Budućnost| Hronika| Istorija| Mediji| Politika

Burn, baby, burn!

tasadebeli RSS / 25.11.2016. u 01:01

2256FD3C55CC5D2C362A43

 

 

 

"U Rezoluciji se rad ruskih medija poistovećuje sa aktivnostima terorističkih grupa, poput Islamske države."

 

 

 

Obračun EU s "ruskom propagandom", "RT i Sputnjik kao ID" (ЛИНК)

 

 '1984': EU Resolution on Russian Media First Step Toward 'Total Censorship'  (ЛИНК)

 

 

 

 

 

 

 

Literaturica:

 

1) Kara-Murza, Sergej Georgijevič - Manipulacija svešću  (ЛИНК)

 

2)  Korybko, Andrew -  Hybrid Wars (ЛИНК)

 

 

 



Komentari (288)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 01:04 25.11.2016

Taster

blogovatelj blogovatelj 01:18 25.11.2016

Bas danas razmisljam

Sta li bi ma ko normalan rekao u momentu kada je Zid padao da mu je kakav prorok saopsitio da ce Rusi u medijskiom ratu razbijati zapad nepunih tridesetak godina nakon pada.
tasadebeli tasadebeli 06:47 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

blogovatelj
Sta li bi ma ko normalan rekao u momentu kada je Zid padao da mu je kakav prorok saopsitio da ce Rusi u medijskiom ratu razbijati zapad nepunih tridesetak godina nakon pada.




Да ће се тридесет година касније градити нови Зид, само да ће градитељи овај пут бити са западне стране?








"Замислите да приреде рат и да им нико не дође."


(Кажу да је овај графит такође стајао на Зиду који је срушен. Наравно, са западне стране написан.)
budjoni budjoni 09:12 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

blogovatelj
Sta li bi ma ko normalan rekao u momentu kada je Zid padao da mu je kakav prorok saopsitio da ce Rusi u medijskiom ratu razbijati zapad nepunih tridesetak godina nakon pada.


ја више имам утисак да је запад сам себи у ногу пуцао толиком мером огољеног лицемерја и двоструког морала, поготово после пада СССРа, да је то сваком нормалном постало неподношљиво... онда је русима прилично лако да само узму огледало и држе га испред лицемера... и онда видиш колико то овима смета...

да имају аргумената, лако би они сваку "пропаганду" од РТ и Спутњика исмејали, али фали аргумената, па онда овакве реакције...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:12 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Да ће се тридесет година касније градити нови Зид, само да ће градитељи овај пут бити са западне стране?

i ko bi rekao da će evropsko ujedinjenje tako slavno propasti. šta misliš, hoćemo li postati deo ovog novog dunavskog identiteta ili ovaj hibrid od evroazije / možda hibrid nije pravilna reč, ali hajde negde sam to pročitao, pa kao da poentiram:)
vcucko vcucko 11:34 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

blogovatelj
Sta li bi ma ko normalan rekao u momentu kada je Zid padao da mu je kakav prorok saopsitio da ce Rusi u medijskiom ratu razbijati zapad nepunih tridesetak godina nakon pada.

Bizmark (otprilike): "Znam sto načina da ruskog medveda isteram iz jazbine, ali ne znam nijedan da ga posle toga u jazbinu vratim".
A čačkaju samo tako, oduvek, ali otkad je pao zid skroz su poludeli. Čak su, u maniru pijanog pobednika, poturili onog Fukujamu da baljezga o nekakvom kraju istorije. Pa su doterali do duvara (Mekejnovo i one Nuland paljenje vatre po Ukrajini). Pa car, koji je u suštini došao kao njihov čovek (budimo realni, Jeljcin ga postavio) nije mogao dalje da kulira, morao je da ustane, otrese se i zareži.
Nikad neće naučiti. Rusija ne počinje ratove, Rusija ih završava. Rusija više nikad neće dozvoliti odsudnu bitku na Volgi; ako već mora, biće to mnogo zapadnije.
A propo propagande: odavno već, ona zapadna svaki iskaz počinje sa "kao što svi znamo...", "kao što je opšte poznato..." i sl. floskule, koje su ranije uglavnom koristili komunistički aparatčici. Imaju neku svoju vernu publiku koja tako razmišlja i to je to, nikog novog ne pridobijaju, samo se rekao bih tanje. Slovo bezuslovnog idolopoklonstva prema zapadu sve više spada samo na ove gomile Arapa i inih bl.istočnih i sev.afričkih što bauljaju Kameničkom i viču "Merkelj heljp". Zbog kojih moram da radim ono zbog čega bih se u svoje vreme pobio - da čekam ćerku gimnazijalku posle nastave. Nema veze, nije mi teško.
Tako da, ide to u dobrom pravcu. Polako, ali sigurno.
tasadebeli tasadebeli 13:12 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

stefan.hauzer
Да ће се тридесет година касније градити нови Зид, само да ће градитељи овај пут бити са западне стране?

i ko bi rekao da će evropsko ujedinjenje tako slavno propasti. šta misliš, hoćemo li postati deo ovog novog dunavskog identiteta ili ovaj hibrid od evroazije / možda hibrid nije pravilna reč, ali hajde negde sam to pročitao, pa kao da poentiram:)



Ух, много ме питаш!

Премало знам да бих било шта смео да тврдим да ће се згодити.

Тако да сам ја сада на ономе:


Само вас посматрам!
maksa83 maksa83 14:24 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

. Rusija ne počinje ratove, Rusija ih završava.

Da, tako su zalutali u Avganistan pošto su zaboravili da skrenu levo kod Albukerkija, a i invazije na Poljsku i Litvaniju su bile nesporazum, kao i otimanje Samarkanda od Irana.
budjoni budjoni 14:28 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

hehe, pa dobro, mozes da zavrsis rat i tako sto se pokupis pa odes kuci neobavljena posla :)

sto se litvanije i poljske tice, od kog datuma si poceo da meris istoriju?
princi princi 14:30 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
. Rusija ne počinje ratove, Rusija ih završava.

Da, tako su zalutali u Avganistan pošto su zaboravili da skrenu levo kod Albukerkija, a i invazije na Poljsku i Litvaniju su bile nesporazum, kao i otimanje Samarkanda od Irana.

Da, te quips tipa "ako ne znamo da radimo, bar znamo da se bijemo" su nam poznate iz bliže istorije. Praksa je pokazala da uglavnom služe za kurčenje bez pokrića.
maksa83 maksa83 14:31 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

sto se litvanije i poljske tice, od kog datuma si poceo da meris istoriju?

Od kog bi datuma de je merimo, i koje periode u tom opsegu moramo da preskočimo da ne okrnjimo ideju dobroćudne imperije?
vcucko vcucko 14:39 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
sto se litvanije i poljske tice, od kog datuma si poceo da meris istoriju?

Od kog bi datuma de je merimo, i koje periode u tom opsegu moramo da preskočimo da ne okrnjimo ideju dobroćudne imperije?

Ne moraš ništa da preskačeš, naprotiv. Smisao je upravo u tome da ne preskačeš činjenicu da je Poljsko-Litavska Unija znatno duže držala pod okupacijom veliki deo evropske Rusije, nego što je bilo obratno (par vekova u odnosu na 45 godina).
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.
I da se ne preskače još mnogo toga...
budjoni budjoni 14:42 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

jel bilo ikad ijedne dobrocudne imperije?

pa na tom podrucju se rokaju medjusobno, porobljavaju i pokrstavaju kako ko moze od kad je prase rep zakovrnulo...


samo je pitanje ko je u kom trenutku jaci, ili bar misli da je jaci...

tako da je prilicno besmisleno kreciti tu bilo sta u crno beloj tehnici
princi princi 14:44 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

tako da je prilicno besmisleno kreciti tu bilo sta u crno beloj tehnici

Apsolutno. Jedini ispravan stav.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:46 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ne moraš ništa da preskačeš, naprotiv. Smisao je upravo u tome da ne preskačeš činjenicu da je Poljsko-Litavska Unija znatno duže držala pod okupacijom veliki deo evropske Rusije, nego što je bilo obratno (par vekova u odnosu na 45 godina).


Valjda si slučajno propustio ono čerupanje Poljske krajem osamnaestog veka? Mislim, zamisli tu činjenicu, kako su Poljaci, u jednom trenutku, bili sretni što su određeni delovi bili pod upravom Habzburga:)
maksa83 maksa83 14:54 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

jel bilo ikad ijedne dobrocudne imperije?

Nije. Ja to pričam od lokomotive.
tako da je prilicno besmisleno kreciti tu bilo sta u crno beloj tehnici

Upravo.
vcucko vcucko 14:59 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

stefan.hauzer
Ne moraš ništa da preskačeš, naprotiv. Smisao je upravo u tome da ne preskačeš činjenicu da je Poljsko-Litavska Unija znatno duže držala pod okupacijom veliki deo evropske Rusije, nego što je bilo obratno (par vekova u odnosu na 45 godina).


Valjda si slučajno propustio ono čerupanje Poljske krajem osamnaestog veka? Mislim, zamisli tu činjenicu, kako su Poljaci, u jednom trenutku, bili sretni što su određeni delovi bili pod upravom Habzburga:)

O istoriji istočne Evrope mogao bi da se otvori blog i da se obnavlja na sedam dana, otprilike doveka. Ima tu materijala. Moj siže jeste: zapad pamti i kleše u službenu istoriju svakog koga je makar pijani Rus kolima utep'o, ali kad se radi o žrtvama druge strane to ne postoji-nebitno je-ma Rusi vole da ginu; onaj ko pomene te žtve, taj je primitivan i krezub.
Ovaj blog, čini mi se, i jeste o tome da takva propaganda sve teže prolazi.
maksa83 maksa83 15:01 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...
rade.radumilo rade.radumilo 15:01 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Da, tako su zalutali u Avganistan pošto su zaboravili da skrenu levo kod Albukerkija, a i invazije na Poljsku i Litvaniju su bile nesporazum, kao i otimanje Samarkanda od Irana.


A Česi i Mađari su natrčali sami, a Mongolija se ništa nije ni pitala.
svarog svarog 15:06 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

jel bilo ikad ijedne dobrocudne imperije?


Razlika između ruske i zapadnih je što je prva bila uglavnom autodestruktivna (i pre i posle revolucije), tj. ugnjetavala svoje, dok su ovi drugi ugnjetavali tuđe. Teško je opredeliti se koja je grđa varijanta, jer IMO nema velike razlike da li si rob svoje ili neke druge države
budjoni budjoni 15:07 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

sve hitlerove sluge, bugari, mađari, litvanci i ostali - nisu ništa bolje ni zaslužili nego da ih sovjeti pritisnu, ja bih im verovatno posle rata, da sam na ruskom mestu bio, još više jebao mater

što se poljaka tiče, to krljanje sa rusima traje odavno i rokaju jedni druge kako ko može...

za čehe se slažem da su najebali ni krivi ni dužni, bar ja mislim da nisu ni krivi ni dužni
vcucko vcucko 15:11 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...

Zanimljivo je da neko ko često nastupa kao advokat JVuO pravda "pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva" boljševičkim terorom i to na principu naknadne pameti.
Veoma zanimljivo.
princi princi 15:11 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...

Sine, kakvi su idioti prema ovim migrantima i Cigošima, malo je 50 godina. Dao bi im još 50, i to pod Vladom, da ih prca malo za gas svake zime.
budjoni budjoni 15:16 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...


чекај, јел ти овде хоћеш да кажеш да је то сасвим ок што су пољаци и литванци требили православне бубашвабе тамо, јер се видело да су склони бољшевизму и да ће им се ускоро најебати маме, па, боље спречити него лечити и затући унапред?
vcucko vcucko 15:19 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
Da, tako su zalutali u Avganistan pošto su zaboravili da skrenu levo kod Albukerkija, a i invazije na Poljsku i Litvaniju su bile nesporazum, kao i otimanje Samarkanda od Irana.


A Česi i Mađari su natrčali sami, a Mongolija se ništa nije ni pitala.

Mađari su itekako natrčali, natrčavali su do Staljingrada i još kojekuda.
Mongoli? Praviću se da ovo nisam pročitao, da prostiš preglupo je.
Češki "otpor" u vidu kreveljenja pred posadama sovjetskih tenkova je posebna priča. Što to nisu radili pred nemačkim panzerima? Nisu, jer su znali da bi bošva reagovao sasvim drugačije. Ono, sasuo bi im olovo u vugla i mirna Bohemija.
maksa83 maksa83 15:21 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Zanimljivo je da neko ko često nastupa kao advokat JVuO pravda "pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva" boljševičkim terorom i to na principu naknadne pameti.

Da ga jebeš ako sam razumeo šta si ovim hteo da kažeš.

Deluje kao neka lična kvalifikacija, pa pošto načelno izbegavam takva mazanja ostavljam te da dalje budalesaš sam.
budjoni budjoni 15:22 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

јбт, нисам ни видео да је овај поменуо монголију... :))))))))))))

rade.radumilo rade.radumilo 15:31 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Mongoli? Praviću se da ovo nisam pročitao, da prostiš preglupo je.


Šta je prebglupo? Što je Čoibalsan dobijao direktive iz Moskve, a Pan-Mongoliste eliminisao uz pomoć Crvene Armije ili to što se nikada potrudio da pročitaš malo njihove istorije?
rade.radumilo rade.radumilo 15:37 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Češki "otpor" u vidu kreveljenja pred posadama sovjetskih tenkova je posebna priča. Što to nisu radili pred nemačkim panzerima?


A Reinhard Heydrich se sam razneo u svojim kolima u Pragu, a Lidice i Ležaky su sravnjeni sa zemljom zbog izgradnje novih bazena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

vcucko

Ovaj blog, čini mi se, i jeste o tome da takva propaganda sve teže prolazi.


I jeste, ali previđanje činjenice o jednom podugačkom periodu nije fer u konstrukciji objektivnosti, ako njoj težiš. Iako smatram da objektivnost ne postoji i da je to jedna šarena laža.
budjoni budjoni 15:43 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
Mongoli? Praviću se da ovo nisam pročitao, da prostiš preglupo je.


Šta je prebglupo? Što je Čoibalsan dobijao direktive iz Moskve, a Pan-Mongoliste eliminisao uz pomoć Crvene Armije ili to što se nikada potrudio da pročitaš malo njihove istorije?


а јел пишу они у тој својој историји који си ти читао о нападима на кијевску русију, поробљавањима и држању москве у вазалском односу око двеста година, ако се не варам (за ових 200г нисам баш 100% сигуран) или су тај свој славни део они прескочили да напишу или ти прескочио да прочиташ?
vcucko vcucko 15:43 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
Mongoli? Praviću se da ovo nisam pročitao, da prostiš preglupo je.


Šta je prebglupo? Što je Čoibalsan dobijao direktive iz Moskve, a Pan-Mongoliste eliminisao uz pomoć Crvene Armije ili to što se nikada potrudio da pročitaš malo njihove istorije?

Čoveče, Mongoli su više puta, pre Ivana IV, pregazili Vrata Naroda, Rusiju i pola Evrope, posekli milione glava u brišućem naletu, a ti konstatuješ da Rusija nije imala ič istorijskog opravdanja da ih pacifikuje?!
O tome se radi.
princi princi 15:45 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Čoveče, Mongoli su više puta, pre Ivana IV, pregazili Vrata Naroda, Rusiju i pola Evrope, posekli milione glava u brišućem naletu, a ti konstatuješ da Rusija nije imala ič istorijskog opravdanja da ih pacifikuje?!
O tome se radi.

Sine, Džingis Kan razbijao. Navodno najveća imperija u istoriji čovečanstva.
rade.radumilo rade.radumilo 15:50 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

O tome se radi.


Ne radi se o tome. Radi se o tome da ti tvrdiš da Rusija ne započinje ratove, što je bullshit.
budjoni budjoni 15:50 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

ма ово је било после њега, неки бату-кан, па златна хорда, па бог те пита...

иначе, главни бизнис кримских татара у време отоманске империје је био хватање робова, читај руса тамо, па слање у јањичаре и харем..

и после се неко чуди кад им стаљин јебе матер, а још били хитлерови пајташи...
vcucko vcucko 15:50 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
Češki "otpor" u vidu kreveljenja pred posadama sovjetskih tenkova je posebna priča. Što to nisu radili pred nemačkim panzerima?


A Reinhard Heydrich se sam razneo u svojim kolima u Pragu, a Lidice i Ležaky su sravnjeni sa zemljom zbog izgradnje novih bazena.

Ne nipodaštavam ničiji otpor nacistima, svakako ni češki. Samo vučem neke paralele.

I ne poredi češki odnos prema Rusima sa poljskim. Kod Čeha je sa 1968. eksplodirala neka vrsta razočarenja, pucanja slovenskih iluzija, tako nešto. Ali velika većina Čeha ne bi uzela pušku i krenula da ubija po Rusiji. Poljaci to jesu činili, više puta, i opet bi. Nije ista ravan.
budjoni budjoni 15:54 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

та изрека да русија не започиње ратове је безвезе (ја верујем да се на прсте једне руке могу набројати народи/земље који никад никог нису напали - ако их је и било, таквих више нема јер су их други истребили)

ту изреку углавном везују на наполеонове и хитлерове инвазије на русију, којима се прикључи којекаква багра да лечи комплексе, па после кукају кад добију по тамбури...
rade.radumilo rade.radumilo 15:54 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ali velika većina Čeha ne bi uzela pušku i krenula da ubija po Rusiji


Ali jesu u u uniformama Austrougarske, što se toga tiče. I šta s tim? I gomila Srba, s one strane Save i Drine su radili to isto. I nije ih se puno predalo "Ruskoj braći" već su požrtvovano ginuli i ubijali po Galiciji, do kraja rata.
vcucko vcucko 15:57 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
O tome se radi.


Ne radi se o tome. Radi se o tome da ti tvrdiš da Rusija ne započinje ratove, što je bullshit.

Dobro, to da Rusija ne započinje ratove nego ih završava je recimo zgodna dosetka
Prilog ruskoj premoći u propagandnom ratu
I nemam ništa protiv da napadaš efemerne stvari u mojim komentarima
Suština je da su Rusi (i čitava Evropa) imali i te kakvog istorijskog opravdanja da pacifikuju Mogole, na bilo koji način.
vcucko vcucko 16:01 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

rade.radumilo
Ali velika većina Čeha ne bi uzela pušku i krenula da ubija po Rusiji


Ali jesu u u uniformama Austrougarske, što se toga tiče. I šta s tim? I gomila Srba, s one strane Save i Drine su radili to isto. I nije ih se puno predalo "Ruskoj braći" već su požrtvovano ginuli i ubijali po Galiciji, do kraja rata.

Po Galiciji. Obrati pažnju šta si napisao.
Mereno po rusomržnji Galicija je ubedljivi lider u svetu. A Galičniki opet su najveće zločine počinili protiv Poljaka. Što govori u prilog tezi da je istorija istočne Evrope teška kao tuč.
vcucko vcucko 16:05 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

princi
Čoveče, Mongoli su više puta, pre Ivana IV, pregazili Vrata Naroda, Rusiju i pola Evrope, posekli milione glava u brišućem naletu, a ti konstatuješ da Rusija nije imala ič istorijskog opravdanja da ih pacifikuje?!
O tome se radi.

Sine, Džingis Kan razbijao. Navodno najveća imperija u istoriji čovečanstva.

Temudžin nikad nije izašao iz Azije. Prvi, mislim, unuk Kublaj-Kan.
A negde oko 1300. na Grobničkom polju iznad Rijeke je bio valjda Batu-kanov šator. Obzirom da su bili nomadi, to im je bio glavni grad.
Grobničani i danas imaju malo kose oči. Ovo najozbiljnije.
rade.radumilo rade.radumilo 16:11 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Suština je da su Rusi (i čitava Evropa) imali i te kakvog istorijskog opravdanja da pacifikuju Mogole, na bilo koji način.


Malo ti se ne gađaju vekovi u toj tvojoj teoriji, ali nema veze. Ti valjda znaš kakva je veza između tih događaja, razmeštenih po različitim periodima od XII do XX veka.
rade.radumilo rade.radumilo 16:15 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Grobničani i danas imaju malo kose oči. Ovo najozbiljnije.


Što se toga tiče, svaki 20 hiljaditi stanovnik planete (dakle nekih 400 miliona) je direktni potomak Džingis Kana, lično. Voleo čovek da overi svoja osvajanja.
freehand freehand 17:01 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
. Rusija ne počinje ratove, Rusija ih završava.

Da, tako su zalutali u Avganistan pošto su zaboravili da skrenu levo kod Albukerkija, a i invazije na Poljsku i Litvaniju su bile nesporazum, kao i otimanje Samarkanda od Irana.

Sovjetski savez u Avganistan nije zalutao, nego poslao vojne jedinice na zahtev avganistanske vlade. Kod Albukerkija je pravo nastavila CIA, tako9đe u Avganistan.
freehand freehand 17:02 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Grobničani i danas imaju malo kose oči. Ovo najozbiljnije.

Da nije to zbog bure? Kad prođem tuda meni se skupe oči i uši čak i kad gledam kroz zatvoren prozor.
rade.radumilo rade.radumilo 17:14 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Sovjetski savez u Avganistan nije zalutao, nego poslao vojne jedinice na zahtev avganistanske vlade.


Pa i Ameri su poslali trupe na zahtev Vlade Južnog Vijetnama, odnosno Južne Koreje.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 18:32 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Što to nisu radili pred nemačkim panzerima?


Bilo ono sa atentatom na Hajdriha link
edit video vec spominjano sorry
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam


jel bilo ikad ijedne dobrocudne imperije?


Nije. Ja to pričam od lokomotive.


Nije, i zato je pogrešno porediti ih između sebe jer onda neminovno dođemo do, a od kad računamo, a ovo si propustio, a ti si prevideo ono kad su oni tvoji....
I nema kraja.
Bolje je, čini mi se, pogledati kako jedni i drugi sada stoje ali u odnosu na nešto nesporno pozitivno, kao što su npr poštovanje međunarodnih dogovora i principa, i pomalo već zaboravljenog nemešanja u unutrašnje stvari drugih zemalja.

E u odnosu na to Rusija debelo tuče "zapad".
I nije to stvar nikakve rusofilije niti rusofobije, niti nekih drugih filija i fobija, to je naprosto tako.

Sve ono što smo nekad podržavali na zapadu sad se preselilo u Rusiju, ostaje nam ili da sledimo principe, a to znači da smo trenutno na strani Rusije, ili da batalimo principe jer je zapad "naš".
maksa83 maksa83 19:06 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Sve ono što smo nekad podržavali na zapadu sad se preselilo u Rusiju

Ovo je utemeljeno u realnosti koliko i "Rusija ne započnje ratove".

Jedina stvar koja se pouzdano sa Zapada preselila u Rusiju je liberalni kapitalizam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ovo je utemeljeno u realnosti koliko i "Rusija ne započnje ratove".


Pa hajd navedi šta je to Rusija, ova Rusija, sadašnja, uradila a da se kosi sa onim o čemu sam pisao, nemešanje u unutrašnje stvari drugih, poštovanje međunarodnih dogovora i sporazuma..i tako te stvari.

Recmo, nađi rusku paralelu za Irak i "oružje za masovno uništenje", za "širenje demokratije" po Arapima, za Nuland i Ešton na barikadama pobunjenika protiv demokratske izabrane vlasti suverenih država, za bombardovanje mimo UN....

Nema toga, može i tebi i meni da bude krivo što sve to radi samo "zapad" ali nema toga na ruskoj strani.

Krim nije deo toga.
maksa83 maksa83 19:54 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Recmo, nađi rusku paralelu za Irak i "oružje za masovno uništenje", za "širenje demokratije" po Arapima, za Nuland i Ešton na barikadama pobunjenika protiv demokratske izabrane vlasti suverenih država, za bombardovanje mimo UN....

Čekaj, pa zar nisi rekao:
Nije, i zato je pogrešno porediti ih između sebe


No ipak, istine radi:

Nema toga, može i tebi i meni da bude krivo što sve to radi samo "zapad" ali nema toga na ruskoj strani.


Ima toga itekako. Čečenija, Gruzija, Ukrajina, Tadžikistan, Moldavija, kavkaska pobuna... i to nije sve.

Uradi čoveče domaći pre nego što se upustiš u ovakve stvari.

kosta.babic kosta.babic 19:57 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...

Sva je sreća da je evropska zajednica nezavisna od Amerike.To što moraju od njih da kupuju rakete i ostale napredne vojne sisteme po Američkim cenama je zanemarljivo.To što ne samo da moraju da podrže svaku Američku vojnu intervenciju politički materijalno i u ljudstvu je sloboda.To što francuzima lupe embargo na izvoz vina u SAD takođe je opravdano.To što im ameri ne daju da dignu glavu iznad propisane visine je demokratija američkog tipa.Itd.Itd.
tasadebeli tasadebeli 20:02 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...




Има све то и дубље историјске корене од тих 50 година Варшавског пакта.


П.С. - Тривија (успомене):

Боравио сам крајем седамдесетих у Ружомбероку, Словачка, а во времја она ЧССР.

У то време у близини Ружомберока била руска војна база. И војници имали излаз у град викендом.

То су биле убедљиво најбоље масовне туче које сам у животу гледао...

А нагледао сам се, вала, много тога... Почев од онога на релацији Хемијска школа-Тринаеста београдска, преко Баново брдо-Жарково, Маџари из Сенте и моја фамилија из Санада крај Чоке, до домороци против војника ЈНА у Илирској Бистрици у братској СФРЈ републици Словенији и до онога беж'те ноге, усраћу вас испред усташа и Бандериних украјинских крволочних паса по Немачкој... (Куд се зајебах да кажем пред њима да сам Србин,,, Ништа тада нисам знао, к'о дупе.)

Али те туче суботом увече у Ружомбероку између домородаца и руских војника... Мммм... Посластица.




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Čekaj, pa zar nisi rekao:
Nije, i zato je pogrešno porediti ih između sebe


Jesam, ali sam rekao i
Bolje je, čini mi se, pogledati kako jedni i drugi sada stoje ali u odnosu na nešto nesporno pozitivno,


Dakle Rusija u odnosu na to stoji solidno, a kako stoji zapad?
Ne kako stoji u odnosu na Rusiju, nego na neki zadati standard.
Ima toga itekako. Čečenija, Gruzija, Ukrajina, Tadžikistan, Moldavija, kavkaska pobuna... i to nije sve.


Sporenja oko teritorije pri raspadu velike zajedničke države, odgovor na podmetanje bombi, je nešto drugo a ne mešanje u unutrašnje stvarni država.
Sigurno nije pandan onome što radi zapad ako je nemešanje u stvari drugih nezavisnih, suverenih, država u pitanju.
I suverenost i nezavisnost tadašnje Čečenije i tadašne Gruzije je bila prilično diskutabilna, a nezavsnost usuverenost Libije ili Iraka, Sirije, niko nije dovodio u pitanje.
A ti bi to da izjednačiš.

Domaći makso, domaći je neophodan.
Ali nije tebi samo to dovoljno, moraćeš i na dodatnu nastavi iz toga, izgleda.
Šta sa Ukrajinom, ko se tu mešao u unutrašnje stvari suverene države?
Ko je bio na strani onih koga je većina izabrala, a ko ih je rušio ne stideći se ni kukastih krstova na svojoj strani?

Na popravni, avgust!
tasadebeli tasadebeli 20:22 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

budjoni

иначе, главни бизнис кримских татара у време отоманске империје је био хватање робова, читај руса тамо, па слање у јањичаре и харем..




Јес, јес, и Сулејманова животна љубав, Рокселана, бејаше руска робињица када су је купили за харем.

То не крију чак ни Турци у оној серији у којој Сулејмана улепшано представљају као доброчинитеља поробљених народа у Отоманској империји, па онда ту серију продају Србима који је бесконачно врте по својим телевизијама.

(После се ја упљувах објашњавајући клинцима у школи да то што су видели у серији и није било баш тако. Упљујем се исто онолико као и када покушавам да их разуверим у оно што их учитељице науче убеђујући их да српски хајдуци нису били никакви робин худови, па "отимали богатима и давали сиромашнима".)


П.С. - Сулејманова мајка је иначе била татарска принцеза.

Мајка (и свекрва) татарска принцеза, жена Рускиња, велики везир и још један везир на Дивану Срби, два везира на Дивану Шиптари...

Јадан, бре, тај Сулејман!

Добро се човек уопште и докопао надимка Величанствени.

Ја бих се на његовом месту избезумио.



maksa83 maksa83 20:32 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

A ti bi to da izjednačiš.

E, nije. Rusi su uvek u pravu, i kad gaze okolne narode. Pogotovo tad.

Čao...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

E, nije. Rusi su uvek u pravu, i kad gaze okolne narode. Pogotovo tad.

Čao...

E tako, kad nema dalje onda balanilzuješ i bog da te vidi.
Ćao.
omega68 omega68 20:44 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

иначе, главни бизнис кримских татара у време отоманске империје је био хватање робова, читај руса тамо, па слање у јањичаре и харем..




Јес, јес, и Сулејманова животна љубав, Рокселана, бејаше руска робињица када су је купили за харем.



hmmm, pa zna se ko je oduvek bio najbolji trgovac na tim prostorima...a i šire.
Nego ne pominji, opasna su vremena, može demokratski mra...ah
tasadebeli tasadebeli 20:59 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

omega68
иначе, главни бизнис кримских татара у време отоманске империје је био хватање робова, читај руса тамо, па слање у јањичаре и харем..




Јес, јес, и Сулејманова животна љубав, Рокселана, бејаше руска робињица када су је купили за харем.



hmmm, pa zna se ko je oduvek bio najbolji trgovac na tim prostorima...a i šire.
Nego ne pominji, opasna su vremena, može demokratski mra...ah







Неће ваљда?

Па рекао сам да то ни Турци не крију!




"империјализму и хегемонизму" (ЛИНК)
vcucko vcucko 21:01 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

tasadebeli
budjoni

иначе, главни бизнис кримских татара у време отоманске империје је био хватање робова, читај руса тамо, па слање у јањичаре и харем..




Јес, јес, и Сулејманова животна љубав, Рокселана, бејаше руска робињица када су је купили за харем.

То не крију чак ни Турци у оној серији у којој Сулејмана улепшано представљају као доброчинитеља поробљених народа у Отоманској империји, па онда ту серију продају Србима који је бесконачно врте по својим телевизијама.

(После се ја упљувах објашњавајући клинцима у школи да то што су видели у серији и није било баш тако. Упљујем се исто онолико као и када покушавам да их разуверим у оно што их учитељице науче убеђујући их да српски хајдуци нису били никакви робин худови, па "отимали богатима и давали сиромашнима".)


П.С. - Сулејманова мајка је иначе била татарска принцеза.

Мајка (и свекрва) татарска принцеза, жена Рускиња, велики везир и још један везир на Дивану Срби, два везира на Дивану Шиптари...

Јадан, бре, тај Сулејман!

Добро се човек уопште и докопао надимка Величанствени.

I prva žena mu je bila tatarska princeza.
Zaboravio si jednog velikog vezira Hrvata, Rustem Paša Opuković, negde od Skradina
Bali Bey, stvarna istorijska ličnost, glavnokomandujući vojske (naravno posle Sulje), rođen u Semendriji (Smederevo).
Još trivije: Suljo je znao srpski, koji je bio jedan od diplomatskih jezika monarhije.
cane cane 21:09 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Da ga jebeš ako sam razumeo šta si ovim hteo da kažeš.


veruj mi da ti najiskrenije verujem da nisi razumeo. bez ironije.


maksa83 maksa83 21:11 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

veruj mi da ti najiskrenije verujem da nisi razumeo. bez ironije.

miki, noubadi givz a fak šta ti veruješ. bez ironije.
tasadebeli tasadebeli 21:36 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

vcucko


Zaboravio si jednog velikog vezira Hrvata, Rustem Paša Opuković, negde od Skradina
Bali Bey, stvarna istorijska ličnost, glavnokomandujući vojske (naravno posle Sulje), rođen u Semendriji (Smederevo).



Е, да!

Тако је!

Било их је још у Отоманској империји.

Сад кад мало боље размислим као интернетски мислилац (што рече Милан) затрован медијима...

Па Тито је, у ствари, реинкарнација Сулејмана!

А Вучић је реинкарнација Тита!



NAJNOVIJE ISTRAŽIVANJE: Vučić popularan skoro kao Tito (ЛИНК)


Kinezi zovu Vučića "novi Tito" (ЛИНК)




"Вот а фаст реинкарнејшн!"



Мислим, пошто нам је већ главна тема медијска манипулација свешћу...
freehand freehand 21:49 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ima toga itekako. Čečenija, Gruzija, Ukrajina, Tadžikistan, Moldavija, kavkaska pobuna... i to nije sve.

Sve je to luk i voda. Ok, malo mi taj rusofobni sentiment bez veze - koliko i rusofilija, da budem precizan - ali ako nas ovde interesuje ther real stuff kad su u pitanju imperijalna politika Moskve i posledice po male narode na njenom putu, moj hint je guglanje pod "Čerkezi".
budjoni budjoni 21:50 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ima toga itekako. Čečenija, Gruzija, Ukrajina, Tadžikistan, Moldavija, kavkaska pobuna... i to nije sve.


hajde, da cujemo od tebe, gde su tacno ovde rusi izazvali konflikt?
budjoni budjoni 21:52 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

budjoni
maksa83
Takođe i da ne preskačeš pogrom rusko-pravoslavnog stanovništva koji je uz zapadnu pomoć izvršio Pilsudski, a pod maskom protivboljševičke intervencije 1918.

Sva sreća taj strah od boljševičke intervencije je bilo skroz neosnovan, pa su Poljaci proveli udobnih 50 godina pod sovjetskom čizmom zajedno sa Mađarima, Bugarima, Česima...


чекај, јел ти овде хоћеш да кажеш да је то сасвим ок што су пољаци и литванци требили православне бубашвабе тамо, јер се видело да су склони бољшевизму и да ће им се ускоро најебати маме, па, боље спречити него лечити и затући унапред?


makso, druze, bilo bi lepo, kad stignes, da mi odgovoris na pitanje.
maksa83 maksa83 22:37 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

makso, druze, bilo bi lepo, kad stignes, da mi odgovoris na pitanje.

Hajde pošto smo drugari i pošto lepo tražiš, mada izbegavam tendenciozna pitanja ("je l' ti zna mama da si peder?" ).

чекај, јел ти овде хоћеш да кажеш да је то сасвим ок што су пољаци и литванци требили православне бубашвабе тамо, јер се видело да су склони бољшевизму и да ће им се ускоро најебати маме, па, боље спречити него лечити и затући унапред?

Ne, nego da je njihov strah, kako istorija pokazuje, bio sasvim opravdan.

I to je stvarno maksimum energije i vremena koje sam spreman da uložim u sve ovo, nit' su junit testovi nit' električne taNbure pa da sam spreman da mrsim do beskraja. Pričamo svi ovde istu priču već sedamdeseti put i ništa se neće promeniti. Postoji milion zanimljivijih načina da se neproduktivno ulupava vreme, te ću ja da izaberem neki od njih.
budjoni budjoni 22:50 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ne, nego da je njihov strah, kako istorija pokazuje, bio sasvim opravdan.


sorry, ovo je cisto lupetanje, ali i mene mrzi da ti obasnjavam, posto je gubljenje vremena...

a ja sam u medjuvremenu deci napravio americku pitu sa visnjama, ali onako pravo americku, jos uvek su mi prsti malo masni od silnog maslaca dok sam ono testo spremao, sto ga svabe zovu mürbeteig... pa ce taman da se dobro ohladi preko noci, a cela kuca mirise...

prosli put sam eksperimentisao pa napravio takvu pitu ali sa makom, mlevenim, kako bog zapoveda (ovde svabe skoro i ne znaju da se mak melje), ali sam roknuo maka dobrano, pa je mnogo dobro ispalo...
cane cane 23:22 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

Ima toga itekako. Čečenija, Gruzija, Ukrajina, Tadžikistan, Moldavija, kavkaska pobuna... i to nije sve.


cecenija je deo ruske federacije koliko je mene obavestilo. sta konkretno u tadzikistanu, nesto sam propustio?

sta je to 'kavkaska pobuna'?


cane cane 23:28 25.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

miki, noubadi givz a fak šta ti veruješ. bez ironije.


mislim da si nesto ovde podrkao, bez ironije.

milisav68 milisav68 00:43 26.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

tasadebeli
Јес, јес, и Сулејманова животна љубав, Рокселана, бејаше руска робињица када су је купили за харем.

Aleksandra Lisovska, ćerka ukrajinskog popa, koju su zarobili Tatari, i prodali je na pijaci u Istanbulu.
То не крију чак ни Турци у оној серији у којој Сулејмана улепшано представљају као доброчинитеља поробљених народа у Отоманској империји, па онда ту серију продају Србима који је бесконачно врте по својим телевизијама.

Priznaj da nisi gledao seriju.
велики везир и још један везир на Дивану Срби, два везира на Дивану Шиптари...

Veliki vezir je bio Ibrahim - paša, grčki rob sa kojim je odrastao, pa ga je Rokselana uklonila i "postavila Rustem pašu Opukovića, rodom iz Dalmacije.

Srbi i Šiptari su došli posle....
tasadebeli tasadebeli 00:52 26.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

milisav68

Srbi i Šiptari su došli posle....




У време нашег човека?


Е, тако се руши систем изнутра!
blogovatelj blogovatelj 08:54 26.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

ја више имам утисак да је запад сам себи у ногу пуцао толиком мером огољеног лицемерја и двоструког морала, поготово после пада СССРа, да је то сваком нормалном постало неподношљиво... онда је русима прилично лако да само узму огледало и држе га испред лицемера... и онда видиш колико то овима смета...

да имају аргумената, лако би они сваку "пропаганду" од РТ и Спутњика исмејали, али фали аргумената, па онда овакве реакције...


Tokmu taka, što bi rekli Makedonci.
NNN NNN 15:33 27.11.2016

Re: Bas danas razmisljam

stari dobri blog,
malo, malo pa rasprava čije govno manje smrdi
predatortz predatortz 09:07 25.11.2016

Bolesno!

U Rezoluciji se rad ruskih medija poistovećuje sa aktivnostima terorističkih grupa, poput Islamske države.


Ja EU, odavno, smatram za IV Reich. Ovakve izjave potvrđuju tu moju teoriju. U 4. rajhu, kao i u 3., postoje obeleženi narodi i države koje su neprijateljske po difoltu. Radovao sam se, mlada i naivna budala, padu Zida. Sad smatram da je to bila jedna od najkorisnijih građevina u istoriji čovečanstva.
bladerunner92 bladerunner92 13:16 25.11.2016

Re: Bolesno!

predatortz


ima odlican film The lives of others
pogledaj ga



predatortz predatortz 13:19 25.11.2016

Re: Bolesno!


ima odlican film The lives of others
pogledaj ga


Gledao. Film je zaista dobar.
blogovatelj blogovatelj 19:09 25.11.2016

Re: Bolesno!

Ja EU, odavno, smatram za IV Reich.


I zalažeš se da Srbija uđe u NATO?!
predatortz predatortz 22:09 25.11.2016

Re: Bolesno!

blogovatelj
Ja EU, odavno, smatram za IV Reich.


I zalažeš se da Srbija uđe u NATO?!


Jok, treba svi da izginemo dok ćete vi po Torontima jebat NATO-u majku po zavičajnim klubovima. Pa sabajle, posle tog junačkog otpora, ići na bauštel. Ako se ti tamo ne kurčiš protiv NATO, ne traži ni da ja rizikujem glave svoje dece kurčeći se ovde.
blogovatelj blogovatelj 00:57 26.11.2016

Re: Bolesno!

Jok, treba svi da izginemo dok ćete vi po Torontima jebat NATO-u majku po zavičajnim klubovima.


I guslarskim vecerima.
Pa bre brale, sta sam ti ja kriv? Ja ne smatram EU rajhom. A ti bi da im budes u dupetu i smatras ih carstvom zla u isto vreme. Nema logike.
predatortz predatortz 09:35 26.11.2016

Re: Bolesno!

blogovatelj
Jok, treba svi da izginemo dok ćete vi po Torontima jebat NATO-u majku po zavičajnim klubovima.


I guslarskim vecerima.
Pa bre brale, sta sam ti ja kriv? Ja ne smatram EU rajhom. A ti bi da im budes u dupetu i smatras ih carstvom zla u isto vreme. Nema logike.


Opet grešiš! U ovome što ja zastupam nema morala. Logike, itekako, ima! Nema lohike ulaziti u sukobe za koje unapred znaš da ih ne možeš dobiti. Mi Srbi moramo da naučimo da srce i mozak ne moraju uvek jednako da misle.
freehand freehand 10:44 26.11.2016

Re: Bolesno!

U ovome što ja zastupam nema morala.

alselone alselone 10:15 25.11.2016

Opametili se i Rusi

Pa shvatili da jedan pravi medij znaci vise od mnogo bombi, ili jos bolje, da savrseno nadopunjuje mnogo bombi. Zapad boli vise RT nego aneksija Krima i rat u Siriji zajedno.

Ali ovo mi je urnebesno licemerje.

U Rezoluciji pod nazivom "Strateške komunikacije EU kao borba protiv propagande trećih strana“ navodi se da Rusija navodno pruža finansijsku podršku opozicionim političkim partijama i organizacijama u zemljama članicama EU, kao i da koristi faktor bilateralnih odnosa kako bi unosila razdor unutar evropskog društva.


Kakvi licemeri, za ne poverovati.
G.Cross G.Cross 10:51 25.11.2016

Times they are a changin

Vrlo iteresantna debata sinoc izmedju Alain Jupe-a i Francois Fillon-a.
Oni su dva preosala kandidata za predizbore desnice i centra sledece nedelje.
U prvom krugu Fillon je dobio 40% a Jupe 28% glasova, sto je veliko iznenadjenje.
Sarkozy je ispao i opet zauvek napustio politiku.

Ko god da dobije nominaciju ce gotovo izvesno sresti LePenovu drugom krugu predsednickih izbora sledece godine.

Alain Jupe je pozicioniran kao Clintonova a Fillon manje vise kao Trump.

Putin je otvoreno podrzao Fillona i to mu je (Fillonu) Jupe prebacio sinoc na sta je Fillon izmedju ostalog odgovorio:

Sanctions against Russia over the Ukraine crisis "did not change a thing except ruin the French farmers," he added


"Western countries have made a 'virtual enemy' of Russia in recent years, rejecting cooperation with Moscow even though Russia poses no threat to the West,"

Vrlo interesantan komebntar o Kosovu !

Crimea, as the issue of Kosovo's independence was questionable,



Ni jedan ni drugi uopste nisu spomenuli Evropsku Uniju.
Cak je i Jupe rekao :

"I don't want France to be the vassal of Washington or Moscow. Neither one nor the other," he insisted.


cane cane 23:35 25.11.2016

Re: Times they are a changin

Vrlo iteresantna debata sinoc izmedju Alain Jupe-a i Francois Fillon-a.


hvala ti za ovo. bice interesantno pratiti.
kosta.babic kosta.babic 10:58 25.11.2016

Burn, baby, burn!

Taso,gde će ti duša? Tek što sam se prepustio slatkim čarima nezainteresa ti me teraš da pratim linkove i uključujem mozak.
Krim je žila kucavica ali istovremeno i nož pod grlom Rusije.Sve zavisi ko ga drži.Ne znam zašto je Staljin Krim pripijio Ukrajini koja na njega nije imala niti istorisko niti demografsko pravo.Valjda misleći da je proleterski internacionalizam formula koja pobeđuje, ukinuo je Rusima pravo da raspolažu svojim teritorijama.Mislim da je Putin ovde postigao sjajnu stratešku pobedu odvlačeći pažnju zapada na teritorije na kojuma su Rusi tražili samostalnost od ukrajune i u vrlo kratkom periodu odvojio Krim bez kapi krvi.Zapadna halabuka trajala je samo par dana a onda su se i oni primirili shvatajući da je stvar izgubljena.
blogovatelj blogovatelj 11:20 25.11.2016

Re: Burn, baby, burn!

ti me teraš da pratim linkove i uključujem mozak.


Odupri se! Ne uključuj ga nikako!
budjoni budjoni 11:23 25.11.2016

Re: Burn, baby, burn!

nije staljin nego hruščov
kosta.babic kosta.babic 11:27 25.11.2016

Re: Burn, baby, burn!

nije staljin nego hruščov

OK. Hvala.
vcucko vcucko 11:47 25.11.2016

Re: Burn, baby, burn!

budjoni
nije staljin nego hruščov

Tačnije, nije Gruzin nego Ukrajinac

A Krim ima veze sa Ukrajinom taman koliko i sa Finskom. Ako neko može da pokuša da ospori Ruski Krim, to je Turska (e to se zove strategija!). Lokalne Tatare su prvih dana pokušali da dignu na neku pobunu, trajalo jedno popodne, sad su mirni k'o bubice. I znaju da imaju rodbinu samo na dva mesta (naravno ne računajući gastose u Njemaćkoj) - po Rusiji i na Bosforu. U Kijevu su realno nepoželjni, o Lvovu da ne pričam, tamo somnabule o Rusalkama i nosaju perčine
tasadebeli tasadebeli 13:26 25.11.2016

Re: Burn, baby, burn!

kosta.babic

Taso,gde će ti duša? Tek što sam se prepustio slatkim čarima nezainteresa ti me teraš da pratim linkove





Krim je žila kucavica



Вазда био. Тако да ово сада са Кримом није нешто што је настало јуче...


Krimski rat (ЛИНК)


Па и вековима пре тога:

Rusko-krimski ratovi (ЛИНК)


S Rusijom se za Krim ratuje još od 17. stoljeća (ЛИНК)



Ту тематику има и један од најбољих ратних филмова које сам гледао.

Дан када је коњица престала да игра некакву улогу у ратовима...









Ех, Кардигане, Кардиганер...

Важно да си ти имао титулу лорда, говедо једно!



apostata apostata 11:56 25.11.2016

Карамурза

Нисам знао да је Манипулација... преведена!

Било би интересантно да преведу и његову књигу Совјетска цивилизација ... какве би тек ту реакције биле.

Хвала Тасо на информацији.
tasadebeli tasadebeli 14:19 25.11.2016

Re: Карамурза

apostata

Нисам знао да је Манипулација... преведена!



Издаваштво Информатика А.Д. (ЛИНК)







Хвала Тасо на информацији.







П.С. -

Тривија:

Преводилац Маниипулације на српски је госпођа Сава Росић. (ЛИНК)

А њена рођена сестра, госпођа Ружа Росић превела је Вукодава Марије Семјонове.


- Па добро, класика, геополитика, али откуд онда епска фантастика?

- Е, то је јако занимљиво испало: моју сестру Ружицу Росић – она је историчар уметности – толико је одушевио „Вукодав“ Марије Семјонове да га је превела на српски (помогла сам јој – „Вукодав“ ми се учинио алтернативом вешцу Харију Потеру), чак се нашао и издавач. Јер, код нас се за руске ауторе спонзори не могу наћи ни да их са свећом тражиш!









Ја гутао Вукодава исто као и Господара прстенова!


svarog svarog 14:57 25.11.2016

Re: Карамурза

Ја гутао Вукодава исто као и Господара прстенова!


Prva knjiga odlična, ali kasnije značajan pad kvaliteta
tasadebeli tasadebeli 15:26 25.11.2016

Re: Карамурза

svarog
Ја гутао Вукодава исто као и Господара прстенова!


Prva knjiga odlična, ali kasnije značajan pad kvaliteta



Слажем се.

Гледао филм? (ЛИНК)
svarog svarog 15:57 25.11.2016

Re: Карамурза

tasadebeli
svarog
Ја гутао Вукодава исто као и Господара прстенова!


Prva knjiga odlična, ali kasnije značajan pad kvaliteta



Слажем се.

Гледао филм? (ЛИНК)


O pa čoveče da si mi živ i zdrav (i prav :) 100 godina, fala ti za ovo
alselone alselone 17:11 25.11.2016

Re: Карамурза

Vidi ima i film, he he, sjajno. Meni se takodje bas svideo Vukodav, brat Gedza preporucio.
gedza.73 gedza.73 09:33 27.11.2016

Re: Карамурза

Таса
Дан када је коњица престала да игра некакву улогу у ратовима..




svarog
Prva knjiga odlična, ali kasnije značajan pad kvaliteta

Imala je štofa da nakon prve tera na nekoliko različitih strana.

Alselone
Vidi ima i film, he he, sjajno. Meni se takodje bas svideo Vukodav

lepe su ruske bajke. Samo što sam ja zaboravan pa verujem da bi ponovno čitanje bilo skoro kao i prvo
Čini mi se da sma u Vukodavu naleteo na obrazloženje da nose minđuše da bi ratnik bolje čuo u šumi. A skoro pa sam siguran da su gusari isto nosili minđuše samo da bi bolje videli.
Lepo j euklopila Semjonova neka stara verovanja u knjigu.
Таса
моју сестру Ружицу Росић – она је историчар уметности – толико је одушевио „Вукодав“

Sigurno da ima neka knjiga u kojoj su sačuvana stara ruska verovanja i običaji. Verovatno ima puno preklapanja sa nama a u nekim malim izmenama i u germanskim ili anglosaksonmskim narodima.
tasadebeli tasadebeli 10:06 27.11.2016

Re: Карамурза

gedza.73

Čini mi se da sma u Vukodavu naleteo na obrazloženje da nose minđuše da bi ratnik bolje čuo u šumi. A skoro pa sam siguran da su gusari isto nosili minđuše samo da bi bolje videli.


А имаш и оно да су синови јединци код Срба у 17./18./19. века носили минђушу у левом увету да би се знало унапред да су јединци, па да их неко у некој зађевици случајно не утепа јербо ће тиме угасити једно огњиште.


Откад смо се еманциповали и имамо породице са мало деце и углавном по једним сином, минђушица у увету Српчади је постала само модни детаљ.



Lepo j euklopila Semjonova neka stara verovanja u knjigu.






То и јесте највећа вредност, по мени, ове књиге.

Откада је препоручујем за читање клинцима у школи, порасло им је интересовање за словенску/српску митологију.

Сад већ и ови мали у петом разреду знају да је Весна (уче руски иначе, поред енглеског) богиња пролећа, да Перун има везе са Светим Илијом, да се виле окупљају ноћу код извора воде, шта су то караконџуле и слично.


Sigurno da ima neka knjiga u kojoj su sačuvana stara ruska verovanja i običaji.



Ма има тога колико хоћеш.

Бавили су се многи словенском, па самим тим и руском (и српском) митологијом.

Само неколико примера од многих:

















Занимљиве ствари о веровањима и обичајима старих Словена могу се чути и у првим епизодама ове руске образовне серије.







(Препоручујем читаву серију онима које занима историја Русије. Одлично је урађена. И титлован добар превод на српски језик.)



Verovatno ima puno preklapanja sa nama a u nekim malim izmenama i u germanskim ili anglosaksonmskim narodima.








Шта мислиш, одакле Толкину Радагаст у Хобиту?


Радгост (ЛИНК)






П.С. - Добродошао ти, Геџо, мени као гост на овај пост!
gedza.73 gedza.73 11:02 27.11.2016

Re: Карамурза

Добродошао ти, Геџо, мени као гост на овај пост!

'фала домаћине, боље те нашао.

Бавили су се многи словенском, па самим тим и руском (и српском) митологијом.

Imam Čajkanovića (malo ga listao i čitao na preskoke)
Cobiss.rs. u Kragujevcu mi izbaci desetak naslova. Moglo bi malo da se čita u ove zimske večerenje sate. Puno bolje od gledanja kloniranih srpskih političara u svim mogućim incestoidno-kanibalskim odnosima.
(koji me đavo nanese da pogledam poslednja dešavanja na skupštinskim poselima)

Препоручујем читаву серију онима које занима историја Русије. Одлично је урађена. И титлован добар превод на српски језик

što kaže moja majka 'izađi u selo, ili će kuče da te ujede ili ćeš da čuješ nešto novo'
dobar i onaj kanal sa prevedenim ruskim filmovima.
Malo westworld malo eastworld.

Откад смо се еманциповали и имамо породице са мало деце и углавном по једним сином, минђушица у увету Српчади је постала само модни детаљ.

Zadržalo se i danas ponegde samo mi se čini da je desno uvo u pitanju.
Jedno vreme sam nosio dve alke (malo nakon puberteta. ili zakasnelog, ako sam se uopšte do danas iskobeljao iz njega). Za svaki slučaj u oba uva.

Ima izreka u vezi dece koja kaže da se nikad ne kaže da je dece malo ili puno.
Ono gde svi grešimo je kad mislimo da sve treba da sredimo, sve napravimo, sve obezbedimo pa da imamo decu. mislim da ne postoje godine kad je za dete prerano ili prekasno. A još jedna seljačka izreka kaže da ono što bog da, bog i othrani.

ma nisu ljudi bili glupi nekada iako nam deluju pomalo zaostalo (iz našeg ugla gledanja) sa svojim verovanjima ili načinom života sa svim tim praktičnim verovanjima i jednostavnim mudrostima.
U drvenom čamcu oplove svet, pronađu put preko planina bez gps-a, naprave drvenu čatmaru koja nadživi većinu današnjih kuća...
Ko zna kako ćemo mi da delujemo generacijama iz 2200 a.d.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana