Budućnost| Sport

smena na vrhu

AlexDunja RSS / 12.11.2016. u 18:19

Andy-Murray--Novak-Djokov-007.jpg?w=620&q=55&auto=format&usm=12&fit=max&s=c05c14cda7aae0e17aaf5df1ac39c6d9

prošlog ponedeljka izašla je nova atp lista na kojoj endi mari po prvi put zauzima
prvo mesto. odigrao je sjajno ovu sezonu, naročito od vimbldona na ovamo i zasluženo smenio
đokovića na tom mestu.

pa ipak, nije samo endijeva dobra igra razlog za smenu na vrhu.
novak je sezonu započeo furiozno, osvojio skoro sve turnire koje je igrao do rolan garosa,
kompletirao četvrti uzastopni slem, i sakupio najveći broj poena u istoriji tenisa.
u nekom trenutku je imao više bodova od drugog i trećeg zajedno.
logičan pad forme i motivacije je pratila i nezgodna povreda desne ruke.

osim toga, nadal je igrao katastrofalno cele godine, a federer se u januaru povredio,
operisao koleno, pokušavao da igra do vimbldona i odlučio da napravi pauzu i pripremi se
za sledeću godinu.

sutra počinje završni masters u londonu.
novak je u grupi sa timom, raonićem i monfisom, mari sa čilićem, nišikorijem i vavrinkom,
žreb je bio na novakovoj strani. ni jedan od protivnika iz grupe nikada nije dobio meč
protiv njega. ali kraj je naporne sezone, novak još uvek vuče povredu desne ruke,
monfis je preskočio pariz da bi zalečio povredu, vavrinka je na  poslednja dva
turnira ispao na startu zbog bola u kolenu. sa nišikorijevim povredama se nikad ne zna.
tim se ozbiljno preforsirao početkom godine i forma i energija su mu oko nule.
jedino mari i čilić igraju standardno dobro, ali i oni su premoreni, a mari nikad nije briljirao
u O2 areni.

ja mislim da postoje ozbiljne šanse za smenu na vrhu, ko bude bolji
na turniru, biće prvi na kraju godine.



turnir otvaraju novak i tim sutra popodne



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 18:38 12.11.2016

Tradicionalni srBski sport

Izgleda M bolji Srbin od Đ.

Izdaja!
AlexDunja AlexDunja 18:52 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

pa što i da nije, sa dve devojke koje su držale prvo mesto na svetu i
novakom, mi smo jedna od boljih tensikih nacija,
ako ga igraju rusi, tunižani, japanci, kinezi...

tenis je postao globalni sport, i to je dobro.
zašto bi samo englezi, francuzi, ameri i oziji igrali tako lep sport
zemljanin zemljanin 18:56 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

sport je OK, ali baš mi idu na živce sa onom decom koja ih služe ... ne mislim na dodavanje loptica i sl. ali suncobrani, peškiri i to - ...
docsumann docsumann 18:58 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport


pa, dobro sad. ne maisraju im stopala.
ivana23 ivana23 19:02 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

zemljanin
sport je OK, ali baš mi idu na živce sa onom decom koja ih služe ... suncobrani, peškiri i to - ...


AlexDunja AlexDunja 19:02 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

ali suncobrani, peškiri i to -

saglasna, ali teško da su teniseri krivi za to, dobro... možda nadal:)
AlexDunja AlexDunja 19:04 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

odličan novak
emsiemsi emsiemsi 20:35 12.11.2016

Re: Tradicionalni srBski sport

krkar
Izgleda M bolji Srbin od Đ.

Izdaja!

Србин је мио на ком год месту на АТП листи био !
Jaril Jaril 20:39 12.11.2016

Мислим да тенису треба

озбиљан 'rethinking', с обзиром на количину повреда које се дешавају, а која постаје врло видна кад се овако лепо послаже.
AlexDunja AlexDunja 20:51 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

озбиљан 'rethinking', с обзиром на количину повреда које се дешавају, а која постаје врло видна кад се овако лепо послаже.

slažem se, sezona je preduga, tehnologija napreduje, a igrači su ipak samo ljudi
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:05 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

slažem se, sezona je preduga, tehnologija napreduje, a igrači su ipak samo ljudi


Pa u tome je problem - nisu ;>

To sezona preduga, nije problem, nego to što je tenis sa istim ovim razmerama terena i visinom mreže započeo da se igra kada su igrači bili za po 30 i više centimetara niži, a reketi malecki drvenjaci ;>



Znači nema šanse da kosti i ligamenti ne pucaju kada ti neki omanji div od dva metra, ravno, svom snagom, bez bojazni da će da udari u mrežu, zavali udarac brzinom koja - pun intended ;> lomi kosti.

NB - Rod Laver 173cm, Ken Rosewall 171cm, Bjonr Borg 180, Jimmy Connors 178, John McEnroe 180
AlexDunja AlexDunja 21:14 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

nego to što je tenis sa istim ovim razmerama terena i visinom mreže započeo da se igra kada su igrači bili za po 30 i više centimetara niži


ma daj, kad su to teniseri bili oko mear pedeset?
idealna visina za tenisere je i sada oko metar osamdeset+,
ima dvometraša, ali bilo ih je i ranije, samo sada lakše
izbijaju u prvi plan zbog tehnologije i reketa, ali njima će kretanje uvek biti problem
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:23 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

zbijaju u prvi plan zbog tehnologije i reketa, ali njima će kretanje uvek biti problem


Ajde malo razmisli pre nego kreneš da brljaš. Nije bitno da li će biti prvi, dvadeseti ili koji god, jer moraš da igraš protiv njih. Pa kada ti odvali stotinjak puta loptu, ode mic po mic kost i ligament.

Da se mreža podigne za makar desetak santimetara, da se ograniče brzine odskoka loptice, da se... sve su to stvari koje su logične, kao što je logična i stvar da je obična PCevština da žene imaju iste nagrade kao muškarci.

Sve te priče - ma isto idu da ih gledaju i ista je zaintereosvanost, padaju u vodu kada se pročita vest da zbog toga što je publici dosadno kada gelda ženski tenis u 3 seta, kreće probno igranje trećeg seta u produženom tajbrejku ;>

A to da su sada idealni od 180, idi malo prošetaj po ATP listi pa pogledaj koliko su visoki igrači koji su ISPOD 30 godina. mahom oko 190 pa na više.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:29 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

ma daj, kad su to teniseri bili oko mear pedeset?


Da ponovimo - šesetih godina igrači koji su tada vladali terenom - visočiji bilo skoro 180, a "normalni":

Rod Laver 173cm, Ken Rosewall 171cm

Kako su sada obično oko 190 do 200, to je i bukvalno 30 centima ;> pa ne moram čak ni da rečem - namesto što se hvataš za reč i sitnice, porazmisli malo ;>

Mlade snage visočije:
Alexander Zverev (19) - 198
Karen Khachanov (20) - 198
Nick Kyrgios (21) - 193

I malo stariji:
Bernard Tomic (24) - 196
Jack Sock (25) - 191
Milos Raonic (25) - 196
Federico Delbonis - 191
Benoit Paire (27) - 196
Marin Cilic (28) 198

I No.1:
Andy Murray (29) - 191

Pri tome je sama visina bila najmanji "problem", jer i oni od malo manje od 190, uz ovakve uslove zavaljuju loptice neverovatnim brzinama.

AlexDunja AlexDunja 22:10 12.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

ma ok, teniseri rastu, kao i svi sportisti,
ali nišikori, tim... ima veze i teknika:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:28 13.11.2016

Re: Мислим да тенису треба

slažem se, sezona je preduga, tehnologija napreduje, a igrači su ipak samo ljudi

zato se i doping lista menja i najvećima se gleda kroz prste. što reče džedaj, sve je to ozračeno, tako da je ozbiljan "rethinking" potreban svim sportovima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:42 12.11.2016

Blog

Hvala, AD, za blog. Mislio dam baš da bi bilo dobro da neko postavi pred ovaj turnir.

Da dodam da je Mari, kao što si ti dobro primetila, imao sreće što Federer i Nadal skoro pa nisu igrali, ali i da je zaslužio ovo prvo mesto. Momak se bori, grize - svaka čast.
AlexDunja AlexDunja 22:55 12.11.2016

Re: Blog

Momak se bori, grize - svaka čast.

pa to, i novak i nadal i fed su koristili svoje prilike,
i imali svoje deliće sreće, ali najosnovniji je i kod njih bio težak rad,
upornost i konstantno dobra igra, bolja od protivnika koji je nasuprot,
ma koji bio tog dana.
NNN NNN 01:13 13.11.2016

Novak

Novak igra za istoriju (trenutno su takva vremena u tenisu )
ali u ne baš najpovoljijem stanju.
da bi bilo dobro da neko postavi pred ovaj turnir

Preduhitrila me AD,
imao sam tekst u glavi, mislio sam sutra pred meč...
a znao sam da voli ovaj turnir (i ja ga obožavam),
a i AD tradicionalno ga prati i ne mogu da se požalim na ishode
tako da možda i bolje ovako

NNN NNN 01:15 13.11.2016

Re: Blog

imao sreće
malo više,
na poslednja 4 turnira koja je osvojio nije igrao ni protiv jednog top 10 igrača!!
Ali realno igra stvarno dobro i sa mnogo samopouzdanja.
Unfuckable Unfuckable 01:20 13.11.2016

trust no 1

Meni je mnogo drago što si primetila da Mari igra super i da je Nolo u padu, te da je vreme za smenu na vrhu
(naročito sada, kad su Fedex i Drogirani out of table, pa je vrh daleko teže uhvatiti pored raspomamljenog Nišikorija i Bole - Me - Penis - Vavrinke)

Realno, Mari jeste odigrao veoma dobro drugu polovinu godine.


Sećanje me (matoro to, baš baš!!! znam da ćeš mi oprostiti!!!) slabo služi
pa ne mogu (jebiga) da prizovem:
beše li ikakvog bloga kad je Nolo preuzimao vrh ili je to prošlo ...onako?

bauer. bauer. 02:41 13.11.2016

Re: trust no 1

Ni ja se ne sećam takvog bloga. Never mind. Nolo je odradio šmekerski, sve što je moglo da se odradi. Sve i da stane sada, nije važno. A, ne verujem da će stati.
Unfuckable Unfuckable 03:31 13.11.2016

Re: stvaaarnosmogovna

Ni ja se ne sećam takvog bloga. Never mind.

to je zato što sam ja možebitno presenilan (čitati: poremećen)
a ti opet previše kopaš, tj okopavaš (ko šta voli, videh da je dilema) po toj tvojoj vuko (pumo?) jebini pa ne pratiš(mo) redovno blog inače bi se garant primetilo

...pa ne bi bre domaćica propustila da okiti Nola, ih!
bauer. bauer. 03:43 13.11.2016

Re: stvaaarnosmogovna

Ih! A kad Melanija kaže mužu da je bilo dosta zajebancije sa Kosovom, i da to treba da se onesamostali... svi će na Nola zaboravit!
AlexDunja AlexDunja 08:41 13.11.2016

Re: trust no 1

beše li ikakvog bloga kad je Nolo preuzimao vrh ili je to prošlo ...onako?

ne samo da je bilo bloga, već i doček pred skupštinom grada
sa tap 011

ne znam ko je pisao blog, niccolo ili ja, ali svaki vimbldon je ovde ispraćen, več godinama:)
janeberry janeberry 11:19 13.11.2016

Re: trust no 1

Sećanje me (matoro to, baš baš!!! znam da ćeš mi oprostiti!!!) slabo služi
pa ne mogu (jebiga) da prizovem:
beše li ikakvog bloga kad je Nolo preuzimao vrh ili je to prošlo ...onako?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:38 13.11.2016

Re: trust no 1

Nolo je odradio šmekerski, sve što je moglo da se odradi. Sve i da stane sada, nije važno. A, ne verujem da će stati.

meni se sve čini da se njemu više ne igra, ali da mu je bulja da prestane. realno, da se ne mrdne sa fotelje do kraja života, obezbedio je i praunuke. u tenisu je sve postigao što je hteo, i ponestalo mu je inata, što je ozbiljan problem kad srbinu ponestane inata. videćemo šta će da bude, neko je pominjao da je imao i ličnih (porodičnih?) problema, ali mi stomak kaže da je, srpski rečeno, presisao. može i da promeni sport, još mu nije kasno da krene sa skokom u dalj, npr.
AlexDunja AlexDunja 12:57 13.11.2016

Re: trust no 1

meni se sve čini da se njemu više ne igra,

pa pad motivacije je logičan posle onakve dominacije,
i to se svakako da srediti, mene više brine nedostatak snage,
servis mu je 15 do 20 km na sat slabiji nego što je bio,
ritern kraći, pravi mnogo grešaka... pretpostavljam da je to posledica povrede. ako izleči ruku sada u pauzi ima još nekoliko dobrih sezona pred njim.
NNN NNN 13:29 13.11.2016

Re: trust no 1

beše li ikakvog bloga kad je Nolo preuzimao vrh
Bilo je,
Novak je preuzimao prvo mesto posle Vimbldona 2011. i 2014.
kao i posle Završnog mastersa 2012. i svi ti turniri su ispraćeni na blogu.
Nadamo se da se ovo "smena na vrhu" odnosi na završetak turnira koji pratimo,
tj. da će će biti smena i posle

AlexDunja AlexDunja 13:35 13.11.2016

Re: trust no 1

Nadamo se da se ovo "smena na vrhu" odnosi na završetak turnira koji pratimo,
tj. da će će biti smena i posle



edit: svaka pobeda u grupi nosi 200 poena
polufinale 300, finale 500

razlika je sada 405 za endija
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:38 13.11.2016

Re: trust no 1

Bilo je

Mensečini da je pitanje bilo lično, ne generalno.

Kad smo kod takvih blogova, ja sam najavio prvo mesto Ane (ili Jelene) pred polufinale Rolan Garosa 2008. godine.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:39 13.11.2016

Re: trust no 1

mene više brine nedostatak snage

pa moguće je da ga je bekam zalivao nečim pa je ovaj sad to prekinuo da uzima, to bi sve očekivala od bekama. a on, ako gleda po sebi, on je drugačije (svonjsko-bikovske) konstrukcije, ne možeš baš protiv prirode. doduše, ja o tome toliko malo znam, ne znam koji se qratz i mešam.

nego, koliko god da mi je tom kruz fundamentalno odvratan lik, prilično me iznenadio šarmom i nekim tehnikama.


blogovatelj blogovatelj 18:08 13.11.2016

Re: trust no 1

ne znam ko je pisao blog, niccolo ili ja, ali svaki vimbldon je ovde ispraćen, več godinama:)


Ja sam sasvim siguran da ćeš za par nedelja, kada Novak ponovo bude preuzeo primat, ti napisati blog o tome. Glupo bi bilo pisati hvalospeve samo o Škotima i Švicarcima, ne?
AlexDunja AlexDunja 18:16 13.11.2016

Re: trust no 1


Ja sam sasvim siguran da ćeš za par nedelja, kada Novak ponovo bude preuzeo primat, ti napisati blog o tome. Glupo bi bilo pisati hvalospeve samo o Škotima i Švicarcima, ne?

ako nisi primetio, ja sam već napisala taj blog,
znam da je dobra tradicija bloga koju je ustanovio gorštak
da se ne čita a komentariše, ali ipak, pogledaj par poslednjih rečenica
u tekstu bloga
blogovatelj blogovatelj 18:39 13.11.2016

Re: trust no 1

ako nisi primetio, ja sam već napisala taj blog,


Malo je jedan blog o Novaku, mora toga više.
AlexDunja AlexDunja 18:45 13.11.2016

Re: trust no 1

Malo je jedan blog o Novaku, mora toga više.

i prethodni je bio o njemu,
i znaš, površnost kojom ti i novakovi navijači( oni koji navijaju za novaka zato što je srbin) trolujete moje tenis blogove je razočaravajuća i obeshrabrujuća,
jer ja zaista volim tenis, i mnogo mi je drago što
srbija ima divne tenisere kao što su jelena, ana i novak
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:45 13.11.2016

Re: trust no 1

polufinale 300

polufinale 400
AlexDunja AlexDunja 18:53 13.11.2016

Re: trust no 1


polufinale 400

da, bre:))
larisa_bg larisa_bg 18:57 13.11.2016

Re: trust no 1

AlexDunja

jer ja zaista volim tenis,


al ne voleš Novaka dovoljno
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:04 13.11.2016

Re: trust no 1

da, bre:))

Ma, ja to for the record, da bolje pratimo dokle su. Najbolje bi bilo da se sretnu u finalu i odluče u direktnom duelu. Postoje i opcije u kojima Novak može da pređe Marija i ako se sretnu u polufinalu, ali da ne "preanaliziramo" sad to, neka odigraju par mečeva prvo i nek se situacija razvije sama, na terenu.
AlexDunja AlexDunja 19:09 13.11.2016

Re: trust no 1

al ne voleš Novaka dovoljno

Unfuckable Unfuckable 19:30 13.11.2016

Re: trust no 1

Kad smo kod takvih blogova, ja sam najavio prvo mesto Ane (ili Jelene) pred polufinale Rolan Garosa 2008. godine.


pa ok, kad već mašemo sad ko je šta i ko je kad...mada mislim da je malo deplasirano

http://blog.b92.net/text/1985/Dere-Musa-jarca/

(23.01.2008. u 08:26)

ps:
i baš bih voleo da mi neka vrednica nađe "sportski" blog na B92 pre tog datuma.
Hoću reći, to je tada bilo "big no-no"
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:35 13.11.2016

Re: trust no 1

beše li ikakvog bloga kad je Nolo preuzimao vrh ili je to prošlo ...onako?

Ja sam komentar napisao kao odgovor na ovo pitanje - preuzimanje prvog mesta. Nisam razumeo da govorimo o prvom blogu u tenisu.
Unfuckable Unfuckable 19:38 13.11.2016

Re: trust no 1

prvi blog (o sportu uopšte) spomenut je kad je počelo kurčenje tipa - "a ja sam još pre 120 godina okačio..." to za ove sa naknadno slabijim pamćenjem, vidim da ih ima

a samo pitanje o blogu povodom dolaska na mesto br 1 jednog Srbina bilo je postavljeno direktno domaćici bloga, s obzirom da je požurila da isprati s mesta br 1 reko' možda sam nešto propustio
niccolo niccolo 19:45 13.11.2016

Re: trust no 1

kad je počelo kurčenje

U tom smislu valja konstatovati da su 5 najkomentarisanijih sportskih blogova moji blogovi.
AlexDunja AlexDunja 19:50 13.11.2016

Re: trust no 1

U tom smislu valja konstatovati da su 5 najkomentarisanijih sportskih blogova moji blogovi

jašta su
AlexDunja AlexDunja 19:54 13.11.2016

Re: trust no 1

da je požurila da isprati s mesta br 1

ja mislim da je ovde tvoja osnovna greška, ovaj blog je o povratku novaka đokovića na prvo mesto,
nevezano što je srbin, ja mislim da ga zaslužuje
Unfuckable Unfuckable 20:00 13.11.2016

Re: trust no 1

kako ono kažu: nije ga (ko već) karala što se kockao nego što se vadio?

btw, ja i inače enormno grešim, to je poznato
ali nije topic, još uvek

nego, ne reče za taj taj brek, šta se tu ispodogađalo, huh?
Ovaj jedan izgleda jadan crče, a ovaj drugi izgleda ne?

Pa jesu li učestvovali u istom taj breku ili...šta?
emsiemsi emsiemsi 20:07 13.11.2016

Re: trust no 1

marco_de.manccini
da, bre:))

Ma, ja to for the record, da bolje pratimo dokle su. Najbolje bi bilo da se sretnu u finalu i odluče u direktnom duelu. Postoje i opcije u kojima Novak može da pređe Marija i ako se sretnu u polufinalu, ali da ne "preanaliziramo" sad to, neka odigraju par mečeva prvo i nek se situacija razvije sama, na terenu.

Најбоље би било да Ноле освоји турнир, а да Мари изгуби све мечеве.
AlexDunja AlexDunja 20:10 13.11.2016

Re: trust no 1

Pa jesu li učestvovali u istom taj breku ili...šta?

jesu, tim je dobio posle 3 duple i 6 set lopti,,
i nije uspeo da se sabere,
novak je odigrao stabilno, ako si gledao meč, video si da su timove greške presudile, i doro, to smo očekivali:))
dobar počeetak
emsiemsi emsiemsi 20:10 13.11.2016

Re: trust no 1

Unfuckable
prvi blog (o sportu uopšte) spomenut je kad je počelo kurčenje tipa - "a ja sam još pre 120 godina okačio..." to za ove sa naknadno slabijim pamćenjem, vidim da ih ima

a samo pitanje o blogu povodom dolaska na mesto br 1 jednog Srbina bilo je postavljeno direktno domaćici bloga, s obzirom da je požurila da isprati s mesta br 1 reko' možda sam nešto propustio

Мислим да се и ти курчиш са тим датумима.
AlexDunja AlexDunja 20:26 13.11.2016

Re: trust no 1

Hoću reći, to je tada bilo "big no-no"

odakle ti ideja da je o sportu bilo zabranjeno pričati, ja se iskreno ne sećam precizno, ali mislim da je nicc baš te godine krenuo sa teniskim blogovima, ja sam bila početnik, pisala sam o muzici, tu sam najsigurnija
AlexDunja AlexDunja 21:06 13.11.2016

Re: trust no 1

Ja sam sasvim siguran da ćeš za par nedelja, kada Novak ponovo bude preuzeo primat, ti napisati blog o tome. Glupo bi bilo pisati hvalospeve samo o Škotima i Švicarcima, ne?

a izvini?
blogovatelj blogovatelj 21:38 13.11.2016

Re: trust no 1

a izvini?


Izvini, a za šta izvini?
AlexDunja AlexDunja 21:43 13.11.2016

Re: trust no 1

Izvini, a za šta izvini?

za to da pišem hvalospeve o škotima,
o švajcarcu ih jesam pisala, za to ne treba da se izvinjavaš
emsiemsi emsiemsi 21:50 13.11.2016

Re: trust no 1

AlexDunja
Izvini, a za šta izvini?

za to da pišem hvalospeve o škotima,
o švajcarcu ih jesam pisala, za to ne treba da se izvinjavaš

Ма, само пиши !
Знамо ми да (некима) страњско го..о боље мирише него домаћи цвет.
AlexDunja AlexDunja 21:56 13.11.2016

Re: trust no 1

Знамо ми

o da, i djura obično oprosti što tuče:))
blogovatelj blogovatelj 01:46 14.11.2016

Re: trust no 1

o da, i djura obično oprosti što tuče


Neko te tukao?
Unfuckable Unfuckable 06:57 14.11.2016

Re: trust no 1

AlexDunja
Hoću reći, to je tada bilo "big no-no"

odakle ti ideja da je o sportu bilo zabranjeno pričati, ja se iskreno ne sećam precizno, ali mislim da je nicc baš te godine krenuo sa teniskim blogovima, ja sam bila početnik, pisala sam o muzici, tu sam najsigurnija


pa ništa, kad se budeš sećala preciznije, kašće ti se samo

hint:
ne moraš da misliš, izgleda da tu ta (neka) preciznost (baš, baš!!!) pada - dovoljno je da pročačkaš malo po tekstovima
ivana23 ivana23 01:20 13.11.2016

***

AD, izvinii za mali trol.
Nisam sigurna da li je trac, ali sam iz Spanije dobila info da je Rafa radio transplataciju kose...

blogovatelj blogovatelj 07:35 13.11.2016

Re: ***

Nisam sigurna da li je trac, ali sam iz Spanije dobila info da je Rafa radio transplataciju kose...


Sve će to Najk pozlatiti.
AlexDunja AlexDunja 08:46 13.11.2016

Re: ***

pa jao!
blogov_kolac blogov_kolac 14:45 13.11.2016

#1 race staviti do daljnjeg na ignore

Novak je od proslog zavrsnog Mastersa do Rolan Garosa osvojio takoreci sve sto se moglo osvojiti: oba gren slema, zavrsni i jos tri "obicna" Mastersa, dok je od Vimbldona naovamo vredno pomena samo US Open finale i osvojena Kanada. Dakle, sledecih 7-8 meseci Novak takoreci ne moze da osvaja nove bodove vec samo da ih brani, pa se onda ne treba preterano obazirati na tu #1 trku, jer ce ona ionako najvise zavisiti od Marija.

Zbog ocigledne velike krize u kojoj se Novak sada nalazi, ovu sezonu zavrsavamo nezadovoljni, frustrirani i zabrinuti, pogotovo ako i zavrsni Masters u Londonu koji je osvajao zadnje 4 sezone bude novo razocarenje. Ali bas zbog toga, ukoliko zbirno ponovi ovu sezonu sledece godine (dva slema + 4 mastersa) ja licno cu biti jako zadovoljan, a kljucna baza za jos jednu jaku sezonu bice Melburn, gren slem na kojem je on vec sada najuspesniji u istoriji tenisa. Sve Djokoviceve slem titule osim Vimbldona iz 2014. poticu iz sezona koje je zapocinjao trijumfom u Australiji, a to bi takodje bio i jak udarac Mariju koji je igrao do sada cak 5 finala u Melburnu a jos uvek nema titulu, pa bi vec na startu 2017. spoznao ko je i dalje pravi #1 uprkos zvanicnoj ATP listi (govorim za slucaj ako Novak trijumfuje).

Mi smo poznati kao sportska nacija, i to sa pravom... ali cisto statisticki posmatrano tesko je ocekivati da ce i nasi unuci doziveti da vide nekoga naseg sa tako uspesnom karijerom u jednom od A-list sportova poput onoga sto je Djokovic vec postigao, i najmanje sto mozemo je da ga podrzavamo i u dobru i u zlu u poslednjih, ako zdravlje posluzi, nadam se bar jos pet sezona, pa makar se nista slicno "savrsenim" 2011. ili 2015. sezonama nikada ne ponovilo. Novak nas je puno zaduzio, iako slusajuci navijacke komentare vise ispada da smo mi zaduzili njega i da nam je nesto jos ostao duzan - mnogo za imidz i pozitivnu identifikaciju jedne prilicno male zemlje (koja je uz to triput ratovala) znaci jedno toliko ogromno i globalno prepoznatljivo sportsko ime. Pogledajte i sami primere Jamajke i Useina Bolta, Portugalije i Kristijana Ronalda, Novog Zelanda i njihovog ragbi tima...
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:00 13.11.2016

Re: #1 race staviti do daljnjeg na ignore

Podržavam tvoj komentar, pogotovo deo o velikom broju bodova koje Novak treba da odbrani u prvoj polovini naredne godine.

cisto statisticki posmatrano tesko je ocekivati da ce i nasi unuci doziveti da vide nekoga naseg sa tako uspesnom karijerom u jednom od A-list sportova poput onoga sto je Djokovic vec postigao

Što se ovoga tiče, ja sam nešto slično pomislio 1991. godine, kada se moja Zvezda popela na vrh sveta a meni se rodila kćerka. Sada ona uživa u sezoni Novaka, vaterpolista, svoje drugarice iz ekipe Ivane Maksimović... Sport je čudo.
NNN NNN 15:40 13.11.2016

Re: #1 race staviti do daljnjeg na ignore

rejs staviti na ignor tek posle ovog turnira!
Novak sada ima šanse da izjednači Federerov rekord,
a ako bi još uzeo i AO to bi bila puna kapa,
posle toga brani IW i Majami,
a Mari je tamo ispadao u drugom kolu, pa praktično ne brani ništa,
eventualno osvoajanje još jednog RG bi bio epski uspeh,
a onda od Vimbldona se nadam povratku na mesto koje mu pripada.
NNN NNN 15:30 13.11.2016

Đoković - Tim

Novak dobar na samom početku,
mada odmah neka sitna povreda
AlexDunja AlexDunja 16:17 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

kako je autodestruktivan ovaj tim,
dve duple na set lopte...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:26 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Momak je osetio ranjenu zver i pokušava to da iskoristi. Nekad mu uspe, nekada ne. A ima i sreću (dva puta mreža).

Ne valja Novaku što je ispustio set. Ne bi smeo u prvoj fazi da sebi dozvoli takav luksuz.
NNN NNN 16:31 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

bar je Novak napravio brejk na početku 2. seta
(a 1. je izgubio iako je osvojio više poena)
za sada Tim ima odličan 1. servis,
nadamo se da će Novak još da se razmrada.
AlexDunja AlexDunja 16:31 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

ma novak je bolji igrač na terenu, evo odmah brejk u drugom
AlexDunja AlexDunja 17:21 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

raspo se tim, očekivano,
novak nije blistao, ali dobra i važna pobeda,
raonić i monfis su povređeni, videćemo dalje
NNN NNN 17:22 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Razljuti se Đoković Novače!
6:7 6:0 6:2
svidelo mi se kako Novak je bio fokusiran u 3. (u 2. Tim nije ni igrao)
Ovo je Timu bio debi na ovom prestižnom turniru,
a Novaku je ovo jubilarno 10. učešće.
Nadam se da će Novak u nastavku da igra još sigurnije, ovo je njegov turnir.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:33 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Izgleda da mu je trebalo vremena da uhvati zalet.

'Ajde, sa srećom!
blogov_kolac blogov_kolac 17:45 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Taj-brejk prvog seta prava slika i prilika njegovih zadnjih par meseci, kada je svaki (neocekivani) poraz nosio sa sobom i neki nemoguce objasnjiv detalj, pa je tako Novak "uspeo" da izgubi taj-brejk u kojem je protivnik napravio cak tri duple servis greske. U muskom tenisu takvim "uspehom" moze da se pohvali malo koji teniser iz TOP500

Ali zato u drugom i trecem setu odjednom prepoznatljiv nivo kojim nas je i razmazio zadnjih godina, pa je tako opasni i supertalentovani Tim bespomocno odlezao 6:0 6:2.
AlexDunja AlexDunja 17:48 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Ali zato u drugom i trecem setu odjednom prepoznatljiv nivo kojim nas je i razmazio zadnjih godina,

polako, bk, tim se raspao nije novak bio na svom nivou,
ali dobro je da se drži, žreb je odličan, ova igra je dovoljna da prođe grupu, videćemo kako se odvija sa druge strane
larisa_bg larisa_bg 18:43 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

AlexDunja

polako, bk, tim se raspao nije novak bio na svom nivou,


pa nije se Tim raspao od podzemnih voda i promaje u sali - nego od Novaka

ako smem da primetim
AlexDunja AlexDunja 19:31 13.11.2016

Re: Đoković - Tim


pa nije se Tim raspao od podzemnih voda i promaje u sali - nego od Novaka

ako smem da primetim

raspao se od sopstvenih očekivanja. premorio se u tajbrejku,
novak je iskusan, nije napravio ništa senzacionalno a dobio je 6 0
drugi set, ovo je na iskustvo
Unfuckable Unfuckable 19:34 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

pa da, klasika: nije Nolo bio dobar nego je protivnik bio loš

A ako je pobedio, to je na iskustvo nikako na nešto drugo, jer zaboga - iskustvo nije relevantan faktor

- a jel se i Nolo premorio u tom taj breku ili je ovaj mališa sam to pikao?
AlexDunja AlexDunja 19:41 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

a da, klasika: nije Nolo bio dobar nego je protivnik bio loš

pričaj ti šta oćeš, novak nije bio dobar, tim je bio gori
emsiemsi emsiemsi 20:15 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

larisa_bg
AlexDunja

polako, bk, tim se raspao nije novak bio na svom nivou,


pa nije se Tim raspao od podzemnih voda i promaje u sali - nego od Novaka

ako smem da primetim

Делимично сагласан !
Успут --- није то онај Новак.
Но, видећемо.
NNN NNN 23:48 13.11.2016

Re: Đoković - Tim

Ljudi, budimo realni iako samo Srbi

Novak u 2. setu nije odigrao ništa posebno bolje nego što je igrao u 1.
(koji je realno trebalo da dobije,
do 5:4 je sve svoje servis gemove osvajao prilično lako,
a sve protivnikove je žestoko pritiskao,
a Tim se izvlačio najčešće neočekivao dobrim 1. servisom, a nekad čak i ludom srećom (vrh mreže), pa je na kraju u egal završnici bio nešto odlučniji...)
U 2. setu Tim je u nekoliko navrata na odlučujućim poenima odigrao skroz nekontrolisane udarce, par puta i ramom rekata, uglavnom ogromni auti.
U 3. je Novak još podigao igru i malo opustio ruku

Poređenja radi,
Tim je u polufinalu Rolan Garosa odigrao neuporedivo bolje nego danas (u prvom setu),
pa ga je Novak opet ugazio 6:2 6:1 6:4 !!!
larisa_bg larisa_bg 12:11 14.11.2016

Re: Đoković - Tim

AlexDunja

pa nije se Tim raspao od podzemnih voda i promaje u sali - nego od Novaka

ako smem da primetim

raspao se od sopstvenih očekivanja. premorio se u tajbrejku,
novak je iskusan, nije napravio ništa senzacionalno a dobio je 6 0
drugi set, ovo je na iskustvo


znaš ti onu staru pesmu što su pevali Vranješevići: "akrobata leti snažno - vrlo važno..."
(ovo "vrlo važno" je otpevano prezrivim glasom, kao "pih, bezveze" - napomena za mladunčad na blogu)

e na to me podseća ovo tvoje "ništa senzacionalno"

sasaminijature sasaminijature 15:34 13.11.2016

.,.

Što se mene tiče vezano za temu prvog mesta na rang listi, i nije mi toliko bitno. Čak mislim i da je trebalo ovo Novaku da bi ga malo razdrmalo.

Kao običan smrtnik teško da mogu i promil da zamislim od onog što je Đoković proživeo zadnjih godina posebno ove kada je konačno osvojio Roland Garros.

Upućeniji, koji daleko bolje poznaju problematiku psihologije sporta u relaciji sa vrhuskim rezultatima su primetili da je osvajanje pomenutog turnira ključna tačka u ovoj godini, neka vrsta promene kod Novaka je morala uslediti, živ čovek. Kao laik, mislim da mu sve i dalje ide na ruku, ovo je inspiracija za novu energiju. Jednostavno ostvario je skoro sve i morao je proći kroz katarzu pražnjenja. Sada je na novom level-u i ovaj pad u drugom delu sam video kao prilagođavanje na novonastalu situaciju.

Čisto sumnjam da je reko sve. I dalje sve zavisi od njega, psihološka igranka sa samim sobom je njegovo gorivo a tu se dobro snalazi kao što je i pokazao do sada.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:38 13.11.2016

Re: .,.

Sada je na novom level-u i ovaj pad u drugom delu sam video kao prilagođavanje na novonastalu situaciju


I meni izgleda da je to.

Što se mene tiče vezano za temu prvog mesta na rang listi, i nije mi toliko bitno. Čak mislim i da je trebalo ovo Novaku da bi ga malo razdrmalo.


Naravno. 29 godina je Novaku (i Mariju), ima jos godine pred sobom.
jedi-knight jedi-knight 19:28 13.11.2016

...

Kao jedan dao vas zna, radim sa elitnim sportistima jako dugo. Dakle sa onima koji spadaju u top 0.1% u svojim sportovima. Iz te pozicije tvrdim da ono šta je Novak radio i uradio, počev od zime 2011., pa do danas, spada u čuda. Kakvi su to napori, i psihički i fizički, ne treba ni govoriti, jer je nemoguće dočarati. Većina mojih kolega očekivala je njegov rezultatski pad mnogo ranije. Ja sam verovao da će ovu čitavu sezonu da podbaci, a opet je osvojio dva Grand Slema uz još jedno finale. Obradovao sam se kada je ispao rano na Vimbldonu, jer je dobio ekstra dane za odmor, a vec tada se videlo da je istrosen.
Marej je poslednjih godina u naletu i to se vidi. Ima godinama ispred sebe Novaka i nema toga šta nije uradio da mu se približi i dočekao je svojih 5 minuta. Inače, Marej je fizički dominantiji od Novaka, posebno u posledenje 3-4 godine, a trenutno je i mentalno potpuno "čist" i fokusiran. Prenapeo se da dođe do ovog nivoa. Dosegao je svoj gornji limit, čak nešto iznad toga. Konkurenciju, osim u Novaku, praktično nije ni imao, a Novak je posle Roland Garosa, pustio sezonu niz vodu.
Moje očekivanje je da Mareja, ukoliko već na ovom turniru ne kiksne, očekuje strmoglav pad tokom sledeće sezone, jer je emotivno uložio sve da dosegne nešto i sada kada je to dosegao, čeka ga emotivno pražnjenje koje uvek prati pad u formi i rezultatima.
AlexDunja AlexDunja 19:38 13.11.2016

Re: ...

a ako ne kiksne?
jedi-knight jedi-knight 19:57 13.11.2016

Re: ...

Videcemo :)
blogovatelj blogovatelj 20:07 13.11.2016

Re: ...

Obradovao sam se kada je ispao rano na Vimbldonu, jer je dobio ekstra dane za odmor, a vec tada se videlo da je istrosen.


Kad istrošen uzmeš kanadski masters i stigneš u finale US Opena, po tome se takođe vidi koliko je neko veliki.
Očekujem i ovde bar finale.
gedza.73 gedza.73 20:11 13.11.2016

Re: ...

AlexDunja
a ako ne kiksne?


Nisam odgledao nijedan teniski meč u celosti, za ovog Mareja sam čuo u prolazu tek pre godinu, dve, negde sam zakačio kako su za Đokovića rekli da ne zna da igra tenis nego na sreću ili snagu (sivonja pa kad pogodi lopticu njima teško da vrate) valjda dobija mečeve...

E, sad, šta je on u stvari osvojio?
Jel' oborio neke rekorde, najduže bio na listi, najviše vezanih pobeda ili je stvarno taličan u tim žrebovima i povredama njegovih protivnika koji su svi do jednog prefinjeni i vrhunski igrači?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:00 14.11.2016

Re: ...

E, sad, šta je on u stvari osvojio?

pa mislim da je džedaj u prvom komentaru to upravo i objasnio, a i mislim da je bzvz sad da ti mi guglamo i c/p u komentar sve noletove turnire i pobede i rekorde. dečko je, rečju, ćudo.
reanimator reanimator 12:55 14.11.2016

...

I kako sad na ovakvom blogu da nastupimo mi koji navijamo za Novaka, koji organski ne podnosimo Federera i koji ne obraćamo pažnju na Endijev slučajni boravak na vrhu, a smatramo da je osnovni uzrok Novakove krize to što je opalio bejbisiterku, pa provaljen?
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:43 14.11.2016

Re: ...

Ja krivim istocnjacke kerefeke.
maksa83 maksa83 15:13 14.11.2016

Re: ...

marco_de.manccini
Ja krivim istocnjacke kerefeke.

... i ilegalne imigrante. (smajli boje pomorandže)
reanimator reanimator 15:34 14.11.2016

Re: ...

I onog srednjeg burazera koji je upao u depresiju, pa navukao i Novaka na gurua.
maksa83 maksa83 15:38 14.11.2016

Re: ...

reanimator
I onog srednjeg burazera koji je upao u depresiju, pa navukao i Novaka na gurua.

Nego reci ti meni, jesi jin ili jang?

I ako si jin, da li ti to znaju roditelji, i ako ne - kad si mislio da im kažeš?
reanimator reanimator 15:45 14.11.2016

Re: ...

Nego reci ti meni, jesi jin ili jang?

I ako si jin, da li ti to znaju roditelji, i ako ne - kad si mislio da im kažeš?

Taman sam se spremao da se pohvalim da sam totalni jang, ali sam ponovo izbrojao i shvatio da sam možda u sebi pronašao ravnotežu između dva principa.
Jebalo me krstarenje..umestod a sam lepo večer'o k'o čovek :)
larisa_bg larisa_bg 16:38 14.11.2016

Re: ...

maksa83

Nego reci ti meni, jesi jin ili jang?


ladno su mi svi odgovori, osim jednoj, V, nisam ni znala koliko sam u zenu






AlexDunja AlexDunja 18:56 14.11.2016

Re: ...

koji organski ne podnosimo Federera

AlexDunja AlexDunja 19:03 14.11.2016

Re: ...

(smajli boje pomorandže)

šafrana, makso, šafrana
maksa83 maksa83 19:17 14.11.2016

Re: ...

šafrana, makso, šafrana

To vi žene znate šta je, ja razlikujem: crno, crveno, belo, narandžasto, plavo, zeleno, tv yellow, sunburst i pelham blue.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana