Društvo| Politika

The Sum of All Fears

Chris Farmer RSS / 09.11.2016. u 13:49

Fear. Hatred. Xenophobia. Paranoia. Jingoism. Isolation. Zealotry. Bellicism. Ethnocentricity. And bigotry.

Good morning, America.

I woke up this morning not to any kind of “New America” but to an America that has finally allowed its baser instincts to chew through the leash on which they have been held for many years and take charge.

I woke up to the stunning revelation that, when push comes to shove, it is not our humanity that wins the day. It is our fear. America fears its lack of respect on the world stage. It fears its diminished hegemony. It fears attacks from people it has long vilified. 

The nation has voted to validate these fears by putting forward a man who fosters them. Donald Trump is not a hate-monger. He is not a force of evil. He is only someone who took the pulse of the nation and discovered that it was racing toward a heart attack.

He is a reflection of us all.

As a blogger, I take note of the fact that I have not blogged anything for many months. I have allowed many things to wash over me with shrugging shoulders. I have started to say to myself – what’s the point? Nothing changes. The train passes and the dogs bark. 

In the post-election daze, when there is nothing left to do but wait and see what our new cowboy commander-in-chief will do, it seems the wrong time to start blogging again. The time for opinions and positions that could have had any sway is surely over now and for another four years.

This is the bed we made. This is where we must sleep.

But on further analysis, it is not time to sleep. It is rather a time to reassess a world that allows for the Donald Trumps to triumph. I am not convinced we need more fear and prejudice to “make America great again.” We seem to have that in prodigious quantities. We need more courage, more conviction, and more reason.

I cannot say I am pleased with the election outcome. But I am not sure I would have been more pleased with the alternative. In a ship of 324 million souls, surely we can find a choice of better pilots.

Why not dig a few up for 2020?

Atačmenti



Komentari (483)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iris.davidovich iris.davidovich 18:25 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
I opet su vozili svoju pricu da im je sigurica drugar'ca H. (zasluzeno su dobili po usima, da ne kazem nesto vulgarnije)

Da ti kažem, sve te tree hugging (evo ja se ne stidim) pičkice će tek da dobiju po ušima. Ako Tramp stvarno uradi sve što je obećao, a obećao je da će da poukida sva ograničenja za kopanje (okopavanje?) nafte/gasa/škriljaca i cevovode, onda će da dobiju wasteland kakav su zaslužili. Mala nada je u tome što je u zamahu kampanje obećao ukidanje neke sile poreza, pa se našao neki mudrijaš i izračunao koliko triliona rupe će to da napravi u budžetu (tolika da je tip tri puta računao da mu se nisu uvukle neke nule viška), pa je ta cifra malo odjekivala i došla do Trampa pa je malo reterirao i rekao "pa ok, ne baš toliko nego, šta znam ... pola", a sva je prilika da neće smeti da ukine ništa od toga pošto bi efektivno anihilirao USA budžet. Tako da eto, možda se predomisli i oko tog okopavanja.

Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?



Makso, kaži mi a šta bi ti uradio? Za koga bi ti glasao da si ovde? Ništa beli listići, ovo ono, reci mi jednostavno - Tramp ili Hilari?
maksa83 maksa83 18:43 11.11.2016

Re: Statistike

Makso, kaži mi a šta bi ti uradio? Za koga bi ti glasao da si ovde? Ništa beli listići, ovo ono, reci mi jednostavno - Tramp ili Hilari?

Drvosječa da sam ja, a ti da si dama...

Da sam hilbili na nekom Ozarku, verovatno bih glasao za Trampa zato što realno, svi ovi crnci i čoloi i sad još i žuti ... to ne može na dobro da izađe...
Da sam šljaker iz Detroita na kuponima za hranu već 10 godina verovatno bih glasao za Trampa (mada je sve što priča o vraćanju fabrika u Ameriku i radnika u fabrike gomila gluposti i neostvarive demagogije, ali mi mnogo dobro zvuči).
Da sam naftaš iz Texasa ili neko čija je egzistencija vezana za to glasao bih za Trampa, pošto će da me pusti da bušim 'de oću a policija će da skloni ove fuckin' indians koje moj deda nije stigao da odstreli.
Da sam bene_geserit glasao bih za Trampa. ; )
Da sam vlasnik firme iz Silikonske Doline koji planira da dovuče još 1000 Indusa da rade za trećinu plate koju bih morao da dajem Amerikancu glasao bih za Hilari.
Da sam hipster iz Austina glasao bih za Hilari, bikoz Tramp je zaaao.
Da sam homo iz San Franciska glasao bih za Hilari.
Da sam korisnik Interneta ili sitni Internet preduzetnik u Americi glasao bih za Hilari pošto postoje indicije da će Tramp da razjebe teško stečeni net neutrality.

... ali nisam ništa od toga, pa ne moram da biram, mogu da stojim sa strane i budem judgmental prick.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:51 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Makso, kaži mi a šta bi ti uradio? Za koga bi ti glasao da si ovde? Ništa beli listići, ovo ono, reci mi jednostavno - Tramp ili Hilari?

Drvosječa da sam ja, a ti da si dama...

Da sam hilbili na nekom Ozarku, verovatno bih glasao za Trampa zato što realno, svi ovi crnci i čoloi i sad još i žuti ... to ne može na dobro da izađe...
Da sam šljaker iz Detroita na kuponima za hranu već 10 godina verovatno bih glasao za Trampa (mada je sve što priča o vraćanju fabrika u Ameriku i radnika u fabrike gomila gluposti i neostvarive demagogije, ali mi mnogo dobro zvuči).
Da sam naftaš iz Texasa ili neko čija je egzistencija vezana za to glasao bih za Trampa, pošto će da me pusti da bušim 'de oću a policija će da skloni ove fuckin' indians koje moj deda nije stigao da odstreli.
Da sam bene_geserit glasao bih za Trampa. ; )
Da sam vlasnik firme iz Silikonske Doline koji planira da dovuče još 1000 Indusa da rade za trećinu plate koju bih morao da dajem Amerikancu glasao bih za Hilari.
Da sam hipster iz Austina glasao bih za Hilari, bikoz Tramp je zaaao.
Da sam homo iz San Franciska glasao bih za Hilari.
Da sam korisnik Interneta u Americi glasao bih za Hilari pošto postoje indicije da će Tramp da razjebe tesko stečeni net neutrality.

... ali nisam ništa od toga, pa ne moram da biram, mogu da stojim sa strane i budem judgmental prick.



Svaka ti je ko u politicara..(mnogo price - nidje direktnog odgovora.
maksa83 maksa83 18:53 11.11.2016

Re: Statistike

Svaka ti je ko u politicara..(mnogo price - nidje direktnog odgovora.

Kontekst mićo, kontekst je - sve.

Pitanje je bilo "da si ovde", i odgovorio sam najpreciznije moguće.
iris.davidovich iris.davidovich 18:59 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Svaka ti je ko u politicara..(mnogo price - nidje direktnog odgovora.

Kontekst mićo, kontekst je - sve.


Ako treba potpitanja da postavljam da bih dobila direktan odgovor, (a potrudila se da stavljam šžćč kad ti se obraćam), ok - da si ti taj koji jesi i odakle jesi, dakle sa svojim poslom i porodicom, došao iz Srbije ovde, za koga bi ti glasao?
maksa83 maksa83 19:06 11.11.2016

Re: Statistike

Ako treba potpitanja da postavljam da bih dobila direktan odgovor, (a potrudila se da stavljam šžćč kad ti se obraćam), ok - da si ti taj koji jesi i odakle jesi, dakle sa svojim poslom i porodicom, došao iz Srbije ovde, za koga bi ti glasao?

Iskreno? Na prvu loptu - ne znam.

Na drugu loptu, mislim da sam već izrazio puno razumevanje za bene_geserita, pošto bih, da sam tamo, verovatno bio u nekoj sličnoj situaciji, tj. on je kao hardveraš zaštićeniji, a ja bih verovatno bio u konstantnom strahu da jednog dana ne dođu i kažu "and now you will train your replacements from NekaIndijskaPripizdina ili NekaSrpskaPripizdina" (pošto npr. ovi sa kojima radim ovde jesu direktno odgovorni za otpaljivanje minimum 6-7 programera u USA" ).

Tako da sasvim moguće da bih ovaj i ovakav ja glasao za Trampa ... kada bih poverovao da on stvarno želi i može da zaustavi taj zamajac Korporativne Amerike koji, što kaže Qm, melje i kruni sirotinju raju.

E sad, nemoj da me pitaš da li bih mu ovaj i ovakav ja poverovao da on sve to stvarno hoće i može. Sve i da nekako izbacim cinika u meni, tip laže i lupeta čim zine, i to bi bio moj veliki problem.

Žeo mi je ako ti još uvek nisam dovoljno direktno odgovorio, ali to je stvarno najbolje što mogu.

ENFP.

iris.davidovich iris.davidovich 19:12 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Ako treba potpitanja da postavljam da bih dobila direktan odgovor, (a potrudila se da stavljam šžćč kad ti se obraćam), ok - da si ti taj koji jesi i odakle jesi, dakle sa svojim poslom i porodicom, došao iz Srbije ovde, za koga bi ti glasao?

Iskreno? Na prvu loptu - ne znam.

Na drugu loptu, mislim da sam već izrazio puno razumevanje za bene_geserita, pošto bih, da sam tamo, verovatno bio u nekoj sličnoj situaciji, tj. on je kao hardveraš zaštićeniji, a ja bih verovatno bio u konstantnom strahu da jednog dana ne dođu i kažu "and now you will train your replacements from NekaIndijskaPripizdina ili NekaSrpskaPripizdina" (pošto npr. ovi sa kojima radim ovde jesu direktno odgovorni za otpaljivanje minimum 6-7 programera u USA" ).

Tako da sasvim moguće da bih ovaj i ovakav ja glasao za Trampa ... kada bih poverovao da on stvarno želi i može da zaustavi taj zamajac Korporativne Amerike koji, što kaže Qm, melje i kruni sirotinju raju.

E sad, nemoj da me pitaš da li bih mu ovaj i ovakav ja poverovao da on sve to stvarno hoće i može. Sve i da nekako izbacim cinika u meni, tip laže i lupeta čim zine, i to bi bio moj veliki problem.

Žeo mi je ako ti još uvek nisam dovoljno direktno odgovorio, ali to je stvarno najbolje što mogu.



Sada jesi, blagodarim

Da, iskreno sam te i pitala.

Je l' vidiš koji je konandrum bio.
maksa83 maksa83 19:18 11.11.2016

Re: Statistike

Je l' vidiš koji je konandrum bio.

Pa naravno, ja sve vreme pričam da je situacija FUBAR i da izbor nije lak.

Mislim, kad kao mi ovde prođeš bar jednom kroz to onda se minimum saosećaš sa rastrzanim glasačkim telom.
bene_geserit bene_geserit 20:33 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Da sam korisnik Interneta ili sitni Internet preduzetnik u Americi glasao bih za Hilari pošto postoje indicije da će Tramp da razjebe teško stečeni net neutrality.

Ajde ove prethodne tacke, ali sta li si sa ovim mislio?
Pazi sta smo imali prilike da gledamo od strane anti-Trump koalicije:
- Obama se vise puta zalaze za cenzuru Interneta (upakovanu u "fact-checking", da pogadjamo ko ce i kako da odredjuje sta je istina)
- Pokusaj da se kontrola domena na netu prebaci iz ingerencije USA na UN, dakle na administraciju koja nije direktno birana od strane bilo kakvih glasaca i ne polaze nikome racune, idealna za kontrolu od strane big money-a
- Pokusaj za pokusajem da se ogranici sloboda izrazavanja na Internetu, "iznenadjujuce" svaki put podrzana od big IT firmi
- Socijalni mediji koji koriste poziciju koju imaju za vodjenje politike. Facebook, Amazon, Google i ostali ulozili vise para u Klintonovu nego big banks ili energy sektor.
- Google u akciji od toga kada uradis search za Trampa a izlaze ti linkovi na Hitlera, uradis search "american inventors" ili "american mathematicians" izlaze ti sve neki crnci sa dostignucima tipa prvi koji je zavrsio fakultet i sl., dodavanje "Fact Checking-a"
bene_geserit bene_geserit 20:46 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
pošto bih, da sam tamo, verovatno bio u nekoj sličnoj situaciji, tj. on je kao hardveraš zaštićeniji, a ja bih verovatno bio u konstantnom strahu da jednog dana ne dođu i kažu "and now you will train your replacements from NekaIndijskaPripizdina ili NekaSrpskaPripizdina" (pošto npr. ovi sa kojima radim ovde jesu direktno odgovorni za otpaljivanje minimum 6-7 programera u USA" ).

Ma do jaja sam zasticen. Radim u grupi od ~120 ljudi od kojih sam samo ja i jos jedan beli, sve ostalo su azijati (indusi, kinezi, par korejaca i japanaca, i par middle east). Imamo grupu za DV u kojoj od 35 ljudi svih 35 su pakistanci (znam, zvuci nemoguce, ni ja nisam verovao kada sam prvi put ukapirao). A pri tome broj zaposlenih u Indiji konstantno raste a ovde se smanjuje i non-stop se razne stvari prebacuju tamo.

I onda dodje Obamina administracija i podigne tuzbu protiv Thiel-ovog Palantir-a zbog "diskriminacije azijata pri zaposljavanju" - naravno iz politickih razloga jer je ovaj podrzao Trampa a i malo da animiraju azijate da izadju na izbore i glasaju za Hillary.

I firma u kojoj radim uvede funkciju VP-a za diversity. I onda pitaju tu VP-evku jel to znaci da ce da se stite prava belaca posto su ogromna manjina u firmi, kaze ne nije bitno ko je manjina u firmi nego ko je manjina u americi. Dakle pretpostavljam da ce da stite prava indusa kojih ima samo 50%. Pazi cime se oni bave! VP za diversity. Idioti.
maksa83 maksa83 20:48 11.11.2016

Re: Statistike

Ajde ove prethodne tacke, ali sta li si sa ovim mislio?

Mislio sam na to što će njegov kapo za telekomunikacije po svoj prilici da postane Jeffrey Eisenach poznat po tome što je veliki borac za deregulaciju svega u vezi telekomunikacija (a kad pustiš telkoe da rade šta hoće dobiješ gengbengovane mušterije), i da je GOP verzija onoga što oni zovu Internet freedom nešto na šta se normalnom čoveku diže kosa na glavi, i sve što su gurali u Kongresu je bilo u smeru skidanja zlih net neutrality okova sa dobrih telcoa koji bi samo da zarade još neki cent.

(Da kažem unapred da ako bi da se raspravljamo o net neutrality i da li je to dobro ili loše da ću unapred odbiti pošto ne bih da učestvujem u ispisivanju četnici-partizani tomova bez svrhe i smisla.)

- Socijalni mediji koji koriste poziciju koju imaju za vodjenje politike. Facebook, Amazon, Google i ostali ulozili vise para u Klintonovu nego big banks ili energy sektor.

To da je Erik Šmit državna kučka je davno poznato.
maksa83 maksa83 20:58 11.11.2016

Re: Statistike

Ma do jaja sam zasticen.

Nisam znao da je i za hardver tako gadno, znam da za softver malo malo pa padaju za slobodu.
I to ih jebe baš Corporate Amerika, gomila tog konsaltinga iz Indije je u IBM vlasništvu. Doduše to je ista firma koja je Hitleru prodavala mašine za prebrojavanje Jevreja i evidenciju njihove imovine.

I onda dodje Obamina administracija i podigne tuzbu protiv Thiel-ovog Palantir-a zbog "diskriminacije azijata pri zaposljavanju" - naravno iz politickih razloga jer je ovaj podrzao Trampa a i malo da animiraju azijate da izadju na izbore i glasaju za Hillary.

Hah, pa Gibson je tradicionalni Republikanski prijatelj pa mu zato malo malo pa upadnu federalni agenti i zaustave proizvodnju i zaplene drvo zato što, pazi sad, krši zakone. Koje zakone krše? Krše indijske zakone o zabrani izvoza indian rosewood drveta ukoliko firma kojoj se izvozi nema proizvodnju u Indiji (a Gibson naravno nema). Ne pomaže ni što Gibson ima specijalnu dozvolu indijske vlade. Tako je nastala ES 335 Goverment Series, baci pogled, pišično je (a lepa gitara).

I firma u kojoj radim uvede funkciju VP-a za diversity.

Na tu temu smo se već zajebavali ovde - "dragi, kako je bilo na poslu?" "Uh, strašno, uspeo sam da zaposlim samo sedam hispano lezbejki a nisam ni načeo kvotu za azijske trandže".
budjoni budjoni 21:38 11.11.2016

Re: Statistike

Nisam znao da je i za hardver tako gadno

ne samo da je za HW gadno, cak je i za analog gadno, znaci, picis dizajn nekih DC/DC konvertora, signal chain, motor drivers, amplifiers, sta god... i okruzenje moze da te zabode slicno kao gore opisano... jos uvek nije bas tako drasticno, ali tamni...
blogovatelj blogovatelj 05:41 12.11.2016

Re: Statistike

I firma u kojoj radim uvede funkciju VP-a za diversity.


Na tu temu smo se već zajebavali ovde - "dragi, kako je bilo na poslu?" "Uh, strašno, uspeo sam da zaposlim samo sedam hispano lezbejki a nisam ni načeo kvotu za azijske trandže".


Evo ga čovek, sve rekao.
janeberry janeberry 10:13 12.11.2016

Re: Statistike

I firma u kojoj radim uvede funkciju VP-a za diversity. I onda pitaju tu VP-evku jel to znaci da ce da se stite prava belaca posto su ogromna manjina u firmi, kaze ne nije bitno ko je manjina u firmi nego ko je manjina u americi. Dakle pretpostavljam da ce da stite prava indusa kojih ima samo 50%. Pazi cime se oni bave! VP za diversity. Idioti.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:38 12.11.2016

Re: Statistike

blogovatelj
I firma u kojoj radim uvede funkciju VP-a za diversity.


Na tu temu smo se već zajebavali ovde - "dragi, kako je bilo na poslu?" "Uh, strašno, uspeo sam da zaposlim samo sedam hispano lezbejki a nisam ni načeo kvotu za azijske trandže".


Evo ga čovek, sve rekao.



malo je reči, odličan.
bene_geserit bene_geserit 21:14 12.11.2016

Re: Statistike

blogovatelj
Evo ga čovek, sve rekao.

Pa jeste odlican, vecina ovoga sto je rekao stoji.
Ali isti taj nacin ponasanja mozes da vidis ovde na blogu - liberali projektuju svoje paranoje i dele rasista, fasista i slicne etikete kako pokazes da mislis o necemu drugacije nego oni.
cane cane 21:29 10.11.2016

nego gde nam je krkisa

uplasio se prvih fer i postenih izbora u trampistanu?

janeberry janeberry 21:58 10.11.2016

favorite

ja mislila samo naše demokrate šano dušo kad vid ovog..


urbana_gerila urbana_gerila 08:46 11.11.2016

eh :-(


janeberry janeberry 09:35 11.11.2016

dok čekam i plačem

Leonard Cohen - If It Be Your Will
janeberry janeberry 09:47 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry janeberry 09:50 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

pazi sad kad "nobelovci" dodele posthumno, a nedavno je dao kratak intervju SPREMAN SAM DA UMREM.
nisam primetila da je iko preveo, preneo. ono, mislim, koen je uvek tu.
urbana_gerila urbana_gerila 09:57 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
a nedavno je dao kratak intervju SPREMAN SAM DA UMREM.
nisam primetila da je iko preveo, preneo. ono, mislim, koen je uvek tu.



jesu, mislim i na b92.
janeberry janeberry 10:09 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

mislim i na b92.


baš pratim portal, možda mi promaklo.
možda.
urbana_gerila urbana_gerila 10:16 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
baš pratim portal, možda mi promaklo. možda.



negde oko 21. oktobra kada mu je izašao poslednji album you want it darker.

možda zazvuči kao, ako ne morbidna onda nepotrebna, trivia - da je preminuo 7. novembra.

janeberry janeberry 11:41 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

a vidi ovo, da se vratim temi:

Electoral College: Make Hillary Clinton President on December 19


mnogi moji američki prijatelji pogiboše da potpišu peticiju, još će bitch da mazne belu kuću,
na silu na silu.



janeberry janeberry 11:50 11.11.2016

Re: dok čekam i plačem

ili će da izbije gradjanski rat.
na Obami je potez, bez zezanja sad pišem.
ima nacionalnu gardu, šta čeka dok se već uveliko tuku na ulicama.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:02 11.11.2016

R

Mogu da potpisuju sta hoce..

Hilari nije dobacila ni do 270 elektorskih glasova (219 joj skor) btw. a neposredno glasanje nemaju. (mogli su to da traze pre izbora, sto naravno nisu jer su mislili da ce kandidat da im pobedi, jbg. too bad:)

Protestvuje po nekoliko hiljada, par stotina, malo ce da razbijaju nezadovoljni pa ce da se razidju.

Jer sta mogu da postignu? Nista.

Izbori su regularni, protiv kandidat priznao poraz (uz facijalni grc) i to je to.

A Obama je seronja, on prvi je trebalo da izadje i pozove na red, zakon i takoto. (ali nece, malo bi lozili situaciju i napaljenike)

PS. Pa mogu tako posle svakog izbornog kruga, ona druga polovina ciji je kandidat izduvao da izadju i cmizdre: ja za ovog/ovu nisam glasao - nije to moj predsednik hocu mog posto poto.

PPS. Bolje bi im bilo da se prikljuce organizovanim protestima protiv korupcije oko izbora, tj. da podrze predlog da se zabrani (ili ogranici) finansiranje privatno izbornih kandidata. Samim tim i veca sansa da se progura jos neka stranka i normalniji kandidati.

maksa83 maksa83 13:18 11.11.2016

Re: R

PPS. Bolje bi im bilo da se prikljuce organizovanim protestima protiv korupcije oko izbora,

Znamo da smo ovde na zadnjoj strani da će slabo ko da klikne i još slabije neko da pročita, ali desila se vrlo zanimljiva stvar na redditu - WikiLeaks ekipa imala tzv. AMA (Ask Me Anything) gde može da pita ko šta hoće i onaj koji drži AMA će da odgovori ... ili neće.

Neki tip je skupio sva vrlo zanimljiva i škakljiva pitanja sa puno apvoutova na koja nisu odgovorili.

Kažem, ne očekujem da iko ovo pogleda, no ako se neko zajebe pa klikne, vrlo zanimljivo.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:27 11.11.2016

Re: R

maksa83
PPS. Bolje bi im bilo da se prikljuce organizovanim protestima protiv korupcije oko izbora,

Znamo da smo ovde na zadnjoj strani da će slabo ko da klikne i još slabije neko da pročita, ali desila se vrlo zanimljiva stvar na redditu - WikiLeaks ekipa imala tzv. AMA (Ask Me Anything) gde može da pita ko šta hoće i onaj koji drži AMA će da odgovori ... ili neće.

Neki tip je skupio sva vrlo zanimljiva i škakljiva pitanja sa puno apvoutova na koja nisu odgovorili.

Kažem, ne očekujem da iko ovo pogleda, no ako se neko zajebe pa klikne, vrlo zanimljivo.



Oces da kazes da joj je Asanz zveknuo (servirao) osvetu, ladnu ko sto bog zapoveda?

Pa jeste, bas me cudi zasto..
(ovo sam stigla do tacke 2 sa linka gde je priupitan a sto nije iscureo malo Trampovu kampanju:)
maksa83 maksa83 13:32 11.11.2016

Re: R

(ovo sam stigla do tacke 2 sa linka gde je priupitan a sto nije iscureo malo Trampovu kampanju:)

Naravno, posle toga nijedan Putinoljubiv Srbin neće da čita - stane, zakopa se i ugasi brzo brauzer.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:39 11.11.2016

Re: R

maksa83
(ovo sam stigla do tacke 2 sa linka gde je priupitan a sto nije iscureo malo Trampovu kampanju:)

Naravno, posle toga nijedan Putinoljubiv Srbin neće da čita - stane, zakopa se i ugasi brzo brauzer.


Nije majkemi nego ima materijala oho-ho..
a meni se prispavalo :)

Bez zezanja, ovo je ocito da joj je suknuo Asanz debelo (i s pravom ako mene pitas) a definitivno ima covek vremena da se bavi i skakljivim pitanjima samo da prvo vidi sa novim preCednikom oce li ikad moci da izadje iz te ambasade a da ne pije voterbording do kraja zivota.

Pa jel tebi ne bi to isto bilo prioritet da si na njegovom mestu, posteno, m?
maksa83 maksa83 13:43 11.11.2016

Re: R

Pa jel tebi ne bi to isto bilo prioritet da si na njegovom mestu, posteno, m?

Pošteno, ako sam organizacija koja uzima na sebe da razotkrije svu štroku svetske politike, udarao bih ravnomerno po svima.

To je jedna od poenti toga što je tip skupio, tj. pitanje - je l' ovo deo nečije političke kampanje, lična vendeta, ili Pravo Slobodno Novinarstvo kojim kažete da se bavite? Sve to zbog gomile pitanja koja su potpuno iskulirali, a ljude baš to zanimalo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:54 11.11.2016

Re: R

Ma ce da se bavi, polako, gde si zapeo..

Jeste, slazem se, u idealnom svetu, koji imamo - ali ovoliko.

Pored ovoliko korumpiranih medija sad ti trazis od Asanza da bude heroj na kvadrat jos preko ovoga sto ga je odvelo u egzil u ambasadu okruzen lesinarima, Makso bre?

Kad ga puste da zivi ko covek, pa zahtevaj od njega sve u superlativu. Do tada, jebiga, ko ga progoni kao zver oces da sa njima igra fer-plej? Nece da moze.
maksa83 maksa83 14:05 11.11.2016

Re: R

Kad ga puste da zivi ko covek, pa zahtevaj od njega sve u superlativu. Do tada, jebiga, ko ga progoni kao zver oces da sa njima igra fer-plej? Nece da moze.

Ma uopšte ne treba da igra fer plej sa nekim ko ta pravila ne poznaje, treba da ih pajči iz sve snage, ali ako to ne radi podjednako onda cela stvar poprilično gubi smisao.

Nego, šta misliš, šta će sledeće sa njim da se desi?

Ako dobije Orden Zasluga Za Narod sa Trampovom Zvezdom + slobodu pride, onda će on da nastavi da radi taj posao ... kako tačno? Sad kad je sklonjena zla baba Hilari potreba za WikiLeaks će - volšebno nestati pošto se od sad igra fer i pošteno? For ril...

Meni je on oduvek bio mnogo simpatičniji od Snowdena (za kog mislim da je popriličan slabić koij se svetio poslodavcu pošto nije dovoljno napredovao u službi, kao prijaviš se da radiš za NSA i onda si šokiran time što oni rade. Onda si ili debil ili sereš, možda oba, al' si dočekao pet minuta slave u svom inače beznačajnom životu), Asanž mi je delovao kao vrlo lukav, vešt i pametan tip sa Misijom. Sad više nisam siguran šta je njegova Misija, i čija je to Misija uopšte.

emsiemsi emsiemsi 16:18 11.11.2016

Re: R

maksa83
Kad ga puste da zivi ko covek, pa zahtevaj od njega sve u superlativu. Do tada, jebiga, ko ga progoni kao zver oces da sa njima igra fer-plej? Nece da moze.

Ma uopšte ne treba da igra fer plej sa nekim ko ta pravila ne poznaje, treba da ih pajči iz sve snage, ali ako to ne radi podjednako onda cela stvar poprilično gubi smisao.

Nego, šta misliš, šta će sledeće sa njim da se desi?

Ako dobije Orden Zasluga Za Narod sa Trampovom Zvezdom + slobodu pride, onda će on da nastavi da radi taj posao ... kako tačno? Sad kad je sklonjena zla baba Hilari potreba za WikiLeaks će - volšebno nestati pošto se od sad igra fer i pošteno? For ril...

Meni je on oduvek bio mnogo simpatičniji od Snowdena (za kog mislim da je popriličan slabić koij se svetio poslodavcu pošto nije dovoljno napredovao u službi, kao prijaviš se da radiš za NSA i onda si šokiran time što oni rade. Onda si ili debil ili sereš, možda oba, al' si dočekao pet minuta slave u svom inače beznačajnom životu), Asanž mi je delovao kao vrlo lukav, vešt i pametan tip sa Misijom. Sad više nisam siguran šta je njegova Misija, i čija je to Misija uopšte.


Аууу, Максо, јеботе патак !
А ја се баш у тебе уздао онолико.
Јбг.
maksa83 maksa83 16:41 11.11.2016

Re: R

Аууу, Максо, јеботе патак !
А ја се баш у тебе уздао онолико.
Јбг.

Čarli vreme je da odustaneš, slomiću ti srce svaki put.

Uvek imaš Putina.
nsarski nsarski 16:45 11.11.2016

Re: R

Nego, šta misliš, šta će sledeće sa njim da se desi?


Pa, ide u Belu Kuću. Evo je slika osoblja Bele Kuće pred jučerašnju (današnju?) kurtoaznu posetu Trampa kod Obame.



Ushićenost je očevidna.


blogovatelj blogovatelj 17:15 11.11.2016

Re: R

Ushićenost je očevidna.


Bice "you're fired" u februaru.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:16 11.11.2016

Re: R

Asanž mi je delovao kao vrlo lukav, vešt i pametan tip sa Misijom. Sad više nisam siguran šta je njegova Misija, i čija je to Misija uopšte.


Sumnjas u Asanza? cc. (ja ne)

Bas citam neke od 600k mejlova, onih neizbrisanih, interesantno..(thanks Jullian:)


emsiemsi emsiemsi 18:36 11.11.2016

Re: R

maksa83
Аууу, Максо, јеботе патак !
А ја се баш у тебе уздао онолико.
Јбг.

Čarli vreme je da odustaneš, slomiću ti srce svaki put.

Uvek imaš Putina.

Ма, лако је за Путина !
Најважније је да смо се решили Килари !
Што се тебе тиче, верујем да ћеш надоћи. Време ради за тебе.
bene_geserit bene_geserit 20:59 11.11.2016

Re: R

maksa83
Ako dobije Orden Zasluga Za Narod sa Trampovom Zvezdom + slobodu pride, onda će on da nastavi da radi taj posao ... kako tačno? Sad kad je sklonjena zla baba Hilari potreba za WikiLeaks će - volšebno nestati pošto se od sad igra fer i pošteno? For ril...

Meni je on oduvek bio mnogo simpatičniji od Snowdena (za kog mislim da je popriličan slabić koij se svetio poslodavcu pošto nije dovoljno napredovao u službi, kao prijaviš se da radiš za NSA i onda si šokiran time što oni rade. Onda si ili debil ili sereš, možda oba, al' si dočekao pet minuta slave u svom inače beznačajnom životu), Asanž mi je delovao kao vrlo lukav, vešt i pametan tip sa Misijom. Sad više nisam siguran šta je njegova Misija, i čija je to Misija uopšte.

Ja bih voleo da ga Tramp pardonira, ali ne verujem da ce to da se desi.
On objavljuje sta mu salju (a koriste ga kao proxy, tj. oni koji mu salju informacije imaju neke ciljeve i manipulisu, on koliko vidim sve objavi i verovatno bi objavio i stvari protiv Trampa da su mu poslali - ali te ne salju njemu nego NYTimes-u i CNNu).
janeberry janeberry 10:15 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

urbana_gerila


htela da okačim koena al mi ne ide.
kako? reci, objasni, pls
urbana_gerila urbana_gerila 10:25 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
urbana_gerila


htela da okačim koena al mi ne ide.
kako? reci, objasni, pls



samo izbaciš "s" iz "https".

janeberry janeberry 10:37 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

samo izbaciš "s" iz "https".


znam TO, imam u malom prstu, al neće; možda je do mog jutjuba što je sad u sferi mog ličnog, privatnog lupetanja, mada se nerviram nerviram, but thanks.

svea svea 11:39 12.11.2016

..

Ushićenost je očevidna.

Kakav spektar različitih emocija.
S lijeva na desno, u prvom redu: Razočarenje, Zabrinutost, Ljutnja.
Iza njih, dva lica: Strah i suze kod nje i Zbunjenost (Neprijatnost iz Konfuzije) kod njega.
I čovjek s telefonom.

Sjajna slika.
urbana_gerila urbana_gerila 12:02 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
znam TO, imam u malom prstu, al neće; možda je do mog jutjuba što je sad u sferi mog ličnog, privatnog lupetanja, mada se nerviram nerviram, but thanks.


neće mi biti teško

urbana_gerila urbana_gerila 12:04 12.11.2016

Re: ..

svea
Kakav spektar različitih emocija.
S lijeva na desno, u prvom redu: Razočarenje, Zabrinutost, Ljutnja.
Iza njih, dva lica: Strah i suze kod nje i Zbunjenost (Neprijatnost iz Konfuzije) kod njega.
I čovjek s telefonom.



gospodična, suglasan sa vašom dijagnozom.
janeberry janeberry 12:08 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

neće mi biti teško




nego ako bi mogao If It Be Your Will tamo u duetu, pa da imam svuda,
jer i ja mrem, stigle me godine, sećanja, tuga.
svea svea 12:19 12.11.2016

Re: ..

gospodična

Fajn.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 12:38 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem


janeberry
nego ako bi mogao If It Be Your Will tamo u duetu.




jbt, kad se samo setim kako je various positions bio potcenjen album...
janeberry janeberry 15:42 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

kad se samo setim kako je various positions bio potcenjen album...


mnogo ti hvala



mislila sam na Leonard Cohen (with Jennifer Warnes) - If It Be Your Will - jer su fenomenalni a i on izgleda tamo ono njegovo, kad klekne, ali tu je svejedno ta pesma.

urbana_gerila urbana_gerila 16:08 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
mnogo ti hvala
mislila sam na Leonard Cohen (with Jennifer Warnes) - If It Be Your Will - jer su fenomenalni i a on izgleda tamo ono njegovo, kad klekne, ali tu je svejedno ta pesma.


nema na čemu, zadovoljstvo mi je.
da, to je ta pesma, jennifer warnes je otpevala sa cohenom ceo taj album.
no, ako hoćeš baš taj klipič, samo reci


janeberry janeberry 17:33 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

nema na čemu, zadovoljstvo mi je.
da, to je ta pesma, jennifer warnes je otpevala sa cohenom ceo taj album.
no, ako hoćeš baš taj klipič, samo reci


YES!

janeberry janeberry 17:54 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

Kad je imao onaj famozni koncert u areni, bila sam s prijateljicom, blogerkom ovdašnjom i njenim sinom, koje veče i sećanje, ono baš smo bili blizu i gledali ga, gledali i slušali i plakali i smejali se i sve, ne za bo rav no, majkemimille, a danas čitam, upravo na b92 portalu, prenet davnašnji a odlični intervju moje bliske prijateljice Meri Bilić s Koenom, to kažem jer si manje sam kad s nekim svojim deliš tugu i uspomene.
Jbg, znam da odlazimo, imam sve ćešče i običaj da kažem da su "svi već umrli", ali mene ova smrt pogodila kao nijedna još od Ejmi.
urbana_gerila urbana_gerila 18:48 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

janeberry
Kad je imao onaj famozni koncert u areni, bila sam s prijateljicom, blogerkom ovdašnjom i njenim sinom, koje veče i sećanje, ono baš smo bili blizu i gledali ga, gledali i slušali i plakali i smejali se i sve, ne za bo rav no, majkemimille, a danas čitam, upravo na b92 portalu, prenet davnašnji a odlični intervju moje bliske prijateljice Meri Bilić s Koenom, to kažem jer si manje sam kad s nekim svojim deliš tugu i uspomene.
Jbg, znam da odlazimo, imam sve ćešče i običaj da kažem da su "svi već umrli", ali mene ova smrt pogodila kao nijedna još od Ejmi.


bio.
a to kako čovek nije svestan dubine i intenziteta povezanosti sa nekim formalno nepoznatim dok taj neko ne ode - tek je posebna priča...
janeberry janeberry 19:05 12.11.2016

Re: dok čekam i plačem

upravo.

bene_geserit bene_geserit 20:46 12.11.2016

Re: R

maksa83
WikiLeaks ekipa imala tzv. AMA (Ask Me Anything) gde može da pita ko šta hoće i onaj koji drži AMA će da odgovori ... Neki tip je skupio sva vrlo zanimljiva i škakljiva pitanja sa puno apvoutova na koja nisu odgovorili. ...vrlo zanimljivo.

Budi makar malo realan.
- Assange se bori za svoju slobodu i svoj zivot protiv ljudi milion puta mocnijih od njega. Tolike vec godine je prakticno u zatvoru. I ako zamislimo da je "could we just dron this guy" bila sala (a nije), ubistvo njegovog advokata (predstavljeno kao samoubistvo) svakako nije. Ocekivati od njega u takvoj situaciji da bude sampion nezavisnog novinarstva je naivno.
- Mainstream mediji (msm) cele godine rade to isto Trampu (sensationalized non-stories, encouraged witchhunting, time the releases for "maximum impact", never questioning the leakers' political motivations, constant flow of misinformation and unsubstantiated rumors).
maksa83 maksa83 01:20 13.11.2016

Re: R

Budi makar malo realan.

Kuku mene... psuj me, grdi, vređaj, ali neeemoj brate kao neko ko veruje Trampu da mi kažeš "budi realan".

Mislim da sam već rekao da Asanža (za razliku od Snoudena prema kome imam neku surevnjivost za koju priznajem da nije skroz racionalna) štujem bogznakako, ali zar nisi i sam rekao da je njemu servirano po potrebi od strane neznanijeh sila? Zar ti ne izgleda više i on kao nečiji alat?

To što je sa druge strane težak ološ (Hilari) ne može da čini ovog nečim što, brate, prosto nije, po svoj svojoj vrlo slikovitoj istoriji. I ja bih, pošto sam ovo ponovio ne znam koji više put, sad završio.

Tebi uzdravlje, i naj-naj-iskrenije želje da te globalizacija ne daunsajzuje - takve stvari me uvek rastuže (osim kada su u pitanju pijavice i lišajevi iz finasijskog sektora, tada me razgali).
emsiemsi emsiemsi 08:30 13.11.2016

Re: R

maksa83
Budi makar malo realan.

Kuku mene... psuj me, grdi, vređaj, ali neeemoj brate kao neko ko veruje Trampu da mi kažeš "budi realan".
...

Када бене не може да ти каже, ја ћу да ти кажем, да знаш --- буди реалан !
Успут --- не доликује теби, озбиљном, информисаном, начитаном човеку да држиш страну Килари - томе чуду (јер ово твоје контрирање Трумпеташевим држачима стране није ништа друго него то).
Успут 2 --- ко год верује да ће Трумпеташевим избором доћи нешто фантастично боље је, рецимо, наиван, да не кажемо, смешан.
Успут 3 --- ко год верује да би се Килариним избором догодило нешто много горе, је, такође, наиван. Америка је гигантска држава да би дозволила да кловнови "на врху" одлучују о битним стварима.
janeberry janeberry 17:45 11.11.2016

odem

u kafanu dva tri četiri sata kad imam šta da zateknem: Kalifornija hoće da se otcepi, neće trampa pa neće.
jbt, meni to ko najbolji vic, još će usa pre da puknu od eu:)))
jedan je donald, čovek haosa. biti će još svega, al dosadno nikad.

bene_geserit bene_geserit 03:51 12.11.2016

Re: odem

Nije samo Kalifornija nego i Oregon.
janeberry janeberry 10:18 12.11.2016

Re: odem

Nije samo Kalifornija nego i Oregon.


pa ti budi rijaliti star, ne mož to na dobro da izadje.

emsiemsi emsiemsi 20:13 12.11.2016

Re: ..

svea
Nije samo Kalifornija nego i Oregon.

Bene, ti si i dalje samo jedan balkanski majmun na privremenom radu u Americi.

Како те није срамота да човека називаш мајмуном ?!
blogovatelj blogovatelj 07:48 13.11.2016

Re: ..

Tj odlična prilika moderatorima da me opet banuju


Izvini, a koji si ti bio pre. Ili koja si ti bila pre?
Tess, taube, neko treći?
svea svea 08:00 13.11.2016

Re: ..

Taube.
arcins arcins 00:04 12.11.2016

Impeachment

Domaćin zaden'o pa nest'o.
Dodj'te dragi gosti, neću biti kod kuće.
maksa83 maksa83 10:37 12.11.2016

Re: Impeachment

arcins
Domaćin zaden'o pa nest'o.
Dodj'te dragi gosti, neću biti kod kuće.

Ono kad napraviš parastos pa ti upadnu pijani navijači Rada i krenu da puštaju Cecu i igraju na stolu.
arcins arcins 15:34 12.11.2016

Re: Impeachment

maksa83
arcins
Domaćin zaden'o pa nest'o.
Dodj'te dragi gosti, neću biti kod kuće.

Ono kad napraviš parastos pa ti upadnu pijani navijači Rada i krenu da puštaju Cecu i igraju na stolu.


Da, a ti se sakrio iza zavese, kao Boris u Rumuniji i mrmljas sebi u bradu vidi kaki su, masni, smrde, osljare, orcaju, mazu....kao u samom antrfileu texta i fućka ti se.
bene_geserit bene_geserit 06:55 12.11.2016

A ima i ovakvih teorija

janeberry janeberry 10:32 12.11.2016

Re: A ima i ovakvih teorija

zanimljiv tekst, nijesam znala da su toliko bili bliski. fakeri a baba aminovala.
ali kraj teksta, to jeste ono što liči na istinu:

The deep state ushered in Trump because he’s clearly their most useful decoy. As the country hopes in vain, the crooked men behind the curtain will go on with business as usual. Trump is simply an Obama for a different demographic. Nothing will change for the better.

to mislim ako ga ne sredi ona nasilna promena 19. Decembra ( zbog koje je svet branio al gora a gadio se buša jr s razlogom, jer takva je američka demokratija; molim lepo, jeste po zakonu mada nije.
kao da tramp nema sebe i najbolje advokate i svoje protestante.
kaos na vidiku.

janeberry janeberry 12:12 12.11.2016

da se ne baci

volim da me mali maksa ne vidi (skripta oh skripta ) pa se odmah stvori al i ja našla konačno mustru da ne gledam njegovih komada sto po postu, jednostavno IhneVidiM.

emsiemsi emsiemsi 12:48 12.11.2016

Re: da se ne baci

janeberry
volim da me mali maksa ne vidi (skripta oh skripta ) pa se odmah stvori al i ja našla konačno mustru da ne gledam njegovih komada sto po postu, jednostavno IhneVidiM.


Не разумем то са тим "скривањем" !?
Зашто не би видела нечије писање - па сам(а) одлучиш да ли да читаш или не ? Зашто се ускраћивати, јер, чак и највећа будалчина, највећи теријерски агресивни карактер може да напише којешта солидно.
Ја, на пример, прочитам све. Но, неке сам "бановао" тако да им никада не одговарам.
janeberry janeberry 15:44 12.11.2016

Re: da se ne baci

Не разумем то са тим "скривањем" !?


neka budalastina
emsiemsi emsiemsi 16:50 12.11.2016

Re: da se ne baci

janeberry
Не разумем то са тим "скривањем" !?


neka budalastina

Појасни !
janeberry janeberry 10:46 13.11.2016

jbt

od sinoć mi smešno nego ne postizavam: onaj cinični birokrata Junker, koji govori isključivo na francuskom a predsednik je Evrope ili tako nekako rekao ( po sećanju citiram): "Koliko sam razumeo, gospodin Tramp misli da je Belgija selo u Evropi.."

Sad, vidim, mole Obamu da malo nauči Trampa gde je i šta Evropa pre nego što mu preda presto.
In a meanwhile, Šeki šeta majice na kojima piše Donald Trump.

Cirkus u našem vrlom finom svetu ili živeo Tramp!

janeberry janeberry 10:50 13.11.2016

Re: jbt

da, da dodam, možda je Kris Farmer negde zavejan i bez pristupa netu jer ni glas da pusti a mi mu gradimo post all in 16.
nije da me nešto interesuje šta bi on, posle svih komentara, rekao; više govorim o elementarnom redu.
urbana_gerila urbana_gerila 12:01 13.11.2016

Re: jbt

janeberry
da, da dodam, možda je Kris Farmer negde zavejan i bez pristupa netu jer ni glas da pusti a mi mu gradimo post all in 16.
nije da me nešto interesuju šta bi on, posle svih komentara, rekao; više govorim o elementarnom redu.



ajdeajde, sevap je što mu držimo stra.


lijek

moj lijek
ima mnoštvo oprečnih okusa.
zaokupljen ili zbunjen
njihovim različitostima,
pacijent zaboravlja na patnju.


leonard cohen
(preveo damir šodan)
janeberry janeberry 13:37 13.11.2016

Re: jbt


ajdeajde, sevap je što mu držimo stra.


pa da.
za to vreme u Portlandu juče, noćas, jutros..

"This isn't protesting, it's rioting. You are rioting and destroying property in a city whose residents, likely including these businesses owners and their employees, opposed Trump. Congrats, you are perpetuating the belief that you have no real cause, but are instead ignorant, entitled, worthless crybabies. And great job media on feeding this insanity. Who is destroying America?"

odakle ono beše kris?
sto puta je rekao, al on meni čovek beogradjanin i kako da zapamtim gde mu je zavičaj kad ga se i on jedva seća; ako grešim, ja se izvinjavam.

urbana_gerila urbana_gerila 15:34 13.11.2016

Re: jbt

janeberry
odakle ono beše kris?


ko da je bitno, svet je ionako podeljen između - dva, kao, sukobljena mentalna stanja i ono malo normalnih...


poplava nadire
uskoro će preplaviti
sve doline
i svaki krov
tijelo će se utopiti
i duša se osloboditi
zapisujem sve ovo
ali nemam dokaza

leonard cohen
(preveo damir šodan)
janeberry janeberry 19:31 13.11.2016

Re: jbt

ko da je bitno


Iz Ajove, presudne/ruralne Ajove!



Tek sad videla. On i dalje šuti.
Pametno.
To me setilo na davnašnje postove one Tešanović: napiše/smandrlja nešto i nestane.
Odradi.
Kris lepo piše, posebno kad mu važno da izadje iz prosečnosti, da ne otalja.
milos_1 milos_1 23:53 15.11.2016

Reakcije trzista na pobedu Trampa

Posle pobede Trampa trzista su bila iznenadjena.Dolar je naglo pao u odnosu na glavne valute.http://www.fpmarkets.com.au/asx_mornings/wednesday-9th-november-2016/.Trzista su reagovala i dolar je pao.

Posle par dana dolar se oporavio i ojacao o odnosu na jen, evro, funtu i franak. Americki indeksi su porasli. DOlar indeks je presao 100 indeks poena.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana