodbine i da dovedu još milione crnih iz Afrike"


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:10 03.11.2016

Re: Simples

dobre stare Amerike

na koji tačno period misliš? na vreme robova, građanskog rata, na vreme segregacije, na vreme WWII, trumana, kenedija, niksona, regana, buša, bila, buša, obame..?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:33 03.11.2016

Re: Simples

BebaOdLonchara
dobre stare Amerike

na koji tačno period misliš? na vreme robova, građanskog rata, na vreme segregacije, na vreme WWII, trumana, kenedija, niksona, regana, buša, bila, buša, obame..?


Iz tog razloga volim Ponoć u Parizu od Vudija Alena; pokazuje da su stara dobra vremena samo iluzija. I verovanje u tu iluziju jeste određena vrsta nade u svetliju budućnost, u vidu povratka na staro. Ipak za tako nešto treba biti nostalgičan, a to definitivno nisam. Sad na koji period se tačno odnosi parola Make America Grate Again; moraš da pitaš njenog tvorca. Ja sam samo, u odnosu na nju, napisao (ponavljam se opet, a već sam to napisao) stereotipno stara Amerika. Jer ako neko izađe sa takvom parolom, on mora da se obraća nekom ko veruje u dobra stara vremena, kad god ona bila doživljena.
maksa83 maksa83 21:44 03.11.2016

Re: Simples

Ipak za tako nešto treba biti nostalgičan, a to definitivno nisam.

Ovo si napisao kao Pižon božemeoprosti.

Stefančiću milo dete je l' sve ok ili je vreme je za neki egzorcizam?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:53 03.11.2016

Re: Simples

stefan.hauzer
BebaOdLonchara
dobre stare Amerike

na koji tačno period misliš? na vreme robova, građanskog rata, na vreme segregacije, na vreme WWII, trumana, kenedija, niksona, regana, buša, bila, buša, obame..?


Iz tog razloga volim Ponoć u Parizu od Vudija Alena; pokazuje da su stara dobra vremena samo iluzija. I verovanje u tu iluziju jeste određena vrsta nade u svetliju budućnost, u vidu povratka na staro. Ipak za tako nešto treba biti nostalgičan, a to definitivno nisam. Sad na koji period se tačno odnosi parola Make America Grate Again; moraš da pitaš njenog tvorca. Ja sam samo, u odnosu na nju, napisao (ponavljam se opet, a već sam to napisao) stereotipno stara Amerika. Jer ako neko izađe sa takvom parolom, on mora da se obraća nekom ko veruje u dobra stara vremena, kad god ona bila doživljena.


mene to "stara Amerika" (u najpozitivnijem mogućem smislu) podseti na ovaj film:


tyson tyson 22:04 03.11.2016

Re: će mo

Pre neki dan sam dobio poziv na sastanak u kojem piše 6i sprat (da prevedem, to znači: šesti sprat).

Pade mi na pamet Tajson, reko, tog bi ili srčka strefila ili bi na sastanak došao sa celokupnim aresnalom iz Jajinaca.

Ja ne bih otišao na sastanak, evo kunem ti se, pa neka je sa sv. Petrom.


gedza.73 gedza.73 22:04 03.11.2016

Re: Simples

mene to "stara Amerika"


stefan.hauzer stefan.hauzer 22:11 03.11.2016

Re: Simples

Stefančiću milo dete je l' sve ok ili je vreme je za neki egzorcizam?


Imam osećaj, kao da sam se bezveze zakopao u sopstvenom mulju, ali, dobro, nije prvi put...


urbana_gerila urbana_gerila 23:08 03.11.2016

Re: Simples

maksa83
Stefančiću milo dete je l' sve ok ili je vreme je za neki egzorcizam?



au, izgleda da je gerilica u pravu što me proziva da sam mator - i moje milo dijete maksa ima svoje milo dete?!
blogovatelj blogovatelj 00:58 04.11.2016

Re: Simples

Ako dodje Tramp ovakvi ćete postati svi.


Pajic ce da se reinkarnira u Omegu.
blogovatelj blogovatelj 03:10 04.11.2016

Re: Simples

Poenta je da ne koristis privatni server za poslovnu komunikaciju. To je poenta.


U svakoj iole ozbiljnoj firmi za slanje poslovnih poruka privatnom poštom sleduje minimum otkaz. I to pod uslovom da su poruke bile banalne prirode.
A ako si četvrta osoba po hijerarhiji u državi, to ne znam. Neka Pajić kaže.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana